Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:13:
Tekst

Van Matt:
4. New Wii Mario shown on video, but not playable
Einde van Matt.

Ik zou het erg jammer vinden als 4 en 6 waar zouden zijn, dan zou Mario waarschijnlijk niet op tijd klaar zijn voor de Wii launch en krijg je weer een Nintendo console die gelanceerd wordt zonder Mario of Zelda.
Vooral 4 hoop ik echt dat hij niet gelijk zal hebben. Eigenlijk kan dit toch niet? Toen de gamcube erkwam was er al sprake van een Mario128 die zou komen... die uiteidenlijk niet kwam en er een andere mario kwam (Mario sunshine) Ik snap best dat er veel dingen veranderd zijn sins die tijd, vooral vanwege de nieuwe controller. Grafisch zal het allemaal wel meevallen (gamecube-wii) daar zal niet de meeste tijd in gaan zitten... en dan nu niet playable? ai ai a.u.b. niet :p Ze mogen het alleen als filmpje gebruiken als het toch een launch game word, maar ja. Handig is dat niet.

Activision gaat meer games uitgeven op de Wii dan op de cube en dat vind ik niet verkeerd :) ze hebben meestal wel leuke games, dus dat is mooi meegenomen :Y) (en gelijk 3lauchgames) bron

Nog even een oproep aan de mensen die Mario Party 5 en/of 7 hebben, daarbij kun je een Stadium spelen in de game. 10 dezelfde games waarbij je punten kan verdienen. Wie er eens zijn top score posten? ben ik wel benieuwd naar. :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Aap schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:11:
Vooral 4 hoop ik echt dat hij niet gelijk zal hebben. Eigenlijk kan dit toch niet? Toen de gamcube erkwam was er al sprake van een Mario128 die zou komen... die uiteidenlijk niet kwam en er een andere mario kwam (Mario sunshine)
Mario 128 was een tech-demo, om de kracht van de Gamecube te showen. Mario 128 was net zo min een game als bijvoorbeeld Rebirth. En ook niet bedoeld als game. Het enige wat het was waren 128 Mario poppetjes die een beetje aan het rond rennen waren en met blokjes in de weer waren. Ook het landschap werd wat vervormd, waarop de Mario's reageerden. Dat was alles. Uiteindelijk is het concept nog een beetje terug gekomen in de vorm van Pikmin.

[ Voor 26% gewijzigd door Captain N op 07-05-2006 01:55 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:30
Aap schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:11:
[...]

Vooral 4 hoop ik echt dat hij niet gelijk zal hebben. Eigenlijk kan dit toch niet? Toen de gamcube erkwam was er al sprake van een Mario128 die zou komen... die uiteidenlijk niet kwam en er een andere mario kwam (Mario sunshine) Ik snap best dat er veel dingen veranderd zijn sins die tijd, vooral vanwege de nieuwe controller. Grafisch zal het allemaal wel meevallen (gamecube-wii) daar zal niet de meeste tijd in gaan zitten... en dan nu niet playable? ai ai a.u.b. niet :p Ze mogen het alleen als filmpje gebruiken als het toch een launch game word, maar ja. Handig is dat niet.

Activision gaat meer games uitgeven op de Wii dan op de cube en dat vind ik niet verkeerd :) ze hebben meestal wel leuke games, dus dat is mooi meegenomen :Y) (en gelijk 3lauchgames) bron

Nog even een oproep aan de mensen die Mario Party 5 en/of 7 hebben, daarbij kun je een Stadium spelen in de game. 10 dezelfde games waarbij je punten kan verdienen. Wie er eens zijn top score posten? ben ik wel benieuwd naar. :D
De decathlon bedoel je denk ik? Ik zal eens kijken, sommige spelletjes kan ik wel een beetje.

Edit: 6592

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Captain N schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:54:
[...]
Mario 128 was een tech-demo, om de kracht van de Gamecube te showen. Mario 128 was net zo min een game als bijvoorbeeld Rebirth. En ook niet bedoeld als game. Het enige wat het was waren 128 Mario poppetjes die een beetje aan het rond rennen waren en met blokjes in de weer waren. Ook het landschap werd wat vervormd, waarop de Mario's reageerden. Dat was alles. Uiteindelijk is het concept nog een beetje terug gekomen in de vorm van Pikmin.
Na die tijd is er wel weer gesproken over een echte Mario 128 game. Deze is altijd geheimgehouden vanwege de nieuwe gameplay elementen. Deze wilde ze absoluut geheim houden voor de concurrentie. Het blijft echter wel raar dat de game niet speelbaar is op E3...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
[...]

IGN heeft er een aantal filmpjes van, voor iedereen die het vijf en een half jaar geleden gemist heeft.

Dit plaatje kwam ik nog tegen op de blog van Surrounded:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/47/141676868_80a5244564.jpg?v=0

Leuke soep van dat plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/54/141686318_c2aa62a958.jpg?v=0

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 07-05-2006 11:58 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

deze is dan toch leuker vind ik :)
Afbeeldingslocatie: http://www.blog.nl/resserver.php?blogId=8&resource=n64kidgetsreadyforE3.gif

hier kan je een overzicht terugvinden van de uren van de persconferenties op E3. Nintendo staat gepland op dinsdag om 9.30 am PDT. Als ik dat naar onze tijd uitreken kom ik uit op 17.30.
Zuigt wel, ben dan nog niet thuis :x

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeb0e schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:17:
[afbeelding]

hier kan je een overzicht terugvinden van de uren van de persconferenties op E3. Nintendo staat gepland op dinsdag om 9.30 am PDT. Als ik dat naar onze tijd uitreken kom ik uit op 17.30.
Het tijdsverschil tussen LA(PDT=GMT-7) en NL(CEST=GMT+2) is 9 uur. Als je normaal gesproken dan nog niet thuis bent, kun je ook een uur eerder naar huis gaan. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

[afbeelding]

Het is dus 18:30 en niet 17:30 :)
De ps3 morgennacht om 13:00 en de ms conference dinsdagavond om 20:30 dacht ik :)

Edit:
^^ dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
[afbeelding]
Haha, dat is dat ventje van "NINTENDO SIXTY FOOOOOOUUUURRR!!!!!!" of niet? :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cubewood.hatemail.nl/wiimca%20copy.gif :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Deze is wel erg slecht en simpel gemaakt.

Dat je hem maakt vind ik prima :r :r :r :r maar doe de volgende keer iets beter je best ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Bovendien spreek je Y(waai) anders uit dan Wii(wie), dus is het een redelijk vergezochte "grap".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

[...]

Ow :/ ik dacht echt dat ze hiermee een game gingen maken. Maar dit moet toch wel? even googlen. Deze info is niet *new* ik heb gewoon gegoogeled (?) in de hoop echte info te vinden over een Mario128game.

Van IGNcube:
IGNcube: Can you give us an update on Mario 128?
Shigeru Miyamoto: [Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution. bron
En op gamespot:
When asked by the online tech journal about the fate of the fabled "Mario 128" (working title), Miyamoto said, "We think we want [Mario 128] on Revolution... The Mario team can't create too many games at the same time, so they're concentrating on the Revolution."

The buzz on a proper sequel to the Nintendo 64's Mario 64 began back at 2000's Spaceworld, when Miyamoto showed a tech demo (link below) for Mario 128. The demo was meant to show off the capabilities of the GameCube, then code-named "Dolphin," and featured 128 Marios prancing about the screen simultaneously.

Mario 128's existence appears to have gone the way of Bigfoot and Nessie--it's out there in some form, but it's more in faith than concrete proof. According to the interview, Miyamoto and Nintendo are still waiting for the "fundamental idea that's going to drive the next 3-D Mario game."

One of those "fundamental ideas" could very well be determined by the Revolution's supersecret controllers, which have been rumored to involve everything from stress-ball-like squeezing sensitivity to gyroscopes.

In regards to the controllers, Miyamoto told Wired News, "Because the user interface is going to drive the Revolution software design, that's what's going to make our software stand out. Nobody else is going to be able to do what we do with next-generation game software. So, I can't reveal anything. It's under wraps because it's the big gun." bron
Tja, ik dacht al echt dat ze een Mario128 game zo'n beetje hadden :p (vooral in het begin van de cube) maar goed. Op de Wii komt er dan wel een Mario128 game. Ben benieuwd en eigenlijk ben ik ook wel tevreden als er alleen een filmpje van zou zijn. Er komen volgens mij een berg goede games uit met de launch dat je toch al gek word :p en dan mag deze wel enkele maanden later EVENTUEEL. Ik heb echt zin in Dinsdag mensen! :D
Blaatschaap11 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:02:
[...]

De decathlon bedoel je denk ik? Ik zal eens kijken, sommige spelletjes kan ik wel een beetje.

Edit: 6592
Is dat van Mario Party 5 of 7?

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 07-05-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Aap schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:57:
[...]
Tja, ik dacht al echt dat ze een Mario128 game zo'n beetje hadden :p (vooral in het begin van de cube) maar goed. Op de Wii komt er dan wel een Mario128 game. Ben benieuwd en eigenlijk ben ik ook wel tevreden als er alleen een filmpje van zou zijn. Er komen volgens mij een berg goede games uit met de launch dat je toch al gek word :p en dan mag deze wel enkele maanden later EVENTUEEL. Ik heb echt zin in Dinsdag mensen! :D
Het is hierbij misschien wel handig om even te melden, dat jou bronnen uit mei/juni vorig jaar komen. Als je het zo leest is het namelijk moeilijk om in perspectief te zetten :P. Kortom inderdaad er zou best alsnog een mario launchgame kunnen komen, of wellicht enkele maanden later.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Waarom Metroid, Zelda EN Mario op de launchdag beschikbaar stellen? Je moet natuurlijk wel je grote franchises een beetje spreiden, anders is het op de launchdag even fantastisch, en daarna drie jaar niks. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Wat me trouwens opviel, als je kijkt naar http://www.gamespot.com/e3/e3live.html , dan zie je dat ze 3 uur (ok, het begint 9:30, niet 9:00, dus 1.5 - 2.5 uur) uittrekken voor de nintendo conference, terwijl deze de vorige 3 jaar ongeveer een uur duurde (kheb ze net gekeken :P ). Gaan ze dan echt zo lang over de Wii vertellen :D ? * hoopt

Owja, nog maar minder dan 2 hele dagen, namelijk atm nog 45 uur :D !

[ Voor 10% gewijzigd door XiN-eViL op 07-05-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Iemand zei wat over of er mensen op het irc channel komen om tijdens de conference te praten. Wat is hiervan de server en de channel? misschien dat ik dan ook even langskom daar (mits ik al thuis ben van mijn werk ;))

Dinsdag wordt een geweldige dag, prison break, 24, en ontzettend veel wii nieuws/screens/movies :D. Ik hoop dat ze naast de Wii ook nog een hele leuke verassing hebben over bijvoorbeeld de cube/DS/nieuwe gameboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Uit de startpost:
E3 Nintendo chat:http://irc.tweakers.net/nintendo
of #nintendo op irc.tweakers.net

Ik denk niet dat er een nieuwe gameboy getoond gaat worden, of zelfs maar een hint ernaar, tevens denk ik dat de Cube helemaal ondergesneeuwd wordt. Vorig jaar was er nauwelijks Wii nieuws en zelfs toen stelde de Cube nog maar bitter weinig voor. Verwacht niets nieuws of interessants voor de Cube van Nintendo zelf, raar eigenlijk...

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Lees net op cubezone dat ze bij time magazine de Wii hebben test gedraait met 3 games.

WarioWare Wii, Zelda: Twilight Princes en een onbekende tennis game.
E3 is almost here. Kan gewoon niet geloven dat het al bijna zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:20:
WarioWare Wii, Zelda: Twilight Princes en een onbekende tennis game.
E3 is almost here. Kan gewoon niet geloven dat het al bijna zover is.
Voorbeelden van minigames in WarioWare:
I use the controller to swat a fly, do squat-thrusts as a weight lifter, turn a key in a lock, catch a fish, drive a car, sauté some vegetables, balance a broom on my outstretched hand, color in a circle and fence with a foil. And yes, dance the hula.
De verrassing is onderhand wel zo'n beetje van af, maar ik denk dat dit met gemak de beste Wario Ware tot nu toe zou kunnen worden. Zoveel meer mogelijkheden en zo intuïtief, het moet wel heel raar lopen wil dit nog misgaan.

En ik hoop op ook wat spelletjes uit de N64/gamecube periode in retro-categorie. :p (altijd mijn favoriet)
Captain N schreef op zondag 07 mei 2006 @ 13:42:
[...]

Haha, dat is dat ventje van "NINTENDO SIXTY FOOOOOOUUUURRR!!!!!!" of niet? :+
Indeed. :D Geweldig filmpje, iedere keer dat ik hem tegenkom blijf ik weer kijken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:48:
[...]
Als je normaal gesproken dan nog niet thuis bent, kun je ook een uur eerder naar huis gaan. ;)
Ben ik nog steeds niet op tijd ;) Maar ga wel proberen half 7 thuis te zijn...als het kan.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2006 08:37 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://media.ign.com/e3/cdu/e3_cdu.swf Mijn nieuwe startpagina O+ (copy-pasten, klikken werkt niet)

[ Voor 21% gewijzigd door iznogood op 08-05-2006 12:06 ]

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
de pricecompare is weer geupdate (ben een jaar ofzo met huis verbouwen bezig geweest dus niet echt tijd gehad om hem bij te werken.)

http://pricecompare.mezzin.com/

Afbeeldingslocatie: http://pricecompare.mezzin.com/gamelist.php?type=GC

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Over Wii tennis:
In the tentatively titled Wii Tennis, the free-hand style controller becomes a racket, enabling gamers to deliver forehanded and backhanded smacks. Time reports that the "sensors are fine enough that you can scoop under the ball to lob it, or slice it for spin."
_/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

iznogood schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:06:
Mijn nieuwe startpagina O+ (copy-pasten, klikken werkt niet)
Dan liever het GC topic..staat ook gewoon een counter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

De dansmat van Dancing Mario Stage... zit er nog een bepaald maximum gewicht aan? dus als je bijv. 150KG bent, mag dat dan nog? of trap je het dan kapot ofzo :p

Owja, ik ben niet zo zwaar maar ik wil dit weten, als ik hem koop, dat ALS er zware mensen komen ze er niet op mogen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
MeZZiN schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:11:
de pricecompare is weer geupdate (ben een jaar ofzo met huis verbouwen bezig geweest dus niet echt tijd gehad om hem bij te werken.)

http://pricecompare.mezzin.com/

Enjoy!
Super, erg handige site, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:26:
De dansmat van Dancing Mario Stage... zit er nog een bepaald maximum gewicht aan? dus als je bijv. 150KG bent, mag dat dan nog? of trap je het dan kapot ofzo :p

Owja, ik ben niet zo zwaar maar ik wil dit weten, als ik hem koop, dat ALS er zware mensen komen ze er niet op mogen :p
niet om gemeen te zijn enzo maar echt zware mensen zitten niet echt te springen om mario dance te mogen spelen. (aanslag op gewrichten enzo)
(en uit veiligheids overwegingen en liefde voor mijn dansmat zou ik ze er ook niet op durven laten hoor 150kgplus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:39:
[...]

niet om gemeen te zijn enzo maar echt zware mensen zitten niet echt te springen om mario dance te mogen spelen. (aanslag op gewrichten enzo)
(en uit veiligheids overwegingen en liefde voor mijn dansmat zou ik ze er ook niet op durven laten hoor 150kgplus!)
Weet iemand ook misschien waar je een extra dance mat kan kopen voor de cube???? kan ze nergens vinden :( |:(
Schweino schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:32:
[...]

Super, erg handige site, dank je!
Tnx graag gedaan! :)

[ Voor 16% gewijzigd door MeZZiN op 08-05-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:39:
[...]

Ja, ik wil dit dus weten :D staat het niet in het boekje? anders bestel ik er maar gewoon eentje.

Maar ik heb vrienden/bekenden die over 2 meter zijn en dan beetje een buikje hebben (stevig gebouwd) maar die komen al snel aan de 150kg namelijk. En zou het zonde vinden als ik hun erop liet dat hij "opeens" kapot is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik denk dat die dansmat daar geen enkel probleem mee zal hebben. ik zou me eerder zorgen maken om meisjes met stiletho hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 12-09 21:30
Aap schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:57:
[...]

[...]

Is dat van Mario Party 5 of 7?
Mario Party 5

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

En hier voor de ongeduldigen onder ons (zoals ik) de eerste screen van de E3 Nintendo Booth
Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=2856900

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Ziet er leuk uit, kan niet wachten op de presentatie morgen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fZeroNewbie schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:37:
En hier voor de ongeduldigen onder ons (zoals ik) de eerste screen van de E3 Nintendo Booth
[afbeelding]

bron
Staat daar nou "motion displays"???? Het lijkt het einde van een zin te zijn omdat daar achter www. staat. Wat zou "motion displays" kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:42:
[...]

Staat daar nou "motion displays"???? Het lijkt het einde van een zin te zijn omdat daar achter www. staat. Wat zou "motion displays" kunnen betekenen?
Ik gok dat het een reklame zinnetje is van de fabrikant van de lichtkrant. Waarschijnlijk moeten er nog teksten in geprogrammeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:44:
[...]

Ik gok dat het een reklame zinnetje is van de fabrikant van de lichtkrant. Waarschijnlijk moeten er nog teksten in geprogrammeerd worden.
D'oh! Dat zal het inderdaad wel zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het Time artikel is online verschenen. Het is wel aardig om te lezen: http://forums.nintendo.co...lution&message.id=1076738. Maar IGN heeft iig de leukste stukjes er al uitgepakt, dus over Tennis, Wario en Zelda.

offtopic:
Btw. hebben jullie enig idee wat er aan de hand is met gonintendo. De site is de hele dag al niet bereikbaar, maar de E3 is nog niet eens begonnen :P.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 08-05-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de laatste onbekende feature iets zal zijn met een alternatieve weergave van het beeld. Want veel geruchten waren ook in die richting actief... Het zou het geheel compleet afwerken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Er wordt door Falafelkid beweerd dat er een starwars game in de maak is voor Wii _/-\o_
Hij is betrouwbaar dus ik geloof hem. :Y) http://nintendo-revolution.blogspot.com/

Kan niet wachten op de E3. Wii gaat de show stelen

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, die bewering is redelijk 1+1=2. Als er 1 game geschikt is voor de Wiimote is het Star Wars wel, dus waarom zouden ze (na in het verleden altijd games voor Nintendo systemen uitgebracht te hebben) nu geen Star Wars game maken?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DFC-Neo schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:59:
Hi

Er wordt door Falafelkid beweerd dat er een starwars game in de maak is voor Wii _/-\o_
Hij is betrouwbaar dus ik geloof hem. :Y) http://nintendo-revolution.blogspot.com/

Kan niet wachten op de E3. Wii gaat de show stelen
Het is alleen nog maar de vraag wat voor Star Wars spel het is. Ik hoop zelf een Knights of the Old Republic achtig spel met realtime combat, maar het spel zou zomaar Lego Star Wars 2 kunnen blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik lees nu ook net dat hij beweert dat het een exclusieve game zal zijn. Lijkt me toch sterk, tenzij het maar 1 deel is en de rest wel gewoon allemaal uit komt op de X360 en PS3. Waarom zouden ze al die winst mislopen? Star Wars verkoopt toch wel :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Captain N schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:02:
Ik lees nu ook net dat hij beweert dat het een exclusieve game zal zijn. Lijkt me toch sterk, tenzij het maar 1 deel is en de rest wel gewoon allemaal uit komt op de X360 en PS3. Waarom zouden ze al die winst mislopen? Star Wars verkoopt toch wel :)
Als je er een multiplatform game van maakt wordt de game slecht :P Dan heb je gare Wii-mote functies of een hele gare PS3 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
WTF is toch geen officiële screenshot hoop ik?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:14:
WTF is toch geen officiële screenshot hoop ik?
Ben bang van wel. Graphics zien er vrij matig uit, zelfs als dit voor de GC zou zijn zou ik niet onder de indruk zijn.

Dit is een GC screenshotje van een oude Tony Hawk.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/thug_082903_4.jpg

Met een 2 maal zo krachtige spelcomputer hadden ze er dus wel wat meer uit kunnen halen lijkt mij.

Vreemde resolutie heeft dat Wii screenshot trouwens.

[ Voor 35% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-05-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

And when u see the graphics: you wil say WOW!

Juist: WOW WTF IS DIT :-)

maar goed, ga er maar vanuit dat dat nog wel opgepoetst gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
woopie, N64 graphics !

dit is dus echt serieus N64 kwaliteit...

voor mij is de gameplay dan wel het belangrijkste, maar dan heb ik het liefste stylized vette graphics (ala zelda windwaker, viewtiful joe etc) dan dit soort bagger

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het ding kan echt veel dus zo'n shot zegt mij echt niets :) Wazige Beta shot kan ook? Lijkt me in ieder geval door een stel prutsers in elkaar gezet :) Soort controller demo haast.

Nog slechter haast:
http://www.e3insider.com/..._air_in_San_Francisco.jpg

Lijkt mij echt heel erg een vroege beta waar in eerste instantie aan de gameplay en levels is gewerkt i.p.v. textures. Raar dat zoiets vrijkomt.. (zie bomen ook o.a.)

De effecten zijn ook eenvoudige sprites b.v. Dat was op de N64 al niet meer :P

[ Voor 124% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik weiger te geloven dat dit wii graphics is! Lijkt mij inderdaad beta. Ze zouden wel helemaal van de pot gerukt zijn! :P Ik gok op een foutje bedankt van de marketing afdeling.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee man, dat kan toch niet! Ik ben echt geen gamer die alleen maar games koopt voor de vette graphics, maar dit gaat toch echt te ver dacht ik zo!

Het ziet er inderdaad voor geen reet uit. Onmogelijk dat dit een screenshot is uit de volledige versie. Er zijn vele Gamecube games die er vele malen beter uitzien dan de nieuwe Tony Hawk game. Inclusief de vorige Tony Hawk Pro Skater games. Ik denk dat het een screenshot is uit een vroege beta versie, en niet een screenshot uit de volledige versie. Onmogelijk!

Kijk vooral eens naar die oerlelijke interface trouwens. Wanneer je zoiets in je game verwerkt ben je volgens mij ook rijp voor een psychiatrisch centrum B)

Gewoon een screenshotje om nog eventjes de gemoederen aan te wakkeren. Dat is alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zal me niet verbazen als je dit op de E3 zal zien maar als je weet dat effecten en texturing e.d. niet gedaan zijn (blijkt ook duidelijk uit andere shots, basic low res textures e.d.) dan kan je dus ook stellen dat je nog weinig van de uiteindelijke graphics kan zeggen.

Wat ook kan is dat iemand van de site de DS versie uitgerekt heeft naar hogere resolutie shots :P

iig: Ik maak me nog niet druk. Dat de Wii meer kan weten we sowieso wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ach, als het zo snel gaat als Burnout, dan valt het nog wel mee.
Want dan valt het toch niet op. :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:05:
Ach, als het zo snel gaat als Burnout, dan valt het nog wel mee.
Want dan valt het toch niet op. :+
Skateboarders die met 300+ km/u over een weg racen? ;) Aangezien dit spel een launchtitel is, verwacht ik niet dat het nog goed gaat komen met die graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Uhmmm, mensen, er komt een DS en een Wii versie. Dit lijken mij toch echt screens van de (vroege build van) de DS versie ;)...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 08-05-2006 21:30 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://stashbox.org/uploads/1147116239/timescans-727882.jpg

Beter al :)

En: http://uk.revolution.ign.com/articles/705/705607p1.html Square Enix bezig met 2 games voor de Wii.

[ Voor 41% gewijzigd door Willybubba op 08-05-2006 21:36 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik vind de Tony Hawk serie zoiezo niet meer zo leuk eigenlijk. Deel één en twee heb ik voor de Dreamcast, en dat zijn ook gelijk de beste twee delen uit de hele serie. De rest vond ik eigenlijk gewoon melk eigenlijk. Deel drie en vier heb ik ook hier liggen, echter nooit zo veel gespeeld als één en twee. Het was gewoon té over the top.

Alhoewel het voor sommigen wel een leuk concept zal zijn, deze nieuwe Tony Hawk, vind ik het zelf maar helemaal niks eigenlijk. Het is grappig op zich, maar na ik weet niet hoeveel verschillende THPS games hebben langs zien komen de afgelopen jaren, ben ik het écht zat. En eigenlijk was ik dat na deel twee al.

Tony Hawk moet in het vervolg maar uitgegeven worden door EA vind ik. Die twee zijn heel goed bij elkaar gaan passen! Vooral nu er Burnout elementen aan de game zijn toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarvan 1 gamecube game die er nog eens het best uitziet ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Hankey schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:30:
Uhmmm, mensen, er komt een DS en een Wii versie. Dit lijken mij toch echt screens van de (vroege build van) de DS versie ;)...
En deze dan?
http://www.e3insider.com/...npax&articleID=2QF45JF4HA

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Marvel: Ultimate Alliance

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/1130/31az.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/7421/media2am.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/9404/26vq1.jpg

Dat ziet er wel goed uit.

[ Voor 61% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2006 21:46 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Overigens, kik eens naar de control scheme op dat plaatje van TP wat ik net postte... Ziet er niet heel Cube uit he ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Ik kan de foto's hier niet vergroten, maar het lijkt me dat ze gewoon de DS screen verward hebben met de Wii screens. Als dit echte in game graphics van de final build op de Wii zijn zal denk ik geen hond dat spel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Hankey schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:37:
[...]

Ik kan de foto's hier niet vergroten, maar het lijkt me dat ze gewoon de DS screen verward hebben met de Wii screens. Als dit echte in game graphics van de final build op de Wii zijn zal denk ik geen hond dat spel kopen...
Ik denk 't ook niet. Maar wel apart dat er 11 screenshots zijn met foto's ernaast van lui die de Wii controller vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://games.fok.nl/news.php?newsid=10868

Ik vond de Wii helemaal geweldig, maar als dit echt de graphics zijn gaat het veelste ver voor me.

Dit kan gewoon echt niet.

[edit]http://www.gamer.nl/doc/32284

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Vanitas schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:36:
Marvel: Ultimate Alliance

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat ziet er wel goed uit.
Zijn dit screens van de Wii? Wist niet eens dat die er waren....

Over die Tony Hawk screens. Lijkt mij gewoon een onopgepoetste Cube engine waar ze de controls mee aan het implementeren zijn. Graphics komen wellicht later nog...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:34:
[...]

Over die Tony Hawk screens. Lijkt mij gewoon een onopgepoetste Cube engine waar ze de controls mee aan het implementeren zijn. Graphics komen wellicht later nog...
Opgepoetste? Verslechterde bedoel je?

Maarja hoop dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Deddiekoel schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:34:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:35:

Opgepoetste? Verslechterde bedoel je?

Maarja hoop dat je gelijk hebt.
Het "verqloot de quote" topic vind je in HK ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En ineens komt het nieuws op gang (hoe zou dat toch komen ;) )

Van Gameqube:
Wii want info!

En dat krijgen we ook. Dankzij een member van Gaf dat een EGM blad met nieuwe info heeft gekregen. Nieuwe games, prijs van de Wii, enz!

Alles wat we hier posten komt rechtstreeks van een member van GAF, we kunnen dus niet volledig instaan voor de betrouwbaarheid van hem. We zullen dus voor officiële bevestigingen moeten wachten tot morgen.
  • De Wii gaat 249 Dollar kosten.
  • De Wii is altijd online, zelfs al doe je hem uit.
  • De controller bevat een speaker, zodat hier geluidseffecten uit kunnen komen.
  • De verwachte prijzen voor de Virtual Console zijn: een paar Dollar voor NES games, $5 voor SNES games en $10 voor N64 games.
  • De Wii krijgt meer 3rd party support dan de Gamecube
  • Zelda is voor 80% klaar. De vertraging was om hem geschikt te maken voor de Wii.
  • Op de Wii versie hoef je niet persé te zwaaien met je controller, met een knoppenactie kun je ook vijanden verslaan.
  • De geluidseffecten van de controller zullen ook in de Wii versie van Zelda: TP zitten.
  • Breedbeeld en Navi zitten alleen in de Wii versie.
  • Er zitten meer dungeons en Items in Zelda: TP dan in OOT
  • Er is een online mode geplanned, maar dit zal geen battle-mode zijn.
  • Metroid Prime zal niet als launchtitel te krijgen zijn, de game komt in 2007 uit.
  • Atari gaat Godzilla uitbrengen op de Wii
  • Namco komt met Snoopy vs the Red Baron
  • Mario Revolution en Smash Brothers komen in de herfst van 2006
Speaker in de controller is misschien wel grappig, maar gezien de plaatjes die we van de controller gezien hebben kan ik het haast niet geloven. Maar dat kan ook bewust gedaan zijn. Verder doet het me dan wel heel erg denken aan een speelgoedzwaard waarin je dat soort geintjes ook wel eens ziet, dus heel revolutionair zou het niet zijn. Denk dus dat het niet waar is.

Prijs van $249 zou neerkomen op 249 eurotjes (gezien belasting). Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Denk zelf dat ie goedkoper zal worden, gezien de uitspraken van Nintendo. De GC was goedkoper en de 360 zakt waarschijnlijk ook wat in prijs zo rond oktober (aangezien MS gezegd had dat ze hem jaarlijks goedkoper wilden maken, dat baseer ik dus niet op dat bericht dat hij $100 goedkoper zal worden). Maar goed ook dat zullen we allemaal wel zien! Misschien is het wel de prijs inclusief een spel en 2 controllers.

En ik las op insidegamer wat over een Dragon Quest game van Square Enix die komt op de Wii. Schijnt in Japan wel populair te zijn onder de RPG fans.

[ Voor 25% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-05-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii gaat 249 Dollar kosten. hmm das wel "duur" vooral omdat de stap naar een xbox360 (omfg11!!shift1eleven graphics) dan maar zo'n 50 dollar kost
De Wii is altijd online, zelfs al doe je hem uit. knap apparaat dat online gaat als ik de stekker eruit jas.. een accu erin lijkt me echt achtelijke geld en ruimte verspilling!
De controller bevat een speaker, zodat hier geluidseffecten uit kunnen komen. k.. leuk .. lijkt me niet echt hoogwaardig kwaliteit *kuch* telefoonspeakers *kuch* maar tja.. hoe ga je dat volume dan regelen? moet je zo via je tv én je WII volume aanpassen :/ daarnaast zal het lekker zijn voor je draadloze controllers.. iedere avond opladen FTW!
De verwachte prijzen voor de Virtual Console zijn: een paar Dollar voor NES games, $5 voor SNES games en $10 voor N64 games. ik vind het dure prijzen .. maar das misschien mijn wrekkerige blik over iets wat niet tastbaar is
De Wii krijgt meer 3rd party support dan de Gamecube ja.. das een hoge lat :z ;)
Zelda is voor 80% klaar. De vertraging was om hem geschikt te maken voor de Wii. das wel goed nieuws
Op de Wii versie hoef je niet persé te zwaaien met je controller, met een knoppenactie kun je ook vijanden verslaan. een kant is dat mooi, andere kant geeft dat aan dat het bij een hoop spellen een vrijwel nutteloze toevoeging zal zijn.. :/
De geluidseffecten van de controller zullen ook in de Wii versie van Zelda: TP zitten. geen mening
Breedbeeld en Navi zitten alleen in de Wii versie. idem
Er zitten meer dungeons en Items in Zelda: TP dan in OOT idem
Er is een online mode geplanned, maar dit zal geen battle-mode zijn. wat dan wel?
Metroid Prime zal niet als launchtitel te krijgen zijn, de game komt in 2007 uit. tja.. jammer.. maar kan me weinig schelen
Atari gaat Godzilla uitbrengen op de Wii listen: its the sound of none giving a ****
Namco komt met Snoopy vs the Red Baron
Mario Revolution en Smash Brothers komen in de herfst van 2006

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:38

Basszje

Reisvaap!]

#
# De Wii is altijd online, zelfs al doe je hem uit.
Dan kennen ze Bas de draadjesman nog niet :? Lijkt me een wat al te boute veronderstelling .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
komt er een Wii versie van zelda dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
hellrazor schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:05:
komt er een Wii versie van zelda dan ?
Zie startpost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Basszje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:03:
[...]

Dan kennen ze Bas de draadjesman nog niet :? Lijkt me een wat al te boute veronderstelling .
Waarschijnlijk bedoelen ze:

"De Wii is altijd online, mits het ding staat aangesloten op het lichtnet en er een werkende wireless access point in de buurt is..."

:+

[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 09-05-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

*ponder*

prijzen van de virtual console zijn logish maar toch klinkt het duur.
Als de je echt alle toppers wilt, man dan gaat het hard aantikken. Vooral die 10 euro voor n64 games.....geez.

Stiekum blijf ik hopen op vip sterren....maargoed 4000 (ofzo, is natuurlijk een compleet random nummer) sterren voor Mario world word je ook niet vrolijk van :(

Toegevoegde waarde van een speaker in een controller zie ik ook niet, maar goed dat had ik vroeger ook met rumble (wat hebbie daar nou aan) en das stiekum ook best leuk B)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sagat schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:43:
Toegevoegde waarde van een speaker in een controller zie ik ook niet, maar goed dat had ik vroeger ook met rumble (wat hebbie daar nou aan) en das stiekum ook best leuk B)
Als je met je pistool in een spel schiet, dan komt het pistoolgeluid bij je hand vandaan in plaats van bij je surroundsound set. Bovendien schijnt er ook een microfoon in de controller te zitten, zodat je met iemand kan communiceren via de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sony heeft inderdaad tilt-control gejat voor de Dual-shock 3, maar de controller kan maar 6 verschillende standen detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Mja het was te verwachten :) Ze hebben het idee gekopieerd maar de uitvoering is volgens mij echt matig. Presentatie van Warhawk was een lachertje :) Voor een race spel is het misschien te gebruiken maar voor een fps shooter? Ik heb zo mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja... de uitvoering gaat bij FPSgames niet werken vermoed ik... waarom? pak eens je cube controller erbij. Ga dan een kantelen/draaien en ook met sturen met de stick. Draai je naar voren, ga je praktisch met je duim ook mee... naar achteren... zelfde verhaal.

Volgens mij kan je dus niet los, lopen/mikken tegelijk ermee. Wat dus WEL kan met de Wii Controller omdat die los zitten van elkaar.

Maar goed. We zullen het allemaal wel zien :) Ik ga slapen :p

Edit: lol gaat al snel, kwam het tegen in het E3 topic:
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/4chan/1147139444161.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 09-05-2006 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ook maar even m'n mening geven over die facts die net gepost zijn. Neem het niet al te serieus, ik wil de Wii bij de launch hebben ;) Maar ik ben niet overal even enthousiast over natuurlijk :D

* De Wii gaat 249 Dollar kosten.
kk, mooie prijs, maar met een paar controllers, launchgame, betere kabel & memcard(?) wordt het toch nog een dure grap ;) Wel een heel leuke grap though :D

* De Wii is altijd online, zelfs al doe je hem uit.
Ehh, ok.. En het voordeel hiervan is? Als ik een apparaat uitzet, wil ik ook dat het uit is.. Dat een batterijtje het "bios" op stroom houdt, ok, maar een wifi verbinding hoeft voor mij niet..

* De controller bevat een speaker, zodat hier geluidseffecten uit kunnen komen.
Grappig, maar ik verwacht niet meer dan van die Thundercats zwaarden uit de jaren 80 :+

* De verwachte prijzen voor de Virtual Console zijn: een paar Dollar voor NES games, $5 voor SNES games en $10 voor N64 games.
Ha-ha-ha goe_I~e G_r/Ap B~aS s ie... Beetje prijzig, he? Een paar dollar wordt waarschijnlijk stiekem ook 5 dollar? :+ Maar 10 dollar AKA 10-15 euro hier wordt wel een beetje te gek voor spellen van zo'n 10 jaar oud.. Ja, ok, ik was gek genoeg om remakes van snes spellen voor de gba te kopen voor grote hoeveelheden geld, maar dat wil niet zeggen dat ik dat wil doen voor alle spellen van oude consoles die ik toch wel weer een keertje zou willen spelen

* De Wii krijgt meer 3rd party support dan de Gamecube
Goed plan, maar ik ben zelf toch meer van de 1st party titles. Neemt niet weg dat het een succesvoller platform wordt met ook 3rd party titles.

* Zelda is voor 80% klaar. De vertraging was om hem geschikt te maken voor de Wii.
Had dat nou niet gedaan... Ik maar wachten op Zelda, gaan ze hem "bewaren" tot de volgende console.. Geeft me ook een slecht gevoel over de ECHTE launch-line-up, dus niet de paar-maanden-na-launch-line-up ;)

* Op de Wii versie hoef je niet persé te zwaaien met je controller, met een knoppenactie kun je ook vijanden verslaan.
Verrassing :P

* De geluidseffecten van de controller zullen ook in de Wii versie van Zelda: TP zitten.
zomg! Onverwacht. Zelda is zo enorm uitgesteld, ik had echt niet verwacht dat ze dit enorme effect konden implementeren. not :P

* Breedbeeld en Navi zitten alleen in de Wii versie.
Ok, dit is echt vuil imo. Mensen worden nu wel gedwongen om een wii te kopen. Nu was ik dat toch wel van plan, maar niet iedereen wil dat. En dan missen ze toch wat...

* Er zitten meer dungeons en Items in Zelda: TP dan in OOT
Koel, koel, koel :)

* Er is een online mode geplanned, maar dit zal geen battle-mode zijn.
eeeeeh, co-op? :+

* Metroid Prime zal niet als launchtitel te krijgen zijn, de game komt in 2007 uit.
Zolang de controls net zo worden als op de cube mogen ze wat mij betreft rustig tot 2010 wachten :+ * Okyah rent Nee, maar serieus, ik vond de controls op de cube rampzalig, terwijl ik het spel erg koel vond afgezien van de controls. Maar dat zorgde er voor dat ik het nooit rustig & plezierig kon spelen..

* Atari gaat Godzilla uitbrengen op de Wii
Wow! Hier wacht ik echt al mijn gehele leven op!! NEED!

* Namco komt met Snoopy vs the Red Baron
Ehhh, oh!! Nog zo'n must have!

* Mario Revolution en Smash Brothers komen in de herfst van 2006
Lees: Het zijn geen launchgames, vermaak je maar met Godzilla & Snoopy vs The Red Baron :+

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 09-05-2006 07:44 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://www.strangereaction.com/imagehost/albums/userpics/10056/DCP01758.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.strangereaction.com/imagehost/albums/userpics/10056/DCP01761.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.strangereaction.com/imagehost/albums/userpics/10056/DCP01772.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.strangereaction.com/imagehost/albums/userpics/10056/DCP01773.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.strangereaction.com/imagehost/albums/userpics/10056/DCP01774.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.strangereaction.com/imagehost/albums/userpics/10056/DCP01775.JPG

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik vind persoonlijk de prijs voor die virtual console games nog wel meevallen. Voor de prijs van die dingen heb je ook ongeveer een spelletje voor je telefoon. Tuurlijk, als je alles wilt verzamelen kost dat een boel knaken, maar ik denk dat Nintendo er meer vanuit gaat dat je zo'n spelletje ophaalt als je een keer weer Super Mario Bros. wilt spelen. Dan is een paar euro best een leuke instapprijs. PC games uit de budget bak kosten ook niet 2 euro, maar ook vaak 5 tot 15 euro.

Maar wie weet krijg je ipv downloads op de Nintendo pagina wel downloads voor de virtual console. Koop Mario 128 en je mag er gratis een ander Mario spel bij downloaden.

Overigens komt die PS3 controller wel een beetje sneu en gerusht over. En ondertussen wel roepen dat ze niet voor gimmicks gaan. In mijn ogen is die tilt-control op de PS3 pad een gimmick en heeft Nintendo een controller waar goed over nagedacht is. Bij Sony komt het nu echt over van:"Oeh, wij moeten ook zoiets, dus wat is nog realiseerbaar in een half jaar!"

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Smoonshine schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:47:
Overigens komt die PS3 controller wel een beetje sneu en gerusht over. En ondertussen wel roepen dat ze niet voor gimmicks gaan. In mijn ogen is die tilt-control op de PS3 pad een gimmick en heeft Nintendo een controller waar goed over nagedacht is. Bij Sony komt het nu echt over van:"Oeh, wij moeten ook zoiets, dus wat is nog realiseerbaar in een half jaar!"
:X Dit is een grapje, right? Je verwijst naar die advertentie hierboven ergens? Zo ja, check bitte even de tekst bij die "advertentie" ;) Zo nee, dan heb ik niets gezegd ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 09-05-2006 09:08 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:47:
2nd that! Er zit niet eens een trilfunctie op:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/705/705934/PS3Controller-480_1147148759.jpg
The Wii, for example, lets you swing the controller as if it's a tennis racquet -- perhaps the PS3 controller will also work that way if the game is programmed correctly, but judging from previous controllers with similar tilt technology, we wouldn't bet on it.
Overigens de prijzen zijn nog eens 100 dollar hoger dan die van de Xbox 360, zelfs de releasedata zijn al bekend gemaakt. Ik ben benieuwd wat Nintendo nu gaat doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 09-05-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De boomerang was blijkbaar toch geen succes. Ze hebben de good ol' PS2 controller maar uit de kast gepakt, een 'guide' button van de X360 controller gejat, en haastig een semi-motion-controller wat ze bij Nintendo hebben gezien er in geramd... en that's it? Sneu, sneuer sneust wat mij betreft.

[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 09-05-2006 09:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:41:
De boomerang was blijkbaar toch geen succes. Ze hebben de good ol' PS2 controller maar uit de kast gepakt, een 'guide' button van de X360 controller gejat, en haastig een semi-motion-controller wat ze bij Nintendo hebben gezien er in geramd... en that's it? Sneu, sneuer sneust wat mij betreft.
Inderdaad, en de analoge triggers maar gejat van de Gamecube controller (want dat is ook wel leuk :P). De tilt functionaliteit is niets minder dan wat in de Nunchunk zit :D, alleen heeft Nintendo dan nog de remote, die als pointer en 3D muis werkt.

Het leuke is wel, dat Nintendo nu echt de show kan stelen. Het was al verwacht, maar ze moesten het nog wel waarmaken (nog steeds, maar de lat ligt nu een stuk lager). Ik had echt verwacht dat Sony veel meer had laten zien!

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 09-05-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Okyah schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:04:
[...]
:X Dit is een grapje, right? Je verwijst naar die advertentie hierboven ergens? Zo ja, check bitte even de tekst bij die "advertentie" ;) Zo nee, dan heb ik niets gezegd ;)
Leuk plaatje, maar ik heb het wel over de echte (dual pad) PS3 controller ;). En het ging me niet om dat het ding bij die advertentie er als een afstandsbediening uitziet, maar gewoon om die tilt control. Ik denk dat over een jaartje niemand meer gebruik maakt van die tilt control. De X360 en PS3 krijgen een boel onderlinge ports en daar gaan EA, Ubi, enz. echt geen extra tilt-ondersteuning voor de PS3 instoppen. Loos werk, voor een functie waar niemand op zit te wachten. De Wii krijgt veel echt unieke games, waardoor je een hoop X360/PS3 titels gaat missen, maar er ook een heleboel exclusives voor terugkrijgt.

Nog maar 8,5 uur :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Captain N schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:41:
En zo hebben ze toch voor elkaar dat alle PS fans op de PS trein kunnen blijven zitten met het gevoel dat ze niks hoeven te missen van Nintendo of MS.
Sneu, slim en ik ben bang dat het nog wel eens zou kunnen werken ook zolang de massa het verschil niet duidelijk weet.

BTW. lees net op IGN dat de kale ps3 met 20 GB HD al 499 euro op moet brengen.
Dan ben je toch weer blij met Nintendo :)

http://ps3.ign.com/articles/705/705838p1.html

[ Voor 16% gewijzigd door rajackar op 09-05-2006 10:00 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
XBox 360 vanaf 299 Euro (compleet 399 Euro)
PS3 vanaf 499 euro (compleet 599 Euro) de PS3 van 499 mist memory slots Wifi en meer)
Wii vanaf 200 euro

ik weet wel wat ik kopen ga de Wii die is betaalbaar de rest is gewoon heel duur .
Tevens is de PS3 en 360 niet meer dan een upgrade versie van de vorige de Wii is dat ook maar voegt veel meer toe :) laat de Wii maar komen!

[ Voor 10% gewijzigd door MeZZiN op 09-05-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Koffiezuiper schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 03:59:
Mja het was te verwachten :) Ze hebben het idee gekopieerd maar de uitvoering is volgens mij echt matig. Presentatie van Warhawk was een lachertje :) Voor een race spel is het misschien te gebruiken maar voor een fps shooter? Ik heb zo mijn twijfels.
Je kunt het helemaal niet gebruiken voor een shooter, dat ding kan alleen tilt detecteren. De Wii kan tilt, positie en de richting waar je de controller in wijst detecteren. Die controller van Sony kan dus nog niet eens de helft van wat de controller van Nintendo kan. Bovendien moet je de controller met twee handen vasthouden, wat je erg beperkt in je bewegingsvrijheid.

Met de controller van Sony is zouden bijvoorbeeld Monkey Ball en een uitgebreide versie van Wario Ware Tilt 'n' Tumble mogelijk zijn. Wat niet mogelijk is zijn spellen zoals Red Steel, Wario Ware Wii, Twilight Princess, Tennis. In feite heeft Sony maar één element van de Wii controller gekopieërd, maar niet het hele idee achter de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Tilt controlers zijn btw al net zo oud als de weg naar rome, dus nintendo is echt niet de eerste met het concept ;) Op de PC waren/zijn er ook te krijgen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
Voor mij wordt het de Wii en de PS3. wordt wel diep in de buidel tasten met alle accessoires en een paar games zit je snel over de 1000 euro.

De Wii krijgt een paar hele interessante titels en ik moet die controller proberen, ben sinds de DS een stuk positiever over nintendo.
De PS3 met HD support gaat mooie plaatjes leveren en ik kan niet zonder mijn dosis final fantasy.
De motion detectors in de sony pad zijn niet noodzakelijk gezat van nintendo (al vermoed ik van wel), een dergelijk systeem zonder diepte was er een paar jaar geleden al voor de PC in gamepads van M$ maar dat was lame, ik verwacht er ook weinig van voor de PS3.
600 euro is veel geld maar als je bedenkt hoeveel een standalone blu-ray speler kost valt het best mee en het lijkt me toch een hele vette console worden, alleen jammer van die goedkope(re) gimped editie. Sony is toch gezwicht voor de markt druk.

Veel nintendo fans hadden voorspelt dat Nintendo de show zou stelen op de E3, wat ik als Sony fanboy uiteraard niet geloofde, maar ik moet zeggen na de persconferentie van sony en de eerste Wii nieuwtjes (dragon quest als launchgame? wtf?) denk ik dat jullie nog gelijk gaan krijgen ook.

Hopen dat de Wii gauw meer verkoopt dan de X-doos (zolang dat de PS3 dat dan ook doet :p)

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Nu ik die scans van Zelda zo zie, zou het misschien niet mogelijk zijn dat ook de afstand tussen de 2 delen van de controller ook nog wordt gemeten? Zodat dit bijvoorbeeld een (pijl en) boog kan simuleren.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oh damn, het is al begonnen. Zowel op Fok als op Tweakers frontpage wordt de Nintendo controller in één adem genoemd met de Sony controller, alsof ze precies hetzelfde zijn... damn, ik had verwacht dat Sony hiermee juist hard onderuit zou gaan, maar als het zo doorgaat kan het wel eens heel slim zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

In het nieuws bericht op de FP van t.net staat ook juist dat de controller van de PS3 WEL de positie in de ruimte kan bepalen.
Als een site als T.net die fout al maakt....

Ook jammer dat er wel staat de de wii-mote wat meer kan maar er niet verder ingegaan wordt op het verschil.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Morgen piept iedereen we anders... :)
(Althans dat hoop ik)

Wat een streek van sony zeg... maar ja, beter goed gejat dan slecht bedacht... :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dus niet per se hoeft te bewegen met je controller maar een knoppen actie ook volstaat.

1. Dan zijn de verschillende bewegingen die je kunt maken ook maar beperkt niet? een zwaardgevecht word niet meer dan sla schuin omhoog naar rects. sla naar links.
(subtielere bewegingen zoals hoog horizontaal of laag horizontaal etc. zullen er dus niet in een game als redsteel verwerkt zijn)
2. als het met een knoppen actie volstaat, en je bent een beetje een perfectionist dan "moet" je dus wel haast de controller gebruiken mss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rajackar schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:06:
In het nieuws bericht op de FP van t.net staat ook juist dat de controller van de PS3 WEL de positie in de ruimte kan bepalen.

Ook jammer dat er wel staat de de wii-mote wat meer kan maar er niet verder ingegaan wordt op het verschil.
Hoedje heeft de fout al gemeld. Want zo'n blunder (want dat is het toch wel) kan natuurlijk niet op de FP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:06:

Dat zal wel veranderen zodra de filmpjes van mensen die aan het spelen zijn komen. Dan zal het de meeste mensen wel duidelijk worden wat je met de Wii controller kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Het lijkt mij een beetje vergezocht maar je weet het maar nooit bij Nintendo. Het kan ook gewoon dat onze lieve jappanertjes beschikken over een overvloed aan inlevings vermogen. Ik zie mijzelf nog niet zo snel na spelen alsof ik met een pijl en boog aan het spelen ben. Hoewel: Drie jaar geleden had ik ook niet kunnen verspellen dat ik zit te trommelen naast een paarse cubus: And look how that turned out!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.