Ook maar even m'n mening geven over die facts die net gepost zijn. Neem het niet al te serieus, ik wil de Wii bij de launch hebben

Maar ik ben niet overal even enthousiast over natuurlijk
* De Wii gaat 249 Dollar kosten.
kk, mooie prijs, maar met een paar controllers, launchgame, betere kabel & memcard(?) wordt het toch nog een dure grap
Wel een heel leuke grap though
* De Wii is altijd online, zelfs al doe je hem uit.
Ehh, ok.. En het voordeel hiervan is? Als ik een apparaat uitzet, wil ik ook dat het uit is.. Dat een batterijtje het "bios" op stroom houdt, ok, maar een wifi verbinding hoeft voor mij niet..
* De controller bevat een speaker, zodat hier geluidseffecten uit kunnen komen.
Grappig, maar ik verwacht niet meer dan van die Thundercats zwaarden uit de jaren 80
* De verwachte prijzen voor de Virtual Console zijn: een paar Dollar voor NES games, $5 voor SNES games en $10 voor N64 games.
Ha-ha-ha goe_I~e G_r/Ap B~aS s ie... Beetje prijzig, he? Een paar dollar wordt waarschijnlijk stiekem ook 5 dollar?
Maar 10 dollar AKA 10-15 euro hier wordt wel een beetje te gek voor spellen van zo'n 10 jaar oud.. Ja, ok, ik was gek genoeg om remakes van snes spellen voor de gba te kopen voor grote hoeveelheden geld, maar dat wil niet zeggen dat ik dat wil doen voor alle spellen van oude consoles die ik toch wel weer een keertje zou willen spelen
* De Wii krijgt meer 3rd party support dan de Gamecube
Goed plan, maar ik ben zelf toch meer van de 1st party titles. Neemt niet weg dat het een succesvoller platform wordt met ook 3rd party titles.
* Zelda is voor 80% klaar. De vertraging was om hem geschikt te maken voor de Wii.
Had dat nou niet gedaan... Ik maar wachten op Zelda, gaan ze hem "bewaren" tot de volgende console.. Geeft me ook een slecht gevoel over de ECHTE launch-line-up, dus niet de paar-maanden-na-launch-line-up
* Op de Wii versie hoef je niet persé te zwaaien met je controller, met een knoppenactie kun je ook vijanden verslaan.
Verrassing
* De geluidseffecten van de controller zullen ook in de Wii versie van Zelda: TP zitten.
zomg! Onverwacht. Zelda is zo enorm uitgesteld, ik had echt niet verwacht dat ze dit enorme effect konden implementeren. not
* Breedbeeld en Navi zitten alleen in de Wii versie.
Ok, dit is echt vuil imo. Mensen worden nu wel gedwongen om een wii te kopen. Nu was ik dat toch wel van plan, maar niet iedereen wil dat. En dan missen ze toch wat...
* Er zitten meer dungeons en Items in Zelda: TP dan in OOT
Koel, koel, koel
* Er is een online mode geplanned, maar dit zal geen battle-mode zijn.
eeeeeh, co-op?
* Metroid Prime zal niet als launchtitel te krijgen zijn, de game komt in 2007 uit.
Zolang de controls net zo worden als op de cube mogen ze wat mij betreft rustig tot 2010 wachten
* Okyah rent Nee, maar serieus, ik vond de controls op de cube rampzalig, terwijl ik het spel erg koel vond afgezien van de controls. Maar dat zorgde er voor dat ik het nooit rustig & plezierig kon spelen..
* Atari gaat Godzilla uitbrengen op de Wii
Wow! Hier wacht ik echt al mijn gehele leven op!! NEED!
* Namco komt met Snoopy vs the Red Baron
Ehhh, oh!! Nog zo'n must have!
* Mario Revolution en Smash Brothers komen in de herfst van 2006
Lees: Het zijn geen launchgames, vermaak je maar met Godzilla & Snoopy vs The Red Baron
[
Voor 5% gewijzigd door
Okyah op 09-05-2006 07:44
]