Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal Slug Anthology announced

wow! 16 bit games op een 128 bit console!

wiivolutionary !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:34:
Metal Slug Anthology announced

wow! 16 bit games op een 128 bit console!

wiivolutionary !!!
/me Hoedje tilt de steen op: "Kijk de virtual console, Nintendo krijgt er zelfs 8 bit spellen op..." :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is nu al bekend of die Virtual Console ook direct orginele PC Engine CDs kan afspelen, dus zonder dat je ze eerst opnieuw moet "aanschaffen"? Of dat er een HuCard adapter komt om je originelen te kunnen spelen? Ik heb zo'n 300+ originelen voor de PC Engine en zou het über-triest vinden als ik opnieuw alles moet aanschaffen om het in de Virtual Console te kunnen draaien!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
ari3 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:55:
Is nu al bekend of die Virtual Console ook direct orginele PC Engine CDs kan afspelen, dus zonder dat je ze eerst opnieuw moet "aanschaffen"? Of dat er een HuCard adapter komt om je originelen te kunnen spelen? Ik heb zo'n 300+ originelen voor de PC Engine en zou het über-triest vinden als ik opnieuw alles moet aanschaffen om het in de Virtual Console te kunnen draaien!
Nee, maar er zou wel enige ondersteuning komen voor PCE-CD's. Het is alleen nog niet bekend of je ze moet downloaden of direct de originele CD kan afspelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14

TdV

ari3 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:55:
reken er maar op dat je alles opnieuw moet aanschaffen...gewoon een voorgevoel... (8> (leuke winstpakker)

ow hierboven wordt toch over ondersteuning gesproken; dan ben ik verbaasd _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door TdV op 03-05-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
TdV schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:06:
[...]

reken er maar op dat je alles opnieuw moet aanschaffen...gewoon een voorgevoel... (8> (leuke winstpakker)

ow hierboven wordt toch over ondersteuning gesproken; dan ben ik verbaasd _/-\o_
Er ging zelfs een gerucht rond dat de Wii met meerdere CD-based platforms compatible zou zijn, o.a. de Dreamcast.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:18:
Er ging zelfs een gerucht rond dat de Wii met meerdere CD-based platforms compatible zou zijn, o.a. de Dreamcast.
Dreamcast lijkt me vrij onwaarschijnijk. Aangezien de Dreamcast haast zo snel is als de GameCube en hij gebaseerd is op een andere architectuur, lijkt mij het heel moeilijk om dat goed te emuleren op een machine die "maar" 2 a 3 keer zo snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.thedigitalbits.com/articles/miscgfx/dreamcast.jpg

wat een vreemd ding. Ik dacht altijd dat de dreamcast de megadrive met cdklik ding was.

en dat ze er daarna mee zijn opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamcast was de eerste 128bit console.
Sony had echter een hype opgebouwd door te zeggen dat hun Emotion Engine(PS2) veel beter werd.
Mensen geloofde dit massaal en lieten de Dreamcast links liggen. Sega had al geldproblemen en was zo goed als failliet dus hadden ze geen keuze om de dreamcast kort voordat de cube uit kwam uit de productie te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:14:
Dreamcast was de eerste 128bit console.
De Dreamcast had een 32-bit CPU(ik heb net de specs er van gelezen) , de enige 128-bit console tot nu toe is de PS2. Het aantal bits van een console doet er meestal niet toe, vergelijk bijvoorbeeld de 64-bit GC maar met de 32-bit Xbox en de 128-bit PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:23:
[...]

De Dreamcast had een 32-bit CPU(ik heb net de specs er van gelezen) , de enige 128-bit console tot nu toe is de PS2. Het aantal bits van een console doet er meestal niet toe, vergelijk bijvoorbeeld de 64-bit GC maar met de 32-bit Xbox en de 128-bit PS2.
Dreamcast cpu volgens wiki
CPU: 128 bits SH-4 RISC CPU, systeemklokfrequentie 200 MHz, 360 MIPS/1,4 GFLOPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:40:
[...]

Dreamcast cpu volgens wiki
CPU: 128 bits SH-4 RISC CPU, systeemklokfrequentie 200 MHz, 360 MIPS/1,4 GFLOPS
Dat is een vertaalfout op de Nederlandse Wikipedia:
CPU: SH-4 RISC CPU with 128 Bit FPU functions for 3D graphics computations (operating frequency: 200 MHz, 360 MIPS, 1.4 GFLOPS)
De specs van de SH-4:
SH-4 - 32-bit dual-issue core with a 128-bit vector FPU. (As used in the NAOMI architecture and its derivatives, such as Atomiswave and the Dreamcast console.)
Bron

Het is verder verre van interresant hoeveel bits een console heeft, dus laten we er over ophouden.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 03-05-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:34:
wat een vreemd ding. Ik dacht altijd dat de dreamcast de megadrive met cdklik ding was.

en dat ze er daarna mee zijn opgehouden.
Verre van, na de Mega CD kwam de 32x, daarna de Saturn en daarna de Dreamcast. Stuk voor stuk mooie maar helaas ondergewaardeerde consoles (hoewel de 1e twee addons zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Richard schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:11:
Na een hoop gezeik aan te hebben moeten horen van mensen met een rotte Thumb stick van hun N64 controller, heb ik nu een rotte thumb stick van een originele Gamecube controller. Zijn daar inmiddels al oplossingen voor? Gekke is dat ik met 3 N64 controllers nooit problemen heb gehad, en nu met een vrij nieuwe Gamecube controller gaat ie wel naar de gaar terwijl ik die juist wel wat beter had verwacht.

Deze stick dus:

[afbeelding]

zijn daar vervangers voor of is mijn huidige gewoon te repareren?
Jammer dat iedereen opeens zo bezig is met de Wii, en hierdoor de GameCube (vragen) een beetje in de vedrukking komen. Is het misschien nu er zoveel Wii informatie naar buiten komt misschien niet handig het topic op te gaan splitsen (GameCube/Wii)

Misschien nog iemand die me kan helpen met mijn rotte stick?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah een apart gamecube topic. tussen al dat wii nieuws ga ik hier iig niet melden dat ik pas ikaruga gekocht heb. En ik toch zeker een half uur, dat het meest geweldige spel op aarde vond.

Of dat ik wario ware gekocht heb en me dat een partij vreemd vind. En het voorlopig laat liggen voor wat het is. en het er weer uitpak als er alcohol en vrienden zijn.

:Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Richard schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:50:
[...]

Jammer dat iedereen opeens zo bezig is met de Wii, en hierdoor de GameCube (vragen) een beetje in de vedrukking komen. Is het misschien nu er zoveel Wii informatie naar buiten komt misschien niet handig het topic op te gaan splitsen (GameCube/Wii)

Misschien nog iemand die me kan helpen met mijn rotte stick?
Geen splitsing... het is nu al 3e besproken hier ;)

Over je rotte stick, ik merk dat mijn cube stick (duidelijk) beter is dan die van de N64 (pookjes worden echt lam na verloop van tijd). Ik weet niet of de controller pas aangeschaft is, maar anders even Nintentendo bellen (garantie?) Of er losse stickjes zijn weet ik niet. Voor de N64 zijn ze er wel.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ik zou gewoon een nieuwe controller kopen nu ze er nog zijn. Het vervangen van de N64 stickjes is meer een noodoplossing omdat de controllers gewoon niet meer nieuw te verkrijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Aap schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:56:
[...]

Geen splitsing... het is nu al 3e besproken hier ;)

Over je rotte stick, ik merk dat mijn cube stick (duidelijk) beter is dan die van de N64 (pookjes worden echt lam na verloop van tijd). Ik weet niet of de controller pas aangeschaft is, maar anders even Nintentendo bellen (garantie?) Of er losse stickjes zijn weet ik niet. Voor de N64 zijn ze er wel.
Ik kon die losse stickjes niet zo 1-2-3 vinden op internet.
Technische Dienst
Tel.: 030-6097166 (9.00 -17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.
Ik heb dat nummer dus gebelt, bij de vraag met welke console ik problemen heb, heb ik gekozen voor een GC. Ik kreeg toen een bandje te horen dat ik 2 jaar garantie zou hebben op mijn cube, en dat ik 'm voldoende gefrankeerd op moest sturen naar een postbus inclusief factuur en begeleidende brief wat het probleem is.

Die controller gaat dan maar per post met kassabon naar Nintendo Benelux, voor de pakketpost ben ik minder geld kwijt dan dat ik ergens een stick op de kop kan tikken, en ook zelf nog in moet bouwen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Als je toevallig in de buurt van Nieuwegein komt kun je er ook zelf langs gaan. Heb ik met mijn DS met dode pixel ook gedaan en die werd ter plaatse omgeruild :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wordt de Wii al in oktober in de VS uitgebracht?
Blitz: The League (Nintendo Wii; October 2006)
Link

Midway heeft voor het spel Blitz een releasedate in oktober aangekondigd. Vorige week in de IGN Wii podcast werd er ook twee keer oktober gezegd toen men het over de Wii releasedate had. Hopelijk is dit geen fout geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:15:
Midway heeft voor het spel Blitz een releasedate in oktober aangekondigd. Vorige week in de IGN Wii podcast werd er ook twee keer oktober gezegd toen men het over de Wii releasedate had. Hopelijk is dit geen fout geweest.
Matt zijn inderdaad oktober, Mark zei november. :z

Maar ik denk dat een release van oktober/november, ook in Europa!, wel gaat lukken. Nogmaals het is voor Nintendo ook veruit de beste strategie. Je kunt dan namelijk weer voorraad opbouwen voor de feestmaanden.

[wishfull thinking]Daarnaast denk ik dat het best wel is kan zijn dat Europa nu aan de beurt is om een console als eerste te ontvangen. Dus september :P[/]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Screenshot dat volgende Gaming Age van de Wii versie is van Rayman Raving Rabbids:

Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/5787/rayman9ld.th.jpg

Heb hem trouwens zelf even op imageshack gegooid, omdat je niet direct kunt linken naar Gaming Age plaatjes.

[ Voor 50% gewijzigd door Captain N op 04-05-2006 07:38 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nintendo heeft vandaag de officiële Nintendo E3 site gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:53:
Screenshot dat volgende Gaming Age van de Wii versie is van Rayman Raving Rabbits:

[afbeelding]
Als je goed kijkt naar de jongen die de controller vast houdt (kan natuurlijk gewoon een promotieplaatje met foutje zijn), maar hij heeft z'n duim niet op de stick. Hij heeft em gewoon vast om er als het ware mee te sturen. Accelerometero :D

Het ziet er trouwens goed uit!
Pfff, die pagina laadt nu al nauwelijks en daar moet dan een live stream op komen...
Captain N schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:31:
[...]

Ik geloof dat het een meisje is, tenzij jongens met punk haar ook nagellak op doen :Y)
Damn 8)7

Shit! Nothing makes sense :D

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 03-05-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:15:
Als je goed kijkt naar de jongen die de controller vast houdt
Ik geloof dat het een meisje is, tenzij jongens met punk haar ook nagellak op doen :Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Het ís een Wii-plaatje, heb hem zelf in de mail gehad van een Ubi PR gast. Ubi heeft overigens meer Wii-games in de aanslag, maar wilde nog niet bekend maken welke:
Unfortunately I’m not able to comment on specific platforms as these will be announced at E3. I can confirm that Rayman will be on Nintendo Wii and some of the other games below will be too, but you’ll have to wait until E3 for that.
In ieder geval 3 van het lijstje hier dus, misschien meer.
Hoedje schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:15:
Als je goed kijkt naar de jongen die de controller vast houdt (kan natuurlijk gewoon een promotieplaatje met foutje zijn), maar hij heeft z'n duim niet op de stick. Hij heeft em gewoon vast om er als het ware mee te sturen. Accelerometero :D
Tekst bij de foto was volgens het mailtje "Control your spider and other creatures by rotating your controller". Geen knop nodig dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gfx van dat plaatje zijn toch niet dat ... :( hopelijk zal de Wii mooiere beelden op je tv kunnen toveren. Bovendien zouden de developpers een hoger rendement moeten hebben op dit platform aangezien ze hun GC ervaring kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Blackbird-ce schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:53:
In ieder geval 3 van het lijstje hier dus, misschien meer.
Wilde gok: Splinter Cell 4 en mogelijk dat Free Radical project? Free Radical heeft tot nu toe al hun spellen, behalve Timesplitters 1, op de GC uitgebracht.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 03-05-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor degenen die net als ik het niet zo hebben op EA is er een leuk nieuwtje: we gaan James Bond ditmaal bewonderen via Activision.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

De datum voor [N]Gamer 02/2006 (04-Mei-2006) is uitgesteld, naar mijn mening een goede keuze:
Het was weer kiezen of delen voor de [N]Gamer redactie: óf ons pre-E3-nummer verscheen keurig op 4 mei, maar dan zónder previews van games voor Nintendo's volgende thuisconsole - de Wii, voorheen de Revolution - óf het blad zou een weekje later uitkomen, of 11 mei, maar dan kregen we wel toestemming om een zes pagina's tellende hands-on preview van een Wii-launchgame, te plaatsen. Dat niet alleen, maar ook exclusieve screenshots van twee andere Wii-titels kwamen onze kant op, zolang het nummer maar na de start van de E3 in de schappen lag. Je snapt, wij kozen voor dat weekje uitstel... en kunnen je daardoor een [N]Gamer bieden die bomvol topnieuws staat! Check hier op 10 mei de inhoud!
Ben benieuwd wat we kunnen verwachten. Hopelijk een beetje inside info van Nintendo Benelux B.V. Ondanks dat [N]Gamer aangegeven wordt als "Onafhankelijk Nintendo Tijdschrift" heeft het wel degelijk connecties met Nintendo Benelux. Vorige maand stond er op Nintendovip.com "Nu in de winkel, [N]Gamer 01/2006.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand trouwens zijn gamecube aan een crt-computer scherm hangen?

Ik zit hierover na te denken aangezien de tv laag staat en niet geschikt voor mario dance positie zich bevind.

De pc crt staat er werkelijk waar briljant voor.
Iemand die er ervaringen mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk een beetje inside info van Nintendo Benelux B.V.
Heb vaak een beetje het gevoel dat die niet meer weten dat de gemiddelde gamer die van internet zijn info haalt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:52:
Voor degenen die net als ik het niet zo hebben op EA is er een leuk nieuwtje: we gaan James Bond ditmaal bewonderen via Activision.
EA had de licentie toch tot 2010? Hoe kan Activision dan opeens aan de Bond licentie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:54:
Ben benieuwd wat we kunnen verwachten.
Wedden dat het Red Steel is? Ze hebben het over gewoon "een" hands-on, maar "exclusieve" screenshots van twee andere spellen. Waarom zouden ze het woordje exclusieve weglaten bij de hands-on als het wel exclusief was?

Maar toch leuk. :) Zelfs al is het inderdaad red steel, dan toch weer een andere invalshoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 00:09:
[...]

Wedden dat het Red Steel is? Ze hebben het over gewoon "een" hands-on, maar "exclusieve" screenshots van twee andere spellen. Waarom zouden ze het woordje exclusieve weglaten bij de hands-on als het wel exclusief was?

Maar toch leuk. :) Zelfs al is het inderdaad red steel, dan toch weer een andere invalshoek.
Gezien het blad een week moet worden uitgesteld denk ik dat het eerder een nog onaangekondigde titel is, mogelijk een AAA-titel van Nintendo zelf. Over Red Steel weten we nu bijna alles, behalve hoe het speelt. Dat zou geen echte exclusive meer zijn, maar aan de andere kant zou dit alleen maar een overdreven reclamepraatje kunnen zijn en gaat het inderdaad over Red Steel.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 04-05-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:53:
EA had de licentie toch tot 2010? Hoe kan Activision dan opeens aan de Bond licentie komen?
Geen flauw idee. Zou toch wel raar zijn als ze zelf zeggen dat ze hem hebben, wanneer het niet zo zou zijn. :?

edit: Blijkbaar hadden ze er geen behoefte meer aan bij EA.

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 04-05-2006 00:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 00:34:
[...]

Geen flauw idee. Zou toch wel raar zijn als ze zelf zeggen dat ze hem hebben, wanneer het niet zo zou zijn. :?

Dat verklaart ook meteen waarom Casino Royale al in een vroeg stadium gecancelled werd bij EA. Hopelijk neemt Activision de meest verstandige beslissing en laat het Free Radical de James Bond spellen ontwikkelen. Activision lijkt ook een betere relatie te hebben met Nintendo, waardoor een Wii versie van de volgende Bond game niet onwaarschijnlijk is.

EDIT:
_/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo.com/mediaFiles/FOR4KYhnoFssoH9J50wKVC81dq-zhITi.jpg

Jammer genoeg is de boodschap die in de Luigi Code verborgen is niet de moeite waard om te kraken.
spoiler:
Neem alle hoofdletters op de pagina en voer daar ROT-13 decryptie op uit, dan krijg je te lezen dat je nog even moet wachten op meer Wii info.
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:29:
@metroid prime een rot 13 prima volgens mij heb ik er nog eentje in mijn broekzak :+
Jng ibbe oebrx uro wr nyf uvw EBG-13 rapelcgvr nnaxna? ;)

[ Voor 38% gewijzigd door MetroidPrime op 04-05-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 00:34:
[...]

Ik ben iig blij. Niet om de zoveelste ea hater te zijn. Maar na fifartwc 98 heb ik ze niks goeds meer zien doen. En zien groeien tot een groot log bedrijf dat als toppunt mij lastig valt met ontiegelijk veel reclame over een maffia game die miljoenen heeft gekost en miljoenen moet opbrengen :X

@metroid prime een rot 13 prima volgens mij heb ik er nog eentje in mijn broekzak :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Afgelopen zondag dan zowaar MGS:TTS gekocht voor €30, misschien was hij tweedehands wat goedkoper te krijgen, maar ik kwam hem toevallig tegen bij een BS en moest hem dan eindelijk toch echt meenemen. Vanacht uitgespeeld en ik ben blij met de aankoop en redelijk onder de indruk van het hele spel, het eindverhaal met "choose life and just live it bla bla ba" was misschien wat over-the-top, maar voor de rest een puik spel. Ik vond het hier en daar wel wat moeilijk, omdat de "sentries" niet zo vergevingsgezind waren als de random loser die je tegenkomt in bijv. SplinterCell, maar dat wende gelukkig. Toch weer een spel dat van het lijstje af kan, nu RE4 nog.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb ook MGS: TT maar ik kom er echt niet door, echt een prutte camera en besturing. (mischien verwned omdat ik daarvoor Re 4 gespeeld had)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Als je slecht bent in/ Splinter Cell niets aan vindt, is het dan de moeite om aan een MGS te beginnen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Richard schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:50:
[...]

Er hebben toch mensen geantwoord? Enne..nee @ splitsing :) al tig keer besproken. Ik heb geen ervaring met rotte GC sticks (wel bergen met n64 sticks) dus kan ik ook niet antwoorden.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 00:58:
Hopelijk neemt Activision de meest verstandige beslissing en laat het Free Radical de James Bond spellen ontwikkelen. Activision lijkt ook een betere relatie te hebben met Nintendo, waardoor een Wii versie van de volgende Bond game niet onwaarschijnlijk is.
Dat zou idd erg cool zijn als Free Radical weer een Bond game gaat maken. Uitgaande van Goldeneye en Timesplitters verwacht ik dan wel weer een FPS aanpak en dan denk ik natuurlijk direct aan Wii.

Uit het EA tijdperk moet ik wel zeggen dat ik 'Nightfire' wel en geslaagde titel vond!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Lees net dat Mario Kart best wel eens een launchtitel zou kunnen worden voor de Wii. Laat het waar zijn! Of launchtitel, een titel die snel na de launch beschikbaar zal zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-05-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

cheiron schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:10:
Als je slecht bent in/ Splinter Cell niets aan vindt, is het dan de moeite om aan een MGS te beginnen?
Ik vindt van wel, MSG en Splinter Cell zijn dan wel bijde stealth games maar ze zijn wel heel erg verschillend.

Ik ben persoonlijk slecht in Splinter Cell. Heb ook niet zoveel zin om uren een level te bestuderen maar MSG vind ik wel weer erg tof, en is goed doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:43:
Lees net dat Mario Kart best wel eens een launchtitel zou kunnen worden voor de Wii. Laat het waar zijn! Of launchtitel, een titel die snel na de launch beschikbaar zal zijn.
Dat lijkt me logisch niet? Was dat niet zo bij de gamecube en n64 dan?
Nintendo weet zowiezo dat deze game goed verkocht zal worden.
Net zoals er een smashbrother melee wii zal komen. Metroid etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Denk dat dat ook een van de problemen van de gamecube is geweest. De top titels kwamen pas relatief laat op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:26:
[...]

Dat lijkt me logisch niet? Was dat niet zo bij de gamecube en n64 dan?
Nintendo weet zowiezo dat deze game goed verkocht zal worden.
Net zoals er een smashbrother melee wii zal komen. Metroid etc. etc.
Nee mario kart double dash voor de cube was alles behalve een launchgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Mario Kart zou natuurlijk harstikke tof zijn. Maar eigenlijk hoop ik dat Reggie op een realistische racer doelt. Puur, omdat Nintendo die nog niet heeft. Een 1st party top racer kan zeker bijdragen aan het imago van Nintendo en aan exclusiviteit natuurlijk. Nintendo moet toch laten zien dat het meer is dan alleen Mario, zeker als ze ook Xbox en PS gamers aan willen gaan trekken. Zo'n remote is erg tof, maar in hun ogen niet zo tof meer als je er alleen Mario dingen mee kunt doen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:10:
Ik zou zeggen ja. Ik heb ook een hekel aan Splinter Cell, en in de kern vind ik de gameplay van MGS eigenlijk ook niet echt geweldig. Maar het verhaal zit zo fantastisch in elkaar dat ik er toch een geweldige tijd mee heb gehad.

En de bossfights zijn heel leuk. Ze hebben allemaal wel iets speciaals en op een één of andere manier krijg je er echt een band mee. Ik hoor weleens kritiek dat de levels eigenlijk alleen maar een excuus zijn om van bossfight naar bossfight te komen... maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg. ;) Het spel voelt toch nog lang genoeg, en je verveelt je op die manier ook geen seconde. In het begin is het eventjes doorbijten omdat het verhaal weinig spectaculair opent. Het lijkt aanvankelijk eigenlijk net een standaard stealth game. Maar zodra je de tank eenmaal hebt verslagen komt het echt goed op gang en sleurt het spel je helemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Thanx Surrounded en Fzeronewbie, ik ga eens kijken voor een koopje!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Inmiddels is op de website van de USPTO te vinden dat Nintendo negen(!) trademarks heeft geregistreerd met de term Wii. Ook heeft Nintendo o.a. nintendowii.com geregistreerd. De geruchten dat Wii niet de naam is omdat er geen trademark op geregistreerd is kan bij deze ook de prullebak in.

EDIT: Overigens was de eerste aanvraag al in november gedaan en heeft Nintendo een truuc gebruikt om de naam zo lang mogelijk uit het publieke register te houden.

[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 04-05-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Moet dan zelfs het kleine beetje hoop wat ik in mijn leven had ook vermorzeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whut?! schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:59:
Moet dan zelfs het kleine beetje hoop wat ik in mijn leven had ook vermorzeld worden?
Wii! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik ben al aardig gewend aan Wii. Dus ik zeg: Laat Wii maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-09 21:40
fZeroNewbie schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:43:
Ik ben al aardig gewend aan Wii. Dus ik zeg: Laat Wii maar komen
Dat is ook de hele reden waarom ze het zo vroeg bekend hebben gemaakt :P. Ik blijft het echter een stomme naam vinden...

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:27

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zelda: The Twiilight Princess

:+

(En ik vind de naam cool en laat al mijn vrienden en collega's het filmpje zien en "Wiiii" roepen, ze weten toch dat ik "anders" ben :) )

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Twee Dee schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:47:
Zelda: The Twiilight Princess

:+

(En ik vind de naam cool en laat al mijn vrienden en collega's het filmpje zien en "Wiiii" roepen, ze weten toch dat ik "anders" ben :) )
Wat dacht je van een naamsverandering in: Twii Dee ;)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Jaaaa, Mario Kart als launchgame lijkt me echt GENIAAL :D Ik had het er gisteren nog over met wat vrienden terwijl we DD speelden (blijft een spel dat je er keer op keer weer in stopt ;)). Ik ben ZO benieuwd naar hoe de Mario Kart voor de Wii wordt :D En als het een launchgame wordt, dan importeer ik ZEKER een Wii mocht hij toch stiekem ergens anders eerder verschijnen dan hier :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ben ik dan een van de weinigen die MarioKart wel leuk vind, maar niet zo bijzonder :? Geef mij maar een nieuwe Monkey Ball & Mario128 bij de launch en dan vind ik het al best :p

Overgens was ik echt hardnekkig tegen Wii... nu valt de naam Wii nog wel mee. Mijn gevoel zegt nu, Wii is een leuke naam, maar de Revolution was strakker geweest (al is het dan niet echt een console naam) maar wel een naam die met de playstation / xbox kon opboksen zegmaar.

Maar het went wel... die Wii ;)

nog even en ik ga ook Wiiiiiiiiiii roepen van blijdschap... vermoedelijk dinsdag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vond Mario Kart op het begin erg koel voor zowel single als multiplayer, nu vooral als multiplayer. Maar goed, misschien is dat omdat ik stiekem een klein kind ben & blijf :P Ik zit altijd te gieren & giechelen bij het mensen dwars zitten & dwars gezeten worden net voor de finish etc ;)

Ik vind het een stuk leuker dan Monkey Ball, welke ik niet supergeweldig vind (sla me niet! :P). Maar een nieuwe Mario & Mario Kart voor de launch icm met de Cube/Revo Twilight Princess Zelda zou ik wel leuk vinden :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Smoonshine schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:52:
Vorig jaar zond volgens mij IGN de persconferentie live uit of niet? Of hebben ze de show pas later online gezet toen?
jup, ga je wel een insider account moeten hebben. Heb me dat voor de gelegenheid maar even aangeschaft. Voor 7 euro (3 maanden abbo) krijg je toegang tot alle E3 livestreams en high res downloadcontent. De moeite waard, toch? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeb0e schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:05:
[...]

jup, ga je wel een insider account moeten hebben. Heb me dat voor de gelegenheid maar even aangeschaft. Voor 7 euro (3 maanden abbo) krijg je toegang tot alle E3 livestreams en high res downloadcontent. De moeite waard, toch? :)
Nintendo heeft dit jaar zelf ook weer een stream op de website, in tegenstelling tot vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:07:
[...]

Nintendo heeft dit jaar zelf ook weer een stream op de website, in tegenstelling tot vorig jaar.
Ik ben wel benieuwd hoe die Nintendo site het gaat houden komende dinsdag. De laadtijden zijn nu al niet super en ik verwacht echt een stormloop op die site dinsdag. Zal me niets verbazen wanneer je heel moeilijk maar verbinding kunt krijgen of zelfs helemaal niet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nintendo heeft gezegd dat ze de site om de paar minuten gingen updaten naarmate er nieuwe info kwam. Waar zie jij dat het om een live videostream gaat?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Gamespot zenden ze de Sony en de Nintendo conferentie gratis uit :*). Microsoft ook, maar dan moet je zo'n 'golden member' zijn, betalen dus.

Geen dank mensen ;) klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Smoonshine schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:54:
[...]
Wat dacht je van een naamsverandering in: Twii Dee ;)
:D Nog niet eens aan gedacht!

Anyway, Wii staat als desktopachtergrond en als MSN icon (voorzover ik daar ooit inlog) en de komende week (vanaf dinsdag) wordt echt :9~ :9~

Dit wordt echt de gaafste console launch ooit (en ook de eerste die ik echt geïnteresseerd ga meemaken)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Boeb0e schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:22:
nintendo heeft gezegd dat ze de site om de paar minuten gingen updaten naarmate er nieuwe info kwam. Waar zie jij dat het om een live videostream gaat?
De laatste 2 jaar is het al live.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:25:
Bij Gamespot zenden ze de Sony en de Nintendo conferentie gratis uit :*). Microsoft ook, maar dan moet je zo'n 'golden member' zijn, betalen dus.

Geen dank mensen ;) klik
Woei, *bookmarked heeft* :)
Ik had al bijna een IGN membership gedingest, maar dat ga ik zonder creditcard nooit halen voor dinsdag denk ik zo, dus ik ga het mooi op gamespot checken, of op de nintendo-site, als t daar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Geweldig die mockups over de grootte van de 360 en PS3:

Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/680/680208/wiitoscale_1146785504.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Kan echt niet meer wachten tot Dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En mensen gaan we alles weer bespreken op het IRC kanaal? :)

Altijd vaste prik elk jaar met de E3. :p

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
One Piece: Unlimited Adventure is aangekondigd als Wii-titel. Ik heb hem toegevoegd aan de startpost, ik weet alleen nog niet wie de developer en uitgever zijn.

Momenteel gaat er een gerucht dat er komende dinsdag door Nintendo en Capcom samen een RE-gerelateerde aankondiging gedaan zal worden. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het waar is, maar het zou wel mooi zijn.

De Europese Nintendo E3 site is ook gelanceerd.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 05-05-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de site:

Afbeeldingslocatie: http://ms.nintendo-europe.com/e3/nlNL/WS_E32006_NL.jpg

De witte DS lite en Wii zien er bij elkaar fantastisch uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 20:26:
One Piece: Unlimited Adventure is aangekondigd als Wii-titel. Ik heb hem toegevoegd aan de startpost, ik weet alleen nog niet wie de developer en uitgever zijn.
Hier nog de scans van Jump, het tijdschrift waar het in is bevestigd.

Activision heeft drie launch titels voor de Wii aangekondigd. Eentje is Tony Hawk, en verder zou CoD zomaar kunnen lijkt mij.

[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 05-05-2006 20:57 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:18:
Geweldig die mockups over de grootte van de 360 en PS3:

[afbeelding]
oppervlakkig gezien kun je het ook zien als de nietigheid van de wiiiii

maar goed. lang leve de wii enzo :D

als ze nou een groot dik loeder ernaast hadden geplaatst of een neerstortende blimp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
schnumi schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:56:
En mensen gaan we alles weer bespreken op het IRC kanaal? :)

Altijd vaste prik elk jaar met de E3. :p
Ik zal zelf wel inloggen, al is het alleen maar om een goede livestream url van iemand daar te krijgen. Afaik lopen de Gamespot en Nintendo streams al snel overvol, verwacht ik wel. Hopelijk laat Nintendo 2/3 volwaardige nieuwe titels/IPs zien, naast de Zelda, Metroid en Mario's zou ik dat zeker wel kunnen waarderen.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Aristagon schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 01:06:
[...]

Ik zal zelf wel inloggen, al is het alleen maar om een goede livestream url van iemand daar te krijgen. Afaik lopen de Gamespot en Nintendo streams al snel overvol, verwacht ik wel. Hopelijk laat Nintendo 2/3 volwaardige nieuwe titels/IPs zien, naast de Zelda, Metroid en Mario's zou ik dat zeker wel kunnen waarderen.
Ik wacht wel weer op D3, die komt vast wel weer aanzetten met een goede stream. :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lijst met titels die op dit moment beschikbaar is vind ik om eerlijk te zijn één van de betere release lijsten die ik ooit gezien heb tijdens een console launch!

Nintendo heeft als gedachte achter haar nieuwe console dat het apparaat voor iedereen geschikt is. En wanneer ik de huidige lijst met titels zie vind ik dat Nintendo daar zeker weten gelijk in heeft. De lijst bevat titels uit van allerlei genre's. Van party game tot FPS, zowat alles is deze keer vertegenwoordigd. Ja, deze E3 is voor Nintendo!

Microsft mag dan wel een redelijke voorsprong hebben qua tijd, en Sony mag dan wel op papier de beste specificaties hebben... maar er is er maar één die met heel weinig woorden de volledige aandacht op zich gevestigd heeft. Nintendo staat behoorlijk sterk in haar schoenen heb ik in de gaten! Om dit soort marketing te voeren moet je tegenwoordig best wel lef voor hebben. Zeker in een tijd van het ene vervolg na de andere. Nintendo moet op dit moment toch echt wel weten waar het mee bezig is, en dat het een helebol sterke launch games in handen heeft. zo niet, dan is de ramp volgens mij gewoon niet te overzien.

Natuurlijk komen er gewoon weer de nodige oude franchises voorbij tijdens de E3. Maar men moet gewoon nooit een game beoordelen alleen op de titel vind ik! Super Mario World is gewoon geen Mario 64, en Mario 64 is geen Mario Sunshine! De basis principes neemt men uiteraard wel mee naar de toekomst. Maar er worden wel steeds nieuwe elementen toegevoegd aan de nieuwere generatie games. Een platform game blijft gewoon een platform game, punt. Genre's mixen is op zich wel leuk en interesant, maar het kan ook gruwelijk fout gaan uiteraard. Je wilt toch ook geen pindakaasbier, of wel dan? Nee toch? :)

Ik ben eens benieuwd aanstaande dinsdag!

Zoals Aiai uit Super Monkey Ball zou zeggen: "Wiiiii!!" B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Over monkeyball gesproken, de eerste screens zijn er (naja, scans :P)

Klik hier

Ik vind het er eigenlijk hetzelfde uitzien als op de cube of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Denk dat deze scan's niet representatief zijn voor de uiteindelijke kwaliteit. Daarnaast zullen een hoop Wii games lijken op cube games. Net zoals een hoop 360 titels lijken op Xbox1 titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

van CubeZone.nl
Bezoekers opgelet! Wil jij de persconferentie van Nintendo op de E3 live gratis volgen met hoge resolutie beelden? Dat kan!

Waar je normaliter moet betalen om de persconferentie live op hoge resolutie te volgen, biedt Gametrailers.com de unieke mogelijkheid om de conferentie gratis live te volgen met hoge resolutie beelden.

Registreer je op Gametrailers.com en je kunt genieten van de grootse aankondigingen en verassingen van Nintendo. Naast de live beelden heb je ook de mogelijkheid om met andere gebruikers te chatten.

May 3, 2006 - For the first time ever, GameTrailers.com offers gamers everywhere a VIP pass to the highly anticipated Nintendo E3 Press Conference, as part of its extensive E3 2006 coverage.

Beginning Tuesday, May 9 at 12:30 PM ET/9:30 AM PT, viewers can visit GameTrailers.com to view a LIVE, high-resolution video webcast of the entire Nintendo Press conference. In addition to being the only site to provide this hi-res webcast free of charge, there will also be a live chat feature during the show for users to voice their opinion as the action unfolds.

From breaking news on the Nintendo Wii to insider information on The Legend of Zelda: Twilight Princess, GameTrailers is the place to go for all the Nintendo secrets not yet revealed.

GT Users will also be able to chat live on the site with other users about the event and game media, so everyone can share their thoughts about all the announcements from Nintendo!

Voor meer informatie: Klik hier

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

www.1up.com gaat hem ook gratis uitzenden. er zijn dit jaar wel een hoop streams beschikbaar. Ik denk echter dat ze allemaal wel stamp vol gaan zitten. Geeft wel weer aan hoe HOT de Wii is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is wat nieuws over de games van Activision. Zo gaat waarschijnlijk Call of Duty 3 uitkomen voor de Wii (tenminstense volgens de trailer). Kijk de trailer! Dit lijkt me echt geweldig voor de revolution, sterker nog het lijk me sowieso een geweldig spel:
Through the eyes of four Allied soldiers, Call of Duty 3 brings players closer to the fury of combat as they fight through the Normandy Breakout, the harrowing offensive that liberated Paris and changed the fate of the world. Developed by Treyarch, Call of Duty 3 is the follow up to the #1 next-generation game and is scheduled for a 2006 release.
Daarnaast hebben ze een videointerview over Tony Hawk Down Hill Skating. Dat klinkt ook allemaal erg goed. Ook dit filmpje is de moeite van het kijken waard. Er zitten screens en artwork in.

Het derde spel van Activision is btw. Spiderman, dus hun line-up voor de Wii is helemaal bekend. Ik vind het alleen gek dat Sega maar één Wii spel gaat laten zien: Monkey Ball BB. Ook Atari heeft maar één spel voor de Wii: Dragon Ball Z.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 06-05-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:13:
Er is wat nieuws over de games van Activision. Zo gaat waarschijnlijk Call of Duty 3 uitkomen voor de Wii (tenminstense volgens de trailer). Kijk de trailer! Dit lijkt me echt geweldig voor de revolution Wii, sterker nog het lijk me sowieso een geweldig spel:
Zag trouwen aan het einde van het filmpje dat er nog Nintendo Revolution stond. Ben benieuwd welk niveau van realisme ze bereiken. Bij dit soort spellen vind ik het wel bijdragen aan de spelervaring als het er realistisch uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Overigens wel grappig dat 'ie niet voor de PC uit komt. Dat gebeurt niet zo vaak, dat een shooter de PC verlaat... Ze hebben het gedaan omdat ze hebben gezien dat de console versies als een trein verkopen en de PC versies een beetje achter blijven. (3x raden waarom :P)

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 06-05-2006 11:32 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Captain N schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:32:
Overigens wel grappig dat 'ie niet voor de PC uit komt. Dat gebeurt niet zo vaak, dat een shooter de PC verlaat... Ze hebben het gedaan omdat ze hebben gezien dat de console versies als een trein verkopen en de PC versies een beetje achter blijven. (3x raden waarom :P)
Mja, Call of Duty's waren onwijs populair op de ladders en bij de clans... Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Woei! Heb net King Kong uitgespeeld. Leuk spel :) De laatste unlockable is ook wel de moeite waard. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Hidde schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:15:
[...]

Mja, Call of Duty's waren onwijs populair op de ladders en bij de clans... Erg jammer.
Mja de X360 versie (console versie) heeft gewoon enorm veel verkocht, dus geen wonder, het draaid allemaal om geld.

En natuurlijk al het gezeik dat de PC gamers deden, omdat er geen patch voor kwam, en ze de X360 versie daar de schuld van gaven.

Nu zeg ik eigen schuld dikke .....

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat was er mee dan?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

PC gamers gingen de game niet meer spelen, omdat er geen goede anitcheat software voor was. (punkbuster e.d.) Dit heeft aardig wat negatieve publiciteit met zich meegebracht.

Die screens van de nieuwe monkey ball, zien er voor mij toch nog wel goed uit :) maar de screens zijn beetje slecht en klein, dus dinsdag hebben we, vermoedelijk, goed beeldmateriaal !

Owja, vergeet dinsdag niet om even langs te komen in het IRL kanaal. Ik was er vorigjaar voor het eerst en het was wel gezellig om zo ook de E3 te volgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
We showed in a press event recently a SpongeBob game using the Nintendo Wii and Wii controller, and standing there watching very jaded game journalists hoot and holler on a SpongeBob game was actually quite relieving. One of the things we like about that platform is the development costs... on the Wii are nowhere near what they are on the PS3 and Xbox 360. That's something that's quite encouraging.
Mooie hoopgevende quote van de CEO van THQ. Als gamejournalisten al enthousiast worden van een SpongeBob spel met de nieuwe controller dan kan ik niet wachten om een AAA-titel te spelen met de wiimote. De CEO beweert ook dat de ontwikkelkosten van Wii spellen ongeveer 25-50% zullen bedragen van X360 en PS3 spellen.

Matt heeft een aantal voorspellingen* gedaan voor de E3, ik post even wat ik zelf de belangrijkste vind:
4. New Wii Mario shown on video, but not playable
5. At least thee new Wii IPs from Nintendo and its teams, one of them a "sandbox" style game
6. Final Fantasy Crystal Chronicles Wii shown, but not playable, and void of online functionality
9. A number of Wi surprise titles that nobody could have predicted
10. Metroid Dread for DS returns? Well, a man can dream...
Ik zou het erg jammer vinden als 4 en 6 waar zouden zijn, dan zou Mario waarschijnlijk niet op tijd klaar zijn voor de Wii launch en krijg je weer een Nintendo console die gelanceerd wordt zonder Mario of Zelda. Ik heb geen flauw idee wat Nintendo met een sandbox stijl game zou kunnen, tenzij het een MMORPG of Animal Crossing achtig iets wordt. Ik ga er bij 9 van uit dat Matt het over bestaande franchises heeft van third-parties. Ik denk dan zelf aan een GTA, vooral omdat Nintendo onlangs onderhandelingen heeft gevoerd met Rockstar North. 10 spreekt voor zich.

* In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wii IPs
Waar staat IPs voor? Zal wel zwaar voor de hand liggen, maar kan er niet op komen. Uit de context kan ik wel opmaken wat het betekent, maar niet waar de afkorting voor staat.

Overigens is het nog niet zeker dat de Wii zonder Mario gelaunched wordt, aangezien de racegame waar ze het over hadden best wel eens een MK zou kunnen zijn en die racegame kan dan wellicht ook een launchtitel zijn. In dat geval wordt ie dus wel met Mario gelaunched (alleen zit ie dan in een kart ;), maar waarsch wil je een Mario platformer zien) en doordat Zelda Wii functionaliteiten krijgt is het ook weer niet zo dat hij helemaal zonder Zelda gelaunched wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-05-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Pilot Wings en Blast Corps moeten terugkomen!

Serieus supergoede spellen op de N64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:26:
[...]

Waar staat IPs voor? Zal wel zwaar voor de hand liggen, maar kan er niet op komen. Uit de context kan ik wel opmaken wat het betekent, maar niet waar de afkorting voor staat.
Intelectual Property, franchise zou misschien een betere benaming zijn.
Overigens is het nog niet zeker dat de Wii zonder Mario gelaunched wordt, aangezien de racegame waar ze het over hadden best wel eens een MK zou kunnen zijn en die racegame kan dan wellicht ook een launchtitel zijn. In dat geval wordt ie dus wel met Mario gelaunched (alleen zit ie dan in een kart ;), maar waarsch wil je een Mario platformer zien) en doordat Zelda Wii functionaliteiten krijgt is het ook weer niet zo dat hij helemaal zonder Zelda gelaunched wordt.
Twilight Princess is leuk, maar het is een Gamecube spel waar de nieuwe controls aan toegevoegd zijn. Het kan best zijn dat er control-ideëen opgeofferd moeten worden om het spel ook speelbaar te houden met de GC-controller. Mario Kart is ook leuk, maar dankzij het fantastische Mario Kart DS hoef ik voorlopig geen nieuwe Mario Kart.
Aarsbuds0r schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:31:
Pilot Wings en Blast Corps moeten terugkomen!

Serieus supergoede spellen op de N64 :)
Blast Corps is van Rare, dus die zul je waarschijnlijk eerder op de Xbox 360 terugvinden dan op de Wii.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 06-05-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Beetje overbodige vraag, maar hoeveel 3DMarks(06) zou de Wii halen? De OS is er niet voor aangepast en ik denk eerlijk gezegd dat de ATi-kaart in de Wii geen SM3.0 en HDR ondersteund, maar ik ben toch benieuwd. Ik schat rond de 1000?

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:43:
Intelectual Property, franchise zou misschien een betere benaming zijn.
Ik zat helemaal te zoeken naar een andere naam voor franchise, die de afkorting IP zou kunnen hebben, bedoelen ze Intellectual Property 8)7 Een franchise is wel een Intellectual Property, maar in deze context vind ik het wel een heel vreemd gebruik van het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De nieuwe Mario is altijd geheim gehouden vanwege de nieuwe gameplay. Wellicht dat ze daarom nog steeds voorzichtig zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 07-05-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Chrono Trigger schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:03:
Beetje overbodige vraag, maar hoeveel 3DMarks(06) zou de Wii halen? De OS is er niet voor aangepast en ik denk eerlijk gezegd dat de ATi-kaart in de Wii geen SM3.0 en HDR ondersteund, maar ik ben toch benieuwd. Ik schat rond de 1000?
Ongeveer 0. Het heeft niets met het aanpassen van het OS te maken, maar wel met het feit dat de Wii geen Windows-PC is. De architectuur van de console is dermate anders, dat zelfs als je een versie van 3D-Mark er op zou kunnen draaien, je ze niet direct met de PC versie van 3D-mark kunt vergelijken. Bovendien is er bijna niets bekend over de Hollywood en Broadway chips, dus niemand kan nog ook maar een schatting maken van de performance.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.