Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Anyway, misschien dat één van de geheimen is dat de controller (Revmote/wiimote) over een laserpointer beschikt? Als hulpmiddel voor the casual en non-gamer om makkelijk te kunnen richten?
[/spec]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:31:
Overigens deed het me wel direct denken aan Intels VIIV
[afbeelding]
Lettertype van Wii doet me op een of andere manier weer aan Sony denken, het ziet er iig heel bekend uit.

Sony Viao lijkt er wel een beetje op
This space is occupied
Als je de 5 jaar niet ontschoten ben ja. Of dacht je dat al me engelse collega's de hele dag lopen te grinniken bij de honderden keren dat er op een dag we wordt gezegd?MetroidPrime schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:45:
[...]
Totdat je zegt: "I am going to play on my Wii.". 99% van de mensen denkt dan dat je met je urine gaat spelen.
Ik nam Yorin zelf ook als voorbeeld alleen feitelijk klopte die situatie toen ook niet. Je spreekt het uit als "Jorrin" en niet als "Jurrin" Dat veel mensen geen reet van de Engelse taal bakken is eigenlijk geen goede reden om Yorin te bashen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mijn mening:
Toen ik de naam las, had ik zoiets van "OMFG WTF wat een rotnaam".
Toen ging ik verder lezen en kwam m vaker tegen, en ik werd steeds vrolijker (wat wil je met zo'n naam
wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeehhh \o/
Iedereen die straks op de Wii speelt wordt voor stoned verklaard
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik weet niet of je hiermee op mij reageerde, maar ik neem ff aan dat het zo isMaxBurn schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:05:
Ik nam Yorin zelf ook als voorbeeld alleen feitelijk klopte die situatie toen ook niet. Je spreekt het uit als "Jorrin" en niet als "Jurrin" Dat veel mensen geen reet van de Engelse taal bakken is eigenlijk geen goede reden om Yorin te bashen
Ik haalde Yorin aan, omdat Yorin aanvankelijk "Me" zou gaan heten. Ik kan de uitspraak zelf niet meer vinden, maar hier een korte samenvatting:
Ik weet niet wat er uit het hoger beroep is gekomen. Maar als "ME" al niet mag, dan kan ik me niet voorstellen dat "Wii" wel zou mogen. Kennelijk ging het erom dat de klank teveel hetzelfde was. Die is nu 100% hetzelfde. Dat het anders geschreven wordt maakt dan niet uit. Hier ging het om een tv station en een kledingwinkel, dus dan zou je in eerste instantie denken dat het dan weer wel mag, omdat het om een ander product gaat. Maar dat vond de rechter dus geen probleem. Dan zou Nintendo dus ook wel eens problemen kunnen krijgen. Ben alleen niet zo thuis in merkenrecht e.d. en heb de uitspraak ook niet gezien en misschien is de uitspraak wel vernietigd, maar toch!HMG IN BEROEP TEGEN UITSPRAAK 'ME'
De Holland Media Groep gaat in beroep tegen de uitspraak van de president van de rechtbank
dat het de merknaam ME niet mag voeren. Het bedrijf wilde deze gebruiken als nieuwe naam voor
Veronica. Het kort geding was aangespannen door kledingmerk WE. De rechter in Utrecht
concludeerde op 23 maart dat de namen WE en ME teveel hetzelfde klinken, waardoor verwarring
zou kunnen ontstaan. HMG bestrijdt deze uitspraak en meent dat ,,een kledingbedrijf zeer gangbare
voornaamwoorden niet kan monopoliseren buiten de kledingbranche''. Volgens het mediabedrijf
lijken de namen onvoldoende op elkaar en zijn de logo's bovendien totaal verschillend.
Na de uitspraak werd het station omgedoopt in Yorin - the movement. Dit blijft zo, aldus HMG
vrijdag. Het is nog niet bekend wanneer het hoger beroep dient. (o.a. ANP/Trouw/Nieuwsklik)
Dat is dus ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de naam hoordeRamon de Jesus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:39:
http://www.threebrain.com/weeeeee.shtml
Rare naam, zal wel wennen worden....
Gonads and Strife zullen we maar zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door equationunequal op 27-04-2006 22:41 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Echt ongelooflijk hoeveel er al te vinden is over de naam Wii. Toen ik om een uur of 5 van de uni wegging nog niks, 3 uur later is Wii een naam die nooit meer vergeten zal worden. Iedereen heeft het er over. Kranten en websites brengen het als groot nieuws! Zou dat ook zo geweest zijn als het Revolution was gebleven... of Gamecube 2 of zoiets afgezaagds? Denk 't niet.
[ Voor 74% gewijzigd door Captain N op 27-04-2006 22:49 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
More??GI: It’s been rumored that the new big Revolution secret is the fact that the nun chuck controller is also motion detecting…
Atwood: Really. That’s interesting. I would say 9:30 in the morning on Tuesday of E3 will be filled with surprises and I would just show up. Because there’s been a ton of speculation. Some of it’s right. Some of it’s not. We’d say that if that’s the only secret you’re expecting you’re going to be very surprised.
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 27-04-2006 22:48 ]
This space is occupied
uhm...
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterNee, maar dat ligt toch iets anders. Dit kan lijden tot verwarring bij mensen die niet weten dat de Wii een spelcomputer is en dat heeft niets te maken met leeftijd.MaxBurn schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:05:
[...]
Als je de 5 jaar niet ontschoten ben ja. Of dacht je dat al me engelse collega's de hele dag lopen te grinniken bij de honderden keren dat er op een dag we wordt gezegd?
Je spreekt het inderdaad anders uit, maar veel native English speakers vinden Yorin verdacht veel als urine klinken. Dat heeft verder niets met de Engelse taal vaardigheden van de Nederlandse bevolking te maken.Ik nam Yorin zelf ook als voorbeeld alleen feitelijk klopte die situatie toen ook niet. Je spreekt het uit als "Jorrin" en niet als "Jurrin" Dat veel mensen geen reet van de Engelse taal bakken is eigenlijk geen goede reden om Yorin te bashen
Misschien een idee om het topic te veranderen in Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Maar nee, laat het gladde marketing apperaat die deed heeft verzonnen snel van de aarbodem verdwijnen.
@willybubba spoiler je me plz. qs staat op p1 aan het einde bijna.

Dat logo is iig wel vet.
Geen idee of het echt is though...
edit:
Als het nep is, dan hebben ze iig snel een goed logo bedacht.
En een mooie soep gemaakt
[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 27-04-2006 23:10 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Dat was te verwachten

Dat ziet er wel netjes uit imo...

Wiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

[ Voor 75% gewijzigd door Vanitas op 27-04-2006 23:38 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Echt grappig om te zien hoe snel er al weer tientallen fotosoeps op het net rondzwerven
[ Voor 6% gewijzigd door equationunequal op 27-04-2006 23:29 ]
Doet me terugdenken aan bomzaldroppentonHankey schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:28:
Echt grappig om te zien hoe snel er al weer tientallen fotosoeps op het net rondzwerven...
Achja, vind het pis grapje nu al niet meer grappig. Toilethumor zijn de meeste van ons ondertussen ook wel ontgroeid?
Heb er geen moment aan gedacht toen ik het hoorde iig.
This space is occupied
Hihihihi.. hij zei "toilet"! hihihihiTheEvilCuber schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:10:
[...]
Doet me terugdenken aan bomzaldroppentonDat was pas chaos
![]()
Achja, vind het pis grapje nu al niet meer grappig. Toilethumor zijn de meeste van ons ondertussen ook wel ontgroeid?
Heb er geen moment aan gedacht toen ik het hoorde iig.
Maargoed, ik vind de naam vrij goed, lekker simpel en pakkend. Toen ik het las dacht ik echt "WTF?!" maar nadat ik het gewend was vond ik het vrij geniaal eigenlijk.
Precies, als dat het enige is dan zal de grap wel snel verdwijnen. Uiteindelijk konden we allemaal toch ook met Gay... GameCube leven toch? Het valt dus allemaal wel mee. De logo "soeps" zijn nog wel grappig, maar zullen denk ik de week ook niet overleven.TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:10:
[...]
Achja, vind het pis grapje nu al niet meer grappig.
You look like I need a drink.
Mijn foto's op Flickr.
Ik denk dat Nintendo hiermee een hoop casual en vooral non-gamers afschrikt om de console te kopen...
[Homer Jay Simpson voice]
Must.kill.Nintendo.marketing.team... Weeeeeeeeeeee!!! Must.kill.Nintendo.marketing.team... Weeeeeeeeeeee!!!
[/Homer Jay Simpson voice]
@willybubba spoiler je me plz. qs staat op p1 aan het einde bijna.... --> HUH?!
Iets met Baten Kaitos, maar wat?
EDIT: HO, question staat op pagina 1 aan het einde bijna
Ik heb mijn paginainstellingen anders, 99 per pagina, dus aan het einde van mijn pagina 1 staat niks... Maar was geloof ik iets met dat je vrienden gevangen zaten? Want daar ben ik nog niet volgens mij..? Ik heb disc gewisseld en gesaved, daarna nog niks gedaan.
[ Voor 57% gewijzigd door Willybubba op 28-04-2006 08:36 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Reageerde op MP. Dan nog, Wii heeft slechts 1 overeenkomstige letter, zal geen isue zijn. ook al klinkt het zo.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:32:
[...]
Ik weet niet of je hiermee op mij reageerde, maar ik neem ff aan dat het zo is
Anders schrijven maakt in prinicpe niet uit als je het hetzelfde uitspreekt, In de Claeryn (jenever) / Klarein (allesreiniger) zaak werd de naam ook anders geschreven en werd er toch een inbreuk aangenomen. Anders schrijven is dus niet per definitie een methode om onder een eventuele inbreuk uit te komen. Overigens zal dit pas een probleem kunnen worden als WE er een probleem van gaat maken. Misschien vinden die het helemaal geen probleem, maar als ze het wel een probleem vinden dan zou Nintendo in Nederland ook best wel eens een probleem kunnen hebben.MaxBurn schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:36:
[...]
Reageerde op MP. Dan nog, Wii heeft slechts 1 overeenkomstige letter, zal geen isue zijn. ook al klinkt het zo.
Logo dat Vanitas plaatste ziet er trouwens wel mooi uit. Iemand al andere bronnen gevonden die bevestigen dat dat het logo wordt? Aangezien ik dacht dat het gewoon het logo zou worden zoals je het nu op de site ziet (dus gewoon Wii in een bepaald lettertype).
[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-04-2006 09:19 ]
Verwijderd
Ok laat maar weten wanneer je verder gaat. kunnen we samen spelenWillybubba schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:35:
Ik heb mijn paginainstellingen anders, 99 per pagina, dus aan het einde van mijn pagina 1 staat niks... Maar was geloof ik iets met dat je vrienden gevangen zaten? Want daar ben ik nog niet volgens mij..? Ik heb disc gewisseld en gesaved, daarna nog niks gedaan.
Wii rolt gewoon nog steeds niet lekker uit de mond. Ik wou dat ze er 2 letters van hadden gemaakt net als met de Nintendo ds. De Nintendo wi voor mijn part. Maar die laatste i is echt overkill
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 09:07 ]
Idd, "wi" klinkt nog als "we", maar van "wii" maak ik toch al snel "weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"...Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:06:
[...]
Ok laat maar weten wanneer je verder gaat. kunnen we samen spelen
Wii rolt gewoon nog steeds niet lekker uit de mond. Ik wou dat ze er 2 letters van hadden gemaakt net als met de Nintendo ds. De Nintendo wi voor mijn part. Maar die laatste i is echt overkill
Wii wil take over the world. Niet Wii als Wee (pis) maar We (wij). Sommige mensen willen gewoon te graag om de marketing bedoeling heen
-- Altijd blijven prutsen --
Tsjah, als je het mensen zo makkelijk maakt doe je als marketing afdeling toch echt iets foutFoggyFreek schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:14:
Wii wil take over the world. Niet Wii als Wee (pis) maar We (wij). Sommige mensen willen gewoon te graag om de marketing bedoeling heen
Verwijderd
WIE HEEFT EEN LINK NAAR DAT FILMPJE ???Hoedje schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:14:
Wow E3 komt steeds dichterbij en ik kan het niet laten om nog even een heel sappig gerucht te posten. Dit is (enigzins) geloofwaardig omdat de poster, deze post al heeft gemaakt in december 2005! Hij heeft er het volgende bijgezet: Kodak Theater = Mushroom Kingdom. Op de uitnodiging staat inderdaad Mushroom Kingdom (maar dat was toen nog helemaal niet bekend!):
[afbeelding]
En dit zegt hij:
[...]
http://theboard.zogdog.com/index.php?showtopic=11472
Verwijderd
Kijk zie nou? duidelijk overkill. Dankzij het overmatige I gebruik van Wii, gebruik je meteen een L te weinig bij will.FoggyFreek schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:14:
Ik vind het te gek hoe Nintendo Wii onhoud geeft. Het logo bij die EA game is echt geweldig en het spotje geeft ook een hele andere betekenis aan Wii. Nu ik het aan het tikken ben; Wii gaat priiima
En hoe glad een marketing verhaal kan zijn. Als je er een beetje een draai om geeft kunnen ze nog de meest debiele naam goedlullen. Met allemaal verwijzingen en diepere betekenissen.
Uiteindelijk... vind ik dat een naam voor zoiets kort en krachtig moet zijn. Waar je meteen iets bij ziet.
Revolution >> joystick
DS >> doublescreen.
Wii >> wii will change the world, making it a better place, for you and for me and the enitre human race. also it means two puppets playing together and while we are at it lets find new funny uses. NEEN kort en krachtig (en het liefst iets uitspreekbaars).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 09:35 ]
-- Altijd blijven prutsen --
[ Voor 17% gewijzigd door equationunequal op 28-04-2006 10:19 ]
Verwijderd
Toen ik hem destijds voor het eerst hoorde vond ik "gameboy" pas echt een belachelijke naam.
blup
- MetroidPrime
TopicstarterEen VGA-box zoals ze bij Lik-Sang hebben of een TV-kaart voor je PC zou moeten werken. Ik heb zelf geen ervaring met die VGA-boxen, maar met een TV-kaart kun je een kleine vertraging in je signaal hebben.eendje schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:58:
heren, ik heb een PAL gamecube, en nu ben ik op zoek naar een mogelijkheid om die aan te sluiten op m'n monitor (geen plek voor een tv op m'n kamer) ik heb hier al rond gezocht, op internet en op bijv. liksang maar ik vind niet wat ik zoek. heeft iemand hier een idee of het bestaat en zo ja waar het te bestellen is? (liefst een zaak die internationaal shipped aangezien ik in ierland woon)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Je kan ook natuurlijk een paar pagina's terug kijken...
En de volgende keer ook je caps uitzetten...

Mijn foto's op Flickr.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik denk gewoon dat ze het ding net zoals alle andere consoles gewoon met 1 controller leveren en dat er misschien een value pack oid. komt met een game en een tweede controler erbij...
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Mooie site, leuk muziekje. Maar laten ze aub iemand inhuren die fatsoenlijk de engelse taal beheerst. Constructies als: "Not only the player have waited for such a position. This is a title thanks to which people who haven't had a lot to do with game consoles will sit down to. The history of video games will divide into this one - before Raid over the River and after. You have in front of you a "breath of freshness" in the trade - one that everyone has been waiting for." halen de professionele indruk behoorlijk onderuit.Captain N schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:29:
NIBRIS heeft haar vernieuwde site online gegooid. Inclusief leuke Sadness Wallpaper.

Maar ze hebben verder wel leuke ideëen. Een spel volledig in zwart wit lijkt me eigenlijk zo'n goed plan dat ik me afvraag waarom niemand het ooit eerder heeft gedaan.
[ Voor 45% gewijzigd door Max|Burn op 28-04-2006 20:36 ]
Verwijderd
- MetroidPrime
TopicstarterEr valt niet zoveel info over vrij te geven, als je meer wil weten moet je even naar info over de flipper chip zoeken. De chip die NEC gaat produceren zal hier weinig van afwijken.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:28:
Iemand wat meer info over de NEC chip voor de Wii (artikel moet nog op de FP verschijnen) ?
Verwijderd
"double u, double i"fZeroNewbie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:14:
We kunnen Wii natuurlijk ook uitspreken als "N (intendo), Double U, i, i" Klinkt ook wel trendy, als een dure auto. Ik ga ff met mijn N Double U i i spelen.
edit: ali g dit laten uitspreken moet ook een leuke promo opleveren
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 20:58 ]
'Hey, let's go play with my Wii!' of 'I control my Wii with my stick'. Dat zal wat worden.
Ook Brainiac heeft er weer een nieuwe rubriek bij: 101 uses for a Wii.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Iedere keer als je in het engels "we" zegt denk je toch niet gelijk aan "urineren".
We will have a good time. Shall we go to the movies.
Kijk als ze er nu Pii van hedden gemaakt. Dat was echt dom geweest. maar Wii??
Verwijderd
let maar op, Nintendo gaat de naam misschien nog veranderen buiten JapanfZeroNewbie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:48:
Als ik al die reacties lees op bijvoorbeeld IGN dan heb ik echt medeleide met de engels sprekende populatie. Want blijkbaar denken die mensen de hele dag aan niks anders als zeiken.
Iedere keer als je in het engels "we" zegt denk je toch niet gelijk aan "urineren".
Ik denk dat als je hier een goeie marketing campagne naast zet je de negatieve verhalen binnen een week de wereld uit helpt. Je moet meer naar het beeld opzich kijken: de W met de twee popetjes. community, daar draait het om!!
[ Voor 39% gewijzigd door fZeroNewbie op 29-04-2006 00:12 ]
- MetroidPrime
TopicstarterJe ziet het verkeerd, "we" en "wee" zijn heel andere soorten woorden en kunnen op heel andere manieren gebruikt worden. Daarom haalt niemand ze door elkaar. Als iemand die nog nooit van de console heeft gehoord iemand hoort zeggen "I am going to buy the Wii", kan daar maar één betekenis aan gekoppeld worden: urine. Als iemand zegt: "I am going to buy a Wii console", denk je ineens niet meer aan urine, maar een kleine spelcomputer. Dat heeft verder niets met aan plassen denken te maken.fZeroNewbie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:48:
Als ik al die reacties lees op bijvoorbeeld IGN dan heb ik echt medeleide met de engels sprekende populatie. Want blijkbaar denken die mensen de hele dag aan niks anders als zeiken.
Overigens kom je zinnen zoals "Shall we go to the movies?" erg weinig tegen buiten de Engelse boekjes die je in Nederland op school krijgt te lezen.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 29-04-2006 01:27 ]
Verwijderd
Ik geloof er niks van. Dat konden ze vroeger misschien nog maken, maar nu echt niet meer. Ik ben er bijvoorbeeld pas jaren later achter gekomen dat de NES in Japan Famicom heette. Of dat Europa de Super NES pas bijna twee jaar later dan Japan kreeg. Dat was toen allemaal geen punt, want je wist er toch niks vanaf.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 23:59:
[...]
let maar op, Nintendo gaat de naam misschien nog veranderen buiten Japan
Tegenwoordig zou het alleen maar verwarrend zijn.
En daar komt bij dat deze vraag al letterlijk aan verschillende Nintendo-medewerkers is voorgelegd, die allemaal hebben geantwoord dat Wii overal ter wereld de definitieve naam is. Wen er nu maar gewoon aan.
Wee betekent ook heel klein, en dat is de Wii ook
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 29-04-2006 08:21 ]
Pak het woordenboek maar even
[ Voor 183% gewijzigd door Max|Burn op 29-04-2006 09:54 ]
Verwijderd
Lees net het interview over madden Wii:
Wat is "the accelerometer"???IGN Wii: Does you use the trigger buttons on the nunchuck unit?
John Schappert: You know, the buttons are all still being mapped out. It does use the trigger buttons right now. I don't know how much we'll have locked in for you at E3 because we are still working on the final button layout, but it does use the trigger buttons, and it does use the accelerometer in the nunchuck unit as well for juking.
hint de beste man hier naar een gyroscoop achtig gebeuren??
bronWhen you receive the ball, you run with the analog stick on the nunchuck and if you want to juke, you use the nunchuck to gesture it.
[ Voor 8% gewijzigd door fZeroNewbie op 29-04-2006 10:18 ]
Verwijderd
http://img163.imageshack.us/my.php?image=wii2xu.jpg
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 10:39 ]
edit: voor mij valt de nunchuck daar ook onder aangezien het de default controller zal worden (wiimote en nunchuck)
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 29-04-2006 11:33 ]
Hoe snel je de controller beweegt? het gaat hier om de nunchuk unit en niet de Wii-remote
Scherp gezienfZeroNewbie schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 10:16:
Ok, My bad. maar laten we verder kijken.
[...]
Wat is "the accelerometer"???
[...]
bron
/me Hoedje telt af, dat is geheim één uitgelekt!
Reggie heeft aan GoNintendo ook wat uit laten lekken, een racegame eindelijk!
Wat een heerlijk melige podcast van IGN trouwens... en waarom lopen ze nou weer zo te zeuren over de sensor barAfter the final question Reggie finally decided to leave us with one little secret. He informed the entire crowd that Nintendo is working on a new racing game for the Wii. He made the point of telling everyone that the game is controlled with the core controller (Wiimote) and it would be used in a way that no one would expect. A completely new experience for racing games.
Ja, zo goed als...Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 10:38:
gaat ie nu worldwide gereleased worden de Wii ?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Toch wel :-)MaxBurn schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 09:48:
wee betekend toch echt niet urine..urineren ja..urine nee.\
Pak het woordenboek maar even
Wee kan ook als zelfstandig naamwoord worden gebruikt, zoals in "smells like wee".
De meer gebruikelijke betekenis van wee (als bijvoegelijk naamwoord) is overigens "klein". Denk maar aan bijvoorbeeld "wee man" uit Jackass.
zie-> http://dictionary.reference.com/search?q=wee
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 29-04-2006 11:51 ]
Overigens staat in jouw link ook niks over gebruik als eenn zelf. nw.
Het kan inderdaat gebruikt worden door bijvoorbeeld de controller te kantelen. En dan bedoel ik dus niet de wii-mote maar de nunchuck unit.
- MetroidPrime
TopicstarterDe enige woordenboek van de Engelse taal die er toe doet is de Oxford English Dictionary en daar staat in:MaxBurn schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:57:
Dat zei ik al Schweino(de Wii is klein..wat klopt
)
Overigens staat in jouw link ook niks over gebruik als eenn zelf. nw.
Linkjewee2
informal, chiefly Brit.
- noun 1 an act of urinating. 2 urine.
- verb (wees, weed) urinate.
Hierboven mijn idee van wat je met een accelerometer zou kunnen doenTwee Dee schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:31:
Als het gerucht al waar is dan moet je het waarschijnlijk niet zien als een motion device die net zo nauwkeurig is als de revmote. Eerder kan het gebruikt worden om bijvoorbeeld aan de hand van een heftige beweging bijvoorbeeld een koprol (zijwaarts) uit te laten voeren.
[/speculatie]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
enig idee of het wat is?
This is the Way.
Ja ik heb em, nee heb geen idee wat het isHIValicious schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 12:37:
heeft iemand Pokemon XD: Gale Of Darkness?
enig idee of het wat is?
sorry, zou je me mss wat meer info kunnen geven over het spel?
This is the Way.
Kijk anders zelf even op gamerankings.com en dergelijke? die mensen hebben dat als baan enzoHIValicious schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:02:
lol.
sorry, zou je me mss wat meer info kunnen geven over het spel?
This space is occupied
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ack ack, ok het is niet echt een briljante vraag *kuch* , maar je doet je naam wel erg eer aan met deze reactie hoor, very evilTheEvilCuber schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:26:
[...]
Kijk anders zelf even op gamerankings.com en dergelijke? die mensen hebben dat als baan enzo
(euh stond die smiley er gelijk al? Dat maakt al een wereld van verschil, oh well....)
ontopic
Ik ben zelf trouwens ook wel benieuw naar ervarigen van forumbezoekers met dit spel, in tegenstelling tot recensisten die idd voor hun werk spellen bespreken.
10 second ninja DONE
[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 29-04-2006 14:51 ]
Ik denk gewoon dat de beste man het over "drukgevoelige knoppen" heeft, net zoals de L & R bij de cube. Zachtjes in drukken, ga je minder hard vooruit (bijv.) hard indrukken, ga je hard voorui (bijv.)fZeroNewbie schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 10:16:
Ok, My bad. maar laten we verder kijken.
[...]
Wat is "the accelerometer"???
[...]
bron
Als nintendo echt nog speciale dingen heeft voor ons, zal dat niet te maken hebben met het nunchuck gedeelte. vermoed ik
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Vind je dan dat die zogenaamde professionele recencisten altijd gelijk hebben? Die geven net als die amateurs gewoon hun mening.MaxBurn schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:50:
..een groot deel van de recenties die gelinked zijn naar gamerankings.com zijn geschreven door mensen die het als hobby hebben. Overigens denk ik dat professionele recensisten over het algemeen ook betere reviews schrijven dus waarom is dat een nadeel?
[ Voor 74% gewijzigd door SD5k op 29-04-2006 15:21 ]
Ik denk dat Nintendo meerdere dingen voor ons in petto heeft. Maar ik denk dat je er hier echt naast zit, ik quote even het artikel:Aap schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:20:
[...]
Ik denk gewoon dat de beste man het over "drukgevoelige knoppen" heeft, net zoals de L & R bij de cube. Zachtjes in drukken, ga je minder hard vooruit (bijv.) hard indrukken, ga je hard voorui (bijv.)volgens mij moet je geen speciale dingen gaan verwachten van de nunchuck. Enigste wat je er mee zal doen is "bewegen" de stick en de knop indrukken. Verwacht er verder niks van.
Als nintendo echt nog speciale dingen heeft voor ons, zal dat niet te maken hebben met het nunchuck gedeelte. vermoed ik
Daarnaast zeggen ze het ook redelijk expliciet (of juist nietbut it does use the trigger buttons, and it does use the accelerometer in the nunchuck unit as well for juking.
ik snap. maar ik zou graag wat gebruikerservaringen willen horen.TheEvilCuber schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:26:
[...]
Kijk anders zelf even op gamerankings.com en dergelijke? die mensen hebben dat als baan enzo
This is the Way.
- MetroidPrime
Topicstarter
Op de achterkant van deze kaart staat: "The REVOLT begins, Tuesday, May 9. It's the battle for E3,". Hopelijk is het een Metal Gear voor de Wii.
EDIT: Reggie heeft aangekondigd dat Nintendo een Wii racespel zal onthullen op de E3.
[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 29-04-2006 16:42 ]
Max: Ik wist niet dat er ook user reviews stonden, zie zelf meestal alleen reviews van sites en bladen staan. I stand corrected.MaxBurn schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:50:
..een groot deel van de recenties die gelinked zijn naar gamerankings.com zijn geschreven door mensen die het als hobby hebben. Overigens denk ik dat professionele recensisten over het algemeen ook betere reviews schrijven dus waarom is dat een nadeel?
Maar de reden is, dat sommige reviewers nogal afgestompt zijn door verplicht gamen, en dat je door de fora ook soms van bepaalde posters weet wat hun smaak is.
Reviews kunnen gekocht kunnen worden (ok fora ook, maar das toch even wat anders...en dan zal 'ons' forum ook minder gauw slachtoffer zijn dan bv een ign).
10 second ninja DONE
Overigens op koninginnedag King Kong en de 3e PoP gekocht voor 10 euro p/s.
[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 30-04-2006 00:25 ]
Mijn foto's op Flickr.
Goede reviewers laten het niet leiden door hun mening! Ze proberen altijd objectief te oordelen en te vergelijken met andere spellen. Een goede reviewer die GTA niks vind, zal alsnog het spel een 9 kunnen geven omdat het technisch misschien toch erg indrukwekkend is. Meetbare dingen gaan voor het gevoel bij objectiviteit.-Sander schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:20:
[...]
Vind je dan dat die zogenaamde professionele recencisten altijd gelijk hebben? Die geven net als die amateurs gewoon hun mening.
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 30-04-2006 00:38 ]
This space is occupied
Mijn foto's op Flickr.
de PS3 heeft ook een eigen topic en de PS2 ook en zit niet samen met de PS in 1 topic.
evenals de xbox niet samen met de 360 een topic heeft.
zo word het on overzichtelijk en als je alleen de Wii hebt (later) dan moet je tussen de gamecube rotzooi door lezen of er ooit geantwoord is..
en ik neem aan dat meerderen dit vinden
Poll: Verdiend Nintendo Wii een eigen Topic ja/nee
• Ja zekers
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 30-04-2006 14:04 ]
Aan de andere kant is er ook wat te zeggen voor een los Wii topic...
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 30-04-2006 14:09 ]
Ps4/switch gamer
Nee gevote. Dit is ondertussen al 2x besproken in dit topic (waarschijnlijk heb je niet gezocht met de topic search) en elke keer kwam er uit, dat het beter was, dat het in 1 topic bleef.WSaeNoTSoCK schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:03:
nog steeds vind ik dat Wii of de revolution een eigen topic verdiend. het is niet de gamecube 2....
de PS3 heeft ook een eigen topic en de PS2 ook en zit niet samen met de PS in 1 topic.
evenals de xbox niet samen met de 360 een topic heeft.
zo word het on overzichtelijk en als je alleen de Wii hebt (later) dan moet je tussen de gamecube rotzooi door lezen of er ooit geantwoord is..
en ik neem aan dat meerderen dit vinden
Poll: Verdiend Nintendo Wii een eigen Topic ja/nee
• Ja zekers
• Nee
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kijk nu eens naar het Xbox & Xbox360 forum. Dat is nu gescheiden. Als ik nu een xbox vraag heb, krijg ik 1. geen antwoord. of 2. na dagen later een antwoord. Waarom? bijna alle huidige xboxers zitten ook in het xbox360 forum en gaan niet nog eens in het "oude" forum kijken.
Aangezien je gamecube games volop kan spelen op de revolution krijg je een berg mensen die een revolution kopen & er gamecube games op gaan spelen. Dus het word er allemaal alleen maar ingewikkelder erdoor.
Dus plz, geen apart topic. Doel was toch, dat het gewoon gelijdelijk zal overlopen?
ps, dat FoK is wel fout op een GoTforum he
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Eigenlijk zou het eerder voorgestelde "Nintendo console topic" het meest bruikbaar zijn en blijven.
Ik heb net even zitten denken over de graphics van Wii tov de X360. Met name door de vergelijking die op gamer.nl stond (verschil tussen current- & next-gen Marvel games) deed me dit bedenken. Naar mijn mening wordt het grootste verschil in de X360 plaatjes veroorzaakt door de verschillende shaders en bumpmapping zaken en ziet zozeer in polygon count. Hoewel ik niet precies weet hoe kostbaar het gebruik van shaders is lijkt het me wel iets dat niet in Mhz'en kan worden weergegeven. Ik denk daarom dat de Broadway chip hier gewoon veel van aan boord zal hebben. Hierdoor zal alles er veel beter uitzien dan op de Cube ondanks een relatief gering Mhz verschil...
Alleen al voor de sterke backwards compatibilliteit en het feit dat b.v. Twilight Princess een Wii launchgame wordt (een GC GAME!) wil ik GEEN scheiding in topic. Om eerlijk te zijn, zijn het ook altijd(naja, meestal) de minder vaste posters die een scheiding willen. We discussieren hier nu al een jaar over GC en Wii games door elkaar en dat blijkt juist heel goed te werken.
[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 30-04-2006 14:49 ]
Ik vind dat het gewoon bij het huidige moet blijven. Een GC/Wii en later Wii/GC topic. Een groot Nintendo topic zie ik niet zitten. Lekker als ik dalijk een vraag heb over Mach Rider op de NES als iedereen druk bezig is met de net verschenen Zelda: TP en Red SteelYou have to wait, but before E3 we will give IGN many materials about Sadness - only for IGN happy
Something that I can tell yoy now:
The game is in third person perspective, often with the camera placing in preset spots (i.e. over the character, in the corner of the room, panoramically, etc) to present the given scene best. There are plenty of short movie films and cut-scenes. Everything is in black and white with the filters simulating old video tape providing the atmosphere of the times. Chosen style imitates photo realism which should make the atmosphere more realistic. The music will stick to the canon of classical instruments and will be based on ascetic tunes for piano and stringed instruments; occasionally with church plainsongs and singing a capella.
Best Regards,
En zoals hierboven al gezegd: dit is al zo vaak voorbij gekomen. Beetje nutteloos om het voor de zoveelste keer te herkauwen
[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 30-04-2006 14:46 ]
Mijn foto's op Flickr.
JaDus plz, geen apart topic. Doel was toch, dat het gewoon gelijdelijk zal overlopen?
[ Voor 93% gewijzigd door Max|Burn op 30-04-2006 14:51 ]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Een groot Nintendo topic zie ik sowieso ook niet zitten. Er moet toch minstens het onderwerp in de naam zitten. Nintendo is gewoon veel te breed.Captain N schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:43:
Ik vind dat het gewoon bij het huidige moet blijven. Een GC/Wii en later Wii/GC topic. Een groot Nintendo topic zie ik niet zitten. Lekker als ik dalijk een vraag heb over Mach Rider op de NES als iedereen druk bezig is met de net verschenen Zelda: TP en Red SteelVoor alles onder de GC is het Retro topic imo de aangewezen plaats.
Ik vind overigens ook dat er een groot nadeel zit aan deze constructie. Alhoewel ik ook een voorkeur heb voor een Wii/GC topic of andersom. Het probleem is namelijk dat er op een gegeven moment een radicaal nieuwe startpost zal moeten komen. Dat is naar mijn mening iets wat beter kan in een nieuw (los) Wii topic, omdat er dan veel meer reden voor is, en je ook "from scratch" kan beginnen. Maar goed ik heb m'n hoofd al een keer gestoten aan de startpost
Haha, gaat wel lekker hard, dan is er altijd iemand om je probleem/vraag op te lossenCaptain N schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:56:
Inderdaad. Anders kunnen we net zo goed gelijk een "Het Grote Games Topic" maken van de hele Spielerij
[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 30-04-2006 14:58 ]
@ Hoedje: Je kunt toch langzaam de GC info afbouwen en de Wii info erin opbouwen? Alleen de allergrootste GC toppers erin houden en een klein stukje over het apparaat met wat tips. Dingen als die shops gelden natuurlijk ook voor de Wii, dus dat komt goed uit
[ Voor 72% gewijzigd door Captain N op 30-04-2006 14:59 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.