Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 61 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:06

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TheEvilCuber schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:34:
en rondvliegen in je Tie-wing net als in het echt.
Het is X-wing of Tie-fighter maar niet Tie-wing :P

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

wat ik me afvraag ivm games in het genre van red steel: zou het mogelijk zijn om buiten je gezichtsveld te richten en te schieten? Wanneer je bijvoorbeeld naast je tv zou mikken, dat je dan een tegenstander kan raken die niet in beeld is?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

lol :)
ik vlieg altijd rond in een Y-star

@boeboe. Dat zou wel heel vet zijn. maar 3D 360 graden pfff. dat zou wat zijn

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 26-04-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:57:
[...]
Het is X-wing of Tie-fighter maar niet Tie-wing :P
Jaja, dat wist ik wel, tis nog vroeg ja :O
/me heeft de dvd box thuis staan

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Boeb0e schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:25:
wat ik me afvraag ivm games in het genre van red steel: zou het mogelijk zijn om buiten je gezichtsveld te richten en te schieten? Wanneer je bijvoorbeeld naast je tv zou mikken, dat je dan een tegenstander kan raken die niet in beeld is?
Volgens mij moet dit wel mogelijk zijn. Als bedenkt dat de remote ook samenwerkt met beamers dan zou het niet te spelen zijn. De remote zent alleen signalen uit naar de sensor bar. De tv staat hier dus los van. Ik denk echter dat je kwa bewegingsvrijheid gewoon moet kijken naar pc shooters met muis en toetsenbord. met de linker knuppel ga je naar voren en streven. Met de remote bestuur je de cross-hair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

TheEvilCuber schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:16:
[...]

Jij hebt nog nooit met een wireless 360 controller gespeeld?
1 druk op de knop van de controller en de console en ze worden gesynched.
Behalve dat de 360 alleen knoppen heeft en geen motion sensor oid en er dus uberhaubt weinig te syncen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:24:
[...]

Behalve dat de 360 alleen knoppen heeft en geen motion sensor oid en er dus uberhaubt weinig te syncen valt.
Het is wel fijn als de draadloze signalen bij de goede console aankomen (daarnaast is het signaal van de controller encoded)

Ik denk dat je doelt op het bepalen van de afstand tussen de console (of de antenne) en de controller?

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 26-04-2006 18:43 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mjah dat soort syncen is natuurlijk iets totaal anders dan dat je een motion sensor met je tv wil syncen. Als dat zou moeten, dan zul je toch echt ergens op het scherm moeten mikken anders kan die sensor bar ook nooit weten waar je nou precies bent. Maargoed, die sensor bar word daar denk toch niet voor gebruikt aangezien de revmote posities moet bepalen vanuit zichzelf en niet ten opzichte van iets anders (tenminste, dat is wat ik denk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:45:
Mjah dat soort syncen is natuurlijk iets totaal anders dan dat je een motion sensor met je tv wil syncen. Als dat zou moeten, dan zul je toch echt ergens op het scherm moeten mikken anders kan die sensor bar ook nooit weten waar je nou precies bent. Maargoed, die sensor bar word daar denk toch niet voor gebruikt aangezien de revmote posities moet bepalen vanuit zichzelf en niet ten opzichte van iets anders (tenminste, dat is wat ik denk).
Het lijkt me niet dat je de rev op de tv of sensor hoeft te mikken om te bepalen waar je bent, hij pakt denk de positie waar je bent (controller << afstand, hoogte, ed >> balk) en blijft vanuit daar kijken hoe je beweegt in elke dimensie (10 cm omhoog, omlaag, achter, voren, whatever)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

jongens , zijn de drie Donkey Kong spellen de moeite waard met de Konga's?
welke spellen zijn het best hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:38:
jongens , zijn de drie Donkey Kong spellen de moeite waard met de Konga's?
welke spellen zijn het best hiervoor?
www.gamerankings.com is het best ervoor
DK:Jungle beat

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx, ga ik ff checken.
Wat zijn jullie persoonlijke ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:45

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:38:
Ik mis in de eerste plaats natuurlijk Mario Kart, maar dat is volgens mij bijna nooit een launchtitel en daarnaast mis ik de meer realistisch uitziende racespellen (genre dat compleet ontbreekt op de GC) en er zijn naast SSBM volgens mij nog geen vechtspellen aangekondigd en volgens mij kan Fifa 2007 ook niet ontbreken. Niet dat ik op al die spellen zit te wachten, maar als ik Nintendo was zou ik toch wel meteen inzetten op een breed aanbod van spellen, zodat er voor elk wat wils is.

Ohja, en ik mis nog strategiespellen! Maar goed er komen 20 launchtitels, dus het zal voor een deel nog zeker wel goed komen. :)
Las ik niet ergens vorige week een hint dat de Revolution zeker een uitgebreide racegame (met customizable cars etc) zou hebben á la GT4/5/6/X.
In datzelfde interview werd toegegeven dat het gebrek aan games als GT en GTA op de gamecube de Gamecube geen goed hebben gedaan.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alle drie gewoon nemen. :)
donkey konga 1 of 2 heb je zowiezo nodig. mss is 2 wel leuker.
de minigames in 1 zijn echt brak.

jungle beat is uniek op zijn manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-04 17:22

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Twee Dee schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:02:
[...]

Las ik niet ergens vorige week een hint dat de Revolution zeker een uitgebreide racegame (met customizable cars etc) zou hebben á la GT4/5/6/X.
In datzelfde interview werd toegegeven dat het gebrek aan games als GT en GTA op de gamecube de Gamecube geen goed hebben gedaan.
en laat ik nou pas geleden gelezen hebben dat nintendo in gesprek is geweest met rockstar (ontwikkelaar van GTA). GTA op Nintendo met Revmote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:12:

ok, zal ik doen.
dk2 kreeg overigens redelijke reviews. de rest was beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:12:

Minigame uit Donkey konga 1. Heb er nu 1van unlockt (eerst met andere dingen bezig te unlocken :p) maar die is gaar :/ Omhoog klimmen en dan stukjes fruit pakken terwijl het beeld omhoog schuift. Er zitten opstakels in en als je te sloom bent ga je af. Nou... het werkt voor geen meter. 2x geprobeerd en vond het meteen zonde dat ik die minigame had geunlockt.

Verder vind ik donkey konga echt een party game. Maar zowel als in single player als in multiplayer, langer dan een uur speel ik echt niet. Dan ben ik het allang beu. Vind het echt een tussendoortje. Leuk om te hebben, leuk om een keer te spelen (alleen of met vrienden) en dan houd het op. Ik zou het vaker spelen als ze het beter hadden uitgewerkt/anders hadden aangepakt.

Voor de DC onder ons, Samba Di Amigo vond ik dus super gaaf echt stukken beter dan Donkey Konga en dan heb ik SdA nog niet eens met maraca's (?) gespeeld. Alleen met de controller. moet echt weer eens een DC aanschaffen puur voor die game. en dan wel met maraca's erbij :p

EDIT: Jungle beat alleen even in de winkel gespeeld en toen was ik er niet echt weg van. Maar wil hem toch nog hebben, beetje oefenen en dan schijnt hij wel leuk/goed te zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 26-04-2006 23:40 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jungle beat wil je niet langer spelen dan vijf minuten. dan ben je kapot :D

trouwens dacht net dat dit topic alweer op slot was. Wat gaat dat hard!... was het oude topic :P

Heb trouwens 2 broadband adapters geregeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:39:
[...]

Minigame uit Donkey konga 1. Heb er nu 1van unlockt (eerst met andere dingen bezig te unlocken :p) maar die is gaar :/ Omhoog klimmen en dan stukjes fruit pakken terwijl het beeld omhoog schuift. Er zitten opstakels in en als je te sloom bent ga je af. Nou... het werkt voor geen meter. 2x geprobeerd en vond het meteen zonde dat ik die minigame had geunlockt.

Verder vind ik donkey konga echt een party game. Maar zowel als in single player als in multiplayer, langer dan een uur speel ik echt niet. Dan ben ik het allang beu. Vind het echt een tussendoortje. Leuk om te hebben, leuk om een keer te spelen (alleen of met vrienden) en dan houd het op. Ik zou het vaker spelen als ze het beter hadden uitgewerkt/anders hadden aangepakt.

Voor de DC onder ons, Samba Di Amigo vond ik dus super gaaf echt stukken beter dan Donkey Konga en dan heb ik SdA nog niet eens met maraca's (?) gespeeld. Alleen met de controller. moet echt weer eens een DC aanschaffen puur voor die game. en dan wel met maraca's erbij :p

EDIT: Jungle beat alleen even in de winkel gespeeld en toen was ik er niet echt weg van. Maar wil hem toch nog hebben, beetje oefenen en dan schijnt hij wel leuk/goed te zijn :)
ik heb samba de amigo dus ook en dat is inderdaad een echte party game.
Ik ga maar eens beginnen met DK1 met congas. Als die bevalt dan ook 2. 1 en 2 zijn vrijwel hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:45:
jungle beat wil je niet langer spelen dan vijf minuten. dan ben je kapot :D

trouwens dacht net dat dit topic alweer op slot was. Wat gaat dat hard!... was het oude topic :P

Heb trouwens 2 broadband adapters geregeld _/-\o_
Ik speelde uren achter elkaar _/-\o_ mijn conditie is erg slecht :7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 15:47

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:50:
[...]

ik heb samba de amigo dus ook en dat is inderdaad een echte party game.
Ik ga maar eens beginnen met DK1 met congas. Als die bevalt dan ook 2. 1 en 2 zijn vrijwel hetzelfde?
Je moet eigenlijk zorgen dat je minimaal 2 van die bongo-controllers hebt. Dus zou dan 2 spellen tegelijk kopen. Als je dan voor DK1 of 2, samen met Jungle Beat gaat, heb je iig 2 verschillende spellen. 1tje als Party game en 1 voor jezelf. DK als party game is echt top. Die dingen verschijnen hier nog regelmatig ten tonele :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 07:54

Willybubba

Nut up or shut up.

Sterker nog, ik heb er destijds een Xbox naast gehaald voor de racegames (Forza, RalliSport Challenge 2, PGR2... Ja, ik weet het, had eigenlijk een PS2 moeten doen maarja...) en ik zou het dus enorm toejuichen als er een "realistische" racer komt op de Rev :)

EDIT: Ben net aangeland op Disc 2 van Baten Kaitos, spel wordt toch steeds interessanter qua verhaal... Wel mooi dat ik uit Mira weg ben, dat vond ik echt geen leuke omgevingen. Wel heel kunstig en interessant enzo maar niet LEUK.

[ Voor 33% gewijzigd door Willybubba op 27-04-2006 10:00 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53
Willybubba schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:59:
Sterker nog, ik heb er destijds een Xbox naast gehaald voor de racegames (Forza, RalliSport Challenge 2, PGR2... Ja, ik weet het, had eigenlijk een PS2 moeten doen maarja...) en ik zou het dus enorm toejuichen als er een "realistische" racer komt op de Rev :)
Wat is er eigenlijk gebeurd met die racer die Nintendo op Spaceworld 2000 toonde voor de GameCube?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:59:

EDIT: Ben net aangeland op Disc 2 van Baten Kaitos, spel wordt toch steeds interessanter qua verhaal... Wel mooi dat ik uit Mira weg ben, dat vond ik echt geen leuke omgevingen. Wel heel kunstig en interessant enzo maar niet LEUK.
Heej. Spoiler mij even :> . Ik zit al een tijd vast daar (geen zin om guide te pakken voor dit spel zo moeilijk is het ook niet) maar waar zijn mijn vriendjes gevangen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag trouwens dat een arcade hal ding op de ps2 verkrijgbaar is. Guitar hero heet deze. Daarna zag ik ook Light guns.

Ik zat zo te denken. Natuurlijk worden deze dingen niet voor de cube gemaakt. Maar als de Rev een beetje populair word. Dan passen deze accesoires perfect bij de rev en zijn interactiviteit. (maar als het tegenzit word de rev straks weer een soort van cube en worden die guns e.d. weer alleen geschikt voor pc/xbox/ps

Plus de oude classics heb je zo gedownload. Virtua cop, house of the dead en oude guitar arcade spellen. Mij lijkt het top :D _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-04-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 21:45
De rev is ook inderdaad uitermate geschikt voor lightgun games. Niet alleen door het geval dat de controller er goed voor is (of een shell) maar het werkt gewoon op elke tv.

Probleem met oude lightguns is namelijk dat deze niet goed werken op 100hz tvs en op lcd schermen als ik mij niet vergis. Je zal lightgun games ook niet snel zien op de x360 en PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

outcast within schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:05:
Ik zag trouwens dat een arcade hal ding op de ps2 verkrijgbaar is. Guitar hero heet deze. Daarna zag ik ook Light guns.

Ik zat zo te denken. Natuurlijk worden deze dingen niet voor de cube gemaakt. Maar als de Rev een beetje populair word. Dan passen deze accesoires perfect bij de rev en zijn interactiviteit. (maar als het tegenzit word de rev straks weer een soort van cube en worden die guns e.d. weer alleen geschikt voor pc/xbox/ps

Plus de oude classics heb je zo gedownload. Virtua cop, house of the dead en oude guitar arcade spellen. Mij lijkt het top :D _/-\o_

Oude post op Nieuwe pagina zet.
----
Koffiezuiper schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:15:
De rev is ook inderdaad uitermate geschikt voor lightgun games. Niet alleen door het geval dat de controller er goed voor is (of een shell) maar het werkt gewoon op elke tv.

Probleem met oude lightguns is namelijk dat deze niet goed werken op 100hz tvs en op lcd schermen als ik mij niet vergis. Je zal lightgun games ook niet snel zien op de x360 en PS3.
Ik zag dat nieuwe lightguns daar totaal geen moeite mee hebben. En ik denk dat eigenaren van zulke bijzondere tvees niet vreemd zullen kijken als ze nieuwe guns moeten kopen.
En mensen die pas nieuwe guns aanschaffen. Meteen het beste kopen en toekomst-proof kopen.

Dus wat dat betreft denk ik niet dat dat een erg grote barriere zal zijn voor het verschijnen van gungames op de ps3/xbox360. In het ergste geval maken ze een Pack met daarin de nieuwe guns.

Maar wat zo tof lijkt voor de rev is dat ze ook alle arcade klassiekers mss beschikbaar kunnen stellen met het download systeem/virtual console. Paar goede samenwerkingen van nintendo met de makers van die games. En smullen maar :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-04-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-03 14:13

El_Quedro

Pininfarina

Ben opzich ook wel benieuwd wat voor prijzen ze gaan hanteren voor die classics :9

Ik ben wel zeer enthousiast geworden over de Revo na wat ik allemaal gelezen heb, eindelijk echt nieuwe verfrissende games _/-\o_

Go Nintendo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Het lijkt me sowieso te gek als er echte arcade klassiekers naar de rev gebracht worden.
Nu maar hopen op de orginele Killer Instinct games al zal dat misschien moeilijk liggen met de rechten vanwege Rare.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-04 22:03
fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:24:
[...]

en laat ik nou pas geleden gelezen hebben dat nintendo in gesprek is geweest met rockstar (ontwikkelaar van GTA). GTA op Nintendo met Revmote
Misschien waren dat wel besprekingen over dat ping-pong spel van ze, zeker niet zo interessant als GTA, maar volgens mij wel perfect voor de Rev.

En volgens mij was die auto techdemo destijds niet meer dan dat, een techdemo (reactie op MP). Ervan uitgaand dat ik wel de goede demo/moment voor me heb.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

GTA zou toch ook ideaal zijn voor de Rev. Puur en alleen al om het richtsysteem. Autorijden met de analoge stick en (gericht!) schieten met je Rev Remote. Helemaal geweldig lijkt me dat. Het zou echt goed zijn voor de Rev fanbase wanneer je dit soort games nu ook naar de Rev krijgt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Wow E3 komt steeds dichterbij en ik kan het niet laten om nog even een heel sappig gerucht te posten. Dit is (enigzins) geloofwaardig omdat de poster, deze post al heeft gemaakt in december 2005! Hij heeft er het volgende bijgezet: Kodak Theater = Mushroom Kingdom. Op de uitnodiging staat inderdaad Mushroom Kingdom (maar dat was toen nog helemaal niet bekend!):
Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/games/image/item/325/3250959/nintendoinvite_yoyoyoyma.jpg
En dit zegt hij:
In terms of presentation, you will be astonished by what the Revolution holds, and it is indeed the final secret Mr. Miyamoto hinted at. Prepare to see games in a way you never imagined, and you don’t need a silly helmet or visor to experience it. As a matter of fact, a video demonstration of what “Revolution” can do circulated the internet weeks or months before E3, and then conspicuously disappeared. Such a sneaky little box! I’ll leave the rest to you!

Well…I can’t resist.

A final hint…

Think hard about the controller and what type of graphical presentation would suit it best! It’s so easy! Oh, and the controller is indeed meant to attract the casual gamer, because they'll so badly want to experience what they're seeing!
http://theboard.zogdog.com/index.php?showtopic=11472

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 27-04-2006 15:15 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Wat ik daaruit opmaak is toch echt iets van 3D graphics ((auto)stereoscopische beelden) maar dat lijkt me niet logisch als je kijkt naar het feit dat de revo goedkoop wordt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja. de camera volgt ten allen tijde je controller qua view misschien(= je hoofd)...of het nou first of third person view is. Maar ja dat heeft weinig met het grafische te maken. (het maakt iig niet de analog stick overbodig: strafen en lopen)

stereoscopisch beeld..alles lekker verder?...

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

MaxBurn schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:22:
Tja. de camera volgt ten allen tijde je controller qua view misschien(= je hoofd)...of het nou first of third person view is. Maar ja dat heeft weinig met het grafische te maken. (het maakt iig niet de analog stick overbodig: strafen en lopen)

stereoscopisch beeld..alles lekker verder?...
Ja prima hoor, waarom zou volgens jou dat niet mogelijk zijn als je de prijs van de revo achter wegen laat? Die techniek bestaat al ik weet niet hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Ikzelf vindt het alleen jammer dat Nintendo niet voor HD-TV gaat :(

Ik had de Revo graag op mijn 19" tft aangesloten gehad :(

Is dit eigenlijk zeker? dat is ze niet voor HD-TV gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

El_Quedro schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:09:
Ikzelf vindt het alleen jammer dat Nintendo niet voor HD-TV gaat :(

Ik had de Revo graag op mijn 19" tft aangesloten gehad :(

Is dit eigenlijk zeker? dat is ze niet voor HD-TV gaan?
Ja.
Je laat je denk ik teveel meesleuren in de HDTV hype.. maakt het een spel nou echt zoveel leuker? mooier.. oke (op de 360 is de ondersteuning wel nodig, gameplay is verder ook niet nieuw)
Nintendo is niet zo afhankelijk van de graphics zoals de concurrenten. Ik denk dat dat veel kleinere third party's met leuke ideen aantrekt.
Onthoud, HD maakt een spel niet beter, alleen mooier. Hoeveel beter is mario als hij 3x zo scherp is?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik hoop dat Red Steel een voorbode is dat Nintendo 3rd parties aanspoord om de niet-Nintendo genres naar de Revo te brengen. Ik denk dan aan FPS games, realistische racers, RTS games, GTA-type games. Allemaal genres die het goed doen op andere consoles of PC. Als de 3rd parties zich daar op focussen dan kan Nintendo gewoon zijn ding blijven doen zonder direct de concurrentie met de 3rd parties aan te gaan!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:28:
[...]
Ja prima hoor, waarom zou volgens jou dat niet mogelijk zijn als je de prijs van de revo achter wegen laat?
Ik heb geen stereoscopische TV of VR helm. Stereoscopisch is niets meer dan 2 beelden die je, meestal met een helm, tegen je ogen aandrukt. Echt fijn is het sowieso niet. Het 3-d effect proberen ze vervolgens te creeeren door het feit dat de twee beelden van elkaar verschillen.

Niet echt bijzonder (bestaat al honderden jaren)en al helemaal niet te doen met een normale tv of zonder helm.

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

TheEvilCuber schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:15:
[...]

Ja.
Je laat je denk ik teveel meesleuren in de HDTV hype.. maakt het een spel nou echt zoveel leuker? mooier.. oke (op de 360 is de ondersteuning wel nodig, gameplay is verder ook niet nieuw)
Nintendo is niet zo afhankelijk van de graphics zoals de concurrenten. Ik denk dat dat veel kleinere third party's met leuke ideen aantrekt.
Onthoud, HD maakt een spel niet beter, alleen mooier. Hoeveel beter is mario als hij 3x zo scherp is?
Nee, ik laat me niet zomaar meesleuren in de HDTV hype hoor :)
Ikzelf heb alleen een relatief kleine TV en wel een 19" TFT, ik heb dus ook een Xbox op mijn TV-Kaart aangesloten maar ik kan nou niet echt spreken over het beeld kwaliteit op mijn TFT :(

Ook heeft een vriend van me een plasma scherm (zo'n mooie grote >:) ) en daar hebben we dus ook is op lopen Xboxen (not 360) maar, de tekst is gewoon praktisch onleesbaar en het spel zelf ziet er wat wazig en uitgerekt uit..

Daarom vindt ik het jammer dat Nintendo daar niet aan meedoet, het hoeft niet persé HD kwaliteit te zijn, maar ik hoop wel dat het er gewoon mooi uitziet op de nieuwe rage televisies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:19:
Wat ik daaruit opmaak is toch echt iets van 3D graphics ((auto)stereoscopische beelden) maar dat lijkt me niet logisch als je kijkt naar het feit dat de revo goedkoop wordt...?
Daarnaast zijn de eerste screens van Red Steel ook al een tijdje te bezichtigen. Nu zou het natuurlijk kunnen dat deze fake blijken te zijn, maar dat lijkt me erg stug. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel erg stoer zou zijn :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Que?

De echte naam van de Revo wordt het volgende?

Wii

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 61

Nintendo Revolution? :{

Oh, je bedoelt de Nintendo Wii?

http://revolution.nintendo.com/

edit:
beaten!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 27-04-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Nintendo Wii :o :X
Nintendo introduceert… Wii.

Als in het Engelse “we”.

Waar de werknaam “Revolution” onze richting aangaf, geeft Wii het antwoord.

Wii verbreekt de barrière tussen spelers van videogames en anderen.

Wii brengt mensen in direct contact met de games… en elkaar. Maar bovenal vraag je je waarschijnlijk af: wat betekent de naam?

Wii klinkt als het Engelse “we”, wat benadrukt dat deze console er is voor iedereen.

Wii kan gemakkelijk worden onthouden door mensen uit de hele wereld, ongeacht welke taal ze spreken. Geen misverstand. Gewoon Wii.

Wii heeft een uitgesproken spelling met “ii”, wat symbool staat voor de unieke controllers en het beeld van mensen die samen spelen.

En Wii, als naam en console, brengt de wereld van videogames iets revolutionairs, waarmee het zich onderscheidt van de massa.

Dus dat is Wii. Maar wat is Wii zonder jou?

Eigenlijk gaat het niet over jou of mij.

Het gaat om Wii en wij.

En samen kan Wii alles veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
En de Revolution Wii krijgt ook een nieuwe Rayman, nummertje 4.

BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
El_Quedro schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:16:
Ook heeft een vriend van me een plasma scherm (zo'n mooie grote >:) ) en daar hebben we dus ook is op lopen Xboxen (not 360) maar, de tekst is gewoon praktisch onleesbaar en het spel zelf ziet er wat wazig en uitgerekt uit..

Daarom vindt ik het jammer dat Nintendo daar niet aan meedoet, het hoeft niet persé HD kwaliteit te zijn, maar ik hoop wel dat het er gewoon mooi uitziet op de nieuwe rage televisies..
Natuurlijk zou het mooi zijn als de Revolution HD ondersteunde, maar het niet onderstuenen van HD maakt de graphics niet ineens lelijk. Als het op die plasma TV het ineens wel lelijk uitziet, dan ligt het aan die plasma, niet aan het gebrek van HD ondersteuning.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
:'( Wat een naam.

* Vanitas is er totaal niet blij mee.

nu: Kom, dan gaan we ff cuben.
straks: Kom, dan gaan we ff wii'en...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wii??

WII??

Revo klinkt veel beter ;(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
Hehe, hoe zeg je dat je online wilt gamen op je 'Wii'. "Kom op, we gaan ff Wii-Wifi-en?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Weeeee!... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gewoon Wii-Fii, dat zal dan wel de online service worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Slechtste Nintendo-consolenaam ooit, maar de startpost is inmiddels aangepast.

EDIT: Het logo komt me wel vaag bekend voor: Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/_j4T_bez19vBMa9UEg0__zYUouTeRg29.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door MetroidPrime op 27-04-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Nintendo Wii ? Why ? :'(
hhmm ja, juist ja.....

Natuurlijk verwachten jullie een verklaring voor deze vage naam, en gelukkig heeft Nintendo ook deze doorgegeven. ‘Wii staat voor het Engelse `we’, wat benadrukt dat deze console er is voor iedereen. Wii kan makkelijk onthouden worden door iedereen in de wereld, ongeacht welke taal ze spreken. Geen misverstand. Geen Wii. Wii heeft een uitgesproken spelling met een dubbele ‘i’, wat symbool staat voor de unieke controllers en van mensen die samen spelen. En Wii, als naam en console, brengt de wereld van videogames iets revolutionairs, waarmee het zich onderscheidt van de massa.’

http://www.powerweb.nl/ni...rubriek=423263&id=1437662

En de poll even invullen. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 27-04-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik pas wiikipedia maar even aan...

Het Grote Gamecube en Wii topic :S
of..
Wiiiii!!!! , en Het Grote Gamecube Topic!

Het doet me echt aan bungy wormen denken uit worms..

WIIIIIIIIIIIII!

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een totale grafnaam. Wii klinkt toch voor geen meter tussen playstation en xbox? tuurlijk mikken ze ergens anders op maar een beetje een stevige naam kan geen kwaad. Wii doet mij heel erg denken plassen en liliputters om een of andere reden. Revolution, of RS of wat dan ook klinkt veel beter.

Ik zou haast geen nintendo wii meer kopen door de achterlijke naam :r

Lijkt het erop dat nintendo net alles eens een keer goed gaat doen, komen ze met zo'n debiele naam. Mag hopen dat ze het nog gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Reacties op sommige fora :D
I can't believe I am going to go to a store some day in my life and purchase Wii.

I am going to ask for Wii.

Do you have any Wii in stock?
"It's good to wii together"
"Wanna play with my Wii?"
Bahahahah!

[ Voor 18% gewijzigd door Willybubba op 27-04-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

i think the name is a wii bit off.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nee he... Wii is toch geen naam? Dacht gelijk aan WWII 8)7

Kzie het al voorme....
* Mario Wii.... platform: Wii...
* Ga je mee? potje Super Smash Bros Wii op de Wii spelen...
* Het is goed ermee. Ik ga gamen op de Wii...

* Dutchie! Vind Nintendo Revolution nog steeds het beste... en blijft het apparaat maar zo noemen :p

Edit: O=W ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 27-04-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

At least we know what the secret function is........IT DOUBLES AS A TOILET!!!! mischief

Nintendo wants you to play with your Wii Wii

And Mario 128 will be changed to - Super Mario's Golden Showers!!!!
LOL, I cant wait to play with the Wiimote.

[ Voor 89% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wel makkelijk, kan je Wee doen en Wii spelen ineen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Wii love to play together
Now Your playing with power.. wii power?
Life is short, wii more

Ik moet er nog even aan wennen hoor.
Doe dan maar RS..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wii lad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Ik vind het wel hip eigenlijk :+

Revolution klinkt stoerder, that is.
Maar Wii klinkt wel vernieuwend eigenlijk!
Op zich een naam die inderdaad de massa best aan zou kunnen spreken, wij kopen 'em toch wel ongeacht de naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Dus ik ben de enige die vindt dat Nintendo Wii wel wat heeft?

Nintendo Revolution, Nintendo RS, Nintendo FreeStyle en Nintendo Revolution zijn allemaal vreseljike namen voor een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

In France, it's called the Nintendo Yes.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
TheEvilCuber schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:18:
Wii love to play together
Now Your playing with power.. wii power?
Life is short, wii more

Ik moet er nog even aan wennen hoor.
Doe dan maar RS..
Ik denk dat niemand hier aan zal kunnen wennen, het is net zo ongelukkig gekozen als Yorin(klinkt als urine op zijn Engels). Dat mensen meteen aan WWII denken zal Nintendo ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Grappig, dat zei ik ook al MP :)

Eerlijk gezegd vind ik het nog wel gaan, sowieso beter dan de X1080 of PS3000

Het logo past bij de console, eenvoudig.
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/wii/img/description.gif

Zo lijken het net 2 poppetjes..en dat moest ook..dacht ik?

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
WO2 is WWII, dusss....

Tja, aparte naam :P
Maar went wel, denk ik ^_^
Logo en filmpje op die site is iig wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Heerlijke naam! Alleen de geweldige quotes op deze pagina, en het produceert natuurlijk ook weer de nodige publiciteit. Ik vind de naam geniaal, waarom het impliceert helemaal niet meer dat het een console is, maar een gevoel!

Filmpje :D

De Nintendo site kan overigens niet aan, dat iedereen naar de Wii aan het zoeken is!

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 27-04-2006 19:27 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Filmpje is idd wel stijlvol. Ze buigen zelfs voor je :P

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Na er even over nagedacht te hebben. Ben ik er toch achter.
Deze naam zuigt heel hard.

Ze morgen dan heel leuk hebben nagedacht over de betekenis erachter. Samen spelen, 2 controllers, whatever. Maar daar geeft de consument _totaal_ niks om. Je moet een naam hebben die makkelijk in de mond ligt. Niet Wii. Iemand die totaal geen gamer is komt er nooit op dat dit een console is. Hij zal eerder denken "We?? Wat nou we..."

Als je tegen iemand PlayStation 2 zegt of GameCube dan is het gelijk duidelijk. Het is ook nog es makkelijk af te korten naar Cube of PS2. Maar hoe moet dat met de Nintendo Wii...? NW? We? Ik ga ff Wii'en hoor... Dat werkt toch totaal niet.

Nee, wat dat betreft heeft Nintendo de plank _volledig_ misgeslagen met deze naam.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Logo is mooi... maar vind het nog steeds niks :p Maar vind wie Wii geen naam voor de console. Nintendo Go past wel in het rijtje van Wii thuis dat wel... Maar dan nog...

Wennen wennen wennen... momenteel vind ik Revolution nog steeds beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:21:
[...]

Ik denk dat niemand hier aan zal kunnen wennen, het is net zo ongelukkig gekozen als Yorin(klinkt als urine op zijn Engels). Dat mensen meteen aan WWII denken zal Nintendo ook niet helpen.
Uhm, ik ben er ondertussen al aan gewend :) (heb het er even met mn moeder over gehad, en de nintendo site gekeken)
De uitleg is gewoon erg duidelijk, en staat als een huis
Ik denk dat het tijdperk van '64en' em 'cuben' over is, en het gewoon weer Nintendo'en word _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 27-04-2006 19:34 . Reden: oeps ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Vanitas schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:29:
Als je tegen iemand PlayStation 2 zegt of GameCube dan is het gelijk duidelijk. Het is ook nog es makkelijk af te korten naar Cube of PS2. Maar hoe moet dat met de Nintendo Wii...? NW? We? Ik ga ff Wii'en hoor... Dat werkt toch totaal niet.
NEWSFLASH: Nintendo maakt geen consoles speciaal voor de Nederlandse taal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

I like it :) Moest er ff aan wennen maar het past goed bij de nieuwe richting die Nintendo op wil heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Xrenity schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:33:
[...]

NEWSFLASH: Nintendo maakt geen consoles speciaal voor de Nederlandse taal :P
Goh, maar noem jij maar es een taal waar de titel wel goed in klinkt.
Nintendo heeft duidelijk de engels taal voor ogen bij deze titel, maar ook daar klinkt de titel totaal niet goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Vanitas schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:37:
Nintendo heeft duidelijk de engels taal voor ogen bij deze titel, maar ook daar klinkt de titel totaal niet goed in...
Het woord "we" is anders helemaal niet raar in het Engels, en Wii klinkt *exact* hetzelfde.

Daarnaast denk ik dat als je kijkt naar alle aziatische, afrikaanse, etc. talen, dat woorden als "XBox360", "PlayStation" en "GameCube" vaak daar juist voor vreemde uitspraken etc. zorgen. Dus een korte en makkelijk klinkende naam als "Wii" is helemaal niet zo raar IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Gewoon je Revolution Wii op z'n kop plaatsen:
WAIT! Flip it upside down!

Wii = iiM

INTELLIGENT
INTERACTIVE
MACHINE
:P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
JeroenB schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:42:
[...]

Het woord "we" is anders helemaal niet raar in het Engels, en Wii klinkt *exact* hetzelfde.
Totdat je zegt: "I am going to play on my Wii.". 99% van de mensen denkt dan dat je met je urine gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

MaxBurn schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:08:
ik pas wiikipedia maar even aan...

Het Grote Gamecube en Wii topic :S
of..
Wiiiii!!!! , en Het Grote Gamecube Topic!

Het doet me echt aan bungy wormen denken uit worms..

WIIIIIIIIIIIII!
hahahahahahahah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Wii... I likes it. Logootje en naam lekker strak itt "Revolution" wat toch wel erg lang was en ik niet echt vind bekken, Rev of Revo was al een stap in de goede weg, maar dit vind ik nog beter. Marketeers hebben hier een goude mogelijkheid liggen.

Niice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:37:
[...]

Waarschijnlijk klinkt nintendo wii alleen leuk als het een te lief japans meisje met zo'n hoge stem is die het zegt...

wii is idd veel te nietszeggend. Zeg tegen iemand wii en hij heeft geen idee waar het over gaat. De enige reden waarom die het misschien nog wel snapt is omdat de meeste mensen de naam nintendo wel kennen en zo wel snappen wat je bedoelt, maar dan alsnog denk ik niet dat wii een naam is die de interesse van mensen zal trekken. Vind het ook totaal niet bij de DS passen (van RS eigelijk wel aardig klinken).

Mjah dan ga ik voortaan maar weer nintendoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Hier alvast mijn foto logosoep. :P
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/816/nintendowhy9yt.png

Stomme naam, maar het gaat om de games. :)
Maar ik hoop dat nintendo alsnog met een betere naam komt of maak er gewoon Revolution van.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 27-04-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vraag me af of de naam in Nederland wel door de beugel kan. Yorin zou eerst ook "WE" gaan heten, maar dat mocht niet omdat er al een kledingwinkel is die WE heet. Kennelijk is WE een dusdanig sterk merk dat ook andere producten zich niet zo mogen noemen. Nu schrijf je Wii wel anders, maar je weet maar nooit.

Verder zullen er veel mensen zijn die vreemd zullen opkijken. Hoe spreek je het uit? Je weet nu dat het als het engelse we uitgesproken moet worden, maar denk dat veel mensen vreemd kijken als ze twee keer een i achter elkaar zien staan. Vind het overigens wel een "volwassen" naam. Denk dat de Wii in ieder geval op veel mensen veel volwassener overkomt dan de paarse GameCube in het begin, en dat komt dan door zowel de naam als de looks van het systeem en de reclame uitingen die ik tot nu toe gezien heb.

[ Voor 47% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-04-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:53:
[...]

Waarschijnlijk klinkt nintendo wii alleen leuk als het een te lief japans meisje met zo'n hoge stem is die het zegt...
* RayNbow gaat wat hentai kijken :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Kaplan said the criticism was not unexpected, given Wii's uniqueness.

"I think people have to look back and let it settle in," she said. "I'm sure people felt the same way when Google was named – or the iPod. Napster. Yahoo. There's a whole host of unusual names that have become a part of everyday conversation and I think they're viewed now as unique."

The Wii will make its public debut a little less than two weeks from now at E3 (the Electronic Entertainment Expo), the annual trade show of the video game industry. At that same show, Sony (Research) will unveil more details about the PlayStation 3 and Microsoft (Research) will talk about its future plans for the Xbox 360.

So why announce the name now and not at the show?

By letting the gaming community vent now about the name, they will be less distracted as launch titles for the system are announced and initial reports about what it's like to play the games begin to come in.

Also, said Kaplan, "We want people to understand our approach before we get to E3. [Also], it's really noisy at E3 and I don't think we would have had the chance to explain how we came to the name."
http://money.cnn.com/2006...e_over/nintendo/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Maar als we even iets verder kijken dan de naam... het hele filmpje en ook de tekst erbij. Het voelt heel speciaal! Ik vind het echt heel mooi en knap gedaan. Het is radicaal anders dan de NES t/m Gamecube. Daarnaast is het ook heel anders als de PS (tot nu toe) en Xbox. Ik hoop echt dat Nintendo hier een geweldige reclamecampagne omheen gaat bouwen. Ik zie het al helemaal voor me, een beetje mysterieus, dat verhaal van de website, een mooie vrouwenstem en daarbij de controller en het blauwe licht!

Ik denk daarnaast dat iedereen moet wennen aan een nieuwe naam. Revolution hebben we het zolang mee moeten doen. Nogmaals ik vind Wii geweldig gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wie?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Als naam vond ik het op het eerste gehoor eigenlijk niet heel veel soeps. Het klinkt een beetje speels en grappig, maar niet erg stoer zoals X360 en PS3 dat wel doen. Maar als je het logo + de naam naast de console zet en hoe hij eruit ziet, dan klinkt het toch allemaal behoorlijk hip wel. De naam is eigenlijk ook erg hip, met de 2 i's net als de i van de iPod.

Eigenlijk ziet de Wii er ook veel stoerder uit dan de PS3 en X360. Mooi klein strak design ipv die lompe kisten. Zo'n Wii staat stoer en stijlvol naast je tv.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/5792/lolwiipuns4bk.png

lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayNbow schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:59:
[...]

* RayNbow gaat wat hentai kijken :+
hehe jij begrijpt wat ik bedoel ;) zag het meteen al voor me toen ik die naam hoorde, grote glimmende ogen en zo'n hoofd wat een beetje schuin omhoog kijkt en iets zegt wat ik totaal niet begrijp maar klinkt alsof het wel geweldig moet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Niet online
Ik heb uit verbazing het filmpje 10 keer bekeken... ik moet zeggen dat het al aardig begint te wennen. :*) Laat die WIIIIIII maar komen !!!! _/-\o_

lol (sorry, komt van fok!) http://media03.revver.com/broadcast/19542/video.mov

[ Voor 23% gewijzigd door iznogood op 27-04-2006 20:23 ]

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
So why announce the name now and not at the show?

By letting the gaming community vent now about the name they will be less distracted as launch titles for the system are announced and initial reports about what it's like to play the games begin to come in.
Verstandige move gezien de huidige reacties.

Het gebruikte lettertype heeft wel iets weg van van het Sony VAIO font.

[ Voor 44% gewijzigd door dialMforMike op 27-04-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Btw, over de topic change, misschien moet het iets worden als:

Het Gamecube & Wii (formerly known as Revolution) Topic Deel xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

MaxBurn schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:15:
[...]
Ik heb geen stereoscopische TV of VR helm. Stereoscopisch is niets meer dan 2 beelden die je, meestal met een helm, tegen je ogen aandrukt. Echt fijn is het sowieso niet. Het 3-d effect proberen ze vervolgens te creeeren door het feit dat de twee beelden van elkaar verschillen.

Niet echt bijzonder (bestaat al honderden jaren)en al helemaal niet te doen met een normale tv of zonder helm.
It was first invented by Sir Charles Wheatstone in 1838.

Over de Nintendo Wii: Even wennen ja, ik moest er wel hard om lachen daarnet eerlijk gezegd. Alhoewel de hele filosofie er achter wel beter is dan die van bijvoorbeeld de Xbox 360. Wii klinkt zoiezo wel beter dan bijvoorbeeld PlayStation (dat klinkt als een Playmobiel setje), en Xbox 360 (dat mij eerder doet denken aan Extreme Sports dan aan een console). Nu lachen we wel om deze naam, maar binnekort is het gewoon helemaal aangewend denk ik. Net zoals de console is ook deze naam erg gedurfd. Net zoals de DS, en de vele verschillende games die Nintendo uitgebracht heeft en nog uit gaat brengen in de toekomst.

Nintendo heeft wel lef vind ik hoor! Zeker met een naam als "Wii". Qua succes zal het er niet minder op worden denk ik. zoiezo moet men in het achterhoofd houden dat Nintendo nu veel gratis mond tot mond reclame krijgt door middel van deze "rare" naam. Alle gaming community's ter wereld hebben deze naam nu op hun site staan. En dat is precies wat Nintendo wilt hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:20:
Btw, over de topic change, misschien moet het iets worden als:

Het Gamecube & Wii (formerly known as Revolution) Topic Deel xx
Maak er dan gewoon: "Het Grote Nintendo Consoles Topic" van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/6395/47ra.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 30-04 21:45
Wat zal ik ervan zeggen...

De naam is apart en ik heb zo gevoel dat het echt een naam is waar je even aan moet wennen. Mijn eerste indruk is, leuke originele naam.

Het is weer eens wat anders dan de namen die we in het verleden hebben gezien. Het klinkt verfrissend en het is voor de verandering eens een naam die niet "uber cool" overkomt maar meer als een naam die behoorlijk wat mass appeal kan hebben. Het systeem zal straks gericht zijn op een brede doelgroep en ik denk dat je een groot deel uitsluit als je een systeem een bepaalde naam geeft die ruiger klinkt bijvoorbeeld.

Wii is misschien een naam waar iedereen nu fijn grapjes over maakt maar het zal later vast en zeker een naam zijn waar iedereen vrede mee heeft. Het idee erachter en de stijl van het filmpje gaven mij een prettig gevoel.

Nintendo gaat qua stijl een andere kant op en dat kunnen we duidelijk zien. De verandering verwelkom ik ook enorm.

Eerst de DS Lite, "Revolution" design en nu Wii. Ik noem het slick en de kant die ze op gaan heeft mass appeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Overigens deed het me wel direct denken aan Intels VIIV

Afbeeldingslocatie: http://www.danlockton.co.uk/research/images/viiv.jpg

Lettertype van Wii doet me op een of andere manier weer aan Sony denken, het ziet er iig heel bekend uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-04-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Wii

Ik vind het een top naam.
Het heeft een mooie strakke en moderne uitstraling.

Daarnaast vind ik de gedachten erachter ook wel erg sterk. Dat filmpje van het logo heeft al meer aantrekkingskracht dan alle nintendo gamecube reclames bij elkaar.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.