[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

uvrt schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:10:
[...]

via hamachi kunt ge zien welke mensen online zijn.
Vraag welke er willen spelen en richt een eigen servertje op :P
Alle mensen in Hamchi, waaronder jij, zaten juist in die game waar ik niet in kom komen. :P
Maar bedankt voor de tip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
dit zuigt kan het spel nie spelen omdat mijn grafische kaart niet goed genoeg is maar de demo kon ik wel spelen :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Idifix schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:34:
dit zuigt kan het spel nie spelen omdat mijn grafische kaart niet goed genoeg is maar de demo kon ik wel spelen :( :'(
Misschien een idee om een nieuwe videokaart/systeem aan te schaffen. Mocht je geen geld hebben, dan heb je wat om voor te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Yay, heb hem nu ook legaal, elke cent waard. En nu ff rushen naar act II :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
cardinal808 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:15:
[...]

Misschien een idee om een nieuwe videokaart/systeem aan te schaffen. Mocht je geen geld hebben, dan heb je wat om voor te sparen.
heb een labtop of kun je daar ook al dingen apart voor kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

ik moet travellen naar delphi maar waar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Anoniem: 119903 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:50:
In Griekenland, derde weg rechtsaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 17:18
Gewoon de weg volgen, je kan maar 1 kant op.

Heeft iemand dit probleem btw ook? :
Necrite schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:12:
Ik zit vast in Chang'an. Ik heb de hoofdquest van deze regio al uitgespeeld, maar de deur waar ik door zou moeten is op slot; sealed by quest.
Weet iemand hoe ik deze deur alsnog open krijg? Ben ik iets vergeten? Misschien een console command oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 18:57
iemand idee hoe je gold kan oversluizen?
items no problem, maar ik heb een Sh*toad of cash en wil dat delen met een maat.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 08:08
Hmm, dit is opzich wel vervelend opeens aangezien ik ook opeens last heb van vastlopers. Deze vastlopers komen bij mij op een heel bepaald moment, namelijk vanaf Upper-warcamp tot aan na de Gorgons. Heb deze nu al een paar keer verslagen, dat is het probleem niet, maar ik ben nog niet bij die deur kunnen komen erna :P

Zeker niemand die hier suggesties heeft om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:46
als je die grote horseman heb gedood vlak bij het spartan camp, kan je bij het gebied waar die horseman stond naar links, die richting moet je op gaan. Verder is het recht toe rechtaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:08
Ik heb geprobeerd titanquestgot netwerk te joinen maar krijg dan een melding dat ie vol zit.

Ik heb een extra aangemaakt titanquestgot2 password got2

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dorkie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:16:
items no problem, maar ik heb een Sh*toad of cash en wil dat delen met een maat.
Ben ik ook benieuwd naar, is mij ook nog niet gelukt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan nu een tweede skill selecteren. Ik heb nu warfare, welke raden jullie nog meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

dorkie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:16:
Dat kan toch gewoon in het ruil scherm? Jij bied 100.000 gold ofzo, ik noem maar wat, en je kameraad bied niks; accept trade; klaar. Of denk ik nu weer te simpel?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 30-06-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:08
Anoniem: 119903 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:33:
ik kan nu een tweede skill selecteren. Ik heb nu warfare, welke raden jullie nog meer aan?
Ik zit in hetzelfde schuitje. ik dacht aan nature of defence. Maar weet niet of nature veel intelligance noddig heeft. Want dan is het weer niet handig ..argg

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141099

Je kan maar 1 weg volgen in het spel :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 73881 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:34:
[...]

Dat kan toch gewoon in het ruil scherm? Jij bied 100.000 gold ofzo, ik noem maar wat, en je kameraad bied niks; accept trade; klaar. Of denk ik nu weer te simpel?
Wanneer je Trade selecteert, kan ik geen getal intypen, dan worden alleen mijn skills maar geactiveerd (Die hebben ze immers op 0 tot 9 gezet).

Ik heb Warfare en één waarmee je aardbevingen kunt veroorzaken (Weet even niet welke het is).

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 30-06-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

earth denk ik. Ik ga ook voor earth (of toch niet :X) mja doet het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff, earth, nature :+ Ik ga gewoon lekker voor de originele combo van Warrior/Hunter of Hunter/Warrior :+

Maakt het trouwens nog wat uit wat je secondary class is?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
Anoniem: 119903 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:05:
earth denk ik. Ik ga ook voor earth (of toch niet :X) mja doet het gewoon
Storm FTW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Angeloonie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:26:
Maakt het trouwens nog wat uit wat je secondary class is?
Nee, maar toch ook wel. Als je Warfare hebt en je kiest Defense zuigt het beetje, warfare = dual wield weapons en defense = shields dus dat gaat niet echt goed samen.
Maar bv Warfare + Earth, earth heeft een skill waarmee je wapens in de fik vliegen en je dus meer damage doet.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Earth is echt zwaar ziek, die vuur attacks zijn op volle kracht niet normaal sterk (ja ik heb ff zitten kutten met die trainer :P) en je kunt gewoon je Core Dweller vrijwel alles laten killen :D

Warfare is ook een hele vette classe, waarschijnlijk de beste klasse om horde enemies mee te killen, je hebt op een hoger level namelijk dual-wield combo's die samen een vrij hoog percentage hebben om te gebuiken (52% in totaal met alles op max. skill).

Spirit is naar mijn weten een van de beste classes die er is, de life leech aanval is cruciaal en heeft op een hoger niveau zelfs een functie zodat je van meerdere vijanden life leech kunt doen. I.c.m. Rogue is dit een hele dodelijke klasse (Warlock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:p Is er ook al een soort van encyclopedie voor TQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:36:
Earth is echt zwaar ziek, die vuur attacks zijn op volle kracht niet normaal sterk (ja ik heb ff zitten kutten met die trainer :P) en je kunt gewoon je Core Dweller vrijwel alles laten killen :D

Warfare is ook een hele vette classe, waarschijnlijk de beste klasse om horde enemies mee te killen, je hebt op een hoger level namelijk dual-wield combo's die samen een vrij hoog percentage hebben om te gebuiken (52% in totaal met alles op max. skill).

Spirit is naar mijn weten een van de beste classes die er is, de life leech aanval is cruciaal en heeft op een hoger niveau zelfs een functie zodat je van meerdere vijanden life leech kunt doen. I.c.m. Rogue is dit een hele dodelijke klasse (Warlock).
als jij alles voor jezelf wilt spoilen met zo'n trainer hoef je dat nog niet hier te gaan verkondigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:50:
[...]

als jij alles voor jezelf wilt spoilen met zo'n trainer hoef je dat nog niet hier te gaan verkondigen.
haha, ik deed het enkel om even te experimenteren hoor.. Waarom reageer je opeens zo vijandelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hebben meer mensen dit probleem? Dat je achtergrond wazig wordt zodra je loopt, en scherp is als je stil staat. Erg irritant, en het kijkt gewoon echt niet fijn. Begin na een uur al in me ogen te wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
DeepSeven schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:17:
Hebben meer mensen dit probleem? Dat je achtergrond wazig wordt zodra je loopt, en scherp is als je stil staat. Erg irritant, en het kijkt gewoon echt niet fijn. Begin na een uur al in me ogen te wrijven.
heb ik ja.
maar nog niet me video settings aangepast om te kijken of daar de oplossing zit. Ben er eigenlijk aan gewend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7

Afbeeldingslocatie: http://img311.imageshack.us/img311/508/untitled18qq.th.jpg

Volgens mij was bij de demo sommige artwork en ingame display nog niet helemaal af :+ (helm mocht je het niet zien) 8)7

Overigens heb ik m'n groene/blauwe items gemarkeerd :+ Heb ook nog een soort pikhouweel (die je niet ziet als je hem aanhebt, gewoon een lege hand met veel damage :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:01:
[...]

haha, ik deed het enkel om even te experimenteren hoor.. Waarom reageer je opeens zo vijandelijk?
nee ok maar is ook niet vijandelijk bedoeld :+ alleen vind ik het jammer om zulke dingen al van te voren te weten, en wil het graag zelf ontdekken "spelenderwijs" met de nodige opnieuw beginnerij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

I blame ghosting. Wat voor scherm heb je ? Zelf heb ik een Dell 2005FPW. Bij snelle FPS games zie ik enige lichte wazigheid optreden, echter bij dit spel lijkt het er duidelijker naar voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Globkul schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:22:
Hmm, dit is opzich wel vervelend opeens aangezien ik ook opeens last heb van vastlopers. Deze vastlopers komen bij mij op een heel bepaald moment, namelijk vanaf Upper-warcamp tot aan na de Gorgons. Heb deze nu al een paar keer verslagen, dat is het probleem niet, maar ik ben nog niet bij die deur kunnen komen erna :P

Zeker niemand die hier suggesties heeft om het op te lossen?
Om hier even op terug te komen. Ik had ergens gevonden dat het wel eens aan de audio drivers kan liggen soms (vooral in het geval van oudere Realtek drivers). Ik heb eerder vanavond deze drivers geupdate naar de nieuwste versie en heb tot op heden geen last gehad van vastlopers.

Kortom: Audiodrivers updaten voor mensen die last hebben van vastlopers, het is zeker de moeite waard lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Phuncz schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:54:
[...]

I blame ghosting. Wat voor scherm heb je ? Zelf heb ik een Dell 2005FPW. Bij snelle FPS games zie ik enige lichte wazigheid optreden, echter bij dit spel lijkt het er duidelijker naar voor te komen.
Lijkt me nogal sterk. Ik heb een 6ms nec 20wgx2 en heb nog nooit bij een game ghosting gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

Hoezo hebben ze het nou zo gedaan dat je de save games niet naar een verse installatie mee kan nemen? Is hier een reden voor. Redelijk irritant.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat heeft dat saven trouwens voor nut? ik spawn toch altijd weer bij zo'n rebirth fontain. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180373

welke mastery is goed te combineren met spirit?
en waar kan ik het beste mn punten opzetten met spirit? INT neem ik aan? |:(
en waar staat DEX voor? Dextirity ofzo.. maar als je daar punten op zet dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 09:10:
wat heeft dat saven trouwens voor nut? ik spawn toch altijd weer bij zo'n rebirth fontain. :?
Dat vraag ik me dus ook af, zelfs als de game crasht spawn ik gewoon weer bij een rebirth fountain, met netjes al mijn items die ik had op het moment dat ik crashte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
datzelfde heb ik ook gemerkt met de demo, maar dat kan ook door video preformance komen. want je krijgt eigenlijk een verdubbeling van het beeld. ik heb het zelfde met BF2 op te hoge instellingen. vooral als ik in een heli zit en dan rond draai. dan zie ik gebouwen opsplitsen en dubbel. maar als ik naar een minder druk stuk kijk, dan is het niet zo.

en anders met een TFT heb je het altijd, vooral met van die static view RPG's. om die redenen wil ik geen tft, ik heb i gehad met 12ms maar met diablo was alles 1 grote smeer brij.
Anoniem: 111703 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:20:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af, zelfs als de game crasht spawn ik gewoon weer bij een rebirth fountain, met netjes al mijn items die ik had op het moment dat ik crashte :P
misschien saved hij het on-the-fly

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 01-07-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NEEEEEEEEEEEEEEE!
Speel ik met de minder legale versie.. loot ik net alles wat ik nog nodig had :D
WMOAP crash! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 23:20
Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 09:10:
Een developer van Iron Lore heeft op het titanquest.net forum gezegd dat ze de "SAVE" knop alleen maar in het gamemenu hebben gezet omdat er nu eenmaal mensen zijn die zenuwachtig worden als er geen save-knop aanwezig is.

Maar feitelijk is het volkomen overbodig omdat vrijwel elke handeling met je character een automatische save genereert. Pak je bv. een item van de grond --> autosave. Verkoop je items aan de trader en sluit je het tradescherm af --> autosave. Ga je een grot in --> autosave. Loop je een trap af --> autosave. Activeer je een respawn fountain --> autosave. Gebruik je een townportal --> autosave. Doe je exit, back to main menu --> autosave. Enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speelde net met de iets minder legale versie,
toen crashe het spel "Niet Verzenden" gebeuren enzo :'(
Ik start het spel opnieuw op.. load mn char.. kom niet in het
level.. crasht het weer opnieuw met dat "Niet Verzenden" gebeuren,
ik load mn andere char (lvl 2 :o ) en daar draait hij dan wel weer
op.. hoe kan ik nu weer met mn andere char verder? meer
mensen met dit probleem *Bestelling CD-WOW verzonden*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:03:
had ik ook :) Op een gegeven moment kon ik helemaal niet meer het spel in. De game ging laden, en dan crash. Heb toen het spel overnieuw geinstalleerd en ben helemaal opnieuw begonnen :)
Ben nu in Athene, dus heb er al heel wat uurtjes op zitten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:23:
[...]

datzelfde heb ik ook gemerkt met de demo, maar dat kan ook door video preformance komen. want je krijgt eigenlijk een verdubbeling van het beeld. ik heb het zelfde met BF2 op te hoge instellingen. vooral als ik in een heli zit en dan rond draai. dan zie ik gebouwen opsplitsen en dubbel. maar als ik naar een minder druk stuk kijk, dan is het niet zo.

en anders met een TFT heb je het altijd, vooral met van die static view RPG's. om die redenen wil ik geen tft, ik heb i gehad met 12ms maar met diablo was alles 1 grote smeer brij.
Het is geen ghosting, want iemand heeft net in die thread op titanquest.net gereageerd dat hij hetzelfde probleem heeft met een crt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

technoaddict schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:16:
[...]

had ik ook :) Op een gegeven moment kon ik helemaal niet meer het spel in. De game ging laden, en dan crash. Heb toen het spel overnieuw geinstalleerd en ben helemaal opnieuw begonnen :)
Ja klopt met het laden crasht het.. maar dan ga ik ook maar even uninstallen en dan weer instellen :? :'(

EDIT : Hebje ook een nieuw char moeten beginnen? of andere save gewoon bewaard?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 180373 op 01-07-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 14:09
Ik heb in de Demo geen button-text maar alleen Tag-gedoe :s Hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:16:
welke mastery is goed te combineren met spirit?
en waar kan ik het beste mn punten opzetten met spirit? INT neem ik aan? |:(
en waar staat DEX voor? Dextirity ofzo.. maar als je daar punten op zet dan..?
Ik heb Earth samen met Spirt, gewoon punten op Intelligence en health stoppen, soms nog een paar op mana. DEX en strength hebben niet echt zin, aangezien je dex vooral nodig hebt voor melee, net zoals strength. Je kan die twee dingen ook wel boosten met items, lijkt me veel handiger. Life kan wel handig zijn als spellcaster, in principe krijg je geen klappen, maar je wil niet met 2 slagen doormidden liggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

H3llsing schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 04:40:
Hoezo hebben ze het nou zo gedaan dat je de save games niet naar een verse installatie mee kan nemen? Is hier een reden voor. Redelijk irritant.
Characters zijn gebonden aan de CD-key. Dus als je de preview-versie gespeeld heb en daarna de retailversie met een andere cd-key installeerd is je char niet meer te gebruiken (dus multi-player game aanmaken en items overgeven en opnieuw beginnen van lvl1 maar wel met je goeie items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Anoniem: 154012 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:06:
[...]

Characters zijn gebonden aan de CD-key. Dus als je de preview-versie gespeeld heb en daarna de retailversie met een andere cd-key installeerd is je char niet meer te gebruiken (dus multi-player game aanmaken en items overgeven en opnieuw beginnen van lvl1 maar wel met je goeie items)
Tja dan loop je met al je items rond te zeulen tot je ze kan dragen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:31:
[...]

Ja klopt met het laden crasht het.. maar dan ga ik ook maar even uninstallen en dan weer instellen :? :'(

EDIT : Hebje ook een nieuw char moeten beginnen? of andere save gewoon bewaard?
Ja nieuwe char begonnen.
Globkul schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:42:
[...]

Ik heb Earth samen met Spirt, gewoon punten op Intelligence en health stoppen, soms nog een paar op mana. DEX en strength hebben niet echt zin, aangezien je dex vooral nodig hebt voor melee, net zoals strength. Je kan die twee dingen ook wel boosten met items, lijkt me veel handiger. Life kan wel handig zijn als spellcaster, in principe krijg je geen klappen, maar je wil niet met 2 slagen doormidden liggen :P.
Hoe wil jij sterkere wapens en armor enzo krijgen als je dex en strength niet upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm.. alles opnieuw geinstalleerd,
weer crash.. precies op dezelfde plek 8)7
In de eerste grot.. bah bende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:03:
Ik heb een stukje eerder al een work-around gepost om je character toch weer speelbaar te maken:
CLICK

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 01-07-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Laatst online: 08-07 14:09
Aubergine schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:32:
Ik heb in de Demo geen button-text maar alleen Tag-gedoe :s Hoe fix ik dit?
*bump*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haay schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:26:
[...]

Ik heb een stukje eerder al een work-around gepost om je character toch weer speelbaar te maken:
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/26048758#26048758]CLICK[/ur]
WTF werkt voor geen meter bij mij :?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 180373 op 01-07-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Haay schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:26:
[...]

[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/26048758#26048758]CLICK[/ur]
Hey Haay :+

Jij had hem toch ook bij CD-WOW besteld? Heb jij hem al binnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
technoaddict schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:23:

[...]

Hoe wil jij sterkere wapens en armor enzo krijgen als je dex en strength niet upgrade?
Met wapens heb je geen probleem als je spellcaster bent, ze zijn allemaal alleen afhankelijk van INT en daar heb je dus geen strength voor nodig. Maar zoals ik al zei, met items zitten vaak boosts, zo heb ik met DEX al genoeg om sterker items te dragen voor mijn level.

Maar goed, het gaat er natuurlijk om dat je je mannetje zoveel mogelijk schade laat doen zonder hem uit balans te laten raken. Hierdoor moet je dus zoveel mogelijk je punten op een paar dingen doen. Dat wil nog niet zeggen dat je helemaal niks in DEX of strength moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110122

Vandaag niks binnen gekregen hopelijk maandag of dinsdag. En alleen volgende week nog werken en dan 3 weken vakantie dus lekker TQ spelen. Gister ook maar een nieuwe vga kaart besteld.

NU: Club3D Ati 9700pro
STRAKS: Sparkle NVidea 6800 GT :)

dus kan ik TQ nog lekkerder spelen .. heerlijk kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

technoaddict schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:16:
[...]

Over dat je het spel niet meer in komt, dat heb ik ook al enkele malen gehad. Gewoon blijven proberen, na een keer of 3 pakt ie 'm wel :9 , en dan kan je gewoon uren spelen. Best vaag ja.

Maar wat een topgame vind ik het zeg. Ben nu ook op weg naar Athene :P , en dan zie ik dat Kreta ook nog komt, en dan pas Egypte. Heb er al heel wat uurtjes opzitten, maar hoop dat het nog lang en lang niet voorbij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Ik neem aan dat er na Kreta en Egypte nog andere acts komen? Anders is het spel toch qua map oppervlakte niet zo heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109647

Globkul schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:50:
Ik neem aan dat er na Kreta en Egypte nog andere acts komen? Anders is het spel toch qua map oppervlakte niet zo heel groot.
Er is toch ook nog China? ofiets in die buurt :P

Zijn deze landen nou op elk van de 3 moeilijkheidsgraden te spelen? of heeft land 1 de makkelijkste moeilijkheidgraad etc.?

Is er al net zoals bij Diablo2 per character bekend welke skills je moet maxen voor een goede char?
Bij Diablo 2 was het al zo 'oud/bekend' dat als je barbarian riep iedereen wist welke skills je moest maxen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk.. hij doet het weer O-)
In de demo had ik met lvl 5 al 2 epics
nu lvl 8 en nog niks }:O

MEESTERLIJK SPEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109647

Kheb sinds gister het volledige spel bij de MM gehaald :) echt te verslavend ;)
Ben nu Warfare + Rogue = Assasin level 10 :) best cool die combinatie ;)

Wat is trouwens het maximale level vopor een character?

En hoe zit het met characters als je je pc opnieuw installeerd??
Bedoel als je die kan overzetten (door bepaalde bestandjes te kopieren) betekend dit dus ook dat je unieke items kunt kopieren op deze manier 8)7 of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
D8 dat max level 64 was ofzo?

Ik ben nu level 13 ofzo en heb geen 2e inventory ( bag ) gevonden. Echt klote.
Ik heb nu iets van 4 items die heel zwaar zijn, maar nog lang niet kan dragen omdat ik niet genoeg strenth en dex heb. Vervelende is natuurlijk dat die items de helft van me inventory in beslag nemen, en daar loop ik nu al tijdje mee. Als iemand weet waar die bag te krijgen is portal ik mezelf terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WOOT.. moet ik nu na elke keer dat het spel afgesloten word weer die Que files verwijderen? 8)7

nog 5 dagen ofzo wachten op cd-wow :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

technoaddict schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:43:
D8 dat max level 64 was ofzo?

Ik ben nu level 13 ofzo en heb geen 2e inventory ( bag ) gevonden. Echt klote.
Ik heb nu iets van 4 items die heel zwaar zijn, maar nog lang niet kan dragen omdat ik niet genoeg strenth en dex heb. Vervelende is natuurlijk dat die items de helft van me inventory in beslag nemen, en daar loop ik nu al tijdje mee. Als iemand weet waar die bag te krijgen is portal ik mezelf terug.
Die krijg je van een quest ventje in de stad " Magare" oid. (meangre, magnare manera... :P )

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk zijn dit soort spellen helemaal niet moeilijk.. ;p als je dood gaat begin je weer op dezelfde plek zonder iets te verliezen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Net de legale versie gehaald maar heb nog steeds het geluid probleem. Zal eens andere geluidsdrivers proberen. Heb gehoord dat onboard nogal wat problemen kan geven maar heb helaas niks anders en zowiezo geen vrij pci slot meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:49:
Eigenlijk zijn dit soort spellen helemaal niet moeilijk.. ;p als je dood gaat begin je weer op dezelfde plek zonder iets te verliezen. B)
Jawel, je verliest xp. In het begin stelt dit niks voor maar op epic en legendary gaat dit wel pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:35
Ten 1e is een kick binnen 24 uur niet toegestaan en ten 2e heb je zelf totaal geen moeite gedaan om te zoeken want de oplossing staat gewoon in dit topic

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:10
ik ben nu in megera ofzo, naja, ik moet nu naar een olijfboom om een heilig takje op te halen voor een offer. Onderweg kom je zon reuzemonster tegen, en die is schijjjtt!!!! ik ben nu lvl 11, en ik heb em al n keer verslagen, maar elke keer als ik het spel opnieuw opstart, en er weer langsmoet is dat ding erweer, heel erg irritant, weet iemand of dit hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110122 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:35:
NU: Club3D Ati 9700pro
STRAKS: Sparkle NVidea 6800 GT :)
:p Kan je me vertellen of je veel verschil merkt? Want ik heb ook een 9700

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141099 op 01-07-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Patch komt 5 juli uit :)

Een aantal vraagjes/ideeen:
- Weet iemand al hoe je goud kan traden? Het is mij namelijk nog niet gelukt
- Is het ook een idee om hier op GoT speciale rare items aan te bieden, die je dan met elkaar kan traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:56:
[...]

WTF werkt voor geen meter bij mij :?
Hier hetzelfde op het moment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat zijn die wapens trouwens duur. Ik heb toch al redelijk wat goud (6000) maar kan bijna geen een wapen krijg. Als ik goud zie pak ik dat altijd wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:18:
wat zijn die wapens trouwens duur. Ik heb toch al redelijk wat goud (6000) maar kan bijna geen een wapen krijg. Als ik goud zie pak ik dat altijd wel op.
Veel goud krijg je door items te verkopen. Probeers eens de X knop.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Aan het begin moet je gewoon nutteloze items oppakken die veel opleveren, na die fase komt het wel goed met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Nieuwe sound drivers geinstalleerd, liep even goed het geluid maar daarna begon het opeens weer. Erg vreemd want het KAN dus wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja ik heb soms ook last van wat krakend geluid en de schaduwen niet goed worden weergegeven maar stoor mij er niet echt aan..

Heb nu al meer geld, dmv items verkopen idd. Die x knop is ook erg handig idd. ben nu bij die cyclops. veel potions kopen is de key voor mij..

spelen jullie trouwens puur voor het verhaal of niet? ik ben meer bezig om mijn charactar sterker te maken eigenlijk. vergeet beetje waar het over gaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krakend geluid en laadtijden midden in spel is een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
redelijk veel goud? _/-\o_ :Y) Ik heb momenteel 600.000 goud & je kan het zeker & vast gebruiken hoe verder je gaat in het spel...soms wreed goede items te koop.....

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
ik ben dus nu een level 15 stormcaller, en ik denk dat het onderahand tijd word om een 2e mastery uit te kiezen, maar ik heb geen flauw idee wat ik wil... Nature lijkt me wel wat, maar ik kan het bijvoorbeeld ook combinerne met defense of earth :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119691

FnF schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:16:
- Weet iemand al hoe je goud kan traden? Het is mij namelijk nog niet gelukt
Trade window openen en bovenaan het venster - daar waar een 0 staat - het amount dat je wil traden opgeven. Druk vervolgens op de trade knop en hatsikidee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Angeloonie schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:58:
Hey Haay :+

Jij had hem toch ook bij CD-WOW besteld? Heb jij hem al binnen? :P
Nee, ook nog niet. Zal wel dinsdag of woensdag worden dan. Ach, als ik hem maar binnen heb vóór de patch gereleased heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:41

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb atm een lvl 9 warrior, lekker rammen dus :)
Had ook een lvl 5 stormcallertje, maar bekende Saves bug (ALLE que bestanden verwijderen die in de saves map staan!?????)

Warrior is lachen als je Hew kan (4 enemies tegelijk rammen) gaat hard als je een wapen hebt dat een DoT (damage over time) proc (chance on hit ;) ) heeft, of zelfs 2 met je dual wield.
Je ramt die gasten, en ze fikken nog ff door :D

Al de eerste 2 green items gevonden, wel lachen allemaal, geld is niet echt een probleem nog, zit op het moment met 60K.
Denk dat ik voorlopig nog ff single mastery blijf, zit erg te twijvelen over Spirit erbij, is toch wel ERG handig als je je eigen leven kan vol laten lopen door te slaan...

Kan iemand mij vertellen hoe die skills van spirit werken? die life leech, moet je die aanzetten of is het een passive? als het geen passive is boeit het namelijk niet zo heel veel, dan verpest je je eigen attacks (melee dus), die veel meer dmg doen door zon leech attack...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Anoniem: 141099 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:58:
Krakend geluid en laadtijden midden in spel is een bekend probleem.
Het is geen krakend geluid en komt de hele tijd voor. Als iemand wat zegt blijft hij telkens de woordjes herhalen.

Bv. I. I. I. Think you, you. Should should go go to to there, there, there, there. :P

Erg irri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ja dat bedoelde ik eigenlijk, dat heb ik ook. Alleen is het bij mij geluid/beeld wat soms totaal stottert. Mijn 9800pro heeft denk ik zijn beste tijd gehad met de nieuwere spellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spel is dan ook best wel zwaar hoor, of niet echt goed geoptimaliseerd want ik heb ook wel framedrops tot 22fps ofzo met een 7900GTX. Maar speel dan wel op 1600/1200 all max 4aa/16af.

Maar die lage fps vind ik bij een spel als dit niet echt een ramp ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het aan mij, of is die Map Builder net zo "stabiel" als het spel zelf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Vind mijn poppetje best kicke uit zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.c-jochemsen.nl/poppetje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/7439/tq0gv.png

Dan moet ik de mijne ook ff showen :)
2 set items van ramses set _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Mijn mannetje ook dan maar :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v187/Globkul/TitanQuest2.jpg

@Vash: Ziet er goed uit _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Globkul op 01-07-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Globkul schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:30:

...

Het lijkt me toch meer een vrouwtje :P

Ik vond de mijne eigenlijk mooier met een warhammer, maar die werd toch net iets te slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik in Athene ben, crasht het spel echt om de 3 minuten ofzo. Niet speelbaar op deze manier. Ik wacht wel op de patch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Laatst online: 01-07 08:33
Greetings:
Okay, I've gone through every post in this forum, and here is the latest on all of the issues I have updates on.

Problems with installation
Make sure you check the disks for scratches. Faulty disks can be returned for replacements.

Update the firmware on your optical drive.

Remove all files from your Temp directories ([drive letter]\Temp, Windows\Temp, and \documents and settings\[your username]\local settings\Temp), do a fresh boot on your machine, turn off all programs, including anti-virus software and background processes, and try to install again.

Failure to start (Graphics engine could not be initialized)
TQ does not support integrated graphics or the GeForce MX series of cards.

We are investigating problems recognizing ATI cards (X300, X700, X800, etc.). If you are using one of these cards and are able to start the game, please let us know what driver version you are using. (I use a mobility X300 and the 6.14.10.6483 drivers)

Doing a complete removal of the graphics driver (using a tool from the chipset manufacturer), then updating to the latest drivers and re-booting your machine has worked for some people.

Uninstalling and re-installing TQ has worked for some people.

For some people, the Omega drivers work and the Catalyst drivers do not.

Crashes on machines with RealTEK audio
We are investigating this problem.

In the meantime, disabling hardware sound acceleration may work. http://vnboards.ign.com/t...ort/b23097/97552744/p1/?0

Disabling sound from the Options menu may temporarily work.

SecuROM error messages and frequent crashes at seemingly random times
Make sure you do not have any emulation tools or processes open, even in the background. Here is a list of programs that may cause problems:
Alcohol 120%, Blind Write, Daemon Tools, Game Jack, CloneCD, Game Jackal, Xoom Game Clone, CD Space, Virtual 7 CD, Fantom CD, Anti Blacxx and certain versions of Nero (that create virtual drives).

You should not have to remove these programs, just make sure there are no active processes running.

This post may also help: http://forums.eu.atari.co...32b9&p=704194&postcount=3

Lag over LAN
Make sure TQ has all privileges in your firewall settings.

Turning off Zone Alarm has fixed the problem for some people.

Lag over Internet and failure to connect
There are a number of optimizations for this going into the patch.

Sharing a cd-key or using a cd-key downloaded off the internet will prevent connection to other players over the internet.

If you are behind a router, update the firmware for your router.

If you want to open up or forward ports, these are the ports that TQ uses:
42,800
49,152 – 49,172
49,272 – 49,292

Problems using voice chat (TeamSpeak, Ventrilo, Xfire)
This is a known issue. It will not be addressed in the first patch. It is on our list for future patches.

We recommend that you turn off all other programs when running TQ for best results.

Mouse jerkiness and/or lack of cursor
Make sure you are not running any programs in the background that alter the output of your mouse (accelerators, etc.). Again, we recommend not running any other programs while playing TQ. This may require you to remove programs from your system tray and/or process list.

Some people have reported that running in Windowed mode fixes this.

Textures become corrupted/disappear
We are investigating this.

Make sure you have up-to-date drivers (see above notes).

Make sure your video card is not overheating.

Cannot continue due to character corruption
This is a side-effect of crashes. Eliminating the crashes will eliminate character corruption.

There will be an auto-backup feature in the patch.

Some people have reported that deleting the "fow" folder in the saved game directory for the character will fix this.

Some people have reported that deleting the .que files will fix this, but it will erase all of your quest data.

Character missing after re-install/transfer
Transferring characters between installations with different cd-keys is not supported.

Make sure you have all of the files in the correct directories.

Problems with performance/crashing on dual-core machines
We are investigating this.

We will hopefully have an update later today about the timing for the patch release.

A big "thank you" to everyone who has taken the time to post their specs and details, and especially to those who have found workarounds and taken the time to document them. We apologize for any difficulties you may be having and ask that you continue to let us know in as much detail as possible what the behaviors are and what hardware/software/drivers you are running.

And please, if something fixes the problems you are having, please come back to the forums and let people know.

If you have an issue that has not been addressed or continue to have issues, please let us know that as well.

Thank you for your time and patience.

Best,
Eyejinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Globkul schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:30:

[afbeelding]

Lijkt mij voor een lvl 16 niet echt zwaar bepanserd of wel?
Ik ben nu ook net lvl 16 geworden en heb nog 2 van die helmen in me inventory met een rode hanenkam erop. net als die ik nu heb met een blauwe.

Ben nu ook in het doolhof, de eindbaas daar kon ik de vorige keer niet verslaan met me lvl 16 mannetje. Nu heb ik ander poppetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120908

Wat is een slim build?

ik bedoel? bv net als in wow...

hunter + nature voor de wolven?

of bv

warfare -nature of nature warfare.. for een soort van pala

en daarmee, welke moet je het meest pakken? bv eerst warfare of nature, en hoeveel van ieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
technoaddict schreef op zondag 02 juli 2006 @ 00:21:
[...]

Lijkt mij voor een lvl 16 niet echt zwaar bepanserd of wel?
Ik ben nu ook net lvl 16 geworden en heb nog 2 van die helmen in me inventory met een rode hanenkam erop. net als die ik nu heb met een blauwe.

Ben nu ook in het doolhof, de eindbaas daar kon ik de vorige keer niet verslaan met me lvl 16 mannetje. Nu heb ik ander poppetje..
Klopt, maar dat is ook niet heel belangrijk, aangezien ik toch nooit klappen krijg. En slopen gaat uitermate goed tot op heden, hoef zelf geeneens wat te doen soms :P .

@Vash: Heel scherp :9 je hebt gelijk, het is een vrouwtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132626

Vraagje over act2:
spoiler:
Imhotep wil dat ik de Hand of Balance ga halen in Giza.. Ben heel Giza twee keer nagelopen en ook de grote pyramide daar doorzocht, maar nergens ben ik een hand of balance tegengekomen. The Eye of Chaos is inmiddels in mijn bezit. Wie weet waar ik moet zoeken ;) Alvast bedankt!

Laatmaar, al gevonden. Vol in het zicht in een sphinx..

En mijn pop:
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/4043/titansquest2qd.png

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 132626 op 02-07-2006 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132626

Anoniem: 120908 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 00:55:
Wat is een slim build?

ik bedoel? bv net als in wow...

hunter + nature voor de wolven?

of bv

warfare -nature of nature warfare.. for een soort van pala

en daarmee, welke moet je het meest pakken? bv eerst warfare of nature, en hoeveel van ieder?
Het slimste is denk ik iets te kiezen waarvan jou het leuk lijkt om mee te spelen. Er zijn een heleboel mogelijkheden. Wil je melee, bow, spellcaster, summoner zijn? Zelf heb ik gekozen voor storm met nature als tweede mastery. Als attack skill heb ik lightning bolt met chain lightning gekozen. Daar gaan nu (op lvl 20) al m'n punten naartoe, en dat killed best snel - zowel groepen als bosses. Enige nadeel is dat je vrij lang moet wachten tot je opnieuw je spell kunt casten. Als het goed is kan ik dat met mijn nature mastery nog omlaag krijgen, primair heb ik daar voor gekozen om tankjes te kunnen maken zodat ik rustig kan casten.

Belangrijk voor beginners, experimenteer gerust met skill punten. Je hoeft ze niet te bewaren want je kunt ze in tegenstelling tot zoals bij Diablo II later terugkopen. Het wordt wel steeds duurder, maar geld is er in principe genoeg! Ga dus niet zoals mij tot lvl 10 (ofzo) al je punten lopen sparen ;)

Wees vrij en probeer zelf dingen! Met een beetje gezond verstand en wat goede items komt het dan vast helemaal goed! En anders, kun je altijd nog een keer overnieuw beginnen.

Mijn spel gaat maandag terug naar de winkel, ik ben de crashes en lag zat. Het hele spel is gejat van Diabo II. Opzich prima dat ze dingen van een briljant spel gebruiken, maar waar is de eigen inbreng? Dat de multiplayer mogelijkheden beperkt waren wist ik al van tevoeren, maar ook de single player modus speel je relatief snel uit. Die lag en crashes doen het hem, ik ga mijn geld terug halen. Als ik iets koop verwacht ik dat het product af is!

Er zijn geruchten dat blizzard bezig is aan Diablo III, hopelijk zijn die op waarheid berust.
Titan Quest mag dan mooie graphics hebben, op alle andere fronten legt het spel het af tegen het 6 jaar oude Diablo II.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 132626 op 02-07-2006 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 119691 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:56:
[...]

Trade window openen en bovenaan het venster - daar waar een 0 staat - het amount dat je wil traden opgeven. Druk vervolgens op de trade knop en hatsikidee!
Als ik dan getallen invul, dan krijg ik mijn skills in plaats van getallen. Die staan namelijk op 0 tot 9.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.