Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:19
Navigatie
Vorige delen: Deel 1 Deel 2 Deel 3

Titan Quest is een Hack&Slash RPG, die afspeelt in de regionen van het mythologische Griekenland, Egypte, Babilon en ancient Azië.
Van mede-ontwikkelaars van Age of Empires en Age of Mythologie. Deze mensen waren/zijn ook volstreden fan's van Diablo,

Moeilijkheidsgraad
Er zijn in totaal 3 moeilijkheidsgraden:
Normal
Epic
Legendary

Je moet eerst een moeilijkheidsgraad uitgespeeld hebben voor je aan de volgende mag beginnen. Bij hogere moeilijkheidsgraden horen superieure schatten, machtigere monsters, woestere wapens, majesteuzere magie, verbazingwekkende vaardigheden en betere bescherming.
Sinds de uitbreiding Immortal Throne erbij gekomen is moet je om naar de volgende moeilijkheidsgraad te gaan niet alleen de eindbaas uit Titan Quest verslaan, ook de einbaas uit Immortal Throne moet dood. Dit houdt in dat je met veel betere stats het volgende moeilijkheidsniveau in gaat, waardoor het spel uiteindelijk wat makkelijker lijkt. Dit compenseert de uitbreiding dan weer door zelf redelijk pittig te zijn.

Verloop
Het avontuur begint in Griekenland, en leidt je via wat feitelijk één lange slachtpartij is, onderbroken door wat puzzels, uiteindelijk tot een Titan, welke net als alle voorgaande vijanden verslagen moet worden. Onderweg pik je vaardigheden, wapens, magische voorwerpen en harnassen op. Verder vindt je overal stukjes van Relics en Charms: een soort kleinnood waar je, als je alle stukken bij elkaar hebt, je uitrusting kunt versterken. Relics bevatten goddelijke kracht, Charms de kracht van het monster waar ze vanaf komen. In Immortal Throne komen daar nog de nodige accessoires bij, in de vorm van Arcane Formula scrolls, waarmee je jezelf uit kunt rusten met nóg betere magische ondersteuning, meer en betere wapens, en Scrolls, waarmee je met één druk op de nop een machtige toverspreuk los laat en al naar gelang de spreuk jezelf versterkt, je vijanden verzwakt, of je leven opfleurt met een alles verwoestend huisdier. Uiteraard kun je online je niet-gewenste spullen ruilen met andere spelers. Sinds Immortal Throne kun je ook een Caravan je spullen in bewaring geven. Een klein deel van deze opslag is voor alle personages op jouw computer toegankelijk zodat je met je level 73 personage spulletjes kunt verzamelen voor je level 4 personage.

Er is een flexibele skill systeem, waarbij je zelf dus kan bepalen wat je wel en niet gaat gebruiken. Je kan zelf bepaalde skills leren (160 totaal) van een type (8 in totaal) Je kiest in het begin slechts je Gender, en vanaf daar kun je alle skills leren die je wilt. door van een bepaalde type de punten te verhogen unlock je hogere level skills van dezelfde type. je kan ook de geleerde skills zelf verhogen in level. Je bent ook niet gelimiteerd aan één bepaalde type door middel van een class te kiezen, maar je kan van elke type leren wat je wilt. (zie Dev#5)

Masteries

Defense

The Defender specializes in surviving battles but offers little in the way of offensive enhancements. Many skills focus on utilizing the shield to deflect attacks and disable enemies.

Earth

Adept at raining down destruction over large hordes of enemies. With most skills designed to deal damage, the Pyromancer relies on a colossal Earth Elemental to hold the attention of enemies.

Hunting

Master of bow and spear combat. Piercing attacks penetrate enemy armor and high level bow skills will tear through large groups of enemies. The Hunter must rely on speed and range to stay out of the reach of enemies.

Nature

The Wanderer can call on denizens of the forest to deal damage and shield t hem from enemies. Healing and defensive auras allow allies to survive longer and fight more effectively.

Rogue

The rogue is unmatched at dealing rapid damage to single opponents or wearing them down with poison and bleeding. Reliant on hit-and-run tactics, the Rogue is less well suited for handling hordes of enemies and must employ trickery to avoid being overwhelmed.

Spirit

The Theurgist combines offense and defense with insidious life stealing skills that leech enemies' vitality while bolsering their own. At higher levels the ability to summon a powerful Liche King dramatically increases damage-dealing ability.

Storm

Excels at dealing massive lightning and cold damage to single opponents or small groups. The Stormcaller has limited personal defenses but can slow, freeze, and stun enemies with frost and thunder attacks.

Warfare

The Warrior excels at dealing out physical damage but pays little heed to defense. With higher mastery levels the Warrior can learn to deal damage to several adversaries at once.

Dream

Dream
Fools have been known to mock the masters of Dream. Most of those fools are dead now. Not only is a Seer capable of conjuring creatures of nightmare to haunt, distract and ultimately destroy his enemies, but his powers form the basis of a strong argument that all of reality is, in fact, a dream. If so, then to master dreams is to master reality itself.

In Titan Quest, als je een Mastery kiest, dan krijgt je character een bepaalde titel. Kies je (na het bereiken van level 8 ) je tweede Mastery, dan

krijgt je character een andere titel, gebaseerd op de combinatie van de twee Masteries. Hier een overzicht van alle 36 combinaties:

Voor een uitgebreide skill calculator, kun je hier terecht:
TitanCalc

In Titan Quest zijn er grote aantallen items te vinden. Er zijn er die meer of minder goed verstopt zitten in kistjes, koffers, manden, enzovoorts. Er zijn items, die je ontvangt als beloning voor het uitvoeren van opdrachten. Er zijn zaken, die je alleen kunt kopen. En er zijn er, die door je vijanden gebruikt worden en voor het oprapen liggen nadat je ze verslagen hebt. Er zijn ongeveer 1500 verschillende soorten items die allemaal nog eens van honderden verschillende onderscheidende kenmerken voorzien kunnen zijn, zodat er bijna ontelbaar verschillende items te vinden zijn. (zie Dev#4)

Op deze site is een grote database waarin veel, zo niet alle, items te vinden zijn.
Items verschijnen niet zomaar: er wordt een What-You-See-Is-What-You-Get systeem gebruikt. Als een monster een zwaard vast houdt, zal hij een zwaard droppen en geen boog. Vogels zullen ook geen wapens droppen. Het is vaak op afstand mogelijk een vijand met een machtig magisch wapen te herkennen... dat moet je althans hopen, want in Titan Quest krijg je dat enorm sterke wapen pas, als je de vorige eigenaar een kopje klein hebt weten te maken.

Als je het spel start, kies je alleen een naam, geslacht en kleur van je outfit. Skills (zowel primair als secundair) kies je in-game.

Game lengte: 30 uur aan main-quests en tot 15 uur sub-quests. Met Immortal Throne kun je hier nog eens respectievelijk 5 uur en 10 uur aan toeveogen.
Multiplayer: co-op modes over LAN of Internet (door middel van XFire en Gamespy) tot 6 spelers.

De omgeving is zeer gedetaileerd, en de ontwikkelaars hebben hun best gedaan om de speler een zo goed mogelijke indruk te geven echt in die tijd rond te lopen. Dit alles hebben ze gemaakt in een zeer gebruikers vriendelijke World editor, daarmee kun je zelf ook aan de slag, en kun je zelf een groot aantal world stukjes maken die je eenvoudig aan elkaar kan linken door in en uitgangen. (zie Dev#2)

End of Life voor support :’(
Er komen voor Titan Quest geen patches meer uit. Dit houdt in dat we met een aantal tamelijk irritante bugs blijven zitten.
- Rubber-banding: monsters hebben af en toe last van ongekende flexibiliteit. Onderdelen, zoals de lendedoek bij de Cyclops or, in minder onopvallende gevallen, ledematen van allerhande diersoorten, bewegen zich vrijelijk tientallen meters van het monster. Doordat het onderdeel altijd aan het beest blijft zitten, rekt het enorm uit, wat er soms grappig maar meestal gewoon stom uitziet. De grote meerderheid van deze problemen zijn weg, maar helemaal goed is het nog niet.
- Performance problemen: Titan Quest heeft vier dingen nodig om lekker soepel te lopen: een behoorlijke videokaart, een snelle processor, lekker veel geheugen en een hoop fixes aan de engine. Of je nu speelt op een Pentium 4, single core, mar 1 GB geheugen en een Radeon 1950, of op een Core2Duo met 2GB en een 8800 Ultra superduper videokaart, er zijn altijd momenten dat het spel minder lekker loopt dan je zou verwachten. Vooral als er veel grafische effecten met sprites in beeld komen, kan de performnce hard acheruit lopen. Alhoewel ook hier een heleboel verbeterd is is er nog altijd geen perfectie bereikt. Enige relativering: op 2560 x 1600 loopt de game bij mij 95% van de tijd perfect en 4,9% van de tijd prima speelbaar.

About the patch
Titan Quest, and its expansion set, Immortal Throne, were the flagship products of IronLore Entertainment. Unfortunately, the studio has since closed down and there will be no more fixes or additions to the already great game.

This is where the Fanpatch comes in; the Fanpatch fixes many remaining bugs and flaws within the game and is the culmination of the hard work of many modders from www.titanquest.net. The goal of the patch is to ensure that even though IronLore has closed its doors, Titan Quest will be continually updated through the efforts of its fans.

The patch tries its best to fix the game such as to the intent of the designers and does not make any balancing changes or creative changes (unless as necessary for the resolution of a particular problem).

Bugfix patch 1.17a was released to make digital versions (Steam, D2D, Impulse, etc...) compatible with retail versions. If you have a retail version, there's no need to download it again. For users with digital versions, it is adviced to use it, though the only noticable difference is that it changes the version number from 1.1sd to 1.17 - which makes it compatible with retail versions.

If you use this patch online, we would request you to put 1.17 somewhere in your name, so people can recognize you're using the fanpatch - thus preventing matching errors (1.17 users can see 1.1 users, but get an error when trying to connect).

Download locations
Patch 1.17a Download locations: (approximately 56,8MB)
Download location #1 - RapidShare
Download location #1 - FileFront
Download location #1 - Gigasize
Download location #1 - The Patches Scrolls
Download location #1 - Gamershell
Download location #1 - AtomicGamer

Old versions:
Can be found in this thread

Bugfix List
Bugs fixed in patch v1.17
(more info on the fixes can be found here)
- Outsider's damage does not increase past level 15.
- Liche King's Soul Blight projectile has no sound and no visible impact.
- Nymph has no aggressive or defensive controllers.
- Nymph's weapon attack does not use flat damage from pet bonuses.
- Briarward does not get Epic or Legendary health boosts.
- Shaman's Leggings give double recharge bonuses.
- Spellbreaker projectile fails to affect targets half the time.
- Revenant Greaves don't drop, and Epic and Legendary variants aren't linked.
- Gigantes defensive auras fail to activate because of an animation problem.
- Gigantes monster gear and monster infrequent gear is a mess.
- Normal Scepter of the Liche King has irregular damage values.
- Monster Infrequent leg armor from Act 4 monsters can drop without affixes.
- Percentage poison damage completion bonuses on relics and charms do not work.
- Percentage poison damage boosts on Battlemarker shrines do not work.
- Ravages of Time icon is too large.
- Traps became dumber in 1.1.16.
- Inzu the Dune Raider is a Beastman (should be Demon).
- 6678 should be 6788
- Removed fix notes from previous patch change logs that have been confirmed as not having been implemented, or not working as intended.

Additional Features of v1.17
o AllSkins mod: a version of the AllSkins mod 0.8 has been included on the 1.17 fanpatch. That means that all the skin bottles from the latest AllSkins mod 0.8 have been added so players can see each others' skins online and trade bottles, and we've also included optional vendors so that players can purchase skin bottles from all versions, past and present, of the AllSkins mod inside the main game. To access this option, use the menu's "Unlock Content" button and type in this code: 123. This will drop 2 artifacts, each of which will spawn the appropriate vendor when equipped. Additionaly, we also included specialty skin vendors for adult skins, dress-mesh skins, and skirtless-mesh skins (unlock code: 12345). Note: a player must be using the dress mesh or skirtless mesh in order to properly display skins purchased from those vendors (found in AllSkins 0.8). Also, summoned vendors will not disappear until you exit the game, so we recommend summoning them in a city.

o Custom Item Support: items from some custom-game mods have been included in the patch to prevent their loss when accidentally loading a custom-game character into a different mod or into the regular game. If you bring these items into the original game, they will appear in your inventory as unusable parchments until returned to the originating mod.

Custom games currently supported:
Occult 1.0
Uber 1.1
StreetFighter BETA
AllSkins

If you have a mod with new items, and would like take advantage of the custom-item support in the next fanpatch, register on titanquest.net and go to the fan patch forums to request your mod's inclusion:

http://www.titanquest.net/forums/bugfix-fanpatch/

Er is een multiplayer modus aanwezig, je kan games hosten of joinen tot maximaal 6 spelers.
Multiplayer is gelijk aan singleplayer, en je speelt het in Coop.

Als host kun je ook een limiet aan speler aantal en character levels instellen.
Je kan bij de internet game list filteren op player aantal en ping.

De host van een game kan ook spelers kicken en/of verbannen om vervelende spelers of cheaters buiten de deur te houden.

Natuurlijk kan de host ook de game van een paswoord voorzien, voor een besloten mutliplayer sesie.

Developer demo filmpjes.
(Gelinkt naar live streaming omdat ze nogal groot zijn)

Dev diary #1 Inleiding
Dev diary #2 World Editor
Dev diary #3 Sound en Music
Dev diary #4 Items en Equipment
Dev diary #5 Skills

Official Trailer

Official Titan Quest demo.

Handige Links:

Artifact Tree door Mathijs1 - Handig overzicht van alle artifacts en de benodigde recepten/ingrediënten.
Gamebanshee - Titan Quest - Veel info over oa. items.
TitanCalc - Een uitgebreide en zeer handige skill calculator.
TitanQuest.net - Handige site met vooral een erg groot Titan Quest forum waar veel info op staat.

Minimum
Operating SystemWindows® 2000 or XP
Processor1.8 Ghz
Memory512 MB RAM
Harddisk space5 GB
Video Card64 MB NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500 series with Pixel Shader 1.1 support
AudioDirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card

Recommended
Operating SystemWindows® XP
Processor3.0 Ghz
Memory1 GB RAM
Harddisk space5 GB
Video Card128 MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or equivalent
AudioDirectX® 9.0c compatible or Soundblaster X-Fi series sound card

Met dank aan KnetterGek, meehelpen met wat meer info en hosten van plaatjes, en Bulls voor de eerdere delen

psychoclown wijzigde deze reactie 08-07-2009 14:46 (28%)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• psychoclown
Changelog

Updates:
  • 21-11-'07 - Kleine Subsectie gemaakt voor handige links, staat onder sectie Contents. Ook de official trailer link gefixed.
  • 12-06-'08 - Added "Artifact Tree door Mathijs1 - Handig overzicht van alle artifacts en de benodigde recepten/ingrediënten." Tevens de snelkoppeling naar de sectie Contents gefixed.

psychoclown wijzigde deze reactie 12-06-2008 18:29 (123%)

• Mathijs1
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Dit spel is nieuw voor mij, maar ik begrijp dat het een buy-to-play MMORPG is die niet meer maintained wordt? Ik zoek verder...

PS: het linkje naar de trailer is dood

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14-12 12:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mooi TS maar erg veel en onnodige enters. Ik ben nu in china bezig, best leuk maar het is wel zo hetzelfde! Vooral omdat ik maar 2 skills gebruik, life leech en me lich king. Tja...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• psychoclown
quote:
Mathijs1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:41:
Dit spel is nieuw voor mij, maar ik begrijp dat het een buy-to-play MMORPG is die niet meer maintained wordt? Ik zoek verder...

PS: het linkje naar de trailer is dood
Ok thnx zal ik ff fixen.

Ik zou zeggen probeer het eens, zelfs ondanks de bugs (vooral in Immortal Throne expansion) is het een erg leuke game. Als je van Diablo houd zal dit je ook echt aanspreken :)
quote:
MrVegeta schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:35:
Mooi TS maar erg veel en onnodige enters. Ik ben nu in china bezig, best leuk maar het is wel zo hetzelfde! Vooral omdat ik maar 2 skills gebruik, life leech en me lich king. Tja...
Ja dat was niet de bedoeling maar van kladblok naar GoT gaat soms niet goed qua tekst :) en moest het even snel doen voordat ik weg ging.

Je zal merken dat naarmate je verder komt (waaronder epic en legendary difficulty) je aan life leech en lich king niet meer genoeg zal hebben. Life leech is namelijk in het begin erg sterk maar schaalt niet echt goed mee.

• bokkem
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 31-05 07:19
Ik heb deze game inmiddels grijs gespeeld. Het biedt voor mij geen uitdaging meer; ik heb alle items die ik zocht, alle skills geprobeerd en alle quests voltooid. Ik vond het wel; ondanks de performance bugs, een fantastisch spel dat net zo boeiend en verslavend was als Diablo II vroeger.

Wie weet er een goede soortgelijke game in ditzelfde genre? Ik heb WoW geprobeerd, maar dat pakt me niet. HellGate London doet het ook niet voor mij. Gewoon hack & slash en quests voltooien is wat ik zoek. (Dungeon Siege heb ik al)

<GoT>Bokkem#2393

• DeepSeven
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:22
Als je niet teveel om graphics geeft, Mythos is een behoorlijk goede d2 kloon. Het zit alleen nog wel in beta en je moet dus een invite zien te regelen.

Ik heb nooit de uitbreiding van TQ gespeeld, alleen zonder en toen had ik het na 1 playthrough wel gezien. Op neogaf zei iemand dat Immortal Throne het spel veel en veel beter maakt, is het de moeite om de uitbreiding nog eens te spelen?

X360 Gamertag |

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:19
Ik heb wel de volle bak betaald voor de uitbreiding en heb er gigantisch spijt van. Heb met mijn hunter 1x
het hoogste niveau uitgespeeld en vervolgens in de kast gedrukt en nooit weer gepakt. Het spel is dood wat toch erg jammer is voor zo'n sfeervolle game. Ook liep de game ook voor geen meter op mijn 7800GTX, heb nu een 8800GTS maar zal wel niet veel uitmaken zo aan de startpost te lezen.

Heb trouwens de savegames nog wel bewaart en mijn characters zitten vol met erg goede spullen.

• bokkem
quote:
DeepSeven schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:11:
Ik heb nooit de uitbreiding van TQ gespeeld, alleen zonder en toen had ik het na 1 playthrough wel gezien. Op neogaf zei iemand dat Immortal Throne het spel veel en veel beter maakt, is het de moeite om de uitbreiding nog eens te spelen?
Grappig, ik ben pas TQ gaan spelen toen Immortal Throne uit kwam. Deze add-on is niet duur en voegt heel veel moois toe aan het orgineel. Behalve een nieuwe Act (Hades) zijn er ook Artifacts, nieuwe items en sets. Een nieuwe skill (Dream: is een leuke) en natuurlijk de caravan en enchanter die het orginele spel een stuk speelbaarder maken. Ik kan hem je echt aanraden.

En ik ga eens kijken of dat Mythos wat is. Het griekse biertje bevalt me i.e.g. wel! ;)

<GoT>Bokkem#2393

• UltraR-pc
  • Laatst online: 19:24
Net de demo voor de 2e keer uitgespeeld. Eerst met Earth mastery, daarna met Warfare.
Met m'n warfare char dropt er zojuist een Epic "Ephor's garb". Jammer dat die dan juist weer geschikt zou zijn geweest voor m'n earth mastery char. Nu kan ik hem niet dragen.

In ieder geval spreekt het spel me wel aan. Ik denk dat ik de deluxe editie met uitbreiding binnenkort wel ga aanschaffen.
Warfare sprak vond ik het lekkerste spelen, Harbinger (warfare/dream) lijkt me wel grappig.

UltraR-pc wijzigde deze reactie 04-11-2007 17:26 (14%)

• Kosmoss
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-08-2008
Je kunt met de uitbreiding die Garb bij een caravan stallen en 'm met dat andere character er weer uithalen :)

• UltraR-pc
quote:
Kosmoss schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:58:
Je kunt met de uitbreiding die Garb bij een caravan stallen en 'm met dat andere character er weer uithalen :)
Ja, ik las het in de TS, erg leuk tooltje.

Trouwens wel nog een vraagje, het valt me op dat het spel wel heel erg veel klikken met de linker muisknop vereist (lopen en vechten). Is er een manier waarop je dit wat kan verminderen? Bijv. dat je kan lopen met de wasd toetsen oid?

• psychoclown
Ben bang dat dat er helaas niet in zit, zelf eigenlijk geen moeite mee maar kan me voorstellen dat sommige mensen liever met wasd lopen :)

• UltraR-pc
quote:
psychoclown schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:00:
Ben bang dat dat er helaas niet in zit, zelf eigenlijk geen moeite mee maar kan me voorstellen dat sommige mensen liever met wasd lopen :)
Misschien is het wel algemeen bekend en heb ik me in de demo voor niks het apezuur zitten klikken, maar kwam via google te weten dat je de muisknop gewoon in kan houden en dan blijf je rennen, en om te vechten shift + linker muisknop dan blijft hij automatisch slaan, hij blijft dan alleen wel op dezelfde plek staan, dus vooral handig als je met meerdere mobs in melee combat bent (je kan nog wel draaien zonder shift en muisknop los te laten.)
Dit is in ieder geval een heel stuk pols/vinger vriendelijk spelen. :)

• psychoclown
quote:
UltraR-pc schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:40:
[...]

Misschien is het wel algemeen bekend en heb ik me in de demo voor niks het apezuur zitten klikken, maar kwam via google te weten dat je de muisknop gewoon in kan houden en dan blijf je rennen, en om te vechten shift + linker muisknop dan blijft hij automatisch slaan, hij blijft dan alleen wel op dezelfde plek staan, dus vooral handig als je met meerdere mobs in melee combat bent (je kan nog wel draaien zonder shift en muisknop los te laten.)
Dit is in ieder geval een heel stuk pols/vinger vriendelijk spelen. :)
Daar heb je enigzins gelijk in want, iig ingedrukt houden voor het lopen, dat is voor mij nogal vanzelfsprekend geworden en dan wil ik dat soort dingen wel eens vergeten te vertellen :)

• BioBlade
  • Laatst online: 14-12 10:18
Mooie startpost ;) knap werk.

Heb je toevallig zelf al info op enige aanvullend deel of misschien wel titan quest 2 ? >:)

• psychoclown
quote:
BioBlade schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:26:
Mooie startpost ;) knap werk.

Heb je toevallig zelf al info op enige aanvullend deel of misschien wel titan quest 2 ? >:)
Danku :) Samen met KnetterGek heb ik de TS even opgefrist.

Uhm een nieuwe expansion zal er zeker niet van komen dit omdat THQ vond dat IT te weinig in het laadje heeft gebracht, vandaar ook geen patch die een aantal vervelende bugs oplossen. Waarschijnlijk zijn ze wel met een ander spel bezig maar daarvoor zou ik eens op zoek moeten gaan :)
TQ en IT vond ik iig zeer verfrissend en zeker de moeite waard als je van hack&slash games houd.
Waar je sowieso naar uit kan kijken is Mythos van Flagship Studios van alle kanten hoor ik dat het nog meer een D2 gevoel geeft als TQ en echt leuk is bijkomend voordeel is dat als die uit is het spel gratis zal zijn.

Nog wat Screens:
http://www.mythos.com/Screenshots/mythos_screen_05.jpg
http://www.mythos.com/Screenshots/mythos_screen_01.jpg
http://www.mythos.com/Screenshots/mythos_screen_02.jpg

psychoclown wijzigde deze reactie 08-11-2007 23:23 (11%)

• Mathijs1
  • Niet online
Ik ben TQ:IT ook maar gaan spelen, zit nu bij Plains of Judgement op level 37 als Conqueror (eerste moeilijkheidsgraad). 37,5 uur nu (incl side-quests), best goed te doen, ben wel erg benieuwd hoe het op de volgende moeilijkheidsgraad zal zijn.

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22-06 17:10

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

quote:
Mathijs1 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 05:53:
Ik ben TQ:IT ook maar gaan spelen, zit nu bij Plains of Judgement op level 37 als Conqueror (eerste moeilijkheidsgraad). 37,5 uur nu (incl side-quests), best goed te doen, ben wel erg benieuwd hoe het op de volgende moeilijkheidsgraad zal zijn.
Aanvankelijk lastiger heh :)
Het viel me wel op dat, als je IT erbij hebt, het overgaan naar Act I op diff 2 niet meer zo lastig is als zonder IT. Dus wordt je lekker dapper en kom je d'r achter dat er nogal steeds beestjes tusssen zitten die ineens grandioos schade aanrichten (hint: 't vliegt en is zwart)

in volgende moeilijkheidsgraden kom je ook ineens nieuwe monsters tegen op bepaalde plekken, zodat waar eerst een klein leger irritante ventjes stond, nu een groot leger irritantere ventjes staat en een heel dik vet sterk megabeest. Lekker harvesten O-)

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Mathijs1
  • Niet online
Het is inderdaad wel iets lastiger, ben nu aan Epic begonnen. Verder heb ik noodgedwongen maar een 2e character aangemaakt om de essences ed. nog te kunnen halen en zo die mooie artifacts te kunnen maken. Of kun je met je Epic character gewoon weer even door de Normal wereld wandelen?

• bokkem
quote:
Mathijs1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:50:
Of kun je met je Epic character gewoon weer even door de Normal wereld wandelen?
Tuurlijk! Maar waarom zou je? Epic Artifacts zijn interessanter endaarvoor heb je Epic enchanments/Relics/Scrolls voor nodig.

<GoT>Bokkem#2393

• Mathijs1
  • Niet online
Ja maar nu zit ik met een complete storage vol 75% voltooide artifact-recepten, beetje zonde. Verder kan je toch prima greater/divine artifacts maken van niet-epic spul? (Ik had tijdens Normal iig al een mooi greater artifact bij me)

• BioBlade
quote:
psychoclown schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:08:
[...]

Danku :) Samen met KnetterGek heb ik de TS even opgefrist.

Uhm een nieuwe expansion zal er zeker niet van komen dit omdat THQ vond dat IT te weinig in het laadje heeft gebracht, vandaar ook geen patch die een aantal vervelende bugs oplossen. Waarschijnlijk zijn ze wel met een ander spel bezig maar daarvoor zou ik eens op zoek moeten gaan :)
TQ en IT vond ik iig zeer verfrissend en zeker de moeite waard als je van hack&slash games houd.
Waar je sowieso naar uit kan kijken is Mythos van Flagship Studios van alle kanten hoor ik dat het nog meer een D2 gevoel geeft als TQ en echt leuk is bijkomend voordeel is dat als die uit is het spel gratis zal zijn.

Nog wat Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnks voor je aanvulling, inderdaad jammer dat de support gone is, heb in vista redelijk vaak lockup in titan quest waardoor ik zowat altijd opnieuw moet beginnen omdat me questlog gone is en niks meer werkt. Tevens leuk dat je die game noteerd, hopelijk is Mythos snel uit zodat we even ermee aan de slag kunnen gaan, keep up tuning >:)

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
Mathijs1 schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:34:
Ja maar nu zit ik met een complete storage vol 75% voltooide artifact-recepten, beetje zonde. Verder kan je toch prima greater/divine artifacts maken van niet-epic spul? (Ik had tijdens Normal iig al een mooi greater artifact bij me)
Tja. Kijk, epics zijn beter, maar gene Epic artifact is nog altijd slechter dan een redelijk Normal arti. Er is geen wet die je iets verbied dus switch naar hartelust heen en weer. Ik speel ook op alle drie difficulties tegelijk: M'n dream/Spirit vechtventje is in Epic geland en knalt zich daar nu langzaam aan doorheen, m'n Spellbreaker (aller eerste char, in deel 2 of 3 staat ergens een screenie van 30 levels terug) gebruik ik nog altijd om lekker te harvesten en ik heb weer een nieuwe hunter/rogue gemaakt die in Normal zich een weggetje baant door de vijand. Tussen de drie wissel ik naar hartelust dingen uit die de ander kan gebruiken. M'n spellbreaker heeft nu een Normal artifact wat beter beviel dan het artifact dat ze eerst had, dat van Epic af kwam: het effect 7% life leech in combinatie met de toch al ranzig goeie lifeleeching knuppel die ze in één hand heeft maakt dat ik zelfs tegen de Episode eindbazen geen flesjes nodig heb, gewoon blijven hakken en zelfs de meteorenstorm van Typhon redt het niet altijd me dood te hebben voor m'n health weer vol geleeched is :P

Gewoon doen wat je denkt dat handig is, het kan allemaal :)

• Mathijs1
  • Niet online
Is er eigenlijk ook een website van dit spel met item/monster DB? Waar je dus bijvoorbeeld kan zien welke monsters welke charms droppen enzo?

Inmiddels is mijn Conqueror (Warfare/Defense) level 42, en mijn nieuwe Summoner (Earth/Nature) level 12

Mathijs1 wijzigde deze reactie 15-11-2007 19:23 (7%)

• Moraxv
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-12 06:58

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

quote:
Mathijs1 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:22:
Is er eigenlijk ook een website van dit spel met item/monster DB? Waar je dus bijvoorbeeld kan zien welke monsters welke charms droppen enzo?

Inmiddels is mijn Conqueror (Warfare/Defense) level 42, en mijn nieuwe Summoner (Earth/Nature) level 12
Zover ik weet dropt alles bij alle monsters. Alleen de kans op bepaalde items (de interessante dus..) ligt vele malen lager bij trash dan bij bosses.

• Mathijs1
  • Niet online
Nee maar je hebt bijvoorbeeld Pristine Plumage, dat dropt alleen van gevogelte, niet uit een Demon oid.

• KnetterGek

KnetterGek

DAt is wel, Google is je vriend.
Als ik straks tussen de bedrijven door tijd heb zal ik wel even dat in een mooi tabelletje vangen en naar de TS sturen, hebben we weer een zinvolle update.
In beginsel worden alle Animal Charms maar door één soort beestje gedropt. Daar zijn wel uitzonderingen op maar niet veel.
Relics droppen weer alleen van means-vormige beestjes en kun je ook in treasure vinden
Soms droppen bazen relics. Typhon heeft nog wel de neiging relics uit de volgende difficulty te droppen. In gene geval zou ik aanbevelen dat je die gaat harvesten voor relics, by the way :P

• BioBlade
Voor heel veel dingen kun je op de volgende website kijken :

http://www.gamebanshee.com/titanquest/

Have Fun ;)

• Mathijs1
  • Niet online
Ja die had ik natuurlijk al lang gevonden :)

Ben zelf bezig met een arcanescroll-tree plaatje, wellicht dat ik die online gooi als ie af is. Hier kun je handig zien welke charms en relics waarvoor nodig zijn.

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
Mathijs1 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:49:
Ja die had ik natuurlijk al lang gevonden :)

Ben zelf bezig met een arcanescroll-tree plaatje, wellicht dat ik die online gooi als ie af is. Hier kun je handig zien welke charms en relics waarvoor nodig zijn.
Dat wordt een héél lang lijstje hoor? Ik heb nog lang niet alles gevonden, en toch al minstens 50 unieke formulae gevonden.
Dat is trouwens wel leuk want ik spaar sinds een week of twee ook formulae, ik kan je wel helpen met je lijstje.
PM me als je een partner in crime zoekt. :)

• Mathijs1
  • Niet online
Mwoah qua lengte is het nog te overzien, maar de onderlinge relaties zijn nogal ingewikkeld om in een overzichtelijk schema te zetten, veel formulae die naar verschillende andere formulae leiden etc. Ik heb ervoor gekozen om elke formule max 1x in het schema te zetten, charms en relics komen noodgedwongen wel per formule voor, anders werd het helemaal niet te doen.

Een preview: (hierin zitten alle greater formulae in ieder geval al) http://mathijs.info/files/junk/tqit.jpg

Uiteraard is dit nog een kladje :)

edit: plaatje geupdate, zie link, opgeschoond en incl. legenda
edit2: alle lesser en greater artifacts staan er nu op, zal nu nog een apart schema maken voor alle divine artifacts, anders wordt het te onoverzichtelijk.

Mathijs1 wijzigde deze reactie 25-11-2007 10:31 (33%)

• BioBlade
Nog meer mensen die regelmatig een vastloper te pakken hebben in de 2de uitbereiding ? vooral met nvidia kaarten ?

:'( Hele tijd als we op bijna op epic zijn hangt de zooi en is alles naar de kleute

• psychoclown
Nooit echt last van gehad, wel wat andere 'normale' problemen maar niet dat het spel crashed doordat ik een nvidia kaart gebruikt.

• BioBlade
heh, het zal wel een onstabiel systeem zijn geweest.

ben weer opnieuw begonnen , van lever 55 weer naar 1 :P blijft leuk :D

• YopY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-12 17:23
goh, nooit geweten dat je de verschillende soorten charms kon combineren voor betere effecten :/. Naja, weet ik dat ook weer. Ben nog met een maat bezig met de eerste playthrough van TQ zelf, ben net in het laatste gedeelte (babylon, daarna komt azie) aangekomen.

• psychoclown
Ja echt tof spel hoor maar het mist toch de dynamiek van D2 vind ik.
Dat speel ik atm weer en je bent toch echt bezig goede gear bij elkaar te zoeken voor je ultieme builds en dat is in TQ wel anders helaas. Maarja desalnietemin een erg leuke game naast D2 maarja anders had ik het ook nooit een jaar gespeeld (met pauze van een klein half jaartje) :)

-Edit-

Ben trouwens best wel benieuwd of nog veel Gotters dit spel spelen, volgens mij niet meer zoveel en zeker niet zoveel als in het begin maar zo te horen toch nog wel een handvol denk ik.

psychoclown wijzigde deze reactie 10-01-2008 22:52 (22%)

• CommDante
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-03-2016

CommDante

-=Blood Angels=-

quote:
bokkem schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:52:
Ik heb deze game inmiddels grijs gespeeld. Het biedt voor mij geen uitdaging meer; ik heb alle items die ik zocht, alle skills geprobeerd en alle quests voltooid. Ik vond het wel; ondanks de performance bugs, een fantastisch spel dat net zo boeiend en verslavend was als Diablo II vroeger.

Wie weet er een goede soortgelijke game in ditzelfde genre? Ik heb WoW geprobeerd, maar dat pakt me niet. HellGate London doet het ook niet voor mij. Gewoon hack & slash en quests voltooien is wat ik zoek. (Dungeon Siege heb ik al)
Hellgate was voor mij ook te saai. Questjes etc gaat nog wel, maar je zit continu in het zelfde gebied.

Enfin, misschien is Loki: Heroes of mythology ( http://www.loki-game.com/en/ ) iets? Ik ga zo de demo eens proberen. Het spel is blijkbaar al een tijdje uit, maar ik heb er weinig van vernomen. Reviews waren niet lovend (meeste Hack 'n' Slash trouwens niet), maar had toch wel verwacht er iets van te horen.

I7 6700k, 16GB 2666-C15 DDR4, z170a M5, GTX 970 OC, 512GB SSD, 2*640GB Striped, LG 22", Cyborg MMO7, Warthog HOTAS, Pro Flight Rudders, Freetrack, Win10.

• Haay
  • Laatst online: 22:44
Tja, D2 heeft iets bijzonders, dat het meer dan welke andere hack & slash game dan ook zo verslavend maakt.

Ik heb met veel plezier TQ en TQ:IT uitgespeeld, zelfs met meer dan één character. Maar toch voel ik niet de uitdaging om met een character door alle moeilijkheidsgraden te gaan. Bij D2 was er echt een spanningsopbouw per Act naar de Act-boss en ging je speciale gear verzamelen om die boss te kunnen verslaan. Verder ligt het heel nauw hoe de balans verloopt tussen de speciale items die je vindt en je level-up voortgang. Het moet elkaar versterken zodat je telkens het gevoel hebt van: nog ff doorspelen, want dan ga ik level up en kan ik dit nieuwe kewle item dragen. Of: nog ff doorgaan want dan heb ik die quest af en krijg ik "bla" (bepaalde reward die erg fijn is).

Op de een of andere manier heeft Blizzard dat net allemaal verslavender gemaakt dan concurrenten als DungeonSiege, Sacred, Titan Quest...

Overigens ben ik nu bezig met Mythos wat ook een vergelijkbaar hack & slash game is, maar nog wel in closed beta en werkend op invitation-only. Oorspronkelijk begonnen als proeftuintje voor de programmeurs van Hellgate:London, maar inmiddels in ontwikkeling met een eigen team en met een paar erg leuke concepten. En het zal in principe altijd gratis blijven! :) Heb nog enkele invites over, dus als iemand nog interesse heeft?

• CommDante
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-03-2016

CommDante

-=Blood Angels=-

Bij diablo 2 voelde alles ook veel grootser aan op 1 of andere manier. Vooral in het begin zat je van "welke van die @#$ caves is nou de goede?". Ook de vele verschillende gebieden en diverse monsters maaktte Diablo2 gewoon geweldig. "Rakanitsu" en die dwergjes met veelste grote messen waren altijd erg lachwekkend.

Op 1 of andere manier is het nog niet een bedrijf echt gelukt om die formule na te maken. Enige min punten vond ik wel het powerlevelen (in 2 dagen L-80, leuk om builds te testen e.d., maar haalde de lol een beetje weg van het questen. Daarna was het alleen maar bazen farmen voor items.) en het missen van een mogelijkheid om skill-punten etc opnieuw toe te wijzen.

Ik moet zeggen dat Titan Quest wel aardig geslaagd was, jammer dat het spel vaak te zwaar is om teamspeak oid te gebruiken waardoor multi-player redelijk saai is. En geen random maps met misleidende caves/dungeons. Alles is zo makkelijk te vinden.

PS: Haay, je hebt een PM ;)

I7 6700k, 16GB 2666-C15 DDR4, z170a M5, GTX 970 OC, 512GB SSD, 2*640GB Striped, LG 22", Cyborg MMO7, Warthog HOTAS, Pro Flight Rudders, Freetrack, Win10.

• psychoclown
quote:
CommDante schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:28:
Bij diablo 2 voelde alles ook veel grootser aan op 1 of andere manier. Vooral in het begin zat je van "welke van die @#$ caves is nou de goede?". Ook de vele verschillende gebieden en diverse monsters maaktte Diablo2 gewoon geweldig. "Rakanitsu" en die dwergjes met veelste grote messen waren altijd erg lachwekkend.

Op 1 of andere manier is het nog niet een bedrijf echt gelukt om die formule na te maken. Enige min punten vond ik wel het powerlevelen (in 2 dagen L-80, leuk om builds te testen e.d., maar haalde de lol een beetje weg van het questen. Daarna was het alleen maar bazen farmen voor items.) en het missen van een mogelijkheid om skill-punten etc opnieuw toe te wijzen.

Ik moet zeggen dat Titan Quest wel aardig geslaagd was, jammer dat het spel vaak te zwaar is om teamspeak oid te gebruiken waardoor multi-player redelijk saai is. En geen random maps met misleidende caves/dungeons. Alles is zo makkelijk te vinden.

PS: Haay, je hebt een PM ;)
Dat powerlvlen vind ik wel best je hoeft het niet te doen maar dat de optie er is is zo relaxed.
Zelf vind ik het rushen in D2 relaxed beetje baalruns doen etc, dit kan je ook wel in TQ maar in mindere mate. Iets wat ik ook beetje mis van TQ in D2 is skills veranderen een max aantal keer is al beter want in TQ vind ik het een beetje te makkelijk het geld heeft daar echt een lage waarde :/
MP van TQ vind ik niet echt saai zonder TS dat doe ik met D2 ook niet vaak typen gaat ook erg goed dus dat vind ik niet echt een gemis en maakt de MP zeker niet minder om. Wel de overduidelijke cheats ed. vind ik een erg minpunt. Dit heb je ook wel in D2 maar iig in mindere mate.
Enja we zijn er allemaal wel overeens dat de random maps van D2 toch best lache zijn en maakt toch wel iets leuker dan dat complete statische gedoe :)
Het questen is ook meer een bijzaak bij hack & slash games vind ik leuk voor de eerste keer of na een stop maar het lvlen en je char perfectioneren etc is wat de games zo leuk maakt.
Dit alles bekijk vanuit MP oogpunt aangezien dit toch de grootste drijfveer is van zulk soort games imo.

• Rudolf
  • Laatst online: 15:10
gisteren dit spel op steam gekocht, 20 dollar voor game + expansion. Verveelde me. Leuk spel tot nu toe. Las alleen dat melee niet zo sterk was klopt dit? Wil graag een poppetje maken die vooral melee dmg doet.

• psychoclown
quote:
Rpol schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:44:
gisteren dit spel op steam gekocht, 20 dollar voor game + expansion. Verveelde me. Leuk spel tot nu toe. Las alleen dat melee niet zo sterk was klopt dit? Wil graag een poppetje maken die vooral melee dmg doet.
Cool gewoon weer leven in dit topic :D
Melee niet sterk? In tegen deel het is juist een erg sterke, neem bijv een conqueror, dat was voor de exp een van de meest gespeelde / sterkste char van alleen als het al niet de sterkste was. Het fijne weet ik niet meer zo 123 uit me hoofd maar nazoeken etc doe ik graag hoor.
Erg veel plezier gehad van dit spel idd, speelde dan alleen maar online en dan was het soms wel jammer dat er aardig wat cheaters rondliepen.

• KnetterGek

KnetterGek

mijn spellbreaker (warrior + spirit) knuppelt op d'r dooie akkertje Typhon in de moeilijkste difficulty plat zonder flesjes te hoeven drinken...
Als dat niet sterk is, dan weet ik het ook niet meer hoor :)
Niet alle classes werken even goed samen. classes die bonussen gevenop dezelfde damage werken het leukst: als je aanval 100 damage kaal doet, en je hebt +100% van je ééne class en +100% van je andere class dan wordt er ineens redelijk kont geschopt :)

Wat ik persoonlijk lekker vond werken was Dream + Spirit, Warrior+Spirit of hunter+rogue.
Ik speel dit nagenoeg nooit online want m'n adsl thuis is strafbaar klote, dus ik moet naar iemand anders m'n PC slepen voor ik online kan spelen... maar meestal sleep ik hem alleen weg voor lanparties, dus ja, dan online spelen is ook weer zo wat :)

• Rudolf
ben opzoek naar wat duidelijkheid over de classes.

Stel ik wil bv. een paladin maken dat is defense + storm. Moet ik dan beide masteries maxxen of hoe gaat dat precies dan?

• psychoclown
quote:
Rpol schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:21:

Stel ik wil bv. een paladin maken dat is defense + storm. Moet ik dan beide masteries maxxen of hoe gaat dat precies dan?
De Mastery skill is meestal wel aan te raden helemaal te maxen gezien je dan attr stuff erbij krijgt, zoals str / life ed. Natuurlijk krijg als je paladin neemt ook veel int en mana wat je niet echt nodig hebt maar de health sowieso kan je goed gebruiken dusja altijd maxen imo.

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
Rpol schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:21:

Volgens mij was hier de vraag hoe j een tweede class krijgt :)

Wordt even level 8, dan wordt het allemaal vanzelf duidelijk... je mag een tweede class kiezen bij dat level. (of was het 9?) je hoeft geen enkele skillpoint uit te geven. Sterker nog, je kan het spel uitspelen zonder ooit maar één skillpoitn uit te geven of een class te kiezen. Dat is wel wat lastig hoor, maar het kan in beginsel wel. Ik heb er alleen het geduld nooit voor gehad ;)

• evilpin0
  • Laatst online: 08-12 14:48
Gisteren weer lopen spelen, had hem helaas ooit verwijdert en ben nu in het begin van china pas. Erg vervelend dat ik hem eerst overnieuw moet uitspelen om aan de addon te kunnen te beginnen.

Ik speel nu op lvl 22 een pure fire mage, geen second mastery. Ik sloop alles echt mega easy, maarja hij staat nog op normaal :)

Weet iemand een goede second mastery voor een pure firemage? Zat te denken aan iets defensief aangezien ik toch maximum damage doe.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• psychoclown
Ik zou of nature of storm erbij pakken. Nature voor HoO en storm voor squall / wisp.

• Rudolf
wtf man krijg niet eens die centaur nessum ofzo dood. Heb warfare gekozen met dual wield. Krijg em echt lang niet dood.

edit: ben lvl 6 btw

Rudolf wijzigde deze reactie 17-04-2008 18:24 (8%)

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
Rpol schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:18:
wtf man krijg niet eens die centaur nessum ofzo dood. Heb warfare gekozen met dual wield. Krijg em echt lang niet dood.

edit: ben lvl 6 btw
De eerste paar eindbaasjes zijn wat moeilijk. spel uit, weer in en nog even een keer dat wandelingetje van spawn naar boss maken voor ene extra level, en dan een beetje redelijk wapen te pakken zien te krijgen en beuken die knol. Hij is goed te doen, als je maar een beetje redelijk wapen te pakken hebt. Let vooral bij het kiezen op je DPS (damage per stunde) : die moet zo hoog mogelijk.

• evilpin0
Wat blijft dit spel toch mooi 
Graphische het mooiste “top-down” spel wat is uitgebracht tot heden, mijn videokaart haalt wel ongekende hoge temparaturen (hoger can crysis) maargoed dan krijg je ook wel beeld kwaliteit terug met zeer goede performence.

Als ik earth/nature of earth/spirit ga op welke skill kan ik mij het best in focussen, mijn speel style nu is: lob een een fireorb (met stun), cast een vulkaan iedereen is stunned dan en krijgt max dmg van de vulkaan als ze dichtbij komen spam ik flame arch (ofzo) met 5 flames tegelijk en -100% cast time ;)

Kan het gewoon spammen dus, mega handig om veel dmg te doen in korte tijd.

Ben pas lvl 22, ben bij de 3de portaal van china nu. Kan niet wachten tot ik aan de addon kan beginnen

• Rudolf
ik ben effe opnieuw begonnen en heb een hunter gemaakt nu kreeg ik em simpel dood :D

• psychoclown
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:10:
Wat blijft dit spel toch mooi 
Graphische het mooiste “top-down” spel wat is uitgebracht tot heden, mijn videokaart haalt wel ongekende hoge temparaturen (hoger can crysis) maargoed dan krijg je ook wel beeld kwaliteit terug met zeer goede performence.

Als ik earth/nature of earth/spirit ga op welke skill kan ik mij het best in focussen, mijn speel style nu is: lob een een fireorb (met stun), cast een vulkaan iedereen is stunned dan en krijgt max dmg van de vulkaan als ze dichtbij komen spam ik flame arch (ofzo) met 5 flames tegelijk en -100% cast time ;)

Kan het gewoon spammen dus, mega handig om veel dmg te doen in korte tijd.

Ben pas lvl 22, ben bij de 3de portaal van china nu. Kan niet wachten tot ik aan de addon kan beginnen
Ja daar kan ik alleen maar mee instemmen alleen tis met IT wel iets minder door de rubberbanding die je kan hebben maar dat doet niet af aan de qualiteit van de graphics.

Ik weet niet of je IT ook hebt maar ik ga even uit van vanilla TQ. Als earth / nature zou ik de build zo ongeveer maken Summoner (als je IT hebt heb je nog 6 skills te verdelen uitgaande van lvl65 want daarna gaat het wel erg langzaam)
Earth / spirit zou ik zelf niet aanraden gezien je wrs niet een melee sorc gaat maken heb je aan de meeste skills vrij weinig, enige die handig zijn zijn dan de Lich King + naskills / Deathchill Aura en Spirit Ward + Spirit Bane en evt. Death ward.
Earth / storm zou dan een logischer keus zijn gezien de squall en wisp skills :)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het einde van vanilla TQ is wel super kut trouwens :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• psychoclown
quote:
MrVegeta schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:42:
Het einde van vanilla TQ is wel super kut trouwens :p.
Hoe bedoel je? Dat verhaaltje zo *BAM!!!* vol in beeld? Dat is idd beetje jammer :P

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja uren spelen, goden en weet ik veel afmaken en Zeus komt niet eens ff van zijn kutbergje af...
Vooral kut omdat het verhaal geschreven is door een "beroemde" schrijver.

Was wel leuk, mijn spirit ventje had een lich king die alles afmaakte, incl de eindbaas. lol.

MrVegeta wijzigde deze reactie 18-04-2008 21:34 (22%)

• evilpin0
quote:
psychoclown schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:31:
[...]

Ja daar kan ik alleen maar mee instemmen alleen tis met IT wel iets minder door de rubberbanding die je kan hebben maar dat doet niet af aan de qualiteit van de graphics.

Ik weet niet of je IT ook hebt maar ik ga even uit van vanilla TQ. Als earth / nature zou ik de build zo ongeveer maken Summoner (als je IT hebt heb je nog 6 skills te verdelen uitgaande van lvl65 want daarna gaat het wel erg langzaam)
Earth / spirit zou ik zelf niet aanraden gezien je wrs niet een melee sorc gaat maken heb je aan de meeste skills vrij weinig, enige die handig zijn zijn dan de Lich King + naskills / Deathchill Aura en Spirit Ward + Spirit Bane en evt. Death ward.
Earth / storm zou dan een logischer keus zijn gezien de squall en wisp skills :)
heb nog geen rubberbanding gezien, de sfeer is geweldig in IM. Ben op de helft in een middagje spelen ofzo, las dat de addon 15 uur gameplay beloofde. Dat is wat te hoog gegrepen denk ik.

Ik zat zelf aan deze build te denken, ben nu lvl 33 met alleen nog earth als mastery. http://www.titancalc.com/...-0-0-5-12-12-0-12-0-0-0-0

Moet zeggen dat ik echt heel veel dmg doe maar soms erg snel de pijp uit ga, heerlijk om een orb te gooien met stun en meteen een vulkaan te casten en snel fire barrage te spammen. Vooral fire barrage als die eenmaal een paar sec kan spammen doet heel veel dmg.

In de nature tree wil ik voornamelijk de hearh of oak vanwege de extra HP.
Wat voor nut heeft de whisp? Ik vindt zelf summons niet zo heel leuk en stop liever punten in dmg skills.

• psychoclown
quote:
evilpin0 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:05:
[...]

heb nog geen rubberbanding gezien, de sfeer is geweldig in IM. Ben op de helft in een middagje spelen ofzo, las dat de addon 15 uur gameplay beloofde. Dat is wat te hoog gegrepen denk ik.

Ik zat zelf aan deze build te denken, ben nu lvl 33 met alleen nog earth als mastery. http://www.titancalc.com/...-0-0-5-12-12-0-12-0-0-0-0

Moet zeggen dat ik echt heel veel dmg doe maar soms erg snel de pijp uit ga, heerlijk om een orb te gooien met stun en meteen een vulkaan te casten en snel fire barrage te spammen. Vooral fire barrage als die eenmaal een paar sec kan spammen doet heel veel dmg.

In de nature tree wil ik voornamelijk de hearh of oak vanwege de extra HP.
Wat voor nut heeft de whisp? Ik vindt zelf summons niet zo heel leuk en stop liever punten in dmg skills.
Uhm kan maar de helft van de skills zien in je link (komt omdat de helft wegvalt en invult als 0, gebruik tinyurl voor die calculator anders werkt het niet :)) maar kan je verzekeren dat het als je in legenday komt je de golem wel graag zou willen hebben als tank. Heb zelf ook een summoner en die zou het zelf niet zonder die golem kunnen @ typhon enzo en dat komt niet omdat ze slap is :D.
De whisp heeft als nut dat die ook goed als tank gebruikt kan worden aangezien die veel weet te ontwijken + zijn skill geeft +xx% elemental dmg als die gecast wordt.

• evilpin0
De linkt klopt (hier) heb nog niet alles ingevult :P

K, dus de wisp verhoogdt je elemental dmg, daar valt dus ook fire dmg onder?
Dan neem ik deze wel, opzich heb ik iedereen al dood als mijn fire orb ze raakt want dan zijn ze 1.5 sec stunned en kan ik ff max dmg doen met vulcano en fire barage spam. Maargoed dit is nog normal :)

• psychoclown
Ja fire is ook elemental net zoals lightning en cold dmg.
Zou whisp zelf + skill maxen, de skill als die gecast wordt +100% ele dmg en cold / light res voor 30sec. Ook kan je er dan squall bij nemen + follow up beide maxed geeft -30% dmg / -30% res dus meer dmg overal :)

• evilpin0
Ga vanavond hard aan de slag te grinden :)

Mocht iemand zin hebben in coop via hamachi, om bv aan epic te beginnen laat maar ff een berichtje achter. Ben ca rond lvl 36/38 als ik aan epic ga beginnen.

Eigenlijk moet ik deze game orgineel kopen, vindt het zo extreem zonde dat iron lore failet is. Maargoed trek het ook niet overnieuw te beginnen :(

evilpin0 wijzigde deze reactie 21-04-2008 11:12 (27%)

• psychoclown
quote:
evilpin0 schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:11:
Ga vanavond hard aan de slag te grinden :)

Mocht iemand zin hebben in coop via hamachi, om bv aan epic te beginnen laat maar ff een berichtje achter. Ben ca rond lvl 36/38 als ik aan epic ga beginnen.

Eigenlijk moet ik deze game orgineel kopen, vindt het zo extreem zonde dat iron lore failet is. Maargoed trek het ook niet overnieuw te beginnen :(
Ja is zeker zonde :(
Maar je kunt je cd-key van je chars changen met zo'n progje dus opzich kan het wel (heb ik ook gedaan toen die net uit was) :).

• Rudolf
damn dit spel is groot man. Ben nu eindelijk in Delphi aangekomen en lvl 13 nu. Heb al een paar leuke items. Begin ook al aardig wat dmg te doen met dual wield. Leuk spel! en graphics zijn ook echt mooi. Zelfs op mijn oude pctje.

• Z3R0
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09-12 13:36
ben ook lvl 13 en zit ook net in Delphi. Warfare + Dream (Harbringer)
Wat me opviel is dat ik bij elk gastje dat ik aanmaak altijd wel Deathweavers Legtip tegenkom.
Best een leuk wapen :)

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

• psychoclown
quote:
Z3R0 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:08:
ben ook lvl 13 en zit ook net in Delphi. Warfare + Dream (Harbringer)
Wat me opviel is dat ik bij elk gastje dat ik aanmaak altijd wel Deathweavers Legtip tegenkom.
Best een leuk wapen :)
Haha lekker bezig en TQ en d2 :D
Leuk om te zien dat er weer mensen TQ spelen of gaan spelen.
Mss dat ik ook weer eens een kijkje kom nemen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18:48
Afgelopen weekend gedownload via steam, 15 euro voor TQ + IT, volgens mij een koopje. Ben in ieder geval level 10 en op weg naar Delphi. Gisteren het strand over gegaan en in het stadje daar aangekomen. Vanavond weer eens verder spelen, best een vermakelijk spel :)

They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
quote:
JanW schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:42:
Afgelopen weekend gedownload via steam, 15 euro voor TQ + IT, volgens mij een koopje. Ben in ieder geval level 10 en op weg naar Delphi. Gisteren het strand over gegaan en in het stadje daar aangekomen. Vanavond weer eens verder spelen, best een vermakelijk spel :)
Zeker een koopje! Als je van hack&slash houdt is dit zeker een leuk spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 22:44
Absoluut! 15 euro voor TQ+IT is echt een koopje voor dit erg geslaagde Hack & Slash spel. Graphics zijn erg mooi, physics is erg leuk, sfeer is goed getroffen. Balans is alleen wat minder goed uitgewerkt dan bij D2. Maar die game is wat dat betreft nu eenmaal een nog altijd onovertroffen benchmark.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
quote:
Haay schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:10:
Absoluut! 15 euro voor TQ+IT is echt een koopje voor dit erg geslaagde Hack & Slash spel. Graphics zijn erg mooi, physics is erg leuk, sfeer is goed getroffen. Balans is alleen wat minder goed uitgewerkt dan bij D2. Maar die game is wat dat betreft nu eenmaal een nog altijd onovertroffen benchmark.
I totally agree, Qua balance en items kon het beter maarja plug eruit en nu ook nog eens failiet helaas :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
Gister een of andere grote cycloop verslagen. Was toch best een minder fijne boss. Ik hoopte dat die jongen niet over dat kleine bruggetje kon, maar wel dus :X Toch 1 keer gesneuveld. Die core dweller is wel een mooie afleiding trouwens :)

They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Die Cyclops is inderdaad wel eens ietsiepietsie sterk de eerste keer, maar maak je geen zorgen: het gaat nog veel harder mis gaan in komende levels. Ik ben vorige week weer verder gegaan met m'n level 14 rogue/hunter combo (eens kijken of die overlappende damage soorten hem sterk maken)

Ik geloof niet dat het nog gespeeld wordt verder maar ik vind het nog wel leuk tussendoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
quote:
KnetterGek schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:01:
Die Cyclops is inderdaad wel eens ietsiepietsie sterk de eerste keer, maar maak je geen zorgen: het gaat nog veel harder mis gaan in komende levels. Ik ben vorige week weer verder gegaan met m'n level 14 rogue/hunter combo (eens kijken of die overlappende damage soorten hem sterk maken)

Ik geloof niet dat het nog gespeeld wordt verder maar ik vind het nog wel leuk tussendoor.
Die pakken zeker wel in elkaar. Zelf ook een keer rogue/hunter build gemaakt een van mijn sterkere builds. Wel bow tho want ben je op afstand aangezien je met brigand niet veel def / life hebt. Super leuk rare bow en je doet enorm veel dmg. Mede door lage def / life kan mijne legendary typhon niet alleen aan bijv. Warrior/hunter is ook wel hard opzich..

Zo ziet mijn build er ongeveer uit lvl 58 60 -edit: had nog installed staan en hij was al lvl 60 zag ik-
http://tinyurl.com/6avzg7

De envenom tree is voor de slow en fumble/confusion :)

psychoclown wijzigde deze reactie 03-06-2008 09:59 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
Hier een screen van mijn huidige character met Earth mastery en Dream als secondary, alleen daar nog niet veel mee gedaan. Eerst die Earth uitwerken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
Net zat ik ff te koekeloeren zie ik TQ/IT installed staan hier in enschede :)
Dacht dat ik die niet opnieuw had installed maar dat bleek dus wel het geval te zijn.
Mocht iemand dus een keer met mij willen spelen / wat spullen willen hebben geef me een gil :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Je bent level 10 en je DPS is 49... oh, Earth :) OK
D'r moet hier nog ergens in het vorige deel een screenie van m'n war+spirit char rondhangen... die doet ondertussen over de 10.000 dps als je ze alles tegelijk laat geven... Ik ging gisteren avond eens kijken of die nog leuk is om mee te spelen en kan ondertussne zonder potjes te consumeren gewoon van de spawn in Elysium naar Typhon lopen en hem platmeppen. Prettig harvesten :D

Ik heb nu ineens wél last van rubberbanding, wat op m'n vorige OS niet het geval was... maar daar schijnen workarounds voor te zijn waar ik me maar even druk om ga maken.

Ik ging met m'n brigand eigenlijk voor de speer als absolute kutstreek nummer één en een zwaardje met hoge haksnelheid als optie 2 voor het snel en bloederig uitmoorden van groepen zwakkere beestjes. Ik heb nog wel een paar unique bows ergens in één van m'n storage characters, dus dat kan ik ook nog wel proberen, maar eerst maar eens zien dat ik die op een redelijk level krijg... wat gaat dat levelen langzaam in TQ zeg, Hellgate en Diablo2 voelen veel sneller aan.

KnetterGek wijzigde deze reactie 03-06-2008 10:12 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
Lvlen in D2 _is_ veel sneller :)
Je kan wel boosten in TQ maar in beperkte mate :)

• Scorchor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12-12 14:18
ik wil deze game aanschaffen via steam, maar eigenlijk alleen als er online ook nog gespeeld wordt, kan iemand me vertellen of dit nog vaak gespeeld wordt online, zijn er nog games te vinden?
of kan ik beter gewoon weer eens diablo 2 gaan spelen?

• psychoclown
hmm ik zou wel even kunnen kijken voor je heb toevallig nog installed staan.
Wat ik je zou aanraden.. hmm nog best lastig aan de ene kant is online gedeelte van TQ vooral leuk met mensen die je kent zoals van GoT bijv. maar aan de andere kant het verhaal / de game zelf is ook gewoon erg tof. D2 is sowieso erg tof alleen doe je het niet echt voor het verhaal / omgevingen ed. met de aankomende ladder reset zal dat wel weer wat nieuwe mensen trekken / afstoten en zal het weer wat hechter worden.
Dus wat dat betreft kan ik je niet zo van hulp zijn mss kopen en dan "sp spelen online" mss zie je me dan ook wel eens langskomen :) kan je sowieso helpen met items / info etc.

• KnetterGek

KnetterGek

Ik zou TQ nu nie tkopen om het online gamen, ik geloof niet dat er nog duizenden en duizenden spelers online rondrennen. Ik speel sowieso vrijwel uitsluitend single player...
als je items hebben moet kan ik eventueel wel behulpzaam zijn, maar moet je eerst effe level 45 ofzo worden.

en dat duurt zo donders lang :(
quote:
psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:41:
Lvlen in D2 _is_ veel sneller :)
Je kan wel boosten in TQ maar in beperkte mate :)
in drie uur één level gestegen met m'n brigand en in vier uur vijf levels met m'n summoner in Hellgate: London. ik geloof dat ik al weet waarom TQ niet zo leuk is als die anderen: dat duurt gewoon veel en veeel en veeeeeel te lang. Ik ben m'n Brigand eigenlijk al weer zowat zat. telkens een uurtje effe hakken en dan quit, hop naar Hellgate: London waar ik dan tot ver na bedtijd blijft hangen. Iets zegt me, dat dat wat zegt over Titan Quest.

Niet zo beste replay value - Diablo2 vind ik wel nog steeds leuk.

KnetterGek wijzigde deze reactie 12-06-2008 16:19 (52%)

• psychoclown
quote:
KnetterGek schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:15:
Ik zou TQ nu nie tkopen om het online gamen, ik geloof niet dat er nog duizenden en duizenden spelers online rondrennen. Ik speel sowieso vrijwel uitsluitend single player...
als je items hebben moet kan ik eventueel wel behulpzaam zijn, maar moet je eerst effe level 45 ofzo worden.

en dat duurt zo donders lang :(

[...]

in drie uur één level gestegen met m'n brigand en in vier uur vijf levels met m'n summoner in Hellgate: London. ik geloof dat ik al weet waarom TQ niet zo leuk is als die anderen: dat duurt gewoon veel en veeel en veeeeeel te lang. Ik ben m'n Brigand eigenlijk al weer zowat zat. telkens een uurtje effe hakken en dan quit, hop naar Hellgate: London waar ik dan tot ver na bedtijd blijft hangen. Iets zegt me, dat dat wat zegt over Titan Quest.

Maarja ik heb het dan ook uitsluitend over het lvlen online, want dit soort spellen moet je ook niet voor sp willen hebben. Tenminste dat vind ik zo weet nog goed dat ik altijd in een 1-2 uur lvl 30-40 was pas hogere lvls duren een eeuwigheid net zoals in wow dat is gewoon niet normaal / leuk meer.
Maarja rond lvl60 heb je toch wel zo'n beetje genoeg sk points.

• Mathijs1
  • Niet online
Mijn artifact-tree is al een tijdje klaar, zie http://mathijs.info/files/junk/tqit.jpg, zou deze in de openingspost gezet kunnen worden? Alvast bedankt

• psychoclown
quote:
Mathijs1 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:01:
Mijn artifact-tree is al een tijdje klaar, zie http://mathijs.info/files/junk/tqit.jpg, zou deze in de openingspost gezet kunnen worden? Alvast bedankt
Tuurlijk kan dat, zal dat terstond even doen ;)

-Edit-
En gedaan! zie ook de changelog :)

psychoclown wijzigde deze reactie 12-06-2008 18:30 (6%)

• Scorchor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12-12 14:18
quote:
KnetterGek schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:15:

ah, nou naast de andere dingen die aangegeven werden vind ik dit toch wel 1 van de belangrijkste, D2 heerst wat dat betreft dus nog steeds.
dan ga ik denk ik nog wel even verder op zoek naar een hack en slash rpg, thx voor de info iig

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
De Gesnaakte schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:26:
[...]

ah, nou naast de andere dingen die aangegeven werden vind ik dit toch wel 1 van de belangrijkste, D2 heerst wat dat betreft dus nog steeds.
dan ga ik denk ik nog wel even verder op zoek naar een hack en slash rpg, thx voor de info iig
ik heb hier nog ergens Sacred liggen die schijnt ook goed te zijn. maar ipv Sacred eens uit het folie te halen ga ik toch telkens weer effe TQ spelen.

• psychoclown
quote:
KnetterGek schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:29:
[...]

ik heb hier nog ergens Sacred liggen die schijnt ook goed te zijn. maar ipv Sacred eens uit het folie te halen ga ik toch telkens weer effe TQ spelen.
De replayvalue van TQ vind ik goed maar beperkt omdat het toch wel static maps zijn ed.
Aan de andere hand zijn er wel veel verschillende toffe builds wat de replayvalue wel ten goede komt maarja niet iedereen zal dat zoals ik ervaren. Laat ik het zo zeggen het is echt geen D2 maar komt wel erg dichtbij en is ook erg leuk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:44

Dracul

Ooh yeah!

quote:
psychoclown schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:31:

Heb niet zolang geleden Titan Quest gekocht en ik ik moet zeggen dat ik het een prima en amusant spel vind. Ik zit nu echter te twijfelen of ik Immortal Throne erbij zal kopen. Wat mij echter tegenhoudt zijn de bugs en het gebrek aan een patch en support vanwege de situatie van de ontwikkelaar. Vooral het rubberbanding waar ik al verschrikkelijk veel (tegenstrijdige)dingen over gelezen heb doet me twijfelen.

Heeft nu iedereen last van dit fenomeen en zo niet hoe groot is de kans dat je er last van krijgt en zit het aan bepaalde hardware of stuurprogramma's verbonden of is het gewoon een memoryleak?

Ik vraag dit omdat ik op andere forums mensen zie die beweren van te voren al te weten dat op een bepaald systeem rubberbanding gaat voorkomen met IT.

Ik weet van mezelf dat dit fenomeen me kan gaan irriteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
quote:
Dracul schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:47:
[...]

Heb niet zolang geleden Titan Quest gekocht en ik ik moet zeggen dat ik het een prima en amusant spel vind. Ik zit nu echter te twijfelen of ik Immortal Throne erbij zal kopen. Wat mij echter tegenhoudt zijn de bugs en het gebrek aan een patch en support vanwege de situatie van de ontwikkelaar. Vooral het rubberbanding waar ik al verschrikkelijk veel (tegenstrijdige)dingen over gelezen heb doet me twijfelen.

Heeft nu iedereen last van dit fenomeen en zo niet hoe groot is de kans dat je er last van krijgt en zit het aan bepaalde hardware of stuurprogramma's verbonden of is het gewoon een memoryleak?

Ik vraag dit omdat ik op andere forums mensen zie die beweren van te voren al te weten dat op een bepaald systeem rubberbanding gaat voorkomen met IT.

Ik weet van mezelf dat dit fenomeen me kan gaan irriteren.
Nja ik heb het alleen in de shardroom (weet de naam niet meer) naar de boss van IT.
Voor de rest geen last maar ik ben er ook al zo lang uit dat ik het niet allemaal maar precies weer.
Toen ik nog op de TQ forums bezig was waren er veel mensen ook allerlei tests aan het doen en wat voor de een kon helpen (bijv. defragmenteren of swap file vergroten) hielp voor de ander weer niet.
De meesten hadden net zoals ik eigenlijk alleen last in de shardroom voor de rest liep het goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

quote:
psychoclown schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:57:
[...]

Nja ik heb het alleen in de shardroom (weet de naam niet meer) naar de boss van IT.
Voor de rest geen last maar ik ben er ook al zo lang uit dat ik het niet allemaal maar precies weer.
Toen ik nog op de TQ forums bezig was waren er veel mensen ook allerlei tests aan het doen en wat voor de een kon helpen (bijv. defragmenteren of swap file vergroten) hielp voor de ander weer niet.
De meesten hadden net zoals ik eigenlijk alleen last in de shardroom voor de rest liep het goed.
op xp32 geen last van rubber banding, op xp64 wel heel even omdat ik geen swap file op m'n OS partitie had (dat schijnt het te kunnen veroorzaken las ik) 32 MB swap op m'n H: schif gemaakt en weg probleem. (H: is m'n OS schijf - don't ask)

het banden merk je vooral in de shard room of als je veel te veel van je hardware vragt - met mijn hardware is "veel te veel" in elk geval niet met alles op maximaal in 2560x1600 dus ik denk dat het wel mee valt met dan rubber banding - als er dertig man op de 1000 het heeft hoorje d'r 30 man heel luid over, en die 970 hoor je niet natuurlijk.

Voor 5 euro ofzo - what's the risk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:44

Dracul

Ooh yeah!

quote:
KnetterGek schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:15:

Voor 5 euro ofzo - what's the risk?
Als de uitbreiding daadwerkelijk 5 euro zou zijn dan had je helemaal gelijk gehad maar helaas kost de uitbreiding nog steeds overal 20 euro of meer. Dit in tegenstelling to Titan Quest zelf die vaak wel onder de 10 euro te krijgen is. Nou is 20 euro niet echt veel en ik kan het makkelijk missen maar ik zou die 20 euro liever bij een ander spel leggen als de kans op rubberbanding echt heel groot is.

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-12 11:15
Ik moet zeggen dat ik op mijn ouwe bak wel veel last had van rubberbanding, maar dat was allemaal sowieso maar net aan (Athlon XP 2400+, GeForce 6600GT, 1 GB RAM, WinXP Home). Op deze (C2D E8400, HD3870x2, 4GB RAM, Vista HP64) heb ik er nauwelijks nog last van, al heb je op sommige punten nog wel wat lag, maar daar valt prima mee te leven.

Het is trouwens ook niet moeilijk dat Diablo 2 veel gebalanceerder is. Dat spel ligt al veel langer in de schappen en daar hebben ze dus jaren aan kunnen schaven.
Voor een aantal bugs is er overigens een fanpatch beschikbaar, waar handige fans aan kunnen bijdragen. Voorlopig concentreren ze zich op het fixen van fouten in het spel, maar ze hebben ook al een aantal skills onder handen genomen die voorheen niet goed werkten.

• Malandro
  • Laatst online: 15:48
Sinds kort heb ook ik Titan Quest, kost nu ¤5,- bij de Bart Smit. Immortal Throne heb ik erbij gekocht voor ¤7,20 bij de Dynabyte. Misschien een goede tip?

Ben pas begonnen met spelen en het bevalt mij prima. Heb alleen geen idee hoe het nu allemaal werkt, maar daar kom ik nog wel achter denk ik.

Ben bijvoorbeeld vandaag pas erachter gekomen dat je eenvoudig een portal kan openen naar een stad. Ik zocht daarvoor al bij de marktkoopman naar een scroll (diablo 1)..

• silentsnake
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-12 21:16
Herkenbaar ^^ Dat had ik ook.

Ik had TQ + IT voor $25 ofzo op Steam gekocht (alweer een tijdje geleden), hoewel ik het eerder op minder legale manieren had gespeeld. Vind het wel weer leuk om af en toe te spelen. Ondertussen heb ik een level 23 elementalist. Jammer vind ik alleen dat het soms wel erg eenvoudig is. De meeste mobs heb ik met 1 normale attack dood, dus dat maakt het ook niet echt super spannend om uren achter elkaar te spelen zeg maar.

Voor de rest is het een leuk zoethoudertje voor als Diablo 3 komt. Diablo 2 heb ik al in de treuren gespeeld dus dat gaat ook een beetje vervelen :P

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:35
quote:
Malandro schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:18:
Sinds kort heb ook ik Titan Quest, kost nu ¤5,- bij de Bart Smit. Immortal Throne heb ik erbij gekocht voor ¤7,20 bij de Dynabyte. Misschien een goede tip?
Volgens de folder van de Bart Smit kost hij ¤5 en bevat de Titani Quest Deluxe editie: TQ en TQ:IT. :') Sukkels. Ben benieuwd of je het voor mekaar krijgt om ze beiden voor die prijs mee te krijgen, want zo staat het wel geadverteerd.

Deze dus:
http://www.bartsmit.com/data/products/300x300/0178001.jpg
en dat is gewoon deel 1 :P

Angeloonie wijzigde deze reactie 20-10-2008 11:01 (9%)

Battletag: Angeloonie#2758 - The Division, GR: Wildlands, PUBG (PC): Angeloonie

• Malandro
Inderdaad niet slim van Bart Smit, heb hem zelf niet in de folder zien staan. Waarschijnlijk zullen ze een beroep doen op "typefouten voorbehouden"...

Immortal Throne heb ik ook nog niet bij een Bart Smit zien liggen.

• psychoclown
quote:
Malandro schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:32:
Inderdaad niet slim van Bart Smit, heb hem zelf niet in de folder zien staan. Waarschijnlijk zullen ze een beroep doen op "typefouten voorbehouden"...

Immortal Throne heb ik ook nog niet bij een Bart Smit zien liggen.
Niet echt slim van ze inderdaad..

Speel je SP of online (in je eentje online kan ook heel goed) ?
Heb het helaas een tijdje terug gedeinstalleerd maar anders had ik wel wat items weg te geven op online :)

• Malandro
quote:
psychoclown schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:59:
[...]

Niet echt slim van ze inderdaad..

Speel je SP of online (in je eentje online kan ook heel goed) ?
Heb het helaas een tijdje terug gedeinstalleerd maar anders had ik wel wat items weg te geven op online :)
SP, online heb ik even aangezet om te kijken of het werkt, maar verder niet gespeeld. (Kreeg eerst een foutmelding, maar als administrator opstarten helpt zoals gewoonlijk.. Eigenlijk wel maf dat er iets in de Windows dir gedaan moet worden wanneer je online gaat... Juist bij online zijn zou je windows graag los (veilig) hebben..)

Terug naar het spel: Wat is nu echt iets wat je moet hebben? Ik ga meestal met gevonden spullen naar een handelaar en kijk waar hij het meeste geld voor wil geven. Daarna kijk ik pas of die dingen nut hebben.

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 28-06 18:47

FragNeck

Ducit amor patriae

Ik begrijp dat je bij dit spel slechts als host en joiner kunt spelen?
Dus geen lobby etc? Of heb ik dat verkeerd begrepen.

Ik wil het namelijk ook via STEAM aanschaffen, maar ik twijfel er nog over, want als de multiplayer slechts beperkt is, en geen gezamelijke lobbie is, dan denk ik niet dat ik dit spel aan shcaf.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• psychoclown
quote:
Malandro schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:16:
[...]

SP, online heb ik even aangezet om te kijken of het werkt, maar verder niet gespeeld. (Kreeg eerst een foutmelding, maar als administrator opstarten helpt zoals gewoonlijk.. Eigenlijk wel maf dat er iets in de Windows dir gedaan moet worden wanneer je online gaat... Juist bij online zijn zou je windows graag los (veilig) hebben..)

Terug naar het spel: Wat is nu echt iets wat je moet hebben? Ik ga meestal met gevonden spullen naar een handelaar en kijk waar hij het meeste geld voor wil geven. Daarna kijk ik pas of die dingen nut hebben.
Nja de meeste uniques en set items (zeker als je begint) zou ik bewaren evenals de runes en die fragments.
Van de rares moet je ook goed kijken naar goede gloves met leuke stats. Kan zo 123 niet meer voor de geest halen wat ook alweer maar je hebt aantal goede rares zoals die hunter gloves en een super goede glaive uit a5. Zal eens kijken of ik weer kan installeren dan kan ik die items wel eens opzoeken :)
quote:
FragNeck schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:17:
Ik begrijp dat je bij dit spel slechts als host en joiner kunt spelen?
Dus geen lobby etc? Of heb ik dat verkeerd begrepen.

Ik wil het namelijk ook via STEAM aanschaffen, maar ik twijfel er nog over, want als de multiplayer slechts beperkt is, en geen gezamelijke lobbie is, dan denk ik niet dat ik dit spel aan shcaf.
Nee tis niet zoals bnet, je hebt net als een fps een lijst met servers waar je wat uit kan filteren etc en je host of joined. Tevens is het tegenwoordig (ten tijde dat IT uit kwam ook al) erg vol met cheaters, kan je met vrienden wel ontwijken want ik heb zelf nog online vrienden gemaakt en daar hele tijden mee gespeeld maar die kapten allemaal omdat ze te weinig tijd kregen etc.

• _Peter2_
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19:01
Ik heb dit spel nu een week of twee en het bevalt me prima.
(Spel + Uitbreiding voor totaal ¤ 11 gekocht, dus een koopje).

Weet iemand hoe het zit met item drops? Met name set items en epic armor / weapons.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 ---- SWTOR SW TOR-Referral

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*