Een beetje laat, maar ik ben nu ook weer begonnen. Heb nog nooit MP gedaan bij TQ, maar lijkt me leuk om te doen. Ik hoor het wel als je nog wilt.Earthlump schreef op dinsdag 6 september 2016 @ 15:48:
De toegevoegde achievements in de gepolijste editie hebben mij weer aan het spelen gekregen. Deze keer eens een 'out of the box' poppetje gemaakt. Een melee Warlock, die gebruik moet gaan maken van bleed/poison effecten in combi met Deathchill aura. Geen idee of dit gaat werken x)
Volgens steam is het opzetten van multiplayer sessies in de anniversary editie makkelijker geworden. Dus ik vroeg mij af of er iemand is die zich daar aan wil wagen voor de gezelligheid. Ik ben niet zo van de stevige mods, maar bijvoorbeeld xmax is misschien wel leuker in multiplayer (werkt dat uberhaupt in multi?) Ik ben nu net begonnen en ben volgens mij hooguit level 10.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die samen zouden willen spelen.
Er is een nieuwe uitbreiding! Titan Quest - Ragnarok
Ben het net aan het spelen en de nieuwe class ziet er leuk uit!
Ben het net aan het spelen en de nieuwe class ziet er leuk uit!
Ja ik ben ook al bezig met die nieuwe class , denk straks in combi met een warrior
maar hij is inderdaad een leuke class ben nu al weer op level 5 of zo met die class
ben toch maar gegaan voor een Class Runemaster - Defender
Die ranemaster is best goed met Damage en dan met een def er tegenover is het straks wle leuk om te doen , loop met een mage en shild
maar hij is inderdaad een leuke class ben nu al weer op level 5 of zo met die class
ben toch maar gegaan voor een Class Runemaster - Defender
Die ranemaster is best goed met Damage en dan met een def er tegenover is het straks wle leuk om te doen , loop met een mage en shild
[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 18-11-2017 12:34 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Woooooow nieuwe content 
Het is dat ik momenteel nauwelijks tijd heb om te gamen ivm baby, anders was ik direct er in gedoken. Awesome van THQ Nordic!
Het is dat ik momenteel nauwelijks tijd heb om te gamen ivm baby, anders was ik direct er in gedoken. Awesome van THQ Nordic!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben ook weer helemaal opnieuw begonnen en heb een defense + runemaster gemaakt. Speelt echt super leuk. Ben nu net in Egypte weer aangekomen. Ik vond in Greece weinig (geen) nieuwe area's. Ik zag wel 1 area waar de mobs die er lopen lvl 40 zijn, maar vond geen mogelijkheid om daar te komen. Zou mij ook vast niet goed af gaan gezien ik nog niet eens lvl 20 was toen ik die area vond 
Erg leuk dat ze na zo'n lange tijd nog een uitbreiding uitbrengen.
Erg leuk dat ze na zo'n lange tijd nog een uitbreiding uitbrengen.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik heb een nieuwe char gemaakt in AE (zonder ragnarok) en had dream als eerste mastery gekozen. Toen ik level 8 werd kon ik tweede kiezen en het viel me op dat dream ook klikbaar was. Ik klikte erop, en nu heb ik twee keer dezelfde mastery. De punten waren al verdeeld zoals bij de eerste en undo was niet mogelijk 
Kan dus weer opnieuw beginnen want deze is nu vercrackt.
Ik heb al even naar de defiler gekeken, maar die lijkt nog niet werken op AE.
Kan dus weer opnieuw beginnen want deze is nu vercrackt.
Ik heb al even naar de defiler gekeken, maar die lijkt nog niet werken op AE.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwijderd
hier ook net begonnen met de nieuwe class. lvl 12 nu pas, wil later warfare(voor de dual wield tree, banner en paar passives) of earth (voor alle buffs to fire, phys, beetje armor en fire res en die fire ring). sowieso wel cool dat je met ene 2de class nu dual wielding kan unlocken (die lvl24 passive)
iemand al vele eraring met throwing weapons? korte range maar zag met ene lvl40 generated char dat dual wield ook met throwing werkt. en in eerste village act1 kan je ze al kopen. mogelijk ook een vijand die ze gebruikt, zag een nieuwe blue weapon drop(iig zelf nooit eerder gezien, heb item nama nu evne niet) en denk dat het een throw is maar niet zeker:P
wel een mooie class, veel voor melee, vele voor casters met alle elemental heel veel voor een hybrid.
enige andere classe waarbij ik twijfel of die pas tis rogue en spirit, rest ziet er echt erg goed mee uit.
iemand al vele eraring met throwing weapons? korte range maar zag met ene lvl40 generated char dat dual wield ook met throwing werkt. en in eerste village act1 kan je ze al kopen. mogelijk ook een vijand die ze gebruikt, zag een nieuwe blue weapon drop(iig zelf nooit eerder gezien, heb item nama nu evne niet) en denk dat het een throw is maar niet zeker:P
wel een mooie class, veel voor melee, vele voor casters met alle elemental heel veel voor een hybrid.
enige andere classe waarbij ik twijfel of die pas tis rogue en spirit, rest ziet er echt erg goed mee uit.
Heb nu 2 chars. 1 defense runemaster. Dat speelt best lekker en de classes werken goed samen.
1 warfare runemaster. Dit is een dual wield thrower. De reden dat ik voor de runemaster ben gegaan is de skill die je attacks een AOE geeft (20% kans geloof ik), dus dat werkt best wel lekker (heb het even als lvl 40 getest).
1 warfare runemaster. Dit is een dual wield thrower. De reden dat ik voor de runemaster ben gegaan is de skill die je attacks een AOE geeft (20% kans geloof ik), dus dat werkt best wel lekker (heb het even als lvl 40 getest).
Ben nu nog bezig met een bestaande char om de nieuwe content te checken, en heb tot nu toe al 3x een crash gehad 
Content is ook wel wat matig tot nu toe vind ik, ben wel pas bij de 2e town van de expansion maar het was vooral veel herkenning en weinig nieuws, terwijl ik dit bij IT wel anders voelde. Ook lijkt de artwork op de nieuwe wapens/armor niet "af" ofzo, het ziet er anders uit dan de rest en lijkt zo dof te zijn.
Ik race nu ook echt door de content heen met een level 58 char maargoed, de echte playthrough komt wel met een nieuwe Runemaster.

Content is ook wel wat matig tot nu toe vind ik, ben wel pas bij de 2e town van de expansion maar het was vooral veel herkenning en weinig nieuws, terwijl ik dit bij IT wel anders voelde. Ook lijkt de artwork op de nieuwe wapens/armor niet "af" ofzo, het ziet er anders uit dan de rest en lijkt zo dof te zijn.
Ik race nu ook echt door de content heen met een level 58 char maargoed, de echte playthrough komt wel met een nieuwe Runemaster.
Verwijderd
als je een char maakt die in dat gebied mag beginnen is die lvl40, dus lvl 58 is zwaar boven het level denk ik.
Klopt, maar ik ren er eerst doorheen om het verhaal mee te krijgen, ik oneshot ook alles dus wat dat betreft is er niet veel aan, maar daar kijk ik doorheen, gaat mij nu puur om het kennismaken met het gebied.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:16:
als je een char maakt die in dat gebied mag beginnen is die lvl40, dus lvl 58 is zwaar boven het level denk ik.
Verwijderd
nogsteeds act 1, lvl 14 of 15 ofzo, met 2 blue weapons dualwielding:) nogsteeds puur rune, nog steeds gene keuze tussen earth(voor de eaht enchament line, de int de volativity de one point wonder en de ring of flame, total 86 of 95 punten, liggende aan of stoneskin waard is boven de 1 punt te brengen)
of warfare(hele dualwield line, weapon training dodge attack, banner en horn vol, voor 102 punten)
met de nieuwe lvl max kan je meer nemen dna voorheen en helaas geen skillcalculator die ook rune al support:( kon ik zien hoeveel puntjes ik had.
blijft een leuke mastery die rune:) nu 1 weaponset dual wield melee en 1 weapon set met gekochte throwing knifes. damn die zijn snel. nieuwe gebied nog niet gezien, maar runemasteyr alleen al is echt wel heel wat waard voor dit paretlje:)
of warfare(hele dualwield line, weapon training dodge attack, banner en horn vol, voor 102 punten)
met de nieuwe lvl max kan je meer nemen dna voorheen en helaas geen skillcalculator die ook rune al support:( kon ik zien hoeveel puntjes ik had.
blijft een leuke mastery die rune:) nu 1 weaponset dual wield melee en 1 weapon set met gekochte throwing knifes. damn die zijn snel. nieuwe gebied nog niet gezien, maar runemasteyr alleen al is echt wel heel wat waard voor dit paretlje:)
Ik ben defender met runemaster gegaan en dat speelt ook erg leuk al ben ik ondertussen nogal PoE gewend en heb je daar vaak behoorlijk area of effect.
Hier in TQ heb ik shield charge die nog 2 targets kan raken en vanuit runemaster een attack die 20% kans heeft area of effect fire damage te doen. Ook heb vanuit runemaster een skill die een cooldown van 5 sec heeft die dan ook weer area of effect doet.
Komt er op neer dat ik regelmatig een groepje inhak en ze 1 voor 1 aan het uitschakelen ben.
Voor mij wel weer even wennen deze iets tragere speelstijl, maar daarom nog steeds wel erg leuk.
Zit nu in act 3 ben net door de Babylonische tuinen heen. Ben erg benieuwd naar het nieuwe gebied en dit weekend dus maar even act 3 en 4 door rennen zodat ik act 5 kan gaan proeven!
Las elders op internet dat de nieuwe runemaster in combinatie met storm master ook super sterke combo kan zijn. Ben nog niet klaar met mijn eerste playtrough en nu al de neiging deze build te gaan maken
Zelfde probleem dat ik altijd had met TQ op den duur had ik elke mogelijke build gemaakt en eigenlijk nooit endgame gehaald. Met 1 char ben ik ooit tot act 1 legendary gekomen, maar toen kwamen andere games en is deze vergeten
Hier in TQ heb ik shield charge die nog 2 targets kan raken en vanuit runemaster een attack die 20% kans heeft area of effect fire damage te doen. Ook heb vanuit runemaster een skill die een cooldown van 5 sec heeft die dan ook weer area of effect doet.
Komt er op neer dat ik regelmatig een groepje inhak en ze 1 voor 1 aan het uitschakelen ben.
Voor mij wel weer even wennen deze iets tragere speelstijl, maar daarom nog steeds wel erg leuk.
Zit nu in act 3 ben net door de Babylonische tuinen heen. Ben erg benieuwd naar het nieuwe gebied en dit weekend dus maar even act 3 en 4 door rennen zodat ik act 5 kan gaan proeven!
Las elders op internet dat de nieuwe runemaster in combinatie met storm master ook super sterke combo kan zijn. Ben nog niet klaar met mijn eerste playtrough en nu al de neiging deze build te gaan maken
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik heb dit spel ooit in een ver grijs verleden ooit eens gespeeld en volgens mij ook nooit uitgespeeld wat ik me kan herinneren. In de sale maar weer eens opgepikt en opnieuw begonnen. Begin herken ik nog redelijk nu lvl 5 character. Met Warfare als 1ste mastery. Op lvl 8 moet ik volgens mij kiezen voor 2de maar ik twijfel wat nu een leuke en diverse build is.
Op internet lees ik dat Warfare / Dream ( Harbinger ) wel relax zijn om te spelen maar ik zat zelf te denken aan Warfare / Rogue ( Assasisn ) alleen heb ik dan weer niets met traps ed. maar die bleed en poison damage kan zeker in endgame wel goed stacken heb ik het gevoel.
Iemand ervaring met een soortgelijke build, die voor mij wellicht ook interresant kan zijn?
Ben van plan om dual wield melee te spelen met een bow in 2de slot om wat gasten te luren als het mogelijk is.
Op internet lees ik dat Warfare / Dream ( Harbinger ) wel relax zijn om te spelen maar ik zat zelf te denken aan Warfare / Rogue ( Assasisn ) alleen heb ik dan weer niets met traps ed. maar die bleed en poison damage kan zeker in endgame wel goed stacken heb ik het gevoel.
Iemand ervaring met een soortgelijke build, die voor mij wellicht ook interresant kan zijn?
Ben van plan om dual wield melee te spelen met een bow in 2de slot om wat gasten te luren als het mogelijk is.
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 23-11-2017 13:59 ]
Verwijderd
1, je kan ook als je wilt op lv40 etc pas je 2de mastery keizen:)
2. de rogue traps zijn nu vooral leuker voor classes die in pets gaan odmat ze als pets tellen
3. bleed and poison, nogsteeds wel zwak is stukken beter met ae:) (beide wordne sterker als je meer dex hebt)
als je emt zwaardne vecht is blade honing wel leuk, nightshade and mandrake zijn zeer goed (rest vna de poison tree wat midner)lethal strike as bosskill move:) onslaught vind ik beter voor de lmb dan calclated strike, flashpwoder is mooie crown control ook. knifes kan je gebruiken, en de synergy amxxen maar de eerste op lvl1 houden(meer mesjes, voor je gif)
de bleed zou ik overslaan denk ik past het best met een hutner rogue, en de passive tegen traps is ook niks waard.
traps zijn optioneel hoeft zeker niet:)
veel dingen zijn sterk met dream, drema is een zeer sterke mastery.
op het internet zie je alleen niks van de nieuwe rune nog ook geen skill calculators etc.(https://www.kirmiziperfec...calc-anniversary-edition/ deze werkt voor ae, maar msit ook rune mastery nog)
hiermee kan je makkelijk beetje spelen met je skills en waardes zien:)
2. de rogue traps zijn nu vooral leuker voor classes die in pets gaan odmat ze als pets tellen
3. bleed and poison, nogsteeds wel zwak is stukken beter met ae:) (beide wordne sterker als je meer dex hebt)
als je emt zwaardne vecht is blade honing wel leuk, nightshade and mandrake zijn zeer goed (rest vna de poison tree wat midner)lethal strike as bosskill move:) onslaught vind ik beter voor de lmb dan calclated strike, flashpwoder is mooie crown control ook. knifes kan je gebruiken, en de synergy amxxen maar de eerste op lvl1 houden(meer mesjes, voor je gif)
de bleed zou ik overslaan denk ik past het best met een hutner rogue, en de passive tegen traps is ook niks waard.
traps zijn optioneel hoeft zeker niet:)
veel dingen zijn sterk met dream, drema is een zeer sterke mastery.
op het internet zie je alleen niks van de nieuwe rune nog ook geen skill calculators etc.(https://www.kirmiziperfec...calc-anniversary-edition/ deze werkt voor ae, maar msit ook rune mastery nog)
hiermee kan je makkelijk beetje spelen met je skills en waardes zien:)
Wist niet dat er een Anniversary Edition was tot ik dus het bericht las over de 2de uitbreiding
Vond TQ altijd wel een leuk spel maar toen die tijd niet echt stabiel via lan/internet.
Single player liep hij niet echt soepel op mijn pc.
Speelt zoals Diablo 2 en dat is gewoon heerlijk, zelf heb ik niets met PoE maar TQ is voor mij wel een leuke D2 vervanger en bied wat ik mis in D3. Kameraad waar ik vroeger ook TQ mee speelde op de hoogte gesteld van deze AE versie (maar 3,99 op steam
). Zijn nu samen door de game aan het lopen (beide nu lvl 13).
Zelf ben ik wat char aan het proberen op lvl 40 en kijken wat nog meer leuk is. Het is te lang geleden voor mij dus alle masteries zijn "nieuw" , heerlijk alles uitvogelen met zo min mogelijk aan info !
Vond TQ altijd wel een leuk spel maar toen die tijd niet echt stabiel via lan/internet.
Single player liep hij niet echt soepel op mijn pc.
Speelt zoals Diablo 2 en dat is gewoon heerlijk, zelf heb ik niets met PoE maar TQ is voor mij wel een leuke D2 vervanger en bied wat ik mis in D3. Kameraad waar ik vroeger ook TQ mee speelde op de hoogte gesteld van deze AE versie (maar 3,99 op steam
Zelf ben ik wat char aan het proberen op lvl 40 en kijken wat nog meer leuk is. Het is te lang geleden voor mij dus alle masteries zijn "nieuw" , heerlijk alles uitvogelen met zo min mogelijk aan info !
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Hier al meer mensen de nieuwe uitbreiding doorgelopen?
Mijn mening: Het was allemaal wel leuk, maar het is niet 1 van de beste acts. Heel veel lege gebieden waarbij ik meer het idee had aan het sight seeing dan aan het monster slachten was. Er zijn heel wat nieuwe mobs bij gekomen die echt flinke bitches zijn.
Het verhaal is verder wel weer aardig en gelukkig ben ik geen bugged quest tegen gekomen, waar ik op steam nog al las dat die er wel kunnen zijn. De eindbaas was dan wel weer een echte piece of cake. Had totaal geen moeite met hem.
Mijn mening: Het was allemaal wel leuk, maar het is niet 1 van de beste acts. Heel veel lege gebieden waarbij ik meer het idee had aan het sight seeing dan aan het monster slachten was. Er zijn heel wat nieuwe mobs bij gekomen die echt flinke bitches zijn.
spoiler:
watermonsters die zorgen dat je attacks missen, bijen deze eikels zie je bijna niet en zijn moeilijk te targeteten, maar gaan dan wel weer makkelijk dood en niet te vergeten de crystal golems. Deze zijn enorm tanky en kunnen zich ook nog eens opvouwen waardoor ze een aura krijgen dat ze (bijna?) geen dmg ontvangen en nog erger op dat moment reflecten ze de damage ook nog eens!
Het verhaal is verder wel weer aardig en gelukkig ben ik geen bugged quest tegen gekomen, waar ik op steam nog al las dat die er wel kunnen zijn. De eindbaas was dan wel weer een echte piece of cake. Had totaal geen moeite met hem.
Zag het net langs komen op Steam, ook maar even proberen.SMD007 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:00:
Hier al meer mensen de nieuwe uitbreiding doorgelopen?
Mijn mening: Het was allemaal wel leuk, maar het is niet 1 van de beste acts. Heel veel lege gebieden waarbij ik meer het idee had aan het sight seeing dan aan het monster slachten was. Er zijn heel wat nieuwe mobs bij gekomen die echt flinke bitches zijn.spoiler:watermonsters die zorgen dat je attacks missen, bijen deze eikels zie je bijna niet en zijn moeilijk te targeteten, maar gaan dan wel weer makkelijk dood en niet te vergeten de crystal golems. Deze zijn enorm tanky en kunnen zich ook nog eens opvouwen waardoor ze een aura krijgen dat ze (bijna?) geen dmg ontvangen en nog erger op dat moment reflecten ze de damage ook nog eens!
Heb de anniversary + uitbreiding maar even binnen gehaald op Steam, kon het toch niet laten. Nog steeds een leuke game qua sfeer en qua graphics nog alleraardigst. Ik heb besloten om de hele game opnieuw te spelen en dan aan het einde de laatste uitbreiding mee te pakken.
Ik heb hem ook opgepikt voor 4 euro oid. De 4 acts doorlopen en toen ook de expansion maar gekocht, die ik inmiddels ook uit heb op normal.
Nu met Epic bezig.
Moet zeggen dat het weer een leuke ervaring is. Heb hem ooit wel gespeeld toen die uit was, nog voor de eerste uitbreiding, maar nooit doorgespeeld na mn eerste run.
Je merkt wel dat het allemaal wat ouder en minder vloeiend is als bijvoorbeeld een Diablo 3, maar die game kan ik echt niet meer zien. Ga toch kijken of ik Legendary en level 85 kan halen op mn Conqueror, vooralsnog ga ik eenvoudig door Epic heen.
Nu met Epic bezig.
Moet zeggen dat het weer een leuke ervaring is. Heb hem ooit wel gespeeld toen die uit was, nog voor de eerste uitbreiding, maar nooit doorgespeeld na mn eerste run.
Je merkt wel dat het allemaal wat ouder en minder vloeiend is als bijvoorbeeld een Diablo 3, maar die game kan ik echt niet meer zien. Ga toch kijken of ik Legendary en level 85 kan halen op mn Conqueror, vooralsnog ga ik eenvoudig door Epic heen.
Ik heb het originele TQ ooit gespeeld en ben recent begonnen aan de AE na deze in de Steam sale gekocht te hebben. Het blijft een erg leuke game met een gave setting. Wel vind ik het af en toe irritant om met een volle inventory een heel stuk terug te moeten lopen naar de laatste plaats waar je je loot kunt verkopen. In Diablo was dat toch makkelijker met een scroll of town portal. Maar voor €4 biedt de game een hoop fun!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Probeer eens op L te drukkenRailgunner schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:32:
Ik heb het originele TQ ooit gespeeld en ben recent begonnen aan de AE na deze in de Steam sale gekocht te hebben. Het blijft een erg leuke game met een gave setting. Wel vind ik het af en toe irritant om met een volle inventory een heel stuk terug te moeten lopen naar de laatste plaats waar je je loot kunt verkopen. In Diablo was dat toch makkelijker met een scroll of town portal. Maar voor €4 biedt de game een hoop fun!
Dank
. Gelukkig ben ik nog niet zo ver in het spel
.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Weer een uitbreiding van Titan quest: Atlantis.
Laat ze met een Titan Quest twee komen. De stijl/setting van Titan Quest met een opgevoerde Grim Dawn engine, zou ik heerlijk vinden.
Ik vind Grim Dawn leuk, maar de setting heeft dermate veel invloed op mij dat ik het niet in de buurt vind komen van TQ.
Laat ze met een Titan Quest twee komen. De stijl/setting van Titan Quest met een opgevoerde Grim Dawn engine, zou ik heerlijk vinden.
Ik vind Grim Dawn leuk, maar de setting heeft dermate veel invloed op mij dat ik het niet in de buurt vind komen van TQ.
Titan Quest op Android en iOS heeft een flinke update gekregen!
Als je al de Titan Quest HD variant had, dan is deze nu voorzien van flink wat bugfixes en nieuwe features.
En kan je nu de uitbreidingen los aanschaffen in-game.
Op mijn iPhone 11 Pro Max speelt hij een stuk soepeler dan voorheen.
Als je al de Titan Quest HD variant had, dan is deze nu voorzien van flink wat bugfixes en nieuwe features.
En kan je nu de uitbreidingen los aanschaffen in-game.
Op mijn iPhone 11 Pro Max speelt hij een stuk soepeler dan voorheen.
Voor wie hem nog is wil spelen Titan Quest Anniversary Edition is nu 3.99 op steam
Ik had deze al.. maar wel aan het spelen.Vento97 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:50:
Voor wie hem nog is wil spelen Titan Quest Anniversary Edition is nu 3.99 op steam
Nieuwe DLC is uit
:strip_exif()/f/image/WdaPkECfebZ2ghkZ1OYy6gjr.jpg?f=fotoalbum_large)
https://store.steampowere...tan_Quest_Eternal_Embers/
:strip_exif()/f/image/WdaPkECfebZ2ghkZ1OYy6gjr.jpg?f=fotoalbum_large)
Over deze content
Summoned by the legendary Emperor Yao, the Hero is called back into the East to deal with a demonic threat that has been ravaging the land after the Telkine was slain. Upon tracking it down, the Hero and his comrades realize that the appearance of the ancient peril, Qiong Qi, was no mere coincidence and that something much more sinister is afoot...
Eternal Embers Quest
A whole new epic quest line spanning 4 acts, accompanied by 15 additional side quests, playable exclusively in Legendary difficulty
The player wanders through the fantastic vistas of the orient climbing to the heavens themselves and traversing the mazes of the realm of the Dragon King. From such ethereal heights to the scorching sands and temple ruins of mighty Egypt the player goes but where the path ends only destiny knows.
New 11th mastery
Become a master of Neidan, a mystical alchemist who uses deadly concoctions and abilities to annihilate his enemies
By using the legendary powers of the ancient Neidan masters, ultimate wielders of Chi, the player unlocks hidden potential of the self to the detriment of every enemy that stands in the way of the player’s destiny. The elemental powers and blessings of demigods and the will of ancient emperors stands at the player’s fingertips.
30+ new enemies and bosses
From the exotic beasts of the Far Eastern legends to the proud and vain deities looking to test your worthiness in battle
New weapons and gear
Find new and powerful gear, from masterfully crafted Oriental armors to weapons that could strike down the gods themselves
New relics and charms to make your gear even more powerful
Additional gameplay mechanics
7 new types of potions, to boost various stats and give you an edge in combat; all of them sharing a cooldown, independent from health/mana potions and scrolls
Technical improvements
Improved rendering and performance
Improved region loading near dungeons
Gamepad support
TQ tools improvements
The ability to scale objects directly in Editor, improved object selection, replacement and rotation tools in, fixed issues with the palette
Ability to toggle collision and shadow rendering directly in Editor
Improved sound and music system, new type of sound objects with dynamic range of sound distance, ability to preview of sound/music files in Editor
Improved stability of the Art Manager, improvements of the UI, new and improved shortcuts
Lots of small improvements
![]() | ![]() | ![]() |
https://store.steampowere...tan_Quest_Eternal_Embers/
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 04-12-2021 12:26 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Leuk dat er nog content uit komt! Ik heb Titan Quest vroeger veel gespeeld maar ben er niet echt actief mee bezig. Ik heb wel nog enige tijd geleden de Switch port gekocht, maar die was zo shit dat ik nog niet eens in de tweede Act ben gekomen.
Ik ga hem ook maar weer eens aanslingeren op me laptop in voorbereiding van :
https://progameguides.com...orms-action-rpg-and-more/
Nu al zin in.
https://progameguides.com...orms-action-rpg-and-more/
Nu al zin in.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Zeker, is er al een topic voor deel 2?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Jammer genoeg nog niet... Misschien kan @psychoclown er een maken ? (ik ben een leek en slecht in dat soort dingen haha)Metalbuster schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:21:
[...]
Zeker, is er al een topic voor deel 2?
Ik ben wel benieuwd naar dit spel en kan niet wachten om het te spelen. Het nieuwe is al weg van POE2 dus nu wachten voor dit
kon geen topic vinden voor Titan Quest 2, maar ik dacht als mensen hier nog intresse hadden in Titan Quest 2 de EA komt rond de zomer dit jaar
https://store.steampowere...0/view/517461245625892873
https://store.steampowere...0/view/517461245625892873
Voor de mensen die nog ge interesseert waren Titan Quest 2 is in AE op Steam
Thnx voor de reminder! Ik heb hem gelijk gekocht! €24 is niet duur. Hij is zo goedkoop omdat het nog early access is, en ik lees hier en daar wat problemen over de performance.samlans schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:16:
Voor de mensen die nog ge interesseert waren Titan Quest 2 is in AE op Steam
Maar als ik het spel op deze manier goedkoop kan scoren, en de devs kan helpen, dan ben ik blij
Zal eens kijken of ik er zo nog tijd voor heb om te spelen.
Yes. Ook gelijk gekocht.
Beter nu dan dat ie als ie officieel uitkomt voor 50 of 60 euro.
Alleen een weekje wachten tot ik weer thuis ben om de eerste 15 uur te spelen.
Beter nu dan dat ie als ie officieel uitkomt voor 50 of 60 euro.
Alleen een weekje wachten tot ik weer thuis ben om de eerste 15 uur te spelen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Wow echt een hele schappelijke prijs! Meteen aangeschaft
Hier ook gelijk maar even gekocht en ben al een tijdje bezig
Alleen onze grote huismus doet even vervelend .. ik bedoel GRYPHON.
PPff taaie
De legendarische 2-klapper-Gryphon strikes again!
Of je nou een zwaard hebt of een vuurstaf
“Welkom bij m’n nest, hier wordt niet gespeeld. Alleen gemold.”

Gaan we weer opnieuw....
Die Gryphon is een hoofdquest....
Dan zegt Titan Quest 2 eigenlijk gewoon:
"Welkom in de game.
Hier is je verplichte reality-check:
of je leert slim spelen, of je leert herladen."
Alleen onze grote huismus doet even vervelend .. ik bedoel GRYPHON.
PPff taaie
De legendarische 2-klapper-Gryphon strikes again!
Of je nou een zwaard hebt of een vuurstaf
“Welkom bij m’n nest, hier wordt niet gespeeld. Alleen gemold.”
Gaan we weer opnieuw....
Die Gryphon is een hoofdquest....
Dan zegt Titan Quest 2 eigenlijk gewoon:
"Welkom in de game.
Hier is je verplichte reality-check:
of je leert slim spelen, of je leert herladen."

[ Voor 62% gewijzigd door ravw op 02-08-2025 13:29 ]
Hier ook gekocht. Deel 1 nooit gespeeld, ben benieuwd. Was er bij deel 1 iets van een endgame of draait het vooral om de campaign?
Je had een eindeBazziek schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:16:
Hier ook gekocht. Deel 1 nooit gespeeld, ben benieuwd. Was er bij deel 1 iets van een endgame of draait het vooral om de campaign?
Maar je kon dus dan van Normaal , hard , en hoger niveau gaan spelen.
Vergelijk het maar met Diablo serie
Verwijderd
Hier ook gekocht, maar nog niet gespeeld.
Ik wil hem uiteindelijk op m'n Steam Deck gaan spelen, maar ik lees dat de performance nog niet zo best is.
Dus deze gaat in de backlog.
Ik vind games ook leuker als je achievements kunt scoren, en die zijn er ook nog niet.
btw: Moet er niet een apart TQ2 topic worden gemaakt?
Ik wil hem uiteindelijk op m'n Steam Deck gaan spelen, maar ik lees dat de performance nog niet zo best is.
Dus deze gaat in de backlog.
Ik vind games ook leuker als je achievements kunt scoren, en die zijn er ook nog niet.
btw: Moet er niet een apart TQ2 topic worden gemaakt?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2025 15:48 ]
Ik ben inmiddels level 21 met een Warfare+Rogue archer en tegen het einde van deze act. Ben benieuwd of dit dan ook het einde van de EA is.
Moet zeggen dat ik impressed ben van de omgevingen. Bijna alles wat je ziet ga je ook naar toe, ook al is het honderd meter naar beneden. Heel gaaf gedaan allemaal. Vijanden zijn leuk en divers.
Itemization is nog wat meh, het is niet altijd duidelijk wat bepaalde stats doen, maar daar had TQ1 ook last van. Met wat wikipedia info erbij zeg maar zou het wel duidelijker worden.
Skills... Tsja ik weet het nog niet.. Ik gebruik letterlijk enkel de core skills, en 1 van Warfare. Meer niet, omdat mijn normale attack gewoon het beste is. Moet Rogue nog verder bekijken qua skills. Voornamelijk alles in passives met +dmg gegooid.
Oh en de enige reden dat ik dit nu typ is omdat de game crashte, anders was ik nog bezig
Moet zeggen dat ik impressed ben van de omgevingen. Bijna alles wat je ziet ga je ook naar toe, ook al is het honderd meter naar beneden. Heel gaaf gedaan allemaal. Vijanden zijn leuk en divers.
Itemization is nog wat meh, het is niet altijd duidelijk wat bepaalde stats doen, maar daar had TQ1 ook last van. Met wat wikipedia info erbij zeg maar zou het wel duidelijker worden.
Skills... Tsja ik weet het nog niet.. Ik gebruik letterlijk enkel de core skills, en 1 van Warfare. Meer niet, omdat mijn normale attack gewoon het beste is. Moet Rogue nog verder bekijken qua skills. Voornamelijk alles in passives met +dmg gegooid.
Oh en de enige reden dat ik dit nu typ is omdat de game crashte, anders was ik nog bezig
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 03-08-2025 13:08 ]
Inmiddels ook een 2e character naar het einde gebracht. Combi Earth+Storm.
Vond deze wel lastig, Warfare+Rogue gaat perfect samen. Storm+Earth wat minder. Lijkt er meer op dat Storm+Rogue of Earth+Warfare beter werkt met de passives.
Uiteindelijk gebruik ik nu letterlijk maar 1 skill (Lightning Bolt) voor alles. Hij is AoE, kan hem oneindig casten ivm lage mana cost en hoge regen, en cast heel snel. Voordeel is dat je dan alle skillpunten in de Barrier & Dodge kan stoppen. Maar vond het ook wel weer jammer dat bepaalde skills best wel matig waren.
Ook al diverse paarse items gevonden, en er zit ook ergens een vendor waar je kunt gamblen, daar ook een paarse ring vandaan.
Vond deze wel lastig, Warfare+Rogue gaat perfect samen. Storm+Earth wat minder. Lijkt er meer op dat Storm+Rogue of Earth+Warfare beter werkt met de passives.
Uiteindelijk gebruik ik nu letterlijk maar 1 skill (Lightning Bolt) voor alles. Hij is AoE, kan hem oneindig casten ivm lage mana cost en hoge regen, en cast heel snel. Voordeel is dat je dan alle skillpunten in de Barrier & Dodge kan stoppen. Maar vond het ook wel weer jammer dat bepaalde skills best wel matig waren.
Ook al diverse paarse items gevonden, en er zit ook ergens een vendor waar je kunt gamblen, daar ook een paarse ring vandaan.
Ik ben ook door Act 1 heen geblazen met uiteindelijk een level 22 Warfare/Earth fissure, fire aura build en ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
positief:
- visuals en de maps, ik vind die verticale verschillen wel tof, maar snap dat mensen hier problemen mee hebben
- speelt lekker weg
- uitdagende boss battles (totdat je build online komt)
- De setting! Griekse mythologie is altijd een plus.
- Difficulty modifiers dmv ritual.
negatief:
- lengte... yeah I know 'Early Access', maar 6u content voor 24,-? Ik vindt het meer een 'demo'
- Stutter engine 5 🥲 Blurry (TAA en upscaling)
- Houterige animaties t.o.v andere ARPGs
- mastery skills zijn niet heel interessant (Allemaal flat of % increases), uiteindelijk een 1-2 button build, weinig diepgang
- Handjevol masteries met nog minder synergies tussen de masteries.
- Randomized loot drops 🙈 (in TQ1 dropte de monsters de items die ze aan hadden)
Het ziet er uit als Titan Quest II, maar zo voelt het niet. Dan voelt Grim Dawn toch meer als Titan Quest's successor... logisch ook, is van dezelfde developers. Deze devs zijn, naar mijn weten, niet betrokken bij Titan Quest 2.
Voor nu een 5/10 voor de content die er is. Het heeft potentie, maar dan moeten ze vooral qua diepgang en synergies flink aan de bak! En wat doen aan de performance en image output.
En aangezien deze demo 15-20% van de uiteindelijk game bevat zie ik dit niet in 1 jaar releasen.
positief:
- visuals en de maps, ik vind die verticale verschillen wel tof, maar snap dat mensen hier problemen mee hebben
- speelt lekker weg
- uitdagende boss battles (totdat je build online komt)
- De setting! Griekse mythologie is altijd een plus.
- Difficulty modifiers dmv ritual.
negatief:
- lengte... yeah I know 'Early Access', maar 6u content voor 24,-? Ik vindt het meer een 'demo'
- Stutter engine 5 🥲 Blurry (TAA en upscaling)
- Houterige animaties t.o.v andere ARPGs
- mastery skills zijn niet heel interessant (Allemaal flat of % increases), uiteindelijk een 1-2 button build, weinig diepgang
- Handjevol masteries met nog minder synergies tussen de masteries.
- Randomized loot drops 🙈 (in TQ1 dropte de monsters de items die ze aan hadden)
Het ziet er uit als Titan Quest II, maar zo voelt het niet. Dan voelt Grim Dawn toch meer als Titan Quest's successor... logisch ook, is van dezelfde developers. Deze devs zijn, naar mijn weten, niet betrokken bij Titan Quest 2.
Voor nu een 5/10 voor de content die er is. Het heeft potentie, maar dan moeten ze vooral qua diepgang en synergies flink aan de bak! En wat doen aan de performance en image output.
En aangezien deze demo 15-20% van de uiteindelijk game bevat zie ik dit niet in 1 jaar releasen.
[ Voor 4% gewijzigd door Psyx88 op 05-08-2025 14:05 ]
Also: topic voor deel 2 aangemaakt 
[Multi] Titan Quest II
@Psyx88 Copy/paste je reactie anders daar even, kunnen we verder in de nieuwe
[Multi] Titan Quest II
@Psyx88 Copy/paste je reactie anders daar even, kunnen we verder in de nieuwe