pas gelede begonnen met een vriend met xmax mod, damn das is een spam. 3 x de telkine en minotaur lord == potion slik festijn.
btw wat ik ergens las over spriit zwak? spirit is later 1 van de sterkere masteries(lichking, deathchill, ternion met arcane lore) spirit+dream is zelfs 1 van de sterkste builds vanaf epic(je kan legendary uitspelen met een staff uit epic act1, mits die of harrowing is). gwn een staff of harrowing, lichking, deatchill aura met stuff, en dan die bovesnte trance. giga resitance reduction voor de enemy, dan met ternion finish je de rest af. ofc in bossfights je outsider ook summone:P extra leuk met die trance en lich king op hoog level.
ofc je moet wel damage converted to health hebben (anubis relic d8 ik op je staff)
vaak zijn de bow classes erg leuk voor solo, ik doe nu een brigand zonder traps, eignelijk alleen rogue voor de slow en mandrake en ofc lethal strike (en 1 punt in die synergy, voor 3 sec stun)
Edit:
remy, ik heb ze allebei los gekocht en een vriend vna mij ook. hier geen last van gehad, mis echt ene steam issue met het spel?
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 03-11-2011 08:59
]