Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Met Dream combineren, Harbinger is echt een uberbuild.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Bart ® schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:53:
Met Dream combineren, Harbinger is echt een uberbuild.
Wel een uberbuild maar ik vind het uiteindelijk een beetje te makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Het gaat eigenlijk meer om lol dan "OMG xx dmg/s!!". Het visueel effect en de leukheid van de skills/spells is dus belangrijker voor me,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Warfare + Defense (Conqueror) is ook enorm goed en leuk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Gebruiken jullie (spelers van TQ:IT) hier ook de community bugfix patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Speel het niet meer maar ja ik gebruikte die patch, staat ook niet voor niets in de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Haay schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:54:
Gebruiken jullie (spelers van TQ:IT) hier ook de community bugfix patch ?
Uiteraard.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik vind het spel wel erg makkelijk. Met twee snelle zwaarden knal je zo door een groep vijanden heen.
Ik heb een paar vraagjes over de weapon stats:
* Hoe belangrijk is vitality damage? Is +16 hoog?
* Ik kan de snelheid/damage ratio niet goed inschatten. Welk wapen is beter. Fast met 20-25 damage of slow met 35-45 damage?
* Offensive en Defensive ability snap ik niet helemaal. Moet ik blij zijn met +25% offensive ability?

Er is ook een punt wat me behoorlijk irriteert, misschien is het toeval. Bijna elke blauwe item die ik krijg kan ik niet gebruiken voor mijn class, de intelligence requirement is altijd weer te hoog. Het lijkt alsof het spel voor de lol uber armor voor magiers laat droppen, terwijl ik daar dus niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

mister_S schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:45:
Ik vind het spel wel erg makkelijk. Met twee snelle zwaarden knal je zo door een groep vijanden heen.
Ik heb een paar vraagjes over de weapon stats:
* Hoe belangrijk is vitality damage? Is +16 hoog?
Het is een bepaald type damage waar sommige vijanden beter tegen kunnen, anderen hebben er weer een zwakte voor. Of het hoog is, hangt van je level af. Ik zou er persoonlijk niet te veel waarde aan hechten.
* Ik kan de snelheid/damage ratio niet goed inschatten. Welk wapen is beter. Fast met 20-25 damage of slow met 35-45 damage?
Check je dps.
* Offensive en Defensive ability snap ik niet helemaal. Moet ik blij zijn met +25% offensive ability?
Hoe hoger je offensive ability, hoe meer critical hits je maakt (dus meer damage). Zoals met alles: hoger is beter. Maar de vraag is waar je de nadruk op wil leggen. Wat is je speelstijl? Daar hangt een hoop vanaf...
Er is ook een punt wat me behoorlijk irriteert, misschien is het toeval. Bijna elke blauwe item die ik krijg kan ik niet gebruiken voor mijn class, de intelligence requirement is altijd weer te hoog. Het lijkt alsof het spel voor de lol uber armor voor magiers laat droppen, terwijl ik daar dus niets aan heb.
Dan bewaar je die dus voor je volgende playthrough als magiër ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Dus ik zou me het meest moeten richten op dps? Tot nu toe heb ik gekozen voor de snelle zwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

mister_S schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:39:
Dus ik zou me het meest moeten richten op dps? Tot nu toe heb ik gekozen voor de snelle zwaarden.
Je weet wat dps betekent? Damage per second. Jij kan een zwaard hebben dat heel snel is, dat zeg maar 10x per seconde slaat (ik noem maar wat) en dan elke slag 10 damage doet. Ik heb een zwaard dat langzaam slaat, slechts 1x per seconde, maar die doet dan wel 300 damage. We moeten allebei een vijand verslaan met 200 hitpoints. Wie denk jij dat die vijand sneller dood heeft, jij met je snelle zwaard of ik met mijn langzame zwaard?

Jij hebt 10x10=100dps, ik heb 1x300=300dps. Dus mijn zwaard is beter, ook al is ie veel trager.

Aan de andere kant zou een snel zwaard 10x per seconde 20 damage weer beter zijn dan een langzaam zwaard 1x per seconde 100 damage. Dus snelheid zegt he-le-maal niets, en damage ook niet. DPS, daar moet je naar kijken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Bart ® schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:25:
[...]

Aan de andere kant zou een snel zwaard 10x per seconde 20 damage weer beter zijn dan een langzaam zwaard 1x per seconde 100 damage. Dus snelheid zegt he-le-maal niets, en damage ook niet. DPS, daar moet je naar kijken.
behalve dan als je de tegenstander snel een eind moet verzwakken om zijn dps te verlagen, dan kan 1ste toch echt een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

maartend schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:48:
[...]

behalve dan als je de tegenstander snel een eind moet verzwakken om zijn dps te verlagen, dan kan 1ste toch echt een optie zijn.
Ik heb het natuurlijk alleen over rauwe damage, effecten als slow en stun tel ik niet mee in mijn voorbeeld. Uiteraard moet je daar wel rekening mee houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Bart ® op 15-04-2010 08:26 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Plus dat je ook mee moet nemen dat bepaalde skills een KANS op activeren PER HIT hebben.

Wanneer in een fictief voorbeeld een zwaard 4 hits per seconde doet van 10 damage, vergeleken met een lans die 1 hit per seconde doet met 50 damage, dan zou puur naar dps gekeken de lans 50 dps hebben terwijl het zwaard 40 dps heeft. MAAR met die skill heb je wel 4 kansen op activeren per seconde terwijl de lans maar 1 kans op activeren heeft. Wanneer die geactiveerde skill bv. de damage verdubbelt dan is het zwaard ineens veel waardevoller. Zeker wanneer je meerdere monsters om je heen hebt en flink door blijft timmeren zodat die skill bijna voortdurend geactiveerd is/blijft! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat wel, maar als je niet iets hebt met een chance to hit, dan heb ik in sommige gevallen liever een traag wapen. Stel dat je een vijand hebt met 50 hp. Je hebt een zwaard dat 5x per seconde 20 damage doet, en een zwaard dat 1x per seconde 60 damage doet. Dat eerste zwaard doet wel meer dps, maar met het tweede zwaard heb je de vijand in één klap dood. Dat is altijd nog sneller dan 3 klappen met het snelle zwaard. Heb je echter weer sterke vijanden die meer slagen nodig hebben, dan wil je uiteraard weer meer dps hebben.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Oftewel, hoewel de dps veel zegt moet je toch altijd verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
Bart ® schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:44:
Dat wel, maar als je niet iets hebt met een chance to hit, dan heb ik in sommige gevallen liever een traag wapen. Stel dat je een vijand hebt met 50 hp. Je hebt een zwaard dat 5x per seconde 20 damage doet, en een zwaard dat 1x per seconde 60 damage doet. Dat eerste zwaard doet wel meer dps, maar met het tweede zwaard heb je de vijand in één klap dood. Dat is altijd nog sneller dan 3 klappen met het snelle zwaard. Heb je echter weer sterke vijanden die meer slagen nodig hebben, dan wil je uiteraard weer meer dps hebben.
Wat mij wel is opgevallen, dat als je op dat gebied een traag met een snel wapen vergelijkt.Dat het snellere wapen ook sneller is met de 1e aanval.
Dus dan kan het wel een verschil worden met welk wapen je het monster het snelst dood hebt.

Als we even van jouw voorbeeld uitgaan.
Dan zou je in theorie met het tragere wapen het monster eerder dood krijgen, echter duurt het bij het tragere wapen langer voordat hij de aanval uitvoerd zodra je de aanval inzet.

Hopelijk is het een beetje duidelijk zo.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Als je bijvoorbeeld ook bleeding, poison of burn dmg doet dan lijkt me sneller slaan juist beter, want dan deel je de dmg-over-time veel vaker uit. Ik weet niet of het ook stacked, maar als je meerdere enemies elk 1 keer slaat dan kun je uiteindelijk het hele groepje eerder dood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Naast Diablo 2 is dit echt een goede hack & slash RPG. Heb hem eergisteren maar weer eens geïnstalleerd samen met IT. Tevens die community patch 1.17a gebruikt. Ga nu eens Warfare/Dream proberen, Harbringer geloof ik. Tot nu toe alleen nog maar combinaties met Hunting gedaan.

Lekker tot lvl 20 alsnog met een boog klooien :P Veilig van afstand dingen damagen en dan van dichtbij de genadeknap. De itemdrang is ook in deze game net zo erg als bij Diablo 2 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 15-04-2010 17:23 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook pas begonnen met TQ. Inderdaad een toffe game. Spelen tweakers dit nog online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
Ja, speel het nu via lan. Echt een leuk spel om weer te spelen. Ben begonnen als Oracle en lekker co-op spelen. nu nog level 20 en op Epic net opnieuw begonnen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een n00b question, maar hoe versla ik in hemelsnaam die Nessus (Centaur lord die je moet verslaan om te mogen spreken met de romeinse generaal). Ik ben level 7 en heb nog niet veel kans gezien veel hoger te levellen, maar die Nessus roept telkens weer nieuwe centaurs op als zijn companions dood zijn. Ik maak geen kans op deze manier.
Ik ben een necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
daar was ik pas geleden ook voor het eerst voorbij gekomen, ik heb de boss geaggroed en ben toen een stuk teruggerend, ik heb zelf nooit enige adds voorbij zien komen en al health pots drinkend heb ik de baas verslagen, redelijk simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk level was jij dan? Met 15 health pots was ik er nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
7 of 8 ofzo, kheb wel een stuk of 15/20 pots er doorheen gegjaagd toen, gelijk weer gebruiken nadat cooldown eraf was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kl*te baas zeg. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat je hem enkel door health te spammen kunt verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
deze baas is heel makkelijk door net buiten range van de baas te gaan lopen. de baas "reset dan" en voordat hij terug gelopen is loop je weer "in" range. dan verliest de baas namelijk geen health en jij kan mini-pauzes inbouwen. voor ranged is het dan zoiezo eitje. gwn schieten weglopen > teruglopen schieten enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik heb er nooit echt veel moeite mee gehad, gewoon hem weglokken bij de rest, en dan is het best makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:09:
Wat een kl*te baas zeg. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat je hem enkel door health te spammen kunt verslaan?
Wacht maar tot je bij Typhon komt :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
gisteravond kwam ik bij een andere baas terecht, die cyclops, dat was ongeveer hetzelfde alleen soms uit range lopen zodat ie weer wegloopt en weer aanvallen zodra je full health bent en dan als een idioot meppen totdat je weer low on health bent en weer wegrennen, beetje lame tactiek hoop dat het bij andere bazen iets interessanter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
RoricNormannum schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:02:
gisteravond kwam ik bij een andere baas terecht, die cyclops, dat was ongeveer hetzelfde alleen soms uit range lopen zodat ie weer wegloopt en weer aanvallen zodra je full health bent en dan als een idioot meppen totdat je weer low on health bent en weer wegrennen, beetje lame tactiek hoop dat het bij andere bazen iets interessanter word.
Hij heeft opzich maar 2 echt gevaarlijke aanvallen:
- Zijn schreeuw, die stunned je (en doet schade geloof ik).
- Een aanval met zijn club, een hele schokgolf achter laat, doet ook behoorlijk wat schade.

Gelukkig is hij behoorlijk traag, dus zijn die aanvallen goed te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Bart ® schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:29:
[...]

Wacht maar tot je bij Typhon komt :').
Ja lol, vooral op de hoogste moeilijkheidsgraad..
Zelfs met een trainer/character editor kreeg ik hem nog maar nipt dood... (maar ik zuig dan ook behoorlijk in dit spel) :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Occy74 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:12:
[...]

Ja lol, vooral op de hoogste moeilijkheidsgraad..
Zelfs met een trainer/character editor kreeg ik hem nog maar nipt dood... (maar ik zuig dan ook behoorlijk in dit spel) :P
Hmm die is toch niet bepaald moeilijk? Tenminste als je een beetje normaal lvled moet je hem normaal kunnen verslaan. Hades, en de weg ernaar toe, is een stuk sterker en lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:33:
[...]

Hmm die is toch niet bepaald moeilijk? Tenminste als je een beetje normaal lvled moet je hem normaal kunnen verslaan. Hades, en de weg ernaar toe, is een stuk sterker en lastiger :)
Ik had met normaal levelen toch echt heel wat health potions nodig... Hades ging me echt stukken makkelijker af :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik vindt Typhon wel een stuk makkelijker geworden met de nieuwste patches.
Toen het spel net uit was, was ie een stuk moeilijker, weet alleen niet meer waarom precies :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Toen het spel net uit was, was ie eigenlijk makkelijker, omdat toen de regenerationzuil en poisonzuil enzo oneindig waren, na een patch kon je die nog maar eenmalig gebruiken...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb TQ er ook nog maar weer een keer bijgepakt, blijft toch wel leuk.

Was een paar maand geleden toen we eerst Sacred 2 deden en daar zat van waren ook weer met TQ begonnen maar was snel saai, waarom weet ik niet. Wellicht door TQvault en dat dupen. Nu gewoon niet gebruiken en het blijft veel leuker. Dom ook dat die TQvault weer ook dupen en unsocketten erin heeft als het nu gewoon stash was en meer niet dan vond ik het veel beter. Nu kan je gewoon de verleiding niet weerstaan om relics te completen en te switchen naar de beste bonus. Of potions te stacken tot 1000 enzo (met dupe)

Ik speel het nu gewoon en ga ook geen iems bewaren voor andere builds, je vind toch genoeg.
Misschien toch maar IT er een keer bij proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Heb Immortal Throne nu, en natuurlijk gelijk de Dream magic proberen. Ik dacht ik ga even die Nightmare creature gebruiken met wolfjes erbij. Maar nu ontdek ik dat bijna alle Dream magic van die maffe wazige distortion effect geven :/ Gewoon bijna alle casted effects enzo maken de boel troebel en dat stoort toch echt. Wat was er mis met gewoon magic en sprite achtige effecten? Nu vind ik het al gelijk minder aan want dat distortion is echt irritant.

Hebben meer mensen hier last van? of stoort het julie niet.

Ik verheugde me echt op de nieuwe features zoals item pickup lock en de caravan enzo. Niet eens zozeer om de nieuwe class, maarja om dan speciaal die class niet te gaan doen is ook niet leuk. Het is toch geen gezicht om bij elk groepje mobs dat distortion te hebben het hele spel door? Ik vind het in elk geval een behoorlijke afknapper.

Is het op een of andere manier niet uit te zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 29-07-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja hoor, gewoon geen punten spenderen aan Distortion :D. Ik vind dat effect ook niet echt geweldig eruit zien, maar het stoort me niet ofzo. Zo goed is die skill ook weer niet, je kan hem prima missen. Waar je wel punten aan uit moet geven is Phantom Strike, Lucid Dream en Trance of Convalescence, die zijn echt meesterlijk :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hebben phantom strike e.d. ook niet van die troebele effecten?

Ik speel tegenwoordig allemaal met classes in combinatie met de dream class, en vindt het niet echt irritant. Was in het begin wel wennen.

Speel het de laatste tijd samen met m'n vriendin via LAN, is erg leuk om te doen op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phantom Strike wordt ook heel kort alles troebel. Lucid Dream en Trance niet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nee ik zie gewoon de meeste skills met die effecten: een paar die ik getest heb:

Empathy Trance (vooral als je met party member steeds in en uit de range loopt)
Distortion Wave
Distort Reality
Phantom Strike
De summon Nightmare als hij schiet (dus bijna elke 2 seconden)

De rest kad ik nog niet kunnen zien.

Maar ik had speciaal de Dream Magic gekozen voor de skill Master Mind voor de rest van de pets te buffen.
Is die trouwens permanent of moet de Nightmare het eerst casten (en dat kan dus tegevallen net als dat de Wisp de Eye of the Storm amper doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik denk dat ie permanent is. Moet je even kijken of onder de healthbar van je pet continu een icon te zien is van die skill, dan weet je het zeker.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bart ® schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:37:
Ik denk dat ie permanent is. Moet je even kijken of onder de healthbar van je pet continu een icon te zien is van die skill, dan weet je het zeker.
Ik heb hem nog niet kunnen kiezen ben nog niet zo hoog met de level, maar omdat er mana bij staat 50 dacht ik, denk ik dat de pet hem moet casten.

Alleen met de wisp is het het geval dat de skill van hem 30 seconden duurt, en cast hij hem haast nooit (terwijl hij wel genoeg mana heeft)
Die pet buffs zouden gewoon permanent moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Leuk dat mensen dit nog steeds spelen.
Ik speelde tot voor kort ook nog, maar de lol gaat er toch vanaf als je hem rond hebt gespeeld.

Jammer dat je niet meteen de moeilijkste graad kunt spelen.

Verder vind ik het ook jammer dat wanneer je bijv. online gaat dat er veel zijn die 'zelfgemaakte' items hebben, waardoor ze behoorlijk overpowered zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

FragNeck schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:54:
Leuk dat mensen dit nog steeds spelen.
Jammer dat je niet meteen de moeilijkste graad kunt spelen.
Alsof je het meer dan 1 vijand vol zou houden :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja je moet je level en gear eerst opwerken om dan aan te komen op epic en/of legend.
Of wil je dat je meteen aan epic kan beginnen met een lvl 35 char en dat je dan al je points even mag uitdelen. Ik denk dat op die manier het spel nog eerder saai is.

Volgens mij had je zoiets bij Sacred ook toen Underworld er kwam, 2 voor geskillde characters echt lame.
Bij Neverwinter Nights ook. "Ja dan kan je meteen aan de expansion beginnen!" -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Bij Titan Quest vindt ik het behoorlijk vervelend eigenlijk dat je 3x opnieuw hetzelfde moet gaan spelen. Het gaat gewoon om legnedary waar je dan die bossen enz kan campen voor items, alle vorige niveaus zijn dan waardeloos. Zeker als je nu de uitbreiding hebt moet je nog langer en klopt de verhouding niet meer. De uitbreiding op normaal op het laatst is gewoon moeilijker dan het origineel op epic.

Maarja maakt niet uit, ik ben weer begonnen met spelen samen met wat andere lui en zit nu op lvl 43 met een hunter/warfare.

Ik snap alleen niet hoe jullie dat doen met je health? Ik heb met custom maps een char gemaakt op level 75 die maximaal gegeared is (12000dps) maar wordt keihard geownt door bossen op legendary meestal in 1 hit dood.

En hoe komen al die resistence dingen in de - te staan ipv van +, magic etc doet nu nog meer schade dan normaal zeg maar.

[ Voor 24% gewijzigd door Metalbuster op 31-07-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik snap julie niet hoor, het gaat toch om het spelen van het spel zelf en het skillen en ondertussen vinden van spul. Ik begin zovaak opnieuw met een maat, ook met Diablo hebben we wel 500 keer gespeeld (en nog nooit Hell difficuty uit gespeeld)

Julie ook altijd met "ik wil alleen legendary spelen en bosses grinden"

Wat een ramp ook, "oh als ik nu een andere class wil proberen moet ik alles overnieuw doen!"
Hoevaak ik wel niet na lvl 30 denk ik wil toch maar iets anders doen en dan gewoon opnieuw bezig gaan.

Als je dat niet leuk vind ga je toch gewoon een andere game spelen die je maar 1 keer "hoeft" te spelen.
zoals Gothic ofzo,`fuck zelfs Oblivion heb ik meerdere keren overnieuw gedaan omdat ik een andere class wilde doen.

[ Voor 40% gewijzigd door Bulls op 01-08-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Metalbuster schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:08:
Bij Titan Quest vindt ik het behoorlijk vervelend eigenlijk dat je 3x opnieuw hetzelfde moet gaan spelen. Het gaat gewoon om legnedary waar je dan die bossen enz kan campen voor items, alle vorige niveaus zijn dan waardeloos. Zeker als je nu de uitbreiding hebt moet je nog langer en klopt de verhouding niet meer. De uitbreiding op normaal op het laatst is gewoon moeilijker dan het origineel op epic.

Maarja maakt niet uit, ik ben weer begonnen met spelen samen met wat andere lui en zit nu op lvl 43 met een hunter/warfare.

Ik snap alleen niet hoe jullie dat doen met je health? Ik heb met custom maps een char gemaakt op level 75 die maximaal gegeared is (12000dps) maar wordt keihard geownt door bossen op legendary meestal in 1 hit dood.

En hoe komen al die resistence dingen in de - te staan ipv van +, magic etc doet nu nog meer schade dan normaal zeg maar.
Op Legendary zijn die resistancys veel belangrijker dan je dps. Je kan beter dps van 3000 hebben en je resistances op 80%, armor op 1500 en projectile miss chance van 50%, dan een dps van 12000 en de rest fucked up.

Die resistances komen in de min door de hogere moeilijkheidsgraad. In normal is het 0%, in epic -40% en in legendary dacht ik -80&. Dus als je een item hebt van +35, dan zit je in normal op 35, in epic op -5 en in legendary op -45...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Om iets preciezer te zijn:
-40% reduction for main resistances, and -25% for secondary in epic.
-100% reduction for main resistances, and -50% for secondary in legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Bulls schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:28:
Ik snap julie niet hoor, het gaat toch om het spelen van het spel zelf en het skillen en ondertussen vinden van spul. Ik begin zovaak opnieuw met een maat, ook met Diablo hebben we wel 500 keer gespeeld (en nog nooit Hell difficuty uit gespeeld)

Julie ook altijd met "ik wil alleen legendary spelen en bosses grinden"

Wat een ramp ook, "oh als ik nu een andere class wil proberen moet ik alles overnieuw doen!"
Hoevaak ik wel niet na lvl 30 denk ik wil toch maar iets anders doen en dan gewoon opnieuw bezig gaan.

Als je dat niet leuk vind ga je toch gewoon een andere game spelen die je maar 1 keer "hoeft" te spelen.
zoals Gothic ofzo,`fuck zelfs Oblivion heb ik meerdere keren overnieuw gedaan omdat ik een andere class wilde doen.
Vergelijking van helemaal niks, bij Titan Quest doe je 3x hetzelfde verhaal met 1 poppetje met dezelfde class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Metalbuster schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:13:
[...]

Vergelijking van helemaal niks, bij Titan Quest doe je 3x hetzelfde verhaal met 1 poppetje met dezelfde class.
De vergelijking die Bulls maakt gaat inderdaad niet op want we hebben het hier over hack&slash games en die hebben vrijwel altijd meerdere moeilijkheidsgraden die je moet doorlopen. Ik snap wel wat Bulls bedoelt maar wil je hack&slash games spelen zit je hier bijna altijd aan vast.
Zelf heb ik er ook totaal geen moeite mee, tuurlijk na tig keer raakt het saai maar dat geldt hetzelfde voor mfen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Metalbuster schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:13:
[...]

Nogmaals je hóéft het niet 3x te spelen. Ja als je ooit max wil worden ok, maar niemand verplicht je om het spel 3x over te spelen. Had je dan liever gehad dat je 2x zo snel skillde (en ook zo snel moeilijker werd) zodat je met 1 play through lvl 65 kan worden?

In TQ kun je elke skill van je build wel doen in 1 playthrough alleen dan niet maxed (en dat hoeft ook niet want dat is voor de hogere difficulty levels)

Het is gewoon net als in Diablo 2 als je het uit gespeeld hebt kun je kiezen om een moeilijkere versie te spelen en verder te skillen.

Zo zitten deze games nu eenmaal in elkaar. Ik snap niet dat mensen dat raar vinden. Wees blij dat het kan als ze cheapo waren kon je alleen maar "normal" spelen en lvl 35 max zijn. En als je het niet leuk vind ga je het toch gewoon niet spelen? Niemand verplicht het je om max te worden.

Maargoed..

Ik vind het helemaal niet erg. En meestal als ik in Epic aankom denk ik "oh ik heb alle skills al wel zo'n beetje gezien ik ga een nieuwe build maken" En dan begin ik vrolijk overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:48:
Om iets preciezer te zijn:
-40% reduction for main resistances, and -25% for secondary in epic.
-100% reduction for main resistances, and -50% for secondary in legendary.
Ah kijk aan, ik wist het ook niet helemaal zeker meer :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik lees op verschillnde plaatsen dan bepaal de skills bugged zijn? Zoals Triumph van Battle Standard (Warfare) en Ravages of time van de Deathchill Aura (Spirit) Meeste posts zijn uit 2007 en 2008 etc. Is dat nog steeds het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Bulls schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 01:44:
Ik lees op verschillnde plaatsen dan bepaal de skills bugged zijn? Zoals Triumph van Battle Standard (Warfare) en Ravages of time van de Deathchill Aura (Spirit) Meeste posts zijn uit 2007 en 2008 etc. Is dat nog steeds het geval?
Ja. Alhoewel wel een hoop wordt opgelost met de fan made patch. Hoeveel er nog overblijft aan bugs kun je wel in de changelog enzo lezen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die patch is inderdaad een must have, speelt een stuk fijner en geeft iets betere performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:24

Magic666

No one's neighbour!

Gisteren wat raars meegemaakt: Ik dacht laat ik TQ weer eens installeren (originele cd) en een poppetje maken maar dan met andere skills, had er 1tje met warfare en wilde eens een natureboy (:P) maken.

Was ik net lvl 3, had al een beetje goud en soort van leuke gear (als dat al kan op lvl3 natuurlijk ;) ).
Loop ik daar, opeens beelscherm zwart, monitor op standby maar pc nog aan... ik: WTF?

Kon doen wat ik wilde maar pc moest op de harde manier uit en weer aan. :(

Maar goed, ik TQ opnieuw opstarten, zag ik in het menu al dat mijn gear weg was.... ik: oh oh....
Ik start save game op, sta ik weer vrolijk bij het beginpunt! Al mijn gear weg! Op de map zag je nog wel de weg die ik al gelopen had en mijn quests waren ook gewoon bijgehouden!

Iemand ook wel eens meegemaakt? Is er een manier om je poppetje te backuppen ofzo? Nu was het lvl3 maar moet er niet aan denken om dit op een hogere lvl mee te maken!

Edit: spel was v 1.30
Edit 2: of toch maar Torchlight aanschaffen via Steam...

[ Voor 3% gewijzigd door Magic666 op 11-08-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nog niet mee gemaakt, ik heb zelfs een keer zelf gereset omdat ik een rollback op wilde wekken door verkeerde mastery dicht geklikt te hebben (en dan dus gekozen) Maar was nog als het was.

Je kan wel tussendoor gewoon save game doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Heb ik in een variant al meegemaakt: het spel crashed gewoon na een iets langere tijd spelen. Is heel irritant. En inderdaad, je afgelegde weg is dan zichtbaar, maar je moet vanaf het laatste waypoint opnieuw beginnen, alle vijanden staan er weer, en je loot ben je kwijt.

Het enige wat ik er op gevonden heb, is veel saven. Maar dan nog start je steeds vanaf het laatste waypoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik dat nooit meegemaakt.. kan het niet helemaal vinden of je voor de fanpatch ook IT nodig hebt maar anders zou ik die zeker installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

IT heb ik ook nog ergens liggen ja... hmmm TQ+IT installeren, officieel patchen en dan fanpatch erover en dan opnieuw beginnen een optie?

Torchlight ook maar aangeschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:47:
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik dat nooit meegemaakt.. kan het niet helemaal vinden of je voor de fanpatch ook IT nodig hebt maar anders zou ik die zeker installeren!
Ik kan herinneren dat ik ergens gelezen heb dat die FanPatch voor TQ en IT is maar dat weet
ik niet zeker.

Trouwens is die expansion zeker de moeite waard (ongeveer 6 euro voor betaald)
Zou Iron Lore daar nog wat van zien? Ik gun het hun wel namelijk. Echt zo raar dat ze Failliet zijn gegaan terwijl het toch echt een populaire RPG was/is.
IT heb ik ook nog ergens liggen ja... hmmm TQ+IT installeren, officieel patchen en dan fanpatch erover en dan opnieuw beginnen een optie?

Ik ben laatst met een maat ook weer begonnen en vermaak me echt prima. We gaan nu een keer echt voor Epic/Legend, heb een Harbinger en mn maat een Conqueror, hoop dat het gaat lukken. :D

[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 11-08-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Magic666 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:01:

Dan al helemaal doen, IT voegt gewoon zoveel toe aan TQ dat het zonde is als je die niet zou installeren.
Zeker doen dus want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad (behalve rubberbanding in de crystalline hall).
Bulls schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:04:
[...]

Trouwens is die expansion zeker de moeite waard (ongeveer 6 euro voor betaald)
Zou Iron Lore daar nog wat van zien? Ik gun het hun wel namelijk. Echt zo raar dat ze Failliet zijn gegaan terwijl het toch echt een populaire RPG was/is.
Niet echt raar.. THQ heeft gewoon het kraantje dichtgedraaid toen de begin verkopen tegen vielen. Daar draait het helaas tegenwoordig om, de hoeveelheid sales in de eerste 2-4 weken is belangrijk als die tegenvallen dan doe je het 'slecht'. Overigens krijgen de licentiehouders (oud bazen ILE) nog steeds geld van de verkopen want TQ/IT is overtime nog heel erg veel verkocht. Die bazen hebben overigens toen nog een deel bijgedragen aan de ILE werknemers waarmee een deel Grim Dawn is begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hier nog nooit zo'n reset-crash gehad. En IT is het zeker waard, alleen al vanwege de caravandriver, gear wisselen, gear opnieuw indelen, en het verbeterde oppakken van items _O_.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmmm dacht IT nog ergens te hebben liggen maar ik kan hem met de beste mogelijkheid niet vinden!

Op steam zie ik wel de goldversie van TQ+IT voor 20 euro staan... hmm......
*keuzes* *keuzes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik had IT gewoon bij een webshop gekocht duurde even 2 dagen maar dan had ik hem wel voor 6 euro.

Trouwnes kun je hem netzogoed bestellen en dan alvast beginnen, tenzij je echt de Dream mastery wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Heb net TL gekocht maar ik denk dat ik die goldversie wel neem, IT had ik niet op legale wijze zeg maar ;)

Nadeel: 2x TQ... maar och voor die 20 euro heb je weer een hoooop spelplezier en je moet wat totdat D3 uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Magic666 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:41:
hmmm dacht IT nog ergens te hebben liggen maar ik kan hem met de beste mogelijkheid niet vinden!

Op steam zie ik wel de goldversie van TQ+IT voor 20 euro staan... hmm......
*keuzes* *keuzes*
Gewoon wachten tot ie weer in de bonus is, tijdje terug was ie 5 euro op steam, en summer sale was ie 7,50. Zonde om er dan 20 aan uit te geven...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Doen ze vaak dat soort sales? Ben een steamgebruiker van heeel lang geleden en ben eigenlijk pas sinds kort weer met Steam begonnen.

• Bulls
Och met die dingen vis je toch vaak achter het net, of in mijn geval vang ik het voordat de net geplaatst word.
Zoals L4D2 heb ik voor 49 euro gekocht en 2 week later was ie 29, Mount and Blade Warband had ik voor 29 euro en 3 dagen later was ie 15 euro. Die dingen gebeuren mij altijd.

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Magic666 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:47:
Doen ze vaak dat soort sales? Ben een steamgebruiker van heeel lang geleden en ben eigenlijk pas sinds kort weer met Steam begonnen.
Elke week hebben ze wel weer iets in de bonus, het is alleen wachten tot het juiste. Ik heb TQ+IT dus voor 5 euro, Flatout:UC voor 2 euro, GTA IV voor 7,50, Borderlands voor een tientje en alledrie de DLC's daarvoor voor 8 euro... Je vist alleen achter het net als je geen geduld hebt om te wachten op een aanbieding ;).

Cunning linguist.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmmmm dan toch eerst maar verder met TL en elke dag ff kijken in de Steamstore :P

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb net online TQ Gold (dus inclusief Immortal Throne) gekocht, leuk voor de vakantie. Ik heb alleen geen savegames meer van TQ en als ik een nieuw character start, krijg ik de gewone TQ campaign.

Moet ik eerst de gewone campaign hebben gedaan voordat ik een IT campaign kan doen ? Zo nee, hoe start ik dan (met een nieuw character) de IT campaign ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Immortal throne is niet echt iets alleenstaand.
het voegt heel veel dingen toe aan TQ, maar het verhaal en zo blijft het zelfde

Hello there

• Remy!!!!
Sinester schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:51:
Immortal throne is niet echt iets alleenstaand.
het voegt heel veel dingen toe aan TQ, maar het verhaal en zo blijft het zelfde
Het "verhaal" wordt wel uitgebreid met een extra act.
En het is niet mogelijk om direct in IT te beginnen.

• psychoclown
Je moet eerst TQ doorlopen alvorens je bij de extra act komt, alle nieuwe features/items en mastery zijn uiteraard wel beschikbaar vanaf het begin.

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:53:
Je moet eerst TQ doorlopen alvorens je bij de extra act komt, alle nieuwe features/items en mastery zijn uiteraard wel beschikbaar vanaf het begin.
Je moet wel IT gelijk opstarten, je krijgt dan namelijk gewoon eerst de TQ campaigns en daarna gaat ie door met de IT campaign. Als je eerst via TQ speelt, mis je alle nieuwe features van IT. Gewoon gelijk IT starten dus!

Cunning linguist.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ok, Thanks.... vanaf de start dus maar :D

• psychoclown
Bart ® schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:56:
[...]

Je moet wel IT gelijk opstarten, je krijgt dan namelijk gewoon eerst de TQ campaigns en daarna gaat ie door met de IT campaign. Als je eerst via TQ speelt, mis je alle nieuwe features van IT. Gewoon gelijk IT starten dus!
Ja tuurlijk maar dat leek me nogal logisch.. anders zou je alsnog niet IT spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind het vreemd dat hij niet IT gewoon in de TQ dir bij in installeerd, maar een eigen aanmaakt.

Ben net met mn DW Harbinger uit de Tower of Judgement, Gaat echt lekker zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:26:
[...]

Ja tuurlijk maar dat leek me nogal logisch.. anders zou je alsnog niet IT spelen 8)7
Ik denk dat er best veel mensen zijn die eerst gewoon TQ opstarten, en als ze dat uitgespeeld hebben IT pas aanslingeren... Dus ik vermeldde het er maar even expliciet bij ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heb met een hunter de campaign op normal doorlopen en ben nu een tijdje bezig (act2) op epic.

Tot nu toe glij ik er door als was het een pakje boter. Alles gestopt in de hunter tree, nog niks gedaan met mijn second mastery (storm)

Ik vind het toch wel een erg goed spel en het ziet er imho ook nog steeds erg goed uit. Eens kijken hoeveer mijn hunterje komt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
-SaveMe- schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:18:
Heb met een hunter de campaign op normal doorlopen en ben nu een tijdje bezig (act2) op epic.

Tot nu toe glij ik er door als was het een pakje boter. Alles gestopt in de hunter tree, nog niks gedaan met mijn second mastery (storm)

Ik vind het toch wel een erg goed spel en het ziet er imho ook nog steeds erg goed uit. Eens kijken hoeveer mijn hunterje komt ...
Je moet storm nimbus uppen dan heb je nog meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben net begonnen aan de storm tree en heb inderdaad daar mijn eerste punten ingestopt :)
Het speelt nog steeds erg lekker weg. Lekker genoeg om af en toe op te pakken totdat d3 er is ...

Torchlight vind ik dan toch veeeeel saaier...

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:15
Persoonlijk zou ik de standaard Titan Quest + Expansion niet meer kunnen spelen nu ik zo bekend ben met wat wél en wat niet goed werkt qua characters. Hiervoor zijn leuke versies gemaakt geheten X2, X3, X4 en XMax. Allen met het aantal monsters vermenigvuldigd met het nummer, waarbij XMax voor 10X staat. Dat laaste is wellicht erg moeilijk voor solo play, maar het geeft je uiteraard betere kansen op goede loot ;)

Het aantal eindbazen gaat niet verder dan 3 overigens, en voor zover ik weet zal enkel in Egypte de boel hierop vastlopen omdat één eindbaas niet te verslaan is met deze mods. Verder echt een aanrader! Niks is zo mooi om een kudde skeletten om te blazen met een welgemikte Volcanic Orb })

Persoonlijk vind ik dit spel ook vermakelijker dan Diablo qua classes en setting. Helaas zijn de items bij Diablo weer net wat leuker, met mooiere sets. Ook is Diablo beter gebalanceerd, maar dat maakt Titan Quest ook weer Titan Quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel ook opnieuw begonnen en ben aan 3 builds tegelijk bezig.
ééntje melee,
ééntje met een bow,
en de andere met een staff.

Hamer build
http://www.titancalc.com/...-8-8-0-12-0-0-0-6-0-0-0-0

Bow user
http://www.titancalc.com/...-12-6-8-10-6-0-6-12-6-0-0

Staff user
http://www.titancalc.com/...0-2-8-0-0-8-12-0-0-12-8-0

Ik weet dat ik lang ga moeten levellen voor alle skills maar dit is maar een richting die ik uit wel.
Ik steek wel skills in de punten die ik het meeste nodig heb op de moment dat ik aan het spelen ben.
En zo kan ik al mijn gevonden gear wel aan één of ander mannetje kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Even een heads-up:

Titan Quest + Immortal Throne voor 2,49 € in de steam store, mooie gelegenheid om deze games aan je steam collectie toe te voegen!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gekocht voor 2,50. En ik heb er spijt van dat ik hem niet eerder had gekocht. Ik was meteen weer drie avonden kwijt aan dit spel. Graphics zijn zeer goed te doen en ook de effecten in het spel zijn leuk te noemen zoals het bewegende gras als je er doorheen loopt en hoe je de vijanden in water kan meppen of en ravijn in te beuken.

Ik ben ondertussen al in de Expension aangekomen en ik zit al tijden met een wapen dat +31% damage geeft en in totaal +20% Attack speed. Dit wapen (Groen) heb ik ooit begin Babylon gevonden en sindsdien geen betere kunnen vinden die het DPS verhoogt. Nu halverwege de expansion als Assasin zit ik op 400 dps.

Verder nog een vraagje, klopt het dat je als Assasin niet meer nodig hebt dan Nightshade + Mandrake uit de rogue class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Geen idee, ben nog niet assassin geweest. Maar let wel dat DPS niet heilig is. Ik heb liever iets minder DPS met wat meer protection bijvoorbeeld. Zeker als je op epic en legendary komt, dan zegt dps geen drol, want als je dood bent doe je over het algemeen vrij weinig damage.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:49:
Maar let wel dat DPS niet heilig is. Ik heb liever iets minder DPS met wat meer protection bijvoorbeeld. Zeker als je op epic en legendary komt, dan zegt dps geen drol, want als je dood bent doe je over het algemeen vrij weinig damage.
Te weinig DPS is overigens ook gevaarlijk, want hoevele protection je ook hebt, als je je vijand niet snel genoeg om kunt leggen krijgt hij de tijd om jouw verdediging langzaam af te breken, iets wat vooral met groepen vijanden je dood kan betekenen.
Een goeie mix van damage en protection vul je aan met health leech, zodat je niet in één tik van een eindbaas dood bent, en jij snel genoeg schade aanricht dat je health weer vol is als ie je de tweede tik verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:07:
[...]

Te weinig DPS is overigens ook gevaarlijk, want hoevele protection je ook hebt, als je je vijand niet snel genoeg om kunt leggen krijgt hij de tijd om jouw verdediging langzaam af te breken, iets wat vooral met groepen vijanden je dood kan betekenen.
Een goeie mix van damage en protection vul je aan met health leech, zodat je niet in één tik van een eindbaas dood bent, en jij snel genoeg schade aanricht dat je health weer vol is als ie je de tweede tik verkoopt.
Mwa, met mijn 85% chance te evade projectiles hoef ik niet veel dps te hebben tegenover boogschutters en mages hoor ;). Run speed van 160% zorgt er voor dat ik de melee-vijandjes makkelijk kan ontwijken. Lage dps doet het dan prima... Helemaal als je nog eens 20% lifeleech hebt ofzo, en alle resistances op 80%.

[ Voor 4% gewijzigd door Bart ® op 04-11-2010 14:23 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bart ® schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:49:
Geen idee, ben nog niet assassin geweest. Maar let wel dat DPS niet heilig is. Ik heb liever iets minder DPS met wat meer protection bijvoorbeeld. Zeker als je op epic en legendary komt, dan zegt dps geen drol, want als je dood bent doe je over het algemeen vrij weinig damage.
Melee dps = Defender + ranger combo(de synergie moet je zelf maar uitvinden). Geen enkele melee klasse gaat dat overtreffen op enige manier(ik heb dit spel met 5 vrienden gespeeld allemaal gemengde klasses, en ik outdpsde iedereen. Inc de mages). Ohja en je kan niet sterven, nooit niet(YAY). Je bent wel equipment afhankelijk maar zelfs dat valt voor een melee klasse reuze mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 04-11-2010 23:12 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Voor de gene die niet weet welke class hij moet gaan doen weet ik nog wel een leuk random sellectie tooltje.
Op deze site heeft iemand een scriptje gemaakt voor verlotingen op het forum en die kun je dus mooi gebruiken als je voor de grap een compleet random class combo wil gaan maken.

Ga naar deze site: http://server3.xboxworld.nl/verloter.php Schijnt niet te werken op dit moment raar genoeg.
En vul deze lijst in:

Assassin
Avenger
Battlemage
Bone Charmer
Brigand
Champion
Conjurer
Conquerer
Corsair
Diviner
Dreamkiller
Druid
Elementalist
Evoker
Guardian
Harbinger
Haruspex
Illusionist
Juggernaut
Magician
Oracle
Paladin
Prophet
Ranger
Ritualist
Sage
Slayer
Soothsayer
Sorcerer
Spellbinder
Spellbreaker
Summoner
Templar
Thane
Warden
Warlock

Dat zijn alle mogelijke combinaties.

Kijk op www.titancalc.net waaruit de combinatie bestaat.

Je kan jezelf voor de gek houden als je niet blij bent met de uitkomst van de verloter om nog een paar keer te klikken, maar als je via deze manier je keuze wilt maken dan moet je het ook gewoon eerlijk doen lijkt me :D Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochtendkoffie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik ben zelf ooit tot halverwege arc 4 gekomen (IT's arc), maar helaas ben ik daarvan de savedgame kwijt geraakt.
Nu ben ik hem sinds een weekje of 2 aan het herspelen met een pyromancer, en dit is gewoon easy mode.
Ik heb 12/12 punten in Earth Enchantment, en 12/12 punten in Ring of Flame en vaak hoef ik niet meer te doen dan middenin een groep mobs te gaan staan, en de leider 1 of 2x te raken, en hero/boss mobs zijn haast ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ben ook weer eens opnieuw begonnen. Ditmaal een Warror (Conquerer). Nu level 30, dps rond de 400 en goeie armor. Ik knal door het spel heen. :)

Is wel weer eens leuk. Ben benieuwd of ik aan het einde van normal nog zin heb om legendary te doen (en daarna evt. epic...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als ik jou was zou ik het andersom doen :+

Leuk om te zien dat er altijd nog wat tweakers zijn die TQ spelen, zelf al een tijd lang niet aangeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Zeau, Typhon dood. Ik een keertje dood, was even vergeten dat je die 'kometen' aanval te allen tijde moet ontwijken anders ben je instant dood. :P

Op naar de onderwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:07
Ik heb zojuist via Steam TQ en IT voor € 2,50, ja mensen € 2,50 gekocht.
Ziet er erg goed uit en ik had nog niet zo'n soort game in m'n library.
Ik ben benieuwd! En voor dit geld kan het nooit een miskoop zijn. :)

Edit: Ik zie nu twee games in m'n library. Is IT nu dezelfde game maar dan met extra content? (mits je het origineel hebt lijkt me)

[ Voor 23% gewijzigd door Fanatix op 21-12-2010 17:10 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste