Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:08:
Ik heb het spel bijna uitgespeeld. Moet alleen nog de portal aanklikken om de volgende moeilijkheids graad aan te klikken.
Maar volgens mij is het verstandiger om eerste de sidequests te halen waar je punten/res van krijgt.

Ik begon met een fire/earth mage voornamelijk in masterylvl punten stoppen. Daarna 2ndary een summoner gekozen. Die wolf daar was ik vrij snel klaar mee. Af en toe de heal gebruiken om mijn firesummon, de auro waarmee je sneller loopt is altijd mooi meegenomen. De refresh skill op het einde was wel weer handig om snel eruptions/fireballs mee te spammen.

Weet niet of ik em op legendary ga spelen. Mijn fire summon gaat best snel dood en om nu die paar puntjes die ik per langzaam behaalde lvl daarin te gaan stoppen.
Opzich wel handig eerst alles te halen inderdaad want dat kan toch van pas komen bij Nightmare(?) ;)

Als je wilt kan ik wel eens zien hoe je het beste verder kunt met de build moet je alleen wel even je build in titancalc (zie TS) maken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.titancalc.com/...moner&master1=4&master2=1
Dit is mijn build. Gear is voornamelijk speed+ firedamage+ en int+.
Op het einde Begon ik wel af en toe te wissellen met ringen om res te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:02:
http://www.titancalc.com/...moner&master1=4&master2=1
Dit is mijn build. Gear is voornamelijk speed+ firedamage+ en int+.
Op het einde Begon ik wel af en toe te wissellen met ringen om res te krijgen
Mja dat laatste zal je altijd wel blijven houden, beste vind ik altijd om een goed gemiddelde te vinden :)
Beter alles ~ 40 dan 2x 15 en 2x 60res ;)

Trouwens moet je de link onderin het balkje kopiëren want nu heb je niks ingevuld.
Handig is om die lange link dan met tinyurl even te verkleinen anders is die flink lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ahja ben nu weer helemaal thuis, die dweller is erg sterk maar dan moet je hem wel maxen.
Dat gaat sowieso ten koste van wat skills, de eerste ingeving is het droppen van Earth Enchantment/Brimstone/Ring of Flame/Stone Skin/Soften Metal.
Die eerste 3 omdat je vrijwel niet zelf zal aanvallen en als je dat al doet zal het nooit veel dmg zijn dat het beetje fire dmg veel toevoegd. De laatste 2 omdat die de minste skills zijn van heel earth mastery (vind ik).
Wat ik sowieso zou gaan maxen is de dweller + skills, HotO (heart of the oak) + (beide) skills. Daarna zou ik voor eruption of volcaninc orb + skills gaan om zelf ook nog wat dmg te kunnen uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:09:
[...]

Ahja ben nu weer helemaal thuis, die dweller is erg sterk maar dan moet je hem wel maxen.
Dat gaat sowieso ten koste van wat skills, de eerste ingeving is het droppen van Earth Enchantment/Brimstone/Ring of Flame/Stone Skin/Soften Metal.
Die eerste 3 omdat je vrijwel niet zelf zal aanvallen en als je dat al doet zal het nooit veel dmg zijn dat het beetje fire dmg veel toevoegd. De laatste 2 omdat die de minste skills zijn van heel earth mastery (vind ik).
Wat ik sowieso zou gaan maxen is de dweller + skills, HotO (heart of the oak) + (beide) skills. Daarna zou ik voor eruption of volcaninc orb + skills gaan om zelf ook nog wat dmg te kunnen uitdelen.
earth enchantment maxen was ik een act terug van plan. Ik maakte alles af met mijn normale aanval in een/twee schoten. Dat ging goed tot op het einde.

Maar misschien dat ik een stapje achteruit moet zetten en de rest het werk laat doen.
Wat is een goede Nuke classe anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:16:
[...]

earth enchantment maxen was ik een act terug van plan. Ik maakte alles af met mijn normale aanval in een/twee schoten. Dat ging goed tot op het einde.

Maar misschien dat ik een stapje achteruit moet zetten en de rest het werk laat doen.
Wat is een goede Nuke classe anders?
Een van de beste was toch wel de Oracle (Spirit + Storm)
Weet het niet 100% meer maar sowieso zijn de buffs + ternion attack en squall de mainskills van deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

TroonStaal schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:37:
[...]

Ik had laatst geprobeerd met een vriend van me te spelen, maar dat ging om de één of andere reden niet echt lekker. We konden elkaar niet vinden.

Ziehier mijn build:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet er geloof ik nog veel aan sleutelen maar ik ga eerst even een film kijken :9
Ik zou Onslaught+opvolgers eens helemaal maxen als ik jou was! Dan doe je echt veel damage na een tijdje doormeppen :)
En waarom heb je de relics niet gestackt maar allemaal los? Neemt alleen maar ruimte in zo! Persoonlijk pleur ik ze allemaal bij de caravan driver omdat je er toch niets mee doet tot je ze compleet hebt...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:48:
[...]

Ik zou Onslaught+opvolgers eens helemaal maxen als ik jou was! Dan doe je echt veel damage na een tijdje doormeppen :)
En waarom heb je de relics niet gestackt maar allemaal los? Neemt alleen maar ruimte in zo! Persoonlijk pleur ik ze allemaal bij de caravan driver omdat je er toch niets mee doet tot je ze compleet hebt...
Je beseft je dat die post van anderhalve maand terug is? :P
Relics zou ik ook allemaal stacken al hoewel je wel met de formulas rekening kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:53:
[...]

Je beseft je dat die post van anderhalve maand terug is? :P
Ja ;) Zag dit topic alleen niet eerder :P
Relics zou ik ook allemaal stacken al hoewel je wel met de formulas rekening kunt houden.
Hoezo moet je met formulas rekening houden?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:35:
[...]
Ja ;) Zag dit topic alleen niet eerder :P

[...]

Hoezo moet je met formulas rekening houden?
Mja bedacht me net ook dat het bij formulas alleen om hele relics/runes gaat dus des te meer reden om ze altijd te stacken.

Trouwens zullen veel mensen dit al weten en ook ik had er al eens van gehoord maar toch even handig.

Titan Quest bugfix patch 1.17a

About the patch
Titan Quest, and its expansion set, Immortal Throne, were the flagship products of IronLore Entertainment. Unfortunately, the studio has since closed down and there will be no more fixes or additions to the already great game.

This is where the Fanpatch comes in; the Fanpatch fixes many remaining bugs and flaws within the game and is the culmination of the hard work of many modders from www.titanquest.net. The goal of the patch is to ensure that even though IronLore has closed its doors, Titan Quest will be continually updated through the efforts of its fans.

The patch tries its best to fix the game such as to the intent of the designers and does not make any balancing changes or creative changes (unless as necessary for the resolution of a particular problem).

Bugfix patch 1.17a was released to make digital versions (Steam, D2D, Impulse, etc...) compatible with retail versions. If you have a retail version, there's no need to download it again. For users with digital versions, it is adviced to use it, though the only noticable difference is that it changes the version number from 1.1sd to 1.17 - which makes it compatible with retail versions.

If you use this patch online, we would request you to put 1.17 somewhere in your name, so people can recognize you're using the fanpatch - thus preventing matching errors (1.17 users can see 1.1 users, but get an error when trying to connect).

Download locations
Patch 1.17a Download locations: (approximately 56,8MB)
Download location #1 - RapidShare
Download location #1 - FileFront
Download location #1 - Gigasize
Download location #1 - The Patches Scrolls
Download location #1 - Gamershell
Download location #1 - AtomicGamer

Old versions:
Can be found in this thread

Bugfix List
Bugs fixed in patch v1.17
(more info on the fixes can be found here)
- Outsider's damage does not increase past level 15.
- Liche King's Soul Blight projectile has no sound and no visible impact.
- Nymph has no aggressive or defensive controllers.
- Nymph's weapon attack does not use flat damage from pet bonuses.
- Briarward does not get Epic or Legendary health boosts.
- Shaman's Leggings give double recharge bonuses.
- Spellbreaker projectile fails to affect targets half the time.
- Revenant Greaves don't drop, and Epic and Legendary variants aren't linked.
- Gigantes defensive auras fail to activate because of an animation problem.
- Gigantes monster gear and monster infrequent gear is a mess.
- Normal Scepter of the Liche King has irregular damage values.
- Monster Infrequent leg armor from Act 4 monsters can drop without affixes.
- Percentage poison damage completion bonuses on relics and charms do not work.
- Percentage poison damage boosts on Battlemarker shrines do not work.
- Ravages of Time icon is too large.
- Traps became dumber in 1.1.16.
- Inzu the Dune Raider is a Beastman (should be Demon).
- 6678 should be 6788
- Removed fix notes from previous patch change logs that have been confirmed as not having been implemented, or not working as intended.

Additional Features of v1.17
o AllSkins mod: a version of the AllSkins mod 0.8 has been included on the 1.17 fanpatch. That means that all the skin bottles from the latest AllSkins mod 0.8 have been added so players can see each others' skins online and trade bottles, and we've also included optional vendors so that players can purchase skin bottles from all versions, past and present, of the AllSkins mod inside the main game. To access this option, use the menu's "Unlock Content" button and type in this code: 123. This will drop 2 artifacts, each of which will spawn the appropriate vendor when equipped. Additionaly, we also included specialty skin vendors for adult skins, dress-mesh skins, and skirtless-mesh skins (unlock code: 12345). Note: a player must be using the dress mesh or skirtless mesh in order to properly display skins purchased from those vendors (found in AllSkins 0.8). Also, summoned vendors will not disappear until you exit the game, so we recommend summoning them in a city.

o Custom Item Support: items from some custom-game mods have been included in the patch to prevent their loss when accidentally loading a custom-game character into a different mod or into the regular game. If you bring these items into the original game, they will appear in your inventory as unusable parchments until returned to the originating mod.

Custom games currently supported:
Occult 1.0
Uber 1.1
StreetFighter BETA
AllSkins

If you have a mod with new items, and would like take advantage of the custom-item support in the next fanpatch, register on titanquest.net and go to the fan patch forums to request your mod's inclusion:

http://www.titanquest.net/forums/bugfix-fanpatch/
Ook kwam ik op titanquest.net deze enorme mod tegen: Lilith
Ziet er ERG gaaf uit en mogelijk dat ik die ook eens ga proberen, mss als er meerdere mensen zijn die bijv. weer eens willen spelen kunnen we best wel afspreken om bijv. op een vaste avond te spelen met elkaar.

Zal de patch ook in de TS opnemen, heb net al de header vervangen want die deed het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Is het NIEUWS hier trouwens al bekend dat een aantal voormalige IronLore mensen een doorstart hebben gemaakt onder de naam Crate Entertainment en dat ze nu bezig zijn met het maken van een nieuwe PC-only ARPG welke de naam Grim Dawn gaat krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Haay schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:41:
Is het NIEUWS hier trouwens al bekend dat een aantal voormalige IronLore mensen een doorstart hebben gemaakt onder de naam Crate Entertainment en dat ze nu bezig zijn met het maken van een nieuwe PC-only ARPG welke de naam Grim Dawn gaat krijgen? :)
En: "Crate has also acquired the rights to two other original properties that were being developed at Iron Lore before the studio closed.". Dus naast Grim Dawn komt er ook nog iets anders aan.

Cool, want Titan Quest was zeker geen slechte ARPG. :)

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 15-10-2009 09:52 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:41:
Van Crate wist ik wel maar niet echt meer bij stil gestaan om die toplui te volgen.
Klinkt goed, een opvolger van TQ zie ik ook wel zitten! :)
mindcrash schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:51:
[...]

En: "Crate has also acquired the rights to two other original properties that were being developed at Iron Lore before the studio closed.". Dus naast Grim Dawn komt er ook nog iets anders aan.

Cool, want Titan Quest was zeker geen slechte ARPG. :)
Inderdaad, als je het mij vraagt nummer 2 met als nummer 1 de Diablo serie natuurlijk ;)

-Achterhaald-

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 15-10-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
psychoclown, die quote over Black Legion is al weer achterhaald. Dat was hun eerste insteek, om een console RPG te ontwikkelen, maar rond die tijd ging het juist erg slecht met de games industrie en werden links en rechts game-studios gesloten of door publishers on hold gezet. Dus ondanks wat positieve reacties op hun sales pitch voor Black Legion kregen ze hier geen fondsen voor. Daarom hebben ze besloten om toch weer voor het PC platform te ontwikkelen, en het nu anders aan te pakken. Digitale distributie, in eigen beheer uitbrengen, kleiner team. Beetje vergelijkbaar dus met Runic Games hoe die het Torchlight project aanpakken. Daarom zijn Medierra (Arthur Bruno) en de rest van Crate ook erg benieuwd hoe het gaat uitpakken voor Runic Games... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:45:
psychoclown, die quote over Black Legion is al weer achterhaald. Dat was hun eerste insteek, om een console RPG te ontwikkelen, maar rond die tijd ging het juist erg slecht met de games industrie en werden links en rechts game-studios gesloten of door publishers on hold gezet. Dus ondanks wat positieve reacties op hun sales pitch voor Black Legion kregen ze hier geen fondsen voor. Daarom hebben ze besloten om toch weer voor het PC platform te ontwikkelen, en het nu anders aan te pakken. Digitale distributie, in eigen beheer uitbrengen, kleiner team. Beetje vergelijkbaar dus met Runic Games hoe die het Torchlight project aanpakken. Daarom zijn Medierra (Arthur Bruno) en de rest van Crate ook erg benieuwd hoe het gaat uitpakken voor Runic Games... ;)
Ja I know, besefte ik me ook later toen ik druk bezig was met studie ontwijkend gedrag (lezen van de laatste 5 pagina's van die thread :P).
Zag jou posts ook ja, dacht tijdens het lezen ook meteen aan Torchlight wel leuk dat ze lekker betrokken zijn.. nu al :)

Wil tegen de tijd dat er wat meer info is wel een Topic starten want nu is dat nog echt te summier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
psychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:52:
Ja I know, besefte ik me ook later toen ik druk bezig was met studie ontwijkend gedrag (lezen van de laatste 5 pagina's van die thread :P).
Zag jou posts ook ja, dacht tijdens het lezen ook meteen aan Torchlight wel leuk dat ze lekker betrokken zijn.. nu al :)

Wil tegen de tijd dat er wat meer info is wel een Topic starten want nu is dat nog echt te summier.
Meer informatie dan de naam van de game en door wie die ontwikkeld wordt is er inderdaad nog niet. Inderdaad nog veel te vroeg om er nu al een topic voor te openen.

In ieder geval zijn we de komende jaren verzekerd van een aantal interessante ARPG titels! Eind deze maand Torchlight SP, vervolgens naar verwachting in 2010 komt dan Grim Dawn (klinkt als een lekkere donkere creepy game, hopelijk meer terug naar de stijl van Diablo 1), waarna we in 2011 Diablo III en Torchlight-MMO voorgeschoteld krijgen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:53:
[...]

Meer informatie dan de naam van de game en door wie die ontwikkeld wordt is er inderdaad nog niet. Inderdaad nog veel te vroeg om er nu al een topic voor te openen.

In ieder geval zijn we de komende jaren verzekerd van een aantal interessante ARPG titels! Eind deze maand Torchlight SP, vervolgens naar verwachting in 2010 komt dan Grim Dawn (klinkt als een lekkere donkere creepy game, hopelijk meer terug naar de stijl van Diablo 1), waarna we in 2011 Diablo III en Torchlight-MMO voorgeschoteld krijgen! 8)
Inderdaad we zitten weer gebakken :D

Zal proberen Grim Dawn in de gaten te houden en als de tijd rijp is kan ik wel proberen een TS in elkaar te draaien á la Battlefield Heroes en Diablo 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer begonnen had ooit de gold pack gekocht, maar destijds niks mee gedaan.

Ben nu net een level 9 warfare en vroeg mij af welke 2 mastery ik moet nemen om legandary te soloen.

http://www.titancalc.com/...-10-0-6-6-0-6-0-6-6-6-0-0

warfare earth

warfare spirit

Of iemand suggestie om met een betere solo build opnieuw te beginnen.

Heb de vorige delen wat doorgelezen en bleek dat de warfare melee behoorlijk unbalanced was qua dmg vergeleken met een caster. Hopelijk valt het met die 2 bovenstaande builds wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:43:

Ben nu net een level 9 warfare en vroeg mij af welke 2 mastery ik moet nemen om legandary te soloen.

warfare earth

warfare spirit

Heb de vorige delen wat doorgelezen en bleek dat de warfare melee behoorlijk unbalanced was qua dmg vergeleken met een caster. Hopelijk valt het met die 2 bovenstaande builds wat mee
Ik neem aan dat je de laatste patch geinstalleerd hebt (community patch)?
Daarin is nog veel gefixed en gebalanced :)

Wat betreft de builds zou ik, als ik tussen die 2 moest kiezen, voor een Spellbreaker (warfare+spirit) gaan met veel LL. Wel mis je aantal erg goede skills van de spirit build die, als je het mij vraagt, echt een must zijn al helemaal al melee char.
http://tinyurl.com/yhpovax

Dingen die ik anders zou doen:
- Geen Hamstring (kan handig zijn maar er zijn betere skills)
- Geen Life Drain + follow up (doet te weinig)
- Spirit Ward + follow up (je komt aardig wat undead tegen)
- Deathchill Aura + follow ups (must)
- Ergens nog wat minder punten zoals bijv Battle Standard.

Ook moet je rekening houden met het feit dat je, zeker in je eentje, erg traag leveled van 65-75 dus je kan beter uitgaan van lvl 65 en de rest wat je haalt is bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:00:
[...]

Ik neem aan dat je de laatste patch geinstalleerd hebt (community patch)?
Daarin is nog veel gefixed en gebalanced :)

Wat betreft de builds zou ik, als ik tussen die 2 moest kiezen, voor een Spellbreaker (warfare+spirit) gaan met veel LL. Wel mis je aantal erg goede skills van de spirit build die, als je het mij vraagt, echt een must zijn al helemaal al melee char.
http://tinyurl.com/yhpovax

Dingen die ik anders zou doen:
- Geen Hamstring (kan handig zijn maar er zijn betere skills)
- Geen Life Drain + follow up (doet te weinig)
- Spirit Ward + follow up (je komt aardig wat undead tegen)
- Deathchill Aura + follow ups (must)
- Ergens nog wat minder punten zoals bijv Battle Standard.

Ook moet je rekening houden met het feit dat je, zeker in je eentje, erg traag leveled van 65-75 dus je kan beter uitgaan van lvl 65 en de rest wat je haalt is bonus :)
Wat bedoel je precies met LL?

Wat is trouwens verstandig geleidelijk alle skillpoints verdelen over je 2 masteries of bv eerst 1 mastery helemaal maxen?

Op dit moment steek ik al men punten in strength en dexitery, maar had gelezen dat je strenght max tot 500 kan doen ivm geen sterkere req klopt dit? Zoja ook verstandig ivm met spirit om je int stukken hoger te zetten.

Zal je build proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:36:
[...]

Wat bedoel je precies met LL?

Wat is trouwens verstandig geleidelijk alle skillpoints verdelen over je 2 masteries of bv eerst 1 mastery helemaal maxen?

Op dit moment steek ik al men punten in strength en dexitery, maar had gelezen dat je strenght max tot 500 kan doen ivm geen sterkere req klopt dit? Zoja ook verstandig ivm met spirit om je int stukken hoger te zetten.

Zal je build proberen :)
LL staat voor life leech, zodat je bij elke hit wat % health terug krijgt.

Hmm dat maakt niet heel erg uit al is het verstandig in Aura + follow ups in ieder geval 1pt te stukken omdat die erg handig is. Verder zou ik eerst de Dual Wield tree maxen (zonder Hamstring dus) evenals de Onslaught tree en pas later Battle Standard + follow up nemen. Wat wel handig is is War Horn voor de stun maar Doom Horn zou ik dan pas weer later doen :)

Ja 500str is goed, genoeg in dexterity en de rest in vitality maar echt niks in int want daar heb je niks aan je bent immers gewoon melee! Mana tot 100 doen is een optie als blijkt dat je wat mana nodig hebt maar dat is zeker geen prioriteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:35:
[...]

LL staat voor life leech, zodat je bij elke hit wat % health terug krijgt.

Hmm dat maakt niet heel erg uit al is het verstandig in Aura + follow ups in ieder geval 1pt te stukken omdat die erg handig is. Verder zou ik eerst de Dual Wield tree maxen (zonder Hamstring dus) evenals de Onslaught tree en pas later Battle Standard + follow up nemen. Wat wel handig is is War Horn voor de stun maar Doom Horn zou ik dan pas weer later doen :)

Ja 500str is goed, genoeg in dexterity en de rest in vitality maar echt niks in int want daar heb je niks aan je bent immers gewoon melee! Mana tot 100 doen is een optie als blijkt dat je wat mana nodig hebt maar dat is zeker geen prioriteit :)
Neem aan dat dit dus een wapen mod is die life leech :)

Bij de skill necrosis wat valt er allemaal onder vitaly damage. Ook pierce en physical damage?

Voor de rest een topgame en tot nu toe vermaak ik me prima :)

Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt voor je de legandary mode kan spelen. Nu normaal level 10 kan denk ik nog wat weekjes duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:23:
[...]

Neem aan dat dit dus een wapen mod is die life leech :)

Bij de skill necrosis wat valt er allemaal onder vitaly damage. Ook pierce en physical damage?

Voor de rest een topgame en tot nu toe vermaak ik me prima :)

Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt voor je de legandary mode kan spelen. Nu normaal level 10 kan denk ik nog wat weekjes duren?
Ja klopt dat is een mod :)
Vitality resistance zorgt ervoor dat LL en vitality decay minder effect heeft en bij Necrosis op maxed hebben de monsters -81vitres waardoor LL zo handig is :)

Ja is zeker een erg toffe game, een van de betere Diablo clones vind ik. Hmm als je pas 10 ben heb je nog wel even te gaan ja, als je goede gear heb zoals ik dan kan je op level 24 al wel naar de volgende difficulty maar ik neem aan dat je dat niet hebt dus level 30-35 is wel normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:43:

warfare earth

warfare spirit

Geen van beiden, ik zou Dream nemen, Harbinger is echt de bom :Y

Ik ben trouwens level 46 nu, halverwege Epic Egypt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:45:
[...]

Een build met Dream is ook erg sterk inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:45:
[...]

Hmm ben nu warfare spirit maar goed jammer dat je tijdens de game je secondary master niet kan veranderen. Net zoals met guild wars :)

Had nog een paar vraagjes ivm de warfare skills.

Bij die dual wield stel hij wordt geactiveerd heb je dan pas kans dat ook hew, cross cut en tumult kunnen worden gebruikt?

Neem aan dat dit niet het geval is anders zowat nihil kans dat die skills worden gebruikt.

En de skill onslaught nu gekoppeld aan de linkermuis kan neem ik aan gewoon de muis ingedrukt houden of steeds klikken. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:24:
[...]

Hmm ben nu warfare spirit maar goed jammer dat je tijdens de game je secondary master niet kan veranderen. Net zoals met guild wars :)

Had nog een paar vraagjes ivm de warfare skills.

Bij die dual wield stel hij wordt geactiveerd heb je dan pas kans dat ook hew, cross cut en tumult kunnen worden gebruikt?

En de skill onslaught nu gekoppeld aan de linkermuis kan neem ik aan gewoon de muis ingedrukt houden of steeds klikken. :P
Ja dat geldt ook voor als je Dual Wield gebruikt :)
Ja dat kan best inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:37:
[...]

Ja dat geldt ook voor als je Dual Wield gebruikt :)
Ja dat kan best inderdaad.
Best die kansen op hoge levels vind ik best tegenvallen, maar goed ben nu nog low level dus in de praktijk geen idee.

Had deze build nu gemaakt met titan calc warfare dream
http://www.titancalc.com/...8-8-0-0-8-0-0-0-0-0-5-0-0

Maar het is zeker niet mogelijk om uiteindelijk met een bepaalde editor je second mastery te veranderen.

De spirit skills, zoals death chill aura staat bij 1 second duration bedoelen ze dan dat ie steeds om de 1 seconde opnieuw damage doet. De 1e keer toen ik hem activeerde wist ik ook niet dat het een enchantment was dacht gewoon een skill die precies een seconde duurde, maar niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:54:
[...]

Best die kansen op hoge levels vind ik best tegenvallen, maar goed ben nu nog low level dus in de praktijk geen idee.

Maar het is zeker niet mogelijk om uiteindelijk met een bepaalde editor je second mastery te veranderen.

De spirit skills, zoals death chill aura staat bij 1 second duration bedoelen ze dan dat ie steeds om de 1 seconde opnieuw damage doet. De 1e keer toen ik hem activeerde wist ik ook niet dat het een enchantment was dacht gewoon een skill die precies een seconde duurde, maar niet dus :P
http://www.tqdefiler.com/ kun je je skills mee aanpassen. Je moet jezelf alleen voor behoeden dat je niet gaat cheaten, haalt de lol uit het spel :P

edit: je wil hamstring echt upgraden, dat is echt een supersterke skill...

Mijn build op dit moment:
http://www.titancalc.com/...-0-0-0-12-0-3-0-3-0-0-0-0

[ Voor 12% gewijzigd door Bart ® op 17-11-2009 15:06 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb de hele dual-wield tree helemaal gemaxt trouwens, gaat best lekker hoor. Zijn gewoon kansen die je op kan tellen, alles bij elkaar heb je 50% kans (ongeveer) dat je één van de special skills gebruikt (10% hew, 10% crosscut, enz)...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:54:
[...]

Dan zou ik hem eerder zo maken: Harbringer
Je mist namelijk een van de beste trees van de dream mastery: Lucid dread + follow ups.
Zou ik die summon lekker weglaten want die boost toch alleen maar je andere minions (terwijl je die niet hebt) evenals Psionic Touch want dat stacked niet met Onslaught. Kun je de rest van de punten in Hamstring, 1pt Battle Standard +6 follow up en de punten die je overhoudt kunnen in iets wat je zelf wilt (ik zou voor ancestral horn gaan) :)

Ja het is zoals de naam doet vermoeden een aura :P
De mods werken 1s op de mobs maar het geeft je wel een heel groot voordeel, ik kan het weten want ik heb 2 verschillende high level Warfare/Spirit builds :)
Bart ® schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:59:
[...]
edit: je wil hamstring echt upgraden, dat is echt een supersterke skill...

Mijn build op dit moment:
http://www.titancalc.com/...-0-0-0-12-0-3-0-3-0-0-0-0
Hamstring met de Warfare/Spirit build die hij wilt gaat niet lukken of je moet de Lich king niet nemen (zou ik in ieder geval niet doen) dan heb je daar wel genoeg punten voor over :)

Een tip: Distortion Field is niet echt super maar Phantom Strike daarentegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:36:
Hamstring met de Warfare/Spirit build die hij wilt gaat niet lukken of je moet de Lich king niet nemen (zou ik in ieder geval niet doen) dan heb je daar wel genoeg punten voor over :)
Hamstring gaat wel lukken als ie Dream in plaats van Spirit neemt...
Een tip: Distortion Field is niet echt super maar Phantom Strike daarentegen... ;)
Phantom Strike gaat weer niet samen met Onslaught.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:21:
[...]
Hamstring gaat wel lukken als ie Dream in plaats van Spirit neemt...
[...]
Phantom Strike gaat weer niet samen met Onslaught.
Nee maar dat is ook niet nodig want PS is al de uber skill van de Dream mastery.
Als je een groep ziet PS daarna over naar wat je wilt en je vliegt zo door de levels heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf nu eerst warfare spirit kan altijd nog switchen met die tool :)

@psychoclown kan je met beide warfare farmen op legendary?

hehe waarom trouwens voor 2 dezelfde classes gekozen denk zelf nog na om een extra caster character te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:20:
Blijf nu eerst warfare spirit kan altijd nog switchen met die tool :)

@psychoclown kan je met beide warfare farmen op legendary?

hehe waarom trouwens voor 2 dezelfde classes gekozen denk zelf nog na om een extra caster character te maken.
Ja hoor beide uitstekende builds :)
Begint opzich wel weer te kriebelen om even een kijkje te nemen in TQ.. dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:54:
[...]

Nee maar dat is ook niet nodig want PS is al de uber skill van de Dream mastery.
Als je een groep ziet PS daarna over naar wat je wilt en je vliegt zo door de levels heen :)
PS sterker dan Onslaught?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat wil ik niet zo zeggen daarvoor is het te lang geleden maar PS is wel enorm sterk en goed te gebruiken als je van groepje tot groepje knalt ;)
Weliswaar heb ik nooit een Warfare/Dream build gehad maar Hunter/Dream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:37:
[...]

Dat wil ik niet zo zeggen daarvoor is het te lang geleden maar PS is wel enorm sterk en goed te gebruiken als je van groepje tot groepje knalt ;)
Weliswaar heb ik nooit een Warfare/Dream build gehad maar Hunter/Dream :)
Onslaught is ook goed als je lekker door kan meppen... Vooral hamstring is echt de bom, vijanden worden gewoon 60-70% langzamer na een hit!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:38:
[...]

Onslaught is ook goed als je lekker door kan meppen... Vooral hamstring is echt de bom, vijanden worden gewoon 60-70% langzamer na een hit!
Klopt maar PS kan je in principe alleen als openingsaaval gebruiken want je schiet naar en mob toe.
Daarna kan je dus flink te keer gaan met Onslaught :)
Zal eens kijken of ik filmpjes kan maken van mijn chars zodra ik TQ weer geïnstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/796/screenshot02n.jpg

Had nog een paar vraagjes over de wapen stats. Dit zijn tevens ook mijn beste wapens. Beetje normaal of veels te laag?

Bij de deathweaver legtip:
20% piercing
Is het dan dat 20% piercing damage is en de rest physical?
de lightning damage.
Is het dan zo dat je kans hebt dat er tussen de 1 en de 8 lightning damage overheen komt?

De brain cleaver soort gelijk ivm de lightning damage

Op het laatste wapen heb een monster charm gezet houd dit nu in dat hij 123 poison damage doet over 6 seconden. Of zit die bonus al verwerkt in die 90 damage over 6 seconden?

Over de dps als ik met die blauw axe heb ik attackspeed 96 en dps 67 en met die venom axe 102 en dps 66.
Is die laatste dan niet beter hoe sneller je attackt hoe meer kans je hebt om die warfare skills te activeren ofniet?

Afgelopen tijd veel borderland gespeeld en dat looting systeem was behoorlijk verslavend vandaar titan quest weer opgezocht :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:36:
[afbeelding]

Had nog een paar vraagjes over de wapen stats. Dit zijn tevens ook mijn beste wapens. Beetje normaal of veels te laag?
Hangt ervanaf, krijg jij vijanden eerder dood dan zij jou :D
20% piercing
Ja, 20% piercing, 80% physical.
de lightning damage.
Is het dan zo dat je kans hebt dat er tussen de 1 en de 8 lightning damage overheen komt?
Elke slag die jij maakt heeft random tussen de 1 en 8 lightning damaga bovenop je normale damage. Gemiddeld dus 4,5 extra damage.

Op het laatste wapen heb een monster charm gezet houd dit nu in dat hij 123 poison damage doet over 6 seconden. Of zit die bonus al verwerkt in die 90 damage over 6 seconden?
Ja, kun je gewoon optellen. Die bonus verschilt gewoon random per completed charm, maar als het hetzelfde is als de normale charmeigenschappen kun je ze optellen.
Over de dps als ik met die blauw axe heb ik attackspeed 96 en dps 67 en met die venom axe 102 en dps 66.
Is die laatste dan niet beter hoe sneller je attackt hoe meer kans je hebt om die warfare skills te activeren ofniet?
Inderdaad, snellere wapen slaan vaker en hebben dus vaker die skills. Ik gebruik zelf eigenlijk altijd alleen maar very fast-wapens.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:36:

20% piercing
de lightning damage.

Afgelopen tijd veel borderland gespeeld en dat looting systeem was behoorlijk verslavend vandaar titan quest weer opgezocht :9
Of het normaal of laag is zou ik niet meer zo weten maar dat kun je bij jezelf nagaan, kill je op een normale rate of ben je 100x aan het hakken voordat ze neervallen? :)

Die piercing betekend dat 20% van de weapon damage piercing is en daar staat uiteraard die psn en lightning dmg los van wat ook meteen je andere vraag beantwoord.

123 psn dmg omdat de completion bonus los staat van de charm bonus :)

Klopt wat je zegt dat je sneller/grotere kans hebt om je passives te activeren met een hogere attack speed (ias) maar voor de damage moet je kijken naar de DPS en daar is de ias al bij in (niets voor niets heet het Damage Per Second).
Bart ® schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:10:
Elke slag die jij maakt heeft random tussen de 1 en 8 lightning damaga bovenop je normale damage. Gemiddeld dus 4,5 extra damage.
Crap net te laat :+

Minor detail het is trouwens 3.5 dmg gemiddeld ( (8-1)/2 = 3.5 ) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:14:

Minor detail het is trouwens 3.5 dmg gemiddeld ( (8-1)/2 = 3.5 ) ;)
Ja, maar dan moet je die 3,5 wel bij 1 optellen ;)
4,5 is exact het midden van 1 en 8 (8-4,5=3,5 en 4,5-1 is ook 3,5)...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:14:
Klopt wat je zegt dat je sneller/grotere kans hebt om je passives te activeren met een hogere attack speed (ias) maar voor de damage moet je kijken naar de DPS en daar is de ias al bij in (niets voor niets heet het Damage Per Second).
Volgens mij wordt die hew en crosscut enzo niet met de DPS meegenomen... Onslaught wel trouwens.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:28:
[...]

Ja, maar dan moet je die 3,5 wel bij 1 optellen ;)
4,5 is exact het midden van 1 en 8 (8-4,5=3,5 en 4,5-1 is ook 3,5)...
Owja nevermind ben niet zo scherp vandaag geloof ik :/
Trouwens ben ik TQ/IT weer aan het installeren alleen weet ik niet of ik weer echt ga spelen (speel al niet zoveel maar als ik speel is het voornamelijk Torchlight en Bfheroes).
Bart ® schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:32:
[...]

Volgens mij wordt die hew en crosscut enzo niet met de DPS meegenomen... Onslaught wel trouwens.
Waar ik op doelde is als je een normale attack doet :)

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/1066/screenshot03.th.jpg
Had nog wat vraagjes ivm met de attackspeed.

Heb mijn skill nu met +16 attackspeed.

Hij geeft met de fellblade nu 129 en als ik die nu switch met falcata wordt het 130%

Vind het vaag die fellblade geeft een hogere attackspeed 8)7 terwijl ze beide fast hebben

Als ik tevens een armorstuk met +9 attack speed wordt het 140%

Iemand idee hoe dit ingame berekend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:33:
Iemand idee hoe dit ingame berekend wordt?
Ik denk, wst ik vroeger wel maar nu niet meer zeker, dat de base ias van die Falcata iets hoger is als die van de Fell blade. Wat zou betekenen dat Fast niet een waarde is maar een range van waardes en dat bijv. een Falcata 18ias heeft als Fast weapon zijnde maar een Fell Blade 14ias.

Vanmiddag ook eventjes gespeeld en zowaar ook nog een van mijn chars geleveled naar 58 (was al bijna level) :P Kwam er ook achter dat ik met die niet eens IT helemaal uitgespeeld had (Legendary) en het ergste nog wel, ook handig voor jou Grave, dat ik nu pas erachter kom dat Ravages of Time (follow up van Deathchill) een op zichzelf staande aura is :$
Ging ook meteen een paar keer dood toen ik wat chars uitprobeerde, meteen Hades proberen te doen als je het meer dan 3 jaar niet meer gespeeld hebt is niet zo'n goed idee :D

Verwijderd

Die aura's kosten best wat energy, maar werken wel super. Moet alleen nog ff treffen een item met veel energy recharge.

@psychoclown je had het ook over life leech per hit vind nu wel redelijk vaak life leech over zoveel seconde. Ik neem aan dat life leech per hit dan vrij rare is?

Nu voor het eerst net voor 3 gorgons oid. Het stukje daarvoor een blauwe obsidian armor :) ,maar kan beter verder spelen ipv hierop te farmen.

Gelukkig dat je zelf een portal kan spawnen anders gek van het heen en weer lopen naar een merchant :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:38:
@psychoclown je had het ook over life leech per hit vind nu wel redelijk vaak life leech over zoveel seconde. Ik neem aan dat life leech per hit dan vrij rare is?

Nu voor het eerst net voor 3 gorgons oid. Het stukje daarvoor een blauwe obsidian armor :) ,maar kan beter verder spelen ipv hierop te farmen.

Gelukkig dat je zelf een portal kan spawnen anders gek van het heen en weer lopen naar een merchant :P
Ja dat is gewone Life Leech en dat is per hit, niet echt een heel speciale mod :)

Ok netjes, pas op voor die 3 die zijn best nasty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:04:
[...]

Ja dat is gewone Life Leech en dat is per hit, niet echt een heel speciale mod :)

Ok netjes, pas op voor die 3 die zijn best nasty ;)
Okay ff voor zorgen dat ik dan 2 van die mods krijg ivm met dual wield.

Die 3 gelukkig afgekregen al scheelde het niet veel.

Ben benieuwd hopelijk droppen er meer van zulke armor deeltjes :)

Edit zojuist 2 x soul taker Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/3112/screenshot03r.th.jpg

Iemand enige idee wat precies die life leech doet? doel dan meer op de werking. Is het een soort damage wat er nog overheen komt of soort health wat jij zelf terug krijgt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:26:
[...]

Okay ff voor zorgen dat ik dan 2 van die mods krijg ivm met dual wield.

Die 3 gelukkig afgekregen al scheelde het niet veel.

Ben benieuwd hopelijk droppen er meer van zulke armor deeltjes :)

Edit zojuist 2 x soul taker [afbeelding]

Iemand enige idee wat precies die life leech doet? doel dan meer op de werking. Is het een soort damage wat er nog overheen komt of soort health wat jij zelf terug krijgt.
10% attack damage converted to health houdt in dat jij 10% van de damage die je uitdeelt als health terugkrijgt. Doe jij een hit van 140 damage, dan krijg je 10%*140=14 health terug. De vijand krijgt gewoon nog steeds 140 damage. Althans, als de vijand geen resistance daarvoor heeft. Daar heb je die lifeleech percentages weer voor. Daardoor doe je meer lifeleech. 10% converted+30%lifeleech = effectief 13% converted. Maar stel dat de vijand een resistance heeft van 50%, dan doe je effectief maar 6,5% converted.

[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 20-11-2009 17:04 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Titan Quest én Titan Quest: Immortal Throne nu samen voor € 4,99 op Steam :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Geen geld! Wat dat betreft een betere deal dan Torchlight.
Denk alleen wel dat de meesten deze game al wel zullen hebben, sowieso de fans van het genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:22:
Geen geld! Wat dat betreft een betere deal dan Torchlight.
Denk alleen wel dat de meesten deze game al wel zullen hebben, sowieso de fans van het genre.
Zeker beter dan Torchlight :Y
En er zullen vast nog wel wat mensen illegaal spelen (zelf ook jaren gedaan, laatst bij Wehkamp voor tien euro TQ en TQIT aangeschaft, maar enkel TQIT was op voorraad, dus technisch gezien speelde ik TQ nog steeds illegaal :')). Nu toch maar deze aanbieding meegepikt, zullen wel meer mensen kunnen en willen ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ah Titan Quest eigenlijk best wel een zalig spel.
Soms jeukt het weer om een all pet build te maken, moet zowat de meest luie build mogelijk zijn nature+dream en dan alles in pets stoppen terwijl ikzelf gewoon de loot loop op te halen :*)

Nog een aanrader qua mods Xmax mod zodat er overal 3 tot 4 maal zoveel mobs zijn (ook bosses).
Helpt natuurlijk ook bij het farmen van stonebinder cuffs en andere items.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
heey mensen,
Door de steam actie maar gekocht :) gistere tot lvl 11 gekomen(A). Welke builds zijn goed? Ik heb een dream / warfare combi en een maat van mij nature earth.

Welke skills zijn belangrijk ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Een mogelijke warfare/dream build: Harbringer

Tja een lastige want je hebt 2 charging attacks die je niet beide tegelijk kan gebruiken en kun je je dus beter op een van de twee concentreren. Daarom er een dual wield build van gemaakt omdat dat nog het meeste toevoegt.

Als nature/earth, Summoner, build zou ik me focussen op support (neem aan dat jullie samen spelen) en dan is dit een betere keus. De firegolem is sterk en kan goed damage doen maar nature heeft oa.Heart of Oak tree die sowieso een must is. Gezien je dan te weinig punten zult hebben voor damage of andere summons is het casten van plague echt een aanrader want die verzwakt de mobs best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:28
Zijn er ook nog mensen die dit via hamachi spelen? zoja, pm me ff. Heb wel zin om dit is een keer met wat meer lui te doen ipv 2 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
dankje voor de builds!! ik was al echt helemaal verkeerd bezig zie ik ::$
Ik ga de build zo maken!

Welke stats zijn verder belangrijk van strenght enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

NL-RaVeR schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:39:
Zijn er ook nog mensen die dit via hamachi spelen? zoja, pm me ff. Heb wel zin om dit is een keer met wat meer lui te doen ipv 2 XD
Nu het spel 5 euro is zie ik geen reden om het via Hamachi te spelen :7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Xenophoben schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:41:
Welke stats zijn verder belangrijk van strenght enz?
Hangt van je build af he, als je van een afstand met pijl en boog schiet heb je geen strength nodig maar dexterity, hak je erop in met je zwaard dan heb je natuurlijk wel strength nodig, en veel health. Ben je van de magic, dan heb je intelligence nodig, en veel energy.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bart ® schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:51:
[...]

Hangt van je build af he, als je van een afstand met pijl en boog schiet heb je geen strength nodig maar dexterity, hak je erop in met je zwaard dan heb je natuurlijk wel strength nodig, en veel health. Ben je van de magic, dan heb je intelligence nodig, en veel energy.
Precies, ik zou zeggen:
Summoner: str/dex genoeg voor gear / energy groot deel / meeste health
Harbringer: dex genoeg voor gear / energy 0 (evt. een aantal puntjes omdat je 100 ene reserved heb met je aura) / str max 500 / rest health (houdt een 2:1 ratio aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Waarom heb jij trouwens Psionic touch? Onslaught is vele malen beter.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarom zeg ik ook 'een mogelijke' maar je hebt gelijk onslaught is inderdaad beter :)
Moet ook zeggen dat ik geen ervaring heb een Harbringer want zelf had ik een erg leuke Haruspex en die leunt dus juist wel op PT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dodge attack nog ff maxen en je hebt mijn huidige Harbinger-build.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja precies en zoals Bart al zei nog Dodge Attack nemen.
Verder is die Ancestral Horn goed maar heeft een best lange cooldown en kost erg veel mana.
Zou daarvan de prioriteit dus op een laag pitje stellen omdat de rest je 'altijd' helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:38:
Ja precies en zoals Bart al zei nog Dodge Attack nemen.
Verder is die Ancestral Horn goed maar heeft een best lange cooldown en kost erg veel mana.
Zou daarvan de dus prioriteit op een laag pitje stellen omdat de rest je 'altijd' helpt :)
Ah ik had die Ancestral Horn nog niet gezien, die heb ik niet. Ik heb de rest maxed out, ben nu maar eens begonnen met een pet, Nightmare ga ik nu helemaal maxen. Beestje heeft nu nog weinig effect, maar wie weet over een paar leveltjes :D

Levelen duurt trouwens echt vet lang met level 52, moet gewoon een uur of twee spelen om een level erbij te krijgen :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Duurt inderdaad erg lang daarom heb ik ook nooit hoger dan 62 of 63 gehaald.
Zelf deed ik met TQ eerst altijd Typhonruns met een volle party (zonder IT) maar zelfs toen duurde het 'lang' om bij 60 te komen. Nu valt 60 nog wel redelijk mee als je Hadesruns kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:51:
Duurt inderdaad erg lang daarom heb ik ook nooit hoger dan 62 of 63 gehaald.
Zelf deed ik met TQ eerst altijd Typhonruns met een volle party (zonder IT) maar zelfs toen duurde het 'lang' om bij 60 te komen. Nu valt 60 nog wel redelijk mee als je Hadesruns kan doen :)
Deed je die runs op epic?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee legendary en later op IT minder online gespeeld, oa. omdat een aantal gasten niet meer speelden, en deed ik de Hadesruns in mijn eentje. Op legendary best wel lastig maar alleen de run naar Hades vanaf de laatste checkpoint is al goed voor je xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:27:
Nee legendary en later op IT minder online gespeeld, oa. omdat een aantal gasten niet meer speelden, en deed ik de Hadesruns in mijn eentje. Op legendary best wel lastig maar alleen de run naar Hades vanaf de laatste checkpoint is al goed voor je xp :)
Hmm, zit nu net in the underworld op epic met level 52, veel levels zullen er dus niet meer bijkomen op legendary... Maar ben nu ook met een tweede build bezig, een hunter/nature build (ranger dus), die is net level 14. Eens kijken hoe dat gaat uitpakken :)

Ga me wel afvragen hoe gasten dan tot level 70 75 komen 8)7

edit:
quote van ander forum:
Sure, if your current level is PL (Player-Level), you do need overall as much exp to reach the next level, as is given by this formula:

(1,2^PL)*(1+PL/0,8)*PL/10 + 65*(PL+1)^3,25

for those, who prefere lists (now the level is your target-level):

Level : add exp / total exp | Level : add exp .. / total exp .
.. 02 :.... 619 /...... 619 | .. 39 :... 819.452 /.. 9.823.590
.. 03 :.. 1.692 /.... 2.311 | .. 40 :... 875.900 /. 10.699.490
.. 04 :.. 3.575 /.... 5.886 | .. 41 :... 936.371 /. 11.635.861
.. 05 :.. 6.269 /... 12.155 | .. 42 :. 1.001.496 /. 12.637.357
.. 06 :.. 9.828 /... 21.983 | .. 43 :. 1.072.053 /. 13.709.410
.. 07 :. 14.297 /... 36.280 | .. 44 :. 1.149.008 /. 14.858.418
.. 08 :. 19.715 /... 55.995 | .. 45 :. 1.233.553 /. 16.091.970
.. 09 :. 26.117 /... 82.111 | .. 46 :. 1.327.162 /. 17.419.133
.. 10 :. 33.534 /.. 115.645 | .. 47 :. 1.431.661 /. 18.850.793
.. 11 :. 41.996 /.. 157.641 | .. 48 :. 1.549.303 /. 20.400.096
.. 12 :. 51.530 /.. 209.172 | .. 49 :. 1.682.876 /. 22.082.972
.. 13 :. 62.162 /.. 271.333 | .. 50 :. 1.835.823 /. 23.918.795
.. 14 :. 73.915 /.. 345.248 | .. 51 :. 2.012.396 /. 25.931.191
.. 15 :. 86.812 /.. 432.060 | .. 52 :. 2.217.847 /. 28.149.037
.. 16 : 100.876 /.. 532.936 | .. 53 :. 2.458.656 /. 30.607.693
.. 17 : 116.129 /.. 649.065 | .. 54 :. 2.742.822 /. 33.350.515
.. 18 : 132.591 /.. 781.656 | .. 55 :. 3.080.206 /. 36.430.721
.. 19 : 150.284 /.. 931.939 | .. 56 :. 3.482.973 /. 39.913.694
.. 20 : 169.229 / 1.101.168 | .. 57 :. 3.966.111 /. 43.879.805
.. 21 : 189.449 / 1.290.617 | .. 58 :. 4.548.092 /. 48.427.897
.. 22 : 210.965 / 1.501.582 | .. 59 :. 5.251.668 /. 53.679.565
.. 23 : 233.803 / 1.735.385 | .. 60 :. 6.104.854 /. 59.784.419
.. 24 : 257.988 / 1.993.373 | .. 61 :. 7.142.135 /. 66.926.554
.. 25 : 283.548 / 2.276.921 | .. 62 :. 8.405.946 /. 75.332.499
.. 26 : 310.515 / 2.587.436 | .. 63 :. 9.948.491 /. 85.280.990
.. 27 : 338.925 / 2.926.361 | .. 64 : 11.833.969 /. 97.114.959
.. 28 : 368.818 / 3.295.179 | .. 65 : 14.141.311 / 111.256.270
.. 29 : 400.243 / 3.695.422 | .. 66 : 16.967.525 / 128.223.794
.. 30 : 433.256 / 4.128.678 | .. 67 : 20.431.810 / 148.655.605
.. 31 : 467.925 / 4.596.603 | .. 68 : 24.680.589 / 173.336.194
.. 32 : 504.330 / 5.100.933 | .. 69 : 29.893.672 / 203.229.866
.. 33 : 542.569 / 5.643.501 | .. 70 : 36.291.820 / 239.521.686
.. 34 : 582.761 / 6.226.262 | .. 71 : 44.145.993 / 283.667.679
.. 35 : 625.052 / 6.851.314 | .. 72 : 53.788.684 / 337.456.363
.. 36 : 669.620 / 7.520.934 | .. 73 : 65.627.789 / 403.084.152
.. 37 : 716.685 / 8.237.619 | .. 74 : 80.163.585 / 483.247.737
.. 38 : 766.518 / 9.004.138 | .. 75 : 98.009.509 / 581.257.247
OMFG, van level 60 naar 75 moet je gewoon 10x zoveel XP halen als tot level 60 7(8)7 7(8)7 7(8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Bart ® op 06-02-2010 22:25 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Oh op legendary moet je nog best makkelijk tot 58 kunnen komen maar daarna zal het weer zo 'traag' gaan in vergelijking met eerdere levels :)

Ranger is ook tof, mijn eerste char die ik met TQ maakte. Lekker vlot, leent zich goed voor een piercebuild en ook best goed.

Level 70 behalen is op legale manier wel mogelijk maar vereist een aantal dingen.
Wat je nodig hebt: veel doorzettingsvermogen / goed uitgerust / veel geduld en runnen maar ;)
Ben dan wel echt een itemhunter van nature maar in je eentje vind ik dat minder leuk. Alleen al het idee dat er anderen zijn die het ook spelen geeft me al een deel doorzettingsvermogen maar dat nam dus na een bepaalde tijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Level 70 halen, of zelfs 75 vereist honderden zo niet duizenden Hades-runs, daar moet je meer voor hebben dan de dingen die jij noemt, je moet volgens mij gewoon ziek in je hoofd zijn :D

Dagenlang hetzelfde repetitieve stukje af, dat is toch niet leuk meer...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Tja ach, in Diablo houd ik het ook vol al doe ik het daar eigenlijk puur voor de items en niet voor de exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Bart ® schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:14:
[...]
Ga me wel afvragen hoe gasten dan tot level 70 75 komen 8)7
De meerderheid zal waarschijnlijk gewoon cheaten ;). Je kan je characters namelijk gemakkelijk zelf aanpassen, alles staat client side. En TQ heeft verder geen checks oid om een character te valideren als legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik heb dit spel incl. uitbreiding via Steam gekocht, ben even bezig geweest maar ik loop in het begin al vast. Ik sta nu voor de brug naar 'Road to Sparta', echter kom ik over die brug zoveel enemies tegen dat het met mijn huidige gear onmogelijk is om daar doorheen te komen. Iemand een tip?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dubbeldrank schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:13:
Ik heb dit spel incl. uitbreiding via Steam gekocht, ben even bezig geweest maar ik loop in het begin al vast. Ik sta nu voor de brug naar 'Road to Sparta', echter kom ik over die brug zoveel enemies tegen dat het met mijn huidige gear onmogelijk is om daar doorheen te komen. Iemand een tip?
Of steeds een paar vijanden weglokken zodat je er minder tegelijk hebt, of een gebied terug opnieuw doen zodat je wat levels erbij krijgt en wat betere gear hebt. Vergeet de healthpotions niet!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Bart ® schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:01:
[...]

Of steeds een paar vijanden weglokken zodat je er minder tegelijk hebt, of een gebied terug opnieuw doen zodat je wat levels erbij krijgt en wat betere gear hebt. Vergeet de healthpotions niet!
Weglokken lijkt me inderdaad het beste, hard er doorheen rennen wordt hem ook niet namelijk... :')

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Aller eerst, Mooie TS. Ik zie ook dat van de ouden er amper wat over gebleven is van de layout door de hosting van de plaatjes. Maargoed het nieuwe deel ziet er prima uit!

Ik ben met een vriend nu nog bezig met Sacred 2, en is ook nog wel leuk, maar door steeds met de regeneration tijd van de combat arts bezig te zijn is het wel eentonig, en de skills zijn een beetje gebrekkig. Alhoewel je wel leuke combo's kan maken met de skill mods. Alleen wel gevoellig om een fout te maken en dan je build verpest hebben (geen re-buy functie, en die mis ik nu wel terwijl ik het eerst jammer vond dat het wel kan bij TQ)

Maar als deze weer snel saai blijkt te worden is het wel de bedoeling om Titan Quest er weer bij te pakken.
De expansion heb ik nog niet, is die de moeite waard om erbij te nemen? Mijn kameraad is van mening dat de skills van TQ een beetje te standaard zijn en dat er te weinig echt bruikbare skills zijn. Dat er per mastery 1 of 2 skills zijn die een beetje goed zijn. Maar ik dacht juist dat je erg veel keuze had. Ik heb het al een behoorlijke tijd niet meer gespeeld dus ben eigenlijk al veel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
IT is zeker de moeite waard, leuke mastery (Dream), veel handige features, nieuwe items en een nieuwe Act.
Neem ook gelijk Fan-Bugpatch 1.17 mee, die fixed een hoop :)

Wat skills betreft, 1 a 2 goede skills per mastery klopt maar dit geldt voor de attack skills. Buffs, passives etc tellen hier niet bij en tot lvl 60-65 heb je meer dan genoeg skills om te maxen, keuze genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zijn inderdaad genoeg skills die je wil maxen, echt wel meer dan 1-2 per mastery! Ik ben met één build level 55 en heb nu pas zoiets van: hij is af, alles wat ik wil is max. En dan zit ik dus in het begin van Legendary, je hebt dus wel even wat speeltijd voordat je character af is ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb bij Steam destijd TQ en TQ IT pack aangeschaft. Kan je gewoon met IT content beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hurtebise schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:46:
Heb bij Steam destijd TQ en TQ IT pack aangeschaft. Kan je gewoon met IT content beginnen?
Sterker nog, je 'moet' zelfs met IT beginnen. Je begint dan namelijk gewoon met het begin van het spel zoals je dat ook zou doen met TQ. Alleen als je TQ start, dan kun je niet verder met IT als je op dat punt bent aangekomen. Je moet dan een portal in, als je IT speelt gaat ie verder met IT, als je TQ speelt kom je na dat portal weer in het hoofdmenu terecht om op de volgende moeilijkheidsgraad verder te gaan.

Dus: altijd gewoon gelijk IT starten en TQ links laten liggen ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Plus dat IT een paar extra opties heeft die het spel echt een stuk veraangenamen, die je nog mist in TQ :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Kun je de fanbugpatch ook op de steamversie installeren?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Wat ik nog altijd jammer vind is dat het nooit helemaal duidelijk is welke stats nou wat precies doen. Offence ability geeft een bonus op to hit chance als ik het goed heb, maar hoe veel? En hoe vaak mis je eigenlijk... ik heb niet het idee dat ik vaak mis. Defence ability hetzelfde, hoe hoog is je dodge kans nou precies...? Ook is het nooit duidelijk hoe item bonusen stacken.

Verder is het jammer van de poison/bleeding dots... Monsters zijn toch binnen 2 sec dood, dus heb je niet zo veel aan x dmg over 6 sec.

Verder nog steeds een erg tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

_Peter2_ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:06:
Kun je de fanbugpatch ook op de steamversie installeren?
Ja. Heb het zelf ook :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

P4p3Rc1iP schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:32:
Wat ik nog altijd jammer vind is dat het nooit helemaal duidelijk is welke stats nou wat precies doen. Offence ability geeft een bonus op to hit chance als ik het goed heb, maar hoe veel? En hoe vaak mis je eigenlijk... ik heb niet het idee dat ik vaak mis. Defence ability hetzelfde, hoe hoog is je dodge kans nou precies...? Ook is het nooit duidelijk hoe item bonusen stacken.
Hogere offense geeft meer kans op critical hits (percentage hangt af van verschil tussen offense van jou en defense van tegenstander). Hogere defense geeft meer kans op misses (hangt ook weer af van het verschil tussen offense en defense).
Verder is het jammer van de poison/bleeding dots... Monsters zijn toch binnen 2 sec dood, dus heb je niet zo veel aan x dmg over 6 sec.
Als ik veel beesten om me heen heb staan, mep ik niet eerst een mannetje dood, daarna de volgende, daarna de volgende. Ik mep alle beesten een beetje. Dat ene beest leeft dan wel langer, maar die poison heeft wel effect, waardoor uiteindelijk alle beesten sneller dood zijn.
Verder nog steeds een erg tof spel!
:Y

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
P4p3Rc1iP schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:32:
Wat ik nog altijd jammer vind is dat het nooit helemaal duidelijk is welke stats nou wat precies doen. Offence ability geeft een bonus op to hit chance als ik het goed heb, maar hoe veel? En hoe vaak mis je eigenlijk... ik heb niet het idee dat ik vaak mis. Defence ability hetzelfde, hoe hoog is je dodge kans nou precies...? Ook is het nooit duidelijk hoe item bonusen stacken!
Dat is wel duidelijk maar een 'simpele' hack&slash game als TQ of D2 heeft veel bekijks van statistieken, percentages ed. Als je je daarin verdiept weet je pas echt veel van de game/builds etc. Zelf is het voor mij nu te lang geleden maar van D2 weet ik nog wel veel van dat soort stats (en speel ik sinds vorige week ook weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vraag me nog steeds af waar die random framedrops vandaan komen. Soms loop je een crypt binnen is er neits aan de hand, en dan plotseling begint het flink te stotteren en gaat een tijdje door, de ene keer iets langer dan de andere. En dan is het zomaar weer over. Graphics lager zetten heeft geen nut. en ik heb ook geen slechte PC ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bulls schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 02:32:
Ik vraag me nog steeds af waar die random framedrops vandaan komen. Soms loop je een crypt binnen is er neits aan de hand, en dan plotseling begint het flink te stotteren en gaat een tijdje door, de ene keer iets langer dan de andere. En dan is het zomaar weer over. Graphics lager zetten heeft geen nut. en ik heb ook geen slechte PC ofzo.
Rubberbanding, heeft met de hdd activiteit te maken maar de problemen hebben ze (en ook de fans) niet helemaal kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik ben van plan dit spel te kopen, maar ik doe niet aan online. Ik verwacht natuurlijk geen briljant verhaal en mooie dialogen van een hack n' slash. Is er genoeg variatie in de campaign? Sacred 2 is vergelijkbaar, maar variatie was daarin ver te zoeken. Dus is het de aankoop waard voor alleen de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja hoor ook voor SP kun je dit spel prima kopen, kun je je goed en lang mee vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik heb het inmiddels gekocht, bedankt voor de tip ;) . Als ik het goed begrijp moet ik nu IT starten en NIET het originele spel? Wel vreemd dat je ook TQ zelf kunt opstarten. Of is IT (b.v. skills/fixes etc.) niet geintegreerd in TQ vanilla? Dus zijn het echt twee aparte stukken zoals bij bijvoorbeeld de expansion van DA:O?

[ Voor 14% gewijzigd door mister_S op 05-04-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

mister_S schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:45:
Ik heb het inmiddels gekocht, bedankt voor de tip ;) . Als ik het goed begrijp moet ik nu IT starten en NIET het originele spel? Wel vreemd dat je ook TQ zelf kunt opstarten. Of is IT (b.v. skills/fixes etc.) niet geintegreerd in TQ vanilla? Dus zijn het echt twee aparte stukken zoals bij bijvoorbeeld de expansion van DA:O?
Je kan TQ gewoon opstarten omdat het een apart spel is. Alleen als je IT opstart speel je eerst gewoon de levels van TQ, dus het is niet nodig om TQ op te starten. IT heeft de levels TQ zeg maar geïntegreerd. De twee delen (en het verhaal) lopen echter vloeiend in elkaar over.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Afgelopen (Paas-)weekend voor de gein TQ weer eens geïnstalleerd op m'n 'nieuwe' (paar maanden) PC met Intel Core i5 en Windows 7 64bit. Wow, wat loopt TQ nu smooth en soepel zeg! Waar het voorheen nog wel eens een klein beetje kon hakkelen is het nu compleet vloeiend. Heerlijk en nog steeds ziet het er prachtig uit en geniet ik van de kleine grafische details als bv. de mee wuivende halmen als je character door een graanveld loopt. Blijft toch nog altijd de beste D2-achtige game die ik tot op heden gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja, ze hebben goed gebruik gemaakt van de Havok-engine :Y

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Welke mastery raden jullie aan naast Warfare? Ik ga bijna altijd voor dual-wield in RPG's, maar ik krijg wel enorm veel damage tegen welke ervoor zorgt dat ik constant aan de health potion zit. Ik dacht aan Rogue, zodat het Assassin wordt, maar die mastery lijkt ook puur om offense te draaien. Defense is mogelijk natuurlijk, maar die is weer sterk gebaseerd op vechten met een schild. Dat combineren met dual-wield lijkt me onlogisch. Ik ben nog redelijk vroeg in het spel, dus misschien dat defense later beter wordt als ik voor Rogue ga?
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste