Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Alles hangt af van de difficulty waarop je speelt:
in normal valt enkel geel,groen,blauw waarbij deze respectievelijk staan voor gewone, rare en epic items.
Vanaf epic difficulty dus als je heel normal met je ventje hebt uitgespeeld vallen er naast de vorige serie soms paarse items hetgeen legendary items zijn.

Beste wat je kan doen is gewoon veel boss runs te doen bijvoorbeeld de gorgon sisters of zowat iedere boss die een majestic chest bij zich heeft staan die respawnd als je afsluit/reload.

Hier zijn nog enkele links met enorm veel info:
http://www.gamebanshee.com/titanquest/
Hier staan de verschillende maps/bosses/items etc
http://www.titanquest.net/forums/
http://www.titancalc.com/
Voor het plannen van je ideale build. Nog veel plezier ermee, tis echt een super tof spel :)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zag spel liggen bij FRS voor 10 euro en denk dat ik hem ook maar koop want lijkt me toch wel stoer :) ik heb eerst nog sacred 2 om uit te spelen en daar ben ik wel even zoet mee denk ik maar 10 euro is niet echt bijster veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Ik speelde dit top spel al een tijd (illigale versie), maar vond het toch zo leuk dat ik ook wel online wou spelen
dus had ik de legale versie gekocht, voor de serial eigenlijk alleen

Dus ik voer serial in, probeer online te gaan, zegt ie ''Invalid Cd Key'' :'(
ik Heb het spel 1x omgeruild, en precies het zelfde probleem.
nu heb ik weinig zin om het spel weer te gaan opsturen, want strax betaal ik meer aan opstuur kosten dan ik aan het spel heb uitgegeven!
ik las op internet dat dit met de GOLD editie vaker voor kwam, alleen heb ik gewoon 2 losse delen

iemand een idee?

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Sinester schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:56:
Ik speelde dit top spel al een tijd (illigale versie), maar vond het toch zo leuk dat ik ook wel online wou spelen

nu heb ik weinig zin om het spel weer te gaan opsturen, want strax betaal ik meer aan opstuur kosten dan ik aan het spel heb uitgegeven!
ik las op internet dat dit met de GOLD editie vaker voor kwam, alleen heb ik gewoon 2 losse delen

iemand een idee?
Installeren via STEAM.
Dat heb ik ook gedaan, 2 versies in 1, voor 19 euro of zo.

Werkt prima, en legaal.

[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 10-11-2008 13:01 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Sinester schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:56:

iemand een idee?
Nadeel van TQ online is het aantal cheaters, duped/edited items etc..
Beste is als je alleen met vrienden/gotters speelt, weet je iig zeker dat het legaal is.

Als er wat meer gotters zijn die het online spelen kan ik het ook nog wel weer installeren heb nog al mijn chars/mules bewaard dus kan ook aiden met items/rushes ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
WeAreLegion schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:53:
Ik zag spel liggen bij FRS voor 10 euro en denk dat ik hem ook maar koop want lijkt me toch wel stoer :) ik heb eerst nog sacred 2 om uit te spelen en daar ben ik wel even zoet mee denk ik maar 10 euro is niet echt bijster veel geld.
Ik zou kijken bij E-Plaza, daar was de gold edition (is zonder IT uitbreiding) 5 euro, scheelt je de helft :)
IT uitbreiding lag bij Dixons voor 6 euro.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
_Peter2_ schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:44:
[...]

Ik zou kijken bij E-Plaza, daar was de gold edition (is zonder IT uitbreiding) 5 euro, scheelt je de helft :)
Niet GOLD, maar DELUXE toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
_Peter2_ schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:44:
[...]

Oh thanks loop ik morgen wel even langs de eplaza die ligt vlak bij. Voor dat geld laat ik hem zoiezo niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Malandro schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:59:
[...]

Niet GOLD, maar DELUXE toch?
Oops, deluxe ja :) Gold is juist met expansion. (Dat krijg je als je niet thuis reageert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
WeAreLegion schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:08:
[...]

Oh thanks loop ik morgen wel even langs de eplaza die ligt vlak bij. Voor dat geld laat ik hem zoiezo niet liggen.
Ja precies, erg leuke game als je beetje van hack&slash houdt. Ook al kan het niet tippen aan d2 het is imo de enige die in echt in de buurt weet te komen van d2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
't gaat behoorlijk met mijn slayer. Is nu level 20 en loopt in Egypte rond. DPS Skills heb ik nog niet, wel een maxed warfare mastery en een bijna max hunting mastery (nog 2 levels en die is ook maxed).

Ondanks dat ik nog geen skills heb ligt de DPS hoog en sla ik de meeste monsters in 1 a 2 klappen dood. (DPS van 216 oid)

Spel doet me veel aan D2 denken, maar ik ben het met psychoclown eens, het haalt het niet bij D2, maar is wel leuk om eens iets nieuws te proberen.

Nu is het wachten op D3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:14:
't gaat behoorlijk met mijn slayer. Is nu level 20 en loopt in Egypte rond. DPS Skills heb ik nog niet, wel een maxed warfare mastery en een bijna max hunting mastery (nog 2 levels en die is ook maxed).

Ondanks dat ik nog geen skills heb ligt de DPS hoog en sla ik de meeste monsters in 1 a 2 klappen dood. (DPS van 216 oid)

Spel doet me veel aan D2 denken, maar ik ben het met psychoclown eens, het haalt het niet bij D2, maar is wel leuk om eens iets nieuws te proberen.

Nu is het wachten op D3 :D
Ja precies, wat voor skills ga je nemen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik denk aan:
Warfare
Weapon Training: (Rank: 6 of 6)
Battle Rage: (Rank: 12 of 12)
Onslaught: (Rank: 8 of 8 )
Dual Wield: (Rank: 6 of 6)
Dodge Attack: (Rank: 8 of 8 )
Hew: (Rank: 6 of 6)
Crushing Blow: (Rank: 12 of 12)
War Wind: (Rank: 8 of 8 )
Cross Cut: (Rank: 6 of 6 )
Counter Attack: (Rank: 12 of 12)
Lacerate: (Rank: 8 of 8 )
Tumult: (Rank: 6 of 6)
Ardor: (Rank: 6 of 6)

Hunting
Art of the Hunt: (Rank: 12 of 12)
Call of the Hunt: (Rank: 8 of 8 )
Study Prey: (Rank: 8 of 8 )
Find Cover: (Rank: 8 of 8 )
Exploit Weakness: (Rank: 10 of 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:59:
Ik denk aan:
Warfare
Weapon Training: (Rank: 6 of 6)
Battle Rage: (Rank: 12 of 12)
Onslaught: (Rank: 8 of 8 )
Dual Wield: (Rank: 6 of 6)
Dodge Attack: (Rank: 8 of 8 )
Hew: (Rank: 6 of 6)
Crushing Blow: (Rank: 12 of 12)
War Wind: (Rank: 8 of 8 )
Cross Cut: (Rank: 6 of 6 )
Counter Attack: (Rank: 12 of 12)
Lacerate: (Rank: 8 of 8 )
Tumult: (Rank: 6 of 6)
Ardor: (Rank: 6 of 6)

Hunting
Art of the Hunt: (Rank: 12 of 12)
Call of the Hunt: (Rank: 8 of 8 )
Study Prey: (Rank: 8 of 8 )
Find Cover: (Rank: 8 of 8 )
Exploit Weakness: (Rank: 10 of 10)
Zou zelf eerder dit nemen Slayer Build.
Counter attack bijv heb je vrij weinig aan en ook battle rage heb je maar 1pt in nodig.
Lvl 65 is als je met vrienden speelt al niet super snel gehaald dus in je eentje al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:18:
[...]

Zou zelf eerder dit nemen Slayer Build.
Counter attack bijv heb je vrij weinig aan en ook battle rage heb je maar 1pt in nodig.
Lvl 65 is als je met vrienden speelt al niet super snel gehaald dus in je eentje al helemaal niet.
Daar heb je een punt. Ik zou beginnen met weapon training en skills die direct je attack speed of damage verhogen en andere zaken die direct merkbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja precies, study prey + 1pt in zijn opvolger bijv. zijn wel erg goed maar niet nodig om die op normal te nemen.
Als je het slim aanpakt stop je 1pt in de dingen die handig kunnen zijn maar op low lvl nog niet maxed nodig zijn.
Speel je trouwels online of offline? Anders wil ik het wel weer eens installeren, kan ik je online ook wat items geven als je wilt of ff samen spelen oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo ik ga hem vanmiddag halen dan loop ik even langs de e plaza moet hem voor vriend ook gelijk mee nemen die bij eplaze is trouwens de deluxe versie dus met IT er bij. Ik ben nu met sacred 2 bezig maar kan wel 2 van zulke games te gelijk doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
WeAreLegion schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:20:
Zo ik ga hem vanmiddag halen dan loop ik even langs de e plaza moet hem voor vriend ook gelijk mee nemen die bij eplaze is trouwens de deluxe versie dus met IT er bij. Ik ben nu met sacred 2 bezig maar kan wel 2 van zulke games te gelijk doen :D
Leuk dat er weer gotters zijn die het gaan spelen, toen het net uit was waren er super veel, was ook altijd erg lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:11:
Ja precies, study prey + 1pt in zijn opvolger bijv. zijn wel erg goed maar niet nodig om die op normal te nemen.
Als je het slim aanpakt stop je 1pt in de dingen die handig kunnen zijn maar op low lvl nog niet maxed nodig zijn.
Speel je trouwels online of offline? Anders wil ik het wel weer eens installeren, kan ik je online ook wat items geven als je wilt of ff samen spelen oid. :)
Ik speel nog off line. Heb intussen ook een vriend van me warm gemaakt voor dit spel.
Speelde D2 veel met hem samen. (Gewoon laptop meenemen naar hem en crossed UTP cable tussen zijn compuiter en mijn laptop steken (eerst zelfs nog met USB netwerk adapter op de cross cable omdat hij geen netwerkkaart had)

Maar ik wil ook wel eens online kijken, heb ik nog niet geprobeert, vooral ook omdat ik hier al las over veel cheaters e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:07:
[...]

Ik speel nog off line. Heb intussen ook een vriend van me warm gemaakt voor dit spel.
Speelde D2 veel met hem samen. (Gewoon laptop meenemen naar hem en crossed UTP cable tussen zijn compuiter en mijn laptop steken (eerst zelfs nog met USB netwerk adapter op de cross cable omdat hij geen netwerkkaart had)

Maar ik wil ook wel eens online kijken, heb ik nog niet geprobeert, vooral ook omdat ik hier al las over veel cheaters e.d.
Zolang je met bekenden / gotters etc online speelt heb je daar geen last van en echt wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb net de Deluxe versie gekocht voor mij en een vriend van me me maar er staat op de site dat IT er ook in/bij zou moeten zitten maar het is maar 1 dvd. En zie nergens bij het opstarten of tijdens het selectie scherm iets van IT. Zit dat er in verwerkt ofzo? Of is het gewoon alleen TQ zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
WeAreLegion schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:09:
Ik heb net de Deluxe versie gekocht voor mij en een vriend van me me maar er staat op de site dat IT er ook in/bij zou moeten zitten maar het is maar 1 dvd. En zie nergens bij het opstarten of tijdens het selectie scherm iets van IT. Zit dat er in verwerkt ofzo? Of is het gewoon alleen TQ zelf?
Is alleen vanilla TQ, is ook daarboven gezegd door Peter.
De gold edition heeft ook IT erbij zitten, die kon je voor 6 euro bij dynabyte weg trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh ok :) ik dacht dat het andersom was :) nou ja ik loop morgen wel even naar de Dynabyte :) wel vreemd dat ze dat bij eplaza en bij bartsmit op de site zeggen terwijl dat helemaal niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
WeAreLegion schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:14:
Oh ok :) ik dacht dat het andersom was :) nou ja ik loop morgen wel even naar de Dynabyte :) wel vreemd dat ze dat bij eplaza en bij bartsmit op de site zeggen terwijl dat helemaal niet het geval is.
Ja beetje verwarrend omdat hij zelf ook eerst de fout maakte en na jou reactie verbeterde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Mijn Slayer tot nogtoe:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~petkul/TQ/TQ_IT_bryxanthia.jpg

Nog even een vraagje over online spelen: hoe vind ik een spel van andere gotters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je het afspreekt is het een kwestie van intikken of searchen. Alweer een ~jaar geleden dus weet ook niet meer 100% hoe dat gaat ;)

• psychoclown
Is het nog gelukt Hades?

Zit nu serieus te overwegen het weer te installen voor de fun doordat ik ook gehit ben door de mass ban wave van blizzard op d2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
_Peter2_ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:54:
Mijn Slayer tot nogtoe:

..

Nog even een vraagje over online spelen: hoe vind ik een spel van andere gotters?
Volgens mij doe ik iets goed fout. Geloof dat mijn DPS en Average Damage nu pas is (level 28) wat jij al hebt.
Ben Assassin en heb tijdens punten toekennen ook mijn intelligentie wat omhoog geholpen. Sinds deze in de buurt van de 120 zat ben ik daarmee gestopt.. Maar eigenlijk helemaal nergens voor nodig geweest denk ik.

Wat is een normale DPS met een zwaard (Fast) op level 28?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja het is gelukt :) al moest ik eerst me vista opnieuw installeren paar problemens door het overclocken hehe :) maar het draait allemaal weer op stock en soepel zal het vanmiddag even installeren. Maar ik speel ook WoW en ja nieuwe addon dus ben vrij busy daar mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het ook een tijdje terug aangeschaft, leuk spel is het :Y Ben nu al een tijdje aan het twijfelen wat ik voor mijn warr als 2nd professie ga doen. Moeilijk moeilijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Malandro schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 10:55:
[...]

Volgens mij doe ik iets goed fout. Geloof dat mijn DPS en Average Damage nu pas is (level 28) wat jij al hebt.
Ben Assassin en heb tijdens punten toekennen ook mijn intelligentie wat omhoog geholpen. Sinds deze in de buurt van de 120 zat ben ik daarmee gestopt.. Maar eigenlijk helemaal nergens voor nodig geweest denk ik.

Wat is een normale DPS met een zwaard (Fast) op level 28?
Is afhankelijk van meerdere dingen, dus dat kun je niet zo zeggen.
Wat betreft het pumpen van int is inderdaad onnodig geweest en die heb je dus verspild eigenlijk.
Wat voor build heb je tot nu toe gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Mijn build zover:
http://www.titancalc.com/...4-0-0-0-6-0-0-0-0-0-0-1-0

Ben intussen level 30 of 31, en sta nu voor het laatste gevecht in de normale versie.

Heb wel vel problemen gehad met stunnende mobs, daardoor vaak doodgegaan, moet dus eens gaan kijken naar stun resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:02:
Mijn build zover:
http://www.titancalc.com/...4-0-0-0-6-0-0-0-0-0-0-1-0

Ben intussen level 30 of 31, en sta nu voor het laatste gevecht in de normale versie.

Heb wel vel problemen gehad met stunnende mobs, daardoor vaak doodgegaan, moet dus eens gaan kijken naar stun resists.
Puntje in Art of the Hunt doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Eerst even level halen dan....of een puntje ergens afsnoepen en dan in art of the hunt steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:24:
Eerst even level halen dan....of een puntje ergens afsnoepen en dan in art of the hunt steken :)
Ja sowieso moet je art of the hunt maxen maar ook al zit er 1 puntje in dan scheelt het al wat.
Heb je nog wat +skill items dan schiet 1 punt al helemaal op.

• _Peter2_
Wat mij opviel is dat de boss van TQ classic niet in verhouding stond t.o.v. de bosses van de eerste acts. Hij is zo extreem sterk dat ik tig keer ben doodgegaan voor ik hem omgelegd had.

Ben nu bezig in de uitbreiding, en heb daar al een boel gedaan.
Valt me ook op dat de mobs in IT een stukje pittiger zijn en ook wat tactischer handelen dan in classic.

Heb gisteravond nog een paar runs gedaan op de boss van ACT 2, daar nog een paar leuke blauwe items gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 20-11-2008 07:50 ]

• psychoclown
_Peter2_ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:49:
Wat mij opviel is dat de boss van TQ classic niet in verhouding stond t.o.v. de bosses van de eerste acts. Hij is zo extreem sterk dat ik tig keer ben doodgegaan voor ik hem omgelegd had.

Ben nu bezig in de uitbreiding, en heb daar al een boel gedaan.
Valt me ook op dat de mobs in IT een stukje pittiger zijn en ook wat tactischer handelen dan in classic.

Heb gisteravond nog een paar runs gedaan op de boss van ACT 2, daar nog een paar leuke blauwe items gevonden.
Ja is echt een extreem verschil, daarom is Typhon ook de plek om expruns te maken met een volle game :)
Voor items kun je beter Hades (toch?) in A5 pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik weet niet zeker of dit door TQ kwam of niet, maar gister tijdens het spelen een stop error in Vista.

Mischien dat ik Hades dit weekend kan halen en eens zie of item runs haalbaar zijn daar.

Ik deed de runs op de boss in Act 2 omdat je niet ver moet lopen om bij hem te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:12:
Ik weet niet zeker of dit door TQ kwam of niet, maar gister tijdens het spelen een stop error in Vista.

Mischien dat ik Hades dit weekend kan halen en eens zie of item runs haalbaar zijn daar.

Ik deed de runs op de boss in Act 2 omdat je niet ver moet lopen om bij hem te komen.
Je kan met IT last krijgen van zogenaamde 'rubberbanding' lijkt een beetje als lag en het ziet eruit zoals het genoemd is. De de framerate neemt af tot een punt en dan slaat het om en gaat het 2x zo snel. Zelf vroeger nooit echt last van gehad behalve in de crystal room voor Hades. Ook de andere crystals lieten mij laggen toen ik vorig jaar voor de gein weer eens geinstalleerd had.
Krijg echt zin om het ook weer eens te zien dus volgende week ook echt even installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En zijn we allemaal al massaal overgestapt naar sacred 2 totdat diablo 3 uitkomt?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Postius schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:57:
En zijn we allemaal al massaal overgestapt naar sacred 2 totdat diablo 3 uitkomt?
Haha nee hoor nog altijd lekker D2 en anders heb ik wel veel FPS games in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik speel wel sacred 2 en vermaak me er ontzettend mee. je moet het alleen wel op silver en/of hardcore spelen want de bronze mode is vrij simpel daar loop je echt op je dooie gemak door heen. Maar goed leuk spelletje en zekers de centjes waard. Maar kan natuurlijk ook niet wachten op Diablo 3 net zoals vele met mij waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
psychoclown schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:58:
[...]

Haha nee hoor nog altijd lekker D2 en anders heb ik wel veel FPS games in te halen.
Hmm D2...moet toch eens mijn LoD CD terugvinden, kan ik ook daar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
_Peter2_ schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:36:
[...]

Hmm D2...moet toch eens mijn LoD CD terugvinden, kan ik ook daar weer eens kijken.
Ja beter ;) ben ook zeker niet de enige, atm mss wel nog steeds de meest actieve ' D2-spelende-gotter' maar we organiseren oa. ook leuke untwinked party's wat hartstikke gezellig is. Welkome afwisseling naast het twinken van chars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Ondanks dat mij DPS niet hoog is vind ik het allemaal niet zo moeilijk. Ik ben nu in azie in het op 1 na laatste gebied. Heb net een leuk zwaard gevonden. Helaas kan ik geen greater artifacts maken, mis de lesser..

Ben eigenlijk alleen in het ijs gedeelte wat "moeilijks" tegen gekomen. Normaal kan ik een groep vijanden binnenlopen en dan makkelijk alles afmaken. In het ijs ging dat een paar keer mis, ik bevroren, zij mij afmaken..

Wat is een normale level hoogte bij het eind van azie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Malandro schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:17:
Ondanks dat mij DPS niet hoog is vind ik het allemaal niet zo moeilijk. Ik ben nu in azie in het op 1 na laatste gebied. Heb net een leuk zwaard gevonden. Helaas kan ik geen greater artifacts maken, mis de lesser..

Ben eigenlijk alleen in het ijs gedeelte wat "moeilijks" tegen gekomen. Normaal kan ik een groep vijanden binnenlopen en dan makkelijk alles afmaken. In het ijs ging dat een paar keer mis, ik bevroren, zij mij afmaken..

Wat is een normale level hoogte bij het eind van azie?
Zou ik niet meer zo weten daarvoor is het voor mij te lang geleden.
Wel is het zo dat je er snel door heen kan schieten maar ook je tijd kan nemen.
Zou zeggen rond de 25-30 is wel redelijk normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-08 16:34
ik heb eigenlijk maar twee spellen/reeksen die me konden boeien. Dit zijn titan quest en de diablo reeks. Helaas moet ik nog effe wachten tot Diablo 3 uitkomt.

Ik heb de spellen al diverse keren gespeeld en om telkens maar opnieuw te beginnen. Kent iemand van jullie een goed alternatief. Ik heb nog even gedacht aan Sacred II, maar het eerste deel belande binnen een aantal uren spelen al in de kast. Dat spel kon me niet boeien, weet niet precies waar dat aan ligt (grafisch zag het er destijds mooier uit dan Diablo II).

p.s.
The Witcher vond ik ook wel aardig.

[ Voor 4% gewijzigd door Bibosjakie op 25-11-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Poeh Gister weer een stuk gespeeld. Kom ik die Titan tegen op Olympus. Had nog 20 Greater Healing Potions. Dat geval bijna dood, sterf ik zelf net iets eerder. Toen even inkopen gedaan (erg veel potions), daarna ben ik niet normaal vaak dood gegaan. Echt zonde want voor die Titan zat ik op 6 Deaths, nu geloof ik op 21 :S..

Best wat experience daardoor verloren.. Nou ja meteen geleerd dat je niet moet Spelen wanneer je eigenlijk slapen moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Malandro schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:33:
Poeh Gister weer een stuk gespeeld. Kom ik die Titan tegen op Olympus. Had nog 20 Greater Healing Potions. Dat geval bijna dood, sterf ik zelf net iets eerder. Toen even inkopen gedaan (erg veel potions), daarna ben ik niet normaal vaak dood gegaan. Echt zonde want voor die Titan zat ik op 6 Deaths, nu geloof ik op 21 :S..

Best wat experience daardoor verloren.. Nou ja meteen geleerd dat je niet moet Spelen wanneer je eigenlijk slapen moet :)
Mja typhon is ook gewoon erg sterk, net als de witches in A5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Ironisch dat ik voor die Titan riep dat het allemaal erg makkelijk ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
1e keer uitgespeeld!

Die Hades was nieteens moeilijk, heb meer moeite gehad met 1 van de generals. Wat raden jullie aan? Nieuw karakter aanmaken en dus ook een nieuwe start, of verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Malandro schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:20:
1e keer uitgespeeld!

Die Hades was nieteens moeilijk, heb meer moeite gehad met 1 van de generals. Wat raden jullie aan? Nieuw karakter aanmaken en dus ook een nieuwe start, of verder gaan?
Zelf vind ik het leuk om verder te gaan, nu wordt het pas echt moeilijker en op legendary al helemaal. Ook vind je daar leukere dingen waarmee je ook weer leuke nieuwe chars mee kan equipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Hmm, In Epic zijn de heet het niet meer Pristine Plumage, maar Epic Pristine Plumage....

Betekend dat dat de normale niet meer te gebruiken zijn op dit niveau? Mijn karavaan zit helemaal vol met dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Malandro schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:23:
Hmm, In Epic zijn de heet het niet meer Pristine Plumage, maar Epic Pristine Plumage....

Betekend dat dat de normale niet meer te gebruiken zijn op dit niveau? Mijn karavaan zit helemaal vol met dat soort dingen.
Jawel maar je kunt ze niet combinen, de epic zijn beter :)
Zou ze wel gewoon bewaren voor als je nodig hebt met charms (of hoe ze ook alweer heten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Jammer dat ze niet te combineren zijn, heb ongeveer een halve karavaan met on-complete charms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeie, die dingen gebruik je nooit meer als je in Legendary komt. doorraggen, steeds meer en sterkere beestjes en items ontdekken en artifactjes bouwen. Never look back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vrijdag stom toevallig de uitbreiding Immortal Throne gevonden *O* En voor slechts 4,50 bij de Dynabyte.

Meteen aan de slag gegaan, ben nu lvl 25 (en een half) en zit in Egypte, het stadje na Memphis. Heb echter nog steeds geen secondary gekozen, blijf twijfelen. Nu dus maar gewoon warrior, daar moet ik me eerst maar eventjes in gaan verdiepen zodat ik geen stomme keuzes maak :P
Heb twee blauwe wapens en geen schild, dit gaat prima en toch genoeg potions.De wapens vind ik wel lastig trouwens, meeste verkoop ik gewoon, ook de groene. Veel caster items ook trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kijk dat is idd niet veel zeg, heb er destijds 30 voor betaald maar dan ook flink eruit gespeeld.
Als je optimaal van dream mastery gebruik wilt maken is dream icm hunter of assassin aan te raden.. dodelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wilde hem eerst op Steam kopen maar toen ik 'm tegenkwam kon ik hem niet laten liggen. Meteen mijn oude char (lvl 10) geïmporteerd en flink doorgeragd :9

Ja, ik dacht eerst aan dream als 2nd, maar nu lees ik eerder in het topic dat warr en spirit 2nd ook een goede is. Je kan niet later nog eens wisselen toch, alleen je stat punten terugzetten?

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 05-01-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TroonStaal schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:39:
Wilde hem eerst op Steam kopen maar toen ik 'm tegenkwam kon ik hem niet laten liggen. Meteen mijn oude char (lvl 10) geïmporteerd en flink doorgeragd :9

Ja, ik dacht eerst aan dream als 2nd, maar nu lees ik eerder in het topic dat warr en spirit 2nd ook een goede is. Je kan niet later nog eens wisselen toch, alleen je stat punten terugzetten?
ja dat klopt masteries kun je niet later switchen.
Zelf had ik 2 warrior/spirit builds, eentje volle LL en de ander weet ik niet meer zo uit mijn hoofd (tijd geleden :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:51:
[...]

ja dat klopt masteries kun je niet later switchen.
Zelf had ik 2 warrior/spirit builds, eentje volle LL en de ander weet ik niet meer zo uit mijn hoofd (tijd geleden :P).
Okee, dat wordt dus goed kiezen. Jij was het toch de warr/spirit had en overal lekker doorheen kon rossen? Ga ik dat ook eens proberen :)

Heb trouwens een questitem waar ik niks mee kan. Is van een sidequest in Memphis waar je iemands broer moet redden. Dat heb ik gedaan en nu heb ik zo'n staff. Quest is wel opgelost dus ik kan hem veilig weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TroonStaal schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:16:
[...]

Okee, dat wordt dus goed kiezen. Jij was het toch de warr/spirit had en overal lekker doorheen kon rossen? Ga ik dat ook eens proberen :)

Heb trouwens een questitem waar ik niks mee kan. Is van een sidequest in Memphis waar je iemands broer moet redden. Dat heb ik gedaan en nu heb ik zo'n staff. Quest is wel opgelost dus ik kan hem veilig weggooien?
Ja zou best kunnen want ik kon iig met die LL build zo door legendary lopen :)
Zal kijken of ik mijn builds kan posten incl items, mss wel leuk voor de mensen die net beginnen en een goede build willen proberen.

Wbt die staff zou ik zo uit mijn hoofd niet weten, hele tijd terug voor mij.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 05-01-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

psychoclown schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:36:
[...]

Ja zou best kunnen want ik kon iig met die LL build zo door legendary lopen :)
Zal kijken of ik mijn builds kan posten incl items, mss wel leuk voor de mensen die net beginnen en een goede build willen proberen.
Ah dat zou tof zijn, kan ik wel wat inspiratie uit halen denk ik :)
Wbt die staff zou ik zo uit mijn hoofd niet weten, hele tijd terug voor mij.
Ach, dan gooi ik hem wel weg, de quest staat op completed dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb het vanmiddag tussen het studeren door geinstalleerd, zal binnenkort wanneer ik weer echt tijd heb (na de tentamens) eens de builds posten :)
Net trouwens heel even die 2 war/spirit builds gedaan, ging wel een keer door met beide doordat ik gestunned werd, wel meteen een dream amu die ik eigenlijk nooit gevonden heb (volgens mij) achja heb het ook alweer meer dan 1-1.5 jaar niet gespeeld dus vind het ook niet heel gek ;)

Wat speel je trouwens? Heb namelijk nog allemaal legit (veel cheaters online) spullen op enorm veel mules waar je mss wat aan hebt. Zit er denk ik niet meer in dat ik het nog weer veel ga spelen dus die mules kunnen wel eens geleegd worden ;) bleh nostalgie.. mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik heb lang getwijfeld tussen Sacred 2, Diablo 2 en deze titel, en vrijdag dan maar voor 19,99€ Titan Quest Gold gekocht op Steam. Misschien niet de meest goedkoopste plaats, maar ik ben zeer tevreden van mijn aanschaf.

Ik ben nu op mijn weg naar het orakel van Delphi als Level 11 Champion. Tot nu toe vind ik het spel zeer geslaagd: mooie graphics, de physics zijn bij momenten hilarisch, en het is niet te gemakkelijk maar ook niet te moeilijk. Ik hoop dat het boeiend blijft, maar tot nu toe heb ik er al met plezier mijn tijd aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 09-09 09:56
TroonStaal schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:16:
[...]

Die staf niet weggooien! Dat is niet voor niets een quest item!

spoiler:
Die staf heb je later nodig om de portal te openen die je naar Babylon transporteert. Je moet ook nog naar fayum desert om daar een oog op te halen en dan aan die priester geven.

[ Voor 10% gewijzigd door mhindrik op 05-03-2009 10:25 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

mhindrik schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:24:
[...]

spoiler:
Die staf heb je later nodig om de portal te openen die je naar Babylon transporteert. Je moet ook nog naar fayum desert om daar een oog op te halen en dan aan die priester geven.
Ik weet het, maar ik had er ineens twee, vandaar :)

Inmiddels zit ik nog steeds met mijn n00b Harbinger vast bij Typhon. Moet me maar eens gaan verdiepen in builds, want dit schiet niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mhindrik schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:24:
[...]

spoiler:
Lekker op tijd erbij ;)
Zo'n 2 maand tussen jou post en die van hem.
TroonStaal schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:26:
[...]

Ik weet het, maar ik had er ineens twee, vandaar :)

Inmiddels zit ik nog steeds met mijn n00b Harbinger vast bij Typhon. Moet me maar eens gaan verdiepen in builds, want dit schiet niet op :P
Wat precies speel je nu? SP of online solo?
Als het online/lan betreft kan ik je wel veel items geven mocht je dat willen :)

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
psychoclown schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:27:
[...]

Lekker op tijd erbij ;)

[...]

Als het online/lan betreft kan ik je wel veel items geven mocht je dat willen :)
Ja ik speel dit spel ook weer pas recentelijk. En dit topic was al een tijdje dood, zag het pas na een maandje :P
lvl 32 Rogue geen tweede mastery.
Maar ik doe in de tussen tijd wel 532 DPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mhindrik schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:01:
[...]

Ja ik speel dit spel ook weer pas recentelijk. En dit topic was al een tijdje dood, zag het pas na een maandje :P
lvl 32 Rogue geen tweede mastery.
Maar ik doe in de tussen tijd wel 532 DPS :)
Wat speel jij precies?
Als het online/lan betreft kan ik mss eens wat mules dumpen en alleen mijn playchars houden (scheelt me een paar honderd TQ save files :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

psychoclown schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:27:
[...]

Lekker op tijd erbij ;)

[...]

Ik ben lvl 33 (dacht ik) Harbinger, Warfare met Dream 2nd en mijn damage is dramatisch laag, iets van 130 DPS ofzo ;( Speel de SP trouwens, had laatst nog geprobeerd met een vriend te connecten maar dat lukte helaas niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Ik zelf speel SP en lan.
Ik heb overigens geen mule chars nodig. Ik gebruik een programmaatje dat TQvault heet. Hierin kan je een oneindig hoeveelheid items kwijt.
Nou weet ik niet of dit cheaten is, maar ik kan op deze manier wel al mijn gevonden items makkelijk kwijt.
Als ik thuis ben zal ik even wat stats en items geven hoe ik er aan kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mhindrik schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:14:
Ik zelf speel SP en lan.
Ik heb overigens geen mule chars nodig. Ik gebruik een programmaatje dat TQvault heet. Hierin kan je een oneindig hoeveelheid items kwijt.
Nou weet ik niet of dit cheaten is, maar ik kan op deze manier wel al mijn gevonden items makkelijk kwijt.
Als ik thuis ben zal ik even wat stats en items geven hoe ik er aan kom.
Ja dat ken ik nog wel maar vond ik eerlijk gezegd toen niet echt lekker werken (gebruikt toen het er pas een tijdje was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Nou bij deze mijn build:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/10rpuv6.jpg

Meeste armor die ik heb zijn + piercing damage of poison of bleeding damage. Al die percentages bij elkaar opgeteld kom je toch op een mooie damage.

Ik heb als wapen Katharos, als armor Daevos'Cuirass, Shrould of eternal night, de helm is een groene die + 1 to all skills geeft met daarin de Crystal of Erebus, Cycelopean Phryghian shield of Essence en Lazarus Plate graves.

Als ringen de Jade band (+1 skills) en Hale loop of the Owl met daarin Vile Ichor. Als amulet is het eentje die +11% total speed geeft.

Verder de skills:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/j6r5z8.jpg

Dat is wel inclusief +2 to all skills van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
De laatste tijd heb ik vaak dat ik gewoon uit het spel gesmeten wordt naar de desktop. Dan mag ik weer beginnen vanaf mijn laatste shrine, maar das soms echt irriterend. Weet iemand waaraan dit kan liggen? Ik heb de steam versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mattderi schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:24:
De laatste tijd heb ik vaak dat ik gewoon uit het spel gesmeten wordt naar de desktop. Dan mag ik weer beginnen vanaf mijn laatste shrine, maar das soms echt irriterend. Weet iemand waaraan dit kan liggen? Ik heb de steam versie.
Je hebt de laatste patch neem ik aan?
In de eerste versie was dat soms het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
psychoclown schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:55:
[...]

Je hebt de laatste patch neem ik aan?
In de eerste versie was dat soms het geval.
Ik neem aan van wel. Ik heb mij laten vertellen dat steam automatisch de laatste updates installeert. Als ik op Updates klik in het menu, zegt hij dat er geen updates beschikbaar zijn. Welke versie zou het moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
mattderi schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:00:
[...]

Ik neem aan van wel. Ik heb mij laten vertellen dat steam automatisch de laatste updates installeert. Als ik op Updates klik in het menu, zegt hij dat er geen updates beschikbaar zijn. Welke versie zou het moeten zijn?
Dan zit dat wel goed ja.
Laatste patch zou ik niet meer zo uit mijn hoofd weten en ik heb het eigenlijk nooit in de TS gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Het forum is niet bedoeld voor handel ;)

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 15-04-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Kun je nadat je punten hebt toegevoegd aan een mastery de mastery weer ongedaan maken? ik heb Warfare gekozen als main. En secondary per ongeluk Nature gekozen en dat bavalt me voor geen meter! :/ ben te ver in het spel om opnieuw te beginnen. Booya! :/
Misschien toch maar eens een warfare-nature build zoeken...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
FloydRaalte schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:39:
Kun je nadat je punten hebt toegevoegd aan een mastery de mastery weer ongedaan maken? ik heb Warfare gekozen als main. En secondary per ongeluk Nature gekozen en dat bavalt me voor geen meter! :/ ben te ver in het spel om opnieuw te beginnen. Booya! :/
Misschien toch maar eens een warfare-nature build zoeken...
Mastery niet skills wel.. zonde maar wel een lache build opzich :)
Zelf zou ik voor zoiets gaan:
Champion - Single hand
Champion - Dual hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Mmm die singlehanded Champion lijkt me nog wel wat. Grappig dat ik ook de gekozen Warfare skills kan zien in die build. Ik heb zelf voor Ancestral Horns gekozen maar die build gebruikt die niet. Nou maar eens even mee bakkelijen denk ik. Ben bijna aan het eind van Normal. Thx!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
FloydRaalte schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:45:
Mmm die singlehanded Champion lijkt me nog wel wat. Grappig dat ik ook de gekozen Warfare skills kan zien in die build. Ik heb zelf voor Ancestral Horns gekozen maar die build gebruikt die niet. Nou maar eens even mee bakkelijen denk ik. Ben bijna aan het eind van Normal. Thx!
Haha dat komt omdat ik die zelf even in elkaar had gedraaid ;)
Mag dan wel geen TQ meer spelen heb nog bakken met items en ~7 55+chars op saves, weet er nog steeds aardig wat vanaf dus ik weet dat dit een van de beste keuzes is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06
Ik heb sinds een paar weken Immortal Throne in de budget bakken opgedoken. Heel gaaf! Alleen heb ik wel een aantal vragen waarvan ik het antwoord hier hoop te vinden.

Q1: Wat is het maximum level dat je kan bereiken en zijn er ook monsters van dit kaliber?

Q2: Is er een lijst met daarin de locatie van alle scrolls. Ik ben nu level 32 (Spirit + Storm Mastery) in Act V en heb pas 2 scrolls (ondertussen lesser artifacts van gemaakt). Gezien de lijst in de topic start lijkt dit me relatief weinig.

Q3: Voor Immortal Throne heb ik v1.1 Volgensmij is dit de meest recente. Als ik echter voor
multiplayer via internet kies en dan met refresh naar servers zoek dan blijft de game eeuwig zoeken naar games en op een gegeven moment zit het spel vast.

Q4: ALs je Immortal Throne hebt uitgespeeld, ben je dan ook langs het einde van de originele titan quest gekomen? De originele heb ik namelijk niet uitgespeeld.... Ik zou graag willen weten of ik iets mis.

Q5: Wat is het max aantal characters wat je mag hebben. Dit in verband met mijn verzamelwoede ;)

Q6: Er zijn sets van epic en legendary items. Krijg je extra bonussen als je deze compleet hebt?

Q7: Ik heb 2 legendary (paars) quest items. Naam moet ik even opzoeken. Maar ik heb vooralsnog geen idee in welke quest ik die nodig heb. Is er een lijstje met daarin welk quest item bij welke quest hoort. Ik heb de beschrijvingen van de diverse quests iig goed doorgelezen.

Q8: Ik heb met mijn main character best veel leuk spul verzameld. Mijn caravan zit tot de nok toe vol met relics, charms en epic stuff. Daar kunnen nieuwe characters goed gebruik van maken. Is er een snelle manier om legaal (zonder cheat) te levelen? Iets als een specifieke quest die ontzettend overgewaardeerd wordt met XP ofzo

Q9: Sickle of Kronos In de main quest zit een verhaallijn met de sickle of Kronos. Als een telkine die te pakken krijgt dan is het einde oefening, bla die bla die bla. Anyway, op een gegeven moment kick je telkine de 7e hemel in en kan je die sickle pakken. Als ik in mijn inventory kijk blijkt een regular (wit) wapen te zijn met minimale power. Gezien de verhaallijn is dit vreemd. Kan ik nog wat bijzonders met dat ding of kan ik er beter een Trader blij mee maken?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Terror schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:43:
Ik heb sinds een paar weken Immortal Throne in de budget bakken opgedoken. Heel gaaf! Alleen heb ik wel een aantal vragen waarvan ik het antwoord hier hoop te vinden.

Q1: Wat is het maximum level dat je kan bereiken en zijn er ook monsters van dit kaliber?
Max level met IM is dacht ik 75 met TQ was het geloof ik 60.

Q2: Is er een lijst met daarin de locatie van alle scrolls. Ik ben nu level 32 in Act V en heb pas 2 scrolls (ondertussen lesser artifacts van gemaakt). Gezien de lijst in de topic start lijkt dit me relatief weinig.
Die zijn random.. het zijn gewoon items dus droppen random :)

Q3: Voor Immortal Throne heb ik v1.1 Volgensmij is dit de meest recente. Als ik echter voor
multiplayer via internet kies en dan met refresh naar servers zoek dan blijft de game eeuwig zoeken naar games en op een gegeven moment zit het spel vast.
Firewall die iets blocked misschien? Anders nog eens handmatig de nieuwste patch eroverheen knallen.

Q4: ALs je Immortal Throne hebt uitgespeeld, ben je dan ook langs het einde van de originele titan quest gekomen? De originele heb ik namelijk niet uitgespeeld.... Ik zou graag willen weten of ik iets mis.
Ja want IM is gewoon een expansion in de vorm van Act5 en vele items etc etc

Q5: Wat is het max aantal characters wat je mag hebben. Dit in verband met mijn verzamelwoede ;)
Zoveel als je schijfruimte toe laat..

Q6: Er zijn sets van epic en legendary items. Krijg je extra bonussen als je deze compleet hebt?
Zelf een beetje op zoek gaan naar antwoorden is ook geen gek idee.. kijk in de TS naar de banshee link.

Q7: Ik heb 2 legendary (paars) quest items. Naam moet ik even opzoeken. Maar ik heb vooralsnog geen idee in welke quest ik die nodig heb. Is er een lijstje met daarin welk quest item bij welke quest hoort. Ik heb de beschrijvingen van de diverse quests iig goed doorgelezen.
Welke Items zijn dit? Verder hetzelfde als bij Q6.. kijk op banshee.com

Q8: Ik heb met mijn main character best veel leuk spul verzameld. Mijn caravan zit tot de nok toe vol met relics, charms en epic stuff. Daar kunnen nieuwe characters goed gebruik van maken. Is er een snelle manier om legaal (zonder cheat) te levelen? Iets als een specifieke quest die ontzettend overgewaardeerd wordt met XP ofzo
Enige goede manier is laten rushen en dan Typhon runs doen maar dat werkt vooral lekker met volle mp games.

Q9: Sickle of Kronos In de main quest zit een verhaallijn met de sickle of Kronos. Als een telkine die te pakken krijgt dan is het einde oefening, bla die bla die bla. Anyway, op een gegeven moment kick je telkine de 7e hemel in en kan je die sickle pakken. Als ik in mijn inventory kijk blijkt een regular (wit) wapen te zijn met minimale power. Gezien de verhaallijn is dit vreemd. Kan ik nog wat bijzonders met dat ding of kan ik er beter een Trader blij mee maken?
Voor zover ik me kan herinneren was het niks :)
Denk dat al je vragen nu wel beantwoord zijn maar om het nog een keer duidelijk te zeggen, een beetje zelf opzoek gaan is ook niet verkeerd. De TS bijv staat vol met handige tips / links en info, daarmee had je al veel van je vragen beantwoord kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Dank voor je reactie. Veel vragen worden niet direct beantwoord in die fora. v1.1 is de meest recente officieële IM versie. v1.16 is door fans gemaakt en dus niet officieel. Mijn firewall staat iig uit met dat multiplayer probleem.

Over het max level. Ik heb volgens mij filmpjes gezien van een lvl 80 gast vs een lvl 60 hydra. Ik zal is kijken of i het linkje weer kan op duiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Terror op 06-05-2009 11:30 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Terror schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:11:
Dank voor je reactie. Veel vragen worden niet direct beantwoord in die fora. v1.1 is de meest recente officieële IM versie. v1.16 is door fans gemaakt en dus niet officieel. Mijn firewall staat iig uit met dat multiplayer probleem.

Over het max level. Ik heb volgens mij filmpjes gezien van een lvl 80 gast vs een lvl 60 hydra. Ik zal is kijken of i het linkje weer kan op duiken.
Mja zou zomaar kunnen dat ik het mis heb want het is al een heeeeeeeeeele tijd geleden voor mij ;)
Ook waren er in de tijd dat ik speelde enorm veel mods etc waardoor je oa. met stacked pots/mobs x # kon spelen. Daarom is het ook zo jammer dat het doodgegaan is want ondanks clientside opslaan en rubberbanding probleem was de community erg druk met het maken van leuke progs/mods/levels.
Zelf was ik toen ook een tijd bezig met de editor, een heel goede mapeditor ben ik nooit geweest (ook niet bij CoD, al vond ik Radiant wel een stuk lastiger dan deze) maar vond dat ik het toch best leuk in elkaar draaide.
Was trouwens altijd wel mooi, beetje aan de map werken, muziekje op, koffie erbij.. heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Met behulp van Banshee forum heb ik gevonden waar ik mijn quest items kon gebruiken. Zit nu alleen met een staff van Xanthippus die ik niet kwijt raak omdat ik die quest voltooid heb en niet kan verkopen omdat het een quest item is.... :( Neemt wel weer 6 hokjes ruimte in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Terror schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 02:11:
Met behulp van Banshee forum heb ik gevonden waar ik mijn quest items kon gebruiken. Zit nu alleen met een staff van Xanthippus die ik niet kwijt raak omdat ik die quest voltooid heb en niet kan verkopen omdat het een quest item is.... :( Neemt wel weer 6 hokjes ruimte in...
Als je de Quest al hebt zou ik hem gewoon droppen, per moeilijksheidniveau krijg je een nieuwe dus je zou hem zonder problemen kunnen laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
LOL, wist niet eens dat ik items kon droppen :P Heb multiplayer btw aan de gang. Truck was om titanquest als admin te starten anders kreeg ik te maken met een socket error. Meer info:
http://www.titanquest.net...invalid-socket-error.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Leuk dat dit topic een revival heeft gekregen.
Ik heb de game toen Immortal Throne nog nieuw was gespeeld, maar helaas wel een minder legale versie.
Mijn broertje begon weer en ik beb inmiddels bij de Dynabyte voor een tientje zowel TQ als TQ:IT even legaal in huis gehaald. Dus nu ben ik ook weer lekker aan het spelen.

Ik speel overigens een Hunter, zit nu op lvl21 en hang nog in Egypte rond. Eerst was de gedachte een Ranger te gaan maken maar ik denk dat het toch Haruspex (dat is Hunting + Dream) gaat worden ooit.
Maar dat gaat nog wel even duren...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ultraman schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 02:07:
Leuk dat dit topic een revival heeft gekregen.
Ik heb de game toen Immortal Throne nog nieuw was gespeeld, maar helaas wel een minder legale versie.
Mijn broertje begon weer en ik beb inmiddels bij de Dynabyte voor een tientje zowel TQ als TQ:IT even legaal in huis gehaald. Dus nu ben ik ook weer lekker aan het spelen.

Ik speel overigens een Hunter, zit nu op lvl21 en hang nog in Egypte rond. Eerst was de gedachte een Ranger te gaan maken maar ik denk dat het toch Haruspex (dat is Hunting + Dream) gaat worden ooit.
Maar dat gaat nog wel even duren...
Dream + crit build is enorm sterk, dus als je spear bent gegaan zit je helemaal goed.
Zelf had ik of een Haruspex of een Dreamkiller icm Psionic Touch of Phantom Strike was het 99% van de gevallen een instant kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Ik zat gister avond in begin act 5 normaal. Gisternacht in de multi gevraagd of iemand kon helpen met Hades omdat ik het toch wel moeilijk kreeg in het begin van de act. Reactie van een lvl 75 speler. "Heb geen tijd maar dit helpt wel." Dropped hij/zijn een ring die echt nergens over ging. Alles ging gelijk een factor 10 omhoog ofzo. Zal is kijken of ik een screen kan maken van de specs op die ring, aangezien de lijst hoger is dan de 900 pixels van mijn scherm :) Kon gelijk door rennen naar hades om die met 2 klappen te vellen....

Ik vermoed dat ik op dezelfde manier voorlopig nog wel door epic heen kan walsen. Dus als iemand een epic buddy nodig heeft, even msg sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Terror schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:40:
Ik zat gister avond in begin act 5 normaal. Gisternacht in de multi gevraagd of iemand kon helpen met Hades omdat ik het toch wel moeilijk kreeg in het begin van de act. Reactie van een lvl 75 speler. "Heb geen tijd maar dit helpt wel." Dropped hij/zijn een ring die echt nergens over ging. Alles ging gelijk een factor 10 omhoog ofzo. Zal is kijken of ik een screen kan maken van de specs op die ring, aangezien de lijst hoger is dan de 900 pixels van mijn scherm :) Kon gelijk door rennen naar hades om die met 2 klappen te vellen....

Ik vermoed dat ik op dezelfde manier voorlopig nog wel door epic heen kan walsen. Dus als iemand een epic buddy nodig heeft, even msg sturen :)
Hacked item helaas, als je wilt kan ik je wel legale items geven heb al mijn saves nog met xx aantal mules.
Ga waarschijnlijk toch niet meer spelen maar lijkt me wel leuk om wat spul aan gotters te geven en of even mee te spelen met mijn chars :)

Laat maar even weten moet ik vanavond even kijken of ik hem nog geïnstalleerd heb want volgens mij had ik laatst TQ erop gezet maar even later weer verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Nu je het zegt. Item heeft een bonus door RelicChris. Niet echt een TQ naam. Jammer dat dit soort dingen niet gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Terror schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:14:
Nu je het zegt. Item heeft een bonus door RelicChris. Niet echt een TQ naam. Jammer dat dit soort dingen niet gebanned worden.
Mja valt ook weinig tegen te doen want alles is clientside opgeslagen en daarbij is de ontwikkelaar al een beste poos gestopt.Erg jammer maar het is niet anders maar is het toch een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik doe vast iets niet goed, want mijn lvl 33 Harbinger heeft een magere 146 DPS :')

Normale mobs gaan nog wel maar ik zit nu vast bij Typhon en daar gaat het snel voor geen meter. Ben al blij als ik die mobs voorbij ben op de trap. Zal zo eens wat screens posten van mijn ongetwijfeld waardeloze build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TroonStaal schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:03:
Ik doe vast iets niet goed, want mijn lvl 33 Harbinger heeft een magere 146 DPS :')

Normale mobs gaan nog wel maar ik zit nu vast bij Typhon en daar gaat het snel voor geen meter. Ben al blij als ik die mobs voorbij ben op de trap. Zal zo eens wat screens posten van mijn ongetwijfeld waardeloze build :P
Ja doen, leuk om te zien en ook graag wat shots met items als het kan :)
Speelde jij nou half online half sp? Anders kan ik wel eens kijken of ik TQ installeer en je wat items drop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

psychoclown schreef op zondag 24 mei 2009 @ 21:15:
[...]

Ja doen, leuk om te zien en ook graag wat shots met items als het kan :)
Speelde jij nou half online half sp? Anders kan ik wel eens kijken of ik TQ installeer en je wat items drop :)
Ik had laatst geprobeerd met een vriend van me te spelen, maar dat ging om de één of andere reden niet echt lekker. We konden elkaar niet vinden.

Ziehier mijn build:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Tquest.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Tquestskill1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Tquestskill2.jpg

Ik moet er geloof ik nog veel aan sleutelen maar ik ga eerst even een film kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel bijna uitgespeeld. Moet alleen nog de portal aanklikken om de volgende moeilijkheids graad aan te klikken.
Maar volgens mij is het verstandiger om eerste de sidequests te halen waar je punten/res van krijgt.

Ik begon met een fire/earth mage voornamelijk in masterylvl punten stoppen. Daarna 2ndary een summoner gekozen. Die wolf daar was ik vrij snel klaar mee. Af en toe de heal gebruiken om mijn firesummon, de auro waarmee je sneller loopt is altijd mooi meegenomen. De refresh skill op het einde was wel weer handig om snel eruptions/fireballs mee te spammen.

Weet niet of ik em op legendary ga spelen. Mijn fire summon gaat best snel dood en om nu die paar puntjes die ik per langzaam behaalde lvl daarin te gaan stoppen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste