[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Echt zot.... probleem met Titan quest is dat we nog niet weten hoe lang dit spel duurt, welk level we kunnen halen enz.

Ik zie nu net in de item-database dit: (Req. strength428!!....ai ai, zit nu nog maar pas aan 230str.)
Helm of Odysseus
5% Damage Resistance
20.0% Chance for one of the following:
90 ~ 135 Life Leech Retaliation over 3.0 Seconds
93 ~ 138 Energy Leech Retaliation over 3.0 Seconds
+120 Health
+43% Health Regeneration
+138 Energy
+37% Energy Regeneration
+10% Energy Absorption from Attacks

Required Strength: 428

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus ook crash bij level 3 bij de eerste dungeon. Net even fullscreen uitgefinkt en nu werkt hij weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Blackminister schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:17:
Echt zot.... probleem met Titan quest is dat we nog niet weten hoe lang dit spel duurt, welk level we kunnen halen enz.

Ik zie nu net in de item-database dit: (Req. strength428!!....ai ai, zit nu nog maar pas aan 230str.)
Helm of Odysseus
5% Damage Resistance
20.0% Chance for one of the following:
90 ~ 135 Life Leech Retaliation over 3.0 Seconds
93 ~ 138 Energy Leech Retaliation over 3.0 Seconds
+120 Health
+43% Health Regeneration
+138 Energy
+37% Energy Regeneration
+10% Energy Absorption from Attacks

Required Strength: 428
volgens mij lvl 64

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Hamachi server ook gejoined, maar er staat niemand online volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
technoaddict schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:27:
[...]
uh.. ik ben ingelogt.. en nu? :) ik heb een chatvenster open staan waarin ik hoi heb gezegt..
Ik heb zo'n vermoeden dat het vanavond drukker gaat worden.
-Skyhawk- schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:
Weet iemand ook al wat je met al je geld moet doen? Anders laat ik voortaan alle gele items liggen en het geld ook.

Ik neem alle gele items mee voor de sell. Maar als dat verder geen nut heeft... :P
Ik vind het al knap dat je alle gele items mee kan nemen, ik mis opslag capaciteit. Helaas geen "dungeon siege" ezel :P Ik kan momenteel alleen de items meenemen die betrekking hebben op mijn character, of en dure armors meen ik ook graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
cardinal808 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:35:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat het vanavond drukker gaat worden.

[...]

Ik vind het al knap dat je alle gele items mee kan nemen, ik mis opslag capaciteit. Helaas geen "dungeon siege" ezel :P Ik kan momenteel alleen de items meenemen die betrekking hebben op mijn character, of en dure armors meen ik ook graag mee.
Zoals eerder al vermeld,bij lvl 8 krijg je extra stash, na completen van een quest nog een extra bag, en nu heb ik net bij killen van boss vóór hanging gardens nog een bag gekregen (is dus al 3 extra stashes) best wel genoeg plaats vind ik...en ik neem bijna alles mee... nu smijt ik al het slechte bijna weg (500K goud is al genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18
-Skyhawk- schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:
Weet iemand ook al wat je met al je geld moet doen? Anders laat ik voortaan alle gele items liggen en het geld ook.

Ik neem alle gele items mee voor de sell. Maar als dat verder geen nut heeft... :P
Op Normal difficulty heb je er nog niet zo veel aan, maar bij hogere levels heb je bij de traders steeds meer kans om rare items met zeldzame prefix/suffixes te vinden, die dan ook ERG veel geld kosten. Er zijn verschillende gradaties in de prefixes en suffixes, en hoe zeldzamer, hoe beter de bonus voor de items. De echt zeldzame pre- en suffixes kom je pas tegen als je character level ook hoog is.

Zoals de schrijver van de Titan Quest Strategy Guide zei op het titanquest.net forum:
"er zijn twee manieren om aan mooie items te komen:
1) monsters hun kop van de romp scheiden;
2) een grote zak geld meenemen naar de shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
punt 1 en punt 2.. bevalt mij allebei ;-) leuke statement trouwens. Ik ben blij dat ik zo weer naar huis mag.. nog 1.5 uur :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Blackminister schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:37:
[...]
Zoals eerder al vermeld,bij lvl 8 krijg je extra stash, na completen van een quest nog een extra bag, en nu heb ik net bij killen van boss vóór hanging gardens nog een bag gekregen (is dus al 3 extra stashes) best wel genoeg plaats vind ik...en ik neem bijna alles mee... nu smijt ik al het slechte bijna weg (500K goud is al genoeg)
Ik ben al level 8, maar een extra stash heb ik nooit gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
[b][message=26045165,noline]cardinal808 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:35[/
Ik vind het al knap dat je alle gele items mee kan nemen, ik mis opslag capaciteit.
:P bij wijze van... Maar ik probeer het wel. Beetje passen en meten. En als je wat verder komt krijg je extra bags. Alleen die kunnen ook vol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Je vind hem ook niet.. hij komt gewoon erbij als je op C drukt is die zichtbaar naast je nromale inventory

[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 29-06-2006 15:40 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SpoTs schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:12:
Je vind hem ook niet.. hij komt gewoon erbij als je op I drukt is die zichtbaar naast je nromale inventory
Ik ga voor ik ga spelen wel ff naar de opticien. Hij zal er wel zitten, heb alleen niets gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

cardinal808 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:13:
[...]

Ik ga voor ik ga spelen wel ff naar de opticien. Hij zal er wel zitten, heb alleen niets gezien :+
Ik gaat ff met je mee, want nu level 9 en ik zie hem ook niet staan...

* Ulti23 wrijft door zijn ogen....

Nee nog steeds niet :+

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin om even te gamen via LAN?

Heb een Hamachi servertje gemaakt:

Servernaam: Titan Quest @ GoT
Password: got

Let op de capitals van de servernaam :)

Server status: Afbeeldingslocatie: http://my.hamachi.cc/status/image.php?5.49.51.216

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Hij zit toch gewoon in je C scherm? en dan had je rechtsonder eerst niks, en nu een extra bag. Na verloop van tijd komen daar meerdere bags (in de vorm van tabs) bij. Ik heb nu een Oedipus chest bescherming gevonden (hij is blauw, dus epic), staat ook nog niet in de titan quest item dinges...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Scorperito schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:26:
Hij zit toch gewoon in je C scherm? en dan had je rechtsonder eerst niks, en nu een extra bag. Na verloop van tijd komen daar meerdere bags (in de vorm van tabs) bij. Ik heb nu een Oedipus chest bescherming gevonden (hij is blauw, dus epic), staat ook nog niet in de titan quest item dinges...
C-scherm? Ik druk op I (van Inventory) 8)7

Allé, als ik thuis kom zal ik best maar eens een picje posten zeker? kwestie van opticien-kosten te besparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Blackminister schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:49:
[...]
Allé, als ik thuis kom zal ik best maar eens een picje posten zeker? kwestie van opticien-kosten te besparen :+
:P

Ik weet nu waar die moet zitten, ik zal wel even kijken. Vreemd genoeg niet eerder opgevallen aangezien ik ook nog geen items "kwijt" was, omdat ze dan in de andere bag zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat het volledige spel pas uitkomt 30 juni?? :/
Dit kreeg ik namelijk te horen bij de MM en de FRS.
Daar kwam ik dus dinsdag met me blije kop om het spel mee te nemen :) en krijg ik dat te horen :'( :'(

En kan iemand mij uitleggen waarom die demo niet werkt bij mij? (gedownload van gamershell.com) Ik krijg bij alle buttons / items / dialogs tag not found etc.
Ook heb ik de demo op cd gebrand en toen geinstalleerd maar dit gaf hetzelfde resultaat :/

Daarnaast valt me op dat in de demofilmpjes van TQ de beestjes bijna allemaal na 1 of 2 klappen neervallen :? is het zo makkelijk of lijkt het zo?

Zelf heb ik geruime tijd Diablo 2 (LoD) gespeeld en was inderdaad beetje uitgekeken op het grafische gedeelte... Dungeon Siege en Oblivion gespeeld maar dit was het ook net niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:17:
Daar kwam ik dus dinsdag met me blije kop om het spel mee te nemen :) en krijg ik dat te horen :'( :'(

En kan iemand mij uitleggen waarom die demo niet werkt bij mij? (gedownload van gamershell.com) Ik krijg bij alle buttons / items / dialogs tag not found etc.
Ook heb ik de demo op cd gebrand en toen geinstalleerd maar dit gaf hetzelfde resultaat :/
Spel komt officieel pas morgen uit.
Meesten van ons hebben de 'extended demo' die we spelen
Enkelen hebben 'm bij Dynabite of Dixons of in een gameshop waar een vriendje werkt al gehaald, daar ligt ie al 3 dagen
tag not found problem staat in begin van dit topic of via google....

[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-06-2006 16:23 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
30 juni is de officiele release date. de mensen hier hebben een minder officiele versie van het internet geplukt including myself :) maar! zodra die uit is ga ik cker naar de winkel rennen. Ik denk dat het boekje VEEL duidelijkheid gaat geven over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 14-09 13:13
voor de mensen die het leuk vinden om vals te spelen, of om ff te kijken hoe goed een skill is op een hoog level, hier een trainer

http://www.maverikonline.com/TQ_Trainer.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:17:

Daarnaast valt me op dat in de demofilmpjes van TQ de beestjes bijna allemaal na 1 of 2 klappen neervallen :? is het zo makkelijk of lijkt het zo?

Zelf heb ik geruime tijd Diablo 2 (LoD) gespeeld en was inderdaad beetje uitgekeken op het grafische gedeelte... Dungeon Siege en Oblivion gespeeld maar dit was het ook net niet!
Bij Dynabyte verkochten ze hem al op de 27e :P

In het begin is de game best makkelijk, maar het ligt ook veel aan je build hoe makkelijk je het zelf wilt maken. Ik moet zeggen dat ik de game niet verschrikkelijk moeilijk vind omdat je op een gegeven moment bulkt van het geld waarvan je veel potions kunt kopen, maar soms heb ik weet ik hoeveel mobs achter me aan omdat ik wil wegrennen en de verkeerde kant op ren waardoor er nog meer mobs komen, en dan wordt et wel eens zweten. Dus soms kan het best pittig zijn. Desalnietemin ben ik nog niet zo heel erg ver in de game.

En grafisch is de game erg goed, veel beter dan Diablo en Dungeon Siege. En Oblivion vond ik grafisch dan wel weer erg goed (na wat aanpassingen enzo). Maar goed, grafisch mooi is leuk, maar de gameplay is in Titan Quest een van de betere dingen en dat maakt dat de game gewoon erg vermakelijk is en lekker wegspeelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:24:
[...]
En grafisch is de game erg goed, veel beter dan Diablo en Dungeon Siege. En Oblivion vond ik grafisch dan wel weer erg goed (na wat aanpassingen enzo). Maar goed, grafisch mooi is leuk, maar de gameplay is in Titan Quest een van de betere dingen en dat maakt dat de game gewoon erg vermakelijk is en lekker wegspeelt!
Mee eens.. en Oblivion is naar mijn mening iets te veel verhaal en minder hack en slash zoals Diablo en TQ. Waar wel iedere keer mijn mond van open valt is het mooie water dat ik op de screenshots zie van Titan Quest. :)

Is het spel speelbaar met een GF 6200TD 256MB, 1GB geheugen en een AMD XP 1800+ CPU?
Zo niet dan kan ik 1 pc thuis al afschrijven voor het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:23:
voor de mensen die het leuk vinden om vals te spelen, of om ff te kijken hoe goed een skill is op een hoog level, hier een trainer

http://www.maverikonline.com/TQ_Trainer.rar
Bedankt voor het verspesten van mijn dag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download hem dan niet? }:O |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:38:
[...]

Bedankt voor het verspesten van mijn dag :/
je moet het niet gebruiken hé :) Anyway...zegt mij ook niets. Ik zou veel liever een sheet of iets dergelijks zien met ALLE skills op. Zodat ik goed weet wat kiezen bij m'n nieuwe karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:45:
[...]

je moet het niet gebruiken hé :) Anyway...zegt mij ook niets. Ik zou veel liever een sheet of iets dergelijks zien met ALLE skills op. Zodat ik goed weet wat kiezen bij m'n nieuwe karakter.
Hoop wel dat voor online enzo de makers van TQ hier hard tegen optreden, net als Blizzard.

Diablo 2 had ook de nodige dingen daarin, bugged items bijvoorbeeld en het dupen van items :)
(brings back old memories :P)

Stellen de makers ook servers ter beschikking net als bij Blizzard (World of Warcraft)?? Of moeten online games zelf allemaal gehost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:46
Heb vanmiddag het spel besteld bij CD-WOW.
Erg goedkoop met 24 euro inc verzendkosten.
Ik had eerst eenmalige incasso gedaan, dacht dat ik op die manier misschien makkelijk geld over kon maken ofzo, maar had het mis en moest de pagina uitprinten en faxen of per post naar Bibit payments sturen. Dus ik die site gesloten, opnieuw gestart, nieuwe order gemaakt, en via iDeal kon ik wel makkelijk betalen met rabobank internetbankieren.

Zo onzeker als ik was heb ik cd-wow een mail gestuurd met de vraag wat ze gingen doen met mijn verkeerde order, waarbij eenmalige incasso had gekozen. Ik wist de ordernr niet meer, dus het was meer een algemene vraag. Nam aan dat er verder niks mee gebeurde zolang ik niks zou faxen of op zou sturen. Krijg ik een reply, met als titel mijn JUISTE ordernummer, die ik dus al betaald had.. Waarin staat: I have now cancelled the item as requested and processed a full refund.

Dus hij zegt dat hij het geld gaat terug storten op me rekening? ( ben geen held in engels )
he verdomme :) Net een mail terug gestuurd en nadrukkelijk erin gezet dat dat het juiste ordernummer was. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Zal zo eens op me rekening kijken of er toevallig iets is terug gestort :p dan order ik hem mooi opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
waar ik vandaag achter kwam is dat je met alt, z of x kunt zien wat e rallemaal op de grond ziet en afhankelijk van de toets kan filteren :)
kom je achter in level 11... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

:P.

Alleen jammer dattie zo vaak crasht :? :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ewald ! schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:44:
waar ik vandaag achter kwam is dat je met alt, z of x kunt zien wat e rallemaal op de grond ziet en afhankelijk van de toets kan filteren :)
8)7 Weer wat geleerd.

Mensen die hadden gezged dat je op level 8 een extra bag krijgt, nou.... niet bij mij, maar ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens kom allemaal ff op Hamachi, zodat we Titan Quest online kunnen spelen. Het is heel simpel.

INSTRUCTIES:
  • Download en installeer Hamachi. http://www.hamachi.cc
  • Open het programma.
  • Klik op het icoontje met 'Aanmelden bij bestaand netwerk'
  • Voer in: Bij netwerk naam = titanquestGOT, bij password = got
  • Hij gaat nu connecten en als het goed is zie je een lijst met users. Laat het programma open.
  • Als je nu Titan Quest opstart en bij LAN kijkt, zie je de servers van Tweakers
  • Join een server en have fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Ik kom wel even langs met mijn spirit/nature wijffie. ;)
Al vraag ik me af of het wel een beetje speelbaar is, zelfs bij echte lanplay crashed de host om het half uur.

[ Voor 50% gewijzigd door ^^0nMe op 29-06-2006 18:48 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:39:
Jongens kom allemaal ff op Hamachi, zodat we Titan Quest online kunnen spelen. Het is heel simpel.

INSTRUCTIES:
  • Download en installeer Hamachi. http://www.hamachi.cc
  • Open het programma.
  • Klik op het icoontje met 'Aanmelden bij bestaand netwerk'
  • Voer in: Bij netwerk naam = titanquestGOT, bij password = got
  • Hij gaat nu connecten en als het goed is zie je een lijst met users. Laat het programma open.
  • Als je nu Titan Quest opstart en bij LAN kijkt, zie je de servers van Tweakers
  • Join een server en have fun :+
Zou wel leuk zijn als je dan ook een server start :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook leuk zijn als dat fokking spel nou niet de hele tijd crasht als ik in het spel ben :S

Damn wat irritant.. Hier moet echt een patch voor komen. Het kan zeker _niet_ aan m'n DeamonTools liggen want ik gebruik geen mini-image (fixed .exe). Moet dus echt het spel zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan iemand screenies maken :Y) Gewoon van je armor, items enzo

* Angeloonie is item-geil

Heeft iemand btw al zo'n soort helm gevonden? (Corinthian)

Afbeeldingslocatie: http://www.kultofathena.com/images/300332.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.listonart.com/Art_Images_Thumbs/Sculptures/Corinth_Helm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://manningimperial.com/catalogue/219main.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
cardinal808 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:33:
[...]

8)7 Weer wat geleerd.

Mensen die hadden gezged dat je op level 8 een extra bag krijgt, nou.... niet bij mij, maar ik wacht af.
Zoals beloofd een screenie van m'n drie inventory bags

Afbeeldingslocatie: http://img328.imageshack.us/img328/8397/inventorybag5mk.jpg

edit:had het laten resizen...dommerik....

[ Voor 14% gewijzigd door Blackminister op 29-06-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou precies met de Multiplayer,
je kan je characters uit de SP gebruiken of moetje online weer een ander character aanmaken?
En op MP kunje PvP spelen maar wat nog meer? Samen questen ofzo? :X

danku,
Haroldovic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Blackminister schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:05:
[...]

Zoals beloofd een screenie van m'n drie inventory bags

[afbeelding]
vreemd ben lvl 12 en heb pas 1 bag gehad :S en heb echt alle side quests gedaan!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
*Je krijgt in totaal 3 bags

*Max lvl is 65. Volgens een dev bereik je dit halverwege legendary difficulty, hierna zul je met een groep verder moeten omdat het solo gewoon niet meer te doen zal zijn.

*Je kan met je char op beide SP en MP spelen, vorderingen worden op beide bijgehouden. Er zijn GEEN closed servers, de enigste manier zonder cheaters te spelen is met betrouwbare legit spelers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Nhaixatael schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:10:
[...]

vreemd ben lvl 12 en heb pas 1 bag gehad :S en heb echt alle side quests gedaan!
Yep...je tweede krijg je na afwerken van een quest (derde pas net vóór de hangende tuinen) kan me de namen niet meer herinneren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
het lukt me nou helemaal niet meer om zonder crashen een spel te spelen :)
zodra ik op start klik gaat hij laden en dan crasht ie. Misschien moet ik maar wachten op mijn legale versie, al heb ik die vandaag pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Voor de mensen met corrupted save games:
While I dont have an exact date yet I can tell everyone that we have fixed the following in the upcoming patch:

Character Corruption on Saved Games Caused By Crashes
Smarter (Improved) Inventory Placement when you pick up Items
Dialog Windows Closing when Bumping NPCs
Improved Multiplayer Performance on 5 & 6 Player Games

We are looking into the crash bugs being reported. It has been difficult because of the known issues with people trying to circumvent the SECUROM software and trying to get data from those experiencing legit crashes. I just want to let everyone know that these crashes are our highest priority and even though we cant respond to everyone reporting a crash bug we are collecting all the data from you folks and are working towards a solution.

Thank you all for your patience.
Goed bezig die gasten bij Iron Lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
DeepSeven schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:42:

[...]

Ze moeten het ook heel serieus nemen. Dat crashen heb ik nog nooit met een spel meegemaakt. Nu heb ik het in 3 dagen zo'n 20 tot 30 keer gehad.
Ze zouden het eigenlijk niet eens in de winkels mogen leggen dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Mja, misschien ligt het dan toch aan je illegale versie? Dan maar wachten tot je bestelling binnen is...

Maar dan heeft het ook niet zo'n zin om de volledige versie te bestellen als je al heel ver bent; die savegames doen het dan toch niet; beetje vreemde beslissing, zo stoot je de mensen af die het al vanaf het allereerste begin van de release hebben.

Misschien dat de volgende patch verbetering brengt.......

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:00:
Kan iemand screenies maken :Y) Gewoon van je armor, items enzo

* Angeloonie is item-geil

Heeft iemand btw al zo'n soort helm gevonden? (Corinthian)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja gevonden, hij heet ''the Trojan helmet" link hieronder

Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik had op level 8 mijn tweede bag al. Dus degene van level 12 heeft niet alles gedaan :)

[ Voor 81% gewijzigd door Phyxion op 29-06-2006 20:17 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
DeepSeven schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:42:

[...]

1 van de vele slachtoffers van te aggresieve copy protection systems :O

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
FnF schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:16:
Ik had op level 8 mijn tweede bag al. Dus degene van level 12 heeft niet alles gedaan :)
mischien ergens vergeten tegen een ventje te spreken maar heb op 1 quest na in het eerste dorp alles gedaan tot aan delphi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

De crashes komen gewoon door de illegale versie, hier een kopietje van een fix die ik vond op de nieuwsgroepen: (zonder de fix info, duh)
GAYLESS presents TITAN QUEST *FiX* for Reloaded iso:

FiX notes :

The Game checks if the serial has been keygened or if it's true original.
If the serial is keygened it lets you believe it's correct but
the game crashes (error in stlport_vc7146.dll not in rld's exe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIEUWS OVER DE PATCH
While I dont have an exact date yet I can tell everyone that we have fixed the following in the upcoming patch:

Character Corruption on Saved Games Caused By Crashes
Smarter (Improved) Inventory Placement when you pick up Items
Dialog Windows Closing when Bumping NPCs
Improved Multiplayer Performance on 5 & 6 Player Games

We are looking into the crash bugs being reported. It has been difficult because of the known issues with people trying to circumvent the SECUROM software and trying to get data from those experiencing legit crashes. I just want to let everyone know that these crashes are our highest priority and even though we cant respond to everyone reporting a crash bug we are collecting all the data from you folks and are working towards a solution.

Thank you all for your patience.
Bron: Titanquest.net (de quote komt van de associate producer)

EDIT: was al gepost zie ik nu :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmm, ontdek net in de demo dat als je saved en weer laad dat je gewoon alle chests weer terug hebt, dus kan je net zo lang blijven chestplunderen totdat je wat leuks hebt :Y) Heb nu een of ander groen item die ik niet aankan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Timonv schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:24:
De crashes komen gewoon door de illegale versie, hier een kopietje van een fix die ik vond op de nieuwsgroepen: (zonder de fix info, duh)

[...]
Klopt, maar het lijkt me niet verstandig om het hier erover te hebben om dit probleem op te lossen ;).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Tripp schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:56:
[...]

Klopt, maar het lijkt me niet verstandig om het hier erover te hebben om dit probleem op te lossen ;).
Vandaar m'n knip ;)

Het werkte trouwens niet heh, dan maar even pre orderen, _GEWELDIGE_ game =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
net demo uitgespeeld morgen( vrijdag) of zaterdag maar ff kopen zeer zeer zeer vet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
boeid me niks dat ik opnieuw moet beginnen als ik het spel in huis heb. Sterker nog, ik installeer de game nu opnieuw, met de hoop dat hij minder crasht. Ik had nu dat als ik in het spel zat, single player klikte, en op start drukte, het spel ging laden en gelijk crashte.
Dat ik opnieuw moet beginnen geeft mij weer de kans een andere skill te nemen. Neem nu Nature, zodat ik wat hulpjes ( wolven ) krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf ben ik lvl 15 Earth/Nature, 2 wolfjes (level 8 ofzo) met die skill erboven enkele puntjes, een Core Dweller lvl 10 met die skill erboven ook een puntje. Die Gorgon Queens waren eitje. Vaak hoef ik zelf niets te doen, deze combo doet het goed ! Hopelijk heb ik het spel snel binnenkort en wordt er ook een mogelijkheid gevonden dat ik mijn savegame kan overdragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Als je savegame verneukt is door een crash waardoor TQ direct crasht zodra je je character laadt, dan heb ik de oplossing gevonden !

Had dit probleem namelijk ook met m'n character in Egypte, toen TQ crashte terwijl ik naar town portalde, waardoor m'n savegame kapot was.

De oplossing is als volgt:
* Ga naar
..\My Documents\My Games\Titan Quest\SaveData\Main\_(characternaam)\Levels_World_World01.map\Normal
* Zet map-view op Details, en laat het op Date Modified sorteren, met de meest recente bovenaan.
* Delete de .que file(s) van gelijke en meest recente tijd

Hierna kun je je character wel weer succesvol inladen en in-game komen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik denk dat het er ook aan ligt welke versie je hebt gedownload en eventueel aan je setup want ik heb met de mijne een char tot level 30 gespeeld (ongeveer 25-30 speluren totaal) en was in het begin van het Oriental gebied en het spel liep uiterst soepel en geen één keer gecrashed.
Maar goed ik heb vandaag mijn legale versie binnengekregen van Dimension Plus en weer overnieuw begonnen, deze keer met een spirit/warfare class ipv Guardian (defense/nature). Moet zeggen dat ik met die Lich King een stuk makkelijker door het eerste stuk heen loop dan met mijn eerdere defense char. Merk je toch dat je een stuk offense tekort kwam omdat ik een tijdje heb moeten wachten op mijn eerste hulpje (de nymph, de boar had ik niet genomen). Zal binnenkort eens wat screenshots posten :).

Ik vind het spel trouwens geweldig, al lang geen hack n slash meer zo van genoten na Diablo 2 (dungeon siege en sacred waren ook geweldig maar op een of andere manier vond ik de replay value wat minder, miste gewoon iets).

[ Voor 8% gewijzigd door Xanathorn op 29-06-2006 23:13 ]

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FnF schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:16:
Ben nu 9 maar nog geen extra bag... waar kan je die eerste vinden/krijgen/verdienen dan? Dan hobbel ik ff terug...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
AllSeeyinEye schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:33:
[...]

Ben nu 9 maar nog geen extra bag... waar kan je die eerste vinden/krijgen/verdienen dan? Dan hobbel ik ff terug...
FF uit me hoofd, volgens mij als je met die kerel praat in delphi. Hij staat rechts van de traders en heeft gewoon een uitroepteken boven zijn kop, snap niet hoe je hem gemist kan hebben want je moet langs hem en hij begeleid je in je mainquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
AllSeeyinEye schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:33:
[...]

zeflde hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
DeepSeven schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:42:
[...]

FF uit me hoofd, volgens mij als je met die kerel praat in delphi. Hij staat rechts van de traders en heeft gewoon een uitroepteken boven zijn kop, snap niet hoe je hem gemist kan hebben want je moet langs hem en hij begeleid je in je mainquest.
misschien had ie niet genoeg ruimte in z'n inventory om de bag in ontvangst te nemen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:48:
[...]

misschien had ie niet genoeg ruimte in z'n inventory om de bag in ontvangst te nemen B)
Nee nee nee :>

spoiler:
De eerste bag krijg je in Megara, een dorpje voor Delphi nog. Je kan deze niet missen want die vent heeft idd een uitroepteken boven zijn hoofd en is onderdeel van de main quest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
DeepSeven schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:42:
[...]

Dus die bag ontvang je niet als je lvl 8 word?

Na het vele crashen heb ik het spel opnieuw geinstalleerd.
Ik heb gehoord dat in de nfo file op de nieuwsgroepen de 2 keys verschillen van elkaar. De één zou van een key gen komen en de andere niet ofzo? Anyway, ik heb het spel nu met de 2e key geinstalleerd, en tot zover geen enkele crash!!

Ik ben nu lvl 9. Ben nog niet in Delphi gekomen dus die bag voor mijn inventory zal ik nog wel krijgen neem ik aan. Ik heb als 1e skill Nature genomen en heb 2 sterke wolven bij me. Als 2e skill heb ik Storm, die had ik ook toen ik begon met het spel, en daar ben ik heel tevreden over. Bij storm heb je een spell op je wapen die altijd actief blijft. Ik vind het fijn om een skill te hebben die altijd aan staat, dat je niet elke keer op je skill links onder moet klikken en dan op een enemy moet klikken om hem uit te voeren ofzo. Enige wat ik daarvan heb is een healing optie uit de nature skill. Vooral handig voor de wolven natuurlijk.

Moet zeggen dat ik lekker door de levels heen loop nu. Mijn hoop is nu dat ik de eindbaas aan het einde van het doolhof kan verslaan, want dat lukte met mijn vorige character niet ( level 16 )
Als iemand voorbij die eindbaas is gekomen, en dan heb ik het over een monster dat eerst 4 grote stenen beelden op je af stuurd met zwaarden, en er dan zelf bij komt, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ewald ! schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:44:
Wauw, dat wist ik al na 5 min, gewoon de Diablo controls geprobeerd...
Ik had een lvl 11 met 3 blauwe uber items... toen een crash, savegame gaar, stond op beginspot, zonder quests, kon ze ook niet meer nemen, dus savegame poef...
Damn wat duurt wachten toch lang dan :)
De bags krijg je gewoon als je de main story volgt en de quests doet, is een quest reward, je hebt geen inventory space nodig, je krijgt gewoon je extra bag.
Ik snap niet hoe je het KAN missen.

[ Voor 15% gewijzigd door gabiballetje op 30-06-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
gabiballetje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:30:
Ik had een lvl 11 met 3 blauwe uber items...
Ik ben level 24 en heb nog geen goede blauwe items gevonden, in totaal 10 ofzo maar steeds dingen die niet bij mijn class passen.
Maar ik heb al wel 2,6 miljoen aan cash :P Ik speel Pyromancer, puur earth want ik weet niet wat een goede combo zou zijn :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Ben begonnen met een vrouwelijke Pyromancer (Earth als hoofdskill dus). Daarbij heb ik ook Spirit, wat me een Conjurer maakt ofzo :P. Wilde eens iets anders proberen dan wat de meeste schijnen te hebben...warfare...:P.. Nu maar hopen dat het op het eind ook werkt. Alles werkt namelijk wel goed aan het begin, zal waarschijnlijk niet anders zijn dan in Diablo2.

Toch moet ik zeggen dat die Lich King en Core Dweller het erg goed doen samen atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

extra bag enzo
Aha, probleem gevonden. Iedereen heeft het over op level 8 krijg je de bag, maar ik ben nu 9 en loop net Spartan War Camp uit.... Ben 9 geworden in een spinnengrotje waar je 't water mag zuiveren... Dus eerst nog ff wandelen en dan pas een grotere inventory.
Speel trouwens met een Spirit + Warfare: hersenloos hakken en als je health laag raakt dan ff leechen
Dark Lord schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:11:
[...]

Ik ben level 24 en heb nog geen goede blauwe items gevonden, in totaal 10 ofzo maar steeds dingen die niet bij mijn class passen.
Maar ik heb al wel 2,6 miljoen aan cash :P Ik speel Pyromancer, puur earth want ik weet niet wat een goede combo zou zijn :)
Tijd teveel? ;)
* AllSeeyinEye is stiekum jaloers.... :D

Heb wel mn eerste blauwe op zak, aan het wachten tot Dexterity wat hoger is, de Tellian's Will (boog, Wilhelm Tell (William Tell in 't engels) anyone?)

[ Voor 64% gewijzigd door AllSeeyinEye op 30-06-2006 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 02:01:
[...]

Tijd teveel? ;)
* AllSeeyinEye is stiekum jaloers.... :D
Vakantie en geen werk. Dus ja, veels te veel tijd :P
Heb wel mn eerste blauwe op zak, aan het wachten tot Dexterity wat hoger is, de Tellian's Will (boog, Wilhelm Tell (William Tell in 't engels) anyone?)
Ik heb ondertussen al 3 blauwe bogen gevonden, ik wil staff :P

Ik vraag me alleen af wat je met geld moet in het spel, ik heb in nog geeneen shop iets gezien wat kan tippen aan mijn gear.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik heb 1 blauwe boog gevonden.. iets met de letter M.. zou de rest ff nie weten.. maar die wil ik voor mijn huntertje.. gister ook een blauwe armor gevonden ( warfare ) dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:39
Bestaan er eigenlijk vaste mastery combinaties? Ik las hier dat Defense en storm bijvoorbeeld een classe is. Maar zijn er op die manier nog meer goede uitgebalanceerde combi's. Ik heb zelf Earth + Storm, maarja, merk wel dat ik qua defense een beetje tekort schiet. Deze zaken moet ik dus oplossen door mijn items. Het zijn beide offensieve masteries tenslotte...

[ Voor 13% gewijzigd door Folkert op 30-06-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Folkert schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:07:
Bestaan er eigenlijk vaste mastery combinaties? Ik las hier dat Defense en storm bijvoorbeeld een classe is. Maar zijn er op die manier nog meer goede uitgebalanceerde combi's. Ik heb zelf Earth + Storm, maarja, merk wel dat ik qua defense een beetje tekort schiet. Deze zaken moet ik dus oplossen door mijn items. Het zijn beide offensieve masteries tenslotte...
Het is denk ik beter om te kijken naar in welke groep de masteries zitten. Zo heb je de masteries die zich met fysieke damage bezig houden (Warfare, Defense, Rogue en Hunting) en de masteries die zich met magie bezig houden (Earth, Storm, Spirit en Nature). Jouw combinatie van Earth+Storm is een 100% Elementalist (Aarde+Vuur+Lucht+Water), en dat soort characters moeten het dus hebben van op afstand schade doen via hun spells. Dat betekent ook dat je items moet uitzoeken die je energy bonussen geven (+energy en +energy regeneration), en naast je primaire damage skills ook skills moet nemen die de recharge timers van je spells verlagen zodat je je spells vaker kunt casten. Als je solo gaat dan is het hebben van pets ook erg handig, dus zowel een Core Dweller als een Wisp die voor jou de klappen opvangen terwijl jij van afstand je spells knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:39
ok, thnx! Moet me dan maar meer gaan richten op de afstand. Mijn lightning bold zit gelukkig al op 12 maar de regeneration is nog veel te laag. Zal me daar meer op moeten richten ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is online Titan Quest gewoon in dezelfde wereld? of zijn hier weer aparte multiplayer maps voor? :)

Wel cool als die ene site met alle info over TQ (items, skills etc.) net zo gaat groeien als de Diablo Site van Arreat Summit http://www.battle.net/diablo2exp/

Is er in TQ ook iets als een Cowlevel? voor de exp.? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gaat niet goed hier: zit op m'n werk te kijken naar een 'epic pen' en een 'unique marker' .... Oh wat is dat weekend nog ver weg, en oh wat heb ik er (zal overigens wel veranderen als ik op weg ben) spijt van da'k naar Sensation ga morgen, kostbare playtime verloren...... en zondag te brak om te spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:34:
Is online Titan Quest gewoon in dezelfde wereld? of zijn hier weer aparte multiplayer maps voor? :)

Is er in TQ ook iets als een Cowlevel? voor de exp.? :P
Er is geen verschil of je TQ in SP of MP mode speelt. Je hebt hetzelfde character, en de voortgang wordt gewoon bewaard. Dus ga je MP spelen en je komt voor bij een boss en tot de volgende respawn fountain, dan kun je daarna gewoon weer vanaf dat punt in SP verder spelen, als je dat wilt.

Op termijn zullen er echter ook mods komen. Maps die door spelers gemaakt worden in de Quest Editor, tot en met complete conversions. Er zal bv. VAST geprobeerd worden om Diablo 2 in de TQ editor na te bouwen. Om zo'n custom map te kunnen spelen moet je OF een nieuw character maken speciaal voor custom maps, of je campaign character importeren (wat feitelijk betekent dat je er een kopie van maakt, waarna je met je campaign character gewoon door kunt spelen in de campaign, en met de kopie in de custom maps).

En voor zover bekend is er in TQ geen secret cowlevel of iets vergelijkbaars. Wie weet, misschien in TQ2 maken ze wel zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:05:
Gaat niet goed hier: zit op m'n werk te kijken naar een 'epic pen' en een 'unique marker' .... Oh wat is dat weekend nog ver weg, en oh wat heb ik er (zal overigens wel veranderen als ik op weg ben) spijt van da'k naar Sensation ga morgen, kostbare playtime verloren...... en zondag te brak om te spelen.....
:D

Et gaat wel ver, sommige verslavingen! Gisteren effe een cyclops omgelegd. Sjeezus dat viel nog niet mee, een ram met die knuppel van hem en me halve leven was weg, ook als ie een keer een war cry deed, was ik zelf 3 kwart van me leven kwijt, heeft me vele potions gekost. Nu level 12 en nog steeds niet in Delphi, maar ik neem rustig de tijd, elk hoekje uitkammen.

Heeft iedereen die de legale versie heeft ook last van lag? En dan vooral in dungeons of grotten? In de wildernis of dorpen is het niet altijd merkbaar, soms, maar in grotten des te meer! Crashes heb ik na een uurtje of 7 speeltijd pas 1 gehad, dus dat valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 14-09 08:00
ik verwacht van een game eigenlijk dat hij helemaal niet crashed..........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ulti23 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:45:
[...]

maar ik neem rustig de tijd, elk hoekje uitkammen.
Hier nog een :P
Heeft iedereen die de legale versie heeft ook last van lag? En dan vooral in dungeons of grotten? In de wildernis of dorpen is het niet altijd merkbaar, soms, maar in grotten des te meer! Crashes heb ik na een uurtje of 7 speeltijd pas 1 gehad, dus dat valt wel mee.
Textures op medium, detail op medium, rest op low, geen AA of Vsync @1280*1024 en dan loopt 'ie soepel tot er 10+ nmy's om me heen zwerven (dan minimale lag). Zodra er meer eyecandy aan gaat dan is het elke 10 seconden een hapering van een seconde......
Hopen dat 't na een patch beter gaat met de performance. Crashes heb ik helemaal geen last meer van, althans, de laatste 5 uur niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gisteravond in Egypte een reuze kever (boss monster) verslagen. Dat was een HEFTIG gevecht! Heeft me zeker 15 health potions gekost om niet het loodje te leggen! Wilde het eerst op melee wijze aanpakken, maar dat werkte niet, dus toen op afstand gestaan en met m'n epic staff ice gaan schieten. Maar die kever spuugde om de zoveel seconden een zooi mini-kevers naar mij die dan om me heen stonden te bijten naar m'n enkels. Dat kon ik met een chainlighting oplossen, waarna ik weer ff op de boss kon schieten. Uiteindelijk ging hij dan toch neer, wat een tevreden gevoel van een zwaar bevochten overwinning gaf! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:25:
Gisteravond in Egypte een reuze kever (boss monster) verslagen.
:p In Titan Quest heb je wel meestal een soort veld waarin die boss monters mogen lopen, als ie dus bij een bepaalde border is loopt ie terug en zo maak ik ze meestal makkelijk af =) Hit&run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik ben nu die cyclops aan het farmen voor unique/epics whatever.. staat achter hem een mooie Majestic Chest. en een grotje met nog 3 kistjes.. prachtig farm voer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Interessant... Een Japanse programmeur heeft de titanquest.exe onderzocht en fouten (in zijn ogen in ieder geval) die voor crashes zorgen voor 95% gefixed (zijn uitspraak), en een nieuwe executable gemaakt die dus crashes moet verhelpen.

Check hier: http://www.titanquest.net...l-version-crashing-5.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:35:
Interessant... Een Japanse programmeur heeft de titanquest.exe onderzocht en fouten (in zijn ogen in ieder geval) die voor crashes zorgen voor 95% gefixed (zijn uitspraak), en een nieuwe executable gemaakt die dus crashes moet verhelpen.

Check hier: http://www.titanquest.net...l-version-crashing-5.html.
Ik neem aan dat als ik dat spel koop in de winkel bij de MM voor 45 euri oid dat het werkt zonder crashes??!! :)
Anders is dat echt een behoorlijk minpuntje van de makers van het spel... bedoel alles is perfect naar mijn idee behalve dan dit.

Hebben die makers geen geld ofzo? Kijk nou naar Blizzard.. dat moeten ze voor TQ ook hebben: een vet serverpark ofzo net als WoW waarop je lekker je games kan hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:58:
[...]

Ik neem aan dat als ik dat spel koop in de winkel bij de MM voor 45 euri oid dat het werkt zonder crashes??!! :)
Anders is dat echt een behoorlijk minpuntje van de makers van het spel... bedoel alles is perfect naar mijn idee behalve dan dit.

Hebben die makers geen geld ofzo? Kijk nou naar Blizzard.. dat moeten ze voor TQ ook hebben: een vet serverpark ofzo net als WoW waarop je lekker je games kan hosten :)
Dit kan ook voorkomen met het normale spel. Echter heeft de optie om de compatibilty op windows 98/me te zetten alles opgelost voor mij.

Daarnaast is jou vergelijking appels met peren vergelijken. voor IronLore is dit het eerste spel. Blizzard heeft al meerdere spellen gemaakt en heeft dus ook de mogelijkheid om er meer budget tegenaan te smijten.Daarnaast is Wow een Online-only en dit niet, dus ik snap jou punt ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 30-06-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:58:
Als je Iron Lore wilt vergelijken met Blizzard, dan moet je wel vergelijken met Blizzard ten tijde van Diablo 1 ! En met Diablo 1 had Blizzard GEEN closed Battlenet ! En waarom niet? Omdat Blizzard daar op dat moment ook het geld nog niet voor had! Diablo 1 kon je MP spelen op LAN via IPX, of via een open battlenet gameserver, waarbij één speler een game hoste en andere spelers op joinden. Precies zoals het bij TQ ook gaat (afgezien van IPX natuurlijk, dat achterhaald is).

Iron Lore heeft al aangegeven dat ze erg graag een besloten online server systeem willen draaien, maar daar nu simpelweg het geld niet voor hebben. Als TitanQuest een hit wordt en goed verkoopt, dan zullen ze voor TQ2 welke dan zeker zal komen WEL een closed online server maken, wat natuurlijk de verkoop van TQ2 alleen nog maar verder zal bevorderen.

Overigens, onderstaande post van medierra (Lead Gameplay Designer van Iron Lore) over het ontbreken van een centrale stash (zoals in D2) vind ik ook erg interessant!
The total inventory space is, in fact, much larger than that of D2 and our items also generally take up less space. We thought we were doing people a favor by giving them a larger carryable inventory so they didn't have to return to town to access 1/2 their storage space.

However, based on feedback, we've come to realize that for some players the stash has an added psychological value of being able to store items for later use that players just don't like having to carry around on their character. We want to make everyone happy, so this is a feature we will definately try to add in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Hulde aan Iron Lore voor dat laatste bericht over de aankomende vaste stash _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ze doen wel alles om de klant gelukkig te maken ipv blizzard die alles doet om de directeur van het bedrijf gelukkig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:48:
Ze doen wel alles om de klant gelukkig te maken ipv blizzard die alles doet om de directeur van het bedrijf gelukkig te maken.
ben ik niet met je eens.
Ook blizzard luisterd redelijk goed naar hun klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NiaX schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:06:
[...]

ben ik niet met je eens.
Ook blizzard luisterd redelijk goed naar hun klanten.
Ik hoor een dubbele punt gevolgd door een toelichting en/of voorbeelden, maar mijn ogen zullen me wel bedriegen want ik zie 'm niet..... ;) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:41
kan ik mijn ahum.... "test" character meenemem in mijn net vers gekochte legale versie?
vind me epic goodies wel leuk om te houden. Of zij er andere opties om goodies te "saven"?

[ Voor 8% gewijzigd door dorkie op 30-06-2006 13:29 ]

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
U neemt 2 versies die niet zo legaal zijn. u installeerd deze. U maakt een Multiplayer game op de andere pc waar de niet zo legale versie geinstalleerd is. U stopt ie al uwen epische itampjuhs.

U installeerd een legale versie, u gaat naar de multiplayer game.. en voila! gij zoekt.. en gij zult vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Heb een vaag probleem met het geluid, de eerste keer dat ik het speelde was alles goed maar toen ik het de 2de keer opstartte lijkt er een lag in het geluid te zitten en het herhaald zich de hele tijd.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
dorkie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:18:
kan ik mijn ahum.... "test" character meenemem in mijn net vers gekochte legale versie?
vind me epic goodies wel leuk om te houden. Of zij er andere opties om goodies te "saven"?
Je character zelf kun je niet meenemen, maar in een multiplayer game (LAN, of via hamachi bv) kun je wel je items en je gold even aan een betrouwbaar persoon in bewaring geven, en dan met je legale key en met een nieuw aangemaakt character je items weer terughalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Haay schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:08:
[...]

Op termijn zullen er echter ook mods komen. Maps die door spelers gemaakt worden in de Quest Editor, tot en met complete conversions. Er zal bv. VAST geprobeerd worden om Diablo 2 in de TQ editor na te bouwen.
[...]
dat was mijn eerste idee om te doen, toen ik het hoorde dat er een editor in zat.
de maps maken lijkt me geen probleem te zijn, alleen de vijanden lijken me eerder moelijk om voor elkaar te krijgen.

maar als er een mod community is die zowel de maps als de vijanden, character classes/skills en droppings kunnen na-maken voor in de TQ engine dan kan mijn vreugde niet op. :*)
Haay schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:37:
[...]

Je character zelf kun je niet meenemen, maar in een multiplayer game (LAN, of via hamachi bv) kun je wel je items en je gold even aan een betrouwbaar persoon in bewaring geven, en dan met je legale key en met een nieuw aangemaakt character je items weer terughalen.
ik ga hem gelijk origineel spelen, en ook meteen op internet met een kameraad, ik denk ook gelijk maar een mule aan te maken om alle leuke vondsten te storen. hevelen is geen probleem als je altijd samen speelt.

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 30-06-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb met hamachi de titanquestGOT server gejoined.
Ik heb een game gevonden, Ithildins game ofzoiets, maar als ik die wil joinen vraagt-ie om een password. Dus ik voer got in. Klopt niet. Ik ga ervanuit dat ik een typfout heb gemaakt, maar na drie keer werkt het nog steeds niet.
Hoe kan dat nou? Wat is dan het password?

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat een hoop mensen last hebben van crashes.
ik zal eerlijk zeggen dat ik nog nooit een crash heb gehad met het spel.
zit nu al een week avonden te spelen gaat lekker hoor.
alles op max super gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben in de demo aan het Nessus-runnen :+

Heb nu al tig groene items gevonden, een zelfs een Blauwe :+ Best lollig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-07 10:40
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:11:
Hoi

Ik heb met hamachi de titanquestGOT server gejoined.
Ik heb een game gevonden, Ithildins game ofzoiets, maar als ik die wil joinen vraagt-ie om een password. Dus ik voer got in. Klopt niet. Ik ga ervanuit dat ik een typfout heb gemaakt, maar na drie keer werkt het nog steeds niet.
Hoe kan dat nou? Wat is dan het password?

B.v.d.
via hamachi kunt ge zien welke mensen online zijn.
Vraag welke er willen spelen en richt een eigen servertje op :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.