Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ik heb de originele versie en nog niet één crash gehad. Wel wat bugs gezien en vertragingen, maar geen crashes.
Maar goed, breng aub de game terug. Zodat we hier kunnen praten over het spel, de masteries ed. ipv iedere keer dat zelfde gezeur.
Dat Hamachi netwerk is vol zegt hij
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben nu level 20 en ga aan de tweede 'act' beginnen
Ik vraag me een beetje af waar ik m'n punten in moet stoppen.
Ik heb een hoop punten in de dual wield rij gestopt, en ik gebruik van spirit het Deatchill aura, de Liche king, en Enslave spirit.
Qua wapens en charms ga ik voor de snelheid. Hoe meer ik sla hoe meer kans op dualwield en hew.
Ik heb een grote lading groene en blauwe fighter en caster items in m'n rugzak rond omdat ik nog niet weet waar ik bonussen in nodig ga hebben.
Ik sla trouwens met twee Deathweaver's legtips.

Een level 3 item op level 20? (kweet niet of het wat uitmaakt overigens, ik zit nog steeds te wachten op het spel en mn nieuwe computer..Anthor schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:05:
Zijn er hier nog meer mensen die een Spellbreaker (warfare-spirit) spelen?
Ik ben nu level 20 en ga aan de tweede 'act' beginnen
Ik vraag me een beetje af waar ik m'n punten in moet stoppen.
Ik heb een hoop punten in de dual wield rij gestopt, en ik gebruik van spirit het Deatchill aura, de Liche king, en Enslave spirit.
Qua wapens en charms ga ik voor de snelheid. Hoe meer ik sla hoe meer kans op dualwield en hew.
Ik heb een grote lading groene en blauwe fighter en caster items in m'n rugzak rond omdat ik nog niet weet waar ik bonussen in nodig ga hebben.
Ik sla trouwens met twee Deathweaver's legtips.
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2006 16:18 ]
[ Voor 78% gewijzigd door DeepSeven op 06-07-2006 16:27 ]
Hoe bedoel je "extra cheap verslagen"? Je vond het dus moeilijk dat laatste gedeelte?Koffiezuiper schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:10:
Zo net normal uitgespeelt, duurde circa 20 uurtjes en heb zover ik weet wel bijna alle side quests gedaan. Eindige als een lvl 31 Battlemage (Warfare&Earth) en naar mijn idee had ik echt nog wel wat extra leveltjes kunnen gebruiken om normaal het laatste gedeelte te behalen, laatste baas dus ook erg cheap verslagenZodra ik ook maar iets van elemental dmg op me koppie kreeg lag ik alweer op de grond
Op naar de volgende ronde
Waar is dat?DeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:24:
Ik heb trouwens nog een goede farm spot gevonden. Bij de eye of chaos, is zo'n 10 seconden lopen van een fontein, en er staan altijd 2 majestic chests, 2 gewone chests en soms ook nog een royal.
Ja, ik vond het behoorlijk moeilijk? Duurde zeker wel 20 minuten om hem te verslaan en een paar deaths. Heb hem dus moeten verslaan met een boog want h2h was ik helemaal zo dood. Zodra ik geraakt werd door vuur was ik direct dood als ik geen hp gebruikte.technoaddict schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:43:
[...]
Hoe bedoel je "extra cheap verslagen"? Je vond het dus moeilijk dat laatste gedeelte?
Zelfde verhaal met de cyclopsen die je iets eerder tegenkomt, 1 slag en ongeveer 50% health eraf
Verwijderd
Act 2, Egypte. Ergens boven de stad Memphis is een grote pyramide. Daar moet je voor een quest the "eye of chaos" halen. In de buurt van die pyramide is ook nog een dorpje met in het midden een vijver en een waypoint.
Ik had er ook niet echt moeite mee, weet niet wat voor build je hebt maar kan me voorstellen dat het voor een melee class best lastig kan zijn. Voor mij was het gewoon rondjes rennen en lightning op hem casten. Hier nog een hint voor mensen die het echt niet voor elkaar krijgen:Koffiezuiper schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:05:
[...]
Ja, ik vond het behoorlijk moeilijk? Duurde zeker wel 20 minuten om hem te verslaan en een paar deaths. Heb hem dus moeten verslaan met een boog want h2h was ik helemaal zo dood. Zodra ik geraakt werd door vuur was ik direct dood als ik geen hp gebruikte.
Zelfde verhaal met de cyclopsen die je iets eerder tegenkomt, 1 slag en ongeveer 50% health erafDoe ik iets verkeerd? Heb redelijk wat ervaring met rpgs maar de balance is soms ver te zoeken, met mijn huidige build kan ik ook verder weinig doen aan mijn defence.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 17:20 ]
Fayum is dat volgens mij, zodra je daar bent is die plek ongeveer in het Noord - Oosten.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:11:
[...]
Act 2, Egypte. Ergens boven de stad Memphis is een grote pyramide. Daar moet je voor de een quest the "eye of chaos" halen. In de buurt van die pyramide is ook nog een dorpje met in het midden een vijver en een waypoint.
Ja de piramide weet ikVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:11:
[...]
Act 2, Egypte. Ergens boven de stad Memphis is een grote pyramide. Daar moet je voor een quest the "eye of chaos" halen. In de buurt van die pyramide is ook nog een dorpje met in het midden een vijver en een waypoint.
Verwijderd
Ik wil die Captain's Signet wel. Ruilen voor Theban Greaves + Shield?Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:38:
Ik heb dit te ruil (en natuurlijk goud):
[afbeelding]
Ik ben op zoek naar:
Bogen:
Chillwind
Bow of Sa Djed
Barrage
Set items:
Theban items (-bracers & helm)
Babylonian items
HUNTER's items!
Memnon's items
Labyrinthine items
Mocht iemand 1 van die items hebben, en wil je ruilen, laat het dan even weten
Ik heb je PM gestuurd op titanquest.net
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 17:39 ]
Sorry, die had ik niet om mijn plaatje moeten zettenVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:38:
[...]
Ik wil die Captain's Signet wel. Ruilen voor Theban Greaves + Shield?
Ik heb je PM gestuurd op titanquest.net

Is er nog iets anders wat je wilt?
Verwijderd
Ik heb ook dit probleem alleen met de orginele versie ik moet mijn muis en toetsenbord "bombarderen" want hij reageert heel slecht om de intro's te skippen. En elke keer maar weer dat filmpje is er een of andere manier om dat probleem op te lossen?Phuncz schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:23:
Nog een verschil tussen de legale en illegale versie: met de illegale versie moest ik mijn toetsenbord en muis bombarderen met aanslagen om de intro's te skippen. Met de legale klik ik een paar keer en hij skipt alles gewoon.
I think i have a problem
In chang'an palace heb ik die boss verslagen. Daarna kon ik met die koning praten en kreeg ik nieuwe orders. Na het praten met de koning crashte het spel!.
Nu heb ik het spel weer gespeeld en moest ik opnieuw die boss verslaan. Het probleem is dat die koning dood is
Zie screenshot hier: http://www.c-jochemsen.nl/yellow.jpg
Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?
Alvast bedankt.
edit: Ik zat daar namelijk ook nogal vast aangezien ik die doorgang heel moeilijk kon zien op de map, heb dus lang lopen zoeken
[ Voor 18% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-07-2006 18:00 ]
Verwijderd
Ow jammer, dat was de enige die ik nodig hadAngeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:48:
[...]
Sorry, die had ik niet om mijn plaatje moeten zettendie andere ringen waren te ruil maar die niet.
Is er nog iets anders wat je wilt?
Nee, bij die scorpion king.Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:33:
[...]
Ja de piramide weet ikMaar welke kamer?
spoiler:Die heb ik 2x gerunned, maar dat duurt gewoon te lang..Die met die 4 guardians die je moet verslaan?
Heb hem 2sec geleden verslagen
Blijft vol tenzij mensen zich afmelden, de meesten sluiten gewoon waardoor het netwerk het maximaal aantal users snel bereikt (aka hun spot blijft gereserveerd voor hun).
Mischien tip om een tweede netwerk aan te maken, toen ik hamachi gebruikte was het max. aantal users 15.
Verwijderd
Dit kan je makkelijk aanpassen door in de Map van Titan quest > Videos de 4 bestandsnamen aan te passen. Zo heb ik de bestands namen simpel aangepast door overal '1' achter te zetten. als je namelijk de bestandsnamen veranderd skipt hij de filmpjes.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:48:
[...]
Ik heb ook dit probleem alleen met de orginele versie ik moet mijn muis en toetsenbord "bombarderen" want hij reageert heel slecht om de intro's te skippen. En elke keer maar weer dat filmpje is er een of andere manier om dat probleem op te lossen?
Naam: titanquestGOT2
Password: got
Ik ben er zelf de hele avond in hamachi, alleen afwezig (diplomauitreiking)
Ik zit op alle 3 de got netwerken via hamachi, maar zie er niet 1 staan in titanquest bij lan. Zijn jullie allemaal epic difficulty, of wat doe ik verkeerd?Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:34:
2e network:
Naam: titanquestGOT2
Password: got
Ik ben er zelf de hele avond in hamachi, alleen afwezig (diplomauitreiking)
PSN: Norfirin
Verwijderd
nog steeds geen bevesteging ofzo gehad..
Ik denk dat er iets is mis gegaan tijdens de bestelling?
Aaaaaaah.... dus ik ben niet de enige met dat probleemDeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:18:
Ik zit op alle 3 de got netwerken via hamachi, maar zie er niet 1 staan in titanquest bij lan. Zijn jullie allemaal epic difficulty, of wat doe ik verkeerd?
Ik heb net iedereen lopen PM'en maar niemand reageert er
[ Voor 16% gewijzigd door Tony L op 06-07-2006 19:24 ]
Verwijderd
Inderdaad. Er moet wel iemand een servertje hosten, anders zie je natuurlijk nietsTony L schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:21:
[...]
Aaaaaaah.... dus ik ben niet de enige met dat probleem. Ik heb nog geen epic / legendary omdat ik nog maar in egypte ben. Maybe is dat het dan...
Ik heb net iedereen lopen PM'en maar niemand reageert er. Misschien kan ik in de tussen tijd wel een servertje hosten als daar belangstelling voor is
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:20:
Op de 28ste TQ besteld bij cd-wow,
nog steeds geen bevesteging ofzo gehad..
Ik denk dat er iets is mis gegaan tijdens de bestelling?
Verwijderd
Normaal gesproken krijg je bij online winkels een order bevesteging. Het is wel zo dat het bij CD-WoW vrij lang duurt voordat een item bij je in de brievenbus valt (tenminste dat zeggen anderen). Je kunt ze altijd een mail sturen en vragen hoe het er voor staat.
Dat zal dan wel de officiele versie zijn maar ik ben dus eerst die gastjes in het moeras tegen gekomen, die vertelden mij dus dat ik aan hun leider in de stad moest zeggen dat het goed gaat. Ben die stad al paar keer door gelopen maar geen leider.Dark Lord schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:57:
[...]
spoiler:Als je verder gaat loop je over een brug (tijdje terug dat ik daar was, dus mischien is het even iets anders dan ik me herinner) dat is dus de rivier naar rechtsboven volgens, dan krijg je dus die brug en bijna meteen na dat bruggetje is er rechts een groot moeras. Achterin dat moeras staan ze.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Patch NotesDeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:22:
Ik ging met iemand traden, even epics aan elkaar laten zien. Klik ik het venster weg terwijl er nog enkele items staan, kijk ik me inventory, 3 epics weg... Ook niet op de grond ofzo... lekker dan.
· Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill
· Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters
· Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer
· Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer
· Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow
· Fixed a multiplayer lobby crash
· Fixed internet connection problem with custom maps
· Fixed a memory leak
· Improves multiplayer connection reliability
· Improves multiplayer performance
· Improves item auto-placement in inventory
· Added character back-up functionality

· Added option to disable compatibility check
The character backup system is an automatic system that will help eliminate corrupted characters in the event of a crash during a game save. It is not something a player will need to "use" or activate. The system is transparent to the player.
[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 06-07-2006 22:48 ]
Maar zolang het werkt en ik dus geen characters verlies of 3 uur spelen e.d. verlies vind ik het prima.
Verwijderd
Ik moet naar de havans van athene gaan, maar ik kan ze niet vinden
Zou iemand mij een aanwijzing kunnen geven.
tnx
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:18:
Kan iemand mij helpen,
Ik moet naar de havans van athene gaan, maar ik kan ze niet vinden
Zou iemand mij een aanwijzing kunnen geven.
tnx
(Ben puur melee built, no range what so ever)
Beetje irri dat het gevecht 2 uur duurt, 1 klap... stun ... 1 klap ... stun ... 1 klap etc...
(en soms potjes drinken)
Ik heb trouwens 75% stun resistance... denk dat ik 1 op de 10 resist.
Colossus is levl 50 ik levl 45... mischien daarom
Edit: plaatje toegevoegd met stats....

[ Voor 12% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 06:43 ]
Gisteren ook lekker Egypte gedaanPhuncz schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:09:
Ondertussen 80% van Egypte in 1 ruk door gedaan solo, ondertussen level 23. Geen enkele crash sinds ik de retail heb, echter wel steeds matigere performance hoe verder ik geraak. Het lijkt alsof ie RAM te weinig heeft dus ik vermoed dat dat de memory leak is die ze gaan fixen. Ik wacht af met spanning. Levellen gaat trouwens ERG traag nu na lvl 20, ik denk dat ik 3u nodig gehad heb om van 22 naar 23 te gaan...
Wat me wel opvalt is dat ik nog steeds met een 36 def armor loop van Greece, hij is groen en heeft een aantal erg leuke mods (+%damage e.d.) maar weinig defense

heb even de officiele geinstalleerd 2 uur gespeelt Zonder crash! dus daar ben ik wel blij mee.
Me hunter is ondertussen alweer lvl 8.. kheb al me epics er alweer opzitten
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Aaaargh, ik wil ook naar Epic!!! Ziet er echt heel erg vet uit!!!3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 06:36:
Iemand al een super tactic voor die Colossus op epic dif?
Beetje irri dat het gevecht 2 uur duurt, 1 klap... stun ... 1 klap ... stun ... 1 klap etc...
(en soms potjes drinken)
[afbeelding]
Tx to: @internetofshit
Wat ik denk is dat je stun resistance niet 75% resist. maar dat het aantal stun sec word beinvloed. je heb namelijk ook items die dingen reducen met 116%? dus ik denk dat hier 1 of andere formule voor moet zijn om dit te berekenen. netzoals met d2 en MF.3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 06:36:
(en soms potjes drinken)
[afbeelding]
In my documents.... bij gamesKippenijzer schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:19:
Weet iemand zo waar de savegames opgeslagen worden? Ik wil de game afwisselend op mijn vaste pc en mijn laptop kunnen spelen, en gewoon via een USB stick de savegames meeverhuizen, maar dan moet ik ze wel kunnen vinden
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Verwijderd
Zoals ook bij D2 gaan er 50% van je resistance af zodra je naar een nieuwe moeilijkheidsgraad gaat. Met een item waarop 116% stun resistance zit kom je dan op het volgende:SpoTs schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:17:
[...]
Wat ik denk is dat je stun resistance niet 75% resist. maar dat het aantal stun sec word beinvloed. je heb namelijk ook items die dingen reducen met 116%? dus ik denk dat hier 1 of andere formule voor moet zijn om dit te berekenen. netzoals met d2 en MF.
Normal: 100%
Epic: 66%
Legendary: 16%
Je vergelijking met MF snap ik wel maar volg ik niet. Je kunt iets wel vermeerderen met 200% (verdubbelen) maar iets voor meer als 100% (compleet) wegnemen heeft geen invloed. Zo denk ik er over
edit: Het valt wel op dat 3xNix precies 75% resistance heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 09:52 ]
Die laatste moet ik nogAngeloonie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:11:
[...]
Gisteren ook lekker Egypte gedaanVooral de stukken met de
spoiler:waren leuk4 guardians, scorpion king en de Telkine
Ik heb een leuke groene armor gevonden met 35-45 defense ergens en er een relic op gegooid. Ik moet ook nog de eerste degelijke armor vinden. Maar ik ben dan ook nog maar lvl 23.Wat me wel opvalt is dat ik nog steeds met een 36 def armor loop van Greece, hij is groen en heeft een aantal erg leuke mods (+%damage e.d.) maar weinig defenseAlleen ik wordt echt gek van die Scorpion Manslayers, die killen me zo als er 2 van zijn)
Met die scorpion manslayers heb ik niet zoveel problemen, maar ik heb dan ook een Core Dweller, 2 wolfjes en Forest Nymph rondlopen die het zwaarste werk voor me doen
Earth/Nature ben ik trouwens.
Loop al vanaf lvl 16 met een epic armor van 58 defence én leuke extra's, heeft me wel aardig wat puntjes naar dexterity (wat ik nagenoeg niet gebruik...) gekost, maar dan heb je ook wat. 't lullige is dat die armor een schouderpatch en een riem is, daartussen alleen een leren (lederen) band... zie liever een mooi bewerkt metalen armor...Phuncz schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:28:
Ik heb een leuke groene armor gevonden met 35-45 defense ergens en er een relic op gegooid. Ik moet ook nog de eerste degelijke armor vinden. Maar ik ben dan ook nog maar lvl 23.
Ben nou wel in Egypte belandt (lvl 19), en heb helemaal geen problemen met die gele wormen (zoals aantal pagina's terug hot item was), zoals eigenlijk al vanaf 't begin maakt m'n Lich ze errug snel koud....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik had een wapen met +0% chance of Bleeding Retalliation met 120% damage over x aantal seconde....
What the fuck is the use dan als je 0% kans hebt ???? ik heb helaas geen screeny genomen, was verder niet boeiend, ik moest het ff melden.
Van die wormen had ik ook geen last, anderen wel mega. Ik vermoed dat als je alleen rondloopt, je er veel last van hebt. Ik heb dan 4 pets, dat gaat wel lekker
75% is maximum voor alle resistances, zover ik heb gezien.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:49:
[...]
Je vergelijking met MF snap ik wel maar volg ik niet. Je kunt iets wel vermeerderen met 200% (verdubbelen) maar iets voor meer als 100% (compleet) wegnemen heeft geen invloed. Zo denk ik er overLos daarvan zat er bij Diablo 2 ook nog een cap op je maximale resistance, standaard 75% maar met items op te krikken tot 95%. Volgens mij heeft TQ dit niet, maar weet het niet zeker.
edit: Het valt wel op dat 3xNix precies 75% resistance heeft.
Bij Epic begin je vanaf -25, bij legendary -50.
Die "colossus" doet stun bij elke hit, en als ik met max stun resist er maar 1 op 10 resist vind ik dat toch knap lastig, echt heel erg veel meer wil ik niet zeggen van deze colossus want dat moet je zelf maar ondervinden.
Ben trouwens levl 56 Boss in Epic Egypte tegengekomen... soort draak.
Erg veel meer zag ik niet in de 3-5 seconde die ik te leven had
Verwijderd
Wat een hoge health & energy regeneration zeg!3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 06:36:
(en soms potjes drinken)
[afbeelding]
Hoe krijg je die zo hoog?
& toch al 105 keer dood gegaanVerwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:15:
[...]
Wat een hoge health & energy regeneration zeg!
Verwijderd
Dus als ik de legale versie heb, en ik ga opnieuw beginnen, kan ik gewoon online beginnen vanaf het begin? en in SP door gaan waar ik in MP gebleven ben?
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Iemand nog zin om te ruilen?
Ok, 1 item dan... om het je lekker te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:15:
[...]
Wat een hoge health & energy regeneration zeg!
Deze bijl draag ik puur voor de regeneration waarde, verder qua DPS is het nix.

@ 105 x dood, duurde even voordat ik doorhad wat mij steeds in 1x dood maakte.
(meerdere bosses)
En op Epic ga je je pas realiseren hoe belangerijk je 2de lijn resistances zijn.... die worden nogal "gebruikt" op sommige momenten.
Epic is een flink stuk moeilijker... ranged raakt mij nu nog te hard en zelfs met m'n 140-150 Life per second regeneration red ik het toch net niet soms
[ Voor 35% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 12:12 ]
Spel chrasht at random na een paar minuten

Moet je hem in de winkel kopenXElD schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:13:
Hmmm, kan niet wachten op de patch want dan kan ik m eindelijk gaan spelen;
Spel chrasht at random na een paar minuten
Voorbeeld:

[ Voor 29% gewijzigd door DeepSeven op 07-07-2006 12:37 ]

Beetje vaag, dual wield... en erm... casting speed?

[ Voor 25% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 12:49 ]
Erg mooie item though, maar 428Str req...
Idd...wat ben je met +48%casting speed als een mage dan al 321 strength moet hebben!3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:48:
YAY ME EERSTE LEGENDARY ITEM !!!!![]()
[afbeelding]
edit:yes....eigenlijk 428str
[ Voor 5% gewijzigd door Blackminister op 07-07-2006 12:55 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 12:58 ]
Die zou voor mijn Spellbreaker ideaal zijn...!! (Warfare/Spirit)3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:48:
[afbeelding]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Heel gaaf!! ikke hebbu! (Earth&Storm)3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:48:
[afbeelding]
de legale draait soepel, met uitzondering in de buurt van caves & af en toe een lag.... bij de minder legale versie crasht ie dan...nu gaat ie door.....zoals het hoortVerwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:58:
Hoe is de performance hier bij iedereen? Draait t soepel?
Ben met illi versie nu ook al minimaal 10 uur niet meer gecrashed...Blackminister schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:20:
[...]
de legale draait soepel, met uitzondering in de buurt van caves & af en toe een lag.... bij de minder legale versie crasht ie dan...nu gaat ie door.....zoals het hoortEn hopelijk deze avond de patch beschikbaar....
Geen problemen bij mij(legale versie), draait allemaal erg soepel, op de bekende in/uitgangen van de grotten na dan.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:58:
Hoe is de performance hier bij iedereen? Draait t soepel?
121.44 life regen, 298,xx met m'n defense spells/procs.
[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 13:49 ]
1680x1050 alles op high op texture detail na. Dit op een Athlon XP 2400+ @ 2.3GHz, 1GB RAM DDR333, X850XT 256MB AGP, X-Fi. Windows en games staan op 2 WD Raptors 36GB in RAID0, swapfile op andere 7200rpm HD.
Ik heb ook mijn PC eens opgeruimd, PCI-kaartjes eruit en dergelijke die ik niet meer nodig had of gebruikte. Ineens een hoop IRQ's vrij en het stotter-probleem met mijn X-Fi is ook grootendeels opgelost.
[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 07-07-2006 13:43 ]
Liever performance dan graphics ;-) ziet er zowiezo mooi uit.. dus toppie.. memory fix zou wel uitkomst zijn als je lang speelt idd
Verwijderd
Ik zit vast in het spel in ; kerate forest..
Er is zo een groot beest wat ik amanooit niet kan verslaan
Kan ik op een andere manier in Delphi komen?
PLEASE HELP MEH! spoiler plz

[edit]
ow soz, had tweede deel nog niet gezien
[ Voor 8% gewijzigd door Anthor op 07-07-2006 15:33 ]
Tx to: @internetofshit
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
I pitty the fools who took my game-station.....
Dit topic is gesloten.