[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FOLKERT schaam je diep

Diablo 2 is geschiedenis Titan Quest moet nog steeds knielen voor dat spel
Velen spellen hebben het getracht maar niks overwon Diablo 2

Darkstone
(ok erg cheape namaak Quests viel je bij in slaap)
(nog leuker met Darkstone eindbaas imuun tegen magie succes met je mage)
Sacred
(Op zich leuk maar het was gewoon geen diablo 2 wel een erg lang verhaal)
het misde gewoon net dat stukje lol
Dungeon Siege
(op zich een heel leuk spel weinig the klagen eigenlijk
vondt het alleen jammer dat 1 karakter alles kon worden dus meerdere poppetjes
had niet zoveel nut)
Dungeon Siege 2
(was alweer een stuk beter kwa idee alleen vondt ik hem persoonlijk erg saai mischien te grote verwachtingen gehad na deel 1)

Heb ik nog spellen gemist ? (Neverwinter Nights vindt ik niet echt een Diablo look a like spel
die was meer op Dungeons and Dragons gericht)

Titan Quest
Geweldig spel alleen kan het tippen aan Diablo 2 verlopig nog niet want Diablo 2 werkt super over internet
tevens mis ik een stash om je items in te bewaren
en als allerbelangrijkste
IK MIS HARDCORE MODE
dat oneindig vaak dood kunnen gaan staat me niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Laatst online: 13-09 20:39
Ik schamen? No way! Ben het eens met het artikel, blijven hangen aan oude glorie is niet mijn deel. Maarja ieder zijn voorkeur. :)
Heb Diablo gespeeld, Sacred tweemaal toe uitgespeeld en nu Titan Quest. Diablo heeft het spelsoort op de kaart gezet maar om te zeggen dat dat nog steeds veel beter is dan TQ vind ik wel ver gaan.

Maarja, laat die topic niet verzanden in een Diablo2/TQ strijd. Fans zijn fans! Gelukkig maar! _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Folkert op 06-07-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Waarom dat? ben het met hem eens, ik heb ook te lang d2 gespeeld maar dat spel heeft voor mij echt zn tijd gehad hoor, en de 10000 baal run is ook niet boeiend meer inmiddels.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
laten we het zo zeggen versie 1.10 van diablo heeft de das omgedraait :)
1.09 was perfect ze hadden gewoon de servers moeten resetten en dit ruim van te voren aangeven. De balance was perfect in 1.09 cowgames waren lol. en wat is het probleem met een 99. Maar goed genoeg over diablo er is ook een D2lod topic waar je je info kwijt kan. Ik vind TQ een hele vooruit gang en speel het met plezier.. en daar gaat het toch om?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titan Quest is een prachtig spel, maar daar heb je het dan ook wel mee gehad. Stel je eens een Diablo II voor met nieuwe graphics en hedendaagse technologie. Titan Quest is best leuk maar zal nooit zo populair worden als Diablo II. Zo is het bijvoorbeeld enorm slecht geprogrammeerd, getuige de lag en crashes die veel mensen hebben (ook met het origineel). De mogelijkheden om online te spelen zijn erg slecht, iedereen kan cheaten en heel simpel items dupliceren. Een leuke community waarbij je items kunt traden en dat soort zaken zal er dus nooit komen. Ook mis ik inderdaad de hardcore mode... Dat was één van de mooiste zaken van Diablo II.

Titan Quest moet in Diablo II duidelijk haar meerdere bekennen wat betreft spel mogelijkheden. Ook de sfeer van Diablo II is beter, het is erg jammer dat de ze er geen mooie tussen filmpjes of op z'n minst een eind filmpje bij hebben gemaakt.

De makers van Titan Quest hebben zich er behoorlijk van afgemaakt, ze hebben het spel amper getest met als gevolg dat er nu een hoop mensen met problemen zitten, er er na een week al een patch uit moet komen. Mocht die patch voor mij het crashes probleem niet oplossen dan gaat het spel bij mij alsnog terug naar de winkel. Reden: er is mij een ondeugdelijk product geleverd dat niet af is.

Zoiets noemen we een budget productie. Nu nog een budget prijs.
SpoTs schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:07:
laten we het zo zeggen versie 1.10 van diablo heeft de das omgedraait :)
1.09 was perfect ze hadden gewoon de servers moeten resetten en dit ruim van te voren aangeven. De balance was perfect in 1.09 cowgames waren lol. en wat is het probleem met een 99. Maar goed genoeg over diablo er is ook een D2lod topic waar je je info kwijt kan. Ik vind TQ een hele vooruit gang en speel het met plezier.. en daar gaat het toch om?
Het klopt dat er een D2lod topic is maar wat we nu doen is Titan Quest vergelijken met Diablo II, dat hoort gewoon hier thuis. Bovendien hebben de makers van Titan Quest aangegeven fans te zijn van Diablo II (is een belangrijk verkoop argument van ze), dan mogen wij het er toch ook wel mee vergelijken?

Je hebt het over een vooruit gang, zou je dat toe kunnen lichten? De graphics van TQ zijn mooi maar verder is het naar mijn mening een achter uitgang in vergelijking met Diablo II.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Speel nog steeds D2, maar vind D2 tot nu toe nog wel de betere van de 2 ;)

Maar TQ is een geweldige game en voorzie alleen maar goede dingen met een eventueele deel 2.
Hopelijk hebben ze dan tegen die tijd een realm ala b.net.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:41
HADES2001 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:51:
Titan Quest
Geweldig spel alleen kan het tippen aan Diablo 2 verlopig nog niet want Diablo 2 werkt super over internet
tevens mis ik een stash om je items in te bewaren
en als allerbelangrijkste
IK MIS HARDCORE MODE
dat oneindig vaak dood kunnen gaan staat me niet aan
HA! Diablo 2 werkt NU super over Internet, maar je bent OF pas later ingestapt, OF je hebt een slecht geheugen, want bij release van D2 was het vrijwel onspeelbaar via het Internet vanwege een flinke bug in de netcode. Kan me nog heel goed herinneren dat ik meermalen midden in een gevecht ineens een 'freeze' van het scherm zag (dan kon mijn poppetje rondlopen, maar alle monsters en m'n vrienden stonden stil) om dan ineens na een minuut naar het lijk van mijn poppetje te kijken. Ook D2 had problemen in het begin, maar zoveel mensen hebben een selectief geheugen en vergeten problemen en frustraties uit het verleden en maken dingen van 'vroeger' steeds mooier in hun herinneringen. (geldt ook voor relaties en hoe je over je ex'en denkt, maar dat is een ander verhaal ;) )

Wat stash betreft, Iron Lore heeft al aangegeven dat ze zich nu realiseren dat de spelers dit toch graag willen hebben, ondanks dat je inventory in TQ met 3 bags uiteindelijk groter is dan je inventory + stash in D2, en Iron Lore gaat een stash zeer waarschijnlijk in een latere patch toevoegen.

Wat hardcore mode betreft, je character heeft op het tweede tabblad een indicatie van "number of deaths". Als je het nodig hebt dat de game je character voor je verwijdert zodra je dood gaat, terwijl je het ook zelf kunt doen, dan ben je gewoon zwak van geest, en vraag ik me af waarom je überhaupt hardcore mode wilt hebben ! Desondanks denk ik dat Iron Lore op veler verzoek ergens in een patch nog wel een hardcore mode zal inbouwen. Tenslotte houdt de game toch al bij hoe vaak je character dood gaat, dus zal het heel eenvoudig in te bouwen zijn om een optie aan te zetten met als enige functie: "if number of deaths <> 0 then delete character, show "You died" message, and return to Main menu"... :D

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 06-07-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vergelijk TQ eens met diablo 1 ( afgezien van graphics ) want TQ = de het eerste spel van Iron Lore. netzoals Diablo 1 voor Blizzard ( eerste RPG ) Daar zaten ook genoeg bugs in en nog steeds.

De online support voor diablo 1 was er ook niet. Er was wel een mogelijkheid om games te hosten maar dan kon je alleen verbinden als die player ze game had gehost.. anders niet.

Dus om TQ nu met een 2e game te vergelijken.. vind ik beetje erg jammer

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Haay schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:28:
[...]

HA! Diablo 2 werkt NU super over Internet, maar je bent OF pas later ingestapt, OF je hebt een slecht geheugen, want bij release van D2 was het vrijwel onspeelbaar via het Internet vanwege een flinke bug in de netcode.
Zelfs de latere code was nog buggy, onder andere de "lag-o-mancer" staat me nog vers in het geheugen.

Titan's quest is een erg plezierig spel, ik heb zelf geen last van crashes en het spel draait rocksteady, maar ik heb wel gezien dat het bij anderen gebeurde.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Is iemand al aan de epic mode begonnen? ik wil morgen ofzo als ik hem heb uigespeelt met een vriend van mij de epic mode uit spelen, hij is lvl 24 storm mage. Nu speelde ik al een stuk met hem maar ben toch solo gaan spelen want hij kilt echt iedereen in 1 aoe spell. Totaal geen fun dus op die manier. Gaat dit nog steeds lukken in epic? dus om grote groepen mobs met aoe te killen? Zelf ben ik nu lvl 30 warfare/spirit

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:08:
Titan Quest is een prachtig spel, maar daar heb je het dan ook wel mee gehad. Stel je eens een Diablo II voor met nieuwe graphics en hedendaagse technologie. Titan Quest is best leuk maar zal nooit zo populair worden als Diablo II. Zo is het bijvoorbeeld enorm slecht geprogrammeerd, getuige de lag en crashes die veel mensen hebben (ook met het origineel). De mogelijkheden om online te spelen zijn erg slecht, iedereen kan cheaten en heel simpel items dupliceren. Een leuke community waarbij je items kunt traden en dat soort zaken zal er dus nooit komen. Ook mis ik inderdaad de hardcore mode... Dat was één van de mooiste zaken van Diablo II.
TQ zal inderdaad niet zo populair worden als D2. Het bestaan van een closed battlenet server maakt het item traden relevant en houdt D2 nog steeds in leven (en dat is ook wel de enige reden waarom het D2 topic op GoT nog steeds actief is). Dus inderdaad, items dupliceren en je character hacken is heel goed mogelijk. Maar dat is een keuze geweest van Iron Lore, om hun beschikbare budget te besteden aan een hele mooie single player hack & slash RPG die ook in coop-mode gespeeld kan worden, en niet een flink deel van hun budget steken in een veilige online server met een game die na één keer uitspelen op Normal niet meer uitnodigt om verder te spelen. TQ zal toch wel weer een community krijgen van mensen die legit spelen, en ook een community van prachtige custom maps en total conversions gemaakt met de Quest Editor.

Zeggen dat TQ "enorm slecht geprogrammeerd" is duidt aan dat je zelf geen programmeur bent. Voor het grootste deel werkt TQ prima, en bij heel veel mensen draait de legale versie zonder crashes. Bij elk omvangrijk stuk software zitten bugs, dat is onvermijdelijk. De enige die hierop aangesproken kan worden is de Q&A afdeling van de uitgever THQ, die verantwoordelijk is voor het vinden van show-stopper bugs en vrijgave van de game (gold status). In ieder geval is Iron Lore keihard bezig om de problemen op te lossen. Het succes van Iron Lore staat of valt met het succes van Titan Quest, dus ze zijn erg gemotiveerd om te zorgen dat de problemen waar TQ mee te maken heeft zo snel mogelijk opgelost worden.
Titan Quest moet in Diablo II duidelijk haar meerdere bekennen wat betreft spel mogelijkheden. Ook de sfeer van Diablo II is beter, het is erg jammer dat de ze er geen mooie tussen filmpjes of op z'n minst een eind filmpje bij hebben gemaakt.
Ik ben het met je eens dat de tussenfilmpjes bij D2 echt fenomenaal waren en een ontzettend mooie aanvulling voor de game ervaring. Aan de andere kant vind ik de klassieke oudheid in TQ ook erg sfeervol, en ontzettend gaaf om bekende historische plekken zoals de Acropolis in Athene, Knossos op Kreta, de Sphynx en de piramides in Egypte en de grote Chinese muur in China te bezoeken.
Je hebt het over een vooruit gang, zou je dat toe kunnen lichten? De graphics van TQ zijn mooi maar verder is het naar mijn mening een achter uitgang in vergelijking met Diablo II.
Wat je in vrijwel alle reviews leest is dat men het dual-mastery skill systeem van TQ veel beter vindt dan de vaste characters van D2. Dat vind ik zeker een vooruitgang! Verder vind ik de ragdoll physics in TQ zeker een verbetering t.o.v. D2. Wat ik dan wel weer mis uit D2 is de mogelijkheid kratjes en urnen enzo kapot te kunnen schoppen, met de kans er iets leuks uit te halen, of anders health te verliezen wanneer het explodeert in je gezicht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
evilpin0 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:00:
Is iemand al aan de epic mode begonnen? ik wil morgen ofzo als ik hem heb uigespeelt met een vriend van mij de epic mode uit spelen, hij is lvl 24 storm mage. Nu speelde ik al een stuk met hem maar ben toch solo gaan spelen want hij kilt echt iedereen in 1 aoe spell. Totaal geen fun dus op die manier. Gaat dit nog steeds lukken in epic? dus om grote groepen mobs met aoe te killen? Zelf ben ik nu lvl 30 warfare/spirit
In Epic zullen er meer monsters komen die hogere resistance tegen lightning hebben, en dus niet zo makkelijk meer in één lightning bolt/chain lightning te doden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
mijn ei

Ik vind TQ nu al beter als diablo. dan wel niet voor de droppings maar zeker wel voor de gameplay, ook set items geven bonus als je meerdere items aan hebt.

over dat je geen stash hebt? ik heb nu 2 inventory bags en daarmee is je totale opslag al groter als in diablo 2 inv plus stash en more to come.. (eigenlijk is een stash ook onreeel want hoe kan die stash nou steeds zijn waar jij bent?) en de hardcore mode.. dat is puur diablo, en als het wel in TQ had gezeten dan was er wel weer te klagen dat het gekopieeerd was, mens is nooit tevreden. trouwens verlies je EXP als je doodgaat based on char level (en niet aleen in epic of legendary)

verder trekt mythologie mij eerder dan nep fnatasie, de tijd van orcs en goblins in teveel uitgemolken (mede door WC reeks)

dungeon siege was saai standaard (what u use is what you get better at, geen expirience deel in MP whatsoever. skills die je moet kopen/vinden om te kunnen doen)

sacred nog zoëen, paardjes, ok leuk maar liet de game crashen vooral in multiplayer (en voor de mensen die MP onbelangrijk vinden ik vind een game als hij geen normale MP heeft en dan vooral RPG's geen zak meer aan, want waar speel je dan voor?)
en weer zo'n ondoordachte slill systeem. ik had samen met een kammeraad ontdekt, als je allemaal skills in 1 char stopt, en dan die char exporteert, skills droppen andere char weer, exporteren, skills droppen etc... ook zelfs online)

nee het skill systeem van TQ is wel doordacht en heeft potentie, ik ruik nu al een TQ2 of een ander vervolg. misschien dan nog met char creation, en dan je uiterlijk in te stellen. en dat misschien je playermodel zich vormt naar wat voor masteries je kiest.

en mensen die het spel beoordelen aan de download, ga maar ergens anders heen, want op GOT is nog nergens zoveel over warez gesproken als in de TQ en TES4 topics, en ik heb wel begrepen dat het niet toegestaan was

[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 06-07-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ben blij dat er ook nog mensen zijn die tevreden zijn met TQ :) Zie post hierboven van WSaeNoTSoCK. Ik vind het spel een prachtig alternatief voor WoW. En het enige wat ik eigenlijk nog zou kunnen missen is een Closed online. maar goed.. dat is ook tijdelijk. Ik denk dat er een grote patch gaat komen waarin ze dat verwerken als de tijd eenmaal rijp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:21:
Ben blij dat er ook nog mensen zijn die tevreden zijn met TQ :) Zie post hierboven van WSaeNoTSoCK. Ik vind het spel een prachtig alternatief voor WoW. En het enige wat ik eigenlijk nog zou kunnen missen is een Closed online. maar goed.. dat is ook tijdelijk. Ik denk dat er een grote patch gaat komen waarin ze dat verwerken als de tijd eenmaal rijp is.
Nee dat gaat zeker niet gebeuren, hebben de devs al verteld. Misschien in Titan Quest 2, als de eerste goed verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Is het niet mogelijk met de editor een soort mini mmoprg te maken? dus iets van 2 partijen van 4 man die beetje questen moeten doen en elkaar ook tegen komen. Als ze dan ook nog een homebase hebben en als ze met questen een leger kunnen opbouwen om de vijand aan te vallen zou dat echt smullen zijn, vooral als iemand de rol van commandant op zich kan nemen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik vind het ook stom dat mensen een spel beoordelen aan versie 1.0

en hoe kun je na 1 keer spelen het spel al gedaan hebben? ik wil op zn minst elke mastery combo proberen en dan kun je nog van elke mastery nog verschillende wegen kiezen. zo ga ik nu met nature voor de nymph en niet voor de wolfjes (nee je kan niet elke skill op max hebben)

verder vind ik het oook vreselijk cool dat je uitgedeelde skill points terug kan kopen. ook vind ik het cool dat je niet van mastery van verwisselen als je het vereeuwigd hebt. (herspeelwaarde herspeelwaarde)

maarja ik ben in ieder gevan WEL blij met TQ en ik heb trouwens een week eerder net GW factions gehaald, ik had GW al, maar die blijven voorlopig op de plank

ook dat het gebaseerd is op mythe en history is veel beter, als je een beetje historische kennis hebt, herken je bijna de meeste items, (de smurven helm die bij alexander the gay gedragen werd) en dat schilt met een halve ronding eruit, voor als je hem op je rug had om op een paard te zitten)

maarja de meeste mensen willen kleurtjes en flitsjes

[ Voor 21% gewijzigd door Bulls op 06-07-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb dit te ruil (en natuurlijk goud):

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/014cca30674710aef084fbf9aea57f57tq.jpg

Ik ben op zoek naar:

Bogen:
Chillwind
Bow of Sa Djed
Barrage

Set items:
Theban items (-bracers & helm)
Babylonian items
HUNTER's items!
Memnon's items
Labyrinthine items

Mocht iemand 1 van die items hebben, en wil je ruilen, laat het dan even weten :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Same here....absoluut fan van TQ. Ik koop maar zelden een spel (m'n rekje is niet zo groot) maar daarop staat Far Cry, met daarnaast de volledige Diablo-reeks & natuurlijk deze Titan Quest. Ik hoop dat het spel fantastisch goed verkoopt, zodat we ook een tweede deel mogen verwachten, met wie weet....een battlenet.... Iedereen maakt idd de vergelijking tussen D2 & TQ1... start met te vergelijken tussen D1 & TQ1, is meer correct. Ok, er is een groter tijdsverschil, maar dan is ook alles gezegd. Het draait allemaal om budgetten. En bij TQ zullen er ook veel mods komen, net zoals bij D2, die de (her)speelbaarheid alleen maar zullen verhogen. We wachten al zolang op een Diablo3 en we hebben al veel pogingen gezien van andere spelontwikkelaars, deze TQ is de beste in z'n soort (van kopieën). _/-\o_ Het origineel blijft natuurlijk het beste, maar stop met zeuren. Enjoy the game! O+

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
evilpin0 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:29:
Is het niet mogelijk met de editor een soort mini mmoprg te maken? dus iets van 2 partijen van 4 man die beetje questen moeten doen en elkaar ook tegen komen. Als ze dan ook nog een homebase hebben en als ze met questen een leger kunnen opbouwen om de vijand aan te vallen zou dat echt smullen zijn, vooral als iemand de rol van commandant op zich kan nemen :9~
Probeer Spellforce 2 eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:32:
ik vind het ook stom dat mensen een spel beoordelen aan versie 1.0
Als er enkel een v1.0 is van een spel dan kan je alleen daarover oordelen he? Ik wil best over v1.1 oordelen had ik mijn spel niet al teruggebracht naar de winkel omdat het continue crashte. Wachten op 1.1 had ook gekund natuurlijk, maar voor hetzelfde geld kan die ook nog last hebben van irritante bugs die het spelplezier tot onder nul brengen maarr... dan is de periode dat je een game terug kan brengen al voorbij natuurlijk en ben jeje geld kwijt.

Wat ik van deze game heb kunnen zien (sommige dingen heb ik zelfs heel erg vaak gezien!) ziet het er veelbelovend uit en ik wil het zeker nog een kans geven. Maar dan wel eerst met een fatsoenlijke patch en dan maar met de minder legale versie uitproberen aangezien het terugbrengen van een game tegenwoordig al een eind-quest lijkt. Personeel dat je dusdanig behandeld dat men hoopt dat je gewoon weer afnokt met je spel in plaats van je geld terug te krijgen :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Een Deense modder is bezig met Act 2 van Diablo 2 na te bouwen met de Titan Quest Editor. Hij is al aardig op weg met Luth Gholein bouwen:

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/8078/lut32cxsmall5aq.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 06-07-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SpoTs schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:44:
[...]

Probeer Spellforce 2 eens
zwaar p00p voor een rpg als het een pure rts was geweest wat het leuk maar het rpg gedeelte is zo verdomt saai dat ik afviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
het is precies wat jij omschrijft evilpin0 ;-)

Verder ga ik binnekort ook ns die mapeditor onder de loep nemen.. lijkt me wel leuk om chaos sanc na te maken als dit mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Haay schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:45:
Een Deense modder is bezig met Act 2 van Diablo 2 na te bouwen met de Titan Quest Editor. Hij is al aardig op weg met Luth Gholein bouwen:

[afbeelding]
Goe zot :) Maar zal het zeker eens uitproberen als het af is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Poekie McPurrr schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:45:
[...]

Wat ik van deze game heb kunnen zien (sommige dingen heb ik zelfs heel erg vaak gezien!) ziet het er veelbelovend uit en ik wil het zeker nog een kans geven. Maar dan wel eerst met een fatsoenlijke patch en dan maar met de minder legale versie uitproberen aangezien het terugbrengen van een game tegenwoordig al een eind-quest lijkt. Personeel dat je dusdanig behandeld dat men hoopt dat je gewoon weer afnokt met je spel in plaats van je geld terug te krijgen :/
Ik vrees dat je met de minder legale versie nog meer crashes zal hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
@ Angeloonie
Ik zie daar dus 2 items bij die ik ook had en door een crash dus zinloos zijn, vooral de Rambow was bij mijn hunter/nature gastje vrij geliefd :(

@Blackminister
Ja het is een legale versie, en nog heb ik het gezeur. Als het nou protection was in een illegale versie kon ik er mee leven, dan hebben ze het gewoon goed gemaakt, dit is echter gewoon prutswerk. Good idea made badly.

@Haay
Het is een leuke onderneming, en kan natuurlijk mooier worden dan D2 en er zullen absoluut veel spelers voor zijn, maar ik zou er misschien maar even zoet mee zijn, ik heb dan toch liever frisse contect, en daar zal er nogal een berg van zijn hoor !!!
Straks krijgen we nog Lord of the Rings spul, wie weet :P

Al met al ben ik nog steeds gefrustreerd, ik hoop dat die patch de 7e wat oplost, kan ik tijdens het LANnen lekker doorbeuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Blackminister schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:50:
[...]

Goe zot :) Maar zal het zeker eens uitproberen als het af is :*)
ik wil ook de editor een poging wagen, maar eerst wil ik het spel vaak genoeg gedaan hebben.

dan misschien D2 act 1 maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:53:
@ Angeloonie
Ik zie daar dus 2 items bij die ik ook had en door een crash dus zinloos zijn, vooral de Rambow was bij mijn hunter/nature gastje vrij geliefd :(
Ruilen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:41:
Vergelijk TQ eens met diablo 1 ( afgezien van graphics ) want TQ = de het eerste spel van Iron Lore. netzoals Diablo 1 voor Blizzard ( eerste RPG ) Daar zaten ook genoeg bugs in en nog steeds.

De online support voor diablo 1 was er ook niet. Er was wel een mogelijkheid om games te hosten maar dan kon je alleen verbinden als die player ze game had gehost.. anders niet.

Dus om TQ nu met een 2e game te vergelijken.. vind ik beetje erg jammer
Ja of met pong. De eerste versie van Diablo is uitgebracht in 1996, 10 jaar geleden. Toen waren er nog maar erg weinig mensen die breedband internet hadden, uitgebreide multiplayer mogelijkheden hadden dus weinig zin. We leven nu in 2006 en eigenlijk mag je dan wel een goede 'cheat vrije' multiplayer omgeving verwachten voor een RPG. Daar heeft de maker niet voor gekozen, dan mag je (vind ik) toch wel een gigantisch goede en vernieuwende single player verwachten. Helaas valt het me ook daar tegen (ja ze hebben het skill systeem aangepast en mooie graphics..) maar daar blijft het bij. Ze hebben het concept van D2 'gejat' en in een andere screne gezet.
Misschien kun je hem helpen, maak een kopie van je Titan Quest folder onder mijn documenten. Geef hem de items via een multiplayer game. Sluit het spel af, en plaats je bestanden (en daarmee items) terug. Wil je er wat voor terug laat dan gabiballetje hetzelfde doen.... })

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Blackminister schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:53:
[...]

Ik vrees dat je met de minder legale versie nog meer crashes zal hebben :X
Die vrees heb ik ook, maar toch ook wel een beetje de hoop dat met een patch de boel wel werkt. In ieder geval lang genoeg om voorbij het eerste stuk te komen en me wat meer van de game te laten zien.
Vooralsnog kijk ik even de kat uit de boom (wie zet die arme beestjes telkens terug in de boom eigenlijk?) voor ik besluit om 'm opnieuw aan te schaffen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Poekie McPurrr schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:06:
[...]

Die vrees heb ik ook, maar toch ook wel een beetje de hoop dat met een patch de boel wel werkt. In ieder geval lang genoeg om voorbij het eerste stuk te komen en me wat meer van de game te laten zien.
Vooralsnog kijk ik even de kat uit de boom (wie zet die arme beestjes telkens terug in de boom eigenlijk?) voor ik besluit om 'm opnieuw aan te schaffen.
ik had TQ bij cdwow gekocht en voor dat geld breng ik geen game terug. dat is de moeite niet waard. al had ik voor TQ netzolief 60 euro betaald en had het niet erg gevonden. mensen zien kwaliteit niet meer tegenwoordig. trouwens heb ik nog geen enkele crash gehad dus het zal wel OS cq hardware based zijn. ja ik heb 1 crash gehad, toen ik de game afsloot had ik een fatal error. maar meer ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:06:
[...]

Ja of met pong. De eerste versie van Diablo is uitgebracht in 1996, 10 jaar geleden. Toen waren er nog maar erg weinig mensen die breedband internet hadden, uitgebreide multiplayer mogelijkheden hadden dus weinig zin. We leven nu in 2006 en eigenlijk mag je dan wel een goede 'cheat vrije' multiplayer omgeving verwachten voor een RPG. Daar heeft de maker niet voor gekozen, dan mag je (vind ik) toch wel een gigantisch goede en vernieuwende single player verwachten. Helaas valt het me ook daar tegen (ja ze hebben het skill systeem aangepast en mooie graphics..) maar daar blijft het bij. Ze hebben het concept van D2 'gejat' en in een andere screne gezet
Ik vind dit weer 1 stapel onzin. het gaat om de essentie van het verhaal wat je duidelijk gemist heb.

d1 = Geen budget eerste game
TQ= Geen budget eerste game

Second.. Concept jatten gebeurt al sinds pong.. dus om nou te zeggen dat Half-life 2 het concept heeft gejat van dukenukem 3d vind ik ook weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:11:
[...]

ik had TQ bij cdwow gekocht en voor dat geld breng ik geen game terug. dat is de moeite niet waard. al had ik voor TQ netzolief 60 euro betaald en had het niet erg gevonden. mensen zien kwaliteit niet meer tegenwoordig. trouwens heb ik nog geen enkele crash gehad dus het zal wel OS cq hardware based zijn. ja ik heb 1 crash gehad, toen ik de game afsloot had ik een fatal error. maar meer ook niet
Je zegt dat het bij anderen wel aan de hardware/software zal liggen maar in ieder geval niet aan het spel! Je hebt zelf ook een crash gehad, de kwaliteit is volgens jou fantastisch! Waarom zijn ze dan met een patch bezig om problemen op te lossen? Geef je mening ook even aan Iron Lore door wil je, dan kunnen ze de patch cancellen (ligt toch niet aan het spel) en verder gaan met geld tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
om de C&C clones maar niet te noemen 8)7 er moet een pionier zijn, en als dat verbeterd en nagemaakt kan worden daar heb ik geen problemen mee.

anders zat je alsnog frogger en nibles te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:21:
[...]

Je zegt dat het bij anderen wel aan de hardware/software zal liggen maar in ieder geval niet aan het spel! Je hebt zelf ook een crash gehad, de kwaliteit is volgens jou fantastisch! Waarom zijn ze dan met een patch bezig om problemen op te lossen? Geef je mening ook even aan Iron Lore door wil je, dan kunnen ze de patch cancellen (ligt toch niet aan het spel) en verder gaan met geld tellen.
ik zeg niet dat hij flawless is want MP preformance kan nog wel 100% beter, maar om dan gelijk je game terug te brengen is mij een raadsel.

zo heeft iedereen z'n kwaliteiten, de één kraakt alles af en de ander noemt juist de dingen die wel goed en mooi zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 06-07-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat er tot ik hem nie kan starten (de demo) omdat d3dx9_27.dll niet kan gevonden worden.
heeft er iemand een tip.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:25:
bij mij staat er tot ik hem nie kan starten (de demo) omdat d3dx9_27.dll niet kan gevonden worden.
heeft er iemand een tip.

alvast bedankt
google, 1e hit

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_27

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:23:
[...]

ik zeg niet dat hij flawless is want MP preformance kan nog wel 100% beter, maar om dan gelijk je game terug te brengen is mij een raadsel
Ze hebben mij een goed product te leveren, als ik betaal voor een product wat niet naar behoren werkt dan breng ik het terug. Lijkt me een vrij normale manier van handelen die de wet mij ook toestaat. Hadden ze het product goed getest (en afgemaakt) alvorens het uit te brengen dan was mijn mening over het spel mogelijk heel anders geweest. Het lijkt er nu veel op alsof ze het spel maar snel uitgebracht hebben onder tijdsdruk (tijd=geld). Een methode die wel meer spel ontwikkelaars er op nahouden.

Ik wacht nog af tot de patch er is maar als de problemen die ik ervaar dan niet zijn opgelost gaat het spel gewoon terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:25:
heeft er iemand een tip.

alvast bedankt
Heb je directx 9.0 geinstallt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Ze hebben mij een goed product te leveren, als ik betaal voor een product wat niet naar behoren werkt dan breng ik het terug. Lijkt me een vrij normale manier van handelen die de wet mij ook toestaat. Hadden ze het product goed getest (en afgemaakt) alvorens het uit te brengen dan was mijn mening over het spel mogelijk heel anders geweest. Het lijkt er nu veel op alsof ze het spel maar snel uitgebracht hebben onder tijdsdruk (tijd=geld). Een methode die wel meer spel ontwikkelaars er op nahouden.

Ik wacht nog af tot de patch er is maar als de problemen die ik ervaar dan niet zijn opgelost gaat het spel gewoon terug.
jij weet netzogoed als mij dat software niet als normale producten beoordeeld kunnen worden.

de laatste tijden (lees 5 jaar) is er nog GEEN ÉÉN game uitgebracht die niet bug vrij was. en je kan het nooit grootschalig testen dan door het te releasen. en daar zijn de patches voor. als die wel ooit komen (kuch* anno 1503 kuch*)

ik snap niet mensen al te zeuren hebben. bah release is uit gesteld moan. ah optijd gereleased, bah hij draait slecht moan moan, tevroeg gereleased klaag klaag.

software = bug wees blij dat er ooit nog games uitkomen

als hardware niet naar behoren werkt dan heb je alle recht om terug te gaan, software blijft een grijs gebied DAAR ZIJN PATCHES VOOR

[ Voor 47% gewijzigd door Bulls op 06-07-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
ik werd helemaal gek van de crashes. dus heb hem net maar gekocht :) kan ik meteen online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:11:
[...]

Als ik een product koop wat niet voldoet aan de verwachtingen dan gaat dat product terug naar de winkel. TQ voldoet op dit moment niet aan mijn verwachtingen aangezien het om de haverklap crasht. Kwaliteit wil ik best zien en ik geloof ook wel dat het er is maar dan moet ik wel in staat worden gesteld om die kwaliteit te kunnen aanschouwen natuurlijk.
Een game dient getest te worden op diverse systemen voordat deze op de markt gezet word, daarbij voldoet m'n pc ruimschoots aan de eisen die op het doosje van TQ staan.

Trouwens, die crash die je had, was het er een van mooie kwaliteit?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:39:
[...]

jij weet netzogoed als mij dat software niet als normale producten beoordeeld kunnen worden.

de laatste tijden (lees 5 jaar) is er nog GEEN ÉÉN game uitgebracht die niet bug vrij was. en je kan het nooit grootschalig testen dan door het te releasen. en daar zijn de patches voor. als die wel ooit komen (kuch* anno 1503 kuch*)

ik snap niet mensen al te zeuren hebben. bah release is uit gesteld moan. ah optijd gereleased, bah hij draait slecht moan moan, tevroeg gereleased klaag klaag.

als hardware niet naar behoren werkt dan heb je alle recht om terug te gaan, software blijft een grijs gebied DAAR ZIJN PATCHES VOOR
Ik heb hier een hoop orginele spellen liggen, een aantal daarvan zijn gemaakt voor single player gebruik (zoals Titan Quest). Daarvan is er geen één waarbij ik 'out of the box' dit soort crashes en lag ervaar. En dat geldt ook voor alle andere software die ik gebruik. Je redenatie dat ik niet zou mogen 'zeuren' snap ik dus niet helemaal. Bij mij werkt het spel niet goed maar ik moet mijn mond maar houden? Wat verwacht je dan, dat ik het hier de hemel in ga prijzen terwijl het voor mij amper te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:39:
[...]

Dus we hebben wel alle recht om terug te gaan maar we mogen verder niets zeggen over de staat van de software? Werk jij bij een softwarehuis ofzo die gebrekkig geteste software naar klanten stuurt waarna jij alle klachten mag afhandelen?

edit: net even WSaeNoTSoCK posts doorgekeken maar echt bijster slim komt ie niet over met al die spelfouten en wazige kritiek. Hem maar gewoon negeren lijkt me :)

[ Voor 8% gewijzigd door Poekie McPurrr op 06-07-2006 12:52 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Ik heb hier een hoop orginele spellen liggen, een aantal daarvan zijn gemaakt voor single player gebruik (zoals Titan Quest). Daarvan is er geen één waarbij ik 'out of the box' dit soort crashes en lag ervaar. En dat geldt ook voor alle andere software die ik gebruik. Je redenatie dat ik niet zou mogen 'zeuren' snap ik dus niet helemaal. Bij mij werkt het spel niet goed maar ik moet mijn mond maar houden? Wat verwacht je dan, dat ik het hier de hemel in ga prijzen terwijl het voor mij amper te spelen is?
oh heb je sacred niet gespeeld? die is na 5 patches nog buggerig en crashing, en ik heb mn hoop al op gegeven voor dat spel (was voor mij toch niet echt je van het)

[ Voor 78% gewijzigd door Bulls op 06-07-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@Poekie
Gisteren ook al geroepen in dit topic: ga nou niet zitten flamen, lost niets op en alleen maar kans dat topic een slotje krijgt.....

[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-07-2006 12:57 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:48:
[...]

net even WSaeNoTSoCK posts doorgekeken maar echt bijster slim komt ie niet over met al die spelfouten en wazige kritiek. Hem maar gewoon negeren lijkt me :)
Meer respect voor elkaar graag.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: McPurrr
Dus we hebben wel alle recht om terug te gaan maar we mogen verder niets zeggen over de staat van de software? Werk jij bij een softwarehuis ofzo die gebrekkig geteste software naar klanten stuurt waarna jij alle klachten mag afhandelen?
Nee dat zegt hij niet. Volgens hem hebben we slechts het recht te hopen dat een software producent problemen oplost door het uitbrengen van patches. Doen ze dat niet dan moeten we het spel maar in een kast stoffig laten worden. In ieder geval vooral niet terugbrengen en ons geld terug vragen!
quote: WSaeNoTSoCK
en je kan het nooit grootschalig testen dan door het te releasen. en daar zijn de patches voor. als die wel ooit komen (kuch* anno 1503 kuch*)
Er zijn voor een bedrijf verschillende mogelijkheden. Ze kunnen allereerst het spel intern goed testen, dit kan het ontwikkel team doen. Zodra ze daar klaar mee zijn kunnen ze een gratis beta versie of demo uitbrengen (eventueel voor een selecte groep mensen). Er zijn genoeg mogelijkheden.
quote: WSaeNoTSoCK
oh heb je sacred niet gespeeld? die is na 5 patches nog buggerig en crashing, en ik heb mn hoop al op gegeven voor dat spel (was voor mij toch niet echt je van het)
Wat ik me dan afvraag. Heb je toen pogingen ondernomen om je geld terug te krijgen? Of heb je het er maar bij laten zitten.. Al is het maar uit principe..

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
cbxmelk schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:41:
ik werd helemaal gek van de crashes. dus heb hem net maar gekocht :) kan ik meteen online :D
en heeft het de crashes opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Poekie McPurrr schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:48:
[...]

edit: net even WSaeNoTSoCK posts doorgekeken maar echt bijster slim komt ie niet over met al die spelfouten en wazige kritiek. Hem maar gewoon negeren lijkt me :)
offtopic:
ik heb niemand persoonlijk aangevallen, wat jij nu wel doet. en over de spelfouten, who cares anyway? dit is een forum en geen formele instatie waar je een sollicitatiebrief heen schrijft.
jij haalt zeker elke post ff door word spellingscontrole heen alvorens het te versturen of niet.. |:(

en als jij bepaald theoriën niet snapt ligt het waarschijnlijk aan jouw en niet aan mij.

zal ik de TS maar aan jouw overlaten dan? wat zal er dan staan, schreenshots van 5 verschillende error messages en crashes? en dat het een slechte D2 clone is. en dat het niet aan de verwachtingen voldoet en zal gaan doen.

trouwens heb ik ook jouw posts ff bekeken, en ik zie dat je alleen in de hitparade hebt gepost en in een gratis multiplayer game, daaruit maak ik op dat je waarschijnlijk niet echt een gamer bent, en dan loop je hier de boel te commanderen/bekritiseren.

maar genoeg oorlog hier :X

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 07-07-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik de TS maar aan jouw overlaten dan? wat zal er dan staan, schreenshots van 5 verschillende error messages en crashes? en dat het een slechte D2 clone is. en dat het niet aan de verwachtingen voldoet en zal gaan doen.
Ah de maker van de startpost. Misschien kun je een gedeelte opnemen waarin je problemen beschrijft die veel mensen ervaren met het gegeven erbij dat er een patch in de maak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
offtopic:
Heren, zullen we de flamewar stoppen en dit topic behouden voor discussie over Titan Quest en elkaars mening hierover respecteren?

Wat betreft de personen die teleurgesteld zijn in TQ is mijn advies: lekker terugbrengen naar de winkel, en dit topic gewoon niet meer bezoeken. Je tijd is kostbaar genoeg om het te verspillen aan iets waar je negatief over denkt. Besteed het liever aan games die je wel leuk vindt.

Nu weer on topic over Titan Quest. Het is iemand gelukt om het Diablo font in Titan Quest te importeren! Dus voor iedereen die met weemoed terug denkt aan het Diablo font en dat graag in TQ zou zien is HIER te vinden hoe je dat voor jezelf kunt doen. :)

Screenshot als bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/2829/titandiablofont2small5lb.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Haay op 06-07-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de startpost :)
Greetings:
I know that this will not be a popular bit of news, but we have pushed back the ETA on the patch from today until Friday, July 7th. We are doing everything we can to ensure that issues are addressed effectively and that the process of patching will go as smoothly as possible.

While we can't give you the patch today, we do have the next best thing, which is the official patch notes.

Patch Notes
· Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill
· Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters
· Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer
· Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer
· Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow
· Fixed a multiplayer lobby crash
· Fixed internet connection problem with custom maps
· Fixed a memory leak
· Improves multiplayer connection reliability
· Improves multiplayer performance
· Improves item auto-placement in inventory
· Added character back-up functionality
· Added option to disable compatibility check

Most players will be able to get the patch from the "Updates" button on the main menu. If you have a supported hardware configuration and are unable to start the game due to a failed compatibility check, you will need to download the stand-alone patch. We will provide a separate URL for this.

We are still working on fixes for various other crashes that people are experiencing. The posts that people have been making on the forums about their detailed system specs have given us a good data set to work with, and we are in the process of assembling hardware and reproducing the issues that people are having. We are also working on an improved error reporting system, which we hope to roll out in the near future.

Best,
Eyejinx.
Bron: http://www.titanquest.net...st/2634-patch-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kijk en dat is waar een team voor is! heel mooi iron Lore! restecpa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:38:

[afbeelding]

Ik ben op zoek naar:

Bogen:
Chillwind
Bow of Sa Djed
Barrage

Set items:
Babylonian items
HUNTER's items!
Memnon's items
Labyrinthine items

Mocht iemand 1 van die items hebben, en wil je ruilen, laat het dan even weten :D
Ik heb Chillwind, die wil ik wel kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:55:
[...]

Ik heb Chillwind, die wil ik wel kwijt :)
Oeh :D

Wat wil je er voor?

Heb net deze nog er bij:

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/2af377c34643eb0c693dfae2145694aatq2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:03:
[...]

Oeh :D

Wat wil je er voor?

Heb net deze nog er bij:

[afbeelding]
We kijken wel. Kan je op Hamachi? Want ik heb dan wel de legale versie, maar internet multiplayer werkt bij mij niet, alleen over LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:05:
[...]

We kijken wel. Kan je op Hamachi? Want ik heb dan wel de legale versie, maar internet multiplayer werkt bij mij niet, alleen over LAN.
Wat is dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:39:
Jongens kom allemaal ff op Hamachi, zodat we Titan Quest online kunnen spelen. Het is heel simpel.

INSTRUCTIES:
  • Download en installeer Hamachi. http://www.hamachi.cc
  • Open het programma.
  • Klik op het icoontje met 'Aanmelden bij bestaand netwerk'
  • Voer in: Bij netwerk naam = titanquestGOT, bij password = got
  • Hij gaat nu connecten en als het goed is zie je een lijst met users. Laat het programma open.
  • Als je nu Titan Quest opstart en bij LAN kijkt, zie je de servers van Tweakers
  • Join een server en have fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
NiaX schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:08:
[...]

en heeft het de crashes opgelost?
Ja zeker!!!
!!!
!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:58:
Nee dat zegt hij niet. Volgens hem hebben we slechts het recht te hopen dat een software producent problemen oplost door het uitbrengen van patches. Doen ze dat niet dan moeten we het spel maar in een kast stoffig laten worden. In ieder geval vooral niet terugbrengen en ons geld terug vragen!
wat hij bedoelt te zeggen is dat bijna geen enkel spel tegenwoordig bij 100% van alle mensen goed werkt, en dat er soms een patch nodig zal zijn. als je het spel niet leuk vind, best maar ga dan ergens anders klagen, je verpest voor een hoop mensen het topic die de game WEL leuk vinden!
Er zijn voor een bedrijf verschillende mogelijkheden. Ze kunnen allereerst het spel intern goed testen, dit kan het ontwikkel team doen. Zodra ze daar klaar mee zijn kunnen ze een gratis beta versie of demo uitbrengen (eventueel voor een selecte groep mensen). Er zijn genoeg mogelijkheden.
Ja dat klopt, maar hoe denk jij dat een bedrijf het voor elkaar wil krijgen om games op 1000 verschillende config van pc's te testen in een beperkte tijd? dat lukt je gewoon niet! op consoles is het makkelijk, daar heb je 1 systeem.
Wat ik me dan afvraag. Heb je toen pogingen ondernomen om je geld terug te krijgen? Of heb je het er maar bij laten zitten.. Al is het maar uit principe..
omdat hij mischien het spel hoop gaf?

en overigens ik had bij de illegale ook crashes, netjes legale gekocht en geen één crash meer gehad!

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 06-07-2006 14:44 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
handje Nhaiatael.. maar besteed er maar geen moeite meer aan.. we willen geen slotje. Vnaavond is kijken of ik nog wat lvls kan gainen.. zou wel mooi zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een spel niet aan je "verwachtingen" voldoet, dan breng je het toch gewoon terug naar de winkel? Als je een originele versie hebt natuurlijk. Als je die niet hebt, dan heb je ook geen recht van spreken.

Ik heb de originele versie en nog niet één crash gehad. Wel wat bugs gezien en vertragingen, maar geen crashes.

Maar goed, breng aub de game terug. Zodat we hier kunnen praten over het spel, de masteries ed. ipv iedere keer dat zelfde gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat Hamachi netwerk is vol zegt hij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zijn er hier nog meer mensen die een Spellbreaker (warfare-spirit) spelen?
Ik ben nu level 20 en ga aan de tweede 'act' beginnen

Ik vraag me een beetje af waar ik m'n punten in moet stoppen.
Ik heb een hoop punten in de dual wield rij gestopt, en ik gebruik van spirit het Deatchill aura, de Liche king, en Enslave spirit.

Qua wapens en charms ga ik voor de snelheid. Hoe meer ik sla hoe meer kans op dualwield en hew.
Ik heb een grote lading groene en blauwe fighter en caster items in m'n rugzak rond omdat ik nog niet weet waar ik bonussen in nodig ga hebben.

Ik sla trouwens met twee Deathweaver's legtips.

Afbeeldingslocatie: http://www.scrap.cistron.nl/TQ/TQ-tm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zo net normal uitgespeelt, duurde circa 20 uurtjes en heb zover ik weet wel bijna alle side quests gedaan. Eindige als een lvl 31 Battlemage (Warfare&Earth) en naar mijn idee had ik echt nog wel wat extra leveltjes kunnen gebruiken om normaal het laatste gedeelte te behalen, laatste baas dus ook erg cheap verslagen :/ Zodra ik ook maar iets van elemental dmg op me koppie kreeg lag ik alweer op de grond :+ Op naar de volgende ronde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Anthor schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:05:
Zijn er hier nog meer mensen die een Spellbreaker (warfare-spirit) spelen?
Ik ben nu level 20 en ga aan de tweede 'act' beginnen

Ik vraag me een beetje af waar ik m'n punten in moet stoppen.
Ik heb een hoop punten in de dual wield rij gestopt, en ik gebruik van spirit het Deatchill aura, de Liche king, en Enslave spirit.

Qua wapens en charms ga ik voor de snelheid. Hoe meer ik sla hoe meer kans op dualwield en hew.
Ik heb een grote lading groene en blauwe fighter en caster items in m'n rugzak rond omdat ik nog niet weet waar ik bonussen in nodig ga hebben.

Ik sla trouwens met twee Deathweaver's legtips.

[afbeelding]
Een level 3 item op level 20? (kweet niet of het wat uitmaakt overigens, ik zit nog steeds te wachten op het spel en mn nieuwe computer.. :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ok, dan ga ik em ook kopen :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb trouwens nog een goede farm spot gevonden. Bij de eye of chaos, is zo'n 10 seconden lopen van een fontein, en er staan altijd 2 majestic chests, 2 gewone chests en soms ook nog een royal.

[ Voor 78% gewijzigd door DeepSeven op 06-07-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
die braincleave heb ik ook 2x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:46
Koffiezuiper schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:10:
Zo net normal uitgespeelt, duurde circa 20 uurtjes en heb zover ik weet wel bijna alle side quests gedaan. Eindige als een lvl 31 Battlemage (Warfare&Earth) en naar mijn idee had ik echt nog wel wat extra leveltjes kunnen gebruiken om normaal het laatste gedeelte te behalen, laatste baas dus ook erg cheap verslagen :/ Zodra ik ook maar iets van elemental dmg op me koppie kreeg lag ik alweer op de grond :+ Op naar de volgende ronde :9
Hoe bedoel je "extra cheap verslagen"? Je vond het dus moeilijk dat laatste gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:09
Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:49:
[...]

Dat Hamachi netwerk is vol zegt hij :'(
nog steeds vol :'(

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:24:
Ik heb trouwens nog een goede farm spot gevonden. Bij de eye of chaos, is zo'n 10 seconden lopen van een fontein, en er staan altijd 2 majestic chests, 2 gewone chests en soms ook nog een royal.
Waar is dat? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
technoaddict schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:43:
[...]

Hoe bedoel je "extra cheap verslagen"? Je vond het dus moeilijk dat laatste gedeelte?
Ja, ik vond het behoorlijk moeilijk? Duurde zeker wel 20 minuten om hem te verslaan en een paar deaths. Heb hem dus moeten verslaan met een boog want h2h was ik helemaal zo dood. Zodra ik geraakt werd door vuur was ik direct dood als ik geen hp gebruikte.

Zelfde verhaal met de cyclopsen die je iets eerder tegenkomt, 1 slag en ongeveer 50% health eraf :) Doe ik iets verkeerd? Heb redelijk wat ervaring met rpgs maar de balance is soms ver te zoeken, met mijn huidige build kan ik ook verder weinig doen aan mijn defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act 2, Egypte. Ergens boven de stad Memphis is een grote pyramide. Daar moet je voor een quest the "eye of chaos" halen. In de buurt van die pyramide is ook nog een dorpje met in het midden een vijver en een waypoint.
Koffiezuiper schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:05:
[...]

Ja, ik vond het behoorlijk moeilijk? Duurde zeker wel 20 minuten om hem te verslaan en een paar deaths. Heb hem dus moeten verslaan met een boog want h2h was ik helemaal zo dood. Zodra ik geraakt werd door vuur was ik direct dood als ik geen hp gebruikte.

Zelfde verhaal met de cyclopsen die je iets eerder tegenkomt, 1 slag en ongeveer 50% health eraf :) Doe ik iets verkeerd? Heb redelijk wat ervaring met rpgs maar de balance is soms ver te zoeken, met mijn huidige build kan ik ook verder weinig doen aan mijn defence.
Ik had er ook niet echt moeite mee, weet niet wat voor build je hebt maar kan me voorstellen dat het voor een melee class best lastig kan zijn. Voor mij was het gewoon rondjes rennen en lightning op hem casten. Hier nog een hint voor mensen die het echt niet voor elkaar krijgen:
spoiler:
De eindbaas heeft een irritant lifesteal spell, als je alle standbeelden van goden om hem heen kapot maakt kan hij die niet meer gebruiken. Volgens mij is het amper mogelijk om hem dood te krijgen zonder dat te doen, mij lukte het niet in ieder geval.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:11:
[...]

Act 2, Egypte. Ergens boven de stad Memphis is een grote pyramide. Daar moet je voor de een quest the "eye of chaos" halen. In de buurt van die pyramide is ook nog een dorpje met in het midden een vijver en een waypoint.
Fayum is dat volgens mij, zodra je daar bent is die plek ongeveer in het Noord - Oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:11:
[...]

Act 2, Egypte. Ergens boven de stad Memphis is een grote pyramide. Daar moet je voor een quest the "eye of chaos" halen. In de buurt van die pyramide is ook nog een dorpje met in het midden een vijver en een waypoint.
Ja de piramide weet ik :+ Maar welke kamer?
spoiler:
Die met die 4 guardians die je moet verslaan?
Die heb ik 2x gerunned, maar dat duurt gewoon te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Nee, je zit verkeerd :) Volg wat ik zei in mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:38:

[afbeelding]

Ik ben op zoek naar:

Bogen:
Chillwind
Bow of Sa Djed
Barrage

Set items:
Babylonian items
HUNTER's items!
Memnon's items
Labyrinthine items

Ik wil die Captain's Signet wel. Ruilen voor Theban Greaves + Shield?

Ik heb je PM gestuurd op titanquest.net :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Ik wil die Captain's Signet wel. Ruilen voor Theban Greaves + Shield?

Ik heb je PM gestuurd op titanquest.net :)
Sorry, die had ik niet om mijn plaatje moeten zetten 8)7 die andere ringen waren te ruil maar die niet.

Is er nog iets anders wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:23:
Nog een verschil tussen de legale en illegale versie: met de illegale versie moest ik mijn toetsenbord en muis bombarderen met aanslagen om de intro's te skippen. Met de legale klik ik een paar keer en hij skipt alles gewoon.
Ik heb ook dit probleem alleen met de orginele versie ik moet mijn muis en toetsenbord "bombarderen" want hij reageert heel slecht om de intro's te skippen. En elke keer maar weer dat filmpje is er een of andere manier om dat probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:46
Hallo
I think i have a problem :)

In chang'an palace heb ik die boss verslagen. Daarna kon ik met die koning praten en kreeg ik nieuwe orders. Na het praten met de koning crashte het spel!.

Nu heb ik het spel weer gespeeld en moest ik opnieuw die boss verslaan. Het probleem is dat die koning dood is :) Ik kan er niet mee praten nu, terwijl de hoofdquest is om met dat gassie te praten.

Zie screenshot hier: http://www.c-jochemsen.nl/yellow.jpg

Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Hmm volgens mij heb je niet echt een probleem hoor, loop eens helemaal naar het zuiden? Daar heb je onder andere twee gates die dicht zijn en pas open gaan na een quest en gebieden waar van die clay bewakers lopen (?) daar zit ergens een doorgang naar een soort van rijstveld en zodoende kan je verder met je q :)

edit: Ik zat daar namelijk ook nogal vast aangezien ik die doorgang heel moeilijk kon zien op de map, heb dus lang lopen zoeken :+

[ Voor 18% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-07-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:48:
[...]

Sorry, die had ik niet om mijn plaatje moeten zetten 8)7 die andere ringen waren te ruil maar die niet.

Is er nog iets anders wat je wilt?
Ow jammer, dat was de enige die ik nodig had :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:33:
[...]

Ja de piramide weet ik :+ Maar welke kamer?
spoiler:
Die met die 4 guardians die je moet verslaan?
Die heb ik 2x gerunned, maar dat duurt gewoon te lang..
Nee, bij die scorpion king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:08:
[...]

Nee, bij die scorpion king.
Heb hem 2sec geleden verslagen :D Lekker kistjes daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Blijft vol tenzij mensen zich afmelden, de meesten sluiten gewoon waardoor het netwerk het maximaal aantal users snel bereikt (aka hun spot blijft gereserveerd voor hun).

Mischien tip om een tweede netwerk aan te maken, toen ik hamachi gebruikte was het max. aantal users 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:48:
[...]

Ik heb ook dit probleem alleen met de orginele versie ik moet mijn muis en toetsenbord "bombarderen" want hij reageert heel slecht om de intro's te skippen. En elke keer maar weer dat filmpje is er een of andere manier om dat probleem op te lossen?
Dit kan je makkelijk aanpassen door in de Map van Titan quest > Videos de 4 bestandsnamen aan te passen. Zo heb ik de bestands namen simpel aangepast door overal '1' achter te zetten. als je namelijk de bestandsnamen veranderd skipt hij de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

2e network:

Naam: titanquestGOT2

Password: got

Ik ben er zelf de hele avond in hamachi, alleen afwezig (diplomauitreiking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Angeloonie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:34:
2e network:

Naam: titanquestGOT2

Password: got

Ik ben er zelf de hele avond in hamachi, alleen afwezig (diplomauitreiking)
Ik zit op alle 3 de got netwerken via hamachi, maar zie er niet 1 staan in titanquest bij lan. Zijn jullie allemaal epic difficulty, of wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik ben hamachi aan het testen maar voor zover ik het begrepen heb moet ik nu bij LAN een server zien? Ik zie alleen geen server :x. Ik zie wel de mensen die in hamachi zitten maar er is geen server te zien als ik in titan quest zit bij LAN?

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de 28ste TQ besteld bij cd-wow,
nog steeds geen bevesteging ofzo gehad..
Ik denk dat er iets is mis gegaan tijdens de bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
DeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:18:

Ik zit op alle 3 de got netwerken via hamachi, maar zie er niet 1 staan in titanquest bij lan. Zijn jullie allemaal epic difficulty, of wat doe ik verkeerd?
Aaaaaaah.... dus ik ben niet de enige met dat probleem :). Ik heb nog geen epic / legendary omdat ik nog maar in egypte ben. Maybe is dat het dan... :(

Ik heb net iedereen lopen PM'en maar niemand reageert er :o. Misschien kan ik in de tussen tijd wel een servertje hosten als daar belangstelling voor is :P

[ Voor 16% gewijzigd door Tony L op 06-07-2006 19:24 ]

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:21:
[...]

Aaaaaaah.... dus ik ben niet de enige met dat probleem :). Ik heb nog geen epic / legendary omdat ik nog maar in egypte ben. Maybe is dat het dan... :(

Ik heb net iedereen lopen PM'en maar niemand reageert er :o. Misschien kan ik in de tussen tijd wel een servertje hosten als daar belangstelling voor is :P
Inderdaad. Er moet wel iemand een servertje hosten, anders zie je natuurlijk niets :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:20:
Op de 28ste TQ besteld bij cd-wow,
nog steeds geen bevesteging ofzo gehad..
Ik denk dat er iets is mis gegaan tijdens de bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken krijg je bij online winkels een order bevesteging. Het is wel zo dat het bij CD-WoW vrij lang duurt voordat een item bij je in de brievenbus valt (tenminste dat zeggen anderen). Je kunt ze altijd een mail sturen en vragen hoe het er voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Dark Lord schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:57:
[...]

spoiler:
Als je verder gaat loop je over een brug (tijdje terug dat ik daar was, dus mischien is het even iets anders dan ik me herinner) dat is dus de rivier naar rechtsboven volgens, dan krijg je dus die brug en bijna meteen na dat bruggetje is er rechts een groot moeras. Achterin dat moeras staan ze.
Dat zal dan wel de officiele versie zijn maar ik ben dus eerst die gastjes in het moeras tegen gekomen, die vertelden mij dus dat ik aan hun leider in de stad moest zeggen dat het goed gaat. Ben die stad al paar keer door gelopen maar geen leider.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik ging met iemand traden, even epics aan elkaar laten zien. Klik ik het venster weg terwijl er nog enkele items staan, kijk ik me inventory, 3 epics weg... Ook niet op de grond ofzo... lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:22:
Ik ging met iemand traden, even epics aan elkaar laten zien. Klik ik het venster weg terwijl er nog enkele items staan, kijk ik me inventory, 3 epics weg... Ook niet op de grond ofzo... lekker dan.
Patch Notes
· Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill
· Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters
· Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer
· Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer
· Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow
· Fixed a multiplayer lobby crash
· Fixed internet connection problem with custom maps
· Fixed a memory leak
· Improves multiplayer connection reliability
· Improves multiplayer performance
· Improves item auto-placement in inventory
· Added character back-up functionality _/-\o_ 8)7
· Added option to disable compatibility check