[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dat is puur voor de corrupte characters.
The character backup system is an automatic system that will help eliminate corrupted characters in the event of a crash during a game save. It is not something a player will need to "use" or activate. The system is transparent to the player.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 06-07-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Dan nog is het niet the way it's supposed to be.
Maar zolang het werkt en ik dus geen characters verlies of 3 uur spelen e.d. verlies vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een GOT servertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ondertussen 80% van Egypte in 1 ruk door gedaan solo, ondertussen level 23. Geen enkele crash sinds ik de retail heb, echter wel steeds matigere performance hoe verder ik geraak. Het lijkt alsof ie RAM te weinig heeft dus ik vermoed dat dat de memory leak is die ze gaan fixen. Ik wacht af met spanning. Levellen gaat trouwens ERG traag nu na lvl 20, ik denk dat ik 3u nodig gehad heb om van 22 naar 23 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen,

Ik moet naar de havans van athene gaan, maar ik kan ze niet vinden
Zou iemand mij een aanwijzing kunnen geven.

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als je geen orderbevestiging hebt gehad kun je er min of meer wel vanuit gaan dat hij niet besteld is en dat er iets fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:18:
Kan iemand mij helpen,

Ik moet naar de havans van athene gaan, maar ik kan ze niet vinden
Zou iemand mij een aanwijzing kunnen geven.

tnx
spoiler:
Als het goed is heb je net die eindbaas verslagen. aan de bovenkant van die kamer loopt een tunnel met een bocht naar links. dan kom je bij wat huizen, en als je naar links loopt ligt daar een boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met hamachi?

en hoeveel got networks zijn er?

titanquestgot 1 2 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Nou, ben benieuwd wanneer vandaag die patch er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Iemand al een super tactic voor die Colossus op epic dif?
(Ben puur melee built, no range what so ever)

Beetje irri dat het gevecht 2 uur duurt, 1 klap... stun ... 1 klap ... stun ... 1 klap etc...
(en soms potjes drinken)

Ik heb trouwens 75% stun resistance... denk dat ik 1 op de 10 resist.
Colossus is levl 50 ik levl 45... mischien daarom :?

Edit: plaatje toegevoegd met stats....

Afbeeldingslocatie: http://www.deam.cistron.nl/titan1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Er zijn nu drie hamachi servers, titanquestGOT[1 t/m 3]. Ik vind het alleen jammer dat er geen dedicated server mogelijkheid is voor TQ :o. Ik ben namelijk de hele dag aan het leren hier en dan start ik eerder een DS op dan TQ :x (DS verbruikt veel minder resources). Mocht er mensen willen lannen, op netwerk titanquestGOT3 kan ik een LAN server starten (ik doe alleen zelf niet mee dan :P).

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Phuncz schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:09:
Ondertussen 80% van Egypte in 1 ruk door gedaan solo, ondertussen level 23. Geen enkele crash sinds ik de retail heb, echter wel steeds matigere performance hoe verder ik geraak. Het lijkt alsof ie RAM te weinig heeft dus ik vermoed dat dat de memory leak is die ze gaan fixen. Ik wacht af met spanning. Levellen gaat trouwens ERG traag nu na lvl 20, ik denk dat ik 3u nodig gehad heb om van 22 naar 23 te gaan...
Gisteren ook lekker Egypte gedaan :) Vooral de stukken met de
spoiler:
4 guardians, scorpion king en de Telkine
waren leuk :)

Wat me wel opvalt is dat ik nog steeds met een 36 def armor loop van Greece, hij is groen en heeft een aantal erg leuke mods (+%damage e.d.) maar weinig defense :( Alleen ik wordt echt gek van die Scorpion Manslayers, die killen me zo als er 2 van zijn) :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nou gister even TQ op mijn andere pc gezet en al mijn zooi overgezet op mule chars. Zo ga ik het ook voortaan doen.. als ik spullen vind, lekker op een mule gooien. staat het ook niet in de weg.

heb even de officiele geinstalleerd 2 uur gespeelt Zonder crash! dus daar ben ik wel blij mee.
Me hunter is ondertussen alweer lvl 8.. kheb al me epics er alweer opzitten :P wel relax.. 1 hit kills op beesten van mijn lvl

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:39
3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 06:36:

Beetje irri dat het gevecht 2 uur duurt, 1 klap... stun ... 1 klap ... stun ... 1 klap etc...
(en soms potjes drinken)

[afbeelding]
Aaaargh, ik wil ook naar Epic!!! Ziet er echt heel erg vet uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Hoe ga je dan precies naar Epic dan? Ik zit nu in lvl 31; ben in de derde wereld en was net klaar met die grote Yeti. Moet je eerst het spel zelf uitspelen of maak je gewoon ergens een doorstart met een hogere moeilijkheidsgraad?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Je moet het spel uitspelen voordat je naar een volgende moeilijkheidsgraad kan, Normal --> Epic --> Legendary

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:40
zonder dat ik het wist zat ik in het 3e land. D8 al, chang'an klinkt wel heel oosters. Maar dat laatste deel heet dus oriental ofzo iets? Heb de overgang van egypte naar oriental niet eens gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

(en soms potjes drinken)

[afbeelding]
Wat ik denk is dat je stun resistance niet 75% resist. maar dat het aantal stun sec word beinvloed. je heb namelijk ook items die dingen reducen met 116%? dus ik denk dat hier 1 of andere formule voor moet zijn om dit te berekenen. netzoals met d2 en MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Weet iemand zo waar de savegames opgeslagen worden? Ik wil de game afwisselend op mijn vaste pc en mijn laptop kunnen spelen, en gewoon via een USB stick de savegames meeverhuizen, maar dan moet ik ze wel kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Kippenijzer schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:19:
Weet iemand zo waar de savegames opgeslagen worden? Ik wil de game afwisselend op mijn vaste pc en mijn laptop kunnen spelen, en gewoon via een USB stick de savegames meeverhuizen, maar dan moet ik ze wel kunnen vinden ;)
In my documents.... bij games

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:17:
[...]

Wat ik denk is dat je stun resistance niet 75% resist. maar dat het aantal stun sec word beinvloed. je heb namelijk ook items die dingen reducen met 116%? dus ik denk dat hier 1 of andere formule voor moet zijn om dit te berekenen. netzoals met d2 en MF.
Zoals ook bij D2 gaan er 50% van je resistance af zodra je naar een nieuwe moeilijkheidsgraad gaat. Met een item waarop 116% stun resistance zit kom je dan op het volgende:
Normal: 100%
Epic: 66%
Legendary: 16%

Je vergelijking met MF snap ik wel maar volg ik niet. Je kunt iets wel vermeerderen met 200% (verdubbelen) maar iets voor meer als 100% (compleet) wegnemen heeft geen invloed. Zo denk ik er over :) Los daarvan zat er bij Diablo 2 ook nog een cap op je maximale resistance, standaard 75% maar met items op te krikken tot 95%. Volgens mij heeft TQ dit niet, maar weet het niet zeker.

edit: Het valt wel op dat 3xNix precies 75% resistance heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
jah daarom.. zeg bv.. je heb van je zelf als character 3% chance to resist stun.. met die stun resistance mod heb je + 75% dat zou er dus op neer komen dat je ongeveer 5.25% stun resist heb.. al weet ik niet of dit hier van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Angeloonie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:11:
[...]

Gisteren ook lekker Egypte gedaan :) Vooral de stukken met de
spoiler:
4 guardians, scorpion king en de Telkine
waren leuk :)
Die laatste moet ik nog :)
Wat me wel opvalt is dat ik nog steeds met een 36 def armor loop van Greece, hij is groen en heeft een aantal erg leuke mods (+%damage e.d.) maar weinig defense :( Alleen ik wordt echt gek van die Scorpion Manslayers, die killen me zo als er 2 van zijn) :/
Ik heb een leuke groene armor gevonden met 35-45 defense ergens en er een relic op gegooid. Ik moet ook nog de eerste degelijke armor vinden. Maar ik ben dan ook nog maar lvl 23.

Met die scorpion manslayers heb ik niet zoveel problemen, maar ik heb dan ook een Core Dweller, 2 wolfjes en Forest Nymph rondlopen die het zwaarste werk voor me doen ;) Zelf ben ik in Egypte nog maar 1x dood gegaan door een redelijk overmoedige actie richting een bende Maggots...

Earth/Nature ben ik trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phuncz schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:28:
Ik heb een leuke groene armor gevonden met 35-45 defense ergens en er een relic op gegooid. Ik moet ook nog de eerste degelijke armor vinden. Maar ik ben dan ook nog maar lvl 23.
Loop al vanaf lvl 16 met een epic armor van 58 defence én leuke extra's, heeft me wel aardig wat puntjes naar dexterity (wat ik nagenoeg niet gebruik...) gekost, maar dan heb je ook wat. 't lullige is dat die armor een schouderpatch en een riem is, daartussen alleen een leren (lederen) band... zie liever een mooi bewerkt metalen armor...

Ben nou wel in Egypte belandt (lvl 19), en heb helemaal geen problemen met die gele wormen (zoals aantal pagina's terug hot item was), zoals eigenlijk al vanaf 't begin maakt m'n Lich ze errug snel koud....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Jeej
Ik had een wapen met +0% chance of Bleeding Retalliation met 120% damage over x aantal seconde....
What the fuck is the use dan als je 0% kans hebt ???? ik heb helaas geen screeny genomen, was verder niet boeiend, ik moest het ff melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Best even melden bij Iron Lore ;)

Van die wormen had ik ook geen last, anderen wel mega. Ik vermoed dat als je alleen rondloopt, je er veel last van hebt. Ik heb dan 4 pets, dat gaat wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ghehe.. random items ftw! ik heb een mooie armor met 15 str 15 dex en wat andere shit.. geloof richting de 40 armor. zal binnekort is al die namen opzoeken met stats en posten.. misschien dat ik wellicht iets kan ruilen.. mooie boog ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:49:
[...]
Je vergelijking met MF snap ik wel maar volg ik niet. Je kunt iets wel vermeerderen met 200% (verdubbelen) maar iets voor meer als 100% (compleet) wegnemen heeft geen invloed. Zo denk ik er over :) Los daarvan zat er bij Diablo 2 ook nog een cap op je maximale resistance, standaard 75% maar met items op te krikken tot 95%. Volgens mij heeft TQ dit niet, maar weet het niet zeker.

edit: Het valt wel op dat 3xNix precies 75% resistance heeft.
75% is maximum voor alle resistances, zover ik heb gezien.
Bij Epic begin je vanaf -25, bij legendary -50.

Die "colossus" doet stun bij elke hit, en als ik met max stun resist er maar 1 op 10 resist vind ik dat toch knap lastig, echt heel erg veel meer wil ik niet zeggen van deze colossus want dat moet je zelf maar ondervinden.

Ben trouwens levl 56 Boss in Epic Egypte tegengekomen... soort draak.
Erg veel meer zag ik niet in de 3-5 seconde die ik te leven had >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Is het zoveel anders dan "Epic" ? geef eens een omschrijving als je wilt.. droppen er andere items? en shit? ben benieuwD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(en soms potjes drinken)

[afbeelding]
Wat een hoge health & energy regeneration zeg! :D

Hoe krijg je die zo hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:15:
[...]

& toch al 105 keer dood gegaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit online nu een beetje te doen of moet ik me er eerder D2 achtige toestanden bij voorstellen waarbij cheaters hoogtij vieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:40
dus online is zelfde als sp, alleen dan met meerdere mensen?
Dus als ik de legale versie heb, en ik ga opnieuw beginnen, kan ik gewoon online beginnen vanaf het begin? en in SP door gaan waar ik in MP gebleven ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
that's correct wendy,

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Woei, nieuwe farm area gevonden :Y)

spoiler:
op de Great Wall (China) moet je voor een quest een mega Peng verslaan, die is makkelijk (duurt wel even, maar doet amper damage) en er staat een majestic chest achter :Y)

Iemand nog zin om te ruilen? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:15:
[...]

Ok, 1 item dan... om het je lekker te maken.
Deze bijl draag ik puur voor de regeneration waarde, verder qua DPS is het nix.
Afbeeldingslocatie: http://www.deam.cistron.nl/onager.jpg

@ 105 x dood, duurde even voordat ik doorhad wat mij steeds in 1x dood maakte.
(meerdere bosses)
En op Epic ga je je pas realiseren hoe belangerijk je 2de lijn resistances zijn.... die worden nogal "gebruikt" op sommige momenten.
Epic is een flink stuk moeilijker... ranged raakt mij nu nog te hard en zelfs met m'n 140-150 Life per second regeneration red ik het toch net niet soms :+

[ Voor 35% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hmmm, kan niet wachten op de patch want dan kan ik m eindelijk gaan spelen;

Spel chrasht at random na een paar minuten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
XElD schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:13:
Hmmm, kan niet wachten op de patch want dan kan ik m eindelijk gaan spelen;

Spel chrasht at random na een paar minuten :/
Moet je hem in de winkel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Omg, kom nu toch een coole thread tegen op titanquest.net. Met de editor kan je elk model kiezen om als startchar mee te beginnen. Dus je zou via custom games (waar denk ik toch wel de toekomst ligt van TQ), met elk model uit de game kunnen spelen. Uiteraard is humanoid wel het beste omdat daar de meeste armor op passen.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/5391/monsters11xt.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door DeepSeven op 07-07-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

YAY ME EERSTE LEGENDARY ITEM !!!! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.deam.cistron.nl/epic1.jpg

Beetje vaag, dual wield... en erm... casting speed? |:(

[ Voor 25% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Warfare + Storm/Earth kan anders zwaar huishouden ;)

Erg mooie item though, maar 428Str req...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
3xNix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:48:

[afbeelding]

Idd...wat ben je met +48%casting speed als een mage dan al 321 strength moet hebben! :) hehe

edit:yes....eigenlijk 428str :)

[ Voor 5% gewijzigd door Blackminister op 07-07-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de performance hier bij iedereen? Draait t soepel?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[afbeelding]

Die zou voor mijn Spellbreaker ideaal zijn...!! (Warfare/Spirit)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert

[afbeelding]

Heel gaaf!! ikke hebbu! (Earth&Storm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:58:
de legale draait soepel, met uitzondering in de buurt van caves & af en toe een lag.... bij de minder legale versie crasht ie dan...nu gaat ie door.....zoals het hoort :) En hopelijk deze avond de patch beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Blackminister schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:20:
[...]

de legale draait soepel, met uitzondering in de buurt van caves & af en toe een lag.... bij de minder legale versie crasht ie dan...nu gaat ie door.....zoals het hoort :) En hopelijk deze avond de patch beschikbaar....
Ben met illi versie nu ook al minimaal 10 uur niet meer gecrashed... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:58:
Geen problemen bij mij(legale versie), draait allemaal erg soepel, op de bekende in/uitgangen van de grotten na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ben warfare/defense.... allebei str/dex based... adrinaline werkt echt bizar lekker terwijl je aan het ploegen bent... vandaar dat ik die bijl van een aantal posts terug ook dual wield.

121.44 life regen, 298,xx met m'n defense spells/procs.

[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 07-07-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb ontdekt dat als je textures op medium zet dat het geen hol uitmaakt voor visueel, het scheelt wel in preformance. dus op medium zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bij mij (legaal) draait het goed, op de occassionele vertraging na. Echter na 3-4u spelen merk ik wel een duidelijke vertraging. Maar vermoedelijk is dat de memory leak die ze gefixed hebben in de patch.

1680x1050 alles op high op texture detail na. Dit op een Athlon XP 2400+ @ 2.3GHz, 1GB RAM DDR333, X850XT 256MB AGP, X-Fi. Windows en games staan op 2 WD Raptors 36GB in RAID0, swapfile op andere 7200rpm HD.

Ik heb ook mijn PC eens opgeruimd, PCI-kaartjes eruit en dergelijke die ik niet meer nodig had of gebruikte. Ineens een hoop IRQ's vrij en het stotter-probleem met mijn X-Fi is ook grootendeels opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 07-07-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik draai alles op MED 1600x1200. met P4 @ 3.0 ghz 1GB ram 400 mhz, Gfors 6600 GT 128MB AGP

Liever performance dan graphics ;-) ziet er zowiezo mooi uit.. dus toppie.. memory fix zou wel uitkomst zijn als je lang speelt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik vind de gui wat klein op 1600x1200 ik speel nu op 1280x960 gebruiken julie ook AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dit deel is ruimschoots vol, dus gaan we verder in deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik draai 1440x900, met alles op med op mijn amd 3000+ , 1 gig ram en 9800 pro. Af en toe draait ie wat minder, maar over het algemeen perfect. Ik vind 1600 te klein, en 1280 te groot, vandaar 1440 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ello,

Ik zit vast in het spel in ; kerate forest..
Er is zo een groot beest wat ik amanooit niet kan verslaan :?
Kan ik op een andere manier in Delphi komen?

PLEASE HELP MEH! spoiler plz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik neem aan dat je die cyclops bedoelt?

spoiler:
als je ranged wapens gebruikt kan je terug over de brug met dat beest achter je aan. Op een gegeven moment draait hij om en loopt hij terug, als je dan schiet en op hem af loopt, dan gaat hij weer naar je toen. Zo raak je hem, maar je loopt weer weg tot hij omkeert, dan schiet je en loop je weer naar hem toe en .....................

[edit]
ow soz, had tweede deel nog niet gezien

[ Voor 8% gewijzigd door Anthor op 07-07-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Was vandaag lekker ver in China gekomen, vind ik ineens een Sabertooth (groene lettertjes, 41-45 damage en nog een paar extra's). Ik test hem even uit, is een fijn wapentje samen met een een of ander schild. Speel ik nog wat verder, vind ik er nóg een! Als ik dan ook nog eens in Onslaught & Battlerage zit; is de DPS gestegen van ongeveer 200 naar 450!; door 2 toevalligheden. Hakt erg fijn.

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Misschien handig dat een mod deze op slot gooit aangezien deel 2 er al is?

[ Voor 33% gewijzigd door Occy74 op 07-07-2006 20:51 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

jeeeeeeeeej patch is uit! *kon ingame updaten*

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Mensen, de patch is uit, via de update functie ben ik hem nu aan het binnenhalen!

I pitty the fools who took my game-station.....

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.