[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Koffiezuiper schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:03:
[...]

Snap niet wat het probleem is met een kartonnen doos? Een dvd hoesje alleen oogt veel en veel goedkoper dan dit. Kreeg hem net ook binnen en verbaasde me zelfs over de verpakking, vind het er toch redelijk ok uit zien.

Snel installeren dan maar, kan niet wachten met spelen. De patch staat nog steeds in de planning voor morgen? Dan zou die toch uitkomen?
Mja, ik vind het weer onhandig. Vroegah kreeg je een kartonnen doos + een plastic jewel case. De doos kan in de kast en de jewel case in het cd-rek. Toen gingen ze over op DVD hoes format, helaas ten koste van handleidingen en leuke extras. Handiger voor winkeliers en het formaat is precies goed voor de kast. Staat netjes op een rij ipv de dozen in alle soorten en formaten.

Maar kartonnen doos + hoesje! Das enkel irritant gepiel als je t weer wilt openmaken en om nu te zeggen dat een trits opgestapelde hoesjes netjes staat op mn bureau. Nee, niet echt.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Leuk :/

Start het spel op, reboot mijn systeem direct na het THQ logo :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Inderdaad, ik was tevreden geweest als het een DVD-doosje was in die kartonnen doos. Maar dit is El Cheapus Maximus. Echter straalt het spel dit zeker weten niet uit ! Ik hoop dan ook dat het vervolg meer "verpakkingsrespect" krijgt ;) Ik vond het eigenlijk cliché dat ze dit RPG-achtig spel in zo'n "speciale" doos duwen, dat wordt vaker gedaan met special/collectors/limited editions van RPG games. Dan doe je het open en tref je enkel een papieren envelopje en zwart-wit manual aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nog mooier, nu krijg ik het spel wel opgestart maar kan ik niets doen omdat ik volgens het spel een Invalid CD-KEY heb :/ Die gewoon op m'n boekje staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
beetje raar met mijn spirit char ik heb net een outsider( of outlander hoe die ook heet) gesummoned en dankzij 1 of andere bug (hij is level 1) is hij niet weg gegaan na 30 seconden en loop ik nu al 30 minuten met hem rond hij slaat nu alleen vaak mis maar dat maakt niet uit hij is wel een heel goed levend schild :)

verder staat er in de tekst "but the portal can only be maintained for a short while" uitgetest op een sub baas die viel al na 15 seconden dus ik hoop dat hij spoedig level 16 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
Ik heb vandaag ook mijn CDWOW-bestelling binnengekregen en ook tot mijn verrassing een kartonnen doosje ipv een DVD-keepcase in de envelop gevonden. Als er iemand een highres-scan van de Titan Quest-cover op het net gevonden heeft, graag melden want dan kan ik mijn eigen dvd-hoesje daarmee printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
Phuncz schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:32:
Inderdaad, ik was tevreden geweest als het een DVD-doosje was in die kartonnen doos. Maar dit is El Cheapus Maximus. Echter straalt het spel dit zeker weten niet uit ! Ik hoop dan ook dat het vervolg meer "verpakkingsrespect" krijgt ;) Ik vond het eigenlijk cliché dat ze dit RPG-achtig spel in zo'n "speciale" doos duwen, dat wordt vaker gedaan met special/collectors/limited editions van RPG games. Dan doe je het open en tref je enkel een papieren envelopje en zwart-wit manual aan ...
Dat zal allemaal wel met die zeer aantrekkelijke CDWOW-prijs te maken hebben gehad. Voor dat bedrag moet je eigenlijk niet klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne was op de 28ste verzonden bij cd wow

hopelijk niet dak dadelijk bericht krijgt dak moet wachten, want dan anuleer ik em, slaat dan nergens op nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is ook binnengekomen van CD WOW.

Jezus ik zie meteen dat ik er niet veel voor betaald heb. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Precies, hij was goedkoop dus kun je verwachten dat ze ergens op bezuinigd hebben!

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Een dvd-doosje gaat niet echt snel kapot ipv dat karton, maarja bij de 'normale' retail versie zit dus gewoon dvd-doosje, zwart-wit manual en dvd. Lijkt beetje op die spellen wat je bij een videokaart krijgt van cd-wow dus zolang je de manual hebt kan je HQ-covers op internet vinden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Laatst online: 20:54
/offtopic
dit was tog een topic over TQ of niet? snap niet hoezo er zo veel CD-WOW gezeur is..... zou zegge maak een CD-WOW topic >.>

/ontopic
ben nu lvl 38 earth/spirit 1,1k DPS en 200% Castspeed op spells,heb al een "epic(unique/paars)" items gehad @_@ gewoon uit een noormale mob in Epic xD maar is un zwaard >.> met 5% kans op 37%-45% op reduce HP wat ook op alle mobs is btw, je kan bosses stunne,slowe,freeze,etc alles werkt :S

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
als iets mij niet boeid is het wel in wat voor verpakking het spel zit.
24 euro.. kan nie klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
He mensen even een vraagje aan mensen die spirit hebben ik heb heel veel stats in int. gegooit nou vraag ik me alleen af of dit wel zon goed idee was aangezien ik nu pas las (increase elemental damage) en ik dacht magic damage
dus ik heb nu zon gevoel dat het 16 levels verspilt is iemand toevallig info/tips hierover ?
tevens vraag ik me af of je allebij de aura's tegelijk aan kan hebben iemand dit toevallig al geprobeert ?
want geheid ik vergeet te switchen telkens en zo irritant zijn de undead ook weer niet alleen life leech werkt niet op ze :(

tevens vindt ik de verhaallijn erg saai en trekt die me niet zo het spel zelf wel daarintegen dus ik druk die verhaaltjes de hele tijd maar door

btw al wat leuke gear voorbij zien komen mensen zal vanavond ook is wat screenshots van die van mij maken :)

//offtopic over het hoesje
doet me denken aan het hoesje van disney spel Hercules
http://psx.ign.com/objects/002/002045.html
// backontopic

[ Voor 35% gewijzigd door HADES2001 op 04-07-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Laatst online: 18:12
Heb 'm ook eindelijk binnen!!! De doos kan me echt mijn achterste oxideren zeg maar. Laat de hele toestand maar zitten met het overzetten van de items. Heb geen zin om die troep zolang mee te slepen als ik er toch niks aan heb. Gewoon weer een frisse start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Linken naar cdcover sites wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 22:42 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die persoon die melde dat het tot 7 juli duurde, wanneer had je besteld dan? en was hij al wel of niet verzonden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vandaag gespeeld samen met een vriend. Hoe verder we kwamen, hoe trager het ging. Had over het algemeen een max fps van 15 en meestal eerder richting de 10. Zelf mijn geluid stotterde... Ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen want het is echt erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
snap het niet, spel is toch gewoon te koop in dvd case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:16
Ik heb inmiddels ook de originele versie binnen. Ny geen last meer gehad van crashes, echter liep de illegale versie een stuk sneller dan de originele, ik heb nu af en toe behoorlijjke lag (niet alleen bij grotingangen maar overal) terwijl ik dat voorheen niet had. Hopelijk zorgt de update morgen voor enige verlichting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Het is zelfs hier zo dat als ik een lan game maak dat als iemand joint me fps van 40-50 ineens terugspringt naar 10-20.
En dat is alleen als er meer dan alleen ik in het spel zitten.

Verder geen daling van fps gemerkt na landurig spelen.

Kan misschien aan de dualcore proc liggen die ik heb (en heb ook niet de force single proc aanstaan, dus hou zou beide cores kunnen gebruiken (of hij dat ook doet heb ik nog niet gekeken)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Laatst online: 20:54
HADES2001 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:30:
He mensen even een vraagje aan mensen die spirit hebben ik heb heel veel stats in int. gegooit nou vraag ik me alleen af of dit wel zon goed idee was aangezien ik nu pas las (increase elemental damage) en ik dacht magic damage
dus ik heb nu zon gevoel dat het 16 levels verspilt is iemand toevallig info/tips hierover ?
tevens vraag ik me af of je allebij de aura's tegelijk aan kan hebben iemand dit toevallig al geprobeert ?
want geheid ik vergeet te switchen telkens en zo irritant zijn de undead ook weer niet alleen life leech werkt niet op ze :(
1:magic is gemaakt uit elemental damage..... vuur is een element >.> en INT verhoogt MP regen rate en je damage dus als je mage bent zit je goed >.>

2:spirit heeft geen goede aura >.> maar ternion attack is wel goed in mix met vuur of storm

3:en tuurlijk werkt life leech niet op undeads @_@ ze zijn immers dood lol en niet meer levend :P het is tog ook geen undeadleech :Y)

tip:als je mooi drops wilt moet je op het net game want meer mense op een server = mooie drops O-)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Gisteravond ook eindelijk m'n bij CD-WOW bestelde game ontvangen. En zoals al meerderen hebben aangegeven, sinds ik de legale game geïnstalleerd heb en speel met de originele DVD in de DVD-drive, heb ik geen crash meer gehad. :*)

offtopic:
Wat de uitvoering van de CD-WOW versie betreft, toen ik met de klantenservice contact had over een refund nadat ze de prijs verlaagd hadden van 32 euro naar 24 euro en ik de game voor 32 euro besteld had, kreeg ik te horen dat ze een lagere prijs hadden onderhandeld met de uitgever. Ik heb sterk het vermoeden dat deze uitgave een soort OEM versie is die CD-WOW goedkoop mag verkopen.
Anyway, heb het papieren hoesje weggegooid en de had nog een DVD-doosje over, waarvoor ik nog wel een cover ga zoeken op het Internet en die uitprinten. Maar ach, voorlopig zit de DVD toch permanent in m'n DVD-drive, heh heh! >:)
2:spirit heeft geen goede aura >.> maar ternion attack is wel goed in mix met vuur of storm
De Deathchill Aura met extensies Ravages of Time en Necrosis is volgens mij toch niet verkeerd.
Overigens kun je in TQ wel meerdere aura's tegelijk geactiveerd hebben! Bv. Deathchill Aura en Spirit Ward tegelijk aan, geen probleem. Je ziet aan de grafische effecten dat ze allebei actief zijn.
3:en tuurlijk werkt life leech niet op undeads @_@ ze zijn immers dood lol en niet meer levend het is tog ook geen undeadleech
Daar heb je dan ook Spirit Ward met extensie Spirit Bane voor... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Haay op 05-07-2006 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Bschnitz schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 02:44:
[...]

1:magic is gemaakt uit elemental damage..... vuur is een element >.> en INT verhoogt MP regen rate en je damage dus als je mage bent zit je goed >.>

3:en tuurlijk werkt life leech niet op undeads @_@ ze zijn immers dood lol en niet meer levend :P het is tog ook geen undeadleech :Y)

tip:als je mooi drops wilt moet je op het net game want meer mense op een server = mooie drops O-)
ik bedoelde het meer te zeggen van is het waard die tweede aura te nemen anti-undead aangezien er best nogal wat undead rondsluipt ?
maar ik vraag me dus af of het het wel nut heeft int. op 260+ te hebben aangezien ik momenteel nog al out spirit heb ?

gisteravond nog even een storm char gemaakt even kijken hoe die speelt level 4 is die nu magic moet nog heel wat omhoog maar wel makkelijk dat die ice attack geen recharge tijd heeft je kan gewoon blijven schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo ik gister lvl 16 geworden. erg trots! hoop nieuwe epics gevonden. heb nog paar keer de Gorgons gesloopt :) kwam toen een mooie epic prikker uit. vervolgens doorgegaan.. zit nu in ehh (catacombs van athene? of de haven alweer.. geen idee. heb net die lvl 19 undead baas verslagen die skeletjes summoned :O en toen zou ik geteleporteerd worden maar toen crashte die :p dus toen maar gaan slapen.. toch fijn dat het spel aan mijn slaap denkt !

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Haay schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:23:
<off topic>
Wat de uitvoering van de CD-WOW versie betreft, toen ik met de klantenservice contact had over een refund nadat ze de prijs verlaagd hadden van 32 euro naar 24 euro en ik de game voor 32 euro besteld had, kreeg ik te horen dat ze een lagere prijs hadden onderhandeld met de uitgever. Ik heb sterk het vermoeden dat deze uitgave een soort OEM versie is die CD-WOW goedkoop mag verkopen.
Anyway, heb het papieren hoesje weggegooid en de had nog een DVD-doosje over, waarvoor ik nog wel een cover ga zoeken op het Internet en die uitprinten. Maar ach, voorlopig zit de DVD toch permanent in m'n DVD-drive, heh heh! >:)
</off topic>
offtopic:
gebruik [] ipv <> voor je offtopics...

Gister met full legal version lekker gahakt. Merk nog wel redelijke bugs in multiplayer. Vertraging in het spel, wapens die opeens niet meer werkten omdat er geen vijanden meer zijn maar nog wel zichtbaar zijn op je scherm enzo, nouja misschien in de update van vandaag is dat vvt. Hebben meerdere mensen hier trouwens het probleem dat soms de achtergrond van het character menu helemaal weg is? Je ziet wel je items maar verder geen tabs enzo... :?

[ Voor 28% gewijzigd door Folkert op 05-07-2006 08:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Folkert schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:34:
Gister met full legal version lekker gahakt. Merk nog wel redelijke bugs in multiplayer. Vertraging in het spel, wapens die opeens niet meer werkten omdat er geen vijanden meer zijn maar nog wel zichtbaar zijn op je scherm enzo, nouja misschien in de update van vandaag is dat vvt. Hebben meerdere mensen hier trouwens het probleem dat soms de achtergrond van het character menu helemaal weg is? Je ziet wel je items maar verder geen tabs enzo... :?
Het is vooral lag in MP wat die effecten veroorzaken. Had daar ook last van, rende met een groepje boars achter me aan richting jou zodat je Core Dweller ze kon gaan tanken, kom ik op de plek waar jij stond, was je ineens weg en stond je ergens anders! Lag dus...
Dat probleem dat je hebt met je character menu heb ik zelf nog niet gezien. Maak er eens een screenshot van?

Gevonden in een topic op TitanQuestVault.

[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 05-07-2006 10:53 . Reden: Screenshot weer verwijderd vanwege niet werken van hotlinken vanuit Geocities websites. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
ja, procies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Die charms, als je ze gebruikt (rechtermuis knop) zijn ze dan ook weg of blijven ze. Kan je ze ook deactiveren ? en op nieuw gebruiken mochten ze blijven ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:30:
Die charms, als je ze gebruikt (rechtermuis knop) zijn ze dan ook weg of blijven ze. Kan je ze ook deactiveren ? en op nieuw gebruiken mochten ze blijven ;)
Probeer het en je weet het. Als je ze activeert op een item dan verdwijnen ze en zit het effect op dat item. Dat kan je er niet meer vanaf halen dus hergebruiken kan niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:30:
Je kan de charms in andere items stoppen(wapens, ringen, helmen etc) Indien deze erin zijn geplaatst kunnen ze niet meer eruit worden gehaald. Of je de 'gegroepeerde' items kan degroeperen... dat weet ik eigenlijk niet. Het kan natuurlijk zo zijn dat je nog maar 2 charms(er zit bijv. al een aantal charms in een wapen) nodig hebt maar je hebt ze al per 5 gegroepeerd. Je ik weet niet of je deze erbij kan plaatsen en dat hij de resterende weer terugzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Folkert op 05-07-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kijk dan wacht ik wel even tot ik een beter item heb gevonden. ;)
Als ik het probeer is het weg en heb ik er snel niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hans, je vind er zoveel.. ik heb al 6 sets compleet en van sommige zelfs dubbel. de beast items zijn te farmen zo kan je bat fangs veel vinden bij de catacombs @ megane? ( ben steeds die naam kwijt ) werkt als een speer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:44:
Hans, je vind er zoveel.. ik heb al 6 sets compleet en van sommige zelfs dubbel. de beast items zijn te farmen zo kan je bat fangs veel vinden bij de catacombs @ megane? ( ben steeds die naam kwijt ) werkt als een speer.
ooo dat is mooi, zal ik eens experimenteren met die dingen :D
Dat burn damage over x seconden is wel leuk. Zal goed gaan met mijn PosionBleeder ;) jammer dat het geen class name is :D (rogue/hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Derr_Hans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:50:
[...]

ooo dat is mooi, zal ik eens experimenteren met die dingen :D
Dat burn damage over x seconden is wel leuk. Zal goed gaan met mijn PosionBleeder ;) jammer dat het geen class name is :D (rogue/hunter)
Rogue + Hunter = Brigand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
In dat topic op TitanQuestVault las ik dat iemand geen probleem meer had met het wegvallen van het frame in je inventory scherm door de 4 .bik filmpjes in de \Videos directory te verplaatsen (hernoemen van .bik naar .bak werkt ook, verwijderen is ook een optie).
Sowieso is dat handig om te doen, zodat je na starten van TQ via de shortcut meteen in het hoofdmenu komt, en niet langs het nVidia promofilmpje, het Iron Lore logofilmpje, het TQ intro filmpje en het titel-scherm hoeft te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
ja, ik heb de filmpjes al hernoemd. Zal vanavond wel weer ff kijken of het nog voorkomt. Gsiter iig nog wel problemen ermee. Ben verder nog geen texture problemen tegengekomen. Wel vaag dat het zou samenhangen met die video's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Folkert schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:37:
[...]

Je kan de charms in andere items stoppen(wapens, ringen, helmen etc) Indien deze erin zijn geplaatst kunnen ze niet meer eruit worden gehaald. Of je de 'gegroepeerde' items kan degroeperen... dat weet ik eigenlijk niet. Het kan natuurlijk zo zijn dat je nog maar 2 charms(er zit bijv. al een aantal charms in een wapen) nodig hebt maar je hebt ze al per 5 gegroepeerd. Je ik weet niet of je deze erbij kan plaatsen en dat hij de resterende weer terugzet.
hij zet ze weer terug :) als je bijv een zwaard hebt met er al 2 van de 3 er op en je zet er een set van 2 bij dan krijgt je er 1 losse voor terug dus :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de relics in een item stoppen om deze extra mods te geven, er zijn een heleboel verschillende en afhankelijk van welke je hebt kun je hem in bepaalde onderdelen van je uitrusting stoppen. Als je een relic tegenkomt is het altijd een stukje, een complete relic bestaat uit 3 of 5 stukjes. Heb je een verzameling compleet dan krijg je naast de opgetelde mods ook nog een extra bonus. Je kunt de relics in je inventory of in het item zelf opstapelen, je hoeft dus niet te wachten. Maar pas wel op, het zou zonde zijn om een extreem goede relic in een slecht wapen te stoppen of andersom. Zodra de relics er in zitten krijg je ze er niet meer uit.

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/2053/tq5vq.png

Rechts: Een relic stukje met +35% health regeneration. Bij de beschrijving is te zien dat hij alleen in een amulet of ring gestopt kan worden.
Links: Een ring met een complete relic set, je kunt zien dat het drie stukjes zijn (3x 35% health reg.) en nog een bonus van 10% cold res. omdat de set compleet is.

Zodra je een hogere moeilijkheidsgraad bereikt zullen er andere (meestal betere) relics droppen.

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/866/tq2tr.png

Bijvoorbeeld bovenstaande ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Nhaixatael schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:10:
hij zet ze weer terug :) als je bijv een zwaard hebt met er al 2 van de 3 er op en je zet er een set van 2 bij dan krijgt je er 1 losse voor terug dus :)
Hé, dat is cool! Fijn om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat meer bekend waar de beste kans is op goede items die droppen??
Bij quest-beestjes die je moet doden of de grotere schatkistjes?

En wanneer wordt de startpost geupdate?
Met o.a. info over chrashen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nog een verschil tussen de legale en illegale versie: met de illegale versie moest ik mijn toetsenbord en muis bombarderen met aanslagen om de intro's te skippen. Met de legale klik ik een paar keer en hij skipt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Nog wat over die relics, ik vraag me af of er al een site is met beschrijvingen van de stats en met name de complete bonussen. Je moet maar eens opletten, sommige relics kennen namelijk meerdere 'complete bonus' niveau's op basis van je huidige lvl. Bv een relic met +22 offensive ability als 'complete bonus' wordt bij laten we zeggen lvl 20 ineens 33% slow on movement. Ook valt het op dat lang niet alle hogere lvl bonussen beter zijn voor alle situaties dan de lagere lvl bonussen, waardoor het zonde kan zijn om een relic te vroeg of te laat te gebruiken. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik ga nu weer nature/hunter spelen. Warfare/earth is wel leuk, maar het is echt puur hakken, geen skills gebruiken, warfare skilltree is echt voor 90% passive ofzo, en dat wordt wat saai.
Zijn er nog betrouwbare mensen die ff een server willen opzetten om items van chars te verwissellen? Uiteraard doe ik hetzelfde voor je terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:17:

Zodra je een hogere moeilijkheidsgraad bereikt zullen er andere (meestal betere) relics droppen.

[afbeelding]

Die heb ik dus al op normal gevonden, moet er nog 1 van hebben... helaas heb ik bijna niets waar ik die dingen in kan stoppen, bijna alles is epic... doe daarom meestal als ik iets groens vindt dat ik zou verkopen een setje relics erin stoppen om de prijs wat op te krikken....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
^^0nMe schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:06:
Nog wat over die relics, ik vraag me af of er al een site is met beschrijvingen van de stats en met name de complete bonussen. Je moet maar eens opletten, sommige relics kennen namelijk meerdere 'complete bonus' niveau's op basis van je huidige lvl. Bv een relic met +22 offensive ability als 'complete bonus' wordt bij laten we zeggen lvl 20 ineens 33% slow on movement. Ook valt het op dat lang niet alle hogere lvl bonussen beter zijn voor alle situaties dan de lagere lvl bonussen, waardoor het zonde kan zijn om een relic te vroeg of te laat te gebruiken. ;)
ik heb ontdekt dat die complete relics ook per class anders worden. ik had 1 met +60 to life maar voor een kameraad van dezelfde level werd het 11% stun resist. al had ik hem wel zelf wel complete gemaakt, dus daar kan het ook van afhankelijk zijn wie hem inelkaar zet. of die bonus is gewoon random, maar dan is het nog vreemd dat hij voor mn kameraad anders is. BTW we zijn dezelfde level.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:16:
[...]

Die heb ik dus al op normal gevonden, moet er nog 1 van hebben... helaas heb ik bijna niets waar ik die dingen in kan stoppen, bijna alles is epic... doe daarom meestal als ik iets groens vindt dat ik zou verkopen een setje relics erin stoppen om de prijs wat op te krikken....
daar zeg je wat, is het niet zo dat de relic als hij nog nergens in zit, dat hij dan per level/class verschilt maar als je heb in een item doet dat je dan de item wel heeft gekregen wat de persoon die hem erin doet in de relic heeft staan?

[ Voor 25% gewijzigd door Bulls op 05-07-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Wow flinke speelsessie achter de rug en ik heb me prima vermaakt :) Heb nu circa 7 uur gespeelt, ben lvl 18 en zit net in Egypt. Heb gekozen voor de combi Warfare + Earth en tot nu toe werkt het allemaal prima 8)

Voor een hack&slash game zit alles eigenlijk goed in elkaar, tuurlijk zijn er veel overeenkomsten met b.v. Diablo maar die vergelijking wil ik niet maken eigenlijk. TQ heeft zo zijn eigen setting en hoe wil je anders een h&s rpg maken? :) Wat me opviel en ook wel leuk was is dat sommige spawns van vijanden ook random zijn, je komt dus niet altijd dezelfde luitjes tegen als je weer terug komt.

Tot nu toe gaan de item drops prima, heb 4 set items (groen?) die ik vrij snel gevonden had, misschien iets te snel want ik vind steeds maar geen betere :P Wat ook leuk is dat sommige items ook weer skills hebben, zo heb ik een shield waarbij ik een of andere bash kan uitvoeren en zo de vijand zijn attack verlaag.

Wat betreft crashes, hier en daar een slow down maar dat komt meer door mijn pc :) Ik heb wel 1 keer een crash gehad toen ik een grot verliet maar verder echt geen enkele bugs tegen gekomen.

Top spel en zeker aan te raden voor h&s fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
^^0nMe schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:06:
Ja, er is een site met beschrijvingen van de stats en complete bonussen van Relics en Charms. Zie de item-database op GameBanshee. Kijk rechts, en scroll helemaal omlaag. Dan zie je daar Relics (Normal, Epic, Legendary) en Monster Charms (Normal, Epic, Legendary).

De database is een work-in-progress, dus de random completion bonus is nog niet goed verwerkt. Zal vast nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:17:
Je kunt de relics in een item stoppen om deze extra mods te geven, er zijn een heleboel verschillende en afhankelijk van welke je hebt kun je hem in bepaalde onderdelen van je uitrusting stoppen. Als je een relic tegenkomt is het altijd een stukje, een complete relic bestaat uit 3 of 5 stukjes. Heb je een verzameling compleet dan krijg je naast de opgetelde mods ook nog een extra bonus. Je kunt de relics in je inventory of in het item zelf opstapelen, je hoeft dus niet te wachten. Maar pas wel op, het zou zonde zijn om een extreem goede relic in een slecht wapen te stoppen of andersom. Zodra de relics er in zitten krijg je ze er niet meer uit.

[afbeelding]

Rechts: Een relic stukje met +35% health regeneration. Bij de beschrijving is te zien dat hij alleen in een amulet of ring gestopt kan worden.
Links: Een ring met een complete relic set, je kunt zien dat het drie stukjes zijn (3x 35% health reg.) en nog een bonus van 10% cold res. omdat de set compleet is.

[afbeelding]

Mooie dingen hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mechanic parts is ook leuk 5/5 = 5% speed to all. dus dat is wel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Kan iemand me vertellen hoe ik een spell aan mijn rechtermuisknop koppel?
thnx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
SpoTs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:59:
mechanic parts is ook leuk 5/5 = 5% speed to all. dus dat is wel fijn!
Is dat ook attack speed dan? Ik dacht alleen running speed. Dan worden ze inderdaad wel interresanter.
technoaddict schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:44:
Euh... tutorials? Van de 2 vakjes in je interface, de rechtse een skill toe bekennen.

[ Voor 36% gewijzigd door DeepSeven op 05-07-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
technoaddict schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:44:
staat onderin beeld een zwaardje met daarnaast een leeg vakje, nou si dat zwaardje je linker muis knop en je raad het vast al, het tweede lege vakje is je 2e muis knop ;) druk daar met rechts op en je kan kiezen wat je op je 2e knop wil :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DeepSeven schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:46:
Is dat ook attack speed dan? Ik dacht alleen running speed. Dan worden ze inderdaad wel interresanter.
Bij mijn char (Spellbreaker - Warfare+Spirit) is het alleen running speed. Maar dat het bij Deep7 anders is, komt doordat de uitwerking van de relics per class / level verschillend is.
Euh... tutorials? Van de 2 vakjes in je interface, de rechtse een skill toe bekennen.
tja, altijd vervelend dat het boekje niet meegeleverd wordt bij een download... ;) tip: loop je directory eens door, de manual staat er gewoon in pdf in!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Bij mijn char (Spellbreaker - Warfare+Spirit) is het alleen running speed. Maar dat het bij Deep7 anders is, komt doordat de uitwerking van de relics per class / level verschillend is.

[...]

tja, altijd vervelend dat het boekje niet meegeleverd wordt bij een download... ;) tip: loop je directory eens door, de manual staat er gewoon in pdf in!
staat dus ook gewoon op de dvd zelf in de hoofd map :) *bladert lekker in zijn manual rond* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
*sigh* hij zegt: "tja, altijd vervelend dat het boekje niet meegeleverd wordt bij een download..."

oftewel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In D2 had je gewoon op je amazon een bow met life en mana leech, zodat je gewoon kon blijven multi shotten..

als ik hunter/spirit pak is da dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Inderdaad, je hebt gelijk.... zaterdag even een ritje naar de mediamarkt en dan niet meer... ;)

edit: iemand een idee hoe laat (als nog vandaag) de patch komt?

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-07-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:58:
edit: iemand een idee hoe laat (als nog vandaag) de patch komt?
Tja, Iron Lore zit geloof ik aan de Amerikaanse westkust, en dus 9 uur van ons verwijderd. Als ze hem eind van hun middag online zetten, dan is het inmiddels in de nacht voor ons. Nog maar ff geduld hebben denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
handige link naar een skillcalculator:

http://tq.gamona.de/index...&area=1&p=articles&id=154

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:20:[...]ik heb ontdekt dat die complete relics ook per class anders worden. ik had 1 met +60 to life maar voor een kameraad van dezelfde level werd het 11% stun resist. al had ik hem wel zelf wel complete gemaakt, dus daar kan het ook van afhankelijk zijn wie hem inelkaar zet. of die bonus is gewoon random, maar dan is het nog vreemd dat hij voor mn kameraad anders is. BTW we zijn dezelfde level.
Ik heb Genoeg charms van één soort gevonden om twee complete sets te maken. De twee sets hadden een verschillende bonus. Ik denk dat de extra bonus die je krijgt voor het compleet maken gewoon random is en niet af hangt van wie de set compleet maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:27:
[...]

Ik heb Genoeg charms van één soort gevonden om twee complete sets te maken. De twee sets hadden een verschillende bonus. Ik denk dat de extra bonus die je krijgt voor het compleet maken gewoon random is en niet af hangt van wie de set compleet maakt.
ja maar als ik 1 heb compleet gemaakt dan is de bonus anders voor mij dan voor een kameraad waar ik mee samen speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Yes....heb nu ook de originele versie te pakken gekregen. Eerst en vooral wou ik de update laten lopen, aangezien op 05/07 een patch zou uitkomen..... maar wat blijkt.... momenteel nog niets te updaten...... jammer...... Zou het dan toch 08/07 zijn? :|

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Blackminister schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:32:
Yes....heb nu ook de originele versie te pakken gekregen. Eerst en vooral wou ik de update laten lopen, aangezien op 05/07 een patch zou uitkomen..... maar wat blijkt.... momenteel nog niets te updaten...... jammer...... Zou het dan toch 08/07 zijn? :|
of de update is nog niet uit, omdat amerika -9 uur is?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
M1lamb3r schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:39:
[...]

hmm....also possible :)

and CRAP! M'n legale versie crasht dus ook! Belachelijk! Dat ze maar rap in gang schieten met hun update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titanquest.net is down. Jammer, altijd wel een handige site voor updates :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Blackminister schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:49:
[...]

hmm....also possible :)

and CRAP! M'n legale versie crasht dus ook! Belachelijk! Dat ze maar rap in gang schieten met hun update :)
Heb je wel opnieuw geinstalleerd en bij de uninstall de THQ folder uit je program files verwijderd? Al de crack files en dergelijke haalt die uninstall niet weg en dit was bij mij het probleem. Ook je savesgames niet vergeten in my documents, maak desnoods een backup.

Oftewel alles wat je kan vinden van de oude installatie eraf en vers beginnen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Ik kwam nog een mooi effectje tegen die ik even wil delen!
Afbeeldingslocatie: http://img377.imageshack.us/img377/7740/baasje8hj.th.jpg
Ik snap trouwens ook niet hoe mensen het spel op level 29 uitspelen! Zit net in Bablylon en ben nu level 29! (warfare/earth)

(Die laatste "eindbazen" + telkine in Egypte gingen me trouwens erg gemakkelijk af?)

[ Voor 19% gewijzigd door Nap op 05-07-2006 20:23 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Hmm, schijnbaar komt er vandaag toch geen patch uit.
Volgens een medewerker van THQ op een duits forum moet er nog een en ander bijgeschaaft worden aan de patch door Iron Lore. Vervolgens moet die nog door het hele Quality Assurance proces van THQ heen. :(

Bron: http://tq.gamona.de/wbb2/...?threadid=797&page=4&sid=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mhz, das wel minder, al heb ik de patch niet persé nodig ofzo (ik hoop wel dat het de wazige achtergrond als je loopt oplost).

Is er trouwens geen irc channel voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
H3llsing schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:51:
[...]

Heb je wel opnieuw geinstalleerd en bij de uninstall de THQ folder uit je program files verwijderd? Al de crack files en dergelijke haalt die uninstall niet weg en dit was bij mij het probleem. Ook je savesgames niet vergeten in my documents, maak desnoods een backup.

Ik had de game uninstalled vooraleer de legale versie te installeren. Doch m'n savegames pas achteraf verwijderd. Heb net m'n zonealarm ook weggesmeten, en nu liep ie direct goed voor een uur.... Even kijken of het nu verbeterd is...anders weer eens installeren (op verse windows dan)... Ook net nieuwe drivers van Ati installed...misschien dat ook beter nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je kan via multiplayer met je singleplayer character spullen ruilen toch? Zo ja, heeft er iemand toevallig items van de Theban set? Ik heb de helm en de bracers (2x zelfs) maar de rest nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(1)wat is het verschil tussen de windows en de pc versie van het spel titan quest, welke beiden op www.cd-wow.com worden aangeboden :? ?
(2)is de op cd-wow.nl aangeboden een normale complete cd versie?
:?
hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Een korte en vrij algemene recensie van Titan Quest op de games-pagina van www.nu.nl, waarbij TQ wel 4 van de 5 joystickjes krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:33:
(1)wat is het verschil tussen de windows en de pc versie van het spel titan quest, welke beiden op www.cd-wow.com worden aangeboden :? ?
(2)is de op cd-wow.nl aangeboden een normale complete cd versie?
:?
hartelijk dank.
CD-WOW is onderverdeeld in verschillende sub-sites die verschillende markten bedienen. Zo heb je bv. CD-WOW.nl voor Nederland, CD-WOW.de voor Duitsland, CD-WOW.co.uk voor Engeland, enzovoort. Wat je op CD-wow.com aangeboden ziet is geprijsd in Engelse pond, en duurder dan als je het via CD-WOW.nl bestelt waar het in Euro aangeboden wordt.
De op CD-WOW.nl aangeboden Titan Quest is een complete legale DVD-ROM versie. Het is alleen niet zo luxe verpakt, met de DVD-ROM in een papieren hoesje, een zwart-wit boekje, en dat samen in een redelijk goedkoop doosje. Maar het is 100% origineel en legaal. Vergelijk het maar met een dure Windows XP in een officiele Microsoft doos voor 300 euro, of een OEM versie met WinXP op een CD in een hoesje met bijgeleverde key-sticker, voor 130 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
H3llsing schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:51:
[...]

Kewl... _/-\o_ m'n versie crasht dus nu niet meer...twee uur aan een stuk kunnen spelen, best wel plezanter op die manier :) Dus idd..'illegale' versie crasht omwille van 'fantastische' beveiliging O+ ?
Of m'n zonealarm was de boosdoener :) Dus aan allen... schaf de legale versie aan, bevat geen crash-bugs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:21:
Ik snap trouwens ook niet hoe mensen het spel op level 29 uitspelen! Zit net in Bablylon en ben nu level 29! (warfare/earth)
Ik zou zeggen lees deze thread eens: http://www.titanquest.net...-end-each-difficulty.html

Gemiddelde om naar Epic te gaan is ongeveer level 30.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Blackminister schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:18:
[...]

Kewl... _/-\o_ m'n versie crasht dus nu niet meer...twee uur aan een stuk kunnen spelen, best wel plezanter op die manier :) Dus idd..'illegale' versie crasht omwille van 'fantastische' beveiliging O+ ?
Of m'n zonealarm was de boosdoener :) Dus aan allen... schaf de legale versie aan, bevat geen crash-bugs :Y)
Ik heb em ook eerst ff uitgeprobeerd. Beviel me erg goed en de crashes nam ik voor lief, tis tenslotte om ff de feeling te krijgen of het spel goed is of niet.
Nu ligt ie legaal naast me.

Voor mij is dit echt een onverwachte topper!!! De omgevingen zijn echt zo ontzettend mooi gemaakt! En ondanks de vaste leveldesigns is de replay waarde behoorlijk goed.

Echt de moeite waard om aan te schaffen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Hmm nog net voor athene kom je een groepje soldaten tegen in een moeras deze geven je de sidequest 'spartans lost' hier moet je aan hun leiding door geven dat het goed met ze gaat en dat ze alleen de weg kwijt zijn.

Kan hun leiding alleen nergens vinden. Wil hem graag af maken en verder gaan.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
H3llsing dat is de persoon die tegen je zei dat hij ze zocht ik zou is naar het zuiden to lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Hoe join ik een multiplayer game?

Als ik in het multiplay scherm op "refresh" druk zoals wordt aangegeven dan wordt er niks weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Geen firewall die blokkeert?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
H3llsing schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:40:
Hmm nog net voor athene kom je een groepje soldaten tegen in een moeras deze geven je de sidequest 'spartans lost' hier moet je aan hun leiding door geven dat het goed met ze gaat en dat ze alleen de weg kwijt zijn.

Kan hun leiding alleen nergens vinden. Wil hem graag af maken en verder gaan.
spoiler:
Als je verder gaat loop je over een brug (tijdje terug dat ik daar was, dus mischien is het even iets anders dan ik me herinner) dat is dus de rivier naar rechtsboven volgens, dan krijg je dus die brug en bijna meteen na dat bruggetje is er rechts een groot moeras. Achterin dat moeras staan ze.

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Lord op 06-07-2006 00:57 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Legion schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:37:
[...]

Ik heb em ook eerst ff uitgeprobeerd. Beviel me erg goed en de crashes nam ik voor lief, tis tenslotte om ff de feeling te krijgen of het spel goed is of niet.
Nu ligt ie legaal naast me.

Voor mij is dit echt een onverwachte topper!!! De omgevingen zijn echt zo ontzettend mooi gemaakt! En ondanks de vaste leveldesigns is de replay waarde behoorlijk goed.

Echt de moeite waard om aan te schaffen _/-\o_
Bij mij is het net andersom, ik heb eerst probleemloos op de key van een huisgenoot gespeeld, en nu ik hem zelf heb crashed hij regelmatig. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Anthor schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:31:
[...]

Bij mij is het net andersom, ik heb eerst probleemloos op de key van een huisgenoot gespeeld, en nu ik hem zelf heb crashed hij regelmatig. |:(
Het crasht bij om het uur ongeveer, soms sneller, ik ben al 5 characters kwijt doordat ze na de crash corrupted waren en unplayable (je laadt hem in en hij crasht), ik blijf niet spelen tot niet eens in Delphi, het geluid is choppy, verder eigenlijk wel prima.
Dus waardeloos, zo kan ik niet spelen met verdwijnende chars, alle fixes die ik tot dusver heb gezien halen helemaal niets uit.
Ze hebben een uber spel met uber bugs gemaakt, en hebben echt NOOIT fatsoenlijk getest, helaas kan ik de game niet meer terugbrengen, want dat zou ik het liefst wel doen. Als ik dan later zie dat het wel fatsoenlijk kan, dan zou ik het weer kopen, want het is vet.
En een patch die god weet wanneer komt, met een character backup utility, doe ff normaal, het spel moet 95% minder crashen, en dan zeker geen chars slopen. Dit soort fixes kun je toch niet serieus nemen ?
En het is nou niet bepaald of ik de enige ben, de meeste mensen hebben problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
M1lamb3r schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:39:
[...]

Nee helaas, er is nooit gezegd dat het 5/7 zou zijn, enkel dat het dan WAARSCHIJNLIJK uit zou zijn, zegt helemaal niks dus, Duke Nukem Forever zou ook al jaren uit zijn :P
Ze werken eraan en it's done when it's done, en vast wel as soon as possible, maar nooit soon genoeg :9

Edit:
Net bekend:
de patch wordt 7 juli op zijn vroegst dus, en doet wat multiplayer en memory leak etc, maar ik zie niets echt anti uber crashes sound choppiness overall crappiness en character corruption fixes.
Ja een backup... nuttig, dan hoop ik dat dat tijdens het spelen uber simpel op een knop drukken is, anders wordt het helemaal niks.
http://titanquestvault.ign.com/

[ Voor 31% gewijzigd door gabiballetje op 06-07-2006 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
ik heb een vraagje :)
is het mogelijk om mijn chars van de illegale versie naar de orginele te krijgen? anders koop ik hem morgen ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Patch fixes:
  • Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill
  • Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters
  • Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer
  • Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer
  • Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow
  • Fixed a multiplayer lobby crash
  • Fixed internet connection problem with custom maps
  • Fixed a memory leak
  • Improves multiplayer connection reliability
  • Improves multiplayer performance
  • Improves item auto-placement in inventory
  • Added character back-up functionality
  • Added option to disable compatibility check
die memmory leak is voor mij al genoeg wat er gefixed wordt, plus multiplayer preformance. want ik heb al aardig wat preformance drops mee gemaakt, als iemand de game joined of als er wordt geporatalled enzo.

nu weten we in iedergeval ook wat die relic bonus verschil was, en bug!

ik kan niet wachten op de patch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Zit het spel nu va dinsdag te spelen(de lagele versie). Voorheen de minder legale versie gespeeld met behoorlijk veel crashes. Vooralsnog tot op vandaag nog geen crash meegemaakt. Zelf ik ik alleen maar last van verdwijnende textures maar dat is aan interne issue geloof ik. Moet drivers maar eens updaten.

:? Kan iemand mij vertellen of/hoe ik in-game screenshots kan maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Folkert schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:55:
:? Kan iemand mij vertellen of/hoe ik in-game screenshots kan maken???
Bijvoorbeeld met Fraps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Alleen multiplayer fixes... lekker boeiend.
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 03:26:
Patch fixes:
  • Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill
  • Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters
  • Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer
  • Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer
  • Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow
  • Fixed a multiplayer lobby crash
  • Fixed internet connection problem with custom maps
  • Fixed a memory leak
  • Improves multiplayer connection reliability
  • Improves multiplayer performance
  • Improves item auto-placement in inventory
  • Added character back-up functionality
  • Added option to disable compatibility check
die memmory leak is voor mij al genoeg wat er gefixed wordt, plus multiplayer preformance. want ik heb al aardig wat preformance drops mee gemaakt, als iemand de game joined of als er wordt geporatalled enzo.

nu weten we in iedergeval ook wat die relic bonus verschil was, en bug!

ik kan niet wachten op de patch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:04:Alleen multiplayer fixes... lekker boeiend.[...]
Ze fixen ook een memory leak.

Dus zeker boeiend. Aangezien een memory leak verantwoordelijk kan zijn voor de vertragingen en crashes waarvan nogal wat mensen last hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:57:
[...]

Het crasht bij om het uur ongeveer, soms sneller, ik ben al 5 characters kwijt doordat ze na de crash corrupted waren en unplayable (je laadt hem in en hij crasht), ik blijf niet spelen tot niet eens in Delphi, het geluid is choppy, verder eigenlijk wel prima.
Dus waardeloos, zo kan ik niet spelen met verdwijnende chars, alle fixes die ik tot dusver heb gezien halen helemaal niets uit.
Ze hebben een uber spel met uber bugs gemaakt, en hebben echt NOOIT fatsoenlijk getest, helaas kan ik de game niet meer terugbrengen, want dat zou ik het liefst wel doen. Als ik dan later zie dat het wel fatsoenlijk kan, dan zou ik het weer kopen, want het is vet.
En een patch die god weet wanneer komt, met een character backup utility, doe ff normaal, het spel moet 95% minder crashen, en dan zeker geen chars slopen. Dit soort fixes kun je toch niet serieus nemen ?
En het is nou niet bepaald of ik de enige ben, de meeste mensen hebben problemen.
Ik vertrouw het spel intussen ook voor geen meter meer qua bugs. Als ie zelf crashed (to desktop) kan ik normaal vrij snel weer in het spel komen zonder problemen, maar ben in multiplayer al wel items kwijtgeraakt die in een tradescherm stonden tijdens de crash. Ergens rond het begin verloor ik wel mijn char aan corruption toen de videokaart te warm werd en op een gegeven moment mijn level 25 juggernaut.. Ik maak tegenwoordig om de crash ook een backup (en een backup van de vorige backup) om bij een dergelijke crash mijn char weer terug te brengen..

Het werkt nog steeds niet geweldig though, heb ik eens een keer 4,5 uur zonder crashes kunnen spelen, begeeft de videokaart het :/ :W @ ramses greaves en gauntlets :/, gelukkig char weer terug kunnen zetten met 3 levels, 1.5m gold en ladingen speeltijd en items minder

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De .arc files uitpakken EN spelen in een windows ipv full screen zorgde er bij mij voor dat het crashen teruggebracht werd van vaak naar nooit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Goede review van Titan Quest op Gamer Within waar ik me erg goed in kan vinden ! Vooral hoe hij TQ vergelijkt met D2, ben ik helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Kan iedereen die last heeft van crashes duidelijk vermelden of het de legale/minder legale versie is? Ik heb lang met de minderlagale versie gespeeld, veel crashes. Daarna legale versie ontvangen. Alle vorige versies(demo/usenet versie) gedeinstalleerd, restbestanden verwijderd. Opnieuw geinstalleerd met een nieuw charater en nog geen enkele crash gehad. (AMD XP 3000+/ 1,5GB/ ATI 9600 pro)

[ Voor 3% gewijzigd door Folkert op 06-07-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:57:
[...]

Is het een legale versie? Ik was bij m'n minder legale versie ook een character kwijt, omdat ik een BSOD kreeg. Een crash naar desktop maar eigenlijk normaal (soms 5 keer in een uur), maar een BSOD niet. Bij de legale versie geen problemen meer, dus het ligt duidelijk aan de image-beveiliging of dergelijks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Haay schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:31:
Goede review van Titan Quest op Gamer Within waar ik me erg goed in kan vinden ! Vooral hoe hij TQ vergelijkt met D2, ben ik helemaal mee eens!
Ook volledig mee eens, de tijd van de sprites is toch echt voorbij... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb het spel dus nu ook gekocht, maar hij ligt nog lekker in het doosje.. moet nog even op andere pc de zooi zetten zodat ik kan mulen. Als dat gebeurt is zet ik ook weer Win Xp op mijn beestje.. zal vast wel beter draaien met de juiste drivers. Voor de rest maak ik af en toe een crash mee maar dat vind ik niet erg. draai ten slotte nog minder legale versie. Maar heb nog niet gehad dat mijn char niet meer toegankelijk was.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.