[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.574 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Haay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:52:
CD-WOW heeft m'n bestelde Titan Quest VERZONDEN !!!

Maximaal 7 dagen stond er, dus hopelijk begin volgende week heb ik m'n legale TQ thuis. >:)
^^ met slim :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
DeepSeven schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:43:
Ik haal hem ook vrijdag en speel zolang op de illegale. Ik hoop wel dat ik me chars kan overzetten want heb er al best veel speeltijd inzitten.
Hoef je niet over te zetten. Je kunt in de registry (HKLM\Software\Ironlore\Titanquest als ik me goed herinner) de CD-key wijzigen in je gekochte key. En dan gewoon met de originele executable en de DVD in de drive spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
//offtopic
@ cd-wow
http://www9.cd-wow.com/se...d331d07&searchfield=titan
Waarom staan er twee prijzen, of is dat gewoon foutje?

//on-topic
Je verdient met TQ een hoop gold. Terwijl je het amper uitgeeft. Ik bedoel ik zit nu op 1.000.000 gold en het enige wat ik koop is healing potions. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
-Skyhawk- schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:17:
//offtopic
@ cd-wow
http://www9.cd-wow.com/se...d331d07&searchfield=titan
Waarom staan er twee prijzen, of is dat gewoon foutje?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Titan Quest op het Nederlandstalige departement van CW-WOW:
http://www7.cd-wow.nl/det...uct_code=369539&subcat=pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Volgens mij heeft het spel er ook moeite mee als je een nederlandse versie van WinXP hebt;
Ik was aan het spelen en ineens zie je de lettertjes niet meer goed, gaat 'ie schokkerig en liep het daarna vast met zo'n standaard foutmeldingsschermpje. Ik spel opnieuw opstarten, nu liep 'ie al vast net na het inladen.

De oplossing was, dat je even bij de settings die in de installatiefolder "Dutch" even moet veranderen naar "English" --> en het werkte weer! :)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verzend datum is de 30ste... dus als hij de 30ste word verzonden heb je hem rond 5 juni binnen...

hmmm bij gamevision is ie 40 euro.. 15 euro meer maar wel binnen 24 uur binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:04:
De verzend datum is de 30ste... dus als hij de 30ste word verzonden heb je hem rond 5 juni binnen...

hmmm bij gamevision is ie 40 euro.. 15 euro meer maar wel binnen 24 uur binnen
Ehm, als hij vandaag verzonden is is het de 28e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:04:
Dus we gaan terug in de tijd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Hoe kun je een dual class worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Legion schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:27:
Hoe kun je een dual class worden??
level 8 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:43:
Ik haal hem ook vrijdag en speel zolang op de illegale. Ik hoop wel dat ik me chars kan overzetten want heb er al best veel speeltijd inzitten.
Saves zijn gebonden aan CD-Key. Zo'n dev zei dat op titanquest.net forums. Ze hebben dat toegevoegd, precies voor deze reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:55:
[...]

Saves zijn gebonden aan CD-Key. Zo'n dev zei dat op titanquest.net forums. Ze hebben dat toegevoegd, precies voor deze reden.
Dus vooral aanmoedigen om de illigale te blijven spelen en niet te kopen |:(.

Dat was dan het eerste wat in me opkwam, aan de andere kant kan je het gewoon op de illigale versie uitspelen en doe je de volgende potjes (multiplayer) op de legale versie.

Maar dat beleid is gewoon crap.

[ Voor 26% gewijzigd door Tripp op 28-06-2006 15:59 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:55:
Hm, dan wordt dat volgende week weer overnieuw beginnen, wanneer ik de legale game heb.

Ach, voor mensen die D2 in hardcore speelden is het weer opnieuw moeten beginnen omdat je character dood ging een bekend gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Haay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:13:
[...]

Hoef je niet over te zetten. Je kunt in de registry (HKLM\Software\Ironlore\Titanquest als ik me goed herinner) de CD-key wijzigen in je gekochte key. En dan gewoon met de originele executable en de DVD in de drive spelen.
Ja, maar ik wil ook me pc formateren voor betere performance (al gaf dat bij oblivion amper verschil). Wellicht kan ik eerst me cd key veranderen naar de legale, dan de saves kopieren en dan na format en install ze proberen terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben level 19 en heb bijna een miljoen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Haay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:58:
[...]

Hm, dan wordt dat volgende week weer overnieuw beginnen, wanneer ik de legale game heb.

Ach, voor mensen die D2 in hardcore speelden is het weer opnieuw moeten beginnen omdat je character dood ging een bekend gegeven ;)
ook zonder hardcore ben ik heel vaak overnieuw begonnen, on fact vond ik het altijd vet tof om opnieuw te beginnen :P

ik ben blij dat ik TQ nog niet heb gedownload, en kan ik de pret voor het eerst beleven met de orgineele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Haay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:58:
[...]

leg uit, als je in D2 doodgaat verlies je dan ook je character? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:10:
[...]

nee alleen op hardcore kan je char maar 1 keer dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
//off-topic// Je kan in D2 kiezen voor , SC = doodgaan en xp verliezen en HC doodgaan = dood.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik hoor steeds van de non-magic classes dat ze dual classen met bv. storm of nature. Maar als je base storm of nature is, is het dan ook slim om bv. warfare te nemen? Of iets anders?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
veranderd je postuur ook naarmate je sterker word, of wat voor mastery je kiest?

want ik heb wel hier en daar screenshots gezien met verschillende typen characters en dan niet alleen verschil tussen kerels of wichters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Crowmeister schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:32:
Ik hoor steeds van de non-magic classes dat ze dual classen met bv. storm of nature. Maar als je base storm of nature is, is het dan ook slim om bv. warfare te nemen? Of iets anders?
Ik heb Earth & Warfare (dus battlemage) en het rockt. Van Earth gebruik ik maar 1 iets (nl die beschermende ring (weet de naam nu niet meer) zodat alles op 2mradius firedamage krijgt.

en m'n warfare alles in dualwield......zalig... Nu nog zoeken naar een wapen met lifeleech :+ en hacken maar

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Mastery's denken jullie dat jullie gaan kiezen?
Ik zou het wel geinig vinden om te horen welk Mastery nou echt populair is..

Ik ga zelf denk ik voor een Conqueror;
+ Warfare
+ Defense

Ik hou gewoon van onbenullige wapens en armor :*)
En Defense om gewoon dom door te hakken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Moetje vaak tegen undead knokken?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

Tripp schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:12:
Moetje vaak tegen undead knokken?
tot nu toe niet vaak, 3 keer ofzo dat ik een ruïne ben tegen gekomen waar ze zaten, wel lastig want die gasten hebben veel archers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
in delphi kan je je skills voor geld opnieuw indelen, dat is vet handig wan tik had een aantal fouten gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:51:
in delphi kan je je skills voor geld opnieuw indelen, dat is vet handig wan tik had een aantal fouten gemaakt _/-\o_
Geweldige keuze van de devs idd, en aangezien je toch geld zat hebt is het geen probleem om is te respeccen (wel in dezelfde mastery, is onmogelijk terug te draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ja maar dat van mastery is wel logisch, anders zou je in een keer van warrior naar mage kunnen of zo :p

maar ik vind dit inderdaad heel goed bedacht van de devs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Zeg, ik heb die demo gedownd en geinstalled, maarreh...ik zie in de menu's alleen maar "Tag not Found"... ik weet bij god niet waar ik alles zoeken moet nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:10:
Het komt oorspronkelijk uit het al antieke (maar nog steeds in ontwikkeling zijnde) spelletje NetHack, waarop Diablo 1 heel sterk is gebaseerd (Blizzard North wilde met D1 een grafische variant van precies dat soort games maken). In die games was (en is) dood=dood. Je speelt met één character, dat je koste wat kost in leven wilt houden. Gaat het dood, dan moet je opnieuw beginnen met een nieuw character.

In D1 en D2 had je de optie om in hardcore mode te spelen, om dat gevoel van angst om je character te hebben. Zeker wanneer je al erg ver bent en zoveel uren mee bezig geweest bent ga je steeds meer om je character geven en baal je echt enorm als je toch een keer dood gaat.

Eén van de gameplay designers van Ironlore heeft op het titanquest.net forum een keer gezegd dat hij D2 in hardcoremode tot en met Hell level heeft uitgespeeld. Dat geeft wel aan hoe goed ze D2 vonden en hun motivatie om een vergelijkbare game te maken, maar dan met moderne graphics en verbeteringen in het skill-systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Japser schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:13:
Zeg, ik heb die demo gedownd en geinstalled, maarreh...ik zie in de menu's alleen maar "Tag not Found"... ik weet bij god niet waar ik alles zoeken moet nu ?
Pagina 3 van dit topic, bovenste post, staat de oplossing voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf ben ik nu een level 12 char begonnen met primair Earth en secundair Nature. Motivatie: een Druid te bouwen die sterke minions kan oproepen en zelf ook een slag uitdelen als het moet. Tot nu toe ben ik heel tevreden van de Golem bij Earth, op level 5 kan ie echt wel kont schoppen en als je alle extra skills ook toewijst, lijkt het me een sterke tank. De bedoeling is dan ook later behoorlijk wat Earth damage te doen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Steffy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:33:
[...]

tot nu toe niet vaak, 3 keer ofzo dat ik een ruïne ben tegen gekomen waar ze zaten, wel lastig want die gasten hebben veel archers :(
Inderdaad...maar met fire zijn ze zo dood :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Phuncz schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:21:
Zelf ben ik nu een level 12 char begonnen met primair Earth en secundair Nature. Motivatie: een Druid te bouwen die sterke minions kan oproepen en zelf ook een slag uitdelen als het moet. Tot nu toe ben ik heel tevreden van de Golem bij Earth, op level 5 kan ie echt wel kont schoppen en als je alle extra skills ook toewijst, lijkt het me een sterke tank. De bedoeling is dan ook later behoorlijk wat Earth damage te doen enzo.
Ik heb die earth golem al naar de verdomhoek gewenst. Had dat eerst, maar was maar bagger voor mij. Skillpoints dan maar in warfare gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss een hele domme vraag, maar hoe kunje zien of iets een epic item is?
Ik heb nu wel iets in het blauws maar dat zal wel geen epic zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

OMG die nessus wil maar niet dood gaan, hoe hebben jullie hem verslagen, ik heb warfare (Warrior).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:06:
OMG die nessus wil maar niet dood gaan, hoe hebben jullie hem verslagen, ik heb warfare (Warrior).
10 potions (zoveel had ik er nodig voor het gevecht als lv6 Warfare) , verder had ik dual wielding + 2 15~24 bijlen ofzo, en een boogje om te kiten....
IMO is ie erg moeilijk voor dat level, je hebt gewoon nog te weinig skills om een kans te maken tegen hem, als ik nu een boss tegen kom kan ik het nog best wel redden, doordat ik nu best goede armor heb gekregen (lv13 atm), en doordat ik nu stun skills etc. heb.
Ik heb ook nog voor m'n War een Ranger gespeeld, en die had totaal geen moeite met de bosses, Ensnare, en schieten maar... telkens maar door, Nessus was een eitje op lv3 :P , dat vind ik wel jammer, als Ranger is het veel makkelijker om iets te doen tegen een boss, als warrior is het rammen + potions , en misschien een beetje stunnen, maar dat was het dan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:16:
Miss een hele domme vraag, maar hoe kunje zien of iets een epic item is?
Ik heb nu wel iets in het blauws maar dat zal wel geen epic zijn 8)7
Ze brengen heel veel geld op als je ze wil verkopen, 10000 goud :P
Over het algemeen zijn die dingen, als je ze op wilt pakken, vergezeld met een groene/blauwe tekst.
T'is trouwens wel gaaf dat die dingen niet op vaste punten komen, zo onderscheid je je nog es van je vrienden :)

Heb trouwens gekozen voor Warfare/Earth --> hakken met vuur! (en dan vooral met hakken; 2 enorme zwaarden tegelijk!! *kwijl :9~ )

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Hmm, hebben ze ooit nog gehoord van een externe stash zoals Diablo dat ook altijd had?

Edit: laat maar, even beter de startpost gelezen, wel schraal trouwens, maar goed :P

[ Voor 35% gewijzigd door Globkul op 28-06-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 18:20
Ik zit vast in Chang'an. Ik heb de hoofdquest van deze regio al uitgespeeld, maar de deur waar ik door zou moeten is op slot; sealed by quest.
Weet iemand hoe ik deze deur alsnog open krijg? Ben ik iets vergeten? Misschien een console command oid?

[ Voor 3% gewijzigd door Necrite op 28-06-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
okee net ff demo binnegehaald en 1e reactie is.

DIT SPEL MOET IK HEBBEN!!!!!

echt super vet:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:03:
Welke Mastery's denken jullie dat jullie gaan kiezen?
Ik zou het wel geinig vinden om te horen welk Mastery nou echt populair is..

Ik ga zelf denk ik voor een Conqueror;
+ Warfare
+ Defense

Ik hou gewoon van onbenullige wapens en armor :*)
En Defense om gewoon dom door te hakken! 8)
conqueror zuigt, simpel weg omdat warfare heel er leunt op dual wield en defense heel erg leunt op schilden terijl je geen 2 wapens en een schild kan vasthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Woohoo! Heb de eindbaas van Griekenland na een aardig gevecht verslagen. Was een battle die de strijd met Andariel aan het einde van Act 1 van Diablo II eer aandeed. :) Heb uit de loot daarvan ook m'n eerste set-item gekregen. Erg mooie arm-armor ! :9~

Ben nu in Egypte aangekomen. Omgeving ziet er ERG mooi uit vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
Echt een super spel.
Alleen krijg ik telkens deze error tijdens het laden en ook wanneer ik weer een nieuwe char aanmaak toevallig nadat ik lvl 3 wordt en een tijdje speel ?:
http://i3.tinypic.com/161189t.jpg

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
evilpin0 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:50:
[...]

1. Pr0t.St0p v1.0
2. ASR
3. daemon tools - RMPS
Niet waar, i tried that, zelfde probleemmet crashes en zo, soms kun je uren soepel spelen soms crasht ie om de 5 minuten. Try again...
Lees eerst wat voordat je claimt DE oplossing te hebben, terwijl al DAGEN bekend is dat dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Globkul schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:04:
Hmm, hebben ze ooit nog gehoord van een externe stash zoals Diablo dat ook altijd had?

Edit: laat maar, even beter de startpost gelezen, wel schraal trouwens, maar goed :P
Ik vind voortaan 1 extra stash kunnen meeslepen beter hoor, of 2 zelfs...
Nog een extra stash in town zou natuurlijk nog steeds fijn zijn, of tot 5 extra bags kunnen meenemen, ik verwacht een bergje mods... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Na alle crashes toch maar besloten om hem aan te schaffen, is het dik waard volgens mij..

(er is ook al een fix en mini-image uit die perfect schijnt te werken maar die download ik maar niet omdat ik toch overnieuw moet beginnen zodra het origineel binnen is, en nee ik zeg ook niet hoe je aan die fix komt) :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:07:
[...]

conqueror zuigt, simpel weg omdat warfare heel er leunt op dual wield en defense heel erg leunt op schilden terijl je geen 2 wapens en een schild kan vasthouden :P
Eej daar heb je een punt, daar heb je over nagedacht.. bedankt :+
alleen zou nog niet weten hoe ik nou kan weten of iets een epic item is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:54:
[...]

Eej daar heb je een punt, daar heb je over nagedacht.. bedankt :+
blauw is epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:54:
[...]
Kijk eens in de manual folder waar je Titan Quest hebt geïnstalleerd.

Daar staat op pagina 37 van de handleiding:

Standard (white)
Magical (yellow)
Rare (green)
Epic (blue)
Legendary (purple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb net die Gorgon Queen verslagen, maar vlak daarna een crash... nu heb ik em volgens mij crash log allemaal wel verslagen, maar spawn ik nog bij Upper Warcamp, en zodra ik op de trap richting de plaatst waar die Gorgons spawnen loop, crashed het spel, waarschijnlijk omdat ik die Queen al verslagen heb, terwijl ie moet spawnen ofzo... moet je er door die grot of kun je er ook omheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
gabiballetje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:47:
[...]

Ik vind voortaan 1 extra stash kunnen meeslepen beter hoor, of 2 zelfs...
Nog een extra stash in town zou natuurlijk nog steeds fijn zijn, of tot 5 extra bags kunnen meenemen, ik verwacht een bergje mods... :)
Ik heb nu 3 bags (als je in de hangende tuinen komt krijg je de derde, eerste bij lvl8 en tweede bij oplossen van een quest), is best wel voldoende... ik denk dat je er vijf in totaal zal kunnen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Warfare + Spirit
ben bang dat spirit niet zon goede keuze was als je het vergelijkt met warfare + storm of earth
heb niet het gelukt dat ik blauwe wapens vind, alleen maar caster loot
maar een mage gemaakt die dit nu draagt
vind dat een caster het makkelijk heeft als een warrior
drink veel health en mana potions met me warrior ( whirlwind en zo )
maar denk dat de laatste skill van spirit het beste is, en dan maar deathchill aura gaan maxxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pensmaster-B schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:45:
Warfare + Spirit
ben bang dat spirit niet zon goede keuze was als je het vergelijkt met warfare + storm of earth
heb niet het geluk dat ik blauwe wapens vind, alleen maar caster loot
maar een mage gemaakt die dit nu draagt
vind dat een caster het makkelijk heeft als een warrior
drink veel health en mana potions met me warrior ( whirlwind en zo )
maar denk dat de laatste skill van spirit het beste is, en dan maar deathchill aura gaan maxxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik de demo eerst geprobeerd heb, want ik heb het o zo bekende "Tag not found" probleem en de in dit topic aangeboden oplossingen van het toevoegen van een regel tekst aan 2 bestanden, baten niets :(.

Indien er iets anders is wat ik kan proberen, houd ik me aanbevolen, voorlopig verloopt de kennismaking slecht :(.

Wat verder gezocht en de oplossing gevonden voor het tag probleem. (Die voor mij werkte):
The fix diden't work for me either but someone said something about changing the game language from the options.
So as they say i winged it grin just searched for the options button( you can always say its the options screen by the fact that the errorsr contain option something in them.
Now on the first page from the left there is a combo box(a dropdown list what ever you want to call it) that is the language selection box just select a option other than the first clik the first button(from the left) in the corner of the option screen it will give you an text box. Just clik that button and restart the game.
You now have tags now just change the language to what ever you want(from the same tab of course)

Hope this makes sense coz it shure dosen't to me grin
Ofwel, ga naar de derde of vierde optie van boven, selecteer een keuze uit de combobox die je zal zien ergens onderaan het scherm bij de eerste tab (behalve de eerste), druk op ok, en herstart het spel.

Nu eens kijken of dit spel nog wat is :).

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net het eindmonster van Egypte verslagen.

Dropt die gozer gewoon 3 epic items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Zojuist met de legale versie ook mijn eerste crash to desktop gehad. Wilde vanaf het dorpje Tegia geloof ik een of andere spring gaan zuiveren, bij het binnentreden van de grot bam, onverwachte fout in titan quest en terug naar de desktop. Dacht meteen, fuck, niet gesaved tussendoor, maar de game saved zelf ook veel waardoor ik gewoon weer opnieuw kon beginnen aan de side quest. Niks gemist dus, save game nog goed, no problem. Ook met de legale versie komen dus crashes voor, echt game gerelateerd lijkt het, THQ zal dit hoop ik gaan bekijken en fixen. Heb een beetje het idee dat het met de lag af en toe te maken heeft....

@Game Error

Ik had hetzelfde idee, om als second mastery defense te nemen naast warfare, maar ben bang dat dit idd niet echt de juiste keuze is, alhoewel...

Bij sterke bosses kan ik wel meer op defense spelen, en om flinke mobs uit te roeien, gebruik ik de dual wield skills uit de warfare mastery. Volgens mij is het dus niet zo dat conquerer meteen zuigt, beetje spelen met de skills en goed managen en je kunt heerlijk switchen tussen wat meer offense om snel te moorden, of iets meer defense om bosses te killen. Wordt misschien voor de allereerste run toch een brute character :) Nu alleen nog goeie loot vinden, mooi zwaardje met dito schild! Heb nog niet veel geluk met het vinden van epic zooi ofzo, ach ja, ben pas lvl 9!

Fijn spel, ga nog effe verder hakken, slaap morgen wel op kantoor verder :z

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nou gister gespeelt weer.. en begin langzamerhand verslaafd te worden.. Te kenmerken aan:

1. maat zegt kom ze gaan ff burnout doen (22.15) ik zeg ja is goed even nog lvl up gaan
2. maat pakt PsP en begint daarop te gamen (22.35) ben bijna klaar
3. Maat pakt tas en zegt ik ga naar huis man anders mis ik me bus (23.35) hoe bedoel je verslavend?

Ben nu lvl 12 warfare/ Nature. Met dit kan ik mezelf fijn healen en een wolfje mee laten knokken.. doet ut best. ga waarschijnlijk nog wel even skills resetten als ik in Delphi aan kom ben nu in Megana geloof ik.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:11:
Heb net het eindmonster van Egypte verslagen.

Dropt die gozer gewoon 3 epic items :)
Lucky bastard! Bij mij dropte ie nagenoeg niks..nu begint het pas wat moeilijk te worden vind ik, in de hanging gardens....vooral veel poison-damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat betreft de Conqueror combinatie van Warfare & Defense: Dual-Wield is maar één van de manieren hoe je met Warfare damage kunt doen. Je kunt ook je punten stoppen in Onslaught (linkermuisknop), Battle Rage + Crushing Blow + Counter Attack, en War Wind (rechtermuisknop). Samen met de Dodge Attack skill, en de skills van de Defense mastery kun je dan lekker hakken zonder al te veel schade te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hoelang ben je eigenlijk bezig met de eerste act als je zoveel mogelijk monsters wil slopen'?

was trouwens even terug gegaan met mijn warfare gast naar lvl 1 monsters.. ik schop die gasten echt superver weg! das echt dik! ik had trouwens een Epic bow gevonden. 22-35 damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Na het doden van de Telkin in Knossos (Kreta) kreeg ik de Obsidian Bracers set-item. Nu maar hopen dat ik de andere items ook nog kan krijgen, voordat de set al weer achterhaald wordt door betere items...

Oh, bedenk me net... Wanneer ik m'n legale TQ game heb, kan ik enkele erg mooie rare en Epic items mooi via de PC van m'n vrouw mulen, dan TQ met legale key instellen op mijn PC (ben dan dus m'n huidige character kwijt) en dan de items weer terug mulen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jup, das inderdaad handig Haay. Ik gebruik mijn 2e pc ook om extra items te storen die ik bv nog wil gebruiken voor een class. die Epic bow kan dus bv op een hunter worden geplaatst als ik die besluit aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52

Steffy

Ayreonaut

Ik hoor constant mensen zeiken over het vastlopen of crashen maar ik heb nog 1 crash mee gemaakt in 2 dagen, als ik kijk naar hoeveel ik er met Oblivion per uur had dan is dit spel hemel op aarde. Ik ken echt wel games die veel en veel vaker crashen dan deze. Maar goed voor die enkeling die zijn systeem niet op orde heeft moet er maar een patch komen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Haay schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:10:
Wat betreft de Conqueror combinatie van Warfare & Defense: Dual-Wield is maar één van de manieren hoe je met Warfare damage kunt doen. Je kunt ook je punten stoppen in Onslaught (linkermuisknop), Battle Rage + Crushing Blow + Counter Attack, en War Wind (rechtermuisknop). Samen met de Dodge Attack skill, en de skills van de Defense mastery kun je dan lekker hakken zonder al te veel schade te krijgen.
Inderdaad! Als ik straks in Delphia aankom, dan is het eerste wat ik doe, de skillpoints uit dual wield halen en in andere warfare zonder dual wield skills zetten. I.c.m. defense skills kun je dan een brute character maken! Goeie tip!

Je kunt zo echt vele diverse builds maken, wat de herspeelbaarheid van de game flink vergroot!

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb ook nog geen 1 crash gehad. ik heb dan ook mijn instellingen @ medium ofzo en AA uit. gister iets van 6 uur achter elkaar gespeelt zonder crash.. Zou gewoon proberen special effects uit te zetten als je met problemen kampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:02:
[...]

Kijk eens in de manual folder waar je Titan Quest hebt geïnstalleerd.

Daar staat op pagina 37 van de handleiding:

Standard (white)
Magical (yellow)
Rare (green)
Epic (blue)
Legendary (purple)
Grappig, dat Legendary zeldzamer is dan Epic :)

Ik heb zelf nog nooit een Legendary (dus Purple) item gezien ingame, maar ik heb nu wel al 5 Epic objecten in gebruik + een Rare chestpiece.. Geweldig.
Haay schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:24:
Na het doden van de Telkin in Knossos (Kreta) kreeg ik de Obsidian Bracers set-item. Nu maar hopen dat ik de andere items ook nog kan krijgen, voordat de set al weer achterhaald wordt door betere items...

Oh, bedenk me net... Wanneer ik m'n legale TQ game heb, kan ik enkele erg mooie rare en Epic items mooi via de PC van m'n vrouw mulen, dan TQ met legale key instellen op mijn PC (ben dan dus m'n huidige character kwijt) en dan de items weer terug mulen >:)
Precies, het enige wat je dus kwijt bent is al je 20 levels die je bij elkaar hebt gespeeld :P

Kan je net zo goed helemaal opnieuw beginnen :P
Ulti23 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:53:
[...]

Inderdaad! Als ik straks in Delphia aankom, dan is het eerste wat ik doe, de skillpoints uit dual wield halen en in andere warfare zonder dual wield skills zetten. I.c.m. defense skills kun je dan een brute character maken! Goeie tip!

Je kunt zo echt vele diverse builds maken, wat de herspeelbaarheid van de game flink vergroot!
Over builds gesproken: Ik heb nu een hele sterke Warlock build. Dus Rogue + Spirit.

De Rogue heeft z'n mesjes, poison, piercing damage buffs en uiteraard de Lethal Strike aanval.
De Spirit heeft z'n handige life leech ability, Lich King pet en is heel erg sterk vs undead.

Werkt erg goed.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb ook lethal strike, verdomt goede skill, alleen je hebt heel wat energy leech nodig om die te blijven gebruiken. Maar heb nu een epic amulet die dat geeft, dus elk bij elk groepje dat ik bevecht vliegt er weer zeker 1tje de bomen in :P.

Verder heb ik nu een rogue/defense, nature/hunter en warfare/earth combi's geprobeerd. Blijkt toch wel dat ik me eerste keuze, de rogue het minst leuk vind. Niet echt veel coole skills om naar uit te kijken, bij warfare en nature heb ik dat wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik vind dat vliegen echt prachtig.. Was gister stoned.. en toen ging ik dus die lvl 1 mobs beuken.. en dan zie je ze vliegen.. echt! prachtig is dat.. je komt niet meer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
SpoTs schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:30:
ik vind dat vliegen echt prachtig.. Was gister stoned.. en toen ging ik dus die lvl 1 mobs beuken.. en dan zie je ze vliegen.. echt! prachtig is dat.. je komt niet meer bij :P
blijkbaar vandaag nog stoned...uurtje geleden ook vermeld dat ze ver vliegen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
:p it wears off.. sometimes ;-) zit nu op me werk dus mag niet stoned zijn :P maarja wat niet weet wat niet deert ofz. welke lvls zijn jullie allemaal?

ik ben nu:

Warfare/Nature lvl 12.

heb al verschillende mensen horen zeggen dat ze 20 zijn.. maar wil wel ns weten wie heir het meest verslaafd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
SpoTs schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:50:
:p it wears off.. sometimes ;-) zit nu op me werk dus mag niet stoned zijn :P maarja wat niet weet wat niet deert ofz. welke lvls zijn jullie allemaal?

ik ben nu:

Warfare/Nature lvl 12.

heb al verschillende mensen horen zeggen dat ze 20 zijn.. maar wil wel ns weten wie heir het meest verslaafd is :p
Ik ben momenteel lvl23, spelend in de hangende tuinen....
Kuch kuch...verslaafd? :Y) valt best mee, gewoon elke avond twee à drie uurtjes.... kan nie spelen op het werk hé.... jammer B)

edit: Earth/warfare (=battlemage)

[ Voor 3% gewijzigd door Blackminister op 29-06-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
shit man als ik dit allemaal lees wordt ik toch wel heer geprikkeld, maargoed nog ff een paar daagjes volhouden, en dan kan ik voluit.... gelijk coop natuurlijk via internet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Ik ben nu in de buurt van Delphi maar blijft het steeds zo dat je maar 1 pad is die je moet bewandelen. ik krijg echt een dungeon siege gevoel van dit spel (erg rechttoe rechtaan mijnzins) en mis de vrijheid van sacred & diablo (al had diablo ook maar 1 pad eigenlijk, maar had grotere velden)

[ Voor 15% gewijzigd door knightofn1 op 29-06-2006 11:07 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Momenteel bezig als Oracle.
• Storm
• Spirit

Leuke combinatie, ook aangezien ik een Epic staf heb die er aardig op los ragt. Ik vergeet alleen soms mijn skills omhoog te gooien. Af en toe het idee dat ik niet sterk meer ben, dan skills uppen en alle vijanden vallen van ellende dood neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
knightofn1 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:05:
Ik ben nu in de buurt van Delphi maar blijft het steeds zo dat je maar 1 pad is die je moet bewandelen. ik krijg echt een dungeon siege gevoel van dit spel (erg rechttoe rechtaan mijnzins) en mis de vrijheid van sacred & diablo (al had diablo ook maar 1 pad eigenlijk, maar had grotere velden)
hm...ben ik niet mee eens...ik vind het speelveld soms toch vrij groot om te bewegen.. op andere momenten dan weer 1 klein pad (zoals de hangende tuinen) maar stoort me niet echt. Tis gewoon vergelijkbaar met Diablo. In de kerkers was het ook 1 pad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, alweer gecrashed...
Ik ben nu weer terug bij het gebied net voor de Gorgons, omdat ik na dat gevecht gecrashed ben...
Heb 3x de Gorgons tot onder 25% gekregen, en 1x de Gorgons gekilled.
Heb nu 7x geprobeerd terug naar de tempel te komen, exclusief de keren dat ik bij de Gorgons kwam :(
Op het moment dat ik de Gorgons voor het eerst kilde, was ik lv12
Nu ben ik bijna lv15 >_<
heb nu 100+ pots verspilt aan de Gorgons + alles wat er omheen zit :(
Mag ik nu zeggen dat dit het buggiest gebied in het spel is ? :x

Kan ik mezelf niet langs die gorgons cheaten ofzo ? ik heb ze al een keer gekilled, anders kon ik hun armor niet aan hebben :p

Oh, ik crash altijd op de trap net voor de grot... alhoewel ik toenet over de trap kon, maar crashde tijdens het gevecht.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ventje het Poseidon (ook mijn pc naam) om ff in te komen.

Heb gekozen voor:

Warfare
Storm

Leuk tot nu toe :) Alleen moet ik wat meer skills unlocken.

Misschien was
Storm
Defence beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Blackminister schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:13:
[...]

hm...ben ik niet mee eens...ik vind het speelveld soms toch vrij groot om te bewegen.. op andere momenten dan weer 1 klein pad (zoals de hangende tuinen) maar stoort me niet echt. Tis gewoon vergelijkbaar met Diablo. In de kerkers was het ook 1 pad.....
ik denk dan ook eerder aan diablo 2.daar had je gewoon een groot speelveld en dan een klein stukje dat naar het volgende veld leidde. nu heb je af en toe een breder stukje in titan quest maar dat stelt vaak niet veel voor, daarom vraag ik: blijft dat zo ?
Als ik naar de map namelijk terugkijk wat ik heb bewandeld dan zie ik een erg lange weg maar met weinig ruimte en vrijheid.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op level 24 (bijna 25)...
Heb die Telkine in Knossos al 3 keer verslagen (voor vette items). :P

Heb alleen gekozen voor Warfare.

Hoewel de bedoeling simpel is in het spel, is het zeer verslavend. Graphics zijn ook lekker.
Ben nu ergens in Egypte.

Goed en leuk spel om de tijd mee door te komen.

Alleen heb ik soms last van aardig wat lag, terwijl op andere plekken en tijden ik over de 100 fps kom. Gemiddeld zo'n 85 fps. Dit op een Opteron 175 / X1900XTX met 2 GB ram. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:30:

Alleen heb ik soms last van aardig wat lag, terwijl op andere plekken en tijden ik over de 100 fps kom. Gemiddeld zo'n 85 fps. Dit op een Opteron 175 / X1900XTX met 2 GB ram. Vaag.
Waar kan je de FPS instellen? Of gebruik je FRAPS hiervoor?

Ik ben nog niet begonnen met de item-search. Ik ga me nu nog niet bezighouden met het killen van super-bosses.... eerst alles exploren en daarna een paar runs doen... ben benieuwd of het spel goed herspeelbaar is in de moeilijkere speelgraad...I mean, in diablo verveelde het echt niet, was altijd een andere map....Ik vrees een beetje voor titan quest dat herspeelbaarheid moeilijker is..... time will tell :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb de keus gemaakt tussen warfare en earth.
Opzich wel grappig dat je wapens dan extra firedmg geven.
Momenteel lvl13

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 14-09 08:00
kon het zo snel niet vinden, maar gaat deze game draaien op integrated intel video? (gma950, i know i know, laptop ;))

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
zit er een 128 mb video chip op dan? anders geef ik je weinig kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
crap........ heb de legale versie wel werkend gekregen op desktop, maar wil natuurlijk ook op de laptop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Is dit spell wel leuk offline? Of is het een soort diablo waar iedereen co-op speelt.

En kan je je met je player op offline en online gaan? Of moet je 2 aparte hebben?

[ Voor 34% gewijzigd door Aubergine op 29-06-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:39
Ook, Folkert heeft eraan moeten geloven is is dus weer een verslaving rijker. Wat een gaaf spel. Zit nu in Egypt in een catacombe een reuze kever op zijn giechel te stompen.

Mastery:
-Earth
-Storm

valt wel op dat storm behoorlijk krachtig kan uitvallen. Maar rondlopen met een Core Dweller(Earth) maakt het ook wel erg gezellig, alhoewel hij nog niet echt veel heeft gezegd(is meer een man van daden denk ik ;) )

Helemaal top is de mogelijkheid je mastery punten weer terug te halen, zo kan je mooi experimenteren(vanaf Delphi meen ik)

[ Voor 14% gewijzigd door Folkert op 29-06-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00000t ! net gorgon queen voor de 3x keer omgelegd, maar net op tijd een rebirth shrine gevonden vóór dat ik crashde \o/, eindelijk uit het crash gebied, ben nu in Athene @ lv15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Waar zit die Gorgon Queen eigenlijk? is dat na de stad van Magena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
valt mij eigenlijk erg tegen, zelfs met legale versie crasht hij mij bij........
a64 3000+, 1gb ram, x800pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-05 14:59
Oei! Ik lees nu pas de systeemeisen en begin te begrijpen waarom het zo traag gaat bij mij

*Gaat zich in een donker hoekje zitten schamen met zijn Sempron 2400+ (1.67 GHz) en GeForce FX 5200*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mouki,

je moet ff je instellingen dan wat verlagen. ik heb alels op medium staan en ik heb echt NOOIT problemen! (voor het eerst meestal crasht shit vaak bij me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Laatst online: 12-09 18:50
Hoe kan je je FPS zien in Titan Quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 20:46
Ik vind het een heel vet spel. De pijn in me arm ( i know, is niet goed :p ) is daar een bewijs van.

Ik ben begonnen met een female character. Als skill heb ik Storm.
Storm heeft skills die je 1 keer activeer en het is altijd actief. Andere skillvormen zullen het natuurlijk ook hebben, maar keb alleen nog warfare geprobeerd en die vind ik minder effectief dan storm.

Ik ben nu aan het einde van het doolhof! Het doolhof krijg je ergens na Athene dacht ik zo. Eerst kwam ik in een kamer met één monster, die ik na 3 keer doodgaan eindelijk kon doden. Maar één kamer verder is de grootste eindbaas. Die boss is eerst bezig met het mollen van een altaar ofzo, en stuurd daarom 4 grote stenen mannen met zwaarden op me af. Ik kreeg die beelden niet dood voor dat monster er ook nog eens bij kwam. Nou je raad het al, dat was onbegonnen werk voor mij. Dat monster creeerd ook nog eens van die life leeching monsters, die geven health aan het monster en de 4 beelden volgens mij? Want die beelden had ik alle 4 voor 75% gemold, maar iets later hadden ze allemaal bijna full health. Het is een spel waarbij je aardig afhankelijk ben van skills en equipment, maar deze eindbaas kom ik denk ik voor geen mogelijkheid voorbij. Of er moet een speciale manier zijn. Als dat zo is? Kan iemand mij dan vertellen hoe ik die boss versla?

Ik ben hierna begonnen met een male character. Als skill warefare. Al snel had ik 6/6 van die linker skill in het skillscherm. Sneller bewegen is dat volgens mij. Ook 3/x van battle rage ofzo. Nu kwam ik in het Spartan camp, en moest ik die horseman doden. Nu komt het, die baas krijgt er sneller health BIJ dan dat ik er af kan slaan :D Dus geen mogelijkheid om dat beest te mollen. Ik zie dat health balkje van dat monster gewoon omhoog gaan als ik hem paar keer goed had geraakt. Ik heb dus weer iets fouts gedaan met wapens en skills denk ik, want met mijn female character heb ik hem dus wel verslagen.

Ik ga dus eerst hier lezen wat andere mensen hebben kwa skills en equipment enzo, en dan probeer ik dat ook maar eens na te bootsen en zo verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvrt
  • Laatst online: 26-07 10:40
Ik heb effe via hamachi een titan quest server aangemaakt. 8)
Heb er in 1 keer pvp van gemaakt

Hetgeen mij wel opviel is dat het maximum aantal spelers 6 is.
Lijkt mij op zich al weinig voor pvp. :?

Maar om te joinen:

installeer hamachi: http://files.hamachi.cc/priv/HamachiSetup-1.0.0.54-nl.exe
en join:
Network Name: titanquestGOT
Network Password : got

en dan zult ge het ingame bij lan wel vinde :7
status: Afbeeldingslocatie: http://my.hamachi.cc/status/image.php?5.49.24.251

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
uvrt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:16:
Ik heb effe via hamachi een titan quest server aangemaakt. 8)
Heb er in 1 keer pvp van gemaakt

Hetgeen mij wel opviel is dat het maximum aantal spelers 6 is.
Lijkt mij op zich al weinig voor pvp. :?

Maar om te joinen:

installeer hamachi: http://files.hamachi.cc/priv/HamachiSetup-1.0.0.54-nl.exe
en join:
Network Name: titanquestGOT
Network Password : got

en dan zult ge het ingame bij lan wel vinde :7
status: [afbeelding]
uh.. ik ben ingelogt.. en nu? :) ik heb een chatvenster open staan waarin ik hoi heb gezegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Weet iemand ook al wat je met al je geld moet doen? Anders laat ik voortaan alle gele items liggen en het geld ook.

Ik neem alle gele items mee voor de sell. Maar als dat verder geen nut heeft... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Techno, wat voor wapens draag je want ik had op lvl 6 geen problemen met hem ook al was die lvl 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
met die horseman?
ik heb een zo'n holbewonerknots met van die punten die eruit steken. Doe er bijna geen damage mee, maar toch heeft dat wapen redelijke damage vergeleken met andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo even uitgespeeld met een Warfare, zeker fijn!
1 epic item maar die staat niet op banshee.. glowing bangle ofzo heette die dacht ik :D

Ik kan echt niet wachten tot TQ binnen is 8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.