[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.573 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ja....en hoeveel acts zijn er dan? Ik ben nu lvl 14..en vlieg door het spel heen. Op de kaart zie je zes bestemmingen, ben nu bij de voorlaatste... Ik hoop dat het dan niet gedaan is, dat dit maar eerste act is? Bij Diablo wist je dat er verschillende acts waren, hoe zit dit eigenlijk bij titan Quest?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Blackminister schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:54:
Ja....en hoeveel acts zijn er dan? Ik ben nu lvl 14..en vlieg door het spel heen. Op de kaart zie je zes bestemmingen, ben nu bij de voorlaatste... Ik hoop dat het dan niet gedaan is, dat dit maar eerste act is? Bij Diablo wist je dat er verschillende acts waren, hoe zit dit eigenlijk bij titan Quest?
Volgens mij zijn er 3 gebieden, Griekenland, Egypte en China, alhoewel ik ook iets van Babylonië gehoord heb..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Angeloonie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:56:
[...]

Volgens mij zijn er 3 gebieden, Griekenland, Egypte en China, alhoewel ik ook iets van Babylonië gehoord heb..
Oef Betekent dat ik dan toch nog effe kan 'hack-&slashen' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dit spel helpt me bijna van mijn WoW verslaving af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Vanuit Griekenland ga je naar Egypte (met piramides, waar je ook in gaat ! ). Daarna vanuit Egypte naar Babylon (Hangende Tuinen, één van de '7' wereldwonderen), dan via de Zijde Route naar China. Uiteindelijk mag je de eindstrijd tegen de Titanen uitvechten op
spoiler:
de berg Olympus.

Wat ik me trouwens wel realiseer is dat een groot voordeel van Diablo 2 was dat de gebieden en dungeons dynamisch en random gegenereerd werden, terwijl bij TQ (en ook bij Sacred, en bij DungeonSiege) alles al van te voren vastligt. Alleen de plaatsing van sommige groepen monsters is min of meer random in TQ. Dat maakte het farmen in D2 elke keer toch weer spannend, omdat de layout van de dungeon telkens weer anders was.

Vraag me af of het mogelijk is om in de TQ Quest Editor een soort mod van Diablo 1 te maken. Dus dorpje met vlak daarbuiten een ingang voor een dungeon, die dieper en dieper en dieper en dieper gaat, met op elk niveau moeilijkere monsters. Hoe diep zou TQ kunnen gaan? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 26-06-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Leuk spel, ik speel hem samen met een vriend uit maar wat ik erg slecht gedaan vindt is dat hij echt dik overpowerd is hij schiet 1 lightning bolt en een hele groep mobs is uit geschakelt, terwijl mijn char echt arse zuigt. heb nu een warfare built maar de enige beetje aoe damage move is warwind verder kan heb je eigenlijk niks om dmg te doen, melee dmg is ook bout als je vergelijkt met wat voor dmg monsters op jouw doen. Jammer in saced kon je wel heerlijk hakken met een melee char :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb een Intel PentiumM 1.6GHz laptop met 756MB geheugen en een ATi Mobility 9000 kaart, hoe denken jullie dat ie hierop zal gaan draaien?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Darkvater schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:07:
Ik heb een Intel PentiumM 1.6GHz laptop met 756MB geheugen en een ATi Mobility 9000 kaart, hoe denken jullie dat ie hierop zal gaan draaien?
Alles op High->Slecht
Alles op Low->Goed

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
FnF schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:10:
[...]

Alles op High->Slecht
Alles op Low->Goed
Ik heb de demo van het weekend geprobeerd op een P4-2,4 met 1GB geheugen en een Nvidia 5900XT...

En met alles low is het niet echt joepie. Het is speelbaar, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Dankzij dit topic ook maar TQ besteld bij cd-wow. 24 euro is zeker niet verkeerd voor deze game :) Nu kan ik niet wachten om de game te gaan doen, start dus zo weer even de demo op :P

Die levelbuilder, zit dat meteen in het spel gebakken of is het een los programma eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Koffiezuiper schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:32:
Die levelbuilder, zit dat meteen in het spel gebakken of is het een los programma eigenlijk?
Die Quest Editor zit apart, maar maakt wel gebruik van de resources van TQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, eindelijk mijn eerste epic item gevonden :)

'Chillwind', meteen nuttig voor mijn pijlschieter.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Angeloonie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:39:
[...]

Ik ook CD-WOW :o Zag het vanmorgen op de website staan :o Wel slim natuurlijk. Sommige shops versturen pas op de release date, tja dan heb je hem (zeker vanuit het buitenland) natuurlijk veels te laat. Als hij nu verstuurd is, en verzenden doet er 5 dagen oid over, dan heb ik hem precies op vrijdag _O_
als je geen email bericht hebt gehad dat hij daadwerkelijk is verzonden, dan zal ik je maar uit de droom helpen, want bij staat het order nummer nog in het lightblauw en niet in het groen.

ik denk dat ze pas op de release date verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd-wow is een gameshop?
op bol enzo istie namelijk 50? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Kheb ook weer een Epic item erbij, Necromancer's staff. (Kan 'm alleen niet vinden in die database op gamebanshee.) Maar ik heb er niks aan, aangezien ik een hunter ben, en ik m'n intelligence nooit zo ver ga uppen :) Maar sellen is ook zo zonde ... wanneer krijg je een stash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Hoe kan het dat het spel bij CD-WOW zo goedkoop is? Zit er echt geen smerig truucje achter ofzo? Anders bestel ik hem daar ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:36:
Hallo mensen,

Hoe kan het dat het spel bij CD-WOW zo goedkoop is? Zit er echt geen smerig truucje achter ofzo? Anders bestel ik hem daar ook :o
Goedkope Hong Kong-versie? CD-Wow is overigens een zeer betrouwbare webwinkel. Ik ben er al een paar jaar klant (meestal DVDs en CDs), nooit een slechte ervaring mee gehad. Ze hebben ook vaak acties met kortingscoupons, dus er gaat bij mijn bestellingen meestal nog 1 eurootje of pondje van de prijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar, maar ik vertrouw u en de anderen :Y)
Nouja bestellen dan maar hé, alleen jammer dat het spel pas vanaf de 30ste word geleverd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ben toch maar gaan testen maar damn...
Of het is ugly (800x600, alles op medium, low wilde ik al niet doen want medium vond ik al lelijker als Diablo), en nog stottert het, of het is onspeelbaar 1400x1050 (laptop's resolutie). Het is toch gek, mijn laptop is pas anderhalf jaar oud, en je kan er nu al niks mee doen :(. Echt balen.

Naja, was wel leuk spel, maar pas als ik een nieuw pc heb gekocht :p

Wel bizar hoeveel mooier die oude sprite-based spellen, ala Diablo, toch waren en hoe goed ze liepen :). Naja, maar het ziet er wel gaaf uit, vooral als je door de velden loopt.

WTF?? Heb ik net de resolutie veranderd naar 1024x768 om te kijken hoe dat loopt, krijg ik:
"The current system does not meet the minimum graphics card specifications and will be unable to run Titan Quest. Please upgrade the system before attempting again."
Great, kan ik het niet meer opstarten :'(

[ Voor 51% gewijzigd door Darkvater op 26-06-2006 22:06 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Angeloonie schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:04:
[...]

Ik ken geen RPG waar je de camera los van je poppetje kan bewegen hoor :? De camera volgt altijd je poppetje, dus zo raar is het niet. En je hebt de radar waarop je de weg terug kan vinden (het ontdekte gebied volgen)
Spellforce 1/2?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd-wow net op gekeken inderdaad TQ voor maar 24 euro en gratis thuis bezorgd. Ik heb de demo gespeelt en D2 vroeger dus dit gaat me wel intereseren.

Maar wat je bij cdwow besteld is dat wel orgineel en met serial etc etc etc, want ik kan het moeilijk geloven. bij de rest kost het spel 50 euro 2X ZOVEEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:12:
cd-wow net op gekeken inderdaad TQ voor maar 24 euro en gratis thuis bezorgd. Ik heb de demo gespeelt en D2 vroeger dus dit gaat me wel intereseren.

Maar wat je bij cdwow besteld is dat wel orgineel en met serial etc etc etc, want ik kan het moeilijk geloven. bij de rest kost het spel 50 euro 2X ZOVEEL.
Ja, CD-WOW is een wereldwijde webwinkel, die zo goedkoop zijn doordat ze -A- ERG groot inkopen, en -B- via een slimme constructie verkopen zonder dat daar BTW over is betaald, maar zorgen dat het vervolgens lokaal (lees: binnen de EU) naar jou verstuurd wordt zodat de belastingdienst er ook niet om gaat zeuren.

Winkels in bv. NL zijn zoveel duurder omdat ze een winkelpand moeten huren, personeel van die winkels moeten betalen, flink veel omzetbelasting moeten betalen, en dus ook nog eens 19% BTW bovenop de prijs moeten doen. En dan wil die winkel ook nog eens een hoger winstpercentage dan een webwinkel als CD-WOW, die door hun hoge volume van de verkoop van VEEL CD's, DVD's en games genoeg verdienen met slechts een klein beetje winst per verkocht exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een spel die mijn Diablo gevoelens kan bevredigen. Ik heb hem net een paar uurtjes gespeeld en ik voelde me meteen vertrouwd met de interface. Op naar de rare items :D.
Hij draait hier ook lekker (Medion PC, Geforce 6610 XL 128 MB, 512 MB, P4 550 3,4gz). Gelukkig maar, want na Oblivion dacht ik nooit meer een spel fatsoenlijk te kunnen spelen. Wat een nachtmerrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

De demo is te kort :P

Het speel idd heel erg als Diablo. Ik was ff bang dat het een saaie kloon zou worden, maar het is eigenlijk best verslavend. Ik vind alleen wel idioot zwaar :{ 't ziet er erg lekker uit, maar ik zie niet waarom dit een gf7900 op z'n knieen moet krijgen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Clay schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:16:
De demo is te kort :P

Het speel idd heel erg als Diablo. Ik was ff bang dat het een saaie kloon zou worden, maar het is eigenlijk best verslavend. Ik vind alleen wel idioot zwaar :{ 't ziet er erg lekker uit, maar ik zie niet waarom dit een gf7900 op z'n knieen moet krijgen.
klopt het is idd te zwaar lijkt het wel
mijn x850xt trekt het ook niet echt supergoed :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hem trouwens al in de winkel zien liggen ergens?? zag hem bij de dynabyte niet meer bij verwachte spellen staan. dus dacht dat hij misschien al eerder gereleased was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Na al deze reacties hierzo begint het bij mij ontzettend te kriebelen. Ik speel nu nog steeds wow.. simpelweg omdat diablo EIGENLIJK geen alternatief meer is. Nu ik dit zo hoor dat dit beter is dan diablo "Hack N Slash" en uber graphics.. weet ik niet meer hoe ik het heb :p Is deze game al uit? zag op bol.com dat ie 30 jun pas verscheen.. ga vanavond metteen naar de winkel...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Frggl schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:31:
Kheb ook weer een Epic item erbij, Necromancer's staff. (Kan 'm alleen niet vinden in die database op gamebanshee.) Maar ik heb er niks aan, aangezien ik een hunter ben, en ik m'n intelligence nooit zo ver ga uppen :) Maar sellen is ook zo zonde ... wanneer krijg je een stash?
Je krijgt je eerste extra stash op lvl 8 (dacht ik) en een tweede stash heb ik net verkregen door de end-quest in Act1 op te lossen... Wel een bug gehad daar. Ik nam een portal terug naar de stad voor extra potions, kwam terug en boss bleef staan... Effe 5 minuten op staan hacken....voila..done :)

Titan Quest is in dit opzicht net iets te makkelijk voor het moment -> je koopt jezelf even 40potions (kost 600/stuk) en kan dan wel effe voort. Ik heb nu al 150.000 goud....echt veel te veel geld in omloop. Maar het spel is super, met af en toe wat crashes naar de desktop jammer genoeg. En wat ook goed is : als je niet tevreden bent met je powers, kan je ze verwijderen. Per punt kost je wat, maar toch geld genoeg. Dus ik had bvb Earth genomen, als ik nu defense wil nemen, geen probleem.....Wreed goed gedaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm best lachen.

Ik heb nu een Nature/Hunting (dus Ranger) van level 9 en de wolven die ik kan spawnen zijn behoorlijk imba. Samen met mijn lvl 8 blauwe boog heb ik op dit moment echt nergens moeilijk mee. Dat maakt het op zich ook wel leuk, want je ragt echt door de mobs heen zoals vanouds in Diablo. Dat heb ik wel gemist in WoW.

Ik krijg trouwens wel onnoemelijk veel CTDs. Misschien maar eens defraggen en nieuwe drivers installeren. (gek genoeg wel iedere keer bij het laden van een nieuwe gebied en bij het praten met npcs)
Blackminister schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:46:
[...]

Titan Quest is in dit opzicht net iets te makkelijk voor het moment -> je koopt jezelf even 40potions (kost 600/stuk) en kan dan wel effe voort. Ik heb nu al 150.000 goud....echt veel te veel geld in omloop. Maar het spel is super, met af en toe wat crashes naar de desktop jammer genoeg. En wat ook goed is : als je niet tevreden bent met je powers, kan je ze verwijderen. Per punt kost je wat, maar toch geld genoeg. Dus ik had bvb Earth genomen, als ik nu defense wil nemen, geen probleem.....Wreed goed gedaan!!!
Ik heb inderdaad ook al 50k of zo. Hoe verwijder je die spells dan? Quest? Ik heb nu een quest om resistances te verhogen. Dus wat dat betreft is het zeker de moeite waard om alle quests te doen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
imba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Als je vaak crashed moet je in je options scherm full screen uitvinken (dus in window mode spelen). Hierdoor heb ik vrijwel geen crashes meer gehad. Overigens speel ik nu nog een gedownloadde versie maar ik heb het spel al bij cdwow besteld (echter geen geduld...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ziet de beeld er fucked up uit :(

ff een foto, soms word de beeld weer normaal en soms krijg ik dit weer

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/8422/texture21ni.jpg

windows xp
3.2 amd athlon xp
1 gig ram
6600gt
sp2

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik moet zeggen dat Titan Quest best leuk was toen ik de demo speelde, maar wel snel begon te vervelen. Ook de system requirements (of eerder gezecht zodat het soepel draait) zijn imho extreem.

Ik kan er niet aan afzien waarom mijn 2de systeem hem niet soepel kan draaien (amd3200/7900GT-TOP/1gb) en op systeem in sig wel goed draait. En zoals hierboven ookal vermeld wordt.. crashes?

2de minpuntje vindt ik de fixed cam, had liever vrij beweegbaar willen hebben (zoals spellforce2) dus daarom liever spellforce 2 ipv Titan Quest.

Edit: Ik heb de mijne besteld van Play.com

[ Voor 11% gewijzigd door prutser001 op 27-06-2006 12:06 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Zet shadows maar eens op medium, dat scheelt al behoorlijk wat kwa performance terwijl er grafisch maar weining verschil te zien is tussen high en med.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet wachten tot mn spel binnen is 8)7
maar met de demo zit ik nu vast.. ik zit nu bij die paard/mens dingen
daar staan ze met 5en, die kan ik nooit aan :X

Ik kan echt niet wachten, heb neigingen om de illigale versie bij een kameraad te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:48:
[...]

Ik heb inderdaad ook al 50k of zo. Hoe verwijder je die spells dan? Quest? Ik heb nu een quest om resistances te verhogen. Dus wat dat betreft is het zeker de moeite waard om alle quests te doen.
Spells kan je verwijderen in twee steden [Knossos?] (tot nu toe) Een NPC met een blauwe ronde cirkel boven hem..je kan dit dan duidelijk zien op de minimap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

prutser001 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:03:
Ik moet zeggen dat Titan Quest best leuk was toen ik de demo speelde, maar wel snel begon te vervelen. Ook de system requirements (of eerder gezecht zodat het soepel draait) zijn imho extreem.

Ik kan er niet aan afzien waarom mijn 2de systeem hem niet soepel kan draaien (amd3200/7900GT-TOP/1gb) en op systeem in sig wel goed draait. En zoals hierboven ookal vermeld wordt.. crashes?

2de minpuntje vindt ik de fixed cam, had liever vrij beweegbaar willen hebben (zoals spellforce2) dus daarom liever spellforce 2 ipv Titan Quest.

Edit: Ik heb de mijne besteld van Play.com
Vreemd dat ie niet lekker draait, ik heb hier een A64 3000+ met 1GB en een 6800GS niet OCed en het draait echt perfect, alles max, alles aan, AA ook en nergens last van.

Alleen het geluid bij doet wel eens wat vaag, bij gesprekken valt het weg maar ik gebruik ook maar een onboard geval, ik moet maar eens een Creative kaartje gaan halen denk ik.

Verder wel een aardige game, het ziet er goed uit, speeld lekker, sfeer en betrokkenheid bij het spel en het verhaal missen wat maar ik kan me hier wel mee vermaken denk ik. Jammer dat ik de kans om het legaal te kopen nog niet heb gehad. Ik moet maar eens even gaan rondneuzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe voor de mensen. ik heb hem net in de stad gekocht bij dynabyte leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt van inbalanced. Oftewel, vrij 'krachtig'.

Ik kan 2 wolven summonen die allebei binnen 2 keer bijten een vijand om hebben. Ik met mijn blauwe boog schiet ongeveer 90% van een mob z'n health eraf. Gemiddeld gaan er dus heel wat mobs dood in no-time. Daarnaast word ik weinig aangevallen doordat ik die wolven heb. Zij kunnen een behoorlijke stoot hebben, (ongeveer 3x meer dan ik denk ik) en je kunt ze bovendien resummonen als er 1 de pijp uitgaat, wat eigenlijk zelden gebeurd.

Ik kan dus niet echt zeggen dat ik tot nu toe spannende momenten heb meegemaakt waar ik pots moest gebruiken zoals in de demo toen ik een soort van warrior speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Steffy schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:05:
[...]

Vreemd dat ie niet lekker draait, ik heb hier een A64 3000+ met 1GB en een 6800GS niet OCed en het draait echt perfect, alles max, alles aan, AA ook en nergens last van.

Alleen het geluid bij doet wel eens wat vaag, bij gesprekken valt het weg maar ik gebruik ook maar een onboard geval, ik moet maar eens een Creative kaartje gaan halen denk ik.

Verder wel een aardige game, het ziet er goed uit, speeld lekker, sfeer en betrokkenheid bij het spel en het verhaal missen wat maar ik kan me hier wel mee vermaken denk ik. Jammer dat ik de kans om het legaal te kopen nog niet heb gehad. Ik moet maar eens even gaan rondneuzen :)
Ik doe van de week een reinstall (misschien beetje gare windows install) dan nog een keer kijken, mag het dan nog niet goed werken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Het ZOU kunnen dat CTDs te maken hebben met het omzeilen van de kopieerbeveiliging wat speelt bij de gedownloade versie. Helaas heb ik er zelf ook last van, maar ik ga pas bij Ironlore klagen als ik nog steeds CTDs heb wanneer ik de legale versie heb...

Vind het wel opvallend dat m'n Miranda messenger client ook constant crasht wanneer ik TQ draai, terwijl het buiten TQ volkomen stabiel draait. Bij de demo had ik hier geen last van. Maar ook hier wacht ik wel tot ik de legale versie heb, en die draai zonder het uitschakelen van de beveiliging, voordat ik eventueel ga klagen bij Ironlore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
prutser001 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:03:
...

...
spellforce 2 en Titan quest zijn toch niet echt helemaal vergelijkbaar?
Spellforce is toch meer RTS achtig? Ook met meerdere chars tegelijk spelen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
waarom crashed die game trouwens zo hopeloos als je voorbij een grot loopt?

edit, dit ga je niet menen, ik was ondertussen level 8, ben me net even gaan douchen, en iedere keer als ik mn savegame laad dan crashde ie al in het laadscherm... hoe de fuck ga ik dit oplossen zonder me popetjes te verliezen, er zit ondertussen al 3 uur in :|

[ Voor 72% gewijzigd door Game Error op 27-06-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap helemaal niks van dat CD WOW

ik zie bij veelgestelde vragen dat ik via IDEAl kan bestellen.

Okey denk ik dan, wil ik titan quest bestellen zie ik alleen credit card en eenmalige incasso en ook bij die incasso vraagt ie om een kaartenhouder.

heb geen creditcard, kan ik nu niet bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik ga zo naar de winkel en leg er 45 euro voor neer. dan weet ik cker dat ik ook "Ondersteuning "heb als de cd defect is of dergelijk

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:42:
Ik snap helemaal niks van dat CD WOW

ik zie bij veelgestelde vragen dat ik via IDEAl kan bestellen.

Okey denk ik dan, wil ik titan quest bestellen zie ik alleen credit card en eenmalige incasso en ook bij die incasso vraagt ie om een kaartenhouder.

heb geen creditcard, kan ik nu niet bestellen?
Ik weet wat je bedoelt, had dezelfde vraag als jij. Maar je zult zien dat als je gewoon het product wil gaan bestellen dat je op een gegeven moment toch bij een scherm terecht komt waar je voor de betaaloptie Ideal kan kiezen. Ik heb hun hierover ook gemaild, maar in Engeland hebben ze geen idee wat Ideal is volgens mij. Ik kreeg namelijk een erg vaag antwoord. Ik heb er trouwens nog niet besteld d.m.v. Ideal, maar wel bijna en daarom ben ik ook de optie Ideal tegengekomen.
Suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Steffy schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:05:

Wat een verschil zit er dan in het videogeheugen, want ik heb dezelfde specs, alleen met een 6600GT. Dit is sneller dan jouw kaart, maar met 128 ipv 256. Ik draai om helemaal soepel te houden (vooral s nachts) alles op low en textures op med op 1280*1024.
Daar heb ik ook last van, terwijl ik geen onboard gebruik maar een 128 bits SB

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Game Error schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:42:
waarom crashed die game trouwens zo hopeloos als je voorbij een grot loopt?

edit, dit ga je niet menen, ik was ondertussen level 8, ben me net even gaan douchen, en iedere keer als ik mn savegame laad dan crashde ie al in het laadscherm... hoe de fuck ga ik dit oplossen zonder me popetjes te verliezen, er zit ondertussen al 3 uur in :|
niet, had net hetzelfde..enige oplossing was om de save te verwijderen en opnieuw te beginnen, schijnt meer voor te komen met de illi versie dus vandaar klaag ik ook niet..
Tenzij je de legale versie hebt dan pas heb je recht van klagen vind ik..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt topgame dit, game crasht heeel af en toe (waarom weet ik ook niet?) en verder werkt het prima op de allerhoogste settings + AA (Heb een X850 XT @ 540/610). Af en toe even een dipje in hele drukke gebieden, maar dit is meer gamegerelateerd dan hardware geralateerd aangezien mijn versie van het spel minder legaal is, zeg maar.

Trouwens, kan je niet gewoon je saves uit je "Mijn Documenten" map gewoon backuppen? Mijn Documenten/My Games/Titan Quest > Daar zitten de saves gewoon in lijkt me, net zoals Oblivion.

Heb nu een epic zwaard, Fellblade. Zal zo even de stats ervan posten, hij is goed :) :)

/edit

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/titanquest_fellblade_hq.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Occy74 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:47:
[...]
niet, had net hetzelfde..enige oplossing was om de save te verwijderen en opnieuw te beginnen, schijnt meer voor te komen met de illi versie dus vandaar klaag ik ook niet..
Tenzij je de legale versie hebt dan pas heb je recht van klagen vind ik..
heb je gelijk in je, maar ik moet zeggen, het stuk dat ik gespeeld heb was errug gaaf.
heeft iemand trouwens nog een suggstie voor een goede build, ik zat te denken aan warfare/storm, met dual wield als hoofdwapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:22:

Heb nu een epic zwaard, Fellblade. Zal zo even de stats ervan posten, hij is goed :) :)

/edit

[afbeelding]
he die heb ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** KWIJL KWIJL **
epic zwaard ziet er echt TE goed uit,
ik begin het steeds erger te vinden dat cd-wow pas vanaf de 30ste levert :D
maarja de prijs compenseerd da weer!
** KAN NIET WACHTEN TOT BEGIN JULI **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Als je spel gecrashed is, moet je even je compatibility mode veranderen, degene die werken zijn 98 en 2000, dan spel starten, start ie dan niet, even compat mode omzetten naar de andere, en weer opstarten.... je savegame is NIET stuk, doe het zo al een paar dagen...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gevonden op het titanquest.net forum in een topic over crashes...
Found it!!

The crashes were occuring because I bypassed the securom anti-emulator check. Don't get me wrong, I'm no pirate, I bought the game with my hard earned cash, but I also like to have daemon tools running so that I don't have to do any disc swapping with certain games that I can be bothered ripping.

After setting daemon tools drive emulation to disabled the game ran fine and without crashes.
Iemand anders zei dat het veranderen van ambient music naar minder vaak dan normaal hielp, en ook het spelen van TQ in windowed mode schijnt bij sommigen te helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 27-06-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ze hebben goede protection tegen invalid cd-key's :p
Heb even gekeken of er écht cd-key gechecked wordt, dus online een server gejoined....
Resultaat :
"Invalid CD-Key"
Oh, maar weer singleplayer dan ...
Is m'n Char ineens helemaal leeg, en weer level 1 :D , heb er best wel om moeten lachen... nouja, hopelijk heb ik nu wel geluk met drops, want met m'n eerste char had ik leuke equipment, maar m'n 2e ( die nu 'gewiped' is ) had maar een simpel boogje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:34

WoutF

Hoofdredacteur
Hebben meer mensen problemen met savegames? Toen ik vandaag een save laade was ik net op een punt voor het spartan camp. Na een paar uur spelen was ik net na de quest van die spinnen. Tussendoor heb ik tientallen keren gesaved. Toen ik een paar uur later de game weer starte en mijn save weer had geload was ik weer op dat punt voor de Spartan camp :{ :{

Raar genoeg zie ik in de savegame dir onder Levels_World_World01.map\Normal\fow\Levels\World\Greece wel allemaal files die referen aan de gebieden die ik na het Spartan Camp bezocht heb. De info is dus wel gesaved, maar als ik de game load wordt het blijkbaar genegeerd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
is dit spel al uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb het een kwartier gespeeld, dit ziet er te goed uit om waar te zijn ! BESTELD !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net gelezen op het titanquest.net forum, van de schrijver van de TQ strategy guide:
Enabling PVP!

This cat is out of the bag from the lead designer, so in it goes
Add /pvp to your launch shortcut to enable PvP in multiplayer
eg, "C:\Program Files\THQ\Titan Quest\Titan Quest.exe" /pvp

Only PvP enabled servers will show up in the multiplayer list, and you need to have it enabled yourself to join. You can fight anyone not in your group.
Voor de liefhebbers die PvP misten in TQ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragfreak schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:25:
[...]

Ik weet wat je bedoelt, had dezelfde vraag als jij. Maar je zult zien dat als je gewoon het product wil gaan bestellen dat je op een gegeven moment toch bij een scherm terecht komt waar je voor de betaaloptie Ideal kan kiezen. Ik heb hun hierover ook gemaild, maar in Engeland hebben ze geen idee wat Ideal is volgens mij. Ik kreeg namelijk een erg vaag antwoord. Ik heb er trouwens nog niet besteld d.m.v. Ideal, maar wel bijna en daarom ben ik ook de optie Ideal tegengekomen.
Suc6 ermee
Ik heb adres enzow alles ingevuld

maar als ik verder wil gaan zegt ie Dat er iets mis is met mijn naam en dat ie niet klopt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja, omdat ik een allochtoonse achternaam heb en die je schrijft met een umlaut werd ie niet geaccepteerd :P

dan maar zonder umlaut gedaan

ben nu lid en kan bestellen maar ik vraag me steeds af of het wel goed is?

Ik bedoel dadelijk naaien ze me een oor aan, krijg ik kut product, moet ik terug sturen bla bla bla

of krijg ik een verkeerde versie als ze US en EU versies ofzo hebben...

wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb dit spel nu een 3-tal uurtjes gespeeld en ik kan je zeggen: wow dit is het gewoon. Vroeger heb ik jaren Diablo 1 en 2 gespeeld, eventjes Guild Wars en Sacred, maar die stonden me niet aan. Dit is echter totaal wat ik wil, mega spel en ik ben pas level 8 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

Ik heb hem zelf ook op een "andere" manier verkregen. En ik heb echt om het half uur een crash. Als mensen het "echte" spel binnen hebben die daar ook last van hebben ga ik het echt niet aanschaffen anders natuurlijk wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb het spel dus op dezelfde manier.. maar merk er echt niets van.. game heeft feilloos gelopen ongeveer 3 uur lang.. en toenging ik slapen.. dus tja.. geen rpoblemen hier. Ik ga deze game zeker kopen als die uit is. Hopelijk bied de online gaming wat variatie netzoals d2. Het is wel behoorlijk wennen aan wat classes kunnen hoor. Ben nu rogue.. maar kheb nu al mijn skills ver$@#!@! dus binnekort even naar de stad ofzo en dan kan ik ze weer terug kopen. Maar ehh.. ik hoorde zoiets hierzo? Wat voor teken heeft zo een NPC? die skills kan resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SpoTs schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:13:
Ben nu rogue.. maar kheb nu al mijn skills ver$@#!@! dus binnekort even naar de stad ofzo en dan kan ik ze weer terug kopen. Maar ehh.. ik hoorde zoiets hierzo? Wat voor teken heeft zo een NPC? die skills kan resetten
Ik heb in Delphi de eerste NPC gezien die dat kon. Is een Mystic, en hij heeft een soort blauw bolletje boven z'n hoofd (waar een algemene trader zo'n geldzakje boven z'n hoofd heeft). Bij hem kun je skillpunten die je aan specifieke skills hebt gegeven terugkopen. Je kunt geen skills terugkopen die je in het plusje van je Mastery gestopt hebt, en je kunt je Mastery-keuze ook niet ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik wil ook de mastery houden.. maar een andere attack kiezen heb nu poison. die is wel heel erg vet! maar ja :p ik zag een attack waarvan me mond van open viel. lethal strike. 225% weapon damage (HEIL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Phuncz schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:31:
Ik heb dit spel nu een 3-tal uurtjes gespeeld en ik kan je zeggen: wow dit is het gewoon. Vroeger heb ik jaren Diablo 1 en 2 gespeeld, eventjes Guild Wars en Sacred, maar die stonden me niet aan. Dit is echter totaal wat ik wil, mega spel en ik ben pas level 8 !
Idem bij mij. Diablo 1 en 2 helemaal kapot gespeeld. DungeonSiege uitgespeeld, maar die miste een verslavingsfactor om door te gaan. Sacred uitgespeeld, maar die was het ook gewoon net niet. Guild Wars vanaf de eerste publieke beta gespeeld, maar dat is toch teveel gefocused op PvP en ik ben juist een coop PvE speler. En nu voldoet TQ echt HELEMAAL aan wat ik zoek in dit soort games! Heerlijke gameplay, verslavingsfactor die werkt, verzamelen van Relics en Charms om die aan je items toe te voegen, een interessant verhaal dat zich meer en meer ontwikkelt hoe verder je komt (wel een beetje analoog aan D2 met "The Wanderer" heb ik het gevoel, maar ik ben pas in Kreta bezig...).

Alleen jammer van de crashes, waar ik met m'n niet-legale versie ook last van heb. Kan niet wachten tot CD-WOW m'n bestelling verzonden heeft en ik hem thuis heb, zodat ik HOPELIJK verlost ben van de crashes en gewoon lekker kan spelen zonder stukjes over te slaan om maar weer bij een volgende respawn-bron te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:46:
Hmm ja, omdat ik een allochtoonse achternaam heb en die je schrijft met een umlaut werd ie niet geaccepteerd :P

dan maar zonder umlaut gedaan

ben nu lid en kan bestellen maar ik vraag me steeds af of het wel goed is?

Ik bedoel dadelijk naaien ze me een oor aan, krijg ik kut product, moet ik terug sturen bla bla bla

of krijg ik een verkeerde versie als ze US en EU versies ofzo hebben...

wat denken jullie?
Maak je geen zorgen. Ik ken CD-WOW al jaren en koop er regelmatig CD's, DVD's en ook PC-games. Bij PC-games is het altijd de EU versie als je op CD-WOW.nl koopt. Het wordt netjes verpakt verstuurd, en het is mij bij CD-WOW nog nooit gebeurd dat een bestelling in de post verdwenen is. (Dat is me bij Play.com wel enkele keren gebeurd, maar dan stuurden ze het gewoon nog een keer.)

Ook makkelijk... Ik had TQ al besteld bij CD-WOW toen het nog 32 euro was. Zag ik laatst dat de prijs was verlaagd naar 24 euro, maar ik had via iDEAL al 32 euro betaald. Dus ik stuur een email naar de klantenservice van CD-WOW, dat ik teveel betaald heb, krijg ik een e-Voucher (code) t.w.v. het verschil. Had ook de bestelling kunnen intrekken, wachten tot het geld teruggestort zou worden, en het opnieuw bestellen voor de lagere prijs, maar dit is veel gemakkelijker omdat ik toch wel weer iets anders koop bij CD-WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SpoTs schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:36:
Ik wil ook de mastery houden.. maar een andere attack kiezen heb nu poison. die is wel heel erg vet! maar ja :p ik zag een attack waarvan me mond van open viel. lethal strike. 225% weapon damage (HEIL)
Tja, poison werkt niet tegen skeletten, heh heh. Was best wel blij met m'n Lightning Bolt skill (Storm Mastery) met de Chain Lightning toevoeging, toen ik de Skelly boss onder de Acropolis moest afmaken! Koste me een paar health en energy potjes, maar uiteindelijk ging hij neer. En die Chain Lightning maakte de door die boss gesummonede skeletten af wanneer ik Lightning Bolt op de boss caste. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
dfr0st schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:57:
Ik heb hem zelf ook op een "andere" manier verkregen. En ik heb echt om het half uur een crash. Als mensen het "echte" spel binnen hebben die daar ook last van hebben ga ik het echt niet aanschaffen anders natuurlijk wel.
De mensen die het op een "andere" manier hebben verkregen hebben allemaal last van crashes. Ligt aan de beveiligingssoftware die goed zijn werk doet. Kopen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Ik heb hem gisteren al bij Dynabyte in Den Bosch gekocht, omdat ik hier gelezen had dat ene Dynabyte in Leiden de game al had! Ze hadden een mooi voorraadje liggen en ze zeiden dat ik er snel bij was, neem aan dat de game dus nog koud in de winkel lag!

Wat een game, ben helemaal hooked, voor zover ik dit al was! Heb de niet legale versie ook even gespeeld, maar dat draaide niet al te soepel, veel lag, crashes etc. Nu met de legale versie helemaal geen last van! Wel van een heel klein beetje lag af en toe, maar ik stoor me er niet aan, de game draait over het algemeen erg goed! Gameplay is heerlijk, maar het lijkt allemaal wel heel veel op Diablo.

Het is ook een game waar je helemaal in kan verzinken, elk hoekje uitkammen, op zoek naar schatkisten, monsters slashen, char sterker maken, betere equipment vinden, relics verzamelen, genieten van de mooie graphics, ik kan nog wel ff doorgaan! Doe het erg op mijn gemak, ben nu level 7 en net voorbij het spartan kamp. Moet alleen werken nu, maar ik wil eigenlijk spelen! Ik blijf vanavond niet zo lang bij me moeder die jarig is :P

Nu nog hopen dat THQ iets kan doen aan de performance ingame, die is nu wel goed, maar als ze dmv updates ook nog de lag weg kunnen halen (aangezien ik met mijn systeem de game toch maximaal moet kunnen spelen, AMD 4000+, 7900GTX, 2 Gb ram, A8N32 SLI) bij grotingangen, dan wordt de game alleen maar beter!

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Scorperito schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:32:
Als je spel gecrashed is, moet je even je compatibility mode veranderen, degene die werken zijn 98 en 2000, dan spel starten, start ie dan niet, even compat mode omzetten naar de andere, en weer opstarten.... je savegame is NIET stuk, doe het zo al een paar dagen...
thnx man, nu doet ie het weer _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bij mij werkt het prima hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jezus wat een zwaar slechte balance in deze game, ga ff pvp tegen een vriend van mij. We zijn beide lvl 23, ik ben warfare hij is storm mage. Hij schiet me in 2x dood! en ik moet hem letterlijk 20 raken met me bijl 8)7

wordt dus sp voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
haha! ik hoop dat ik het vanavond kan uitproberen.. CooP lijkt me erg intressant! misschien dat ik ook maar een mage ga maken als ik dat zo hoor.. in diablo was " Sorceress " ook altijd zo gruwelijk sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
evilpin0 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:35:
jezus wat een zwaar slechte balance in deze game, ga ff pvp tegen een vriend van mij. We zijn beide lvl 23, ik ben warfare hij is storm mage. Hij schiet me in 2x dood! en ik moet hem letterlijk 20 raken met me bijl 8)7

wordt dus sp voor mij
Klopt, ik ben momenteel gewoon in het spel bezig en ben ook met Storm bezig. Ik blaas echt alle vijanden door de gehele toko heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
hehe ik ga naast warfare als 2e skill storm kiezne, om alles en iedereen weg te blazen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:03:
hehe ik ga naast warfare als 2e skill storm kiezne, om alles en iedereen weg te blazen :9
Ik gebruik warfare & earth. Heb ook niet te klagen..
Ben blij om te lezen dat bij de legale versie de crashes wegblijven. Vanavond even een spurtje trekken naar de winkel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ben nog steeds in griekenland, geen idee of mensen hier al verder zijn maar het speeld wel lekker weg, dit is echt voor het eerst in tijden dat ik me zo vermaak met een game.

Echt builds heb ik niet, ik vraag me ook af of je niet meer rommel mee kunt nemen, je hebt wel erg weinig ruimte in je inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
zoals je waarschijnlijk niet hebt gelezen, krijg je later meerdere uitbreidings mogelijkheden voor je inv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik was gister nog bij de bart smit trouwens. ze zeiden dat het pas vanaf 30 juni er was. dus weet niet of die vanavond al in de winkel ligt.. je kan het altijd proberen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Hunter + Nature = Ranger

Bij gebrek aan geduld heb ik hem ook al op 'een andere manier verkregen' en gespeeld, het crasht bij het leven, heb al eens een lvl 11 char tijdens een crash verloren, ik stond weer in Helos op het begin punt, had alles nog, behalve mijn quests, die kon ik niet meer nemen, en nieuwe ook niet, dus einde verhaal, char deleten en overnieuw beginnen. HIJ HAD 3 BLAUWE ITEMS :X ;(
Ik HOOP dat het protection is die daar voor zorgt, de demo had het namelijk ook, dus ik vertrouw het voor geen meter, als het echte spel het ook heeft breng ik het terug, niks wachten op patch.

[ Voor 93% gewijzigd door gabiballetje op 28-06-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Het lijkt erop dat de beveiling effectief is :)
Ik het het probleem ook in het begin maar ik je zeggen dat 3 ingredienten het spel "smooth" kan laten draaien zonder enige crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
evilpin0 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:44:
Het lijkt erop dat de beveiling effectief is :)
Ik het het probleem ook in het begin maar ik je zeggen dat 3 ingredienten het spel "smooth" kan laten draaien zonder enige crash
En die 3 ingredienten zijn ???

Overigens, Titan Quest heeft ook een duplicate key controle ingebouwd, kwam ik gisteren achter toen ik MP via LAN (met een vriend via Hamachi) probeerde, en we elkaars game in de lijst wel zagen, maar bij joinen de melding "Unable to connect to server" kregen. Bleken we beiden dezelfde key gebruikt te hebben. Toen hij de alternatieve key gebruikte (heel eenvoudig in de registry aan te passen) konden we wel probleemloos met elkaar connecten. In ieder geval prettig om te weten dat je geen Gamespy of XFire nodig hebt om via Internet met vrienden TQ te spelen, maar dat LAN via Hamachi ook werkt! :*)

[ Voor 50% gewijzigd door Haay op 28-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Steffy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:21:
Echt builds heb ik niet, ik vraag me ook af of je niet meer rommel mee kunt nemen, je hebt wel erg weinig ruimte in je inventory
Waarvoor wil je rommel meenemen dan? Om alle gele items vervolgens te verkopen, terwijl je toch al geld teveel hebt? Ik loop nu op Kreta rond en ik laat nu al regelmatig gele items liggen, omdat ik het geld niet nodig heb, en ik liever verder loop dan wéér naar town te portallen om m'n zooi te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hehe ziet er naar uit dat jullie het al langer spelen.. Ik heb nog geen idee wat al die benamingen zijn.

Vond gister wel een mooie blauwe boog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:17:
[...]

En die 3 ingredienten zijn ???

Overigens, Titan Quest heeft ook een duplicate key controle ingebouwd, kwam ik gisteren achter toen ik MP via LAN (met een vriend via Hamachi) probeerde, en we elkaars game in de lijst wel zagen, maar bij joinen de melding "Unable to connect to server" kregen. Bleken we beiden dezelfde key gebruikt te hebben. Toen hij de alternatieve key gebruikte (heel eenvoudig in de registry aan te passen) konden we wel probleemloos met elkaar connecten. In ieder geval prettig om te weten dat je geen Gamespy of XFire nodig hebt om via Internet met vrienden TQ te spelen, maar dat LAN via Hamachi ook werkt! :*)
"Unable to connect to server" of "Invalid CD-Key" ?
Als het de 2e is zou ik maar eens kijken naar je sp char, omdat die iig bij mij gedelete werd nadat ik probeerde te connecten met een niet zo legale versie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Warez regel je maar ergens anders

[ Voor 86% gewijzigd door blaataaps op 28-06-2006 13:34 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Ik heb net weer 2 tussneuurtjes zitten spelen, en ik moet zeggen dat het spel rete gaaf is, alleen jammer dat je zo ongeloofelijk snel aan veel geld komt (ik ben level 11 en heb 30k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:38:
"Unable to connect to server" of "Invalid CD-Key" ?
Als het de 2e is zou ik maar eens kijken naar je sp char, omdat die iig bij mij gedelete werd nadat ik probeerde te connecten met een niet zo legale versie :p
Nee, ik heb niet geprobeerd naar een online server te connecten. Alleen LAN optie, maar via Hamachi kun je heel gemakkelijk een virtueel LAN opzetten over het Internet, en vervolgens via het Internet spelen alsof je samen op een LAN zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik denk dat het geld net zo is als in Diablo 2 hoor.. op een gegeven moment heb je het alleen nog maar voor Repairen.. de items vind je.. dus ik denk dat er ook wel weer items zullen zijn met een vaste waarden..als het online gedeelte hetzelfde is als d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:56:
Ik heb net weer 2 tussneuurtjes zitten spelen, en ik moet zeggen dat het spel rete gaaf is, alleen jammer dat je zo ongeloofelijk snel aan veel geld komt (ik ben level 11 en heb 30k)
Wapens kosten anders ook veel geld zag ik wel, een wapens van 10 of 15k was niet bijzonder en ik ben nog maar in griekenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nee, dit soort dingen horen niet op GoT thuis! :o

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CD-WOW heeft m'n bestelde Titan Quest VERZONDEN !!!

Maximaal 7 dagen stond er, dus hopelijk begin volgende week heb ik m'n legale TQ thuis. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 28-06-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lees de modbreak vlak hierboven ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Game Error schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:56:
heh...ik heb al 300K....maar af en toe kan dit toch al van pas komen. Ben nu lvl21 en ik heb in de shop toch al enkele mooie items gezien. En die kosten dan ook al 175K B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Haay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:52:
CD-WOW heeft m'n bestelde Titan Quest VERZONDEN !!!

Maximaal 7 dagen stond er, dus hopelijk begin volgende week heb ik m'n legale TQ thuis.
bij mij is hij ook verzonden :P en ik denk dat het 4 a 5 dagen gaat duren, want ik had tegelijk ook guildwars factions besteld, en die was vorige week dinsdag verzonden, en ik had hem zaterdag ochtend op de mat.

helaas valt er nu net een weekend tussen :( en ik weet niet of hij op maandag bezorgd word, nouja afwachten maar. (ik kan niet wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:24:
Ik denk dat het geld net zo is als in Diablo 2 hoor.. op een gegeven moment heb je het alleen nog maar voor Repairen.. de items vind je.. dus ik denk dat er ook wel weer items zullen zijn met een vaste waarden..als het online gedeelte hetzelfde is als d2
En in dit spel hoef je nog geeneens te repairen B). Ik zit nu op de 1,3miljoen ofso want tsja, kan die leuke gele dingen toch niet laten liggen (D2 veel gespeeld ;))

Over de PvP. Het is unsupported en totaal niet gebalanceerd, maar class vs class moet toch min of meer wel goed uitpakken. Iig leuk dat ze het wel mogelijk gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
PvP zal dan vast nog wel gefixed worden. Dus daar komt vanzelf wel een patch voor uit! Ik ga vrijdag kijken of de originele in de winkel ligt. en als die er ligt metteen meenemen. Heb doordeweeks geen tijd om te halen.. werk tot 16.30 en dan benk 17.30 thuis om te eten >_< Heb nu even een minder legale versie om toch aan mijn verlangens te doen! vandaag me er weer ns even dieper in verdiepen.. ik heb al 15K gold en ben lvl 5 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik haal hem ook vrijdag en speel zolang op de illegale. Ik hoop wel dat ik me chars kan overzetten want heb er al best veel speeltijd inzitten.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.