[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
In Europa worden we genaaid en is de releasedate op 30 juni :'( Nog iets langer slapen dus voor ons...

Overigens heb ik gisteren voor het eerst een 'rare' ring gevonden! Geeft geen absolute strength bonus, maar een percentage bonus, en daarnaast nog een energie bonus (wel absolute waarde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ja, die items met +% stat zijn best lomp. Volgens mij eindig je met een warrior echt op de 1000+ strenght op lvl 65.
Anyway, kan niet wachten op de game, maand is nog veels te lang. Heb de demo helemaal kapot gespeeld door alle classes te unlocken. Ben ook erg benieuwd naar de editor, al vraag ik me af hoe succesvol de custom maps gaan zijn, als je er toch niks aan over houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

classes unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ja, met een hex editor, kon je ze uitproberen, maar niet alle skills werkte. Je kon ook jezelf 250 skill points geven om zo alle skills uit te proberen, maar dat spoiled te veel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
DeepSeven schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:33:
Ja, met een hex editor, kon je ze uitproberen, maar niet alle skills werkte. Je kon ook jezelf 250 skill points geven om zo alle skills uit te proberen, maar dat spoiled te veel vind ik.
hoe kun je een game verrot maken voordat ie uit gekomen is :r

ik hoop niet dat dit ook online kan want dan is de lol er meteen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:50:
[...]

hoe kun je een game verrot maken voordat ie uit gekomen is :r

Tja, ik vond het ook klote toen ik het voor het eerst las. Maar heb het zelf alleen gebruikt om meer uit de demo te halen, weet nu ook beter wat ik met de final wil gaan spelen. Heb zelf ook een hekel aan cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:50:
Uhm, ja, dat kan. TQ is -niet- beveiligd tegen hacken/modificeren van je character files die lokaal op jouw PC opgeslagen zijn. Ironlore staat op het standpunt dat als jij de game voor jezelf wilt verzieken door jezelf überpowerful te maken, je dat zelf moet weten.

Gelukkig kan de host van een MP coopgame mensen die hun character hebben gehackt gewoon uit de game kicken. Of je gaat met een paar vrienden van wie je weet dat ze niet lopen te klooien in een password-protected game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Titan Quest gone GOLD!

Helaas nog 4 weken tot hij in de winkel ligt.... Kan echt NIET WACHTEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Waarom zo lang ;( . Kan niet wachten om me weer eens in zo'n hack and slash avontuur te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Als je naar Duitsland gaat heb je hem, hij ligt er namelijk al in de winkels :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
FnF schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:51:
Als je naar Duitsland gaat heb je hem, hij ligt er namelijk al in de winkels :Y)
WAT ????????????? Meen je niet!!!!

Lijkt me bij nader inzien erg stug, als TQ vandaag Gold gegaan is, en vandaag in Duitsland in de winkel zou liggen...

Overigens, voor de liefhebbers, het Titan Quest intro filmpje kun je daar downloaden.

[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 01-06-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Haay schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:13:
[...]

WAT ????????????? Meen je niet!!!!

Lijkt me bij nader inzien erg stug, als TQ vandaag Gold gegaan is, en vandaag in Duitsland in de winkel zou liggen...

Overigens, voor de liefhebbers, het Titan Quest intro filmpje kun je daar downloaden.
Ja, dat meen ik wel, hij ligt in Duitsland in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

FnF schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:21:
[...]

Maar ongetwijfeld duitstalig, zonder enige optie tot het gebruik van engels...of zijn ze daar in Duitsland van hun geloof afgestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

[...]

Hoe zeker ben je daar van?
Op geen enkele Duitse gamesite kom ik hem tegen, en elke duitse site zegt nog steeds ".. dass die Abenteuer ab dem 30. Juni beginnen .. ". Het lijkt me ook stom om hem eeder in Duitsland te releasen.

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
[...]

Right, want een game van een amerikaanse ontwikkelaar, die vandaag gold is gegaan kan ook al echt in duitsland in de winkels liggen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:16:
[...]

Uhm, ja, dat kan. TQ is -niet- beveiligd tegen hacken/modificeren van je character files die lokaal op jouw PC opgeslagen zijn. Ironlore staat op het standpunt dat als jij de game voor jezelf wilt verzieken door jezelf überpowerful te maken, je dat zelf moet weten.

Gelukkig kan de host van een MP coopgame mensen die hun character hebben gehackt gewoon uit de game kicken. Of je gaat met een paar vrienden van wie je weet dat ze niet lopen te klooien in een password-protected game spelen.
Worden de chars dan niet op een server opgeslagen?
Dit is met diablo 2 wel zo. Daar kun je je offline char heel hard hacken maar je online char kun je niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:05:
[...]

Worden de chars dan niet op een server opgeslagen?
Dit is met diablo 2 wel zo. Daar kun je je offline char heel hard hacken maar je online char kun je niets mee.
Nope, hier kan je heel hard hacken en er mee online spelen. Al veel vaker gezegt, battle.net kost een vermogen dat zij niet kunnen opbrengen voor hun eerste game. Multiplayer ligt dus geheel in de handen van de community zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Eyejinx (senior creative manager van THQ) heeft de volgende opmerkingen over een aantal vaak genoemde punten mbt. Titan Quest gemaakt:

No Gore
This is a T-rated game on purpose, and we intend to keep it that way.

No PvP
The resources necessary to support solid PvP, as well as the design compromises that are needed to keep it balanced, just didn't make the cut. We put everything we had into the single-player and co-op experiences.

No Camera Rotation
There are major performance consequences to rotating the camera, as well as world-building implications. The developers also felt that the fixed camera was more user-friendly, particularly for less hardcore gamers.

No Secure Online Character Storage
We recognize the value in having this; we just didn't have the resources to do it this time.

<Haay> Wat een soort Battle.Net systeem met closed servers en online en secured bewaren van de characters betreft, als TQ goed genoeg verkoopt gaat er zeker een TQ 2 komen, waarvoor ze waarschijnlijk dan WEL genoeg budget hebben voor een goede implementatie van een online server. Kijk naar Blizzard, met Diablo 1 was er OOK geen closed BattleNet. Je moet TQ voor Ironlore beschouwen als Diablo 1 voor Blizzard... Toen D1 zo succesvol was kwam Blizzard met D2 en pas dáárvoor hebben ze een secured closed server opgezet.

No Major Changes to Inventory at Release
We've locked in the inventory system, and other than the extra bags for storage (which you can't see in the demo), it's not going to change. We will look at improvements during the patching process and are aware of the feedback you guys have posted.

No Additonal Character Customization
What you see in the demo is what you get. The inventory/equipment overshadows the physical character model so much that it just wasn't worth the resources to put in a lot of character customization options.

Yes on Mod Support
We will be releasing as many tools as we can as quickly as we can. Whether that's enough to make mods that change the items above remains to be seen.

[ Voor 36% gewijzigd door Haay op 02-06-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gromba schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:54:
[...]

Hoe zeker ben je daar van?
Op geen enkele Duitse gamesite kom ik hem tegen, en elke duitse site zegt nog steeds ".. dass die Abenteuer ab dem 30. Juni beginnen .. ". Het lijkt me ook stom om hem eeder in Duitsland te releasen.
100% zeker, mijn ogen hebben me nog nooit bedrogen, dus dat zullen ze nog steeds wel doen :)
DeepSeven schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:59:
[...]

Right, want een game van een amerikaanse ontwikkelaar, die vandaag gold is gegaan kan ook al echt in duitsland in de winkels liggen 8)7 .
Waarom niet? Dat gebeurt veel vaker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Heeft in duitsland in ieder geval een review.
http://vnboards.ign.com/t...board/b23058/97027745/p1/

Klinkt alleen iets TE positief ;)

"More beautiful, more lively, better than Diablo & Sacred!"
"Titan Quest beats all - hydras, dragons, Diablo, Sacred!"
"Forget Diablo 3: Here comes the splendorous winner type of the modern Action-RPG!"
"That is what I was waiting for."
"Addiction factor unrivaled."
"Diablo 3 is there!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Klinkt niet erg kritisch nee :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Prijs tipje voor wie Titan Quest voor een aantrekkelijke prijs wil kopen: bij CD-WOW voor EUR 31,99 inclusief bezorging. Da's een STUK goedkoper dan de winkelprijs van 50 euro in Nederland!

Overigens heb ik het dmv. een 1 euro kortingsbon die ik via-via geregeld heb tot 30,99 euro kunnen brengen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Haay op 06-06-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Ik heb de demo van Titan Quest nu twee keer uitgespeeld: 1x met de Pyromancer en 1x met een Warrior. Ik ben heel enthousiast over dit spel en vind het ook erg op World of Warcraft lijken: de interface is praktisch hetzelfde en de classes lijken ook erg op elkaar. Ik ben met World of Warcraft gestopt omdat dit te veel tijd vereiste, voor mij is Titan Quest daarom een perfect alternatief.

Vanavond even wat screenshots maken van de classes, zodat deze eventueel in de TS kunnen worden vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik denkd at dit linkje van gamespot wel handig met info halen uit de masteries :P.
http://www.gamespot.com/p...sid=6152224&mode=previews

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
quexy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:08:
Ik heb de demo van Titan Quest nu twee keer uitgespeeld: 1x met de Pyromancer en 1x met een Warrior.
Je kunt gewoon 'verder' spelen met je character, zelfs nadat je Leonidas gesproken hebt en de demo is afgesloten. Gewoon weer de game in met datzelfde character en naar de bekende gouden kistjes gaan om items te jagen. Net zo lang tot je allemaal vette spullen op je character hebt!

Ik heb bv. het Boar Hide setje al compleet gemaakt, en de Plume feathers (?) al compleet gemaakt.
Blijft leuk om item runs te doen en te HOPEN op een mooi groen of blauw item!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy

quexy

/quit

Ik heb nog wat informatie opgezocht die eventueel nog aan de TS toegevoegd kan worden.

Skills

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/defense.JPG Defense

The Defender specializes in surviving battles but offers little in the way of offensive enhancements. Many skills focus on utilizing the shield to deflect attacks and disable enemies.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/earth.JPG Earth

Adept at raining down destruction over large hordes of enemies. With most skills designed to deal damage, the Pyromancer relies on a colossal Earth Elemental to hold the attention of enemies.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/hunting.JPG Hunting

Master of bow and spear combat. Piercing attacks penetrate enemy armor and high level bow skills will tear through large groups of enemies. The Hunter must rely on speed and range to stay out of the reach of enemies.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/nature.JPG Nature

The Wanderer can call on denizens of the forest to deal damage and shield t hem from enemies. Healing and defensive auras allow allies to survive longer and fight more effectively.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/rogue.JPG Rogue

The rogue is unmatched at dealing rapid damage to single opponents or wearing them down with poison and bleeding. Reliant on hit-and-run tactics, the Rogue is less well suited for handling hordes of enemies and must employ trickery to avoid being overwhelmed.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/spirit.JPG Spirit

The Theurgist combines offense and defense with insidious life stealing skills that leech enemies' vitality while bolsering their own. At higher levels the ability to summon a powerful Liche King dramatically increases damage-dealing ability.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/storm.JPG Storm

Excels at dealing massive lightning and cold damage to single opponents or small groups. The Stormcaller has limited personal defenses but can slow, freeze, and stun enemies with frost and thunder attacks.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/frans.ellen/Meuk/warfare.JPG Warfare

The Warrior excels at dealing out physical damage but pays little heed to defense. With higher mastery levels the Warrior can learn to deal damage to several adversaries at once.

System Requirements

Minimum
Operating SystemWindows® 2000 or XP
Processor1.8 Ghz
Memory512 MB RAM
Harddisk space5 GB
Video Card64 MB NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500 series with Pixel Shader 1.1 support
AudioDirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card

Recommended
Operating SystemWindows® XP
Processor3.0 Ghz
Memory1 GB RAM
Harddisk space5 GB
Video Card128 MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or equivalent
AudioDirectX® 9.0c compatible or Soundblaster X-Fi series sound card

Ditjes en Datjes

• Items droppen niet random: er wordt een What-You-See-Is-What-You-Get systeem gebruikt. (Als een monster een zwaard vast houdt, zal hij een zwaard droppen en geen boog. Vogels zullen ook geen wapens droppen).

• Als je het spel start, kies je alleen een naam, geslacht en kleur van je outfit. Skills (zowel primary als secundary) kies je in-game.

• Game lengte: 30 uur aan main-quests en tot 15 uur sub-quests
• Multiplayer: co-op modes over LAN of Internet (door middel van XFire en Gamespy) tot 6 spelers.

• Release Date: June 26th 2006 (USA) and June 30th 2006 (Europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Mooie post quexy ! :)

Alleen wel raar dat er alleen co-op mogelijk is en dat je niet (ook) pvp'en, zou online uitdagend zijn!

Voor de rest zeg je dat ze een "WYSIWYG" systeem gebruiken, in demo laat niet elk beest met een zwaard zijn zwaard vallen, maar ze het klopt wel dat als ze een zwaard dragen, dat het nooit een boog zou worden.

Voor de rest, mooie post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
El_Quedro schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:13:
Alleen wel raar dat er alleen co-op mogelijk is en dat je niet (ook) pvp'en, zou online uitdagend zijn!
Ben juist erg blij dat er geen PvP mogelijk is. Geen gekloot met PK'ers die open games binnenkomen om mensen die gewoon gezellig samen aan het questen te zijn te gaan aanvallen, met hun gehackte en in God-mode rondsjouwende character. Sowieso is voor rechtvaardige PvP een gebalanceerd systeem nodig, waarbij elk character min of meer even sterk is. Als je dat wilt, dan moet je Guild Wars gaan spelen, wat helemaal op PvP is ingesteld en zo super uitgebalanceerd is dat als je het hoogste level hebt gehaald en de beste armor en wapens hebt, je alleen nog maar op jouw skills van de tegenstanders kan winnen. Ik vond het niks, want ik houd veel meer van samen met vrienden monsters hakken, dan samen tegen andere spelers vechten.
Voor de rest zeg je dat ze een "WYSIWYG" systeem gebruiken, in demo laat niet elk beest met een zwaard zijn zwaard vallen, maar ze het klopt wel dat als ze een zwaard dragen, dat het nooit een boog zou worden.
Jawel hoor, ook in de demo laat elk monster het wapen vallen dat het draagt en tegen jou gebruikt. Alleen is het gros daarvan 'broken' of 'worn' en dus met een grijze naam. Als je op 'ALT' drukt dan worden alle grijze namen weggefiltered zodat je alleen witte namen en beter ziet. Druk je op 'Z' dan zie je wel de grijze items, en dan zie je wel degelijk de wapens die de monsters tegen je gebruikten.

Ik vind het WYSIWYG systeem echt goed! Bij D1 en D2 en DungeonSiege en Sacred vond ik het altijd zo raar als je een monster doodt dat een simpel dolkje tegen je gebruikte, en ineens dropt een mega brute 'rare' bijl. Dan denk ik: waarom gebruikte hij een dolk tegen me als hij me met die bijl had kunnen aanvallen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
In Tital Quest, als je een Mastery kiest, dan krijgt je character een bepaalde titel. Kies je (na het bereiken van level 8 ) je tweede Mastery, dan krijgt je character een andere titel, gebaseerd op de combinatie van de twee Masteries. Hier een overzicht van alle 36 combinaties:

Storm Mastery
Single Profession: Stormcaller
+ Earth Mastery: Elementalist
+ Warfare Mastery: Thane
+ Spirit Mastery: Oracle
+ Defense Mastery: Paladin
+ Nature Mastery: Druid
+ Hunting Mastery: Sage
+ Rogue Mastery: Sorcerer

Earth Mastery
Single Profession: Pyromancer
+ Warfare Mastery: Battlemage
+ Spirit Mastery: Conjurer
+ Defense Mastery: Juggernaut
+ Nature Mastery: Summoner
+ Hunting Mastery: Avenger
+ Rogue Mastery: Magician

Warfare Mastery
Single Profession: Warrior
+ Spirit Mastery: Spellbreaker
+ Defense Mastery: Conqueror
+ Nature Mastery: Champion
+ Hunting Mastery: Slayer
+ Rogue Mastery: Assassin

Spirit Mastery
Single Profession: Theurgist
+ Defense Mastery: Spellbinder
+ Nature Mastery: Soothsayer
+ Hunting Mastery: Bone Charmer
+ Rogue Mastery: Warlock

Defense Mastery
Single Profession: Defender
+ Nature Mastery: Guardian
+ Hunting Mastery: Warden
+ Rogue Mastery: Corsair

Nature Mastery
Single Profession: Wanderer
+ Hunting Mastery: Ranger
+ Rogue Mastery: Illusionist

Hunting Mastery
Single Profession: Hunter
+ Rogue Mastery: Brigand

Rogue Mastery
Single Profession: Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy

quexy

/quit

Mmm.. omdat je de character-punten moet verdelen over Strength, Intelligence, Dex, Health en Energy, lijkt het me best wel dom om twee tegenovergestelde masteries te kiezen. Warfare (Health, Strength en Dex) en Earth (Energy, Intelligence) zorgen bijvoorbeeld voor een 'zwakke' char, omdat je geen bepaalde skill kan maximaliseren.

Ik denk dat ik zelf ga voor een Soothsayer 8)

[ Voor 9% gewijzigd door quexy op 09-06-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Ik ga voor allemaal tegelijk net als ik in de demo gedaan heb..
Lang leve de memoryscanners :P >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 09-06-2006 13:37 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik ga corsair (rogue + defense), vond beide zeer leuke classes om mee te spelen. Hoop wel dat grote groepen niet een te groot probleem worden doordat ik dan bijna geen aoe spells heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:54:
Hier kijk ik toch ook wel naar uit. De laatste tijd zijn er immers nogal weinig games die de moeite waard zijn. (kwartiertje demo spelen, *geeeeuuw*, delete)

Ik heb ook nog nooit een dergelijk game gespeeld (tot voor kort wist ik zelfs niet wat diablo was, shame on me :) )

En rpg heb ik ook pas leren kennen met oblivion, en hoewel ik het zeker geen slechte game vond heb ik er toch steeds een dubbel gevoel bij als ik het spel afsluit. Ik kan er niet echt de vinger op leggen.

Dan lijkt dit me veel fijner, heb je echt het gevoel dat je aan het spelen bent. Rondlopen, slashen, veel actie, RPG element erin.

In oblivion kan je paar uur rond lopen, paar quests doen en nog het gevoel hebben niets gedaan te hebben

(off topic: heb daarnet rise of legends demo gespeeld, wat een ubergame, dat is nog eens een toffe rts, mooi gebalanceerd, vlotte interface, veel opties, gewoon plezant om te doen, dus er komen toch een paar goede games aan lijkt mij)
Ik heb hem eraf gegooid. Ik vond het een spel van niets, het was niet echt veel moet ik zeggen. Zonde van het downloaden moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb de info van quexy en haay toegevoegt aan de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:42:
[...]

Ik heb hem eraf gegooid. Ik vond het een spel van niets, het was niet echt veel moet ik zeggen. Zonde van het downloaden moet ik zeggen
welk spel heb je eraf gegooid? Titan Quest demo (of full) Oblivion of Rise of Legends?
verklaar je nader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:51:
[...]

welk spel heb je eraf gegooid? Titan Quest demo (of full) Oblivion of Rise of Legends?
verklaar je nader
Goeie vraag, vind TQ best wel goed spel. Klopt het nou dat ie opzich nog best zwaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy

quexy

/quit

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:26:
Goeie vraag, vind TQ best wel goed spel. Klopt het nou dat ie opzich nog best zwaar is?
Ja, ik gebruik momenteel een (middelmatige) ATI 9800 Pro op een 3,0 ghz met 1,5 gb geheugen.. en hij trekt het af en toe slecht tijdens de nacht of in grotten. Je moet dus wel een redelijk knappe videokaart hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:26:
Als ik die post zo lees, dan NEEM ik aan dat hij de TQ demo vond tegenvallen. Tja, smaken verschillen nu eenmaal. Voor veel mensen is de gameplay van Diablo 2 gewoon super, en beginnen de graphics alleen erg te verouderen. TQ geeft dezelfde gameplay als D2, maar dan met moderne graphics, dus voor de liefhebbers is dat helemaal ideaal. Maar er zijn ook mensen die het soort isometrisch perspectief wat TQ nog aanhoudt niet meer waarderen en alles in 1st person of 3rd person view willen zien. Tja, als je WoW en GuildWars gewend bent, en de 'camera' vrij wilt kunnen draaien, dan vind je TQ misschien verouderd. Zoals ik al zei, smaken verschillen.

En tja, TQ is best zwaar inderdaad. Een hele 3D wereld real-time renderen kost nu eenmaal meer CPU power dan 2D 'getekende' isometrische landschappen zoals in D2 of in Sacred. Hoewel Ironlore al heeft aangegeven dat ze de performance, vooral rond de ingang van grotten, nog flink verbeterd heeft voor de release versie, ten opzichte van de demo. Verder kun je in de release versie kiezen voor AA aan of uit, ipv 'low, medium of high' in de demo, en zijn de schaduwen ook verbeterd in performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Titan Quest multiplayer preview op IGN...

Linkje naar IGN...

Stukje multiplayer footage: Streaming linkje

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 21-06-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wowwwww, een selectie hele vette screenshots van Titan Quest !!!

---> op GameBanshee

En hier screenshots van een Franse website, van iemand die inmiddels al in Epic moeilijkheidsgraad zit, met screenshots van Titans en andere bosses:

---> SPOILER Meer screenshots /SPOILER

[ Voor 48% gewijzigd door Haay op 22-06-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar deze game. Ben dol op het skill systeem in diablo, maar voornamelijk op de verscheidenheid in items en de mogelijkheden die je daarmee hebt zoals normal, magic, rare, uniqe, sockets, runes, jewels, cube, etc.

Is er ook zo'n soort onderverdeling in Titans Quest. Dus dat op exile difficulty de elite versie van items vallen bijvoorbeeld, maar ook dat er zeer zeldzame voorwerpen zijn met VASTE stats, zeg maar de uniques in diablo?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:26:
Ben erg benieuwd naar deze game. Ben dol op het skill systeem in diablo, maar voornamelijk op de verscheidenheid in items en de mogelijkheden die je daarmee hebt zoals normal, magic, rare, uniqe, sockets, runes, jewels, cube, etc.

Is er ook zo'n soort onderverdeling in Titans Quest. Dus dat op exile difficulty de elite versie van items vallen bijvoorbeeld, maar ook dat er zeer zeldzame voorwerpen zijn met VASTE stats, zeg maar de uniques in diablo?
Het skill systeem in TQ zit naar mijn mening beter in elkaar dan in D2. Je hebt 4 tiers van skill-niveaus die je unlocked door punten aan de basis Mastery toe te delen (en hiervoor krijg je dan weer stat-upgrades, bv. bij Warfare als je een punt aan je Warfare Mastery geeft krijg je extra STR en extra Life). Dan heb je een aantal actieve skills die je zelf moet activeren, en je hebt passieve skills die soms zelfstandig zijn, en soms een actieve skill upgraden. En dan heb je ook nog eens dat je zelf een combinatie kunt maken van de 8 masteries door 2 masteries te combineren.

Wat de items betreft, ja, in de hogere difficulties (Epic en Legendary) heb je betere versies dan wat je op bv. Normal vindt. Verder heb je nog iets dat speciaal is voor Titan Quest, namelijk boss monsters die speciale items (armor of wapens) dragen, die droppen wanneer ze dood gaan. Deze items kunnen speciale bonussen krijgen. Voor een volledig overzicht van alle typen items die kunnen vallen, kijk maar HIER.

Overigens realiseer ik me nog dat in dat lijstje de SET-items niet genoemd worden. Die geven ook weer een bonus bij voltooien van de set. En dan heb je nog de Charms en de Relics die je in stukjes verzamelt en bij elkaar kunt voegen om ze compleet te maken, en dan aan items (zijnde niet set-items, Epic of Legendary items, dit is in de retail versie veranderd t.o.v. de demo) toevoegen.

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 22-06-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wow, nu kost Titan Quest maar 23,99 EURO bij CD-WOW !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Wtf? Dat lijkt me een foutje... spel van 50 euro naar 24, hmm :P.

Niet dat het veel boeit zo net voor release, maar hier staan nog een hoop nieuwe screens.

[ Voor 55% gewijzigd door DeepSeven op 22-06-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Bovenstaande quote omschrijft precies wat ik de afgelopen 2 uur ervaren heb. Wat een meesterlijk spel is dit, ik kan nu al niet meer stoppen met spelen :)

edit:
En nu al uitgespeeld die demo. Nog een weekje wachten dan maar :)
Zo'n core dweller is trouwens lomp zeg. Ik had er eentje van level 5 en hoefde zelf niets meer te doen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Rene59 op 23-06-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Rene59 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:54:
Bovenstaande quote omschrijft precies wat ik de afgelopen 2 uur ervaren heb. Wat een meesterlijk spel is dit, ik kan nu al niet meer stoppen met spelen :)

edit:
En nu al uitgespeeld die demo. Nog een weekje wachten dan maar :)
Zo'n core dweller is trouwens lomp zeg. Ik had er eentje van level 5 en hoefde zelf niets meer te doen :)
Nou, Diablo 3 zou ik het niet noemen. Het is voor mijn gevoel meer Diablo 2 in een nieuw jasje en weer up-to-date voor deze tijd. Wel vind ik het weer superverslavend en ik heb de demo al met meerdere characters uitgespeeld, en na het voltooien gewoon gaan harvesten met characters om betere equipment te halen.

Overigens hebben de developers gezegd dat de moeilijkheidsgraad in de demo niet die van de volledige game weergeeft. Volgens hun wordt het ongeveer een half uur spelen vanaf waar de demo eindigt significant moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hele positieve review (in het Engels) van Titan Quest op Game Rankings !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Haay schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:05:
[...]

Nou, Diablo 3 zou ik het niet noemen.
Het is inderdaad meer Diablo 2 in een nieuw jasje, alhoewel dat tevens hetgeen is wat ik verwacht van een Diablo 3, mocht die ooit komen. De gameplay van Diablo 2 vind ik persoonlijk ontzettend goed, daar moet je niet veel aan veranderen. En het is precies die gameplay, die ik in TQ ook voor een heel eind ervaar. Ik zat meteen weer constant met m'n duim op ALT en 't werkte ook nog. Het enige wat ik tot nu toe mis is de transparante map met TAB op je scherm ;)
Ik ben er iig erg enthousiast over en als het goed is kan ik hem straks spelen als ik thuis kom (ik koop hem volgende week toch wel :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Haay schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:09:
Wow, nu kost Titan Quest maar 23,99 EURO bij CD-WOW !!!
ja ik heb em ook ge orderd daar. samen met GW factions allebij voor 28 euro (toen nog)

maar hoe zit dat met CDwow hoe kunne ze zo goedkoop zijn? er staat ook bij BELASTING VRIJ maar dat lijkt me sterk. niet dat ik het erg vind maar ik vind het wel raar. wordt het uit UK verzonden?

nouja afwachten maar (wel jammer dat de verzend tijd tot 7 dagen is zodoende heb ik hem later dan de release in NL maar wel voor de helft van de prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC Gameplay heeft er een bespreking van deze maand. Cijfer is een 8,5. Het negatieve is dat het pure hack&slash is en eigenlijk dus meteen ook alleen voor deze fans is.

Verder is de SP-campaign zo'n 30 uur en is er multiplayer CO-OP mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:13:
[...]

maar hoe zit dat met CDwow hoe kunne ze zo goedkoop zijn? er staat ook bij BELASTING VRIJ maar dat lijkt me sterk. niet dat ik het erg vind maar ik vind het wel raar. wordt het uit UK verzonden?
Nee ze verzenden vanuit luxemburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05
Rene59 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:54:
[...]

Het is inderdaad meer Diablo 2 in een nieuw jasje, alhoewel dat tevens hetgeen is wat ik verwacht van een Diablo 3, mocht die ooit komen. De gameplay van Diablo 2 vind ik persoonlijk ontzettend goed, daar moet je niet veel aan veranderen. En het is precies die gameplay, die ik in TQ ook voor een heel eind ervaar. Ik zat meteen weer constant met m'n duim op ALT en 't werkte ook nog. Het enige wat ik tot nu toe mis is de transparante map met TAB op je scherm ;)
Ik ben er iig erg enthousiast over en als het goed is kan ik hem straks spelen als ik thuis kom (ik koop hem volgende week toch wel :)).
Hij is toch nog niet uit. Hoe kun je hem dan spelen straks? Waar heb je m gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
cvs79 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:54:
[...]

Hij is toch nog niet uit. Hoe kun je hem dan spelen straks? Waar heb je m gekocht dan?
online bij de dl waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:45
cvs79 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:54:
[...]

downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 11:05
En hoe bevalt de final bij mensen die hem al gespeeld hebben? Goed? Draait ie wat beter als de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:35:
Verder is de SP-campaign zo'n 30 uur en is er multiplayer CO-OP mogelijk
Die circa 30 uur is voor alleen Normal difficulty, als je je tenminste ook met het merendeel van de side-quests bezig houdt. Ga je vervolgens verder met Epic, en daarna Legendary difficulty, reken dan nog maar op nog flink veel uur extra.

Ik las op een TQ forum van een developer die zei dat als je de meeste sidequests doet, dan ben je aan het eind van Normal voldoende geleveled om naar Epic difficulty te gaan om redelijk naadloos door te spelen. Maar je kunt er wel op rekenen om nog wat extra te gaan levelen en loot-runs te doen voordat je van Epic naar Legendary gaat, omdat het voor Legendary erg belangrijk wordt dat je de juiste equipment hebt. En net als in D2 gaan je resistances ook omlaag bij het overgaan naar een hogere difficulty...

Oh, en in Epic en Legendary lopen speciale extra zware boss monsters rond die je op Normal niet tegen zult komen! En zij geven dan ook weer extra kans op speciale loot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hle tijd de melding "virtual memory must be enabled to run titan quest" Heb al de grootte van de page file aangepast naar 1500 mb maar dit blijkt niet te helpen. heeft iemand anders dit ook of een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:45:
Ik krijg hle tijd de melding "virtual memory must be enabled to run titan quest" Heb al de grootte van de page file aangepast naar 1500 mb maar dit blijkt niet te helpen. heeft iemand anders dit ook of een mogelijke oplossing?
Je bent niet de enige met dit probleem. Zie maar hier op het Titan Quest forum, bugs afdeling: linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:45:
Dat komt omdat je niet het origineel hebt.

In ieder geval, ik heb ook even een stukje gespeeld, en ik vind het een erg leuk spel, nieuwe elementen er in, die voor een leuke en verrassende game zorgen. Leuk dat je ook spullen kan kopen bij marktmensen e.d. Zeker een leuke game.

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 23-06-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
cvs79 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:08:
En hoe bevalt de final bij mensen die hem al gespeeld hebben? Goed? Draait ie wat beter als de demo?
Ik vind 'm erg goed :) Level 10 in zo'n 2,5 uur spelen nu. De maps zijn voor m'n gevoel behoorlijk groot, als je alles wilt clearen ben je echt lang bezig. Hij draait ook soepeler dan de demo heb ik 't idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze eignelijk ook een personal stash erin gestopt net als bij diablo? Want ik zie me al alles verzamelen wat een speciaal kleurtje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:58:
Hebben ze eignelijk ook een personal stash erin gestopt net als bij diablo? Want ik zie me al alles verzamelen wat een speciaal kleurtje is :)
Er zit geen stash in deze versie, maar al spelende krijg je er nog wel enkele bags bij die aan je inventory worden toegevoegd. Uiteindelijk heb je met alle bags meer ruimte voor zooi om te bewaren op je character, dan in D2 met je stash en wat je character daar bij zich kon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Mijn eerste indrukken tot dusverre met de volledige game.
- Het loopt iets soepeler dan de demo, maar ik heb nog steeds haperingen rond ingangen van grotten.
- De droprate van special items is naar mijn gevoel verlaagd. Tot aan Spartan Warcamp nog geen enkel blauw of groen item tegen gekomen.
- De vijanden zijn iets sterker dan in de demo, dus wat meer uitdaging vanaf het begin.
- Er is een behoorlijke inflatie geweest blijkbaar, want items leveren meer geld op, maar kosten ook een hoop meer dan in de demo !
- Multiplayer werkt prima. Heb alleen LAN getest, en dat werkt soepel. De tegenstand schaalt mee met het aantal spelers in de game, en daar krijg je ook een melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Haay schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:03:
maar ik heb nog steeds haperingen rond ingangen van grotten.
Dat heb ik ook, als ik normaal rondloop is er niks aan de hand maar zodra ik in de buurt van een grot komt word het echt belachelijk. Natuurlijk ook lekker dat je dan net van die maffe mannetjes die netten gooien tegenkomt.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook lekker de demo gespeeld.
Het speeld wel lekker weg, idd het D2 gevoel weer terug.
Ik vindt alleen in die dungeons dat het dan wel errug donker wordt, maar dat kunnen ook mijn instellingen zijn.
Het loopt iig wel vloeiend, en ik heb maar een "oude" radeon 9800 pro.
Kan ook niet wachten tot hij uit is, heb m alvast maar besteld op play.com, in een mooie blikken doos (40 euri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zich een leuk spel tot nu toe. Loopt vloeiend, tenzij je een grot in loopt.

Ik krijg alleen na een tijdje wel dat mijn pc speaker begint te piepen :?
heel vaag.
Als ik titan quest dan afsluit houd het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een kleine item DB opgezet @ http://www.gamebanshee.com/titanquest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Verschil qua verhaal is dat Titan Quest meer Grieks is? En Diablo meer devil en horror.
Heb alleen nog de demo mogen spelen. Maar persoonlijk qua verhaal soort spreek mij de Devil and horror mij meer aan ipv dat andere. :) Maar kan nu ook zijn dat ik hele rare dinge zeg.

Enu nu niet gaan denken dat ik het spel niet leuk vind ;) In tegendeel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:o Heb hem ook maar snel besteld bij CD-WOW :*) Maar 24€ wtf? \o/

Hopelijk verzenden ze hem niet vrijdag pas :/ dan kan het nog wel eens maandag worden voor ik hem heb :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
-Skyhawk- schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:39:
Verschil qua verhaal is dat Titan Quest meer Grieks is? En Diablo meer devil en horror.
Heb alleen nog de demo mogen spelen. Maar persoonlijk qua verhaal soort spreek mij de Devil and horror mij meer aan ipv dat andere. :) Maar kan nu ook zijn dat ik hele rare dinge zeg.

Enu nu niet gaan denken dat ik het spel niet leuk vind ;) In tegendeel. :9
Nou, wat je in de demo ziet kun je het beste vergelijken met Diablo 2 in het begin gebied. De demons en het ander helle gebroed kom je in D2 ook pas later tegen. En van de screenshots die ik van TQ gezien heb kom je later nog genoeg demons enzo tegen, dus dat zit wel goed volgens mij ;)

spoiler:
Ik heb gelezen dat je uiteindelijk, na je tocht van Griekenland via Egypte, Babylon en China, de finale strijd met de Titans op Mount Olympus mag voeren. Ben ERG benieuwd hoe dat zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt! Ik hou wel van spellekes met een beetje oudheid er doorheen gemixt! Even de demo downloaden dan maar! :9

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook besteld bij CDWOW :) 24 euro :D :D

En kon helaas niet wachten dus heb de volledige versie ook via een 'andere weg' verkregen. Ben het volop aan het spelen. Mijn Diablo 2 verslaving is weer helemaal terug :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wowww, vanaf waar de demo stopt wordt het in de full game serieus FUN! Heb net een spinnen grot uitgekamd, paar mooie rares en een Epic item gevonden. Zwaar verslavend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:53
Is er in dit spel een mogelijkheid om de camera te draaien en over de map de zweven zonder ergens te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bart1983 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:46:
Is er in dit spel een mogelijkheid om de camera te draaien en over de map de zweven zonder ergens te klikken?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:53
Dacht het al kon het ook niet vinden. Ik vindt dit echt niet handig. nu moet je echt telkens klikken om een stukje vooruit te komen. ALs je dan terug naar een dorpje wil moet je weer gaan zoeken hoe je terug kan komen. Echt raar dat ze dat er niet in hebben zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bart1983 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:48:
[...]

Dacht het al kon het ook niet vinden. Ik vindt dit echt niet handig. nu moet je echt telkens klikken om een stukje vooruit te komen. ALs je dan terug naar een dorpje wil moet je weer gaan zoeken hoe je terug kan komen. Echt raar dat ze dat er niet in hebben zitten :(
Ik ken geen RPG waar je de camera los van je poppetje kan bewegen hoor :? De camera volgt altijd je poppetje, dus zo raar is het niet. En je hebt de radar waarop je de weg terug kan vinden (het ontdekte gebied volgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
het enige wat ik echt mis is dat je de camera niet kan draaien, maar goed mischien is dit wel beter zo.
want nukun je iig niet verdwalen met de map het zou wel wennen zijn.

iemand die de full version al heeft?

ik heb em bij cdwow besteld dus dan duurt het nog 5 dagen na release tot ik em heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bart1983 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:48:
ALs je dan terug naar een dorpje wil moet je weer gaan zoeken hoe je terug kan komen. Echt raar dat ze dat er niet in hebben zitten :(
Om terug te gaan naar een dorpje gebruik je natuurlijk gewoon je teleport spell (het icoontje dat links van je rechtermuisknop-functie in je GUI zit).
[message]WSaeNoTSoCK[/message]:
iemand die de full version al heeft?

ik heb em bij cdwow besteld dus dan duurt het nog 5 dagen na release tot ik em heb.
Ik heb hem ook bij CD-WOW besteld, maar wilde niet wachten tot ik die een keer via de post zal krijgen, dus heb ik hem toch maar gedownload zodat ik alvast kan spelen. En zoals ik al eerder zei, zodra je voorbij het gebied komt waar de demo ophoudt dan wordt het echt gaaf! Heb ook een tombe uitgekamd met skeletten en zombies erin, heb inmiddels 2 rares (Outrider Buckler en een spider-helm), en een Epic (staff) gevonden.

Overigens was er vlak bij de spinnen-grot (Fetid Lair) een stukje water waar je doorheen kunt lopen. Geeft ERG mooi effect, met opspattend water achter je voeten, en uitdijende ringen (golfjes)... !

Leuke harvest plek trouwens, die Fetid Lair, bereikbaar vanaf Village of Tegea. Hele zwik chests daar, in diverse kwaliteiten (gewoon, Ornate en Majestic) !

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 25-06-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Haay schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:34:
[...]

Om terug te gaan naar een dorpje gebruik je natuurlijk gewoon je teleport spell (het icoontje dat links van je rechtermuisknop-functie in je GUI zit).

[...]

Ik heb hem ook bij CD-WOW besteld, maar wilde niet wachten tot ik die een keer via de post zal krijgen, dus heb ik hem toch maar gedownload zodat ik alvast kan spelen. En zoals ik al eerder zei, zodra je voorbij het gebied komt waar de demo ophoudt dan wordt het echt gaaf! Heb ook een tombe uitgekamd met skeletten en zombies erin, heb inmiddels 2 rares (Outrider Buckler en een spider-helm), en een Epic (staff) gevonden.

Overigens was er vlak bij de spinnen-grot (Fetid Lair) een stukje water waar je doorheen kunt lopen. Geeft ERG mooi effect, met opspattend water achter je voeten, en uitdijende ringen (golfjes)... !

Leuke harvest plek trouwens, die Fetid Lair, bereikbaar vanaf Village of Tegea. Hele zwik chests daar, in diverse kwaliteiten (gewoon, Ornate en Majestic) !
hoe zit het ook al weer met de volgorde van de items:
geel
groen
blauw
ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ja, maar volgens mij heb je ook weer set items die ook gewoon groen zijn, en dubbel rares die ook gewoon groen zijn. Blauwe zijn meestal wel wat sterker maar die kan je niet socketen, groen/geel wel. Na blauw komen ook nog legendary items maar ik weet niet welke kleur die zijn ( weet haay vast wel ;) ).

Ik ben nu in act II, lvl 18. Ben een corsair, rogue/defense. Best een leuke combinatie, alleen undead zijn zwaar voor me omdat ik veel poison damage doe en die werkt niet op hun. Gelukkig begonnen er na een tijdje flink wat potions te vallen dus viel het wel mee. Spel is tot nu toe geweldig, omgevingen worden echt steeds mooier naarmate je vordert, en heb weer helemaal het d2 gevoel, zeker toen ik me eerst blauwe item vond.

[ Voor 13% gewijzigd door DeepSeven op 25-06-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 12-09 21:01
Ik ben nu in Sparta waar ik die centaur moet killen

Ik heb er echt serieus moeite mee ik heb bij de vorige bossen niet echt veel problemen mee gehad.
En health poison ertegen aan en ze gingen neer. Bij deze werkte dat niet meer hij killed vrij hard.

Ik ben een lvl 6 warrior heb zon 3 a 4 sidequest gedaan, en een bronze amour (16 defence) en een zo'n bronze grote bijl ( 22 Damage) Kom ik serieus materiaal tekort? Of heb ik wat gemist.

Iemand tips?

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

snakeye schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:14:
Ik ben nu in Sparta waar ik die centaur moet killen

Ik heb er echt serieus moeite mee ik heb bij de vorige bossen niet echt veel problemen mee gehad.
En health poison ertegen aan en ze gingen neer. Bij deze werkte dat niet meer hij killed vrij hard.

Ik ben een lvl 6 warrior heb zon 3 a 4 sidequest gedaan, en een bronze amour (16 defence) en een zo'n bronze grote bijl ( 22 Damage) Kom ik serieus materiaal tekort? Of heb ik wat gemist.

Iemand tips?
Klopt, net 5 min geleden die gast gekilled. Hij gaat erg langzaam dood, gewoon een zooi potions kopen en blijven meppen, hij gaat na 2 min ofzo wel neer..
WTF is dat voor redenering? 8)7 Idiot

[ Voor 14% gewijzigd door dusty op 26-06-2006 05:22 . Reden: Quote verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Jezus man, lees nou eens wat je zelf typt.

@snakeye: welke class ben je? Ik had met mijn rogue niet meer dan 2 potions nodig. Je kan hem ook meteen lokken zodra die op zijn hoorn blaast, dan loopt die rest niet mee.

[ Voor 33% gewijzigd door dusty op 26-06-2006 05:21 . Reden: quote verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN.com heeft een review gedaan. Zijn er niet superlyrisch over, een 8.1

Schijnen nogal wat minpuntjes te zijn, zoals de item dropping die niet veel beter wordt bij hogere levels. Jammer, hecht altijd wel veel waarde aan hun reviews maar meestal nog meer aan de reader reviews/cijfers. Die laatste vielen echter nog lager uit, 12 man heeft het gemiddeld een 6,8 gegeven. Toch niet de topper wat men dacht het te zijn?

Zijn er nog meer mensen met het spel in bezit die het tegen vinden vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:20:
IGN.com heeft een review gedaan. Zijn er niet superlyrisch over, een 8.1

Schijnen nogal wat minpuntjes te zijn, zoals de item dropping die niet veel beter wordt bij hogere levels. Jammer, hecht altijd wel veel waarde aan hun reviews maar meestal nog meer aan de reader reviews/cijfers. Die laatste vielen echter nog lager uit, 12 man heeft het gemiddeld een 6,8 gegeven. Toch niet de topper wat men dacht het te zijn?

Zijn er nog meer mensen met het spel in bezit die het tegen vinden vallen?
Ik vind het echt een geweldige game, erg vermakelijk, voordat je het weet ben je al een paar uren verder B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Ben ik 5 minuten bezig, versla de eerste boss, krijg ik gelijk een Epic item: Heart of the Mountain! (http://www.gamebanshee.co...t/equipment/chestepic.php)

Is dat standaard, of heb ik gewoon enorm veel mazzel? :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Frggl op 25-06-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff wat screenshotjes gemaakt van de full version.

}:O Let op, spoilers inside }:O

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest1.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest2.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest3.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest4.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest6.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest7.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest8.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06250/titanquest9.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 12-09 21:01
Frggl schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:16:
Ben ik 5 minuten bezig, versla de eerste boss, krijg ik gelijk een Epic item: Heart of the Mountain! (http://www.gamebanshee.co...t/equipment/chestepic.php)

Is dat standaard, of heb ik gewoon enorm veel mazzel? :*)
Lol die heb ik verkocht voor 10000 . Dacht heb ik toch niet nodig lol.

@Deepseven lvl 6 warrior met Warfare skill

[ Voor 4% gewijzigd door snakeye op 25-06-2006 20:58 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Nou, zou het best willen bestellen voor die 22 euri bij de wow, ware het niet dat ik eerst de demo wilde proberen. Die installeert dus wel, maar als ik het spel start, doet de ingame text het niet. Ik zie alle buttons wel, maar overal staat iets als TAG NOT FOUND. Geen idee dus wat elke knop doet. Ingame Interface heeft exact hetzelfde probleem. Lijkt me een leuk spel, maar zo durf ik het dus niet aan te schaffen...

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Is al gefixt, zoek ff in het topic voor de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig trouwens, dat wanneer je gaat LAN'en met iemand (in dit geval ik en m'n broertje), dat er _veel_ betere loot is.

Binnen een uur hadden we allebij al een epic necklace, Wellspring:

6% Elemental Resistance
+21% Health Regeneration
+30 Energy
+18% Energy Regeneration
+2 to Heart of Oak

Required Level: 6

En we hadden ook redelijk snel al 2 Ram-Bow's :D

Dit spel is echt waanzinnig cool, alleen zo tijdrovend... Voor je het weet ben je zo weer een paar uur verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Lijkt me erg vette game, moet ff wachten tot ik em kan halen, maar van wat ik over lees en zie klinkt het gewoon weer ouderwets D2 goed.

Enige klote vind ik altijd het grote aanbod aan classes dat je hebt.
weet nooit wat ik moet kiezen :P

Warfare/hunter combo lijkt me wel kicken, maar is de healing die kan krijgen me een andere classe slimmer om er bij te pakken??
je combineer met warrior/hunter beetje dezelfde stats...

Ach jah, keuzes keuzes...

blerg, lees het net nog keer na, maar Storm/Earth klinkt toch ook wel weer HEEL koel...

word gewoon net als in WOW alles uitproberen :P

offtopic:
Dikke vette amen en Signed @ WSaeNoTSock. Chaosknight, je vraagt er gewoon om als je dat zegt, maar goed...

[ Voor 12% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-06-2006 00:26 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik vind het een leuk spel, enige echte minpunt vind ik alleen dat ik steeds verschrikkelijke lag krijg bij grot ingangen.
Voorderest vind ik die eindbazen ook erg slap. Ik heb als mastery Earth en alleen die core dweller en dat vuur dat je uit je handen schiet geleveled maar die eindbazen gaan erg snel dood.
En hoe zit het met dat geld, ik ben bijna miljonair maar het enigste dat ik hoef te kopen zijn potions (eigenlijk alleen mana pots, de rest vind je zat van) want de items in de shop zijn lang niet zo goed als de spullen die gedropt worden.
Ik had ook een bug dat ik langs een rand liep waar je niet overheen kon maar dat ik in ene aan de andere kant stond en toen nergens meer heen kon.

Maar voorderest vind ik het echt een goede game, mooie wereld en leuke gameplay.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
NiaX schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:11:
hoe zit het ook al weer met de volgorde van de items:
geel
groen
blauw
ofzo?
Geel = magic (minimaal één pre- of suffix)
Groen = rare (in allerlei verschillende variaties, omdat de pre- of suffix speciaal is, of omdat het item een monster specifiek item is met een magische bonus, wat ook weer in verschillende gradaties voorkomt)
Blauw = Epic of Set-item
Paars = Legendary of Quest item

Het kan verwarrend zijn wanneer er monster items droppen met eenzelfde naam, zodat het lijkt of ze bij een set horen, maar toch geen set zijn. Zo heeft mijn Paladin (Storm/Defense) een rare spider-helm en een rare spider-leg wapen, beiden met dezelfde naam, maar geen set.

Overigens, die Storm mastery is erg cool! Heb als actieve skill Storm Nimbus. Verder gebruik ik Lightning Bolt om lastige monsters (meestal bosses) snel een flinke klap schade te doen. En heb ik nu als 'pet' een Storm Wisp die vrijwel onkwetsbaar is (99% kans op dodge attacks, 99% kans op dodge projectiles) en leuk helpt bij het schade doen.

Vind het ook ERG handig dat je een pet op een vijand af kunt sturen ! Z'n icoontje/levensbalkje links van je scherm aan klikken, je muis wordt een soort target icoontje, monster aanklikken, en je pet loopt er vrolijk op af om te gaan knokken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OrdernummerOrderdatumNaam artiestTitel albumBijgewerkt AantalHuidige status
143046XXX24 Jun 2006WindowsTitan Quest (DVD-ROM)Verzonden1Prerelease

Oeh, hij is verzonden :o

[ Voor 42% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog niet :o (CD WOW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ook CD-WOW :o Zag het vanmorgen op de website staan :o Wel slim natuurlijk. Sommige shops versturen pas op de release date, tja dan heb je hem (zeker vanuit het buitenland) natuurlijk veels te laat. Als hij nu verstuurd is, en verzenden doet er 5 dagen oid over, dan heb ik hem precies op vrijdag _O_

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
wat is eigenlijk het maximum lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NiaX schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:47:
wat is eigenlijk het maximum lvl?
Ik dacht 65

idd.
Brian tells us that the game currently has a level 65 level cap and that most characters will typically top out when they reach the middle of the highest difficulty setting.

[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2006 09:53 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.