[PC][RPG] Titan Quest Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Ben u een tijdje bezig met een Nature/Defence (guardian) en dat gaat best lekker, zit nu op 28. M'n wolfjes en nymph hebben tot nu toe weinig last van de meeste mobs (behalve die vervelende crypt etters in egypte) en ze zijn erg handig voor bosses. In principe ren ik rondjes en heal ik mijn summons die de baas aan zn enkels bijten. Nog een truc voor de mede Naturalisten, zoek eens een mastery shrine op, dan kan je 3 (!) level 20 wolven summonen. Die vreten echt alles op.

Alleen draait het hier ongelofelijk onstabiel, knal er om de haverklap uit en het is echt compleet willekeurig. Ik sta stil en t crasht, ik vecht en ik crash, ik loop en t crasht, loop een stad in en crash, pak een item en crash. Apart programeren van de heren van Iron Lore? Lijkt een beetje op fout geheugenbeheer.

In ieder geval, het mag de pret niet drukken en ik hak me lekker door het spel heen. Ben net in het verre oosten beland.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wel eerlijk zeggen nu ik de legale versie heb dat ik geen crashes meer heb gehad. :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:58
$%^^&% Heb ik die eindaas na het doolhof verslagen, kon ik bijna naar egypte toe, crasht het spel!
Kan ik weer ergens in dat doolhop overnieuw beginnen en alles afmaken. KUTZOOI!
Wel lvl 17 nu.. maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 02:06:
[...]
Er zijn geruchten dat blizzard bezig is aan Diablo III, hopelijk zijn die op waarheid berust.
Titan Quest mag dan mooie graphics hebben, op alle andere fronten legt het spel het af tegen het 6 jaar oude Diablo II.
Zelf heb ik Diablo 2 van dag 1 tot een dik jaar geleden fervent gespeeld, ik kan niet echt zeggen dat Titan Quest op veel fronten, al zeker niet allemaal, bij D2 zijn meerdere moet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al zo rond de 12 uur gespeeld en is nog nooit gecrasht. Zowel mulitplayer en singelplayer. ook niet na vaak alt-tab gebruik ofm wat dan ook. Enige is dat er af en toe soort van lag is maar daar is prima mee te leven. Enige wat ik heb gedaan is de compatibiliteitsmodus aangezet in 98/me modus, visuele thema's uit en de onderste ook aangevikt (turn of advanced text services ...)
Weet niet of het hieraan ligt maar heb wel zon vemoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
af en toe zijn er weer reacties over dus ik denk ik zeg dit maar even

TQ is best goed beveiligt gekraakte versie crasht regelmatig en soms als
ie crasht maakt hij meteen je save game corrupt

dus mensen voordat je gaat klagen "het spel is onstabiel"
denk eerst even heb ik hem wel legaal ?

zoja ga dan pas verder zoeken :)

verder is TQ best een vet spel ben net voorbij de graveyard ben ook pas level 7 dus nog een groentje :P
heb gekozen voor een Spirit karakter en met die summon leech king wordt alles opeens een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 16:05
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 02:06:
Er zijn geruchten dat blizzard bezig is aan Diablo III, hopelijk zijn die op waarheid berust.
Titan Quest mag dan mooie graphics hebben, op alle andere fronten legt het spel het af tegen het 6 jaar oude Diablo II.
Als Blizzard nog een Diablo 3 maakt, dan is dat erg vergelijkbaar met toen EA Games een nieuwe Command & Conquer maakte, nadat ze Westwood overgenomen hadden, en ALLE mensen van Westwoord die C&C zo leuk maakte ontslagen of zelf vertrokken waren.\

Blizzard North die Diablo 1 en 2 maakte is niet meer. Alle creatieve mensen die D1 en D2 zo mooi een leuk maakten zijn vertrokken en maken nu hun eigen games. Eén groepje begon met ArenNet en is succesvol met hun Guild Wars. De voornaamste creatievelingen achter de Diablo games (Dave Brevik, Max Schaefer, Erich Schaefer en Bill Roper) richtten Flagship Studios op om Hellgate:London te maken. Dan heb je nog Michio Okamura, Eric Sexton en Steven Woo die samen Hyboreal Games hebben opgericht en aan een Diablo achtige game in een sci-fi setting (?) werken. Weer een ander groepje ex-Blizzard North mensen die aan Diablo 2 werkten zitten nu samen in Castaway Entertainment waar ze nu werken aan een "next generation action-RPG".

Verder heb ik ergens gelezen dat Blizzard na hun overweldigende succes met WoW nu helemaal de MMORPG kant op willen, en ook een Diablo MMO en een Starcraft MMO willen maken. En een Diablo 3 in MMO setting waarvoor ik maandelijks moet betalen? No thanks!

Overigens, voor de geïnteresseerden, hier een overzicht van de mensen die aan Diablo 2 hebben gewerkt. Als je de belangrijke namen in Google intikt zie je waar ze nu mee bezig zijn...

[ Voor 20% gewijzigd door Haay op 02-07-2006 11:47 . Reden: linkjes toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
HADES2001 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:28:

verder is TQ best een vet spel ben net voorbij de graveyard ben ook pas level 7 dus nog een groentje :P
heb gekozen voor een Spirit karakter en met die summon leech king wordt alles opeens een stuk makkelijker
Ooit aan gedacht dat mensen ook wel eens voor eigen gebruik images kunnen gebruiken, waarna het spel crasht. Dit wil in geen enkel geval zeggen dat ik een illegale key heb. TQ heeft gewoon een probleem met emulatiesoftware, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Globkul schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:37:
Ooit aan gedacht dat mensen ook wel eens voor eigen gebruik images kunnen gebruiken, waarna het spel crasht. Dit wil in geen enkel geval zeggen dat ik een illegale key heb. TQ heeft gewoon een probleem met emulatiesoftware, that's all.
Op zich is dat niet TQ die dat probleem heeft, maar SecuROM 7 wat door TQ gebruikt wordt als kopieerbeveiliging. SecuROM 7 checkt niet alleen bij opstarten van de game of de schijf origineel is, maar ook op random intervallen TIJDENS de game, en bij images is dit een van de redenen voor de crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen fix voor de crashes?

En hoe kunje weten hoeveel .Que's je moet verwijderen?
Ik had hem laatst een keer wel goed, maar daarna niet meer goed gekregen 8)7

Check die trade corner van Titanquest.net :D Damn ik wil spelen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Ik heb nog geen enkele crash gehad en ik heb hem nog niet legaal! :)

Hij is al verstuurd door CD-WOW (€ 21,99 met WK-cadeaubon :D ), dus ik verwacht 'm volgende week.

Maar ik ga hem echt niet opnieuw installeren, alleen even de serialkey aanpassen in de registry zodat ik online kan spelen. ;)

Denk eerder dat het een hardware c.q driver issue is of je hebt een andere image die niet zo best werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hm minder legaal maar toch zo stabiel als een huis op wat lagg na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien zijn er meerdere "verschillende" minder legale versies in de omloop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Blizzard nog een Diablo 3 maakt, dan is dat erg vergelijkbaar met toen EA Games een nieuwe Command & Conquer maakte, nadat ze Westwood overgenomen hadden, en ALLE mensen van Westwoord die C&C zo leuk maakte ontslagen of zelf vertrokken waren.
Daar ben ik het niet mee eens. De Diablo wereld is bedacht en ontwikkeld door Blizzard. De Command & Conquer serie is slechts overgenomen en vervolgens om zeep geholpen. EA en Blizzard maken games op een totaal verschillende manier.

Bij het maken van een goede game is niet alleen goed personeel van belang, ook de instelling van het bedrijf is enorm belangrijk. Een bedrijf kan strakke deadlines en weinig ruimte voor creativiteit geven of haar creatievelingen laten bloeien en de game pas uitbrengen zodra deze uitvoerig getest en echt af is.

Hierin zijn EA en Blizzard zo ongeveer elkaars uitersten, EA brengt games uit in massa productie en Blizzard gaat voor kwaliteit.
Verder heb ik ergens gelezen dat Blizzard na hun overweldigende succes met WoW nu helemaal de MMORPG kant op willen, en ook een Diablo MMO en een Starcraft MMO willen maken. En een Diablo 3 in MMO setting waarvoor ik maandelijks moet betalen? No thanks!
Mocht Diablo III een MMORPG worden, zelfs al moet je daar maandelijks voor betalen, dan ga ik die zeker proberen. In tegenstelling tot andere ontwikkelaars laat Blizzard haar klanten zelden in de steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja, het is onbegrijpelijk hoe tweakers hier gedoogd dat er openlijk over gedownloade versies wordt gepraat en nog verbazingwekkender dat er zoveel zeurpieten zijn die klagen dat hun game zo vaak crashed... Doh......

De makers van TT hebben al aangegeven dat ze moeite hebben om de crashreports op waarde te schatten en dit de zaken moelijker maakt voor het maken van een patch aangezien ze alle klachten over warez versies er eerst uit moeten filteren.

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 02-07-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:10

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ach je hebt ook mensen, zoals ik, die graag eerst een game even proberen voor die aan te schaffen. Ik heb al een aantal keren een game gekocht die naderhand toch niet zo geweldig bleek te zijn, dus liever geen risico. Als dan een, okee toegegeven, illegale versie instabiel is en de hele tijd crashed... waarom zou ik centjes neertellen voor een spel wat toch de hele tijd naar desktop springt?

Klagen hoor je me niet, maar het is natuurlijk geen goeie promotie voor een game :)

Overigens ben ik nu bezig met primary warfare en secondary spirit... als ik laag in m'n health kom te zitten leech ik een paar keer en ik kan er weer tegenaan :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:25:
[afbeelding]

Dan moet ik de mijne ook ff showen :)
2 set items van ramses set _/-\o_
Ik wed dat jij graag mn jasje wilt hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v678/L3TUC3/dophus1.jpg

Zo'n beetje al het armor op mn poppetje is uit een andere set. 'T vloekt een beetje zoals je ziet.

Helm en armen komen uit de Labyrinthean set.
Torso is Ramses' Armor.
Voeten en wapen uit de Babylonean set.

Het leuke en tevens probleem met de set armors is dat je van die super extra statbuffs krijgt, zelfs als de set niet compleet is. Het labyrinthean spul sleur ik al sinds griekenland mee en nu ik in het verre oosten zit valt het armor level een beetje tegen tegenover wat ik bij de handelaar kan krijgen (46 tegenover 72). T zat wel snor tegen satyrs maar nu wordt ik een beetje kort en klein geslagen door van die overgroeide aapjes. Helaas zogauw ik het omruil verlies ik de statbuff en pas ik het nieuwe spul niet :X .

Ik heb nu ook mn eerste inventory-tab vol met artifacts enzo, want je kan ze niet gebuiken op armor dat uit een set komt :X . Dat gaat ook een beetje zn doel voorbij.

Het is me trouwens opgevallen dat ik mn beste spul een beetje random vond. Dat Ramses armor bijvoorbeeld vond ik in een hoopje botten bewaakt door aasgieren. Dat is leuk natuurlijk (Hoi! Dik armor voor weinig werk!), maar dan valt ter vergelijking de loot na een boss een beetje tegen. Ik krijg vaak van die nutteloze lvl3 amuletjes en ringetje of een brak schild.
spoiler:
Het lijk mij logisch dat ik Ramses' armor bijvoorbeeld in z'n tombe vind.
Ik krijg dan wel weer dikke poen, maar tot nu toe heb ik nog aan weinig geld kunnen uitgeven, want vet armor en wapens heb ik al, en al wilde ik iets hebben dan zijn mn stats weer te laag.

Ik heb nu 3 miljoen gold ofzo. Is dat niet een beetje overdreven? Ik pak witte loot niet eens meer op en de meeste gele verkoop ik weer (tenzij ze +13 strength hebben ofzo) en dan daar krijg ik weer +- 3000 gold voor.

Nu goed, genoeg gezeverd. Ik ben benieuwd naar jullie poppetjes en leuke outfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach je hebt ook mensen, zoals ik, die graag eerst een game even proberen voor die aan te schaffen. Ik heb al een aantal keren een game gekocht die naderhand toch niet zo geweldig bleek te zijn, dus liever geen risico. Als dan een, okee toegegeven, illegale versie instabiel is en de hele tijd crashed... waarom zou ik centjes neertellen voor een spel wat toch de hele tijd naar desktop springt?
Daar hebben ze dus demo's en zaken als reviews voor uitgevonden.
Ik heb nu 3 miljoen gold ofzo. Is dat niet een beetje overdreven? Ik pak witte loot niet eens meer op en de meeste gele verkoop ik weer (tenzij ze +13 strength hebben ofzo) en dan daar krijg ik weer +- 300 gold voor.
Het spel is een kopie van Diablo II, daar was geld ook vrijwel nutteloos.
De makers van TT hebben al aangegeven dat ze moeite hebben om de crashreports op waarde te schatten en dit de zaken moelijker maakt voor het maken van een patch aangezien ze alle klachten over warez versies er eerst uit moeten filteren.
Dan moeten ze er niet zo'n kansloze beveiliging op zetten, op deze manier krijgen ze een gigantische hoeveelheid negatieve publiciteit. Het zou me niks verbazen als die waardeloze beveiliging van ze ook de oorzaak is van mijn probleem.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha leuke outfits :) Ik ben toevallig deze tegengekomen past niet echt ben mijn class maarja ik heb niks beters op het moment

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/1166/tqhero19rz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:08:
Haha leuke outfits :) Ik ben toevallig deze tegengekomen past niet echt ben mijn class maarja ik heb niks beters op het moment

[afbeelding]
Die helm heb ik ook (zie mijn plaatje) :) Best een grappig ding!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik heb ook de uitgebreide demo, tis irritant dattie crashed, maar wat verwacht je?!
snap het gezeik er om heen niet. eerste dag liep hij uber bagger, maar sinds dag 2 nog geen enkele crash gehad, heb al lvl 15 warriortje rondlopen.
Nog geen 2e mastery gekozen, bevalt me perfect dit.
Zal mss nature worden om te kunnen healen... of gewooon full warrior, bevalt me perfect, toch geld zat om pots te kopen.

moet alleen ff betere wapens krijgen, heb nu een licht groenige (epic ofzo?? snap die kleuren nog niet helemaal) en een of ander butt wapen waar ik wat enchants op heb gezet.
Doet het erg goed met dmg enzo :P

BTW, houd je altijd blote benen en armen?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ben benieuwd hoe het hele setje eruit ziet. Ik heb nu pas 2 items ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik word er een beetje moedeloos van dat dit prachtige spel steeds vergeleken wordt met Diablo. Zelf heb ik dit nooit gespeeld, omdat het me te veel fantasy leek en omdat ik net iets te jong was om het te begrijpen.
Wat mij echt het meeste aanspreekt in deze titel is het feit dat het spel zich afspeelt in de oudheid! Prachtig idee, gedaan schoolwerk komt weer naar boven en alles is zo herkenbaar! Daar komt bij dat ik altijd al een leuk RPG-spelletje wilde hebben; helaas ben ik geen fan van fantasy dus er valt een hoop af.
Dat het spel zo goed in elkaar steekt is natuurlijk alleen maar fijn; hoeveel het op Diablo lijkt, blijkt hier uit de reacties. Is het dan niet zo dat Titan Quest toch qua totaalpakket een fantastische combinatie is? Ik denk dat een andere setting toch een hoop toe kan voegen; verder heb ik tijdens het spelen nog geen minpuntje kunnen ontdekken, laat staan iets waar ik geïrriteerd van raak.
Er zullen er nog wel meer zijn die nooit Diablo hebben gespeeld en met TQ een heel goed/perfect spel hebben ontdekt!

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al gepost is maar woensdag komt er dus een patch gelukkig:

http://www.titanquest.net...8-patch-eta-july-5th.html

Werd tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:13:
Weet niet of het al gepost is maar woensdag komt er dus een patch gelukkig:

http://www.titanquest.net...8-patch-eta-july-5th.html

Werd tijd :P
Ok ik ga het proberen.... Wel blijf ik het raar vinden dat ze het product eerst onaf uitbrengen en vervolgens met patches proberen op te lappen. Kunnen ze dit soort dingen (die blijkbaar bij heel veel mensen voorkomen) niet via een test fase detecteren en repareren voor ze het spel uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:01:

Ik heb nu ook mn eerste inventory-tab vol met artifacts enzo, want je kan ze niet gebuiken op armor dat uit een set komt :X . Dat gaat ook een beetje zn doel voorbij.
Je bedoeld de rune's en dingen die je tegenkomt? Ik kwam er pas achter dat je die ook kon samenvoegen en je dus niet 5 stukjes demon blood oid in inv. moet houden maar deze gewoon kan samenvoegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:49:
[...]

Je bedoeld de rune's en dingen die je tegenkomt? Ik kwam er pas achter dat je die ook kon samenvoegen en je dus niet 5 stukjes demon blood oid in inv. moet houden maar deze gewoon kan samenvoegen :+
Haha, ik had de tutorial gelezen, dus dat wist ik net weer wel.

Iig, kijk maar.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v678/L3TUC3/inventory.jpg

Beetje zonde om ze niet te gebruiken. Misschien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga denk ik een Hunter - Nature build maken

Heb een beetje zitten kloten met de trainer.. zodra legale versie binnen is ga ik aan de gang :)

lijk net legolas alles bam bma bam dood, en dan ook nog eens multishot haha :d heerlijk spel

Hunter voor de dmg en nature voor de heal en de wolven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Zelf heb ik Diablo 2 van dag 1 tot een dik jaar geleden fervent gespeeld, ik kan niet echt zeggen dat Titan Quest op veel fronten, al zeker niet allemaal, bij D2 zijn meerdere moet kennen.
[quote]Phuncz schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Wat ik het ergst mis bij Titan Quest is de fantastische online community die Diablo II had. Denk aan het traden van items of samen questen vervullen zonder mensen die allemaal gehackte items hebben. Dat zal helaas bij Titan Quest nooit komen.

Ook vond ik de sfeer van Diablo II heel erg goed, de tussenfilmpjes bijvoorbeeld. Of de hardcore modus, dat was pas spanning en adrenaline. Voor zover ik het tot nu toe heb kunnen bekijken is Diablo II wat betreft items ook een stuk beter voorzien. Denk aan charms, runewords, jewels, gems, etc.

Huurlingen waren ook erg leuk en in tegenstelling tot bij Titans Quest werd ik zelf een stuk meer in het verhaal gezogen. Misschien ook omdat sterke karakters als deckard cain door het hele spel met je mee gingen. Bij Titan Quest vind ik de townsfolk eerlijk gezegd maar saai...... Ze lijken nogal op elkaar allemaal..

Titan Quest moet het puur van de mooie graphics hebben, op alle andere punten vond ik persoonlijk Diablo II een beter spel. Titans Quest heeft behalve mooie graphics en een eigen (niet zelf verzonnen) verhaallijn totaal niks toegevoegd aan het genre en alles gejat van Diablo II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wat mij opviel, ik heb de gorgons nu al stuk of 4 keer gesloopt, maar de loot werd steeds slechter leek wel. Eerste kill had ik een set item, kills daarna alleen maar (crap) gele items, en ook steeds minder leek wel.

Iemand anders dit ook opgevallen?

Hoop trouwens wel dat er beetje leuke drop kans is van setitems verder in het spel, vind het altijd zo jammer als je met 2 halve sets rondloopt :(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 02 juli 2006 @ 08:37:
[...]

Als ik dan getallen invul, dan krijg ik mijn skills in plaats van getallen. Die staan namelijk op 0 tot 9.
Ah crap dude, dat is niet leuk. Een paar posts terug word er al gepraat over een patch, die 8 juli moet verschijnen. Ik ga ervanuit dat dat het probleem oplost. Linkje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:39:
[...]

Ah crap dude, dat is niet leuk. Een paar posts terug word er al gepraat over een patch, die 8 juli moet verschijnen. Ik ga ervanuit dat dat het probleem oplost. Linkje.
Ja, dat hoop ik ook, toen ik laatst online was kon ik ook niks transferen, erg vervelend :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wat bij mij veel deed aan performance: texture detail op medium zetten. Geen wereld van verschil qua beeldkwaliteit maar wel qua prestaties. Ik heb tevens een Athlon XP @ 2.3GHz (3400+ zowat), 1GB RAM en een X850XT, X-Fi en 1680x1050 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja dat verzetten blijft bij mij wel werken. Eerst had ik alles max, en elke keer als ik crash zet ik weer alles wat lager om het spel werkende te krijgen. Nu speel ik al met alles op low en 1024x768 :(

En alweer een crash na een uurtje spelen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 15:12
Ik heb zojuist een epic bow gevonden, is er een manier om die bow bij een ander karakter van mij te krijgen? dus van mijn main char, naar mijn alt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:57:
Mja dat verzetten blijft bij mij wel werken. Eerst had ik alles max, en elke keer als ik crash zet ik weer alles wat lager om het spel werkende te krijgen. Nu speel ik al met alles op low en 1024x768 :(

En alweer een crash na een uurtje spelen :(
Illegaal of legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik heb dit ff op een andere pc gechecked en ja hoor de legale versie crashed niet en de andere wel weer :). Misschien is het gewoon een soort nieuwe StarForce :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:05:
[...]

idd, ik heb dit ff op een andere pc gechecked en ja hoor de legale versie crashed niet en de andere wel weer :). Misschien is het gewoon een soort nieuwe StarForce :o
De beveiliging is SecuROM, en de crashes worden veroorzaakt door een ander probleem. Ik zal dit hier maar eens kort beschrijven, dan zijn we meteen van de oorzaak af :)

De titanquest engine.dll file gebruikt multithreaded technieken, waardoor er 2 tot 5 processen op hetzelfde geheugenadres kunnen worden weggeschreven. Dit betekent dat sfx en gfx naar hetzelfde geheugenadres gaan, wat er soms tot leidt dat ze gemixed met elkaar worden. Dan crashed de game omdat de unpacker module die Titan Quest gebruikt niet multithreaded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Geweldig spel! Ik heb sinds gister de legal versie, en hij was het zeker waard :). Heb nu een level 12 Warfare/Earth mannetje. Geniaal met die fire enchanment op je zwaard samen met die combo bonus van warfare. Eg bij volle bak 70% dmg resistance en 68 dps =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Heb het spel ook. :P
Best wel leuk.
Maar kon met mijn X800GT alles op zijn hoogst maar kwam erachter dat hij telkens crashte bij special effects enzo.

Heb ik alles behalve texture detail op medium gezet en nu draait hij dus perfect.

Volgensmij komt dat, omdat dit spel geen verschil snapt tussen SM3.0 en SM2.0.
En dat als je alles op high zet dat hij dan gewoon SM3.0 functies wil gaan gebruiken en de ATI reeks ondersteund dat pas vanaf de X1000 reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ErikRedbeard schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:24:
Heb het spel ook. :P
Best wel leuk.
Maar kon met mijn X800GT alles op zijn hoogst maar kwam erachter dat hij telkens crashte bij special effects enzo.

Heb ik alles behalve texture detail op medium gezet en nu draait hij dus perfect.

Volgensmij komt dat, omdat dit spel geen verschil snapt tussen SM3.0 en SM2.0.
En dat als je alles op high zet dat hij dan gewoon SM3.0 functies wil gaan gebruiken en de ATI reeks ondersteund dat pas vanaf de X1000 reeks.
Check eens 3 posts hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:32:

Heb een beetje zitten kloten met de trainer.. zodra legale versie binnen is ga ik aan de gang :)

lijk net legolas alles bam bma bam dood, en dan ook nog eens multishot haha :d heerlijk spel

goed idee of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

FnF schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:48:
[...]

Check eens 3 posts hierboven :)
Geef mij de reden dan maar dat ik met een legale versie. Op high steeds crash en op medium settings helemaal niet.

Want dat staat er niet.

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRedbeard op 02-07-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ErikRedbeard schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:06:
[...]

Geef mij de reden dan maar dat ik met een legale versie. Op high steeds crash en op medium settings helemaal niet.

Want dat staat er niet.
Jawel, eens even goed lezen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:32:

Mooie combo, maar ik zou wel gaan kijken welke je als eerste pakt.
Want als je Hunter als eerste pakt heb je eigenlijk niet echt iets wat de beesten van je af houdt.
En als je Nature pakt krijg je het effect dat je zelf vooral healing doet.

Dus kies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

FnF schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:09:
[...]

Jawel, eens even goed lezen :*)
Ach ja kan ik het evengoed toch niet op high settings zetten. :(

Sorry voor de twee posts onder elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door ErikRedbeard op 02-07-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de editor is ook best leuk om een leveltje te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:09:
[...]

Mooie combo, maar ik zou wel gaan kijken welke je als eerste pakt.
Want als je Hunter als eerste pakt heb je eigenlijk niet echt iets wat de beesten van je af houdt.
En als je Nature pakt krijg je het effect dat je zelf vooral healing doet.

Dus kies goed.
Als ik eerst 6 punten ofzo in die wolven doe, daarna gewoon hunter. en overige weer in nature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
paar lvls omhoog. Poppetje ziet er nu minder bepanserd uit als aantal lvls geleden, maar tis toch best zware equipment :D

Afbeeldingslocatie: http://www.c-jochemsen.nl/poppetje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha de naam alleen al ; n44b,
voor de rest zeker leipe char.
vind alleen die uuh.. hoe noemen ze da? sokken wa minder :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
FnF schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:18:
De titanquest engine.dll file gebruikt multithreaded technieken, waardoor er 2 tot 5 processen op hetzelfde geheugenadres kunnen worden weggeschreven. Dit betekent dat sfx en gfx naar hetzelfde geheugenadres gaan, wat er soms tot leidt dat ze gemixed met elkaar worden. Dan crashed de game omdat de unpacker module die Titan Quest gebruikt niet multithreaded is.
Dit kan heel goed waar zijn. Ik heb nu mbv. een tooltje+batfile alle .arc (archive) files in de ..\Titan Quest\resources\ dir laten uitpakken zodat Titan Quest dit niet meer real-time in-game hoeft te doen, en sindsdien crasht TQ niet meer bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Haay schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:51:
[...]

Dit kan heel goed waar zijn. Ik heb nu mbv. een tooltje+batfile alle .arc (archive) files in de ..\Titan Quest\resources\ dir laten uitpakken zodat Titan Quest dit niet meer real-time in-game hoeft te doen, en sindsdien crasht TQ niet meer bij mij!
Zou je die misschien beschikbaar kunnen maken voor ons? :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk spel, ook verslavend :) Alleen toch wel jammer dat het spel nog al buggy is. Ik heb erg veel last van artifacts en tekst wat zo nu en dan niet goed weer gegeven wordt. Ik heb toch een beetje het idee dat het spel iets te snel op de markt is gebracht. Soms worden er bij mij gewoon textures weggelaten. En aan de drivers van de videokaart kan het niet liggen, want dat zijn de laatste officiele drivers van N'Vidia voor mijn Geforce 6800 GT. Hopelijk lost de komende patch deze problemen op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Angeloonie schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:58:
[...]Zou je die misschien beschikbaar kunnen maken voor ons? :)
http://rapidshare.de/file...anquest_unpacker.zip.html

Lees de .NFO voor instructies (openen met kladblok oid)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

heb het spel nog niet, maar heb alwel een fixed exe (niet in de zin van cracked, maar voor stabielere gameplay) van een of andere japanse programmeur, en nu deze fix :) Stabiliteit met de demo had ik al, dus het komt helemaal goed :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Ik mis toch echt een bank, ik weet dat je meer zakjes krijg. Maar ik ben het type dat een museum van rare items maakt 8)7

Is het mogelijk dat er ooit een bank mod ofzo komt.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ben dat uitpakken van alles nu aant proberen, hopen dat het beter is nu.

Sloop net die big guy in athene, moment dattie loot dropt crashed hij.
Ben toch echt van mening dat de eerste kill de beste loot dropt (ook de kisten) daarna had ik echt alleen maar gele troep... (raap ik al niet eens meer op, mits het ringen zijn... (nemen weinig ruimte in ;) ) )
balen dus, had graag paar nieuwe setitems gehad :(

Hmm, heb die stuff uitgepakt, binnen 5 minuten CTD.

Moeten de orginele, grote bestanden weg ofzo?

edit2
bestanden moeten blijven staan, anders ziet het er nog maffer uit :P

heb nog wel crashes btw...

trouwens perfecte farming run, op lvl 3 rebirth fountain pakken en dan snel boss killen, exit en loaden.
5 mins werk, en leuke loot (toch af en toe nog wel leuk spul van die boss, en staan zat kisten op de route om meer leuk spul te krijgen.)

[ Voor 38% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-07-2006 00:49 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 23:14

scorpie

Supra Addict

Probeer het even door al die bestanden in een aparte directory te zetten? Denk namelijk wel dat je dat moet doen (of verwijderen), anders gebruikt hij alsnog die bestanden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 09:43
meest irritante aan spel is, dat ik virtual mem aan moet zetten van hem, anders wil ie niet starten en die had ik net altijd uitstaan :(
Terwijl hij het toch echt niet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Uitpakken net getest, als ik na het uitpakken de ARC files verplaats/verwijder zijn de textures weg/corrupt dus net alsof hij de uitgepakte bestanden niet ziet terwijl ze toch echt op de juiste locatie staan.
Zet ik de ARC files terug dan crasht het spel weer, werkt hier dus niet..

Ik wacht wel tot mijn originele versie binnenkomt van cd-wow.. nog een paar daagjes denk ik :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
H3llsing schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:50:
Ik mis toch echt een bank, ik weet dat je meer zakjes krijg. Maar ik ben het type dat een museum van rare items maakt 8)7

Is het mogelijk dat er ooit een bank mod ofzo komt.
Paar pagina's terug is er een bericht van ironlore gepost dat ze dat in een van de volgende patches erin zouden zetten.

Ik heb eindelijk ook me derde bag erbij :P (lvl 30)

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Lord op 03-07-2006 00:55 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb het spel op de eerste difficulty uitgespeeld. Op level 29. Had op zich niet veel problemen, kost wel wat potions maar dan heb je ook wat :P

spoiler:
Op zich wel leuk einde. Vind het alleen jammer dat je aan het einde geen filmpje te zien kreeg. De achtergrondmuziek bij de eindcredits vond ik ook de sfeer een beetje verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Dan weet jij vast wel hoeveel ik nog te gaan heb. Ik zit atm in delphi.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Laatst online: 17:50
L3TUC3 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:58:
[...]

Haha, ik had de tutorial gelezen, dus dat wist ik net weer wel.

Iig, kijk maar.

[afbeelding]

Beetje zonde om ze niet te gebruiken. Misschien morgen.
Kijk, dat zijn de betere tips, dat wist ik nog niet. Heb al enige tijd wel 2 bags waarvan de 2e nu al ruime tijd vol zit met steentjes en amuletjes. Dit gaat heel veel ruimte bespraren! Thanx!

Hopelijk morgen pakketje van cdWOW. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Folkert op 03-07-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TepelStreeltje schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:05:
Sloop net die big guy in athene, moment dattie loot dropt crashed hij.
Ben toch echt van mening dat de eerste kill de beste loot dropt (ook de kisten) daarna had ik echt alleen maar gele troep... (raap ik al niet eens meer op, mits het ringen zijn... (nemen weinig ruimte in ;) ) )
balen dus, had graag paar nieuwe setitems gehad :(
Het is door Iron Lore al aangegeven dat de kans op speciale items bij de eerste keer dat je een boss doodt (en het openen van bijbehorende kist) VEEL hoger is dan de volgende keren.

Overigens doe ik dat inmiddels met m'n verste character ook, dat ik alleen nog de ringen en amuletten pak, omdat die een efficiente ruimte vs opbrengst verhouding hebben :P Speel liever door dan dat ik constant naar town moet portallen om weer loot te verkopen. Zal ik vast spijt van krijgen wanneer ik een heel mooi groen item bij de trader zie, voor een bedrag dat ik niet kan betalen! :D Eén van de developers had een keer op het forum verteld van toen hij TQ ging testen (interne test) dat hij bij de trader een rare amulet zag die hij niet kon betalen, maar wel met HELE goed mods er op, dus moest hij van characters van collega's geld 'lenen' zodat hij het toch kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:48:
[...]Eén van de developers had een keer op het forum verteld van toen hij TQ ging testen (interne test) dat hij bij de trader een rare amulet zag die hij niet kon betalen, maar wel met HELE goed mods er op, dus moest hij van characters van collega's geld 'lenen' zodat hij het toch kon kopen.
Over wat voor bedragen hebben we het dan?

Tot nu toe heb ik ook nog niets leuks gevonden bij de traders waarvan ik zou zeggen dat moet ik hebben. Ik denk dat ik ook vanaf nu ook alleen maar de kleine loot mee neem, dat scheelt een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:28:
Daar ben ik het niet mee eens. De Diablo wereld is bedacht en ontwikkeld door Blizzard. De Command & Conquer serie is slechts overgenomen en vervolgens om zeep geholpen. EA en Blizzard maken games op een totaal verschillende manier.
Uhm, nee, dat is niet waar. De Diablo wereld is bedacht door het toen nog onafhankelijke bedrijfje Condor, geleid door Max Schaefer, Erich Schaefer en David Brevik. Blizzard heeft vlak voor release (6 maanden om precies te zijn) van Diablo het bedrijf Condor overgenomen en het hernoemd tot Blizzard North.

Daarna heeft dezelfde groep mensen, met meer financiele middelen van Blizzard, Diablo 2 en LoD gemaakt. In 2003 is vrijwel de gehele creatieve kern van Blizzard North vanwege een conflict vertrokken om o.a. Flagship Studios en Castaway Entertainment op te richten.

Zelfs als Blizzard nog een Diablo 3 game maakt, dan is dat zonder de creatievelingen die juist verantwoordelijk waren voor ALLES wat Diablo 1 en Diablo 2 zo bijzonder maakten! En net als bij muziek (zanger/zangeres/band) of film (welke regisseur, welke acteurs) kijk ik bij games ook door welke PERSONEN het gemaakt wordt, en niet door elke publisher het uitgegeven wordt.

Zie de Wikipedia pagina hierover. En dit achtergrondartikel is ook erg interessant om te lezen...

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 03-07-2006 09:31 . Reden: achtergrondartikel toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vind het een beetje gejank hier over Crashes. Ten eerste.. toen WoW net uit was.. had IEDEREEN last van #132.. daar zeikte men ook over.. en paar patches.. ( stuk of 20 ) heb ik er af en toe nog steeds last van. Ik heb zelf eigenlijk nooit last van crashes met TQ. En vind het een prachtig spel ook al staat bij mij alles op MED. Kan alleen niet kiezen wat voor class ik wil spelen.

Heb nu weer een storm gast... nog steeds een lvl 12 warfare.. en een lvl 9 hunter..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Gelukkig heb ik met WoW zelden last gehad van crashes, bij TG wel, maar dat gaat hopelijk voorbij als ik de officiele heb (die ik vandaag ga plukken), zo niet dan is het wachten op een fix of de fix hierboven proberen als de betreffende persoon meer info wil geven
Gelukkig ook geen last van artifacts en dat soort crap, alleen last van een te trage vidcard... 6600GT TD.
Spel is en blijft uber, en ik weet zeker dat er een bank/stash mod komt op den duur, zeker omdat hier al een editor bij zit zal dat vrij vlot gaan !!!
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:53:
[...]

Over wat voor bedragen hebben we het dan?

Tot nu toe heb ik ook nog niets leuks gevonden bij de traders waarvan ik zou zeggen dat moet ik hebben. Ik denk dat ik ook vanaf nu ook alleen maar de kleine loot mee neem, dat scheelt een stuk.
Ik heb anders al meerdere malen uberspul gezien bij de heren verkopers ! Zelfs zo dat ik er echt LANG mee heb rond gelopen voordat ik ook maar iets marginaals beters vond ! Je hebt waarschijnlijk gewoon een beetje pech gehad :s

Als het goed is ligt het nu al in de shops !!! Had zaterdag helaas geen tijd, maar vandaag ga ik ervoor... Ook even de zomer special van de PC Gameplay meeplukken die sinds vandaag in de winkel zou moeten liggen !

[ Voor 39% gewijzigd door gabiballetje op 03-07-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ik had last van soms een soort van artifacts (was meer dat er een seconde even gele stukken door het beeld vlogen en dat de hele tijd maar door).
En ik crashte de hele tijd als ik alles op high zette (medium settings werkten goed).

Heb ik nu ff deze fix gebruikt waarbij je de .arc bestanden in de resource folder uitpakt.

Download
Let niet op de namen (heeft een of andere slimbo gemaakt).

Bij mij kan ik nadat ik alles heb uitgepakt gewoon alles op high zetten en de gele stukken komen ook niet meer.

Ik heb nu 1:30 uur gespeeld zonder crashes of artifacts.

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRedbeard op 03-07-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Die 6600 GT TD van jou is nie zo traag.. ik gebruik een normale 6600 GT. Doet het uitstekend. ga binnekort even mijn pc een schop geven en dan stap ik over naar Dual Core Pentium. 2 gb geheugen en een Gfors 7900 GTX.. dan kan ik wel weer even voorruit.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ErikRedbeard schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:36:
Ik had last van soms een soort van artifacts (was meer dat er een seconde even gele stukken door het beeld vlogen en dat de hele tijd maar door).
En ik crashte de hele tijd als ik alles op high zette (medium settings werkten goed).

Heb ik nu ff deze fix gebruikt waarbij je de .arc bestanden in de resource folder uitpakt.

Download

Bij mij kan ik nadat ik alles heb uitgepakt gewoon alles op high zetten en de gele stukken komen ook niet meer.

Ja, dat is dezelfde oplossing die ik ook gebruik, en bij mij heb ik sindsdien geen crash meer gehad. Maar het niet-crashen kan op zich ook liggen aan die twee bijgevoegde .dll's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op maandag 03 juli 2006 @ 02:35:
Dan weet jij vast wel hoeveel ik nog te gaan heb. Ik zit atm in delphi.
Je hebt 3 acts. Griekenland, Egypte en China.

Daarna doe je op Olympus de eindbattle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:09:
[...]

Je hebt 3 acts. Griekenland, Egypte en China.

Daarna doe je op Olympus de eindbattle.
Ik zit net in Egypte en ben lvl 21. Jij heb het spel uitgespeeld met lvl 29.
De lvl's gaan natuurlijk steeds langzamer omhoog omdat je steeds meer exp nodig heb (?)
Maar goed ik kan er vanuit gaan dat ik nog niet op de helft ben van het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:25:
[...]

Ik zit net in Egypte en ben lvl 21. Jij heb het spel uitgespeeld met lvl 29.
De lvl's gaan natuurlijk steeds langzamer omhoog omdat je steeds meer exp nodig heb (?)
Maar goed ik kan er vanuit gaan dat ik nog niet op de helft ben van het spel :D
Ik moet zeggen dat ik het laatste stuk redelijk gerushed heb ja. Maar heb geen enkele moeite gehad, dus blijkbaar was mijn char er sterk genoeg voor.

Verder heb ik ook bijna alle sidequests gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik een lvl 14 assasin en kom niet door die Quest met die 3 vage slangachtige beesten in die grot (volgens de quest veranderen ze je in steen :P)
Hoop dat ik het zo duidelijk uitleg :)
Elke keer als ik daar binnenkom ga ik echt keeeeeiiiihard dood :X
Ook erg jammer dat je die deuren niet meer uit kan als je eenmaal binnen bent.
Heeft iemand nog tips om deze beesten te verslaan?

Heb al geprobeerd met pijl en boog wegrennen steeds en de af en toe schieten... maar dit haalt echt heeeeel weinig leven van ze af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
toetje --> Poison --> lifesteal --> poison bla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ff vraagje richting loempia,

Ben je al begonnen met 2e moeilijkheids graad? is het zo dat hier ook "exceptional" items beschikbaar zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:36:

Download

Dit is een garantie dat ik als dit gebruik dat het wat beter draait, dat wil zeggen zonder textures e.d. worden weg gelaten :?

En waar moet ik dat bestand naar toe verwijzen als ik ga uitpakkken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:17:
[...]

Dit is een garantie dat ik als dit gebruik dat het wat beter draait, dat wil zeggen zonder textures e.d. worden weg gelaten :?

En waar moet ik dat bestand naar toe verwijzen als ik ga uitpakkken :?
Gewoon de .info openen met kladblok ofzo en lezen wat er staat.

En er is al gezegd dat sommige hiermee nog steeds crashes hebben en bij anderen helpt het wel.

Je moet het proberen om te weten of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:45:
Momenteel ben ik een lvl 14 assasin en kom niet door die Quest met die 3 vage slangachtige beesten in die grot (volgens de quest veranderen ze je in steen :P)

Heb al geprobeerd met pijl en boog wegrennen steeds en de af en toe schieten... maar dit haalt echt heeeeel weinig leven van ze af :/
spoiler:
een van de 3 healed (de rechter) andere is magic, andere is melee, kortom, nuke de healer ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:45:

spoiler:
Gorgons heeten die beesten en inderdaad ze zijn heel vervelend. Het probleem met Gorgons is dat ze elkaar lopen te healen. Ik ben een Oracle, dus ik zit ook meestal op afstand. De tactiek is vrij simpel maar effectief. Er zijn 2 boogschutters en 1 met een speer. Zorg dat je eerst de boogschutters dood. Die doen ook het minste damage. Om uit de buurt te blijven van de speer gast, zorg dat je rondjes rent om een afgrond. Na de twee boogschutters de speer gast afmaken.

In steen wprdt je niet veranderd, maar ze kunnen je wel stunnen, gewoon rond blijven rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 15:35
ik kon ze gewoon 1 voor 1 pullen en killen, geen enkel probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik kwam die kamer binnen en mijn lich had er 1 (toevallig (of gewoon goeie AI?) die ene die je volgens de spoilers als eerste moet doen) in no time koud (heb verreweg het grootste deel van m'n punten in de lich gestopt), toen ik met de tweede bezig was heeft lich nummer 3 koud gemaakt...
Volgende keer neem ik zeker géén spirit, want als er 10 vijanden aankomen dan heeft lich er 4 koud voor ik er ben en van de andere 6 maakt hij er ook 3 a 4 koud... zit ik dan met m'n andere master: warfare..... :( Die heb ik trouwens alleen genomen voor Dual Wield, ik vond net voor ik naar 8 levelde een tweede blauwe weapon. Heb nu een zwaard en een cleaver, vond 't zonde om die weg te doen. Heb wel al een paar blauwe scheen en polsdingen weggedaan, ik vindt maar geen beteren...
Ben nu level 18 en kom net athene binnen gewandeld. Ga voor ik naar act 2 ga denk ik ook maar eens levelen en farmen, kijken of ik nog een set compleet kan krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-07-2006 13:17 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
AllSeeyinEye schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:58:
Ik kwam die kamer binnen en mijn lich had er 1 (toevallig (of gewoon goeie AI?) die ene die je volgens de spoilers als eerste moet doen) in no time koud (heb verreweg het grootste deel van m'n punten in de lich gestopt), toen ik met de tweede bezig was heeft lich nummer 3 koud gemaakt...
Volgende keer neem ik zeker géén spirit, want als er 10 vijanden aankomen dan heeft lich er 4 koud voor ik er ben en van de andere 6 maakt hij er ook 3 a 4 koud... zit ik dan met m'n andere master: warfare..... :(
Ben nu level 18 en kom net athene binnen gewandeld. Ga voor ik naar act 2 ga denk ik ook maar eens levelen en farmen, kijken of ik nog een set compleet kan krijgen.
de balance is echt ver te zoeken in deze game :) ik ben puur warfare dual wield en gebruik ca 15 t/m 25 hp potions per dungeon, draag ook 100 hp potions op zak anders ben ik echt kansloos :) Een vriend van mij daarin tegen rushed overal door heen met ze lichting storm (meteen alle mobs dood), zal nog wel een patch of 10 uitkomen voordat pvp echt leuk wordt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 19:42
Vond die Gorgons tot nu toe het makkelijkste van alle grote vijanden. Liep met een Core Dweller en Lich King en ze gingen zo plat. Moet alleen uitkijken dat je niet zelf als eerste schiet, dan komen ze op jou af en dat is niet fijn als spellcaster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
evilpin0 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:13:
[...]

de balance is echt ver te zoeken in deze game :) ik ben puur warfare dual wield en gebruik ca 15 t/m 25 hp potions per dungeon, draag ook 100 hp potions op zak anders ben ik echt kansloos :) Een vriend van mij daarin tegen rushed overal door heen met ze lichting storm (meteen alle mobs dood), zal nog wel een patch of 10 uitkomen voordat pvp echt leuk wordt
Inderdaad, bij mij hetzelfde geval, ook dualwield en ik moet ook de ene healthpotion na de andere binnenkappen.... Heb nochtans twee bijlen met life leech....maar dat is echt wel crap -> 33points over 3 seconds... hah.... 66 points samen dus, terwijl m'n life momenteel op 1700 staat! 8)7

Wat is eigenlijk het verschil tussen life leech '33 points over 3 seconds' & '+24% life leech'?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Hier cool filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=6122310201655070144
Speelt met Storm + Nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

evilpin0 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:13:

de balance is echt ver te zoeken in deze game :) ik ben puur warfare dual wield en gebruik ca 15 t/m 25 hp potions per dungeon, draag ook 100 hp potions op zak anders ben ik echt kansloos :)
Als mijn health half leeg is, dan doe ik life steal en dat killed 4 nmy's en mijn balk is vol. Bij een level boss kost 'm dat een kwart van z'n balk.

Ben benieuwd als hoe een spirit master met een volledig ontwikkelde lich en volledig ontwikkelde life steal het PvP doet !!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
idd kewl :)
eindbaas zo verslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Tsjeezes....belachelijk gemakkelijk...Vanavond direct eerst naar winkel voor legale versie, kan ik direct een nieuw karakter aanmaken.... als ik met m'n huidig karakter dual wield warfare & earth lvl 26 in zelfde level zou spelen, zie ik zwaar af :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik club er anders lekke rop los met mijn warfare knakkertje. Dat ik wat pots moet pompen boeit me niet, want ik rag alles zo neer :z. Vooral als je meerdere enemies tegelijk slasht. Ik heb warfare nu op max(Die linker balk). Ik ga atackspeed maxen en die arc atack voor max 3 enemies. Dat wordt geheid feest >:).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ben op titanquest.net in het Spoilers subforum aan het lezen over boss encounters in Epic en Legendary. Wow, dat ziet er heftig uit! Dat wordt vaak wegrennen, of als je pech hebt boss monsters die een one-hit kill op jouw character doen...

Mooie uitdagingen dus, voor na Normal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Moet zelf ook nog wel enigszins tunen denk ik. Mijn character is wel redelijk ok maar denk dat ik het ook niet echt lang overleef tegen de echte brute monsters. Heb zelf Earth en Storm en ik moet echt beide masteries behoorlijk oppompen om bij te blijven. Core dweller nu op 8/12 met lightning bolt op 12/12. Verder nog wel Earth Enchantment redelijk opgevoerd voor de close combat. Daar red ik het voorlopig wel mee.
Maar moet echt de chain lightning hebben!!! Alle punten gaan nu naar Storm.

[ Voor 9% gewijzigd door Folkert op 03-07-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
zitten er nog andere verschillen tussen de moeilijkheidsgraden dan alleen sterkere tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
technoaddict schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:14:
zitten er nog andere verschillen tussen de moeilijkheidsgraden dan alleen sterkere tegenstanders?
  • Sterke tegenstanders
  • Meer tegenstanders
  • Mooiere wapens
  • Meer enchantments
  • ...
Gister overigens weer opeen gekilled door die gele wormpjes!!! aaaargh. Meer mensen problemen met deze gele slijmballen? Die grote(grijze) en spuwende hele kleintjes maken niet zoveel uit maar als die middelmatige gaan bijten ben je direct 1/3 van je health kwijt. ga ze nu met mijn boog te lijf, dat scheelt wel heel veel. Ze zijn niet zo snel gelukkig.

[ Voor 48% gewijzigd door Folkert op 03-07-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Folkert schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:16:

Gister overigens weer opeen gekilled door die gele wormpjes!!! aaaargh. Meer mensen problemen met deze gele slijmballen? Die grote(grijze) en spuwende hele kleintjes maken niet zoveel uit maar als die middelmatige gaan bijten ben je direct 1/3 van je health kwijt. ga ze nu met mijn boog te lijf, dat scheelt wel heel veel. Ze zijn niet zo snel gelukkig.
Kan het kloppen dat je die pas na Athene tegen gaat komen? 't zegt mij namelijk niets, of ik heb er zo weinig moeite mee dat 't me niet bijgebleven is...

Daar vind ik er trouwens ook teveel van: blauwe bogen... Heb er inmiddels al 2 verkocht en blijf met eentje zitten (die doet ook lightning damage). Ik moet alleen nog een blauwe armor en een blauwe helm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik heb atm maar 1 mastery (warfare) opzich zou ik op elk moment een nieuwe mastery er bij kunnen pakken en alle punten terug kopen uit warfare en die allemaal in de nieuwe gooien.
misschien dat je 8 puntjes overhoud, maar dodge is bijv altijd handig ;)

denk dat ik dat maares ge proberen :P
back gewoon men savegame up, dat wanneer het fout mocht gaan, ik niet alles kwijt ben :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
Folkert schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:16:
Ik gebruik altijd me Core Dweller, zo'n beetje maxed out en eindbazen kunnen hem niet doodmaken (hij doet zelf niet zoveel dmg maar de provoke is handig, goede tank) maar als ik van die wormen tegenkom is ie echt binnen no-time dood :S

10100111001

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.