Ben u een tijdje bezig met een Nature/Defence (guardian) en dat gaat best lekker, zit nu op 28. M'n wolfjes en nymph hebben tot nu toe weinig last van de meeste mobs (behalve die vervelende crypt etters in egypte) en ze zijn erg handig voor bosses. In principe ren ik rondjes en heal ik mijn summons die de baas aan zn enkels bijten. Nog een truc voor de mede Naturalisten, zoek eens een mastery shrine op, dan kan je 3 (!) level 20 wolven summonen. Die vreten echt alles op.
Alleen draait het hier ongelofelijk onstabiel, knal er om de haverklap uit en het is echt compleet willekeurig. Ik sta stil en t crasht, ik vecht en ik crash, ik loop en t crasht, loop een stad in en crash, pak een item en crash. Apart programeren van de heren van Iron Lore? Lijkt een beetje op fout geheugenbeheer.
In ieder geval, het mag de pret niet drukken en ik hak me lekker door het spel heen. Ben net in het verre oosten beland.
Alleen draait het hier ongelofelijk onstabiel, knal er om de haverklap uit en het is echt compleet willekeurig. Ik sta stil en t crasht, ik vecht en ik crash, ik loop en t crasht, loop een stad in en crash, pak een item en crash. Apart programeren van de heren van Iron Lore? Lijkt een beetje op fout geheugenbeheer.
In ieder geval, het mag de pret niet drukken en ik hak me lekker door het spel heen. Ben net in het verre oosten beland.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way