[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Heya ik heb ook weer even een vraagje. Ik wil een plane voor de helft 100% transparant maken. Maar hij is altijd zichtbaar, hij is zeg maar 5% zichtbaar nog. Hoe kan ik m volop onzichtbaar maken?
Selfillum. en speculair zooi staat allemaal uit.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:30
XLerator schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:26:
Heya ik heb ook weer even een vraagje. Ik wil een plane voor de helft 100% transparant maken. Maar hij is altijd zichtbaar, hij is zeg maar 5% zichtbaar nog. Hoe kan ik m volop onzichtbaar maken?
Selfillum. en speculair zooi staat allemaal uit.
Doe je het via een opacity map? Weet je cker dat ie 100% zwart of wit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:21:
Een paar low res gebouwtjes die ik gemoddeld heb om in Open Scene Graph te importeren

[afbeelding]
Wow, dat ziet er goed uit. Ik bekeek net even je site en dat ziet er allemaal heel goed uit! Ik werk zelf bij een architecten bureau (nu nog als bijbaantje) en daar werken ze wel aardig wat met sketchup. Dat proggie heb ik al aardig onder de knie maar is ook heel makkelijk :) . Ik wil me ook zeker gaan verdiepen in het echte werk. Ik zit alleen nog even te kijken met welk programma ik zal beginnen. Cinema 4D sprak mij wel aardig aan omdat deze toch wel redelijk gebruikers vriendelijk is.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

@ Lefty_38

Thanx :) , ik doe bouwkunde op de TU in eindhoven en daar gebruiken we 3d studio max en VIZ (ook sketchup overigens); daar heb ik deze plaatjes okee mee gemaakt.
Wel relaxed bijbaantje bij architectenbureau lijkt me, wat mag je daar doen?

Zo is me modelletje er trouwens realtime in OSG uit komen te zien

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/huisje1-2_OSG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Neejoh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:31:
[...]
Kan nog wel eens lastig worden.
Je zet muur op z'n uiteindelijke plaats. Vervolgens zul je een birthscript moeten hebben/maken die per "piece" van je muur een particle er in plaatst en deze vervolgens als geometry weergeeft in de viewport/render (dus je originele pieces kun je hiden).
Je zult vervolgens met een find target best ver moeten komen denk ik. Misschien denk ik te moeilijk, maar dit is de manier waar ik het op zou doen.

[edit]
Forget that last part, ben nu even bezig met voorbeeldje, alleen moet ik even uitvinden hoe je achterwaards kan renderen :o In de viewport speelt hij hem wel achterwaards af maar volgens de help kan de renderer dat niet... Result will follow :)
[edit2]
* Scipionyx *
[edit3]
sjalllaaalaaaaa edit3 :z

[afbeelding]
movie
MAX8 file

Dit is wat je bedoelde, right?
toon volledige bericht
Haha, ja dat is idd wat ik bedoelde. Bedankt voor je files/moeite. :) Ben zelf inmiddels ook al aardig ver. Maar helaas zijn de plannen beetje omgegooid (leuk he CMD docenten :P )

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Laatst online: 25-11-2024
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:15:
@ Lefty_38

Thanx :) , ik doe bouwkunde op de TU in eindhoven en daar gebruiken we 3d studio max en VIZ (ook sketchup overigens); daar heb ik deze plaatjes okee mee gemaakt.

[afbeelding]
Ik doe MTS bouwkunde :P Wel even een verschil met de TU hehe. Maar ik heb een half jaar stage gelopen bij B&O Architecten en werk daar nu nog 1 dag in de week (mts kan makkelijk in 4 dagen per week ;) ).

Wat ik daar zoal mag doen:
- Bestaande toestand inmeten (ze verbouwen veel boederijen).
- Die zelfde bestaande toestand tekenen.
- Het ontwerp van de architect daarna tekenen.
- En de werktekeningen + RTB voor de gemeente maken.

Het is echt ideaal daar voor mij omdat ze dus veel boederijen verbouwen. Dat zijn relatief makkelijke projecten waar je als stagiair heel goed mee aan de slag kan. Verder heb ik ook nog een appartementen complex in sketchup getekent voor hun. Dat is tot nu toe het leukste werk vind ik.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

ik heb hier nu even die bloedcellen tutorial gedaan, maar nu is mijn vraag hoe ik nu veel bloedcellen in 1 scene kan steken, zonder te hoeven copy-pasten. Met array gaat het niet want ziet het er veel te gerangschikt uit. Het moet meer random zijn, iemand een idee?

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
in de gras-tutorial wordt dat duidelijk uitgelegd hoe je arrays gerandomized krijgt (sprietjes ;) )

edit:

http://www.suurland.com/tut_grass/tutorial_grass_r3.htm

[ Voor 27% gewijzigd door indexample op 30-05-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

hmm ziet er naar uit dat dit niet erg bruikbaar is voor mijn doel. Ik wil ze gewoon random plaatsne in men scene ook in de hoogt, bij dat gras werden ze op ene of andere methode aan een grodnvlak gekoppeld en dan verdeeld.

[ Voor 117% gewijzigd door Lima op 30-05-2006 17:27 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 23:11
intake gesprek gehad :D
ze waren positief, over 2 weken de uitslag, ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
L i m a schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:20:
hmm ziet er naar uit dat dit niet erg bruikbaar is voor mijn doel. Ik wil ze gewoon random plaatsne in men scene ook in de hoogt, bij dat gras werden ze op ene of andere methode aan een grodnvlak gekoppeld en dan verdeeld.
"Scatter" al geprobeerd? Is dacht ik nogal uitgebreid..

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Scipionyx schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:24:
[...]

Haha, ja dat is idd wat ik bedoelde. Bedankt voor je files/moeite. :) Ben zelf inmiddels ook al aardig ver. Maar helaas zijn de plannen beetje omgegooid (leuk he CMD docenten :P )
Hehe, ze kunnen hier en daar nog wel eens wazig zijn jah O-)
En geen probleem, gister X-men 3 gezien dus de vingertoppen jeuken weer om met PFlow aan de slag te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

ok ik heb dat scatter ding gevonden.. nu er nog mee leren werken :p

[ Voor 234% gewijzigd door Lima op 30-05-2006 17:49 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:01

Multensor

wtf

Ik heb na een hele tijd stoppen maar weer eens 3dsmax geinstalled alleen nu heb ik eenzelfde probleem als vroeger maar ik heb geen idee meer hoe ik het opgelost moet krijgen 8)7.
Het probleem is dat ik alle 'tri's' nu zie dus als ik in top-view naar een kubus kijk dan zie ik dat hij uit 2 driehoeken is opgebouwd.
Ik wil dus neit alle tri's zien maar gewoon de polygonen.

(excuus als ik de termen verkeerd gebruik maar het is alweer een tijdje geleden :P)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Je voorwerp converten naar een editable poly in plaats van een editable mesh?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 07:35
Alweer een nieuw projectje, momenteel word er een .MOV bestand gerenderd die al veeel completer is.

Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/9642/turbine14yz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Multensor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:42:
Ik heb na een hele tijd stoppen maar weer eens 3dsmax geinstalled alleen nu heb ik eenzelfde probleem als vroeger maar ik heb geen idee meer hoe ik het opgelost moet krijgen 8)7.
Het probleem is dat ik alle 'tri's' nu zie dus als ik in top-view naar een kubus kijk dan zie ik dat hij uit 2 driehoeken is opgebouwd.

(excuus als ik de termen verkeerd gebruik maar het is alweer een tijdje geleden :P)
openGL driver gebruiken denk ik, heb alle mogelijk opties afgezocht, en icm deze driver was het niet eens instelbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

ok, het is me nu gelukt om de bloedcellen met scatter random te verdelen in een bepaalde box, maar hij draait ze niet, dus nu zijn alle bloedcellen evenwijdig aan elkaar, zal straks miss even een screen posten.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 11:36

Acid_Burn

uhuh

Probeer het eens met particle systems, superspray bijvoorbeeld. Kan je met instanced objected werken die je random laat roteren.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:15:
@ Lefty_38

[afbeelding]
Dat OSG staat voor OpenSceneGraph? Ziet er op zich wel interessant uit, maar is daar beetje handig mee te werken? Belichting is realtime of met texture-baking? Ik houd me aanbevolen voor meer info :)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Multensor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:42:

Display All Triangle Edges uitzetten bij je videokaart settings in 3d max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

robin222 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:36:
[...]

Display All Triangle Edges uitzetten bij je videokaart settings in 3d max.
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zit die ? :)
Heb net 10 minuten zitten zoeken in max maar kon nergens iets van vidkaart settings vinden (max 8 btw)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
Multensor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:45:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zit die ? :)
Heb net 10 minuten zitten zoeken in max maar kon nergens iets van vidkaart settings vinden (max 8 btw)
Ga je naar boven aan customize en dan preference en dan viewport en dan staat links beneden configure driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Laatst online: 12:20
Vandaag weer is verder gegaan met me huisje :

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/7318/lost96em.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-07 14:37
Schuey schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:26:
intake gesprek gehad :D
ze waren positief, over 2 weken de uitslag, ben zeer benieuwd :)
wáár (of bij wat) heb je een intake gesprek gehad? :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

robin222 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:52:
[...]

Ga je naar boven aan customize en dan preference en dan viewport en dan staat links beneden configure driver.
Ok thnx nu ben ik begonnen aan de audi a3 tutorial alleen stuti ik op het probleem dat mijn materials heel erg lelijk worden als ik in zoom (zie plaatje):
Plaatje1

Die kerel op de video heeft dat niet en ik heb precies gedaan wat er verteld werd dus dat zal het niet zijn. Ik dnek dus dat er een inmstelling niet helemaal goed staat ofzo. Iemand ideetje?

[ Voor 4% gewijzigd door Multensor op 31-05-2006 00:14 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe MTS bouwkunde Wel even een verschil met de TU hehe. Maar ik heb een half jaar stage gelopen bij B&O Architecten en werk daar nu nog 1 dag in de week (mts kan makkelijk in 4 dagen per week ).
Ahh ja Universiteit is ook niet alles hoor, zoiezo feit dat je maar 3 maanden stage loopt tijdens je 5 jaar studie is best waardeloos, en dan nog wordt je vaak alleen in een kamertje gezet voor suf onderzoekje ofzo (van praktijk leer je toch het meeste vind ik).

En ook mooi opstapje naar (bij)baan, ik heb bijbaantje bij de edah (op wat losse 3d klusjes na dan) dus dat zegt ook al genoeg :+

@dexter:

Staat inderdaad voor Open Scene Graph, en belichting (schaduw) effecten zijn met texture baking gedaan. OSG kan wel belichting realtime doen (tot bepaald aantal lampen geloof ik) maar schaduwen enzo niet.

Anders moet je maar eens op vloer 9 bij bouwinformatica langslopen daar hebben ze ook een ''doos'' staan om 3D model mooi rondom op 4 schermen te projecteren (in realtime m.b.v. OSG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 11:36

Acid_Burn

uhuh

Multensor schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:12:
[...]

Ok thnx nu ben ik begonnen aan de audi a3 tutorial alleen stuti ik op het probleem dat mijn materials heel erg lelijk worden als ik in zoom (zie plaatje):
Plaatje1

Die kerel op de video heeft dat niet en ik heb precies gedaan wat er verteld werd dus dat zal het niet zijn. Ik dnek dus dat er een inmstelling niet helemaal goed staat ofzo. Iemand ideetje?
Customize->preferences->viewports->configure driver-> match bitmap as close as possible.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Menesis schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:09:
[...]

wáár (of bij wat) heb je een intake gesprek gehad? :D
zoals eerder in dit topic vermeld, international games architecture and design in breda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Schuey schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:22:
[...]

zoals eerder in dit topic vermeld, international games architecture and design in breda :)
Nice.
Gefeliciteerd :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hoho eerst nog eens de brief afwachten :D

edit:
ja was het maar zon feest :D
er is dik 200 man ingeschreven, en er is plek voor 120 man, 60 per stroming. Van die 120, willen ze ook nog eens 50% tijdens het eerste jaar kwijt, deze studie wordt geen makkie :)

[ Voor 87% gewijzigd door Schuey op 31-05-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
My bad. Ik las dat je al aangenomen was :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

@Marc1023: vloer 9...damn...Ik vind vloer 7 vaak al hoog zat (ga meestal met de trap, da's gezond?), maar zal wel eens kijken. Ben daar volgens mij alleen nog maar geweest voor het nog iets spectaculairdere uitzicht over Eindhoven. Maar goed..zal morgen eens langslopen.

Spelen met OSG wordt denk ik iets voor na mijn afstuderen :)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Laatst online: 08-01 15:49
Neejoh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:31:
[...]
Kan nog wel eens lastig worden.
Je zet muur op z'n uiteindelijke plaats. Vervolgens zul je een birthscript moeten hebben/maken die per "piece" van je muur een particle er in plaatst en deze vervolgens als geometry weergeeft in de viewport/render (dus je originele pieces kun je hiden).
Je zult vervolgens met een find target best ver moeten komen denk ik. Misschien denk ik te moeilijk, maar dit is de manier waar ik het op zou doen.

[edit]
Forget that last part, ben nu even bezig met voorbeeldje, alleen moet ik even uitvinden hoe je achterwaards kan renderen :o In de viewport speelt hij hem wel achterwaards af maar volgens de help kan de renderer dat niet... Result will follow :)
[edit2]
* fommes *
[edit3]
sjalllaaalaaaaa edit3 :z

[afbeelding]
movie
MAX8 file

Dit is wat je bedoelde, right?
toon volledige bericht
Ik vroeg me af of je hier ook toevallig een tutorialtje van heb ? of een tutorialtje over die pfsource? (heb ik echt nog nooit gebruik ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Hmm, zat er al aan te denken om hier een tutorial over te maken, dus ga er maar van uit dat ik hem in een weekje tijd klaar heb oid? Moet even kijken wanneer dit het beste uitkomt en of ik een videotutorial maak of text/images :P
Voor nu, druk op sneltoets "6" en kijk eens wat rond in het PFlow dialog :)

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 31-05-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Updatetje van mijn kant:
Vandaag aan de achterkant begonnen

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/wire5m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Zo mijn rembrandt atelier is af :)

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/6241/render106hy.jpg

Mannetje is een beetje lachwekkend maar ik kon niks beters krijgen met nog maar 1 dag voordat het af moet zijn en op het eerste gezicht ziet het er redelijk uit en mijn ''leraar'' weet er toch geen fuck van dus die vind alles wel best.

Zijn er nog dingen die ik zou moeten veranderen? en wat vinden jullie van het geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
veel beter als wat het was :)
alleen zou ik het vuur wat proberen aan te passen, en misschien de rechtervoet van onze schilder wat naar rechts draaien. Misschien ergens een paar kaars standaarden met kaarsen erin wegzetten oid,verder vind ik em wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:40:
Zo mijn rembrandt atelier is af :)

[afbeelding]

Mannetje is een beetje lachwekkend maar ik kon niks beters krijgen met nog maar 1 dag voordat het af moet zijn en op het eerste gezicht ziet het er redelijk uit en mijn ''leraar'' weet er toch geen fuck van dus die vind alles wel best.

Zijn er nog dingen die ik zou moeten veranderen? en wat vinden jullie van het geheel?
ja het vuur; ik denk dat je de flame size moet verkleinen en meer flame detail moet doen en eventueel de regularity naar beneden (en de sphere weer wat groter maken)
Ver is het idd stukken beter dan eerst :)

[ Voor 5% gewijzigd door Menesis op 31-05-2006 21:14 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
Neejoh schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:16:
Hmm, zat er al aan te denken om hier een tutorial over te maken, dus ga er maar van uit dat ik hem in een weekje tijd klaar heb oid? Moet even kijken wanneer dit het beste uitkomt en of ik een videotutorial maak of text/images :P
Voor nu, druk op sneltoets "6" en kijk eens wat rond in het PFlow dialog :)
Dat zou ik erg op prijs stellen, ik ga maar eens rondkijken in die dialog misschien wordt ik er nog wijzer van :)
In ieder geval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

OMG .. ik was beetje door dit topic heen aan het bladeren .. en me mond viel iedere keer weer open van wat jullie kunnen maken!
Echt .. prachtig allemaal .. mijn complimenten!

Nu wil ik dit ook wel eens gaan doen, en dan bijv wapens namaken. AK-47, Pijl en Boog etc etc.
Welke programma is daar makkelijk voor, en vooral voor een beginner!

Nogmaals mijn complimenten voor jullie creaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-07 10:16
Anoniem: 166975 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:11:
OMG .. ik was beetje door dit topic heen aan het bladeren .. en me mond viel iedere keer weer open van wat jullie kunnen maken!
Echt .. prachtig allemaal .. mijn complimenten!

Nu wil ik dit ook wel eens gaan doen, en dan bijv wapens namaken. AK-47, Pijl en Boog etc etc.
Welke programma is daar makkelijk voor, en vooral voor een beginner!

Nogmaals mijn complimenten voor jullie creaties!
Vrijwel elk 3D programma is hier geschikt voor. In de startpost staan veel 3D-programma's op een rijtje, met hun voor- en nadelen. Tevens staan er een aantal tutorial-sites genoemd, hier moet je een eind mee kunnen komen.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gekozen voor Maya.
Zal er morgen eens mee aan de gang gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-07 13:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ff offtopic; ik betwijfel serieus hoeveel goed volk van die gamesopleiding af gaat komen... qua modellers vast impressive though.. maar wat de rest betreft, I dunno... heb er iig m'n twijfels bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176113

Zitten mooie dingen tussen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Maya maar ik moet zeggen ik heb er nog niet veel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176113 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:48:
Zitten mooie dingen tussen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Maya maar ik moet zeggen ik heb er nog niet veel geprobeerd.
Ga het nu eens installeren en kijken of we eruit kunnen komen.
Zal zo eens een hele simpele tutorial opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157137

Ik ga binnekort beginnen aan de opleiding industrieel ontwerpen. Ik hoop zelf al in de vakantie te kunnen beginnen met solidworks. Ik kijk er naar uit. Mijn grootste interesses liggen op autogebied. In me vrije tijd wordt het dus vooral veel wagens ontwerpen.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik aan tutorials voor solidworks kan komen of heeft iemand misschien een tutorial thuis liggen?? Solidworks is meer een Cad programma, maar je kunt er mooie dingen mee doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 01-06-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
apNia schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:35:
ff offtopic; ik betwijfel serieus hoeveel goed volk van die gamesopleiding af gaat komen... qua modellers vast impressive though.. maar wat de rest betreft, I dunno... heb er iig m'n twijfels bij..
only one way to find out ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 157137 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:54:
Ik ga binnekort beginnen aan de opleiding industrieel ontwerpen. Ik hoop zelf al in de vakantie te kunnen beginnen met solidworks. Ik kijk er naar uit. Mijn grootste interesses liggen op autogebied. In me vrije tijd wordt het dus vooral veel wagens ontwerpen.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik aan tutorials voor solidworks kan komen of heeft iemand misschien een tutorial thuis liggen?? Solidworks is meer een Cad programma, maar je kunt er mooie dingen mee doen.
ga je het aan de TUDelft studeren? Zo ja dan kun je daar een gratis studentenversie downloaden. Verder weet ik niet of het handig is om auto's te ontwerpen met solidworks. Het kan wel maar is vrij vervelend denk ik zo. Zolang je alleen plaatjes wilt renderen van bedachte auto's kun je beter 3D Studio Max of Maya gebruiken.

(stukje verkeerd gelezen)

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 01-06-2006 15:09 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Anoniem: 157137 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:54:

Ik heb wel twee dictaten (tutorials in boekvorm eigenlijk) liggen van de UT die je wel tegen een kleine vergoeding van me mag overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145272

object waar ik momenteel aan bezig ben...

Afbeeldingslocatie: http://www.doylledesign.com/Screens/MP_diesel/cpanel1.jpg

ben vooral bezig met de normal map atm, texture is nog zeer hard work in progress. Bedoeling is dat hij een naar UED gaat, en dat de lampjes mooi knipperen...

alles samen 208 poly's.

doylle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Ik weet niet of het hier al langs was gekomen maar de Blender short "Elephants dream" is inmiddels ook in zijn geheel te downloaden. Is een geheel open source projectje geweest in samenwerking met andere open source software developers.

Link: http://www.elephantsdream.org/

Loopt trouwens ook een draadje over in de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Anoniem: 166975 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:34:
[...]

Ga het nu eens installeren en kijken of we eruit kunnen komen.
Zal zo eens een hele simpele tutorial opzoeken.
Ik raad je aan om in de help-file te beginnen. "Getting started" e.d. Beetje bekend raken met waar welke knoppen zitten e.d. Dat maakt het voor jezelf makkelijker als je straks tutorials gaat maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sdomburg schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:13:
[...]

Ik heb wel twee dictaten (tutorials in boekvorm eigenlijk) liggen van de UT die je wel tegen een kleine vergoeding van me mag overnemen.
Hoe oud zijn de dictaten?

@ Menesis
Dat weet ik al. Ik heb het ook al geinstalleerd staan. Alleen beetje lastig om wat van te snappen.
Ik ben al eerstejaars student technische informatica, maar vind er geen zak aan. Ik ga dus switchen. Vandaar dat ik het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sdomburg schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:13:
[...]

@ Menesis
Dat weet ik al. Ik heb het ook al geinstalleerd staan. Alleen beetje lastig om wat van te snappen.
Ik ben al eerstejaars student technische informatica, maar vind er geen zak aan. Ik ga dus switchen. Vandaar dat ik het weet.

Dubbel. Excuses.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 01-06-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:13:
Ik weet niet of het hier al langs was gekomen maar de Blender short "Elephants dream" is inmiddels ook in zijn geheel te downloaden. Is een geheel open source projectje geweest in samenwerking met andere open source software developers.

Ik vond er geen zak aan. Geef mij maar de nieuwe film van Pixar: Cars :*)

Afbeeldingslocatie: http://ajmerphull.com/blog/images/pixar_cars.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 01-06-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Anoniem: 157137 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:39:
[...]

@ Menesis
Deel 1 is van collegejaar 2003-2004 en deel 2 is van collegejaar 2004-2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 157137 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:42:
[...]

Ik vond er geen zak aan. Geef mij maar de nieuwe film van Pixar: Cars :*)

[afbeelding]
Met ^^
Net ook even gedownload. Heb em na 4 min maar weer afgezet. Ik vond em eerlijk gezegd niks aan.
* Chester zag niet 'what all the fuss was about'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Cars is toch nog niet uit? Ik heb heel toevallig vandaag wel de 3 trailers gekeken en ik moet zeggen _/-\o_ _/-\o_ volgen mij gaat het ze weer lukken om een superfilm neer te zetten. Ongelofelijk hoe ze een blik staal tot leven weten te wekken :D

En over die olifanten droom. Het enige dat ik ervan kan herinneren is "Eeeeemo, dit, Eeeemo dat". Ik vind die dialogen echt 'zeikerig'. Het was overigens wel mooi gemaakt, dat moet ik toegeven! Af en toe viel de animatie wel wat tegen maar goed.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Update:
Heb de achterkant wat meer afgemaakt. Nu nog een achterbumper en dan kan ik met het dak en de wat kleinere details beginnen =)

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/wip12m.jpg

De wire:
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/wire6m.jpg

En een materiaal testje :)
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/wip11m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Hulde Chester. _/-\o_ _/-\o_
Al zie ik daar een tri op je wide?(boven de wielkast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 157420 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:12:
Hulde Chester. _/-\o_ _/-\o_
Al zie ik daar een tri op je wide?(boven de wielkast)
Tnx :)
En die zie je inderdaad :P Moet nog even kijken of ik er wat aan doe of het zo laat. Hangt af van hoe de reflecties er uit gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:13:

Ik als 'noldbie' kan nog steeds niet in de HK komen :(

Ik vond het mooi gemaakt maar de animatie was tenenkrommend. Alleen de typewriter scene was wel mooi geanimeerd (en toevallig gedaan door @ndy, afaik).

Het verhaal had beter gekund. Al die idealen ed. zijn leuk maar daar heb je als gewone kijker niet echt een boodschap aan. Daardoor is het meer een wazig tripfilmpje geworden. Jammer, want in 9 minuten kan je erg veel laten zien.

De grapjes tussendoor vond ik trouwens wel heel leuk (en veel beter geanimeerd), zoals bv. een van die wezens die een tijdje meezweefde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezig met lichaan voor een hoofd die ik al tijdje had liggen. Met dank aan een aantal wel bekende tutorials ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/m1-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:09:
Update:
Heb de achterkant wat meer afgemaakt. Nu nog een achterbumper en dan kan ik met het dak en de wat kleinere details beginnen =)

[afbeelding]

De wire:
[afbeelding]

En een materiaal testje :)
[afbeelding]
Hulde!! _/-\o_ Me love cars :*) Ik hoop dat ik wat later ook zulke 3d objecten kan maken. Trouwens chester hoe lang heb je er tot nu toe over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update van m'n control panel...

Afbeeldingslocatie: http://www.doylledesign.com/Screens/MP_diesel/cpanel2.jpg

Lichtjes moeten nog getuned worden, en er moeten nog wijzertjes komen. En dan natuurlijk nog naar UED... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:58:
[...]

Ik als 'noldbie' kan nog steeds niet in de HK komen :(

[knip]
offtopic:
:?
Je bent maar één maand later geregisteerd op GOT als ik en je hebt veel meer posts.
HK acces gaat tegenwoordig niet meer automagisch hè, kijk ff hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:25:
[...]

Hulde!! _/-\o_ Me love cars :*) Ik hoop dat ik wat later ook zulke 3d objecten kan maken. Trouwens chester hoe lang heb je er tot nu toe over gedaan?
Ik ben er ongeveer half maart aan begonnen. Heb er toen een weekje aan gewerkt, en daarna tot 2 weken geleden niet. Aantal uren zou ik niet weten omdat ik het niet bij hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
Ik ben bezig met het modelen van een auto dmv een plane en dan de edges gaan shift-draggen, nu komt het weleens voor dat er ergens een losse vertex zit is het mogelijk om die te verwijderen zonder een hele face te verwijderen? of moet ik overal evenveel vertexen zien te krijgen en ze dan welden :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:22:
[...]

offtopic:
Je bent maar één maand later geregisteerd op GOT als ik en je hebt veel meer posts.
offtopic:
je kan er wel in , zelfs ik zit er al in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:22:
[...]

offtopic:
offtopic:
Tnx :)

(zou ik met dit topic toegang krijgen of moet ik eerst ook nog m'n steekpenningen uit de kast halen? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

offtopic:
Geheimzinnig gedoe zeg. Ik kan Aardbei's indruk-maak topic niet eens in. Wat is HK trouwens ?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik hoor jullie toch wel!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HK = Huiskamer. ff zoeken op het forum, je komt snel op de FAQ waar ze alles uitleggen... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.doylledesign.com/Screens/MP_diesel/cpanel_V2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ah bedankt. Ik vind je texture wat overdreven... het lijkt wel of die kast zwartgeblakerd is tijdens een grote brand, en volgens mij is dat niet de bedoeling :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 14:09
Doe die High Voltage stiker weer terug, zag er leuker uit. Waar ga je dit igg. voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bozozo schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:28:
Ah bedankt. Ik vind je texture wat overdreven... het lijkt wel of die kast zwartgeblakerd is tijdens een grote brand, en volgens mij is dat niet de bedoeling :9
Ja inderdaad. zelf zo bezig met de texture dat ik er eigenlijk niet op gelet had. heb em wat aangepast (zie vorige post)
Aubergine schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:34:
Doe die High Voltage stiker weer terug, zag er leuker uit. Waar ga je dit igg. voor gebruiken?
heb de sticker terug gehangen... :P. Moet nog wat vinden voor het metaal ook.

Momenteel ben ik wat meshes aan het maken, om dan uiteindelijk te gaan mappen in UT2007. Ik wil graag al een grote bibliotheek met objecten klaar hebben eer die uitkomt, vandaar. (en ik wil m'n skills natuurlijk verbeteren als ik volgend jaar DAE wil gaan doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 15:52
Prototype interface drankentap
Gebouwd in solidworks, gerenderd naar flash in 3ds max met swift plugin.
Er was een deadline, dus zo'n beetje een complete dag mee bezig geweest, tot 4 uur 'snachts :'(
Maar ben wel tevreden met het resultaat :)

edit:
@hieronder: idd, had een url gebruikt die alleen binnen het interne netwerk werkt :o

[ Voor 23% gewijzigd door Splash op 03-06-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

foute url? linkt naar een foto-album pagina, maar ik zie nergens 3d-werken staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 11-07 21:21
ja inderdaad dacht ook al huh :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

ook maar eventjes iets gemaakt,

http://foxmountain.nl/KaBRamm/TV/wip1.jpg

ga het waarschijnlijk in een flash site verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
fommes schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:13:
Ik ben bezig met het modelen van een auto dmv een plane en dan de edges gaan shift-draggen, nu komt het weleens voor dat er ergens een losse vertex zit is het mogelijk om die te verwijderen zonder een hele face te verwijderen? of moet ik overal evenveel vertexen zien te krijgen en ze dan welden :S?
Kan iemand mij de goeie weg wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
fommes schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:30:
[...]

Kan je mss een screenie posten met wat je bedoelt? Ik snap het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
fommes schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:30:
[...]

Als je in 3dsmax werkt denk ik dat je de knop 'Remove' nodig hebt. Die kan je vinden onder 'Edit Vertices' als je in de Vertex selection zit.

Verder nog een update van mij kant.

• Koplampen aangepast. Heb nog meer detail toegevoegd, het is nu iig wat meer accuraat =)
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/wip13m.jpg

• De ronde gaten aan de voorkant, waar de grill in moet komen, klopten niet. Ze waren te rond, maar nu zijn we wel goed. Verder was de ronding aan de zijkant te smooth, heb die nog even gechamfered. En de lijn die onder de zijraam loopt en doorgaat tot de achterkant van de auto ging niet ver genoeg naar achteren, dat is nu ook gefixt :)
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/wip14m.jpg

Enneh:
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/3d/m3/polycountwip14.jpg
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
hij gaat lekker :Y)

[ Voor 80% gewijzigd door Neejoh op 03-06-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
Thanks chester was idd remove, was het even kwijt, ik zit steeds op delete te rammen en gaat me hele face weg :X, er is dus een verschil tussen delete en remove :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fommes schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 20:15:
Thanks chester was idd remove, was het even kwijt, ik zit steeds op delete te rammen en gaat me hele face weg :X, er is dus een verschil tussen delete en remove :)
ge kunt ook op backspace drukken ipv remove, doet hetzelfde maar is handiger imo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Chester, maak jij die lampen en andere onderdelen uit je hoofd of heb je plaatjes of heb je zelf zo'n auto?

Machtig werk trouwens. Hopelijk word ik ooit zo goed, want ik wil auto's gaan ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 157420 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:22:
Chester, maak jij die lampen en andere onderdelen uit je hoofd of heb je plaatjes of heb je zelf zo'n auto?
Nope, niet uit mijn hoofd. Heb zo een 110 plaatjes gedownload. En zo een auto kan ik helaas niet betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Splash schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:29:
Er was een deadline, dus zo'n beetje een complete dag mee bezig geweest, tot 4 uur 'snachts :'(

edit:
@hieronder: idd, had een url gebruikt die alleen binnen het interne netwerk werkt :o
Heej dit ken ik van de meeloopdag IO :D.
Ziet er opzich wel cool uit, maar je had misschien een betere interface kunnen maken, want ik zat wel ff te kijken wat ik moest doen en waar ik op kon klikken.

offtopic:
In welk jaar zit je eigenlijk. Dat stukje had ik even gemist bij m'n "wegwijsstudent" :+. Ik ga namelijk volgend jaar ook IO doen en vroeg me eigenlijk af vanaf wanneer je al met ontwerpen bezig gaat (3d) en als het verstandig is om alvast te gaan beginnen met moddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-07 14:17

KneoK

Not in a million lightyears

Ben een beetje met Mental Ray gaan klooien. Heb even snel wat objectjes gemaakt en voorzien van wat Mental Ray shaders, Caustics, Final Gather en HDRI. Vond het resultaat wel aardig:

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/9840/caustics1ai.jpg

Viel opzich nog wel mee om te renderen. Deze plaat heeft 7:19 minuten gerendered.

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 04-06-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het er ook aardig uitzien :)

@Chester erg strak gemoddelleerd zeg, kan de mesh nergen op oneffenheden of deukjes betrappen, alleen die polycount wel gruwelijk 1100.000 polies hopelijk toch wel na meshsmooth? :P

Zelf zit ik op 686 polygonen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/m2-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Splash schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:29:

edit:
dope gedaan, maar wat is die drek die er uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Ik ben één van mijn platte creaties om aan het zetten naar 3D studio (v8). Nu heb ik een modelletje waar ik nog een hoop aan moet doen maar ik wil ff klooien met textures etc. Ik wilde mijn konijn eigenlijk een lekker vachtje geven. Ik denk dat ik toch aan de Hair and Fur modifier zit, iemand enig idee van een lekkere instelling.

Afbeeldingslocatie: http://www.dennuz666.com/3d/wip001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mijn ervaring is gewoon met die hair & fur dat je gewoon een van de voorbeelden pakt, en lekker een potje gaat zitten kammen, en wat parameters veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 147262 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:56:
@Chester erg strak gemoddelleerd zeg, kan de mesh nergen op oneffenheden of deukjes betrappen, alleen die polycount wel gruwelijk 1100.000 polies hopelijk toch wel na meshsmooth? :P
Jup, dat is inderdaad na een meshsmooth. De koplampen op iteration 1 en de rest op 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Hier een update van mn Lancia 037:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alkemad0/Lancia_wip4.jpg

Let niet op de rare zwarte reflecties, moet nog eens een HDRi gaan gebruiken.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MayaFreak schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:15:
Hier een update van mn Lancia 037:
[afbeelding]

Let niet op de rare zwarte reflecties, moet nog eens een HDRi gaan gebruiken.
ziet er al heel netjes uit MayaFreak...

Afbeeldingslocatie: http://www.doylledesign.com/Screens/MP_diesel/c2panel.jpg

de schema's op heb bord zijn wip. Die moeten uiteindelijk het grondplan van m'n map gaan worden. maar, da's nog in een vroege plannings-fase, dus die is nog ver van af. vandaar ff google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ziet er al leuk uit. Die bsod moet je er ook vooral in houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

[Max8] Ben er ook weer met een vraagje. Ik heb ergens iets gemist denk ik maar ik kan het niet vinden. Ik heb een paar ogen met een FFD-space warp er op. Verder heb ik op de ogen een Look At Constraint maar die heeft verder niets met het probleem te maken (heb ik getest). De ogen zijn gewoon spheres met 2 material IDs. Zodra ik de space warp 'aanzet' vernaggelt ie mijn oog texture. Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: http://www.dennuz666.com/3d/wipq002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dennuz666.com/3d/wipq001.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 110644 op 05-06-2006 16:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.