@
MayaFreak:
SoftImage|XSI? Tsk, verrader..
Mooi auto! Ik heb totaal geen verstand van auto's maar ik zie aan de bestandsnaam dat je een Lancia aan het maken bent? Ik heb snel gegoogled naar foto's maar kan er verder niet echt iets over vinden
@
Plint:
Je gebruikt een CRT? Oh..

Hopelijk ben ik niet vervelend, maar dan vind ik hem echt veeeel te donker!
Als je geen wanden wil zien kun je ze daar beter helemaal niet neerzetten, want nu staan er wanden waar je geen licht op wil maar eigenlijk wel licht zouden moeten opvangen van die lamp... dat klopt niet echt
Misschien is het trouwens een idee om er een ronde kamer (cylinder oid) van te maken? Dat zou denk ik goed passen bij je stoelen.
Fall-offs en colorramps zijn min of meer hetzelfde, alleen heet het in het ene pakket zus en het andere zo (correct me if I'm wrong). Met deze ramps of fall-offs kan je bijvoorbeeld een verloop maken van de ene naar de andere texture of kleur. Erg handig voor speciale effecten, maar ook om dingen voor elkaar te krijgen die je dagelijks op echte materialen ziet. Het fresnel effect is daar een van. Door er meer ingewikkelde dingen mee te doen kan je er ook bv. subsurface scattering effecten mee faken.
Het fresnel effect is oa. vaak te vinden op reflecterende objecten, waarbij een deel dat onder een bepaalde hoek is te zien minder reflecteert dan de rest.
En over die speculars die niet te zien zijn: zorg er eerst voor dat je spot (tijdelijk) geen diffuus licht geeft (alleen spec dus), dan kan je veel beter zien wat je verder moet doen om mooie glimmertjes te krijgen.
@
w00d:
Ziet er goed uit

ik heb maar een puntje van kritiek, en dat is dat het wat blokkerig en te repeterend lijkt te zijn.
Verder heb je volgens mij een meshfoutje aan de rechterkant? (tussen die twee ramen)
@
Hymn:
Super om weer eens een 'oldbie' terug te zien
(nu LiToKi en Oogst nog!)
Moeilijk om hier nog iets op aan te merken, je word te goed!

Toch nog een paar kleine dingetjes gevonden:
• Waar zijn z'n tepels??? Je bent toch geen Amerikaan?

• Ben je nog van plan om nog meer details te gaan maken? Wat aders en zo over z'n (onder)armen zou denk ik wel goed staan...
• Die huidplooi tussen z'n schouder en borst ziet er uit of die daar niet echt thuishoort. Als je er lang naar kijkt lijkt het meer op een soort snee ipv een huidplooi.
• Een warlock met
*een ROKJE*?? Het is de laatste weken dan wel erg heet, maar dit...
Verder vind ik em er superstrak uitzien!
Hopelijk maak je deze helemaal af (

) want ik ben erg benieuwd naar een final!
@
Menesis:
Veel beter dan de eerste poging

haarlijn zit nog wel te laag...
Wist je dat haar meestal uit meerdere lagen bestaat?
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 105830 op 10-05-2006 14:21
]