Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
@Oxi: hier heb ik maar één woord voor: geweldig! Hele mooie compositie. Prachtige kleuren.

Afbeeldingslocatie: http://aleksh.t35.com/tweakers/foto0003.jpg

Dit is mijn inzending. Genomen rond tien uur 's avonds.
Heb nog wat met lichten zitten spelen in photoshop. Verder is hij onbewerkt.

[ Voor 56% gewijzigd door flo_ op 01-07-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De blauwe gloed is wel mooi, maar verder een beetje standaard. Kon je niet wat meer croppen.

Ik heb toevallig ook de maan op de foto gezet.
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/9201/maan6jh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
@justawitte: ook mooi. Ik heb geen goede zoomlens, dus zo dichtbij kan ik hem nooit halen.
Vandaar wat lighting effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ziet d'r mooi mysterieus uit justawitte; beetje onscherp... maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Silent Thunder schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:10:
Ziet d'r mooi mysterieus uit justawitte; beetje onscherp... maar dat mag de pret niet drukken.
Ja, wat wil je, zijn AF is naar de maan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
Leuk foto's van de maan, die hadden we nog niet 300000 keer eerder gezien! Ofterwijl, als je een foto van de maan nog interessant moet maken moet je iets beters verzinnen dan dit (technisch wel vrij goed uitgevoerd justawitte)

@Silendthunder: Geeft een mooi gevoel, maar ben het wel met Toff eens :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
inquestos schreef op zondag 02 juli 2006 @ 02:18:
Leuk foto's van de maan, die hadden we nog niet 300000 keer eerder gezien! Ofterwijl, als je een foto van de maan nog interessant moet maken moet je iets beters verzinnen dan dit (technisch wel vrij goed uitgevoerd justawitte)
@Silendthunder: Geeft een mooi gevoel, maar ben het wel met Toff eens :)
Het was ook meer een impulsieve actie omdat er net een foto van de maan was gepost. Anders had ik hem niet snel hie rneer gezet omdat foto's van de maan eigenlijk al snel vrij standaard zijn.

@Oxi. Nice shot. Mooie kleurtjes.

@rubb0r ook een mooie foto. Erg lek hoe de duif je aankijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiD70
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Detail Manchester Cathedral

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/9413/dsc62184wg.jpg

(Heeft al in test gestaan, maar ik wil er wel eens wat meer over horen dan die ene reactie van YouKnow, die overigens zeer positief is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigiD70 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:26:
Detail Manchester Cathedral

[afbeelding]

(Heeft al in test gestaan, maar ik wil er wel eens wat meer over horen dan die ene reactie van YouKnow, die overigens zeer positief is).
En ik denk dat ie in Testcase beter tot zijn rechtkomt. :)

Door het grotere diafragma dat je hebt gekozen, zijn die (storende) takken ook nog scherp. Ook boeit die kerktoren mij ook niet echt veel zo. (compositie?) Verder vind ik dat ie veel jpeg artifacts heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kadering rondom de klok (want daat gaat het om toch?) is te breed en niet onscherp genoeg zoals hierboven ook al opgemerkt (komt trouwens door een te klein diafragma ;)). Ik weet niet of je de mogelijkheid had om verder in te zoomen of dichterbij te komen maar dat had de foto nog interessanter gemaakt. Verder wel leuke kleuren. Kortom, leuke foto maar net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/56/180685460_5fec4ea71e_o.jpg

Vandaag in Utrecht geschoten. Het is leuk als mensen er echt voor gaan staan terwijl je daar niet om vraagt :) . Geschoten met een Canon EOS350D met kitlens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
3V3RT schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:44:
[afbeelding]

Vandaag in Utrecht geschoten. Het is leuk als mensen er echt voor gaan staan terwijl je daar niet om vraagt :) . Geschoten met een Canon EOS350D met kitlens.
Hmm, niet om je fotografische skills af te kraken hoor, maar ik vind dit niet een showcasewaardige foto. Natuurlijk ga ik die mening onderbouwen:

-scherpte: ik vind niet 1 punt dat écht lekker scherp is, nou vind ik dit puntje vergevelijk, omdat scherpte niet alles zegt.
-scherptediepte: Voor mijn smaak is er veel te veel "herkenbaar" op de foto, als alleen de dame in focus lag had dat veel mooier geweest.
-Uitgebeten wit: het t-shirt van de dame is overbelicht.
-compositie: het hoofd van de dame is precies gecentreerd op de foto, crop de linkerzijde een stukje en zie dat de foto al een stuk prettiger kijkt. een ander nadeel aan de huidige compositie is dat de dame erachter (die naar haar mobiel oid kijkt) wel op de gulden snede zit en daardoor onnodig aandacht trekt.

Ik hoop dat je met dit commentaar verder kan :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Om even op het commentaar van Magic te reargeren.

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/76/1806854605fec4ea71eo0on.jpg
Ik heb je foto even opnieuw bijgesneden. Op deze manier is het veel minder een standaard portret.

Hier staat veel leesvoer. Ik kan je lesson 1 erg aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
bedankt voor jullie tips. Heb met het contrast gespeeld vooordat ik hem hier heb gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week dinsdag terug uit Rome. Ik ben nog bezig met het samenstellen van goeie series, hier alvast een single shot die imho wel in de showcase past.

klikbaar, grote versie bekijken (1200x798) is highly recommend
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/46/180901760_c4fc6f608d.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:55:
Sinds vorige week dinsdag terug uit Rome. Ik ben nog bezig met het samenstellen van goeie series, hier alvast een single shot die imho wel in de showcase past.

klikbaar, grote versie bekijken (1200x798) is highly recommend
[afbeelding]
en wat zijn dan in jou humble opinion de punten die dit tot een showcasewaardige foto maken? Ben benieuwd want ik vind hem een beetje saai..bij mij maak je ieg geen gevoel los.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:07
DeoDupke schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:09:
[...]

ik vind het tof dat je ook bezig bent met fotos maken, maar misschien kun je beter beginnen bij het testcase topic.. je kunt heel veel met een bewerking doen, maar als basis moet er wel een interessante foto liggen. Een showcase foto hoort af te zijn. Natuurlijk kun je er dan nog steeds commentaar op krijgen maar ik denk dat je de lat wel iets hoger mag leggen alvorens het hier posten (en dat mogen meer mensen hier doen naar mijn idee)
Ok bedankt voor de tip, ik ga me verplaatsen naar Solo testcasefoto's - om van te leren.

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.few.vu.nl/~mwagena/images/forum/IMG_4222_bewerkt_middel.jpg

Genomen tijdens een wandeling door mijn prachtige buurt; Amsterdam Oud-West.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeoDupke schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:47:
[...]

en wat zijn dan in jou humble opinion de punten die dit tot een showcasewaardige foto maken? Ben benieuwd want ik vind hem een beetje saai..bij mij maak je ieg geen gevoel los.
Hm, jammer. Zelf vond ik het gewoon een lekkere foto, soms heb je dat. Anderen aan wie ik de foto had laten zien vonden m ook goed, maar dat waren natuurlijk geen professionele fotografen.
Heeft verder niemand een mening erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Macsylver schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:26:
[...]

Ok bedankt voor de tip, ik ga me verplaatsen naar Solo testcasefoto's - om van te leren.
Heel goed, succes met het leren enzo ;) Om even te reageren op je foto: je zegt zelf al dat je beter had moeten scherpstellen op de druppels, dat betekent dus dat je niet 100% tevreden bent over je foto. Zo'n foto hoort IMO niet thuis in een showcase topic.

Maar goed, de 350D is een mooie camera, dus dat komt helemaal goed met wat oefening :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:16:
[...]

Hm, jammer. Zelf vond ik het gewoon een lekkere foto, soms heb je dat. Anderen aan wie ik de foto had laten zien vonden m ook goed, maar dat waren natuurlijk geen professionele fotografen.
Heeft verder niemand een mening erover?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden... Bij sommige foto's (overigens lang niet allemaal ;)) in dit topic denk ik echt: "wow..", dat heb ik bij die van jou niet.

De grote versie is trouwens niet eens echt scherp, wat me eigenlijk ook wel stoort. Ik denk al met al dat dit een foto was uit de categorie "het idee is prima, de uitvoering ook wel redelijk, maar het komt er gewoon niet zo uit als je had gehoopt". Zoiets.

Sorry, ik zou ook willen dat ik beter de vinger erop kon leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.few.vu.nl/~mwagena/images/forum/IMG_4170_bewerkt_middel_rand.jpg

Wederom in mijn buurt Oud-West, Amsterdam. Klein beetje gecropt, channel mixer, brightness/contrast en een beetje sharpen.

Edit: zelf heb ik een duidelijk verschil tussen het wit van de foto en het meer grijsachtige van GoT maar dat zal door het theme komen. Vanwege de reacties toch maar een zwart randje eromheen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Hmm, ik mis iets; maar ik weet niet wat.

Verder vind ik de felle witte lucht wel storen; het trekt erg de aandacht naar zich toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik wilde die lucht juist expres zo hebben om de foto meer te laten "knallen" en de foto zo "clean" mogelijk te houden. Ik wilde het simpele lijnenspel accentueren in combinatie met het slordige alphabet. Een uitgebreide wolkenpartij was hierbij mijns inziens de foto niet ten goede gekomen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
Het eerste wat mij eraan opviel was ook die witte lucht - het stoort best wel. Heeft misschien te maken met dat het wit overloopt in de witte GoT-achtergrond? Eens proberen met een 1px zwart randje eromheen?

Verder vind ik het persoonlijk een beetje storend dat je niet loodrecht op de scene staat, i.e. de houten planken lopen niet verticaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Ik vind de witte lucht juist niet storen maar een wat rustige achtergrond geven, zodat de aandacht _juist_ naar de graffiti trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist toch maar het randje eromheen geplaatst en ik moet zeggen dat het inderdaad wel beter is. Een groot wit vlak op een (bijna) witte achtergrond is toch mischien niet zo'n gelukkige combi. Hoop dat hij zo beter in de smaak valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:00

Garyu

WW

Met kader is'tie wel beter, maar ik vind de compositie eigenlijk nog steeds niet geweldig. Iets klopt er niet, ik denk doordat de lijnen niet helemaal rechtlopen. Wat natuurlijk vrij onmogelijk is om te doen voor alle lijnen, maar het stoort wel :). Daarnaast zit er wat in de lucht dat stoort (klein pluimpje rook of wolkje o.i.d).

Ah, ik zie het al bij de lijnen, het lijkt er op dat je de foto niet recht van voren hebt gemaakt en daarna bijgecropt hebt totdat de boel wel in het midden terechtkwam, of niet?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lijnen zijn wel recht in de zin van dat de horizon recht is maar doordat ik hem ietsjes schuin naar boven heb genomen lijken de lijnen een beetje bol te lopen, een soort heel licht fish-eye effect lijkt het wel. Ik snap zelf eigenlijk ook niet hoe dat is ontstaan. Heeft volgens mij niet met de crop te maken want het onderwerp staat in het origineel verhoudingsgewijs op dezelfde plek.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:15:
De lijnen zijn wel recht in de zin van dat de horizon recht is maar doordat ik hem ietsjes schuin naar boven heb genomen lijken de lijnen een beetje bol te lopen, een soort heel licht fish-eye effect lijkt het wel. Ik snap zelf eigenlijk ook niet hoe dat is ontstaan. Heeft volgens mij niet met de crop te maken want het onderwerp staat in het origineel verhoudingsgewijs op dezelfde plek.
met het bol lopen van de lens valt het reuze mee (en dat is het gevolg van een matige lens die last heeft van 'barrel distortion'). wat wel gebeurt is dat de lijnen naar boven toe convergeren, maar dat is heel normaal wanneer je ietsjes schuin naar boven fotografeert...

en over die lucht, dat die zo egaal is, is naar mijn mening wel goed. maar dat die zo licht is niet. die lucht had wel wat donkerder gemogen. maar eerlijk gezegd vind ik de foto niet zo heel sterk; ik vind hem niet abstract genoeg en daarnaast doen de convergerende lijnen echt afbreuk aan de foto. volgende keer wat hoger gaan staan en dan de foto frontaal nemen.

[ Voor 21% gewijzigd door lateef op 05-07-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vandaag een etentje gehad met mijn collega's. Één persoon in het bijzonder raakte mij diep en gaf ons (alle collega's die erbij waren) een plant (kattenkruid) en een kaartje. Het kattenkruid was om een boodschap naar de collega's te geven dat ze niet tegen elkaar moesten 'zeiken' maar tegen dat plantje. Ik zag er al snel een compositie in maar had net niet genoeg ruimte om het echt af te kunnen maken (Chinees restaurant in Slotermeer, compositie op een te-klein bijzettafeltje). :)

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/2691/steunmetgevoel9ip.jpg

Desondanks ben ik meer dan tevreden over het resultaat. Ik heb wat scherpte toegevoegd en de kleuren iets dieper gemaakt.

Fotogegevens:
F4,5
1/30 sec

[ Voor 3% gewijzigd door bazs2000 op 05-07-2006 23:55 . Reden: Typo's ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Niet om te "katten" ;) maar zonder die kaart en die plant had je waarschijnlijk een betere foto gemaakt. Nouja, soms is je gevoel belangrijker dan de kwaliteit, maar gevoel is persoonlijk en komt, ondanks je verhaal, niet echt over bij mij. Gemiste kans, want dat lampje op die tafel verdient meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Afbeeldingslocatie: http://www.yatta.nl/fotolib/20060712-PICT5413/600.jpg

:)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Lekkere foto Oxi! Fijne kleurtjes. Is dat photoshop, of is het bij jou niet zo droog in de duinen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Dit komt bijna zo uit de camera. Lightroom gebruikt dezelfde engine als Adobe Camera RAW voor de conversie en die is niet zo geweldig met luchten dus ik heb een preset die ze "realistischer" maakt.
Komt daarmee in de buurt van de kleuren van Capture One Pro. Dat is dus de enige nabewerking geweest.

Dit was wel helemaal op het einde van de dag, en dat in combinatie met een polarizer geeft deze kleuren. :)

edit: Dit zijn geen duinen, dit is de Posbank vlak bij Arnhem.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxi op 13-07-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Erg netjes Oxi :).
Opvallend veel beter in het groot trouwens: veel meer detail in de schaduwpartijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Vooruit, ik als "meubel" in het FG gebeuren ook hier maar eens een foto neerzetten:

Canon EOS 10D, DPP RAW naar jpg conversie met 'faithful' kleurprofiel, geen crop of nabewerking
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/fotos/10D/Ardennes2k6/CRW_4183_600.jpg

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxi, vind je foto niet heel speciaal eerlijk gezegd. Het is een leuk shot, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:43:
Oxi, vind je foto niet heel speciaal eerlijk gezegd. Het is een leuk shot, maar meer niet.
Idd, ik vind de lucht mooi; maar het landschap had wel wat meer scherpte/detail kunnen hebben. Ik zie dat je op 5.6 hebt geschoten; ben benieuwd hoe het was geweest op bijvoorbeeld f/11 :) Daarop schiet ik mijn landschapjes meestal (uitzonderingen daargelaten).

[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 13-07-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Ik zat daar met wat wisselende lichtomstandigheden, en na een hele dag lopen was ik moe en had al blaren op me poten, dus het diafragma was niet mijn eerste prioriteit. Normaal schiet ik landschappen ook op een veel kleiner diafragma, maar dit was grofweg een uur voor zonsondergang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
@oxi. De grote versie is idd erg mooi. De foto komt groot duidelijk beter tot z'n recht dan klein.

@jumpstart. Mooie leuke spontane foto. De kleurtjes zijn alleen een beetje flets. Ik denk dat iets meer contrast de foto goed zal doen.

Foto van vandaag. Moet de rest nog ff bewerken en dan zal ik ze posten (alhoewel het niet helemaal macro is) in het macro topic.
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3144/293bi.jpg

De rest van de foto is hier te vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door Justawitte op 14-07-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Laatst online: 15:00

Garyu

WW

@justawitte, gave foto! :)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Mooie foto JustaWitte, maar dat kader stoort me echt enorm! Misschien beter als je dat weg had gelaten. Maargoed, dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Thanx voor de comments.

Maar dat kader :? Het is een zwart randje van 2px. Ik vraag me af waarom dat nou storend is? Als het nou een of ander groot ding was geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

justawitte schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:27:
@oxi. De grote versie is idd erg mooi. De foto komt groot duidelijk beter tot z'n recht dan klein.

@jumpstart. Mooie leuke spontane foto. De kleurtjes zijn alleen een beetje flets. Ik denk dat iets meer contrast de foto goed zal doen.

Foto van vandaag. Moet de rest nog ff bewerken en dan zal ik ze posten (alhoewel het niet helemaal macro is) in het macro topic.
[afbeelding]

De rest van de foto is hier te vinden.
_/-\o_

mooie compositie, dat ze zo zaten is ongetwijfeld toeval, maar dan was je er op 't juiste moment :) Mooi scherp en mooie kleuren en goeie DOF ook :)

Kader stoort me niet btw...

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Misschien was het toeval, waarschijnlijk niet. Ik liep door een grasveld langs een slootje en bij elke stap die ik zette vlogen er zo'n 10 libelles weg. Toen ben ik op een gegeven ogenblik ergens in het gras gaan liggen en toen kwamen er overal en nergens libelles vandaan. Soms zaten er wel 6 op nog geen 30 centimeter. Als het vandeweek weer wat windstiller is wil ik er nog eens naartoe gaan en kijken of ik nog meer plaatjes kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik vind dat deze hier wel tussenpast, als ik zo naar de andere foto's hier kijk. (hoerboven bijv.)

Afbeeldingslocatie: http://www.mauritsvanheusden.nl/2006_0716(060)22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
Siparti schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:08:
Ik vind dat deze hier wel tussenpast, als ik zo naar de andere foto's hier kijk. (hoerboven bijv.)

[afbeelding]
ik zou hem overnieuw maken zonder die plastic doos erop. vind die afbreuk doen aan de rest van de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
@justawitte: erg fraai weer.
@Metallica: idee vind ik wel leuk maar de uitvoering kan beter imo. Ik zou proberen meer nadruk te leggen en meer te isoleren. Ik had de de boom weglaten en me geconcentreerd op de driehoek die het dak vormt. Raam helemaal in beeld en een hoek kiezen waardoor de schoorsteen wegvalt. Levert volgens mij dan best een lekker clean plaatje op.
@Siparti: Zag ik die net niet ook in testcase solo ;). De toning (het bijna z-w) vind ik mooi en past goed bij de vervallen scene. Wel vind ik dat er veel te veel op de foto staat: alle takken, de troep achter de schutting en de lelijke (voor deze scene te moderne) krat laat mij over de hele foto dwalen zonder een rustpunt. Lager, dichterbij en die krat even een schop verkopen had wel geholpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Dat is waar, maar het was een tuintje van andere mensen. Ik fotografeerde van een afstandje met ik denk ongeveer 6x optisch gezoomd. Ik kon niet even de tuin in en de compositie veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Gisteren deze foto in Macau gemaakt bij de oude vuurtoren. In de hoek staat mijn vriendin die ik er dus expres op heb gezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.startinchina.com/images/macau_600px-border.jpg
Macau Lighthouse

Genomen met Canon 300D / Peleng fisheye

Voor geïnteresseerden staat er een verslag van Macau met meer foto's online.

[ Voor 12% gewijzigd door T.T. op 17-07-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/16juli1.jpg

Opzoek naar lichtende nachtwolken maar die waren jammer genoeg niet te zien... Zo laat op de avond blijft de horizon nog lang verlicht.... Deze foto is gemaakt omstreeks 00.00 op 12mm :) Sluitertijd is 74 sec op F5.6.

Vond het zelf wel een rustig gevend plaatje

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Hoe heb jij die sterren als stip gehouden @ sluitertijd van 74 seconden? 8)7 _/-\o_ Want de aarde draait als een tierelier en die sterren zouden toch super bewogen moeten zijn? Verder een mooie plaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Vergeet 12mm niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25
Erg mooi, alleen zouden de sterren nog iets feller gemogen hebben. En op die 74 seconden merk je niet dat de sterren verplaatst zijn denk ik. Dan moet je al minutenlang je sensor zijn werk laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geschoten in Blijdorp:

Afbeeldingslocatie: http://www.j-kremers.speedlinq.nl/Blijdorp158.jpg

Ruziënde Prarie Hondjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Laatst online: 11-09 20:13
Firecow schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:12:
[afbeelding]

Opzoek naar lichtende nachtwolken maar die waren jammer genoeg niet te zien... Zo laat op de avond blijft de horizon nog lang verlicht.... Deze foto is gemaakt omstreeks 00.00 op 12mm :) Sluitertijd is 74 sec op F5.6.

Zeer gave plaat!
Heb je deze ook op wallpaper formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Cool FC.

Hoe krijg je je sluitertijd op 74s? Volgens mij kom ik niet verder dan 30s; of moet ik ergens anders kijken :P

Ah, Bulb dus :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Silent Thunder op 17-07-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:38:
Geschoten in Blijdorp:

[afbeelding]

Ruziënde Prarie Hondjes :)
Mooi hoor! Mooi scherp, mooi moment, heerlijk! 'k Had hem zelf alleen iets krapper gecropt denk ik, het is rechts (en in iets mindere mate boven) wel erg leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist geschoten :) :
Afbeeldingslocatie: http://robin.computerondersteuning.nl/Fotoos/GoT/IMG_0206r2.jpg
Canon EOS350D met Tamron 28-75mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Fijne kleurtjes, maar hij lijkt me niet helemaal scherp op de goede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow, je had beter je diafragma verder open kunnen gooien en je sluitertijd beperken. Dan had je er meer sterren op gehad :) Dat de horizon nog verlicht is komt door de stad waar je naartoe hebt gefotografeerd.
Quadropluxor schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:22:
Hoe heb jij die sterren als stip gehouden @ sluitertijd van 74 seconden? 8)7 _/-\o_ Want de aarde draait als een tierelier en die sterren zouden toch super bewogen moeten zijn? Verder een mooie plaat!
In 24 uur 360 graden, dus met 74 seconden nu ongeveer 1/3 graad. Niet echt super bewogen dus :+
Zoutvat schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:57:
Erg mooi, alleen zouden de sterren nog iets feller gemogen hebben. En op die 74 seconden merk je niet dat de sterren verplaatst zijn denk ik. Dan moet je al minutenlang je sensor zijn werk laten doen
De beweging wordt (afhankelijk van een aantal factoren) na ongeveer 20 seconden zichtbaar. Na een aantal minuten heb je echt al een behoorlijk spoor, ik zie ook wel een beetje spoor in de foto hoor.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.erwin.demon.nl/got/lunch1.jpg
(linkt naar 800x560)

De prairiehondjes in Blijdorp blijven leuk. ;)

(verhuisd uit het testcase-topic :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

Bob Popcorn

Plop!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cfdiemel/meeuw.jpg

Ik heb eigenlijk geen idee of ik deze hier wel eens heb gepost, maar anyways, hierbij m'n meeuw. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Firecow schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:12:
[afbeelding]

heb je hier de grote orginele versie van voor me??
vind hem echt schitterend

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
@vaal Die heb ik al eens eerder gezien. Maar het is wel een zeer leuke foto.

[ Voor 5% gewijzigd door Justawitte op 18-07-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@E.r.w.i.n: Een goed verstaander... Prima zo!

@Vaal: Ja, vanaf de veerboot toch? Maar hij blijft mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Toff schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:54:
@E.r.w.i.n: Een goed verstaander... Prima zo!

@Vaal: Ja, vanaf de veerboot toch? Maar hij blijft mooi.
Ja! Ohja, in het grote huisdierentopic, vandaar dat ik hem hier niet zag staan :) Thx anyways :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/fotostrouwen/95_th.jpg
(klikbaar)

op de bruiloft van mn zus gemaakt

[ Voor 4% gewijzigd door keluwak op 19-07-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/littlejoannes/GoToGoT/DSCN1353zwklein.jpg

Was eens door mijn onbewerkte foto's van British Columbia, Canada aan het gaan en ben eens bezig gegaan met een z/w omzetting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Hij zou een tikkeltje gedraaid mogen worden. Ik vind 'em wel donker, dat wel... maar wel erg fraai+woest.

Ligt het aan mij of is de foto erg gecropt aan de kanten? Naar mijn gevoel had 'ie wat wider kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
littlejoannes schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 07:56:
[afbeelding]

Was eens door mijn onbewerkte foto's van British Columbia, Canada aan het gaan en ben eens bezig gegaan met een z/w omzetting.
Nou dat is dan aardig gelukt :). Er zit wel een beetje veel ruis in de lucht en dat zal in de grote versie nog wel erger zijn. Ik zou proberen selectief wat ruis te verwijderen of juist voor ruis door de hele foto gaan (tri-x effectje ofzo). Verder lijkt hij optisch scheef te staan maar dat kan ook aan het bruggetje liggen wat scheef afloopt.
Maar mooie plaat en sterke conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Leuk dat ie in de smaak valt, ik zal eens kijken of ik er op korte termijn een test/showcaseje uit kan persen :).

De ruis komt een beetje uit de omzetting en is bewust toegevoegd anders krijg je zo'n ragscherpe z/w foto. Op de een of andere manier vindt ik scherpe z/w's wat neppigs hebben. Maar de ruis in de kleine versie is afkomstig van het verscherpen van de 600px versie. Ik zal de grote versie vanavond ook even online zetten daar is de ruis een stuk minder.

Hij is wel iets gecropped maar ik heb alleen iets van de voorgrond afgehaalt. Ik had toen alleen nog maar een Coolpix 5200 en die begin bij 36 mm als groothoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:12:
Firecow, je had beter je diafragma verder open kunnen gooien en je sluitertijd beperken. Dan had je er meer sterren op gehad :) Dat de horizon nog verlicht is komt door de stad waar je naartoe hebt gefotografeerd.
Nee is gewoon waar de zon is ondergegaan... in de zomer blijft het gwoon langer licht
is namenlijk geen stad in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:01:
[...]

Nee is gewoon waar de zon is ondergegaan... in de zomer blijft het gwoon langer licht
is namenlijk geen stad in de buurt :)
Ik zie toch echt lichten :P De gloed van een stad is vaak tot zo'n 80km ver weg zichtbaar. En je maakt mij niet wijs dat je zo ver van een stad was ;)

Maar inderdaad, als je naar het Westen toe hebt gefotografeerd lijkt me in deze tijd van het jaar de gloed van de zon een grotere factor dan een stad op grote afstand.
Silent Thunder schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:01:
Hij zou een tikkeltje gedraaid mogen worden. Ik vind 'em wel donker, dat wel... maar wel erg fraai+woest.

Ligt het aan mij of is de foto erg gecropt aan de kanten? Naar mijn gevoel had 'ie wat wider kunnen zijn...
Volgens de EXIF is 'ie (omgerekend naar 35mm formaat) op 38mm geschoten. Niet echt wide-angle dus nee, maar veel compact cams kunnen niet veel wider.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 15:31
@Vaal: Ik vind je foto erg mooi! Een stoere meeuw met z'n bodyguards die achter 'm aanvliegen :P
@iKremers: Ook een mooie Foto. Een idee is misschien om hem zo te croppen dat je rechtsboven wat meer vrije ruimte hebt zodat het linker beestje helemaal in de hoek gedreven wordt door het rechterbeestje. zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verbrug1/tweakers/Blijdorp158.jpg
maar neem mijn creatieve uitspattingen vooral niet te serieus O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Sourcey op 23-07-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de foto's (zo'n 150) nog niet aangepast, alleen geïmpoteerd. Als het wat koeler wordt ga ik ze allemaal nog even nader bekijken :) Moet er ook nog 125 van Emmen bewerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cfdiemel/libelle3.jpg

Ik vind het echt zulke fascinerende beesten, die libelles, heel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
De originele foto was eigenlijk een slecht belichte foto, maar aangezien het in een oude omgeving was opgenomen en er alleen maar oude VW's op staan dacht ik dat ik het maar eens door PhotoShop moest halen. De volgende bewerkingen zijn er op los gelaten:
  1. Sephia toning
  2. Vignetting toegevoegd
  3. Krassen en vlekken toegevoegd
Afbeeldingslocatie: http://home.ict.nl/~ramklein/Photos/Klein.jpg

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 19:32
Op vakantie in Mexico kwam ik deze tempel tegen bij de argeologische zone in Chichen Itza. De lucht begon dreigend te worden en later viel hier dan ook een verkoelende drup. Gemaak met een Panasonic TZ1.

Afbeeldingslocatie: http://zoeptoer.nl/forumpics/_tempel%20copy%20small.jpg
klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
@BugBoy: ik vind de nostalgie-toning zeer geslaagd; de foto leent zich daar prima voor.

@Djensen: mooie foto; oogt erg indrukwekkend zo fraai onder die dreigende wolken. Some minor stuff: de wolken zijn wat overbelicht en de tempel staat iets scheef.

@Vaal: foto werkt niet prachtige close-up

@Sourcey: grappige beestjes; en een leuk moment. De compositie stoort wel een klein beetje aangezien bij de overvloed aan ruimte rechts niks gebeurd; en het links juist te krap is.

[ Voor 34% gewijzigd door Silent Thunder op 27-07-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Foto bij mij in de (niet spectaculaire) buurt geschoten

Afbeeldingslocatie: http://www.300d.nl/forum/album_pic.php?pic_id=49184

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
en daar lig je dan, onder de hoogspanningsmast

Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/elekdia.jpg

bewerkte versie (klik)

[ Voor 27% gewijzigd door keluwak op 28-07-2006 23:59 . Reden: bewerkte versie bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Zomaar een gang

Afbeeldingslocatie: http://www.wisselwerking.nl/upload/gang.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door wisselwerking op 28-07-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij doet het hier in ieder geval niet :)

@Djensen: lekker shot hoor: goed belicht, mooie wolken, prima gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
neographikal schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:55:
Hij doet het hier in ieder geval niet :)

@Djensen: lekker shot hoor: goed belicht, mooie wolken, prima gedaan :)
Bedoel je die van mij? Hier namelijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan heeft je host even een timeout gehad, hij doet het hier nu ook weer :) Leuke plaat met een leuk lijnenspel, maar zou hij in z/w of duotone niet beter uitkomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
neographikal schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:15:
Dan heeft je host even een timeout gehad, hij doet het hier nu ook weer :) Leuke plaat met een leuk lijnenspel, maar zou hij in z/w of duotone niet beter uitkomen? :)
Heb ik wel aan gedacht, maar kon nog niet een juiste balans vinden. En het onbewerkte origineel vond ik in dit geval ook goed genoeg. Ik post nog wel een duo-tone variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
In principe kan het koele blauw en warme geel een mooie combinatie opleveren, maar hier is 't niet zo clean (plafond) dat 't echt werkt. Mooie foto, vooral door lichtinval, niet super bijzonder verder

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Afbeeldingslocatie: http://www.yatta.nl/fotolib/20060727-PICT6082/800.jpg

Net terug uit Kroatië, en deze is genomen bij de Plitvička Jezera (Meren van Plitcive)

Deze is hand-held genomen en met een polarizer. Er komt misschien nog een showcase, maar nu nog ff niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Zo, ook maar weer eens een keertje een foto van mij, de enige aanpassingen die ik gedaan heb zijn het croppen van de foto en het "groener" maken van de foto.. Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Afbeeldingslocatie: http://neo.tgphosting.nl/got/bladeren.jpg
Grotere versie

Foto is gemaakt in Oisterwijk bij de vennen iets eerder deze maand. Camera is een Canon EOS 350D met een Tamron 70-300 lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Een strandpaal.

Afbeeldingslocatie: http://www.wisselwerking.nl/upload/strandpaal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Neo_TGP schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:45:
Zo, ook maar weer eens een keertje een foto van mij, de enige aanpassingen die ik gedaan heb zijn het croppen van de foto en het "groener" maken van de foto.. Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

[afbeelding]
Grotere versie

Foto is gemaakt in Oisterwijk bij de vennen iets eerder deze maand. Camera is een Canon EOS 350D met een Tamron 70-300 lens.
Wauw. Prachtig plaatje, heel minimaal maar een ontzettende variatie aan kleuren.
Hij staat hier al als wallpaper! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden gemaakt, macro van mijn kat op de bankleuning :)

Afbeeldingslocatie: http://www.j-kremers.speedlinq.nl/macro_kat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Laatst online: 11-09 20:13
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:41:
Tijdje geleden gemaakt, macro van mijn kat op de bankleuning :)

[afbeelding]
Mooie plaat!
De ogen zijn drijgend, de rest komt weer lief en katachtig over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Laatst online: 09:18
Altijd leuk zo'n regenachtige dag... :)

Afbeeldingslocatie: http://images.artifix.net/pub/DSC_2228_S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keen87
  • Laatst online: 06-06 06:50
Vet! hoe doe je dat ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Laatst online: 09:18
Handmatige scherpstelling, flink inzoomen op het regenputje, flits op +1.7EV, veel foto's schieten en achteraf wat USM, brightness en curves in PS... weet niet of het mag maar hier nog een mooie :)

Afbeeldingslocatie: http://images.artifix.net/pub/DSC_2181_S.jpg

(last one, I promise :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
afgelopen week hier in Texas genomen. de achtertuin van het huis waar ik nu verblijf. heeft me een uur gekost om te krijgen zoals ik wou, maar het resultaat mag er zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.krath.org/korras/7D/PICT1454-01-smallest.jpg

overigens blijkbaar goed genoeg om de productmap in te gaan voor mogelijk nieuwe klanten van de aanlegger, waar ik bij verblijf. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Korras schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 03:56:
afgelopen week hier in Texas genomen. de achtertuin van het huis waar ik nu verblijf. heeft me een uur gekost om te krijgen zoals ik wou, maar het resultaat mag er zijn.

[afbeelding]

overigens blijkbaar goed genoeg om de productmap in te gaan voor mogelijk nieuwe klanten van de aanlegger, waar ik bij verblijf. :)
Op zich wel aardige foto, maar waar heb je precies een uur aan besteed? Ik zag aan de exif dat je bijv. op iso200 geschoten hebt, als je vanaf statief schiet kun je beter gewoon de laagste (100) nemen, je krijgt dat immers het minste ruis. Het onderwerp is in jouw geval misschien interessant, maar voor de gemiddelde kijkers is het gewoon een kiekje van een tuin met lampjes....
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Even simpel:

- 1 foto per post (en dus ook niet 2 posts achter elkaar)
- Maximaal 600px breed, resizen dus
- Geen archief-foto's
- Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!

Foto's die niet voldoen aan bovenstaande criteria worden (inclusief bijbehorend commentaar) zonder pardon getrashed!