Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
Dat doe ik eigenlijk al. Een client die daadwerkelijk een WU te pakken heeft, wordt al teruggeschroefd in prioriteit. Maar het monitoren van alle clients kost nog te veel CPU naar mijn zin. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat het monitoring-tool te veel CPU vreet wat aan het eigenlijke project besteed zou kunnen worden :)

De client op zich ondersteunt geen pauze/snooze. Maar door met de prioriteit te spelen kan ik dat wel simuleren. En suspenden is lastig, want als dat te lang duurt dan wordt de aktieve WU aborted door de client :(

Anyway, ik heb weer wat om over te peinzen. Inmiddels is de max. clients dynamisch aan te passen, worden clients die een WU te pakken hebben niet meer de nek om gedraaid, worden de instellingen bewaard etc...

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
eOn werkt eindelijk, de truuk was volgens mij eerst met de reguliere installatie werk krijgen en weer inleveren. En dan de bestanden copieren en dan pas de vele clients opstarten. :)

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Zo te zien is het moeilijk om bij PSP-PRP nog veel te stijgen, de teams boven ons hebben redelijk wat meer. Wel jammer want zoveel punten in de vault hebben we niet op dat project. Dat wordt dus een lange termijn project voor de DPC'ers die het blijven draaien.

Dus weer een nieuwe concurrent bij eOn erbij, Tielemans. :)
Leuk om te zien dat de achterstand op het team voor ons in één dag nogal verkleind werd... :)
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/charts/teamcumul.php?proj=eon&team=Dutch%20Power%20Cows

[ Voor 36% gewijzigd door Xaverius op 18-07-2008 12:27 . Reden: PRP toegevoegd ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal een beetje moeten minderen met eon, heb op 4 dagen tijd bijna 10GB geupload en met de limieten hier in belgie is dat niet verstandig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Heeft eon dan zoveel bandbreedte nodig? Dat is me nooit opgevallen, bij Majestic dan weer wel... Misschien dat ik toch eens zo'n proggie ga zoeken die je netwerkverkeer in de gaten houdt...

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Hmm, als Eon inderdaad veel bandbreedte doet, dan wil ik dat ook graag weten...
Ik ga trouwens volgende week op vakantie en dan zal ik mijn werkPC in ieder geval niet aan hebben staan (dus even geen Eon en Wieferich voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 1 nacht werken met 250 clients heb ik er 1Gb door gejaagd. Mischien is het best even je netwerkverbruik te checken als je met een limiet zit erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik zit niet met een harde limiet, maar ik kan mij voorstellen dat het bedrijf waar ik zit er niet heel blij van wordt. We zitten hier wel met glasvezel, dus een heel groot probleem zal het niet zijn, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Voor de EON-ers met dual/quad/nogmeer cores, er isalweer een nieuwe versie beschikbaar. Je kunt nu CPU-affinity opgeven voor de clients. Dus kun je gewoon veel clients draaien, die dan allemaal ruzie maken om 1 core, terwijl de rest van je pc lekker doorloopt dankzij de andere core(s).

Hierdoor heb je weer veel clients die om werk vragen (en ook krijgen). Een client die werk heeft gekregen, doet er wel langer over om dat werk ook af te krijgen, maar dat is verder niet echt boeiend. Het aantal afgewerkte WU's schiet bij mij weer lekker omhoog, en dat met 25% CPU op een quad :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Dan maar eens upgraden vanaf versie 0.0.0.1 die ik nu nog thuis draai. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Ik krijg een error als ik "alleen" cpu 3 wil gebruiken, als ik hem in combinatie gebruik met een ander, of een andere core alleen gebruik gaat het wel goed. Wel werkbaar dus, maar ergens klopt er iets niet denk

edit: is het nu niet meer mogelijk een vast aantal clients te starten? standaard begint ie nu met 15, en bouwt het langzaam op tot wat ik wil, aangezien ik cpu op 100 heb gezet, maar het zou wel fijn zijn als je ook gewoon aan kan geven dat je een vast aantal wilt

[ Voor 38% gewijzigd door emphasis op 18-07-2008 16:56 ]

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
CPU 3 problem fixed :)

Startup iets aangepast, zal nu altijd beginnen met de helft van het maximum. Als je max cpu op 100 zet, wordt gelijk het maximum aantal clients gestart.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

super, je bent lekker bezig :D

edit:
Valt me net op dat de waarden van de max clients en max cpu% weleens wijzigen in stappen van 3 (volgens mij alleen naar beneden toe).

[ Voor 70% gewijzigd door emphasis op 18-07-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
ik heb nog steeds 1 core op eulernet staan. de stats waren al zeker een week niet geupdate (hij was zeker op vakantie) maar ik zie dat we 23 uur achter staan op die boven ons en 29 uur die daarboven. De opdracht die ik nu aan het uitrekenen ben is al zeker 21uur bezig, dus nog een dagje laten lopen en hopen dat ie snel klaar is en we stijgen 2 plekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een eeuwigheid zoeken heb ik nog mijn Dimes paswoord teruggevonden en mijn account bij DPC gezet, scheelt alweer een dikke 400000 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

En 69,686412 puntjes de vault. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allright :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Toch leuk dat een "select" groepje DPC' ers zo actief hierin is.
Je ziet de resultaten onder andere bij PSP-sieve, PSP-PRP, Majestic12 en eOn. DPC stijgt in de stats en in de vault. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Xaverius schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:53:
Je ziet de resultaten onder andere bij PSP-sieve, PSP-PRP, Majestic12 en eOn. DPC stijgt in de stats en in de vault. :)
zit er zelfs aan te denken telfort 20mbit te gaan nemen speciaal voor MJ12 en een beetje om te downloaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, doen!

Ik ga wat verder gaan op dimes, het neemt niet zoveel upload en we kunnen op korte termijn nog een paar plaatsen stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Xaverius schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:53:
En ik ben speciaal voor deze stats met poem@home en TANPAKU bezig, jammer dat Proteins@Home niet werkt, want daar werk ik liever voor dan voor TANPAKU, omdat we daar lager staan.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

En vanaf nu staan we #12 overall bij M-12;da's ruim 20 plekken winst in ~3 weken *O*

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Lekker rustig in dit topic :)

Op een aantal projecten gaan we op afzienbare termijn (als in komende 2 weken) wel wat plaatsen stijgen. Bij Rectalinear staat de eerstvolgende nog wel een paar dagen weg, maar daarna kunnen we er in rap tempo een paar pakken. Bij EON duur het nog 2 weken en dan gaan er ook in no time 2 a 3 voor de bijl. Mochten de Wu's bij EON weer kleiner worden, gaat dit veel sneller. PSP-PRP is meer iets voor de langere adem, maar daar staat tegenover dat het daar dan ook veel puntjes oplevert voor 1 plek winst.

Voor de EON-ers die statsverslaafd zijn (allemaal dus :+ ) heb ik weer een nieuwe versie van het progsel online gezet, die o.a. realtime stats levert, plus een manier om de clients netjes af te sluiten, zodat je geen punten verliest mocht je om wat voor reden dan ook de boel willen stoppen.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Majestic server tijdelijk down.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:50:
Lekker rustig in dit topic :)

Op een aantal projecten gaan we op afzienbare termijn (als in komende 2 weken) wel wat plaatsen stijgen. Bij Rectalinear staat de eerstvolgende nog wel een paar dagen weg, maar daarna kunnen we er in rap tempo een paar pakken. Bij EON duur het nog 2 weken en dan gaan er ook in no time 2 a 3 voor de bijl. Mochten de Wu's bij EON weer kleiner worden, gaat dit veel sneller. PSP-PRP is meer iets voor de langere adem, maar daar staat tegenover dat het daar dan ook veel puntjes oplevert voor 1 plek winst.

Voor de EON-ers die statsverslaafd zijn (allemaal dus :+ ) heb ik weer een nieuwe versie van het progsel online gezet, die o.a. realtime stats levert, plus een manier om de clients netjes af te sluiten, zodat je geen punten verliest mocht je om wat voor reden dan ook de boel willen stoppen.
Tnx! Natuurlijk zijn we statsverslaafd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

En de M-12 server doet het weer .. heeft wel bijna 24 uur geduurd ...
Mensen nog steeds druk aan het Wieferich @ Home'n ?
Daar valt ook nog een plaats of 3 a 4 te winnen ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

3 cores draaien op Wieferich, 2 op PSP-PRP, 2 op Primegrid

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Hehe, ja jij tippelt hard op elk project zag ik al in de stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

McLighter weer ingehaald. :) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het ja... Moest toch even minderen op de pc waarmee ik veel andere dingen doe. die M12 client vertraagd behoorlijk als je veel bandbreedte hebt...

Maar feli, misschien kom ik je nog wel eens van die eerste plek afgooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
We hebben gisteren schijnbaar punten verloren bij Physical Science, staan daar nu op 111,089.87 terwijl dat gisteren nog een mooie 111,101.11 was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Als er bij een project 20 teams zijn en er wordt nog een team lid, dan gaan er toch punten af he? Maar hoe hoger je staat, hoe meer punten. In theorie zou je dus ook de achterstand op de teams boven je kleiner kunnen maken door het aanmaken van een extra team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Megaflix schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:05:
Als er bij een project 20 teams zijn en er wordt nog een team lid, dan gaan er toch punten af he? Maar hoe hoger je staat, hoe meer punten. In theorie zou je dus ook de achterstand op de teams boven je kleiner kunnen maken door het aanmaken van een extra team :+
1. In mijn ogen is dat cheaten.
2. En het werkt niet op die manier, als ik kijk naar Eulernet (1 core draait dat nog steeds) op the vault dan is dat zo:
http://www.dc-vault.com/s...hp?by=28&cat=3&order=desc
Rechenkraft.net staat daar eerste maar niet met 10,000 punten want op de website van eulernet staan de tweede zie http://euler.free.fr/top.htm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
In mijn ogen ook, het was een hypothetische gedachte :) Eerder bedoeld om het systeem van de DC-Vault te wijzen op een flaw.

[ Voor 38% gewijzigd door Megaflix op 22-07-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ik heb zo het idee dat de vault uit de intresse verdwijnt. 3 dagen geen posts..

Anyway, afgelopen dagen hebben we weer aardig gescoord, met name dankzij wieferich

Ik zie wat mensem aktief @ EON. wieferich, rectalineair. PSP-PRP ook wel, maar dat gaat weken duren gezien de achterstand.

Wie zit waar?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
ik draai af en toe M12 en 1 core is helemaal voor eulernet teller staat op 116uur. Als de task waar ik nu mee bezig ben nog langer duurt dan 2 uur dan is het 3 plekken stijgen overall :) Alleen met eulernet weet je niet wanneer die klaar is, kan zo maar nog 200uur duren...
Voor de rest staat alles op eigen project, te sparen voor de verjaardagsflush in oktober sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Momenteel ook druk bezig met sr2sieve en Majestic12, hopen dat we daar nog wat puntjes mee kunnen halen ;-)

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Over 27 dagen halen we iemand in bij PSP PRP (proth)
Over 56 en 73 dagen halen we iemand in bij Wieferich
Over 19, 47 en 85 dagen halen we iemand in bij Majestic.

Dat is 1 van de redenen dat er wat minder gepost wordt. De makkelijke punten zijn bijna allemaal al gehaald. Nu is het steeds weer een periode van weken wachten voordat we weer eens 400 punten kunnen scoren. (en bij Majestic zijn we al zo ver gestegen dat het nog maar 100 punten is per plek winst)

[ Voor 10% gewijzigd door Cow_tipping op 25-07-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

* emphasis was lekker een weekje weg, maar ondertussen draaien er weer 120 eon processen naast de 3 cores die op psp-prp draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

We hebben de afgelopen maand als DPC 1 miljard Urls gecrawld voor M-12, een flinke paal *O*
Op dit tempo staan we over 11 maanden op de #1 overall ... en dat met slechts een paar actieve leden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
emphasis schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:08:
* emphasis was lekker een weekje weg, maar ondertussen draaien er weer 120 eon processen naast de 3 cores die op psp-prp draaien :D
* DigiK-oz draait 3 projecten specifiek vanwege de vault:

eon : over een week pakken we 2 plekken. Tenzij ze weer kleine wu's gaan sturen natuurlijk, dan doen we het in een dag...En 200 punten per plek

PSP-PRP : gaat langzaam, maar zeker. En levert 400 puntjes op per plek

Rectalineair : zit ook van alles in de pijplijn, maar dat levert niet zo veel punten op per plek. Draai ik puur omdat het BOINC is, dus lekker makkelijk.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zet mn laptop voorlopig even op M-12, aangezien het nu te warm is voor cpu belastende projecten :o

Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

cowtipping, ben je al bezig met vegen op psp - prp of kan ik nog wat weerstand verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Je gaat wel erg hard op PSP-PRP. :o
Maar hopelijk zit ik tot morgen nog op de eerste plek. Dan heb ik ook wat meer tijd om te vegen.

Heb jij nu extra power bijgeschakeld?
Ik heb pas wat extra power op Wieferich gezet. Had ik dus beter op PSP-PRP kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

draai nu 4 clients op m'n quad, gaat wel ten koste van andere projecten, maar vond het tijd worden hier wat te gaan stijgen als DPC zijnde :)

ongeveer 1 WU per core per dag, dus zo'n 4K daily :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Hmmm, de WU's bij EON worden erg groot ineens. Dat gaat ten koste van onze inhaalrace daar. En het lijkt erop alsof de andere teams nu juist harder gaan? :?

[optimist mode]Dan is er vast wat gevonden en worden de WU's binnenkort weer erg klein[/optimist mode]

* DigiK-oz gaat even (tijdelijk) wat clients minderen, 200 tegelijk daadwerkelijk crunching heeft geen zin.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

idd, had hem hier zojuist om dezelfde reden al op 70 gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Ik zal binnenkort ook eens dat Eon gaan uitzoeken. Nu draaien in ieder geval MJ12, Weiferich en primegrid weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Als ik jou was dan zal ik eerst de wiki nog even er op na slaan djklungel, er staat nu een kleine tip op vermeld die misschien wel het overwegen waard is. Voor iedereen eigenlijk wel. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Bij M12 zijn we gisteren voor het eerst verslagen in de dailies door het team van rechenkraft.

dat kunnen we toch niet op ons laten zitten? :) http://www.majestic12.co.uk/forum/viewtopic.php?t=3142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Totnogtoe gered :P
code:
1
2
Cow_tipping  29,751
emphasis 29,729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

morgen weer een poging, vandaag komt er niks meer in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
emphasis schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:49:
morgen weer een poging, vandaag komt er niks meer in elk geval :)
code:
1
2
1   emphasis       28   28  30841.937977
2   Cow_tipping 28  19  29750.686982

Gelukt zie ik _/-\o_ Dankzij dit soort scores gaan we binnenkort een plekkie omhoog @ PSP-PRP

[ Voor 17% gewijzigd door DigiK-oz op 30-07-2008 16:04 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

kijk, dat werd tijd :D

En dat plekkie winst komt ook dichtbij, alleen het gat erna, is een beetje groot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

zo, ik zag weer een nieuwe versie van de eon-starter. Goed werk weer DigiK-oz weer een handige nieuwe feature om het aantal actieve clients in te stellen. En de client priority lijkt nu ook beter te werken :D

[ Voor 5% gewijzigd door emphasis op 30-07-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Toch is Eon helemaal weer ingestort.
Als er weer kleinere wu's zijn geef maar een gil, dan zet ik even alles over om daar gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Om te compenseren heb ik het er ook maar bij aangegooid ;) eens kijken hoelang deze pc gaat overleven met zoveel verschillende clients erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Met de huidige grote WU's lopen we niet hard in, nee. Heb het ook op een wat lager pitje staan. Zodra de WU's weer kleiner worden (< 10 CPU seconden) geef ik wel een gil, dan kunnen we met veel man de kleine WU's gaan inpikken >:)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

desondanks: :w noordvogel, ik sta nu 1 puntje voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

nog 3,3K voor het volgende plekkie met psp - prp :D

Dat moet morgen dus wel lukken, maar daarna zou wat hulp om de 200K naar de volgende te overbruggen wel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Heb er net ook weer 1 af, het verschil is nog 1,1K. Oftewel, met nog 1 unit staan we (met ons geluk) nog 1/100 punt achter :+

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

aan het einde van de middag komen er vanaf hier weer 4 WU's los en aangezien die lui boven ons al tijden niks gedaan hebben, zal er weinig weerstand zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
emphasis schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:30:
aan het einde van de middag komen er vanaf hier weer 4 WU's los en aangezien die lui boven ons al tijden niks gedaan hebben, zal er weinig weerstand zijn :P
En we zijn er voorbij! 400 puntjes voor de vault!! _/-\o_

De volgende staat wel een eind weg, ja...Ik draai wel PSP-PRP, maar helaas maar ongeveer 25% van 1 core, draaien nu totaal 5 projecten op één C2D-bakkie. Dus ik zal je niet vreselijk kunnen bijstaan in de jacht op de volgende plek.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

We worden vandaag op M-12 weer bijna geowned door Free DC, die geven sinds kort ook flink gas bij ... Trouwens; gefeliciteerd met jullie 300M mijlpaal Mclighter & [eNeRGy] !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hoezo 'ze' bij Free-DC ?
Van de 29.4 miljoen urls vandaag en 2 actieve users heeft er eentje al 29.1 miljoen gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Rieselsieve.com is een tijdje offline geweest, het schijnt dat ze weer up zijn maar dat sieven onder BOINC uitgeschakeld blijft, gevonden op het free-dc forum
...

they have the servers back now. But B2 is short on cables and will get more tomorrow. They plan is to back up and rebuild everything, for the DB is a mess (has several not needed tables and such).

The credit issue will be discussed tomorrow.

the sieving app may not return to BOINC at all, for that was the offending app. Something about not legally being able to sieve between 128k and 256k... (which we passed a long time ago) don't ask me, I wasn't paying as much attention as I should have

More info should be available later today.
...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

OK, ik ben ook weer terug van vakantie, misschien is dat ook nog een reden dat het hier wat stil is.
Toch Bok! nog even aan zijn jasje trekken voor die stats, dan kan ik punten per tijd stats maken, zodat we beter zien waar we het snelst de punten kunnen halen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Zo weer wat puntjes bij elkaar gesprokkeld voor PSP sieve, nog ff en Anandtech is de klos ;-)

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hoezo wachten?

code:
1
2
16          Dutch Power Cows    206,346
17      Team AnandTech   205,678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Balachmar schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:07:
OK, ik ben ook weer terug van vakantie, misschien is dat ook nog een reden dat het hier wat stil is.
Toch Bok! nog even aan zijn jasje trekken voor die stats, dan kan ik punten per tijd stats maken, zodat we beter zien waar we het snelst de punten kunnen halen.
Vault-stats zouden hier waarschijnlijk wel wat meer leven in de brouwerij brengen :)

Eindelijk een plekkie omhoog @rectilinear. Levert maar 16 puntjes op, maar binnenkort pakken we er weer 1. SETI@NL stond ook op de nominatie om ingehaald te worden, maar die houden daar niet van en zijn een beetje gas gaan geven.

Voor de EON-ers onder ons : nog steeds grote wu's en dus weinig puntjes voor ons. Maar binnenkort kun je wel je geheugen wat wordt opgevreten door die 10-tallen clients weer nuttig gaan gebruiken, en is 10 clients of zo meer dan gemoeg dankzij een vers progsel. Binnenkort in dit theater >:)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er nog een paar mensen een dimes client installeren kunnen we daar ook rap een paar plaatsen stijgen, ook makkelijk als service te installeren zonder vervelende icoontjes.
Beste aantal punten: delay between measurements: 15 sec, standaard protocol: UDP d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Qua DC-vault valt de puntenwinst wel mee.
code:
1
2
3
Project score = 10000 - ((Position - 1) * (10000 / Total number of teams in the project))
Huidige score: (10000-((66-1)*(10000/1993)= 9547 punten
Score plaats 30: 9798 punten
De winst is dan ongeveer 250 punten...

Qua stijging in het project is er wel wat mogelijk idd. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Xaverius op 06-08-2008 23:01 . Reden: Een halve liter minder bloed in het lichaam en het tellen lukt al niet meer... ;) ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
9798 - 9547 = 150 ? O-)

Maar op zich blijft het vrij weinig. Maar de meeste projecten waar veel te verdienen valt zijn weer veel lastiger om te draaien, handmatige akties etc.

Afgezien daarvan zit mijn CPU-tje voorlopig wel vol. Als Balachmar zijn stats een beetje vorm krijgen, en we kunnen zien waar de meeste punten zitten, ga ik nog wel wat switchen denk ik.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik heb even contact met Rusty van Team Ninja gehad over de locatie van het juiste DPC-logo. Hij vroeg zich af wie het photoshop wonder is die deze versie van Henk ontworpen heeft. Nu weet ik niet wie de originele Henk ontworpen heeft en ook niet waar deze DPC-versie vandaan komt dus misschien weet één van de lezers van dit draadje hier meer over OF wie dat dan wel weet?

Ik ben er zelf ook wel wat nieuwsgierig naar geworden. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
DigiK-oz schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:42:
ga ik nog wel wat switchen denk ik.
8) Kijk, dat horen we graag :P Als je nog een cursusje nodig hebt dan zal CowTipperT je de introductie lessen geven over wat switchen is en hoe hier mee om te gaan, hierna krijg je een aantal lessen van CowArt over de kunst van het switchen en als laatste krijg je nog een cursus van mij over het tactisch flushen, wat het belangrijkste onderdeel van switchen eigenlijk is :9

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Volgens mij is DigiK-oz wel wat gewend qua switchen, als ik het me zo herinner hoe dat toegaat in onze bar dan switched die toch regelmatig naar een ander drankje... :P

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Xaverius schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:13:
Ik heb even contact met Rusty van Team Ninja gehad over de locatie van het juiste DPC-logo. Hij vroeg zich af wie het photoshop wonder is die deze versie van Henk ontworpen heeft. Nu weet ik niet wie de originele Henk ontworpen heeft en ook niet waar deze DPC-versie vandaan komt dus misschien weet één van de lezers van dit draadje hier meer over OF wie dat dan wel weet?

Ik ben er zelf ook wel wat nieuwsgierig naar geworden. :)
Femme denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik zit toch al heel wat jaartjes op GoT en heel wat gelezen over Henk, Tweaky en Tweakeroid gehoord, maar geen enkel topic over wie hem gemaakt heeft. In ieder geval stamt Henk van uit de begintijd, dus als het iemand van GoT was, kunnen het niet al te veel mensen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik heb geantwoord dat het waarschijnlijk Femme was. Rusty vond het een mooi gemaakte afbeelding.
Ik heb ook nog even bij eOn geneusd en gerekend... Wanneer de WU's zo zwaar blijven als nu dan zit er maar 400 puntjes stijging op korte termijn erin.

Mochten er weer 10.000+ Units per dag per gebruiker ingeleverd kunnen worden dan duurt het nog steeds eventjes totdat er meer punten binnenkomen. We zijn gewoon wat laat ingestapt bij eOn, op kpostuma dan waarschijnlijk.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:20
Heb nu een dimes agent runnen, merk weinig verschil. Kan dus mooi naast eon en weiderich lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

OK, ik heb nu wat stats gekregen van Bok!
Maar ik weet nog niet of het wel precies is zoals ik wil...
Ook al wat mee aan de slag gegaan, en dit zijn wat voorlopige resultaten.
Er zijn geen freedc stats voor:
EulerNet
Seventeen Or Bust
Seventeen Or Bust - Sieve

Verder staan we op deze projecten zo goed als vast (we worden niet ingehaald en we halen niemand in):
Eon 27
Muon1 Distributed Particle Accelerator Design 1
Community TSC 2
D2OL - Sengent 1
Folding@Home 25
OGR-25 1
Prime Sierpinski Problem - PRP 15
Prime Sierpinski Problem - Sieve 16
RC5-72 1
Riesel Sieve Project - LLR 18
Riesel Sieve Project - Sieve 15
Wieferich@Home 17
Dimes 66
Majestic-12 12

Hoewel dit niet echt overeen lijkt te komen met de normale stats...

En dan hebben we in ieder geval nog een aantal projecten waarin we afgelopen week geen output hadden:
Predictor@Home 0.0
Proteins@Home 0.0
Riesel Sieve Project - BOINC 0.0
Riesel Sieve Project - LLR 0.0
Riesel Sieve Project - Sieve 0.0
Sudoku 0.0

Dit even in gedachte nemende zijn hier de top10 projecten met punten per dag te halen:
0.319213865629 Spinhenge@Home
0.0776017459772 MilkyWay@Home
0.00950406496462 LHC@Home
0.00452596229562 TANPAKU
0.00337253794023 POEM@Home
0.00237239121187 The Lattice Project
0.00118930309588 yoyo@home
0.000334923017526 Rectilinear Crossing Number
5.18180104674e-06 SZTAKI Desktop Grid
0 Majestic-12

Dit zijn DC-vault punten die er per dag te verdienen zijn (met huidige output dus eigenlijk)

De slechtste 10 (waar we het meeste punten per dag kunnen verliezen):
-0.501964185859 PrimeGrid
-0.0284419348798 Malariacontrol.net
-0.0230603799151 ABC@Home
-0.00980616112278 QMC@Home
-0.00537582468309 Cosmology@Home
-0.00366659413166 SIMAP
-0.000841050502962 World Community Grid
-0.000708446430607 Climate Prediction
-0.000158673463946 Seti (BOINC)
-2.42329893034e-05 Einstein@Home

Primegrid komt doordat BOINC UK ons over 18.21 dagen in gaat halen, maar wij hebben AMD Users binnen 28.39 dagen ook weer ingehaald dus dat compenseerd (zit nog niet in de berekening).
Ik probeer er nog wat van te maken, zodat iedereen het online kan bekijken, maar ik moet eerst nog even schaven vrees ik...
Ik wil hier namelijk uiteindelijk uitkrijgen welk project er het meeste punten op kan leveren in de kortste tijd. En dat lijkt er vooralsnog niet echt goed uit te komen.
Waarschijnlijk doordat we geen output hebben, of "vast staan" bij de projecten waar de meesten punten te behalen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Balachmar op 07-08-2008 15:10 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StugIII schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:26:
Heb nu een dimes agent runnen, merk weinig verschil. Kan dus mooi naast eon en weiderich lopen.
amen ;)
Bij mij draait het naast sob en eon zonder die te hinderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
En er valt nog aardig wat plaatsen te winnen op Dimes zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:45
Ook Dimes gejoined ;)
Heel wat redelijker van trafiek itt majestic-12 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Xaverius schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:16:
Ik heb ook nog even bij eOn geneusd en gerekend... Wanneer de WU's zo zwaar blijven als nu dan zit er maar 400 puntjes stijging op korte termijn erin.

Mochten er weer 10.000+ Units per dag per gebruiker ingeleverd kunnen worden dan duurt het nog steeds eventjes totdat er meer punten binnenkomen. We zijn gewoon wat laat ingestapt bij eOn, op kpostuma dan waarschijnlijk.
Yup, maar zelfs als de WU's zo groot blijven pakken we in een maand 400 punten. Oftewel 13 punten per dag, en dat schiet toch wel op. Daarna gaat het lang duren tenzij er weer kleine WU's worden uitgedeeld.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:56:
[...]

amen ;)
Bij mij draait het naast sob en eon zonder die te hinderen...
Wat is dat Dimes voor iets dan? Vreet dat weinig CPU?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

jep, alleen een klein beetje bandbreedte zo te zien :D

Heb het hier ook aan geslingert, alleen snap ik nog niet helemaal hoe het werkt, en waar je punten voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Het probeert het internet in kaart te brengen, meer bepaald alle netwerken en de verbindingen ertussen.
In de achtergrond voert het traceroutes en pings uit.
En daarvoor krijg je punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ha, weer eens een succesje te melden!
DC-Vault forum
Dutch Power Cows has overtaken TeAm AnandTech to take position 10 in Mathematical Projects.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Ook in dimes al een plaatsje gestegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Mathematical is nu de eerste groep waarin we hoger staan dan een van de team boven ons. Als dit meer wordt dan kunnen we weer eens een team inhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Dat inhalen van Anandtech werkte inderdaad dubbel. Wij 350 punten erbij, zij 350 punten er af. Dus voor de overall score tov Anandtech schiet het zo lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 04:21

scorpionv

This space for rent

Hmm, ik probeer Dimes te installeren maar ik blijf hangen in het scherm van de user registratie :?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

:w @ scorpionv
Ik heb daar geen antwoord op, solly.

Verder bedacht ik me net dat het een optie is om eens te polsen bij een paar BOINC-grootverbruikers of die een wedstrijdje willen houden bij één van de BOINC-projecten waar we nog leuk kunnen stijgen, dus project sudoku, milkyway, POEM en/of yoyo (RieselSieve ligt al een tijdje plat).

Een uitdaging is altijd leuk en op die manier hebben we in no-time (moet je eens die immense output van verschillende BOINCers zien) een paar plekjes winst. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Heb van de week 3 maal gehad dat na 5 minuten MJ12 windows liet crashen tot een mooi blauw scherm. Vanavond nieuwe windows en MJ12 erop en dan maar weer aans een tijdje laten lopen. We zakken bij MJ12 helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Daar loopt een draadje op het Majestic-12 forum over.
Ikzelf ben door mijn ISP in quarantaine gezet door een overijverige sysadmin die een mailtje naar abuse@edutel.nl heeft gestuurd. Hij klaagde dat een bot vanaf mijn IP adres zijn site heeft bezocht die zich niet aan de gewenste/verwachte crawleigenschappen hield.

Zodra ik thuis weer internet heb ga ik weer meehelpen.

De laatste Beta client deed het bij mij bijzonder stabiel en draaide een aantal dagen zonder problemen.
Het lijkt er meer op dat de kwaliteit van de netwerkkaart op de proef wordt gesteld door de client, want op sommige pc's in mijn netwerk hangt de pc al na een paar minuten, zelfs met gereduceerde doorvoer.

[ Voor 29% gewijzigd door Cow_tipping op 08-08-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Wil poem wel eens een keer draaien op 1 core.
Eens zien wat dat dan oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Cow_tipping schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:20:
Daar loopt een draadje op het Majestic-12 forum over.
Ikzelf ben door mijn ISP in quarantaine gezet door een overijverige sysadmin die een mailtje naar abuse@edutel.nl heeft gestuurd. Hij klaagde dat een bot vanaf mijn IP adres zijn site heeft bezocht die zich niet aan de gewenste/verwachte crawleigenschappen hield.
Ik had een week geleden, toen werd ik ook even offline gehaald. Bij mij hielden ze het erop dat er getracht werd onrechtmatig toegang tot een domein te krijgen. Omdat ze bij herhaling m'n abonnement zullen opzeggen draai ik geen MJ12 meer (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Het draadje op het M12-forum : http://www.majestic12.co....54715457c3c8619c4e1404f5c
Wanneer je door je ISP benaderd/afgesloten bent (geweest) door deze actie is het misschien verstandig om je daar te melden. Als ik het goed begrijp zal alexc dan ook contact met je ISP opnemen om het één en ander te verduidelijken.

Er zitten een paar DPC'ers in het lijstje van bekende onschuldigen:
Cow_tipping
SKiLLa
WolterB
Team Switch.DJKlungel
[eNeRGy]
Mbc
Morked
Movieman (aware already)
PY 222 (aware already)
osfanatic.com
www.ccsleeds.co.uk
refic
Norman_RKN
kharri1073
Haicube
foobar2k3
ars_phil
magnus

[ Voor 14% gewijzigd door Xaverius op 08-08-2008 16:17 . Reden: Morked vergeten, *zucht* COWTIPPING!!!!! ]

Stop de verwelking!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.