DC-Vault Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.333 views

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1zxAEnT1vTlTyjD7JGOV2yVl/full.jpg

De DC-Vault is een stats-project van Team Ninja en is een soort van Hall of Fame in de DC-wereld. Je kunt er zien hoe je als team presteert ten opzichte van je concurrenten, je kunt ze taunten dat je het beter doet en de standen vergelijken op meer dan 40 projecten.

Momenteel staan wij als Dutch Power Cows op een 8e plaats, waarbij we al een aardig eind zijn opgeklommen dankzij de aandacht in het eerste draadje over de DC-Vault. Het doel is natuurlijk om nog hoger te komen in de lijst.

Je krijgt punten gebaseerd op je plaats in de stats bij ieder project en de hoeveelheid punten is afhankelijk van het aantal geregistreerde teams in dat project. Het maximale aantal punten is 10.000 punten per project voor de eerste plaats.

Bij een aantal projecten is het aantal punten wat je krijgt bij een stijging in de ranglijst dus hoger dan bij andere projecten, afhankelijk van je positie en het aantal teams wat daar meedoet.

De huidige Top 10

1. Ars Technica
2. Team Norway
3. AMD Users
4. Rechenkraft.net
5. The Knights Who Say Ni!
6. Free-DC
7. Dutch Power Cows
8. XtremeSystems
9. TeAm AnandTech
10. Ukraine

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bROdqZSw3TgHjfrSeEJ7xSFL/full.jpg

Er zijn diverse projecten om aan mee te doen en voor het gemak zijn die opgedeeld in twee categorieën. De Boinc-projecten en de andere projecten. Boinc-projecten zijn vaak gemakkelijk in het gebruik, je kunt meerdere projecten toevoegen aan één client en draaien als service of als gewone client.

Andere projecten zijn vaak veel lichter en kunnen eenvoudig als tweede project naast een ander gedraaid worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a7fc0jI1McmmSsoHGeFmxGDV/full.jpg

Boinc is een open-source initiatief van de universiteit van Berkeley en is een methode om diverse distributed computing programma's te kunnen draaien van verschillende makers. Eén client volstaat om tientallen verschillende projecten te kunnen doen. Boinc vind je hier.

Milkyway@home
Een project dat onderzoek doet in het modelleren en determineren van de evolutie van ons melkwegstelsel. WU's verschillen in crunchtijd, soms zijn ze na 9 uur crunchen (P4 1.5GHz) op 50 procent en dan binnen een minuut klaar.
DPC-positie: laag

Sudoku
Sudoku is een onderzoeksproject dat probeert te achterhalen wat het kleinste aantal getallen is wat nodig is om een Sudoku puzzel in te vullen.

Yoyo@home
Dit is een schil voor reeds bestaande DC-projecten zodat gebruikers van Boinc geen andere client hoeven te installeren. Momenteel kan met hun schil worden meegedaan aan Muon, evolution@home en OGR. DPC heeft daar ook eigen teams, dus het is mogelijk om in je eigen voet te schieten.

Poem@home
Probeert:
- de biologisch actieve structuur van eiwitten te voorspellen
- bestudeert de signaalverwerkingmechanisme wanneer eiwitten interactie met elkaar hebben
- bestudeert de relatie van niet-functionele eiwitten met ziekten
- ontwerp nieuwe medicijnen op de basis van driedimensionale structuren van biologisch belangrijke eiwitten

Rectilinear Crossing Number
Een van de bekendste problemen uit de graaftheorie is de vraag van het 'Rectilinear Crossing Number' ('rechtlijning snijpuntengetal'): het minimale aantal snijpunten in een volledige graaf van k punten in het Euclidische vlak ('plat vlak'). Voor een graaf van 4 punten (0 snijpunten) of 5 punten (minimaal 1 snijpunt) is dit nog makkelijk uit te rekenen of te beredeneren. Voor grotere grafen is het erg lastig om de optimale configuratie te bepalen. Voor k=11 zijn er al 2.334.512.907 mogelijkheden. Tot nu toe zijn de RCN's voor k<=17, k=19 en k=21 gevonden. Het hoofddoel van het distributed computing project Rectilinear Crossing Number is op dit moment om de juiste waarde voor k=18 te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V7ysX9vwoZLauEbVjzH2wrjh/full.jpg

Wieferich
Wieferich berekent zogenaamde Wieferich-priemgetallen, door middel van trial and error. Singlecore client werkt goed, WUs gemiddeld 0.5-2 dagen.
Client

PSP-PRP
Het zoeken naar speciale priemgetallen die "proth numbers" heten in de formule k*2^n+1. Specifiek waarin k een priemgetal is in k*2^n+1. Er is bewezen dat er oneindig aantal k priemgetallen zijn zodat k*2^n+1 nooit een priemgetal kan zijn, deze k's worden "prime sierpinski numbers" genoemd waarvan het kleinste bewezen getal 271129 is. PSP-PRP zoekt naar k-priemgetallen onder dit getal. WU ongeveer 4-20 uur.
Client
Client
Hier doorgeven dat je bij DPC hoort.

PSP-Sieve
Elimineert factoren voor PSP-PRP. Gaat heel goed samen met SoB-Sieve, de 2 gebruiken hetzelfde programma, gewoonlijk zeef je voor allebei. Punten krijg je per uitgeschakelde factor, en is redelijk onvoorspelbaar. Wel altijd punten als je iets vangt.
Client

SoB-Sieve
Elimineert factoren voor Seventeen or Bust (waar we nog 1e staan). Werkt samen met PSP-sieve, maar het nadeel van dit onderdeel is dat je pas punten krijgt als je werkelijk SoB-werk bespaart, wat in de meeste gevallen nog lang niet zover is. Ergo nu investeren is over jaren terugzien.
Client

eOn
eOn gebruikt een minder directe methode om te onderzoeken hoe atomaire systemen zich gedragen over een langere tijd. In het eOn-project werken alle computers aan hetzelfde project, ze simuleren hetzelfde systeem op hetzelfde moment. Elke WU is een opdracht voor hoe op 1 manier het systeem kan evolueren. eOn gebruikt dit systeem om de groei van metalen films te simuleren, wat belangrijk is bij katalyse-reacties. Het is belangrijk dat men begrijpt hoe atomen evolueren op deze kleine schaal over langere perioden en wordt nog belangrijker bij andere takken van sport, met name nanowetenschap, chemie en materialenkunde. Vereist non-stop internet, niet altijd direct werk (uurtje wachten is niet abnormaal) en grootte van WUs varieert. Digik-oz heeft er een handige controller voor gebouwd, die een en ander versnelt/verbetert. Vooral heel interessant bij kleine WUs, omdat slechts het aantal WUs in de stats telt, niet de grootte.
DPC-positie: gemiddeld
Client
Controller - DM naar DigiK-oz

Majestic-12
De grote Google-concurrent, of althans, dat is de bedoeling van bedenker/chief-project Alex. Door jouw computer internetlinks te laten spideren, en de resultaten te verwerken, bouwt hij langzaam maar zeker een zoekmachine. Dit project vreet dus bandbreedte, en als je em 10Mbit voert, ook CPU. Project niet gegarandeerd non-profit.
DPC-positie: best aardig
Client - vereist wat tweakjes en instellingen voor maximale werking

Dimes
Dimes is een gedistribueerd project met als doel de structuur en de topologie van het Internet in kaart te brengen. Dit is een DC-project dat nauwelijks CPU-tijd of bandbreedte vraagt en daarom perfect naast je huidige dc-project kan draaien. Het enige wat het programma doet, is via PING- en TRACEROUTE-commando's de netwerken in de buurt van je eigen computer in kaart proberen te brengen. Het programma kan ook als service geïnstalleerd worden.

Dimes werkt onder Windows, Linux en Mac OS X. De optimale instellingen van het programma zijn:
* Delay between measurements: 15 sec.
* Standard protocol: UDP
* File Transfer Rate: maximaal (51 kb/sec).
Website

Eulernet
In 1772 deed Euler de aanname: Als de som van n positieve kth machten gelijk is aan kth macht, dan nk. In 1966 bewezen Lander, Parkin and Selfridge dat Euler het fout had met 1445 = 1335+1105+845+275. Eulernet is bezig met het zoeken naar een zesde macht die gelijk is aan zes zesde machten. En als dit project klaar is gaan ze verder met het zoeken naar een zesde macht die gelijk is aan vijf zesde machten. De puntentelling bij Eulernet is in seconden. Om die reden is Eulernet uitermate geschikt voor oudere computers.
DPC-positie: Laag
Client

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aVCFYd9WcM2mjKEidQ6Gd1JY/full.jpg

Er zijn diverse projecten in de DC-Vault waarin zeker verbetering te behalen valt en sommige van die projecten kun je zelfs naast elkaar draaien. Eon is een project wat relatief gezien meer heeft aan veel ram-geheugen, Dimes gebruikt je netwerk en je kunt er dan bijvoorbeeld Wieferich, Boinc of PSP-PRP naast draaien.

Bij Dimes is het per pc mogelijk om 1 maal dimes te installeren. Als er veel geheugen in de computer zit bestaat de mogelijkheid om de score fors te verhogen door middel van Vmware's virtuele omgevingen. Een beproefde methode is om een Windows 2000-installatie te maken en deze te klonen. In elke kloon wel apart Dimes installeren en niet een installatie van Dimes-klonen. Zie dit topic op het forum van Xtremesystems voor meer uitleg.

Geeft PSP-PRP een ?% ipv een echt percentage? Kijk dan hier voor de oplossing.

Doormiddel van een registerkey zorg je ervoor dat tussen het openen van een verbinding van een Eon verzendvraag en de volgende, NIET meer 200 - 300 seconden zit maar dat je er 20 - 30 seconden tussen krijgt waardoor je meer aanvragen kunt doen en dus meer goede uploads kunt krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GqXCe8VY7aMplfZ2PagfI3Sx/full.jpg

Deel 1: Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/txGG86jpuL4Je29yyjylqcIQ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wligtenberg.nl/images/stories/DPC/plot.png

Afbeeldingslocatie: http://www.wligtenberg.nl/images/stories/DPC/legend.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fqZoExIEGNSeRlW9mvo52bvn/full.jpg

25-09-2008: Topicstart

offtopic:
Deze topicstart mag door anderen zonder voorafgaande toestemming gebruikt worden om nieuwe delen van dit topic te openen. Het staat je vrij om de inhoud aan te passen indien nodig.

[ Voor 255% gewijzigd door Megaflix op 14-02-2009 12:42 ]

• Megaflix
Gereserveerd voor updates

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 22:15
Nette post Megaflix. _/-\o_

• Megaflix
Ik moest na het posten de edit-knop al gebruiken om DPC naar de 8e plek te tillen :+

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Mooie topic start geworden. Op verzoek titelfix gedaan :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Momenteel staan wij als Dutch Power Cows op een 9e plaats
Klopt dan ook niet helemaal meer :P

Maar verder een prima openingspost. Goed werk megafix en iedereen die eraan heeft bijgedragen d:)b

________________-=Team ColdFusion=-______________

• Megaflix
Ook fixed emphasis :)

Alleen dat ene grafiekje moet nog kleiner. Heb hem al check-images tags meegegeven op 600x450, maar dat werkt niet, dan krijg je zo'n irritant rood randje eromheen.

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ziet er prima uit! Ik zal eens kijken of ik nog tekstjes kan maken voor projecten waar nog niets over staat...

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 16:55
heeft het voor DPC serieus nut als ik DIMES ga draaien naast mijn BOINC projecten? of hebben we die punten niet echt nodig?

• Megaflix
Dimes is een van de projecten waar we nog best veel kunnen stijgen. Verder gebruikt het geen cpu-power, dus kun je het naast ieder ander programma draaien. Je kunt het zelfs in vmwares zetten (wel aparte installatie in iedere vm, dus geen copypaste van één vm-bestand met installatie). Emphasis heeft een vmware die 80 mb geheugen gebruikt, waarin de installatiebestanden van dimes inzitten. Gewoon tig keer copypasten en er je geheugen mee vullen.

• nickb90
ik heb momenteel 1 client draaien, is het niet mogelijk meerdere installatie's te doen op 1 pc zonder VMware, en anders zal ik misschien binnenkort is wat kleine vmware's inzetten ;)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Megaflix schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:18:

Alleen dat ene grafiekje moet nog kleiner. Heb hem al check-images tags meegegeven op 600x450, maar dat werkt niet, dan krijg je zo'n irritant rood randje eromheen.
Je kan hem weer terug zetten op 9 want TA is ons inmiddels weer voorbij ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Megaflix
Ik heb hem aangepast :) Ik zal proberen om alle wijzigingen in de gaten te houden, maar mocht je er eentje zien die ik nog niet heb gezien, dan mag je altijd een DM sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

nickb90 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:22:
ik heb momenteel 1 client draaien, is het niet mogelijk meerdere installatie's te doen op 1 pc zonder VMware, en anders zal ik misschien binnenkort is wat kleine vmware's inzetten ;)
Nee, zonder Virtual Machines kun je Dimes maar 1x installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 20:59
Misschien een idee om bij tips en trucs de registry wijziging bij eon te plaatsen?

[ Voor 5% gewijzigd door Tielemans op 26-09-2008 07:30 ]

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39

Balachmar

The truth is out there

Megaflix schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:18:

Your wish is my command...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Iemand trouwens enig idee hoe antarax van Alliance Francophone zijn gehele output bij Eon in 1 dag kan flushen? Met 12842983 afgemaakte WU's staat hij gelijk 8e in de User Overall... http://eon.cm.utexas.edu/stats.php
Is dat een stats-f*ck*p of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Noordvogel schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:19:
Iemand trouwens enig idee hoe antarax van Alliance Francophone zijn gehele output bij Eon in 1 dag kan flushen? Met 12842983 afgemaakte WU's staat hij gelijk 8e in de User Overall... http://eon.cm.utexas.edu/stats.php
Is dat een stats-f*ck*p of iets anders?
Het laatste, hij heeft even 2 keer in de stats gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:10
Met dank aan een ISP die zijn tellers reset na een aanpassing aan het abonnement, een beetje meer majestic12 gedaan vannacht.

Resultaat is nog een flinke 100k urls bij ;)
Alle beetjes helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 18:47
heb nu ook Majestic-12 aangezet .... vanavond even met de instellingen spelen ... dan kan hij snachts lekker draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, ik ben even aan het kijken naar Dimes, voor op mijn linux bak, en ik heb de service versie goed geinstalleerd. En ik zie een config file, waar ik username etc kan invullen. Maar waar moet ik me registreren en aanmelden bij DPC?
Dimes trekt toch niet je hele verbinding dicht zoals majestic dat doet he?
Want anders ga ik het niet draaien op deze pc. (Het netwerkverkeer moet niet gaan opvallen.)

[ Voor 26% gewijzigd door Balachmar op 26-09-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Balachmar schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:21:
OK, ik ben even aan het kijken naar Dimes, voor op mijn linux bak, en ik heb de service versie goed geinstalleerd. En ik zie een config file, waar ik username etc kan invullen. Maar waar moet ik me registreren en aanmelden bij DPC?
Want anders ga ik het niet draaien op deze pc. (Het netwerkverkeer moet niet gaan opvallen.)
Hoe het zit met configfile bij linux geen idee, bij windows maak je een account aan tijdens de installatie. Waarschijnlijk zal er ook wel een config file zijn bij windows maar daar heb ik nog niet naar gekeken dus weet ook zo snel niet te zeggen welke tags je erin moet zetten, kijk vanavond wel even of als iemand er nu al naar kan kijken...

Dimes doet alleen een ping en tracert opdracht van een kb per stuk. Dus al heb je een datalimiet dat zal niet snel oplopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tielemans op 26-09-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Tielemans schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:39:
[...]

Hoe het zit met configfile bij linux geen idee, bij windows maak je een account aan tijdens de installatie. Waarschijnlijk zal er ook wel een config file zijn bij windows maar daar heb ik nog niet naar gekeken dus weet ook zo snel niet te zeggen welke tags je erin moet zetten, kijk vanavond wel even of als iemand er nu al naar kan kijken...

Dimes doet alleen een ping en tracert opdracht van een kb per stuk. Dus al heb je een datalimiet dat zal niet snel oplopen.
Maar doet hij er ook veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:10
Eigenlijk niet.
Ik merk het amper en ik zit met een datalimiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 20:41
Ik doe sinds vandaag ook mee aan Dimes (natuurlijk onder Dutch power cows!)
Enkele vraagjes:
- Onder het tablad graph krijg ik van die bolletjes en pijltjes ... maar na een bepaalde tijd wordt gewoon alles precies gereset. Stuurt hij alles door naar de server ofzo?

- Als het voorgaande dan naar de server gestuurd wordt, wrm staan mijn punten dan nog altijd op 0? of worden deze pas zoals andere projecten pas om de 24 uur geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
ze worden een paar keer per dag geupdate maar het lijkt erop dat alles plat ligt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-06 16:31
hoe wordt je lid van de DPC onder Majestic-12? O-)

nvm

[ Voor 12% gewijzigd door Amplified op 26-09-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik wilde net die registrytruc bij de tips & trucs zetten (die van eon), maar ik kan hem even niet meer vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
dit stukje?

[jip en janneke taal]
doormiddel van een registerkey zorg je ervoor dat tussen het openen van een verbinding van een Eon verzendvraag en de volgende, NIET meer 200 - 300 seconden zit maar dat je er 20 - 30 seconden tussen krijgt waardoor je meer aanvragen kunt doen en dus meer goede uploads kunt krijgen.
[/jip en janneketaal]

dit is wat ik er van maak. orgineel is hier te vinden : http://www.free-dc.org/fo...d.php?p=126847#post126847

en het linkje naar het reg bestandje : http://www.free-dc.org/fo...tid=1194&d=1221793648 ( wel effe .txt verwijderen achter de naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Cpt00kirk schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:37:
ze worden een paar keer per dag geupdate maar het lijkt erop dat alles plat ligt xD
En in Israël is het op vrijdag al weekend dus met een beetje geluk doen de dimes stats het zondag weer :/
mastadizzy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:31:
Onder het tablad graph krijg ik van die bolletjes en pijltjes ... maar na een bepaalde tijd wordt gewoon alles precies gereset. Stuurt hij alles door naar de server ofzo?
Het wordt gewoon naar de server verzonden, alleen door de stats die even niets doen zie je het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Yes, dankjewel. Ook fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 20:41
Tielemans schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:57:
Het wordt gewoon naar de server verzonden, alleen door de stats die even niets doen zie je het nog niet.
Ooh, ok!
_/-\o_ Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
Tielemans schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:57:
dank je ! :D ook mijn zorg weg, later vandaag een 2de machine erbij zetten, die staat zo'n 12 uur per dag aan, is kijken of we DPC omhoog kunnen krijgen

edit:

momenteel lijkt Rosetta@home eruit te liggen, nu wil een BOINC project als back-up nemen, welke zal ik doen om DPC omhoog te helpen? met welke gaat dat het snelst? (snapt nix van de punt verdelingen.. :P)

[ Voor 22% gewijzigd door nickb90 op 26-09-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Met yoyo@home kun je de meeste punten verdienen van de Boinc projecten. Zie ook:
http://www.pubquizcentre.nl/DigiK-oz/dcVaultStats.aspx

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
mooi, dan stel ik die in als back up BOINC project ;)

ga momenteel is testen met Damn Small Linux om te kijken of ik daar wat van snap, en dimes daar werkend krijg, gaan we is heel wat systeempjes naast elkaar laten lopen om DPC is omhoog te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Balachmar schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:21:
Hoe krijg jij het voor elkaar om te draaien?

ik heb linuxInstall.sh gedraait en daarna of de service proberen te starten of de agent maar ik krijg het niet draaiend. of het zegt dat java 1.4 is not found of hij draait gewoon niet.

Dus als je me een paar stappen op weg kunt helpen ben ik je dankbaar

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:44
Bij eOn strijden we vandaag weer eens om de #1 daily. Dus als iemand zich geroepen voelt?

Ik heb ook maar even Wieferich gestart omdat daar in 3 weken 3 plekken te pakken zijn a 243 punten per plek. Zolang de switchers daar blijven hangen tenminste. Maar ze doen hun naam altijd eer aan, dus ik vrees dat ze binnenkort weer naar andere weiden vertrekken. Maar de bijdrage @ Wieferich heeft DPC fink geholpen, jullie volgende project is toch ook wel weer iets waar we flink mee scoren qua Vault-punten? :9

Waar jullie hierna ook naar toe gaan, voor jullie bijdrage aan de Vault : _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:38:
Bij eOn strijden we vandaag weer eens om de #1 daily. Dus als iemand zich geroepen voelt?
17 werkstukjes achter a.t.m... Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Noordvogel schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:57:
[...]

17 werkstukjes achter a.t.m... Spannend!
Mijn que loopt langzaam leeg, maar door die 20 extra blokjes staan we nu wel 8 blokjes voor ;)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

woolysheep schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:09:
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar om te draaien?

ik heb linuxInstall.sh gedraait en daarna of de service proberen te starten of de agent maar ik krijg het niet draaiend. of het zegt dat java 1.4 is not found of hij draait gewoon niet.

Dus als je me een paar stappen op weg kunt helpen ben ik je dankbaar
OK, de install leek bij mij goed te gaan, echter het starten ook niet.
Bagger proggie blijkbaar. En dat is jammer, aangezien het blijkbaar java based is. Zou het ook makkelijk moeten kunnen werken onder andere OSen.
Echter er zit ook niet eens een fatsoenlijke readme bij!
Bij mij draait de service of agent dus ook niet...

• DigiK-oz
Frentik schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:57:
[...]

Mijn que loopt langzaam leeg, maar door die 20 extra blokjes staan we nu wel 8 blokjes voor ;)
26-9-2008

Dutch Power Cows 7056
Free-DC 6945

Dik gewonnen dus gisteren _/-\o_

Whatever

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zijn die 67 extra blokjes toch ergens goed voor geweest ;)

vandaag staan we ook maar een paar blokjes achter..
code:
1
2
Free-DC              779
Dutch Power Cows    750

/me zet reminder om de tcp delay lager te zetten, anders duurt het zo lang voor die 200 blokjes de deur uit zijn...ik neem aan dat als die key nog niet in het registry staat je deze zelf aan kan maken?

[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 27-09-2008 11:03 ]

Anoniem: 47852

87e bij Milkway@home....dat kan beter.
Heb net 50% van m'n capaciteit erop gezet :)

• DigiK-oz
Frentik schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:02:
[...]
Zijn die 67 extra blokjes toch ergens goed voor geweest ;)

vandaag staan we ook maar een paar blokjes achter..
code:
1
2
Free-DC              779
Dutch Power Cows    750

/me zet reminder om de tcp delay lager te zetten, anders duurt het zo lang voor die 200 blokjes de deur uit zijn...ik neem aan dat als die key nog niet in het registry staat je deze zelf aan kan maken?
Yep. Let daarbij wel op hoofdlettergebruik. Ik zie trouwens vrij veel Free-DC users in de eOn stats vandaag, zouden ze een beetje balen van hun 2e plek gisteren? >:)

Whatever

• nickb90
momenteel ben ik een beetje aan het klooien met linux (DSL), DSL gebruikt maar 16 MB ram ! hier is nog geen dimes o.i.d. op geïnstalleerd. de hardeschijf is 130 MB. Momenteel probeer ik meerdere DSL's naast elkaar te draaien in VMware maar wilt nog niet echt lukken. Indien dit gelukt is, iemand interesse in de bestanden van VMware om er een aantal Dimes op te draaien?

DSL homepage

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Zijn er nog meer mensen die PSP-PRP draaien? Ik krijg namelijk de laatste tijd alleen maar duoble check wu's.
Misschien dat er andere instellingen nodig zijn... (hoewel ik hem in ieder geval niet op de double check server heb ingesteld)

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

ik, maar aangezien ik even geleden 80 Wu's heb ingeslagen en daar pas doorheen ben rond de DPC verjaardag heb ik geen idee wat ik aan het crunchen ben :P

Anoniem: 143153

nickb90 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:50:
momenteel ben ik een beetje aan het klooien met linux (DSL), DSL gebruikt maar 16 MB ram ! hier is nog geen dimes o.i.d. op geïnstalleerd. de hardeschijf is 130 MB. Momenteel probeer ik meerdere DSL's naast elkaar te draaien in VMware maar wilt nog niet echt lukken. Indien dit gelukt is, iemand interesse in de bestanden van VMware om er een aantal Dimes op te draaien?

DSL homepage
Als het lukt, laat maar iets weten, dan zal ik het zeker proberen!

• Megaflix
Hoe spaar je PSP-PRP wu's op dan emphasis? Ik draai het ook namelijk en zou best in spaarmodus willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Je opent "llr-clientconfig.txt" en zet "WUCacheSize" op een leuk aantal WU's. Dan start je de client en die zal het aantal ingestelde WU's binnen halen.

Je sluit de client wee af em stelt helemaal onderaan een fake proxy in door de 2 streepjes bij de volgende regels weg te halen.
--server = "localhost"
--port = 7000
--username = "zierg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 06-06 13:51
DigiK-oz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:38:
Ik heb ook maar even Wieferich gestart omdat daar in 3 weken 3 plekken te pakken zijn a 243 punten per plek. Zolang de switchers daar blijven hangen tenminste. Maar ze doen hun naam altijd eer aan, dus ik vrees dat ze binnenkort weer naar andere weiden vertrekken. Maar de bijdrage @ Wieferich heeft DPC fink geholpen, jullie volgende project is toch ook wel weer iets waar we flink mee scoren qua Vault-punten? :9

Waar jullie hierna ook naar toe gaan, voor jullie bijdrage aan de Vault : _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
We weten niet hoelang we nog blijven, maar sowieso die 3 weken ;) Of het volgende project ook weer DC-Vault-handig gaat zijn kan ik nog niet zeggen, ergens is het jammer om weinig concurrentie te hebben, maar aan de andere kant is het leuk om een project op de kaart te zetten :) Het is niet de eerste keer (ooit waren SoB en FaD ook klein voordat wij er ons eens mee gingen bemoeien ;)), en zal ook zeker niet de laatste keer zijn dat we een klein project doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@team Switch: kom anders over naar Milkyway@home. Daar zit al iemand van jullie en een beetje concurrentie
voor de #1 is altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Er is niemand van TS actief op Milky Way als het goed is.
Leuk projectje voor de vault, dat wel. Zeker omdat de Boinc credits tijdelijk(?) wat verhoogt zijn.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
De komende 10 dagen pakken we 5 teams op Dimes: good birds, TechIMO, Shavitteam, Rx3 Distributed Team en The Final Front Ear. Geen idee hoeveel punten dat zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
YEAH .... Patrice is ook aan de DC-Vault gegaan! Welkom hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Waarschijnlijk kun je Double Check punten krijgen als iemand anders eerder resultaat heeft ingeleverd bij PSP-PRP. Alleen jammer dat die dan niet meetellen voor de DC-Vault.
Als dat zo is, dan is het dus niet handig om te sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cow_tipping schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:59:
Er is niemand van TS actief op Milky Way als het goed is.
Leuk projectje voor de vault, dat wel. Zeker omdat de Boinc credits tijdelijk(?) wat verhoogt zijn.
Owww...jullie zijn daar al eens langsgeweest, maar weer doorgeswitched zo te zien.
Wel leuk om met die nieuwe projecten mee te doen, daar zie je meteen resultaat :)
Gooi de rest van m'n bakken wel over naar Poem@home, daar kunnen we ook nog
wel wat power gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

offtopic:
Hee, eindelijk een reageer knopje onderaan het topic!
:)

Sudoku, yoyo@home en POEM@home zijn op dit moment de Boinc projecten met de meeste punten per positie voor DPC. Hoe makkelijk het is om plekken te stijgen wordt momenteel nog niet laten zien in de ranglijst van DigiK-oz.
Dat zal iedereen zelf moeten proberen te destilleren uit de statssites van free-dc en dc-vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
nickb90 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:50:

DSL homepage
Kleine update over dit, ik krijg het niet voor elkaar DSL goed werkend te krijgen, de ene keer werkt het netwerk, de andere keer niet, VMware tools krijg ik niet geinstalleerd. Blijkbaar toch te weinig ervaring met Linux. Misschien een idee voor iemand met linux ervaring om een VMware met DSL te installeren en aan te bieden? Als het RAM onder de 50 MB blijft ben ik bereid 20 clients te draaien met Dimes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Anoniem: 47852 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:34:
87e bij Milkway@home....dat kan beter.
Heb net 50% van m'n capaciteit erop gezet :)
Zo dan, je hebt niet alleen maar een P4-tje draaien zie ik :9 Inmiddels al 83e
Anoniem: 47852 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:06:
[...]

Owww...jullie zijn daar al eens langsgeweest, maar weer doorgeswitched zo te zien.
Wel leuk om met die nieuwe projecten mee te doen, daar zie je meteen resultaat :)
Gooi de rest van m'n bakken wel over naar Poem@home, daar kunnen we ook nog
wel wat power gebruiken :P
Met het soort power wat jij op MilkyWay hebt geknald zie je wel resultaat, ja _/-\o_ Ben benieuwd hoe de POEM-stats er over een paar dagen uitzien. Nu 56e, met eerste "slachtoffer" 23 dagen ver weg.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

OMG, By milky way deed jij meer in 1 dag dan ik in 1 maand.
In 1 maand zullen we al meer dan 10 plaatsen ingehaald hebben aldaar. _/-\o_
(en dat is gebaseerd op slechts 2 dagen output 8)7 )

btw, nog minder dan 4 punten achter op Anandtech. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
DIMES eindelijk werkend op DSL, maar het gebruikt momenteel wel 51 MB ram, in de loop van de week ga ik proberen het RAM gebruik te verminderen, en dan zet ik hem online voor degene die hem willen met handleiding :) en dit post ik dan hier :)

[ Voor 0% gewijzigd door nickb90 op 29-09-2008 18:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Heb ook maar even PSP-PRP afgezet (duurt te lang voor we weer iemand inhalen daar) en heb Milkyway aangezet om daar nog net even wat harder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Interessant NiCKYsTyLe, hoe minder RAM hoe beter !

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274760

Ik heb mijn koeien uit de Rosetta-wei gehaald (wel eerst nog even leeggemolken) en jaag ze nu ook de Milky-wei in.

Eens kijken wat ik voor de vault kan betekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
ik heb de DSL client zo goed als af, heb er momenteel 3 draaien, en lijkt allemaal redelijk te gaan, alleen de poorten zitten nog dicht, is kijken of ik daar nog wat aan kan doen, en als dat gelukt is zet het allemaal online met handleiding wat er nog gedaan moet worden ;) alleen DIMES installeren, JAVA is voor geinstalleerd, er word een script geladen zodat DIMES automatisch start (als je hem geinstalleerd heb) en dan lijkt het mij mooi als DPC wat plekjes wint ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Anoniem: 274760 schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:08:
Ik heb mijn koeien uit de Rosetta-wei gehaald (wel eerst nog even leeggemolken) en jaag ze nu ook de Milky-wei in.

Eens kijken wat ik voor de vault kan betekenen!
_/-\o_ _/-\o_ kijk dat zijn de betere berichten .... welkom bij de VAULT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Zijn er mensen die misschien een of twee cores op The Lattice Project kunnen zetten? We staan daar 45e, maar er zijn maar 5 teams met output. We hebben 70k aan punten en met maar 10k er bij staan we gewoon even 38e. Dat is echt peanuts op Boinc. Met 30k er bij staan we op de 34e plaats. Even dik 10 plaatsen stijgen in een paar dagen als het kan? We hebben nu 9000 punten in de Vault op Lattice, iemand die kan uitrekenen hoeveel we krijgen bij 11 plaatsen stijging?

[ Voor 14% gewijzigd door Megaflix op 29-09-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

18 punten per plek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

Bio1ogics

Logisch toch?

Ik ga na de DPC-verjaardagsflush op D2OL wat cores overzetten voor de vault.

/me voelt zich haast een switchert :P

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Megaflix schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:59:
Zijn er mensen die misschien een of twee cores op The Lattice Project kunnen zetten? We staan daar 45e, maar er zijn maar 5 teams met output. We hebben 70k aan punten en met maar 10k er bij staan we gewoon even 38e. Dat is echt peanuts op Boinc. Met 30k er bij staan we op de 34e plaats. Even dik 10 plaatsen stijgen in een paar dagen als het kan? We hebben nu 9000 punten in de Vault op Lattice, iemand die kan uitrekenen hoeveel we krijgen bij 11 plaatsen stijging?
Een hele core zal het niet worden, maar ik zal Lattice attachen.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz, ik kan nu nog 1 dualcore vrij maken voor Lattice. Niet echt een superding, maar alle kleine beetjes helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bio1ogics schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:03:
Ik ga na de DPC-verjaardagsflush op D2OL wat cores overzetten voor de vault.

/me voelt zich haast een switchert :P
1x registreren en een post en je bent een volledige switcherT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
we hebben voor de vault al een hele berg mensen die aan het switchen zijn...... lijkt wel een prijzenslag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lattice heeft geen wu's beschikbaar 8)7
Enig idee of dit iets van de lange termijn is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

/me :w naar ZinZin bij Dimes :)

[ Voor 14% gewijzigd door Frentik op 30-09-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmm Dimes ook maar ff opgestart, kijken of dat nog wat kan gaan schelen :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
kheb momenteel 14 Dimes virtueel draaien op mijn pc, kost me wel al mijn CPU kracht, dus mijn prestatie bij Rosetta@home zakt helemaal in zo xD maar Dimes draai ik tot we wat hoger op zijn, en dan schakel ik er wat mee terug :)

is er behoefte aan de .vmx van mijn DSL client? JAVA voor geinstalleerd, het enige wat gebeuren moet is DIMES installeren, en daar zal ik dan een handleiding voor schrijven. Is er behoefte aan? want dan zal ik alles vandaag of morgen even online zetten :)

hij gebruikt in windows in totaal 88MB RAM, in VMware is echter ingesteld dat hij maar 60MB mag gebruiken

[ Voor 46% gewijzigd door nickb90 op 30-09-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
nickb90 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:38:
kheb momenteel 14 Dimes virtueel draaien op mijn pc, kost me wel al mijn CPU kracht, dus mijn prestatie bij Rosetta@home zakt helemaal in zo xD maar Dimes draai ik tot we wat hoger op zijn, en dan schakel ik er wat mee terug :)

is er behoefte aan de .vmx van mijn DSL client? JAVA voor geinstalleerd, het enige wat gebeuren moet is DIMES installeren, en daar zal ik dan een handleiding voor schrijven. Is er behoefte aan? want dan zal ik alles vandaag of morgen even online zetten :)

hij gebruikt in windows in totaal 88MB RAM, in VMware is echter ingesteld dat hij maar 60MB mag gebruiken
14 vmwares pakken al je processorkracht? Ik heb er 22 draaien en die pakken +/- 16% van een 3gig P4. Dimes in de vm omgeving wel als service draaien (of als client in de system tray). Draai je de client versie met het dimes scherm open dan pakt die vm omgeving knetter veel processorkracht, bij mij was dat max 8% per omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
hmm, dan moet ik nog is gaan kijken, ben echt een linux noob, dus er moet iig nog winst te halen zijn, maar ik draai idd de clients met het schermpje open. Ik zal is kijken wat ik nog kan doen :P

Welk OS heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Ik draai win xp met win2000 vmware met 68mb geheugen. Als ik lager ga met het geheugen is het internet in de omgeving weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ben sowieso nog wel benieuwd naar het gewoon installeren van dimes onder linux.
Ik ben dan niet echt een linux noob, maar ik kwam er toch niet uit. Die installer houdt zich helemaal niet aan de standaarden die je verwacht. ./configure, make , make install...

Trouwens bij PSP-PRP hoeven nog maar 14 units ingeleverd te worden voor 800 vault punten erbij!
En dat hoeft niet heel erg lang te duren...

[ Voor 20% gewijzigd door Balachmar op 01-10-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmmm, begrijp die client van Dimes niet zo 100%, werkt dat ding automatisch, wanneer krijg je punten etc etc? Heb nu iets van 1059 punten bij elkaar, maar d'r is niet echt iets waaraan je kan zien wat je aan het doen is behalve de ip map die je te zien krijgt in het graph menu.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Balachmar schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:17:

Trouwens bij PSP-PRP hoeven nog maar 14 units ingeleverd te worden voor 800 vault punten erbij!
:? Bij welke stats kijk jij? Of heb je er zelf 120 af en gebufferd? op de PSP stats site die ik ken wordt er voorlopig weinig ingehaald :?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Hmm 88MB is op zich wel mooi, toch weer 12MB minder dan m'n windows 2000 VM's gebruiken.

Maar in windows start alles in elk geval wel als service of als in de systray en gebruikt dus amper processor kracht ondanks de 20 VM's hier :D

Als dat in linux dus ook kan, wil ik weleens kijken om wat om te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:50

SandStar

DPC-Crew

Zandster

milkyway dinges gaat binnenkort ook weer wat meer puntjes opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
* Tielemans zet ook net 2 cores op milkyway

Inhaalstats zie daar er zeer goed uit, al 2 plekken hoger dan nu in de vault dus weer 33 punten bij de volgende update en binnen 2 dagen nog eens 3 teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Zou NT4 eigenlijk geen optie zijn, die draai je makkelijk met < 48MB RAM ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
Balachmar schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:17:
Ik ben sowieso nog wel nebieuwd naar het gewoon installeren van dimes onder linux.
Ik ben dan niet echt een linux noob, maar ik kwam er toch niet uit. Die installer houdt zich helemaal niet aan de standaarden die je verwacht. ./configure, make , make install...

het installeren van DIMES gaat als volgt:
code:
1
2
3
4
tar -xzvf DIMES-0-4-2.tar.gz 
cd DIMES
chmod +x Makefile
sudo ./Makefile

en dan is DIMES geinstalleerd ;) je start dan dimes zelf door Sudo ./agent.sh ;)

Dimes automatisch laten opstarten gaat als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
nano startdimes
cd /home/dsl/DIMES
sudo ./agent.sh &>/dev/null
ctrl+X
y
[enter]

chmod +x startdimes

nano .xinitrc

replace dillo /usr/share/doc/dsl/getting_started.html &>/dev/null &

with /home/dsl/startdimes &>/dev/null &

ctrl+X
y
[enter]

Bron

^^

Verder kan ik de DSL wel uploaden met Java geinstalleerd en dat DIMES automatisch opstart als je de client heb geinstalleerd (395MB totaal). dan hoef je alleen het eerste stukje code uit te voeren :), ik heb alleen wel ergens ruimte nodig om het op te zetten.. :P of je moet het in delen downloaden van megaupload o.i.d.

[ Voor 12% gewijzigd door nickb90 op 30-09-2008 22:14 . Reden: info erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

als je hem op m'n ftp wil zetten graag, kan de rest hem er ook vanaf plukken eventueel.

emphy.dyndns.org
dpc/dpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
emphasis schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:42:
als je hem op m'n ftp wil zetten graag, kan de rest hem er ook vanaf plukken eventueel.

emphy.dyndns.org
dpc/dpc
dank je ! zit ook een handleidinkje bij in HTML geschreven, en hij is maar 100MB ingepakt ^^ dus valt allemaal wel mee ;) nog ruim een kwartier en hij is online ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Klinkt goed, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
hmmm kan jij misschien controleren of die is aangekomen? :P kreeg de melding Timed Out, en weet nu niet of die volledig is overgezet.. :p want kzie hem niet staan, maar als ik hem opnieuw wil uploaden zegt die dat hij al bestaat.. :P

edit:

laat maar zie hem al staan... moet is een x goed kijken xD

[ Voor 13% gewijzigd door nickb90 op 01-10-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

DigiK-oz schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:29:
[...]

:? Bij welke stats kijk jij? Of heb je er zelf 120 af en gebufferd? op de PSP stats site die ik ken wordt er voorlopig weinig ingehaald :?
Ook bij de officiele stats.
Maar had even een rekenfout gemaakt... Factortje 10 verschil met punten die je krijgt bij inleveren.
Ik dacht even dat dat 10.000 punten per ding was ipv +- 1.100 punten...
Mijn fout solly.

@NiCKYsTyLe
Een makefile executable maken 8)7
weird... Maar ik zal het nog wel eens proberen.
Moet je voor dimes nog ergens aanmelden, of zo?

[ Voor 12% gewijzigd door Balachmar op 01-10-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Wie kan mij vertellen hoelang de WU's van Eon houdbaar zijn? Dit i.v.m. de DPC verjaardagsflush over 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
Balachmar schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:13:
@NiCKYsTyLe
Een makefile executable maken 8)7
weird... Maar ik zal het nog wel eens proberen.
Moet je voor dimes nog ergens aanmelden, of zo?
je kan je aanmelden via de agent.sh ;)

Ik heb totaal geen ervaring met Linux, dus ik weet niet of het een rare manier is, maar dit staat zo op internet, en het werkte! :D suc6 ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Noordvogel schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:13:
Wie kan mij vertellen hoelang de WU's van Eon houdbaar zijn? Dit i.v.m. de DPC verjaardagsflush over 10 dagen.
Ik heb ze 5 dagen kunnen behouden ivm slechte upload. Je kan het proberen, maar als de server over 10 dagen geen zin heeft krijg je de wu's niet geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

StugIII schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:12:

Ik heb ze 5 dagen kunnen behouden ivm slechte upload. Je kan het proberen, maar als de server over 10 dagen geen zin heeft krijg je de wu's niet geupload.
Laat ik dan maar hopen dat de server er zin in heeft i.c.m. de verlaagde TCP-delay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elrond-NL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 09:30

Elrond-NL

Kluizenaar?

Heb deze week Dimes maar eens aangezwengeld ow en Majestic ook trouwens.

woei me eerste post 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:50

SandStar

DPC-Crew

Zandster

welkom :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.