Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Topicstarter
http://www.dc-vault.com/index.php

Misschien iets voor de crew om DPC hier op de kaart te zetten ?

We komen er niet eens in/op voor ?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 31-03-2006 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Topicstarter
Sjips, toch wel maar dus niet eens bij de eerste 10 ?
Dat had ik niet verwacht.
Dan is DPC een veel kleinere speler op de DC markt dan ik dacht :'(

Of wordt hier op een vreemde manier de positie berekend :?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 31-03-2006 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 18:33

Lord_Nemesis

Wa oars?

De lage plaats van DPC is volgens mij vooral te danken aan het feit dat we op een aantal projecten No Team en dus geen punten hebben.
Oplossing: Team aanmaken en een aantal dagen crunchen op de projecten waar we No Team hebben.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-04 08:03

Ercewee

a.k.a. K

Met relatief hele kleine projecten zijn veel punten te verdienen. Dus projecten waar we geen team hebben verliezen we veel punten t.o.v. anderen. Toen de DC-Vault net gestart was stonden we op plaats 5. Maar andere teams zagen al snel hoe ze meer punten konden halen. De truc is om in zoveel mogelijk projecten actief zijn. En nadruk te leggen op de kleine projecten.

De vraag is natuurlijk, willen we zo hoog mogelijk in de DC-Vault staan? Bij iedere methode die gebruikt word om dit soort rankings op te zetten kan er commentaar geleverd worden op hoe de berekening gemaakt word. En er is altijd wel een strategie te bedenken om zo hoog mogelijk te komen.

In mijn opinie is het grappig, maar heeft zo'n ranking weinig waarde.

[ Voor 1% gewijzigd door Ercewee op 31-03-2006 08:30 . Reden: typo ]

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

Ercewee schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:28:
Met relatief hele kleine projecten zijn veel punten te verdienen. Dus projecten waar we geen team hebben verliezen we veel punten t.o.v. anderen. Toen de DC-Vault net gestart was stonden we op plaats 5. Maar andere teams zagen al snel hoe ze meer punten konden halen. De truc is om in zoveel mogelijk projecten actief zijn. En nadruk te leggen op de kleine projecten.

De vraag is natuurlijk, willen we zo hoog mogelijk in de DC-Vault staan? Bij iedere methode die gebruikt word om dit soort rankings op te zetten kan er commentaar geleverd worden op hoe de berekening gemaakt word. En er is altijd wel een strategie te bedenken om zo hoog mogelijk te komen.

In mijn opinie is het grappig, maar heeft zo'n ranking weinig waarde.
^^ so true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:14
laat maar lekker zitten zo..... zie bij BOINC.BE op het forum regelmatig dat zodra er een nieuwe project komt deze direct wordt gejoined en effe een beetje punten wordt gedaan om er in voor te komen!

slechte zaak vind ik het , lekker laten zo en hier niks van aan trekken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
Cpt00kirk schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:35:
laat maar lekker zitten zo..... zie bij BOINC.BE op het forum regelmatig dat zodra er een nieuwe project komt deze direct wordt gejoined en effe een beetje punten wordt gedaan om er in voor te komen!
Ik weet niet waar jij dit leest op ons forum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Cpt00kirk schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:35:

slechte zaak vind ik het , lekker laten zo en hier niks van aan trekken 8)
en dat is toch altijd zo , kudde gedrag even snuffelen aan een nieuw project of het wat is , dat is mens eigen en niet boinc.be in het bijzonder

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:07
De ranglijst die werd gebruikt voor Nu zijn de Dutch Power Cows echt de beste was imho een stuk nauwkeuriger en hield o.a. rekening met het aantal cputijd per project per DCteam. Zie ook hier in het archief.

Ercewee weet het prima te verwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156250

Yeps d'r zijn een 5tal projecten waar geen DPC team in zit nl:

BBC Climate Change Experiment,
Leiden Classic,
Prime Sierpinski Problem - PRP,
Prime Sierpinski Problem - Sieve,
The Red Library DLV Projec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 21:35

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Subtiele kick maar het is me niet waard een nieuw topic aan te maken...

Ik had gisteren wat tijd over en kwam toevallig langs een link van de DC-vault. Uit nieuwsgierigheid heb ik even gekeken bij welke projecten DPC niet geregistreerd stond en heb even gekeken of DPC daar ook echt niet mee deed. Seasonal Attribution Project was er eentje en daardoor hebben we XS gepasseerd in het overallklassement. Zie maar op de Physical Science Project Scores en de overall scores

Ik weet dat de methode van de DC-vault niet echt kijkt naar de juiste output bij een project maar het is toch een geinige site. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ze moeten het omrekenen in CPU cycles of zo.. dan kun je een realistische berekening maken.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-04 21:53

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Wij zijn gewoon de grootste van de wereld, en iedereen die het anders voorsteld heet het gewoon fout

:+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Die sites worden gewoon gemaakt om andere teams een beetje zelfvertrouwen te geven :Y >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021

Reinstein

Half-Nul

Pim. schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:49:
Wij zijn gewoon de grootste van de wereld, en iedereen die het anders voorsteld heet het gewoon fout

:+
Kijk dat is nu een goedde instelling, ik ben het er volledig mee eens :)

PC based oscilloscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Xaverius schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:12:
Subtiele kick maar het is me niet waard een nieuw topic aan te maken...

Ik had gisteren wat tijd over en kwam toevallig langs een link van de DC-vault. Uit nieuwsgierigheid heb ik even gekeken bij welke projecten DPC niet geregistreerd stond en heb even gekeken of DPC daar ook echt niet mee deed.
Gisteren wat tijd over op het werk dus.... we staan drie plaatsen overall hoger doordat we bij APS@Home & LHC@Home vermeld staan. :)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Jup, het is voor DC-Vault beter om gewoon een project 3 weken te crunchen waardoor je ineens in de top-30 staat overall, dan om ergens te proberen van plek 4 naar 3 te klimmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
http://www.psp-project.de/stats.html

Zo weer een No Team vermelding minder. Met SoB-Sieve zijn we gestegen van 44 naar 35 agv van 2 gevonden factors.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

nutteloze lijst imho

De punten worden berekend nav de positie icm het aantal deelnemende teams. De kracht wordt niet meegerekend.

bij Seti staat er dit (dpc vergeleken met FDC):

Seti (BOINC)
positie 23 -- (2) 1094

punten 9,995.669973 -- 9,784.876397

en dat scheelt maar 2 tiende punt

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

joh14vers6 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:38:
http://www.psp-project.de/stats.html

Zo weer een No Team vermelding minder. Met SoB-Sieve zijn we gestegen van 44 naar 35 agv van 2 gevonden factors.
Goed bezig! Je had dit via de update-pagina doorgegeven?

@CaLeX: Dat de lijst niet geheel goed opgebouwd is is volgens mij bijna iedereen met je eens... Alleen zijn we natuurlijk statsgek... En het is een kleine moeite om wat gegevens door te geven over nieuwe projecten waar DPC in participeert. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Het is beter om die paar projecten waar we laag staan gewoon even een plek of 10 omhoog te crunchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Megaflix schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:29:
Het is beter om die paar projecten waar we laag staan gewoon even een plek of 10 omhoog te crunchen :+
Ik zal zeggen maak een plan van aanpak en laat leden zich inschrijven voor deze projecten... wil best het 1 en ander doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 12:36
LOL als team DPC duidelijk een plan ontwikkelen waarmee we de wereld gaan veroveren voor wat betreft de projecten... Heel DPC op de Switch Mode: 3 maanden dit project, 3 maanden dat project, etc etc etc... op die manier, als iedereen meedoet overigens, gaan we het natuurlijk nog best ver schoppen op de kleinere projecten!

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:30

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Tja, we hebben gewoon een ontzettende Joop Zoetemelk Award verdiend... we staan gewoon veel 2e. Als je die energie gaat stoppen in overal Top-5 spelen, win je het zo. Ik bedoel, noem even snel 2 projecten waar Norway, Rechenkraft.net of Team Ninja een serieuze concurrent is? Die spelen gewoon op alle projecten mee, staan ergens 2e of 3e in de kleintjes, en de grote (Seti, RC72, OGR) ver onderaan. Dat levert wel puntjes op in deze stats, maar geen rekenkracht.

Als je dit soort onderzoek goed wilt doen, moet je meenemen hoeveel PC-power behaalde puntjes opleveren, en dan op punten gaan rekenen. BV Leiden Classical, om 3e te staan is maar 1/4 van de power nodig van de 2e plaats. OGR hetzelfde (of nog erger).

Dit is voor kleine teams die toch op willen vallen... :+

(Megaflushen is onze promotiemethode, kunnen zij alvast niet meer jatten }:O )

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Juist, dat doen onze zuiderburen ook :) Die crunchen op alle projecten en komen op die manier ook aardig hoog.

Megaflushen doet DPC eigenlijk al lang niet meer op de manier zoals het vroeger ging (massaal door iedereen tegelijk). Even de OGR-MF uitgezonderd aan het eind van het jaar, maar dat is alleen door OGR-members. Ik bedoel dan meer dat iedereen ook van alle andere projecten even meedoet aan de MF.

Zou wel leuk zijn om zoiets een keer te doen op een medisch project als D2OL of TSC of zo met unadded nodes en dan dpc-wide doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

FreezeXJ schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:02:

Als je dit soort onderzoek goed wilt doen, moet je meenemen hoeveel PC-power behaalde puntjes opleveren, en dan op punten gaan rekenen. BV Leiden Classical, om 3e te staan is maar 1/4 van de power nodig van de 2e plaats. OGR hetzelfde (of nog erger).
Nog makkelijker is dat je bijvoorbeeld 1 miljoen punten per project beschikbaar stelt en deze verdeelt over de team naar hun gedeelte van de totale output.

Dan hoef je ook niet te klooien met tijden per punt enzo.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Pskutte schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:41:
LOL als team DPC duidelijk een plan ontwikkelen waarmee we de wereld gaan veroveren voor wat betreft de projecten... Heel DPC op de Switch Mode: 3 maanden dit project, 3 maanden dat project, etc etc etc... op die manier, als iedereen meedoet overigens, gaan we het natuurlijk nog best ver schoppen op de kleinere projecten!
Zo'n plan lijkt me een goed id. Heel DPC per periode op een project waar we echt resultaat kunnen behalen. Liefst de eerste plaats. Dan door naar het volgende project.

Laten we beginnen met Leiden Classical :+

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Stampede, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Xaverius schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:15:
[...]
Goed bezig! Je had dit via de update-pagina doorgegeven?
Nope.
Maar nu alsnog gedaan.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 07-04 18:48

Jive

MooMooMastah

Best grappig om idd eens wat cpu tijd aan verloren projecten te doneren om in de kleintjes wat hoger te komen ... maar van het meeste heb ik al niet eens een idee hoe ik eraan mee zou moeten doen.
Dat Sierpinsky bijvoorbeeld ... (lijkt een boinc project) ... staan we gewoon te laag, of hebben we niet eens een DPC team daar om in de lijst te komen ..
Of zou je automatisch als team genoteerd worden als je boinc'd ?(ik heb dus geen boinc ofzo).

Mischien een idee voor iemand die er een beetje in thuis is om uit te zoeken wat we zouden moeten doen om mee te doen voor DPC aan zulke projects.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Een hogere overall-ranking zou leuk zijn... Maar kijk hoe de punten verkregen worden en je ziet dat een #1 absoluut niet nodig is om veel punten te krijgen. Bij een paar projecten hebben we geen punten, staat DPC daar ook genoteerd dan scheelt dat al lekker wat... (alleen zit er wat commercieel meuk tussen als ik me niet vergis) Verder als er geinteresseerden zijn... Neus eens op de website rond en zoek een leuk project. Zo heb ik eventjes geleden SZTAKI en Primegrid daarvoor gedraait... :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Zo heel veel punten hebben we niet nodig hoor, om in de top 10 te komen ...
Volgens mij is dat iets in de trant van aan 5 projecten met 2 pc's ieder meedoen voor een week of wat ..

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Als we dit zouden flikken en het zou ook wérken, om op die manier te stijgen in de ranglijsten, dan zouden we wel een signaal aan de makers van dc-vault sturen dat ze eens na moeten gaan denken over de puntentelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

Megaflix schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:07:
Juist, dat doen onze zuiderburen ook :) Die crunchen op alle projecten en komen op die manier ook aardig hoog.
Correctie: sommige van je zuiderburen.

De beter zuiderbuur heeft natuurlijk allang door dat hij/zij beter de ziel uit zijn/haar lijf kan grazen onder DPC vlag :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

* Kristof kijkt ff rond :p

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Je kan ook gewoon van een andere lijst uitgaan en deze mooi links laten liggen. Tenmiste dat doe ik met deze lijst.

Het is ook wel leuk om de lijst te kraken, merk wel als men wat gaat opzetten en wellicht doe ik ook mee :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

iisschots schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:15:
Je kan ook gewoon van een andere lijst uitgaan en deze mooi links laten liggen.
welke andere lijst?? O-)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:12
Mij lijkt het dat er 3 problemen zijn, ten eerste het veelal ontbreken van bruikbare subteamstats voor DPC en daarnaast het probleem van ze te mogen/kunnen/blijven posten en tenslotte een soort van onbekend=onbemind probleem.

Voor enkele projecten zijn er wel stats zoals: Einstein@home, ufluids, Simap maar deze worden niet gepost?

Wat is eigenlijk het standpunt van DPC omtrent het officieel meedoen aan een bepaald project?
Hiermee bedoel ik wat moet er gebeuren voordat een project een weektopic krijgt?
Is het desnoods een goed idee om een soort "verzameltopic" te maken voor minder bekende projecten?

Het idee dat hierboven geopperd werd om gezamelijk een soort van actieplan op te stellen om met minimale inzet op een reeks projecten snel te stijgen lijkt me wel interessant...

Edit: ufluids geeft nauwelijks werk uit :D

[ Voor 3% gewijzigd door -AzErTy- op 03-12-2007 20:31 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive vind subteamstats nu niet echt een noodzaak om dan maar ergens niet aan mee te doen.
En doorlopende statspost van alle projecten is mischien ook wat veel

[ Voor 25% gewijzigd door Jive op 04-12-2007 01:20 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 23-04 14:53
*schop*

DPC heeft een paar dagen geleden de top 10 bereikt! Nu op naar de top 5 ... top 3 en uiteindelijk nummer 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hoe heeft dat nu kunnen gebeuren? :?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-02 21:31
*Begint met "Prime Sierpinski Problem - Sieve"*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Misschien dat iemand ook puntjes voor yoyo wil maken zodat we daar ook punten voor krijgen... |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Ehm... op OGR 3x zo veel punten als ARS, maar slechts 3,8 punten meer gekregen op die lijst.
Die lijst is dus gebaseerd op posities en helemaal niet hoeveel power een team totaal heeft.
The DC Vault is the place to compare your team's performance against others
Redelijke onzin naar mijn mening en daardoor ook een nutteloze lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Xaverius schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:53:
Misschien dat iemand ook puntjes voor yoyo wil maken zodat we daar ook punten voor krijgen... |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7
Alleen een team aanmaken met 1 puntje erin is al genoeg voor een hoop extra puntjes op de lijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Megaflix schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:50:
[...]

Alleen een team aanmaken met 1 puntje erin is al genoeg voor een hoop extra puntjes op de lijst :+
Dat heeft deze gek ook al gedaan om zo een 4000-tal punten extra te genereren voor DPC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

yep, maar door massaal mee te doen met Yoyos wrapper, schieten we onszelf in de voet als we niet uitkijken... Nou kunnen een paar puntjes geen kwaad, maar die grap helpt gewoon OGR... (of zit ik nou bij een ander te kijken?) Waarom is dat eigenlijk een project? Heet toch gewoon OGR, en daar staan wij 1 }:O

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:12
Tja ik ind eigenlijk ook dat yoyo@home niet mag tellen als project in de Vault

yoyo=Ogr! 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door -AzErTy- op 14-01-2008 21:23 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Mark83 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:10:
Dat heeft deze gek ook al gedaan om zo een 4000-tal punten extra te genereren voor DPC ;)
En dan nu snel door naar het volgende project, anders haalt yoyo ons straks nog in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-02 21:31
rvec schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:25:
*Begint met "Prime Sierpinski Problem - Sieve"*
Dit is ook gewoon een project binnen een project ja. Net als net over yoyo werd gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Megaflix schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:47:
[...]

En dan nu snel door naar het volgende project, anders haalt yoyo ons straks nog in :+
Ik en de rest van de wissel-"gang" zijn flink aan het SoB'en. Daar hebben we bijna nog minder concurentie binnen DPC dan ik bij yoyo@home ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

CaLeX schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:31:
[...]

Nog makkelijker is dat je bijvoorbeeld 1 miljoen punten per project beschikbaar stelt en deze verdeelt over de team naar hun gedeelte van de totale output.

Dan hoef je ook niet te klooien met tijden per punt enzo.
Wat een simpel edoch geniaal idee!
Misschien dat we eens zo'n stats kunnen maken. En eens kijken hoe de verdeling dan is...
Klinkt namelijk best eerlijk. (Hoewel dan nog kleine projecten overrated zijn, maar het laat wel goed zien hoe belangrijk je bent in alle projecten)
En toch ga ik ook wel ff kijken of er niet wat kleine projectjes zijn, zodat DPC in ieder geval in de top10 komt van DC-Vault.

[ Voor 9% gewijzigd door Balachmar op 10-04-2008 08:34 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIC66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01 13:22
zoals al gezegd is DC-Vault niet de meest naukeurige manier van punten tellen. Ik heb hier toevallig vorige week nog een hele discussie over gehad met een admin van DC-Vault. HIj is het er mee eens dat het niet het beste systeem is. Hij zei dat het idee er achter was om mensen met zoveel mogelijk projecten in aanraking te laten komen/mee te laten doen.
Ook vond ie dat als we met cpu-tijd zouden gaan rekenen dat 'oude teams' in het voordeel waren. Waar ik het probleem niet van zag...

mgoed, ik vind DC-Vault totaal niet representatief voor de sterkte van teams. Kijk bijvorrbeeld naar OGR, daar staat DPC zoveel voor, en toch krijgt de nummer 2 bijna even veel punten.

conclusie: Nutteloze pagina

PROUD member of NoizyCows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 19:08

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Of nutteloze voorsprong ;)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik zat vandaag even op DC-vault te neuzen en zag ineens het licht. :) Of eigenlijk een linkje naar een overzicht van een team... Dus ik DPC even opzoeken...

http://www.dc-vault.com/showteam.php?team=8

Maar goed, iedereen behalve ik zal dit inmiddels wel een keertje gevonden hebben. :Y)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Wat dan wel weer jammer is, is de daling "at my home project" SETI. En daarnaast verbaasd het me weer dat er zoveel projecten zijn waar ik geen weet van heb/had. Helemaal waar DPC bij betrokken is.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Inderdaad, het aantal projecten schiet echt de lucht in. En ik neem aan dat lang niet alles in de DC-vault staat. Door BOINC is volgens mij het zoveel "makkelijker" geworden om een breed publiek aan te trekken...

Verder zoek ik af en toe eens een klein project op om in mee te doen. Zo heb ik een tijd geleden al even PrimeGrid, SZTAKI Desktop Grid en Predictor@home gedraaid om wat puntjes voor de DC-vault te scoren. En zo draai ik nu even MilkyWay@home waar VFRmaniac goed bezig is. :) Alhoewel een dagnotering van plekje 114 nog niet echt DPC-waardig is...

[ Voor 14% gewijzigd door Xaverius op 19-05-2008 21:49 . Reden: extra info ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Terug van een weekendje Ameland zie ik dat de output van ons bij eOn zoden aan de dijk zet. Ik heb daar nu 6 clients van draaien op mijn computer omdat je maar 1 WU per keer krijgt en die meestal in een aantal seconden klaar is waarna je vervolgens lang kan wachten totdat de server je een nieuwe serveert... Leuk die DOS-boxjes op de taakbalk. :)

http://www.dc-vault.com/showteam.php?team=8

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Xaverius schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:48:
Terug van een weekendje Ameland zie ik dat de output van ons bij eOn
Hoe kun je daar je Team selecteren?Al gevonden ;)

edit: dat is trouwens nog een reden waarom de dc-vault niet optimaal is: bij het eOn project is de laatste nieuws update van april 2007....Na een jaar geen mededelingen/nieuws e.d. zou zo'n project best verwijderd mogen worden.

[ Voor 37% gewijzigd door Frentik op 01-06-2008 23:18 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Wanneer je inlogt kan je het team kiezen. Ik kreeg geen mail na registratie en heb via de website mijn "vergeten" wachtwoord laten opsturen. Je kan dan ook na het inloggen je wachtwoord wijzigen.

En het draaien van meerdere clients wordt zelfs bij Free-DC makkelijk gemaakt:
http://www.free-dc.org/forum/showthread.php?t=12613

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:31

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Nu mis ik alleen de DPC stats nog :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Voor de mensen die echt snel mee willen helpen om DPC in de top 10 van DC-vault te krijgen. Kun je beter samen met mij gaan sieven.
Check dit draadje voor meer info. http://gathering.tweakers...message/30116286#30116286
Op deze manier kunnen we nog makkelijk +- 10.000 punten erbij krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik zal het vanavond nog eens bekijken Balachmar.
Majestic-12 en Milky way zijn mijn hoofdprojecten op dit moment, Eon heb ik even geprobeerd maar daar van ben ik gillend weggerend. Maar als ik tijd heb zal graag op een snelle manier wat punten genereren, want lijst is lijst, DPC moet naar boven. 8)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En Cow_tipping?
Al wat wijzer geworden? Als ik je ergens mee kan helpen, dan hoor ik het wel.
Ik heb zojuist weer 2 factors voor psp gevonden. Dus als het goed is stijgt DPC weer 2 plekken in de PSP Sieve rankings, zou toch ongeveer 700 punten moeten opleveren in DC-Vault.
DC Vault: (Up 769.230769 points)
Nog 3.000 punten! en dan staan we in ieder geval op de frontpage.

[ Voor 15% gewijzigd door Balachmar op 03-06-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

We hebben binnen TS een wapenstilstand over wie de FAQ gaat schrijven. :P
Ikzelf ben afgehaakt zodra ik het scherm met clientdownloads voor mijn neus kreeg. --> http://www.mersenne.org/gimps/

Maar als er iemand kan zeggen welke ik moet hebben voor winXP dan houd ik me aanbevolen. :)

+809.067017 vandaag, dat gaat lekker zo. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 19:08

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Cow_tipping schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:25:
We hebben binnen TS een wapenstilstand over wie de FAQ gaat schrijven. :P
Ikzelf ben afgehaakt zodra ik het scherm met clientdownloads voor mijn neus kreeg. --> http://www.mersenne.org/gimps/

Maar als er iemand kan zeggen welke ik moet hebben voor winXP dan houd ik me aanbevolen. :)

+809.067017 vandaag, dat gaat lekker zo. _/-\o_
Via hun frontpage kom ik terecht bij: ftp://mersenne.org/gimps/p95v2414.zip (is ook te draaien als service).

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Balachmar schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:18:
Voor de mensen die echt snel mee willen helpen om DPC in de top 10 van DC-vault te krijgen. Kun je beter samen met mij gaan sieven.
Check dit draadje voor meer info. http://gathering.tweakers...message/30116286#30116286
Op deze manier kunnen we nog makkelijk +- 10.000 punten erbij krijgen!
Hoe kan ik bij deze projecten bij DPC komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52

msentinelb

Arghhhhh!

bij majestic12 heeft Los Alcoholicos al een team dat zelfs boven dutchpowercows staat, zijn ze weg bij dpc ofzo? Het team telt 1 user genaamd RetroX

[ Voor 16% gewijzigd door msentinelb op 04-06-2008 07:39 ]

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik heb RetroX even geleden al ge-PM-ed maar hij is een beetje afwezig op het LA-forum. Misschien maar even wat ellebogenwerk verrichten hiervoor. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIC66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01 13:22
Sorry mensen, maar ik ben nogsteeds van mening dat wij niet mee moeten doen aan het hele DC-Vault gebeuren... Het is misschien leuk om er even naar te kijken, maar ga alsjeblieft niet teveel moeite hiervoor doen..

de puntentelling is gewoon niet goed. Als voorbeeld ogr, daar staat dpc nu ZO ver voor, maar toch krijgen we daar niet meer prunten voor ofzo, ook krijgt een mini project even veel punten als een mega project..

Ik laar DC-Vault al jaren links liggen, ze veranderen toch niet

PROUD member of NoizyCows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Beste SIC66, prima dat JIJ vind dat WIJ niet mee moeten doen maar, onder andere, IK vind het wel humor zo'n overall-klassement. :)

Natuurlijk is er genoeg op de methode van puntentoekenning te mekkeren maar als jij het beter kan, dan doe je dat toch? :*) Staan we als DPC misschien ook wat meer in de spotlights.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@SIC66
Het leuke vind ik nu eigenlijk dat ik als kleine dpcer met slechts 1 computer ter beschikking toch veel uit kan halen, door deze kleine projectjes te runnen. En ik vind ook echt niet dat we op nummer 1 moeten komen daar, maar om in ieder geval op de frontpage te komen, dat lijkt me toch wel minimaal. Al helemaal als het makkelijk te halen is, door een paar (zeg 10) computers even op kleinere projecten te zetten. Dit hoeft dus echt niet ten koste te gaan van andere grotere projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Traveling Salesman problem is van dc-vault gehaald omdat er geen units meer werden uitgegeven. (de eigenaar van het project was een maandje op vakantie)
Ook moneybee gaat waarschijnlijk verwijderd worden van de lijst.

Positief nieuws aangezien we daar niet zoveel punten hadden.

Op Eon, en de Prime/Sieve projecten valt nog relatief veel te halen voor DPC met 'minimale inspanning'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cow_tipping schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:19:
Traveling Salesman problem is van dc-vault gehaald omdat er geen units meer werden uitgegeven. (de eigenaar van het project was een maandje op vakantie)
Ook moneybee gaat waarschijnlijk verwijderd worden van de lijst.

Positief nieuws aangezien we daar niet zoveel punten hadden.

Op Eon, en de Prime/Sieve projecten valt nog relatief veel te halen voor DPC met 'minimale inspanning'.
Ooh, vandaar dat we zoveel punten hebben verloren vandaag!
Moneybee mag er van mij ook wel af. Ik heb naar het project gekeken, en het lijkt erop dat je alleen maar hun bedrijf helpt om betere voorspellingen te doen van een aantal beursgenoteerde bedrijven. En bij zoiets denk ik dan, als je nu denkt dat dat geld op levert, gooi er dan ff zelf een cluster tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Idd TSP is er af, dat viel me al op. Moneybee mag er van mij ook af maar de reden van DC-vault is meer omdat de site niet te bereiken is vanuit de hele wereld als ik het goed begrijp.

eOn ligt sinds gisteren plat, ik heb die client onlangs geinstalleerd. Het is een wat apart proggie. Je download 1 WU per keer en dan moet je hopen dat je meteen een nieuwe krijgt, vandaar dat men blijkbaar veel clients op een PC heeft draaien... Ik heb op mijn dualcore 6 clients (DOS-venster) van eOn draaien en daarnaast nog BOINC-milkyway, en ik haal nog genoeg BOINC-punten... ;)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik zie net dat Moneybee van de vault verwijderd is omdat men vanuit de U S of A niet meer kan registreren bij het project. Nog ruim 3.500 puntjes en DPC staat in de top-10 in de vault. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En nog eens 770 punten erbij met slechts 1 factor bij PSP sieve!
Nog maar iets meer dan 1000 punten!
Nog ongeveer 14 factors voor PSP en dan zitten we op de 10e plek! (En dus de frontpage!)

[ Voor 49% gewijzigd door Balachmar op 06-06-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51355

Nog maar 1000 punten.
MoneyBee is ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Kijken of ik mijn Majestic-12 score nog wat op kan krikken.
Totnogtoe stond de client maar op 1 pc geinstalleerd, maar dat kost wel erg veel processorkracht als die probeert mijn 100mbit lijntje vol te zuigen. Nu verdeel ik het over 2 pc's en dan maar kijken wat dat brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik ben even aan het Milkyway'en geslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En MoneyBee is terug. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Gaan we toch nog even Majestic verdergrazen? Met die mega-output (100mbit o_O) moet dat lukken.

Daarnaast vraag ik me af of Eon eruit gaat, heb me een paar weken geleden aangemeld, en nog geen WUs ontvangen. Als nou die sieves nog wat vinden (en onder DPC stoppen) zijn we er. Het voordeel is dat we op een aantal grote projecten al hoog staan, en dus met alleen schnabbelen op de kleintjes heel hard stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Met Majestic wil ik ons toch wel even in de hogere regionen zien te krijgen.
De NET 2.0 versie is blijkbaar niet zo stabiel als de NET 1.1 versie, dus mijn andere pc is ermee gestopt. Maar klaarblijkelijk als ik de client op 3 pc's thuis aanzet moet ik ongeveer op 9 miljoen URL's per dag uit kunnen komen. 8)7 Dus een paar weekjes en we hebben er weer een puntje bij.

Oh, als we bij Sieve hoger willen komen kun je ook een fictief team aanmaken maar geen resultaten inleveren. Dan schuift het hele scoresysteem door en krijgen we gratis meer punten. http://www.team-ninja.com/vbulletin/showthread.php?t=40077

Voor Eon moet je hierboven de posts van Xaverius maar gaan lezen. Hij heeft het wel aan het werken gekregen. Aangezien de client soms niet meteen wek krijgt moet je 'gewoon' meerdere clients tegelijk opstarten, zodat er altijd wel 1 aan het werk is.

[ Voor 41% gewijzigd door Cow_tipping op 07-06-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Wat doet dat Majestic dan dat je er zo'n grote internetverbinding voor nodig hebt? Ze zijn bij mij nog bezig om de glasvezel in de tuin te leggen op dit moment, maar een paar van m'n vrienden hebben al een 100 Mbit of sneller liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Op dit moment ligt eOn plat maar de afgelopen anderhalve week had ik regelmatig verbinding. Je hebt gewoon, volgens mij, <10% kans (soms gaat het ook weer achter elkaar door) om meteen een nieuwe WU te krijgen. Dit "probleem" is op te lossen door verschillende clients te draaien (gewoon in DOS-boxjes)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Free-DC heeft een eigen soort DC-vault gemaakt, waarin wij op de vierde plek staan. Twee boven Free-DC :+
http://stats.free-dc.org/teams/dcrteams.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52

msentinelb

Arghhhhh!

ik draai ook majestic nu :P ff kijken of we daar wat kunnen scoren :P

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cow_tipping schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:08:
Met Majestic wil ik ons toch wel even in de hogere regionen zien te krijgen.
De NET 2.0 versie is blijkbaar niet zo stabiel als de NET 1.1 versie, dus mijn andere pc is ermee gestopt. Maar klaarblijkelijk als ik de client op 3 pc's thuis aanzet moet ik ongeveer op 9 miljoen URL's per dag uit kunnen komen. 8)7 Dus een paar weekjes en we hebben er weer een puntje bij.

Oh, als we bij Sieve hoger willen komen kun je ook een fictief team aanmaken maar geen resultaten inleveren. Dan schuift het hele scoresysteem door en krijgen we gratis meer punten. http://www.team-ninja.com/vbulletin/showthread.php?t=40077

Voor Eon moet je hierboven de posts van Xaverius maar gaan lezen. Hij heeft het wel aan het werken gekregen. Aangezien de client soms niet meteen wek krijgt moet je 'gewoon' meerdere clients tegelijk opstarten, zodat er altijd wel 1 aan het werk is.
Nou niet gaan voorstellen om de stats de vervuilen met fake teams om hoger in de DC-vault te komen, dat vind ik namelijk een beetje triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Megaflix schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:19:
Free-DC heeft een eigen soort DC-vault gemaakt, waarin wij op de vierde plek staan. Twee boven Free-DC :+
http://stats.free-dc.org/teams/dcrteams.php
Die link doet het bij mij trouwens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Vreemd, hier doet hij het wel. Overigens staat er PRELIM achter het linkje op free-DC zelf dus het is een voorlopig klassement. Dat verklaart waarom DPC bij bv. SETI (nog) geen punten heeft.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Balachmar schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:18:
[...]

Nou niet gaan voorstellen om de stats de vervuilen met fake teams om hoger in de DC-vault te komen, dat vind ik namelijk een beetje triest.
Was natuurlijk niet een voorstel, maar alleen om aan te geven dat het systeem op dat vlak wel rammelt.
Ow, en Megaflix, dat Majestic crawlt een heleboel urls af en geeft door welke nog goed zijn en welke slecht. Dus hoe meer bandbreedte je hebt, des te meer url's kun je op een dag crawlen. Alhoewel ik met mijn pc met 100mbit verbinding tegen het probleem aanloop dat het zippen en versturen van de resultaten vrij veel processortijd kwijt ben die ik normaal met andere dc-projecten gebruik. (ongeveer 30%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cow_tipping schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:21:
[...]

Was natuurlijk niet een voorstel, maar alleen om aan te geven dat het systeem op dat vlak wel rammelt.
Ow, en Megaflix, dat Majestic crawlt een heleboel urls af en geeft door welke nog goed zijn en welke slecht. Dus hoe meer bandbreedte je hebt, des te meer url's kun je op een dag crawlen. Alhoewel ik met mijn pc met 100mbit verbinding tegen het probleem aanloop dat het zippen en versturen van de resultaten vrij veel processortijd kwijt ben die ik normaal met andere dc-projecten gebruik. (ongeveer 30%)
Dat dacht ik ook wel. :)
Maar wel vreemd met SoB sieve 2 factors ingestuurd, die excluded zijn...
Maar wat is het doel van Majestic eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Even een makkelijke c/p...
Majestic-12 is developing a search engine scalable to billions of web pages that is based on support by the community. Since the task of building a World Wide Web search engine is so huge, we have chosen to make Majestic-12 Distributed Search Engine based on the concept of distributed computing. The idea being that many machines work on one task to get it done quicker than one large machine alone. One of the biggest challenges with the search engins is actually getting billions of pages, and to do this cost effectively we have created a client software called MJ12node that can be run on otherwise idle computers. This concept was used successfully by projects like SETI@HOME and distributed.net.

MJ12node software combines machines from all around the globe to crawl, collate and then send back it's findings to the master server. The crawled data will be analysed (indexed) and added to the Majestic-12 search engine. The result? Hopefully the biggest crawl of the web, and perhaps even the most up to date search engine of it's time.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mmm, ik heb die search engine nog geprobeerd, maar ik kreeg gewoon een error.
En nu doet ie het wel, maar met schamele resultaten...
Beetje een wazig project is het wel. Maar wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Overigens zijn ze bij eOn volgens mij bezig om een BOINC-versie te maken... Op de website stonden de vrijwilligers en eentje daarvan was voor BOINC bezig, ik heb ook via google een testsite daarvoor gevonden. Op zich niet verkeerd, als ze maar genoeg werk aan kunnen leveren en niet zoals het nu gaat...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Bij Majestic-12 staan veel nederlandse teams maar helaas nog niet onder DPC ..

ik zien een Team Netherlands : http://stats.free-dc.org/...age=team&proj=maj&team=29
een Los Alcoholicos ;) : http://stats.free-dc.org/...age=team&proj=maj&team=56
en Team-O [NL] : http://stats.free-dc.org/...age=team&proj=maj&team=30
en Team Holland : http://stats.free-dc.org/...age=team&proj=maj&team=53
en Dutch XL : http://stats.free-dc.org/...ge=team&proj=maj&team=112

das natuurlijk wel zonde ... als ze samen komen staan we op plek 14!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Los Alcoholicos doet meestal wel met DPC dus die zouden er wel bij kunnen denk ik. Als ze dat willen.

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:11

scorpionv

This space for rent

Naast alcohol vloeit er ook nog melk door onze aderen, dus ik denk het ook :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.