Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.650 views sinds 30-01-2008

• Xaverius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:41

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Ik had RetroX al een keer ge-PM-ed op ons forum, maar als die daar niet komt dan houd het op aangezien ik zijn mailadres niet heb... Maar ik heb mijn verzoek voor het samenvoegen van de teams onder de DPC nu aan een hogere macht doorgegeven. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!

• Balachmar
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-01 17:23

Balachmar

The truth is out there

quote:
Xaverius schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:50:
Ik had RetroX al een keer ge-PM-ed op ons forum, maar als die daar niet komt dan houd het op aangezien ik zijn mailadres niet heb... Maar ik heb mijn verzoek voor het samenvoegen van de teams onder de DPC nu aan een hogere macht doorgegeven. :)
Ik heb je verzoek gehoord... :+

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• msentinelb
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-01 15:52

msentinelb

Arghhhhh!

heeft hij op got geen account met email?

Zou wel mooi zijn als die andere teams ons ook joinde :9

msentinelb wijzigde deze reactie 12-06-2008 10:16 (43%)

Specs van mijn bak Hier!

• Cow_tipping
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14-01 16:31

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Samenvoegen van zijn account levert DPC; 8,032.79 - 7,131.15 = 901.64 punten op voor DC-vault.
Niet verkeerd voor 1 mailtje, als je tenminste accounts kunt mergen naar 1 account.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Toch leuk dat je bij kleinere projecten ineens wereldwijd meekan doen met "de top"!!!
http://img388.imageshack.us/img388/3693/eon2mj7.jpg

Stop de verwelking!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Is dat Eon?

laat maar, die pagina met Lauren bovenaan kwam me al bekend voor -->
http://stats.free-dc.org/...users&proj=eon&sort=today

Lekkere score, en respect dat je voor dat project zo'n moeite doet om punten te scoren.

Cow_tipping wijzigde deze reactie 12-06-2008 23:01 (109%)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik verdenk het management van dc-vault ervan dat ze de projecten zo aanpasssen dat Team Ninja voor blijft op DPC. Ze zijn nu uitgelopen tot 2500 punten terwijl wij er niks bijkrijgen.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Ja, ik zag dat ze er een ander BOINC-project bij hebben geplaatst: Rectilinear Crossing Number.
Of zat die er al langer in? Ik kon op het forum 1-2-3 geen info vinden...

Als we willen stijgen dan zijn PSP-PRP en de twee sieve-projecten bij uitstek de plek om dat voor elkaar te krijgen. We hebben daar nog zo weinig punten dat als er een man of tien daar een week of 3-4 bezig gaan we Team Ninja ingehaald hebben, lijkt mij. :)

Xaverius wijzigde deze reactie 13-06-2008 08:55 (43%)

Stop de verwelking!

• djklungel
  • Laatst online: 20-01 11:11

djklungel

Stamp没h, wreed uit je dak!

Aha, tijd voor een paar puntjes erbij sprokkelen dan maar ;)

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Voor het sieven heb ik al eens een thread gestart.
Maar het PSP-PRP weet ik niet hoe je daar aan mee kan doen, daar kunnen we inderdaad nog heel veel punten sprokkelen. handleiding PSP-PRP
Als het goed is heb ik over een paar dagen mijn nieuwe computer klaar...
Een Q9450 met 4GB. Helaas laat ik mijn thuis-pc niet 24/7 aan. Maar ik zal hem wel zo instellen dat als ik in log hij wel iets nuttigs gaat doen.

Voor linux heb ik zelf van source moeten compilen omdat ik anders de server niet kon vinden. Iets met een DHCP error ofzo...
Als er andere ubuntu gebruikers zijn, dan hoor ik het wel. Want dan zet ik mijn release tgz wel ff online.
Even voor mezelf en anderen:
De source
Je moet alleen wel even de volgende waarden aanpassen in de config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-- server location
server = "pspnet.no-ip.info"
port =   12984

-- username
username = "balachmar" <--- Ja, dat is de mijne ja, je moet hier dus je eigen username invullen

-- uncomment the following line to allow remote control of your client
-- see also options below to configure who can connect
--GUIremote = 1

Balachmar wijzigde deze reactie 13-06-2008 10:53 (50%)

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hee klungel, hoe lang heb jij die Trom-Pet al op eigenlijk? :D

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik ben er eigenlijk weer eventjes klaar mee.
Milky Way heeft niet altijd units. Majestic heeft zon' impact op mijn pc dat ie regelmatig gaat hangen en dat Sieven heeft mij tot nog toe 0 punten opgeleverd.
Over een poosje nog eens proberen.

• djklungel

djklungel

quote:
Cow_tipping schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:54:
Hee klungel, hoe lang heb jij die Trom-Pet al op eigenlijk? :D
Die heb ik al sinds het WK, het is ook geen Trom-Pet maar die van de vorige keer (en nee, niet die schreeuw-hoed).

~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
Cow_tipping schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:53:
Ik ben er eigenlijk weer eventjes klaar mee.
Milky Way heeft niet altijd units. Majestic heeft zon' impact op mijn pc dat ie regelmatig gaat hangen en dat Sieven heeft mij tot nog toe 0 punten opgeleverd.
Over een poosje nog eens proberen.
Doe dan mee met PSP-PRP
Die gaat automatisch en de username en team settings zijn dezelfde als bij PSP-sieve, dus die heb je al goed staan. En daarmee heb je wel altijd resultaat.
Zie mijn voorgaande post. (Met PSP-PRP kunnen we stiekem nog veel meer punten scoren, 400 punten per plek!)

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-01 13:51

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Moneybee is weer uit de DC-vault verwijderd (even afwachten voor hoelang) met als gevolg dat DPC nu op de 10de plek staat. En het verschil met nummer 9 is ook maar 400 Vault-puntjes.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Dan binnenkort maar een factor invoeren, ik zit nu op 48%. :)
Het lijkt erop dat MoneyBee niet snel terug zal keren als er geen communicatie van de organisatie komt en er weer wereldwijd meegedaan kan worden met dat project. Ik ben er overigens niet rouwig om dat hij eruit is gehaald.

Stop de verwelking!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Nou dan is die top10 plek alvast gelukt!
Is toch beter om op de frontpage te staan dan ergens achteraf in de grote lijst. (ook al was het de 11e plek...)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

quote:
Cow_tipping schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:53:
Lekkere score, en respect dat je voor dat project zo'n moeite doet om punten te scoren.
Wat late reactie... Maar eigenlijk is het niet zo'n moeite hoor. Ik heb de client ge茂nstalleerd en daarna een x-aantal copie毛n van die map gemaakt. Je kanvolgens mij met een batchfile al die verschillende clients opstarten (ik doe dat uit gemakzijnde met de hand) en ik heb dan nog tray-it! ge茂nstalleerd om de DOS-boxjes in de systray te krijgen.

Daarna hoe je er niet meer naar om te kijken. Dus als je een snelkoppeling naar het start-batchfile in je start-up map hebt staan gebeurd het allemaal automagisch.

Verder, ik heb net nog even gekeken naar de PSP-PRP maar ik raak gewoon in de war van al die verschillende uitlegjes, programma's en verwijzingen. Is er iemand die PSP-PRP onder windows draait en die stap-voor-stap met linkjes naar evt. programma's of registratiesites kan posten? Dan laat ik eOn even rusten om PRP te draaien. Daar kan je wat meer punten halen hoop ik.

Stop de verwelking!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd onder windows, maar wel onder linux. En dat maakt voor de registratie niet uit.
je kan hier de client downloaden.
Uitpakken en in deze file: llr-clientconfig.txt je username invullen.
Deze moet je wel eerst registreren in deze thread, zodat je voor DPC flusht:
http://www.mersenneforum.org/showthread.php?t=2692

Hiervoor dien je je eerst te registreren op dit forum met de gewenste username.
En dat is alles!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij mij draait ook prime95, maar ik krijg steeds een melding van ERROR 3. Kan geen verbinding met de server maken. De FAQ geeft geen uitleg over deze melding (http://www.mersenne.org/ips/faq.html )

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En we zijn weer een plaatsje gestegen op de lijst.
Anandtech staat nog flink wat punten op ons voor dus als eenling(en) kunnen we alleen nog consolideren.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Team Ninja kon het natuurlijk niet op zich laten zitten dat DPC weer in de top-10 stond dus is Wieferich@home toegevoegd waar de Dutch Power Cows nog niet geregistreerd staan en zodoende ook geen punten voor krijgen.

Stop de verwelking!

• djklungel

djklungel

Ik ben ermee bezig nu :P Team bestaat (moet alleen nu nog de founder goed krijgen :'( ) en puntjes worden berekend ;)

Nog een paar uur wachten en dan eerste punten gok ik!

~ Het switchersleven!!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Client ook al gedownload. En lopend.
Zal even wachten tot DPC bestaat in de lijst.

edit:
gejoined

Cow_tipping wijzigde deze reactie 21-06-2008 14:57 (13%)

• djklungel

djklungel

Kan de volgende idioot zich registreren als DPC-crew? Pas dan kan ik daadwerkelijk DPC-crew als founder zetten. Misschien een taak voor de crew? ;)

Is het misschien een idee om ook in de FAQ te zetten wat voor informatie er allemaal ingevoerd moet worden als iemand een nieuw project gaat doen?

~ Het switchersleven!!

• djklungel

djklungel

Druk wordt het daar zeg:
quote:
Team Switch~DJKlungel Netherlands 2008-06-21 14:44:22 0 [T] 0%
Cow_tipping Netherlands 2008-06-21 14:54:18 0 [T] 0%
Los Alcoholicos~Megaflix Netherlands 2008-06-21 14:56:55 0 [T] 0%

~ Het switchersleven!!

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-01 09:13

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Ik heb geen flauw idee wat het doet of hoe lang het duurt, maar ik zal het eens een dagje aan laten staan :+

Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik snap ook niet waarom Team Ninja 10.000 punten heeft bij dit project.
Ze staan met 0 ingeleverde punten net 1 plekkie boven ons op de 17e plek.

• -AzErTy-
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-01 14:45
Heb me net ook maar eens geregistreerd ;)

God does not play dice

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
-AzErTy- schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:20:
Heb me net ook maar eens geregistreerd ;)
En ikke iets daarvoor ;)
quote:
Megaflix schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:02:
Ik heb geen flauw idee wat het doet of hoe lang het duurt, maar ik zal het eens een dagje aan laten staan :+
Iets met priemgetallen.. Na 15 minuten is 1 WU is op 15% en de andere op 1%..we zien wel wat het oplevert .

• djklungel

djklungel

quote:
Cow_tipping schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:15:
Ik snap ook niet waarom Team Ninja 10.000 punten heeft bij dit project.
Ze staan met 0 ingeleverde punten net 1 plekkie boven ons op de 17e plek.
Sinds vandaag toegevoegd dat project? Dan is het morgen wellicht gefixed in de stats. Wel raar in ieder geval

~ Het switchersleven!!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
Frentik schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:22:
[...]

En ikke iets daarvoor ;)

[...]

Iets met priemgetallen.. Na 15 minuten is 1 WU is op 15% en de andere op 1%..we zien wel wat het oplevert .
Je hebt al score!

11 :+

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
En dat in twee urtjes...project scoort dus ~5 punten per uur per core op een E6750.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Goed bezig mannen! :) (en waar blijven die vrouwen? :'( )

Stop de verwelking!

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Xav, ga jij ook meedoen of blijf je nog bij Eon? Client is trouwens wel heel licht, geheugengebruik is maar 22 Mb. Is zelfs instelbaar. CPU priority heb ik nu op Normal gezet en Memory Usage op Middle. Dan gebruikt ie 50 Mb. Valt nog steeds mee.

En het is een keer geen Boinc-client :D Op het DC-Vault forum staat trouwens dat ze denken dat ze best wat meer crunchers aan kunnen dan ze nu doen op dit moment. Ben benieuwd of ze dat straks nog steeds denken :+

Megaflix wijzigde deze reactie 21-06-2008 19:37 (106%)

Uitvinder van de Red Bull Pancake (bedankt Korakal en momania) en professioneel schutting-stoker

• StugIII
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-01 12:43
Heb 2 cores aangezet, vind het wel een geinig progje. Eens zien hoelang het duurt voordat de punten los komen. }:O }:O

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

http://uppit.com/GF3JNYA

Mik dat bestandje maar effe in de map "Langs" en dan issie Nederlands als je die als taal selecteert. Is quick&dirty-vertaling, maar het ziet er wel geiniger uit :+ Je kunt trouwens niet alles vertalen, omdat het Engelse taalbestand zelf ook achterloopt bij de versies en ik geen Tsjechisch kan vertalen :+ Bij mij zijn 2 units nu op 28% na een uur of 4,5.

Megaflix wijzigde deze reactie 21-06-2008 20:38 (32%)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Ik draai nu nog even Sieve en PRP, daar kan je ook puntjes mee krijgen. :)
Maar lof voor het snelle oppakken van dit project, als ik een paar core'tjes erbij had gehad had ik ook wel meegedaan maar nu "moet" ik gewoon mijn twee cores al verdelen.

Stop de verwelking!

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Misschien dat iemand hier stats mee kan bakken? http://www.elmath.org/stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Xav, is dat talending voor Eon, of een ander project?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

quote:
Frentik schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:31:
[...]
En dat in twee urtjes...project scoort dus ~5 punten per uur per core op een E6750.
Ik heb na een uur of 8 crunchen 2 wu's af en die leveren ook ieder 11 punten op. Ik denk dat het 11 punten per wu is, ongeacht hoe lang je er over doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StugIII
Heb er bijna 2 af en die zijn al 10 uur bezig op een Q6600 @ 2.8 Ghz.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

quote:
Cow_tipping schreef op zondag 22 juni 2008 @ 01:06:
Xav, is dat talending voor Eon, of een ander project?
Door hardlopen in dit weer ben ik een beetje duf geworden... Wat bedoel je precies met talending?
Overigens staan we inmiddels 13e bij Wieferich!!! Hierdoor hebben we team ninja achter ons gelaten in de vault en hebben we weer plekje 10 daar te pakken! :D

Xaverius wijzigde deze reactie 22-06-2008 13:22 (23%)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
Xaverius schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:20:
[...]

Door hardlopen in dit weer ben ik een beetje duf geworden... Wat bedoel je precies met talending?
Overigens staan we inmiddels 13e bij Wieferich!!! Hierdoor hebben we team ninja achter ons gelaten in de vault en hebben we weer plekje 10 daar te pakken! :D
Oeps, mijn vraag was eigenlijk voor Megaflix.
Hij had de link naar een bestandje (nederlandse taal toevoeging) gepost, zonder te vertellen voor welk project het was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

voor wieferich@home was die.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Wieferich is geen AMD project.
23h 47 mins processor time en pas op 90% bij een AMD X2 4400+ (met daarnaast een LLR test draaiende)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Leuk om te zien dat er wat meer personen bij eOn bezig zijn, de achterstand is daar niet klein dus er zullen meer dan de vier personen nu daar bezig moeten voor een beetje output. Verder gaat het volgens mij lekker bij wieferich. Ik heb zelf inmiddels 2 factors gevonden het het sieven maar zit nu net in de 80% en moet nog wel 2-3 dagen voordat ik ze kan inleveren.

Misschien dat er een nieuw switchteam in het leven geroepen gaat worden voor de DC-vault..;)

Stop de verwelking!

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Die ene plek stijging bij Milkyway en die 4 plaatsen bij Wieferich zorgen in ieder geval voor bijna 2000 punten samen :) Jammer van die 400 punten bij Prime Sierpinski Problem - PRP die we verliezen door te zakken in de lijst.

• StugIII
Eon draait lekker op de achtergrond en kost bijna geen CPU tijd, maar levert genoeg wu's per dag op.
Wieferich draait ook soepel, we staan als team al 20ste.

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
Megaflix schreef op maandag 23 juni 2008 @ 05:35:
Die ene plek stijging bij Milkyway en die 4 plaatsen bij Wieferich zorgen in ieder geval voor bijna 2000 punten samen :) Jammer van die 400 punten bij Prime Sierpinski Problem - PRP die we verliezen door te zakken in de lijst.
Nee hoor.
We zijn Ukraine alweer voorbij door 2 resultaten van mij en 1 van Balachmar. Alleen dc-vault laat dit nog niet zo snel zien. http://stats.free-dc.org/stats.php?page=teams&proj=psp_p

• djklungel

djklungel

Kan iemand me even het wachtwoord van DPC-crew op Wieferich@Home toe PM'en (of mailen). Dan zal ik die founder gaan maken.

~ Het switchersleven!!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Misschien dat je 茅茅n van de crew kan DM'en?

Stop de verwelking!

• djklungel

djklungel

maar was het de crew die het crew account heeft aangemaakt, of had iemand mijn verzoek beantwoord ;)

~ Het switchersleven!!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Het is inderdaad wel een beetje verdacht dat zodra Team Ninja van de top 10 af gaat, dat er dan ineens een wijziging in hun voordeel is...
Maar goed, dat heeft ons er niet van weerhouden, om de 10e plek weer terug te pakken!

• djklungel

djklungel

Ach, uiteindelijk halen we zo ook de teams boven ons in, dus erg is het niet ;)

~ Het switchersleven!!

• SKiLLa
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik ben net ff begonnen met Majestic-12. Met een moderne CPU en een goede internet-verbinding merk je amper dat 't draait; het is net alsof je een P2P progsel op de achtergrond draait (maar dan minder zwaar voor je router/modem). Hopelijk levert het snel puntjes op ...

Ben trouwens ook met PrimeGrid begonnen; draai nu een F@H GPU client, BOINC PrimeGrid CPU client en Majestic-12 allemaal tegelijkertijd vlekkeloos op 1 PC ... al wordt ie bloedheet ;)
Alles om }:O recht te doen op DC-Vault :Y)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Majestic-12 draaien met 100 mbit netwerkverbinding is wel een belasting voor je pc hoor.
Bij mij liepen alle pc's zelfs vast, maar ik weet nog steeds niet waarom. Misschien dat de onboard LAN het verkeer niet aankon, of bepaalde delen van de pc te warm werden.
We zijn inmiddels Los Alcoholicos voorbij met Majestic, dus ik stop ermee voor het moment.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Goed bezig SKilLa!
De vault is nu net geupdate zo te zien. Netjes op de 10e plek gebleven en iets los. Voor de tactische flushers onder ons, de grootste winsten zijn in de wiskundige onderdelen te behalen. Hieronder een overzichtje van de projecten met onze punten daarbij:
Dutch Power Cows  (12)		119,050.27
ABC@Home			9,397.16
EulerNet			7,581.23
OGR-25				10,000.00
PSP - PRP			2,800.00
PSP - Sieve			3,461.54
PrimeGrid 			9,857.01
RC5-72 				9,997.94
Rectilinear Crossing Number 	8,995.87
Riesel Sieve Project - BOINC 	8,753.58
Riesel Sieve Project - LLR 	6,097.56
Riesel Sieve Project - Sieve 	6,486.49
Seventeen Or Bust		10,000.00
Seventeen Or Bust - Sieve 	3,773.58
Sudoku 				8,262.71
SZTAKI Desktop Grid 		9,173.84
Wieferich@Home 			4,411.76

Stop de verwelking!

• FreezeXJ
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:04

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

@ djklungel : je PM staat uit, maar DPC-Crew is door de crew aangemaakt ;) Als het goed is, is er een mail naar je verstuurd (adres dat in je myreact staat). Mocht dat nog niet werken, dan kun je een crewlid wakkerschudden.

Hollandse Krachtvoerkoe || Mathematics, with its potential for and hence its requirement of rigour and precision, is evidently the pinnacle of user-unfriendliness

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik heb M12 op een 22/2 Mbps kabelverbinding (via WiFi) draaien met als max. traffic 11/1 Mbps toegestaan. Komt in de praktijk echter niet boven de 2Mbps uit (latency en weinig data ?) ... Meestal maar zo'n 2 tot max. 4 openstaande connecties en heb tussen ~9:00-12:00 in het totaal zo'n ~2 GB aan verkeer gedaan ...

Heb wel een 100 Mbps verbinding in een DC, maar die bak is oud (dual P3) en dan kost (teveel) dataverkeer helaas $$$ :)

Had juist voor een van de misc. projecten gekozen omdat die geen CPU vreet, zodat ik die ergens anders voor kan gebruiken (en we bij misc. nogal laag staan in vergelijking tot de andere projecten).

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• djklungel

djklungel

quote:
FreezeXJ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:01:
@ djklungel : je PM staat uit, maar DPC-Crew is door de crew aangemaakt ;) Als het goed is, is er een mail naar je verstuurd (adres dat in je myreact staat). Mocht dat nog niet werken, dan kun je een crewlid wakkerschudden.
Ik heb zelfs alweer terug gemaild! Maar raar dat m'n pm uit staat, stond eerder wel aan :/ Eens kieken.

Edit: DM stond dus toch uit, nouwja, staat nu aan voor de liefhebbers :>

djklungel wijzigde deze reactie 23-06-2008 12:46 (8%)

~ Het switchersleven!!

• Tielemans
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-02-2018
* Tielemans draait al een maand EulerNet.

Niet 24/7 maar toch vaak genoeg. heb in al die tijd nog niet 1 blokje/tast of hoe je het wil noemen afgekregen. Bij dit project stijg je door gebruikte processortijd en niet het aantal opdrachten dat af is. Dus als ik deze af heb zal ik wel een paar dagen gaan stijgen. Dit project is niet te gebruiken voor een snelle stijging in de overall top. Als ik deze opdracht af heb stop ik er ook mee.

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en offici毛ren

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Die meeste punten zijn nog steeds te halen bij PSP-PRP!
En dat is nog vrij makkelijk om te doen ook, omdat die gewoon automatisch zijn meuk flusht.
Daarna zal ik eens kijken om te sieven bij SoB, maar dan wel met P-1 ipv sr2sieve. Want die laatste heeft wel erg veel kans op erg hoge waarden, waardoor je er pas heel erg laat punten voor krijgt.
Alleen heb ik zelf nog niet echt kunnen kijken naar P-1 sieven.

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Wieferich draait inderdaad best wel lekker ja, we kunnen Crunchers Inc nog pakken op de 9e plek als we goed blijven draaien op Wieferich. 1500 punten kunnen we daar nog met gemak pakken (5 plaatsen stijging). Paar plaatsjes bij Eon en PRP en dan zijn we ze voorbij.

• Jive
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22-01 23:57

Jive

MooMooMastah

Ik heb hier dat lrrnet ding draaien van prp , en me op het forum toe laten voegen aan dpc, maar ik kom nog niet in de stats voor ... staat er dan bij mij wat verkeerd of isie gewoon nog steeds bezig met 1 result ...
Draait op een P4 3ghz HT op halve kracht sinds vrijdag ..

Jive's Box
Jive @ DNET

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Je kan via de systray "open a console" kiezen, dan zie je op hoeveel procent hij is. Met "Detach console" krijg je daarna de DOS-box weer weg. Dat is de kennis die ik tot nu heb van PRP. :)

Xaverius wijzigde deze reactie 24-06-2008 07:54 (3%)
Reden: Juiste info neergezet.

Stop de verwelking!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Hopla, mijn vorige post is een dag oud dus mag ik gewoon een nieuwe maken.
Inmiddels hebben we weer 1110 puntjes bij het wiskundige gedeelte erbij gescoord! PSP-sieve en Wieferich zijn natuurlijk de veroorzakers, maar mij hoor je niet klagen. :)

Overall staan we nu 1000 puntjes achter nummer 9! Ik zit met sieven op het einde dus zou vanavond misschien 2 factors in kunnen sturen.

Maar met een beetje pech gaan ze binnenkort Orbit@home toevoegen waar DPC nog niet actief in is, tenminste, als ik zo het forum lees op de DC-vault...

Xaverius wijzigde deze reactie 24-06-2008 11:29 (19%)
Reden: orbit

Stop de verwelking!

• djklungel

djklungel

Je zegt het goed, 'nog' niet actief ;) Als het moet doen we daar ook een paar cycles aan besteden natuurlijk.

~ Het switchersleven!!

• Noordvogel
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-10-2019

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Orbit @ home draait onder BOINC! Laat maar weten wanneer Orbit in de DC-Vault staat, dan voeg ik 'm gelijk toe op een paar bakken.

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Die wieferich draait best wel lekker op mijn E4300, het lijkt een project te zijn wat lekkerder draait op intel-bakken. Het is natuurlijk ook rekenen aan priemgetallen, dus vergelijkbaar met SoB en PRP waar ook Intel's rulen.

• Lord_Nemesis
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-01 18:50

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik heb Orbit@Home net even toegevoegd. Er is alleen nog geen DPC team. Kan iemand uit de crew die even aanmaken??

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Je kan het ook zelf en dan het overdragen aan de crew. ;)

Stop de verwelking!

• Elteor
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 16-11-2019

Elteor

doet wat met computers ....

Zo, team bestaat :)

btw, ik zal eens kijken of ik in ieder geval wat userstats voor dit project kan genereren (als er interesse in is).

ps. ik heb zelf ook even een client op orbit aangezet, ik krijg alleen zo te zien geen werk binnen ....

Elteor wijzigde deze reactie 24-06-2008 22:03 (27%)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Bij Majestic-12 zie ik ook een Team Netherlands met daarin de user Totalmind. * roept naar binnen bij Division Brabant: Totaaaaaaaalmindddddddd...die jij eens gauw jezelf en de rest van Team Netherlands bij DPC plaatsen ;)

Frentik wijzigde deze reactie 24-06-2008 22:49 (14%)

• djklungel

djklungel

Rare jongens, die brabo's ;)

~ Het switchersleven!!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

quote:
Frentik schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:49:
Bij Majestic-12 zie ik ook een Team Netherlands met daarin de user Totalmind. * roept naar binnen bij Division Brabant: Totaaaaaaaalmindddddddd...die jij eens gauw jezelf en de rest van Team Netherlands bij DPC plaatsen ;)
:X

Stop de verwelking!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

En hoe zit het dan met het LA team, die staan momenteel #34 overall, 1 plekje onder DPC ?
Als we LA en Team NL beide naar DPC mergen, hebben we in het totaal zo'n 575M punten, ruim 4x zoveel als nu (en stijgen we naar overall ~#17). Levert weer flink wat extra DC Vault puntjes op ;)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

Ik heb duistere krachten ingeschakeld om in contact te komen met RetroX maar vooralsnog is er nog geen antwoord gekomen. Tja, ik zit hier ook met mijn handen achter mijn rug gebonden in deze kwestie. Maar beter is om gewoon door te blijven werken bij Majestic-12. ;)

Stop de verwelking!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik doe m'n best, M-12 me het schompus (met bemoedigend resultaat, dat wel) ;)
Hopelijk lukt het mergen, want 450M aan punten bij elkaar harvesten duurt een stukje langer ...

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Nou, ik doe ook Orbit@Home, voor 8% van mijn CPU tijd voorlopig... Ik ben benieuwd!

Edit
Het lijkt erop dat er op dit moment geen WU's voor Orbit zijn, de hele nacht heeft mijn computer niets kunnen binnenhalen. Weet iemand daar meer over?

Noordvogel wijzigde deze reactie 25-06-2008 09:15 (50%)
Reden: Toevoeging

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik moet wel zeggen dat we het lekker doen hoor.
Sinds een maand ofzo eigenlijk echt actief met deze thread en nu toch al nummer 10 met uitzicht op 9.
En ik vind ook dat we lekker actief zijn met het adopteren van nieuwe projecten als ze in de DC-Vault komen.
Dus petje af voor jezelf!

• djklungel

djklungel

Ik keek net even en met eventjes doorgaan op wat kleine projecten hebben we die #9 zo te pakken :) Nog maar 1000 punten achter, wat op enkele kleine projecten gewoon een paar dagen werk is ;)

~ Het switchersleven!!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij PRP is de 15e plek nog wel realistisch om te bereiken zonder echt project te worden.
Dat betekent maximaal 1600 punten voor DC-vault daar nog te halen.
rank teamname amount points
1 Ars Technica Team Prime Rib 12169 5336991.801584
2 Team-Goobee.org 8946 4569580.236542
3 Free-DC 17229 4355450.237479
4 Asimetrik Paralel 11098 3593887.748337
5 Rechenkraft.net - Germany 47829 2425169.053033
6 XtremeSystems 3818 2295139.093944
7 Team Ninja 4054 2142744.094677
8 Team Norway 2050 938024.943757
9 The Knights Who Say Ni! 3829 935237.308113
10 Space 18714 818753.181654
11 AMD Users 2480 484109.352398
12 Team Haiku 464 338827.595877
13 Crunchers Inc 892 316699.670302
14 Team-TNT.net 524 113988.594720
15 nForcersHQ.com 202 36950.763968
16 Team Picard 239 36297.478747
17 The Zeppelin Collective 474 35376.815810
18 X Grubbers Kick Ass 84 26747.465944
19 Dutch Power Cows 15 13074.641994
20 Ukraine 16 11908.604229
21 CampusHafnia - Denmark 98 8061.637442
22 Team AnandTech 35 6427.715393
23 Grid Spike 66 2406.399819
24 The Belgian Crunchers 159 2294.066224
25 Ultimate Chaos 3 345.662857

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ff scrippie geschreven om de DC-vault te parsen voor de bottom 10.
Zodat we snel kunnen zien in welke projecten we het slechtst staan.
output:
Prime Sierpinski Problem - PRP: 2800.0
Seventeen Or Bust - Sieve: 3773.584906
Prime Sierpinski Problem - Sieve: 3846.153846
Eon: 5000.0
Wieferich@Home: 5428.571429
Riesel Sieve Project - LLR: 6097.560976
Riesel Sieve Project - Sieve: 6486.486486
Majestic-12: 7377.04918
EulerNet: 7581.227437
yoyo@home: 7972.972973

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 馃槑

quote:
Noordvogel schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:34:
Nou, ik doe ook Orbit@Home, voor 8% van mijn CPU tijd voorlopig... Ik ben benieuwd!

Edit
Het lijkt erop dat er op dit moment geen WU's voor Orbit zijn, de hele nacht heeft mijn computer niets kunnen binnenhalen. Weet iemand daar meer over?
Is er ook een melding in de BOINC-manager van Orbit? Misschien dat je niet aan de eisen voldoet. Het schijnt dat je tot 4gig moet vrij hebben bijvoorbeeld, of dat de 8% te laag is voor een hele WU af te krijgen binnen de deadline?

Vooralsnog heb ik nu PRP draaien. Balachmar, zou prime95 nou beter zijn dan sr2sieve? Dan gaat die andere core hier van milkyway daarnaar toe.

Stop de verwelking!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
Xaverius schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:45:
[...]

Is er ook een melding in de BOINC-manager van Orbit? Misschien dat je niet aan de eisen voldoet. Het schijnt dat je tot 4gig moet vrij hebben bijvoorbeeld, of dat de 8% te laag is voor een hele WU af te krijgen binnen de deadline?

Vooralsnog heb ik nu PRP draaien. Balachmar, zou prime95 nou beter zijn dan sr2sieve? Dan gaat die andere core hier van milkyway daarnaar toe.
sr2sieve is voor PSP-Sieve, met kans op een SoB factor.
prime95 kun je alleen voor SoB sieve gebruiken.

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

quote:
Balachmar schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:28:
ff scrippie geschreven om de DC-vault te parsen voor de bottom 10.
Zodat we snel kunnen zien in welke projecten we het slechtst staan.
output:
Prime Sierpinski Problem - PRP: 2800.0
Seventeen Or Bust - Sieve: 3773.584906
Prime Sierpinski Problem - Sieve: 3846.153846
Eon: 5000.0
Wieferich@Home: 5428.571429
Riesel Sieve Project - LLR: 6097.560976
Riesel Sieve Project - Sieve: 6486.486486
Majestic-12: 7377.04918
EulerNet: 7581.227437
yoyo@home: 7972.972973
Draait een van deze projecten toevallig onder BOINC? Voor mij wordt het op dit moment dan al een stuk interessanter om mee te doen...

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

yoyo draait onder Boinc

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb nu wel een Orbit WU lopen. Het ziet ernaar uit dat ze niet zoveel werk hebben dat er continu werk beschikbaar is...

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
Noordvogel schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:38:
Draait een van deze projecten toevallig onder BOINC? Voor mij wordt het op dit moment dan al een stuk interessanter om mee te doen...
Alleen yoyo@home draait onder Boinc maar dat is geen project op zich. Yoyo heeft een aantal niet Boinc projecten dmv een "wrapper" onder Boinc draaiend gekregen, bv OGR25 en dpad. Dus al het werk wat je voor yoyo@home draait zijn in principe puntjes die je ook rechtstreeks voor DPC had kunnen draaien (zonder boinc). Daaraan meedoen is eigenlijk dus concurreren met DPC...

• Megaflix

Megaflix

Ducati Monster S2R 1000

Hmm ik zag dat ik vanochtend vergeten was om de wieferich-client terug aan te slingeren na het rebooten. Vervelend.

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
Megaflix schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:49:
Hmm ik zag dat ik vanochtend vergeten was om de wieferich-client terug aan te slingeren na het rebooten. Vervelend.
En we dalen meteen 1 plek bij wieferich! :P

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

We waren bij Wieferich even heel snel ingehaald door Xtreme Systems die een mega user even op het project had gezet. Gelukkig hebben we zojuist weer AF ingehaald en zijn we weer terug op plek 17.

• [eNeRGy]
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21-12-2019
Wel triest dat ik met 1 machine 50% van de productie van DPC bij M12 kan halen.

Get IE Now!

• djklungel

djklungel

quote:
[eNeRGy] schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
Zet er dan eens meer op :P

~ Het switchersleven!!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Tja, daar gaat het ook om bandbreedte... Heb je toevallig 20Mbit dan sta je zo bovenaan... Het echte jammere is dat Los Alcoholicos en Team Netherlands nog los rondlopen ;)

Hollandse Krachtvoerkoe || Mathematics, with its potential for and hence its requirement of rigour and precision, is evidently the pinnacle of user-unfriendliness

• -AzErTy-
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-01 14:45
quote:
[eNeRGy] schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
Tja als het aan mij zou liggen, stond majestic 12 de hele dag aan maar om in 1 dag nu mijn hele dowwnloadlimiet (Belgie) er door te jagen.... ;(

God does not play dice

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

En ik ben 50% van die andere 50% ;)

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

You wish ;) Volgens mij ben ik 2/3 van de rest, en als iemand die plek wil, mag ie em komen halen ;)

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Je hebt gelijk, m'n output zuigt vandaag :( ... sowieso snap ik die client niet helemaal; hij haalt amper average 2 Mbps, waar ik 'm (100% van) 8 Mbps gegeven heb. En het aantal open buckets komt nooit in de buurt van het max. toegestane aantal ...

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True