DC-Vault Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.159 views

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:14
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1zxAEnT1vTlTyjD7JGOV2yVl/full.jpg

De DC-Vault is een stats-project van Team Ninja en is een soort van Hall of Fame in de DC-wereld. Je kunt er zien hoe je als team presteert ten opzichte van je concurrenten, je kunt ze taunten dat je het beter doet en de standen vergelijken op meer dan 40 projecten.

Momenteel staan wij als Dutch Power Cows op een 3de plaats, waarbij we al een aardig eind zijn opgeklommen dankzij de aandacht in het eerste draadje over de DC-Vault en uiteraard het succesvolle vervolg in het tweede draadje. Het doel is natuurlijk om nog hoger in de top 3 te komen.

Je krijgt punten gebaseerd op je plaats in de stats bij ieder project en de hoeveelheid punten is afhankelijk van het aantal geregistreerde teams in dat project. Het maximale aantal punten is 10.000 punten per project voor de eerste plaats.

Bij een aantal projecten is het aantal punten wat je krijgt bij een stijging in de ranglijst dus hoger dan bij andere projecten, afhankelijk van je positie en het aantal teams wat daar meedoet.

De huidige Top 10

1. Ars Technica
2. Team Norway
3. Dutch Power Cows
4. The Knights Who Say Ni!
5. AMD Users
6. Free-DC
7. XtremeSystems
8. Rechenkraft.net
9. Ukraine
10. TeAm AnandTech

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bROdqZSw3TgHjfrSeEJ7xSFL/full.jpg

Er zijn diverse projecten om aan mee te doen en voor het gemak zijn die opgedeeld in twee categorieën. De Boinc-projecten en de andere projecten. Boinc-projecten zijn vaak gemakkelijk in het gebruik, je kunt meerdere projecten toevoegen aan één client en draaien als service of als gewone client.

Andere projecten zijn vaak veel lichter en kunnen eenvoudig als tweede project naast een ander gedraaid worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a7fc0jI1McmmSsoHGeFmxGDV/full.jpg

Boinc is een open-source initiatief van de universiteit van Berkeley en is een methode om diverse distributed computing programma's te kunnen draaien van verschillende makers. Eén client volstaat om tientallen verschillende projecten te kunnen doen. Boinc vind je hier.

Milkyway@home
Een project dat onderzoek doet in het modelleren en determineren van de evolutie van ons melkwegstelsel. WU's verschillen in crunchtijd, soms zijn ze na 9 uur crunchen (P4 1.5GHz) op 50 procent en dan binnen een minuut klaar.

Sudoku
Sudoku is een onderzoeksproject dat probeert te achterhalen wat het kleinste aantal getallen is wat nodig is om een Sudoku puzzel in te vullen.

Yoyo@home
Dit is een schil voor reeds bestaande DC-projecten zodat gebruikers van Boinc geen andere client hoeven te installeren. Momenteel kan met hun schil worden meegedaan aan Muon, evolution@home en OGR. DPC heeft daar ook eigen teams, dus het is mogelijk om in je eigen voet te schieten.

Poem@home
Probeert:
- de biologisch actieve structuur van eiwitten te voorspellen
- bestudeert de signaalverwerkingmechanisme wanneer eiwitten interactie met elkaar hebben
- bestudeert de relatie van niet-functionele eiwitten met ziekten
- ontwerp nieuwe medicijnen op de basis van driedimensionale structuren van biologisch belangrijke eiwitten

Rectilinear Crossing Number
Een van de bekendste problemen uit de graaftheorie is de vraag van het 'Rectilinear Crossing Number' ('rechtlijning snijpuntengetal'): het minimale aantal snijpunten in een volledige graaf van k punten in het Euclidische vlak ('plat vlak'). Voor een graaf van 4 punten (0 snijpunten) of 5 punten (minimaal 1 snijpunt) is dit nog makkelijk uit te rekenen of te beredeneren. Voor grotere grafen is het erg lastig om de optimale configuratie te bepalen. Voor k=11 zijn er al 2.334.512.907 mogelijkheden. Tot nu toe zijn de RCN's voor k<=17, k=19 en k=21 gevonden. Het hoofddoel van het distributed computing project Rectilinear Crossing Number is op dit moment om de juiste waarde voor k=18 te vinden.

Superlink@Technion
Helpt genetica over de hele wereld met het zoeken naar ziekte-uitdagende genen die de volgende ziekten kunnen veroorzaken :sommige type diabetes, Hoge bloed druk, kanker, schizofrenie and vele andere.
Nadeel is wel dat ze werk in blokken uitgeven en het is daarom verstandig om zeker 1 a 2 back-up projecten ernaast in te stellen.

Enigma @ Home
Enigma @ Home is een wrapper tussen BOINC en Stefan Krah's M4 Project. "Het M4 Project is een poging om 3 originele Enigma berichten met behulp van distributed computing te kraken. De signalen werden onderschept in de Noord-Atlantische Oceaan in 1942 en zijn van mening te zijn ongebroken. Client

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V7ysX9vwoZLauEbVjzH2wrjh/full.jpg

Wieferich
Wieferich berekent zogenaamde Wieferich-priemgetallen, door middel van trial and error. Singlecore client werkt goed, WUs gemiddeld 0.5-2 dagen.
Client

PSP-PRP
Het zoeken naar speciale priemgetallen die "proth numbers" heten in de formule k*2^n+1. Specifiek waarin k een priemgetal is in k*2^n+1. Er is bewezen dat er oneindig aantal k priemgetallen zijn zodat k*2^n+1 nooit een priemgetal kan zijn, deze k's worden "prime sierpinski numbers" genoemd waarvan het kleinste bewezen getal 271129 is. PSP-PRP zoekt naar k-priemgetallen onder dit getal. WU ongeveer 4-20 uur.
Client
Client
Hier doorgeven dat je bij DPC hoort.

PSP-Sieve
Elimineert factoren voor PSP-PRP. Gaat heel goed samen met SoB-Sieve, de 2 gebruiken hetzelfde programma, gewoonlijk zeef je voor allebei. Punten krijg je per uitgeschakelde factor, en is redelijk onvoorspelbaar. Wel altijd punten als je iets vangt.
Client

SoB-Sieve
Elimineert factoren voor Seventeen or Bust (waar we nog 2de staan). Werkt samen met PSP-sieve, maar het nadeel van dit onderdeel is dat je pas punten krijgt als je werkelijk SoB-werk bespaart, wat in de meeste gevallen nog lang niet zover is. Ergo nu investeren is over jaren terugzien.
Client

eOn
eOn gebruikt een minder directe methode om te onderzoeken hoe atomaire systemen zich gedragen over een langere tijd. In het eOn-project werken alle computers aan hetzelfde project, ze simuleren hetzelfde systeem op hetzelfde moment. Elke WU is een opdracht voor hoe op 1 manier het systeem kan evolueren. eOn gebruikt dit systeem om de groei van metalen films te simuleren, wat belangrijk is bij katalyse-reacties. Het is belangrijk dat men begrijpt hoe atomen evolueren op deze kleine schaal over langere perioden en wordt nog belangrijker bij andere takken van sport, met name nanowetenschap, chemie en materialenkunde. Vereist non-stop internet, niet altijd direct werk (uurtje wachten is niet abnormaal) en grootte van WUs varieert. Digik-oz heeft er een handige controller voor gebouwd, die een en ander versnelt/verbetert. Vooral heel interessant bij kleine WUs, omdat slechts het aantal WUs in de stats telt, niet de grootte.
Client
Controller - DM naar DigiK-oz

Majestic-12
De grote Google-concurrent, of althans, dat is de bedoeling van bedenker/chief-project Alex. Door jouw computer internetlinks te laten spideren, en de resultaten te verwerken, bouwt hij langzaam maar zeker een zoekmachine. Dit project vreet dus bandbreedte, en als je em 10Mbit voert, ook CPU. Project niet gegarandeerd non-profit.
Client - vereist wat tweakjes en instellingen voor maximale werking

Dimes
Dimes is een gedistribueerd project met als doel de structuur en de topologie van het Internet in kaart te brengen. Dit is een DC-project dat nauwelijks CPU-tijd of bandbreedte vraagt en daarom perfect naast je huidige dc-project kan draaien. Het enige wat het programma doet, is via PING- en TRACEROUTE-commando's de netwerken in de buurt van je eigen computer in kaart proberen te brengen. Het programma kan ook als service geïnstalleerd worden.

Dimes werkt onder Windows, Linux en Mac OS X. De optimale instellingen van het programma zijn:
* Delay between measurements: 15 sec.
* Standard protocol: UDP
* File Transfer Rate: maximaal (51 kb/sec).
Website

Eulernet
In 1772 deed Euler de aanname: Als de som van n positieve kth machten gelijk is aan kth macht, dan n ≥ k. In 1966 bewezen Lander, Parkin and Selfridge dat Euler het fout had met 1445 = 1335+1105+845+275. Eulernet is bezig met het zoeken naar een zesde macht die gelijk is aan zes zesde machten. En als dit project klaar is gaan ze verder met het zoeken naar een zesde macht die gelijk is aan vijf zesde machten. De puntentelling bij Eulernet is in seconden. Om die reden is Eulernet uitermate geschikt voor oudere computers.
Client

GIMPS
Jij kunt een van de meest begeerde ontdekkingen in de wiskunde doen - een nieuw Mersenne priemgetal. Er zijn er nu al tien gevonden. Doe mee met dit leuke maar toch ook serieuze onderzoeksproject. Dit project is net toegevoegd aan de Vault en er is dus nog veel te winnen hier.
Client

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aVCFYd9WcM2mjKEidQ6Gd1JY/full.jpg

Er zijn diverse projecten in de DC-Vault waarin zeker verbetering te behalen valt en sommige van die projecten kun je zelfs naast elkaar draaien. Hier is een top 10 te zien waar DPC het meeste kan behalen

Tevens zijn er verschillende stats-sites waar me per project de stats van kan opvragen. Gebruik de volgende links om deze te bekijken. elteor.nl, digik-oz.nl en stats.free-dc.org

Eon is een project wat relatief gezien meer heeft aan veel ram-geheugen, Dimes gebruikt je netwerk en je kunt er dan bijvoorbeeld Wieferich, Boinc of PSP-PRP naast draaien.

Bij Dimes is het per pc mogelijk om 1 maal dimes te installeren. Als er veel geheugen in de computer zit bestaat de mogelijkheid om de score fors te verhogen door middel van Vmware's virtuele omgevingen. Een beproefde methode is om een Windows 2000-installatie te maken en deze te klonen. In elke kloon wel apart Dimes installeren en niet een installatie van Dimes-klonen. Zie dit topic op het forum van Xtremesystems voor meer uitleg.

Geeft PSP-PRP een ?% ipv een echt percentage? Kijk dan hier voor de oplossing.

Doormiddel van een registerkey zorg je ervoor dat tussen het openen van een verbinding van een Eon verzendvraag en de volgende, NIET meer 200 - 300 seconden zit maar dat je er 20 - 30 seconden tussen krijgt waardoor je meer aanvragen kunt doen en dus meer goede uploads kunt krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GqXCe8VY7aMplfZ2PagfI3Sx/full.jpg

Deel 1: Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault
Deel 2 : DC-Vault Topic - Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/txGG86jpuL4Je29yyjylqcIQ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digik-oz.nl/images/DPCVault.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fqZoExIEGNSeRlW9mvo52bvn/full.jpg

25-09-2008: Topicstart
19-02-2009: Topicstart Deel 3

[ Voor 255% gewijzigd door Cpt00kirk op 28-06-2009 16:22 ]

• Cpt00kirk
Gereserveerd voor updates

Top10 van projecten waar we de meeste punten nog kunnen behalen!
  1. GIMPS: 2313.432836
  2. Eon: 6428.571429
  3. Prime Sierpinski Problem - PRP: 6538.461538
  4. Prime Sierpinski Problem - Sieve: 7407.407407
  5. Seventeen Or Bust - Sieve: 7818.181818
  6. Wieferich@Home: 7954.545455
  7. yoyo@home: 8650.793651
  8. Sudoku: 9018.181818
  9. Proteins@Home: 9062.8707
  10. EulerNet: 9116.607774
ps. bedankt voor de mooie layout Megaflix en Balachmar voor de top 10 met grafieken

[ Voor 105% gewijzigd door Cpt00kirk op 20-02-2009 08:43 ]

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ha Cpt00kirk, mooie verbeterdere TS!

Die posities waren me ook al opgevallen. Hoe kan het bijv. dat Eon als 'gemiddeld' staat en Milkyway als 'laag', terwijl de meeste punten nog te halen zijn bij Eon (na GIMPS/Superlink). Mij lijkt het beter om die posities weg te halen en helemaal onderaan, of in de 2e post een overzich maken welke projecten men het beste kan doen, eventueel ondervelenn in Boinc/niet-Boinc. Ik weet dat een aantal mensen (Balachmar, DigiK-oz?) bijhouden welke projecten we het beste kunnen doen. Een van die lijstje posten /linken / updaten geeft makkelijker/beter weer waar je aan kan meedoen.

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

Noordvogel schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:21:
Ha Cpt00kirk, mooie verbeterdere TS!

Die posities waren me ook al opgevallen. Hoe kan het bijv. dat Eon als 'gemiddeld' staat en Milkyway als 'laag', terwijl de meeste punten nog te halen zijn bij Eon (na GIMPS/Superlink). Mij lijkt het beter om die posities weg te halen en helemaal onderaan, of in de 2e post een overzich maken welke projecten men het beste kan doen, eventueel ondervelenn in Boinc/niet-Boinc. Ik weet dat een aantal mensen (Balachmar, DigiK-oz?) bijhouden welke projecten we het beste kunnen doen. Een van die lijstje posten /linken / updaten geeft makkelijker/beter weer waar je aan kan meedoen.
Ik zal vanavond eens kijken of ik mijn python scriptje beschikbaar kan maken via het web. Moet ik even apache en python mod ofzo installeren op mijn VPS.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Cpt00kirk
super super.... !

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Als het goed is komen er vandaag weer een paar puntjes richting PSP-PRP.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• schrik
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 16:12

schrik

Boe

Een overzicht met installatiemethodes zou ook wel handig zijn... Of als iemand mij kan aangeven welke projecten een fatsoenlijke msi leveren die ik automagisch kan uitrollen via een policy en dan vervolgens als service draaien dan ben ik al een heel eind ;-) Er moeten voor de gebruiker in ieder geval geen rare icoontjes en dergelijk bij zitten, want de vraag van een enkeling die een taak op 100% processor use ziet staan is wel genoeg.

Natuurlijk wel het liefst projecten die het meest bijdragen aan een leuke vault score :-)

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 21:35

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Je zou zeggen dat er hier wel een paar slimmeriken zijn die zoiets kunnen maken. Ik zelf heb daar geen verstand van.

We krijgen wel elke update een mooi aantal punten in de vault erbij door GIMPS overigens. :) Free-DC doet daar (nog) niks mee dus staan ze op de nominatie om (morgen?) ingehaald te worden zodat we weer op plekje zeven staan. :D

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-02 20:21
Is er een reden waarom je in de eerste zin DC-Vault niet als link hebt overgenomen?

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

• Bio1ogics
  • Laatst online: 21-04 19:41

Bio1ogics

Logisch toch?

Ouderdom ? :P

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• Cpt00kirk
Tielemans schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:13:
Is er een reden waarom je in de eerste zin DC-Vault niet als link hebt overgenomen?
* Done

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Cpt00kirk schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:01:
ps. bedankt voor de mooie layout Megaflix
Misschien moet ik er eens wat meer kleur in brengen? Goed idee trouwens om DPC rood te maken in dat lijstje, nu vallen we goed op :)

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:30

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

OK, ik ben tijdelijk gestopt met GIMPS, elke keer dat ik het verdomde progsel opstart, vliegt mijn internet eruit :( Heb weinig zin om de oorzaak te zoeken, dus terug naar de sieves... Jammer van 2 dagen werk, maar dit is me net te gek... (ja, nice staat op 19, hij hoort verder compleet rustig te zijn, en vooral niks met m'n netwerk te doen... )

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

FreezeXJ schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:39:
OK, ik ben tijdelijk gestopt met GIMPS, elke keer dat ik het verdomde progsel opstart, vliegt mijn internet eruit :( Heb weinig zin om de oorzaak te zoeken, dus terug naar de sieves... Jammer van 2 dagen werk, maar dit is me net te gek... (ja, nice staat op 19, hij hoort verder compleet rustig te zijn, en vooral niks met m'n netwerk te doen... )
Kun je dan even kijken of je je results niet naar mij kan sneakernetten :)

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Als je zorgt dat ik DMmetjes/mailtjes kan versturen :)
Iteratie 1.2M van de 40M, dus nog maar een klein stukje gedaan...
Schijnt op mijn 3GHz-bak nog tot ergens half maart te duren, dus pas op...

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

FreezeXJ schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:55:
Als je zorgt dat ik DMmetjes/mailtjes kan versturen :)
Iteratie 1.2M van de 40M, dus nog maar een klein stukje gedaan...
Schijnt op mijn 3GHz-bak nog tot ergens half maart te duren, dus pas op...
DM staat aan.

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

normaal blijft alles hier gewoon aan staan, maar vanmiddag had ik idd hetzelfde probleem na een reboot. Dacht eigenlijk dat het gewoon toeval was, maar als het zich echt vaker voordoet dan houdt de client het hier niet heel erg lang uit :/

________________-=Team ColdFusion=-______________

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

De plaatjes van de grafieken staan voortaan hier:
http://vps.wligtenberg.nl/dcvault/

Ik ga nu verder om de top10 van projecten waar we de meeste punten nog kunnen verdienen online te zetten.
Top10

En ik heb de top10 nu ook online staan. Al is het nu nog alleen plain text.
Laat maar weten of het fijner is als ik er html van maak.
Ook ga ik binnenkort mijn nog een script schrijven om inhaalstats te berekenen voor de DC-Vault. Want daar heb ik ondertussen wel genoeg data voor :)

[ Voor 46% gewijzigd door Balachmar op 19-02-2009 22:00 ]

• Xaverius

Xaverius

Mooi werk Balachmar! Natuurlijk leest enige opmaak wat makkelijker maar zo is het ook duidelijk.

Overigens, weet iemand of er projecten zijn die op een Vista x64 een significant hogere output heeft dan een XP 32bit?

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Xaverius schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:15:
Mooi werk Balachmar! Natuurlijk leest enige opmaak wat makkelijker maar zo is het ook duidelijk.

Overigens, weet iemand of er projecten zijn die op een Vista x64 een significant hogere output heeft dan een XP 32bit?
Ik dacht dat sieven op 64 bit wel een stuk sneller ging.

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Jep, sieven gaat daar echt een heel eind harder op!

Verder heb ik op andere projecten weinig verschil gemerkt tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
hier staan de client voor MilkyWay@Home!! : http://zslip.com/ met onder ander een ATI-Client :D

En de top10!

Top10 van projecten waar we de meeste punten nog kunnen behalen!
  1. GIMPS: 2313.432836
  7. yoyo@home: 8650.793651
  8. Sudoku: 9018.181818

[ Voor 69% gewijzigd door Cpt00kirk op 20-02-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

emphasis schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:35:
Jep, sieven gaat daar echt een heel eind harder op!

Verder heb ik op andere projecten weinig verschil gemerkt tot nu toe
Jup dubbel confirm dat!

ging van linux32 -> linux64 dubbele snelheid, dus voor sieven is 64bit aan te raden!

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cpt00kirk schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:37:
hier staan de client voor MilkyWay@Home!! : http://zslip.com/ met onder ander een ATI-Client :D

En de top10!
Zou je de urls van de plaatjes aan kunnen passen? Want op die plek gaan ze niet meer geupdate worden.
Ik probeer nu alles op die VPS te laten draaien.
Misschien moet ik ook een plaatje maken van die top10, zodat die ook automagisch aangepast kan worden per dag.

[ Voor 12% gewijzigd door Balachmar op 20-02-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Die units van SZTaki zijn zo groot geworden dat ik ze niet met 8 uur per dag meer voor de deadline af kan krijgen! :( dus doet hij nu maar effe PG )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

HT uitzetten en 4 clienten op de i7 aanzwengelen is niet genoeg? :P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
had het over een E6600 ;) die i7 doet andere dingen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:04
hier een core i7 die nu wat gimps balen mag gaan staan kauwen.
merk alleen dat hij maar 4 cores pakt, met HT aan zijn het er 8, iets aan te doen of gewoon zo laten en een ander project wat ruimte geven?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

dat kun je toch instellen in test -> worker window?
Geen idee of dat hoger kan dan 4, maar dat zal toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
HT gewoon aan.... dan kun je er 8 tegelijk doen en het loopt erg goed, weinig performance verlies zoals bij de P4 met HT

en bij GIMPS valt op het moment het meeste te halen dus lekker doen zou ik zeggen. Tevens zou ik graag willen weten wat een i7 per dag doet daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
Cpt00kirk schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:30:
HT gewoon aan.... dan kun je er 8 tegelijk doen en het loopt erg goed, weinig performance verlies zoals bij de P4 met HT

en bij GIMPS valt op het moment het meeste te halen dus lekker doen zou ik zeggen. Tevens zou ik graag willen weten wat een i7 per dag doet daar.
en er draaien sind een paar minuten 8 gimps koeitje te grazen als of het niks is O-) })
morgen eens zien wat het allemaal oplevert

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
ben benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
ik ook

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
We zijn Free-DC voorbij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

*O*
En er zal de komende tijd op meer projecten gescoord gaan worden.
*O*

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Helaas zullen we bij Wieferich binnenkort 2 plekken verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

2e i7 in stelling gebracht :9

Verbruik gemeten bij het stopcontact: +/- 220W full load @ 3486 Mhz
Setup:
Gigabyte GA-EX58-UD3R
Core i7 920
Thermalright Ultra-120 eXtreme 1366 RT
Corsair XMS3 PC3-10666 - CL9
Sapphire RADEON HD 3450
WD Caviar 160Gb HDD

1 core i7 @3486 Mhz levert meer punten op dan 2 Q9450's @2.66 Mhz en het scheelt
nog 100W ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
hehe ... nais Patrice dat zien we graag ...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 23-04 14:53
De Top 10 moet bijgewerkt worden aangezien we alweer 7de staan ;) Op naar de top 5 :) Als we die stampede eens goed mee konden laten werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156250

Mark83 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:54:
De Top 10 moet bijgewerkt worden aangezien we alweer 7de staan ;) Op naar de top 5 :) Als we die stampede eens goed mee konden laten werken ...
Gezien de mogelijke projecten bij de stampede verwacht ik hier niet veel van... Mogelijke projecten:

Project stand punten
• DPAD 2 9,841
• Leiden Classical 2 9,988
• RC5-72 2 9,997
• BOINC Seti-Home 27 9,995
• World Community Grid 179,992
• PrimeGrid 129,913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
En de top 10 nogmaals onder de aandacht brengen.
  1. GIMPS: 3284.671533
  7. yoyo@home: 8783.068783
  8. Sudoku: 9021.73913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik

schrik

Boe

Cpt00kirk schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:36:
En de top 10 nogmaals onder de aandacht brengen.
hmmm behoort jouw I7 vandaag niet weer eens wat punten uit te spugen voor PSP-PRP? Had stiekem al 1 core overgezet naar GIMPS omdat het uitgangspunt toch wel was dat we met die puntjes vandaag nog de amd gebruikers voorbij gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 156250 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:01:
[...]

Gezien de mogelijke projecten bij de stampede verwacht ik hier niet veel van... Mogelijke projecten:

Project stand punten
• DPAD 2 9,841
• Leiden Classical 2 9,988
• RC5-72 2 9,997
• BOINC Seti-Home 27 9,995
• World Community Grid 179,992
• PrimeGrid 129,913
Dan is Vault technisch gezien dpad de beste keuze ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

schrik schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:16:
[...]

hmmm behoort jouw I7 vandaag niet weer eens wat punten uit te spugen voor PSP-PRP? Had stiekem al 1 core overgezet naar GIMPS omdat het uitgangspunt toch wel was dat we met die puntjes vandaag nog de amd gebruikers voorbij gaan ;-)
Misschien bedoel je mijn i7? die doet eventjes weer TSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Cpt00kirk schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:00:
SoB-Sieve
Elimineert factoren voor Seventeen or Bust (waar we nog 1e staan)...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tWQN0aQ7RugEB7X5YnLR8Ya3/full.gif SoB staan we ondertussen alweer 2e

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik

schrik

Boe

ik zie bij GIMPS dat de grote teams naar verhouding veel "LL first time" hebben gedaan. Maakt dit voor de puntverdeling nog uit? Of is dit de meest uitgedeeld als je geen prioriteit in stelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70464

schrik schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:32:
ik zie bij GIMPS dat de grote teams naar verhouding veel "LL first time" hebben gedaan. Maakt dit voor de puntverdeling nog uit? Of is dit de meest uitgedeeld als je geen prioriteit in stelt?
Nee dat maakt niet uit. ''LL first time'' jobs kosten heel veel tijd (meerdere weken meestal), maar als je zo eentje afmaakt krijg je ook in een klap een grote hoeveelheid credits. TF en TF-LMH jobs kosten veel minder tijd (minuten of uren) maar daar krijg je dan ook veel minder credits voor. Al met al maakt het voor de totale credits niet zoveel uit wat voor type job je doet. Het belangrijkste is dat je elke job afmaakt, anders krijg je er geen credits voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Op FDO heb ik een topic geopend om te kijken of we een paar van de DC-Vaultprojecten ook officieel DPC-project kunnen maken. Dan denk ik aan de projecten waar we door hard werken een al redelijk hoge notering hebben gekregen, zoals Docking, Nqueen, Wieferich, PSP-PRP, PSP-Sieve en Superlink. Daar staan we allemaal tussen de 8e en 11e plaats, behalve dan Superlink, maar daar stijgen we nog. De andere projecten zoals Milkyway staan we nog ergens rond de 50e plaats, dus die heb ik er nog niet bij gezet. Op de projecten waar we tussen de 8e en 10e plek staan kunnen we met een beetje hulp van de wat grotere subteams binnen DPC nog verder stijgen en liggen zelfs 1e plaatsen nog binnen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Nou ben ik een advocaat van die kleine BSD-mascotte, maar waarom willen we dat dit officiele projecten worden? Is dat omdat er een harde userbase is, en we specifiek dat project onder de aandacht willen brengen, of omdat we er vooral punten willen halen voor de vault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Niet omdat we er punten willen halen voor de Vault, maar juist het omgekeerde. Ik heb juist deze projecten gekozen, omdat we het daar heel erg goed doen, zeker in vergelijking met andere teams. Bij deze projecten hebben we voor de Vault het overgrote deel van de punten al binnen, dus zijn ze voor de Vault-crunchers minder interessant aan het worden en kunnen we ons hier beter richten op de projecten waar we makkelijk kunnen stijgen, maar het zou zonde zijn om projecten waar we nu hoog staan, met uitzicht op meer, te laten versloffen omdat ze voor de Vault niet meer interessant zijn. Ze hoeven ook niet meteen allemaal officieel te worden, maar bijvoorbeeld Docking@home is een stabiel project wat voldoet aan alle voorwaarden en waar de nummer 1 met een beetje hulp makkelijk te halen valt.

Voor de Vault kunnen we ons beter richten op GIMPS, Sudoku, Rectilinear, SZTAKI, Sob Sieve, Eulernet, ABC@home, enz.
Zoals je ziet zijn de meeste van de projecten die ik noem niet meer in de Top-10 van beste Vault-projecten.

[ Voor 20% gewijzigd door Megaflix op 24-02-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 08:45
FreezeXJ schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:53:
Nou ben ik een advocaat van die kleine BSD-mascotte, maar waarom willen we dat dit officiele projecten worden? Is dat omdat er een harde userbase is, en we specifiek dat project onder de aandacht willen brengen, of omdat we er vooral punten willen halen voor de vault?
Je kan het ook omkeren. Waarom zouden deze projecten GEEN officiele status krijgen? Op de officiele projecten (die vaak al jaren lopen) doen we het goed als DPC. Op deze kleinere projecten veel minder, waarschijnlijk mede omdat ze niet officieel zijn.

Afgezien daarvan, dagelijkse/wekelijkse stats, en wat vers bloed onder de projecten die je als officiele DPC-erT kan kiezen. EN om de vault wat te stimuleren. Waarom is TSC ooit officieel geworden? Of WCG? Omdat er DPC-ers vonden dat dat nodig was :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

quote: DigiK-oz
Omdat er DPC-ers vonden dat dat nodig was :)
Klopt als een bus. Echter, heeft het project een degelijke user-base? Willen we op dit project nummer 1 zijn? Van mij persoonlijk hoeft het niet, ik ga voor een paar eigen projecten (al officieel), en de algemene klassering in de vault. Daarvoor zijn atm GIMPS en eOn belangrijker, maar al met al hebben we een redelijke userbase hier in dit topic :) (ik denk ruim voldoende voor een hele nette klassering op termijn). Echter, het is hier een aardige democratie, dus ieders mening telt :) Iets als wekelijkse stats is misschien wel mogelijk, ik gooi er eens een balletje over op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Rosetta is ingestort na die nieuwe puntentelling, waardoor het nog zo goed als onmogelijk is om nog competitie te hebben. Dat verklaart dan ook meteen waarom het project op /5 al een tijdje zo goed als dood is. We zijn inmiddels gezakt van een fiere eerste plaats naar een 3e plek, met een heleboel teams in de inhaalstats. Door die nieuwe puntentelling zal dat ook nog wel een tijdje gaan duren. Wel 136 flushers, maar dat is denk ik nog een restant van de Stampede toen, aangezien het weektopic gewoon niet meer leeft.

Als ik de top-15 bekijk van Leiden Classical en dan de Belgen en DPC even wegdenk, omdat die door de rivaliteit een hoger aantal punten hebben, dan is de top-15 qua punten bijna gelijk aan Docking@home, terwijl Docking een stuk jonger is.

Op TSC, D2OL en OGR staan we onbedreigd eerste, competitie is ook daar ver te zoeken. uFluids is een officieel project, maar bij de laatste drie maanden zie ik al geen stats meer op /5.

Misschien kunnen we de op dit moment slecht lopende projecten, zoals uFluids en Rosetta vervangen door projecten met potentie, zoals Docking@home, Milkyway@home, Einstein@home of zo? In de Vault alleen al staan 40+ projecten, dus keuze is er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
True, maar ik moet toegeven dat ik weinig geef om de individuele vault-projecten. Ik ga voor de overall-punten meestal. Daarentegen geef ik eigenlijk ook bar weinig om de officiele projecten, ook daar switch ik regelmatig naar een ander project. Voor een team-megaflush, of omdat mijn team hulp nodig heeft voor een hogere plaats. Wat dat betreft verschillen de onofficiele projekten voor mij bar weinig van de officiele : het enige verschil is het goedkeurings-keurmerk van de DPC-crew. En een officiele goedkeuring kan wat extra mensen naar een project trekken.

En zoals Megaflix al zegt, onder de officiele projecten zijn ook een aantal "dode" projecten. Ooit was DPC daar fanatiek bezig, maar om diverse redenen nu niet meer. De vault heeft mij in ieder geval andere projecten laten ontdekken, waarvan er een aantal m.i. aan alle eisen voldoen om officiele projecten te worden.

Concurrentie is goed voor de "consument"? Verandering van spijs....etc.

Van mij hoeven echt niet alle vault-projecten officiele projecten te worden, maar een aantal zou het DPC-landschap wat kunnen opsieren :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Volgens mij is gimps juist een goed project om officieel te laten worden. Loopt al lang en goed. Veel mensen kennen prime95 al als test software. En als we daar eens goed zouden kunnen heersen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Ik ben ook wel voor het officieel maken van een aantal nieuwe projecten, maar er moet dan
wel zorgvuldig gekeken worden naar de kwaliteit en professionaliteit van die projecten.
Diverse projecten stoppen zomaar met het genereren van werk (bijv. Nqueens, Sudoku, superlink)
zonder dat de users daarover geinformeerd worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ja, ik zit ook al een tijdje te hikken met de officiele projecten binnen DPC. Een jaar of wat geleden heb ik al eens wat uitstapjes gemaakt omdat ik gewoon de behoefte had om iets anders te draaien. De DC-vault is in dat opzicht een leuk "project". Je hebt dubbele statistieken, niet alleen van het project maar ook van de vault. Er komt ineens ook taktiek bij kijken... Welk project is het handigst om te gaan draaien om in de vault het snelst te stijgen of juist om tegen te gaan dat je gaat dalen.

De DC-vault, gewoon crunchen op een ander niveau. 8)

Misschien is het een idee om de DC-vault een soort van status-aparte te geven?

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gisteren zijn we zowel bij Dimes als PSP sieving 1 plekje gestegen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

PSP-sieve? * Xaverius checkt dc-vault.com...
Dus vanmiddag krijgen we in ieder geval 370 puntjes voor PSP-sieve erbij. :D

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

kijk, dan zijn die factoren toch ergens goed voor geweest :P Ben nu weer even op LDC m'n plekje veilig aan het stellen, en daarna stampede... Daarna zien we wel weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Op naar Rechenkraft... wat wel even tijd zal kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

En ogr27 lijkt meteen mee tellen (al staat ie nog in de lijst als ogr26), en mede daardoor en de plekken winst die we gepakt hebben zijn we meteen XS voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Dan is het hopen dat we bij eon ook snel een plekje stijgen zodat we weer 178 puntjes erbij krijgen. Maar met een beetje geluk gaan we vandaag ook bij PSP-PRP een plekje stijgen en dat is ook weer 384 punten! :D

En bij GIMPS krijgen we ook nog mooi dagelijks puntjes erbij. :9~

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Jongens (en meiden? :+ )! Gaat lekker zo!!
Op dit moment lijkt zelfs de 3e plek bereikbaar! Nu maar hopen, dat we dit vast kunnen houden!
Ben benieuwd naar de grafieken van morgen!

PS: Is er eigenlijk ook een manier waarop ik die top10 in mijn signature zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Iets als in:
1) GIMPS < br >
2) eon < br >

?

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Xaverius schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:35:
Iets als in:
1) GIMPS < br >
2) eon < br >

?
Nou, maar dat dat dan een verwijzing is naar mijn pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

En ja hoor, ook op psp-prp hebben we weer een plek te pakken :D
De gang zit er zo wel lekker in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Balachmar schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:19:
PS: Is er eigenlijk ook een manier waarop ik die top10 in mijn signature zou kunnen krijgen?
Vast wel, er loopt ook iemand rond waarbij je tekst naar zijn sig kan sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Megaflix schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:45:
[...]

Vast wel, er loopt ook iemand rond waarbij je tekst naar zijn sig kan sms-en.
Aha, ik heb het net gelezen, gewoon met een POST je profiel telkens updaten.
Ik denk dat ik daar morgen eens aan ga werken. Dan kan iedereen mooi de Top10 lezen als ik mijn berichten post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Je kunt de top-10 toch ook in een image stoppen en realtime in de TS zetten, net als die grafiek en legenda?

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Balachmar, klopt het dat jouw grafiek niet meer update?
Wij zouden als het goed is op een 6e plek staan, net achter de AMD users, maar in jouw grafiek staan we nog 7e.

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Oh, ennuh als je toch naar die grafiek kijkt, zou je hem dan willen laten beginnen bij 9000?
Al die lijntjes zitten nu wel erg dicht bij elkaar. 8)

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, die grafieken lijken inderdaad niet automatisch te updaten. Er moet iets fout zijn met de cronjob. Gelukkig doet de cronjob van het ophalen van de informatie het wel netjes.
Moet alleen eens kijken hoe ik dat kan debuggen.
@megaflix, die top10 kan ik inderdaad ook als plaatje maken, voor in de topicstart. Maar het leek mij ook wel leuk en handig als het gaande weg nog vaker gepost zou worden. En wat is dan handiger dan dat het telkens in mijn sig zou staan?
@Bio1ogics
Gefixed. (Wel dat mijn code nu minder universeel is geworden.... de 9100 is hardcoded...

AMDusers komen trouwens ook in zicht!!

[ Voor 3% gewijzigd door Balachmar op 26-02-2009 10:01 ]

• Cpt00kirk

*O* *O* *O* Dutch Power Cows heeft de Top 5 behaald!!! *O* *O* *O*

en met een beetje moeite kunnen we snel de TOP 3 inkomen!! >:) >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Cpt00kirk op 26-02-2009 10:19 ]

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Balachmar schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:01:
Ja, die grafieken lijken inderdaad niet automatisch te updaten. Er moet iets fout zijn met de cronjob. Gelukkig doet de cronjob van het ophalen van de informatie het wel netjes.
Moet alleen eens kijken hoe ik dat kan debuggen.
@megaflix, die top10 kan ik inderdaad ook als plaatje maken, voor in de topicstart. Maar het leek mij ook wel leuk en handig als het gaande weg nog vaker gepost zou worden. En wat is dan handiger dan dat het telkens in mijn sig zou staan?
@Bio1ogics
Gefixed. (Wel dat mijn code nu minder universeel is geworden.... de 9100 is hardcoded...

AMDusers komen trouwens ook in zicht!!
Alleen staan er nu nog 2 teams in de legenda die niet in de grafiek voorkomen. 8)7

Owja, en gefeliciteerd met de 5e plek. (topicstarter zal het druk hebben) ;)

• Xaverius

Xaverius

Ik heb in het draadje dat Megaflix op FDO heeft geopend een kleine reactie gegeven hoe DC-vault statistieken eruit kunnen zien.

Stop de verwelking!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Cow_tipping schreef op zondag 22 februari 2009 @ 10:25:
Helaas zullen we bij Wieferich binnenkort 2 plekken verliezen.
/me Wiethoofd heeft z'n 3,6GHz E8400 op Wieferich gezet misschien m'n E2180 @ 3,2GHz van TSC ook naar Wieferich overzetten

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• DigiK-oz
Xaverius schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:50:
Ik heb in het draadje dat Megaflix op FDO heeft geopend een kleine reactie gegeven hoe DC-vault statistieken eruit kunnen zien.
Ik ben al even bezig om stats te verzamelen voor de vault. Een dag/weekoverzicht zoals jij aangeeft is daaruit relatief simpel te produceren denk ik. Ik ga er dit weekend verder aan sleutelen, zal me ook eens verdiepen in RML om het makkelijk te kunnen posten hier.

Whatever

• Megaflix
Ziet er lekker simpel uit die statistieken :)

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

We waren blijkbaar AMD users even voorbij, maar nu staan ze weer boven ons.
Zo te zien hebben zij ook GIMPS ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Over GIMPS gesproken, weet iemand waar ik terug kan vinden welke users lid van DPC zijn?

Ik kan nu alleen een team overzicht en een vompleet user overzicht (zonder teamnamen) vinden.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Phew, de Sztaki wu's zijn weer aardig groot geworden; heb er nu eentje op 40% na 26 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Cow_tipping schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:50:
We waren blijkbaar AMD users even voorbij, maar nu staan ze weer boven ons.
Zo te zien hebben zij ook GIMPS ontdekt.
DAMN moet ik het weer aanpassen, dat gaan we dus effe niet doen.!! GO DPC pak die usertjes even in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Elteor schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:48:
Over GIMPS gesproken, weet iemand waar ik terug kan vinden welke users lid van DPC zijn?

Ik kan nu alleen een team overzicht en een vompleet user overzicht (zonder teamnamen) vinden.
Als je ingelogd bent, zie je dat by My Team->Members toch? Zonder inloggen lukt niet dacht ik.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Cpt00kirk schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:49:
[...]
DAMN moet ik het weer aanpassen, dat gaan we dus effe niet doen.!! GO DPC pak die usertjes even in >:)
Ik zie dat OGR27 nu nog leeg staat in het puntenoverzicht, wanneer we daar 10.000 voor krijgen kunnen we misschien wel meer dan één plekje stijgen! *O*

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

DigiK-oz schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:07:
[...]

Als je ingelogd bent, zie je dat by My Team->Members toch? Zonder inloggen lukt niet dacht ik.
Dank, ik klikte iedere keer gewoon om My Team en kreeg dan alleen de summary, gewoon niet goed gekeken :)
Nu de stats maar even aanpassen.

Edit: stats voor Gimps, PRP, Sieve en OGR27 gefixt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Elteor op 27-02-2009 15:34 ]

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En voor stats liefhebbers...
Ik heb dus al die grafieken. En daarmee kan ik ook "when will we get them" stats uitrekenen.
Alleen lijkt mij vps nu weer de python scripts niet lekker uit te voeren. error 500.
Ik heb al eens die takeover stats gemaakt voor sqlite, moet die alleen nog overzetten naar mysql.
En dan kan ik die ook als python scrippie beschikbaar maken.

Dom... top10 scriptje failt, omdat er een lege string is voor OGR-27...

When do we get them is online! :)
http://vps.wligtenberg.nl/dcvault/DCVaultTakeOverStats.py
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
When do we get them:
AMD Users in 0.62285711908 days
Rechenkraft.net in 5.70249387205 days
The Knights Who Say Ni! in 7.71959906162 days

When do they get us:
[H]ardOCP in 2.12030788814 days
The Pirate Fleet in 13.3212636715 days
Ukraine in 14.9933561256 days
SeriousCrunchers in 52.8879168533 days
NSSME in 180.88174432 days
The Planetary Society in 231.032100152 days

Hij neemt nu het gemiddelde over 30 dagen.
Dit omdat de vault niet heel erg regelmatig gaat met de output.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
We staan op 3!!!

[ Voor 53% gewijzigd door Balachmar op 27-02-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

WTF! Ik zie net dat we op #3 staan!
Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/1246/xxxxxxx.jpg

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Xaverius schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:17:
WTF! Ik zie net dat we op #3 staan!
Dat zei ik!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
* Tielemans doet dansje
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

/me danst mee *O*

edit: Bok is bezig met een team vergelijkings pagina te maken, voorbeeld ARS vs DPC

edit2: zo op het eerste oog lijken het alleen boinc projecten te zijn....

[ Voor 96% gewijzigd door Frentik op 27-02-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

WTF! Dat zei Balachmar!
* Xaverius dansje ook doet! *O* *O* *O*

[ Voor 0% gewijzigd door Xaverius op 27-02-2009 23:59 . Reden: Damn, twee edits nodig in dit stukje... Die eerste slok Bruichladdich doet zijn werk wel. :) ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

* Balachmar danst ook gezellig mee! *O* *O* *O* *O* *O*
Ik had misschien wel teveel informatie staan in mijn eerdere post.
Wel grappig dat het nu toch nog zo druk is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

De mensen gaan gewoon niet meer op tijd naar bed tegenwoordig.

In ieder geval 10.000 punten erbij omdat OGR-27 is toegevoegd.
Wat zal die grafiek een zooitje worden morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cow_tipping schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:41:
De mensen gaan gewoon niet meer op tijd naar bed tegenwoordig.

In ieder geval 10.000 punten erbij omdat OGR-27 is toegevoegd.
Wat zal die grafiek een zooitje worden morgen. :)
Het ziet er zelfs naar uit, dat de rode lijn te stijl loopt om goed zichtbaar te zijn. Misschien dat ik straks de grafiek aan pas, zodat hij alleen de laatste 60 dagen laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

* woolysheep danst ook gezellig mee *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

code:
1
2
3
4
5
6
7
When do we get them:
Team Norway in 95.7578569408 days

When do they get us:
[H]ardOCP in 3.3452382231 days
SeriousCrunchers in 48.3649987693 days
The Planetary Society in 217.781503147 days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

:o
Nou eens kijken of we dit gaan vasthouden!
*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ook maar nét. Andere teams hebben nu ook hun punten voor OGR-27 binnen en die kunnen nog heel snel veel punten halen, terwijl ze nu nog geen 1000 puntjes meer onder ons staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ik vermoed dat we in no-time weer op #5 staan, als onze conculega's ook hun steady positie op OGR-27 hebben bereikt. Voor ons is het een beetje lastig om daar nog te stijgen :) Maar voorlopig even #3! *O*

Ik heb me ook maar even op statistics gestort, en gelijk mijn site verhuisd. Mijn vernieuwde Vault-statistics, EONstart e.d. zijn vanaf nu op de nieuwe site te vinden, de oude gaat een dezer dagen uit de lucht.

Whatever

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.