DC-Vault Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

StugIII schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:56:
1 HD4850 staat nu 100% op milky way. Eens zien wat dat oplevert indien stabiel genoeg. }:O
Doet je 4850 wat? Ik heb er ook eentje en deze opgevoerd via de link die Crack gegeven heeft, maar
daar gebeurt nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:23
Anoniem: 47852 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 07:59:
[...]

Doet je 4850 wat? Ik heb er ook eentje en deze opgevoerd via de link die Crack gegeven heeft, maar
daar gebeurt nog niets.
Gaat prima, heb nu zo'n 38000 punten bijelkaar gegraasd. ik kreeg hem alleen aan de praat met catalyst 8.12. Een wu gaat er nu in een minuut of 5 doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-02 20:21
aqua is toegevoegd aan de vault. We staan nog vierde maar de punten van PRP die eraan komen is lang niet genoeg om een plek te stijgen ;(

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Misschien moeten we bij Aqua dan maar wat cycles doen zodat we ergens rond de 8500 punten halen i.p.v. de 6600 die we nu hebben?

edit:
Als er werk is en als je niet hopeloos weinig punten haalt met de 32-bit science app :(

[ Voor 28% gewijzigd door Noordvogel op 15-07-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Daar bij zijn er nog genoeg problemen bij dat project. Om te beginnen hebben ze een credit system wat voor geen meter klopt. Daarnaast hebben ze nu GPU WU's uit staan die op een 7i in pakweg 5-10 uur weg gefiets worden met de nieuwste 64 bit versie voor de CPU maar op de GPU pakweg 7-14 DAGEN nodig hebben !!! 8)7

Hier komt nog eens bij dat je systeem nog trager word als bagger door een vergiet (nee niet eens door een theezeefje :P). Ik draai regelmatig GPU grid erbij als ik er aan denk om hem aan te zetten maar dan kan ik zelfs nog een "beetje" gamen als ik aan het crunchen ben. Met deze WU's kan ik niet eens normaal me webpagina's bekijken of doorheen scrollen |:(

Ik heb zomaar het idee dat dit nou niet echt het meest volwassen project is geweest wat ze in de vault geknalt hebben (om nog maar niet te spreken van het omzetten van de POLL en een nieuwe aan te maken waardoor dit kreng TOCH in de vault op genomen is :( )

[ Voor 8% gewijzigd door Xorsist op 15-07-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 08:45
Hmm, wilde toch aqua gaan doen, omdat we anders morgen 6e staan of zo. Lees ik in 1 van de posts die Xorsist aanhaalt:
Seems many people have forgotten the risks of joining a project in alpha phase (as opposed to beta or production phase), amongst which are:

Getting low or no credit for work done.
Removal of all previously credits granted when project moves to beta or production.
Met name die laatste regel. Ik wacht wel even denk ik zo.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
En het pakket heeft kennis gemaakt met /dev/null :P

Ik heb het pakket een kans gegeven, maar als het mijn computer VOLLEDIG laat hangen dan is het jammer maar helaas dan is DAAR /dev/null.

Die 3.31 GPU client zuigt nog harder als de beste hoer op de wallen. Echt ik heb 2 x me computer opnieuw moeten opstarten om maar een beetje controle terug te krijgen :(. Dus jammer maar helaas dit project krijgt geen cpu cycles meer van mij ondanks dat ik het eens was met noordvogel om ff wat puntjes erbij te grazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StugIII schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:02:
[...]

Gaat prima, heb nu zo'n 38000 punten bijelkaar gegraasd. ik kreeg hem alleen aan de praat met catalyst 8.12. Een wu gaat er nu in een minuut of 5 doorheen.
Hij doet het! :)
3 wu's af per 1 minuut 15 seconden....dit is echt bizar... 8)7
Wordt denk ik wel een uitdaging om de buffers gevuld te houden, want ik krijg maar 12 wu's max tegelijkertijd van het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Ach als je ze zo snel weer inlevert kan je meestal wel door blijven slobberen Bold_Seeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Xorsist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:57:
Ach als je ze zo snel weer inlevert kan je meestal wel door blijven slobberen Bold_Seeker ;)
Klopt, er staan 12 wu's tegelijk te grazen. 3 op de gpu en de rest staat in de wacht op de GPU. Is niet normaal wat je haalt met 1 4850 kaart. Ik denk zo'n 70.000 per dag. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Hmm, mijn verzameling nvidia kaarten maar eens uitbreiden met een ati (weet iemand of je naast 2 GTX280 kaarten een ati kaart kan plaatsen?).

In vergelijking met wat op GPU grid en Seti de nvidia kaarten doen gaat dit wel heel hard.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djeezzz........2 uur crunchen op Milkyway met een 4850 GPU = 7.000 punten 7(8)7
Echt sneu voor die mensen die met hun enkele PC maandenlang "gezwoegd" hebben voor minder.
Dit gaan we echt wel zien in de stats morgen :)

Laatste update: 3 uur crunchen = 12.000 punten --> bijna 100K per dag!
/droom Ghehehe, als ik m'n stal volduw met 4850's dan scoor ik 1.5 miljoen per dag! *O* .....even dan, want dan hoor ik op zekers *PLOP* in m'n stoppenkast.... /einde droom.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 47852 op 15-07-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Elteor Nvidia en ATI dat mixt helaas niet. Het is een OF/OF situatie omdat er maar 1 grafische driver tegelijk geladen kan worden door microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Xorsist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:38:
Elteor Nvidia en ATI dat mixt helaas niet. Het is een OF/OF situatie omdat er maar 1 grafische driver tegelijk geladen kan worden door microsoft.
Niet helemaal, Windows XP kan wel 2 grafische drivers tegelijkertijd aan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:29:
[...]

Niet helemaal, Windows XP kan wel 2 grafische drivers tegelijkertijd aan.
En de GPU-tool kan ook GPU's excluden:

Exclusion of GPUs: x (default none)
If a certain GPU should not be used by the app, one can exclude it. The GPU number has to be in
the range 0..31. The first GPU in the system has the number 0. This option can be used multiple
times. Per default, all double precision capable ATI GPUs are used. You don't have to exclude
cards supporting only single precision, it is done automatically.

Example:
<cmdline>x1 x2</cmdline>
The app will not use the second and the third GPU in the system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Xorsist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:55:
En het pakket heeft kennis gemaakt met /dev/null :P

Ik heb het pakket een kans gegeven, maar als het mijn computer VOLLEDIG laat hangen dan is het jammer maar helaas dan is DAAR /dev/null.

Die 3.31 GPU client zuigt nog harder als de beste hoer op de wallen. Echt ik heb 2 x me computer opnieuw moeten opstarten om maar een beetje controle terug te krijgen :(. Dus jammer maar helaas dit project krijgt geen cpu cycles meer van mij ondanks dat ik het eens was met noordvogel om ff wat puntjes erbij te grazen.
Jij hebt tenminste nog werk gehad. Ik heb 20 uur geen werk gekregen ("No work available"); op een XP 32-bit systeem. Laat maar dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29
vandaag waarschijnlijk 3 plekken @ lattice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Anoniem: 47852 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:31:
Djeezzz........2 uur crunchen op Milkyway met een 4850 GPU = 7.000 punten 7(8)7
Echt sneu voor die mensen die met hun enkele PC maandenlang "gezwoegd" hebben voor minder.
En daarom heb ik me uit alle projecten teruggetrokken. PC-boerderijen en grafische kaarten mannen/vrouwen kunnen het wel zonder mij. Kauwend aan de staart van een project geeft mij een 'nutteloos' gevoel als je bij andere teams al personen met gemiddelde credit-scores van 88.000 p.d. waarneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

Er zijn genoeg projecten waar GPU's nog niet gebruikt worden. We zouden je hulp bij PSP-PRP best kunnen gebruiken!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
precies ..... met alleen CPU power hebben we projecten zat welke al de hulp kunnen gebruiken wat mogelijk is.
zoals : OGR , SoB , PSP , Leiden , Enigma , en ga zo meer door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Balachmar schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:13:
Er zijn genoeg projecten waar GPU's nog niet gebruikt worden. We zouden je hulp bij PSP-PRP best kunnen gebruiken!
Ik deed alleen maar Boinc projecten. Bij Boinc projecten waar rekenen zonder grafische kaart nog niet mogelijk is lees je al enig ongeduld in die fora. Elk zichzelf respecterend project zal op niet al te lange tijd GPU rekenen moeten gaan invoeren anders zullen deelnemers overlopen. Het is een wedloop van de grote getallen geworden waar de hobbyist op zijn/haar thuis-PC (die wat idle time over heeft) niets meer te zoeken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Daarom; Enjoy it while you can! ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
juist buiten BOINC heb je keuze zat EN er zal binnen korte tijd geen GPU client voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cpt00kirk schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:01:
vandaag waarschijnlijk 3 plekken @ lattice !
Als Lattice frisse wu's voorzet, dan pakken we 3 plaatsen. Ik heb nog 1200 puntjes pending staan en alle wu's
zijn inmiddels verwerkt op m'n PC's.
Op Milkyway zijn we hard aan het terugslaan B-)

Ben benieuwd wanneer er een correctie plaatsvindt op uitgekeerde credits op M@H. Wat nu gebeurt is echt waanzinnig. Het geeft wel goed weer wat een bizarre crunchpower een GPU in zich heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

btw SHA-1 Graz is verwijderd uit de Vault.
Omdat we daar 9.500 punten slechts hadden zijn we weer iets ingelopen op de teams boven ons.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Nais!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Wat!? We zijn ingehaald door AMD users!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Balachmar schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:55:
Het scheelt maar 25 puntjes.
De buffertjes van Lattice zitten weer vol, dus we kunnen weer verder stijgen.
We lopen structureel in op alle concurenten bij heel veel projecten.
Enige pech is dat er steeds projecten toegevoegd en afgevoerd worden,
waardoor winst teniet gedaan wordt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Balachmar schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:55:
Op Lattice gaan we AMD users op heel korte termijn pakken, dus dubbele punten.

Fact is, zonder AQUA zullen we niet zo gauw weer derde staan :|

* DigiK-oz heeft ook nog wat Lattice WU's gescoord

[ Voor 9% gewijzigd door DigiK-oz op 18-07-2009 01:04 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 19:08

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Anoniem: 47852 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:57:
Enige pech is dat er steeds projecten toegevoegd en afgevoerd worden,
waardoor winst teniet gedaan wordt. |:(
Het betreft hier met name de kleine projecten waar het werk niet zo constant is. Aan de andere kant kunnen die projecten ook zomaar weer toegevoegd worden als ze weer actief worden. Een goede klassering is dan weer mooi meegenomen.

Maar ondanks de terugval naar de 5e positie omdat we (nog) niet zo actief zijn met GPU's doen we het helemaal niet slecht. Gisteren is bijvoorbeeld op Majestic ons oude flushrecord met zo'n 10% overtroffen.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik zal binnenkort dan toch eens aqua gaan draaien.
Draait ie trouwens alleen op de GPU?
Of heeft iemand een aqua starters guide? :P

we staan weer op 4.

Wat is dit voor rotstreek! Ik krijg van zowel Aqua als GPUGrid geen tasks!
GPUGrid lijkt nu iets te doen wat alleen op de PS3 draait...
Nu ja, maar hopen dat Aqua binnenkort wat tasks gaat geven.

[ Voor 66% gewijzigd door Balachmar op 18-07-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Als je aqua op je werkstation wilt gaan draaien dan zou ik zeggen gebruik een versie > 6.4 (zodat je aan kunt geven dat de gpu niet gebruikt word als je bezig bent met je comp(waar je overigens ook niet vrolijk van word want de save points lijken redelijk ver uit elkaar te liggen (ik sprong nog terug van 2,9% naar 1,41% done :( ))) want met een versie lager ga je echt niet vrolijk worden (die client is ECHT rot geprogrammeerd (3.31 versie) want ik kon niet eens normaal blijven surfen als die actief was)

[ Voor 18% gewijzigd door Xorsist op 18-07-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik ben trouwens benieuwd of Wieferich beter draait in een 64-bits omgeving dan in een 32-bits omgeving, dan zet ik zo W7 op m'n vouwbakje, die GPU-client van F@H vouwt in beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Wieferich kent bij mijn weten geen 64 bits client dus het heeft weinig zin om verschillen te zoeken anders dan de meestal aanwezige verschillen in FPU performance onder 64 bits tov 32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 08:13

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Geef je bevindingen even door. Mocht het veel verschil uit maken dan wil ik die ene core in mijn "server" op win7 ook wel tijdelijk omzetten. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Bij de meeste projecten is x64 redelijk gelijk aan x86. Aqua is een uitzondering O-) , hier is de x64 client zwaar geoptimaliseerd t.o.v. de 32-hbits en CUDA versies....

Voor de BOINC-ers onder ons is Lattice even een leuke, er is een grote hoeveelheid WU's beschikbaar terwijl dit project meestal niet zo scheutig is met het uitgeven van werk.

[ Voor 6% gewijzigd door DigiK-oz op 18-07-2009 20:16 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

DigiK-oz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:15:
Bij de meeste projecten is x64 redelijk gelijk aan x86. Aqua is een uitzondering O-) , hier is de x64 client zwaar geoptimaliseerd t.o.v. de 32-hbits en CUDA versies....

Voor de BOINC-ers onder ons is Lattice even een leuke, er is een grote hoeveelheid WU's beschikbaar terwijl dit project meestal niet zo scheutig is met het uitgeven van werk.
Wat kan ik dan beter draaien GPU of CPU (64bit), of kan beide ook?
Naja, Aqua lijkt nog steeds geen werk voor mij te hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
A.t.m. is 64-bits CPU factoren sneller (althans, geeft factoren meer punten) als GPU. Maar ze "werken er aan", dus of dat morgen nog zo is....

* DigiK-oz krijgt ook geen werk voor Aqua dus mijn BOINC-doos even op Lattice

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik krijg nu wel jobs voor GPUGrid. Kwam door een oude client versie. Die had ik nog van mijn package manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Waar ik wel achter ben met Wieferich is dat de 2.1.0.11 beta client veel beter werkt dan de standaard multicore launcher. Ik zit nu met een halve dag al op iets minder punten dan met de oude client in een hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Net 2.1.0.13 beta gedownload en aangeslingerd. Vanaf 2.1.0.8 is er flink geoptimaliseerd volgens de release notes.

Maar vanaf 2.1.0.11 kun je niet meer aangeven hoeveel CPU's Wieferich mag gebruiken, draait gewoon op alle CPU's 8)7 Wieferich op 2 CPU's draaien naast andere projecten gaat dus niet meer. Hij staat hier dus weer op "no new work"

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Die 2.1.0.13 heeft 'communicatie-problemen', de .11 heeft hier geen last van en draait hier prima. En aangezien ik Wieferich als enige CPU-project op m'n 2 dualcores draai geen last van het instellen hoeveel cores er in beslag genomen mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Digi-koz je kunt in de launcher.ini in de directory het aantal cores instellen, dacht ik
Please update your launcher.ini file:

default: core=2

change to core=8 (8 diferent clients, where every client runs on diferent core). You can hide all client tray icons by add this:

notray=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

2.1.0.11 werkte bij mij ook het beste.
Die nieuwere zou ik gewoon niet gebruiken, in ieder geval niet bij meer dan 2 cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cpt00kirk schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:11:
Digi-koz je kunt in de launcher.ini in de directory het aantal cores instellen, dacht ik

[...]
I know, maar de 2.1.0.11 heeft in de release notes :
The number of COREs can not be changed from this release
Ik had CORE=2 staan in die launcher.ini, maar hij start er gewoon 8 op (en wijzigt ook die launcher.ini naar CORE=8)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Joh14vers6 helpt ons weer omhoog @ SoB-Sieve _/-\o_

Stevige 4e plek nu, maar * DigiK-oz wil derde staan

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
DigiK-oz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:51:
Joh14vers6 helpt ons weer omhoog @ SoB-Sieve _/-\o_

Stevige 4e plek nu, maar * DigiK-oz wil derde staan
Behoudens 3 secondpass factors ben ik nu wel leeg.
SoB Factoring wordt binnenkort met de PRP test gecombineerd, dus nieuwe factor-ranges zijn uitgesloten.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het is dan al wel dinsdag, maar dat betekent niet dat we de maandagstats niet kunnen forceren en alsnog aanbieden:

{verhaal mag iemand verzinnen die meer tussen de projecten zit}
Als nieuwkomer zien we wel AQUA tussen de projecten staan waar we weinig punten hebben en MilkyWay ging afgelopen week ook lekker zo te zien.

Onze standen overall en in de diverse categorieën

ProjectPositionWeekPointsWeekBehindAhead
Overall4Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif374245,11Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-2452,362000,25303,20
Biological And Medical Science13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif96708,13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif124,76893,32639,98
Mathematical3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif117608,25Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-9106,149027,701492,14
Miscellaneous6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif48141,92Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-1,30363,62440,89
Physical Science8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-1111786,80Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif6530,331685,3551,85

Onze standen per project (top 10 projecten waar we de minste punten hebben)

ProjectVault PositionWeekVault PointsWeekPoints per position
AQUA@Home146Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif6437,34Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif24,58
PSP - PRP8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif17307,69Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif384,62384,62
Eon16Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7457,62Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif169,50
GIMPS46Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif17656,25Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif52,0952,09
PSP - Sieve7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7777,77Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif370,38
Wieferich@Home9Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8260,86Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif217,40
GPUGRID54Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8787,18Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif34,2422,89
Seventeen Or Bust - Sieve7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8909,09Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif181,82
EulerNet20Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9333,33Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif35,09
MilkyWay@Home73Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif59390,86Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif54,668,47

Bron
DC-Vault homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Milkyway zal binnenkort wel weg zijn uit de top 10.
Ben bezig om m'n bakken over te zetten naar dit bijzondere project, die als enige
het toepassen van ATI GPU's en geoptimaliseerde programma's toestaat.
Voor degenen die mee willen helpen DPC een stuk hoger in de rankings te krijgen en
daarnaast eens een vette BOINC score willen behalen: ga effe langs bij www.zslip.com
voor een geoptimaliseerde client en/of de ATI GPU app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

joh14vers6 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:17:
[...]

Behoudens 3 secondpass factors ben ik nu wel leeg.
SoB Factoring wordt binnenkort met de PRP test gecombineerd, dus nieuwe factor-ranges zijn uitgesloten.
Dat is voor ons best goed nieuws. Het was immers een moeilijk project om in een normaal tempo punten te scoren. (Door het vreemde punten systeem) Dus als je geen ranges meer kan claimen, dan vervalt uiteindelijk het project. Dus een van onze flop10 wordt dan weggestreept.
Van mij mogen ze dat morgen al doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Balachmar schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:19:
[...]
Dus een van onze flop10 wordt dan weggestreept.
Dan blijft Milkyway dus wel in de flop-10 staan :P

Die LL-tests op GIMPS zetten niet echt zoden aan de dijk. Ik ben nog een week met zo'n test bezig (al vanaf ergens in mei), maar het is maar 78 punten... Daar gaan we geen teams mee inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noordvogel schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:55:
[...]

Dan blijft Milkyway dus wel in de flop-10 staan :P
Ik denk het niet....een verse 4850 is onderweg en er gaan nog 9 quad's over naar Milkyway.
We kunnen dan ongeveer 350 tot 400K punten per dag scoren en dan racen we echt door de
stats heen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Doe is rustig aan joh, ik loop maar bij te schakelen maar kan je amper bijhouden :P

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Anoniem: 47852 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:18:
[...]

Ik denk het niet....een verse 4850 is onderweg en er gaan nog 9 quad's over naar Milkyway.
Kom ik aan met mijn niet-24/7 halve I7 7(8)7

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^ Een halve i7 is nog steeds een berg punten per dag!
Elke CPU is er eentje en draagt bij aan het totaalresultaat van DPC :)

Ik vind dat de verhouding tussen M@H en andere projecten ver te zoeken is qua puntentoekenning
en hoop wel dat dat rechtgezet wordt.
Als alles op Milky staat draai ik er in een kwartaal meer punten doorheen dan ik in 9 jaar verzameld
heb op alle projecten die ik tot nu toe gedaan heb 8)7

Maar ja....de concurrentie staat ook vol te stampen op M@H (KWSN doet nu 1,1 miljoen per dag)
en we staan nog laag op dit project, dus nu is de kans er om eens flink los te gaan.

@Elteor: voorlopig sta je nog steeds bovenaan, dus ik heb geen medelijden met je! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
Balachmar schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:19:
[...]

Dat is voor ons best goed nieuws. Het was immers een moeilijk project om in een normaal tempo punten te scoren. (Door het vreemde punten systeem) Dus als je geen ranges meer kan claimen, dan vervalt uiteindelijk het project. Dus een van onze flop10 wordt dan weggestreept.
Het Sieven gaat gewoon door, dus ...

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

joh14vers6 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:27:
[...]

Het Sieven gaat gewoon door, dus ...
Ooh, ik had begrepen uit jouw post, dat het sieven geen apart project blijft. Dat het opgenomen wordt in de gewone SoB client. Als dit zo is, dan gaat SoB sieve waarschijnlijk als project uit de vault. Wat gunstig is voor ons. Of gaat het sieven in de client een optie worden, en worden de scores apart bijgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
Balachmar schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 07:57:
[...]

Ooh, ik had begrepen uit jouw post, dat het sieven geen apart project blijft. Dat het opgenomen wordt in de gewone SoB client. Als dit zo is, dan gaat SoB sieve waarschijnlijk als project uit de vault. Wat gunstig is voor ons. Of gaat het sieven in de client een optie worden, en worden de scores apart bijgehouden?
Het factoren voor SoB gaat straks samen met de PRP-testen (Eest wordt een test gefactored daarna indien nodig geproth-test). Voor het Sieven is daarentegen een aparte client en die blijft apart over. Het Sieven van SoB gaat reeds samen met het Sieven van PSP, alleen hebben ze elk hun aparte ranking en punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, 2e 4850 GPU zit erin.
Verbruik valt echt reuze mee.
M'n X2 5600+ draaide M@H voor 116W op 2 CPU's en nu voor 136W op de GPU.
In plaats van ongeveer 3000 puntjes gaat het ding nu meer dan 20x zoveel opleveren en
dat voor maar 20W meer :9
*volgende 4850 staat reeds in bestelling, ik moet Elteor toch kunnen passeren :+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
LOL Elteor gaat de sjaak zijn als hij niet de mogelijkheid heeft om ook ATI kaarten bij te ztten. Maar eeeeh om toch Rectinilear maar weer even te pluggen .... Daar is met een core of 40 best een hoop te winnen. De nieuwe W8 units lopen max 24 uur en leveren ongeveer 600-650 /unit op (bij 24h). Als we hier even met die power draaien dan pakken we in 30 dagen 20 plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^ Ik ga gewoon het lijstje van DigiK-oz af. Ik doe de BOINC projecten (behalve Aqua en GPUgrid)
die het slechtste staan. Dus na Milkyway ga ik over op POEM en daarna Yoyo, etc.
Rectilinear zal vanzelf bovenaan het lijstje komen te staan :)

Er zal wel een tijd komen dat de BOINC projecten niet meer zoveel punten winst opleveren; dan ga ik
aan de slag met de niet-boinc projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Als ik naar de flop 10 kijk is na milkyway de rest non boinc waarvan sommige een grote investering in tijd vereisen (PSP, Eon, GIMPS). Dat zijn weliswaar projecten die een hoop punten opleveren maar waar wel ERG VEEL power op gezet moet worden wil je iets verder komen. Dan bekijk ik misschien simpel maar als ik dan zie dat je met 120-150 Core dagen een 200 punten kan pakken op Rectalinear terwijl je met diezelfde power op eerder genoemde projecten nog geen deuk in een pakje boter slaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Het klopt dat bij sommige projecten het wat lastiger is om je bovenin de statistieken te krijgen. Juist bij de non-boinc projecten heb je daar last van omdat de projecten al lang draaien en ze nooit echt door ons opgepikt zijn.

Maar met de huidige output zijn we over 156 dagen twee plekken hoger dan nu bij eon bijvoorbeeld en dat is toch mooi 339 punten. En de output van ons kan echt veeeel hoger dan wat we nu scoren.

Bij PSP-PRP zijn we met ons huidige gemiddelde over 83 dagen ook twee plekken hoger en dat levert dan 769 vaultpunten op. Dat is toch een redelijke deuk in een pakje boter lijkt me. ;)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
PSP-PRP ben ik het geheel mee eens, Eon ... 156 dagen .... eeeeeeeeh ..... eeeeeeeeh ...

Kijk ik zal wel een zeur zijn, maar waarom pakken we niet eerst even de gemakkelijke punten en gaan we daarna vol tegen de moeilijkere aan want ja 339 in 156 dagen of met 10 quad's (ik reken met mijn daily van 2k ongeveer) in 30 dagen 200 punten. Wat mis ik hier ? Denk ik nou echt zo krom en kan ik niet meer rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ach, omdat er mensen zijn die redelijk wat CPU-power hebben die graag BOINC gebruiken omdat het zo makkelijk switchen is ga ik persoonlijk voor de niet BOINC projecten en daarvoor pleit ik natuurlijk weer. Je staat vrij om te draaien wat je wil maar ik geef daarbij wel gewoon mijn mening. :)

* Xaverius is meer niet BOINC-erig dan wel.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
Dat we er met zijn allen aan moeten trekken om dat ^&%*&%^ aqua weg te trekken ben ik geheel met je eens, ik ben zelf een switcher, ik draai waar ik denk dat mijn punten noodzakelijk zijn. Dat boinc een eind gemakkelijker is en daardoor over het algemeen wat minder laag staat is ook bekend. Maar ja er zijn best wat mensen die alleen boinc draaien en ik probeer alleen aan te geven dat er daar best wat punten te behalen zijn. Ik draai tussendoor ook GPUGrid mee en als ik weer even leeg ben met Rectalinear gooi ik me 5000M sieve weer even aan want daar kan ik ook weer wat puntjes mee binnen slepen op beide sieve projecten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Xorsist, jij defineert makkelijker ook aan de hand van installatie gemak.
Ik kijk zelf alleen naar hoeveel computer power er nodig is voor een aantal punten. En dan is er bij PSP-PRP toch echt meer te halen. Misschien wel alleen in sprongen ipv geleidelijk, maar wel meer in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Elteor: ook ATI ontdekt? :P
Ghehe, ik ga het niet redden om je voorbij te komen, maar we gaan zo wel als een speer op Milky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Xaverius schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:35:
Ach, omdat er mensen zijn die redelijk wat CPU-power hebben die graag BOINC gebruiken omdat het zo makkelijk switchen is ga ik persoonlijk voor de niet BOINC projecten en daarvoor pleit ik natuurlijk weer. Je staat vrij om te draaien wat je wil maar ik geef daarbij wel gewoon mijn mening. :)

* Xaverius is meer niet BOINC-erig dan wel.
We hebben een paar mensen die een enorme hoeveelheid power (en dus systemen) hebben. Ik kan me goed voorstellen dat die op BOINC-projecten zitten, met veel systemen is dat nou eenmaal veel beter te behappen.

Ik draai zelf van alles door elkaar, een beetje BOINC, en wat non-BOINC. Eon en PSP-PRP krijgen over een paar dagen mijn aandacht, veel punten met relatief weinig power. En dat is maar goed ook, want meer dan 1 i7 (niet-24/7) en een traag servertje (24/7) heb ik niet te bieden.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik zorg met 2 bakken op Eon dat we daar gestaag punten blijven halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 15:13
Waarom hebben we je nog nooit op het switch forum gezien als je zegt een switcher te zijn? NepperT ;)

Maar ik draai op het moment POEM omdat er wel wat te verdienen is qua punten winst met 1 klein pc'tje. Dit was trouwens ook zo op GIMPS, ondanks dat het geen BOINC is kun je wel dagelijks punten hebben (moet je wel even de grote units uitzetten). Misschien dat 1 punt per dag dan niet als veel klinkt, maar de puntentelling is natuurlijk ook heel anders als bij BOINC waar ik zo'n 200/250? per dag haal. Dus als je wat cores ter beschikking hebt kan het daar ook snel gaan in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~salah006/milkyway1.jpg

Zo....da's een beste last update voor milkyway@home :o
Database is gecrashed bij M@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
5.6 miljoen in de min.....Mag hopen dat ze niet een database recoveren van 14 dagen terug of zo |:(

EDIT: Database van vanmorgen teruggezet begrijp ik. Dus dat zou geen echte ramp hoeven zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door DigiK-oz op 29-07-2009 20:44 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
We gaan zowaar als een raket omhoog @ AQUA _/-\o_

En we hebben er een 1e plek bij in de Vault. Levert ons verdacht weinig op verder, maar naast OGR staan we nu ook op RC5 eerste dankzij een gruwelijke megaflush van de lawaaikoeien :9~

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

The lattice project heeft weer even een paar jobs..

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetalfanBlackness schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 11:24:
The lattice project heeft weer even een paar jobs..
Alleen aan te bevelen als je een sloot geheugen in je bak hebt zitten! Ik heb het project van m'n machines
afgegooid, omdat ze vastliepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Anoniem: 47852 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 20:33:
[...]

Alleen aan te bevelen als je een sloot geheugen in je bak hebt zitten! Ik heb het project van m'n machines
afgegooid, omdat ze vastliepen.
Ruim 750 MB per wu 8)7 Heb er nu 6 draaien, maar schakel hierna sowieso weer even naar een ander project.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Zomg! Ben ik eventjes 2 weken op vakantie ben ik vanaf morgen mijn eerste plek kwijt bij Wieferich.
Respect Wiethoofd voor deze prestatie. Misschien ga ik nog proberen terug te vechten, maar nu eventjes de PSP-PRP clienten aangezwengeld totdat daar het laatste makkelijke plekje is binnengesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Cow_tipping schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 01:29:
Zomg! Ben ik eventjes 2 weken op vakantie ben ik vanaf morgen mijn eerste plek kwijt bij Wieferich.
Respect Wiethoofd voor deze prestatie. Misschien ga ik nog proberen terug te vechten, maar nu eventjes de PSP-PRP clienten aangezwengeld totdat daar het laatste makkelijke plekje is binnengesleept.
En dat met maar 4 cores (E2180 @ 3,2GHz & E8400 @ 3,6GHz) maar wel die nieuwe client die achterlijk veel punten oplevert vergeleken bij de standaard client.

PS: Vandaag je plekje al kwijt >:) Nu nog DeApen op 1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Wiethoofd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:40:
En dat met maar 4 cores (E2180 @ 3,2GHz & E8400 @ 3,6GHz) maar wel die nieuwe client die achterlijk veel punten oplevert vergeleken bij de standaard client.
En daarom ben ik gestopt bij Wieferich op de PC die een P4 heeft; geen zin om multicore client erop te slingeren en weinig punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 19:37

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Werkt die multicore client dan eindelijk? Dat zou goed nieuws zijn, kan ik eindelijk weer wat anders doen onder Windhoos dan PRP. Laatste keer dat ik multicore probeerde was dat een gigantische faal, 4 cores die aan het synchroonrekenen waren, en dus stipt op dezelfde tijd klaar waren met precies dezelfde unit. :(

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Effe gauw de maandag-stats, druk druk druk :)

Overall nog steeds 4e, maar daar wordt aan gewerkt. 1 Plekje omhoog @ GIMPS en 58 (!!) op ons voormalige flop-1 project AQUA. Een paar DPC-erts, met name ERBrouwer vonden de positie op AQUA toch niet leuk meer, en gaan daar vreselijk tekeer _/-\o_ _/-\o_

Met nog meer in het verschiet daar (?) en de huidige flop-1 & 2 waar progressie aanstaande is, zie ik het behalen van de 3e plek overall binnenkort gewoon gebeuren :*)

We hebben er ook een #1 bij voor DPC, op RC5-72. Voor de Vault niet echt intressant, maar toch een prestatie van formaat. Welk project wordt de volgende #1?

Rest mij te vermelden dat een handvol teams/users heeft besloten Leiden te ontzetten. Huh? Dat was toch op 3 oktober tig jaar geleden? Jawel, maar men wil de heerschappij van de Belgen op het project Leiden Classical doorbreken. Dus heb je wat power over (yeah right), voeg dan Leiden toe aan je BOINC installatie. Eens kijken hoe ver we komen.

Overall4Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif376353,81Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif1592,93245,122153,35
Biological And Medical Science13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif96781,83Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif29,38875,30578,97
Mathematical3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif117888,79Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif56,738782,901871,01
Miscellaneous6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif48136,13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-13,56399,63422,41
Physical Science7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif2113547,04Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif1520,371315,2415,75

PSP - PRP8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7307,69Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif384,62
Eon16Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7457,62Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif169,50
GIMPS45Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif17743,58Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif51,2851,28
PSP - Sieve7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7777,77Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif370,38
AQUA@Home86Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif588018,64Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif1439,7023,32
Wieferich@Home9Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8260,86Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif217,40
GPUGRID55Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8791,94Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif16,4322,38
Seventeen Or Bust - Sieve6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9090,90Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif181,82
EulerNet20Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9333,33Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif35,09
yoyo@home26Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-19410,37Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-22,2523,59

Bron
DC-Vault homepage

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:37:
We hebben er ook een #1 bij voor DPC, op RC5-72. Voor de Vault niet echt intressant, maar toch een prestatie van formaat. Welk project wordt de volgende #1?

Rest mij te vermelden dat een handvol teams/users heeft besloten Leiden te ontzetten. Huh? Dat was toch op 3 oktober tig jaar geleden? Jawel, maar men wil de heerschappij van de Belgen op het project Leiden Classical doorbreken. Dus heb je wat power over (yeah right), voeg dan Leiden toe aan je BOINC installatie. Eens kijken hoe ver we komen.
Lijkt me dus dat Leiden Classical de volgende #1 wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En we staan weer op nummer 3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
*O* *O* *O*

En nu vasthouden en voorsprong uitbouwen voor het geval er wer een project bijkomt :P

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:22:
[...]

*O* *O* *O*

En nu vasthouden en voorsprong uitbouwen voor het geval er wer een project bijkomt :P
Nah, ik denk dat er deze week weer een project bij komt :P Of eentje waar we hoog staan gaat eruit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
True, maar dat houdt ons tenminste wel lekker bezig :) 1e dan wel 2e plek bedreigen zit er even niet in.

[ Voor 31% gewijzigd door DigiK-oz op 06-08-2009 22:04 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 15:13
Toch is het gat naar de #2 een stuk kleiner geworden door de maanden heen. Dit actieve vaulten heeft zeker nut gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 19:37

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Als er een paar mensen extra komen helpen, vangen we binnenkort weer een plekje op eOn :) Eerstkomende doelwit zit nu op 55K afstand, da's 2x spugen ongeveer.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Doen we nog wat hier?

YEP! De afgelopen week hebben we de nummer 3 overall weer veroverd. Met name door een hoop punten te winnen @ AQUA, maar GIMPS en Wieferich doen ook een flinke duit in het zakje. De nabije toekomst belooft ook weer veel goeds, met de nummers 1 en 2 uit onze flop-10 die beiden op de nominatie staan om een plek winst te behalen.

Er gaan stemmen op om Eulernet uit de Vault te trappen, en dat is ook nog een flop-10 project. Daarentegen zijn er ook weer wat projecten genomineerd om in de Vault te komen, waarvan 1 project waar wij als DPC nog niet eens een team hebben :X Er zal dus wel wat strijd blijven om onze plek vast te houden.

Een aantal Vault-ers zijn aan het hakken voor het goede doel op Leiden Classical, maar desondanks kan ik maar weinig zakkers ontdekken deze week. Jammer is wel dat we de pas veroverde #1 @ RC5 al weer kwijt zijn. Weliswaar door een join, maar toch. Ach, ik vertrouw de RC5-ers van DPC wel dat ze dat op afzienbare termijn weer rechttrekken.

We gaan dus gewoon goed!

Overall3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif1377108,12Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif659,7512069,13309,60
Biological And Medical Science13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif96821,64Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif39,03847,55622,86
Mathematical3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif118241,25Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif352,468498,392127,51
Miscellaneous6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif48138,63Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif2,50398,35420,34
Physical Science7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif113906,58Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif265,761115,74290,90

PSP - PRP8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7307,69Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif384,62
GIMPS43Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif27868,02Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif124,4450,76
AQUA@Home74Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif88317,97Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif206,0923,05
Wieferich@Home8Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif18478,26Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif217,40217,40
GPUGRID55Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif8807,94Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif16,0022,08
Seventeen Or Bust - Sieve6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9090,90Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif181,82
yoyo@home26Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9411,76Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif1,3923,53

Bron
DC-Vault homepage

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Een groot aantal Vaulters is nu bezig om bij Leiden Classical een gooi te doen naar de eerste plek.
Misschien dat we nu dus iets minder mensen hebben om hier te helpen, maar we komen terug. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Trouwens, de eerste plaats bij LC levert ons 11 punten op, das best veel voor een move van plek 2 naar plek 1 op een project (bij een hoop projecten is het minder)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-04 19:41

Bio1ogics

Logisch toch?

/me is weer terug, en gaat de PRP koetjes weer aan het gras zetten

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Bij Eon gaan we "binnenkort" ook een plekje omhoog.
Bij Milkeyway@home zijn we al in de top 50 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Bio1ogics schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:05:
/me is weer terug, en gaat de PRP koetjes weer aan het gras zetten
Mooi, want daar staan we zowat stil, terwijl er een plek winst in zicht is voor 384 punten :9
StugIII schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:41:
Bij Eon gaan we "binnenkort" ook een plekje omhoog.
Bij Milkeyway@home zijn we al in de top 50 gekomen.
Yup, eon 169 punten over een paar dagen. Daarna gooi ik het op een laag pitje. De volgende @ eon is dan zooooo ver weg....

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-04 19:41

Bio1ogics

Logisch toch?

Gaat lekker bij PSP. Tielemans en ondergetekende hebben het gaatje bijna gedicht.
Nog 7 blokjes inleveren en dan kunnen er weer aardig wat puntjes bijgeschreven worden :o

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Maandag facts & figures :)

Overall nog steeds 3e, met nog relatief klein verschil met #4. Project erbij (Enigma is nieuw, toch?)

In de flop-10 gaat Aqua nog steeds lekker met 6 plekken winst. Wieferich en GPUGRID gaan duidelijk minder...Misschien omdat er veel Vault-ers even op Leiden Classical aan het beesten zijn. Levert geen ruk op voor de Vault, maar een leuk tussendoortje.

Buiten de flop-10 valt Milkyway op met 4 plaatsen winst.

De nummers 1 & 2 uit de flop-10 zijn beiden van plan binen een week net iets minder flop te worden door een plekje te stijgen. Bij elkaar goed voor 500+ punten :9 , al zullen ze wel 1e en 2e blijven, maar ze gaan wel stuivertje wisselen.

Overall3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif377167,45Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-21,3811965,52406,00
Biological And Medical Science13Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif96811,75Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-11,34854,52558,76
Mathematical3Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif118026,21Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-216,388745,151840,99
Miscellaneous6Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif48144,94Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif5,21400,62410,68
Physical Science7Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif114184,53Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif201,12737,87449,31

GIMPS43Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif7878,78Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif10,7650,51
Wieferich@Home9Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-18297,87Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-180,39212,77
AQUA@Home65Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif68565,02Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif170,5322,43
GPUGRID57Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-28785,24Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif-22,7021,70
yoyo@home26Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif9411,76Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif23,53

Bron
DC-Vault homepage

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wieferich ging wat minder omdat ik een weekje niet heb gedraaid met 4 cores :P

Nu kijken of ik wieferich op alle 4 de threads op m'n Atom 330 aan de praat krijg en dan zijn er 4 1,6GHz "cores" extra aan het meerekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik zal eens gaan Wieferichen misschien. Ik heb thuis 2 dualcores; werkt die optimized client ook voor AMD's?

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Na 1000 reacties mag deze wel op slot en gaan we verder in deel 4 van dit schiterend epos over de DC Vault

[ Voor 25% gewijzigd door KuuKe op 20-08-2009 20:22 ]

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.