https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Same here, Website is ook niet bereikbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:00:
Is er iemand die werk krijgtr op rectilinear? Ik krijg niets mer sedert vannacht
Waarschijnlijk kunnen ze de toestroom van koeien niet aan
Whatever
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Die nieuw M-12 client lijkt inderdaad wat sneller & efficienter te werken qua async workers vs bandbreedte, maar hij's wel buggy qua UI en lijkt ergens een resource-leak te hebben; het geheugen gebruik loopt langzaam op met de tijd ...
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Geheugen blijft hier rond 200mb steken, net als bij de vorige client.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Je zou eens kunnen informeren bij Bok van de FreeDC stats..hij houdt ook alle projecten bij en kan je misschien wel voor zien van alle DPC inhaalstats...Balachmar schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:15:
Ik ben bezig om ook wat stats te gaan brouwen, maar een ietwat aparte. Namelijk het aantal DC-Vault punten die we per week binnen kunnen halen.
Ik ben hiermee begonnen voor PSP (sieve en PRP). Ik heb hiervoor inhaalstats nodig. En die deel ik dan door het te behalen punten voor het inhalen van 1 team.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Volgens de Free-DC stats kunnen we in het huidige tempo in 486 dagen nummer 1 worden![eNeRGy] schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:47:
Nog zo'n 1100 dagen en dan zijn we in het huidige tempo #1 bij Majestic12.
En dat terwijl er gisteren maar 8 active leden waren.
Dus: heb je geen download limieten: help!
(Nu kunnen we nog hard doorgroeien voordat de andere teams het goed en wel doorhebben)
[ Voor 10% gewijzigd door [eNeRGy] op 14-07-2008 08:26 ]
Ik heb hem een pm gestuurd, ik hoop dat ie wil helpen. Dat zou mij een hoop werk schelen zeg. Alleen al het bijhouden van alle stats ook...Frentik schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:17:
[...]
Je zou eens kunnen informeren bij Bok van de FreeDC stats..hij houdt ook alle projecten bij en kan je misschien wel voor zien van alle DPC inhaalstats...
En ik heb niet zoveel nodig.
Huidige positie
Totaal teams
Project naam
Hoe lang het duurt om de volgende te pakken Of wanneer we ingehaald worden.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
De andere 2 computer heb ik ook nog iets teruggeschroefd omdat mijn vriendin elke 5 minuten uit WoW werd gekicked en de latencies in het spel wat hoog werden.
Volgens mij heb ik nu waardes ingesteld die langere tijd werkbaar zijn en moet DPC nog wel een paar plaatsjes kunnen stijgen voordat mijn provider gaat klagen over de fair-use policy.
Bok wil wel helpen en hij heeft in principe echt alle data zo voor het oprapen!
Geen dankBalachmar schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:57:
Frentik goede tip!
Bok wil wel helpen en hij heeft in principe echt alle data zo voor het oprapen!
edit:oeps dubbelpost

[ Voor 21% gewijzigd door Frentik op 14-07-2008 22:05 ]
Ik denk dat Digik-Oz er nog ietsje meer heeft draaien.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik heb een programmaatje gebakken om EON te turbo-chargen zonder gezeik en gezeur. Verbruikt nauwelijks CPU, maar levert een zooi punten op, daar word je bang van.
Dus, allemaal de EON-client downloaden, installeren en dan even een DM naar mij of Xaverius voor de link naar de turbo-tool
En voor de achterdochtigen: nee, dit is NIET cheaten.
Whatever
DM'edDigiK-oz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:16:
Yup, 175 stuks nu op een C2D-??? (een "oud" bakkie)
Ik heb een programmaatje gebakken om EON te turbo-chargen zonder gezeik en gezeur. Verbruikt nauwelijks CPU, maar levert een zooi punten op, daar word je bang van.
Dus, allemaal de EON-client downloaden, installeren en dan even een DM naar mij of Xaverius voor de link naar de turbo-tool![]()
En voor de achterdochtigen: nee, dit is NIET cheaten.
Al 4 stuks de link gestuurd. Es kijken of we EON kunnen ruleren!
Whatever
Verwijderd
Stop de verwelking!
Werkt uiteraard ook voor P4. Omdat er relatief weinig werk is voor de client, merk je er zelfs weinig/niets van, al is het op een 486
Whatever

Voorlopig staan we inmiddels al 6e daily, ben benieuwd wat dat morgen wordt
Whatever
Da's dus een aardige boost, thx digik
Ars begint de hete adem te voelen!!
http://episteme.arstechni...97561/m/230005843831/p/24
enI get the vague impression that the Dutch Power Cows are taking an interest in the Vault. They have a thread which started March 31, 2006. It's now 17 pages, with ~15 of those pages coming after June 1, 2008.
I will type in English so our friends from Ars wont have to translate it.Good heads up on this. I had trouble finding a translator that would work at all. This one worked the best for me:
http://www.appliedlanguage.com/web_translation.shtml
From what I can gather there is a lot of interest in improving their DC-Vault standing. It looks like Majestic-12 and PSP-PRP are the current points of interest (stampede subjects?), although there seems to be some resistance to PSP. Some of the people trying to get MJ-12 running have 100mbit or T3 connections. In general their connection speeds make ours in the US look sick. So much for the "information superhighway". There is also talk about Rectilinear Crossing Numbers and Wieferich@Home.

We are doing a good job at various projects, to improve ourself in the DC-Vault rankings. But only with a small dedicated group of crunchers. Even so we can do a lot with only a small group and maybe there will be a Stampede in the near future! So Ars keep a eye on us and wave when we come by
information superhighway! lol
Die ligt in ieder geval niet in Amerika!
Dat ze ook gewoon echt de moeite nemen om onze thread door een vertaal machine heen te gooien. En dan de baggere vertaling te lezen!
[ Voor 35% gewijzigd door Balachmar op 15-07-2008 09:41 ]

Anywayz, we thought we hoped to be unnoticed for a while but it looks like Ars really looks at the DC-vault very, very closely.
There's not a lot of people from DPC into the vault right now. But when Ars speaks in terms of a stampede, perhaps that's a great idea for the next stampede!!! In stead of one project we should choose the DC-vault for the next stampede. Thanx Ars!
Evn een kle1n b33tj3 p3st3n die lu1 van Ars!
Stop de verwelking!
Stop de verwelking!
Dat was mij gisteren bij emphasis ook opgevallen, het lijkt erop dat nieuwe members niet worden meegenomen in het "current day" lijstje op de eON website.Xaverius schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:49:
Die statistiekenpagina van eOn doet toch wat vreemd. Ik zit Noordvogel bij het team Dutch Power Cows staan maar als ik de statistieken van vandaag bekijk zie ik hem er niet tussen staan. Bekijk ik de statistieken van deze week dan zie ik hem er ook niet bij staan. Maar in het teamoverzicht heeft hij wel 654 puntjes...
@tipping below: kijk maar eens bij eOn zelf: http://eon.cm.utexas.edu/stats.php, en sorteer daar op "users - top 15/All - current day" Dan staat Noordvogel er niet in.
[ Voor 14% gewijzigd door Frentik op 15-07-2008 11:19 ]
->> http://stats.free-dc.org/...users&proj=eon&sort=today
1 plek PSP-PRP
2 plek Wieferich@Home
5 plek yoyo
Zo in totaal: 400+ 520 + 167 = 1087 punten zijn!
Dit soort info, nadat ik op vakantie ben geweest, dus hoop ik voor elke project!
Nadeel is, dat projecten waar nu eigenlijk niets gedaan wordt, dat die dan slecht in het lijstje komen, omdat we daar niemand inhalen...
Misschien dat ik ook nog gewoon de afstand moet weten tussen ons en het eerst volgende team...
[ Voor 46% gewijzigd door Balachmar op 15-07-2008 11:11 ]
Bij PSP ziet je dan de andere kant daarvan, weinig teams en een plek bij de eerste twintig levert krap 4000 punten op.
Stop de verwelking!
Leuk die realtime stats op de Eon-statspagina
[ Voor 17% gewijzigd door Megaflix op 15-07-2008 13:34 ]
De swapfile was bij mij de bottleneck, 200 clients vulde een 6Gb swapfile heel snel en toen begon XP te miepen. Je hebt voordat eOn starter dus een extra grote swapfile nodigMegaflix schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:29:
Ja, ik heb net Eon aan de gang gekregen. Ik heb hem 600 clients laten openen om te zien hoe ik mijn geheugen ga vullen, want dat schijnt hij dan wel veel nodig te hebben, maar ze gebruiken nu 1 a 3 Mb per stuk, dus in principe moet 2000 ook mogelijk zijn met 8 Gb
Edit: pagefile begint nu te komen
[ Voor 50% gewijzigd door Megaflix op 15-07-2008 13:42 ]
Maar aangezien jij 8Gig hebt neem ik aan dat je Vista draait, misshien ander geheugen managment?
Waarom heb jij uberhaupt nog een swapfile?Megaflix schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:36:
Hij gebruikt nu ongeveer 3,5 Gb geheugen, géén swapfile. Misschien komt dat nog? Er begint nog niks te miepen. Firefox draait prima, evenals 2 d2olclients die tussendoor ook gewoon nog hun werk doen
Edit: pagefile begint nu te komen2 gb nu. Geheugen zelf zit nog niet vol trouwens. Heb nog gewoon 4 gig vrij. Raar dat ie het niet in het ram zet eigenlijk. Anyway, I'll keep you posted. Ik heb net alle processen gekilled en ga er zometeen eens 1000 proberen, net zolang tot ik een gig of 6 vol heb van het gewone geheugen. Harde schijf heeft 300 gig vrij, voor mijn part maakt ie een 250 gb pagefile aan
Die swapfile bestaat nog omdat ik nooit iets aan de instellingen veranderd heb
Stop de verwelking!
Ik sta in de daily nog met mijn echte naam (die dus voor de @ in mijn e-mailadres zit). In het team zit ik wel goed (zover ik het kan zien), daar staat ook mijn nick bij username, die ik dus na registratie gelijk aangepast heb. Wellicht word de daily maar 1x per dag aangepast.Frentik schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:51:
[...]
Dat was mij gisteren bij emphasis ook opgevallen, het lijkt erop dat nieuwe members niet worden meegenomen in het "current day" lijstje op de eON website.
@tipping below: kijk maar eens bij eOn zelf: http://eon.cm.utexas.edu/stats.php, en sorteer daar op "users - top 15/All - current day" Dan staat Noordvogel er niet in.
Edit: Met een iets grotere pagefile haal ik nu 75 clients stabiel...
[ Voor 4% gewijzigd door Noordvogel op 15-07-2008 15:08 . Reden: Toevoeging ]

Hiervoor draaide ik op een goede dag met een 6-tal clients 1200 puntjes en op een slechte 400.
Stop de verwelking!
Last 24 hours history
00:00 Today 1,498
01:00 Today 1,343
02:00 Today 1,198
03:00 Today 2,314
04:00 Today 4,621
05:00 Today 4,107
06:00 Today 3,494
07:00 Today 4,275
08:00 Today 3,990
09:00 Today 2,940
10:00 Today 773
11:00 Today 3,176
12:00 Today 6,646
13:00 Today 6,895
14:00 Yesterday 46
15:00 Yesterday 45
16:00 Yesterday 85
17:00 Yesterday 718
18:00 Yesterday 714
19:00 Yesterday 1,039
20:00 Yesterday 952
21:00 Yesterday 2,138
22:00 Yesterday 4,227
23:00 Yesterday 4,753
Gisteren rond 5 uur was het progsel af. Rond 10 uur was het ding te downloaden. Vandaag rond 12 uur besloot Megaflix een "paar" clients te draaien
Whatever
Verwijderd
Meer leek ie niet leuk te vinden, al had ik volgens taskmanager nog zat geheugen, maar ik vind het prima zo, lijkt als een brandweer te gaan
@DigiK-oz: is het mogelijk om het swapfile-gebruik te minderen, of ligt dat echt aan het openen van 700+ processen en kun je daar dus geen invloed op uitoefenen? Hij stopt gewoon 3 gig in een swapfile, terwijl ik gewoon ram over heb.

en nu na een uur werkt FF en IE dus niet meer

* Tielemans heeft nog wel een gig of 4 in deze pc zitten die dan ingezet kan worden
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
[ Voor 3% gewijzigd door Megaflix op 15-07-2008 19:58 . Reden: name-fix, sloompie is achterhaald :+ ]
Nope, daar heb ik geen invloed op. Het start-progsel zelf vreet nauwelijks geheugen/swap, dat is puur de client. Normaal merk je dat niet, een beetje swapspace. Maar als je 700+ processen start gaat het wel aantellen.Megaflix schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:33:
@DigiK-oz: is het mogelijk om het swapfile-gebruik te minderen, of ligt dat echt aan het openen van 700+ processen en kun je daar dus geen invloed op uitoefenen? Hij stopt gewoon 3 gig in een swapfile, terwijl ik gewoon ram over heb.
Dat je pagefile gebruikt wordt terwijl je nog RAM vrij hebt klopt wel. Windows zet inaktieve pages in de swapfile, terwijl ze óók nog in het geheugen staan. Als er dan plotseling geheugen nodig is (omdat je een dik programma start bijvoorbeeld) kan hij dat geheugen gelijk gebruiken voor het nieuwe programma, zonder eerst de pages naar disk te schrijven. Die pages staan dan namelijk al op disk. Hierdoor zal het nieuwe programma veel sneller starten.
Whatever
PM naar DigiK-oz gedoet.
http://wiki.dutchpowercow...r_verschillende_projecten

Op beide pc's staan m'n gewone projecten net als een stuk of 100eon clients ineens allemaal op 1% cpu usage, dat schiet natuurlijk niet op voor m'n gewone projecten

restart ofzo helpt er ook niet tegen, dus alles staat weer even uit. Morgen eens zien of we ernaar kunnen kijken
edit: heb net maar even handmatig een client aangeslingerd en het lijkt erop alsof er nu andere berekeningen gedaan worden.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Dimer DoAssignment Dimer: Start Image Done: U: 0.493461 Dimer: Done Finding SP Mins Minima, saddle: 0.1521 <- 0.493461 -> 2.18302e-005 HSize: 93 Good Pref1: 7.21146e+012 Good Pref2: 8.99246e+012 |
De dagen hiervoor stopte de berekening volgens mij bij "Finding SP Mins"
[ Voor 65% gewijzigd door Frentik op 16-07-2008 00:53 ]
Maar even in de gaten houden, als de clients weer gaan zakken qua CPU de aantallen maar weer opkrikken. Eens kijken of ik iets in het progsel kan bakken die het CPU-gebruik in de gaten houdt en op basis daarvan het aantal clients varieert.
Whatever
http://stats.free-dc.org/...ain&team=Dutch+Power+Cows
Data is alleen sterk (soms extreem) verouderd...Cpt00kirk schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:46:
Bok (Free-DC) heeft goed werk verricht en een handige pagina gemaakt en is via de volgende link op te vragen.![]()
http://stats.free-dc.org/...ain&team=Dutch+Power+Cows
BoK heeft deze nieuwe statspagina net een maand in de lucht. (de oude was een stuk sneller)
Dit is geen reactie op mijn vraag.
Voor mij wordt namelijk een aparte textfile (of xml dat weet ik nog niet) geproduceerd. Zodat ik straks lekker vault punten kan berekenen per week. Waar we dus het snelst de meeste winst kunnen halen!
Balachmar schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:26:
@Cow_tipping:
Dit is geen reactie op mijn vraag.
Voor mij wordt namelijk een aparte textfile (of xml dat weet ik nog niet) geproduceerd. Zodat ik straks lekker vault punten kan berekenen per week. Waar we dus het snelst de meeste winst kunnen halen!
Waar reageer ik nu op dan?
haha, ik weet niet waar mijn hersenen mee bezig waren, maar mijn reactie was inderdaad een beetje wazig.Cow_tipping schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:49:
[...]
Ik ben het even kwijt, sorry.
Waar reageer ik nu op dan?
Ik doelde op die stats pagina van Bok. Die jij even aanhaalde. Die stats pagina is niet gemaakt als reactie op mijn vraag. (Dit is wat duidelijker denk ik
Verwijderd
Tja, ik haal toch graag nog wat puntjes voor mijn BOINC projecten (WCG, CP, Primegrid)Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:26:
Ik laat mijn eon-clients lekker doordoen, het staat toch aan op een pc die bedoeld is voor de dc-vault projecten, dus het kan geen kwaad dat het allemaal wat trager gaat
Ik dacht ons bij RC5 op 1 te zien en dat ook de Folding@Home plaatsing van flinke tijd terug was...Cow_tipping schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:08:
Hoezo verouderd?
BoK heeft deze nieuwe statspagina net een maand in de lucht. (de oude was een stuk sneller)
Stop de verwelking!
[ Voor 2% gewijzigd door Noordvogel op 16-07-2008 18:11 . Reden: tikvaud ]
JaNoordvogel schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:11:
SoB zag ik er ook niet tussen staan, of ben ik scheel?
Dat klopt, je moet als team zelf aangeven of je in de DC-Vault lijst opgenomen wilt worden,Xaverius schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:49:
Volgens mij missen er bij verschillende stats een aantal teams. Bij RC5 bijvoorbeeld is de #1 (BugTraq.Ru Team. United power of xUSSR.) inderdaad helemaal niet in de statistieken aanwezig. Volgens mij komt dat omdat deze statssite meer de teams die op veel projecten goed meedoen bijhoudt. Blijkbaar doet BugTraq naast d.net niet zoveel andere projecten.
[ Voor 56% gewijzigd door Frentik op 16-07-2008 18:20 ]
Alle grote teams staan er automatisch in.
Whatever
En het loopt nu alweer een klein half uur.
wtf kan ik nog meer proberen?
Rieselsieve is 'dood' dus dacht ik dit maar eens proberen. Ik had hetzelfde probleem maar geef zo'n prog altijd het voordeel van de twijfel. Ik zal wel iets fout doen! Nadat ik het 24 uur open had laten staan met als enig leven zoals boven beschreven vond ik de oplossing! Ik heb het er af gemiktTielemans schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:03:
eOn doet bij mij nog steeds niets, draai 50 clients geen firewall, dll is binnen. start ik de originele client dan zie ik alleen maar Requesting assingment - Connecting to server - ZZZ for 60seconds.
En het loopt nu alweer een klein half uur.
wtf kan ik nog meer proberen?
Loose Ends schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:22:
[...]
Rieselsieve is 'dood' dus dacht ik dit maar eens proberen. Ik had hetzelfde probleem maar geef zo'n prog altijd het voordeel van de twijfel. Ik zal wel iets fout doen! Nadat ik het 24 uur open had laten staan met als enig leven zoals boven beschreven vond ik de oplossing! Ik heb het er af gemikt

Maar daar schiet Tielemans niks mee op vrees ik. Heb je al geprobeerd om in de .cfg file het loglevel wat op te hogen, om te kijken of er nuttige (?) meldingen in de logfile komen?
Whatever
* Tielemans gaat denk ik de methode Loose Ends toepassen
ik laat het vannacht nog lopen, morgenvroeg nog geen output is geen eOn voor mij
Verwijderd
misschien gewoon eens ervan smijten en opnieuw installeren, altijd een beproefde Windows methode vind ik zelf
Met één client heb je natuurlijk minder kans werk te krijgen dan wanneer je er 50 hebt draaien. Kortom, en als ik het goed begrijp, door een te kort aan servercapaciteit/rekenkracht loopt dit project niet optimaal.
Ik heb nu 95 clients draaien, vanaf een uur of tien 's ochtends en heb nu 2100 puntjes te pakken. Niet veel als je het mij vraagt maar alle teams hebben volgens mij een lage score vandaag...
EDIT: @Tielemans, de inhoud van één mijn logfiles:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
| RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. RecvIdaMessage failed. |
[ Voor 75% gewijzigd door Xaverius op 16-07-2008 22:08 ]
Stop de verwelking!
Whatever
windows staat per pas net een maand opnieuw op, ga ik niet nog een keer doen
kan het natuurlijk ook eens proberen in een vmware omgeving...
Nu gewoon 10 cliets ingesteld, wat vrij aardig gaat. Meestal 1 eon client die zo'n 18% cpu trekt van m'n waud, en daar kan ik wel mee leven
Ik bedoel deze pagina (de nieuwe Free-DC statspagina): http://stats.free-dc.org/...ain&team=Dutch+Power+CowsFrentik schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:18:
[...]
Jahttp://www.dc-vault.com/s...hp?by=10&cat=3&order=desc (brede pagina, naar rechts scrollen)
Dus niet de dc-vault! En ik hoef trouwens niet naar rechts te scrollen met mijn 24" WS scherm
Stop de verwelking!
Het lastige is dat de hoeveelheid werk die wordt uitgedeeld enorm fluctueert. Het ene moment krijg je één WU van 10 seconden op je 100 clients, het volgende moment heb je er 20 van 2 minuten te pakken. Dus is het lastig om een goed aantal clients te bepalen. Maar het zorgt er in ieder geval voor dat je met 100 clients niet continu aan de 100% CPU zit.emphasis schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:48:
Helemaal lekker vind ik het nog niet werken, het ene moment zit ie dik boven de ingestelde max cpu-usage, het volgnde moment sluit ie wat clients af en blijft ie een tijdje op 0 hangen.
Ik ben wat aan het verzinnen om de clients beter in de gaten te houden qua cpu-usage etc. Als iemand ideeën heeft over hoe het aantal benodigde processen wat beter bepaald kan worden, shoot!
Whatever
Whatever
Whatever
En als de client officieel geen "Snooze" ondersteunt, kun je de hoofd-thread van de processen ook nog altijd suspenden ofzo ...
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Dit topic is gesloten.