Algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.944 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:03
even spammen hoor ..... het is de 300ste post! _/-\o_

we gaan lekker hier @ de DC-Vault topic, de rank van DPC is stijgende! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Cow_tipping schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:52:
En onze Finse Majestic gast bitmaster is weer terug naar Team Haiku.
Toch aardig dat hij wat URL-tjes voor ons heeft gecrawled. Een soort van Switcher deze kerel... ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Eey, Switchers switchen van project, niet van team, alhoewel we wel regelmatig gelegenheids switchers hebben! Maar switchers flushen alleen voor DPC :P anders bende ge heul geen echte zwitser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hmm, zojuist majestic utigesloten van scannen door de virusscanner. Op mijn hoofdpc ga ik van 3200 kbit naar 4500 kbit. Toch een toename van 50% in crawling speed.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Het valt me op dat ik maar de helft qua data heb van het gemiddelde. Ik vraag me toch echt af hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Volgens mij zit jij slechts op 1/3e van het dataverkeer van de rest.
Gelukkig wordt er geranked op het aantal urls dat gecrawled wordt. Dus als je weet waardoor jij minder data hebt (kleinere webpaginas waarschijnlijk) laat het ons dan even weten. Misschien ligt het aan de TLD's die je hebt geselecteerd.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik ga majestic-12 ook maar eens proberen aan te slingeren vandaag :)

edit:
Volgens een berekening over het eerste kwartier moet ik per dag zo rond de 2 miljoen url's uitkomen, dus in de top 10 users/dag :P

[ Voor 50% gewijzigd door WolterB op 09-07-2008 09:19 ]

Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Het gaat lekker met Majestic-12. Vandaag hebben we al de chicky babe hunters ingehaald en met de volgende update kan Ukraine ook wel eens onder ons komen te staan. :)

Zelf heb ik wel last dat mijn verbinding helemaal wegvalt terwijl ik de instellingen niet echt superhoog heb staan, vanavond maar eens serieus naar die instellingen kijken.

Verder ben ik ook met Wieferich bezig maar wat gaat die puntentelling langzaam zeg... 10 puntjes voor een gewone WU en 20 voor een periodical test... En die WU's gaan niet zo snel op 1 core van een P4... En de PSP-PRP loopt rustig door hier.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cow_tipping schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:06:
Hmm, zojuist majestic utigesloten van scannen door de virusscanner. Op mijn hoofdpc ga ik van 3200 kbit naar 4500 kbit. Toch een toename van 50% in crawling speed.
Zat daar ook over te denken, maar ik durf het toch niet aan. Kreeg op 1 van mn 2 bakken regelmatig een virus waarschuwing over een bepaalde portie urls (Mcafee). Is dit dan een scannert die loopt te miepen, of moet ik me echt zorgen maken over bepaalde sites?

Want anders dan boost ik het zaakje hier ook nog even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik heb mijn virusscanner uitgezet vanwege deze post op het Majestic forum.
Er is blijkbaar geen gevaar van besmetting van je eigen computer omdat er geen acties/scripts worden uitgevoerd op het betreffend url. Bij mij leverde het een flinke winst op.

Kun jij jouw instellingen eens doorsturen in de vorm van plaatjes zoals Grubee dat hier heeft gedaan? Ik heb de instellingen van Grubee 100% overgenomen en ik haal nu precies zijn waarden zonder dat mijn computer vastloopt. Helaas is dat slechts 8% van mijn totale capaciteit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:56

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

8%? Wat voor gigantische verbinding heb jij? 8 MB/s is zo'n 64 Mbit, dus dan heb jij een soort 800Mbit-verbinding naar de buitenwereld ;)

Overigens, ik zou het aantal workers een beetje opvoeren, net zoals je maximum bandbreedte die ie mag verstoken... (hoewel instellen op 100% hem al volledig zou moeten gebruiken)...
Om rustig te kunnen werken is alles 'below normal' instellen een goeie, en als je er nog een koeitje naast draait is 'idle' geen verstandige setting ;) Upload kan trouwens wel op 'normal', die verbruikt amper power, en draait dan tenminste eerst, zodat je geen file krijgt.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Ik heb de settings die daar beschreven staan, want ondankt 4 100mbit lijnen is mijn downstream ontzettend laag. Eens kijken of het wat verbetering toont zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
4x 100mbit :o daar gaat m'n plekje =')

Trouwens, wie voelt zich geroepen om een DPC-Crew account aan te maken en X-G z'n stokje te laten overgeven ;) (stokje? dat klinkt als een taak voor "Th3 BiRd13", het aapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Ik snap er niets van. Mijn downstream blijft hangen tussen de 600 en 1500 Kbits/s terwijl ik toch veel meer moet kunnen halen en ook ingesteld heb (100.000)
Overige settings heb ik als in het voorbeeld van de link die Cow_tipping gaf gedaan, op Overall process na, die staat op Below Normal hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij mij gebruikt de client nu 'slechts' 8,429 kbit van de 100mbit. En dat haalt Grubee ook. (ook al had hij het over 16Mb, hij heeft een 16mbit lijntje)

Wolter, vergeet niet de client te herstarten.

[ Voor 13% gewijzigd door Cow_tipping op 09-07-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
WolterB schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:45:
Ik snap er niets van. Mijn downstream blijft hangen tussen de 600 en 1500 Kbits/s terwijl ik toch veel meer moet kunnen halen en ook ingesteld heb (100.000)
Overige settings heb ik als in het voorbeeld van de link die Cow_tipping gaf gedaan, op Overall process na, die staat op Below Normal hier.
Bij mij bleef de download ook veels te laag ook al had ik de snelheid hoog genoeg gezet. Maar toen kwam SKiLLa met onderstaande tip en sindsdien werkt het bij mij perfect.
SKiLLa schreef op zondag 06 juli 2008 @ 01:22:
Zet de max-active-workers eens op 100 en de max-buckets op 40; dat zou genoeg moeten zijn voor ~4 Mbps gemiddeld. Ik haal met 200/50 m'n max. ingestelde 10Mbps bijna (als gemiddelde) ...

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
we worden opgemerkt bij ARS!! >:) >:)
Hobbes

Posted June 30, 2008 11:38
Team Haiku and the Dutch Power Cows both could pass us in Majestic-12 by the end of the year. TH is beating us ~3:1 while the DPC are ~5:1. Both teams are doing it with just a few active members - I'd hate to see what the DPC could do with a stampede. Getting passed by one would let us keep #2 in the Misc category. Getting passed by both would drop us to #4. We're no threat to any team above us - they're all ~3:1 as well.

I know it's early, lots of variables, etc. Just tossing that out on the radar screen. And remember, MJ-12 is bandwidth hungry, not cycle hungry. Each position is worth about 82 points.
http://episteme.arstechni...97561/m/230005843831/p/24

Heerlijk dat ze nu al bang worden voor een Stampede B-) }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Cpt00kirk op 09-07-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Geeft ook aan dat Ars wel waarde hecht aan DC-vault. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Daarnaast doet me dit ineens denken dat een apart draadje voor Majestic-12 wel eens erg veel punten aan de dijk kan gaan zetten!

Stel je eens voor, je legt duidelijk uit dat dit bandbreedte verbruikend project is in plaats van een CPU-cycle verbruikend project. Dat er mooie mogelijkheden zijn als er een man of 20 met een 4mbit-lijntje of groter dit project mee willen draaien. Laten we dan eens zien hoeveel plaatsen we in een dag kunnen stijgen overall. >:) }:O

Het maakt niet uit welk project je draait (d.net/BOINC/TSC/D2OL of wat anders) want het pakt erg weinig cycles. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 09-07-2008 13:51 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Cow_tipping schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:40:
Geeft ook aan dat Ars wel waarde hecht aan DC-vault. :P
Dus nog meer rede om hun te pakken :P

@Xaverius

Je kunt een aanvraag doen bij de DPC-Crew om het een officieel project te laten worden.
Om wildgroei van allerlei stats op /5 te voorkomen heeft de DPC-crew enige jaren geleden wat regeltjes afgesproken m.b.t. nieuwe projecten.

Die regeltjes staan hier:
FAQ Dutch Power Cows

Het lijkt me daarom handig dat je even een formeel verzoek met motivatie stuurt naar mailto:crew@dutchpowercows.org. De crew zal a.s.a.p. een beslissing nemen.
zorg er dan wel voor dat de Wiki van dit project goed en duidelijk is.

[ Voor 75% gewijzigd door Cpt00kirk op 09-07-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Cpt00kirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:28:
we worden opgemerkt bij ARS!! >:) >:)
http://episteme.arstechni...97561/m/230005843831/p/24

Heerlijk dat ze nu al bang worden voor een Stampede B-) }:O
Als je die getallen zo ziet, dan moeten we ons schamen dat we pas op 1:5 staan :P Dat moet toch ook 1:50 kunnen zijn met een paar man meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Het punt met dit project is dat het niet per definitie non-profit is, of althans, ik dacht dat Alex ergens gezegd had dat de uitkomsten eventueel voor eigen doeleinden gebruikt konden worden. Zie eventueel hier en hier

Als eis was gesteld dat "Het moet een non-profit project zijn."...

[ Voor 9% gewijzigd door FreezeXJ op 09-07-2008 14:28 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Gelukkig heb ik geen behoefte om van Majestic-12 een officieel project te laten maken, ik ga wel mijn eigen gang als er ergens stats te vinden zijn.

Waar FreezeXJ mee komt had ik nog niet gezien en ik zal het thuis even goed doorlezen. Ik vind gewoon dit project op dit tijdstip wel charme hebben om aan mee te doen, vooral ook wel omdat je er nu makkelijk in kan stijgen en het in de DC-vault leuke resultaten geeft. Misschien dat ik vanavond over het evt. commerciele aspect nog een mening vorm. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Cpt00kirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:50:
Je kunt een aanvraag doen bij de DPC-Crew om het een officieel project te laten worden.
Om hier toch nog even op verder te gaan : Dat verzoek is al een keer afgewezen, en er is niet gek veel veranderd sindsdien.
Om iisschots even te quoten
iisschots schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:14:
Het project is in onze ogen een commercieel project. Daardoor zal het niet ondersteund worden door DPC. Er zullen dus ook geen stats van verschijnen op /5 enzo.

Zelf heb ik liever niet dat de naam van DPC gebruikt word voor dit project. We kunnen het niet tegengaan, zoals ook in dat andere topic staat. En we zullen er ook geen halszaak van maken.

Ik zie geen probleem dat er over dit project word gesproken op /5. Maar dat is niet aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
daarom stond er ook je "kunt een aanvraag" doen ... dit houdt in dat deze ook afgewezen kan worden.
Dus bij deze is een aanvraag niet nodig aangezien er al een uitspraak ligt.

case closed ...

iedereen die toch met dit project wil beginnen is daar dus vrij in maar moet de stats ergens anders halen om het te volgen.

Bedankt FreezeXJ voor de verhelderende uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Cpt00kirk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:43:
daarom stond er ook je "kunt een aanvraag" doen ... dit houdt in dat deze ook afgewezen kan worden.
Dus bij deze is een aanvraag niet nodig aangezien er al een uitspraak ligt.

case closed ...
Ben ik de enige die dit vind klinken als "Noizy Cows stoppen met OGR". Iedereen dan boe en bah roepen en daarna keihard flushgeweld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

euh, ik wil niet gaan slowchatten hier, maar: Ja! Tot nog toe ben jij de enige. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Die majestic-zooi werkt ook voor geen meter. Ik heb het programma gedownload, mezelf geregistreerd, hij cruncht. Ik heb mezelf ingelogd om lid te worden van een team, maar ik kan op Join klikken zoveel ik wil, er gebeurt niet veel. Ik sta wél in de lijst bij DPC, maar bij Options sta ik nog steeds in No Team. Als je op mijn username klikt in de stats zegt ie dat de user niet gevonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Ik ben eruit waarom ik maar 1/4 tot 1/3 van de upload van de rest heb. Ik heb een geheim knopje gevonden waar je gzip aan en uit kunt zetten, en waarschijnlijk scheelt dat een hele boel!

@Megaflix: Misschien moet je het even wat tijd gunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Als je in de lijst staat dan komt het wel goed Megaflix. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Woei, zojuist 2 plekjes gestegen bij PSP-PRP. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Mark83 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:41:
Ik ben eruit waarom ik maar 1/4 tot 1/3 van de upload van de rest heb. Ik heb een geheim knopje gevonden waar je gzip aan en uit kunt zetten, en waarschijnlijk scheelt dat een hele boel!

Nieuwere members staan er wel in. Ik denk dat het komt omdat ik me geregistreerd heb en toen Los Alcoholicos~ voor mijn naam gezet heb en toen lid wilde worden van een subteam. Hij geeft bij het registreren van een nieuwe user aan dat die beide namen in gebruik zijn, maar geen van de twee namen pikt hij meer. Kan beter vragen of ze mijn hele user er uit flikkeren en gewoon opnieuw beginnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Megaflix schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:20:
Die majestic-zooi werkt ook voor geen meter. Ik heb het programma gedownload, mezelf geregistreerd, hij cruncht. Ik heb mezelf ingelogd om lid te worden van een team, maar ik kan op Join klikken zoveel ik wil, er gebeurt niet veel. Ik sta wél in de lijst bij DPC, maar bij Options sta ik nog steeds in No Team. Als je op mijn username klikt in de stats zegt ie dat de user niet gevonden is.
Geef het 24uur...ik heb dezelfde irritaties gehad ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05
We gaan best hard omhoog in dat vault-ding. En dat met een relatief klein groepje die aktief zoeken naar projecten waar punten te verdienen zijn. Dat geeft eigenlijk al aan dat de manier van punten tellen niet helemaal lekker zit.

Maar als stats-gekken blijft het leuk om te doen. Zelf een "halve" core op PSP-PRP gezet, daar valt nog een hoop te verdienen.

Ook gaan we op primegrid binnenkort weer wat plaatsen omhoog. Zet voor de vault niet zoveel zoden aan de dijk, maar we pakken daar binnenkort ook anandtech, dus wij punten erbij, en zij punten eraf, dat telt toch dubbel :9

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
DigiK-oz schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:22:
anandtech, dus wij punten erbij, en zij punten eraf, dat telt toch dubbel :9
Dat is ook een idee, waar kunnen we ze nog meer pakken op andere projecten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
DigiK-oz schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:22:
We gaan best hard omhoog in dat vault-ding. En dat met een relatief klein groepje die aktief zoeken naar projecten waar punten te verdienen zijn. Dat geeft eigenlijk al aan dat de manier van punten tellen niet helemaal lekker zit.
Daar zit nou ook juist de waarde van de vault. Je moet als team wel aan alles meedoen. Waag je het om gewoon een project te negeren, dan verlies je gewoon 10.000 punten, dus ook de kleine projecten moet je doen, wat goed is voor die projecten :) En voor de grote teams maken de grote projecten ook nog altijd een verschil, maar mocht je "vast" zitten, dan kun je door middel van kleine projecten het team boven je het leven zuur maken, waardoor zij ook weer moeten differentieren en ze dus power van het andere project moeten halen, waardoor je ze wellicht weer voorbij kunt :)

Ik zie er in ieder geval wel heil in, alhoewel ik ook moet toegeven dat het in de top 10 wel een hoop rekenkracht kost om nog hoger te komen, maar dat maakt het nou juist leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik heb net Boinc maar opgestart, met Milkyway, Rectilinear nogwat en Sudoku. Op alledrie valt nog wel wat te winnen. Zeker met die Rectilinear nogwat. Daar staan we 75e, maar heel kort op de bovenliggers. 10 plekken kunnen we wel omhoog nog.

Misschien kunnen we een titelfix krijgen naar bijv Positie DPC bij DC-Vault of zo? Klinkt wat beter dan algemene/algehele plaatsing van DPC bij DC-Vault.

[ Voor 24% gewijzigd door Megaflix op 09-07-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op aangeven van Megaflix doe ik ook maar wat rectilinear crossing en we staan blijkbaar al 68e nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:29:
op aangeven van Megaflix doe ik ook maar wat rectilinear crossing en we staan blijkbaar al 68e nu :)
http://dist.ist.tugraz.at...by=total_credit&offset=60
75e nog hoor, maar de 68e plek is maar 20k :+ Als er iemand met een 1k daily effe mee kan doen, dan zijn we daar zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 04:21

scorpionv

This space for rent

Ik heb Majestic-12 ook maar even opgestart, maar wat een inefficiënt gebeuren, slechts 1500 kbit op een 8000 kbit verbinding :? Nou ja, alle beetjes helpen toch? :P

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Zet je aantal workers eens op 135 en herstart de client met - File - Restart -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megaflix schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:33:
[...]

http://dist.ist.tugraz.at...by=total_credit&offset=60
75e nog hoor, maar de 68e plek is maar 20k :+ Als er iemand met een 1k daily effe mee kan doen, dan zijn we daar zo :D
Aah, 'k was naar de RAC aan het kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Dat we daar 68e staan wil zeggen dat we op dit moment 7 teams aan het inhalen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Mark83 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:41:

Staat die bij jou aan of uit nu? ;)

Heb nu trouwens de settings voor workers en buckets maar op maximaal gezet (300-100) en het lijkt nog harder te lopen :9

[ Voor 13% gewijzigd door WolterB op 10-07-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Hoppa, 2 plekken omhoog bij PSP-PRP. Is 800 vault-puntjes :9 . Plus nog een dikke 100 van Majestic en YoYo :9~

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

WolterB schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:48:
[...]

Staat die bij jou aan of uit nu? ;)

Heb nu trouwens de settings voor workers en buckets maar op maximaal gezet (300-100) en het lijkt nog harder te lopen :9
Jij gaat al bijna net zo hard als die PY222. :o
Ik heb net mijn hoofdpc op 300/50 ingesteld. Een andere pc in huis heeft er veel moeite mee en krijgt regelmatig last van connectivity problems zelfs op veel lagere snelheden. Misschien dat die netwerkkabel een beetje gaar begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Bij mij blijft hij gemiddeld steken op 1.5mb, maar wel met pieken van ruim 5mb, terwijl 20mb mogelijk zou moeten zijn. Ik ben er nog niet helemaal uit wat dat nou veroorzaakt, misschien eens proberen om met een kabel te internetten dan met wifi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Nieuwe top 10 van projecten waar de meeste punten in te halen zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Seventeen Or Bust - Sieve: 3773.584906
Prime Sierpinski Problem - PRP: 4000.0
Prime Sierpinski Problem - Sieve: 4230.769231
Eon: 5000.0
Wieferich@Home: 5128.205128
Riesel Sieve Project - LLR: 6097.560976
Riesel Sieve Project - Sieve: 6486.486486
EulerNet: 7617.32852
yoyo@home: 8053.691275
Sudoku: 8208.333333

De makkelijkste van deze lijst is PSP-PRP.
Dat is een volautomatische client. En als ik eerlijk ben, moeten we daar wat meer power opzetten ipv sudoku enzo. Scheelt nog 4000 punten voordat PSP-PRP op hetzelfde vault niveau zit.
Voor PSP-sieve kun je als het goed is ook met een BOINC client mee doen, maar ik weet dan alleen nog niet zo goed hoe dat in de stats komt, dus als iemand dat wil checken en posten hier graag!
Ikzelf zet nu thuis mijn pc af en toe vol op SoB sieve mbv mprime. Ben benieuwd wanneer daar de eerste resultaten van binnenkomen.
Maaruh we gaan wel lekker zo!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Balachmar schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:03:
Voor PSP-sieve kun je als het goed is ook met een BOINC client mee doen, maar ik weet dan alleen nog niet zo goed hoe dat in de stats komt, dus als iemand dat wil checken en posten hier graag!
PSP-sieve doe je via de Primegrid Boinc client en die staat al in de wiki. Deze resultaten tellen niet mee met het PSP-sieve project uit jouw lijstje.

[ Voor 40% gewijzigd door Frentik op 10-07-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Cow_tipping schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:25:
[...]

Jij gaat al bijna net zo hard als die PY222. :o
Ik heb net mijn hoofdpc op 300/50 ingesteld. Een andere pc in huis heeft er veel moeite mee en krijgt regelmatig last van connectivity problems zelfs op veel lagere snelheden. Misschien dat die netwerkkabel een beetje gaar begint te worden.
Het gaat lekker snel ja, maar 1 pc heeft sinds M-12 last van spontaan uitvallen en een tweede krijgt bijna geen werk binnen, dus denk niet dat ik het heel lang ga doen helaas. Ook de broadcasts/upload gaat mij wat te hard. Zit over de 6GB upload per pc per dag en met een uploadlimiet van 55GB/week ga ik daar heel hard overheen met dit tempo :'(
Ik kom uit per dag op 18-20GB aan uploadverkeer door alleen dit programma/dag, wat ca. 140GB verkeer in een week betekent. Wordt me helaas wat te veel van het goede.

[ Voor 9% gewijzigd door WolterB op 10-07-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Frentik schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:42:
[...]

PSP-sieve doe je via de Primegrid Boinc client en die staat al in de wiki. Deze resultaten tellen niet mee met het PSP-sieve project uit jouw lijstje.
OK, dan wil ik mensen nog even wijzen op deze uitleg Waarin wordt uitgelegd hoe je kan sieven voor PSP-Sieve in de DC-Vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
WolterB schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:44:
Zit over de 6GB upload per pc per dag en met een uploadlimiet van 55GB/week ga ik daar heel hard overheen met dit tempo :'(
Kijk anders even of je in jouw M12 client ook een optie hebt om de resultaten gezipt/gerart/geietsanderst kunt opsturen, scheelt bij mij een factor 3 tot 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Mark83 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:23:
[...]

Kijk anders even of je in jouw M12 client ook een optie hebt om de resultaten gezipt/gerart/geietsanderst kunt opsturen, scheelt bij mij een factor 3 tot 8.
Waar is deze optie ergens te vinden? Dan ga ik dat vandaag op één bak testen.
Bij archiving heb ik iig de LZMA compression al aan staan.

edit:
DE 'use best compression setting' knop stond uit onder Archiving, die lijkt wel wat uit te maken qua upload..

[ Voor 19% gewijzigd door WolterB op 10-07-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Volgens mij is de hoofdmoot toch download en is upload slechts een klein gedeelte van het dataverkeer.
Voor mensen met beperkte uploadbandbreedte kan dit iets uitmaken, maar volgens mij is deze voor de gelukkigen onder ons met goede upload niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cow_tipping schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:53:
Kun jij jouw instellingen eens doorsturen in de vorm van plaatjes zoals Grubee dat hier heeft gedaan? Ik heb de instellingen van Grubee 100% overgenomen en ik haal nu precies zijn waarden zonder dat mijn computer vastloopt. Helaas is dat slechts 8% van mijn totale capaciteit. 8)7
Plaatjes maken en op GOT zetten, geen idee hoe dat moet. 8)7 Moet je die dingen dan eerst ergens op een pagina kwijt?

Maar workers/buckets = 200/100. Heb mn lijn ingesteld op T3, alhoewel dat in mijn geval eigenlijk ook nog een stuk hoger kan. Processen staan op below normal, behalve main crawl thread, die staat op above. (Heb daarnaast nog FAH draaien op die bakkies) Verder heb ik weinig aangepast. Ik vind die 8 mbit van mijn pctjes eerlijk gezegd ook een beetje tegenvallen, moet hoger kunnen. Maar als ik daarentegen uitreken hoeveel gieg ik er in een dag door heen klap, dan vind ik het eigenlijk allemaal wel prima zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
* [eNeRGy] is eindelijk die Cow_tipping voorbij \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Gefeliciteerd [ENeRGy]! Wat duurde dat lang zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Ik draai Majestic-12 het momenteel even op 'maar' 1 bak om te kijken hoeveel invloed het op mijn upload heeft, maar zie dat ik inmiddels #2 sta daily en djklungel een plek omlaag heb verwezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 23:30
als het goed is zit ik nu bij DPC met Majestic, is kijken wat mijn verbinding ermee doet... 20mbit down 1mbit upload.. kzie op het moment nog weinig activiteit, maar we kijken aan ^^

iemand nog tips voor het instellen? of gewoon de standaard instellingen houden?

edit:

hmmm... ik zie eindelijk wat activiteit, uitschieters naar 100 kb/s down en 10 kb/s upload... :P beetje appart... volgens mij snap ik er nix van :D :P maar van mijn 20 mbit word iig niet volledig gebruik gemaakt

ook zie ik bij de webinterface dat ik op de knop "start uploaden" kan klikken, moet ik dat altijd handmatig doen? of gaat dat automatisch?

[ Voor 59% gewijzigd door nickb90 op 10-07-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Daar maak je een grote fout vriend, niemand mag mij onbestraft een plek omlaag wijzen! >:)

* Mark83 gaat eens opzoek naar die kabel onder de oceaan om m'n uitvoer te vergroten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ook na 24 uur geeft klikken op mijn username bij GoT een foutmelding dat hij de user niet kan vinden. Er is toch echt ergens iets fout gegaan daar.

Edit: plekje omhoog bij Rectilinear Crossing sinds net zie ik :) Mijn eigen wu is nu al 10 uur bezig en pas op de helft, wat voor wu's zijn dat daar? Sudoku precies hetzelfde trouwens. 55% na 10 uur.

[ Voor 40% gewijzigd door Megaflix op 10-07-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Inderdaad Megaflix, lijkt me een mooie kans voor jou om je onbevlekte English eens weer af te stoffen op het forum aldaar. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Heb nog wel een ander mailadres wat ik kan gebruiken, maar dan zal iemand even een nieuwe nickname voor me moeten verzinnen, want Megaflix en Los Alcoholicos~Megaflix doen het niet. Vanochtend is de glasvezel-modem-plaatser bezig geweest samen met de glasvezel-kabel-door-de-muur-trekker om dat ding tegen de muur te hangen en te voorzien van prik en data. Het eerste is gelukt, voor de data moet ik nog enkele dagen geduld hebben tot de lijn geactiveerd is. Daarna gebruik ik lekker de glasvezel voor te surfen en zo en kan ik de 20 Mbit Alice-verbinding lekker dichtstoppen :D Gewoon totdat ze er achter komen dat ik net zoveel data verstook als alle abonnees samen.

Los Alcoholicos~Alice: klik op username en alweer: unknown :? :? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Megaflix op 10-07-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

nickb90 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:03:
als het goed is zit ik nu bij DPC met Majestic, is kijken wat mijn verbinding ermee doet... 20mbit down 1mbit upload.. kzie op het moment nog weinig activiteit, maar we kijken aan ^^

iemand nog tips voor het instellen? of gewoon de standaard instellingen houden?

edit:

hmmm... ik zie eindelijk wat activiteit, uitschieters naar 100 kb/s down en 10 kb/s upload... :P beetje appart... volgens mij snap ik er nix van :D :P maar van mijn 20 mbit word iig niet volledig gebruik gemaakt

ook zie ik bij de webinterface dat ik op de knop "start uploaden" kan klikken, moet ik dat altijd handmatig doen? of gaat dat automatisch?
Probeer de instellingen eens zoals beschreven in deze draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Megaflix schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:51:
Los Alcoholicos~Alice: klik op username en alweer: unknown :? :? :?
- Je opent de client
- Je gaat naar "options"
- Je gaat naar het tabblad "personal"
- Je vult je email adres in
- Je vult je nickname in
- Je vult je wachtwoord in
- Je vult je land in
- Je drukt op "register"
- Je drukt op "test login"
- Je drukt op "update details"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik haal de 8 Mbps gemiddeld over WiFi makkelijk met 10 MBps als limiet en 200/50 workers/buckets; maar heb dan ook een "proven" Linksys WRT54GL (met Tomato 1.18). En geen hickups of storingen op m'n bakkie, maar heb dan ook een RAID config en draai geen AV (maar uiterwaard wel andere }:O ) ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
[eNeRGy] schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:26:
[...]

- Je opent de client
- Je gaat naar "options"
- Je gaat naar het tabblad "personal"
- Je vult je email adres in
- Je vult je nickname in
- Je vult je wachtwoord in
- Je vult je land in
- Je drukt op "register"
- Je drukt op "test login"
- Je drukt op "update details"
Ja, dat heb ik nu met 2 gebruikers gedaan, exact dat. Hmm, mijn Alice-user is nu wel in de stats verschenen :) Moet ik handmatig flushen of gaat dat automatisch?

[ Voor 9% gewijzigd door Megaflix op 10-07-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
En we zijn weer een plekkie gestegen bij MJ12, we staan 16e met een verschil van 71miljoen wat in een dag of drie wel te doen moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Zag ik jou bij WCG Tielemans? Of is dat een andere Tielemans? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
scorpionv schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:55:
Zag ik jou bij WCG Tielemans? Of is dat een andere Tielemans? :)
ja dat was ik, euhh mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Tuurlijk, van harte welkom hoor :) Just wondering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Tielemans schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:50:
En we zijn weer een plekkie gestegen bij MJ12, we staan 16e met een verschil van 71miljoen wat in een dag of drie wel te doen moet zijn :)
Ik heb hem werkend :) Hij draait nu op 8 van de 20 Mbit ongeveer. Als ik de workers en buckets hoger zet, dan gaat de snelheid hard omlaag. Af en toe schiet hij wel door naar de 16-17 Mbit dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Weer een plekkie omhoog @PSP-PRP. Nu hebben we 40 WU's gedaan (ongeveer 40K puntjes) en zes plaatsen winst in korte tijd. De volgende plek winst is 80K verwijderd, dus hier zal het vanaf nu minder hard gaan. Maar ja, elke plek winst is 400 punten in de vault, dus ik blijf hier nog ff op zitten met een halve core. Al was het alleen maar om de zojuist ingehaalde teams achter ons te houden.

Wat is nou een BOINC-project waar we nog het snelst kunnen stijgen? Milkyway?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Bij de BOINC-projecten zitten we relatief hoog in de punten bij de vault. Ik heb hier POEM op een halve core draaien en inderdaad is MilkyWay ook een goede, die ontlopen elkaar qua punten niet zoveel. Verder quote ik nog even een stukje van Balachmar. :) Puntjes kloppen net niet maar de projecten wel aardig...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prime Sierpinski Problem - PRP: 4000.0

Een project die je standaard ernaast kan draaien is eOn, pakt erg weinig CPU omdat er weinig WU's zijn. Eén client kan als win-app gedraaid worden. Mocht je meerdere clients willen pakken dan is het copieren van de map en de client.exe in een DOS-box draaien. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 10-07-2008 21:36 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Naast Milkyway ook nog Sudoku en Rectilinear Crossing. Daar zitten de teams heel kort op elkaar dus kun je met een beetje power nog redelijk snel stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik doe nu ook Rectilinear crossing erbij, just for fun... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We staan in de top 50 RAC en zijn een plaatsje gestegen vandaag!

trouwens: hier werkt de geoptimaliseerde client boinc wel nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Weet iemand wie deze user is en waarom zit ie niet bij ons? http://www.majestic12.co....earch/userinfo.php?id=988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Omdat hij bij XtremeSystems zit ;) Er lopen wel meer ollanders en belgen rond die niet bij ons zitten (helaas) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Dat er afvallige zijn in andere teams dat wist ik wel maar die username :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

U vraagt wij draaien (het script):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prime Sierpinski Problem - PRP: 4400.0

Maar ik kom er net achter dat TeAm AnandTech nog niet meedoet met Wieferich@Home!
Dat betekent dus dat zij vrij makkelijk nog een paar duizend punten extra kunnen pakken!
Maar verder lopen we ze nog nog steeds lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Heeft iemand dat Eulernet al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Blijkbaar wel, aangezien we daar al 7617 punten hebben ;)

Edit: wel een brakke boel is het daar zeg, statspagina is echt rampzalig (en dan de nadruk op ramp, niet op zalig).

[ Voor 51% gewijzigd door Mark83 op 11-07-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Je zou het aan stappel, [eNeRGy], Tielemans of Thorin kunnen vragen die dit project al eens gedraaid hebben.

En inderdaad, wat een onoverzichtelijke website. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ben bezig om ook wat stats te gaan brouwen, maar een ietwat aparte. Namelijk het aantal DC-Vault punten die we per week binnen kunnen halen.
Ik ben hiermee begonnen voor PSP (sieve en PRP). Ik heb hiervoor inhaalstats nodig. En die deel ik dan door het te behalen punten voor het inhalen van 1 team.
Dus als het eerste team 2 weken weg is, en we daarvoor 400 punten zouden krjigen. Dan kunnen we daar dus 200 punten per week verdienen. En zo zouden we dan ook inhaalstats kunnen berekenen voor de DC-Vault.
(Helaas heb ik voor dit idee niets aan de DC-Vault ruwe stats, omdat ik daar geen inhaalstats uit kan berekenen, althans niet op een manier die ook echt iets zeggen over de afstand tot het volgende team.)
Maar verwacht er niet te snel wat van, maar ik ben begonnen met PSP, omdat we daar nog veel punten kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Misschien kun je eens met wat stats-bakkers van de DPCH's overleggen of ze op een of andere manier voor jou de inhaalstats zichtbaar kunnen maken op een losse pagina (ofzoiets). Dan kun je daaruit afleiden hoeveel plekken we gaan winnen of verliezen op een project, en dat doorrekenen in de DC-vault. Zitten vast wel wat meer haken en ogen aan dit, maar misschien is het een idee in de goede richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Heb een oude p3 800Mhz nu op Eulernet staan (naast MJ12). Het mooie aan Eulernet is dat je stijgt in uren dat je pc bezig is geweest en niet per task die af is, is wel zo eerlijk. Alleen op een P4 3gig doe ik er al 300uur over om 1 ding uit te rekenen. Het is dus niet iets voor een snelle winst.

Heb ook al eens gemaild met de maker van het project en die zegt zelf al dat eulernet.exe niet echt stabiel loopt. Bij mij nog nooit vastgelopen oid maar op een dualcore met alleen eulernet aan op 1 core pakt ie nier de volle core als je op die pc bezig bent met iets anders pakt maar de halve core. Is de pc idle dan pakt die wel de hele core. Voor elke core moet je het proggie een keer installeren. Er is ook een moeilijke handleiding hiervoor maar die kan ik even niet zo snel in m'n mail vinden.

Heb je een task af wordt die automatisch verstuurd, maar de stats hebben 24uur tot 48uur vertraging. En de rest van de site, in jaren niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
@Cow_tipping
bedankt voor je link ! ;) zojuist ingesteld, was een dagje weg, even aankijken of er nu meer gebeurd ^^ bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Plekje omhoog bij Rectilinear. 13 puntjes, maar de teams liggen zo dicht bij elkaar dat we binnenkort nog veel meer plekken stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik zie dat Megaflix onder zijn alterego bij Majestic meedoet. :)
Nickname: Los Alcoholicos~Alice
Country: Netherlands
ID: 2479
Team: Dutch Power Cows (Join this team)
URLs crawled: 2,717,420
Data (MB)*: 53,800

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
53 gig op 1 dag is niet veel he :+ Hij draait nu nog maar op 30% kracht zelfs >:) (max 6 mbit van de 20). Ben echt reuze benieuwd of 150 gig op een dag nog onder fair use gaat vallen.

15 Team MacOS X 675,899,762 979,320 39,968,996 0.82
14 Team Iowa 687,852,890 4,221,797 36,726,519 1.22
13 IGA 873,031,242 0 40,948,316 5.62
12 overclockers.com 914,773,075 0 40,948,316 6.64

Volgens Free-DC nemen we in de komende week nog 4 teams te grazen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Megaflix op 11-07-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
zo, eindelijk wat snelheid erin, 300 kb/s download, hoger ga ik hem niet zetten want meer connectie's als dit trekt mijn router niet.. dan vliegt die eruit (net ondervonden xD) dus ik zit nu op het max wat ik kan doen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, Volgens de Free-DC stats van gisteren zijn er totaal bijna 207 Murls gedaan, waarvan bijna 57Murls door DPC. Das 27.5%, niet gek :D. Morgen pakken we er weer 2 plekken!

Volgens mij kunnen we wel 50% van de totale dagproductie voor onze rekening nemen, als we echt ons best doen. Lijkt me een leuke uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Vandaag is er een nieuwe versie van de M12 client uitgekomen, naast ondersteuning van deepcrawls kan je het aantal active workers hoger dan 300 zetten! (nieuwe limiet is 999)

Dus client stoppen, unzippen en weer starten...

.NET 2.0: http://www.majestic12.co....de_win32_dotnet2_v162.zip
.NET 1.1: http://www.majestic12.co....e/mj12node_win32_v162.zip

[ Voor 3% gewijzigd door [eNeRGy] op 11-07-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
weet iemand of er meer problemen bekend zijn met een Belkin router? ik moet de client echt enorm hard knijpen omdat anders de belkin router eruit vliegt.. ik heb moeten instellen dat hij maximaal 150 kb/s mag gebruiken omdat anders het netwerk nix meer kan doen.. en de connectie's staan nu op 50... beetje jammer als het zo langzaam moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Megaflix schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:44:
Plekje omhoog bij Rectilinear. 13 puntjes, maar de teams liggen zo dicht bij elkaar dat we binnenkort nog veel meer plekken stijgen :)
Heb het ding net ook even attached aan BOINC, samen met wat andere projectjes. De WU's die worden uitgedeeld varieren nogal in doorlooptijd...Ook BOINC maakt een potje van de "cpu remaining" etc.

Maar goed, we kunnen daar nog redelijk makkelijk wat punten pakken. Heb nu dus PSP-PRP en rectalinear draaien, allebei naast wat projecten die ik al tijden draai.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:57:
Ha, Volgens de Free-DC stats van gisteren zijn er totaal bijna 207 Murls gedaan, waarvan bijna 57Murls door DPC. Das 27.5%, niet gek :D. Morgen pakken we er weer 2 plekken!

Volgens kunnen we wel 50% van de totale dagproductie voor onze rekening nemen, als we echt ons best doen. Lijkt me een leuke uitdaging!
Ik ben afgehaakt :'( . Binnen 2 dagen was bijna mijn hele weeklimiet qua upload behaald en het programma vergt op een 100mbit-lijn heel veel processor-kracht en dat gebruik ik liever voor F@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik heb bij Rectilinear wu's van 10 minuten en van 20 uur gezien, varieert nogal veel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:50
nickb90 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:14:
weet iemand of er meer problemen bekend zijn met een Belkin router? ik moet de client echt enorm hard knijpen omdat anders de belkin router eruit vliegt.. ik heb moeten instellen dat hij maximaal 150 kb/s mag gebruiken omdat anders het netwerk nix meer kan doen.. en de connectie's staan nu op 50... beetje jammer als het zo langzaam moet :(
Zijn er firmware updates beschikbaar voor die router? Ik heb vroeger nog problemen gehad met een netgear router (hij kon niet tegen torrents...), maar een firmware update verhielp dat.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.