Ik kreeg vandaag weer een email van de helpdesk die mij nog al vreemd overkomt.
Beste heer Cxxxxxx,
BBNed heeft een zgn. 4-tel meting uitgevoerd en is erachter gekomen dat de
afstand tot de wijkcentrale geen 1800 meter maar 4930 meter bedraagt. Dat u nog
intraint op 5.5mbit is al een klein wonder te noemen. Wij raden u aan om het B10
abonnement aan te houden nu deze het goedkoopste is voor de snelheid die u
momenteel haalt. Beter dan de huidige snelheid zal ons, en geen enkele andere
provider, halen.
Met vriendelijke groet,
TweakDSL
Toen ik de postcodecheck deed bij aanvragen kwam hij inderdaad op 1806 meter uit.
Toen heb ik besloten omdat het toch best ver is van de centrale ik maar voor het 10mbit abbo zou gaan omdat dat dan nog wel haalbaar zou zijn.
Nu blijk ik bijna 5 km van de centrale te wonen ja dan ga je geen 10mbit halen.
Ik kom nu net aan aan 5 mbit.
Heb gebeld met de helpdesk omdat ik geen 2 jaar wil betalen voor een verbinding waar ik maar de helft van de snelheid mee haal.
Toen is mij verteld dat dit nog binnen de normen is en ik niet op kan zeggen.
Ik kan het proberen maar hij wist me te vertellen dat het waarschijnlijk niet geaccepteerd wordt en dat ik er gewoon 2 jaar aan vast zit.
Nu had ik rekening gehouden met wat verlies, en 8 mbit van de 10mbit zou ik nog geaccepteerd hebben maar de helft?
Nu is mijn vraag kunnen ze dit maken?
En wat kan ik er aan doen?
Ik haalde met chello altijd prima snelheden.
En ik ben bang gezien de afstand tot de centrale dat chello mijn enige optie is als ik een snelle verbinding wil.
Ik kon na de postcode check zelfs het 16-24mbit abbo kiezen ik vind dit allemaal erg vreemd.
Beste heer Cxxxxxx,
BBNed heeft een zgn. 4-tel meting uitgevoerd en is erachter gekomen dat de
afstand tot de wijkcentrale geen 1800 meter maar 4930 meter bedraagt. Dat u nog
intraint op 5.5mbit is al een klein wonder te noemen. Wij raden u aan om het B10
abonnement aan te houden nu deze het goedkoopste is voor de snelheid die u
momenteel haalt. Beter dan de huidige snelheid zal ons, en geen enkele andere
provider, halen.
Met vriendelijke groet,
TweakDSL
Toen ik de postcodecheck deed bij aanvragen kwam hij inderdaad op 1806 meter uit.
Toen heb ik besloten omdat het toch best ver is van de centrale ik maar voor het 10mbit abbo zou gaan omdat dat dan nog wel haalbaar zou zijn.
Nu blijk ik bijna 5 km van de centrale te wonen ja dan ga je geen 10mbit halen.
Ik kom nu net aan aan 5 mbit.
Heb gebeld met de helpdesk omdat ik geen 2 jaar wil betalen voor een verbinding waar ik maar de helft van de snelheid mee haal.
Toen is mij verteld dat dit nog binnen de normen is en ik niet op kan zeggen.
Ik kan het proberen maar hij wist me te vertellen dat het waarschijnlijk niet geaccepteerd wordt en dat ik er gewoon 2 jaar aan vast zit.
Nu had ik rekening gehouden met wat verlies, en 8 mbit van de 10mbit zou ik nog geaccepteerd hebben maar de helft?
Nu is mijn vraag kunnen ze dit maken?
En wat kan ik er aan doen?
Ik haalde met chello altijd prima snelheden.
En ik ben bang gezien de afstand tot de centrale dat chello mijn enige optie is als ik een snelle verbinding wil.
Ik kon na de postcode check zelfs het 16-24mbit abbo kiezen ik vind dit allemaal erg vreemd.
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 98407 op 24-04-2006 16:44]