Ik weet ook niet zeker of dat wat oplost, het zit zeker niet bij TweakDSL maar bij BBned.
Voor die 8% is het zeker te lullig voor woorden, maar ik heb hiervoor problemen gehad met BBned toen ik nog bij Demon zat. Het probleem lijkt mij gewoon te achtervolgen, alleen was toen het probleem dat op mijn superschone lijn (KPN is langsgeweest voor een spectraalmeting) de modem niet hoger trainde dan 4500 kbit/s op een 8 Mbit profiel. Ook BBned was toen bij mij thuis langsgeweest en kon het probleem niet vinden. Uiteindelijk gaf BBned het op en ik moest het maar uitzoeken. Toen ik overstapte naar Tweak was dat probleem voorbij, omdat BBned mij dus opnieuw moest aansluiten, bovendien kwam ik op een ander netwerk terecht.
Enige hoop is dat ik als nieuwe klant wordt behandeld en ook op vlan211 wordt gezet.
Wat mij frustreert is dat dit een eenvoudige administratieve handeling is, maar als je het vraagt wordt het natuurlijk niet gedaan. Ze zien me aankomen (en ze hebben gelijk ook!).
Ik wil gewoon weten waar dit verschil vandaan komt. Niemand weet het. Maar je hebt gelijk als je zegt dat ik gek ben als ik hiervoor m'n abo wil opzeggen en weer aansluiten
Jij bent dus ook teruggevallen in snelheid, is dat later nog goedgekomen?
Trouwens, waar heb je m'n postcode vandaan? Niet dat ik het erg vind... (zal wel een whois query geweest zijn)
Had ik ook met m'n Copperjet 816-P2. Toen ik in de setup de config keihard op ADSL2+ zette, trainde ie constant in op ADSL2+, nooit meer terugval naar ADSL1. Waarom? Geen idee.
[
Voor 29% gewijzigd door
Crusader op 01-04-2006 21:48
]
If it ain't broken, play with it till it breaks.