Flight Simulator - deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:08

CNS

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:04:Zo, ik heb m'n 737 nu eindelijk een beetje onder controle :D . Alleen één probleem, tijdens het landen en de voorprocedure qua headings die de radio doorgeeft kom ik nooit echt 'mooi' recht voor de landingsbaan uit. Ik zit er altijd net een aantal meters naast zal ik maar zeggen. Ze navigeren je prima door tijdens het cruisen etc maar tijdens het landen kom ik simpelweg niet goed (lees: recht voor de baan) uit.
Ik weet niet hoeveel kennis je al hebt, maar al eens van ILS gehoord ? Door je NAV1 op de frequentie van de ILS af te stemmen krijg je in je PFD te zien of je op het glidepath zit. Vertikaal en horizontaal. Hieroor zou je precies in het midden van de landingsbaan moeten landen. Een en ander wordt ook uitgelegd in de Flying lessons van FS2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

mooie film kan ik vast mn toekomstige beroep bekijken
net of ik het nog nie gedaan heb :P

[ Voor 8% gewijzigd door aerofreak op 10-04-2006 16:34 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:09:
[...]
Ik weet niet hoeveel kennis je al hebt, maar al eens van ILS gehoord ? Door je NAV1 op de frequentie van de ILS af te stemmen krijg je in je PFD te zien of je op het glidepath zit. Vertikaal en horizontaal. Hieroor zou je precies in het midden van de landingsbaan moeten landen. Een en ander wordt ook uitgelegd in de Flying lessons van FS2004.
Bedankt!

Nou ik ben al weer een stuk verder :9 . Met behulp van FSnavigator, kan ik de ILS frequentie van de baan zien, die heb ik vervolgens ingevoerd bij NAV 1. Ok, dat is niet zo moeilijk en gaat goed. Ik heb ook de CRS ingevuld, ik moest baan 22 hebben dus ik voerde CRS: 220 in. (Kort vluchtje Eelde - De Kooy).

Toen ik dicht bij het vliegveld kwam hoorde ik dat die de ILS oppakte, van die lichte piepjes. Ik zag tevens 2 roze puntjes op m'n instrumenten. Hij pikte hem alleen nog steeds niet goed op (lees: hij week niet af van m'n heading hold course, en vloog gewoon rustig door). Ik neem aan dat ik dus een knopje vergeten ben in te schakelen zodat die de ILS approach oppikt zodra die hem herkend.

Welke knopje is dat of welke knoppen (combinatie) moet je daarvoor gebruiken? Of doe ik wat anders fout? ;)

/noob ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal begint je Altitute bugje wel te bewegen, en komt de course wat later.
Btw, rw 22 wil niet zeggen 220 graden.

Houd je muis op de baan in FSNavigator, en je ziet de inbound course.
Deze moet je pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Volgens mij bedoelt hij dat het vliegtuig niet automatisch stampt en rolt.

Om dat te activeren moet je de app hold aanzetten.
Maarrem misschien is het een goed idee om de FS2004 school eens door te nemen? Die vraagjes zijn toch wel basic, zoals je zelf in de gaten hebt :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-04-2006 19:03 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12
LOC Armen, als LOC engaged APP armen. Als APP engaged zit je ook op de G/S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
Bolk schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:15:
Gear lever op off tijdens de cruise ;) En HDG bug meedraaien is ook geen slechte gewoonte (mocht om wat voor reden dan ook je LNAV eruit knallen)
is dat bij die gear lever niet iets wat per maatschappij verschilt? ik meen dat bij KLM de lever omhoog moet blijven.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:46
DutchCommando schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:04:
LOC Armen, als LOC engaged APP armen. Als APP engaged zit je ook op de G/S.
Waarom?

Cleared Approach @intercept crs, kun je toch gewoon APP armen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon kopen dus

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Terug gaan naar de winkel en cd omruilen waarmee je deze melding krijgt. Komt namelijk door een lees fout.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerd gebrand ;)
Koop het spel gewoon in de winkel voor 20 euro ..

Ik ga van de week maar weer eens een nieuwe Joystick kopen .. zo eentje van Saitek.
Met losse gashendel + display en knuppel.
En dan ga ik weer vanaf het begin beginnen.

En niet in 1x in de big shit springen waarmee ik veel mensen lastig viel ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, ik had de cd al 2 keer gebrand, maar het is hetzelfde. Misschien ga ik hem dan toch maar kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu voor de helft van het geld bij de Bart Smit. Daar ligt hij voor maar 20 euro!
Ga deze kopen via Alternate + die Saitek Joystick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

heeft iemand al wel is gevlogen met een concorde...??
ben benieuwd anders ga ik hem ook wel downloaden.
msschien ook gelijk een paar pics neerzetten :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:02:
Hij is nu voor de helft van het geld bij de Bart Smit. Daar ligt hij voor maar 20 euro!
20 euro voor flightsim, ik meen me te herinneren dat ik de mijne heb gekocht bij een office centre voor 13 euro ex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:19
CreativeMind schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:05:
[...]

20 euro voor flightsim, ik meen me te herinneren dat ik de mijne heb gekocht bij een office centre voor 13 euro ex.
Ik voor €80,- direct na release :/
ff een plaatje tussendoor:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/klm.jpg

8)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
aerofreak schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:42:
Die zit toch in 2000? Heb daar de pro editie nog van liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:04:
Mooie screenshots, keep them coming!

Zo, ik heb m'n 737 nu eindelijk een beetje onder controle :D . Alleen één probleem, tijdens het landen en de voorprocedure qua headings die de radio doorgeeft kom ik nooit echt 'mooi' recht voor de landingsbaan uit. Ik zit er altijd net een aantal meters naast zal ik maar zeggen. Ze navigeren je prima door tijdens het cruisen etc maar tijdens het landen kom ik simpelweg niet goed (lees: recht voor de baan) uit.

Lijkt me zo schitterend om de automatische piloot uit te zetten vlak voor je je landing in gaat zetten, zodat je echt perfect recht op de baan aankomt vliegen. Oftewel zoals het hoort dus.

Iemand een idee? Ben nog niet zo heel lang begonnen, dus wees niet té hard voor me ;)

Psst, even tussendoor een RL filmpje (100% de moeite waard). Co-piloot die je in (vrij vaak) beeld ziet is een vriend van m'n broer en vliegt momenteel voor Easyjet. Hij heeft een naar mijn idee gaaf filmpje gemaakt, over van alles en nog wat tijdens de vlucht. Verwacht geen verhaallijn :). Denk dat jullie het wel leuk vinden. Zal niet vaker filmpjes posten die niets met de thread te maken hebben.

Genoeg gesproken, hier te downloaden. Enjoy.
Gaaf filmpje!

OT: Iemand enig idee welk liedje onder het filmpje staat?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
aerofreak schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:42:
Regelmatig met de SST SIM, fantastische kist, maar niet gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weststar schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:42:
[...]

Gaaf filmpje!

OT: Iemand enig idee welk liedje onder het filmpje staat?
Planet Funk - Chase the sun

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:04:
[...]

Planet Funk - Chase the sun

;)
thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:02:
Welke Saitek ga je halen?
Ik ben namelijk aan het twijfelen om een X45 te gaan halen.

Zal voornamelijk gebruikt worden voor Battlefield 2 (vlieg daarin vaak :) ) en soms flightsimulator.

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die X52 zag er wel mooi uit .. alleen ik hoor vaak mensen over dat het display'tje overbodig is ..
Lijkt me idd ook wel een beetje.

Even een zaak opzoeken waar ze die X45 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens ook repaints van de standaard vliegtuigen in FS 2004? Als ik bijvoorbeeld op avsim een 737 download dan heb ik uiteraard een andere repaint alleen zit ik met het feit dat de virtuele cockpit verdwenen is. Ik wil dus graag wel een 'standaard' vliegtuig gebruiken alleen dan met simpelweg alleen maar een andere paint, zodat ik dus wel de standaard virtuele cockpit kan gebruiken.

En ILS approach is gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem hoor (TC_artemis hier :9 )
Ja, je kan gewone livery's downloaden voor standaard kisten volgensmij op avSIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:
[...]
Geen probleem hoor (TC_artemis hier :9 )
Ja, je kan gewone livery's downloaden voor standaard kisten volgensmij op avSIM.
Haha ja ik moet jou bedanken inderdaad.

Mmm weet je toevallig hoe ik dan moet zoeken? Als ik op avsim kijk bij repaints/mods/textures staan meestal alleen maar repaints in voor payware kisten. Ik zie nergens staan hoe je een echt standaard kist kan repainten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Kijk eens op Project Opensky (Zie topicstart)
Daar staan een boel liveries in en geheel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:03:
Kijk eens op Project Opensky (Zie topicstart)
Daar staan een boel liveries in en geheel gratis.
Klopt maar zoals gezegd verdwijnt je virtuele cockpit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de config file van de skin moet je eventjes aangeven waar de VC van FS2004 zich bevind.
Dat laad hij deze mee en zal hij ook werken met repaint van POSKY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, het is gelukt, op weg van Paris - Gran Canaria.

Afbeeldingslocatie: http://x11.putfile.com/4/10015000610.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Wat is naast FrankO's AI het beste alternatief voor AI in fs9? Ik merk dat als ik dat pakket van FrankO installeer mn fs9 super, maar dan ook echt super, traag opstart. Welke paketten gebruiken jullie en merken jullie dan ook snelheidsverlies bij het laden van fs9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 17:32

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:30:
In de config file van de skin moet je eventjes aangeven waar de VC van FS2004 zich bevind.
Dat laad hij deze mee en zal hij ook werken met repaint van POSKY!
Euh... HEUH?? :? Voor zover ik weet zit de VC gewoon ingebakken in het model en zal je dus voor een VC een kist met VC moeten hebben. Waar jij het over hebt heb ik echt nog nooit van gehoord (maar correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt :) maar volgens mij had hij het over een repaint van een standaard kist ( die hebben wel VC, maar krijgt hij niet te zien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjoo dat ziet er vet uit die Emrates bakkies :D

ik ben redelijk bezig geweest met de Airbus A380 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/7535-2/Brittish_AirWays_A380.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/7532-2/A380_BA_in_maiden_flight.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/7529-2/Brittish_AirWays_A380_2.jpg

die had ik geinstalleerd met de Abacus Airbus A380 Pack echt alle bedrijven die de A380 besteld hebben zitten daarbij, er zit zelfs een KLM A380 in die pack, maar ik weet niet zeker of dat die KLM gaat nemen hehe zal wel gaaf zijn :)

oh ja aankomst op Adelade International :) was om 02:47 AM :+
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/7538-2/A380_BA_Adelaide_South_Australia_after_landing.jpg

was van Schiphol naar Adelade , South Australia in 18 uur tijd :) Real Time natuurlijk ;)

Deze vlucht had ik nog gedaan op me oude Dual OpteronDP 244 setup met ASUS X800XT PE FSAA x6 AF x16 max settings.

Vandaag net een nieuwe bak gebouwd A64 X2 4200+, 2GB PC3200, X1900XTX SBA2 Plat. gelijk voorbereid voor FS 2006 / FS X :) ben benieuwd hoe die er uit gaat zien en wanneer die klaar is.

FSAA met HDR :9 heerlijk :) Ik hoop dat FS 2006 voor de zomer uit komt hehe can't wait for that!

deze vlieg ik vaak op me Laptoppie Reso 1280 x 800 x32 FSAA x4 AF x8 High settings. graka MR9800 aka M18. :+
de GAF N22B Nomad van de Australian Royal Flying Doctor Service, die kist is van de bekende TV serie "The Flying Doctors" en die vliegt echt heerlijk!

Op weg naar Kristiansund Airport , vlucht was Rotterdam Zestienhoven naar Kristiansund Airport Noorwegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/12915-1/Norge+RFDS+Nomad.jpg

Op Kristiansund Airport te Noorwegen hehe oke niet Aussie dit keer.
Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.ch/gallery/d/12912-1/Kristiansund+RFDS+Nomad.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de GAF N22B Nomad van de Australian Royal Flying Doctor Service, die kist is van de bekende TV serie "The Flying Doctors" en die vliegt echt heerlijk!
Victor Charlie Charlie calling Mike Sierra Foxtrot :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Ik heb nog steeds last van mijn panel state bug bij de PMDG 737NG

Ik wil gewoon dat ik met de motoren al draaiende opstart op de baan. Dus geen cold en dark zeg maar. Soms werkt het soms niet... Ik heb namelijk vaak het probleem dat alles wel draait, maar als ik vervolgens naar mij overhead kijk zijn bijna alle switches op off. (o.a. APU, fuel pumps electrical enz...) ik heb geen zin om telkens weer een cold en dark startup te doen, vooral niet als ik even "snel wil vliegen" om iets te testen ofzo. Nu heb ik al eens de panel state opgeslagen in het PMDG menu na een cold en dark, maar niks helpt. Ook in het menu is aangegeven dat ik GEEN cold en dark wil hebben. Ik moet maar gewoon geluk hebben dat het goed gaat, zo niet dat moet ik wel een cold en dark startup.

Bij de PMDG 744 heb ik dit probleem helemaal niet. Van de 737 heb ik de laatste updates geinstalleerd. Ook heb ik eens geprobeerd om een default fs2004 737 te pakken en alle avionics uit en aan te doen en daarna als default flight opslaan, maar ook dit werk niet.

iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door jos_zwa op 12-04-2006 11:54 ]

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ehm, de 737 kan geen panelstates opslaan. Tenminste niet toen ik ermee vloog. Waarschijnlijk probeer je via een 747 optie een panelstate op te slaan ;).

[ Voor 33% gewijzigd door DutchCommando op 12-04-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

DutchCommando schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:06:
Ehm, de 737 kan geen panelstates opslaan. Tenminste niet toen ik ermee vloog. Waarschijnlijk probeer je via een 747 optie een panelstate op te slaan ;).
ow oke, maar dan nog moet ie toch gewoon met de motoren correct draaiend op te starten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

jos_zwa schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:49:
[...]

ow oke, maar dan nog moet ie toch gewoon met de motoren correct draaiend op te starten zijn?
Zoiets heb ik met de 767. Ik start FS2004, kies de 767, ga mijn FMC invoeren, vraag een pushback en dan gaan de motoren opeens uit. Kan ik de boel weer opnieuw starten en ben ik, natuurlijk, de hele FMC invoer kwijt :-(

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:42:
[...]

Victor Charlie Charlie calling Mike Sierra Foxtrot :D
haha ik ken het , heb zelf 11 jaar in Australia gewoond :)

Crieky Vic, it was rather hecktic out there mate ,, beer please, yer sure mate!

hehe The Flying Doctors is echt Hilarisch soms hehe, dus ik dacht van die Nomad moet toch te vindnen zijn :) en jahoor !!

hier kan je de Nomad set downloaden :+
http://www.fsimzone.com/n...nload&d_op=getit&lid=3667

Veel suc7 :7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:10
ff een vraagje hoop dat iemand mij kan helpen..

heb fs9 net weer opnieuw geinstaleerd plus level-d 767 alleen ik heb geen sid's en starts meer.

heb al hem al opnieuw geinstaleerd en die sids en stars update van navdate geinstaleerd maar heb nog geen sids en stars...

wie weet wat het kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Tai-Pan schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:42:
[...]

Zoiets heb ik met de 767. Ik start FS2004, kies de 767, ga mijn FMC invoeren, vraag een pushback en dan gaan de motoren opeens uit. Kan ik de boel weer opnieuw starten en ben ik, natuurlijk, de hele FMC invoer kwijt :-(
APU of GPU aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Remco Tr schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:36:

heb fs9 net weer opnieuw geinstaleerd plus level-d 767 alleen ik heb geen sid's en starts meer.

heb al hem al opnieuw geinstaleerd en die sids en stars update van navdate geinstaleerd maar heb nog geen sids en stars...

Heb je alles los in mapje navdata gezet?
Flightsim hoofdmap>Level-D Simulations oid> navdata alles daar los

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ground Power Established dus. Niet je Graphics Processing Unit ;).
Kiwiknaapje schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:52:
[...]

Heb je alles los in mapje navdata gezet?
Flightsim hoofdmap>Level-D Simulations oid> navdata alles daar los
Navdata levert nog altijd enkel een AIO procedures file. Dat is overigens geen probleem, de Level-D kan beide formaten aan.

[ Voor 51% gewijzigd door DutchCommando op 12-04-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
DutchCommando schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:36:
[...]

[...]

Navdata levert nog altijd enkel een AIO procedures file. Dat is overigens geen probleem, de Level-D kan beide formaten aan.
Als ik create flight doe en dan fly now dat de kist al draait moet ie het doen zo deed ik het altijd.

Ja alles is los in die map er zijn alleen nog 2 mapjes met backup en flightplan.

En heb het idee dat mn fmc ook niet helemaal smooth werkt... Had plan gemaakt drukte op activate maar gebeurde niks kon hem dus ook niet execute'en. (WERKT NU WEL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Plan ingevoerd in CO ROUTE en even op RTE pages gekeken of het goed ingeladen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Remco Tr schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:36:

msxml.msi ?

http://www.leveldsim.com/...m_posts.asp?TID=6909&PN=1

[ Voor 7% gewijzigd door Ensinker op 12-04-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Nee, die heeft niemand gezien... Sinds 1,5 jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft mooi he, vond het wel raar dat de Autoland Status Annunciator niet groen werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:56:
Blijft mooi he, vond het wel raar dat de Autoland Status Annunciator niet groen werd
Is weinig veranderd sinds vorig jaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Nou inderdaad Gilly. Ik verbaasde me er ook over dat de autoland 1,5 jaar geleden ook niet werkte met één engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Heb het een paar berichtjes hierboven ook gevraagd maar:
Als je het pakket van FrankO's AI installeerd, wordt de laadtijd van FS9 dan langer? Of maakt dit niet zo'n groot verschil bij jullie? Nu laadt fs9 vrij snel op, maar ben bang dat als ik het pakket installeer dat het dan zo tering lang gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ja, dat zal behoorlijk wat langer duren. Dat is overigens met alle grote pakketten die altijd geladen worden in zo. Overigens was dat niet je vraag, zie:
paoloA schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:46:
Wat is naast FrankO's AI het beste alternatief voor AI in fs9? Ik merk dat als ik dat pakket van FrankO installeer mn fs9 super, maar dan ook echt super, traag opstart. Welke paketten gebruiken jullie en merken jullie dan ook snelheidsverlies bij het laden van fs9?

[ Voor 65% gewijzigd door DutchCommando op 12-04-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
paoloA schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:24:
Heb het een paar berichtjes hierboven ook gevraagd maar:
Als je het pakket van FrankO's AI installeerd, wordt de laadtijd van FS9 dan langer? Of maakt dit niet zo'n groot verschil bij jullie? Nu laadt fs9 vrij snel op, maar ben bang dat als ik het pakket installeer dat het dan zo tering lang gaat duren....
Ja, alle aircraft.cfg entry's worden doorgespit tijdens het opstarten van FS, hoe meer dit er zijn, hoe langer het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de mensen met een ATI videokaart die problemen hebben met frame rates in multiplayes games:

Issues Resolved in Catalyst® Software Suite 6.4
Flight Simulator 2004: A Century of Flight: The frames per second are no longer lowered when moving the mouse cursor over a chat window during a multiplayer game. Further details on this resolved issue can be found in topic number 737-21453

Klik hier voor het nieuwsbericht en de download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12
DutchCommando schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:36:
[...]

[...]

Ground Power Unit heet zo'n apparaat. Niet je GPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Gilly schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:42:
[...]

Ja, alle aircraft.cfg entry's worden doorgespit tijdens het opstarten van FS, hoe meer dit er zijn, hoe langer het duurt.
Gilly duurt het laden bij jou ook veel langer met Ultimate terrain europe? bij mij is het echt niet normaal. voor ik op de baan sta (of aan de gate :P ) moet ik gewoon minstens een minuut of 4 wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Nu online
jos_zwa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:01:
[...]

Gilly duurt het laden bij jou ook veel langer met Ultimate terrain europe? bij mij is het echt niet normaal. voor ik op de baan sta (of aan de gate :P ) moet ik gewoon minstens een minuut of 4 wachten...
Start Flight, get coffee, get airborne, what's the problem? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
rellehenk schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:20:
[...]

Ground Power Unit heet zo'n apparaat. Niet je GPE
Ja uiteraard. Alleen kan je niet zelf de GPU aanzetten, dat doen ze op de grond. Je kan wel zelf vragen of ze Ground Power willen Establishen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80 knots

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
?
DutchCommando schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:40:
[...]

Ja uiteraard. Alleen kan je niet zelf de GPU aanzetten, dat doen ze op de grond. Je kan wel zelf vragen of ze Ground Power willen Establishen ;).
Zal het vragen later of ze het willen Establishen (wat een woord)

[ Voor 56% gewijzigd door Floppie op 13-04-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Doe dat! :D.

Deo, wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

EDDB -> EHAM
Vliegtuug: PMDG 744

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aevertse/flight5/009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aevertse/flight5/012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aevertse/flight5/014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aevertse/flight5/015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/aevertse/flight5/020.jpg

Op de derde plaat kan je zien hoe ik m'n arrival vlieg.
Ik heb alleen naar de STAR-kaart van EHAM van "ATC DISCRETION ONLY" gekeken, en later kwam ik er achter dat je voor elke runway een meer gedetailleerde kaart hebt :+
Ik kwam aanvliegen van RKN, dus ik heb een REKKEN1A runway 06 approach gevlogen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
RKN
OSKUR
ARTIP
PAM
SPL
EH170 (heb ik geïmproviseerd want deze stond niet op de kaart, maar wel de route)
SOKSI
CHNB
etc

Het was alweer een tijdje geleden, dus het ging niet al te best. Vergeten af te remmen voor de final approach, speedbrakes aanzetten en dan even later afvragen waarom de APP autopilot het vliegtuig niet bestuurt :X
Dat werd dus weer een go-around. Ik ga weer wat meer oefenen :P En voortaan de arrival-kaart van de runway erbij pakken.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ik prefereer gewoon de normale vectors (mezelf vectoren dus) behalve tussen de standaard nighttime wanneer transitions verplicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap in die payware kisten echt nog niets van die radio, nou goed 'snappen', hoe de fuck kan je simpelweg ATC bereiken als je de juiste freq. hebt ingesteld?

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
bigchristiaan schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:23:
EDDB -> EHAM

Ik kwam aanvliegen van RKN, dus ik heb een REKKEN1A runway 06 approach gevlogen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
RKN
OSKUR
ARTIP
PAM
SPL
EH170 (heb ik geïmproviseerd want deze stond niet op de kaart, maar wel de route)
SOKSI
CHNB
etc
Normaler was geweest om na ARTIP dct SPL, SPL op crs ~220 achter je te laten voorbij CH op DME12/13 en dan rechts voor CH, ILS06.
Dat scheelt je een aantal nmetjes en zo gebeurd dat rl ook vanuit artip voor de 06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:57:
Ik snap in die payware kisten echt nog niets van die radio, nou goed 'snappen', hoe de fuck kan je simpelweg ATC bereiken als je de juiste freq. hebt ingesteld?

;(
De juiste knop indrukken die je ingesteld hebt in Squawkbox of één ieder ander online vlieg programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Gilly schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:17:
[...]

Normaler was geweest om na ARTIP dct SPL, SPL op crs ~220 achter je te laten voorbij CH op DME12/13 en dan rechts voor CH, ILS06.
Dat scheelt je een aantal nmetjes en zo gebeurd dat rl ook vanuit artip voor de 06.
Ik snap het nog niet helemaal :)

Volgens de kaart moet je:
ARTIP -> SPL -> CH -> 203° of 186° -> op 59° naar EH614 -> CH -> ILS runway 06
Dat betekent dat je op CH bijna een cirkeltje vliegt.

Ik heb dit geprobeert met de PMDG 744, maar het wilde echt niet lukken :( De FMC had er geen zin in, want hij maakte de route echt heel vreemd bij die CH. Daar kwam nog eens bij dat de heading hold ook niet meer werkte. Als ik een heading instelde, stopte hij het vliegtuig al met draaien 10° voordat de gewenste koers bereikt was :/

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Heel die procedure word echt niet/nauwelijks gevlogen hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom moet je ook handmatig gaan landen, is ook leuker 8) en is gewoon meer pro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Approach heeft natuurlijk geen drol te maken met de uiteindelijke landing. Handmatig een approach vliegen kan als daardoor de werkdruk niet te hoog wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoelde ik.

Ik beschouw zelf alles vanaf het td punt als landing hoewel dat niet de officiele term is.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ja ik heb em ook uiteindelijk vanaf SPL handmatig moeten vliegen. Dat lukte in principe redelijk, maar het zou beter gaan als ik van tevoren had geweten dat het handmatig moest :)
De glideslope kon weer automatisch, de touch-down kon weer handmatig. En wel veilig aan de grond gekregen :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar de flight-movies in opgeslagen worden? Net al gekeken maar kon het niet vinden, of kan je deze movies alleen bekijken in FS zelf? Tering, alweer zo laat, trusten dan maar!

O-)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Je kan ze idd alleen maar bekijken in FS2004 zelf. Ze zijn vast wel ergens opgeslagen, maar in ieder geval niet in avi of mpg formaat ofzo.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

bigchristiaan schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:23:
EDDB -> EHAM
Vliegtuug: PMDG 744

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Op de derde plaat kan je zien hoe ik m'n arrival vlieg.
Ik heb alleen naar de STAR-kaart van EHAM van "ATC DISCRETION ONLY" gekeken, en later kwam ik er achter dat je voor elke runway een meer gedetailleerde kaart hebt :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
RKN
OSKUR
ARTIP
PAM
SPL
SOKSI
CHNB
etc

Het was alweer een tijdje geleden, dus het ging niet al te best. Vergeten af te remmen voor de final approach, speedbrakes aanzetten en dan even later afvragen waarom de APP autopilot het vliegtuig niet bestuurt :X
Dat werd dus weer een go-around. Ik ga weer wat meer oefenen :P En voortaan de arrival-kaart van de runway erbij pakken.
Je hebt de wind in de rug tijdens het landen :P voortaan in deze situatie toch maar een andere baan kiezen. verder mooie pics :)

p.s. Wordt er in real life bij de 744 ook altijd niet met full flaps geland, maar 1tje terug? zodat je nog 1 flap stand als "reserve" over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen op St. Maarten gooit KLM de Flaps helemaal uit. Aangezien de landingsbaan niet zo groot is.
Verder is het meestal landen op Flaps @ 25.
Ook geeft de FMC meestal aan te landen op 25 of 30. Meestal gaan ze voor 25.
Waarom weet ik niet precies.

Damn mates .. ik begin echt weer FS2004 te missen.
Heb mijn Joystick verkocht: Logitech Extreme 3D Pro
Mis hem meteen en ook dit spel .. je raakt er zo verslaafd aan.
Ga straks dorp maar eens in kijken voor een gave joystick onder de 30 euro ..
Of ik koop gewoon weer dezelfde.

FS2004 en het hele clubbie hier ... ik mis jullie ;(

Edit:

Eventjes jullie mening over dit dingetje:
http://www.logitech.com/i...,CRID=2221,CONTENTID=6953

Hij heeft alles wat ik nodig heb .. en hij is maar 25 euro.
Kan ik toch leuk met Cessna en Beechcraft mee vliegen?

Edit::

Ik zag ook deze:
http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=460434
Deze leek me ook niet zo slecht. En is ook niet verkeerd of wel?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

De tweede heeft 1 programmeerbaar knopje meer en force feedback en 8-wegs rubberschakelaar om gemakkelijk rond je vliegtuig te kijken of in de cockpit. Ik zou voor de tweede gaan. Absoluut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24
Ik lees hier normaal alleen maar maar ik ben net begonnen en de eerste joystick is prima voor beginners. Ik heb hem 3 weken geleden aangeschaft voor 25euro bij de mediamarkt in Rotterdam. DOet wat hij moet doen, niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ook maar voor de 2e ga.
Ik vind dat knopjes waarmee je door je cockpit kan kijken wel handig.
Vooral als je met een Beechcraft vliegt.
Maar volgens mij kan dit ook met numpad ..

Maar heeft die van 25 euro ook een twist controle?
Want dat moet ik zeker wel hebben!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:01:
Toch ga ik voor de 2e ook.
Ik vind dat knopjes waarmee je door je cockpit kan kijken wel handig.
Vooral als je met een Beechcraft vliegt.
Maar volgens mij kan dit ook met numpad ..

Maar heeft die van 25 euro ook een twist controle?
Want dat moet ik zeker wel hebben!
Bedoel je daarmee dat hij om as kan draaien? Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik jah.
Dit vind ik uitermate handig .. vooral in een Beechcraft. Daarmee kijk ik altijd of ik wel horizontaal vlieg.

Ook is dit makkelijk bij het landen in crosswinds .. anders gaat et echt fout bij mij.
Dan word het toch wel de 2e denk ik ..
Hij kost dan wel iets meer .. maar dan heb je ook wel wat!

Zag ook wel wat spul van Saitek, maar dat ziet er zo cheap-ass uit. Gaat snel kapot denk ik ..

Edit: Daar komt dan ook nog eens verzendkosten bovenop van ongv 10 euro .. dus dan blijft die Logitech nog goedkoper.

Ga hem zo maar ff halen denk ik ..

*Tovert zijn oude papieren over de Beechcraft/737/747 weer boven ^^*

Edit: Heb em in huis .. en kreeg bij dezelfde winkel FS2004 voor 10 euro mee ^^

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Nu online
Gilly schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:17:
Gilly, is de meest normale route niet linksom ?
Dus ARTIP -> SPL -> SPL radial 255 outbound -> hdg150 for base - hdg090 to intercept -> RWY06 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
dat laatste komt mij iig bekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei .. wat is dat wennen zeg een Force Feedback Joystick.
In FS2004 lijkt het wel of hij uit de kogel is geschoten .. zo soepeltjes gaat dat.
Je moet echt heel precies zijn ...
Maar met die andere joystick moest ik echt enorm veel kracht zetten .. en dat is hier niet het geval.
Het gaat echt heel heel soepeltjes.
Is wel ff wennen!

Maar dat trillen geeft wel kicken gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
WHOEI, het boeit me geen aars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
NOOOB VRAAGJE HET SPIJT ME NU AL :P

Ik ben net begonne met lvl-d 767 ben al redelijk ervaren met de pmdg 737 maar toch onduidelijkheid over de fmc van de 767..

Als ik bij pref. met gross weight of zero fuel wil invoeren krijg ik INVALID ENTRY.

Ik heb echt al het mogelijke (naar mijn mening) wat ik kon vinden bij config manager ingevuld maar wil me niet lukken.

weet iemand waar je makelijk je gross weight kan zien of idee waarom dit niet werkt ??

mischien is heel simpel maar voor mij echt een irritatie minder.. 8)7

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Gross weight kan je bekijken bij aircraft > fuel and payload.
Stel je hebt 134533 kg GW dan vul je in:
134.5

Het getal is dus in ton met één decimaal achter de komma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus man .. laat mij toch lekker.
Als je het niet boeit reageer dan gewoon niet.
Misschien is er wel iemand die het boeit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Sleepie schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:14:
[...]

Gilly, is de meest normale route niet linksom ?
Dus ARTIP -> SPL -> SPL radial 255 outbound -> hdg150 for base - hdg090 to intercept -> RWY06 ?
Welke het meest gebruikt wordt weet ik niet. Ik ben zelf 3 keer vanaf ARTIP op 06 geland en dat ging alle drie keer zoals ik eerdere zei. En als PAX aan de rechter zijde zag je in de bochten verkeer voor en achter je dezelfde route vliegen. Vandaar dat ik hem even als voorbeeld gebruikte. Over de 255 radiaal kan natuurlijk ook, op Vatsim ligt het aan de controller, maar meestal over de 255 radiaal. Kan zijn dat het verkeer vanaf SUGOL of RIVER daar invloed op heeft ivm met kruisen, geen idee.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:19:
[...]
Weet iemand hoe je een poll aan kan maken??
Remco Tr schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:00:
Als ik bij pref. met gross weight of zero fuel wil invoeren krijg ik INVALID ENTRY.

Ik heb echt al het mogelijke (naar mijn mening) wat ik kon vinden bij config manager ingevuld maar wil me niet lukken.

weet iemand waar je makelijk je gross weight kan zien of idee waarom dit niet werkt ??

mischien is heel simpel maar voor mij echt een irritatie minder.. 8)7

thnx
Hier kun je je actuele load zien \Flight Simulator 9\Aircraft\LVLD_B763\767LoadSheet.txt

Je moet ff LBS vs Metric in de gaten houden, denk ik.

[ Voor 45% gewijzigd door Ensinker op 14-04-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:19:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Remco, let ook dat je niet met 100% fuel begint. Wanneer je dit doet ga je over je MAX Zero Fuel Weight heen en dan krijg je ook altijd een invalid entry. Probeer dus eens met minder fuel :)

@ Extreme Pro, Dutchcommando. Verziek het topic nou niet met dat geouwehoer.

[ Voor 18% gewijzigd door Floppie op 14-04-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
rellehenk schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:09:
Remco, let ook dat je niet met 100% fuel begint. Wanneer je dit doet ga je over je MAX Zero Fuel Weight heen en dan krijg je ook altijd een invalid entry. Probeer dus eens met minder fuel :)

@ Extreme Pro, Dutchcommando. Verziek het topic nou niet met dat geouwehoer.
Dat was het probleem

Ik had bij Config manager een setup gemaakt voor cargo en passagers maar die setup gaf bij fs aan dat hij te zwaar was.Raar dat je dat niet ziet bij config manager...

Heb net mn eerste vlucht gehad naar charles de gaule ging opzich lekker alleen de decent hoogtes van fmc waren ''te hoog'' zodat ik hem overnieuw moest doen...

maarja leuk kistje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ok rellehenk .. maar ik word gewoon pissig als iemand gelijk zo begint ..

Hier eventjes een klein vluchtje van Schiphol naar Valkenburg Navy. Ik weet dat dit in het echt niet mag .. maar deed het ff om mijn Joystick te testen.

De approach:
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/3729/valkenburg014fd.th.jpg
Ging erg lekker .. zat netjes gelijnt met de ILS.

Nog een keer:
Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/9998/valkenburg026bp.th.jpg
Beetje last van de wind.

Vlak voor touchdown:
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/9025/valkenburg034ig.th.jpg

En hier aan de grond:
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3636/valkenburg048ff.th.jpg

Gaat best lekker met die nieuwe Joystick.
Straks nog maar eens een keertje doen, en dan op Soestenberg landen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd eindelijk weer tijd gevonden om FS op te pakken. Goed om te zien dat er nog een aantal diehards zijn uit de tijd dat we wekelijks een nieuw topic moesten openen!! :-)

Ik heb een vraagje. Ik heb alles weer geinstalleerd en ook de PMDG 747 (niet de F- versie). Ik start FS op, geef aan dat ik met de KLM 747 wil vliegen en vertrek vanaf EHAM. Nu start ik, sta ik keurig bij de gate. Alles lijkt ok, maar na een halve minuut ongeveer vallen mijn 3 schermen uit. TCAS enz.... Iemand enig idee hoe dit kan? Het is erg lastig om te vliegen als deze schermen zwart zijn... ;-)

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook zijn dat je hem gedownload hebt.
Dan gaan je panels meestal na een halve minuut uit.
Hiermee kan ik je helaas niet helpen ... anders krijg ik weer een ban een me broek .. :P

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop of je battery gewoon leeg geraakt is.

Heb je je ground power on?
Of je APU gestart?

Dan krijg je middels die gewoon je power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:26:
Na lange tijd eindelijk weer tijd gevonden om FS op te pakken. Goed om te zien dat er nog een aantal diehards zijn uit de tijd dat we wekelijks een nieuw topic moesten openen!! :-)

Ik heb een vraagje. Ik heb alles weer geinstalleerd en ook de PMDG 747 (niet de F- versie). Ik start FS op, geef aan dat ik met de KLM 747 wil vliegen en vertrek vanaf EHAM. Nu start ik, sta ik keurig bij de gate. Alles lijkt ok, maar na een halve minuut ongeveer vallen mijn 3 schermen uit. TCAS enz.... Iemand enig idee hoe dit kan? Het is erg lastig om te vliegen als deze schermen zwart zijn... ;-)

Alvast bedankt!!
Heb je de PMDG echt gekocht? Zo ja, installeer de PMDG opnieuw. Zo niet, ga hem kopen of ga beter zoeken naar een crack.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:44:
[...]

Heb je de PMDG echt gekocht? Zo ja, installeer de PMDG opnieuw. Zo niet, ga hem kopen of ga beter zoeken naar een crack.
Ik heb hem gewoon op de legale manier...... En hoevaak moet je iets opnieuw installeren? 3x eerder heeft niet geholpen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.