[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08
Mwah het is redelijk speelbaar, wel zeer jammer dat er een glitch is die de titan
weer naar volle sterkte brengt. Zo duurt soms een ronde wel meer dan een uur.
Ik heb nou ook dat cloak dingetje. Zeer handig om achter vijandelijke tanks te komen en een paar
stickybombs te planten >:)

[ Voor 28% gewijzigd door woutertje op 09-09-2006 20:08 . Reden: Wat toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:43
woutertje schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:07:
Mwah het is redelijk speelbaar, wel zeer jammer dat er een glitch is die de titan
weer naar volle sterkte brengt. Zo duurt soms een ronde wel meer dan een uur.
Ik heb nou ook dat cloak dingetje. Zeer handig om achter vijandelijke tanks te komen en een paar
stickybombs te planten >:)
Ja ik vind de unlocks in 2142 wel beter als die uit BF2 je kunt ook een soort van mobiel shield unlocken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch een eigen soldaat samenstellen door verschillende unlocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Juggernaut schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:31:
[...]

Dat zag ik ook al maar d'r staat wel updated en een wijzigingsdatum van vandaag bij @ fileplanet.com

Ik sta nu al te wachten op m'n download. Zal toch echt wel een nieuwe zijn :)
ik snap t ook niet. De filesize en naam is na downloaden precies hetzelfde als de vorige :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dan maar wachten op de demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Help!!!! schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:59:
[...]

ik snap t ook niet. De filesize en naam is na downloaden precies hetzelfde als de vorige :?
Er is helemaal niets nieuws het is gewoon de 2e beta client !! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Mwah, best leuk om een keertje BF2142 te spelen. Hopelijk maken ze de boel wel wat stabieler in de final build. Ik heb met flinke regelmaat dat de server er gewoon uit floept ( a la bf2 v1.3 patch) of dat het spel crasht als de titan wordt vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 22:49
Voor de mensen die geen key konden krijgen:
Op www.bf2142.eu geven we er een aantal weg, misschien zijn er geintresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De taunt die beschikbaar is in BF2 (veterans program 2142) werd reeds in de 1.4 geïntegreerd. Het gaat om drie soorten 'hehehe' lachjes die je kan activeren als je naar een dode enemy wijst en 'spot' kiest ... Voorwaarde zou zijn dat je BF2142 (of de beta ?) geïnstalleerd hebt ...

De taunts vind je in de BF2 dir mods/bf2/ => common_client bestand openen, map 'sounds' openen en dan naar beneden scrollen ... drie ogg-files 'taunt1', 'taunt2', 'taunt3', ...

Kan iemand de werking hiervan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:29:
De taunt die beschikbaar is in BF2 (veterans program 2142) werd reeds in de 1.4 geïntegreerd. Het gaat om drie soorten 'hehehe' lachjes die je kan activeren als je naar een dode enemy wijst en 'spot' kiest ... Voorwaarde zou zijn dat je BF2142 (of de beta ?) geïnstalleerd hebt ...

De taunts vind je in de BF2 dir mods/bf2/ => common_client bestand openen, map 'sounds' openen en dan naar beneden scrollen ... drie ogg-files 'taunt1', 'taunt2', 'taunt3', ...

Kan iemand de werking hiervan bevestigen ?
Klopt inderdaad, hij zegt niks, je hoort gewoon lachen (op 3 manieren)
hehehe, héhéhé en hahaha :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2 kun je nu pre-orderen bij www.gcshop.nl . Je bent dan inclusief verzendkosten 40,50 kwijt, en hebt hem een dag eerder voordat 'ie in de winkels ligt! Absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:42:
BF2 kun je nu pre-orderen bij www.gcshop.nl . Je bent dan inclusief verzendkosten 40,50 kwijt, en hebt hem een dag eerder voordat 'ie in de winkels ligt! Absolute aanrader!
BF2 ligt anders al lang in de winkel hoor :p
Kneem aan dat je BF2142 bedoelt O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Str1ngS op 10-09-2006 16:33 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Als ik 'm zou kopen, wat ik hoogstwaarschijnlijk niet ga doen, dan zou ik hem eerder kopen waar ie het goedkoopst is! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:27
Nadat ik mijn computer weer eens opnieuw heb geinstalleerd kan ik mijn battlefield 2142 niet meer activeren :(

Iemand een idee of je maar een beperkt aantal keer met je beta key kan activeren? Of komt er heel binnenkort een nieuwe Beta of RC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrOnT242 schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:05:
Nadat ik mijn computer weer eens opnieuw heb geinstalleerd kan ik mijn battlefield 2142 niet meer activeren :(

Iemand een idee of je maar een beperkt aantal keer met je beta key kan activeren? Of komt er heel binnenkort een nieuwe Beta of RC ?
Lees de thread nou eens..

Je kan één key slechts één maal activeren. Daarna kan je dus niet meer diezelfde key gebruiken voor een reinstall!

Er zouden geruchten zijn over een Beta 3, maar deze zou ik met een flinke korrel zout nemen getuige het feit dat er nog helemaal _niets_ officieels over is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:08:
[...]

Lees de thread nou eens..

Je kan één key slechts één maal activeren. Daarna kan je dus niet meer diezelfde key gebruiken voor een reinstall!

Er zouden geruchten zijn over een Beta 3, maar deze zou ik met een flinke korrel zout nemen getuige het feit dat er nog helemaal _niets_ officieels over is uitgekomen.
Nou denk dat als ze een beta 3 zouden willen releasen dan hadden ze dat wel gedaan tijdens de uitdeling van de laatste 10.000 keys van afgelopen weekend. Voor zover ik weet duurt die beta maar tot 12-09. Maar een Beta 3 client zou idd erg welkom zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Oeps daar ging iets fout :+

[ Voor 91% gewijzigd door Bart1983 op 11-09-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Beta 3 komt er niet heur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
En waarom ben je daar zo zeker van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

3ddie schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:06:
[...]

En waarom ben je daar zo zeker van?
Omdat er geen beta servers meer zijn om op te spelen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:27
DaMorpheus schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:56:
[...]

Komt de demo er een dezer dagen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miliomiliano
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 08:16
Ja ik denk het wel, wellicht (en dan zeg ik wellicht), komt er morgen een demo gezien de beta dan stopt.

Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
[...]

Zijn jullie i3d BF2142 beta servers allemaal offline? Ik dacht dat de beta t/m de 12 door ging :'( . Dacht vannavond nog even lekker een potje te kunnen spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
[...]

Ik zag een paar uurtjes terug nog gewoon ±180 servers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

3ddie schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:40:
[...]

Ik zag een paar uurtjes terug nog gewoon ±180 servers :?
Er zijn gewoon duidelijke afspraken waaraan wij moeten gehoorzamen in de betafase, een daarvan is servers online zetten op een bepaald tijdstip/dag en diezelfde servers offline halen op een bepaalde dag.

Die afspraken gelden voor iedereen, alleen houden sommige mensen blijkbaar van spelen met vuur -O-

Lullig voor de mensen die je vanochtend hun key hebt gestuurd _O- :P

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 11-09-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Mijn key is nog ongebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Nou dan kun je die nog steeds gebruiken want er zijn nog zat servers waarop je kan spelen. Zelfd i3d heeft gewoon nog server online !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
DaMorpheus schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:10:
[...]

Lullig voor de mensen die je vanochtend hun key hebt gestuurd _O- :P
Ik weet het, maarja we hebben een 5 mensen blijgemaakt die nog een paar dagen kunnen spelen, we waren idd ietswat laat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:24
Ga je hem nog gebruiken? Zo nee; zou je hem aan mij willen afstaan?

Maak je me heel blij mee :)

waarom: wil gewoon de totale game eens meemaken online. Dit zodat ik er een goed beeld bij krijg en ik niet een miskoop ga doen als het spel uit is.

[ Voor 29% gewijzigd door Jorn1986 op 11-09-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
sjaakhaar schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:43:
[...]

Ga je hem nog gebruiken? Zo nee; zou je hem aan mij willen afstaan?

Maak je me heel blij mee :)

waarom: wil gewoon de totale game eens meemaken online. Dit zodat ik er een goed beeld bij krijg en ik niet een miskoop ga doen als het spel uit is.
Van mij wel hoor, geef maar een mail/msn/fax/postduif en je krijgt hem.
Ik ben toch niet van de sci-fi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
ik denk dat het geen zin heeft, want de beta fase is al afgelopen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

FrOnT242 schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:05:
[...]

Komt de demo er een dezer dagen aan?
de demo zal niets verders zijn dan een opgepoetste beta.. Denk maar niet dat EA ons verblijd met een conquest mode. We zullen nog steeds naar die titan moeten kijken

• Jorn1986
Mr. Bondt schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:48:
[...]

Van mij wel hoor, geef maar een mail/msn/fax/postduif en je krijgt hem.
Ik ben toch niet van de sci-fi :P
mailtje verstuurd...

Verwijderd

Heeft toch geen zin want de BETA is afgesloten, je kan het spel niet eens meer opstarten, krijgt meteen de melding dat je registratie verlopen is!

• Jorn1986
damn... dat is jammer :(

Is er geen mogelijkheid d.m.v. een ''tweak'' ofzo om het spel in single player even te bekijken?

Verwijderd

Kan ik hier een vraag stellen over BT2: SF?

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik denk dat je je vraag beter kunt stellen in de BF2 - Patch 1.4 topic.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Verwijderd

sjaakhaar schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:14:
damn... dat is jammer :(

Is er geen mogelijkheid d.m.v. een ''tweak'' ofzo om het spel in single player even te bekijken?
Ik heb iig nog geen mogelijkheid kunnen ontdekken!

Verwijderd

Nee ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 14-09-2006 14:56 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

je zit in het verkeerde forum Spielerij - Problemen & Vragen

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:01
EDIT: Spuit 11

[ Voor 94% gewijzigd door Arjan90 op 14-09-2006 14:36 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:30
weer een nieuwe battlefield :)

was net begonnen aan bf2 ( jah ik had geen genoeg geld om te kopen ) komt er weer een nieuwe uit :)

ik vind die liedje altijd leuk ( loading screen )
en volgens de trailer komt het erin :P

k wacht netjes af op demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De eerste Battlefield die ik niet zal kopen denk ik: een hele prestatie van EA. Na de BF-2 en expansion teleurstellingen heb ik de BF serie opgegeven totdat er iets komt dat me echt aanspreekt. De hele mech warrior setting doet dat namelijk niet. Het komt veel TE nep over, te kinderlijk bijna. Hiernaast vind ik dat BF2142 te weinig vernieuwing brengt. Net als BF-Vietnam hadden ze 2142 imho beter uit kunnen brengen als expansion / official mod.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:32:
De eerste Battlefield die ik niet zal kopen denk ik: een hele prestatie van EA. Na de BF-2 en expansion teleurstellingen heb ik de BF serie opgegeven totdat er iets komt dat me echt aanspreekt. De hele mech warrior setting doet dat namelijk niet. Het komt veel TE nep over, te kinderlijk bijna. Hiernaast vind ik dat BF2142 te weinig vernieuwing brengt. Net als BF-Vietnam hadden ze 2142 imho beter uit kunnen brengen als expansion / official mod.
Wat moeten ze dan doen volgens jou? Geen Battlefield meer uitbrengen? Of een BF:Middle Ages oid? Als ze inovatief willen blijven in de Battlefield serie zal er toch wat vernieuwing moeten komen niet continu uitbreidingen op de huidge Battlefield, want daar wordt je ook niet goed van...

Ik ga 'm iig wel kopen, titan mode lijkt mij echt geweldig! Ik wacht dan ook met smart op de demo 8)7

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:27:
[...]

Wat moeten ze dan doen volgens jou? Geen Battlefield meer uitbrengen? Of een BF:Middle Ages oid? Als ze inovatief willen blijven in de Battlefield serie zal er toch wat vernieuwing moeten komen niet continu uitbreidingen op de huidge Battlefield, want daar wordt je ook niet goed van...

Ik ga 'm iig wel kopen, titan mode lijkt mij echt geweldig! Ik wacht dan ook met smart op de demo 8)7
Deze battlefield spreekt mij ook wel aan. Ik wacht dan ook op de demo maar mijn geduld raakt op. Ik wil het spel toch wel een week of 2 voor de release kunnen spelen om te kijken of het wat is. Is er al meer nieuws over de demo? Kan er in deze thread weinig over vinden (qua info) en ook op internet wordt er niet veel over gezegd.

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:27:
[...]

Volgens mij moeten ze gewoon met iets nieuws komen, niet de zoveelste fps met alleen een andere skin. Wat brengt BF2142 nu voor nieuws boven BF-2? Het is bijzonder weinig terwijl er toch best veel vragen uit de user community zijn gekomen.

Op de een of andere manier heb ik ook het idee dat niet erg veel mensen warm lopen voor het mech theme. Om mij heen hoor ik eigenlijk alleen maar afwijzende woorden.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 20-09-2006 12:12 ]

• Bart1983
Bor de Wollef schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:11:
[...]

Volgens mij moeten ze gewoon met iets nieuws komen, niet de zoveelste fps met alleen een andere skin. Wat brengt BF2142 nu voor nieuws boven BF-2? Het is bijzonder weinig terwijl er toch best veel vragen uit de user community zijn gekomen.

Op de een of andere manier heb ik ook het idee dat niet erg veel mensen warm lopen voor het mech theme. Om mij heen hoor ik eigenlijk alleen maar afwijzende woorden.
Nou ik kijk wel uit naar deze game. Ik vind het Scifi tintje gewoon altijd erg leuk! Nu hebben ze al de Wereld oorlog gehad. Het vietnam thema. De hedendaagse oorlogs voering en de toekomst. Het wordt hierna tijd om eens een heel stuk terug te gaan. Iets als indianen tegen de cowboys ofzo _/-\o_ Dat we dan forts hebben en indiannen campen met paard en wagen als vervoersmiddel enzo >:)

Of misschien gaan ze wel iets maken in de romeinse stijl. Zou ik ook wel grappig vinden :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 20-09-2006 22:26 ]

Verwijderd

Bart1983 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:18:
[...]

Nou ik kijk wel uit naar deze game. Ik vind het Scifi tintje gewoon altijd erg leuk! Nu hebben ze al de Wereld oorlog gehad. Het vietnam thema. De hedendaagse oorlogs voering en de toekomst. Het wordt hierna tijd om eens een heel stuk terug te gaan. Iets als indianen tegen de cowboys ofzo _/-\o_ Dat we dan forts hebben en indiannen campen met paard en wagen als vervoersmiddel enzo >:)

Of misschien gaan ze wel iets maken in de romeinse steil. Zou ik ook wel grappig vinden :+
LOL _/-\o_

Met paard en wagen, ja dat zou wat zijn. Misschien is het verstandiger om na BF2142 en BF Bad Company de Battlefield serie af te sluiten, voordat ze flut games gaan uitbrengen onder de naam Battlefield... 8)7

• Jorn1986
net zo lang tot ze alle tijden wel gehad hebben en ze genoeg uitgezuigd hebben.... nee; ik denk dat een beginnend sterretje gestopt moet worden. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:34:
[...]

LOL _/-\o_

Met paard en wagen, ja dat zou wat zijn. Misschien is het verstandiger om na BF2142 en BF Bad Company de Battlefield serie af te sluiten, voordat ze flut games gaan uitbrengen onder de naam Battlefield... 8)7
hebben ze gedaan battlefield 2 version 1.4

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:34:
[...]

LOL _/-\o_

ik vind dat ze battlefield 1942 opnieuw moeten maken maar met een next gen engine :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gamecafe 'The Game Syndicate' in DenHaag zal komende vrijdag 6 oktober de launch van Battlefield 2142 hosten! Vanaf half drie mag de gamepers Battlefield 2142 gaan spelen, vanaf 18:00 mag iedereen tegen betaling van 3,00 euro per uur zich ook op Battlefield 2142 storten!

Overdags is de zaal exclusief ingericht om de pers van Nederland te ontvangen... 's avonds zal het domein voor gamers zijn....

Wil jij dit ook ervaren? Dan MOET je op 6 oktober 2006 om 18:00 uur voor de deur staan van TGS Scheveningen, om Battlefield 2142 voor het eerst uit te proberen in de eerste echte 2142 Battle Night.

Iedereen is welkom! en je betaalt gewoon 3 euro per uur. Maar.....wie het eerst komt, die het eerst gamed! En vol is vol, dus wees op tijd.

Uiteraard is battlefield2142.nl samen met de Trusted Partner van EA, i3d.nl, van de partij en zullen we diezelfde avond nog een uitgebreid verslag posten op deze website!

Meer informatie over het gamecafe vind je op tgs.eu
Bron: http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=412

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FireBladeX schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:50:
[...]

ik vind dat ze battlefield 1942 opnieuw moeten maken maar met een next gen engine :P :)
Helemaal mee eens. Imho het enige echt serieus goede deel uit de serie.

• 3ddie
*kickt het topic

Afbeeldingslocatie: http://www.bf2142.eu/Plaatjes/Nieuws/29-9/90757-BF2142_mobiliseringsoproep.jpg
Overdags is de zaal exclusief ingericht om de pers van Nederland te ontvangen... 's avonds zal het domein voor gamers zijn....

Wil jij dit ook ervaren? Dan MOET je op 6 oktober 2006 om 18:00 uur voor de deur staan van TGS Scheveningen, om Battlefield 2142 voor het eerst uit te proberen in de eerste echte 2142 Battle Night.

Iedereen is welkom! en je betaalt gewoon 3 euro per uur. Maar.....wie het eerst komt, die het eerst gamed! En vol is vol, dus wees op tijd
bron

Nog tweakers hier die gaan?

[ Voor 3% gewijzigd door 3ddie op 30-09-2006 00:07 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Was slechts 2 posts daarvoor ook al vermeld...
Even 't topic lezen voordat je post :)

Met een collega zal ik 's middags bij de vip/pers presentatie aanwezig zijn :)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:54:
[...]

Helemaal mee eens. Imho het enige echt serieus goede deel uit de serie.
Zelfs jij was lovend over POE2, dus Forgotten Hope2 zal de bovenstaande vraag (bf1942 in new engine) bedienen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

• Epitome
3ddie schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:04:
*kickt het topic
[afbeelding]
[...]
bron
Als je hem nou kon winnen, dan was het nog de moeite...

• Bor

Bor

Dat is gewoon een marketingsstunt waar je nog voor moet betalen ook. Lol, nee daar ga ik niet heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3ddie schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:04:
*kickt het topic

[afbeelding]

[...]

bron

Ondanks dat ik een uitnodiging heb gekregen ga ik niet vanwege andere
belangrijker bezigheden. voor de liefhebbers van het spel: Je kan het een week later ook gewoon in TGS Rotterdam spelen omdat het dan daar op de diverse game-computers is geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 00:19:
[...]

Ondanks dat ik een uitnodiging heb gekregen ga ik niet vanwege andere
belangrijker bezigheden. voor de liefhebbers van het spel: Je kan het een week later ook gewoon in TGS Rotterdam spelen omdat het dan daar op de diverse game-computers is geinstalleerd
Of gewoon 3 dagen wachten en het dan thuis spelen (demo komt zo te zien snel uit) :)

Zie: http://www.battlefield2142.nl/?id=415

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 03-10-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

iemand dit toevallig al gezien ? -> http://www.gamespot.com/p...142/news.html?sid=6159171

goed of slecht nieuws, beslis zelf maar.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

LyP0 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:09:
iemand dit toevallig al gezien ? -> http://www.gamespot.com/p...142/news.html?sid=6159171

goed of slecht nieuws, beslis zelf maar.
Is al een jaar bekend, enige nieuwe is dat de aandeelhouders formeel akkoord hebben gegeven enkele maanden terug en dat de 'fusie' tussen beide bedrijven vorige week juridisch een feit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 00:19: voor de liefhebbers van het spel: Je kan het een week later ook gewoon in TGS Rotterdam spelen omdat het dan daar op de diverse game-computers is geinstalleerd
Zoiets dacht ik ook hé : TGS = TGS dus in Rotterdam zullen ze het ook wel hebben z.s.m. :)

* nero355 daar weleens gamed ... alleen dat mengen van rokers en niet rokers is een beetje :r

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Demo komt eraan ;)

http://battlefield2142.ea...f/BF2142_News_100406.aspx

Battlefield 2142 Demo Incoming!

We would like to formally welcome you to the Battlefield 2142 Demo featuring the Sidi Power Plant Map! This Thursday (10/5/06) you can begin your exploration of the next step in the Battlefield World while battling with your friends in both our new Titan Game Mode and classic Conquest Game Mode. As a benefit to those players who have pre-ordered their copy of Battlefield 2142 from EA the demo will be available exclusively through the EA Downloader for the first 24 hours! Sign on and immerse yourself into the new Battlefield Experience and prepare for the next age of online Warfare!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm misschien ook nog goed nieuws voor de bf series:
http://bluesnews.com/cgi-...viewthread&threadid=71568
DICE Canada Closed [October 04, 2006, 09:15 am ET] - Viewing Comments
Following the completion of EA's acquisition of DICE (story) comes word from DICE Canada that their offices have been closed:

On the morning of Oct 2nd hours after EA finalized the buyout of DICE, it closed the Canadian subsidiary DICE Canada (Developers of BF: Vietnam and BF2: Special forces). There where 28 employees at the Canadian office.
tenminste als ze allemaal ontslagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:16:
hmm misschien ook nog goed nieuws voor de bf series:
http://bluesnews.com/cgi-...viewthread&threadid=71568

[...]

tenminste als ze allemaal ontslagen zijn.
Hoezo goed nieuws.
ik had liever gezien dat EA helemaal geen belang had in dice

dan zouden we ook waarschijnlijk niet met zulke bagger patches.
en voor een vernieuwde opvolgers verwacht ook niet veel van.
als je uit gaat van het EA beleid.

Maar we zien wel weer :9 erzijn genoeg andere goeie spelletjes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://www.battlefield2142.nl/?id=421

The BF2142 Demo has just been released!
Downloading though EA Downloader is really fast and takes approx. 40 minutes. Demo play is only unranked and feautures both Titan and Conquest mode. The graphics are great and the weapon effects fantastic! The soundeffects are a thrill!
Demo stability seems to be near perfect, no crashes, no CTDs!
The Demo starts with a training video explaining the Titan mode and how to destroy the enemy Titan.
This demo version of Battlefield 2142 has the following limited feature set:
- Multiplayer Mode:
Sidi Power Plant - max 48 players - Titan and Conquest game modes
- BFHQ:
Statistics, rankings and awards will not be recorded or awarded
- Single player
None
Demo servers are online, we'll see you on the Battlefield!

i3d.net BF2142 demo servers:
84.244.171.77 DEMO EA NL i3d.nl #1 Titan 48 slots
84.244.171.78 DEMO EA NL i3d.nl #2 Titan 48 slots
84.244.171.79 DEMO EA NL i3d.nl #3 Titan 48 slots
84.244.171.80 DEMO EA NL i3d.nl #4 Titan 48 slots
84.244.171.81 DEMO EA NL i3d.nl #5 Conquest 64 slots
84.244.171.82 DEMO EA NL i3d.nl #6 Conquest 64 slots
84.244.171.83 DEMO EA NL i3d.nl #7 Conquest 64 slots
84.244.171.84 DEMO EA NL i3d.nl #8 Conquest 64 slots

Bron: http://www.battlefield2142.nl/?id=421

wtf, samen met de x-fi geluidskaart echt fantastisch geluid _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 05-10-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Is er al een gelekte versie? Zo ja, is die ook gewoon speelbaar? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Epitome op 05-10-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu maar afwachten :X
hoe het gamers publiek de demo ontvangt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Epitome schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:00:
Is er al een gelekte versie? Zo ja, is die ook gewoon speelbaar? :?
Nee, dit is de officiele EA Downloader release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
DaMorpheus schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:12:
[...]

Nee, dit is de officiele EA Downloader release :)
Heb je ook een serial nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee, via de EA Downloader heb je nooit een serial voor een game nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
DaMorpheus schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:37:
Nee, via de EA Downloader heb je nooit een serial voor een game nodig :)
Ja, die Ea downloader zegt me helemaal niets. Maar geen serial betekend dus dat je hem dadelijk gewoon van een of andere torrent site kunt downloaden en spelen O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik wacht ook wel totdat er een torrent is, file is meer dan 1 GB. Torrent is dan toch wel makkelijker, kun je stoppen en resumen wanneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de demo alleen via de ea downloader verkijgen als je al eerder met een beta van 2142 heb meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:18:
Je kan de demo alleen via de ea downloader verkijgen als je al eerder met een beta van 2142 heb meegedaan.
Ok dat heb ik dus! Ik heb toen de beta en een serial gekregen via File Planet. Hoe kan ik die demo nou via die ea downloader downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb overigens de startpost ff updatet met o.a. instructievideo van de titanmode (voor wie het nog niet wist dat die bestond):
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2142/top.php?t=Demo+en+instructievideo+over+de+Titanmode

Demo download
vrijdag 6 oktober/zaterdag 7 oktober komt de demo beschikbaar voor het publiek.

Instructievideo Titan mode
Voor alle linkjes geldt dat het .MOV bestanden zijn (in de gezipte versies zit ook een .MOV bestand). Te bekijken met Quicktime player of quicktime alternative.
Duur video: 3m16s

Video met Nederlandse ondertiteling:
.MOV NL low quality - 13 MB
.ZIP NL low quality - 12 MB
.ZIP NL high quality - 129 MB

Video zonder ondertiteling (Engels gesproken):
.MOV UK low quality - 13 MB
.ZIP UK low quality - 12 MB
.ZIP UK high quality - 128 MB
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2142/bottom.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ ohh ze snijden alleen in hun eigen vingers..
niet iedereen zit op EA downloader te wachten, wacht wel lekker op goeie mirror

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Niets van Dribbeltje aantrekken, klopt geen zak van.

Het is heel simpel: je heb in de eerste 24 uur toegang tot de demo als je de game via EA Downloader hebt gepre-orderd.

Is al tienmaal verteld, staat ook zeer duidelijk op de EA website (http://www.battlefield2142.com). Vraag me toch af hoe men aan die verzinsels komt?
De beta heeft *niets* te maken met de demo.
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

_/-\o_ ohh ze snijden alleen in hun eigen vingers..
niet iedereen zit op EA downloader te wachten, wacht wel lekker op goeie mirror
Je denkt nog altijd dat alles van EA slecht is?
Think again, demo downloaden via de EA downloader gaat met volledige snelheid van jouw internetverbinding. Trek hem op kantoor met 20 mbit weg, op een server haal ik een paar honderd mbit. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Stewie! op 05-10-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Beetje off topic:

Ik startte net de EA Downloader even op om te kijken of ie nog iets nieuws had. Bijvoorbeeld al de 2142 demo... ;) Maar ik begrijp net dat ik nog even moet wachten.

Zie ik daar wel als download beschikbaar: {LSR} van 3.2 GB??? Ik klik op downloaden (ff checken): "Accountserver unavaible".....

Heeft iemand anders dit ook en weet iemand wat {LSR} is? Googlen levert niets op...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:20:

[...]

Je denkt nog altijd dat alles van EA slecht is?
Think again, demo downloaden via de EA downloader gaat met volledige snelheid van jouw internetverbinding. Trek hem op kantoor met 20 mbit weg, op een server haal ik een paar honderd mbit. :)
Nee dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Demo is niet slecht, in ieder geval een stuk beter dan de beta! :)

De voertuigen zijn echter erg makkelijk te besturen, te arcade hoe je met je walker rondstampt.
Het knifen blijft leuk, vooral omdat je meteen de dogtags krijgt van je tegenstander.

Als je het schild van de titan van de tegenstander neer hebt en je geraakt aan boord dan moet je een aantal consoles vernietigen, dit gaat met een paar man erg vlug en je hebt ze ook snel allemaal.
Dan nog een kwestie van de core vernietigen en je hebt de ronde gewonnen.

Maar de gameplay van Battlefield 2 blijft toch supirieur aan 2142, daarin is het soms echt zweten als je vlag probeert over te nemen. Met 2142 pak je als je dood bent gewoon een andere missle silo.

Het hele Arabische, Chinese en Amerikaanse leger met wapens van vandaag de dag spreekt me meer aan dan de futuristische setting met Britten tegen Russen. Het voelt allemaal net even te nep aan als je je rocketlauncher afschiet, waar je bij Battlefield 2 echt een gevoel krijgt iets te raken, mis ik dat in 2142.

Nu zit er maar één map in de demo, gelukkig een andere dan in de beta. En het is geen slechte map, maar er zijn geen huizen of gebouwen waar je in kunt. De enige echte close combat in een afgesloten ruimte is in de Titan.

Ik denk dat veel mensen, net als ik, het urban warfare met veel close combat meer aanspreekt dan uitgestrekte vlaktes die helemaal kapot zijn gebombardeerd. Hopelijk blijft er wel support voor Battlefield 2 en komen daar nog heel wat mooie mods voor uit, want de opvolger is lang niet zo indrukwekkend als Battlefield 2 dat was toen deze uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

This na 00.00u >:)

Iemand al ergens de demo gespot voor het "gewone volk" ?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:12:

Yep, al een tijdje >:) http://isohunt.com/download/14184199/bf2142_demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
bosaap22 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:12:

Vanaf 18:30 kon je hem al vinden op de meest bekende torrentsite. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
toch lijkt me de game wel tof, hij hoort in ieder geval thuis in mn rijtje BF games :) ik heb op dit moment mn game PC niet compleet (videokaart is onderweg) maar hopelijk kan ik van het weekend de demo ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Yeah idd.. en maar w8'en :D hier met die download links!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
Epitome schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:16:
[...]
Vanaf 18:30 kon je hem al vinden op de meest bekende torrentsite. :z
ik had een torrent maar die gaf een error bij het opstarten van het spel :(

dan maar op morgen w8en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ja en voor ik die 1 gig binnen heb over bittorrent met 50kb/s dan is het beter op een sneller link te wachten/zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door H3llSiNG op 06-10-2006 00:34 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Net even een paar potjes gespeeld.

Ik vindt hem persoonlijk tegen vallen, vooral door de zoppige manier van lopen en hoe de de tanks rijden/hoveren.
het is net of je met een paar biertjes teveel op zit te gamen.

Dit is niet mijn favorite manier van spelen, heb daarom ook mijn pre-order geannuleerd.
Blijf wel BF2 spelen en wacht op ET-QW.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik denk dat QW niet veel anders zou zijn, vast wel weer halo like besturing (hobbelig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
de beta was goed, ben benieuwd naar de demo!

Of ik het spel ga kopen, geen id :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
fast-server schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 01:02:
Net even een paar potjes gespeeld.

Ik vindt hem persoonlijk tegen vallen, vooral door de zoppige manier van lopen en hoe de de tanks rijden/hoveren.
het is net of je met een paar biertjes teveel op zit te gamen.
Helemaal mee eens. In het begin had ik het idee dat het aan mijn systeem lag dat alles zo "raar" aanvoelde, maar fraps gaf een zeer stabiele framerate weer dus dat was het niet. Ik ben er nog niet kapot van. Ik hoop dat de upgrades wel wat meer plezier in het spel brengen, want met de standaard wapens vind ik het nog niet heel bijzonder. Ik mis vooral de simpele granaat in de demo.

Misschien moet ik nog wat wennen eerst. En misschien ook het vermelden waard. Bij mij vreet de demo van 2142 aanzienlijk meer geheugen dan BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

De demo heeft kompleet geen unlocks, dit is een heel belangrijk deel in bf2142. Daarom bv ook geen granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de demo van eadownloader gepakt.
Helaas geeft hij bij mij ook een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt hier tot nu toe allemaal heel vies tegen. Eerst ben in mijn Controls aan het wijziggen, verlies is connectie met de EA Account server, alle settings weg, opnieuw instellen. Vervolgens join in een game, met een "groene latency", zit in op een server in Taiwan met een ping van 350-400. De ronde is afgelopen, de helft van de scores worden niet eens weergegeven, werkt allemaal nog niet blijkbaar. Dus volgende ronde wil ik zien wat er gebeurd, baf...crash to desktop. Dit spel is geen demo, geen gold, dit is nog geen beta waard.

Daarnaast zit er nog niet eens 1280x1024 support in, dus dat zal weer tweaken worden. 1280x960 op een TFT is echt geen doen.

Helaas heb ik mijn pre-order al staan, zonde geld, dit spel zal voor de komende 18 patches de kast niet uitkomen vermoed ik. Ik had dit niet zo slecht verwacht om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat ze na de beta toch wel vooruit waren gegaan...te naief geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
tweaken naar 1280*1024 doet ie ook al niet
spel start simpelweg niet op als je de video.con aanpast...

btw.. hoe kom ik in hemelsnaam op mn eigen titan :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:30:
Het valt hier tot nu toe allemaal heel vies tegen. Eerst ben in mijn Controls aan het wijziggen, verlies is connectie met de EA Account server, alle settings weg, opnieuw instellen. Vervolgens join in een game, met een "groene latency", zit in op een server in Taiwan met een ping van 350-400. De ronde is afgelopen, de helft van de scores worden niet eens weergegeven, werkt allemaal nog niet blijkbaar. Dus volgende ronde wil ik zien wat er gebeurd, baf...crash to desktop. Dit spel is geen demo, geen gold, dit is nog geen beta waard.

Daarnaast zit er nog niet eens 1280x1024 support in, dus dat zal weer tweaken worden. 1280x960 op een TFT is echt geen doen.

Helaas heb ik mijn pre-order al staan, zonde geld, dit spel zal voor de komende 18 patches de kast niet uitkomen vermoed ik. Ik had dit niet zo slecht verwacht om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat ze na de beta toch wel vooruit waren gegaan...te naief geweest.
Volgensmij speelde jij BF1942 ook al dus moet je nu toch wel weten hoe EA is. :P
Die preorder kan je normaal gesproken gewoon cancellen toch?

Ik vindt het echt een blamage voor EA, 's werelds grootste (iig 1vd grootste) publisher, dat ze een Demo dat niet veel meer is dan een facelift van een spel dat al bijna anderhalf jaar op de markt is zo brak neerzetten.
Ze bekijken het maar, ik blijf BF2 spelen en kijk uit naar een ander squadbased warfare spel van een publisher die zijn klanten wel hoog heeft zitten. :w

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Demo is inmiddels ook al te vinden via http links.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.