[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ugh.. de game hapert hier als de tering als ik de titan op kom, iemand anders hier problemen mee? of ben ik echt de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmh ik vind de demo van BF2142 eigenlijk best wel aardig, viel me zelfs mee.... ;)
Toch ga ik hem denk ik niet kopen, het concept BF wordt naar mijn idee een beetje teveel uitgemolken, echt vernieuwend is het niet (ik heb alle orginele BF varianten hier liggen: netjes gekocht).

BF2142 lijkt mij een aardige mod van BF2, misschien best wel wat geld waard maar zeker geen 40 of 50 euri's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Thrills33ka schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:11:

ik wacht het wel even af hoe de reacties erop zijn, maar de beta was in ieder geval weinig bijzonders...
Enige leuke van de beta is dat er een grote bug in het spel zat waardoor de titan niet ontplofte maar gewoon weer 100% sterkte kreeg. ;)

Anyway, BF2142 is leuk om eens uit te proberen, toch moeten de volgende dingen echt beter
:
- Rennen moet sneller
- Een mech wordt nu gestopt door een simpel muurtje, een mech hoort daar gewoon overheen te lopen
- Meer kleur, alles is grijs en donkerblauw. Als het jaar 2142 er echt zo uit gaat zien, dan ben ik blij dat ik rond die tijd niet meer leef.
- Een manier om het zogenoemde 'sci fi' beeldscherm look weg te halen, je speelt het spel als het ware alsof je tv loopt te kijken die telkens storing vertoont.
-Anti tank/mech moet wat sterker, als infanterie ben je gewoon zwaar kansloos als je een tank tegenkomt. Kogels heb je te weinig, en het duurt te lang om ff 'achter een hoekje' te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
altijd leuk die lange potjes :)
kun je moster scores mee halen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/BF2142demoscoresmall.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06-2023
ADMK schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:59:
Ugh.. de game hapert hier als de tering als ik de titan op kom, iemand anders hier problemen mee? of ben ik echt de enige?
Ik heb er ook last van terwijl ik vaak op die server speel met een ping van 29
Misschien ligt het gewoon aan mijn systeem.

Het is opzich ook wel een leuk spel
maar om daar nou 50 euri aan te besteden 8)7

verder nog een puntje:
ik vind dat die titan ook verrekte sloom gaat |:(
als het echt een van een leger moet zijn zou ik hem minstens wat sneller laten gaan

specs:http://specs.tweak.to/list/7767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders mag trouwens een nieuwe startpost maken voor het geval men van mij 1 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

OCTheEagle schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:09:
-Anti tank/mech moet wat sterker, als infanterie ben je gewoon zwaar kansloos als je een tank tegenkomt. Kogels heb je te weinig, en het duurt te lang om ff 'achter een hoekje' te springen.
Dat is in de echte game wel anders waar je ongetijfeld vrij snel unlocks krijgt voor explosieven. Dan ben je ook zo van die tanks af. Maar het is nu wel vrij lastig om tanks naar de klote te helpen. Eigenlijk gaat het het best als je een stuk hoger bent dan de tank, kan ie je niet raken :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

misschien een rare vraag ,

Ik heb de beta test getest en ook een account aangemaakt en met de veterans program meegedaan...

Nu heb ik de demo gedownload en dan herkent hij mij account niet meer..

Is het spul gereset??

Of ben ik nu mijn veteran status kwijt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:21

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:43:
@MM2005, niet om je te flamen hoor maar denk niet dat je clan de eerste was in Europa. ;)
Voor de rest PoE is erg goed en door sommigen wordt het gezien als hoe de game eigenlijk had moeten worden uitgebracht.
PoE?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:36
is een mod voor battlefield 2. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stronkie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:53:

Ik heb de beta test getest en ook een account aangemaakt en met de veterans program meegedaan...

Is het spul gereset??

Demo heeft geen ranking systeem...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt nogal spammerig over.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:53:

Is het spul gereset??

Zeker niet maar voor het gebruik van de demo is iedereen even weer terug naar beginnerssettings.
Ook kun je alle maps nog niet spelen. Je kunt ook nog niet hoger worden in rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 11:35

DinX

Motormuis

nero355 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:09:
Hoeveel we allen Ace ook haten hij heeft wel 1 groot punt : Hoe t3h fuck moet ik skills ontwikkelen als ik niet op mijn gun kan vertrouwen dat die op een bepaald moment op een bepaalde manier schiet :?

Daarom zit ik ook graag in een Chopper/Plane of als Sniper/Engineer omdat je daarmee gewoon altijd voorspelbare results hebt bij BF2 :) Hoewel zelfs de L96A1 soms vaag doet ...

* nero355 snakt naar een BF2 replacement en nee geen PoE meuk !!
Nog geen last van gehad van raar wapengedrag. Ik heb welweer een tijd AA gespeeld. Daar leer je misschien wat realistischer schieten. Dus korte bursts gebruiken en niet van dichtbij maar vol blijven vuren. Dat werkt irl ook niet.

Ik heb m'n assault rifle dan ook vaak in single shot mode staan. Gewoon snel klikken. Werkt beter dan full auto, juist omdat je dan niet vol blijft vuren.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DinX schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:05:
Nog geen last van gehad van raar wapengedrag. Ik heb welweer een tijd AA gespeeld. Daar leer je misschien wat realistischer schieten. Dus korte bursts gebruiken en niet van dichtbij maar vol blijven vuren. Dat werkt irl ook niet.

Ik heb m'n assault rifle dan ook vaak in single shot mode staan. Gewoon snel klikken. Werkt beter dan full auto, juist omdat je dan niet vol blijft vuren.
:X Alsof ik dat niet weet lol ... daar heb ik het helemaal niet over !!

Ik bedoel meer het volgende =>

In CS 1.6 wist je bijvoorbeeld een paar dingen :

- M4 schiet redelijk alle kogels op 1 lijn omhoog dus wat doe je dan : je schiet ongeveer vanaf de borstkas naar boven, maar alleen na je eerste 3 kogels afgevuurd te hebben na een reload, want die gaan weer rechtdoor altijd dus lekker headshots maken :Y)

- M3 Shotgun kan je gewoon mee de hoek om springen en 1 of meerdere gasten neerknallen als je op het hoofd mikt !!

En meest belangrijk : Je bent niet afhankelijk van Prone/Crouch !! Crouch helpt wel, maar is niet noodzakelijk !!

Daarnaast zal ik maar niet beginnen over de slome gameplay van BF en de onmogelijkheden wat betreft APC/Tanks ontwijken en beschieten :/

* nero355 effe ei kwijt moest ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komen de screenshotjes van de demo terecht ? Vind het niet direct in de map in 'mijn documenten' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

ADMK schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:59:
Dat is me ook erg opgevallen. Het is zelfs zo erg dat ik alle instellingen op middle heb gezet om nog een beetje te kunnen spelen in de Titan. In BF2 heb ik de settings notabene hoger staan. Qua beeld-kwaliteit ben ik dus achteruit gegaan tov BF2. Buiten de titan kan ik zelfs nog met alles op high spelen, niet helemaal perfect maar draaid altijd nog beter dan alles op middle in de titan!?

Maargoed, het renderen van een compleet landschap moet in principe vele malen zwaarder zijn dan het renderen van 4 'muren'. Zo is het altijd al geweest met elke engine. Dus waarom dit is kan ik echt niet begrijpen. En als je te dicht bij een muur staat gaat de gehele muur golfen/schudden :'( Geweldige collicion dectection ;-) Maarja, gewoon niet te dicht bij een muur in de buurt komen is de oplossing en niet te veel bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:16:
Waar komen de screenshotjes van de demo terecht ? Vind het niet direct in de map in 'mijn documenten' ...
fraps :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:01:
[...]

Jezus omdat ik niet positief ben moet ik mond houden.
sorry maat maar het is de waarheid. :O

Kwa actieve clans op CB en andere ladders is het gewoon gedaald de laaste tijd en vooral toen Battlefield 1.3 patch werd geintroduceerd.

bf2142 gaat echt niet zo veel clans trekken hoor daar door is het spel teveel genoobiefied .
het zal wel vooral nieuwkomers trekken.
Goh ace! zoveel zinnen, zo'n woordenstroom, wat een brij van woorden! ben ik niet van je gewend! is er iets? wil je er over praten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein bugje gevonden: als je de minimap helemaal inzoomt, gaat hij na een tijdje terug naar de standaard zoomafstand. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de resolutie omzetten naar bijvoorbeeld 1280x1024 ? (kun je bv iets toevoegen na de snelkoppeling ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:55:
Hoe kun je de resolutie omzetten naar bijvoorbeeld 1280x1024 ? (kun je bv iets toevoegen na de snelkoppeling ?)
Bijv +szx 1680 +szy 1050

Je verliest wel een paar pixels aan elke kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:46:
[...]

[afbeelding]

nog wat dieper info over widescreen / breedbeeld dat ik gisteren vond: http://forums.fevergaming...screen-2.html#post1164013

plaatje van mij heeft geen effect op punkbuster om er voor de zekerheid maar bij te vermelden.
Zo doe je dat :) Gewoon iets toevoegen in de snelkoppeling.

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 12-10-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

ik heb het volgende probleem:

zodra ik de titan echt binnenloop krijg ik een compleet zwart beeld alle textures zijn weg alleen de mannetjes kan je zien, de core, de deuren die zijn afgeschermt met kracht veld.

maar dus geen enkele muur/grond etc is te zien zit dus maar op me map te kijken waar ik ongeveer moet lopen wil ik binnen komen :P

weet iemand hoe ik dit oplos?

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een nieuwe screen gemaakt met ook info over de movies verwijderen en direct kunnen inloggen op EA masterserver:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5518bf82b2335bbc5d1ccd6cd06e3d05/thumb.png

code:
1
"BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900 +eaAccountName Lighteye5 +eaAccountPassword wAchTwooRd +soldierName Lighteye

voor de search:
widescreen
breedbeeld
EA masterserver
Movies filmpjes verwijderen
inloggen
login

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

werkt super LightEye! bedankt :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ah, dat is handig! :7 thx!

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Tijd voor een nieuw topic :Y)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.