Wijsneus modus aan Ik speel GRAW ook met maar 512 MB ram (Xbox360)
Wijsneus modus uit
Wat parachutes betreft , het zijn recht-toe-recht-aan drop pods .
Parachutes hebben het voordeel dat je kan bijsturen ja .
Maar Drop pods hebben weer het voordeel dat je niet neergeknalt kan worden op je decent (
die vrij kort is)
Ik heb de demo sinds Vrijdag in huis , mooi een weekend een nieuwe game uit testen dacht ik zo .
Ik heb op dit moment een enkele 7800 GTX vanwege een mishap met me tweede SLI kaart .
Maar BF 2142 performed naar mijn gevoel net als BF2 ( kwa frame rate )
Ik moet eerlijk zeggen de eerste paar potjes vondt ik het niet echt " spannend " gevoel was weg.
Het zag er ook vrij eentonig over . . ik weet niet het zag er wat sfeervoller uit in BF2 .
Zoals al die kleine afgeraffelde hutjes in Gulf of Omaan afgemixed met een stukje stads gebouwen , een lege zwembed naast die grote hotel .
Wat dat betreft een beetje een minpunt dat ze zo`n saaie map hebben gebruikt , wie weet zijn er betere mappen in de full . Alhoewel 10 totaal ? Wel best weinig is voor de volle mep .
Behalve de game zelf moet ik toch zeggen dat Dice wat dingen hebben verbetert .
De ingebouwde X-Fire stijl friends list heerst , hoef je niet snel het IP adress over Teamspeak e.d op te noemen en het x keer te herhalen voor de leden die het niet helemaal gehoort hadden , want ze kunnen op je friends list zien op welke server je zit en met 1 klik die server joinen
Gamebrowser reageert ook tenminste , hij was vaak in BF2 niet vooruit te fikken vooral bij de eerste paar patches waar het zaakje soms vastliep .
Zaterdag en Zondag had ik wel veel spannende potjes , zo`n beetje zelfde ervaring als BaT ook heeft gehad .
En inderdaad ! Wat maken mensen weinig gebruik van die titan !
Ik had als Commander een Titan zo gepositioneert dat de belly guns 2 silo`s onder vuur konden houden .
Gewoon constante barrage overheen als er een tank of walker kwam cappen , hup weg !
Zo hou je tenminste nog 2 silo`s redelijk veilig .
Helaas hadden we alsnog verloren onze offense was niet zo goed als onze defense

Maar tis ook mooi om Titan VS Titan te zien
Ik geef toe , de demo had echt veel beter gekunt .
Waar waren al die leuke gadgets zoals optic camouflage ... die remote controlled vliegende robot met guns ? Grenades iemand ? Ik begrijp dat je *heel* veel kan unlocke en zo je soldier equippen naar jou playing stijl maar geef ons wat meer een sample a.u.b !
Ik ga de full game wel halen , maar ga er niet de volle mep voor betalen als voor minder kan .
Als je even wat meer moeite doet en een aantal webshops langs gaat kan je het vast voor een beter prijsje vinden dan retail .
[
Voor 24% gewijzigd door
lithiumangel op 10-10-2006 11:19
]