[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

mij lijkt het een leuke game.

op die disconnects na dan :( :( :(
ik ben *** 10 min bezig om in een server te komen!!!!!!!! |:(
als dit in de volle versie ook zo is laat ik hem lekker liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abaart schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:42:
mij lijkt het een leuke game.

op die disconnects na dan :( :( :(
ik ben *** 10 min bezig om in een server te komen!!!!!!!! |:(
als dit in de volle versie ook zo is laat ik hem lekker liggen
Zet je VIOP uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Maakt niks uit, er zijn nu weer disconnects en ik speel zonder voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach nu ik er over nadenk.

De BF2 Demo speelde bij mij ook aardig crap, kwa connectie

Met de retail versie heb ik nog nooit een Random disconnect gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

gebruik ik niet, het ligt niet aan mijn verbinding maar ergens aan het spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Intro filmpje van bf2142
33,9 MB
1280x720
30 sec.

Direct link naar .MOV (rechtermuisklik 'opslaan als' bijvoorbeeld)

het is maar een stukje uit de intro, nauwelijks de moeite waard, volgende week zou de volledige beschikbaar komen volgens de nieuwsletter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorlox
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

mwhe he ben zelf nogal verslaafd aan BF2 ....klopt beetje veel crashes e.d gehad maar ze weten met tot nu toe toch iedere keer weer te teasen eerst wake island en nu jalalahakbar
leuk ;)
toch ff spieken naar die demo van 2142 ofziets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind et een super gaaf spelleke

Snap nie dat mensen aan et bashen zijn, tis maar demo

Ik vond de BF2 demo ook redelijk saai hoor, met die kut oman

toen kocht in Bf2.. karkand.. heb ik helemaal kapot gespeeld

we shall see wat et word, maar ik ga et zeker wel kopen.

Vooral die titan is relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo ook geprobeerd en hoewel het hier en daar wel z'n momenten heeft vind ik het niet echt een leuk spel. (Vergeleken met de orginele BF 1942 en BF2).

Het voornaamste wat ik niet leuk vind is dat lopen gewoon niet te doen is, je loopt 3 meter en hij is uitgeput en daarna lijkt ie haast wel te kruipen zo langzaam gaat het. Ik weet niet hoe het zit in 2142 maar nu kan een soldaat toch gerust 100 meter sprinten en een paar km in snelle pas lopen. In plaats daarvan lijkt de `soldaat` in BF2142 een dikke gamer te zijn die teveel chips heeft zitten vreten tijdens het spelen van de vorige BattleField.

Daarnaast sta je als voetsoldaat gewoon compleet machteloos tegen vehicles. In BF2 en BF 1942 had je genoeg mogelijkheden om een tank of auto compleet af te knallen. Kan zijn dat dit de demo is en er daarom minder mogelijkheden in zitten, maar IMHO is het dan een slechte demo van het spel. In BF2 lukt het zelfs met een goed gemikt snipershot soms nog om een vliegtuig uit de lucht te krijgen. Nu is het al lastig om iemand met een machinegeweer uit een auto te knallen.

Als je schiet gaan kogels echt alle kanten op, het lijkt alsof je GRAW speelt met maar 512mb geheugen. Om het `realistischer` te maken laten ze kogels maar allemaal alle kanten opschieten. Het maakt het spel gewoon irritant om te spelen.

Het kan aan mijn computer liggen, maar de vliegtuigen doen ook een beetje irritant. Als je eruit springt krijg ik sowieso meteen ff een halve sec lag ofzo (ligt waarschijnlijk aan mijn PC). Maar als je eenmaal eruit bent valt het vliegtuig recht naar beneden. Als je em precies goed gemikt had om recht op een groepje vijanden af te vliegen en je springt eruit raak je het gewoon nooit, behalve als je erin blijft zitten en de controls loslaat, dan raak je het altijd. (Majah dan ben je ook dood).

Ook dat je niet meer kunt sturen in de lucht met je parachute is gewoon zwaar irritant, op zich zou het nog niet zo erg zijn als je ergens naartoe kon lopen maar aangezien je zo langzaam loopt zit je gewoon vast. Als je dan na 10 min lopen eindelijk ergens bent aangekomen wordt je toch overreden door een tank ofzo.

IMHO is BF2142 (of in ieder geval de demo) een zware misser en kan dit de hele Battlefield serie om zeep helpen. En zo te horen ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Ohwjah en het account systeem is fuckedup, ik heb maar mijn nick + blakvbkdfbdflbld ingevoerd om een account te krijgen. Vul je de goede gegevens in: Bestaat niet, wil je opnieuw aanmaken: Bestaat al... handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Parachutes worden niet gebruikt, de vervanging ervan is nog niet bekend (wel is bekend dat een jetpack achtig iets het niet zal gaan worden).
Toch wel, zie demo, en met die jetpacks bedoel de TS die pods die uit een vehikel schieten om de vijandige Titan te enteren? Duidelijk zat toch? :P Wel zwaar irritant dat de parachute op Space Bar zit in plaats van 9 :+

Verder is de demo echt tof, nadeel van chopper: 1 persoon, nadeel vliegtuigen: nog niet kunnen vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 04:02:
Snap nie dat mensen aan et bashen zijn, tis maar demo
Het is maar een demo? 8)7 Vandaar dat de hele game-industrie kapot gaat, fabrikanten nemen demos niet meer serieus, waardoor potentiele klanten de demos ook niet meer serieus nemen, het volledige spel maar downloaden om te zien of het iets is en vervolgens nooit meer de moeite nemen om het ook daadwerkelijk te kopen.

De demo is (of zou moeten zijn) zo ongeveer je sterkste verkoopargument!

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-07 00:27

lithiumangel

Tuurlijk !

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 05:37:

Als je schiet gaan kogels echt alle kanten op, het lijkt alsof je GRAW speelt met maar 512mb geheugen. Ook dat je niet meer kunt sturen in de lucht met je parachute is gewoon zwaar irritant,
Wijsneus modus aan Ik speel GRAW ook met maar 512 MB ram (Xbox360) Wijsneus modus uit :9

Wat parachutes betreft , het zijn recht-toe-recht-aan drop pods .
Parachutes hebben het voordeel dat je kan bijsturen ja .
Maar Drop pods hebben weer het voordeel dat je niet neergeknalt kan worden op je decent (die vrij kort is)

Ik heb de demo sinds Vrijdag in huis , mooi een weekend een nieuwe game uit testen dacht ik zo .
Ik heb op dit moment een enkele 7800 GTX vanwege een mishap met me tweede SLI kaart .
Maar BF 2142 performed naar mijn gevoel net als BF2 ( kwa frame rate )

Ik moet eerlijk zeggen de eerste paar potjes vondt ik het niet echt " spannend " gevoel was weg.
Het zag er ook vrij eentonig over . . ik weet niet het zag er wat sfeervoller uit in BF2 .
Zoals al die kleine afgeraffelde hutjes in Gulf of Omaan afgemixed met een stukje stads gebouwen , een lege zwembed naast die grote hotel .
Wat dat betreft een beetje een minpunt dat ze zo`n saaie map hebben gebruikt , wie weet zijn er betere mappen in de full . Alhoewel 10 totaal ? Wel best weinig is voor de volle mep .

Behalve de game zelf moet ik toch zeggen dat Dice wat dingen hebben verbetert .

De ingebouwde X-Fire stijl friends list heerst , hoef je niet snel het IP adress over Teamspeak e.d op te noemen en het x keer te herhalen voor de leden die het niet helemaal gehoort hadden , want ze kunnen op je friends list zien op welke server je zit en met 1 klik die server joinen _/-\o_
Gamebrowser reageert ook tenminste , hij was vaak in BF2 niet vooruit te fikken vooral bij de eerste paar patches waar het zaakje soms vastliep .

Zaterdag en Zondag had ik wel veel spannende potjes , zo`n beetje zelfde ervaring als BaT ook heeft gehad .
En inderdaad ! Wat maken mensen weinig gebruik van die titan !
Ik had als Commander een Titan zo gepositioneert dat de belly guns 2 silo`s onder vuur konden houden .
Gewoon constante barrage overheen als er een tank of walker kwam cappen , hup weg !
Zo hou je tenminste nog 2 silo`s redelijk veilig .
Helaas hadden we alsnog verloren onze offense was niet zo goed als onze defense :(
Maar tis ook mooi om Titan VS Titan te zien :)

Ik geef toe , de demo had echt veel beter gekunt .
Waar waren al die leuke gadgets zoals optic camouflage ... die remote controlled vliegende robot met guns ? Grenades iemand ? Ik begrijp dat je *heel* veel kan unlocke en zo je soldier equippen naar jou playing stijl maar geef ons wat meer een sample a.u.b !

Ik ga de full game wel halen , maar ga er niet de volle mep voor betalen als voor minder kan .
Als je even wat meer moeite doet en een aantal webshops langs gaat kan je het vast voor een beter prijsje vinden dan retail .

[ Voor 24% gewijzigd door lithiumangel op 10-10-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithiumangel schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:08:
[...]

Ik ga de full game wel halen , maar ga er niet de volle mep voor betalen als voor minder kan .
Als je even wat meer moeite doet en een aantal webshops langs gaat kan je het vast voor een beter prijsje vinden dan retail .
Ik ga dat geld uitgeven voor een mooie Arctic silencer 5 rev 2 cooler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een leuke demo ...

niet helemaal vernieuwend, gewoon bf2 in een nieuwe jasje, maar naar mijn mening leuker :)
Toekomstige gedoe ligt mij wel, en ik ben vrij noobish, ik word gewoon door een anti tank gassie overhoop geknald terwijl ik me mech zit :(

Maar toch vind ik het wel leuk, zal deze vaker spelen dan bf2 full versie. Ga em niet gelijk kopen deze maand omdat PES 6 ook uitkomt en die heeft uiteraard voorrang :D
Misschien volgende maand ofzo, in ieder geval vermaakt de game mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:06

DinX

Motormuis

Zijn er problemen met de logon server op dit moment ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03

Stewie!

Keen must die!

DinX schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:50:
Zijn er problemen met de logon server op dit moment ?
ea master servers down voor uitbreiding aan het serverpark. Dit moment zijn er wereldwijd de minste spelers online (amerika slaapt, eu wordt wakker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ah, enig idee hoe lang dat duurt ? Of moet ik dat een beetje vergelijken met de weekly maintenance bij WoW ?

Ik heb al in tijden niks meer gespeeld van de BF reeks, geen idee hoe het daar nu aan toe gaat

[ Voor 31% gewijzigd door DinX op 10-10-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdomme ik kom nog steeds niet in de EA hoofdserver. Is de hele dag al bezig dit ofniet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Zulke server uitbreidingen duren vaak gewoon een paar uur .
Denk dat je het wel gerust kan vergeten tot eind v/d middag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch is die uitbreiding iets positiefs, ea doet nu iets goeds:) gewoon even wachten en het kan weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 15:18

GmR

Hij doet het hier weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
ik denk dat ik alles bij elkaar nu 1 uurtje heb gespeeld en moet zeggen zoals vele andere hier: het lijkt wel ut of star wars,ben heel eerlijk,bf2 vind ik zeker beter,of ligt dat nu aan mij :/
ik krijg niet dat 'army' gevoel erbij

[ Voor 9% gewijzigd door fragcompany op 10-10-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

star wars?
starwars is laser en light saber, dit (lasers) wouden ze juist niet in BF2142.
Ik heb verscheidene star wars games gespeeld maar dit komt niet eens in de buurt van een futuristische feel. Het spel zelf is leuk, net als BF2. Maar daar houdt het bij mij ook op.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vaag probleem. Ik heb nu een tijdje de demo gespeeld maar elke keer als ik nu een server join krijg ik na een paar minutjes als ik een team heb gejoined Connection lost with server(ofzo) weet iemand hier misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zelf een heel leuk spel (ook de eerste BF uit de reeks die ik heb gespeeld).
Na 1 a 2 uurtjes spelen begon ik m pas echt leuk te vinden.

Ik snap alleen neit hoe je iemand aan je buddy lijst toevoegt... als ik de naam intyp van mn buddy zegt ie altijd dat hij niet gevonden kan worden... zelfs met wildcards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

@ VAC :

Je moet de soldier naam intikken van de persoon die je wilt toevoegen , niet de EA acount naam .
Dan werkt het wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door lithiumangel op 10-10-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het de beste tactiek is maar 1 die ik wel lekker vind werken:

In het begin juist weinig van eigen Titan gebruik maken en met transport heli zoveel constant de silo's veroveren. Als de schilden van de nme maar zo snel mogelijk down zijn, ondertussen hopen dat er een commander de twee Titans naast elkaar weet te brengen dat zodra de schilden van de nme Titan down zijn je van de ene Titan naar de andere kunt springen met de pods. En proberen de transport heli op de achterdek van de nme Titan te krijgen zodat er een constante spawnmogelijkheid is.

Ikzelf ga meestal als support, ik probeer met minstens 2 of 3 man op weg naar de console's te gaan en drop een ammo box bij de console. Liefst mannetjes met rocketlaunchers (of hoe ze ook genoemt worden), lig ik meestal in de gang uit te kijken naar de nme's terwijl de rocketlaunchers hun werk kunnen doen, werkt erg goed :) Zelfde geldt uiteindelijk voor de core alhoewel dat ietwat moeilijker is.

Kwa verdediging als de friendly shields down zijn heb ik nog niet echt een lekkere tactiek gevonden, enige wat enigzins werkt is dat je moet voorkomen dat je console's worden opgeblazen. Twee support mannetjes en het liefst ook nog een medic die campen in een gangetje kunnen er vrijwel voor zorgen dat er niemand bij een console terecht kan komen (aldus mijn ervaring :P ). Zodra men de core bereikt is het geen houden meer aan. Wat moeilijk is als de friendly shields down zijn is om de silo's als team ook te blijven veroveren, immers als je dat niet doet is dat nog eens een extra aanval op de core waar je de consoles dan niet hoeft te destroyen.

Kwa verdediging: voor wie het niet weet, je kunt ongeveer op het midden van de Titan door een gat naar de cargobay komen (zijn er twee van), wat ik dan ook weleens doe bij de friendly Titan als de schilden down zijn (kan bijvoorbeeld door de pods te gebruiken van je Titan). Zijn nog maar weinig mensen die verwachten een vijand te vinden op het 'balkon' van de Titan, easy en effectieve kills.

Wat opmerkelijk is, altijd als ik lig te campen in een gangetje op de Titan drop ik een support box, ik weet hoe irri het is als je geen ammo krijgt of er om moet vragen en een kleine moeite om het te droppen. Maar het lijkt wel alsof die ammobox reageert op de gehele Titan zeg maar, soms is geen friendly in de buurt van mij en krijg steeds ammo punten? :P

Ook zit ik weleens in een gun van de Titan en zie soms een repareer icon en de gun wordt dan gerepareert, iemand een idee hoe dat mogelijk is in de demo?

En de infantry loopt als dikke strooooop. Wat nu 'rennen' is zou lopen moeten zijn en het rennen zou nog wel iets harder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
Ik vind het ook wel vet dat je speed boost heb op je autootje enzo :P (SHIFT >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

De guns op je titan kun je repareren bij de plaatsen waar je er ook "in" gaat zitten. Gewoon dat apparaat met dat stoeltje repareren dus.
Via dat balkon in de cargo bay val ik juist vaak aan, kun je eerst mooi even kijken waar je wordt opgewacht. :)

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:36:
Ik vind het ook wel vet dat je speed boost heb op je autootje enzo :P (SHIFT >:) )
ja, maar echt heel veel sneller ga je er niet mee.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-07 16:07

hbsJR

All rounder

wwillem schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:09:
Twee kleine tips voor jou hbsJR:
1) Je kunt rennen ipv snel lopen. Beter is suicide en spawnen op de titan. Hier komt om de zoveel tijd een helikopter-achtig iets voor je neus.
2) Je kunt met F9 t/m F12 om je heen kijken als je in een voertuig zit. Deze kun je beter binden aan wat knoppen vlakbij je handen. Je hebt uiteraard nog steeds last van die vage glitches, maar je kunt je sneller opnieuw oriënteren :).
Ben geen noob.. heb battlefield 1942, battlefield 2 ervaring en ik weet hoe het spel werkt. Ik vind het achterlijk om mijzelf te killen, naar een titan te gaan en een heli te pakken. het moet gewoon mogelijk te zijn om deels infan te doen

F9 t/m F12 gebruik ik regelmatig.. maar je kan moeilijk die shit gebruiken als je in een hevig vuurgevecht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 16:52
Ik vind het een leuke game ik heb zelf BF2+alle expansion packs maar deze game vind ik toch wel heel gaaf hoor ..
heb hem inmiddels gekocht bij cd-wow waar hij 36€ kost
ik durf zelfs te beweren dat ik het leuker vind als BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En wat is de ervaring van mensen hier van servers met méér dan 32 spelers in de Titanmode?

Mijn ervaring is dat het minder leuk is, meestal is er telkens 1 team dat de andere totaal onder de duim heeft. Tot 32 spelers is imho leuker omdat de rondes langer duren en meer gelijk op gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:12:
En wat is de ervaring van mensen hier van servers met méér dan 32 spelers in de Titanmode?

Mijn ervaring is dat het minder leuk is, meestal is er telkens 1 team dat de andere totaal onder de duim heeft. Tot 32 spelers is imho leuker omdat de rondes langer duren en meer gelijk op gaat :)
Bwa ik neem aan dat de Titan modes beter worden en langer duren wanneer de clans over beginnen te stappen naar BF2142,

Nu staat, zodra de shield down zit iedereen de titan te verdedigen, tot ie helemaal kapot geschoten wordt met missles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe je burst-mode veranderd naar 1-bullet? Het is wel mogelijk omdat ik het zelf een paar keer heb gehad maar ik kan het niet reproduceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Dutchmega schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:27:
Weet iemand hoe je burst-mode veranderd naar 1-bullet? Het is wel mogelijk omdat ik het zelf een paar keer heb gehad maar ik kan het niet reproduceren...
Simpel
Als key 3 je rifle is b.v
Druk je nogmaals op key 3 als je rifle al in je handen zit .
Zo schakel je hem van modus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wapen nog eens selecteren veranderd de vuurmodus

dus bijvoorveeld als wapenslot 3 verschillende vuurmodi heeft, verander je het door nog s wapenslot 3 the selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een kutzooi zeg, krijg ik 3 teamkill punishes om me oren omdat teammaten te vroeg uit de transport springen, en ook nog eens dat een teammate MIJ opblaast in transport heli waar andere mensen inzitten en IK de punishes van krijg? riiight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:46:
Wat een kutzooi zeg, krijg ik 3 teamkill punishes om me oren omdat teammaten te vroeg uit de transport springen, en ook nog eens dat een teammate MIJ opblaast in transport heli waar andere mensen inzitten en IK de punishes van krijg? riiight...
Hmm, déjà vu O-)
Met BF2 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dat is het verrassingseffect welke bepaald wie de schuld krijgt. Dat is vast een feature :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
beetje jammer dat je als casual gamer na een tijdje gewoon geen kans meer maakt in de release straks.
Ik heb gewoon geen tijd/zin om voor de unlocks te "grinden", ik wil gewoon af en toe spelen.
Ben met BF2 na 2 maanden ofzo gestopt omdat het gewoon niet leuk is om met je basic gear tegen al die unlocked gastjes te spelen :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
OxiMoron schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:33:
beetje jammer dat je als casual gamer na een tijdje gewoon geen kans meer maakt in de release straks.
Ik heb gewoon geen tijd/zin om voor de unlocks te "grinden", ik wil gewoon af en toe spelen.
Ben met BF2 na 2 maanden ofzo gestopt omdat het gewoon niet leuk is om met je basic gear tegen al die unlocked gastjes te spelen :(
Is juist motivatie om langer te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Je groeit vrij snel in rangen enzo, hierdoor krijg je best snel unlocks, ik dacht bij 70 punten ofzo al je eerste. Ook al speel je af en toe, je kan dan best nog een aantal wapens/gadgets unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De unlocks hebben niet echt een voordeel in bf2 in bf2142 is dat een andere verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:39

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Weet iemand waar ik iets kan aanpassen zodat ik breedbeeld ondersteuning krijg? Wil op mn laptop op 1280x800 kunnen draaien.. gewoon de resolutie aanpassen in het .con bestandje in de profielen map werkt niet, dan start het spel niet meer...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BiG-GuY schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:42:
Weet iemand waar ik iets kan aanpassen zodat ik breedbeeld ondersteuning krijg? Wil op mn laptop op 1280x800 kunnen draaien.. gewoon de resolutie aanpassen in het .con bestandje in de profielen map werkt niet, dan start het spel niet meer...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ca67804aacf5b86f96d19ed357e6a964/full.png

nog wat dieper info over widescreen / breedbeeld dat ik gisteren vond: http://forums.fevergaming...screen-2.html#post1164013

plaatje van mij heeft geen effect op punkbuster om er voor de zekerheid maar bij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Haha lol, toevallig had ik dat v/d week... ik sprong 3x uit zo'n transport, wat doe die piloot die land 3x precies op me harses(en dat was echt niet omdat ik 1m van de grond sprong oid).
Het is als trooper niet te voospellen wat een piloot doet, deze een blijft hoveren bij een silo de andere springt er zelf uit een ander land weer naast de silo.... beetje unlucky als dit gebeurt, ik punish daar sowieso niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn laatste 2 unlocks gekregen en het duurt wel even maar opzich maken sommige unlocks niet eens zoveel uit. Gewoon van je favoriete kit de unlock kiezen. En dnek eraan dat je altijd nog van kit kunt switchen door middel van de "G"-knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:16:
[...]

Bwa ik neem aan dat de Titan modes beter worden en langer duren wanneer de clans over beginnen te stappen naar BF2142,

Nu staat, zodra de shield down zit iedereen de titan te verdedigen, tot ie helemaal kapot geschoten wordt met missles
:X Veel clans zijn gestopt met bf2
en echt veel clans gaan niet overstappen naar bf2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:36:
[...]

:X Veel clans zijn gestopt met bf2
en echt veel clans gaan niet overstappen naar bf2142
Aangezien je niets positiefs kunt melden over bf2142 en dat waarschijnlijk ook nooit gaat doen is het misschien een idee om heel het spel/demo te deleten en gewoon wat anders te gaan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:58:
[...]

Aangezien je niets positiefs kunt melden over bf2142 en dat waarschijnlijk ook nooit gaat doen is het misschien een idee om heel het spel/demo te deleten en gewoon wat anders te gaan doen :?
word.

Voor een UT2004 speler (ik ja) is de BF2 scene abnormaal groot ... ookal zijn er zoveel clans gestopt. Dus denk dat er wel genoeg spelerd rond huppelen in de BF2 scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:58:
[...]

Jezus omdat ik niet positief ben moet ik mond houden.
sorry maat maar het is de waarheid. :O

Kwa actieve clans op CB en andere ladders is het gewoon gedaald de laaste tijd en vooral toen Battlefield 1.3 patch werd geintroduceerd.

bf2142 gaat echt niet zo veel clans trekken hoor daar door is het spel teveel genoobiefied .
het zal wel vooral nieuwkomers trekken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Als we zoals jou gingen redeneren speelden we allemaal nog BF1942! (beste game, speel het nog dagelijks :P)
Gisteren op servertje gespeeld, leuk spel, lijkt me op 1e gezicht beter dan BF2.. (BF2142 that is)

[ Voor 31% gewijzigd door Str1ngS op 11-10-2006 12:04 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Str1ngS schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:04:
Als we zoals jou gingen redeneren speelden we allemaal nog BF1942! (beste game, speel het nog dagelijks :P)
Gisteren op servertje gespeeld, leuk spel, lijkt me op 1e gezicht beter dan BF2.. (BF2142 that is)
hoezo redeneren :?
Als je de even terug kijkt is het gewoon waar.

De poll
}:O

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:06:
[...]

hoezo redeneren :?
Als je de even terug kijkt is het gewoon waar.

De poll
}:O

[...]
En je denkt dat al die mensen die nee stemmen daarom ooi enige interesse hebben gehad voor de BF reeks ? Ik kan ook even wat door $random topic scrollen en even op die poll klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:50:
[...]

En je denkt dat al die mensen die nee stemmen daarom ooi enige interesse hebben gehad voor de BF reeks ? Ik kan ook even wat door $random topic scrollen en even op die poll klikken.
maby maar kijk is op meer fora's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hoeveel we allen Ace ook haten hij heeft wel 1 groot punt : Hoe t3h fuck moet ik skills ontwikkelen als ik niet op mijn gun kan vertrouwen dat die op een bepaald moment op een bepaalde manier schiet :?

Daarom zit ik ook graag in een Chopper/Plane of als Sniper/Engineer omdat je daarmee gewoon altijd voorspelbare results hebt bij BF2 :) Hoewel zelfs de L96A1 soms vaag doet ...

* nero355 snakt naar een BF2 replacement en nee geen PoE meuk !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:01:
[...]

Kwa actieve clans op CB en andere ladders is het gewoon gedaald de laaste tijd en vooral toen Battlefield 1.3 patch werd geintroduceerd.

bf2142 gaat echt niet zo veel clans trekken hoor daar door is het spel teveel genoobiefied .
Sorry dat ik het zeg maar in al je posts lees ik niets meer dan battlefield2 / battlefield2142 is slecht omdat ik goed ben en de rest noobs zijn die alles voor mij verpesten.

Waarom ga je niet gewoon met je clannetje PoE spelen en dan laat je bf2142 gewoon lekker in de winkel liggen. Dan kunnen wij 'de noobs' lekker met die in random richting schietende kogels elkaar in die futuristische kutsetting afmaken omdat wij dat wel leuk vinden
(en nee, nu spreek ik niet voor iedereen hier)

Persoonlijk boeit het me geen fuck hoeveel clans het gaan spelen. Ik heb helemaal geen tijd voor die clan flauwekul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:09:
Hoeveel we allen Ace ook haten hij heeft wel 1 groot punt : Hoe t3h fuck moet ik skills ontwikkelen als ik niet op mijn gun kan vertrouwen dat die op een bepaald moment op een bepaalde manier schiet :?

Daarom zit ik ook graag in een Chopper/Plane of als Sniper/Engineer omdat je daarmee gewoon altijd voorspelbare results hebt bij BF2 :) Hoewel zelfs de L96A1 soms vaag doet ...

:D ik gehaat hoezo.
ik probeer altijd goed te spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:12:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar in al je posts lees ik niets meer dan battlefield2 / battlefield2142 is slecht omdat ik goed ben en de rest noobs zijn die alles voor mij verpesten.

Waarom ga je niet gewoon met je clannetje PoE spelen en dan laat je bf2142 gewoon lekker in de winkel liggen. Dan kunnen wij 'de noobs' lekker met die in random richting schietende kogels elkaar in die futuristische kutsetting afmaken omdat wij dat wel leuk vinden
(en nee, nu spreek ik niet voor iedereen hier)

Persoonlijk boeit het me geen fuck hoeveel clans het gaan spelen. Ik heb helemaal geen tijd voor die clan flauwekul
ik beantwoorden gewoon iemand zijn vraag.
en dat deed ik zonder bashen.

dat jij het niet positief vond kan ik niks doen. maar als mij dat opvalt zeg ik dat gewoon.

----edit----

voorbeeldje van random crone fire probleem.

strike at karaknd bij square.
als mec sta op de oprit waar je naar boven gaat met je tank bij square achter het muurtje.
ik ga out crounch positie en ik schiet vanaf 10/8 m richting de bodyarmor van de vijand
Echt alleen de 1ste schot was raak en de rest vliegt 10m er naast.

half verwegen gestopt met schieten want die rare randon crone fire was weer is in zijn werking

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een wiki, over hoe de wapens zich gedragen in BF2 .

Het zou niet zo heel erg leuk zijn als alle kogels recht vooruit vliegen.

Gebruik meer single shots,

''spray and pray'' werkt niet echt in Battlefield, Heeft het ook nooit gedaan ook.

http://wiki.bf2s.com/weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:12:
[...]

:D ik gehaat hoezo.
ik probeer altijd goed te spelen O-)
off topic******
Elk topic waar jij in voorkomt raken mensen geirriteerd door jouw kortzichtige en oppervlakkige gedrag. Mensen komen niet naar een topic om daar een beetje slechte (persoonlijke) meningen te lezen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook lang zoveel plezier niet meer met bf2 en ga voorlopig 2142 niet spelen. Maar dat geeft mij niet het recht om de sfeer voor anderen te verpesten op het forum.

Houdt je alsjeblieft bij de dingen die je leuk vindt, en reageer niet als je niets positiefs te melden hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door SnackMasterFlex op 11-10-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

off topic******
Elk topic waar jij in voorkomt raken mensen geirriteerd door jouw kortzichtige en oppervlakkige gedrag. Mensen komen niet naar een topic om daar een beetje slechte (persoonlijke) meningen te lezen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook lang zoveel plezier niet meer met bf2 en ga voorlopig 2142 niet spelen. Maar dat geeft mij niet het recht om de sfeer voor anderen te verpesten op het forum.

Houdt je alsjeblieft bij de dingen die je leuk vindt, en reageer niet als je niets positiefs te melden hebt.
>:) Wat ik leuk vond van bf2142.
die snelle wagentjes :D

het is moeilijk positief te zijn als je gewoon met de zelfde truuk de gebouwen in kan glitchen.
bf2>heli = ingebouw glitchen

en dat ook in bf2142
http://www.youtube.com/watch?v=vzOpIkBe5ys

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens...hoe bevalt het spel? Beter dat PoE? Ik vind van niet maar
mischien is dat gewoon gewenning. Ik blijf nog even PoE want waar ik nu
ben, Den Haag bij TGS kun je het spel gewoon online spelen aangezien zij
als eerste in Europa het spel al hebben geinstalleerd voor hun leden op alle
pc's.
Tis best vet allemaal maar ik denk dat ik voorlopig nog even bij PoE blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MM2005, niet om je te flamen hoor maar denk niet dat je clan de eerste was in Europa. ;)
Voor de rest PoE is erg goed en door sommigen wordt het gezien als hoe de game eigenlijk had moeten worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:43:
@MM2005, niet om je te flamen hoor maar denk niet dat je clan de eerste was in Europa. ;)
Voor de rest PoE is erg goed en door sommigen wordt het gezien als hoe de game eigenlijk had moeten worden uitgebracht.
TSG is geen clan maar een gamecafe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-07 12:21
Ik zit op diverse site's te kijken, maar kom er niet achter wanneer hij nou in de winkels ligt.
12, 19 of 20 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Heb gisteren even de demo gespeeld. Moet zeggen dat het net ff wat soepeler speelt dan bf2. :) Het geluid vind ik echt een dikke vooruitgang en graphisch ziet het er ook toppie uit. Uhm jah de minpunten....nou ze hebben helaas nog niet veel verbeterd aan de zogenaamde "Random Crone Fire".

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:57

JK

Is een beschadigde Titan nog te repareren eigenlijk ?
Dus dat de schilden weer 100% zijn, zodat de vijand niet je Titan kan boarden om de computers op te blazen en daarna de core (wel gave speelmode zeg !)

De demo vind ik best aardig, alhoewel het lopen erg traag gaat.
Het volledige spel ga ik niet kopen, BF2 en 1942 ZEER veel gespeeld, zeker BF2, maar teveel gekloot met die lags, blue/red probleem enz. dus 2142 koop ik wel als ie een keer voor 5 euro in de budget bak ligt ofzo.

Maar met die demo kan ik me wel een tijdje vermaken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hmm ik krijg de demo maar niet aan de gang... na het hoofdmenu op online geklikt en 'boem' crash naar desktop...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
gewoon massaal dit spel overslaan eigelijk :S maar ik weet niet of iedereen daar wel slim genoeg voor is, of ze zijn gewoon te nieuwsgierig naar BF2142, misschien ik zelf ook wel binnen een tijdje...
EA heeft gewoon teveel zitten klooien de laatste tijd, dat ze maar eens support voor BF2 blijven geven, ik heb genoeg geld besteed aan EA de laatste tijd
ik wacht het wel even af hoe de reacties erop zijn, maar de beta was in ieder geval weinig bijzonders...
ik crashte 2 x in 10 minuten, toen had ik het ook wel gezien. qua gameplay heb ik alleen de Conquest mode gezien, eigelijk precies hetzelfde als BF2 alleen het ziet er allemaal iets anders uit..
ik hou sowieso al niet van futuristisch...BF2 kan nog wel een aantal jaar mee ik hoop dat BF2 dan ook veel gespeeld blijft worden. in ieder geval tot er een BF 3 uitkomt ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 20:09
Thrills33ka schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:11:
...BF2 kan nog wel een aantal jaar mee ik hoop dat BF2 dan ook veel gespeeld blijft worden.
zelfs bf1942 ! wordt nog vrij veel gespeeld...zijn paar duizend mensen online op dit moment

[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Detonator op 11-10-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Ugh.. de game hapert hier als de tering als ik de titan op kom, iemand anders hier problemen mee? of ben ik echt de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmh ik vind de demo van BF2142 eigenlijk best wel aardig, viel me zelfs mee.... ;)
Toch ga ik hem denk ik niet kopen, het concept BF wordt naar mijn idee een beetje teveel uitgemolken, echt vernieuwend is het niet (ik heb alle orginele BF varianten hier liggen: netjes gekocht).

BF2142 lijkt mij een aardige mod van BF2, misschien best wel wat geld waard maar zeker geen 40 of 50 euri's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Thrills33ka schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:11:

ik wacht het wel even af hoe de reacties erop zijn, maar de beta was in ieder geval weinig bijzonders...
Enige leuke van de beta is dat er een grote bug in het spel zat waardoor de titan niet ontplofte maar gewoon weer 100% sterkte kreeg. ;)

Anyway, BF2142 is leuk om eens uit te proberen, toch moeten de volgende dingen echt beter
:
- Rennen moet sneller
- Een mech wordt nu gestopt door een simpel muurtje, een mech hoort daar gewoon overheen te lopen
- Meer kleur, alles is grijs en donkerblauw. Als het jaar 2142 er echt zo uit gaat zien, dan ben ik blij dat ik rond die tijd niet meer leef.
- Een manier om het zogenoemde 'sci fi' beeldscherm look weg te halen, je speelt het spel als het ware alsof je tv loopt te kijken die telkens storing vertoont.
-Anti tank/mech moet wat sterker, als infanterie ben je gewoon zwaar kansloos als je een tank tegenkomt. Kogels heb je te weinig, en het duurt te lang om ff 'achter een hoekje' te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:31
altijd leuk die lange potjes :)
kun je moster scores mee halen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/BF2142demoscoresmall.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06-2023
ADMK schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:59:
Ugh.. de game hapert hier als de tering als ik de titan op kom, iemand anders hier problemen mee? of ben ik echt de enige?
Ik heb er ook last van terwijl ik vaak op die server speel met een ping van 29
Misschien ligt het gewoon aan mijn systeem.

Het is opzich ook wel een leuk spel
maar om daar nou 50 euri aan te besteden 8)7

verder nog een puntje:
ik vind dat die titan ook verrekte sloom gaat |:(
als het echt een van een leger moet zijn zou ik hem minstens wat sneller laten gaan

specs:http://specs.tweak.to/list/7767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders mag trouwens een nieuwe startpost maken voor het geval men van mij 1 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

OCTheEagle schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:09:
-Anti tank/mech moet wat sterker, als infanterie ben je gewoon zwaar kansloos als je een tank tegenkomt. Kogels heb je te weinig, en het duurt te lang om ff 'achter een hoekje' te springen.
Dat is in de echte game wel anders waar je ongetijfeld vrij snel unlocks krijgt voor explosieven. Dan ben je ook zo van die tanks af. Maar het is nu wel vrij lastig om tanks naar de klote te helpen. Eigenlijk gaat het het best als je een stuk hoger bent dan de tank, kan ie je niet raken :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 18:51

Stronkie

Where wind is Trouble

misschien een rare vraag ,

Ik heb de beta test getest en ook een account aangemaakt en met de veterans program meegedaan...

Nu heb ik de demo gedownload en dan herkent hij mij account niet meer..

Is het spul gereset??

Of ben ik nu mijn veteran status kwijt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:34

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:43:
PoE?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
is een mod voor battlefield 2. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stronkie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:53:

Ik heb de beta test getest en ook een account aangemaakt en met de veterans program meegedaan...

Is het spul gereset??

Demo heeft geen ranking systeem...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt nogal spammerig over.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:53:

Is het spul gereset??

Zeker niet maar voor het gebruik van de demo is iedereen even weer terug naar beginnerssettings.
Ook kun je alle maps nog niet spelen. Je kunt ook nog niet hoger worden in rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

nero355 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:09:

Nog geen last van gehad van raar wapengedrag. Ik heb welweer een tijd AA gespeeld. Daar leer je misschien wat realistischer schieten. Dus korte bursts gebruiken en niet van dichtbij maar vol blijven vuren. Dat werkt irl ook niet.

Ik heb m'n assault rifle dan ook vaak in single shot mode staan. Gewoon snel klikken. Werkt beter dan full auto, juist omdat je dan niet vol blijft vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DinX schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:05:
Nog geen last van gehad van raar wapengedrag. Ik heb welweer een tijd AA gespeeld. Daar leer je misschien wat realistischer schieten. Dus korte bursts gebruiken en niet van dichtbij maar vol blijven vuren. Dat werkt irl ook niet.

Ik heb m'n assault rifle dan ook vaak in single shot mode staan. Gewoon snel klikken. Werkt beter dan full auto, juist omdat je dan niet vol blijft vuren.
:X Alsof ik dat niet weet lol ... daar heb ik het helemaal niet over !!

Ik bedoel meer het volgende =>

In CS 1.6 wist je bijvoorbeeld een paar dingen :

- M4 schiet redelijk alle kogels op 1 lijn omhoog dus wat doe je dan : je schiet ongeveer vanaf de borstkas naar boven, maar alleen na je eerste 3 kogels afgevuurd te hebben na een reload, want die gaan weer rechtdoor altijd dus lekker headshots maken :Y)

- M3 Shotgun kan je gewoon mee de hoek om springen en 1 of meerdere gasten neerknallen als je op het hoofd mikt !!

En meest belangrijk : Je bent niet afhankelijk van Prone/Crouch !! Crouch helpt wel, maar is niet noodzakelijk !!

Daarnaast zal ik maar niet beginnen over de slome gameplay van BF en de onmogelijkheden wat betreft APC/Tanks ontwijken en beschieten :/

* nero355 effe ei kwijt moest ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komen de screenshotjes van de demo terecht ? Vind het niet direct in de map in 'mijn documenten' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-07 09:26

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

ADMK schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:59:
Dat is me ook erg opgevallen. Het is zelfs zo erg dat ik alle instellingen op middle heb gezet om nog een beetje te kunnen spelen in de Titan. In BF2 heb ik de settings notabene hoger staan. Qua beeld-kwaliteit ben ik dus achteruit gegaan tov BF2. Buiten de titan kan ik zelfs nog met alles op high spelen, niet helemaal perfect maar draaid altijd nog beter dan alles op middle in de titan!?

Maargoed, het renderen van een compleet landschap moet in principe vele malen zwaarder zijn dan het renderen van 4 'muren'. Zo is het altijd al geweest met elke engine. Dus waarom dit is kan ik echt niet begrijpen. En als je te dicht bij een muur staat gaat de gehele muur golfen/schudden :'( Geweldige collicion dectection ;-) Maarja, gewoon niet te dicht bij een muur in de buurt komen is de oplossing en niet te veel bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:16:
Waar komen de screenshotjes van de demo terecht ? Vind het niet direct in de map in 'mijn documenten' ...
fraps :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:37

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:01:
[...]

Goh ace! zoveel zinnen, zo'n woordenstroom, wat een brij van woorden! ben ik niet van je gewend! is er iets? wil je er over praten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein bugje gevonden: als je de minimap helemaal inzoomt, gaat hij na een tijdje terug naar de standaard zoomafstand. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de resolutie omzetten naar bijvoorbeeld 1280x1024 ? (kun je bv iets toevoegen na de snelkoppeling ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:55:
Hoe kun je de resolutie omzetten naar bijvoorbeeld 1280x1024 ? (kun je bv iets toevoegen na de snelkoppeling ?)
Bijv +szx 1680 +szy 1050

Je verliest wel een paar pixels aan elke kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:46:
[...]

[afbeelding]

nog wat dieper info over widescreen / breedbeeld dat ik gisteren vond: http://forums.fevergaming...screen-2.html#post1164013

plaatje van mij heeft geen effect op punkbuster om er voor de zekerheid maar bij te vermelden.
Zo doe je dat :) Gewoon iets toevoegen in de snelkoppeling.

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 12-10-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-07 11:50

Vincenz0

Coder

ik heb het volgende probleem:

zodra ik de titan echt binnenloop krijg ik een compleet zwart beeld alle textures zijn weg alleen de mannetjes kan je zien, de core, de deuren die zijn afgeschermt met kracht veld.

maar dus geen enkele muur/grond etc is te zien zit dus maar op me map te kijken waar ik ongeveer moet lopen wil ik binnen komen :P

weet iemand hoe ik dit oplos?

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een nieuwe screen gemaakt met ook info over de movies verwijderen en direct kunnen inloggen op EA masterserver:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5518bf82b2335bbc5d1ccd6cd06e3d05/thumb.png

code:
1
"BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900 +eaAccountName Lighteye5 +eaAccountPassword wAchTwooRd +soldierName Lighteye

voor de search:
widescreen
breedbeeld
EA masterserver
Movies filmpjes verwijderen
inloggen
login

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

werkt super LightEye! bedankt :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ah, dat is handig! :7 thx!

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Tijd voor een nieuw topic :Y)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.