[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RocketKoen schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:40:
tweaken naar 1280*1024 doet ie ook al niet
spel start simpelweg niet op als je de video.con aanpast...

btw.. hoe kom ik in hemelsnaam op mn eigen titan :/
"C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:45:
Demo is inmiddels ook al te vinden via http links.
zoals welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

FnF schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:54:
[...]

"C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024
thnx, hij wou bij mij ook al niet 1280 draaien (waarom bouwen ze dit er niet in :s, 1280*1024 is tegenwoordig toch een vrij gebruiktelijke resolutie).

Verder gebruikt de game erg veel ramgeheugen (1,3gb ongeveer, @ 1024*768, alles maxxed). Wordt trouwens ook steeds gekicked door punkbuster, zou het kunnen zijn dat ik dat niet geinstalled heb? :+.

[ Voor 0% gewijzigd door Tortelli op 06-10-2006 11:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Morgen pas. Vandaag en gisteren was ie voor pre-orders en gamespot subscribers. Via usenet en torrent is de demo wel al te vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door SePtiCTaNk op 06-10-2006 11:21 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:27:
Ik heb zojuist de demo van eadownloader gepakt.
Helaas geeft hij bij mij ook een foutmelding.
je hebt dus de nieuwste dx 9 nodig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:30:
Het valt hier tot nu toe allemaal heel vies tegen. Eerst ben in mijn Controls aan het wijziggen, verlies is connectie met de EA Account server, alle settings weg, opnieuw instellen. Vervolgens join in een game, met een "groene latency", zit in op een server in Taiwan met een ping van 350-400. De ronde is afgelopen, de helft van de scores worden niet eens weergegeven, werkt allemaal nog niet blijkbaar. Dus volgende ronde wil ik zien wat er gebeurd, baf...crash to desktop. Dit spel is geen demo, geen gold, dit is nog geen beta waard.

Daarnaast zit er nog niet eens 1280x1024 support in, dus dat zal weer tweaken worden. 1280x960 op een TFT is echt geen doen.

Helaas heb ik mijn pre-order al staan, zonde geld, dit spel zal voor de komende 18 patches de kast niet uitkomen vermoed ik. Ik had dit niet zo slecht verwacht om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat ze na de beta toch wel vooruit waren gegaan...te naief geweest.
}:O jeetje
je hebt toch het recht om je order the cancellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:43
Ik hoor nog niet zoveel goede berichten !!

Kunnen mensen die de BETA hebben gespeeld de volgende vragen beantwoorden:

1) Draait de DEMO beter als de BETA?
2) Is de bug van geen geweer geluid met een audigy 2 kaar opgelost?
3) Is de doorzichtige titan bug opgelost?
4) Is er misschien nog iets aan de graphix gesleuteld? De bomen/takken in de BETA bestonden bij mij uit een soort raster van puntjes bestond mischien is dit mooier gemaakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:42:
[...]
Volgensmij speelde jij BF1942 ook al dus moet je nu toch wel weten hoe EA is. :P
Die preorder kan je normaal gesproken gewoon cancellen toch?

Ik vindt het echt een blamage voor EA, 's werelds grootste (iig 1vd grootste) publisher, dat ze een Demo dat niet veel meer is dan een facelift van een spel dat al bijna anderhalf jaar op de markt is zo brak neerzetten.
Ze bekijken het maar, ik blijf BF2 spelen en kijk uit naar een ander squadbased warfare spel van een publisher die zijn klanten wel hoog heeft zitten. :w
Je kan beter een mening vormen aan de hand van eigen ervaringen dan aan de hand van standaard gebash. Het is cool en stoer om lekker af te kraken, ook al kies je een gameserver met ping 500 en heb je een trage pc :)
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:30:
Het valt hier tot nu toe allemaal heel vies tegen. Eerst ben in mijn Controls aan het wijziggen, verlies is connectie met de EA Account server, alle settings weg, opnieuw instellen. Vervolgens join in een game, met een "groene latency", zit in op een server in Taiwan met een ping van 350-400. De ronde is afgelopen, de helft van de scores worden niet eens weergegeven, werkt allemaal nog niet blijkbaar. Dus volgende ronde wil ik zien wat er gebeurd, baf...crash to desktop. Dit spel is geen demo, geen gold, dit is nog geen beta waard.

Daarnaast zit er nog niet eens 1280x1024 support in, dus dat zal weer tweaken worden. 1280x960 op een TFT is echt geen doen.

Helaas heb ik mijn pre-order al staan, zonde geld, dit spel zal voor de komende 18 patches de kast niet uitkomen vermoed ik. Ik had dit niet zo slecht verwacht om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat ze na de beta toch wel vooruit waren gegaan...te naief geweest.
Bij multiplayer geen QUICK selecteren (wat je nu hebt wel hebt gedaan) maar het volgende tabblad, daar staat alle servers en kan je makkelijker een goede gameserver selecteren. Ook in Nederland zijn voldoende gameservers (filter bijvoorbeeld op "NL").

Prima tevreden over de demo, geen crashes, geen gameserver crashes en zeer tevreden over het geluid _/-\o_
Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:43:
Ik hoor nog niet zoveel goede berichten !!

Kunnen mensen die de BETA hebben gespeeld de volgende vragen beantwoorden:

1) Draait de DEMO beter als de BETA?
2) Is de bug van geen geweer geluid met een audigy 2 kaar opgelost?
3) Is de doorzichtige titan bug opgelost?
4) Is er misschien nog iets aan de graphix gesleuteld? De bomen/takken in de BETA bestonden bij mij uit een soort raster van puntjes bestond mischien is dit mooier gemaakt ofzo?
ja
niets over gehoord in de demo
ja
ja

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 06-10-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Een Duitse site en een Franse site, even googlen naar bf2142 demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 21:48
Demo is idd beter als de beta, helaas geen unlocks enzo dacht ik. Effecten zijn veel mooier. Sniper rifle schiet ook beter 8) Heb maar een kwartiertje gespeeld gisteravond dus verder nog niet veel ervaring :P
Zometeen launch party, heb dr zin in (alleen jammer dat het weer zo k*t is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Je kan beter een mening vormen aan de hand van eigen ervaringen dan aan de hand van standaard gebash. Het is cool en stoer om lekker af te kraken, ook al kies je een gameserver met ping 500 en heb je een trage pc :)
Daar heb je wel gelijk in maar ik heb de demo gespeeld en vindt het niks bovendien ben ik EA sowieso spuugzat gezien de manier dat zij werken.

Alleen, mijn irritatie en die van vele andere kopers over bepaalde zaken in de BF serie komt op mij in ieder geval objectiever over dan al die vergoeilijkende berichten van jou wetende dat jij I3D "EA exclusive host" belanghebbende bent.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Help!!!! schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:25:
[...]

Daar heb je wel gelijk in maar ik heb de demo gespeeld en vindt het niks bovendien ben ik EA sowieso spuugzat gezien de manier dat zij werken.

Alleen, mijn irritatie en die van vele andere kopers over bepaalde zaken in de BF serie komt op mij in ieder geval objectiever over dan al die vergoeilijkende berichten van jou wetende dat jij I3D "EA exclusive host" belanghebbende bent.
Nou ik heb me erg vermaakt met die BETA. De meeste spellen die ik installeer start ik op en vervolgens speel ik ze een paar keer en dan doe ik er niets meer mee. Bij de 2142 beta had ik elke avond wel zin om ff een potje te spelen. Persoonlijk vindt ik die scifi sfeer erg leuk omdat ik erg van scifi hou. Daarom vindt ik 2142 leuker om te spelen dan BF2!

In een of andere video zag ik dat er een leuke tactiek bij was gekomen. Bepaalde mensen konden met een emp granaat de schilden van een voertuig uitzetten en vervolgens kon een ander type soldaat de tank vernietigen. Dit komt er bij de BETA eigelijk helemaal niet uit want die schilde werken maar zo kort dat je net zogoed even kan wachten want dan gaan ze vanzelf uit :+ . Eigenlijk moesten die schilden toch iets langer blijven en ook leeg kunnen gaan als ze teveel beschoten worden !

[ Voor 22% gewijzigd door Bart1983 op 06-10-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:25:
[...]

Het zij zo. In ieder geval kijk ik wel normaal naar de software in tegenstelling tot onze bashvrienden die dit topic alleen maar misbruiken om lekker negatief te zijn over EA, niet vanwege de software, maar omdat het EA is.
Of de mensen die huilen dat er een bug in de beta zit. Misschien dat het daarom een beta heet.
Of mensen die klagen dat online spelen bagger gaat als ze op een server aan de andere kant van de wereld spelen.
Of mensen die klagen dat het spel traag loopt op hun Pentium 3.
Of mensen die klagen dat het spel slecht is omdat Battlefield 1942 ook slecht support zou zijn.

Daarom: speel het spel eens zelf en kijk niet naar het kinderachtig gedrag van bepaalde mensen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:32:
[...]

Het zij zo. In ieder geval kijk ik wel normaal naar de software in tegenstelling tot onze bashvrienden die dit topic alleen maar misbruiken om lekker negatief te zijn over EA, niet vanwege de software, maar omdat het EA is.
Of de mensen die huilen dat er een bug in de beta zit. Misschien dat het daarom een beta heet.
Of mensen die klagen dat online spelen bagger gaat als ze op een server aan de andere kant van de wereld spelen.
Of mensen die klagen dat het spel slecht is omdat Battlefield 1942 ook slecht support zou zijn.

Daarom: speel het spel eens zelf en kijk niet naar het kinderachtig gedrag van bepaalde mensen hier :)
Het meest geklaag komt echt niet van mensen met een "P3". En na ruim 3 jaar de irritatie met BF1942 en BF2 is het echt niet zo raar dat mensen in EA niet veel vertrouwen meer hebben.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Hmm Linkje naar die download is misschien wel leuk. Ik ken geen frans en ik kan die site ook niet vinden :P

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

De bekende draaikolk sites hebben de demo inmiddels ook aan de man gebracht.

En het zal niet waar zijn, geen native 1280x1024. Ik dacht dat ze dat nu wel doorhadden na het gemekker met BF2. En nog erger, nog steeds geen native widescreen support. Ik heb nu een prachtige Benq 20"1 met een resolutie van 1680x1050 die dus niet degelijk ondersteund wordt. Ik heb nu dan wel de commandline gebruikt om het niet zo uitgerekt te krijgen maar dan zit het camerapunt niet goed (teveel naar voren).

En om de haverklap verliest ie hier de connectie met de servers tijdens he spelen. Das best jammer.

Overall is het best leuk en het ziet er goed uit (de menus zijn een stuk beter dan BF2) , maar ik wacht totdat ze mn resolutie ondersteunen en de servers oplappen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD 64 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:40:
Hmm Linkje naar die download is misschien wel leuk. Ik ken geen frans en ik kan die site ook niet vinden :P
http://www.filemirrors.co...s&file=bf2142&action=Find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kom op zeg, als je BF-series eens vergelijkt met bijvoorbeeld Half Life/Quake kwa support en bugs etc.? Dan lijkt het mij duidelijk dat BF-series duidelijk niet de beste is. BF1942 goed gesupport? Het kostte tot bijna 2 volle maanden om een patch 1.31 uit te brengen om 1 consolecommand uit te schakelen voor het publiek :/

Maar goed kan het je niet kwalijk nemen, EA is een goede werkgever danwel in geld of goede reclame voor i3d dus die zal je niet zo snel objectief gaan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:32:
[...]

Damorpheus ik zelf ben een hele grote sci-fi fan, maar mensen klagen omdat ze gewoon genaaid voelen.
ik dacht bijvoorbeeld nog te hooren dat Dice zeiden dat ze vlieg physics veel vrijheid zou zitten.

Dat was ook in BETA 1
in BETA 2 hebben ze dat helemaal veranderd (bijv handelings snelheid, rollen)
er was zelfs een poll 86& was tegen de nieuwe vlieg physics op de BETA forums.

Mensen klagen ook gewoon omdat er bugs zitten als op de titan als hij betweegt dat het gewoon niet speelbaar is.
Mensen klagen niet omdat bf1942 slecht support hadden, nee ze klagen omdat er tallozen bugs nog niet gefixd zijn.
automatische mechwalker (hij loopt zonder dat jij iets doet, ik dacht WTF) of bailen uit transport kan soms je dood betekenen.
In bf1942 fixde veel dingen ipv tijd te verdoen om al die kleine kinderen hun zin te geven omdat ze het niet voor elkaar kregen om een tank te slopen, en zo introduceerde geen nieuwe bugs of exploits (ala voertuigen drop, of kan geen squad maken)
Mensen klagen over bad perforemce en toch een goeie high end pc hebben.

ik denk dat veel basher legetiem bashen en het zat zijn.
En als ik tevreden zou zijn, zou posetief schreeuwen en dat je deze game gewoon moet halen, maar dan zou ik hard liegen tegen mezelf O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 19:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als ik het goed meen te lezen wat ie wilt zeggen, zit er wel wat van waarheid in Ace's gebrabbel ;)

die anti leech link op filemirrors is een rappe

t word de 1e bf aflevering die ik in de schappen laat liggen,maar de demo wil ik nog wel even tjekken, dat ie zijn best maar eens doet me over te halen, maar heb t nu te druk met de onofficiele mods op BF2.. Dan had ik liever make overs van bf1942 en vietnam in een huidig jasje/engine gezien, daar was ik wel warm voor gelopen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lost connection to ea server. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:39:
Yup, om de haverklap.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ik dan opnieuw verbinding probeer te maken, wordt het beeld zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken niet inloggen, muis doet niks als ik klik en enter enzo al helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
Hier ook disconnects. Wat ik nog het vervelendste vind is dat mijn aangepaste controls steeds gewist worden :( Matig spel verder. Matige graphics, matige gameplay, matige wapens. Ik wacht wel op QuakeWars voor mijn volgende sci-fi shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
biobak schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:56:
Hier ook disconnects. Wat ik nog het vervelendste vind is dat mijn aangepaste controls steeds gewist worden :( Matig spel verder. Matige graphics, matige gameplay, matige wapens. Ik wacht wel op QuakeWars voor mijn volgende sci-fi shooter.
Tjonge jonge wat is dat toch met die disconnects. Die zaten al in de BETA. Hebben ze dat nog steeds niet fatsoenlijk opgelost |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook iemand hier problemen met geluid?

dat op sommige monmente gewoon uitvalt, en wat valt er tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb binnen een half uur al 4x crash to desktop gehad.

Meerdere keren connection lost to masterserver. Onspeelbaar voor mij.

Wacht wel op een fix ofzo. Dit is echt ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik heb tot nu toe nog niet langer dan een minuut kunnen spelen omdat ik steeds gekicked wordt door punkbuster, iemand enig idee hoe dit komt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:17:
ook iemand hier problemen met geluid?

dat op sommige monmente gewoon uitvalt, en wat valt er tegen te doen?
Je hebt toch geen Audigy 2 he :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:39:
Ik was al bang dat ik de enige was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:28:
[...]

jawel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ja in de BETA zat die bug dus ook al. Vaak viel daar het geluid van geweer schoten enzo weg. Als je de geluidsinstellingen op medium zet was het opgelost! |:( 8)7 Waarom begin ik nu langzamer hand ook aardig gefrustreerd te raken over EA/DICE/2142 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Tja het lijkt op hetzelde probleem bij de Hidden&dangerous reeks. Ze bedenken echt hele gave games maar kunnen het niet stabiel maken zoals wolfenstein en CS dat wel zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
TCR schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:45:
Tja het lijkt op hetzelde probleem bij de Hidden&dangerous reeks. Ze bedenken echt hele gave games maar kunnen het niet stabiel maken zoals wolfenstein en CS dat wel zijn..
Tja en het probleem is ook nog dat ze het niet stabiel hoeven te maken want het spel wordt toch wel gekocht :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:19:
Heb binnen een half uur al 4x crash to desktop gehad.

Meerdere keren connection lost to masterserver. Onspeelbaar voor mij.

Wacht wel op een fix ofzo. Dit is echt ongelofelijk.
Hier bij mij het zelfde.., dacht ff dat ik de enige was.., "gelukkig" niet..:(

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ben het alweer zat, iedere keer die achterlijke Connection lost to de masterserver.

Next :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

Tja en het probleem is ook nog dat ze het niet stabiel hoeven te maken want het spel wordt toch wel gekocht :+ _/-\o_
Oh ja?? Ik hou het wel bij mods voor BF2 hoor ;) :P (POE2, Forgotten Hope etc.) , van mij krijgen ze geen cent meer :) .

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:38:
[...]

Ja in de BETA zat die bug dus ook al. Vaak viel daar het geluid van geweer schoten enzo weg. Als je de geluidsinstellingen op medium zet was het opgelost! |:( 8)7 Waarom begin ik nu langzamer hand ook aardig gefrustreerd te raken over EA/DICE/2142 ;(
Divce bestaat niet meer.(fusie)
EA is delay everything/ delet everything and fuckup everything... _/-\o_

zijn er nog mensen die het spel gaan kopen, @Damorpheus uitgesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
mach2 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:55:
[...]

Oh ja?? Ik hou het wel bij mods voor BF2 hoor ;) :P (POE2, Forgotten Hope etc.) , van mij krijgen ze geen cent meer :) .
Lol van mij hebben ze nog nooit centen gekregen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal er wel van dat 1920x1200 wederom net als in BF2 niet native wordt ondersteund... dacht dat ze het dit keer wel zouden inbouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

Divce bestaat niet meer.(fusie)

De game is best wel geinig, maar ik wordt gek van al die disconnects. Ik ben gestopt met BF2 door de disconnects, en het feit dat EA er toen niks aan gedaan heeft. Als ze hun progsels niet beter kunnen bouwen, kunnen ze naar hun centen fluiten. Ik ga het daarom ook niet kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik koop et gewoon wel hoor, ontzettend vette game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:28:
[...]

Die heb ik ook, maar ik heb geen problemen ervaren. Geluid werkt gewoon. Ook geen disconnects of andere probs, de demo werkt gewoon prima. Maar de demo valt me wel wat tegen, ik had er meer van verwacht. De gameplay vind ik (nog) niet zo soepel gaan, maar misschien is dat nog wennen. Ik ben nog niet overtuigd om BF 2142 ook te gaan kopen.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:55:
Ben het alweer zat, iedere keer die achterlijke Connection lost to de masterserver.

Next :)
Same here. Best jammer, want op zich is ie wel ok. Wat hebben ze daar toch met die connection problems hee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Nog anderhalf uur, is dat spel (demo) dat voor iedereen gewoon beschikbaar of is dat dan voor de mensen die hem al hebben 'gekocht' bij EA?

Heb het al gevonden :P

[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 06-10-2006 16:48 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vette game, maar word toch eerst pes6 kopen deze maand :)
wie weet koop ik em later nog, is beetje dezelfde sweer als bf2 vind ik alleen dan geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er geinig uit en ik word net als meer mensen er na een paar min. uitgegooid, dus laat ze dat eerst maar eens fixen dan zien we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier 2 pc's aan het gamen geen probleme nog tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Bulls-NL schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 01:30:
ik denk dat QW niet veel anders zou zijn, vast wel weer halo like besturing (hobbelig)
ik heb de kans gehad om ETQW mogen spelen op de GC 2006 in leipzig, en ik kan je geruststellen dat hetgeen wat jij zegt, NIET het geval is ;)

iemand al een goeie http link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2 leidt er niet echt onder Total Players/Max: 24,150 / 209,251 :+
Battlefield 2142Total Players/Max: 3,606 / 13,108 (27.51%)

De demo is al een goeie dag uit.
zo te zien hoef ik me hand niet aftehakken want het lijkt er op dat het niet echt een succes wordt.
battlelfield 2 had veel meer mensen in de demo tijd.

(ik had me hand erop verwed :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja over een paar minuten komt de demo pas officieel uit voor de mensen die niet pre-ordered hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Paar minuten, heb m al bijna binnen. Nadat hij toenet abrupt stopte bij 660mb toen ik benenden niets vermoeden zat te w8en/tv zat te kijken.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 10:01

marapuru

db.

Via de EA Downloader service kun je de demo gewoon downloaden hoor.
Probleem bij mij is dat ie vraagt om een nieuwe DirectX die ik maar niet geinstalleerd krijg...

Dan maar just cause ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:48:
Mja over een paar minuten komt de demo pas officieel uit voor de mensen die niet pre-ordered hebben.
Achterljke want de torrents en op nieuwsgroepen waren al beschikbaar vanaf het moment dat je het kon downloaden van EA downloader }:O
nu kunnen ze niet cancellen als ze niet tevreden zouden zijn met bf2142 demo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Tjark

DON'T PANIC

bij die directx fout: ik heb de ddl gedownload van http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_29 en in de windows\system dir gezet: toen deed ie 't

En nu nog m'n account zien te fixen :(

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
ik heb nu ook de demo gespeeld en moet zeggen dat ik nog geen enkele bug ben tegen gekomen!!

Geluid is goed, geen disconnects!!

T.o.v. de BETA zijn de graphix wel verbeterd. De het is gewoon allemaal mooier en kleurijker. Schilden geven mooiere kleuren af. Wat me ook opvalt is dat die kannon die zo her en der staan veel mooiere licht effecten hebben !! Al met al ziet er goed uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Laatst online: 15-09 14:38
helaas veel disconnects :'(

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:30:
ik heb nu ook de demo gespeeld en moet zeggen dat ik nog geen enkele bug ben tegen gekomen!!

Geluid is goed, geen disconnects!!

T.o.v. de BETA zijn de graphix wel verbeterd. De het is gewoon allemaal mooier en kleurijker. Schilden geven mooiere kleuren af. Wat me ook opvalt is dat die kannon die zo her en der staan veelmooiere licht effecten hebben !! Al met al ziet er goed uit !
ziet er idd leuk uit alleen de gameplay zuigt imo. Ik heb het 15 min gespeeld maar daarna had ik het wel weer gezien. Ik vind battlefield 2 stuk leuker tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 21:48
Ik ben net terug van de launch party, was erg leuk. We werden goed verzorgd met (gratis) eten en drinken :*) Speelde wel lekker, eigelijk geen bugs tegengekomen, heb 2 levels gespeeld. Minsk zag er wel cool uit met die hoge flat gebouwen. Foto's komen nog wel voor geinteresseerden, kort verslagje komt ook nog op mn site (zie sig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
ben ook net terug van de launchparty was erg geslaagd en er werd goed samengewerkt in de titanmode..hier en daar wat onverklaarbare deaths (vastzitten in een hoek op de enemy titan) en nog wat andere dingen maar dat zet ik nog in mn verslag op gamez..We hebben de eer wel hoog gehouden want ik en mn collega waren nr 1 en 2 in het officiele rondje gheheheh ;) me was gamez hypnotoad-nl en mn collega was bart...al met al fun gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:47:
ben ook net terug van de launchparty was erg geslaagd en er werd goed samengewerkt in de titanmode..hier en daar wat onverklaarbare deaths (vastzitten in een hoek op de enemy titan) en nog wat andere dingen maar dat zet ik nog in mn verslag op gamez..We hebben de eer wel hoog gehouden want ik en mn collega waren nr 1 en 2 in het officiele rondje gheheheh ;) me was gamez hypnotoad-nl en mn collega was bart...al met al fun gehad...
Gefelicteerd met de 1ste plaats in europa op clanbase
had het niet verwacht.

:P maar jah jullie hebben wat ex skunk leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:57:
[...]

Dice bestaat niet meer.(fusie)

Dice bestaat nog wel degelijk, het is gewoon een onderdeel van EA geworden. maar als het niet meer bestond zou het logo ook niet mer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:56:
[...]

Gefelicteerd met de 1ste plaats in europa op clanbase
had het niet verwacht.

:P maar jah jullie hebben wat ex skunk leden.
LOL ben geen gamert Ace! maar gamez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:04:
[...]

LOL ben geen gamert Ace! maar gamez ;)
oeps O+ nah jah
Bulls-NL schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:02:
[...]

Dice bestaat nog wel degelijk, het is gewoon een onderdeel van EA geworden. maar als het niet meer bestond zou het logo ook niet mer verschijnen.
lol Dice bestaat als naam jah.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps..

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
waar zijn nou normale links te vinden? die van gamershell gaat ultra sloom, en op large downloads van EA kan ik hem ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bulls-NL schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:24:
waar zijn nou normale links te vinden? die van gamershell gaat ultra sloom, en op large downloads van EA kan ik hem ook niet vinden.
Via je newsserver gaat het heel makkelijk met deze link.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de DEMO gedownload vanmiddag, maar kom amper aan spelen toe.

Ik wordt steeds om de paar minuten uit een game geflikkerd met de melding dat ik disconnected ben van de server. Heb het officiele forum van BF2142 geraadpleegd, en het blijkt dat er heel veel mensen zijn met dit probleem. Dit probleem scheen ook al voor te komen bij de BETA.

Snap niet dat dit nog steeds niet opgelost is. Ik zit nu dus steeds 5 minuten in een game en dan is het disconnected. Wordt denk ik maar wachten totdat EA dit heeft gefixed (het schijnt een serverprobleem te zijn). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al de hele dag een fatsoenlijke link naar een download te vinden

No luck so far

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de EA downloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08
Hebben de mensen die gedisconnect worden toevallig een dual core processor?
Zo ja, probeer eens de affinity op 1 cpu te zetten ipv van 2. (Dit werkt in elk geval in BF2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

woutertje schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:50:
Hebben de mensen die gedisconnect worden toevallig een dual core processor?
Zo ja, probeer eens de affinity op 1 cpu te zetten ipv van 2. (Dit werkt in elk geval in BF2).
Ik heb geen DC, en het regent hier van de disconnects :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08
Ah, oke, dat met affinity lostte namelijk bij mij het probleem op in BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het eens checken, maar veel hoop heb ik niet. Iig bedankt voor de tip :)
Ik wist dit ook nog van BF2 ja, maar totaal niet aan gedacht om het even te proberen bij BF2142.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOIP uitzetten werkte in BF2 ook wel eens tegen disconnects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:59

Jan20

CMJJKFE

Het optimaliseren van de wist daar is eagames erg goed in. Ze moeten eerst, maar eens de oude versies verbeteren en daarna met een nieuwe versie uitkomen.

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
shitzeg, alle download servers zitten vol! (gamershell.com) ja behalve de trage, daar begin ik niet aan. als je de demo zoekt op filemirrors.com krijg je alleen maar 'brakke' ...

iemand snel alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je in deze demo dezelde map verwachten als de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:12:
Kan je in deze demo dezelde map verwachten als de beta?
Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:51
heb de demo bekeken; weet het nu zeker; ga er een punt achter zetten na BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de demo nog moeten downloaden, hier nog een mirror:

http://fangaming.com/download.php?fileid=288&gameid=61

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Bedankt voor de snelle link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
Heb vanmiddag de officiele versie van EA (via de downloader) gedownd. Erg mooi en met de eerder genoemde DirectX fix ook stabiel.

Mooi voor een lan party (morgen :) ) dus maar ik zie nu dat er geen mogelijkheid is voor het hosten van een game op een lannetje zonder internet?
Iemand nog een gouden tip of gaat het echt niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:36:

Ik wordt steeds om de paar minuten uit een game geflikkerd met de melding dat ik disconnected ben van de server. Heb het officiele forum van BF2142 geraadpleegd, en het blijkt dat er heel veel mensen zijn met dit probleem. Dit probleem scheen ook al voor te komen bij de BETA.

Snap niet dat dit nog steeds niet opgelost is. Ik zit nu dus steeds 5 minuten in een game en dan is het disconnected. Wordt denk ik maar wachten totdat EA dit heeft gefixed (het schijnt een serverprobleem te zijn). :(
yup net paar keer gahad. en daarom ben ik hier. k.u.t EA games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Had de demo net binnen. :)
Geinstalleerd, accoutje aangemaakt en ik inloggen op een NL server. :)
Op elke server wordt ik gekickt door punkbuster. :(
Iemand een reden waarom? Of wat ik ff moet checken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:36:

hmm dan zijn de pre-orderers en de gamespot subscribers toch de beta testers van de demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Punkbuster kickt niet zonder errormessage/code, beetje nutteloze vraag zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:23:
Punkbuster kickt niet zonder errormessage/code, beetje nutteloze vraag zo...
Mijn excuus, maar er staat geen errorcode of uitleg in de message window.
Alleen dat ik gekicht ben door punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Net 20min gespeeld;
6x verbinding met de account server verloren :P en 2x gebanned :+ Goed begin al O-)
Spel is wel soepeler dan BF2 vind ik, alleen dat rennen vind ik irritant met dat geschud.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ff te kloten met de demo,

Wat mij het meest opvalt, is dat er geen widescreen resoluties zijn
En ook geen widescreen option

En dat de max resolutie 1280x960 is

Dat zier er echt ruk uit op een breedbeeld

Of mis ik iets?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, ik probeer al een uur in te loggen op die account server maar hij is down ofzo ?
Nu kan ik dus helemaal niet spelen ? :|
Wat is dat voor onzin ? EA moet alles in eigen handen hebben ofzo? Zij kunnen het (online) spel zomaar stil leggen en weer een nieuwe versie uitbrengen om weer centen te vangen?

Direct connecten naar een IP, kent EA dat niet meer ofzo ? :X.
Kijk, voor een MMO maak ik een uitzondering, maar dit zijn toch allemaal aparte servertjes opgezet door EA én door 'normale mensen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat heel de battlefield serie gewoon vol zit met bugs. Zie 1942 en 2 zaten/zitten veel bugs in.

En dan nu weer het probleem dat om de paar min. de connectie naar de master server gewoon wegvalt verknalt gewoon het spel. Hoe kan ik nou lekker in het spel komen als ik 5 min speeltijd heb ?

En als ik lees in dit topic dat het al bij de beta bekent was. En dan zelfs nog in de demo zit vind ik gewoon te gek voor woorden.

En straks zul je zien dat de zelfde fout ook in het echte spel zit. Dan is het gewoon geld klopperij aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:51
voor battlefield 2 kwam ook pas vorige maand de 1e stabiele versie uit.....
nu eenmaal het nadeel van "online games". de publisher weet dat iedereen die speelt ook geen probleem heeft om patches te downloaden. dus is het niet erg om het spel vast te gaan verkopen terwijl het totaal niet stabiel is.
zo heb je beta testers, die jou mooi $50 betalen....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Masterservers worden door gamespy gehost en zij kunnen de drukte atm gewoon niet aan. De fout zit niet in de software, rustig aan, zodra er meer capaciteit vrijkomt voor BF2142 op die servers dan is alles netjes opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:37:
Masterservers worden door gamespy gehost en zij kunnen de drukte atm gewoon niet aan. De fout zit niet in de software, rustig aan, zodra er meer capaciteit vrijkomt voor BF2142 op die servers dan is alles netjes opgelost :)
Vergeet het maar.
Als ik kijk naar Battlefield 2, en alle problemen die er na een jaar nog waren, dan denk ik niet dat dit een kwestie van drukte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:46:
[...]

Vergeet het maar.
Als ik kijk naar Battlefield 2, en alle problemen die er na een jaar nog waren, dan denk ik niet dat dit een kwestie van drukte is.
Ach net als de rest: je moet het zelf weten. Ik geef de info die ik van gamespy krijg te horen door, hoe je het oppakt moet je zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

EA Netherlands organized a BF2142 launch party in game café The Game Syndicate. A few gamers were invited, the Dutch game press and off course the people behind the various BF2142 fansites. i3D.net, European Trusted Partner, was present!

Everyone was welcomed by a big pack of (melting) ice at the front door and we were welcomed by various EA employees with a press kit containing basic gameplay information and a free BF2142 dvd-rom set.

After a quick introduction everyone was assigned a computer and with the nice surprise of a special pre-release version of BF2142 containing the various maps. We were the first to play BF2142 on the new computers, it took over 20 minutes for the shaders to optimise before we could start our first round.

Suez Canal was first, Shuhia Taiba and Minsk. Suez Canal was the best of the three maps, lots of open spaces, only a few buildings and the missile silos are close together so prepare for a lot of action when playing this map! The titans start almost on the first silos so in this map the titan's air-to-ground guns are really valuable.

The other two maps felt much larger, wide open spaces between each silo, mountains you can't climb between silos. If you lose your vehicle between two silos, prepare for a 5 minute walk! You need teamwork to win these maps. Without teamwork you will be trapped in the endless voids untill you either commit virtual suicide or ran long enough to reach a totally abandoned silo. The enemy won't even care for you running the great voids, they will just drive by rushing to the next silo.
Ground defences are positioned very stupid in this map, almost every time some building, fence or metal pipe is blocking your view. The ground defence is focussed on defending the silo instead of defending the only entrance to a fenced base. Of course you can be shot by a tank who enters the base without being able to fire back because the only thing you will hit is some metal pipe.

The tanks can be destroyed within two shots of the rocket launcher, the walker takes a dozen but the machine gun will probably have killed you anyway. Teamwork is vital if you want to engage a walker. A single tank will always lose, but if you engage the walker from multiple angles you will always win the fight. Walkers also have a weakness when faced against air vehicles because it cannot look nor fire up very well.

The air fighters shoot some kind of paintballs. With the so called rockets you can destroy every tank you'll see, but emptying three clips of rockets won't kill a single infantry. The fire of the explosions, the build-up pressure, the slam of a metal rocket in your face, nothing can kill infantry. When you fly around and face infantry you should fly away, it is a waste of your time. The fighters are great for destroying walkers though.

One thing we noticed about this post-demo version of BF2142 was it took really long to destroy a titan. The consoles took over 3 rockets to be destroyed and even worse, the titan core was under fire of seven rocket launchers for over 10 minutes before it was destroyed. This will result in much longer infantry fights inside the titan but at some point it becomes boring to shoot at the core without anything happening.

A missed chance: to revive people you will need an unlock. So be prepared: if you die, you're dead and you will have to respawn. With this many unlocks you will have a hard time finding the medic with the unlocks needed to revive you.
A big enhancement: the loading screens between map changes, they are great and contain very specific information.

To conclude: Battlefield 2142 is much more focused on teamplay, which is great for online play. If you really want to enjoy the game, buy a headset with microphone and join a teamplay squad when playing BF2142. The air transports are a great way to hop from missile silo to missile silo with a complete squad and you'll have plenty of firepower.

A big thanks to both EA and TGS. While playing BF2142 for hours and hours they made sure we enjoyed the day in the best way possible, the entourage was great!

See you on the Battlefield!
i3d.net - Stewie

Screenshots zijn hier te zien:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=120531#post120531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ok een demo is gratis maar het is niet de eerste keer dat er (capaciteits)problemen zijn met de accountservers.

Mag je van een bedrijf als Gamespy niet verwachten dat ze hierop:
a) al geanticipeerd hebben (gezien ervaringen uit verleden)
b) er op kunnen anticiperen

Van EA mag je toch verwachten dat ze hun spel/demo op een vlekkeloze manier willen/kunnen introduceren zodat iedereen positief is :?

PC Specs

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.