[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol denken ze bij EA dan écht dat wij kuddeschapen zijn??

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die na het toch wel debacle van BF2 ( zéker nu we al 4 maanden op een patch zitten te wachten ) tevreden zijn met een half afgewerkt en vol bugs zittend BF2142. Kan ik me gewoon niet voorstellen.

Maar misschien ben ik wel teveel een doemdenker en is BF2142 bij de release een keurig afgewerkt producht :) ook dat kan ik me helaas niet voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
gabiballetje schreef op zondag 03 september 2006 @ 01:51:
[...]

Meneer de moderator, hoe moet ik iets uitleggen als je het blijft wegflikkeren ?
Laat dan de feiten staan, dan snapt iedereen het, ik ben niet eigenwijs, ik probeer wat uit te leggen, wat je duidelijk verkeerd op vat.
Jeez, hoe moeilijk is het ?
Ik kan toch niets uitleggen als ik niets mag zeggen of jij alles weg gooti of wel dan ?
Ik ben echt geen verkeerde, maar als ik na 3x nog steeds iets niet mag uitleggen snap ik het ook niet meer...
Dan doe ik nog mijn best om daarna heel simpel het hele geval uit de doeken te doen, mag het ngo niet ?
Pas het dan aan dat het wel goed is, want ik heb nu geen idee meer hoe het wel mag !

On-topic: @ Uploader 26
Leuke tekst, zeker waar, voor mijn part doet EA het expres niet in de hoop dat veel spelers bij gebrek aan een patch dan maar BF 2142 kopen ?
Maar ja, als ze het dan zo doen, met dezelfde bugs die in BF2 zitten nog niet gesolved en blijkbaar nog ergere bugs ook, dan wens ik ze veel succes !

@Gideon82
Bedankt voor de oplossing, als dat het is, maar zonder anti-virus gaan surfen etc is me een beetje leip ! Dus daar moet ik wat op vinden... zijn er misschien goeie gratis anti virus scanners ? Ik blijf niet kopen :s
Graag gedaan O-)
Verwijder morgen die KB patch. Kan je vinden in Add/Remove software. Rebooten, dan NIET Windows Update draaien. Maandag bellen met Microsoft en de patch voor de hotfix aanvragen! (nummers staan in mijn post)

probleem opgelost toch?

@Epitome
[BF2142] Wil niet starten :X Jou vind ik persoonlijk maar ondankbaar/flamerig. Had je soms liever gehad dat ik het 'probleem' via DM had afhandeld :o zodat je nu nog steeds niet had kunnen spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door mrFoce op 03-09-2006 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys waar is het BF2 topic gebleven? Ik heb er wel een paar gevonden maar die zaten op slot, is dit topic de vervanger voor BF2? Ik ben totaal niet geinteresseerd in BF2142...... of is het BF2 topic dood door de laatste release, want bij mij werkt het totaal niet meer BF2 wil niet eens meer opstarten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
Same here...

Ik mis het BF-2 topic ook. Kans dat ik 2142 ga spelen zijn erg klein. Ik houd juist van realistich wapentuig. Ik verwacht dat er meer mensen zo over denken en ik hoop een beetje dat dit een enorme flop wordt en dat EA zich meer op de wensen van de gamende mens gaat richten.Wellicht dat ik demo van 2142 nog ga proberen en dan moet het me zo enorm aanspreken voordat ik het zou kopen maar dan moeten ze me echt gaan verrassen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als het ingame advertising doorgaat in BF2142 zal ik het niet gaan kopen. Dat zal de druppel zijn met BF series voor mij. Ik kan me geen enkele reclame bedenken die in het jaar 2142 past en de andere reden is uit principe dat het spel dan of gratis moet zijn of zonder advertising, alleen een idioot betaalt om advertenties te zien en zover heen ben ik nog niet alhoewel EA mij/ons blijkbaar anders wil doen geloven...

Mijn redenen:
- Slechte support voor BF1942.
- Vietnam was helemaal een drama kwa support.
- BF2, lijkt momenteel heel erg, is het ook, maar is nog niets vergeleken met de problemen die er waren bij BF1942 toentertijd met het wachten op patches. Soon was ongeveer 2-3 maanden wachten, en very soon ongeveer een maand was de stelregel meende ik...
- BF series (met expansions) volgen elkaar te snel op, ze laten de community niet hun werk doen om mods bijvoorbeeld te maken.
- BF2 en ook weer BF2142 met uitgebreide statistieken die zeer slecht de gameplay beinvloeden op de huidige manier, maar dat is meer een persoonlijke mening.
- Zeer slechte mod support vanuit EA zijn kant, is helemaal een drama geworden sinds BF2 en de ranked servers gedoe.
- BF series zijn sinds BF1942 (op het eind) met auto-admin tools een ramp geworden, k*tregels, BF2 is alleen maar erger geworden hiermee.
- -4 punten voor een TK (om maar 1 voorbeeld te noemen van het brakke stats systeem): laat het zelfregulerend zijn en niet op deze manier die discussies ingame uitlokken en men meer bezig is "omg why punishme, it was a accident" te tikken ipv te spelen.

En wat ik maar niet kan begrijpen is wat de BF community zit te zeuren over BF2142 en dat het te futuristisch/onrealistisch zou zijn, BF engine is bij lange na niet geschikt om een vorm van realisme neer te zetten, de graphics misschien maar daar houd het op.

In BF2142 zie ik weer de humor/minder serieuze speelstijl zitten zoals in BF1942 het geval was, maar goed ik vermaak me hopelijk wel nog met de demo van BF2142 totdat Quakewars uitkomt (laten we alvast zeggen dat de demo géén advertising zal bevatten om geen kopers af te schrikken (alhoewel zullen waarschijnlijk wel aparte adservers zijn, makkelijk te blocken in hosts file), heb het wel gehad met EA.

Ik zal overigens de startpost nog wel blijven updaten tot aan/tijdens de demotijd, maar volgende topic mag iemand anders reclame gaan maken voor EA hier op GoT. Ben zeer benieuwd wat Quakewars gaat doen met BF series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik las in de andere BF2142 de link naar het fileplanet bf2142 forum (nee dat wist ik nog steeds niet want ik kon het niet vinden op fileplanet door hu waardeloze search functies, en de mail waarin het staat met de password heb ik nog steeds niet binnen, en op de andere forums heb ik dit probleem ook gepost, maar respons nul komma nul, zoals we gewend zijn van EA).

Dus, kan iemand me dat password bezorgen ? Dan kan ik uberhaupt iets op dat forum want nu kan ik nergens binnen komen. Echt, de combinatie EA-Fileplanet is a bad one.

Ik ga ff proberen of het werkt als ik Kaspersky ff deraf flikker.

Maar die gasten moeten nu toch we eens door gaan hebben dat het maken van die games en uitbreidingen alleen zin heeft als ze allemaal fatseonlijk werken.
Nu heb je een BF2 met expansions die crashen bij het leven en een nieuwe exemplaar wat er duidelijk niet beter op wordt. Als ze een game van dergelijk kwaliteit afleveren over 40 dagen (en deze problemen krijg je er in die tijd echt niet allemaal uit) dan ga ik het niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Juggernaut schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:40:
mooi al die EA en dice bashing weer wanneer een BETA!! niet goed werkt bij iedereen ;)

Probeer het spel uit en als het niet werkt dan vul je je probleem + je hardware in op dat forum zodat EA het spel bij de release zo bugvrij mogelijk kan maken. Misschien werkt de volgende beta dan wel weer op je computer.

Ik ben ook geen fan van EA en hoe ze de bugfixes in BF2 doen maar je krijgt een BETA in de handen gedrukt en dat is bij lange na nog geen compleet spel.

[edit]
Ze hebben trouwens de puntentelling wel aardig aangepast. Had ik verdomme net wat punten bij elkaar klapt de verbinding d'r uit %$^$^ EA en DICE #%#$%# :+
Denk je nou echt dat ze in een maand tijd allerlei bugs gaan fixen die ook al in BF2 zaten? (1tje zelfs al in 1942!, die met dat buggy lopen in de titan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Het schijtn dat men dinsdag dan echt BF2 naar 1.4 gaat patchen en dat zou een hoop moeten oplossen, met een beetje mazzel lost dat ook de zooi in BF2142 allemaal op, maar dat beide dan ineens fatsoenlijk... i ain't holdin' my breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
gideon82 schreef op zondag 03 september 2006 @ 02:12:
[...]
@Epitome
[BF2142] Wil niet starten :X Jou vind ik persoonlijk maar ondankbaar/flamerig. Had je soms liever gehad dat ik het 'probleem' via DM had afhandeld :o zodat je nu nog steeds niet had kunnen spelen.
Ik weet niet waar je het over hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
gabiballetje schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:50:
Ik las in de andere BF2142 de link naar het fileplanet bf2142 forum (nee dat wist ik nog steeds niet want ik kon het niet vinden op fileplanet door hu waardeloze search functies, en de mail waarin het staat met de password heb ik nog steeds niet binnen, en op de andere forums heb ik dit probleem ook gepost, maar respons nul komma nul, zoals we gewend zijn van EA).

Dus, kan iemand me dat password bezorgen ? Dan kan ik uberhaupt iets op dat forum want nu kan ik nergens binnen komen. Echt, de combinatie EA-Fileplanet is a bad one.

Ik ga ff proberen of het werkt als ik Kaspersky ff deraf flikker.

Maar die gasten moeten nu toch we eens door gaan hebben dat het maken van die games en uitbreidingen alleen zin heeft als ze allemaal fatseonlijk werken.
Nu heb je een BF2 met expansions die crashen bij het leven en een nieuwe exemplaar wat er duidelijk niet beter op wordt. Als ze een game van dergelijk kwaliteit afleveren over 40 dagen (en deze problemen krijg je er in die tijd echt niet allemaal uit) dan ga ik het niet kopen.
Heeft het je probleem opgelost?

Morgen even bellen met MS voor die patch, stel voor dat je hetzelfde doet _/-\o_

Ontopic:
Heb persoonlijk slechts 1 maal het einde van de ronde gezien. Het spel is IMHO nog veel te buggy (misschien alleen server side) om binnen 40 dagen te kunnen releasen. Met het uitstel van QW-ET verwacht ik ook dat BF2142 gewoon minimaal een maand uitgesteld zal worden :O

offtopic:
Deze game vind ik gewoon een MOD voor BF2. Verwacht persoonlijk niet dat ze alle problemen voor de release oplossen. Zal wel weer (net zoals met BF2) het wachten op patches worden

[ Voor 13% gewijzigd door mrFoce op 03-09-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 09:59:
Guys waar is het BF2 topic gebleven? Ik heb er wel een paar gevonden maar die zaten op slot, is dit topic de vervanger voor BF2?
JohnnyV27 schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:10:
Same here...Ik mis het BF-2 topic ook.
OT: het grote BF2 topic wordt weer geopend zodra patch 1.4 uit is. Dus met enig geluk volgende week.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, ingame advertising. Wat krijg je dan straks? BF3 brought to you by coca cola?
Nog leuker, Digital Illusions krijgt een deel van de opbrengst van de reclame. Lekker, straks kunnen ze alles betalen via die inkomsten en zijn ze niet meer afhankelijk van de verkochte games. Kunnen ze doen wat ze maar willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:42
Ik hoor veel negativiteit over de Beta :?

Ik ben wat bugs tegengekomen maar meer ook niet eigenlijk :)

Bugs:
- Bij het doodgaan zak je soms door de vloer heen
- Walkers doen niet altijd wat je wil dat ze doen
- Vragen om een medic kan niet want alleen de locatie van het bestand wordt getoond
- Kleine andere bugs die ik niet meer kan herinneren

EDIT: 1 Servercrash gehad maar dat was het....

:)

[ Voor 10% gewijzigd door Broodjebram op 03-09-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:23:
Leuk, ingame advertising. Wat krijg je dan straks? BF3 brought to you by coca cola?
Nog leuker, Digital Illusions krijgt een deel van de opbrengst van de reclame. Lekker, straks kunnen ze alles betalen via die inkomsten en zijn ze niet meer afhankelijk van de verkochte games. Kunnen ze doen wat ze maar willen...
Misschien is het juist positief, zonder de gamespy servers kan je niet online inloggen, zonder de gamespy servers tevens geen ranked servers en geen rankings. Als een game reclameopbrengsten blijft genereren kan de rekening van Gamespy betaald blijven worden, ook enkele jaren nadat het spel gereleased is, immers zolang de inkomsten blijven stromen is er geen reden om die gamespy servers stop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
DaMorpheus schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:48:
[...]

Misschien is het juist positief, zonder de gamespy servers kan je niet online inloggen, zonder de gamespy servers tevens geen ranked servers en geen rankings. Als een game reclameopbrengsten blijft genereren kan de rekening van Gamespy betaald blijven worden, ook enkele jaren nadat het spel gereleased is, immers zolang de inkomsten blijven stromen is er geen reden om die gamespy servers stop te zetten.
Mocht het 'echte' reclame zijn, dan zou het wel bijdrage aan het realisme vind ik. Echter, ads voor BF2142 zouden het spel eerder verknallen, aangezien daar geen geschikte reclames voor (kunnen) bestaan.

Maar als BF3 een opvolger wordt van BF2 (ja duh logisch, ik bedoel kwa tijdlinie) of afspelen in 2010 ofzo dan zal 'actuele' reclame het spel niet verpesten. Ik ben nog nooit in Irak ofzo geweest, maar neem aan dat je daar ook gewoon reclames heb. Maar je verhaal van de gamespy servers gaat volgens mij niet zo op, de enige die flink daarop cashed zal EA zijn vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Adds voor spellen als NFS Carbon zijn prima en zelfs logisch, want je vind ze ook in de real world.
Voor BF2142 vindt ik het onlogisch, want de reclame zal dan heel anders zijn, holographic stuff en zo, dus als je het nou aanpast zodat het wel een beetje bij het spel past ok, dan is het prima.
Maar de meeste maps zullen volgens mij toch plaatselijke zooi zijn en dorpjes en boerenzooi en zo, wat moet dat dan hebben met reclame borden en al die crap ?
Niet logisch, en doet dan afbraak aan het spel, maar het levert wel geld op, past dus wel bij de kromme denkwijze van EA.
@Gideon82
Na verwijderen van Kaspersky werkt het spel, nog steeds enorm buggy.
Zo kan ik niet eens de controls aanpassen, want als je in het menu op controls klikt komt dat menu gewoon niet, de rest wel.
Als het na tig keer klikken en kutten en proberen dan lukt en je geeft een andere key in, dan onthoudt ie hem meestal niet en mag je het opnieuw doen.
Als ie het al onthoudt werkt ie nog niet ingame, dus, in ieder geval, als je in het menu komt, terug naar het menu gaan om te kijken of ie hem onthoudt, zo ja, dan uit de game gaan, en dan de game opstarten... Ja, dat schiet op... Inderdaad ook een shitload met server connection loss.

[ Voor 35% gewijzigd door gabiballetje op 03-09-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dutch_Razor schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:57:
[...]

Denk je nou echt dat ze in een maand tijd allerlei bugs gaan fixen die ook al in BF2 zaten? (1tje zelfs al in 1942!, die met dat buggy lopen in de titan)
Kan het mij nou bommen wat ze doen. Ik speel af en toe een spelletje en ik ga echt niet lopen schreeuwen op een forum hoe brak alles wel niet werkt. Als de demo net zo slecht werkt als de beta, hoewel ik die afgezien van die connection bug nog best prima vind spelen, dan ga ik gewoon wat anders doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasplank op 04-09-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
ik heb een paar posts terug gekeken dus weet niet of ik het herhaal.

reserveer je BF2 naam voor BF2142.
Als je het doet krijg je een gratis promotion bij je 1e inlog op bf2142 :/
http://www.battlefield.ea...field/bf2142/veteran.aspx

tevens schijn je als je het spel (pre)-ordered by bepaalde winkels in de VS of Canada je een gratis unlock/promotie krijgt.
Of dit ook bij specifieke winkels is in Europa kan ik niet vinden.

Dus als je je naam reserveerd en de game dan bij een specifieke winkel koopt heb je al direct 2 promos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind bf2142 tot nu toe geweldig!

Titan en Silo5 gevechten om de Walker superrrr...

Veel unlocks, badges, pins noem maar op.
De squad field upgrade ook zo'n goed punt.
Er is wel degeijk goed over de game play nagedacht en zit te springen om de final version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:18:

Er is wel degeijk goed over de game play nagedacht en zit te springen om de final version.
als je zo vlug je pins en badges haalt is de kans dan niet grootdat je erg snel alles hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:18:

Ik moet het toch met hem eens zijn. Op het begin was ik toch niet tevreden. Maar nu ik een aantal battles heb uitgevochten moet ik zeggen dat ik het spel nu beter snap. Daarom is het nu ook stukken leuker om te spelen. In het begin had ik ook geen geluid bij het schieten (schijnt een probleem te zijn met Audigy 2 zs kaarten). Nu ik sound op medium heb gezet is het weg. Ik hoop dat de volgende de beta 1 nieuwe map brengt en ook mischien wel een ander speel type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Shit man toch niet weer die badges zooi :( Hopelijk geen unlocks meer.
laat gewoon lekkeruit, in multiplayer moet iedereen gelijke wapens hebben enzo. Dat mensen serieus moeite doen/deden in bf2 voor een badge heb ik echt nooit begrepen, ben je 2 uur bezig met je knife badge ofzo haal je hem en vervolgens wordt je gefeliciteerd. Youpi de poepi, 2 uur waard?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:55:
Shit man toch niet weer die badges zooi :( Hopelijk geen unlocks meer.
de unlocks vliegen je om de oren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:59
Hmm, ik kan er helaas niet over meepraten. Ik heb immers geen key. Open beta :w
Nu maar hopen dat er een demo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de beta kun je vooral in het begin vrij snel wat rangen omhoog verwachten ne dus ook de nodige unlocks, maar zorgvuldig kiezen is evengoed wel nodig, kies je unlocks slim en gebruik het systeem in je voordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Al die unlocks hoeven van mij ook niet zo, geef gewoon verschillende guns attributes zoals damage range accuracy rate of fire etc, en dat voor iedere klasse, iedereen kan ze nemen maar toch kun je een eigen speelstijl maken.
En al die badges en pins etc boeien me al helemaal geen ruk, doe al die zoi maar niet, en geef in de plaats daarvan een bugvrij spel.
Ik geloof er niet in dat ze dit spel in 39 dagen ok kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Nu online
Modbreak:Dacht het niet :{ Je vorige topic is niet voor niets dicht gegaan :|

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 05-09-2006 00:06 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla 2142 over denk ik.
Voorlopig heb ik genoeg aan point of existence 2 en ik verwacht dat forgotten hope 2 ook een toppertje wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Nu online
nMad schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:49:
ik ga binnenkort een nieuwe PC bestellen, en ik wil daarmee BF2 op de hoogste video settings spelen.
[...]
en ondersteund BF2 de X2 versie's van AMD?

graag reacties!
Dit is het BF2142 topic :/
Zoek wat benchmarks enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
nMad schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:49:
ondersteund BF2 de X2 versie's van AMD?
Ik weet vrijwel zeker van niet.
Maar dan nog is je pc snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Nu online
3ddie schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:04:
[...]

Dit is het BF2142 topic :/
Zoek wat benchmarks enzo..
dr is geen bf2 topic meer ;)

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
Op zich wel een mooi spel alleen jammer dat in dit geval de gamemakers buiten de stijl van bf1 en bf2 gaan.
Ik vind dat ze beter een bf3 hadden kunnen uitgeven die zich nog steeds vroeger afspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
quote van een online gameshop:

"Battlefield 2142

De langverwachte Battlefield 2142 bied uitgebreide verbeteringen,
en een uitmuntende multiplayer actie (64 spelers online'."

ex-squeeze me? Heeft iemand hier lang op BF2142 zitten wachten?
Ikzelf denk dat daar hoort te staan "de door-ons-strot-te-duwen".

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
gersompie schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:18:
.........buiten de stijl van bf1 en bf2 gaan.
Ik vind dat ze beter een bf3 hadden kunnen uitgeven die zich nog steeds vroeger afspeelde.
BF1 heeft nimmer bestaan. BF3 zal ergens volgend jaar uitkomen. Ik weet alleen niet meer in welke setting BF3 zich straks zal gaan afspelen (WW2 of hedendaags).

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte Mod support ben ik helemaal mee eens met Lighteye:

Waarom, daarom:

When I looked for mods I saw some afwull information about EA/dice doing.

Not many people know the mod MTS - Mech Tactical Simulation
It was great mod and one of the FIRST mods in bf2 when it came out and the most devoloped mod in those days so far.

But for some reasons and also with not telling the reasons why they quit the mod.

I have searched some work from them and you can eassly say it's ten times better then bf2142

Afbeeldingslocatie: http://img362.imageshack.us/img362/3331/4isskadi08gb5.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img303.imageshack.us/img303/9618/4isskadi04zf1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img380.imageshack.us/img380/6579/1clantimberwolf3ao2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/5705/4v1ly0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/4218/4v4lj0.th.jpg

this is from the site: http://www.bf2.se/page.php?id=36

it's very simple fact if you read this:

We have decided to discontinue this mod entirely, for several reasons.

1. EA. BF2142 had to live, so MTS had to die.

To achieve our goal of combined arms (infantry/battlearmor, tanks, mechs and aerospace), we needed the ability to modify some vital areas of the game code. In BF2, those areas were specifically hardcoded. At first, we did not know why these parts were locked, but the answer is pretty obvious now.

2. Morale. The team has disbanded as we took a very big morale hit when we found that we couldn't even add mechs into the game.

Especially after putting in so much effort into the mod.
Several attempts were made to ressurect the mod, but the initial motivation and enthusiasm to work on it had already died along with the team.

3. Lack of interest and support from the CBT community in general. Ironically, most of the people who supported the mods were non-Battletech fans.

Nobodyreally even cared when MTS died, in fact some even celebrated it. In short, it was not worth the effort to make.

In conclusion, MTS will probably never be ressurected again. BMP is still active, but we are working on other projects.

--------------------------------------------
Then there is another fucking reason not to buy bf2142
because if they tell me they support the mod community and I read this.
it just piss me off.

also don't forget we will never see in bf2 mecha's ingame because of EA/dice doing.

RIP MTS and good luck in the futher with Enemy Territory: Quake Wars total conversion mod
and if you look at EA/dice side they are just money hungry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabiballetje schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:28:
Al die unlocks hoeven van mij ook niet zo, geef gewoon verschillende guns attributes zoals damage range accuracy rate of fire etc, en dat voor iedere klasse, iedereen kan ze nemen maar toch kun je een eigen speelstijl maken.
En al die badges en pins etc boeien me al helemaal geen ruk, doe al die zoi maar niet, en geef in de plaats daarvan een bugvrij spel.
Ik geloof er niet in dat ze dit spel in 39 dagen ok kunnen maken.
Ik heb gehoord dat in de next beta build the Titans random ontploffen |:( :+
ook is de performence een stuk slechter geworden.
DaMorpheus schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:48:
[...]

of we kunnen gezzelig allemaal ABR gebruiken
http://www.battlefieldranking.net/
of we vragen bftracks om bf2 the supporten:
http://bftracks.net/appl/bft/Home/view

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
performance slechter? de maps worden gewoon meer gevuld,want die waren nogal leeg, en de graphics zijn opgekrikt.

Al die negativiteit over de beta, is behoorlijk goed al, veel nieuwe dingen, enkel die titans (die overigens niet ontploffen, maar juist terug 'gehealed' zijn) zijn wel beetje vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Beetje vreemd verhaal Ace, wat zou er in BF2 dan hardcoded zijn om mech warriors tegen te gaan?
Of bedoelde ze gewoon dat het modteam niet voor elkaar kreeg om de mechwarriors realistisch te laten lopen in BF2? :) :D
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:58:
of we kunnen gezzelig allemaal ABR gebruiken
http://www.battlefieldranking.net/
of we vragen bftracks om bf2 the supporten:
http://bftracks.net/appl/bft/Home/view
Hoe wil je dat doen als je niet eens kan inloggen als de gamespy servers down zijn?

Ben benieuwd hoeveel van de negatievelingen in dit topic over 2 maanden het spel wel spelen :P

[ Voor 53% gewijzigd door Stewie! op 05-09-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:13:
Ben benieuwd hoeveel van de negatievelingen in dit topic over 2 maanden het spel wel spelen :P
Denk dat dat nog wel eens vies zou kunnen tegenvallen (veel mensen beginnen EA behoorlijk zat te raken) en al helemaal als ze er niet in slagen het spel vrij van CTD's en connectieproblemen de winkel in te krijgen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:13:
Beetje vreemd verhaal Ace, wat zou er in BF2 dan hardcoded zijn om mech warriors tegen te gaan?
Of bedoelde ze gewoon dat het modteam niet voor elkaar kreeg om de mechwarriors realistisch te laten lopen in BF2? :) :D

[...]

Hoe wil je dat doen als je niet eens kan inloggen als de gamespy servers down zijn?

Ze konden niks doen omdat het hardgecode was in BF2, en ze waren 24% klaar met de mod en dat is veel, ook staat het toch duidelijk geschreven in het verhaal.
Ook zijn ze daarom over gegaan naar Enemy Territory: Quake Wars. eerst waren er plannen om op de Doom 3 engine overtestappen.

Lees hun sites is door, of gebruik de programma's.
.
DeNB3rt schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:12:
performance slechter? de maps worden gewoon meer gevuld,want die waren nogal leeg, en de graphics zijn opgekrikt.

Al die negativiteit over de beta, is behoorlijk goed al, veel nieuwe dingen, enkel die titans (die overigens niet ontploffen, maar juist terug 'gehealed' zijn) zijn wel beetje vervelend...
Ach als ik hoor wat voor bugs er allemaal zitten :O
kom laten we in de titan glitchen :z
en die guns van die transport schepen zijn ook waardeloos.

ook zitten er maar 10 mappen ingame, en als je meer mappen wilt hebben moet je maar boosterpacks aanschaffen :X

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:20:
[...]

Ze konden niks doen omdat het hardgecode was in BF2, en ze waren 24% klaar met de mod en dat is veel.

ook xijn ze daarom over gegaan naar Enemy Territory: Quake Wars
Dus eigenlijk hebben ze toen ze begonnen met hun mod niet goed gekeken of hun doelen wel haalbaar waren met de BF2 engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:20:
[...]

Ze konden niks doen omdat het hardgecode was in BF2, en ze waren 24% klaar met de mod en dat is veel.

ook xijn ze daarom over gegaan naar Enemy Territory: Quake Wars
Wat was er dan hard gecode? Begrijp me goed, als je verhaal waar is ben ik bereid daarover te schrijven op de BF2 sites, maar ik zie niet in wat hardgecode zou moeten zijn en wat zij zelf niet zouden kunnen coden?

Enige waar ik aan kan denken is dat ze het niet voor elkaar kregen de mechwarriors te laten lopen. (benen te bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:26:
[...]

Dus eigenlijk hebben ze toen ze begonnen met hun mod niet goed gekeken of hun doelen wel haalbaar waren met de BF2 engine?
Geen idee, ik weet het hele verhaal er niet achter.
maar als EA/Dice zegt we support de mod community zouden die specifieke plekken toch niet hardcoden behalve als zulke geldwolfen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:29:
[...]
Wat was er dan hard gecode? Begrijp me goed, als je verhaal waar is ben ik bereid daarover te schrijven op de BF2 sites, maar ik zie niet in wat hardgecode zou moeten zijn en wat zij zelf niet zouden kunnen coden?

Enige waar ik aan kan denken is dat ze het niet voor elkaar kregen de mechwarriors te laten lopen. (benen te bewegen)
Als je er meer over wil weten moet achter de modders gaan.

site:http://mods.moddb.com/4281/mts-mech-tactical-simulation/
mail:masakari@battletechmodproductions.com
En het bericht over BF2 (de ene laaste pos)::
http://mods.moddb.com/4281/mts-mech-tactical-simulation/
---------

Zegt genoeg:

To achieve our goal of combined arms (infantry/battlearmor, tanks, mechs and aerospace), we needed the ability to modify some vital areas of the game code. In BF2, those areas were specifically hardcoded. At first, we did not know why these parts were locked, but the answer is pretty obvious now.

Maar het zegt ook niet alles. ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:59:
[...]

Als je er meer over wil weten moet achter de modders gaan.

site:http://mods.moddb.com/4281/mts-mech-tactical-simulation/
mail:masakari@battletechmodproductions.com
En het bericht over BF2 (de ene laaste pos)::
http://mods.moddb.com/4281/mts-mech-tactical-simulation/
---------

Zegt genoeg:

Maar het zegt ook niet alles. ;(
Het zegt niets. Tenzij ze erg specifiek kunnen aantonen hoe en wat.

Moet zeggen dat hun idee wel erg lijkt op BF2142. Maar goed, een MOD kan bijna nooit zo lekker wegspelen als de 'vernieuwde' engine waarop BF2142 nu draait. Ook denk ik niet dat EA in 2005/01/01 al wist dat de opvolger van BF2 uit die 'walkers enso' zou gaan bestaan. Dus het lijkt mij niet dat ze echt tegen gewerkt zijn.

Maar goed, elke game die niet goed MODbaar is, sterft een langzame dood nadat de 'hype' voorbij is. Als je BV kijkt naar games als Red Faction 1 (kwam uit in 2001) of Transport Tycoon, dan merk je op dat er nog steeds een community achter zit, puur omdat het gemod kan worden (lees nieuwe content, etc)

Als hun idee echt vergevorderd was, zoals ze zelf beweren. Dan waren ze toch wel uitgeweken naar een andere engine? (steam bv). Zie dat ze nu zijn uitgeweken naar de Quake Wars engine. Grappig idee, maar ze kunnen nog helemaal niet weten of die wel 'goed'' modbaar is O-)

[ Voor 4% gewijzigd door mrFoce op 05-09-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

gideon82 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:02:Het zegt niets. Tenzij ze erg specifiek kunnen aantonen hoe en wat.
IMHO Zegt het een hoop :

Een goede game met goede MOD support hoort een redelijke kleine basis te hebben die volledig aanpasbaar is en die aanpassingen moeten voor MODs gebruikt kunnen worden !!!

Vele Games die populair zijn wegens de MODs zijn zo opgebouwd :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ik heb een paar games kunnen spelen, dat duurt lang doordat zoiezo al ff duurt, en als het dan geladen is krijg je die connection bug die uber irritant is, en ik moet helaas zeggen dat het ook gewoon niet lekker speelt helaas.
Kan ook aan de map liggen, die ik gewoon enorm uncool vind om eerlijk te zijn.
Maar ook de guns, ze zijn lomp groot schieten enorm kut. Als de toekomst er zo uit ziet gaat het alleen maar slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
nero355 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:17:
[...]

IMHO Zegt het een hoop :

Een goede game met goede MOD support hoort een redelijke kleine basis te hebben die volledig aanpasbaar is en die aanpassingen moeten voor MODs gebruikt kunnen worden !!!

Vele Games die populair zijn wegens de MODs zijn zo opgebouwd :)
uhm, ik begrijp jou post niet helemaal moet ik zeggen.

Jij verteld iets over MODs, terwijl mijn verhaal over MODs volgens mij al redelijk duidelijk is. Ik weet hoe belangrijk deze MODs zijn voor games (zie mijn post), maar wat ik bedoelde te zeggen met mijn post is dat hun zeggen: Ja, BF2 bla bla, geen goede MOD support. Een aantal zaken waren hard gecodeerd. etc. Wat ik dan mis, is specifieke informatie.

Bijvoorbeeld een stukje code (ofzo) die specifiek ingaat op een probleem, waarmee ze aantonen dat het inderdaad niet MODbaar is. Oftewel, bewijzen leveren zodat het niet als 'losse opmerkingen' neerkomt. Iedereen roept tegenwoordig van alles en nog wat, maar diegene die bewijs aanlevert wordt serieuzer genomen. Zijn veel te veel ''kiddies'' tegenwoordig die als het even niet lukt (aldan niet door hun eigen skills) de schuld in de schoenen schuiven van iemand anders (in dit geval BF2 engine)

[ Voor 3% gewijzigd door mrFoce op 05-09-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gideon82 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:02:
[...]
Het zegt niets. Tenzij ze erg specifiek kunnen aantonen hoe en wat.

Moet zeggen dat hun idee wel erg lijkt op BF2142
Deze mod was een van de eerste mods voor Battlefield 2, toen het spel uitkwam.
Dus veel eerder dan BF2142.
DaMorpheus schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:29:
[...]
Ga je er nog steeds achterna @Damorpheus?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf is mijn pc al 3 weken kapot.

Maar hier zijn alvast wat links voor patch 1.4, nee dit is geen stommen grap
http://www.gamershell.com/download_15374.shtml
http://www.gamershell.com/download_15375.shtml
ze zijn nog steeds gelockd, nog een paar uurtjes. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Crosslinken is niet nodig/gewenst

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Wat me opvalt is dat de bomen (takken) in BF2142 bestaan uit een soort raster van puntjes. Hebben meer mensen dit gezien en is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Nu online
Bart1983 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:01:
Wat me opvalt is dat de bomen (takken) in BF2142 bestaan uit een soort raster van puntjes. Hebben meer mensen dit gezien en is dit een bug ofzo?
Ik heb dat ook, maar dit was me ook wel eens opgevallen in BF2, heeft miss met detail instellingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
3ddie schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:06:
[...]

Ik heb dat ook, maar dit was me ook wel eens opgevallen in BF2, heeft miss met detail instellingen te maken.
IS me in BF2 nog nooit opgevallen. Ik draai met dezelfde installingen als BF2 (1280x1024 en alles op zijn hoogst behalve Textures en lightnigh op medium anders gaat hij swappen). Metdeze instellingen heb ik zo rond de 30-35 fps maar er zijn 2 momenten dat dit dropt naar 15 ofzo. 1 als ik in een vliegtuig zit en ik kijk zeg maar naar die rode gloei van de straal motoren. 2. als ik met een ascape pot op de grond kom en hij knalt uit elkaar met stof enzo. Hoop dat ze dit nog kunnen verbeteren dan zou het spel hier perfect lopen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bart1983 op 06-09-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:31
Bart1983 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:23:
[...]

IS me in BF2 nog nooit opgevallen. Ik draai met dezelfde installingen als BF2 (1280x1024 en alles op zijn hoogst behalve Textures en lightnigh op medium anders gaat hij swappen).
Waardoor kwam dat swappen eigenlijk? Ik heb namelijk bijna dezelfde pc als jij:

Amd 3500
1gb corsair geheugen
7900gt (alleen die is anders :P )

Ik dacht zelf door de 256mb aan videogeheugen. Maar het kan natuurlijk ook het geheugen zijn. (de gb)

[ Voor 10% gewijzigd door JSTPS op 06-09-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:26:
[...]

Waardoor kwam dat swappen eigenlijk? Ik heb namelijk bijna dezelfde pc als jij:

Amd 3500
1gb corsair geheugen
7900gt (alleen die is anders :P )
Ja hij ging swappen omdat 1gb geheugen niet genoeg is. Daarom heb ik textures en lightning op medium gezet i.p.v high. Ik kon die ook op high zetten maar dan heb je in het begin (15 sec ofzo) ff dat het wat stottert en dat moet ik niet hebben. Moet meteen beginnen met vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Uit het BF2 Veteran program:

.......Finally, you will receive a new verbal taunt to use in Battlefield 2........

Ik heb me dus aangemeld voor Vet program. Wanneer krijg je deze BF2 taunt ter beschikking? Is dat pas nadat je BF2142 hebt aangeschaft en geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
op het beta forum is iemand die z'n connection problems voor een groot deel heeft opgelost door z'n MTU in z'n router van 1500 naar 1400 te zetten.

Ga zo ook maar eens ff kijken of dat werkt want je wordt er compleet simpel van :P

edit:
of het echt werkt weet ik niet maar ik heb hem nu op 1400 staan en ik had net flinke lag maar ik kreeg geen server disconnects. Heb zelfs een compleet potje kunnen spelen. Helaas ben ik niet zo actief om het uitvoerig te testen

[ Voor 33% gewijzigd door Kaasplank op 06-09-2006 19:35 ]

Verwijderd

De connection problems die ik heb in BF2142 zijn allemaal het gevolg van een crashende server, je ziet het in beel en even later zit je tegen de serverbrowser aaan te kijken met; Your connection to the server has been lost"
Af en toe wordt je er wel echt simpel van, gisteravond 3 rondes gespeeld, geen een af kunnen maken ivm crashende servers! En dan ben je eindelijk een keer op die core aan het schieten en dan spat die Titan uit elkaar! :( Maar als ze die issues fixen wordt het weer een stuk aangenamer en leuker om te spelen!

• Bart1983
Eerlijk gezegd vind ik BF2142 leuker dan BF2. Dit zal wel komen omdat ik een scifi fan ben :*)
Gisteren was ik op de titan. Ik stond zeg maar achter een schild en de vijand aan de andere kant van het schild stukje verder. Hij schieten, ik natuurlijk lache want die kogels kwamen er niet doorheen. Opeens gooit die een granaat ofzo. Dus ik dacht ja ik sta veilig achter het schild. Maar nee hoor die granaat rolt gewoon door het schild heen :? Boem, dood ! >:) Is dit een bug ofzo?

Wat ik me ook nog afvraag is dat ik op bepaalde trailer filmpjes die walker zie lopen en dan wordt er op hem geschoten met van alles en nog wat maar zijn schild beschermt hem. Vervolgens gooit een mannetje een EMP granaat en dan gaat het schil uit. Ik heb in het spel nog nooit de schilden van die walker gezien. Hoe zit dit?

Verwijderd

Bart1983 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:10:
Eerlijk gezegd vind ik BF2142 leuker dan BF2. Dit zal wel komen omdat ik een scifi fan ben :*)
Gisteren was ik op de titan. Ik stond zeg maar achter een schild en de vijand aan de andere kant van het schild stukje verder. Hij schieten, ik natuurlijk lache want die kogels kwamen er niet doorheen. Opeens gooit die een granaat ofzo. Dus ik dacht ja ik sta veilig achter het schild. Maar nee hoor die granaat rolt gewoon door het schild heen :? Boem, dood ! >:) Is dit een bug ofzo?

Wat ik me ook nog afvraag is dat ik op bepaalde trailer filmpjes die walker zie lopen en dan wordt er op hem geschoten met van alles en nog wat maar zijn schild beschermt hem. Vervolgens gooit een mannetje een EMP granaat en dan gaat het schil uit. Ik heb in het spel nog nooit de schilden van die walker gezien. Hoe zit dit?
RDX demo packs gaan ook door de schilden heen, ook een bug. Tanks, APC en walkers hebben allen een schild te activeren dmv "X", oftewel de "flares" knop uit BF2!

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:27:
[...]

RDX demo packs gaan ook door de schilden heen, ook een bug. Tanks, APC en walkers hebben allen een schild te activeren dmv "X", oftewel de "flares" knop uit BF2!
Ow ja dat heb ik nooit geprobeerd. Zag wel in de controls staan defenses en dan x maar nooit aan gedacht dat het voor die schilden was. En hoelang blijven die schilden aan? Is x aan x uit, of meer iets van x aan 1 min schild? En die vliegtuigen hebben die geen schilden met x? Of krijgen die met X de gewone flares zeg maar?

• Bart1983
Dat schild werkt maar een paar seconden beetje wazig kan niet echt ontdekken waar staat wanneer die weer gebruikt kan worden enzo. Daarnaast is het zo dat de schilden op de filmpjes blauw waren en ook veel langer aan konden.

Verwijderd

Indy91 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:59:
Uit het BF2 Veteran program:

.......Finally, you will receive a new verbal taunt to use in Battlefield 2........

Ik heb me dus aangemeld voor Vet program. Wanneer krijg je deze BF2 taunt ter beschikking? Is dat pas nadat je BF2142 hebt aangeschaft en geinstalleerd?
Ik heb geen idee. Ik heb mij ook aangemeld maar alle namen die ik wilde hebben waren of te lang, of al bezet. Erg lastig om nu nog een 'leuke' naam vast te leggen, jammer:)

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
die taunt is niet voor BF2 maar voor BF1942

Verwijderd

wat zal die taunt dan zijn? 'im a veteran and your not nah nah nah' ?

• Bulls
gewoon een pelvis thrust oid

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
waarschijnlijk niet want het is een verbal taunt

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:20:
Jeez, moet ik die weer uit de kast trekken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

_O- :N

BF2142 bedoel je? ;)

Ik kijk wel al vooruit naar 2142 :) Maandje en 4 dagen nog voordat hij in de winkels ligt. Veel werk hebben ze nog, servers boven de 32 slots kan je nauwelijks draaien, servers boven 48 slots crashen elke 5 minuten -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Nee, toch echt voor BF2.
Je krijgt een "verbal taunt" erbij die je dan mogelijkerwijs via de "Q" toets kan activeren. Deze optie zal je erbij krijgen zodra je BF2142 geinstalleerd hebt en mee hebt gedaan aan het Vet Program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dus ze willen nog wel dat je beide spellen gaat spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/9381/kniggits5hw.jpg

go away or I shall taunt you a second time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Nu online
Zometeen (over 3 minuten) worden er weer 10.000 keys weggegeven op EA
DICE and EA Extend Battlefield 2142 Beta, Open 10,000 Seats to Public

The Battlefield 2142 public beta period has been extended until Tuesday, September 12. In addition, due to the overwhelming response to the beta, DICE and EA have opened 10,000 new slots to the public.

The 10,000 new slots are available on a first-come, first-served basis starting Friday, September 8th at 10am PST. A free GameSpy ID is required to participate.

A new version of the tuning beta is also available now, which already includes more than 1,000 changes to the game based on feedback from the beta to date. Current players will need to download the new client, but no new access key is required.
Leuk voor degene die nog geen key hebbe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ook een nieuwe beta? \o/

zo maar ff kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo eindelijk, moest een nieuwe fileplanet account aanmaken om een nieuwe key te krijgen maar hij doet het nu, alleen account van bf2 pakt ie nog niet. Ook in bf2142 een nieuwe account aanmaken, heb maar @random wat letters geplukt van me toetsenbord voor een accountname want alles leek wel bezet te zijn :X

Die menulag van bf2 is min of meer verdwenen uit bf2142 dat is iig al een positief punt nu ff de commands vinden voor widescreen en dan ff verder testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Nu online
Juggernaut schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:22:
ook een nieuwe beta? \o/

zo maar ff kijken dan :)
Staat idd dat er een nieuwe is, maar filename van de beta is hetzelfde dus ik weet niet of anders is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
3ddie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:29:
[...]

Staat idd dat er een nieuwe is, maar filename van de beta is hetzelfde dus ik weet niet of anders is :?
Dat zag ik ook al maar d'r staat wel updated en een wijzigingsdatum van vandaag bij @ fileplanet.com

Ik sta nu al te wachten op m'n download. Zal toch echt wel een nieuwe zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Goh, ff mijzelf snel opgegeven als beta player. Nu alleen nog iets van 1,5 giga downen. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:01
Kan ik wat met de oude BF2142 beta? Want anders moet je via fileplanet downloaden, wat betekent
dat je eerst een uur kunt wachten en dan met een slakkegangetje 1,5 GB downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
woutertje schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:43:
Kan ik wat met de oude BF2142 beta? Want anders moet je via fileplanet downloaden, wat betekent
dat je eerst een uur kunt wachten en dan met een slakkegangetje 1,5 GB downloaden :P
Nee. je hebt de nieuwe beta nodig waarin je je oude key kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Als iemand een mirror heeft dan hoor ik het graag, fileplanet is maximaal brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Dus als je bf 2142 koopt en meegedaan hebt aan dat veteran program krijg je een taunt erbij die je, mits 2142 geinstalleerd, kunt afspelen in BF2.
Dus kan krijg ik binnenkort geluiden te horen in BF2? Dit slaat toch helemaal nergens op? Het lijkt mij nou niet erg plezierig om de hele tijd van die achterlijke taunts te horen krijgen? OK, bij unreal tournament is het gewool cool, maar bij BF2? Eerst die ongevraagde vehicle drop, nu dit weer. Slaat helemaal nergens op!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Deruxian schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:42:
Dus als je bf 2142 koopt en meegedaan hebt aan dat veteran program krijg je een taunt erbij die je, mits 2142 geinstalleerd, kunt afspelen in BF2.
Dus kan krijg ik binnenkort geluiden te horen in BF2? Dit slaat toch helemaal nergens op? Het lijkt mij nou niet erg plezierig om de hele tijd van die achterlijke taunts te horen krijgen? OK, bij unreal tournament is het gewool cool, maar bij BF2? Eerst die ongevraagde vehicle drop, nu dit weer. Slaat helemaal nergens op!!!!!
Ik ruik jaloezie ! }:O ;)
Schelden hoort bij oorlog !

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
damn!!!, was bezig met registreren en was net te laat.. beta is again closed :/ ;(
Als iemand nog een key over heeft ofzo of kan 'em delen dan ben ik je eeuwig dankbaar _/-\o_

die keys gaan wel hard zeg... 10.000 keys in 2 uur tijd?? :? 10,000 Battlefield 2142 keys lasted 40 minutes. :'(

[ Voor 25% gewijzigd door D!ablo op 08-09-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Nu online
D!ablo schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:45:
damn!!!, was bezig met registreren en was net te laat.. beta is again closed :/ ;(
Als iemand nog een key over heeft ofzo of kan 'em delen dan ben ik je eeuwig dankbaar _/-\o_

die keys gaan wel hard zeg... 10.000 keys in 2 uur tijd?? :?
Hou de site uit mn sig in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

thabazzman schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:42:
[...]

Ik ruik jaloezie ! }:O ;)
Schelden hoort bij oorlog !
Heb je wel een punt..

USMC tegen MEC: You can crash to destkop! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
nou. lekkere update. Je krijgt steeds punten voor dingen die je niet doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
ik kan een key delen met een klasgenoot van me...
maar ik heb geen flauw idee waar ik die beta kan downloaden....zeg niet fileplanet want daar moet je betalen, heb al vanalles geprobeerd via fileplanet maar hij komt steeds met 2 soorten abonnementen, terwijl ik al ingelogd ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Thrills33ka schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:11:
ik kan een key delen met een klasgenoot van me...
maar ik heb geen flauw idee waar ik die beta kan downloaden....zeg niet fileplanet want daar moet je betalen, heb al vanalles geprobeerd via fileplanet maar hij komt steeds met 2 soorten abonnementen, terwijl ik al ingelogd ben
Fileplanet is gratis, daarvoor moet je op de gratis download servers klikken ("free")
Deze file op andere lokaties ter download aanbieden is in strijd met de voorwaarden van de Beta en wordt helaas dus als illegaal beschouwd. Fileplanet heeft het alleenrecht op de beta afgekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Deruxian schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:42:
volgens mij snappen julie iets niet, of ik snap het niet, maar die taunt die je als veteran krijgt is ook bedoeld om als de veteran te krijgen, je moet niet voor niets je oude BF2 nick opgeven,
en dan krijg je IN BF2142 een gratis promotion PLUS EEN TAUNT

dus die taunt is niet voor BF2 maar voor BF2142

correct me if im wrong...

edit:
As a reminder of your heroic efforts in Battlefield 2, we are pleased to announce that you will also be awarded an exclusive Veteran indicator next to your name in Battlefield 2142, so other players will recognize that you’ve had a tour of duty in Battlefield 2. You will also receive an immediate promotion in Battlefield 2142, which will let you choose an unlock. Finally, you will receive a new verbal taunt to use in Battlefield 2.
sorry

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 08-09-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
DaMorpheus schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:30:
[...]

Fileplanet is gratis, daarvoor moet je op de gratis download servers klikken ("free")
Deze file op andere lokaties ter download aanbieden is in strijd met de voorwaarden van de Beta en wordt helaas dus als illegaal beschouwd. Fileplanet heeft het alleenrecht op de beta afgekocht :)
ow...volgens mij zie ik het nu ja....bovenste zijn allemaal geen wachttijden...daaronder staat Free public servers maar dat had ik niet gezien....wel 40 minuutjes wachten maargoed thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
maak van die veertig minuten maar gerust ander half uur of meer. Ik denk dat als je nu
gaat downloaden dat je dan rap aan de beurt bent.
Download nu zelf met zo'n 600 KB/sec, toch aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04
Heeft iemand een key over? Of wil iemand misschien een key delen?

Zou je me erg blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sjaakhaar schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 09:31:
Heeft iemand een key over? Of wil iemand misschien een key delen?

Zou je me erg blij mee maken :)
Je kunt alleen een key gebruiken als ie nog nooit is gebruikt door iemand anders. Het kan alleen maar werken op 1 PC (1 reinstall op dezelfde pc mag volgens mij maar bij een 3e of 4e keer op dezelfde pc is de key alweer ongeldig, pin me dr niet op vast want volgens mij heb ik zelfs begrepen dat je helemaal geen reinstall kunt doen omdat de key na een tweede keer al ongeldig wordt ook al is het dezelfde pc). Lijkt me sterk dat je iemand zal vinden die zijn niet gebruikte key zal weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik had echt puur en puur geluk met die keys.. Ik zag het heel toevallig op een andere site van die keys. Even reggen en klaar :)

Niet dat de game geweldig goed is ofzo..
Connection to server lost..
Kicked due to high ping
Doet me denken aan BF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Juggernaut schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:04:
go away or I shall taunt you a second time
Whahahaaa....ik hoop iig dat het een melige taunt wordt.
Maar dat zal wel vergeefse hoop zijn, gelet op de kinderlijke wijze van communicatie naar de community toe: "attention soldiers....." blah, blah, blah.
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:36:
[...]
..dus die taunt is niet voor BF2 maar voor BF2142
....
edit:
....
sorry
Hoezo, eigenwijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Indy91 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:31:
[...]

Whahahaaa....ik hoop iig dat het een melige taunt wordt.
Maar dat zal wel vergeefse hoop zijn, gelet op de kinderlijke wijze van communicatie naar de community toe: "attention soldiers....." blah, blah, blah.

[...]

Hoezo, eigenwijs :+
ik kan me eigenlijk niet voorstellen waarom je nou voor BF2 de taunt zou krijgen. wedden dat dat nu al in patch 1.4 in zit begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
whahahaa
ik heb net 1 minuutje in een server gezeten...voordat ik mijn eerste crash kreeg...is het niet grappig dat ze zoiets opnieuw willen gaan aanbieden aan goede klanten...no way ik koop deze niet.
kom maar met een nieuwe engine ofzo, want beta of niet, dit hoort gewoon niet klaar
voor de rest eerste indruk ziet het spel er niet slecht uit...maar deze engine is gewoon te brak
woutertje schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 07:57:
maak van die veertig minuten maar gerust ander half uur of meer. Ik denk dat als je nu
gaat downloaden dat je dan rap aan de beurt bent.
Download nu zelf met zo'n 600 KB/sec, toch aardig.
ja ik heb hem dus inmiddels binnen....maar ik heb een download limit van 100kb/s dus dat heeft wel enkele uurtjes geduurd :P
maargoed ik ga straks nog eens testen want hij crashte na 1 minuut bij mij

[ Voor 39% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-09-2006 20:04 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.