[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.211 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wwillem schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:18:
[...]

Geniaal concept van een producent om het zijn van bèta tester als iets speciaals, iets eervols en fantastisch te laten lijken. Zowel marketing technisch, financiel als in het algemeen :Y).

Ze hadden natuurlijk ook kunnen zeggen dat ze mensen zoeken die tegen een vergoeding bugs uit een ongebalanceerd en grafisch nog minder goed spel moeten halen, maar dat klinkt zo negatief. Bovendien is een gratis bèta tester een stuk goedkoper. Maar succes met testen hè :P.
vrees niet we zullen vanaf versie 1.0 tot 1.3 nog lekker de betalende beta tester uithangen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:25:
[...]

vrees niet we zullen vanaf versie 1.0 tot 1.3 nog lekker de betalende beta tester uithangen hoor :)
ROFLOL _/-\o_

maar eigenlijk -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

‹2:35pm› <king0rism> EA's agreement with Gamespy ends on October 1, and as EA will use their own EA membership service to log player records for BF2142, the BF2 gamespy service will terminate on this date, meaning all current BF2 ranked players will lose all playing records.
‹2:35pm› <king0rism> The final BF2 patch release will be a new 1.4b patch, which will remove the log in screen function but as a small bonus will allow all bf2 players to have all unlock weapons ingame, hardly much reward for the hard work put in by the legions of let down bf2 fans.

This is hot news and hundreds of people in IRC are enraged.
I will post more news on this as i get it.

Ace zou het niet erg vinden om de verschillende redenen.

minder server kosten
ABR rules >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:42:
‹2:35pm› <king0rism> EA's agreement with Gamespy ends on October 1, and as EA will use their own EA membership service to log player records for BF2142, the BF2 gamespy service will terminate on this date, meaning all current BF2 ranked players will lose all playing records.
‹2:35pm› <king0rism> The final BF2 patch release will be a new 1.4b patch, which will remove the log in screen function but as a small bonus will allow all bf2 players to have all unlock weapons ingame, hardly much reward for the hard work put in by the legions of let down bf2 fans.
......
Dit is natuurlijk grote onzin..... "Nieuws" is alweer behoorlijk achterhaald en als onwaar bestempeld. http://www.totalbf2.com/f...thread.php?t=93135&page=2

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:10:
[...]

Dit is natuurlijk grote onzin..... "Nieuws" is alweer behoorlijk achterhaald en als onwaar bestempeld. http://www.totalbf2.com/f...thread.php?t=93135&page=2
Ja daarom doet het ook zolang voor een official statemant na de delayed 1.4 patch
zal me niet verbazen als je EA geschiedenis kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:42:

This is hot news and hundreds of people in IRC are enraged.
I will post more news on this as i get it.

Ace zou het niet erg vinden om de verschillende redenen.

minder server kosten
ABR rules >:)
Portie bullshit, verbaas me erover dat zoveel mensen het voor waarheid aanzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmmm.. weer een titel die aan de BF franchise wordt toegevoegd. Dit wordt er 1 die ik oversla denk ik. Dat hele futuristische gebeuren spreekt me totaal niet aan. Kan me voorstellen dat anderen er anders over denken hoor. Zelf had ik liever 1942 remake gezien. Denk dat ik dan maar moet wachten op FH2.

[offopic]Overigens P.O.E.2 is erg vet. BF2 zoals het bedoeld is, als je het mij vraagt! [/offopic]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Vandaag is het twee weken geleden dat EA bekend maakte dat de patch 1.4 iets later zou zijn... :X

Er waren geen grote problemen mee, maar er moest nog een review plaatsvinden. :O

Echt ongelofelijk dat een professioneel bedrijf dat miljoenen maakt mensen maandenlang met het product laten aankloten waarbij met grote regelmaat de server crashed. |:(

Ik denk dat veel mensen daardoor Battlefield 2142 gewoon niet kopen, dat met de patches alleen maar slechter zal worden, net zoals met Battlefield 2. :(

Verwijderd

"Tomorrow check out Fileplanet. The official time is said to be 9am PST. The beta will be freely avaialble. Current beta testers can simply download the same one, and use their current key to play.

The beta will go until the 12th of September after that. So enjoy all the play time you can get until the final version comes online."

bron : http://bf2142.com/

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:48:
"Tomorrow check out Fileplanet. The official time is said to be 9am PST. The beta will be freely avaialble. Current beta testers can simply download the same one, and use their current key to play.

The beta will go until the 12th of September after that. So enjoy all the play time you can get until the final version comes online."

bron : http://bf2142.com/
WoW dat zou erg goed nieuws zijn. Als het maar niet zo afloopt als de 1.4 BF2 patch :+

Verwijderd

Het is helaas niet zo'n feest. Dit staat er op Battlefield2.nl.

"To Clarify. The installer for the new beta version will still require a key. However Gamespy/IGN are going to take their last 12 thousand keys and give them away to players regardless of subscription status. Check out their site for updates on how to get your friends a key. EA/DICE is also going to be giving away 10-11 thousand extra keys to players through various means."

Het is dus een nieuwe build en er komen weer zo'n 20.000 - 25.000 nieuwe keys bij, maar nog niet volledig open.

Verwijderd

Toch niet volledig open :( Je hebt nog steeds een key nodig ... Er worden er wel massaal veel weggegeven via EA en Fileplanet, maar het staat nog niet bekend hoe je er eentje kunt bemachtigen ... weer typisch EA. Als ze een trouwe community pissig kunnen maken laten ze die kans niet liggen |:(

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tja ... ik neem aan dat er wel een DEMO komt toch ??
Doen ze het toch ietsjes beter dan die Test Drive gasten die alles zonodig XBOX360 only houden :r

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

is de eerste beta anders dan deze dan ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:41:
Toch niet volledig open :( Je hebt nog steeds een key nodig ... Er worden er wel massaal veel weggegeven via EA en Fileplanet, maar het staat nog niet bekend hoe je er eentje kunt bemachtigen ... weer typisch EA. Als ze een trouwe community pissig kunnen maken laten ze die kans niet liggen |:(
Normaal krijgen beta testers ook nog betaald en hier staat iedereen te springen om het te mogen spelen, financieel goed bekeken! En EA/Dice krijgt de feedback die ze nodig hebben zonder problemen voorgekauwt op het daarvoor bestemde forum!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:13:
is de eerste beta anders dan deze dan ?
Ja, nieuwere bf2142 versie :)

We mogen btw weer enkele tientallen keys weggeven, voor de mensen die interesse hebben:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=8918

Uiteraard geheel gratis :)

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Btw: dit al gelezen?
http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=380
Ingame advertenties :)
Hoe bevalt het beta-testen? Tevreden met deze mogelijkheid? Heb je het idee dat je het spel nu ook gaat kopen nu je het hebt kunnen spelen?

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NOFI Maar ook al werk je bij een bedrijf dat samenwerkt met EA hoef je niet elke actie van ze geweldig te vinden imho ...

Ingame advertenties zuigen zwaar : Zie CS 1.6 servers + ingame advertenties !! En dat is alleen nog maar tekst !!
Hoe bevalt het beta-testen? Tevreden met deze mogelijkheid? Heb je het idee dat je het spel nu ook gaat kopen nu je het hebt kunnen spelen?
Als ze via beta testers kopers aantrekken zijn ze verkeerd bezig imho : Dat doe je via fatsoenlijke demo's !! Die van BF2 was opzich erg goed en dat mogen ze wel zo voortzetten van mij :)

Die van BF1942 aan de andere kant ... :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:12:
Ik ben best tevreden met de mogelijkheid, er moet alleen nog een hoop verbeteren voordat het koopwaardig is en dan nog twijfel ik, ligt er ook aan wat het gaat kosten, maar be nzeer benieuwd naar de verbeterde beta versie die vandaag wordt vrijgegeven!
Alleen op elk forum waar je nu komt zitten mensen te zeuren dat ze geen key hebben kunnen bemachtigen enzo, wees niet getreurd het komt allemaal vanzelf!
Je kan beter op de demo wachten als gemiddelde gamer omdat dat betere weergave is van het uiteindelijke product!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

nero355 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:29:
[...]

NOFI Maar ook al werk je bij een bedrijf dat samenwerkt met EA hoef je niet elke actie van ze geweldig te vinden imho ...
Waar wek ik de impressie dat ik fan ben van ingame advertenties?
Ik vind het alleen een goede stap dat ze dynamisch zijn ipv static :)

• Bart1983
DaMorpheus schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:10:
[...]

We mogen btw weer enkele tientallen keys weggeven, voor de mensen die interesse hebben:

Mooi ik heb me aangemeld _/-\o_

Verwijderd

Meer nieuws, van PlanetBattlefield deze keer.

"Today at 9am PST FilePlanet will open the Battlefield 2142 beta to the general public. If you do not have a key here is your chance to get one. A new build of the beta is also being released. If you already have the beta, you simply just download the new build from FilePlanet. In order to install the new build you must uninstall the old. More updates will be posted throughout the today and #BF2142 on Gamesurge for the latest info."

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:13:
Meer nieuws, van PlanetBattlefield deze keer.

"Today at 9am PST FilePlanet will open the Battlefield 2142 beta to the general public. If you do not have a key here is your chance to get one. A new build of the beta is also being released. If you already have the beta, you simply just download the new build from FilePlanet. In order to install the new build you must uninstall the old. More updates will be posted throughout the today and #BF2142 on Gamesurge for the latest info."
Wees er snel bij, ze hebben een gelimiteerd aantal keys beschikbaar!

• Bart1983
DaMorpheus schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:24:
[...]

OK waar moeten we dan precies zijn? Op de frontpage van fileplanet.com?

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:24:
[...]

LInk ?

Verwijderd

Lol anders creërt men ff een hype ofzo ;) Hype om niks. Beter releasen ze gewoon een demo, of ze maken die fokking 1.4 patch eens af.

Ik boycot die handel :)

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:29:
Lol anders creërt men ff een hype ofzo ;) Hype om niks. Beter releasen ze gewoon een demo, of ze maken die fokking 1.4 patch eens af.

Ik boycot die handel :)
Mee eens:) Duurt nu al 2 weken zoals hierboven vermeld voor een klein probleempje dat zo opgelost was!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

The open beta will start today, and this is how it's going to work.

IGN and Gamespy are going to giveaway 12 thousand extra keys without any registration limitation meaning there is no need to pay in order to become a beta tester.
Moreover, Dice and EA are going to giveaway another 10-11 thousand of keys.

Stay Tuned for updates.

Bron: bf2142.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fileplanet has released the new client file of Battlefield 2142 Beta
The new client contains bug and exploits fixes along with a few game tweaks

Grab this file here
http://www.fileplanet.com...tlefield-2142-Beta-Client

Bron: bf2142.com

Je moet alleen wel al een key hebben van de vorige beta.

[ Voor 58% gewijzigd door GoTyce op 31-08-2006 18:52 ]

• Bart1983

Verwijderd

Topicstarter
ff inloggen op fileplanet en dan naar deze pagina gaan (moest wel IE gebruiken, met FF ging de controle mis als je de letters/nummers van het beveiligingsplaatje moet overtikken).

http://www.fileplanet.com/promotions/bf2142/screening.aspx

heb overigens wel +6 per day ingevuld kwa speeltijd en de hoogst mogelijke score, geen idee of dat wat uitmaakt maar heb een key iig :P nu nog downloaden...

• Epitome
Begint tie vanzelf na de rij? :?

Kan me herinneren dat je vroeger nog je download moest starten bij Fileplanet. 8)7

• Bart1983
Epitome schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:22:
Begint tie vanzelf na de rij? :?

Kan me herinneren dat je vroeger nog je download moest starten bij Fileplanet. 8)7
Ja is nog steeds !!!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Je hoort als het goed is een geluidje als ie klaar is met wachten ;)

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ook accepted, denk dat als je maar paar dingen hebt dat ut goed is, zoals ~2..0ghz, minimaal 1gb ram enzo...

• Bart1983
Dutch2007 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:45:
ook accepted, denk dat als je maar paar dingen hebt dat ut goed is, zoals ~2..0ghz, minimaal 1gb ram enzo...
Ik denk dat het helemaal niets uitmaakt !. Ze willen die informatie alleen om zo kunnen inventariseren wat voor gemiddelde hardware de spelers hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Rare selectie ook van 1-2 GB RAM, ik bedoel 1 GB is eigenlijk te weinig om goed te kunnen spelen en 2 GB is sterk aanbevolen, hoe kun je hier nu nuttige statistieken van maken? Om over de gigahertzen van de cpu nog maar niet te spreken.

Trouwens ik moest via IE een activex plugin installeren en heb nu een downloadmanager draaien van fileplanet. Vroeger was het gewoon via de browser dat je in que kon wachten, ach ja tijden veranderen blijkbaar :P hopelijk kun je op deze manier dan wel resumen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 19:52 ]

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:51:
Rare selectie ook van 1-2 GB RAM, ik bedoel 1 GB is eigenlijk te weinig om goed te kunnen spelen en 2 GB is sterk aanbevolen, hoe kun je hier nu nuttige statistieken van maken? Om over de gigahertzen van de cpu nog maar niet te spreken.

Trouwens ik moest via IE een activex plugin installeren en heb nu een downloadmanager draaien van fileplanet. Vroeger was het gewoon via de browser dat je in que kon wachten, ach ja tijden veranderen blijkbaar :P hopelijk kun je op deze manier dan wel resumen.
Dat is nog steeds, die plugin hoeft niet geinstalleerd te worden. Je had gewoon op die link daaronder moeten klikken

• 3ddie
  • Laatst online: 16-09 23:16
Webwiper schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:03:
Nog geen snellere links uitgekomen ?? :/
Ga je dat nu iedere 10 minuten vragen?

uit de faq
Even melden dat m'n download bijna binnen is!
Hartstikke leuk voor je, maar het interesseert ons niet.
laat aub geen slotje op dit topic komen :/

Verwijderd

Cloudje schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:04:
Die wachttijden gaan ook nergens over. Begon met 32 minuten, na 10 minuten werd dat 35 minuten. Eindelijk bij de 10 minuten aangekomen verandert dat net weer in 20 minuten. :S
Ja je kan beter naar die place in line kijken, volgensmij klopt dat wat beter ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 20:06 ]

Verwijderd

Cloudje schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:04:
Die wachttijden gaan ook nergens over. Begon met 32 minuten, na 10 minuten werd dat 35 minuten. Eindelijk bij de 10 minuten aangekomen verandert dat net weer in 20 minuten. :S
Volgens mij heeft dat met serverretentie te maken ... al die subscribers komen eindelijk uit hun luie zetel en nemen hun voorrang op het gewone plebs ... damn kapitalism :(

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
switchboy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:19:
Tja als je langzame verbindingen voor je heb dan gaat het langzaamer en loopt de wachtijd weer op. Waarom fileplanet niet met torrents werkt is mij een raadsel.
Ze verdienen waarschijnlijk aardig aan die subscribers ;)

Maargoed, net even op het betaforum rond lopen hangen daar en ik moet zeggen, het _lijkt_ wel een erg leuk spel te zijn met meer unlocks etc.

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Webwiper schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:43:
Waar blijft I3D met een hypersnelle lijn ??? Komaan ...
We mogen de clientfiles niet mirroren

Verwijderd

Tja als ik een linkie krijg aangeboden van iemand, dan ben ik ook de beroerdste niet natuurlijk.
Ben 'm aan het binnentrekken via fileplanet, snelheid valt op zich nog wel mee met gemiddeld 130kb/s.

Bij Firingsquad zijn ze overigens best optimistish: http://www.firingsquad.com/games/battlefield_2142_preview/

Ben beniewd over een uurtje of 2.

Verwijderd

Tegen de tijd dat we de beta binnen hebben komt de demo al weer uit en zijn onze keys verlopen :p.

Ben erg benieuwd naar het spel. BF2 in de toekomst spreekt me wel aan.

Waar is de NL mirror te vinden of is die privat ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 22:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://lighteye.whyz.nl/G...2.exe.3517823.TPB.torrent
een torrent, heb hem maar ff geupload aangezien de oorspronkelijk site wel niet zal mogen :P en anyway je hebt hier een key voor nodig om te spelen dus illegaal lijkt het me niet om op deze manier de file binnen te halen :)

net gestart en zit al aan 120 kB/s :)

disclaimer inhoud is een .exe net als de fileplanet bestand en ook dezelfde naam en de grootte komt overeen dus ik denk wel dat het een goede is.

Verwijderd

Net binnengehaald @ fullspeed 800kB/s :) Ook ff wat gespeeld in een rustige server om alles een beetje te verkennen, de voertuigen zijn echt te vet 8) Jammer dat ik zo'n kutvideokaart heb en alles op low moet zetten, ook jammer dat het spel geen widescreen ondersteunt

Verwijderd

hehe lol ik heb ook een key binnen gekregen =) echt toffe spel is dit! -.-''

Maarja idd die IGN Downloader schiet niet veel op nee :P

Offtopic: wat vinden jullie van die beta map -.- :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:36
kep hem binnen na een paar uur wachten en downloaden, maar dat was het waard _/-\o_

net ff een uurtje of zo gespeeld en ik moet zeggen.... masterlijk _/-\o_
vind hem veel beter dan batteflield 2, alleen jammer dat me pc hem niet trekt op high settings, wordt soms dus wel eens geownd door lag, maar evengoed nog eerste van me team 8) :+

Verder heb ik nog niet in alle voertuigen gezeten, maar van waar ik wel in gezeten heb waren de controls goed en de map vond ik ook wel goed, lekker veel aktie en teamplay :)

dus als ik eindelijk een nieuw systeemje heb ga ik deze game zeker kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Jammer dat de keys alweer op zijn. Mocht iemand er nog 1 over hebben hou ik me aanbevolen :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:17
Inderdaad ik kom ook laat aankakken hier :X, ik als 'die-hard' BF speler loop opnieuw de keys mis :'(.

Komen er nog meer kansen of zullen we nu moeten wachten tot de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Battlefield 1942 met de Desert Combat mod nog steeds het leukst van allemaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:54
Ik vind BF nooit zo fantastisch maar ik heb die key maar gebruikt :+ Alles op high 1280x1024 met 4xaa rond de 50/60 frames.

Het bestuurd allemaal iets beter dan in bf2.

Nu ga ik slape :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
weet iemand de registratiecode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ehm, dat kan je vergeten hoor, die is voor iedereen anders :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omg, stupid me. Had diverse inhoudloze read-only files aangemaakt van securom -ooit- om die troep van me pc te houden.

Blijkt dat bf2142 beta die troep nodig heeft, al een stuk of drie keer die key geprobeert maar bleef een error houden, niet dat key ongeldig was oid, 1 of andere andere vage error. Had de inhoudloze securom files maar ff tijdelijk weggedaan zodat bf2142 ze opnieuw kon aanmaken maar blijkt dus dat ik de key te vaak heb geprobeert, blijft jodelen dat ik het op meerdere pc's heb gebruikt...

nah ja, dan maar wachten op de demo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

DaMorpheus schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:10:
[...]

Voor de mensen die nog een key zoeken, lees bovenstaande.
Kans ligt tussen 1 op 5 en 1 op 10 dat je een key krijgt en je kan nog meedoen tot morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:59:
[...]

Kans ligt tussen 1 op 5 en 1 op 10 dat je een key krijgt en je kan nog meedoen tot morgen. :)
Je zou de vaste bezoekers voorrang moeten geven, nu zie je allemaal mensen met 1 of 2 posts 'misbruik' maken en je vervolgens nooit meer terugziet. Is voor mij iig een reden om er niet aan mee te doen, zou me schuldig voelen als ik er 1 zou winnen omdat ik weet dat ik er toch niet blijf rondlurken :P

Ik lees ook her en der over advertising in bf2142, ik zou niet kunnen bedenken welke reclame van tegenwoordig past in het jaar 2142. Bovendien zou de game dan gratis moeten zijn of alleen de aanschafskosten van een dvd. Neem als voorbeeld dat er steeds meer websites komen waar je abbo kunt nemen om van de reclame af te komen (t.net en fileplanet bijvoorbeeld) en voor games zou je dan moeten betalen om reclame te zien?
Uit principieel standpunt maakt het mij dan niet uit of de reclamecontent past ingame of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
DaMorpheus schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:59:
[...]

Waar kun je lezen of je wel of geen een key krijgt? En hoe lang moet je op de uitslag wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm.. net even gespeeld. In alle chaos snapte ik dat nieuwe speltype nog niet echt maar 't speelt wel lekker weg. Vette wapens en voertuigen hoewel dat futuristische me altijd al wel trok dus dat zal wel voor niet iedereen zo zijn. Vanavond nog maar eens wat langers spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog BETA keys zoekt..

Wij delen ze ook uit..
http://www.gamert.nl/acti...ttlefield_2.html#comments

Hoppermania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

biobak schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:50:
[...]

Waar kun je lezen of je wel of geen een key krijgt? En hoe lang moet je op de uitslag wachten.
We sturen je dan een e-mail, uitslag is morgenavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Hoe werkt het nou precies? Ik hoor net van een clanmaatje dat er een nieuwere versie is gekomen (2e beta) waarbij je met je gamespy account gewoon een key naar je toe kan laten mailen? Dus geen keys in gelimiteerde oplage? Ik dacht dat je die alleen kon krijgen door te winnen bij bijv. i3d of gamert?

Enlighten me :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47
Die keys zijn ook al uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor..onze keys zijn niet uitgegeven.
Die gaan zaterdag worden weggeven.
zie 5 posts hierboven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

De keys van fileplanet zijn al weg, nu kan je alleen nog keys krijgen van bedrijven of websites die contacten met EA hebben (10.000 keys worden op die manier nog verspreid). Zowel Gamert als wij verspreiden nu nog keys tot morgenavond.

edit:
Whopper is me weer een paar seconden voor :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 01-09-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Begrijp ik dit nu goed: 1.3GB en er zit maar één map bij?!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Epitome schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:18:
Begrijp ik dit nu goed: 1.3GB en er zit maar één map bij?!? :?
Dat begrijp je goed. Ik heb het spel gisteren voor het eerst gespeeld en het valt me een beetje tegen. Het is allemaal een beetje gaotisch. Bij maken die geweren ook niet echt geluid als je schiet. Dat je van die lanceer platforms moet houden is ook een beetje wazig. Je moet er constand bijna tegen aan staan. De besturing van sommige wagens vind ik ook niet echt geweldig. In sommige stukken van het level staat het zo vol met wagens en gebouwen dat het moeilijk manuvreren is met je wagen. Tot slot is het natuurlijk een beta maar evengoed vind ik de laadtijden soms best lang, ook het geheugengebruik is best hoog. BF2 speelde ik op alles het hoogste behalve shaders en textures op medium. En bij deze speel ik met de optie medium en dan schokt hij nog soms van het swappen ofzo.

Die zweef tank heeft die geen schild ofzo?

Hoe kan ik zien hoe sterk mijn schild nog is van mijn hoofdvliegschip?

In BF2 had je tickets aan beide zijde en wist je zo wanneer het afgelopen was. Hoe kan ik dat nu zien?

Kan iemand me nog ff vertelen waar die grote loop machine staat (die uit starwars zeg maar)?

[ Voor 13% gewijzigd door Bart1983 op 01-09-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
links en rechts (bovenin) zie je 2 "ruimte schippen" randje d'r om getekend zjn de "shield", en als ding nog 100% gesteept is is de "hull" nog goed, hoe midner gestreept hoe meer dmg-ed ie is..

krijgt ie een uitroeptekentje betekend ut, 1 hit (een device d8 ik) en round is dan afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
gisteren geregistreerd voor een key, en gedownload .. maar ik heb een raar probleem :S als ik een server wil joinen en de map geladen is, kan ik niet op 'join game' klikken, de cursor verandert ook niet naar het pijltje zoals in bijv. de serverbrowser, maar blijft hetzelfde (looptank, weet niet precies hoe ik het moet noemen) .. iemand een oplossing?

specs (zie ook sig):
- MSI ms-7012
- Radeon 9800Pro
- 2x 256MB dual channel
- P4 HT 3.00 Ghz
- 160GB 7200.7 Seagate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/bf2142beta/ probeer het daar eens, dat is de officiele forum en zij (en uiteindelijk wij) hebben er veel meer aan dat dergelijke problemen DAAR gepost worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

blijven wachten. heb ik ook . op een gegeven moment kun je wel klikken zodra de cursor veranderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 14-09 21:01
Stronkie schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:55:
blijven wachten. heb ik ook . op een gegeven moment kun je wel klikken zodra de cursor veranderd is
tnx het werkt :) ik moest dus gewoon wat langer wachten ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
@ Bart1983
Die 'Walkers' staan bij base 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
3ddie schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:25:
@ Bart1983
Die 'Walkers' staan bij base 5
OK dan weet ik dat voor de volgende keer. Die dingen lijke me zo vett met die shields enzo. Kun je shields ook zelf aan en uitzetten? Dat zou nog mooier zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kinderen ik dacht dat ik nooit unlocks zou halen..

Maar als je langer speelt vliegen de unlocks en awards je om de oren... Tssk. en ben nog maar in 3 rangen gestegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
Ik heb ook al wat badges en promotie gehaald, maar elke server waar ik op zit crasht :/ Echt mateloos irritant, heb al meerdere van nederlandse, duitse en engelse servers geprobeerd, maar allemaal crashen, meer mensen hier last van? Ook lijk ik geband van een franse server 'Elliot Ness' ofzo heet hij, terwijl ik er nooit op ben geweest :?

Verder wel leuk spel, die walkers zien er wel indrukwekkend uit :P Ik snap alleen nog niet zo heel veel van de titan mode (hoe je die schilden kapot maakt en vervolgens de binnekant opblaast) Maar daar kom ik nog wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Laatst online: 23-11-2024
Hmm... ik heb hem gedowned, ik heb een key, ik install hem, ik wil hem opstarten.. niets.
dubbelklik, er komt een zandlopertje, 2 sec later stopt ie, en niets....
Goeie stabiel BETA zeg...
AL mijn andere games doen het prima, alleen BF2142 wil gewoon niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

gabiballetje schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:17:
Hmm... ik heb hem gedowned, ik heb een key, ik install hem, ik wil hem opstarten.. niets.
1) Heb je de key legaal
2) Indien ja, dan weet je waar de oplossing voor het probleem staat => het forum dat genoemd staat in de mail waarin de key te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gabiballetje schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:17:
Jij hebt duidelijk geen readme files gelezen :z
zal het nog even quoten (in het Nederlands zelfs als je een NL OS hebt):
Je accepteert en gaat ermee akkoord dat dit spel en de bijbehorende informatie en materialen die je ontvangt in het kader van dit Pre-Release-programma (gezamenlijk aangeduid als "Pre-Release-materialen") van vertrouwelijke aard zijn, het eigendom zijn van EA en waardevolle bedrijfinformatie bevatten van EA en haar licentieverleners. Je mag deze Pre-Release-materialen alleen gebruiken voor persoonlijke evaluatie tijdens de evaluatieperiode. Je accepteert dat je licentie automatisch vervalt aan het einde van deze evaluatieperiode. Je gaat ermee akkoord deze Pre-Release-materialen vertrouwelijk te behandelen, niet beschikbaar te stellen aan derde partijen, en deze Pre-Release-materialen niet te kopiëren, aan te passen, te verkopen, te distribueren of te reverse-engineeren (tenzij toegestaan onder de van toepassing zijnde wetgeving). Daarnaast accepteer je dat dit een bèta-versie van het spel is, dat deze niet compleet is, en dat deze mogelijk bugs en andere problemen bevat waardoor het niet speelbaar is. Deze Pre-Release-materialen worden "as is", zonder enige garantie, geleverd.
Dat zou je gelezen moeten hebben bij het invullen van je key (geen excuus mogelijk, anders mag je bij mij nog wel wat acceptgiro's invullen :) ), dat je dat niet doet kunnen wij ook niets aan doen.

//edit: en problemen met de beta MOET je gewoon op het beta forum posten, zoals eerder gezegt heeft de community er (hopelijk dan) uiteindelijk veel meer aan dan op een forum posten waar geen EA medewerker zal komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:21:
nee hoor..onze keys zijn niet uitgegeven.
Die gaan zaterdag worden weggeven.
zie 5 posts hierboven !
regged en posted - ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
DaMorpheus schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:22:
[...]

1) Heb je de key legaal
2) Indien ja, dan weet je waar de oplossing voor het probleem staat => het forum dat genoemd staat in de mail waarin de key te vinden is
Hij krijgt nog geeneens de mogelijkheid om de key in te vullen, want dat moet nadat je hem voor de eerste keer opstart... :/

In het officiële forum staan geen oplossingen alleen maar honderden posts over hoe slecht de beta is, veel mensen kunnen het niet eens starten terwijl ze ruimschoots aan de minimale vereisten voldoen. :O

Zo ook ondergetekende, ach dat kan je verwachten van EA/Dice; ze kunnen niet eens een goede patch maken voor bestaande producten, waarom zou het bij de volgende game in de franchise anders zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
mooi al die EA en dice bashing weer wanneer een BETA!! niet goed werkt bij iedereen ;)

Probeer het spel uit en als het niet werkt dan vul je je probleem + je hardware in op dat forum zodat EA het spel bij de release zo bugvrij mogelijk kan maken. Misschien werkt de volgende beta dan wel weer op je computer.

Ik ben ook geen fan van EA en hoe ze de bugfixes in BF2 doen maar je krijgt een BETA in de handen gedrukt en dat is bij lange na nog geen compleet spel.

[edit]
Ze hebben trouwens de puntentelling wel aardig aangepast. Had ik verdomme net wat punten bij elkaar klapt de verbinding d'r uit %$^$^ EA en DICE #%#$%# :+

[ Voor 21% gewijzigd door Kaasplank op 02-09-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Nee, dat mag niet op deze manier. Klachten over gedrag in topics kun je melden via een Topic Report

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Doe es niet, eigenwijs..

[ Voor 123% gewijzigd door moto-moi op 02-09-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja, sorry dan heb ik ietwat haastig gereageert, die melding/nda zie je voorzover ik weet alleen als je de key moet invullen dus ja dan heb je er niks aan als dat al niet eens tevoorschijn komt (komt uit de lang.ini in de root van bf2142 btw).

Heb nog eens op het beta forum rondgekeken maar kan zo 123 niets vinden over problemen bij het aanklikken en niet willen opstarten. Ben alleen afgegaan op topictitels en sommige 1e posts, hele draadjes doorlezen maar niet gedaan, staat soms zoveel troep in dat je er moe van wordt om relevante posts te moeten filteren en de search wil ook niet opschieten daar.

Maar al zou het wel een veelvoorkomend probleem zijn dan zou ik alsnog een topic erover openen of in een bestaande replyen om het nog eens een keer extra onder de aandacht te brengen van het probleem. Des te meer meldingen van hetzelfde probleem des te beter voor de statistieken om er meer prioriteit aan te geven om het op te lossen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm gister ook ff een tijdje gespeeld. Veels te kort nog om een echt goede indruk te krijgen.
Ik had vrij weinig last van bugs, enkel dat server joinen wat iemand anders al noemde, duurde heel erg lang. De eerste keer dacht ik dat ie vastliep, maar het duurt dus altijd vrij lang. Daar is het ook een beta voor denk ik.

2e wat me opviel is dat 2142 een stuk zwaarder is. Waar ik met BF2 op 1600/1200 alles high 4aa/16a zeer vloeiend kan spelen, moet hier toch echt de aa naar 2. Kan aan de map liggen, of aan de beta, óf aan de nVidia drivers. Ik heb namelijk een 7950GX2, en daar kan nog wel het een en ander aan geoptimaliseerd worden, BF2142 wordt simpelweg nog niet goed ondersteund voor SLI.

En tja, waar ik ergens al bang voor was, het hele futuristische spreekt me niet echt aan. Véél minder als BF2 iig.

Maar ik had begrepen dat naast die Titan mode, toch ook nog gewoon de Conguest mode gespeeld kan worden in BF2142?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 23:10
ook al in BF2142? het moet niet gekker worden zeg... in BF2 is het al erg genoeg (en wanneer komt 1.4 nou eens? :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Webwiper schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 16:36:
Ik krijg zoveel 'connection lost' dat het niet meer mooi is ... telkens ook alle punten enz weg, geweldig irri ... beta desinstalled en de full komt niet in huis vooraleer EA dit oplost ...
Heb ik ook last van, en het heeft me gisteren 21 minuten gekost voordat ik op een server terecht kwam waarbij ik het niet/minder had :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:57:
[Mijn lange verhaal]
heb je toevallig SP2 of juist niet? redalert2 heeft ook dat euvel, als je SP2 installeerd doet hij het soms niet. helemaal niets. en als je juist SP2 niet hebt geinstalleerd doet C&C generals het weer niet.
Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
het werkt gewoon met sp2. hier tenminste wel.
Zijn nu wel erg veel van die server connection lost meldingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha als ze hiermee reclame willen maken :X Wat een stelletje eikels ook daar he. Hoewel ik geen noemenswaardige problemen heb ondervonden, weet ik al wel dat ik deze game voorlopig niet ga aanschaffen.

Bedankt EA/DICE, dit maakt het voor mij een stuk makkelijker 8)

Tuurlijk is dit een beta, maar 40 dagen voor realease jezelf zó voor schut zetten...
En natuurlijk nog steeds geen 1.4 patch ofzo. Welneeeeeeeeeeee....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:33:
[...]

Jij hebt duidelijk geen readme files gelezen :z
zal het nog even quoten (in het Nederlands zelfs als je een NL OS hebt):

[...]

Dat zou je gelezen moeten hebben bij het invullen van je key (geen excuus mogelijk, anders mag je bij mij nog wel wat acceptgiro's invullen :) ), dat je dat niet doet kunnen wij ook niets aan doen.

//edit: en problemen met de beta MOET je gewoon op het beta forum posten, zoals eerder gezegt heeft de community er (hopelijk dan) uiteindelijk veel meer aan dan op een forum posten waar geen EA medewerker zal komen.
Ach ja bij iedere andere fabrikant zouden we dit begrijpen en accepteren maar deze readme zou net zo goed bij BF2 hebben kunnen zitten en daar heb ik wel dik voor betaald.

EA is gewoon schandalig bezig het afgelopen jaar met het lanceren van allerlei nieuwe van BF2 afgeleidde produkten terwijl BF2 zelf nog vol met bugs zit. :(

En nu lanceren ze BF2142 beta dat niet meer is dan BF2 met wat nieuw texturemaps en wapens en nog steeds quazillion problemen. :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Help!!!! schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:27:
[...]

Ach ja bij iedere andere fabrikant zouden we dit begrijpen en accepteren maar deze readme zou net zo goed bij BF2 hebben kunnen zitten en daar heb ik wel dik voor betaald.

EA is gewoon schandalig bezig het afgelopen jaar met het lanceren van allerlei nieuwe van BF2 afgeleidde produkten terwijl BF2 zelf nog vol met bugs zit. :(

En nu lanceren ze BF2142 beta dat niet meer is dan BF2 met wat nieuw texturemaps en wapens en nog steeds quazillion problemen. :O
Inderdaad, 2x keer achter elkaar een goed idee slecht aangepakt, sterker nog, de eerste keer slecht, toe uitbreidingen erop gemaakt die nog erger waren, waarvoor je niets gaat fixen, dan een vervolg maken dat inderdaad net zo goed een mod/uitbreiding had kunnen zijn, en nog steeds dezelfde en extra problemen heeft, waar niets aan gedaan wordt, en dat 40 dagen voro de release... echt... Dan zouden ze over moeten gaan naar 'done when it's done' maar daar doet EA niet aan, die gooti het op de markt en hoopt dat genoeg mensen het toch kopen om maar geld te verdienen.
Schandalig, ik vind het echt een wonder dat die gasten het nog zo lang vol houden, ieder ander bedrijf zou al out of business zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ngohq.com/home...ticles&go=read&arc_id=109

Prachtig stuk tekst dit. Voor de volle 100% mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Ja ik ook wel zo'n beetje... Vindt het alleen nogal scheitirritant dat QW:ET uitgesteld is. Nu moet ik wel BF2142 gaan spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Ok, om geen eikel te zijn en iedereen te helpen.

Oplossing BF2142 start probleem :)
Heb je toevallig KB917422 geinstalleerd, samen met Kaspersky Anti Virus!!! dan gaat dat niet werken.

Verwijder of de hotfix, of Kaspersky en je probleem is opgelost :)

[disclaimer]Dit heeft bij mij het probleem opgelost. Er is een hotfix hotfix te verkrijgen met KB nummer KB924066, maar daar moet je MS voor bellen! er is nog geen verdere informatie voor te verkrijgen[/disclaimer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:33:
Ja ik ook wel zo'n beetje... Vindt het alleen nogal scheitirritant dat QW:ET uitgesteld is. Nu moet ik wel BF2142 gaan spelen ;(
Volgens mij weet EA dit ook, en daarom intereseert het ze geen ene fuck wat voor troep ze op de markt gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees graag jullie bevindingen of opmerkingen , maar zodra er emotioneel negatief of positief gesproken wordt dan neem ik het iestjes minder serieus . Wanneer er dus gefuckt en andere kreten die kant op lees haak ik af . Mijn inziens heeft EA/DICE een knaller van een game afgeleverd met BF2 ,met helaas wat teveel strubbels met het gepatch, en ja daar zijn er een heleboel niet blij mee , alleen denk ik dat de makers er ook niet blij mee zijn want dat kost altijd klanten .
En ja soms is er het gevoel van uitmelkerij, en ja thats de world we living , maar de games worden heus niet zo massaal verkocht als het troep was .
Graag hoor ik jullie objectief verder .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Voor objectiviteit moet je vooral een forum bezoeken... :X

Kaspersky eraf gegooid en het werkte eindelijk, Battlefield 2142 de laatste 2 uur gespeeld en het ziet er redelijk goed uit, maar het mist voor mij iets wat ik in vorige delen wel vond.

Daarnaast is UT2004 met Assault Mode een game van meer dan twee jaar oud goed vergelijkbaar met deze titel met Titan mode; goed gejat is beter dan slecht verzonnen, maar dat gaat hier niet op, imho.

Nu heb ik niets tegen scifi-shooters en helemaal niet als ze goed zijn uitgewerkt, maar Battlefield 2 heeft toch iets van echte wapens met echte kogels wat ik bij die scifi mis. Ook al zijn de kogels ook in BF2142 zogenaamd lood en koper, de tanks schieten wel een lichtgevende bol af en dat vind ik niets.

Ik heb alle delen van Battlefield en was verslaafd vanaf de Wake demo van 1942, maar dit is het verkeerde uitmelken van de franchise, dan heb ik liever dat ze nog een current warfare project doen met betere physics en destructable terrain.

* Epitome start maar weer Battlefield 2 op en hoopt op een spoedige release van de stabiele 1.4 patch die de vorige ellende en dit genante vervolg snel doet vergeten.

[ Voor 90% gewijzigd door Epitome op 03-09-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Modbreak:Niet zo dus

[ Voor 144% gewijzigd door moto-moi op 04-09-2006 19:18 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.