Er is maar een beta en die is gelijk voor de keys die wij weggeven en de keys die je bij gamespy kan kopen door middel van een subscription. Verschil is dat zijn tienduizenden keys hebben en wij tientallen.
Ik meende al zoiets begrepen te hebben maar het is dus niet eens zeker dat je als fileplanet subscriber wordt dat je ook de beta kan spelen?
Ze hebben wel meer subscribers dan die paar tienduizenden ja. Ik heb geen idee hoe ze dat oplossen 
Je moet in ieder geval er op tijd bij zijn, de beta begint op korte termijn.
Je moet in ieder geval er op tijd bij zijn, de beta begint op korte termijn.
ik denk wel dat Battlefield 2 doomed is als de release komt van de nieuwe battlefield. Het lijkt mij een extreem vet spel, maar ik ben wat afwachtend geworden sinds Vietnam. Battlefield 2 heb ik gelijk gekocht omdat tja, tis modern warfare.
Ik denk dat ik de previews en de reviews even afwacht of ze positief zijn.
Ik denk dat ik de previews en de reviews even afwacht of ze positief zijn.
Anoniem: 128025
Met BF2142 kunnen 2 dingen gebeuren denk ik, 1: Zodra deze uit is stappen heel veel mensen over naar BF2142 of 2: Velen laten deze nieuwe BF links liggen vanwege de ellende met BF2!
Blijft afwachten, ik denk dat ET:QW straks populairder zal zijn!
Blijft afwachten, ik denk dat ET:QW straks populairder zal zijn!
Mja, weet je wat het is
Bf1942 was leuk, oa vanwege de setting (ww2 was veel meer balanced)
Dat moderne is allemaal wel leuk voor de grote massa, maar is eigelijk niet mijn ding. En bovendien, de moderne setting heb je dadelijk ook met ET:QW, en dan speel ik liever ET:QW omdat ik weet dat die engine zoiezo veel minder buggy is
Bf1942 was leuk, oa vanwege de setting (ww2 was veel meer balanced)
Dat moderne is allemaal wel leuk voor de grote massa, maar is eigelijk niet mijn ding. En bovendien, de moderne setting heb je dadelijk ook met ET:QW, en dan speel ik liever ET:QW omdat ik weet dat die engine zoiezo veel minder buggy is
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik denk dat dat wel meevalt.... Ik verwacht dat er een groot aantal BF2 spelers niet zullen overstappen naar BF2142 en lekker BF2 blijven spelen (is natuurlijk wel afhankelijk van patch 1.4), omdat ze niets moeten hebben van een sci-fi setting.hbsJR schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:09:
ik denk wel dat Battlefield 2 doomed is als de release komt van de nieuwe battlefield.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
pff vind je het gek dat die demo (nog) niet gratis is....
dat ding is 2,2GB
dat ding is 2,2GB
offtopic:
tenminste als ik de goede heb gevonden
tenminste als ik de goede heb gevonden
Audi S3
Yeuy, vandaag begint de Closed Beta 
p.s. Voor de mensen die zitten te flame over uitmelken etc, suprise! er komt ook nog BF3 aan
Clan community iig niet, wordt qw et of 2142, hoop stiekem op 2142.Indy91 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:26:
[...]
Ik denk dat dat wel meevalt.... Ik verwacht dat er een groot aantal BF2 spelers niet zullen overstappen naar BF2142 en lekker BF2 blijven spelen (is natuurlijk wel afhankelijk van patch 1.4), omdat ze niets moeten hebben van een sci-fi setting.
p.s. Voor de mensen die zitten te flame over uitmelken etc, suprise! er komt ook nog BF3 aan
[ Voor 92% gewijzigd door blix op 17-08-2006 00:47 ]
Anoniem: 176521
Punt 1 LOOOOOOOOOLLLL fixes? ja een fix om mensen weg te jagen uit een wat ooit een lekker spel was. Hoe durfen ze nog te spreken van fixes, kijk naar de laatste poll wat voor cijfer patch 1.3 kreeg.1) de engine + alle fixes die nu in BF2 gemaakt worden
2) het eerste deel van de naam
3) de sterke teamplay functies die je in andere games mist (voip, verplaatsbare spawnpoints, squads)
4) dezelfde uitgever en maker als van BF2
Het lijkt wel of ze doelbewust het bf2 verzieken zodat mensen zeker bf2142 gaan kopen zodat ze 'uitgekeken' zijn op bf2. Zoals al eerder gezegd is vind ik dat deze houding van EA afgestraft moet worden met een boycot van i.i.g. alle bf2 spelers van nu. Ik hoop dat het een grote flop wordt. Ik zie uit naar concurrentie die hierop inspeelt, jammer dat bijv. blizzard niet aan dit soort spellen doet. Dan maar quakewars, erg jammer, de basis van bf was zo goed. Snik
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 176521 op 17-08-2006 05:58 ]
Ik heb na battlefield vietnam nooit meer een EA game gekocht. En ik voorspelde al deze problemen al. EA levert alleen maar redelijke beta's af die ze vervolgens helemaal verneuken met vage patches.
Vietnam vond ik echt erg leuk, helemaal grijs gespeeld. Heb alleen wel eerst 1 jaar moeten tweaken om het een beetje redelijk speelbaar te krijgen. En niet normaal, wat was dat frusterend.
Ik heb mezelf daarna beloofd nooit meer EA troep aan te schaffen.
En jezus, wat ben ik er blij mee.
Vietnam vond ik echt erg leuk, helemaal grijs gespeeld. Heb alleen wel eerst 1 jaar moeten tweaken om het een beetje redelijk speelbaar te krijgen. En niet normaal, wat was dat frusterend.
Ik heb mezelf daarna beloofd nooit meer EA troep aan te schaffen.
En jezus, wat ben ik er blij mee.
Ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan om het te kopen. Van mij mag BF2142 een grote flop worden.
EA verdient het om keihard afgestraft te worden. Dat is de enige manier waarop ze misschien eens leren hoe het wel moet!
Helaas hebben ze nog geen concurrentie in deze tak van spellen.

Helaas hebben ze nog geen concurrentie in deze tak van spellen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja want C4 throwen en Dolphin Dive totdat je er bij neerviel was leuk spelenAnoniem: 176521 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 05:53:
[...]
Punt 1 LOOOOOOOOOLLLL fixes? ja een fix om mensen weg te jagen uit een wat ooit een lekker spel was. Hoe durfen ze nog te spreken van fixes, kijk naar de laatste poll wat voor cijfer patch 1.3 kreeg.
Het lijkt wel of ze doelbewust het bf2 verzieken zodat mensen zeker bf2142 gaan kopen zodat ze 'uitgekeken' zijn op bf2. Zoals al eerder gezegd is vind ik dat deze houding van EA afgestraft moet worden met een boycot van i.i.g. alle bf2 spelers van nu. Ik hoop dat het een grote flop wordt. Ik zie uit naar concurrentie die hierop inspeelt, jammer dat bijv. blizzard niet aan dit soort spellen doet. Dan maar quakewars, erg jammer, de basis van bf was zo goed. Snik
C4 = ja want dan maak je tenminste een kans tegen die armor whoresblix schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:01:
Ja want C4 throwen en Dolphin Dive totdat je er bij neerviel was leuk spelen
Dolphin Divers zouden ze moeten executeren sinds het nog steeds kan gewoon

Van die overbodige rol animaties en dergelijke word ik ook niet echt blij trouwens ... MoH:AA had het ook en het is knap irritant !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wel eens van AT gehoord? en het is nu pronelame trouwens en dat is toch iets heel anders, wordt gefixed in 1.4. (Was overigens al mogelijk voor het dolpin dive, maar was niet al te populair)nero355 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:38:
[...]
C4 = ja want dan maak je tenminste een kans tegen die armor whores
Dolphin Divers zouden ze moeten executeren sinds het nog steeds kan gewoon
Van die overbodige rol animaties en dergelijke word ik ook niet echt blij trouwens ... MoH:AA had het ook en het is knap irritant !!!
Krijg de beta niet aan de praat maar goed had het ook niet verwacht, nog wel met registerwaardes gespeelt e.d. maar goed beta komt officieel volgende week ofzo als ik het goed heb begrepen. Eerst voor Fileplanet subscribers, kort daarna (ik lees geruchten over maximaal 1 of 2 dagen) voor het publiek en na de beta komt er ook nog eens een demo voor de officiele release 
Nog een plaatje van alle ranks etc. etc. (zonder compressie, maar ziet er alsnog wazig uit):

voorbeeld commander/ingamemap van level Verdun:

EA logo in bf2142 style:

Voor de rest niet veel bijzonders gevonden aan plaatjes.
Zit ook nog een stuk of 6 muziekstukken bij, waar dat goed voor zal zijn weet ik eigenlijk niet (kan gezien de sound ervan me niet indenken dat je dit wilt horen tijdens het spelen), verder niks tegengekomen kwa sound dat lijkt op de bf1942/bf2 tune wat imho wel jammer is.
Nog een plaatje van alle ranks etc. etc. (zonder compressie, maar ziet er alsnog wazig uit):

EA logo in bf2142 style:

Zit ook nog een stuk of 6 muziekstukken bij, waar dat goed voor zal zijn weet ik eigenlijk niet (kan gezien de sound ervan me niet indenken dat je dit wilt horen tijdens het spelen), verder niks tegengekomen kwa sound dat lijkt op de bf1942/bf2 tune wat imho wel jammer is.
Beta komt over 2 uur uitAnoniem: 26235 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:05:
Krijg de beta niet aan de praat maar goed had het ook niet verwacht, nog wel met registerwaardes gespeelt e.d. maar goed beta komt officieel volgende week ofzo als ik het goed heb begrepen. Eerst voor Fileplanet subscribers, kort daarna (ik lees geruchten over maximaal 1 of 2 dagen) voor het publiek en na de beta komt er ook nog eens een demo voor de officiele release
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
EA logo in bf2142 style:
[afbeelding]
Anoniem: 127429
Ik wil dit zo snel mogelijk spelen ... wie moet ik omkopen, afpersen, omleggen, of een combinatie van voorgaande teneinde mijn doel te bereiken ?
Ok heb even een paar uur gespeeld, eerste impressie is nogal mager.. zeer matig. Lijkt inderdaad echt op een Battlefield 2 mod, een slechte BF2 mod zelfs
Waarom verbaasd mij dat aan de ene kant niks...blix schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:32:
Ok heb even een paar uur gespeeld, eerste impressie is nogal mager.. zeer matig. Lijkt inderdaad echt op een Battlefield 2 mod, een slechte BF2 mod zelfs

Maar aan de andere kant: Wat heeft DICE in de tussentijd uit zitten vreten dan? Een mod voor BF2 maken?
Ach ja, Wat maakt het mij ook uit

Mijn definitieve oordeel komt nog
Deze game lijkt mij in ieder geval niet zo boeiend. Ziet er wel leuk uit enzovoort, maar het echte "leuke verhaal" lijkt mij een beetje te missen

Ben ik de enige dieAnoniem: 26235 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:05:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
EA logo in bf2142 style:
[afbeelding]

Wel erg veel vind lijken op zatar wetpants:

bf2142 wordt een rip-off
[ Voor 3% gewijzigd door Tubby op 18-08-2006 07:50 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Dit is geen BF2 topic ...Crypter schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:31:
kan iemand mij dit uitleggen?
stats
en kijk ff bij de knife badge
Misschien hebben ze gewoon wat bf2 maps gepoort voor de beta. Beetje vage zet maar scheelt wel wat tijd.Tubby schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:49:
[...]
Ben ik de enige die
[afbeelding]
[afbeelding]
bf2142 wordt een rip-off
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Dat viel mij ook al op iddTubby schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:49:
[...]
Ben ik de enige die
[afbeelding]
[afbeelding]
bf2142 wordt een rip-off
Ik snap EA niet...
Ik zal ze ook nooit snappen...
Ik zie op alle forums reacties staan bijv.:
BF2142 is net BF2 zonder verbeteringen maar dan in een ander tijdperk enz.

Meest gehate map van BF2 naar BF2142 porten 
EA
EA
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Anoniem: 162419
EA hoeft zich (helaas) nergens meer vanaan te trekken. Het verkoopt toch wel
Ik ben zelf een grote fan van sims2. Fantastisch spel. Maar ik ga echt niet elke keer 40 euro neertellen voor een uitbrijding. Belachelijk, als ze die uitbreidingen nou eens online zetten voor 10 euries netzoals BF@ boosterpacks. Maar dat doen ze niet want die dingen worden toch wel verkocht
Ik ben ook dikke fan van BF2 maar dat je na de release meteen 800MB moet downloaden
Dat is de grote van een tycoon spelletje van een paar jaar geleden.
Ow en dat vergeet ik de gothfather nog
Prachtige film zou een mooie game verdienen. Sorry hoor maar het spel Maffia uit 2002 voor 5 euries ziet er beter uit en is leuker dan het duurste spel ooit
oke die poppen zien er heftig uit en die winkels ook, het vecht systeem is ook heel cool. Maar serieus die sfeer is er niet. Die je in maffia hebt. Die sfeer die je verslaafd maakt. En die auto's
die kan ik nog maken met paint
Echt jammer dat zoon duur spel geen sfeer heeft. Alles is het zelfde, het nodigt niet uit.
Ik ga maar weer lekker sim tower spelen. Ben net ook earth worth jim tegengekomen.
Dat zijn pas graphics
Ik ben zelf een grote fan van sims2. Fantastisch spel. Maar ik ga echt niet elke keer 40 euro neertellen voor een uitbrijding. Belachelijk, als ze die uitbreidingen nou eens online zetten voor 10 euries netzoals BF@ boosterpacks. Maar dat doen ze niet want die dingen worden toch wel verkocht

Ik ben ook dikke fan van BF2 maar dat je na de release meteen 800MB moet downloaden

Ow en dat vergeet ik de gothfather nog

Ik ga maar weer lekker sim tower spelen. Ben net ook earth worth jim tegengekomen.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 162419 op 18-08-2006 11:34 ]
En tijd is juist het punt waarom de kwaliteit van die games (BF2, waarschijnlijk ook BF2142 denk ik) zo ruk is!L3TUC3 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:09:
[...]
Misschien hebben ze gewoon wat bf2 maps gepoort voor de beta. Beetje vage zet maar scheelt wel wat tijd.
Ik vind het zo slordig en slecht geprogrammeerd. Leuk concept, als EA het vanaf het begin niet had aangepakt als een grote, hebberige, gierige (waar btw geen reden voor is, ze stikken van het geld) uitgeefmaatschappij, maar als kleinere, veel meer op kwaliteit gerichte uitgeefmaatschappij, hadden ze zoveel meer publiek kunnen scoren (wat ze eigenlijk willen). Ik denk dat er zo veel mensen onderweg ook hebben afgehaakt, door die patches, enz.
Het is zo jammer dat EA zo groot is, zo veel geld wil enz. Ze geven DICE denk ik té weinig tijd, willen té snel uitgeven (hoe sneller, hoe meer geld), en dan heb je zo'n brak product.
En ze kunnen zich toch alles permitteren, aangezien ze geen enkele concurrentie op dit vlak hebben (nu misschien van ET:QW)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Anoniem: 162419
Hopelijk starten er op een dag nog is een paar diehardgamers een bedrijf en gaan ze echt vette games maken, dan worden ze heel groot en kan EA niet meer alles vlikken
Voor BF2142 blijf ik toch nog een beetje hoop hebben van wat ik tot nu weet (met name omdat DICE Zweden het maakt en die leveren opzich wel een goed product af, het is DICE canada die er daarna een zooitje van maakt, die afdeling zouden ze moeten opheffen en het over moeten laten aan Zweden, maar ja zal wel niet die gaan straks vrolijk verder met BF3 of hoe de opvolger ook mag heten), BF2 is ook niks voor mij dat zal ook wel een beetje meehelpen denk ik.
Maar goed beta en de demo nog voor release, hopelijk zit daar genoeg tijd tussen totdat quakewars uitkomt (zal wel niet maar goed speel nu ook nauwelijks bf dus maakt niet zoveel uit
).
Waar ik mij het meest aan ergerde met BF2 was de constante veranderingen aan de gameplay bij een patch i.p.v. de bugs op te lossen en de engine soepeler te maken. Ook dat het ontichelijk lang duurt voordat je uberhaupt in een server zit (minimaal wel zo'n 2 minuten van aanklikken tot speelklaar terwijl bf1942 dat in zo'n 30 sec. kan). Ow wacht vergeet ik nog het hele ranked gedoe en de serveradmins en de autoserverbots, hum misschien toch wat te voorbarig geweest dat ik nog hoop heb voor bf2142...
Maar goed beta en de demo nog voor release, hopelijk zit daar genoeg tijd tussen totdat quakewars uitkomt (zal wel niet maar goed speel nu ook nauwelijks bf dus maakt niet zoveel uit
Waar ik mij het meest aan ergerde met BF2 was de constante veranderingen aan de gameplay bij een patch i.p.v. de bugs op te lossen en de engine soepeler te maken. Ook dat het ontichelijk lang duurt voordat je uberhaupt in een server zit (minimaal wel zo'n 2 minuten van aanklikken tot speelklaar terwijl bf1942 dat in zo'n 30 sec. kan). Ow wacht vergeet ik nog het hele ranked gedoe en de serveradmins en de autoserverbots, hum misschien toch wat te voorbarig geweest dat ik nog hoop heb voor bf2142...
Dat vind ik nou ook. Elke keer als er een patch uitkomt dan verander ik van classAnoniem: 26235 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:08:
Release: Assault vanwege die grenade launcher
Patch daarna: Sniper unlock #1 vanwege die supergoede unlock
Patch daarna: Special-ops unlock #1 vanwege het goed gepowered wapen
Patch daarna: Support unlock #1, 1 shot kills, ideale sniper gun
Anyway, BF2142 zal ik niet kopen omdat ik niet echt van dat sci-fi gedoe houd. Das ook gelijk de reden dat ik BF2 tof vind, omdat het erg overeenkomt met de realiteit.
Komt bf2142 nog met de nederlandse taal? Het zal wel weer lachen zijn als je weer zinnetjes over het scherm ziet gaan met 'Vijandelijke robot gesignaleerd!!' 'Ik heb plasma kogels nodig!', 'straal me omhoog Scottie' etc
Dingen als bijvoorbeeld die gelijkenis die Tubby postte, baren mij nu al zorgen. Ik heb ook wat ingame filmpjes gezien, en ik verwacht gewoon hetzelfde gebeuren als wat er met BF2 gebeurd is. Het zag er trouwens voor een next-gen shooter nog nieteens zo gelikt uitAnoniem: 26235 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:08:
Voor BF2142 blijf ik toch nog een beetje hoop hebben van wat ik tot nu weet (met name omdat DICE Zweden het maakt en die leveren opzich wel een goed product af, het is DICE canada die er daarna een zooitje van maakt, die afdeling zouden ze moeten opheffen en het over moeten laten aan Zweden, maar ja zal wel niet die gaan straks vrolijk verder met BF3 of hoe de opvolger ook mag heten), BF2 is ook niks voor mij dat zal ook wel een beetje meehelpen denk ik.
Maar goed beta en de demo nog voor release, hopelijk zit daar genoeg tijd tussen totdat quakewars uitkomt (zal wel niet maar goed speel nu ook nauwelijks bf dus maakt niet zoveel uit).

Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben, is wat ze met BF3 gaan doen. We hebben nu de settings in chronologische volgorde gehad (WOII, modern warfare, sci-fi), maar wat wordt BF3? Ook een soort sci-fi game, met allemaal robots? Ik hoop het niet, want die setting spreekt mij dus totaal _niet_ aan

Edit:
True, vind ik dus ook.OCTheEagle schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:27:
[...]
Anyway, BF2142 zal ik niet kopen omdat ik niet echt van dat sci-fi gedoe houd. Das ook gelijk de reden dat ik BF2 tof vind, omdat het erg overeenkomt met de realiteit.
OCTheEagle schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:27:
[...]
Komt bf2142 nog met de nederlandse taal? Het zal wel weer lachen zijn als je weer zinnetjes over het scherm ziet gaan met 'Vijandelijke robot gesignaleerd!!' 'Ik heb plasma kogels nodig!', 'straal me omhoog Scottie' etc

[ Voor 16% gewijzigd door Equalized op 18-08-2006 12:40 ]
sar·cas·me (het ~)
Imho is bf1942 realistischer dan bf2, ik bedoel tanks/vehicles die die bij elk stuk steen schade oplopen, raketten die niet het juiste uiterlijk hebben: uiterlijk had beter een prop papier kunnen zijn.OCTheEagle schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:27:
[...]
Maar de bf2 engine zelf is gewoon brak t.o.v. bf1942 (terwijl die ook bij lange na niet goed is), vehicles die een raar soort manier van 'plof' hebben en dan ineens plotsklaps uit beeld verdwijnen. De explosies in bf2 die op screens er opzich beter uitzien dan bf1942 maar ingame zijn die explosies storend in de zin van onrealistich blurrig effect, dit is allemaal al begonnen sinds BF:V.
En op een 1 of andere manier is de speler en vehicles en de wereld om zich heen naar mijn gevoel niet naar verhouding in bf2. Als we van het landschap uitgaan zou de speler een tikje groter moeten en de vehicles een tikje kleiner. Maar dat is persoonlijk, misschien komt dit gevoel ook wel omdat bf2 een 'blurrig' rendersysteem heeft dat er, nogmaals, op screens goed uitziet maar ingame de gameplay imho omlaag haalt.
Ik snap nog steeds niet waarom bf2 populairder is geworden dan bf1942 dat nooit zoveel populairiteit heeft gehad, grootste troef zijn de graphics en de moderne/huidige setting geweest denk ik, zou geen andere redenen kunnen bedenken.
Ik moet toegeven dat de marketing machine van EA goed is (daar zal dan ook wel het gameplaybudget inzitten
En over de sci-fi setting, dat zie ik wel zitten. In mijn ogen is het met de huidige/moderne setting zoals bf2 zo dat het min of meer moet neigen naar realisme en BF heeft daar gewoon geen goede engine voor (en de realisme dat er is wordt met de patch onrealistischer). Ww2/vietnam en nu sci-fi heeft imho diezelfde realisme niet echt nodig omdat 'we' er toch weinig van weten hoe de realiteit zou moeten zijn (of anders gezegt we hebben die tijd niet meegemaakt en hebben geen real life vergelijkingsmateriaal, moeilijk uit te leggen wat ik bedoel misschien dat iemand anders het beter kan verwoorden) en voor deze 'fun' dat er uit komt wat ik het maar noem is de bf engine wel geschikt.
Helemaal mee eens ... er klopt iets niet maar ik weet niet watAnoniem: 26235 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:22:
En op een 1 of andere manier is de speler en vehicles en de wereld om zich heen naar mijn gevoel niet naar verhouding in bf2.

Simpel : Voor 1942 was er MoH:AA en dat was gewoon leuker imhoIk snap nog steeds niet waarom bf2 populairder is geworden dan bf1942 dat nooit zoveel populairiteit heeft gehad, grootste troef zijn de graphics en de moderne/huidige setting geweest denk ik, zou geen andere redenen kunnen bedenken.
BF1942 vond ik erg brakjes aanvoelen op de een of andere manier ... Leuk dat je Tanks en Vliegtuigen had maar dat was imho niet genoeg !!
Anoniem: 168543
EA melkt graag uit. Maar dat betekend niet dat ik het spel per definitie niet ga kopen omdat het van EA is.
De fimpjes en de previes die ik er tot nu toe over gelezen heb, hebben bij mij een goede indruk achter gelaten. En de nieuwe Titan-mode lijkt me helemaal geweldig om te spelen.
ET:QW ziet er op zich fantastisch uit. Ik ben alleen geen van van ET, en na wat ik er van heb gelezen, is de mapopbouw en de speelstijl/modi nog grotendeels hetzelfde als die van de originele ET, en die heb ik nooit zo leuk gevonden. Ook trekt het ''De mensen vs de aliens'' concept me niet echt.
Gelukkig is er in BF2142 wel wat gedaan aan de grootste ergenissen in de game, Namelijk de luchtvoertuigen zijn zwakker geworden, en de grenades zijn een unlock geworden, (yay geen\minder nadespams) En het fuseren van de classes is naar mijn mening ook een goede zet.
Met een beetje mazzel is het een stuk minder buggy en beter speelbaar dan BF2 toen hij net uitkwam.
Het maakt me eigenlijk dat concepten uitgemolken worden, zolang ze maar leuk zijn.
De fimpjes en de previes die ik er tot nu toe over gelezen heb, hebben bij mij een goede indruk achter gelaten. En de nieuwe Titan-mode lijkt me helemaal geweldig om te spelen.
ET:QW ziet er op zich fantastisch uit. Ik ben alleen geen van van ET, en na wat ik er van heb gelezen, is de mapopbouw en de speelstijl/modi nog grotendeels hetzelfde als die van de originele ET, en die heb ik nooit zo leuk gevonden. Ook trekt het ''De mensen vs de aliens'' concept me niet echt.
Gelukkig is er in BF2142 wel wat gedaan aan de grootste ergenissen in de game, Namelijk de luchtvoertuigen zijn zwakker geworden, en de grenades zijn een unlock geworden, (yay geen\minder nadespams) En het fuseren van de classes is naar mijn mening ook een goede zet.
Met een beetje mazzel is het een stuk minder buggy en beter speelbaar dan BF2 toen hij net uitkwam.
Het maakt me eigenlijk dat concepten uitgemolken worden, zolang ze maar leuk zijn.
Wij geven iedereen tot komende dinsdag de kans op gratis BF2142 beta VIP keys: http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=357
- Ze zijn gratis
- Meedoen kan binnen een minuut
- Maar we vragen je wel om actief deel te nemen aan de DEMO als je een key krijgt
Hoeveel keys krijgen jullie dan om te verdelen? Een wallpaper maken is overigens wel wat meer werk dan een zinnetje posten, krijgen de wallpaper makers nog een extra voorrang oid dan? En wie het eerst komt wie heet eerst maalt (zit je weer met die wallpaper makers) of echt een verloting?
Eerste paar bugs heb ik al, tenminste een heel goede gok
- soldiermesh door andere meshes heen tijdens liggen.
- schaduwen door meshes.
Eerste paar bugs heb ik al, tenminste een heel goede gok
- soldiermesh door andere meshes heen tijdens liggen.
- schaduwen door meshes.
Het is een echte verloting. Vanzelfsprekend worden mensen die een wallpaper maken (een goede wallpaper dan wel) eerder beloond dan iemand die een zinnetje post. We noemen hier geen nummers om te voorkomen dat er flutwallpapers binnenkomen als men weet dat ze dan toch een key kunnen krijgen
Anoniem: 168543
Volgens mij komt dat, Omdat die blauw, gewoon Zatar Wetlands is van BF2.Tubby schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:49:
[...]
Ben ik de enige die
[afbeelding]
[afbeelding]
bf2142 wordt een rip-off
Hij staat niet in de maplist op de BF2142 site
De screens van battlefield bad company voor de ps3 en 360 zien er even wat beter uit dan dit zoveelste deel van battlefield op de pc.
http://www.gamer.nl/doc/34155
http://www.gamer.nl/doc/34155
Mja dat lijkt mij niet de BF engine. Misschien de nieuwe van unreal waar EA onlangs een licentie op heeft genomen? En we moeten nog maar afwachten hoe het straks ingame eruit gaat zien, lijkt mij niet dat de huidige consoles (360/ps3) DAT kunnen renderen tenzij het een diavoorstelling moet gaan worden.
Trouwens wel goed nieuws van die licentie op de unreal 3 engine, hopelijk komt BF3 daarmee uit
Trouwens wel goed nieuws van die licentie op de unreal 3 engine, hopelijk komt BF3 daarmee uit
Correctie, BF2 topic wordt weer geopend zodra patch 1.4 uit is, toch?Anoniem: 127429 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 00:14:
OT : eigenlijk wel lullig dat het BF2 topic (permanent) gesloten is
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Indy91 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 00:28:
Correctie, BF2 topic wordt weer geopend zodra patch 1.4 uit is, toch?
offtopic:
Yup! maar is een beetje offtopic hé !
Yup! maar is een beetje offtopic hé !
Trouwens kunnen ze niet gewoon iets maken net als bij de WarHammer Beta => Laat je mail adres achter voor de nieuwsbrief en wie weet word je gekozen
Om nou te gaan "tekenen" en een suf zinnetje af te maken voor zoiets ... als ik ooit iets suf heb gevonden is dat het wel

/EDIT :
\o/ pwned3ddie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:45:
Zo doet i3d het geloof ik altijd, zo kon je ook BF2 SF winnen geloof ik.
Ik heb trouwens ook maar meegedaan, mijn wallpaper
is uniek en zelf gemaakt
[ Voor 26% gewijzigd door nero355 op 21-08-2006 13:54 ]
is uniek en zelf gemaakt
is uniek en zelf gemaakt
Walkers kunnen niet zo hoog aimen3ddie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:45:
is uniek en zelf gemaakt
ziet er anders verdomt realistishe uit
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dat wist ik nie, daarom moet ik dus de beta hebben!

edit:
wel goed van je dat je die dinge herkent als mech's
details
[ Voor 15% gewijzigd door 3ddie op 21-08-2006 18:17 ]
gametrailers heeft een nieuwe video:
http://www.gametrailers.c...id=12480&type=mov&pl=game MOV 50,6 MB
http://www.gametrailers.c...id=12480&type=wmv&pl=game WMV 48,4 MB
En btw nog even over Battlefield Bad Company: in het persbericht van dice.se staat het volgende:
http://www.gametrailers.c...id=12480&type=mov&pl=game MOV 50,6 MB
http://www.gametrailers.c...id=12480&type=wmv&pl=game WMV 48,4 MB
En btw nog even over Battlefield Bad Company: in het persbericht van dice.se staat het volgende:
- vertaalt met systran: More information about pc - and PSP the versions will be presented at a latter occasion.Mer information om PC- och PSP-versionerna kommer att presenteras vid ett senare tillfälle.
Anoniem: 102880
BFV zoog hard...ik had dat spel gekocht omdat het me onwijs vet leek en omdat ik BF42 ook geweldig vond...maar wat een bak ellende was dat zeg! Ik heb m bij elkaar misschien 3 dagen gespeeld....toen ben ik weer lekker terug gegaan naar BF42 en DC mod....die was echt uber!Anoniem: 161585 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:23:
bf 2142 word gewoon eens wat anders... waarschijnlijk zelfs leuk.
Iedereen is weer aan het zeiken omdat ze kudde dieren zijn.
Gewoon zeggen het is slecht zonder degelijke argumenten , het komt wel meer voor.
voorbeelden:
Ik haat bill gates (omdat iedereen het doet )
Enter the matrix was een flop (omdat iedereen het denkt)
BF vietnam was slecht (omdat iedereen het zegt)
BF 2142 wordt slecht (omdat iedereen het zegt)
Ik heb BFV meer dan een jaar gespeelt, vond het geweldigAnoniem: 102880 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:16:
[...]
BFV zoog hard...ik had dat spel gekocht omdat het me onwijs vet leek en omdat ik BF42 ook geweldig vond...maar wat een bak ellende was dat zeg! Ik heb m bij elkaar misschien 3 dagen gespeeld....toen ben ik weer lekker terug gegaan naar BF42 en DC mod....die was echt uber!

offtopic:
BF2: PoE ziet er ook wel erg goed uit misschien dat eerst een tijdje spelen
ben het helemaal met je eens (toekomst idee is minder maar de gamplay lijkt me vet!!)3ddie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:03:
[...]
Ik heb BFV meer dan een jaar gespeelt, vond het geweldigMaarja had daarvoor niet echt BF42 gespeelt. Choppers en de muziek was erg goed vond ik. Ik ga ook zeker BF2142 kopen, het hele toekomst idee vind ik wat minder maar denk dat de gameplay wel goed is (hopelijk minder bugs dan BF2
)
offtopic:
Titan mode lijkt mij wel erg goed in BF2142, maar twijfel nog steeds over de aanschaf, eerst maar eens een demo afwachten.
BTW BF2 Veteran program is gestart:
BTW BF2 Veteran program is gestart:
Je kan alleen niet alle karakters gebruiken ik kon iig het = teken en de [ en ] niet gebruiken!As humanity fights for survival in the year 2142, your army needs you more than ever. Your past Battlefield 2 experience makes you an invaluable asset for the war of the future.
As a Battlefield 2 player you have qualified for Veteran status in Battlefield 2142. This entitles you to reserve your Battlefield 2 soldier name before Battlefield 2142 hits the shelves, making that name unavailable for anyone else to take. You can claim only one soldier name for Battlefield 2142, no matter how many soldier names you have tied to your EA account. You can also choose any new name not already in use for Battlefield 2.
As a reminder of your heroic efforts in Battlefield 2, we are pleased to announce that you will also be awarded an exclusive Veteran indicator next to your name in Battlefield 2142, so other players will recognize that you’ve had a tour of duty in Battlefield 2. You will also receive an immediate promotion in Battlefield 2142, which will let you choose an unlock. Finally, you will receive a new verbal taunt to use in Battlefield 2.
Enter your Battlefield 2 soldier name and password and reserve it for 2142. You must have an existing EA account to complete this.
Make sure to claim your soldier name as soon as possible! All unclaimed names will be made available to anyone as soon as Battlefield 2142 launches. Please note that the immediate promotion is compatible with any retail program that grants you an immediate promotion, and you will be promoted twice. However, claiming your Veteran status after you have already ranked up through normal gameplay will have no effect on your ranking, though the other rewards can still be claimed.
* Epitome is gereserveerd...
Wacht nog wel de beta of demo af of ik de game ga kopen!
Wacht nog wel de beta of demo af of ik de game ga kopen!

iemand had mijn nick al
..nu gaat ik maar spelen met _nl erachter.
mocht ik bf2142 kopen
mocht ik bf2142 kopen
'guustje is Guustje geworden
Iemand al enig nieuws over een demo of over het publiek vrijkomen van de beta ?

Iemand al enig nieuws over een demo of over het publiek vrijkomen van de beta ?
Woot Str1ngS gereserveerd, alsof er meer maloten zijn die zoon nick willen 
Ik weet zeker dat ik deze ga kopen, al is het alleen maar om te hebben. Kwil de hele BF serie compleet hebben
(behalve console versie's dan
)
Beta en demo ga ik zeker proberen, ik kan niet wachten tot een van die 2 uit is
Ik weet zeker dat ik deze ga kopen, al is het alleen maar om te hebben. Kwil de hele BF serie compleet hebben
Beta en demo ga ik zeker proberen, ik kan niet wachten tot een van die 2 uit is
TnI 4 Life
Anoniem: 65293
Erm.. waar op de site kun je dat doen.. ik kan blijkbaar niet eens inloggen met mn BF2 account?
http://www.battlefield.ea...field/bf2142/veteran.aspxAnoniem: 65293 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:29:
Erm.. waar op de site kun je dat doen.. ik kan blijkbaar niet eens inloggen met mn BF2 account?
Bedankt voor de link maar hoe kom ik aan een "EA membername"
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
ea.com account, het is ff zoeken volgens mij maar je kunt ook je loginnaam laten mailen als je het vergeten bent en anders moet je een nieuwe aanmaken, volgens mij moet dat gewoon kunnen om je bf2 naam te behouden in bf2142.Help!!!! schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:43:
[...]
Bedankt voor de link maar hoe kom ik aan een "EA membername"
Ik kwam erachter dat ik er drie had op hetzelfde mailadres, al sinds bf1942 uit 2002 ofzo (zal waarschijnlijk komen omdat ik voor dat soort sites rare tijdelijke wachtwoorden gebruik die ik na verloop van tijd vergeet, vertrouw dat soort sites nooit met mijn normale gegevens).
thx.Anoniem: 26235 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:26:
[...]
ea.com account, het is ff zoeken volgens mij maar je kunt ook je loginnaam laten mailen als je het vergeten bent en anders moet je een nieuwe aanmaken, volgens mij moet dat gewoon kunnen om je bf2 naam te behouden in bf2142.
Ik kwam erachter dat ik er drie had op hetzelfde mailadres, al sinds bf1942 uit 2002 ofzo (zal waarschijnlijk komen omdat ik voor dat soort sites rare tijdelijke wachtwoorden gebruik die ik na verloop van tijd vergeet, vertrouw dat soort sites nooit met mijn normale gegevens).
Ik had ook nog een oude maar die werkte niet meer dus maar ff opnieuw geregd. Daarna mijn BF2 nick preserved
PC Specs
Beta is nu echt van start gegaan, servers online, keys uitgedeeld, ben benieuwd naar de ervaringen 
Als je nog geen key hebt ontvangen, niet getreurd, na de VIP fase komt er nog een ronde waarin extra keys worden uitgedeeld en extra servers online komen
Als je nog geen key hebt ontvangen, niet getreurd, na de VIP fase komt er nog een ronde waarin extra keys worden uitgedeeld en extra servers online komen
Anoniem: 107573
Yep, leuk en aardig allemaal, maar ik denk dat een heeeeleboel mensen heeeeel erg gefrustreerd raken over het uitblijven van die 1.4 patch Het ene na het andere niews op de BF2 site, van veterans programs tot een niew console deel, maar patch 1.4 ho maar. EA ken de pot.
En na het zien van in-game footage van ET: Quake Wars vandaag, heb ik het wel gezien met deze BF2 mod. Want dat is het gewoon. Nee, ik wacht dan liever op de killer mods voor BF2 die eraan zitten te komen zoals POE2 en Desert Conflict, die houden me wel bezig totdat Quake Wars er is.
Fuck die hele EA
Of ik dowlnload 2142 wel en speel op cracked servers. Geen cent meer over voor EA.
En na het zien van in-game footage van ET: Quake Wars vandaag, heb ik het wel gezien met deze BF2 mod. Want dat is het gewoon. Nee, ik wacht dan liever op de killer mods voor BF2 die eraan zitten te komen zoals POE2 en Desert Conflict, die houden me wel bezig totdat Quake Wars er is.
Fuck die hele EA
Of ik dowlnload 2142 wel en speel op cracked servers. Geen cent meer over voor EA.
Hoe kan ik nu achter mijn pasword komen bij "Battlefield 2 Soldier Name" ?
Mijn gewone pasword voor ea.com wordt wel herkend
Onder BF2 heb je bij login toch de mogelijkheid je paswoord te laten doorsturen naar het emailadres dat aan je account gelinkt is ? (in geval dat men het paswoord vergeten is)jefjef schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:18:
[...]
Hoe kan ik nu achter mijn pasword komen bij "Battlefield 2 Soldier Name" ?
Mijn gewone pasword voor ea.com wordt wel herkend![]()
heeft BF2142 ook weer een speciale clantag vak?
Heee Guustje,Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:59:
[...]
Onder BF2 heb je bij login toch de mogelijkheid je paswoord te laten doorsturen naar het emailadres dat aan je account gelinkt is ? (in geval dat men het paswoord vergeten is)
Dank je, niet aan gedacht
Yep (prefix)WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:09:
heeft BF2142 ook weer een speciale clantag vak?
nou ik speel online... ehhh gaat wel
Ik speel de beta van 2142 en het valt wel mee . De hype is niet echt terecht. Je kunt in iedergeval nog niets extra doen met je mannetjes. daar je opnieuw begint. Der zit maar 1 map in zover ik kan zien op de serverlijsten. Tja en ik word gek van alle icoontjes in beeld
stuur me gerust een extra key door, dan controleer ik wel ff bovenstaande bevindingen. We zijn er tenslotte om elkaar te helpen, niet ?Stronkie schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:02:
Ik speel de beta van 2142 en het valt wel mee . De hype is niet echt terecht. Je kunt in iedergeval nog niets extra doen met je mannetjes. daar je opnieuw begint. Der zit maar 1 map in zover ik kan zien op de serverlijsten. Tja en ik word gek van alle icoontjes in beeld
Excuse me, maar vertel eens wat meerStronkie schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 04:02:
Niet iedereen kan de beta spelen, enlighten us
sar·cas·me (het ~)
Anoniem: 165097
Dit topic gaat over BF 2142, niet over POE
[ Voor 103% gewijzigd door Crash op 26-08-2006 20:41 ]
ok none said
[ Voor 156% gewijzigd door Stronkie op 26-08-2006 21:57 ]
Als je voortaan even de FAQ leest zie je dat je er uberhaupt niet eens over mag praten, screenshots posten spreekt voor zich.Stronkie schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:46:
Nou , het is dezelfde grafische enigne als bf2. Het vliegen in de vliegtuigen is idd lastig... Ze landen automatisch...als je niets doet. Er is veel mist en fog.. De voertuigen zijn ook hoverdingen zover ik kan zien... Op het scherm zie je waypoint zoals in X3 REUNION. het spel (beta ) heeft 1 veld. Een zogenaamde Titan mode. Je moet het moederschip vernietigen door alle spawn points te cappen. Het schip (wat tevens je landingsite is) heeft een schild en 6 guns... 4 lasers die hun kracht opbouwen en dan schieten. 2 guns op top van het schip en het schip heeft escape points waarmee je kunt landen. Je hebt 3 kits die je kunt custimizen als je de custems unlocked hebt dat is... De sniper adem't nu dus de crosshair is niet steady.
Spawn interface is hetzelfde gebleven. Alleen de ingame menu is anders. Je maakt nu met 1 gamespy account (zelfde die je voor bf2 gebruikt) soldiers aan... Je hebt de mogelijkheid om weer dingen voor je naam te zetten.. Buddy lijst is nu automatisch al embedded....
De beta is alleen maar online en er zijn een zooi servers online... ook van i3nl.
Ik heb het nog maar 4 x gespeeld en vind het een gevoel geven van been there done that..
Weet alleen niet of je screenshots mag plaatsen
enkele bugs heb ik al gevonden... Het spel laat zien welke 0gg files die afspeeld als je wat doet
[ Voor 28% gewijzigd door blix op 28-08-2006 13:57 ]
edit je quote ook effe
Er zullen 10 maps in het spel zitten, dit kan je in de beta zien bij het BFHQ, bij elke pin van beide kanten staan 5 maps.
Maarre als jullie 2142 allemaal niet gaan kopen kun je al die killer mods zoals First Strike, Stargate BFM
Maarre als jullie 2142 allemaal niet gaan kopen kun je al die killer mods zoals First Strike, Stargate BFM
[ Voor 31% gewijzigd door Dutch_Razor op 26-08-2006 22:03 ]
lelijk ik haat cheats ik gebruik nooit cheats, zelfs niet in singel player. de games moeten haalbaar zijn anders waren ze niet zo gemaakt.3ddie schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:50:
BF2142 schijnt nu al gehackt te zijn, zelfs al voor het gereleased is![]()
Screen 1, 2, 3
Ik weet niet of het echt is maar dit zou een vrij slechte start zijn
waarom zou je hier niet iets mogen plaatsen over de VOLEDIG LEGALE beta versie? (voor de singed upped's)blix schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:28:
[...]
Als je voortaan even de FAQ leest zie je dat je er uberhaupt niet eens over mag praten, screenshots posten spreekt voor zich.
[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 27-08-2006 01:30 ]
In the EULA van de beta staat dat je niks naar buiten mag brengen aan de mensen die de beta niet spelen. Dus info doorgeven van Bugs, tactieken, etc word afgeraden.
Maarja wie houd zich daar nu aan
Ik wordt btw gek van die disconnects en CTD in BF2142. Is nog erger dan in BF2
Maarja wie houd zich daar nu aan
Ik wordt btw gek van die disconnects en CTD in BF2142. Is nog erger dan in BF2
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Anoniem: 107573
One-liners zijn niet bepaald bevorderlijk voor de gang van zaken in dit topic
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 27-08-2006 10:57 ]
Reageer zinnig, of reageer niet

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 27-08-2006 10:58 ]
is nog niet gehacked... Punkbuster is nog niet enabled.. Ten minste kan niets vinden over punkbuster in mijn 2142.3ddie schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:50:
Screen 1, 2, 3
Maar vooruit ik ga een potje proberen
Ik heb een vraag over de veteran status.
Mag je maar 1 naam met je huidig account aanmaken?
Mag je onbeperkt namen aanmaken zoals nu ook kan met 1 BF exemplaar?
Mag je maar 1 naam met je huidig account aanmaken?
Mag je onbeperkt namen aanmaken zoals nu ook kan met 1 BF exemplaar?
Misschien is de admin voor developers nog wel enabled. Staat vast wel ergens een lijstje op internet met beschikbare commands voor bf2 (vaak kun je die ingame niet zien als extra beveiliging maar misschien in deze beta wel), anders kun je nog de console doorspitten: a <tab> <tab> geeft alle commands die zichtbaar zijn met de letter a etc. etc.3ddie schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:50:
Screen 1, 2, 3
maar goed kan net zo goed een 3rd party 3d debugger zijn.
Opzich wel een slechte zaak, het mag dan nog beta zijn maar imho moeten ze het presenteren alsof het een kandidaat is om te worden verkocht, dus inclusief code die dit soort dingen disabled of iig flink moeilijk maken zodat hier ook op getest kan worden in de beta.
Trouwens maar 1 map in de beta: hoe wil men in godsnaam exploits op deze manier gaan vinden, ziet er meer uit als een reclamestunt dan daadwerkelijk de gameplay verbeteren (niet engine dat wordt toch nooit wat op deze manier).
Voor reacties op modbreaks kun je gebruik maken van e-mail of DM
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-08-2006 22:46 ]
Leuke meevaller vandaag 
Ga hem vanmiddag testen
Gewonnen op gamers.nlHoi ***,
Gefeliciteerd! Jij hebt een betaplek gewonnen voor Battlefield 2142.
Je code is: ***********************
Bijgevoegd vind je de uitleg over de deelname aan de beta.
Veel speelplezier!
Speel ook de beta, met dank aan I3D maar heb het gevoel dat er een soort overbright aanstaat waardoor de lucht erg vel aanziet, zelfs erger als bijv Dragon Valley in BF2 ook zijn de vliegende apparaten erg kwetsbaar bij de landing, gisteren heel geleidelijk naar de grond, raak de grond en boem
nog langzamer naar de grond dan bleef ik zweven!

Omdat dat wordt aangegeven als je deelneemt aan de beta?WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 01:25:
[...]
lelijk ik haat cheats ik gebruik nooit cheats, zelfs niet in singel player. de games moeten haalbaar zijn anders waren ze niet zo gemaakt.
[...]
waarom zou je hier niet iets mogen plaatsen over de VOLEDIG LEGALE beta versie? (voor de singed upped's)
Anoniem: 109640
Ik tel er echt toch meer!Dutch_Razor schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:01:
Er zullen 10 maps in het spel zitten, dit kan je in de beta zien bij het BFHQ, bij elke pin van beide kanten staan 5 maps.
http://battlefield2142.ea.com/battlefield/bf2142/maps.aspx
Als je even goed naar de namen en plaatjes ziet, kun je concluderen dat er 10 verschillende maps zijn.
Geniaal concept van een producent om het zijn van bèta tester als iets speciaals, iets eervols en fantastisch te laten lijken. Zowel marketing technisch, financiel als in het algemeenPacinoAllstars schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:56:
Leuke meevaller vandaag
Gewonnen op gamers.nlGa hem vanmiddag testen
Ze hadden natuurlijk ook kunnen zeggen dat ze mensen zoeken die tegen een vergoeding bugs uit een ongebalanceerd en grafisch nog minder goed spel moeten halen, maar dat klinkt zo negatief. Bovendien is een gratis bèta tester een stuk goedkoper. Maar succes met testen hè
Dit topic is gesloten.