[PC] Battlefield 2142 - Deel I Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik speel ook nog af en toe battlefield vietnam met een maat van me.

1942 nooit meer. Ik vond/vind vietnam ook leuker, zit toch iets meer actie in.

Battlefield 2 niet gespeeld wegens een EA ban vanuit mijn kant.

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 28-04-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Dit spel ga ik denk ik niet kopen. Ik ben dan wel uitgekeken op BF2, maar er komen een paargoede mods aan, Point of Existence 2, Forgotten Hope 2. Vooral PoE wordt erg goed volgens mij, daar zal ik dan nog wel een tijdje zoet mee zijn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Zo ik heb de startpost updatet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ziet er mooi uit 8)

@stalscu, hoe kom je aan een EA ban? ging je hacken of statpadden ofzo?

|:( Verkeerd gelezen :+

[ Voor 8% gewijzigd door 3ddie op 29-04-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:07

Stewie!

Keen must die!

3ddie schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:25:
[...]

Ziet er mooi uit 8)

@stalscu, hoe kom je aan een EA ban? ging je hacken of statpadden ofzo?
Hij bant EA.
Calimero effect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Stukje nieuws wat ik in inmiddels in de startpost heb gezet:

Via info.ea.com kun je de pressrelease over de E3 in PDF formaat downloaden waar een klein beetje informatie in staat over de nieuwe gamemode die Battlefield 2142 zal bevatten.
Quote: Battlefield 2142 also introduces an all-new game type for the first time in franchise history: “Titan” mode, which challenges gamers to control the battlefield and destroy their opponent’s Titan - a massive flying warship - while defending their own.
Zo 'nieuw' is het overigens niet gezien je in Battlefield 1942 al een soortgelijke speelstijl had in de map Coral Sea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar weer even kicken, nieuws blijft nieuws:

5 nieuwe screenshots bij de preview op gamespot (staat ook in startpost):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bedf47daadb406dca7511075df2cd679/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cead46efaf2ff20755c5933104c3fc00/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6cf6a764397932c4c12ea89125cfb04a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8dcbc824092a0f3b623f9f3fa72a692c/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26307e942ed8a6888a6cb90c4dfe7d2b/thumb.jpg

Bron/preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:29:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Bron/preview
Vraag me af of dit ingame shots zijn. Het lijkt van wel maar anti-aliasing is wel hard nodig zo te zien. ;)
De graphics zien er m.n. buiten wel cool uit alleen de ingame scenes zijn wat Star Wars achtig.

Nu ben ik wel een groot fan van Star Wars maar de 22e eeuw in een BF serie, I just don't know. :X

Over de preview van Gamespot ben ik wel positief. Het lijkt erop dat er best goed nagedacht is over het e.e.a. Wel jammer dat er geen Medic klasse meer is. Niet zo zeer ivm het relatief makkelijk halen van punten met die klasse maar het idee dat je een teammate kan reviven en zo de actie voortzetten vond en vind ik erg vet. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166356

Natuurlijk zijn dat geen ingame shots. Bij Battlefield 2 waren er voor de release ook geweldig mooie screenshots & het uiteindelijke spel had ook niet bepaald graphics om over naar huis te schrijven.

Persoonlijk vind ik de Battlefield reeks steeds slechter worden sinds het begin 1942. Wat een geweldig vernieuwend & innovatief spel was dat zeg. Battlefield 2 is niets meer dan marketingsleugens (groeiende/krimpende maps afhankelijk van aanwezige players!) en geldklopperij (ranked servers voor official partners *kots*).

Ik hoop dat ze nu weer op de goeie weg gaan maar ik ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:44
Anoniem: 166356 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:27:
Natuurlijk zijn dat geen ingame shots. Bij Battlefield 2 waren er voor de release ook geweldig mooie screenshots & het uiteindelijke spel had ook niet bepaald graphics om over naar huis te schrijven.

Persoonlijk vind ik de Battlefield reeks steeds slechter worden sinds het begin 1942. Wat een geweldig vernieuwend & innovatief spel was dat zeg. Battlefield 2 is niets meer dan marketingsleugens (groeiende/krimpende maps afhankelijk van aanwezige players!) en geldklopperij (ranked servers voor official partners *kots*).

welke leugens dan wel ? :)
verder denk ik niet dat dit spel iedereen zal aanspreken vanwege het hoge 'star wars' gehalte

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wouter37 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:35:
[...]
welke leugens dan wel ? :)
verder denk ik niet dat dit spel iedereen zal aanspreken vanwege het hoge 'star wars' gehalte
Hij doelt op de dynamisch groeiende / krimpende maps afhankelijk van het aantal spelers die in het begin op de featurelijst staat. Overigens ben ik het verder met je eens November: na 1942 is het alleen maar minder geworden imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144407

Anoniem: 166356 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:27:

Hoezo zijn dat "natuurlijk geen ingame shots". De screenshots van Battlefield 2 van voor de release waren duidelijk ook ingame shots, enkel zonder de HUD en op perfecte momenten geschoten(lijkt me nogal ook logisch). Dit zijn duidelijk ook ingame shots. De rookeffecten en de manier van het renderen van het landschap zijn exact hetzelfde als in BF2. Battlefield 2 heeft naar mijn idee geweldige gfx, echter heb je hiervoor wel een flinke videokaart+2GB ram voor nodig.

Ik vraag me af of jij Battlefield 2 wel serieus gespeeld hebt of dat jij weer iemand bent die de "anti-EA fanboys" napraat.

Wel jammer dat Dice/EA voor futoristische Battlefield gekozen hebben... Ik sla deze titel over, mede door het feit dat deze titel ontwikkeld wordt Dice-Canada en niet door Dice-Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166356

Anoniem: 144407 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:49:
[...]

Ik vraag me af of jij Battlefield 2 wel serieus gespeeld hebt of dat jij weer iemand bent die de "anti-EA fanboys" napraat.

Wel jammer dat Dice/EA voor futoristische Battlefield gekozen hebben... Ik sla deze titel over, mede door het feit dat deze titel ontwikkeld wordt Dice-Canada en niet door Dice-Zweden.
Hahaha grapje zeker? Ik heb de dvd box hier liggen en ik doe hem op de post tegen elk aannemelijk bod :)
Ik was lid van een toch wel vrij bekende Battlefield 1942 clan die logischerwijs de overstap maakte naar Battlefield 2 toen dit spel helaas leeg begon te lopen. Ik heb Battlefield 2 zeker een maandlang geprobeert maar kon het gewoon niet meer aanzien. Ik ben geen professional op het gebied van game design maar als het spel 1gb+ aan resources inneemt op low-quality 1024x768 terwijl er naar mijn idee helemaal niet zoveel bijzonders op mn scherm gebeurt ga ik eerlijk gezegt wel twijfelen of het programmeren van bf2 niet efficienter kon.

Dat je Battlefield 2 een leuk spel vindt kan ik wel respecteren, ieder zn ding; Maar waarom je EA verdedigt in de zaak BF2 is mij een raadsel. Het beste voorbeeld van hun marketingsleugens blijf ik de dynamische maps vinden. Met veel tromgeroffel en anticipatie werdt deze feature aangekondigt.. en wat blijkt? Ze hebben gewoon wat gebouwen weggetextured en op die manier 3 versies van elke map gemaakt. Ik weet nog wel dat een paar lui van een fansite de game mochten spelen voor de demo release en dat ze concluderen dat die feature vast nog niet af was of zo. Wat een geweldige marketingsstunt van EA om deze illusie in stand te houden.

Mn laatste rant is nog wel het hoge lamer gehalte van BF2. Battlefield 1942 was geen perfect spel, ook niet na de laatste patch van toen (soundbug, door muren lopen, etc. etc) maar dat ik in december afgelopen jaar even inviel in een clanmatch en na al die patches iedereen nogsteeds vrolijk aan het snoekduiken is moet ik daar wel van fronzen :r

Het hele gebeuren rondom ranked servers is natuurlijk net zo'n commercie stunt. Alleen official vriendjes van EA mogen zo'n server hosten om 'de kwaliteit van het rankings systeem te waarborgen' en min of meer te garanderen dat ieder vriendenclubje dat geen zin heeft in die hoge extra kosten (omdat je op zo'n server medailles kunt verdienen jeuujj) tot het einde ter tijden 0 spelers binnenkrijgt.

Ik heb eerlijk gezegt sterk het idee dat DICE bijzonder weinig in te brengen had in de beslissingen rondom Battlefield 2. Bij dit deel verwacht ik niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:26
Waarom ben ik het hier mee eens?
Ik heb er +300 uur BF2 op zitten dus...
Wat November hier vertelt is geen onzin vind ik :)
EA is een geldvretende organisatie, die spellen uitmelkt tot ze weer een nieuwe buggy reeks spellen hebben verzonnen....

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-05-2006 20:36 . Reden: Hou het vriendelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De reden dat ik me af vroeg of dit misschien ingame shots waren is dat de Anti Aliasing imo behoorlijk beroerd is. Dit pleit ervoor dat het idd ingame is anders zou dit normaal gesproken wel weggepoetst zijn. Zo supervet zien deze screens er ook weer niet uit.

Persoonlijk vindt ik BF2 er, zeker gezien alle actie die er plaats vindt, overigens wel erg mooi uitzien maar ik heb er dan ook de hardware voor.
Het is gewoon logisch dat naarmate de tijd voortschrijdt nieuwe eisen aan hardware worden gesteld dus dat argument snap ik niet zo. BF2 ziet er duidelijk beter uit dan BF1942.

Dat EA teveel bezig is met uitmelken, ja daar ben ik het weer wel mee eens. :)

Het ranked system heeft de modcommunity de das omgedraaid. :(

Gelukkig zijn de boosterpacks voorzover ik kan nagaan geen groot succes.

EA zal pas gaan leren naarmate er concurrentie komt. Dat er nog geen developer in dit gat is gesprongen verbaast me zeer!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

[quote]Anoniem: 166356 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:21:
[...]

Ik ben geen professional op het gebied van game design maar als het spel 1gb+ aan resources inneemt op low-quality 1024x768 terwijl er naar mijn idee helemaal niet zoveel bijzonders op mn scherm gebeurt ga ik eerlijk gezegt wel twijfelen of het programmeren van bf2 niet efficienter kon.

BF2 op low-quality 1024x768 zal er nou niet bepaald geweldig uitzien nee. Gelukkig speel ik op Ultra Quality 4SSAA/16AF, en ik kan je verzekeren, die niewe Ghost Recon flut game met zijn absurde HDR, kan daar nog een puntje aan zuigen. Nu, bijna een jaar na dato, vindt ik de BF2 engine nog steeds geweldig om te zien. Het vraagt alleen wel de nodige high-end hardware ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb ook redelijke high end hardware (3800+ X2 / 7800GT / 2 GB RAM) maar ben het er wel mee eens dat BF-2 grafisch tegenvalt hoor. BF-2 ziet er welliswaar mooier uit dan 1942 of Vietnam maar de verbetering op grafisch gebied is imho niet zo hoog dat het alleen op een high end + 2 GB ram machine tevoorschijn getorverd zou moeten kunnen worden (en ja: ik heb ook een redelijk high end systeem).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm raar dat mensen denken dat het géén ingame shots zijn, ik had eerder zoiets van is dit nu alles, vind de screens eerder tegenvallen t.o.v. bf2.

Toegegeven dat EA vaak/altijd alleen screens uitgeeft die flink opgepoetst zijn maar ik denk niet dat dat hier echt het geval is (imho zijn dit niet eens screens met de hoogste details die mogelijk zijn met de bf2 engine als je het gaat vergelijken met bf2).

Wat ik ook jammer vindt is dat het gamespot artikel meld dat waarschijnlijk maar maximaal 32 mensen online de nieuwe titan mode kunnen gaan spelen (conquest wel gewoon 64). Was btw ook een marketingspraatje in het begin voor bf2, 128 spelers online.

Toch denk ik dat ik meer plezier met bf2142 ga hebben dan met bf2, ik kijk er iig wel naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144407

@November: Nee dat was geen grapje maar een gokje. Aangezien jou systeem het niet toelaat om met alle settings voluit BF2 te spelen kan ik mij voorstellen dat jij de graphics niet zo mooi vindt als de ingame shots die DICE/EA voor de release uitgegeven hadden.

EA is een commerciële onderneming dus hiervan kan je dus verwachten dat EA al het mogelijke doet om de portemonee van de consument leeg te kloppen, geef ze eens ongelijk. Het is DICE die de game ontwikkeld en het is dus DICE die je moet aanspreken op de vele ernstige bugs die de Battlefield serie bevat. Het grootste gedeelte van de tijd dat DICE bezig was met de ontwikkeling van Battlefield 2 had EA "slechts" 18.9% van DICE in handen(tot 25 januari 2005) dus ik denk dat de macht die DICE over BF2 had een stuk groter was dan de macht van EA-games. Je hoeft de game niet te kopen, om te testen is er immers een demo versie beschikbaar.

En Broodjebram, meneer speelt 300uur een game die hij gekocht heeft voor zo'n €35-50 en loopt nog te klagen over de marketing van EA. Als EA en Dice er niet waren dan kon jij helemaal geen Battlefield spelen... :Z

En ik sluit mij over het punt van de gfx volledig aan bij Lighteye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Nou prima toch 8) tot en met 1.12 heb ik lol met dat spel gehad :)
Waren EA en DICE er maar niet konden ze ook geen spellen verpesten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:29:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Bron/preview
Ligt het nu aan mij .. of gaat de kwaliteit van de graphics alleen maar achteruit op deze screenshots?
En dit zijn volgens mij ook nog geen ingame screenies.
Die wil ik eerst zien en dan geloven.

Volgens mij word dit weer een grote floppert ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 13:18

Yotta

0110101001111010

Ah, een nieuwe Battlefield :*)
Wat is die trailer vet _/-\o_
Ik speel van het begin af aan BF1942 en nu nog steeds! Van BF2 heb ik alleen de demo gespeeld en kwam tot de conclusie dat het niet mijn game was.
Ik oordeel pas over deze game als ik de demo heb speeld. Maar ik hoop dat deze snel te spelen is :7

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Nieuwe trailer !

Een halve minuut titan mode.
* Lijkt best leuk zo op het filmpje :>

[ Voor 35% gewijzigd door PassieWassie op 08-05-2006 18:26 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

thabazzman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:21:
Nieuwe trailer !

Een halve minuut titan mode.
* Lijkt best leuk zo op het filmpje :>
Bedankt voor het linkje. :)

Moet eerlijk zeggen dat ik er totaal niet door gegrepen wordt. Bij BF2 had ik echt nog zoiets van: "Wooow dit is mooi, dat moet ik hebben. :P :P :9 "

Zal de demo afwachten maar ben bang dat dit een flop gaat worden....... :o

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

DaMorpheus schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:08:
[...]

Ace kraakt vanzelfsprekend af ;)
Maar hij moet weten dat die filmpjes van een pre-beta game zijn en niet van een game die al af is. Veel textures en models moeten nog ontworpen worden, logisch dat die ingame shots zo 'kaal' zijn
Snap jij even niet hoe het werkt.
Die pre-game shots laat men juist zien om mensen lekker te maken, en een (gelikt) inzicht te geven in het spel. Zo van: "geduld mensen, het komt eraan en hier zie je wat je kan verwachten" Ze pakken in die screenshots altijd mooie camera angles en laten het vanuit derde persoons perspectief zien, terwijl het spel zelf vaak 1st person is.

Van alle games waar ik nu toe grafisch hoge verwachtingen van had, zagen de pre-game screenshots er gelikter uit. En dat heeft meestal te maken met mooie camera hoeken en situaties die men "uitzoekt" voor een screenshot, niet zozeer met nepperij. De tijden van pre-rendered graphics ten toon stellen zonder commentaar zijn al lang voorbij.

Overigens,
Mijn verwachting:

BF 2142 gaat floppen en ET: QW gaat ownen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 08-05-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
BF 2142 gaat floppen en ET: QW gaat ownen.
ET : QW wordt alleen een succes als het speelbaar is op het grote gros van de pc's. Dat wil zeggen dat het goed draait op mid-end pc's, waar ik dus zeer aan twijfel.
De formule "battlefield" werkt nog steeds erg goed en daarom wordt het moeilijk voor QW om dat te evenaren.

[ Voor 95% gewijzigd door PassieWassie op 08-05-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:00:
[...]
Snap jij even niet hoe het werkt..
Tuurlijk :z

PS: heb je de screenshots uit het begin van dit topic al vergeleken met de screenshots van de laatste week. Of wilde je je flame niet ontkrachten?
Leg ze naast elkaar en zie het enorme verschil :) Gelukkig houdt Ligteye ook een releasedatum bij van screenshots in de topicstart dus je kan ze heel eenvoudig vergelijken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 08-05-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik las net in de pc gameplay dat bf2142 MAAR 10 mappen zal leveren bij release, het worden er ook steeds minder :X

Voor de rest niet veel boeiends/nieuws wat in de pc gameplay staat, een beetje sarcastische vertaling van de pc gamer (scans daarvan staan in sp). Ik al vanavond weer ff de sp updaten met de nieuwe trailer :)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2501 alvast de link voor de HD trailer(s)

//edit: ow pc gameplay meldt ook nog dat DICE nog maar 20% onthult heeft van de vernieuwingen. En over de laatste trailer: bijna op het eind als dat schip ontploft zie je een mannetje naar beneden duiken in een bf2 parachute houding, gezien ze zeggen dat in bf2142 geen para's zullen zitten maar ook geen jetpack-achtig iets, laten we raden wat het dan zal zijn, ik heb nog geen ingeving gehad :P

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 08-05-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
* Vini moet toch even lachen

Dit topic had ik eerst nog helemaal niet gelezen maar ik dacht vooruit laat ik wat doorlezen. En jahoor de grote woorden vliegen al heen en weer. Damorpheus die de zaak verdedigt, uiteraard Ace maar ook anderen die dat aanvallen. En zelfs een mod laat zijn ongezouten mening horen.

Wel, ik geef beide partijen eigenlijk wel ergens gelijk in. Melkt EA de gamers weer eens uit met dit razendsnelle vervolg? Of is het wel een juiste zet, en gewoon een nieuwe game? Wordt ET:QW beter dan BF 2142?

Wat denk ik een feit is dat de gamers zich genaaid zullen voelen, je zie het aan het meerendeel van de reacties. En daar moet EA zich toch wel zorgen om maken vind ik, als je een community teleurstelt doe je gewoon iets niet goed. Maar aan de andere kant, naaien of niet, EA doet er ook heus wel wat voor. Misschien niet voldoende in ieders ogen maar toch, het is wel wat.

Ik zou zeggen, EA wacht nu eens even, ET:QW wordt alom geprezen in de pers, waarom zou je moeilijk doen door de strijd aan te gaan met sterke competitie en daarnaast ook nog eens je kopers enigzins teleurstellen of in ieder geval niet echt blij maken.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Anoniem: 26235 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:25:

//edit: ow pc gameplay meldt ook nog dat DICE nog maar 20% onthult heeft van de vernieuwingen.
Hadden ze eerder mee moeten komen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 26235 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:25:
Ik las net in de pc gameplay dat bf2142 MAAR 10 mappen zal leveren bij release, het worden er ook steeds minder :X

Voor de rest niet veel boeiends/nieuws wat in de pc gameplay staat, een beetje sarcastische vertaling van de pc gamer (scans daarvan staan in sp). Ik al vanavond weer ff de sp updaten met de nieuwe trailer :)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2501 alvast de link voor de HD trailer(s)

//edit: ow pc gameplay meldt ook nog dat DICE nog maar 20% onthult heeft van de vernieuwingen. En over de laatste trailer: bijna op het eind als dat schip ontploft zie je een mannetje naar beneden duiken in een bf2 parachute houding, gezien ze zeggen dat in bf2142 geen para's zullen zitten maar ook geen jetpack-achtig iets, laten we raden wat het dan zal zijn, ik heb nog geen ingeving gehad :P
als het maar 10 mappen zijn

Ga ik wel lekker voor unreal 2007.
bij BF2 vond ik het al zo genaaid dat je maar 12 mappen kreeg. :/
en dan als zwakke smoes gebruiken dat het 16&32&64 verschillende versie zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-05-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thabazzman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:04:
[...]

ET : QW wordt alleen een succes als het speelbaar is op het grote gros van de pc's. Dat wil zeggen dat het goed draait op mid-end pc's, waar ik dus zeer aan twijfel.
"The goal is to keep the minimum specification requirements as low as is feasible while maintaining a reasonable framerate for those players on low-spec systems"

uit interview interview met:

Kevin Cloud, (Creative Director, id Software)
Paul Wedgwood, (Lead Game Designer, Splash Damage)

Daarbij is het megatexture principe erg schaalbaar. Meer als de "tile" technieken die nu gebruikt worden voor grote oppervlakken als landschappen.
Ik heb er een stukje over geschreven hier

Ik denk dat het wel mee gaat vallen, en dat het spel inderdaad op low-end systemen gaat draaien omdat het zo schaalbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 10-05-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:17:
[...]
Tuurlijk :z

PS: heb je de screenshots uit het begin van dit topic al vergeleken met de screenshots van de laatste week. Of wilde je je flame niet ontkrachten?
Leg ze naast elkaar en zie het enorme verschil :) Gelukkig houdt Ligteye ook een releasedatum bij van screenshots in de topicstart dus je kan ze heel eenvoudig vergelijken :)
Je leest mijn verhaal duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:32:
[...]

Je leest mijn flames duidelijk niet.
Jawel, maar maak even kennis met het begrip WiP in combinatie met eerste screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

bf 2142 word gewoon eens wat anders... waarschijnlijk zelfs leuk.
Iedereen is weer aan het zeiken omdat ze kudde dieren zijn.
Gewoon zeggen het is slecht zonder degelijke argumenten , het komt wel meer voor.
voorbeelden:
Ik haat bill gates (omdat iedereen het doet )
Enter the matrix was een flop (omdat iedereen het denkt)
BF vietnam was slecht (omdat iedereen het zegt)
BF 2142 wordt slecht (omdat iedereen het zegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:32

PoweRoy

funky!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:23:
Gewoon zeggen het is slecht zonder degelijke argumenten , het komt wel meer voor.
voorbeelden:
Ik haat bill gates (omdat iedereen het doet )
Enter the matrix was een flop (omdat iedereen het denkt)
BF vietnam was slecht (omdat iedereen het zegt)
BF 2142 wordt slecht (omdat iedereen het zegt)
hoezo iedereen :z

als iedereen bill gates haat, waarom draait 90% windows
enter the matrix had een irritante besturing (wel leuke matrix gevoel)
BF vietnam had een leuk concept maar veel bugs. was gebaseerd op bf 1942 v1.2 had ik gelezen :/
bf 2142 kan slecht worden immers als EA zijn reputatie hoog houd. Release date > kwaliteit

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PoweRoy schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:20:
[...]

hoezo iedereen :z

als iedereen bill gates haat, waarom draait 90% windows
Moet je toch eens opletten wat veel mensen over microsoft te zeggen hebbe ;)
enter the matrix had een irritante besturing (wel leuke matrix gevoel)
Was geen super spel maar viel wel mee vond ik
BF vietnam had een leuk concept maar veel bugs. was gebaseerd op bf 1942 v1.2 had ik gelezen :/
bf 2142 kan slecht worden immers als EA zijn reputatie hoog houd. Release date > kwaliteit
tjah... kan... maar daarom moeten we niet op voorhand al bepalen dat het een flop is en zeker niet omdat het geen WO II is , was het dan wel dan was het uitmelken -> typisch EA natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:23:
Snap wel wat je bedoeld, en er zijn inderdaad veel mensen die anderen weer napraten, maar vergeet niet dat die sceptische houding tegenover EA niet helemaal ongegrond is.

Net zoals dat "men" een high-performance en stabiele engine van ID software verwacht, is er een soort negatieve verwachting ontstaan t.o.v. EA in deze. Het heeft gewoon te maken met ervaringen uit het verleden. Een klein beetje bevooroordeeld zijn is denk ik niet eens slecht, maar dan in de zin van: "We zullen het nog wel zien of het wat is". dat terwijl ik bij "engines" van ID software er blind op durf te vertrouwen dat het kwaliteit is. Simpelweg omdat ze me tot nu toe geen reden hebben gegeven om daaraan te twijfelen. Dat heeft zeer weinig met fanboy-isme te maken.

Kijk, het concept van Battlefield 2 is gewoon goed, dat is het punt niet, maar er zitten veel haken en ogen aan het spel op dit moment, zeker ook technisch. En dat is niet "killing" maar het is wel in hoge mate irriterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:15:
[...]

Snap wel wat je bedoeld, en er zijn inderdaad veel mensen die anderen weer napraten, maar vergeet niet dat die sceptische houding tegenover EA niet helemaal ongegrond is.

Net zoals dat "men" een high-performance en stabiele engine van ID software verwacht, is er een soort negatieve verwachting ontstaan t.o.v. EA in deze. Het heeft gewoon te maken met ervaringen uit het verleden. Een klein beetje bevooroordeeld zijn is denk ik niet eens slecht, maar dan in de zin van: "We zullen het nog wel zien of het wat is". dat terwijl ik bij "engines" van ID software er blind op durf te vertrouwen dat het kwaliteit is. Simpelweg omdat ze me tot nu toe geen reden hebben gegeven om daaraan te twijfelen. Dat heeft zeer weinig met fanboy-isme te maken.

Kijk, het concept van Battlefield 2 is gewoon goed, dat is het punt niet, maar er zitten veel haken en ogen aan het spel op dit moment, zeker ook technisch. En dat is niet "killing" maar het is wel in hoge mate irriterend.
kan best zijn... maar 70% van de mensen die roepen dat het slecht wordt doen dit omdat die andere 30% het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:25:
[...]

kan best zijn... maar 70% van de mensen die roepen dat het slecht wordt doen dit omdat die andere 30% het doen.
Dat zou ik niet weten. (En ik denk dat niemand dat precies weet)
Vergeet ook niet dat als er eenmaal een negatieve "tendens" is ontstaan over wat voor onderwerp dan ook op zoiets als een forum, dat veel mensen die "minder negatief" of zelfs "positief" over dat onderwerp zijn, niet zo snel zullen reageren. Echter.....gelijkgestemden zullen juist happig zijn om te reageren.
Dat komt dan ook snel over als "napraten".

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:33:
[...]
Dat zou ik niet weten. (En ik denk dat niemand dat precies weet)
Vergeet ook niet dat als er eenmaal een negatieve "tendens" is ontstaan over wat voor onderwerp dan ook op zoiets als een forum, dat veel mensen die "minder negatief" of zelfs "positief" over dat onderwerp zijn, niet zo snel zullen reageren. Echter.....gelijkgestemden zullen juist happig zijn om te reageren.
Dat komt dan ook snel over als "napraten".

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen denk ik.
Dan zal ik maar beginnen !

Het lijkt me een gaaf spel en ga hem dan ook gewoon weer kopen, dan mag EA een uitmelker zijn. Als hun games blijven verkopen op de pc, blijft er tenminste één dev. over op het PC platform :+

Al die illegale kopieen ook tegenwoordig, te zot voor woorden :r

[ Voor 8% gewijzigd door PassieWassie op 10-05-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd , die titan mode zag er wel leuk uit.
Bestormingen en dergelijke , lekker hectisch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Laatste nieuws:

• Nieuwe rendertechnologie.
• Er wordt geclaimed dat van BF2 naar BF2142 meer veranderingen zal brengen dan BF1942 naar BF2.
• Meer dan 1500 combinaties mogelijk om je soldaat samen te stellen.
• Sneeuw en regeneffecten.
• Er wordt niet gesproken over een eventuele demo, wel een beta test (ik ga er vanuit niet publiekelijk).
• Wapens unlocken kan je individueel doen, maar sommige unlocks kun je alleen gebruiken als je in een squad zit.

gehaalt uit:
text interview firingsquad.com
video interview ign.com

//edit: nog wat info:
• Ongeveer 40 unlocks zullen er zijn.
• Je krijgt een zogenaamde 'dog tag' als je iemand killed met de knife. Zodat iedereen de vernedering kan zien van de mensen die jij geknifed hebt.
• Via APC's kun je de lucht ingeschoten worden om op de Titanschepen terecht te komen.
• Om de Titanschip te vernietigen moet je eerst de schilden naar beneden halen. Dit kan met de standaard wapens/vehicles die je tot je beschikking hebt (zal een hele lange tijd duren) of verover een zogenaamde 'silo' (lijkt op de huidige conquest mode), éénmaal verovert als team zal er een timer gestart worden die vervolgens een aanval zet op de vijandelijke Titanschip om de schilden neer te halen. Eénmaal de schilden neer moet je nog 4 consoles opblazen (bedoeld voor de engineer), ik weet niet precies wat het is maar het zal zich waarschijnlijk in deze ruimte bevinden. Tot slot als de vijandelijke Titanschip gaat ontploffen moet je er voor zorgen dat je met beide benen weer op aarde staat om vervolgens punten te krijgen voor het werk dat je hebt verzet.

en drie previews:
http://www.gamespot.com/p...42/story.html?sid=6150162
http://pc.gamezone.com/gzreviews/p29127.htm
http://www.gamebattles.com/news/20060510/1106p1.html

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 11-05-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, die gatlings op die mech's zien er wel heftig uit. :P

Trouwens, waarom kunnen die devs nooit een goed interview geven....
Ze lijken standaard monotoom, saai en veel te zacht te praten.
Niet alleen in de game-wereld zo trouwens....heb dat ook al vaker meegemaakt met
Microsoft trainers. Een dagje mee op excursie met wat "over the top" tel sell acteurs zou
niet slecht voor ze zijn >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 11-05-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:11
ingame filmpje van bf 2142 van de e3

beetje slecht maar goed je krijgt een impressie

http://files.fok.nl/public/games/E3_bf2142_1.asf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:06:
• Sneeuw en regeneffecten.

• Om de Titanschip te vernietigen moet je eerst de schilden naar beneden halen. Dit kan met de standaard wapens/vehicles die je tot je beschikking hebt (zal een hele lange tijd duren) of verover een zogenaamde 'silo' (lijkt op de huidige conquest mode), éénmaal verovert als team zal er een timer gestart worden die vervolgens een aanval zet op de vijandelijke Titanschip om de schilden neer te halen. Eénmaal de schilden neer moet je nog 4 consoles opblazen (bedoeld voor de engineer), ik weet niet precies wat het is maar het zal zich waarschijnlijk in deze ruimte bevinden. Tot slot als de vijandelijke Titanschip gaat ontploffen moet je er voor zorgen dat je met beide benen weer op aarde staat om vervolgens punten te krijgen voor het werk dat je hebt verzet.
Wat zei ik : Dit is gewoon Renegade, maar dan deze keer hopelijk wel goed B)

Dat unlocks in squads trouwens mag wel zo snel mogelijk in BF2 wat mij betreft : Loop je je helemaal suf te spawnen en een squad aan te maken om zo snel mogelijk vlaggen te cappen joint er niemand :( Ow wacht... dat kan straks niet meer :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik krijg een beetje het idee dat ze het meeste van Planetside geript hebben :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er wel leuk uit , qua sfeer enzo.
Altijd leuk om eens ECHT ingame te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Mijn grootste hoop is dat de ranking kan overgezet worden ... als badge-whore (en ik ben vast niet de enige) zou ik het jammer vinden om al die geleverde prestaties te zien verloren gaan. Als de makers even doordenken zien ze dat dit economisch rendabel kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:32:
Mijn grootste hoop is dat de ranking kan overgezet worden ... als badge-whore (en ik ben vast niet de enige) zou ik het jammer vinden om al die geleverde prestaties te zien verloren gaan. Als de makers even doordenken zien ze dat dit economisch rendabel kan zijn :)
Of juist niet ;)
Immers gaat iedereen weer op jacht naar de badges en awards en moet iedereen veel uren daarvoor gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
4 nieuwe previews wat ik heb kunnen vinden:

10 mei 2006 - 1up.com (kritische blik)
10 mei 2006 - pc.ign.com
10 mei 2006 - pc.gamezone.com
10 mei 2006 - gamebattles.com

'Over Battlefield 2142' updatet in de SP:

• Er zijn 43 ranks te behalen, je eerste promotie zou je moeten kunnen halen in een half uur speeltijd.
• Meer dan 1500 combinaties mogelijk om je soldaat samen te stellen, wel zijn de kits verlaagt van zeven naar vier (Recon, Assault, Anti-Vehicle and Support).

en deze video's had ik ook nog niet gemeldt dacht ik, voor diegene die niet actief de SP bijhouden ;)
10 mei 2006 en 11 mei 2006
Interview DICE producer Marcus Nilsson en twee gameplay video's - ign.com

11 mei 2006
Gameplay b-roll - fileplanet.com 141,3 MB - 2m25s | Mirror Google video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DaMorpheus schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:36:
Of juist niet ;)
Immers gaat iedereen weer op jacht naar de badges en awards en moet iedereen veel uren daarvoor gaan spelen :)
Denk je serieus dat er BF2 spelers zijn die ooit de 200.000 punten ranks ooit gaan halen ?? Zelfs zit ik op 40.000 bijna na ongeveer een half jaar spelen !!! Sterker nog : Als ik in het begin minder vrije tijd had gehad betwijfel ik of ik boven de 20.000 zou zitten nu ...

En als er echt 43 unlocks zijn ... ben benieuwd wat ze er van maken :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
nero355 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:39:
[...]

Denk je serieus dat er BF2 spelers zijn die ooit de 200.000 punten ranks ooit gaan halen ??
www.bf2s.com, daar zijn meerdere mensen die bijna het dubbele hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weer een nieuwsupdate:

Voorlopige officiële site, staat nog niets bijzonders op.

Video's:
11 mei 2006
Gameplay footage o.a. Titan (aanrader) - gamestar.de 19,4 MB (Duits)

12 mei 2006
E3 commercial, let op is niet alleen bf2142, ik heb de bf2142 content gestript welke in avi (XviD) vorm is te downloaden, laatste link.
MOV-highres 194 MB | MOV-lowres 23 MB | Gestripte versie AVI (XviD) 8,04 MB

6 nieuwe screens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dccee1869200aa6a823dd338f9861847/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a15c36c2d3246e398bb67ec141afd740/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/140f9c5333836fa4661e942d254091a3/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7262ad596e54db67e930055855e52146/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a46290abffd2d8e4cf7caf02e130f85f/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/98d0b8c269c11c1edf7a9e5e33f33d7e/thumb.jpg

en tot slot een preview die wel de moeite waard is om te lezen, opzich niet veel nieuws maar leest wel lekker weg en je bent met deze preview vrij goed op de hoogte mocht je nog niet veel weten over bf2142 tot nu toe :) http://www.eurogamer.net/...p?article_id=64573&page=1

//edit: oude BF1942 tune klinkt nog erg goed in de oren :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 12-05-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

k moet zeggen, de nieuwe features die het spel gaat krijgen kan het best een leuke game worden. Mits EA/Dice het spel nu wel bugvrij op de markt brengen (bf42 en bf2 waren dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Maar wat vinden jullie er nu van dat het aantal klassen omlaag gaat?

Ik ga de medic erg missen.....

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow ja! das waar, k vind t jammer. Met n medic kan je je squad in leven houden, nu niet meer.

en k hoop, dat EA en Dice BF2 wel blijven ondersteunen door patches en niet meteen totaal storten op dit spel.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 12-05-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:44
@ Lighteye

super al die updates! Thnx! Was beetje sceptisch over dit deel maar kan best naast ET QW draaien, goed voor de afwisseling.

Ook leuk dat er weer rangen/badges enz. inzitten verhoogt toch het spelplezier omdat het gewoon leuk is om ze proberen te halen.

@Mart ini

Als ik het goed heb zijn het aparte studio's/locaties van Dice die zich met de patches bezig houden terwijl een andere aan het spel werkt. Dus ik verwacht niet dat ze het spel direct gaan droppen, ook met armored fury in aankomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Help!!!! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:34:
Maar wat vinden jullie er nu van dat het aantal klassen omlaag gaat?

Ik ga de medic erg missen.....
Ik heb al meerdere screenshots gezien waar de medic nog wel degelijk aanwezig is :P
Op deze bijvoorbeeld !

[ Voor 15% gewijzigd door PassieWassie op 12-05-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118341

thabazzman schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:03:
[...]

Ik heb al meerdere screenshots gezien waar de medic nog wel degelijk aanwezig is :P
Op deze bijvoorbeeld !
Ik las volgens mij in de PC Gameplay dat de medic de support klasse was.
Deze kon health en ammo geven.

Dacht zoiets gelezen te hebben.
Zal dit thuis wel even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 118341 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:53:
[...]

Ik las volgens mij in de PC Gameplay dat de medic de support klasse was.
Deze kon health en ammo geven.

Dacht zoiets gelezen te hebben.
Zal dit thuis wel even opzoeken.
Ok dat zou op zich prima zijn. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Help!!!! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:24:
[...]

Ok dat zou op zich prima zijn. :)
goeie oplossing, ik heb nu vaak genoeg dat ik support ben en iedereen health nodig heeft, en dan ben ik medic en heeft iedereen ammo nodig.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
cm_sicko schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:27:
[...]

goeie oplossing, ik heb nu vaak genoeg dat ik support ben en iedereen health nodig heeft, en dan ben ik medic en heeft iedereen ammo nodig.. 8)7
daarom moet je van te voren ook een goede keuze maken. Ik vind medic en ammo apart eigenlijk veel beter, dan wordt het helemaal makkelijk. En te weinig variatie, begint sneller te vervelen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 19:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
kan iemand ff dat titan filmpje hosten. die site doet t niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dikki dik schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:36:
kan iemand ff dat titan filmpje hosten. die site doet t niet meer.
Deze: http://files.i3d.nl/downl...=BF2142_Trailer_EU_hi.mov
Of een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thabazzman schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:13:
[...]

www.bf2s.com, daar zijn meerdere mensen die bijna het dubbele hebben >:)
zijn... er zijn ook mensen die de lotto winnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:12:
Weer een nieuwsupdate:

Video's:
11 mei 2006
Gameplay footage o.a. Titan (aanrader) - gamestar.de 19,4 MB (Duits)
thx maar ik bedoelde deze

edit: hij doet het inmiddels alweer

[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 12-05-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dikki dik schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:47:
[...]

thx maar ik bedoelde deze

edit: hij doet het inmiddels alweer
Vieo's waar ik me twijfel bij heb bij een lange levensduur zoals die jij noemde upload ik naar google video helaas duurt dat 1 of 2 dagen voordat het door de controle komt, maar hij is er: http://video.google.com/videoplay?docid=-32273427454952429

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Laatste nieuws weer, van wat ik heb kunnen vinden:

• 73 nieuwe screenshots (en dat is geen tikfout :P , heb alleen de meest interessante geupload, 11 in totaal, de rest een link naar de volledige download. Kijk onder screenshots op 12 mei 2006 bf2s.com)
• 1 nieuwe video.
• 1 nieuwe preview.

Preview
12 mei 2006 - bf2s.com (kritisch)

Screens
12 mei 2006 - bf2s.com - Alle 73 screens in zip file 8,87 MB
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/83fdf4dc61a64c14ad84aa96134c02d3/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/52e1cd7a07db1b8b572b8657ee22d2f5/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/458fd6ddcb6e9ce5d8fcf0bd5f13ed63/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d3a324eff8636755d333567abea44686/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b6c115fbd466d0f2dd5c53f57fe8be81/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/870c5aa0b6ce6a785aff73385b3c6241/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/013a0eb5627c2a9cf3b2106c45b02793/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9bd3439e5abe949bbab51ba9f092c01a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6f1c9bec41956296ea8509f3b3181ae8/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/57aa5cf669d36d2dc90bb283a36de29c/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/51a0a62aeaed6aafd008650053632a34/thumb.jpg

Video
12 mei 2006
bf2s.com ingame footage - MOV-highres 76,89 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De menu's e.d. zien er allemaal wat strakker uit. Ik zag ook een buddylist. _/-\o_

Het is allemaal nog te Alpha om nu al zeker te kunnen zeggen maar mijn 1e indruk van het spel zelf is niet echt heel positief. De moderne setting spreekt me minder aan en dan dat gedoe met die pods om in die Titan te komen.. Tja.

Zelf zou ik liever een BF3 zien met geupdate graphics incl. HDR + AA, een dynamische day&night cycle, verbeterde physics en meer destructable items dat zich afspeelt ergens tussen 1940 en 2006 waarbij men de gameplay obv de ervaringen met BF2 verder finetuned.

Verder ben ik ook niet zo enthousiast over al die wapens. Het wordt ws te onoverzichtelijk. Het is nu al niet zo makkelijk om een wapen in BF2 echt te masteren imo.
Typisch iets voor EA om dat ranked systeem en unlocks veel te ver door te gaan voeren... :|

Wat een leuk idee voor BF2142 zou zijn is als er vliegtuigen inzaten die laag bij de grond niet veel gevechtskracht hebben maar waarmee je in de stratosfeer kan dogfighten terwijl je beneden je nog de gevechten kunt zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 13-05-2006 11:16 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Commander win : x2
Commander loss : x0.5 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Menusysteem ziet er iig veel duidelijker/helderer uit dan bf2 :) mja en die vele hoeveelheid wapens dat moet denk ik het idee geven dat je veel waar krijgt voor je geld zodat ze de aandacht kunnen afleiden van de bugs/exploits die het ongetwijfeld zal hebben. Desondanks denk ik dat dit meer mijn game zal worden dan bf2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:46:
De menu's e.d. zien er allemaal wat strakker uit. Ik zag ook een buddylist. _/-\o_

Het is allemaal nog te Alpha om nu al zeker te kunnen zeggen maar mijn 1e indruk van het spel zelf is niet echt heel positief. De moderne setting spreekt me minder aan en dan dat gedoe met die pods om in die Titan te komen.. Tja.

Zelf zou ik liever een BF3 zien met geupdate graphics incl. HDR + AA, een dynamische day&night cycle, verbeterde physics en meer destructable items dat zich afspeelt ergens tussen 1940 en 2006 waarbij men de gameplay obv de ervaringen met BF2 verder finetuned.

Verder ben ik ook niet zo enthousiast over al die wapens. Het wordt ws te onoverzichtelijk. Het is nu al niet zo makkelijk om een wapen in BF2 echt te masteren imo.
Typisch iets voor EA om dat ranked systeem en unlocks veel te ver door te gaan voeren... :|

Wat een leuk idee voor BF2142 zou zijn is als er vliegtuigen inzaten die laag bij de grond niet veel gevechtskracht hebben maar waarmee je in de stratosfeer kan dogfighten terwijl je beneden je nog de gevechten kunt zien.
Het masteren van wapens in BF2 is niet zo veel aan hoor.
het komt meer op aan van, kan je goed richten, schieten met beleid
en de specs van de wapens weten.

Dat filmpje van bf2s, zie je goed dat 3 kogels genoeg zijn om iemand neer te leggen,
op mid range afstand

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-05-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:58:
Menusysteem ziet er iig veel duidelijker/helderer uit dan bf2 :) mja en die vele hoeveelheid wapens dat moet denk ik het idee geven dat je veel waar krijgt voor je geld zodat ze de aandacht kunnen afleiden van de bugs/exploits die het ongetwijfeld zal hebben. Desondanks denk ik dat dit meer mijn game zal worden dan bf2 :)
:> Heeft meer het ingame menu van BF vietnam.

dat is het verschil tussen Dica canada = BF Vietnam & BF2142 en Dice zweden met BF1942&BF2

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-05-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bf2142 wordt door DICE Zweden gemaakt voor zover ik weet, de patches e.d. worden door Canada gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:38:
bf2142 wordt door DICE Zweden gemaakt voor zover ik weet, de patches e.d. worden door Canada gemaakt.
eh dacht juist het omgekeerde :>
----------------------------------------
Ace weet het weer, Dice canada maakt de boosterpacks.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-05-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Cure schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:14:
@ Lighteye

@Mart ini

Als ik het goed heb zijn het aparte studio's/locaties van Dice die zich met de patches bezig houden terwijl een andere aan het spel werkt. Dus ik verwacht niet dat ze het spel direct gaan droppen, ook met armored fury in aankomst
Ik ben toch bang dat ze meer aan het nieuwe spel aandacht gaan geven dan aan de 'oude' BF2

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 14-05-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hmm, Die vliegvoertuigen lijken wel een beetje op die dignen uit G-Police.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 17:52

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:56:
[...]

anders was het:
wereld is half gesmolten en de mensen houden zwemwedstrijden.
na een opwarming komt een afkoeling.
zoek maar op internet hoe de aarde was voor een ijstijd.....hot as hell. })

die Titan speelstijl lijkt me wel wat, hoewel het wel wat bekend lijkt.....geen idee waarvan.

wanneer zou EA nou eindelijk eens het verdiende geld gaan besteden aan het verbeteren van uitgebrachte producten, en uiteraard van het echt vernieuwen van de nieuwe games ;)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05 11:41
Goh, waarom verbaast het me nu niets dat EA verder gaat met het "uitmelken" van de BF serie.
Dit is echt een regelrechte ramp IMHO. Kunnen ze nu niet een fatsoenlijk nieuw idee uit gaan werken en een mooie nieuwe game op de wereld zetten? (dit is namelijk niet echt een nieuwe game.... gewoon en regelrechte MOD) Zoals eerder gezegd: BF-V was een aanfluiting na het succes van BF-1942. Dit wordt de opvolgende aanfluiting na een succesvolle BF2.

Overigens voor de tweakerts die dit idee wel aanspreekt: koop hem dan gewoon, bovenstaande is slechts mijn eigen bescheiden mening!

[ Voor 3% gewijzigd door slash24 op 30-05-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zal de startpost binnenkort weer eens updaten er zijn her en der wat kleine dingetjes nieuw :)

Volgens http://bf2142.com/ komt er weldegelijk een open beta btw !
Apparently, EA and DICE have plans for an open beta of Battlefield 2142, as well as a demo version.
We sent a few questions to DICE, but since the team is too busy working on the new title, the Marketing Department has sent us back only one answer. We'll post the rest as soon as we get it.

BF2142.com- We noticed that you have confirmed the release of a demo at a later stage, could you give us more information about it, as in how far before or after the game release the demo would be out?

DICE- The demo for BF2 went out about 10 days before launch if I remember correctly, I am sure something similar will be the deal for 2142. We are also going to throw out an open beta in the beginning of August. The beta is predominately to learn about large scale issues, i.e. when we have 10 000’s of people playing at the same time, eliminating some of the problems we have encountered after launch previously in the franchise. Keep your eyes open to join.

We will have more details soon.
Bron

//edit: maar hopen dat het ongelimiteerd is (anders komt de warez versie wel :P ), opzich wel een goede zet imho, kan iedereen alvast kijken of ze het wat vinden (of de 'toekomst' nu werkelijk niet leuk is in de BF series bijv.) en tienduizenden users vinden meer bugs dan een handjevol mensen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 10-06-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik weet het nier hoor, het lijkt me een erg vet spel maar ik zit heel erg te twijfelen tussen BF2142 en Quake Wars, maar ik denk dat het er opneer komt dat ik ze gewoon allebij ga kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170235

Hmmm, als ik mijn nieuwe rig heb word ik actief betatester! 8) (8>

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 170235 op 21-06-2006 14:54 . Reden: hollands! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
BF2142 is echt schraal uitmelken, nog steeds lood, over 140 jaar, right, ik kan echt met zekerheid zeggen dat het dan voornamelijk GEEN lood is.
Het enige nieuwe zijn vehicles met een nieuw uiterlijk maar verder weinig.
En EMP grenades om ze lam te leggen misschien, maar dat was hem dan wel...
Lame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
battlefield is leuk en het uitmelken vind ik niet erg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
hmm, dat titan mode klinkt wel leuk om te spelen, vraag me af wat deze game gaat kosten. Als het niet meteen de hoofdprijs van 60 euro is koop ik em misschien wel.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Yo..ik wilde ff iets zeggen over BF2142 dat ik ff hier heb zitten bekijken en vergeleek met BF2.
Los van de 2 voornaamste gegevens dat je nu maar 2 grote carriers hebt die je op elkaar
moet zien te veroveren/vernietigen en natuurlijk alle andere gedetailleere gegevens
m.b.t kits/unlocks etc etc.. valt me wel op dat de mappen niet die groteskheid hebben
ivg BF2 waar je echt huis aan huis of tatics moet opereren en op allerlei verschillende mappen gevechten moet leveren om te kunnen winnen.
Tis bij BF2142 allemaal imo kleinschaliger ivg BF2.

Of lijkt het maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119829

Mijn mening over BF2142:

Positief: Geen gemekker meer van mensen die wapens zus en zo niet realistisch vinden omdat het IRL anders is. En zij kunnen het weten, want ze schieten er elk weekend mee op onschuldige konijntjes ;) yadadada.. :Z

Reden waarom, futuristische settings (wapens bestaan dus niet echt).

Negatief: Setting staan mij niet zo aan (Titan mode lijkt mij dan weer wel leuk)
Reden waarom, futuristische settings.

Maar niet getreurd voor mensen die niet zo van BF2142 houden. Tegen de tijd dat BF2142 zullen een aantal sterke MODS ook uitkomen. Denk aan FH2 of PoE2.
Ik zal zodra FH2 uitkomt niet meer omkijken naar BF2 vannila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de startpost een update gegeven met laatste inter/previews en een counter die aftelt tot 2 october 2006, dat is de enige 'harde' releasedate die ik ben tegengekomen op dynabyte.nl.

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2142/bf2142_releasedate.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Er zal toch wel een soort van NoobTupe bij zitten hoop ik:)

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Tot nu toe zit hij bij geen enkel wapen, misschien zijn we er eindelijk vanaf 8)
Kijken hoevaak je je afteller mag van datum mag veranderen tot BF2142 er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

3ddie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:17:
Tot nu toe zit hij bij geen enkel wapen, misschien zijn we er eindelijk vanaf 8)
Hopelijk krijgen we dan wel fatsoenlijke granaten die niet een delay van een halve dag hebben :/
Kijken hoevaak je je afteller mag van datum mag veranderen tot BF2142 er is :P
Oktober of November moet die komen dus ik denk dat die hem hooguit 3 keer hoeft te veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

*NO SPAM* Gezien de Dynabyte en Dixons-prijzen hierboven: voor USD 37,95 ( cd-wow.us ) inclusief 1 van de vele kortingscoupons die 'overal' te vinden zijn kun je 'm pre-orderen. De shipping date is daar 10 november, en vaak zit men daar wel redelijk strak met planningen... [inclusief de gratis porto zou dat 29,4 euro zijn]

[ Voor 8% gewijzigd door tweaktubbie op 04-08-2006 16:26 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de releasedate veranderd naar 10 november, vele interviews/previews hebben het steeds erover rond deze tijd, play.com heeft deze date ook en dynabyte (enige NL winkel waar ik een releasedate heb kunnen vinden) heeft al lange tijd die datum niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Battlefield 2142 Veteran's Program.

As we promised in our last newsletter, DICE is pleased to announce the details surrounding the Veterans Program - our way to reward loyal Battlefield 2 players who are planning to play Battlefield 2142.

Players who have logged time with BF2 will be able to log onto the Battlefield website and reserve their Battlefield 2 name for Battlefield 2142 before lamers can squat on it.

Veterans status will also provide players with several other items including the following:
  • An exclusive war dance animation that you can use in-game to taunt/pwn other players
  • An in-game notification icon that lets other players know you had a tour of duty in Battlefield 2
  • An instant promotion that will be available the first time you log onto the game.
This will let you choose from several weapons and gadgets right off the bat—from a Herzog shotgun attachment to your assault rifle to a V5 EMP grenade available to the support class…and more.

Be sure to check back often for more news surrounding the Veteran's Program so that you can get in on the ground level.

Bron: EA Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vandaag bekend geworden:
i3d.net is proud to announce to be chosen to host Battlefield 2142 Ranked.
As one of the few EA Trusted Partners, i3d.net has been chosen to host Battlefield 2142 Ranked (http://www.battlefield2142.nl / http://www.battlefield2142.com). Only a small group of gamehosters, from the countries USA, Canada, Germany, UK, France, the Netherlands, Norway, Austria, Portugal, Brazil and Asia Pacific, is allowed to host this new game part of the Battlefield series.

Soon, we will start hosting the Battlefield 2142 BETA. i3d.net and battlefield2142.nl will distribute a select number of keys to people willing to participate in the BETA. These BF2142 BETA keys are free of charge but we request active participation in the BF2142 BETA process.
Bron: http://www.i3d.net / http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mja leuk voor jullie maar wij willen weten hoe we aan de Beta mee kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

goede vraag nero, ik wil dat idd ook wel weten. Bij fileplanet is de beta alleen voor subscriptors

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
You can signup for the beta if you are a subscriber to the Gamespy Network. Yes, thats Gamespy and IGN insider only. You can find the page here.

It is our understanding that this will be not very warmly welcomed by the community. So we will try to get some information on this, if thats the final face of it, or if there is a chance to beta test it without paying for it.
http://forums.fevergaming.com/showthread.php?t=87174
We have been informed about an open beta for FREE to come at a later stage of the beta progress. This is of course only a rumor so don't take my word on this and until EA really confirms it.

The first Phase will start shortly in which BF2142.com Team will participate in.
Shortly after the second phase will take place, in which VIPs and might be the Fileplanet Subscribers only will take place in.
Now, this is the part where the rumor comes in and says there will be a free open beta for everyone with out the need of paying someone.

Expect some updates soon!
http://forums.fevergaming.com/showthread.php?t=87200

http://bf2142.com/ btw

en fileplanet waar je kunt subscriben: http://www.fileplanet.com/promotions/bf2142/

Ik weet niet meer waar precies ik het heb gelezen (misschien dat ik het nog tegenkom) maar het schijnt dat er ook een beta stadium komt waar je actief aan mee moet werken (als in ervaring/bugs reporten etc.) wil je het kunnen spelen.

Maar goed je moet wel gek in de kop zijn als je gaat betalen hiervoor (een eventueel argument dat er ook betaalt moet worden voor de bandwidth is nonsens aangezien bittorent bijvoorbeeld een heel mooie manier is om dit op te lossen maar ja p2p/torrent wordt vooral gekenmerkt met illegaliteit en waarschijnlijk daardoor niet gebruikt derhalve wacht ik geduldig op de zogenaamde fileplanet subscribers only bf2142 torrent ;) ), ik bedoel we zouden geld moeten toekrijgen omdat we er een beter product van maken. Maar eigenlijk is het een zoveelste trap naar EA toe van mijn kant. Wat betreft Battlefield hebben ze, imho, tot nu helemaal niets aan waardering laten blijken naar de community, behalve wat loze woorden.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.