Waar moet je dan rondlopen zonder server?
Verwijderd
Nopekingmob schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:39:
Zo'n gesloten beta test je geduld natuurlijk wel behoorlijk. Maar ik neem aan dat je wel zonder server in je eentje kan rondlopen toch?
haha in gamert is het best gezellig.. ( Sommige zijn inderdaad beetje raar/sago )
maar ik heb in de war Squad met CSS gezeten en ik ben nu der uit gestapt en terug gegaan naar comminty gamert... maar ik heb nog niks over keys gehoord..
zit zelf wel met smart tewachten op deze game..
maar ik heb in de war Squad met CSS gezeten en ik ben nu der uit gestapt en terug gegaan naar comminty gamert... maar ik heb nog niks over keys gehoord..
zit zelf wel met smart tewachten op deze game..
[ Voor 9% gewijzigd door BrianV op 04-05-2007 14:48 ]
Lijkt me niet dat in het uiteindelijke spel alleen maar een dedicated server zit...DaMorpheus schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:55:
Waar moet je dan rondlopen zonder server?
Maar we zitten nu in de closed beta, uiteindelijk spel zal wel iets completer zijn
Ze geven de serversoftware natuurlijk niet vrij tijdens de beta, dan zou iemand het zooitje kunnen kraken en alles illegaal beschikbaar stellen en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Nu kan iemand hooguit de client beschikbaar stellen, maar zonder server software heb je daar natuurlijk niets aan
Het is dus gewoon uit veiligheidsoverwegingen.
Nu kan iemand hooguit de client beschikbaar stellen, maar zonder server software heb je daar natuurlijk niets aan
Het is dus gewoon uit veiligheidsoverwegingen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Er zijn dus alleen officiele servers? Is de beta nog zo klein?
Verwijderd
Het feit dat er alleen officiele servers zijn heeft niets met de grootte van de beta te maken. Zover als ik weet blijven de servers in beheer van Splashdamage/id's en ATVI gedurende de hele beta periode met slechts een handvol trusted admins buiten die 3 bedrijven.kingmob schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:12:
Er zijn dus alleen officiele servers? Is de beta nog zo klein?
Dit is puur ter beveiliging. Zoals Morax al zei, het uitgeven van clients met een server zou een te groot risico met zich meebrengen. Nu kan je echt alleen maar spelen als je een beta key hebt gekregen. Lokaal een server starten is vooralsnog onmogelijk
Met klein bedoelde ik dus dat ze de load blijkbaar makkelijk zelf aankunnen. Als ze meer users zouden uitnodigen, lukt ze dat nooit zonder de server te releasen lijkt me. Maargoed, lijkt me dus duidelijk dat ze heel bang zijn voor leaks.
Jammer dat de tijd van q3test nooit meer terug komt
Jammer dat de tijd van q3test nooit meer terug komt
Er zijn voldoende servers voor alle testers om op te spelen. Ik zou de huidige beta niet echt 'klein' noemen.
Is de opening van de Officiële Community site nog niet voorbij gekomen, of heb ik die gemist?
Kijk in mijn sig voor de url, dan ben ik geen spammer :
Vooral ter vervanging van de forums op de Splash Damage site lijkt het, alle ETQW-gerelateerde threads komen nu daar te staan. Ook staat er een ETQW FAQ op de site en nieuws - laatste nieuws over ETQW box art bijvoorbeeld.
Is de opening van de Officiële Community site nog niet voorbij gekomen, of heb ik die gemist?
Kijk in mijn sig voor de url, dan ben ik geen spammer :
Vooral ter vervanging van de forums op de Splash Damage site lijkt het, alle ETQW-gerelateerde threads komen nu daar te staan. Ook staat er een ETQW FAQ op de site en nieuws - laatste nieuws over ETQW box art bijvoorbeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door Salteh op 10-05-2007 14:49 ]
Verwijderd
Ey Salteh geen reclame maken hoor! Dat valt onder spam 
Overigens is het een fantastische site
Overigens is het een fantastische site
mja zag vandaag een pre-oder voor deze game bij Media Markt...
2.95 ofzo betaal je dan, en dan krijg je nog wat extra's oa. je nick reserveren
weet niet of dit al bekend was...
iig ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, wil eerst eens een demo mapje zien ofzo...
iig ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, wil eerst eens een demo mapje zien ofzo...
Heeft de MM in Nederland dat ook, want bij dynabyte is de pre-order 6euro!Thrills33ka schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:19:
mja zag vandaag een pre-oder voor deze game bij Media Markt...
ja ik dacht iets van 2.95 gezien te hebben....kan ook zijn dat het 3 of 4.95 was...Tito129 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:27:
[...]
Heeft de MM in Nederland dat ook, want bij dynabyte is de pre-order 6euro!
maarja goed, komt van dit spel niet nog een demo uit?
Verwijderd
YepThrills33ka schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:57:
[...]
maarja goed, komt van dit spel niet nog een demo uit?
2 weken voor de officiele releaseVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:47:
YAY en wanneer? Ik kan echt niet wachten om met dit spel aan de slag te kunnen
die preorder is dus alleen om je nickname alvast te reserveren. Het heeft niets met het spel voor de rest te maken. je koopt dus het spel niet.
Wat betreft het echte spel. Bij dixons.nl site is hij al te preorderen heb ik gezien. en volgens hun site komt het spel 29-6-2007 uit.
dus de demo moet je midden Juni kunnen verwachten denk ik.
Natuurlijk is dit een indicatie en kan je er niet 100%zeker van zijn dat het spel ook dan daadwerkelijk uit is en bij jouw op de mat ligt.
edit: ook op cd-wow zie ik hem staan. (op cd-wow hebben ze het over 15-6-07)
http://www3.cd-wow.nl/sea...hp?searchfield=quake+wars
Wat betreft het echte spel. Bij dixons.nl site is hij al te preorderen heb ik gezien. en volgens hun site komt het spel 29-6-2007 uit.
Natuurlijk is dit een indicatie en kan je er niet 100%zeker van zijn dat het spel ook dan daadwerkelijk uit is en bij jouw op de mat ligt.
[ Voor 13% gewijzigd door Griffin op 18-05-2007 09:37 ]
Ja, en op de community site heeft iemand al een mailtje van een shop gehad dat hij uitgesteld is tot augustus...
jammer vind ik wel wat minderGremliN-Online schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:38:
Ja, en op de community site heeft iemand al een mailtje van een shop gehad dat hij uitgesteld is tot augustus...
Verwijderd
En dat is dus nergens op gebasseerd 
Wils (lead level desginer Splash Damage) heeft ze zelfs gemaild op welke dag dat dan is dan kan hij zn vakantie vast plannen
Wils (lead level desginer Splash Damage) heeft ze zelfs gemaild op welke dag dat dan is dan kan hij zn vakantie vast plannen
Elke winkel die een releasedate noemt is zelf dingen aan het verzinnen.
Er is nog geen ETQW release datum gegeven
.
Er is nog geen ETQW release datum gegeven
ik ben vooral benieuwd wanneer de game op de xbox360 uitkomt.
Verwijderd
Deze game wil je toch alleen op de pc spelen?mobygo76 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:23:
ik ben vooral benieuwd wanneer de game op de xbox360 uitkomt.
De controls van de 360 zijn in iedere shooter belabberd tenzij je er een tobo+muis aanhangt (wat van de 360 eigenlijk gewoon een pc maakt).
Ontopic: ik heb nu wel genoeg screens en filmpjes gezien, laat die game maar snel komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 12:12 ]
niet 2 weken, meestal is het toch rond de 4 weken (+/- 1 maand) voor de release???
Inmiddels ben ik aardig gewent aan FPS op een console, bevalt eigenlijk prima, en mijn pc gaat deze game lang niet zo mooi op mijn scherm toveren als mijn xboxVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:11:
[...]
Deze game wil je toch alleen op de pc spelen?
De controls van de 360 zijn in iedere shooter belabberd tenzij je er een tobo+muis aanhangt (wat van de 360 eigenlijk gewoon een pc maakt).
Ontopic: ik heb nu wel genoeg screens en filmpjes gezien, laat die game maar snel komen.
Verwijderd
Dat de game niet zo lekker draait op jou pc is een ander verhaal.mobygo76 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:16:
[...]
Inmiddels ben ik aardig gewent aan FPS op een console, bevalt eigenlijk prima, en mijn pc gaat deze game lang niet zo mooi op mijn scherm toveren als mijn xbox
Ik vind het gewoon te lachwekkend dat iemand met tobo+muis rondjes loopt om iemand met een controller en nog fragged.
Ik kan je garanderen dat de game er over 2 weken nog niet is. (uit de beta dus)
Achja smaken verschillen, nogmaals ik heb er geen moeite mee, en das voor mij net even wat belangrijker dan jouw meningVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:55:
[...]
Dat de game niet zo lekker draait op jou pc is een ander verhaal.
Ik vind het gewoon te lachwekkend dat iemand met tobo+muis rondjes loopt om iemand met een controller en nog fragged.
Verwijderd
Heel fijn, maar dat kan je ook op een vriendelijke manier melden.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 22:30 ]
Lees eerst ff goed thnxblix schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:15:
[...]
Ik kan je garanderen dat de game er over 2 weken nog niet is. (uit de beta dus)

hm dit wordt toch geen vista exclusive dan? ivm met cross network van live en pc.mobygo76 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:16:
[...]
Inmiddels ben ik aardig gewent aan FPS op een console, bevalt eigenlijk prima, en mijn pc gaat deze game lang niet zo mooi op mijn scherm toveren als mijn xbox
xbox vs pc spelers

vieze woorden gebruikt stijg meteen met 1000% via die headsetjes van hun

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Nee, geen Vista exclusive. 
Volgens mij kan je ook geen cross-platform( xbox vs playstation vs pc ) spelen, maar dit zou ik na moeten vragen.
Linux vs Mac vs Windows gaat vanzelfsprekend wel
.
Volgens mij kan je ook geen cross-platform( xbox vs playstation vs pc ) spelen, maar dit zou ik na moeten vragen.
Linux vs Mac vs Windows gaat vanzelfsprekend wel
wordt ook niet cross-platform, dus jongen wees gerust, ik ga het dan gewoon tegen andere xboxers spelen
Verwijderd
Het is wel een onwijs relaxe game wat ik zo merk in scrims en pubs atm
Eind Juli gokje
, en dan zit ik in de States
Eind Juli gokje

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 18:39 ]
Met de aankondigen van sc2 is mijn intresse in deze game toch wel met 75% gedaalt 
Achja ga hem wel ff halen als die eris, of zou ik toch gewoon bf2 blijven spelen?
Achja ga hem wel ff halen als die eris, of zou ik toch gewoon bf2 blijven spelen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik heb gister een pre-order gedaan, daar gaven ze een release date van 15/06/2007
Het zal mij benieuwen, in ieder geval kan ik niet wachten.
En met mij nog een aantal, zodat we alvast een squadje zijn begonnen.
Het zal mij benieuwen, in ieder geval kan ik niet wachten.
En met mij nog een aantal, zodat we alvast een squadje zijn begonnen.
Nogmaals..
Zodra er een release datum zal je dat meteen zien op de bekende gaming newssites en op de ETQW en community websites.Salteh schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:17:
Elke winkel die een releasedate noemt is zelf dingen aan het verzinnen.
Er is nog geen ETQW release datum gegeven.
Wat een onzin, duidelijk nog nooit een FPS op de 360 gespeeld.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:11:
[...]
Deze game wil je toch alleen op de pc spelen?
hij heeft volkomen gelijk, FPS met een pookje is niks, ondanks de autoaim.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heeft nix met gelijk te maken, maar met wat je gewent bent. Aimen in COD3, Halo3 of Shadowrun op de X360 werkt super, je moet er alleen aan wennen, maar ik vind(dat is iets anders dan gelijk hebben)het prima te doen. En bij ET-QW zal dat niet anders zijn.ph4ge schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:58:
hij heeft volkomen gelijk, FPS met een pookje is niks, ondanks de autoaim.
Heeft niks met wennen te maken, ik speelde Golden Eye al op de n64, het kan gewoon niet tippen aan een muis+tobo. CoD heb ik ook op consoles gespeeld, niet te vergelijken. Het speelt wel, maar de tegenstander schiet meestal opzettelijk slechter terug, rekening houdend met de speler die het met een joypadje moet doen en altijd auto-aim (zelfs als je het uit zet bij de meeste spellen). Bovendien hoe kan je nou een config met binds maken en strafejumpen als je alleen een joypad hebt?
Mensen die met joypad spelen worden ook altijd gescheiden gehouden van tobo+muis, omdat het anders gewoon niet eerlijk is.
Mensen die met joypad spelen worden ook altijd gescheiden gehouden van tobo+muis, omdat het anders gewoon niet eerlijk is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus je bedoeld als ik em in uk bestel met die nickreservation dan krijg ik geen spel... alleen een nick voor 29 pond? Of krijg je het spel zodra het gereleased wordt?Griffin schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:34:
die preorder is dus alleen om je nickname alvast te reserveren. Het heeft niets met het spel voor de rest te maken. je koopt dus het spel niet.
Het zou zeker niet eerlijk zijn om tobo+muis tegen een controler te laten spelen, maar aangezien iedereen dezelfde handicap heeft zie ik het probleem niet zo goed. En je schiet inderdaad wat slechter en je draait minder snel, maar ik vind dit niet redenen waarom ik het minder vind om op een console te spelen. Ik ben er inmiddels aan gewent en weet me er prima mee te redden.ph4ge schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:26:
Heeft niks met wennen te maken, ik speelde Golden Eye al op de n64, het kan gewoon niet tippen aan een muis+tobo. CoD heb ik ook op consoles gespeeld, niet te vergelijken. Het speelt wel, maar de tegenstander schiet meestal opzettelijk slechter terug, rekening houdend met de speler die het met een joypadje moet doen en altijd auto-aim (zelfs als je het uit zet bij de meeste spellen). Bovendien hoe kan je nou een config met binds maken en strafejumpen als je alleen een joypad hebt?
Verwijderd
Op de fora van quake-wars vind je meer en meer boze fans die klagen over een gebrek aan informatie van Splash Damage en ik vind dat ze gelijk hebben.
Ik vraag niet om een release date, maar ik vind dat ze toch 'iets' kunnen zeggen over de status van de game... nu doen er véél geruchten de ronde dat het pas voor de herfst zal zijn...
Ik begrijp niet waarom game companies zo slecht zijn in communicatie met de community...
Ik vraag niet om een release date, maar ik vind dat ze toch 'iets' kunnen zeggen over de status van de game... nu doen er véél geruchten de ronde dat het pas voor de herfst zal zijn...
Ik begrijp niet waarom game companies zo slecht zijn in communicatie met de community...
Maar er komt misschien een cross over game.. die dus pc's met console's samen laat spelen. Dan krijg je denk ik de grootste discussie ooitmobygo76 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:05:
[...]
Het zou zeker niet eerlijk zijn om tobo+muis tegen een controler te laten spelen, maar aangezien iedereen dezelfde handicap heeft zie ik het probleem niet zo goed. En je schiet inderdaad wat slechter en je draait minder snel, maar ik vind dit niet redenen waarom ik het minder vind om op een console te spelen. Ik ben er inmiddels aan gewent en weet me er prima mee te redden.
EA is hierin hetzelfde en dat hebben ze hard geleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:08:
Door een datum te noemen zorg je voor een enorme druk: als je die datum niet haalt verlies je een hoop respect bij gamers. Het zorgt voor een enorme druk op het developer team.
En wie klagen achteraf weer daarover? Juist, de gamers, want er zitten 'bugs' in het spel
Als je een datum noemt snij je jezelf dus in de vingers.
Sowieso snap ik niet dat mensen zich er druk om maken. Man het spel wordt echt niet zoals DNF (overdreven voorbeeld). Ga in de tussentijd lekker wat anders spelen, er zijn spellen zat.
Splash Damage geeft genoeg informatie uit imho, dus ik zie het probleem niet zo.
Splash Damage geeft genoeg informatie uit imho, dus ik zie het probleem niet zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Bleet op 01-06-2007 16:54 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Dat durf ik niet zeker te zeggen. Maar je ziet soms al reservering pakketten staan van 10 euro oid, en hier zit natuurlijk niet het spel bij.Pallas schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:44:
[...]
Dus je bedoeld als ik em in uk bestel met die nickreservation dan krijg ik geen spel... alleen een nick voor 29 pond? Of krijg je het spel zodra het gereleased wordt?
Voor 29 pond zou het goed kunnen zijn dat je m krijgt als de release er is, maar (bijna) nooit eerder.
(tenminste lijkt mij)
Wat betreft het console gedoe hiero:
Persoonlijk ben ik een PC fan en geen console fan. Reden is dat je op een PC meer kan (kost ook meer). maar ook een groot voordeel vind ik de besturing, ik ben totaal niet kapot van FPS met een joystick/gamepad. racen enzo gaat goed, maar FPS niet. de besturing vind ik niet fijn werken want je schiet al snel te ver door naar boven/beneden/links/rechts en dan mis je de target weer.
Ik denk wel dat als je veel traint dat je het onder de knie kan krijgen, maar nooit zo snel en soepel als een tobo en muis. (mijn 2 cents)
Verwijderd
Ik vraag niet om een datum... ik vraag niet om het nu te releasen... Ik snap best dat ze geen datum geven. Wat ze wel kunnen geven is hoe ver ze staan met de beta, level design, balance issues, bugs, ... daar doen ze niemand kwaad mee.DaMorpheus schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:38:
[...]
EA is hierin hetzelfde en dat hebben ze hard geleerd.
Door een datum te noemen zorg je voor een enorme druk: als je die datum niet haalt verlies je een hoop respect bij gamers. Het zorgt voor een enorme druk op het developer team.
En wie klagen achteraf weer daarover? Juist, de gamers, want er zitten 'bugs' in het spel![]()
Als je een datum noemt snij je jezelf dus in de vingers.
Laat die mensen lekker werken. Ik wil ook geen gezeik van klanten als ik aan het v*kkevulle ben... (en daarmee bedoel ik dus dat de klant denkt het beter te weten...). Dat de "verwende" gamers weglopen vind ik juist heerlijk. Weg met de whining, zeurende noobs die het spel geen goed zullen doen. Er zijn genoeg screens, genoeg video's en genoeg informatie. Ik wil ook dingen gewoon nog niet weten, maakt mij nieuwsgierig. Hierdoor zul je ook een game spelen waarvan je niet vooraf alles al weet om alleen nog het einde zelf te moeten halen...
Go SD en maak er wat moois van
Go SD en maak er wat moois van
Verwijderd
hmm...blijkbaar loopt het spel toch weer vertraging op
. Activision verwacht dat hij nu in het 2de kwartaal van het nieuwe fiscaal jaar wordt gereleased en dat zal juli-september moeten zijn dan (Activision verwachtte eerst eind juni).
Ben het met bovenstaande eens maar toch jammer want juist in de zomervakantie had ik zin en tijd in een nieuw spel.
Ben het met bovenstaande eens maar toch jammer want juist in de zomervakantie had ik zin en tijd in een nieuw spel.
Zo'n spel is al uit, namelijk Shadowrun. Is een cross over game tussen Vista en xbox360. Er hebben blijkbaar professionele CS/UT/Quake/Halo/etc. spelers aan het project mee geholpen om alles uit te balanceren. Is ook een topicje over hierPallas schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:08:
[...]
Maar er komt misschien een cross over game.. die dus pc's met console's samen laat spelen. Dan krijg je denk ik de grootste discussie ooit
[ Voor 4% gewijzigd door Tjukkie op 04-06-2007 01:18 ]
lol, niet alleen game companies zijn hier slecht in hoor, is tegenwoordig mode in het bedrijfsleven om slecht te communicerenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:08:
is het echt weer uitgesteld naar Q3 mischien Q4?.........
word ik ook niet goed van hoor..
heb ik nu al zon 2 weken hier de pre-order liggen.Gekocht met de wetenschap half juni is de release
maar dat is dus weer uitgestelt blijkt..
alle goeie games komen weer uit na de zomer lijkt wel..
ik zit nu ook al een dikke maand te wachten op een mooie game.Zal dus nog wel tot september moeten wachten.
ongeloofelijk zeg! waarom verspreiden ze het niet dan een beetje.
Alle goede PC games (zeker de dx10 titels) komen geclusterd uit in de periode september/oktober.
crysis, conan, GW:EN, QW:ET..
ik had vorige maand dan nog wel s.t.a.l.k.e.r. maar daar liep ik ook veel sneller heen dan verwacht...
heb ik nu al zon 2 weken hier de pre-order liggen.Gekocht met de wetenschap half juni is de release
alle goeie games komen weer uit na de zomer lijkt wel..
ik zit nu ook al een dikke maand te wachten op een mooie game.Zal dus nog wel tot september moeten wachten.
ongeloofelijk zeg! waarom verspreiden ze het niet dan een beetje.
Alle goede PC games (zeker de dx10 titels) komen geclusterd uit in de periode september/oktober.
crysis, conan, GW:EN, QW:ET..
ik had vorige maand dan nog wel s.t.a.l.k.e.r. maar daar liep ik ook veel sneller heen dan verwacht...
Verspreiden, ze willen juist de concurrentie inmaken... Sorry, maar ik vind dit soort talk gewoon klinken als een stel verwende nesten. Ik zou zeggen speel BF 2142 en kijk wat er gebeurt als je je game wel rushed... Kwaliteit heeft gewoon zijn prijs. Doe relaxed en speel gewoon W:ET als je niet kan wachten, of iets anders... De game is gewoon klaar wanneer die klaar is, respect it of koop een andere game en laat ETQW links liggen. Echte die-hards die hebben het er echter voor over.
Overigens heeft SD ook nooit een andere release date gegeven als "When it is done". Dat alle winkels een datum erbij prikken om het te laten verkopen is hun fout...
Overigens heeft SD ook nooit een andere release date gegeven als "When it is done". Dat alle winkels een datum erbij prikken om het te laten verkopen is hun fout...
Ik hoop alleen niet dat het een STALKER achtig verhaaltje word.
Ik kijk er erg naar uit om te spelen tegen mensen met een console vanaf mijn pctje hierzo.
Ik kijk er erg naar uit om te spelen tegen mensen met een console vanaf mijn pctje hierzo.
Droogkloot.
Ik denk dat je verwijst naar het persbericht van Activision mbt de release datemurky123 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:43:
In fiscal year 2007 financial results released today, publisher Activision revealed that Splash Damage's upcoming multiplayer shooter Enemy Territory: Quake Wars is expected to release in the company's second quarter of fiscal year 2008. Given Activision's fiscal schedule, this suggests that the game will be released some time between the months of July and September of this calendar year. Though the game has always been publicly assigned a "when it's done" release projection, today's announcement suggests that Quake Wars was previously expected to ship by June of this year. "As you know, id Software makes the final decision on the release date," said Activision CFO Thomas Tippl in an analyst conference call following today's release.
Last July, Quake Wars was announced as being pushed back to 2007 from its expected 2006 release period. Activision and Splash Damage representatives have maintained a general 2007 release expectation since then. There was no indication as to whether the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of the game, developed by Nerve Software and Z-Axis respectively and revealed since that announcement, are related to the delay.
Verwijderd
Het is geen verhaal het is een Multiplay shooter_AvA_ schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:33:
Ik hoop alleen niet dat het een STALKER achtig verhaaltje word.
En ik ben nog steeds tegen de naam van Enemy Territory, kan nog steeds niet zien van de samenhang van Enemy Territory.
Ik wacht graag op de final van deze game
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Nog steeds geen release datum bekend??
Toch apart dat er bij de meeste winkels die de pre-orders verkopen een datum ligt rond het einde van deze maand dan?
Toch apart dat er bij de meeste winkels die de pre-orders verkopen een datum ligt rond het einde van deze maand dan?
Verwijderd
Nope... geen release datum en ze willen er géén uitspraak over doen...Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 07:36:
Die shops weten net zoveel als wij... niks dusVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 07:36:
Ik heb ET dan niet super veel gespeeld maar ik zie zeker wel samenhang.Outerspace schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:16:
En ik ben nog steeds tegen de naam van Enemy Territory, kan nog steeds niet zien van de samenhang van Enemy Territory.
Moet je Dit filmpje en Dit filmpje maar eens zien
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is niets man, ik heb eind 2005 mijn pc geupgrade om UT2007 te gaan spelen. Meteen georderd en die pre-order staat nog steeds.murky123 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:43:
http://www.fileplanet.com...-Quake-Wars---Beta-Client 
Download Enemy Territory: Quake Wars - Beta Client
Filename: ETQuakeWarsBetaSetup.exe
Author: id Software
Size: 846.9 MB
Created: 6/15/2007
Updated: 6/15/2007
Downloads: 139
Hij komt eraan

Hij komt eraan
[ Voor 55% gewijzigd door Stewie! op 16-06-2007 13:46 ]
Blegh,dat vind ik dus zo jammer aan fileplanet: Je moet lid zijn.DaMorpheus schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:35:
http://www.fileplanet.com...-Quake-Wars---Beta-Client
Hij komt eraan
Ik kan me wel aanmelden maar kan niet downloaden.
Life is complicated
http://forum.i3d.net/demo...leplanet-public-beta.html (met updates)
At long last, we are delighted to confirm the impending Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta. The ETQW Closed Beta has been going extremely well and yielding excellent results. We want to give more people the opportunity to give us feedback on the game so we’re going to open a Public Beta with 60,000 slots available. This way we’ll be able to test many more combinations of hardware, RAM, CPU, graphics card, drivers etc. than we’ve been able to ourselves, and also get a better idea of how the game plays for the general gaming public.
The Public Beta build will consist of a single map named “Sewer”, which is part of ETQW’s Pacific Campaign. Set in Japan, the map revolves around a Strogg base hidden in, well, a sewer. It’s an interesting mix of outdoor and indoor, vehicle and infantry combat, deployables and counter-deployables and good old-fashioned FPS combat.
If you’d like to help us finish ETQW, we’d really appreciate your participation. If you want to just play a game for free you may find it a frustrating experience. This Public Beta is not the Demo - it’s not the finished game, but an opportunity to get feedback from a large group of people while testing stability and performance on a wider range of hardware combinations. The Public Beta will also collect some information on your hardware configuration, so you shouldn’t apply unless you’re comfortable with that.
When the Public Beta opens, participants will be sent their unique license code that is required for play. As we don’t have the infrastructure necessary to download tens of thousands of clients, we’ve asked FilePlanet to help us distribute these license codes along with the beta clients.
A fixed number of beta slots are being set aside for Fileplanet subscribers, so if you already have a FilePlanet subscription, you’re in the front of the queue. The rest of the slots will then go to those with free FilePlanet accounts. To be clear: You don’t have to pay anyone anything to participate in the ETQW Public Beta. It’s up to you if you want to pay FilePlanet for use of the improved download services they provide.
We will reveal more details on the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta, including the official start date, in the near future. Hope to see you all online very soon!
Even goed lezen:
A fixed number of beta slots are being set aside for Fileplanet subscribers, so if you already have a FilePlanet subscription, you’re in the front of the queue. The rest of the slots will then go to those with free FilePlanet accounts. To be clear: You don’t have to pay anyone anything to participate in the ETQW Public Beta. It’s up to you if you want to pay FilePlanet for use of the improved download services they provide
ik verwacht eigenlijk nog wat te horen van de closed beta waar ik me pakweg 2 maanden geleden voor heb aangemeld
nooit meer wat van gehoord.
Een aantal online zaken hebben het nu over een release van eind augustus.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Dat is ook slechts een gok
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Downloads: 162
En dat noemen ze dan een public beta, schandalig en kinderachtig die vriendjespraktijken
En dat noemen ze dan een public beta, schandalig en kinderachtig die vriendjespraktijken

ben al jaren lid van fileplanet, maar ik kan geen dl file vinden hoor tis gewoon erg evrvelend.. ik wacht al 2 jaar op die game pffft...Pendaco schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:48:
Downloads: 162
Verwijderd
Ik ben een subscriber.
Zodra ik op de file klik kom ik terug op de frontpage van fileplanet, mijn download manager schiet niet aan.
Zodra ik op de file klik kom ik terug op de frontpage van fileplanet, mijn download manager schiet niet aan.
Hallo,
Ik speel al sinds paar jaar ET: Wolfenstein. Ik ben erg benieuwd naar deze game van ET. Ga hem dus ook zeker kopen.
Je hebt echt niks aan al die speculaties waar hij uit zal zijn in de gamewinkels.
Een paar voorbeeldjes:
Dynabyte: 13 juli
Bart Smit: 1 september
Dixons: 15 september
Ik speel al sinds paar jaar ET: Wolfenstein. Ik ben erg benieuwd naar deze game van ET. Ga hem dus ook zeker kopen.
Je hebt echt niks aan al die speculaties waar hij uit zal zijn in de gamewinkels.
Een paar voorbeeldjes:
Dynabyte: 13 juli
Bart Smit: 1 september
Dixons: 15 september
Heb ik ook.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 08:25:
Ik ben een subscriber.
[ Voor 30% gewijzigd door Moonborne op 17-06-2007 11:05 ]
de public beta is dan ook nog niet begonnen
Altijd lachen met FPVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 08:25:
Zodra ik op de file klik kom ik terug op de frontpage van fileplanet

Ze weten wel hoe ze de aandacht naar zich toe trekken
Verwijderd
Het was een foutje van FP.DaMorpheus schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:02:
[...]
Altijd lachen met FP![]()
Ze weten wel hoe ze de aandacht naar zich toe trekken
Dat foutje gebeurd ze wel altijd ruim voor belangrijke releases
Het gebeurd bij elke release van een BF patch, bij de demo van BF2142, bij de demo van BF2.
Het is geen foutje, het is een feature
Gewoon een slimme manier om publiciteit te genereren
[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2007 14:15 ]
Verwijderd
Hoe gaan ze de keys eigenlijk verdelen? Subscribers hebben voorrang, maar hoe wordt het dan nog verdeeld? Moet je je ergens aanmelden?
Is dat zo ? Veel sites, waar ik kijk, noemen deze datum. Hoeft niet te betekenen dat het inderdaad deze datum wordt, maar volgens mij worden deze zaken gewoon geinformeerd over de releasedatum en is dit de laatste datum die ze door hebben gekregen. Nu alleen afwachten of het inderdaad 31 augustus wordt of later. Bij de release van FM2 werd er ook gespeculeerd over de datum van release en later bleken dezelfde sites een releasedatum te hebben staan die aardig klopte. En dit voordat er een officiele nieuwe datum werd doorgeven. Maar goed, time will tellAcid_Burn schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:45:
Dat is ook slechts een gok
Mijn versie alvast besteld bij www.cdwow.nl (slechts 37 euro).
[ Voor 4% gewijzigd door VTec op 17-06-2007 19:00 ]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Zolang er nog geen officiele release datum is gegeven blijft het inderdaad een gok voor de winkels. Voor zover ik weet is het nog steeds "It's done when it's done".
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Kan je dan ook meteen je nickname reserveren?VTec schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:58:
[...]
Is dat zo ? Veel sites, waar ik kijk, noemen deze datum. Hoeft niet te betekenen dat het inderdaad deze datum wordt, maar volgens mij worden deze zaken gewoon geinformeerd over de releasedatum en is dit de laatste datum die ze door hebben gekregen. Nu alleen afwachten of het inderdaad 31 augustus wordt of later. Bij de release van FM2 werd er ook gespeculeerd over de datum van release en later bleken dezelfde sites een releasedatum te hebben staan die aardig klopte. En dit voordat er een officiele nieuwe datum werd doorgeven. Maar goed, time will tell
Mijn versie alvast besteld bij www.cdwow.nl (slechts 37 euro).
Ik zit er ook aan te denken om hem te pre-orderen, en het zal wel leuk zijn als ik dan ook meteen me nick kan opeisen
Pure gok natuurlijk, maar zal de game op hoge instellingen kunnen draaien op een 8800GTS 320Mb? (res; 1440x900)
Het is de Doom 3/Quake 4 engine, lijkt me dus sterk dat dat niet het geval zal zijn. Zo erg is hij nou ook weer niet verbeterd.Viasco schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:59:
[...]
Pure gok natuurlijk, maar zal de game op hoge instellingen kunnen draaien op een 8800GTS 320Mb? (res; 1440x900)
[ Voor 19% gewijzigd door RomanW op 18-06-2007 00:05 ]
Najah, Doom 3 en Quake 4 liepen best lekker op mijn 7600GTRomanW schreef op maandag 18 juni 2007 @ 00:05:
[...]
Het is de Doom 3/Quake 4 engine, lijkt me dus sterk dat dat niet het geval zal zijn. Zo erg is hij nou ook weer niet verbeterd.
Maar als ik dit lees

Hij heeft het dan wel over de closed béta, maar of die zó slecht geoptimaliseerd zal zijn?
Btw; Spel verdient ook wel een mooiere startpost! (als ik tijd heb wil ik ook wel wat proberen te maken)
[ Voor 41% gewijzigd door Vinze op 18-06-2007 00:34 ]
Maar die heeft een Celeron.Viasco schreef op maandag 18 juni 2007 @ 00:33:
[...]
Najah, Doom 3 en Quake 4 liepen best lekker op mijn 7600GT
Maar als ik dit lees
Hij heeft het dan wel over de closed béta, maar of die zó slecht geoptimaliseerd zal zijn?
Btw; Spel verdient ook wel een mooiere startpost! (als ik tijd heb wil ik ook wel wat proberen te maken)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nou de game zelf bij cdwow.nl is dus €37,- en dan kun je ook de pre-order kit kopen met een poster en wat maps en dan krijg je er een code bij voor je nickname. Die pre-order kit is ongveer €5,- en moet je dus apart kopen voor nick reserveren.Viasco schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:59:
[...]
Kan je dan ook meteen je nickname reserveren?
Ik zit er ook aan te denken om hem te pre-orderen, en het zal wel leuk zijn als ik dan ook meteen me nick kan opeisen
offtopic:
Verdiend dit spel niet een mooiere TS?
Verdiend dit spel niet een mooiere TS?
Ik heb de beta al, die van fileplanet, heb alleen geen ''license code'' dus kan niet online, kan dan eigenlijk helemaal niet spelen, dus eerst moeten we die license codes krijgen, die alleen gedistribueerd worden door fileplanet.
[ Voor 42% gewijzigd door tjtristan op 18-06-2007 15:03 ]
kan je leuk naar het opstart scherm en muziekje luisteren!tjtristan schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:51:
Ik heb de beta al, die van fileplanet, heb alleen geen ''license code'' dus kan niet online, kan dan eigenlijk helemaal niet spelen, dus eerst moeten we die license codes krijgen, die alleen gedistribueerd worden door fileplanet.
Ben benieuwd wanneer de beta geopent wordt, heb gister maar even een fp accountje gemaakt.
60000 codes zou genoeg moeten zijn om iedereen te voorzien.
Ben wel benieuwd naar de game.
Moet je bij FP ook ergens aangeven dat je in aanmerking wil komen voor een beta key?
Dit topic is gesloten.