Enemy Territory: Quake Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.939 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Morax schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:24:
[...]

Het gaat hier puur om je inlognaam als het ware, en daarbij de naam waaronder je stats worden opgeslagen. De naam die je ingame hebt staat verder los van je profielnaam :)
Hmm, weet je het zeker, ik heb het heel anders begrepen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax zit er naast (kan hij niks aan doen) :)

Zie mijn post iets hoger:

Je kan met 1 CD key 3 names gebruiken (niet tegelijk).

Je clan tag staat los van je naam. Tot nu toe wordt alleen een clantag voor je nick ondersteunt (lengte nog niet bekend), clan / sponsor info achter je nick is nog in overweging. Je kan je wel je kleuren aanpassen.

Dit is door diverse dev's geconfirmeerd.

Hier staat een stukje (laatste vraag)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

offtopic:
Zet dit in je sig en dan hoeven we niet te typen of copy/pasten maar kunnen we lekker lui klikken :)

www.quake-wars.eu

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 20-04-2007 17:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:23:
offtopic:
Zet dit in je sig en dan hoeven we niet te typen of copy/pasten maar kunnen we lekker lui klikken :)

www.quake-wars.eu
ik mag niet spammen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
Clan waar ik inzit heeft connecties met Activision, hopelijk spoedig dus keys voor de closed beta :9

Hoorde trouwens iets over een open beta bij fileplanet? Iemand anders daar toevallig ook iets over gehoord of heeft er meer info over?

p.s leuke site global!

[ Voor 55% gewijzigd door blix op 23-04-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

blix schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:30:
hopelijk spoedig dus keys voor de closed beta :9
Nou dan moet je opschieten als je daar nog aan mee wilt doen :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:51:
[...]

Nou dan moet je opschieten als je daar nog aan mee wilt doen :X :P
Hoezo? volgens mij is er nog geen vaste datum dat de closed beta stopt, en dan kan je sowieso meedoen met de openbeta (als die uberhaupt nog komt). Liever stopt de closed beta gewoon snel en gaat de game gold O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Volgens mij is die er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Er is nog geen official statement, dus het kan net zo goed zijn dat ze de game gewoon CB laten en daarna al meteen gold gaan. Maar we zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Aja die official statements :P
Daar is de community bij BF2 ook zo geil op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:42:
Aja die official statements :P
Daar is de community bij BF2 ook zo geil op 8)7
Ik wacht nogsteeds op BFTV O-) maar BF2 heeft zijn "beste" tijd wel gehad, waarschijnlijk nog een paar inf lan's tot het eind van het jaar en dan is het wel zo'n beetje over.

Ook omdat EA BF2142 (wat een nog slechtere game dan BF2 is) probeert te pushen.

[ Voor 10% gewijzigd door blix op 23-04-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
blix schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:44:
[...]

Ik wacht nogsteeds op BFTV O-) maar BF2 heeft zijn "beste" tijd wel gehad, waarschijnlijk nog een paar inf lan's tot het eind van het jaar en dan is het wel zo'n beetje over.

Ook omdat EA BF2142 (wat een nog slechtere game dan BF2 is) probeert te pushen.
mwja ik vindt bf2 heilig onderhand, heb onderhand iets van 600 uur gespeelt sinds 2005, laat ea lekker bf2142 in hun reet steken, vindt er geen hol aan. Komt bijna geen een spel in de buurt kwa playtime :) En ben het nog niet zat, nu een vriend van mij hem eindelijk ook heeft aangeschaft heb ik weer zin in wat potjes

Ik zie QW dan ook min of meer als de opvolger ervan, bf2 in spacy toekomst stijl hoef ik niet, Quake in bf spacy stijl :9~ :9~ :9~

Nu maar hopen dat ik er ook heerlijk in kan heli whoren :D

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 23-04-2007 16:17 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ik vind BF2 ook een stuk beter dan BF2142, vooral omdat het meer gewoon een expension is dan een echt heel nieuw spel (moet ongelooflijk veel bugs). Speel BF2 eigenlijk ook alleen nog maar omdat er LANs voor zijn want het plezier is me een beetje vergaan (vooral omdat nu zo'n beetje elke random nametag config gebruikt of andere leuke "aanpassingen").

Dus hopelijk komt ETQW een beetje snel uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik heb ET:QW nu ook ge-preordered bij game.co.uk maar wanneer krijg je nou precies de key om je username te registeren? gaat dat weer vanuit activision/splashdamage? of krijg je die van game.co.uk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Sicko schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:03:
Ik heb ET:QW nu ook ge-preordered bij game.co.uk maar wanneer krijg je nou precies de key om je username te registeren? gaat dat weer vanuit activision/splashdamage? of krijg je die van game.co.uk?
Dat vraag ik me ook af.. ik denk er ook aan om hem te pre-orderen zodat ik me nick eventueel nog heb (misschien is ie al weg). Maar wil eerst weten wanneer je die code krijgt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
blix is gereserveerd :+ moet nu wel wat extra wachten op me ET:QW maar bespaar ook weer 20 euro als je het vergelijkt met Nederlandse bedrijven (rekenen allemaal 60 euro minimaal :o)

[ Voor 77% gewijzigd door blix op 25-04-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sicko schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:03:
Ik zie je wel online tegen de tijd dat ie uit is! Kunnen we weer eens samen knallen als vanouds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:18:
[...]

Ik zie je wel online tegen de tijd dat ie uit is! Kunnen we weer eens samen knallen als vanouds ;)
Zeker weten, ik heb vandaag dus m'n code binnen en Sicko is gereserveerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De closed beta gaat door tot het moment dat het spel Gold gaat (gelukkig maar want anders ga ik me vervelen). Het is dus niet zo dat de closed beta opgevolgt wordt door een open beta of een demo.

Over de zogenaamde Fileplanet beta is nog niets officieels bekend. Zelfs niet dat het een FilePlanet exclusive zal zijn :P . In iedergeval komt er wel een grote "open" beta die alleen toegankelijk is met een key. Deze beta is primair bedoelt als stress test op de account en stats systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
GW jij kan best wel een key regelen voor een mede GoTter ;). Als ALIS hebben wij ons ook opgegeven voor die beta, nooit meer wat gehoord... Ik hoop echt dat er ook ET invloeden in dit spel zijn, want voorlopig lijkt het toch echt op battlefield meets quake.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
OMFG, ET:QW != BF clone. Ik zie hier nu al allemaal BF mensen die denken dat het er op gaat lijken, mooi NOT dus. Ja de grote landschappen en de vehicles zijn voor de ET-ers nieuw. Echter is de gameplay zoals die van ET. Snelle actie, moving frontline, echte objectives, teamwork en balans! Splashdamage weet wat ze doen en zal de game releasen wanneer het klaar is, niet eerder zoals EA altijd doet.

Nee, let maar op. Dit wordt sensatie vanaf de eerste minuut waarbij je direct met 11> onbekende mensen in een server een TEAM neer gaat zetten en SAMEN voor een OBJECTIVE zult gaan voor de OVERWINNING. Of dat nou met of zonder voertuigen is en de size van de map maakt geen flikker uit. ETQW == opvolger ET!

Voor de mensen hier, lees de SD forums ook eens, daar owrden BF aanhangers gewoon gebashed als ze langskomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:34:
De closed beta gaat door tot het moment dat het spel Gold gaat (gelukkig maar want anders ga ik me vervelen). Het is dus niet zo dat de closed beta opgevolgt wordt door een open beta of een demo.

Over de zogenaamde Fileplanet beta is nog niets officieels bekend. Zelfs niet dat het een FilePlanet exclusive zal zijn :P . In iedergeval komt er wel een grote "open" beta die alleen toegankelijk is met een key. Deze beta is primair bedoelt als stress test op de account en stats systemen.
Dacht ik al, hopelijk kan ik nog een beetje fatsoenlijk spelen als ik me key krijg. Met mijn mazzel gaat de game gold de volgende dag :+

Kan je trouwens iets zeggen over hoeveel man het op het moment +/- spelen? ik hoorde dat grotendeels amerikanen waren en eigenlijk bijna geen (weinig) europeanen waren.

Dank
GremliN-Online schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:04:
OMFG, ET:QW != BF clone. Ik zie hier nu al allemaal BF mensen die denken dat het er op gaat lijken, mooi NOT dus. Ja de grote landschappen en de vehicles zijn voor de ET-ers nieuw. Echter is de gameplay zoals die van ET. Snelle actie, moving frontline, echte objectives, teamwork en balans! Splashdamage weet wat ze doen en zal de game releasen wanneer het klaar is, niet eerder zoals EA altijd doet.

Nee, let maar op. Dit wordt sensatie vanaf de eerste minuut waarbij je direct met 11> onbekende mensen in een server een TEAM neer gaat zetten en SAMEN voor een OBJECTIVE zult gaan voor de OVERWINNING. Of dat nou met of zonder voertuigen is en de size van de map maakt geen flikker uit. ETQW == opvolger ET!

Voor de mensen hier, lees de SD forums ook eens, daar owrden BF aanhangers gewoon gebashed als ze langskomen :D
Gefeliciteerd man (???)

[ Voor 4% gewijzigd door blix op 25-04-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
http://www.toniak47.yoyo.pl/articles.php?id=1

Over teleurstellend gesproken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik geef 'm compleet gelijk eigenlijk. Teveel BF mensen die denken dat dit hun nieuwe game wordt. Probleem is dat de helft van die mensen niet ET style kunnen samenwerken, en ben nu al bang dat teveel van dat soort mensen de servers gaat bevolken (En dan moet je op zoek naar de hardcore servers).
Hoezo? Screenshots zien er niet mooi genoeg uit? Die gozer speelt ten eerste al in belachelijk lage reso, plus ET heeft het nooit helemaal moeten hebben van z'n graphics. Maar ik blijf bij het eerste.

[ Voor 40% gewijzigd door Bleet op 25-04-2007 22:24 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Bleet schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:23:
Ik geef 'm compleet gelijk eigenlijk. Teveel BF mensen die denken dat dit hun nieuwe game wordt. Probleem is dat de helft van die mensen niet ET style kunnen samenwerken, en ben nu al bang dat teveel van dat soort mensen de servers gaat bevolken (En dan moet je op zoek naar de hardcore servers).

[...]

Hoezo? Screenshots zien er niet mooi genoeg uit? Die gozer speelt ten eerste al in belachelijk lage reso, plus ET heeft het nooit helemaal moeten hebben van z'n graphics. Maar ik blijf bij het eerste.
Wat een onzin, alsof de ET "mensen" beter zijn in samenwerken dan BF2 "mensen". De ET mensen moeten wennen aan de vehicles en de BF2 mensen aan de objectives (ook al heb je die ook in BF2 maar dan als flags). Maja who gives a flying fuck about public anyway }:O

Het is gewoon een nieuwe game, geen vervolg op de originele ET en al helemaal niet op BF2.
Bleet schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:23:

[...]

Ik speel zo'n beetje elke shooters op low dus de graphics boeien me geen ruk, alleen het spel lijkt nogal op een ander spel dat ik liever niet noem, volgens mij speelt dit spel zich af in 2142? ;) Hopelijk is de gameplay een stuk beter anders wordt het weer huilen met de sombrero op.

[ Voor 43% gewijzigd door blix op 25-04-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je hier maar niet druk om. Dit zijn shots uit een oude build EN genomen met zeer lage resolutie.

Ik kan je verzekeren dat in de uiteindelijke versie ruim voldoende eye candy aanwezig zal zijn.
De build die ik gespeeld heb bij Splash Damage deed mij al watertanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphics zijn ook niet alles, ik speel bf1942 ook nog minimaal wel 1x per week. Maar probleem met BF is langzaamaan geworden dat er steeds meer servers bijkomen die nogal idiote regels erop nahouden (en met bf1942 custom map configs), in het kader van de gameplay om het goed te praten. Maar ja dat is juist het tegenovergestelde wat de bf-series moeten voorstellen: vrijheid. Dat gaat dus nooit werken, bf2 en vervolg series is alleen maar erger geworden. Mede dankzij de developers zelf die de game niet goed debugged en uitgebalanceerd hebben.

En ik ben één van de mensen die goede hoop heeft voor ETQW, gameplay en uitgebalanceerd met hopelijk een goede (mod)community die geen belachelijke server regels hoeven te maken om de bugs/exploits/ongebalanceerde gameplay te verdoezelen (laat staan dat je soms geen bush, wtf, aimbot etc. mag zeggen :X ). Ik zie het als een nieuwe FPS, geen opvolger of een gelijkenis met BF series maar hopelijk wel 1 die de BF developers en uitgever de oren laten klapperen om te laten weten dat zij de laatste jaren behoorlijk fout bezig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:57:
Dacht ik al, hopelijk kan ik nog een beetje fatsoenlijk spelen als ik me key krijg. Met mijn mazzel gaat de game gold de volgende dag :+

Kan je trouwens iets zeggen over hoeveel man het op het moment +/- spelen? ik hoorde dat grotendeels amerikanen waren en eigenlijk bijna geen (weinig) europeanen waren.

Dank
Nee kan ik niets over zeggen, dit valt helaas onder de NDA.
Ik mag alles vertellen over de maps die ik gespeeld heb bij Splash Damage EN dat ik in de beta zit. De rest van de info is NDA.

Ik ga zeer binnenkort weer bij Paul Wedgwood aankloppen voor een interview maar dan moet ik wel voldoende goede vragen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:10:
[...]

Nee kan ik niets over zeggen, dit valt helaas onder de NDA.
Ik mag alles vertellen over de maps die ik gespeeld heb bij Splash Damage EN dat ik in de beta zit. De rest van de info is NDA.

Ik ga zeer binnenkort weer bij Paul Wedgwood aankloppen voor een interview maar dan moet ik wel voldoende goede vragen hebben.
Okay, dacht ik al :) hoor net van een vriend dat er dus ook een EU closed beta is begonnen. Maar nog geen keys voor ons verdomme :(

[ Voor 5% gewijzigd door blix op 26-04-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sicko schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:29:
[...]

Zeker weten, ik heb vandaag dus m'n code binnen en Sicko is gereserveerd :D
Dus als je hem nu pre-ordered kun je ook je nickname reserveren?? Waar kun je hem pre-orderen dan momenteel en wat mag het kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
het lijkt me een aardige game......
maar die trekjes van Quake.... die zinnen mij niet zo.
Heb bijna alle filmpjes gezien die op gametrailers staan en moet eerlijk zeggen dat nadat ik die ammel had gezien dat ik niet meer onder de indruk ben helaas.......
de quake invloed zorgt voor enorm vage/lelijke units wat er voor geen meter uit ziet (quake 4 was niet voor niets een flop!)
BF2142 is ook een flop en daar lijkt het (jaja toch gaak het zeggen) helaas toch een beetje op. Walkers lijken er zooveel op en die vliegtuigen idem ditto.

Ik denk dat Mensen van BF2 daar de vbergelijking gaan trekken. ET mensen gaan helemaal geen vergelijking trekken aangezien niets van ET erin zit behalve dan de objectives (als ik het goed heb).
Objectives is geen probleem want dat ken ik uit meerdere games wel (UT:assault,CoD etc)
Hoop alleen wel dat er meerdere gametypes komen want 1 gametype en dat betekend gehied een nieuwe titel op de floplijst |:( , welke zijn er nog meer....??

Zal wel weer geflame op mij krijgen, van daar heb je weer een BF nerd aan.... dan kan ik alvast zeggen dat ik dat iig niet ben. Speel wel BF2 maar das puur voor fun met een vriend van mij en aangezien BF2 op zn beloop is zijn we op zoek naar iets nieuws. Maar goed ET:QW staat wel op onze candidaten lijst maar de filmpjes hebben hem zwaar doen dalen op mijn lijst iig.

Wat ik wel hoop en dat meen ik serieus wil dit een top spel worden moet:
  1. ET:RTCW community overstappen en
  2. BF (1942,2,2142) community overstappen
dus als de community maar groot genoeg blijft is er een grote kans dat deze game volgens sommige in hun ogen gold kan worden. En zich kan toevoegen aan de top van online games.

iig niet voor mij. Vind het spel er namelijk niet uitspringen tussen alle andere spellen en is voor mij meer een combo van verschillende andere spellen (Quake,ET en BF)

ALs mensen hierop moeten gaan flamen/reageren omdat ik het woord BF erbij haal moet jet maar zelf weten en blijf maar lekker ignorant. Ik mag mijn eigen mening hebben en daarmee punt uit :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Leuk man, het wegjagen van nieuwe mensen begint al voordat de game uit is. Zo komt die community er wel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik hou gewooen van goede shooters, BF2 is top als realtishe arcade shooter, quake was top als snelle arcade shooter. Combineer die 2 elementen en je hebt een top game, lijkt mij.

Hoezo zouden BF spelers gebashed worden? Gewoon nerds op het SD forum dan.
"Your a BF PLAYER?!, BF SUCKS LOLOLOL"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
evilpin0 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:00:
Ik hou gewooen van goede shooters, BF2 is top als realtishe arcade shooter, quake was top als snelle arcade shooter. Combineer die 2 elementen en je hebt een top game, lijkt mij.

Hoezo zouden BF spelers gebashed worden? Gewoon nerds op het SD forum dan.
"Your a BF PLAYER?!, BF SUCKS LOLOLOL"
agreed ;)
persoonlijk vond ik Quake 4 minder (was meer weg van oldtimes Quake 1 en 2 :P, oei das lang geleden 8)7 )
En inderdaad combo van de beste elementen uit een game kan tot iets mooi leiden maar het is niet gegarandeerd voor een succes.
Wat dat forum betreft, tjah zulke mensen moet je nu eenmaal hebben die weinig tot geen IQ hebben :P. Maar jah kunnen we die 14 jarige natuurlijk niet verwijten :+ (en de forumadmin net zomin aldaar die juist daarop actie moet ondernemen)

[ Voor 4% gewijzigd door Tijgertje84 op 26-04-2007 10:14 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Onze clan heeft 9 keys gekregen voor de closed beta. Net geregistreerd, vervolgens moet je nog wachten of je gekozen wordt om mee te doen met de beta test.
Ben benieuwd... :)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Tijgertje84 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:02:
BF2142 is ook een flop en daar lijkt het (jaja toch gaak het zeggen) helaas toch een beetje op. Walkers lijken er zooveel op en die vliegtuigen idem ditto.
Ik zit dan al tijden (sinds de bekendmaking) op de SD forums en moet helaas zeggen dat de boel hier omgedraaid wordt. De release zou al in de herfst 2006 zijn, en daar begon EA wel te schudden. De filmpjes van ET:QW waren er ook al eerder net als de bekendmaking. Je zou eens moeten zien wat de mensen bij EA allemaal hebben gejat:

Heli zonder propellor. Zat in de QW trailer, net als de "Goliath"(mech). Komt dat nep ding van EA. Exact hetzelfde idee. Ook de future, ook futuristische figuren ed. Toen kwam het bericht dat je in QW overal een vehicle kan laten brengen. Guess wat er in de volgende BF2 patch zat: de optie om vehicles te droppen.

DIt is geen bash, maar wel de waarheid. Daarom heb ik vertrouwen in SD omdat zij de verhaallijn van Quake zullen volgen en er leuke elemeten in zetten ipv een sfeerloos plak grond waar we wat vlaggen op knallen en de mensen droppen met wapens, et voila. Nee bij SD zijn ze gewoon 3 maanden aan het bugtesten (dat woord kent EA iig niet...). Als een map niet goed bevonden wordt dan wordt hij in de prullenbak gegooid aangezien daar alles (naar mijn idee als 1 van de weinigen) gebasseerd is op gameplay waar ook elementen zoals balans in voorkomen. Dit zie je ook goed in ET en dat zul je ook terugvinden in ETQW. Veel mensen trekken de overeenkomst met BF, maar neem maar van mij aan dat het ondanks de grote maps en vehicles een hele andere game met een hele andere beleving wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Bij Dynabyte hebben ze een pre-order kit, dan krijg je wat andere dingen, behalve de game.
En je kunt dan ook je nick reserveren.

https://www.dynabyte.nl/software.php?i=4499

Waar heeft iedereen hier deze game gereserveerd?

[ Voor 12% gewijzigd door rvrbtcpt op 26-04-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben er al eens naar op zoek geweest maar is het nou zo dat deze game geen gebruik maakt van een 'iron sight'? dus alleen de crosshairs?

Geeft voor mij persoonlijk toch wel iets extra;s, en denk dat ik het persoonlijk wel zou missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:52:
Ben er al eens naar op zoek geweest maar is het nou zo dat deze game geen gebruik maakt van een 'iron sight'? dus alleen de crosshairs?

Geeft voor mij persoonlijk toch wel iets extra;s, en denk dat ik het persoonlijk wel zou missen.
Er is wel Ironsight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

GremliN-Online schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:35:
Veel mensen trekken de overeenkomst met BF, maar neem maar van mij aan dat het ondanks de grote maps en vehicles een hele andere game met een hele andere beleving wordt.
Laten we dat wel hopen :)

Hoe zit het trouwens met de 'modbaarheid' van QW? Wat ik heb gezien in de filmpjes qua gameplay vond ik er erg netjes uitzien het enige dat me een beetje tegenhoud is de setting maar denk zelf dat daar wel doorheen te kijken valt wanneer de gameplay net zo top is als in ET.

Wellicht dat iemand na de release aan de slag gaat met een WWII conversion/mod/skinpack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag mijn eigen mening hebben en daarmee punt uit :)
Mjah, ik zou zeggen, je hebt groot gelijk. Echter trek je teveel conclusies gebasseerd op feitelijk niets. Wacht eerst de demo af alvorens je je oordeel velt :)

Overigens is Quake4 niet geflopt door de vage units maar door het feit dat het eigenlijk gewoon Quake3 was met een zwaardere engine.

Welk spel vind je overigens WEL goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:12:
[...]

Mjah, ik zou zeggen, je hebt groot gelijk. Echter trek je teveel conclusies gebasseerd op feitelijk niets. Wacht eerst de demo af alvorens je je oordeel velt :)

Overigens is Quake4 niet geflopt door de vage units maar door het feit dat het eigenlijk gewoon Quake3 was met een zwaardere engine.

Welk spel vind je overigens WEL goed?
Klopt ik wacht ook op de demo en ga die zekers uitproberen. Maar mijn verwachtingen zijn ietwat gedaald na het bezichtigen van enkele gamplayvideos. Tuurlijk zeggen die redelijk weinig maar voor het eerste oogopslag niet enorm besonders en zijn ook puur wat ik er van verwacht en voor voel.

Wat ik zelf zeer goede games vind, weet niet of dat relevant is aangezien de beste games veel SP games zijn. Als ik op MP gebied kijk dan vind ik UT2k4,BF2 en CoD2 enorm goed. Dit geld dus voor mij he :). Dan heb ik het ook alleen maar over MP FPS games en niet andere gametypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch even wat kwijt over die Quake setting waar veel mensen zo moeilijk over doen.
Quake Wars speelt in het Quake VERHAAL. Oftewel in de story line (voor Quake 2). Het IS geen Quake, Het is Enemy Territory.

Volgens mijn definitie is Quake Wars een prachtige mix van de volgende spellen:

De verhaallijn van Quake2/4
De voertuigen van BF2142 (Eigenlijk niet eerlijk want BF2142 heeft ze gejat van QW)
De maps van BF2 (met als kanttekening dat de QW maps wel tactisch goed in elkaar zitten)
De classes van W:ET met een BF2142(GDF) en Quake(Strogg) look
De wapens van Quake (in een beduidend mildere vorm) voor de strogg, de GDF gebruikt op realiteit gebasseerde wapens.
De gameplay van W:ET

Of je het een geslaagde mix vindt moet je terzijnertijd voor jezelf uitmaken. Ik zelf denk dat ze er perfect in geslaagd zijn om het beste van verschillende spellen te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:45:
Moet toch even wat kwijt over die Quake setting waar veel mensen zo moeilijk over doen.
Quake Wars speelt in het Quake VERHAAL. Oftewel in de story line (voor Quake 2). Het IS geen Quake, Het is Enemy Territory.

Volgens mijn definitie is Quake Wars een prachtige mix van de volgende spellen:

De verhaallijn van Quake2/4
De voertuigen van BF2142 (Eigenlijk niet eerlijk want BF2142 heeft ze gejat van QW)
De maps van BF2 (met als kanttekening dat de QW maps wel tactisch goed in elkaar zitten)
De classes van W:ET met een BF2142(GDF) en Quake(Strogg) look
De wapens van Quake (in een beduidend mildere vorm) voor de strogg, de GDF gebruikt op realiteit gebasseerde wapens.
De gameplay van W:ET

Of je het een geslaagde mix vindt moet je terzijnertijd voor jezelf uitmaken. Ik zelf denk dat ze er perfect in geslaagd zijn om het beste van verschillende spellen te combineren.
dat is een zeer goede opsomming en idd een mix van alles is niet perse gegarandeerd voor succes
Laat de demo maar snel komen zodat we hier snel een antwoord op hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Grote landschappen en voertuigen zijn nou juist zaken waar ET spelers een hekel aan hebben. Mensen die nu ET spelen hadden al lang over kunnen stappen naar BF als ze dat wat leek. Ik ga het spel een eerlijke kans geven, maar deze 2 zaken zijn op zichzelf al enorme turnoffs.
Zo te lezen bekijk jij het vanuit pub oogpunt, daar is niks mis mee en is ook erg leuk. Zelf ben ik vooral benieuwd hoe het voor clans zal zijn. BF clanwars vind ik helemaal niks en zijn ook niet erg populair begreep ik, het zal er alles vanaf hangen of de hoofdadmins van competities en de belangrijkste mods door mensen worden gedaan met een verleden in ET of in BF.
blix schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:57:
dat zou erg jammer zijn aangezien de Europese ET scene veel actiever is en veel verder ontwikkeld is. Ik hoopte eigelijk dat er top Europese clans uit het huidige ET mee zouden testen, maar dit lijkt niet het geval.
blix schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:26:
Wat een onzin, alsof de ET "mensen" beter zijn in samenwerken dan BF2 "mensen". De ET mensen moeten wennen aan de vehicles en de BF2 mensen aan de objectives (ook al heb je die ook in BF2 maar dan als flags). Maja who gives a flying fuck about public anyway }:O

Het is gewoon een nieuwe game, geen vervolg op de originele ET en al helemaal niet op BF2.
Ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt in beide games, maar de gameplay is dus totaal verschillend. Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar het zijn echt 2 uiterste. Als het de snelheid en bv de manier van reviven van ET heeft zullen er weinig BF spelers zijn die dat zullen leren te waarderen. Verder hangt het er enorm vanaf of ze de gameplay van het oude ET namaken of de geevolueerde vorm die nu wordt gespeeld in competities op ETpro. Denk bv aan de XP upgrades die de spelers van ET zelf hebben weggehaald die nu weer terug is.
Ik denk dat Mensen van BF2 daar de vbergelijking gaan trekken. ET mensen gaan helemaal geen vergelijking trekken aangezien niets van ET erin zit behalve dan de objectives (als ik het goed heb).
Objectives is geen probleem want dat ken ik uit meerdere games wel (UT:assault,CoD etc)
Hoop alleen wel dat er meerdere gametypes komen want 1 gametype en dat betekend gehied een nieuwe titel op de floplijst |:( , welke zijn er nog meer....?
Het eerste gedeelte ben ik met je eens. Als de gametype SW erin zit is dat voldoende.
Roppedop schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:59:
Onze clan heeft 9 keys gekregen voor de closed beta. Net geregistreerd, vervolgens moet je nog wachten of je gekozen wordt om mee te doen met de beta test.
Ben benieuwd... :)
welke (ET) clan? hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Sipio schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:52:
het invoegen van Iron Sight is weer een stap uit de richting van ET en is er 1 die ik en vele andere ET spelers niet zullen waarderen.

ik wil het spel niet afschieten voordat ik het zelf uitgebreid getest heb, maar alle verhalen die ik zo lees en hoor laten mij steeds meer denken dat dit heel weinig met ET te maken gaat hebben. dat zou jammer zijn, aangezien ik deze titel van plan was te spelen tenminste tot RTCW2 uit komt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 17:02
quote: ph4ge
Grote landschappen en voertuigen zijn nou juist zaken waar ET spelers een hekel aan hebben. Mensen die nu ET spelen hadden al lang over kunnen stappen naar BF als ze dat wat leek. Ik ga het spel een eerlijke kans geven, maar deze 2 zaken zijn op zichzelf al enorme turnoffs.
De mappen zijn wel groter dan de gemiddelde ET-map, maar kleiner dan de gemiddelde BF map. Wel zijn ze meer open zoals BF mappen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
ph4ge schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:01:
[...]

dat zou erg jammer zijn aangezien de Europese ET scene veel actiever is en veel verder ontwikkeld is. Ik hoopte eigelijk dat er top Europese clans uit het huidige ET mee zouden testen, maar dit lijkt niet het geval.

[...]

Ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt in beide games, maar de gameplay is dus totaal verschillend. Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar het zijn echt 2 uiterste. Als het de snelheid en bv de manier van reviven van ET heeft zullen er weinig BF spelers zijn die dat zullen leren te waarderen. Verder hangt het er enorm vanaf of ze de gameplay van het oude ET namaken of de geevolueerde vorm die nu wordt gespeeld in competities op ETpro. Denk bv aan de XP upgrades die de spelers van ET zelf hebben weggehaald die nu weer terug is.
1. Ik weet in iedergeval dat ee (dignitas) keys heeft voor het ET team, het lijkt me nogal raar als de "pro" ET teams inderdaad niet de kans krijgen om de game als eerste (of in iedergeval voor de masses) te testen.

Zo te zien invite ze gewoon random clans, ik heb ook nog van geen enkel BF2 topteam gehoord dat zei aan keys zijn gekomen zonder dat ze iemand bij SD/Activiosion kennen. (nogal gay want ik verwachte wel een key, iig eerder dan de random clans die nu worden toegelaten).

2. Ik speel BF2 (de hele serie eigenlijk) al "pro" (zo pro als het kan worden, BF2 is nou niet bepaald een e-sports knaller }:O) en ET heb ik ook redelijk vaak (op LAN) gespeeld, dus ik kan voor beiden games wel redelijk meepraten. En dat gehuil van dat alle BF2/2142 spelers denken dat het een nieuwe BF game is slaat echt nergens op, zelfde geld voor de ET mensen die denken dat het een regelrechte opvolger van W:ET wordt.

Zoals het er nu op lijkt is het gewoon een "nieuwe" game, geen opvolger van wat dan ook. (Eigenlijk hadden ze dat pokke spel gewoon een andere naam moeten geven ;))

[ Voor 7% gewijzigd door blix op 26-04-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik heb heel wat gameplay gezien op youtube ed, intro's en ook het forum van SD bekijk ik elke dag. Op het forum van SD zelf kom je heel wat te weten aangezien de ontwikkelaars daar zelf ook wel wat info op gooien. Zo is het al gezegd dat de snelheid gelijk zal zijn aan ET. Dat zijn dus snelle 1 v 1 fights op cruciale punten. Verder heb je uiteraard de moving frontline die ik bij BF nooit heb gezien. Vb van een map (Valley volgens mij)

Je zult eerst de brug moeten maken om daarna een commandpost oid eroverheen te rijden. Pas als deze op de eindbestemming is kun je een nieuw spawn opzetten en de strogg bunker infiltreren. Zie hier de gelijkenis met de ET map Fueldump.

Er zal een fieldops moeten zijn die de engineers beschermd door de strogg aan de andere kant van de brug te killen. Ondertussen zal de medic ze in leven moeten houden. En zo gaat het door, alle classes zijn cruciaal (de soldiers nu ook) en dat mis ik bij BF. In ET en ETQW zul je gewoon samen moeten werken (pub of pro) met alle classes, anders kom je er niet. In het 2e deel zullen de engineers met afweer de bunker moeten beschermen terwijl de fieldops de strogg proberen terug te dringen. Daarna kan een clubje covert ops+medicas de bunker in "hacken" om het uit te schakelen.

Verder is het ook bekend dat het orginele XP systeem wat verbeterd is maar nog steeds op hetzelfde is gebasseerd. Na de mapcycle zla deze worden gereset. Stats worden wel bijgehouden, maar zullen niet tot unlocks leiden voor altijd dat het spel uit balans zal halen.

Grote maps zijn de mode, en SD moet wel mee. Toch wordt het anders aangepakt als in BF. Dit al ten eerste door de moving frontline. Verder zijn de vehicles noodzakelijk voor transport over die afstand. Vandaar dat je ze zult kunnen inroepen op elke plek. Verder is ook hier weer het sleutelwoord "Balans". Een doodgewone soldaad zal van een jeep gewoon de banden kunnen lekschieten zodat deze niet per definitie kansloos is. Ik las vandaag dat een groed trooper met 2 rake schoten een hornet (vliegtuig) uit de lucht kan schieten. in 15 seconden waren er in een filmpje dan ook 2 van deze jongens neergehaald door een groepje GDI.

Nee SD wordt vrijgelaten en maps en de game worden pas gereleased als ze klaar zijn en compleet zijn goedgekeurd. Het is daar ook wel vaker gezegd dat ze na maanden artwork een map zo in de prullenbak gooien (en dat zullen ze vast wel hebben gedaan) puur omdat het niet lekker speelde, niet lekker voelde of dat er gewoon geen balans in te krijgen was.

Tuurlijk het lijkt op BF. Maar waar wordt dat op gebasseerd? De vehicles, de grote maps? Op wat de media lult? Tuurlijk het zal wat anders zijnals ET en ook vooral 2 asymetrische teams is totaal nieuw voor zo'n online game. Maar met alles wat ik heb gezien en heb gelezen lijkt het een heel klein beetje op BF (10%) en de rest kan worden verdeeld over ET en Quake. Mijn mening dan, we zullen zien als de game echt uit is.

Overigens gok ik dat ze veel van Bani's ETPro zullen hebben overgenomen. Ze hebben zelfs met hem een patch voor ET uitgebracht en zullen ook wel nauw samenwerken. Hier staat SD ook wel om bekend omdat ze zelf een mod team waren. Ze helpen graag modders en luisteren naar hun community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Om eerlijk te zien zie ik geen eens direct verband met bf2, de bf serie is hier al 10.000 keer genoemd. Vindt de vergelijking met Tribes nog een stuk dichter bij (heerlijk spel trouwens).

Snap het dus ook eigenlijk niet waarom BF2 clans invites krijgen voor deze game, omdat er ook voertuigen in QW ET zitten en de bf2 spelers deze het best kunnen testen? 8)7

mwja doe mij maar Natural Selection 2 _/-\o_
Meer pro dan dat wordt een spel niet. (tenzij ze weer met vage dingen aankomen zoals elke patch 8)7 )

[ Voor 17% gewijzigd door evilpin0 op 26-04-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
GremliN-Online schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:58:
Ik heb heel wat gameplay gezien op youtube ed, intro's en ook het forum van SD bekijk ik elke dag. Op het forum van SD zelf kom je heel wat te weten aangezien de ontwikkelaars daar zelf ook wel wat info op gooien. Zo is het al gezegd dat de snelheid gelijk zal zijn aan ET. Dat zijn dus snelle 1 v 1 fights op cruciale punten. Verder heb je uiteraard de moving frontline die ik bij BF nooit heb gezien. Vb van een map (Valley volgens mij)

Je zult eerst de brug moeten maken om daarna een commandpost oid eroverheen te rijden. Pas als deze op de eindbestemming is kun je een nieuw spawn opzetten en de strogg bunker infiltreren. Zie hier de gelijkenis met de ET map Fueldump.

Er zal een fieldops moeten zijn die de engineers beschermd door de strogg aan de andere kant van de brug te killen. Ondertussen zal de medic ze in leven moeten houden. En zo gaat het door, alle classes zijn cruciaal (de soldiers nu ook) en dat mis ik bij BF. In ET en ETQW zul je gewoon samen moeten werken (pub of pro) met alle classes, anders kom je er niet. In het 2e deel zullen de engineers met afweer de bunker moeten beschermen terwijl de fieldops de strogg proberen terug te dringen. Daarna kan een clubje covert ops+medicas de bunker in "hacken" om het uit te schakelen.

Verder is het ook bekend dat het orginele XP systeem wat verbeterd is maar nog steeds op hetzelfde is gebasseerd. Na de mapcycle zla deze worden gereset. Stats worden wel bijgehouden, maar zullen niet tot unlocks leiden voor altijd dat het spel uit balans zal halen.

Grote maps zijn de mode, en SD moet wel mee. Toch wordt het anders aangepakt als in BF. Dit al ten eerste door de moving frontline. Verder zijn de vehicles noodzakelijk voor transport over die afstand. Vandaar dat je ze zult kunnen inroepen op elke plek. Verder is ook hier weer het sleutelwoord "Balans". Een doodgewone soldaad zal van een jeep gewoon de banden kunnen lekschieten zodat deze niet per definitie kansloos is. Ik las vandaag dat een groed trooper met 2 rake schoten een hornet (vliegtuig) uit de lucht kan schieten. in 15 seconden waren er in een filmpje dan ook 2 van deze jongens neergehaald door een groepje GDI.

Nee SD wordt vrijgelaten en maps en de game worden pas gereleased als ze klaar zijn en compleet zijn goedgekeurd. Het is daar ook wel vaker gezegd dat ze na maanden artwork een map zo in de prullenbak gooien (en dat zullen ze vast wel hebben gedaan) puur omdat het niet lekker speelde, niet lekker voelde of dat er gewoon geen balans in te krijgen was.

Tuurlijk het lijkt op BF. Maar waar wordt dat op gebasseerd? De vehicles, de grote maps? Op wat de media lult? Tuurlijk het zal wat anders zijnals ET en ook vooral 2 asymetrische teams is totaal nieuw voor zo'n online game. Maar met alles wat ik heb gezien en heb gelezen lijkt het een heel klein beetje op BF (10%) en de rest kan worden verdeeld over ET en Quake. Mijn mening dan, we zullen zien als de game echt uit is.

Overigens gok ik dat ze veel van Bani's ETPro zullen hebben overgenomen. Ze hebben zelfs met hem een patch voor ET uitgebracht en zullen ook wel nauw samenwerken. Hier staat SD ook wel om bekend omdat ze zelf een mod team waren. Ze helpen graag modders en luisteren naar hun community.
Leuk verhaal, dat je in pubs inderdaad meer teamwork nodig gaat hebben dan in de gemiddelde BF2 pub klopt wel. Met CW's echter heb je bij elk spel teamwork nodig en doet het er eigenlijk niet toe of er objectives zijn, teamplay zal je sowieso moeten hebben om te winnen.

En dat het zo erg op ET lijkt ben ik het ook niet mee eens, het enige wat eigenlijk uit ET komt zijn de objectives.. en wat class options. That's it.

Het is gewoon een nieuwe game, geen ET, geen BF. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
evilpin0 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:02:
Om eerlijk te zien zie ik geen eens direct verband met bf2, de bf serie is hier al 10.000 keer genoemd. Vindt de vergelijking met Tribes nog een stuk dichter bij (heerlijk spel trouwens).

Snap het dus ook eigenlijk niet waarom BF2 clans invites krijgen voor deze game, omdat er ook voertuigen in QW ET zitten en de bf2 spelers deze het best kunnen testen? 8)7

mwja doe mij maar Natural Selection 2 _/-\o_
Meer pro dan dat wordt een spel niet. (tenzij ze weer met vage dingen aankomen zoals elke patch 8)7 )
Waarom vind je het raar dat BF2 clans invites krijgen? (de invites lijken totaal random te zijn btw)
Met ET spelers zijn de BF-reeks spelers toch wel een grote doelgroep die SD graag ziet overstappen op ET:QW. Waarom denk je dat ze er o.a vehicles in hebben gegooit? omdat de W:ET community dit zou graag wou? i think not

[ Voor 8% gewijzigd door blix op 26-04-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
blix schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:20:
En dat gehuil van dat alle BF2/2142 spelers denken dat het een nieuwe BF game is slaat echt nergens op, zelfde geld voor de ET mensen die denken dat het een regelrechte opvolger van W:ET wordt.

Zoals het er nu op lijkt is het gewoon een "nieuwe" game, geen opvolger van wat dan ook. (Eigenlijk hadden ze dat pokke spel gewoon een andere naam moeten geven ;))
"Wij ET spelers" zijn juist bang dat het enige wat dit spel weg heeft van ET de naam is. We zouden het jammer vinden als een spel dat verder niks met ET te maken heeft toch die naam draagt puur uit commercieel oogpunt. Aan de andere kant, hier is nu nog niets van te zeggen dus we merken het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
ph4ge schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:30:
[...]

"Wij ET spelers" zijn juist bang dat het enige wat dit spel weg heeft van ET de naam is. We zouden het jammer vinden als een spel dat verder niks met ET te maken heeft toch die naam draagt puur uit commercieel oogpunt. Aan de andere kant, hier is nu nog niets van te zeggen dus we merken het wel.
Ah, okay. Het lijkt er inderdaad op dat het een totaal nieuw spel is, dat (bijna) niks met W:ET te maken heeft. Maar dit hoeft natuurlijk niet een nadeel te zijn als het gewoon een ontzettend goed spel wordt >:)

[ Voor 4% gewijzigd door blix op 26-04-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
blix schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:38:
[...]

Leuk verhaal, dat je in pubs inderdaad meer teamwork nodig gaat hebben dan in de gemiddelde BF2 pub klopt wel. Met CW's echter heb je bij elk spel teamwork nodig en doet het er eigenlijk niet toe of er objectives zijn, teamplay zal je sowieso moeten hebben om te winnen.

En dat het zo erg op ET lijkt ben ik het ook niet mee eens, het enige wat eigenlijk uit ET komt zijn de objectives.. en wat class options. That's it.

Het is gewoon een nieuwe game, geen ET, geen BF. |:(
Heb jij het al gespeeld dan? Als je namelijk goed gelezen hebt, is er meerdere malen gezegd dat ook de gameplay voornamelijk van ET overgenomen is, voornamelijk doelende op de snelle actie en hevige vuurgevechten.

En overigens zijn de voertuigen niet noodzakelijk om aan de frontline te komen, rennend komt je er toch ook relatief snel (zij het wat langzamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Morax schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:27:
[...]

Heb jij het al gespeeld dan? Als je namelijk goed gelezen hebt, is er meerdere malen gezegd dat ook de gameplay voornamelijk van ET overgenomen is, voornamelijk doelende op de snelle actie en hevige vuurgevechten.

En overigens zijn de voertuigen niet noodzakelijk om aan de frontline te komen, rennend komt je er toch ook relatief snel (zij het wat langzamer).
Ja want snelle actie en hevige vuurgevechten.. dat is echt typisch W:ET :? Ik heb het vandaag zo'n 10minuten bij een vriend gespeeld maar daar mag ik dus niks over zeggen :')

[ Voor 8% gewijzigd door blix op 27-04-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
snelle actie (a la Q3) en crossfires, teamplay+individuele skills, gelijke kansen voor iedereen. dat zijn wel een paar kern punten van de gameplay van ET. daarom maakt iedereen zich zorgen om voertuigen, dan gaat het niet meer om de individuele skills maar om wie toevallig het beste voertuig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:10:
dan gaat het niet meer om de individuele skills maar om wie toevallig het beste voertuig heeft.
Valt mee. Alles staat of valt met het design van de maps.
Als er maar genoeg plekken zijn waar je niet kan komen met voertuigen is de "ownage" hiermee al snel beperkt. Daarbij worden die mappen en de wapens/voertuigen uren en uren getest door beta-teams en straks misschien met een public beta, dus ik maak me niet zo heel erg zorgen om de "balans" tussen voertuigen, wapens en klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
blix schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:41:
[...]

Waarom vind je het raar dat BF2 clans invites krijgen? (de invites lijken totaal random te zijn btw)
Met ET spelers zijn de BF-reeks spelers toch wel een grote doelgroep die SD graag ziet overstappen op ET:QW. Waarom denk je dat ze er o.a vehicles in hebben gegooit? omdat de W:ET community dit zou graag wou? i think not
Uit je post haal ik de conslusie dat je denkt dat SD er voertuigen in doet om de bf2 mensen over te halen het spel te kopen?

Ik vindt raar omdat zoals ik al zei geen direct verband zie met bf2, voertuigen zitten in meerde online spellen, en team based is zon beetje elke shooter tegenwoordig. Wat is dan het raak vlak?

BF2 is een fps met realtishe feel en QW is vanouds knallen, neem dat dat in QW gewoon je aim altijd zuiver is zoals in elke quake games en de recoil te verwaarlozen. Mocht dat niet het geval zijn dan wordt QW ineens een groot twjfel gevalletje voor mij.

Als je naar bf2142 zou kijken zou je kunnen zeggen: De spacy setting komt overeen, en misschien dat voertuigen op elkaar lijken. De gameplay lijkt me totaal anders, de engiste reden waarom de BF2 spelers als doelgroep zouden zien is naar mijn mening dat BF2 ze beste tijd heeft gehad.

Zolang ze maar de infrrantry only mode kopieren van bf2 vindt ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:37:
[...]

Valt mee. Alles staat of valt met het design van de maps.
Als er maar genoeg plekken zijn waar je niet kan komen met voertuigen is de "ownage" hiermee al snel beperkt. Daarbij worden die mappen en de wapens/voertuigen uren en uren getest door beta-teams en straks misschien met een public beta, dus ik maak me niet zo heel erg zorgen om de "balans" tussen voertuigen, wapens en klassen.
Hou daarbij rekening dat er veel maps zijn waarbijeen deel zich outdoor afspeelt, en de laatste of laatste 2 objectives zich indoor afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Over de vehicles: Ook die zijn gebalanceerd. Als simpele soldaat kun je dus bv de banden van een jeep lekschieten. Verder heeft ieder vehicle zn voor en nadelen en dit is ook weer in de maps verstopt. Met een buggie kun je makkelijk door de bergen, maar is niet stevig. Een tank krijg je er niet langs en is dus voor hele andere doeleinden bedoeld. De vehicles is nieuw en dat is ook wel wat ET (ja ik vind het gewoon de opvolger in veel gevallen) nodig heeft. Het is een oud spel maar nog steeds masterlijk. BF is toch heel wat anders, en kan mij ook niet boeien. Ik speel voor de fun en bij BF demo's ed (echt heb ik het ook weer niet gespeeld) online komt het toch snel neer op: ik was het eerst bij dit vehicle, en je rent als een stel zombies een beetje over de map en killed eens iemand die je tegenkomt. Ik speel dan ook alleen pub, clans trekken me niet echt. In ET en ETQW is dit door de moving frontline heel anders. In het begin zal iedereen de vehicles willen proberen, maar het zal er op neerkomen dat je snel vrienden maakt in een server en er gewoon samen voor gaat.

Dat SD BF spelers ook laat testen is niet raar. Zei kennen natuurlijk de grote maps en zeggen geven ook aan dat ze interesse in het spel hebben. Voor SD is het belangrijk dat die game gewoon goed getest wordt, uitgebalanceerd wordt (ja zelfs kleine muurtjes oid zouden nog kunnen worden verplaatst in gameplay oogpunt). En als je een mix hebt van de 2 werelden dan kun je goed testen. Tuurlijk willen ze het spel verkopen, dat zou jij ok willen. Maar QW blijft Quake snelheid en schieten met de ET gameplay en balance in een nieuwe setting die in de verte wat wegheeft van games als BF, maar ook van joint operations bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

ph4ge schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:01:

welke (ET) clan? hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Flotserver.net, een amerikaanse BF/RO clan. We hebben ons gewoon aangemeld. Misschien helpt het dat we 2 officiele test servers hebben voor BF2 mods? USI en OPK mod.
Overigens heb ik een key gekregen, aangemeld en niks meer gehoord dus misschien ben ik geen 'qualified applicant'

To be considered a qualified applicant, all form fields must be filled out and be as accurate as possible. Upon submission of your application, it will be reviewed and we will determine whether or not you're eligible for the current stage of testing.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Global,

Ik hoorde dat de beta (de-10%-invite-kans-beta) een feit is? Kan je daar misschien wat over zeggen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Relax, komt vanzelf meer informatie aan, vooral als je clan al geselecteerd is.
Van mij mag ie beginnen, we zijn er klaar voor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Vanavond eindelijk een key via-via, hopelijk krijgt de rest van me de clan ook nog een invite anders zou het wel bagger zijn :( .

[ Voor 58% gewijzigd door blix op 02-05-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

,

[ Voor 112% gewijzigd door Stewie! op 05-06-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

blix schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:53:
Vanavond eindelijk een key via-via, hopelijk krijgt de rest van me de clan ook nog een invite anders zou het wel bagger zijn :( .
Dat hoop ik ook. Volgens mijn info mag maar 10% van de aanmeldingen mee doen met de beta. En dat dit vooral zal afhangen van het aantal aanmeldingen van clan members.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Roppedop schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:40:
[...]

Dat hoop ik ook. Volgens mijn info mag maar 10% van de aanmeldingen mee doen met de beta. En dat dit vooral zal afhangen van het aantal aanmeldingen van clan members.
Yep klopt, ik heb het via een clan die weer contacten heeft met SD etc (gewoon lucky dus). Maar anders is het inderdaad 10%. Hoop alleen dat de rest van de clan ook word gekozen, wel leuk met ze alle natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ach, anders zijn er nog andere manieren om een een key te komen ;)
GW zal er binnenkort toch wel een paar wegstrooien, idem voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:03:
Ach, anders zijn er nog andere manieren om een een key te komen ;)
GW zal er binnenkort toch wel een paar wegstrooien, idem voor ons :)
GW? En ja er zijn andere manieren, maar het word nogal lastig als je er een stuk of 20 moet hebben :) Komt waarschijnlijk wel goed duurt alleen wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

blix schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:05:
[...]

GW? En ja er zijn andere manieren, maar het word nogal lastig als je er een stuk of 20 moet hebben :) Komt waarschijnlijk wel goed duurt alleen wat langer.
Hehe 20, grote clan is dat dan ;)
GW bedoel ik Globalwar mee, van www.quake-wars.eu
Wij zullen zelf ook enkele tientallen keys weggeven via www.quakewars.eu (zonder streepje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Hehe 20, grote clan is dat dan ;)
GW bedoel ik Globalwar mee, van www.quake-wars.eu
Wij zullen zelf ook enkele tientallen keys weggeven via www.quakewars.eu (zonder streepje :P )
Clan is redelijk groot ja, CSS/CoD2/BF2/Fifa. Dus eigenlijk moeten we nog meer keys maar dan word de kans helemaal nihil }:O.

Maar ik heb nogsteeds de stille hoop dat iemand in Activision ons er een paar geeft :o.

En geeft GW alleen die 10% kans keys weg of gewoon "echte" keys?

[ Voor 8% gewijzigd door blix op 02-05-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

blix schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:25:
[...]

Clan is redelijk groot ja, CSS/CoD2/BF2/Fifa. Dus eigenlijk moeten we nog meer keys maar dan word de kans helemaal nihil }:O.

Maar ik heb nogsteeds de stille hoop dat iemand in Activision ons er een paar geeft :o.

En geeft GW alleen die 10% kans keys weg of gewoon "echte" keys?
Weet ik veel wat hij weggeeft, ik weet alleen dat hij voldoende connected is om minimaal dezelfde kansen te krijgen als ik ;)
Wat noem jij een 10% kans key? Ik weet hoe de keys zometeen verspreid gaan worden, en als je recht hebt op een key blijft dat gewoon staan, het is geen loterij, maar wie het eerst komt, die heeft gewoon zijn key.

Een tijdje terug hebben clans zich in mogen schrijven om voor hun hele groepje een beta key te krijgen en naar mijn weten krijgen die ook allemaal een key als ze al bericht hebben gehad.
Anyway, over een tijdje mag ik vertellen waarom ik me zo op QW verheug :P
Als globalwar niets verklapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Weet ik veel wat hij weggeeft, ik weet alleen dat hij voldoende connected is om minimaal dezelfde kansen te krijgen als ik ;)
Wat noem jij een 10% kans key? Ik weet hoe de keys zometeen verspreid gaan worden, en als je recht hebt op een key blijft dat gewoon staan, het is geen loterij, maar wie het eerst komt, die heeft gewoon zijn key.

Een tijdje terug hebben clans zich in mogen schrijven om voor hun hele groepje een beta key te krijgen en naar mijn weten krijgen die ook allemaal een key als ze al bericht hebben gehad.
Dat in mogen schrijven is een 10% kans, dit omdat er zo ontzettend veel mensen zich hebben aangemeld (was ook down na 48 uur~). Er word duidelijk het mailtje gezegt dat de kans maar 10% is, dus dat je dan gegarandeerd een key krijgt is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Jullie mogen zeker 1 of meer beta servers gaan draaien ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

blix schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:36:
[...]

Dat in mogen schrijven is een 10% kans, dit omdat er zo ontzettend veel mensen zich hebben aangemeld (was ook down na 48 uur~). Er word duidelijk het mailtje gezegt dat de kans maar 10% is, dus dat je dan gegarandeerd een key krijgt is onzin.
Aah zo bedoel je 10%.
Nou als ie toegewezen wordt is je kans 100%, dat bedoelde ik.
Dat zij er een wedstrijd van hebben gemaakt verrast me niet, ze kregen bizar veel reacties. Maar dat zullen ze uiteraard als een groot compliment opvatten dat ze zo enorm veel publiciteit en aandacht nu al hebben. :D

Heb je overigens nog niets gehoord ?
Ik weet van een aantal clans, GAMERT bijvoorbeeld, dat ze al zeker weten hun keys toegewezen zullen krijgen. En zij hebben ook via die 'wedstrijd' meegedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 02-05-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:39:
[...]

Aah zo bedoel je 10%.
Dat zij er een wedstrijd van hebben gemaakt verrast me niet, ze kregen bizar veel reacties. Maar dat zullen ze uiteraard als een groot compliment opvatten dat ze zo enorm veel publiciteit en aandacht nu al hebben. :D
Okay, nouhja naar mijn weten heeft niemand dat toegewezen gekregen (van de mensen die zich via die link hebben aangemeld). Behalve de mensen die geselecteerd zijn natuurlijk (via die 10%).
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:39:
[...]

Aah zo bedoel je 10%.

Heb je overigens niets gehoord nog?
Ik weet van een aantal clans, GAMERT bijvoorbeeld, dat ze al zeker weten hun keys toegewezen zullen krijgen. En zij hebben ook via die 'wedstrijd' meegedaan.
Alleen hoppermania speelt op het moment, die heeft ze key gekregen omdat hij bij i3d werkt (of hij doet er iig iets). De rest van de spelers (Gamert) hebben ook alleen nog maar de 10% keys binnen.

[ Voor 40% gewijzigd door blix op 02-05-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jij zit in GAMERT ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Op welke servers spelen die dan, ik zie hier namen voorbij komen die ik nog nooit heb gezien op de servers? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Nee.
Morax schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:46:
Op welke servers spelen die dan, ik zie hier namen voorbij komen die ik nog nooit heb gezien op de servers? :X
Gamert, of 1hp/skunks/samd is een van de succesvolere Nederlandse BF2 clans.

[ Voor 51% gewijzigd door blix op 02-05-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Morax schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:46:
Met servers bedoel je QW gameservers?
Maar zij hebben wel hun keys dadelijk via die contest :)

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 02-05-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:47:
[...]

Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zullen we op t beta forum anders eea afspreken?

[ Voor 43% gewijzigd door Stewie! op 03-05-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:47:
[...]

[...]

Maar zij hebben wel hun keys dadelijk via die contest :)
Welke contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die 10% dinges waar jij op doelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Die 10% dinges waar jij op doelt ;)
Ja.. dan hebben ze dus een kans van 10% op keys, niet gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dit wordt welles nietes, maar geloof me dat hun clan de beta gaat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DaMorpheus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:13:
Dit wordt welles nietes, maar geloof me dat hun clan de beta gaat spelen :)
Dan maken ze dus gebruik van iemand die dat voor hun kan regelen, en niet de 10% kans beta :> (nietes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
_/-\o_ Ik Zit wel in GAMERT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Er zijn een stuk of 99999 Gamert's :'). Hij bedoelt waarschijnlijk alleen het BF2 team (oud SAMD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

be proud ,zou ik zeggen ,zijn tegen elkaar zoo gezellig :+ :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mag je helemaal niet zeggen dat je in de beta zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31
lol, ik ken er genoeg die er in zitten. ze vertellen alleen zo verekte weinig;)
hopelijk wordt het eind juni..
we weten natuurlijk niet hoe ver ze intern zijn met het bugfiksen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat duurt nog wel ff als dat op ze vroegst is :(

zal wel leuk zijn als een of andere sjonnie de beta even op usenet pleurt kan ik erook ff aan snufelen, heb verder een bloed hekel aan beta's daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de eerste beta,s drijven al op het net
ziten alleen te kutten met die key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Mooi, kunnen we het hopelijk ook onofficieel mplayer testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je zal alleen moeilijk online kunnen gaan spelen met zo'n nepbeta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

evilpin0 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:48:
Dat duurt nog wel ff als dat op ze vroegst is :(

zal wel leuk zijn als een of andere sjonnie de beta even op usenet pleurt kan ik erook ff aan snufelen, heb verder een bloed hekel aan beta's daar niet van.
Dat word dan in Remi modus "snuffelen". Volgens diverse bronnen zijn er al "sjonnies" geweest die "de beta effe op usenet gepleurd" hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
achja even een indruk krijgen hoe de gfx zijn en hoe snel de gameplay is neem ik genoegen mee :)
En natuurlijk hoe de choppers vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No go evilpin0.

De beta client is ALLEEN een client. Je kan niet ff een lokale server starten om te testen.
Zonder key kom je nergens.

Geduld..er komt een grote beta aan en diverse fan sites (waaronder de mijne) zullen waarschijnlijk wel beta keys gaan uitdelen aan hun userbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Zo'n gesloten beta test je geduld natuurlijk wel behoorlijk. Maar ik neem aan dat je wel zonder server in je eentje kan rondlopen toch?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.