Enemy Territory: Quake Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.936 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Dutch_Razor schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:32:
En toch, als je op full auto precies raakt waar je schiet is het nog steeds niet erg gebalanceerd t.o.v. sniper rifles etc.

Ik kan me niet voorstellen dat ze recoil hebben uitgesloten in de toekomst, tenzij ze geen kogels meer gebruiken, aangezien volgens Newton elke actie een reactie heeft.
Nog nooit van Recoilless shotguns gehoord?

http://www.neatorama.com/...rema2-recoilless-shotgun/

Zo goed als recoilless!

Geloof me maar dat de techniek hierin de komende 100 jaar echt niet stil blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
[ash] schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:40:
[...]
Gelijktijdig rennen en schieten hebben ze namelijk ook al verwijderd om het allemaal wat realistischer te maken.
Niet meer rennen en schieten, dus ook niet meer effectief strafen en dodgen? damn wordt het spel in 1x een stuk saaier en een stuk minder op "skill" gebasseerd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
het is dus in 1 klap van een UT style game play naar een Battlefield gameplay
en sorry dat ik het zeg maar Battle Field sucks :(

achja als de gameplay maar goed is en er minder bugs in zitten als met EA games
(kan me niet voorstellen dat er meer bugs in zitten niemand overtreft EA)
kan me nog herineren dat ik BF 2 zat te spelen en er opeens honderden auto's naar beneden kwamen

achja gewoon even in de gaten blijven houden we zien wel als het uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:09
Wat ik bedoelde is, dat als ik stil sta en een paar gerichte bursts schiet dat ik dan ook echt schade doe, maar natuurlijk heb je nog wel spread ;) Met Battlefield 2 ben je daar dan nog lang niet zeker van. Bij Battlefield 2 vind ik het allemaal soms maar vreemd gaan, en speel je heel veel op geluk imho.

Het voelt goed, snel en direct aan. Overigens was de MG op de buggy van de GDF wel zwaar overpowered (veel te accuraat), maar toen we één van de developers daar op wezen kregen we te horen dat het al gefixed was in een latere build :)

[ Voor 14% gewijzigd door Morax op 05-09-2006 02:29 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:49:
[...]
Nog nooit van Recoilless shotguns gehoord?

http://www.neatorama.com/...rema2-recoilless-shotgun/

Zo goed als recoilless!

Geloof me maar dat de techniek hierin de komende 100 jaar echt niet stil blijft staan.
Vétte shotgun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

ph4ge schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:30:
Niet meer rennen en schieten, dus ook niet meer effectief strafen en dodgen? damn wordt het spel in 1x een stuk saaier en een stuk minder op "skill" gebasseerd.
Ik bedoel eigenlijk sprinten en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
[ash] schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:52:
[...]
Ik bedoel eigenlijk sprinten en schieten.
ik ook, dan heb je dus geen leuke 1v1 duels meer waar beide tegenstanders snel heen en weer rennen en de beste aimer wint. krijg je saaie cod gameplay waar het er maar net om gaat wie het beste campplekkie heeft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Hmmm.... zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht.
Wachten op de demo dan maar en anders wordt het toch RTCW2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ph4ge schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:02:
ik ook, dan heb je dus geen leuke 1v1 duels meer waar beide tegenstanders snel heen en weer rennen en de beste aimer wint. krijg je saaie cod gameplay waar het er maar net om gaat wie het beste campplekkie heeft.
In enemy territory heb je als aanvallende partij vrijwel geen stamina omdat je altijd afstanden af moet leggen om bij het objective te komen. Als verdedigende partij heb je juist weer wel stamina omdat je maar kleine stukjes hoeft af te leggen om bij een objective te komen en je daar kan ingraven. Misschien wel realistisch, maar dit maakt het wel ongebalanceerd. Als je niet kan dodgen en schieten terwijl je sprint, dan kan je het voornamelijk gebruiken om weg te rennen/dekking te zoeken, wat eerlijker is (denk ik): strategische beslissing, blijf je staan of ren je weg.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Infinitive schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:30:
[...]

In enemy territory heb je als aanvallende partij vrijwel geen stamina omdat je altijd afstanden af moet leggen om bij het objective te komen. Als verdedigende partij heb je juist weer wel stamina omdat je maar kleine stukjes hoeft af te leggen om bij een objective te komen en je daar kan ingraven. Misschien wel realistisch, maar dit maakt het wel ongebalanceerd. Als je niet kan dodgen en schieten terwijl je sprint, dan kan je het voornamelijk gebruiken om weg te rennen/dekking te zoeken, wat eerlijker is (denk ik): strategische beslissing, blijf je staan of ren je weg.
Het stamina verhaalt andersom lijkt me meer logishe.
Aanval vereist toch wel een zeker snelheid lijkt me, de heletijd sprinten is niet van belang maar je moet wel kunnen gaan als je moet gaan. (quote uit mijn commando opleiding, die ik verder niet heb afgemaakt)

Is het echt zo wat je zegt? op speculeer je?

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 05-09-2006 16:18 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
evilpin0 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:16:
[...]
Het stamina verhaalt andersom lijkt me meer logishe.
Aanval vereist toch wel een zeker snelheid lijkt me, de heletijd sprinten is niet van belang maar je moet wel kunnen gaan als je moet gaan. (quote uit mijn commando opleiding, die ik verder niet heb afgemaakt)
Is het echt zo wat je zegt? op speculeer je?
Ik bedoel dus vanuit het spel perspectief: bij enemy territory merk je dat je als aanvaller continue zonder stamina zit omdat je de hele tijd afstanden af moet leggen. Vanwege tijdsdruk ga je niet wachten totdat je weer stamina hebt (balkje vol laten lopen kost meer dan een spawn). Als je dus altijd rent en nooit gelegenheid hebt om uit te rusten, is het dus best wel realistisch dat je geen stamina over hebt ;)

Maar dat is dus bij ET:QW dus beter omdat het meer voordeel biedt voor de aanvallende partij. Het hoeft van mij niet realistisch te zijn, want ik vind het belangrijker dat verdedigende partij en aanvallende partij beter uitgebalanceerd zijn. In principe moet het spel zo getweaked zijn dat je als aanvaller in pricipe wint, tenzij de verdedigende partij veel en veel beter is. Zo niet, dan moet de tijd dat je over het winnen van een map doet een goede indicatie van het niveau van het team zijn (dus ook het lieft zo min mogelijk lotto, of in ieder geval tactische manieren om de lotto factor te beinvloeden).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
nou ik probeer altijd stamina te bewaren voor duels, en volgens mij doen de meeste spelers dat. ;)

maar in ET ren je in princiepe altijd (je hebt namelijk ook +walk , normaal lopen). Er is ook een optie die iedereen altijd aan heeft staan, nl alwaysrun. dit begreep ik eigenlijk, niet de stamina sprint die jij bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri Carma
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10-2008

Youri Carma

Hoe kom ik van Tweakerz af?

Wie speelt er naast ET ook True Combat: Elite of TC-Elite?

Bestaat er ook al een TOPIC van?

Zou voor dat spel wat meer tips willen hebben wat betreft de toetsenbord instellingen namelijk.

Kom af en toe in de knoop met mij vingers met al dat om de hoek kijken en traag opzij bewegen te gelijk...als iemand weet wat ik bedoel?

Wel een erg cool spel en zeker niet makkelijk (voor mij dan).

Meer info ben ik naar op zoek op tweakers en anders daar buiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Youri Carma op 06-09-2006 01:36 ]

Has Balls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Over het rennen in QW overigens: Er is geen stamina, je kan oneindig rennen. Dit vanwege de grote maps, en dus lange afstanden. Maar als je rent, kan je niet schieten! En afhankelijk van welk wapen je geselecteerd hebt, ren je langzamer of sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Wedgwood heeft weer een Dev Diary geplaatst.

Lees op www.quake-wars.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Morax schreef op woensdag 06 september 2006 @ 03:11:
Over het rennen in QW overigens: Er is geen stamina, je kan oneindig rennen. Dit vanwege de grote maps, en dus lange afstanden. Maar als je rent, kan je niet schieten! En afhankelijk van welk wapen je geselecteerd hebt, ren je langzamer of sneller :)
In ET ren je ook oneindig, je hebt echter ook nog stamina sprint. maarja ik val in herhaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ph4ge schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

In ET ren je ook oneindig, je hebt echter ook nog stamina sprint. maarja ik val in herhaling
Maar in quakewars heb je dus geen sprint meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

Klopt niet hoor, je kan nog versnellen of sprinten, maar je hebt geen stamina bar die leegloopt, dus je kan net zo lang blijven rennen als je wilt maar het is niet zo dat het een "always run" iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Morax schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

je had het over rennen, niet over sprinten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ph4ge schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:47:
[...]

je had het over rennen, niet over sprinten ;)
Dit is wel heel erg mierenneuken hoor...... Je snap toch wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Dat is niet mierenneuken, want rennen en sprinten is heel wat anders. Je hebt lopen, rennen en sprinten. Alleen bij sprinten had je stamina, maar in Quake Wars kan je volgens mij zo lang sprinten als je wilt, alleen kan je dan dus niet schieten enzo.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Morax schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

Dit is wel heel erg mierenneuken hoor...... Je snap toch wat ik bedoel?
In ET is het idd wat anders. je hebt walk, run en (stamina)sprint. Moet je always run maar eens afzetten in het menu, dan merk je het verschil tussen walk en run. Maar ik begrijp dus dat je in QW ook run en sprint heb, alleen kan je onbeperkt sprinten maar niet sprinten en schieten? of terwijl de actie wordt langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ph4ge schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:49:
[...]

In ET is het idd wat anders. je hebt walk, run en (stamina)sprint. Moet je always run maar eens afzetten in het menu, dan merk je het verschil tussen walk en run. Maar ik begrijp dus dat je in QW ook run en sprint heb, alleen kan je onbeperkt sprinten maar niet sprinten en schieten? of terwijl de actie wordt langzamer?
Ok, bij deze dan om het eens en voor altijd goed te doen :P :

Je kan lopen, rennen en sprinten. Het sprinten kan oneindig, maar dan kan je niet schieten. Daarvoor zal je moeten stoppen met sprinten. En afhankelijk van het wapen wat je draagt kan je sneller of langzamer sprinten :)

Zo goed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:08:
Dat is niet mierenneuken, want rennen en sprinten is heel wat anders. Je hebt lopen, rennen en sprinten. Alleen bij sprinten had je stamina, maar in Quake Wars kan je volgens mij zo lang sprinten als je wilt, alleen kan je dan dus niet schieten enzo.
Je hebt ook nog hurken en liggen :P

Bottom line is: In Quake Wars zit geen stamina geneuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Morax schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:51:
Je kan lopen, rennen en sprinten. Het sprinten kan oneindig, maar dan kan je niet schieten. Daarvoor zal je moeten stoppen met sprinten. En afhankelijk van het wapen wat je draagt kan je sneller of langzamer sprinten :)
Beetje vergelijkbaar dus als in BF2142, waar je kunt sprinten door snel tap-tap op je (vooruitlopen) toets (meestal de 'W' dus) te drukken, maar niet kunt schieten als je sprint omdat je wapen omlaag gericht is. Verschil is dan dat in BF2142 je wel last van stamina hebt en je dus maar korte sprintjes kunt trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zjemm

...

zou deze ook native op linux kunnen uitkomen?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Het is nog de Doom3 engine (weliswaar sterk verbeterd) dus waarschijnlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaan geruchten dat de game 1 december uitkomt. _/-\o_
http://www.quakewars.net/

Trouwens nog high resolutie ingame filmpje gevonden
Van:PlanetQuakeWars had the opportunity to shoot a ingame video of Quake Wars.
The download is 350 MB in size and features 15 minutes in high quality footage
mirror: http://files.i3d.nl/downl...ssion_GC2006_high_mov.zip

Deze game lijkt veel dan bf2142.mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjemm schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:16:
zou deze ook native op linux kunnen uitkomen?
Hij is in openGL geschreven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:35:
Er gaan geruchten dat de game 1 december uitkomt. _/-\o_
http://www.quakewars.net/

Trouwens nog high resolutie ingame filmpje gevonden
Van:PlanetQuakeWars had the opportunity to shoot a ingame video of Quake Wars.
The download is 350 MB in size and features 15 minutes in high quality footage
mirror: http://files.i3d.nl/downl...ssion_GC2006_high_mov.zip

Deze game lijkt veel dan bf2142.mod
Helaas, splash damage heeft zelf al aangegeven dat het pas 2007 gaat worden :(

En dat filmpje is van ons btw :) Ik ben met wat clanmaten naar de GC in leipzig geweest, en dat filmpje hebben wij geschoten toen wij aan de beurt waren om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:04:
[...]

Helaas, splash damage heeft zelf al aangegeven dat het pas 2007 gaat worden :(

En dat filmpje is van ons btw :) Ik ben met wat clanmaten naar de GC in leipzig geweest, en dat filmpje hebben wij geschoten toen wij aan de beurt waren om te spelen :D
:o Leip
ik will ook.

ik snak naar vernieuwing, Nou iedergeval wat clans laat herleven.
want het aantal actieve clans zijn keihard gezakt in bf2 met al die gare patches.

Ach ik hoop dat hij rond december uit komt :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:45:
[...]

:o Leip
ik will ook.

ik snak naar vernieuwing, Nou iedergeval wat clans laat herleven.
want het aantal actieve clans zijn keihard gezakt in bf2 met al die gare patches.

Ach ik hoop dat hij rond december uit komt :D
Daar gaat je hoop:

UK RELEASE: Q2 2007 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: Q2 2007 (Upcoming) | US RELEASE: Q2 2007 (Upcoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

2e kwartaal pas :/

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dan wel veel uitgesteld ineens nog, eerst zou hij nog Q4 2006 uitkomen en nu pas Q2 2007, jammer hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Nu online

Zjemm

...

idd jammer ben ondertussen wel uitgekeken op BF2.... en BT2142 is nou niet echt een vooruitgang te noemen. wat een bagger game is dat zeg.

Al helemaal EA met zn bagger support.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:08:
[...]

Daar gaat je hoop:

UK RELEASE: Q2 2007 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: Q2 2007 (Upcoming) | US RELEASE: Q2 2007 (Upcoming
Post dan gelijk ff de link waar je t vandaan hebt. ;) :>

(irritant als mensen belangrijk nieuws posten zonder bron :'( )

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:13
Help!!!! schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:06:
[...]

Post dan gelijk ff de link waar je t vandaan hebt. ;) :>

(irritant als mensen belangrijk nieuws posten zonder bron :'( )
Het is natuurlijk www.tothegame.com

De mensen achter die site weten meestal als eerste de officiele release van alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's done when it's done....

There is no release date known by any of the game sites. Its just guessing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:07:
[...]

Het is natuurlijk www.tothegame.com

De mensen achter die site weten meestal als eerste de officiele release van alle games.
Thx. Kende ik nog niet dus weer wat geleerd ! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Nu online

Zjemm

...

niet veel nieuws meer op deze game he? beetje jammer. dan nog maar ff bf2 volhouden

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is zeker wel nieuws...zet maar in de agenda: 16 Maart 2007

Vanaf die datum ligt deze sexy game in de schapjes :D

Bron: www.ownage.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Nee hoor, er is zelfs al expliciet gezegd dat de game NIET op 16 maart uitkomt ;)

Edit:
Er zijn overigens wel 2 nieuwe indoorscreenshots :)

[ Voor 40% gewijzigd door Morax op 04-01-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Morax schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:40:
Nee hoor, er is zelfs al expliciet gezegd dat de game NIET op 16 maart uitkomt ;)
En waar haal je die expliciete info vandaan duan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron dat het feest niet doorgaat op 16 maart is Activision zelf.

Zie fp www.quake-wars.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Jan, ook zo lekker ben jij he? effe updaten als ik niet kijk.
Zeker HP mentaliteit? ;)

maargoed, dat word dus nog steeds wachten :(

[ Voor 21% gewijzigd door Nickbn op 04-01-2007 12:43 . Reden: Omdat je niet altijd alles in 1 keer goed kan doen, en got je nu eenmaal een heerlijke mogelijkheid geeft om dingen te editen zodat je altijd later nog eens als je iets verkeerds geschreven hebt, het effe gauw te corrigeren zodat niemand het doorheeft ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben me van geen kwaad bewust :)

Ik update quake-wars.eu zodra ik tijd heb EN als ik iets kan posten wat ik geverifieerd heb bij Activision PR of Paul Wedgwood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen de laatste Dev Diary al gelezen?

Erg goed geschreven stuk van niemand minder dan Ed'Bongoboy'Stern.

Dev Diary 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
... Enemy Territory: Quake Wars, oorspronkelijk gepland voor 18 maart, uitgesteld is naar een nog onbekende datum in het volgende fiscale jaar. Het volgende fiscale jaar begint op 1 april 2007 en eindigt 1 jaar minus 1 dag later.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://www.quakewars.net/
Quake Wars to be released June 15th 2007 26-01-07 17:37:44
A large Dutch business to business gaming warehouse announced today they opened the pre-orders for ET: QW. The game will be shipped june 15th 2007.

Does this mean the game will ship that day? We don't know, but at least we know we can expect the game in 2007!
Geweldige reply van kipsate:
whoops there whe go again.
this game is a big hype ...

keep dreaming and maybe it gets release in 2142 .
_O-

Het wordt inmiddels ook wel eens tijd, dadelijk komt de game uit en is die al voorbij gestreefd door Crysis of Battlefield 3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2 en 2142 is nog niet eens af, liever dat een game uitgesteld wordt dan een onvolledige game op de markt gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Nu online

Zjemm

...

spel begint nu al achterhaald te worden naar mijn gevoel....zeker met crysis in het vooruitzicht

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zjemm schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:30:
spel begint nu al achterhaald te worden naar mijn gevoel....zeker met crysis in het vooruitzicht
Ja...want ze hebben ook zoveel overeenkomsten.... 8)7

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
hopelijk zal het een spel worden dat op ET lijkt en dus geen concurent zijn van BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Zjemm schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:30:
Welk gameplayelement van crysis zal deze game precies achterhaald laten lijken? Laten we eerlijk zijn, Farcry was prachtig maar ook niet meer dan dat en ik zie geen enkele reden om te denken dat het met crysis anders zal zijn.
Nog afgezien van het feit dat beide games voor een compleet andere doelgroep zijn bedoeld.

Verder denk ik dat het drama quake4 goedgemaakt moet worden (althans, dat hoop ik dan maar).
Van mij mogen games als quake wars en battlefield eigenlijk nog best onaf (mits speelbaar) gereleased worden, minimaal als betatest. Als er goede support is vind ik dat helemaal niet erg. In de laatste fase wordt de game daar denk ik alleen maar sneller beter van dan als ze nog een tijdje inhouse doorgaan.

Aan de andere kant krijgen ze maar 1 kans bij de release om zich te laten zien, als het dan net zo'n buggy rotzooi is als battlefield hebben ze een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysis wordt alleen voor de graphics ontwikkeld, althans dat is een zeer hoog doel. Quakewars zal zich meer bezig houden met de gameplay. En gameplay kun je moeilijk zien in screenshots dus om het op screenshots af te branden is ook zo kortzichtig, ik heb liever gameplay dan alleen maar graphics eerlijk gezegt.

En ik denk dat als Crysis uit komt dat het nog wel 1 of 2 jaar zal duren voordat de massa het spel überhaupt fatsoenlijk kan spelen als het gebruik wil kunnen maken van die graphics (beschikbare hardware/Vista en drivers die nog lang niet geoptimaliseerd zijn). Lekker achterhaalt ja... voor Crysis tegen de tijd dat je het maximale eruit kunt halen vergeleken met de nieuwe games die dan te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam vandaag het volgende tegen, niet echt de meest betrouwbare bron:
Enemy Territory: Quake Wars, de teambased online shooter, verschuift waarschijnlijk naar 2008. Of zoals Splash Damage en id Software het zelf zeggen: 'It's done when it's done'. Dat zouden wij eens moeten..
Duss... Iemand dit ergens ander ook gelezen of is dit een mix up met "fiscal" jaren. Ben wel benieuwd naar het spel maar heb me zolang het nog niet nabij is nog niet echt op gestort, screenshots en trailers wel gezien natuurlijk en die hebben me al behoorlijk benieuwd gemaakt. Maar weer een jaar uitstel zou ik toch niet met plezier aanhoren, wordt een beetje moe van dat zinnetje, geef dan toe dat je incompetent bent op het gebied van een planning bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Onzin :)
100% gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zover ik weet klopt het wel. Op zich balen maar je weet dat Splash Damage erachter zit dus het heeft een goede reden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het wordt uitgebracht in 2007, dat staat gewoon vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

DaMorpheus schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 00:45:
Het wordt uitgebracht in 2007, dat staat gewoon vast....
Ik hoop van wel, de boel zou vorige herfst al uitkomen. Dat gekloot met releasedata altijd.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Releasedata zijn tegenwoordig toch erg flexibel, volgens mij roep er iemand op een PR afdeling gewoon wat terwijl het development team niet eens geraadpleegd wordt anders zou je toch niet zulke onrealistische data tegen komen! maar ja ik ben wel blij dat ze het "afmaken" voor het uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Het spel komt inderdaad voor deze kerst uit. Het fiscaal jaar 2008 begint ergens halverwege dit jaar namelijk ;)

Dit stond overigens in het officiele financiele rapport van Activision, dus lijkt me wel betrouwbaar. Had de link gehad van 1 van de mensen van ID, al heb ik hem zo snel ff niet bij de hand :)

[ Voor 45% gewijzigd door Morax op 31-01-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Idsoftware geeft in principe nooit releasedata uit. Al die data zijn afkomstig van Activision. Hoewel dat betrouwbaarder is dan gewoon maar wat gokken, moeten die dus toch met een korrel zout worden genomen. Die herfst vorig jaar was ook maar wishful thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een kickje :)

Zag op IGN staan dat deze game 27 februari aanstaande uitkomt in de UK. Kan iemand dit misschien bevestigen? Zit al lange tijd te wachten op een nieuwe shooter, dus het zou erg mooi zijn als deze volgende week te koop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:46:

Zag op IGN staan dat deze game 27 februari aanstaande uitkomt in de UK. Kan iemand dit misschien bevestigen? Zit al lange tijd te wachten op een nieuwe shooter, dus het zou erg mooi zijn als deze volgende week te koop is...
Hmz, ik dacht dat 'ie pas in de tweede helft van dit jaar uit zou komen? En dat ze dat ook zelf hebben gezegd. Trouwens, er komt ook een versie voor de Xbox 360 en de PS3 naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:46:

Ik weet 100% zeker dat ze dat niet gaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een interview gedaan met Paul Wedgwood van SplashDamage.

Toch wat nieuwe info uit hem gekregen over Quake Wars.

Lees het hier: http://www.quake-wars.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:59:
Ik heb een interview gedaan met Paul Wedgwood van SplashDamage.

Toch wat nieuwe info uit hem gekregen over Quake Wars.

Lees het hier: http://www.quake-wars.nl
Leuk interview met goede vragen! ben benieuwd naar deel 2...
Ik las net in een gameblad dat QW zal worden uitgesteld naar 2008! Ik ga zometeen maar even op de knietjes tot de Heer bidden dat dit een smerig gerucht is... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat soort geruchten zijn het gevolg van de opmerking dat QW in het volgende fiscale jaar uit zou komen, toevallig begon hun nieuwe fiscale jaar al begin 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede deel van het interview staat online.

Het begint bij vraag 16....Have fun.

Interview hier.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm deze draad begint een beetje dood te bloeden :)

Tijd voor een update dan maar.

Ik ben vorige week bij SplashDamage op bezoek geweest, en naast kletsen met de devs heb ik het spel goed aan de tand kunnen voelen.

Voor diegene die zich druk maken om eye candy, wees gerust, eye candy is RUIMSCHOOTS aanwezig (mits je over de juiste hardware beschikt natuurlijk).

Als je een preview hebt, wees vrij om hem hier te plaatsen. Alleen maar posten om een link naar je site te plaatsen valt onder spam.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Jan die regelt het allemaal wel :D

Ik heb begrepen dat er inmiddels een datum bekend is wanneer deze game uitkomt, maar kan er met google nog niet direct achter komen wanneer. Heb een datum van begin mei gezien dacht ik en begin juni, maar weet zo niet meer waar....

iemand zo een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Officieel is er nog geen datum bekend, onofficieel mag die niet bekend worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De maps die ik gespeeld heb zagen er klaar uit, dit waren er slechts 3 van de 12 dus ik zou niet durven zeggen hoever ze zijn. Een week eerder was er een soortgelijk even in de States (waarvan ik de links niet zal plaatsen omdat ik dan spam) waarbij andere maps werden vertoond.

Persoonlijk gok ik op een release in juni/juli.

Ps.
Jammer dat informatie over Quake Wars op een Quake Wars topic als spam wordt gezien alleen omdat ik naar m'n eigen site verwijs. Als iemand anders het had gepost was het informatief geweest.
Je kan toch niet verwachten dat ik alles even ga vertalen/knippen/plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:27:
De maps die ik gespeeld heb zagen er klaar uit, dit waren er slechts 3 van de 12 dus ik zou niet durven zeggen hoever ze zijn. Een week eerder was er een soortgelijk even in de States (waarvan ik de links niet zal plaatsen omdat ik dan spam) waarbij andere maps werden vertoond.

Persoonlijk gok ik op een release in juni/juli.

Ps.
Jammer dat informatie over Quake Wars op een Quake Wars topic als spam wordt gezien alleen omdat ik naar m'n eigen site verwijs. Als iemand anders het had gepost was het informatief geweest.
Je kan toch niet verwachten dat ik alles even ga vertalen/knippen/plakken.
Knippen/plakken is genoeg.
Ik heb geen zin honderden links tegen te komen een topic waar ik op moet klikken als ik informatie wil, waarom lees ik got dan?. Valt imo idd onder spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt imo idd onder spam
Dus je hebt mn preview niet gelezen?

Ik ga het iig NIET copy/pasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:23:
[...]

Dus je hebt mn preview niet gelezen?

Ik ga het iig NIET copy/pasten :P
Das jammer had wel interesse om het te lezen, ben wel nieuwsgierig naar eerste speelervaringen en zit met spanning op de release te wachten, weer een goed multiplayer spel waar teamwork benodigd is voor enig succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:27:
Voor diegene die zich druk maken om eye candy, wees gerust, eye candy is RUIMSCHOOTS aanwezig (mits je over de juiste hardware beschikt natuurlijk).
Denk dat zo'n beetje het enige is waar ik me geen zorgen over maak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dit spel mag ook wel uitkomen imo, ben wel weer toe aan top- team based shooter, speel heel af en toe nog wel eens bf2. Begon hiermee ergens in 2005 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik vond net een hele leuke preview van Quake Wars:
bron: http://www.quake-wars.nl/content/view/151/1/

Playing Quake Wars at Splash Damage, with optimized hardware and maps that are done was quite an experience. I already was very enthusiastic about the game and this preview event has made it worse.

This game is a 10/10 rating for sure!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik lees al zoooo lang geen previews meer aangezien er bijna altijd in staat: omg this the shit. En ga je het zelf spelen, denk je: Ja wel leuk maar bijzonder is anders.

mensen die uitgenodigt worden om een preview te spelen zijn altijd enthousiaster, period :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De schrijver van die preview was tevoren minstens net zo enthousiast ;)
En terecht, de game is super _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 19-04-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Denk wel dat je gelijk hebt, is voor mij wel de game waar ik veel van verwacht. Maar toch: Dit is een spel hypen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet ontkennen dat ik "enigzins" enthousiast ben :)

Het is voor mij natuurlijk allang geen hype meer, ik zit al 3 maanden in de closed beta EN heb het spel gespeeld bij Splash Damage zoals het straks zou moeten spelen op de meest gangbare pc's. Mijn huidige PC is eigenlijk niet zwaar genoeg om goed te kunnen genieten van al het moois dat het spel nu te bieden heeft (beta is nog niet volledig geoptimaliseerd) maar ik zit dan ook niet in de beta voor de eye candy maar voor de gameplay :)

Binnenkort zal er waarschijnlijk wel een grotere beta aankomen (zie het FilePlanet verhaal) om de account servers en stats servers te stress testen. Ik kan iedereen aanraden om hier aan mee te doen.
Overigens zou ik me nog even niet betaald reggen bij FP om aan een beta key te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Het zal weer eens niet zo zijn, alle sjonnies die zo gek zijn te betalen voor demo downloads bij FP krijgen weer voorrang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet voor niets dat je je niet moet reggen bij FP.....Verder zeg ik er niets over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel wel dat deze ET gratis zal blijven.. de eerste was dat wel maar deze lijkt me daar tog echt iets wat te duur voor :D
maar hoedan ook, lijkt me zeker het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Lol gratis, Quake Wars is echt niet gratis.
Sterker nog: de pre-order in de USA is al open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOG sterker, je kan in Nederland OOK al preorderen.

Bol en Freerecordshop hebben hem er nu in staan.

Ik heb zelf via game.co.uk gepreordered omdat ik zeker wist dat zei de code zouden sturen om mijn nick name te registreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Ik baal daar wel van dat je je nickname niet kan verranderen. Ik snap de noodzaak daar niet zo van eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
kingmob schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:50:
Ik baal daar wel van dat je je nickname niet kan verranderen. Ik snap de noodzaak daar niet zo van eerlijk gezegd.
Het gaat hier puur om je inlognaam als het ware, en daarbij de naam waaronder je stats worden opgeslagen. De naam die je ingame hebt staat verder los van je profielnaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 19:00

Wbdsgnr

Discombobulated?

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:04:

Het is voor mij natuurlijk allang geen hype meer, ik zit al 3 maanden in de closed beta EN heb het spel gespeeld bij Splash Damage zoals het straks zou moeten spelen op de meest gangbare pc's. Mijn huidige PC is eigenlijk niet zwaar genoeg om goed te kunnen genieten van al het moois dat het spel nu te bieden heeft (beta is nog niet volledig geoptimaliseerd) maar ik zit dan ook niet in de beta voor de eye candy maar voor de gameplay :)

Binnenkort zal er waarschijnlijk wel een grotere beta aankomen (zie het FilePlanet verhaal) om de account servers en stats servers te stress testen. Ik kan iedereen aanraden om hier aan mee te doen.
Overigens zou ik me nog even niet betaald reggen bij FP om aan een beta key te komen ;)
Is jouw PC dan oud, of zijn de requirements gewoon hoog? Ben van plan om een nieuwe systeem te gaan kopen (e6400/2gb/7900gs).. dat moet wel lukken met alle eyecandy neem ik aan? Op de sites staan wel requirements, welke gewoon laag zijn, maar ik houd van eyecandy :*)

i7 - GTX760 - triple boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:04:
kan je wat vertellen over het spelen met clans? is het geschikt voor het standaard ET formaat, 6vs6 of eventueel 5v5? Hoelang duurt een map in dat geval, ik moet er niet aan denken dat we weer terug gaan naar de oude tijden op Oasis, beide teams 20min fullhold. Ligt er veel nadruk op individuele skills en aim of wordt het toch wie de mooiste tank heeft wint? als ik het me goed herinner speelde je in ET in TGM, doen er nog andere beta testers mee met een verleden in ET clans (van hoog niveau)? Worden er ook nog speciale maatregelen genomen om cheaters tegen te gaan en eventueel te bannen (vergeleken met de 0 pb ondersteuning die ET op dit moment krijgt en de makkelijk te spoofen guids)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax, tot nu toe gaat men er vanuit dat je login/stats naam OOK je ingame naam is (net als in Battlefield2), dit is diverse malen aangegeven op #splashdamage IRC. Misschien dat ze nog tot inkeer komen maar ik reken er niet op.

Je kan met 1 CD key 3 names gebruiken (niet tegelijk).

Je clan tag staat los van je naam. Tot nu toe wordt alleen een clantag voor je nick ondersteunt (lengte nog niet bekend), clan / sponsor info achter je nick is nog in overweging. Je kan je wel je kleuren aanpassen.

Dus als je gehecht bent aan je nick zal je moeten preorderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:23:
[...]

kan je wat vertellen over het spelen met clans? is het geschikt voor het standaard ET formaat, 6vs6 of eventueel 5v5? Hoelang duurt een map in dat geval, ik moet er niet aan denken dat we weer terug gaan naar de oude tijden op Oasis, beide teams 20min fullhold. Ligt er veel nadruk op individuele skills en aim of wordt het toch wie de mooiste tank heeft wint? als ik het me goed herinner speelde je in ET in TGM, doen er nog andere beta testers mee met een verleden in ET clans (van hoog niveau)? Worden er ook nog speciale maatregelen genomen om cheaters tegen te gaan en eventueel te bannen (vergeleken met de 0 pb ondersteuning die ET op dit moment krijgt en de makkelijk te spoofen guids)?
Hi ph4ge, ik zit nog steeds in TGM :)
Ik mag helaas niet zeggen wie er in de beta spelen maar je kan er vanuit gaan dat sommige oud ET clans erg goed vertegenwoordigd zijn in de beta.
Mijn ervaring is dat 6vs6 perfect is als er ervaren spelers in het spel zijn (clan match), zelfs 4 vs 4 is te goed te doen omdat de rollen binnen een clan match (meestal) van te voren geregeld zijn. In een pub match is meer spelers leuker. Op dit moment staat de max toegestane aantal spelers op 24. Meer dan dat zou het te intensief maken.

Er zijn redelijk veel top clans uitgenodigd voor de beta, ook vanuit andere spellen zoals BF2 ed. Ik heb daar nog niet veel feedback over gekregen maar daar zit ik wel bovenop.
QW heeft volledige PB ondersteuning en id's SD hebben al hun commitment gegeven om QW lang nadat het gereleased te blijven ondersteunen. Hier is veel budget voor vrijgemaakt (aldus Locki).
W:ET was natuurlijk een gratis spel, feitelijk geen budget voor support. Vandaar dat pb ondersteuning ook snel ophield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:46:
[...]

Hi ph4ge, ik zit nog steeds in TGM :)
Ik mag helaas niet zeggen wie er in de beta spelen maar je kan er vanuit gaan dat sommige oud ET clans erg goed vertegenwoordigd zijn in de beta.
Mijn ervaring is dat 6vs6 perfect is als er ervaren spelers in het spel zijn (clan match), zelfs 4 vs 4 is te goed te doen omdat de rollen binnen een clan match (meestal) van te voren geregeld zijn. In een pub match is meer spelers leuker. Op dit moment staat de max toegestane aantal spelers op 24. Meer dan dat zou het te intensief maken.

Er zijn redelijk veel top clans uitgenodigd voor de beta, ook vanuit andere spellen zoals BF2 ed. Ik heb daar nog niet veel feedback over gekregen maar daar zit ik wel bovenop.
QW heeft volledige PB ondersteuning en id's SD hebben al hun commitment gegeven om QW lang nadat het gereleased te blijven ondersteunen. Hier is veel budget voor vrijgemaakt (aldus Locki).
W:ET was natuurlijk een gratis spel, feitelijk geen budget voor support. Vandaar dat pb ondersteuning ook snel ophield.
Ik speelde ook bf2 op hoogste niveau, als je de helicopters getest moet hebben dan heb je gewoon daboyz NODIG, #1 heli bitches van EU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:47
evilpin0 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:34:
[...]

Ik speelde ook bf2 op hoogste niveau, als je de helicopters getest moet hebben dan heb je gewoon daboyz NODIG, #1 heli bitches van EU ;)
offtopic:
lol jullie worden gepwned door pro's van bf2. enige wat jullie kunnen is rapen op een base :D

dus je moet pre-orderen om een nickname te ''kunnen locken"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
maxoss schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:56:
[...]

offtopic:
lol jullie worden gepwned door pro's van bf2. enige wat jullie kunnen is rapen op een base :D

dus je moet pre-orderen om een nickname te ''kunnen locken"?
offtopic:
huh wat lul je? ben haast nooit geownt in bf2 in de heli :P
ja soms werden we wel gedownd door jets, hadden niet altijd onze dag maar op stoom waren we onverslaanbaar, we rapen alleen bases als er nergens anders manentjes zijn, en die zijn al vrij snel uitgeschakelt door ons, wat blijft er dan anders over dan rapen? SAMD werd single handed door ons gepwnt in clan wars

Gaat qw:et ook een ranking systeem ala bf2 krijgen dan?

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 20-04-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, jullie weten ECHT weinig van Quake Wars...Ik zal binnenkort mijn nederlandstalige site openen voor jullie noobs :P

Er komt een persistent ranking systeem alla BF2 maar die zal niet worden gekoppeld aan beschikbare wapens enzo. Tis meer een show off ding :)

Er zijn wel unlocks in de game maar die zijn gekoppeld aan je XP binnen één campain. Je raakt ze dus weer kwijt als de campain is afgelopen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.