ph4ge schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:23:
[...]
kan je wat vertellen over het spelen met clans? is het geschikt voor het standaard ET formaat, 6vs6 of eventueel 5v5? Hoelang duurt een map in dat geval, ik moet er niet aan denken dat we weer terug gaan naar de oude tijden op Oasis, beide teams 20min fullhold. Ligt er veel nadruk op individuele skills en aim of wordt het toch wie de mooiste tank heeft wint? als ik het me goed herinner speelde je in ET in TGM, doen er nog andere beta testers mee met een verleden in ET clans (van hoog niveau)? Worden er ook nog speciale maatregelen genomen om cheaters tegen te gaan en eventueel te bannen (vergeleken met de 0 pb ondersteuning die ET op dit moment krijgt en de makkelijk te spoofen guids)?
Hi ph4ge, ik zit nog steeds in TGM

Ik mag helaas niet zeggen wie er in de beta spelen maar je kan er vanuit gaan dat sommige oud ET clans erg goed vertegenwoordigd zijn in de beta.
Mijn ervaring is dat 6vs6 perfect is als er ervaren spelers in het spel zijn (clan match), zelfs 4 vs 4 is te goed te doen omdat de rollen binnen een clan match (meestal) van te voren geregeld zijn. In een pub match is meer spelers leuker. Op dit moment staat de max toegestane aantal spelers op 24. Meer dan dat zou het te intensief maken.
Er zijn redelijk veel top clans uitgenodigd voor de beta, ook vanuit andere spellen zoals BF2 ed. Ik heb daar nog niet veel feedback over gekregen maar daar zit ik wel bovenop.
QW heeft volledige PB ondersteuning en id's SD hebben al hun commitment gegeven om QW lang nadat het gereleased te blijven ondersteunen. Hier is veel budget voor vrijgemaakt (aldus Locki).
W:ET was natuurlijk een gratis spel, feitelijk geen budget voor support. Vandaar dat pb ondersteuning ook snel ophield.