Ik denk het ook want er is verder nu niets aan de hand!
Vreemd!
Ik heb inmiddels op het officiële Oblivionforum ook het een en ander gelezen en het is nog niet helemaal duidelijk of er iets aankomt. Afwachten maar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik denk het ook want er is verder nu niets aan de hand!
Verwijderd
Ingame krijg ik nog steeds het probleem van AA kan niet met HDR. Ik neem aan dat je via de ccc de AA moet aanzetten....am i right?oeLangOetan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:19:
http://support.ati.com/ic...nowledge&questionID=21960
^^^ DE PATCH IS ER :):)
offtopic:
vandaag is mijn Radeon 9700 pro (oktober 2002 - april 2006) overleden, heb net een X1600 pro agp besteld
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 23:48 ]
Klopt, zo heb ik het ook gedaan. En als het eenmaal aanstaat, weet je niet wat je ziet.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:47:
[...]
Ingame krijg ik nog steeds het probleem van AA kan niet met HDR. Ik neem aan dat je via de ccc de AA moet aanzetten....am i right?
(dit is trouwens een tikkie off-topic)
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Bever! op 07-04-2006 01:58 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door CJ op 07-04-2006 05:58 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq