annulering vervolg:
Nou, na een fax en tot 3 maal toe de helpdesk gebeld te hebben waardoor de kosten inmiddels aardig zijn opgelopen zijn we na wat spookfacturen en automatische incasso's die weer teruggeboekt moesten worden weer wat verder.
Wil hier ook even de klant erop attent maken dat voor betaalproblemen, als je het niet eens bent met de rekening of zo je wordt geacht een 0900 nummer te bellen dat maar liefst 0,45 cent per minuut kost.
Affijn, ofschoon ik nog geen schriftelijke bevestiging van de hele handel heb gehad lijkt het erop dat op 1 probleem na de boel wel opgelost is.
Het ene resterende probleem:
Ze beweren de Livebox niet te hebben ontvangen.
Ik heb ze het ding in de doos volgens hun aanwijzingen toegezonden.
Brief ontvangen ja echt waar waarin staat dat ze hem echt niet hebben gehad ondanks mijn gefaxte verzendbewijs en dat ik maar kontakt met TPG op moest nemen.
Na via TPG eerst een kwartiertje in de wacht gestaan te hebben werd ik alsnog doorverwezen naar een 0,45 cent per minuut kostende andere helpdesk van TPG.
Dat schiet op.
Maar ja, wat moet je dus dan maar bellen á 45cent/minuut
TPG beweerd dat het pakket gewoon is afgeleverd.
Navraag leverde op dat het pakket verders onverzekerd is, moet je als verzender blijkbaar maar zelf uitvogelen terwijl de rest allemaal prefab is.
Retourdoos wordt opgestuurd, geadresseerde is al vooraf ingevuld alleen de verzekering zit er dus niet bij.
Nou, dat hadden ze dan toch op z'n minst als optie kenbaar mogen maken.
Affijn, ik krijg nu een of ander formulier van TPG waar vast weer een en ander ingevuld moet worden.
Ik vraag me af hoe ver ze dit mogen drijven, je zowat verplichten een 0,45 cent/minuut nummer te laten bellen vind ik eigenlijk al onacceptabel.
Geen idee hoe dit af gaat lopen en wat het uiteindelijke kostenplaatje gaat worden, voor het modem kunnen ze in beginsel 119 euro in rekening brengen en de telefoon en fax kosten liggen inmiddels ook alweer op een dikke 20 euro.
Wordt wederom vervolgd.