Nou ben vandaag overgezet en werkt allemaal prima
hoorde allemaal verhalen hoe slecht het wel niet moest zijn maar vind het echt 100% meevallen
netjes geregeld allemaal
haal ongeveer 1850kb/s maar moet even telefoon kabels veranderen. Het is heel raar aangelegd hier in me huis door vorige bewoners dus dat gaan we even veranderen en dan komt modem 10 cm van isra punt af
Verwijderd
Een beetje mail-server accepteerd ook wel andere poort. Vaak 2500 of 2525... Werkt hier primathies schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:34:
[...]
uitgaande mail (port 25) is geblocked, alles moet via de smtp server van wanadoo, stuur je een mailing van 300 mail eruit (of draai je een mailserver) dan ben je meteen geblocked op hun smtp server want spammer. al zeggen ze het niet maar het lijkt erop dat dns zone transfers (port 53 tcp) ook geblocked is.
Ik heb Wanadoo Family met een Livebox en sinds kort merk ik dat het internet ontzettend traag wordt als ik bittorrent gebruik (portforwarding aan). Ligt dat misschien aan de laatste update ofzo? Ik gebruik uTorrent. Voor de zekerheid heb ik max connections zelfs op 175 gezet (800 standaard)
Dit topic is gesloten.