How to Become a DJ... Deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 34.237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 16:36
nou, ik ben als 14 jarige dit weekend bezig geweest met flightcases bouwen, en het is nog aardig gelukt ook:D. (kpost wel een keer een foto;)). mixen gaat me steeds beter af, alleen muziek keuze nog niet echt. hiermee draai ik nu:

1x dap 800d dual cd speler (wel grappig ding vind ik:P) 1x behringer dx500 pro mixer (zo pro is hij alleen niet=XD) op 2 accoustic audio boxen 250 watt rms 12'' woofer en 2 100 watt rms koda boxen.

alleen de versterkers zijn te triest alleen ze doen het nog super...

1 x kenwoodje van 25 jaar oud
1x een sony reciever :|

en nog iets van 7 niet geschikt voor dj gebruik cd spelers en nog 2 akai versterkers/ 1 tape deck 2x platenspeler ook niet geschikt om heftig mee om te gaan:P

[ Voor 15% gewijzigd door Speeddragon op 15-03-2007 14:22 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah joh... je moet et zo zien, Op een oude fiets(dj gear) leer je een hoop hoor....

15 jaar geleden was DJ Chuckie ook nog aan kloten met 2 tapedecks enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Nog even wat zitten spelen in ACID, kreeg een leuke ingeving à la Jochem Myer's nieuwe show:

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=94871

(Wordt zometeen gemirrord op eigen server, niet bang wezen :))

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ACID ftw *O*

Wat een dope pakket, heb het een heel aantal jaren geleden links laten liggen, maar wat is dat verbeterd zeg! WOW

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:21:
Ah joh... je moet et zo zien, Op een oude fiets(dj gear) leer je een hoop hoor....

15 jaar geleden was DJ Chuckie ook nog aan kloten met 2 tapedecks enzo....
Toen was er ook niets beters te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:14
Ik ben zelf geen dj, maar vind het altijd wel leuk om er naar te kijken (jep een beetje weird hehehe).

Maar ik was wat aan het surfen en kwam deze site tegen, misschien een tip voor de dj's hier
http://www.djtutor.com (nee geen spam ik ken die vent niet, zie het echt als een tip)

Leuke (Tutorials) how to video's met leuke tips, vooral voor dj's die net beginnen.

Wat ook vooral leuk is, zijn al die mensen die een mix maken en hij ze link om zijn site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04
BtM909 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:31:
ACID ftw *O*

Wat een dope pakket, heb het een heel aantal jaren geleden links laten liggen, maar wat is dat verbeterd zeg! WOW
Acid vind ik nog steeds een van de betere maar heb van de week eens met Mixmeister Fusion gespeeld en dat is ook een heel leuk programma.

Ik heb m'n mix op een nieuwsgroep gezet en staat er al 2 dagen op dus een payserver is wel handig.

http://yabse.com/index.php?q=DanceTrendsMix<br

Het is dus geen Live mix maar gemaakt met Mixmeister Fusion.

01 This world is watching me-Armin van Buuren vs Rank1
02 Slipping Away-Richard Durand
03 Super Imposed-David Forbes
04 Analog Feel-Cosmic Gate
05 Perfect-Mason vc Princess Superstar
06 The Creeps-Camille Jones
07 Philosophy-Tom Snare
08 Sueno-Niels de Vries
09 Proper Education-Eric Prydz vs Pink Floyd
10 Hit Girl-Sebastien Leger
11 Black is the color-Cara Dillon vs 2devine
12 In your face-Afrojack
13 Access-Ron van den Beuken
14 Divine-Selu Vibre
15 Party all the time-Sharam
16 Slipping Away-Richard Durand

54.31 min

[ Voor 36% gewijzigd door audiojunk op 08-03-2007 23:16 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik ben ook aan het produceren geslagen met Reason. Ik wil wel zo'n MIDI controller gaan halen, maar wil nog even advies wat dat betreft. Denken jullie dat ik goed uit de voeten kan met een wat goedkopere controller (zoals de M-Audio Oxygen 8 ) of kan ik beter gelijk een wat duurdere doen (zoals de Korg Kontrol49) omdat zo een te snel te weinig kan?

Misschien eentje die jullie me kunnen aanraden of afraden?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Ikzelf heb een tijdje met platen gedraaid, later met CD's (heel kort) en nu doe ik het eigenlijk alleen nog maar met een PowerBook + Traktor + DJ Console van Hercules.
Nou gaan die dingen niet echt lang meer (3 versleten in 3 jaar) en kreeg ik een belletje van Numark voor een nieuwe stukje speelgoed wat ik binnenkort uit mag gaan proberen :)
Het is de Numark Total Commander:

Afbeeldingslocatie: http://www.numark.com/images/products/large/totalcontrol_large.jpg

Inmiddels heb ik enkele andere DJ's er ook mee aangestoken die nu met CD's slepen en soms 2 a 3 optredens per avond hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 12-03-2007 11:30 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die numark total controll lijkt me ook erg mooi want wil eigelijk ook wel wat muziek gaan mixen maar om dan meteen dure cd spelers te kopen en mixer is me toch iets teveel want mischien bevalt het me niet,
dus zat ik al naar zoiets te kijken.
is deze dan veel beter dan de Behringer BCD-2000 of denken jullie dat het gewoon beter is om een mooi mixertje te kopen en deze aan de pc aan te sluiten.

en hoe duur word deze dan schatten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:29:

Het is de Numark Total Commander:
Eindelijk een mooie full function controller voor onder andere Virtual DJ.
Vind alle andere bestande controllers het nog steeds niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
mijn beloofde foto:P:

(ik heb die speakers van 1 bij 1 meter maar uit mijn kamer gehaald. want ik wou wat ruimte:P).

foto's, laatste foto's is van dat dopje:

http://img155.imageshack.us/img155/3880/1503071218ka1.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/746/1503071220uc0.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/3227/1503071221up6.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/554/1503071222aw6.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/5164/1503071349ci3.jpg

godver... ik baal nu helemaal:(. eerst gaat er een lampje van mijn behringer ding kapot. nu doet de hele vu meter het niet meer:( dat wordt dan dus toch de mac verkopen..........

edit tijdens schrijven;p: ik heb het gefixt. alleen heb ik er wel een dopje die op een potmeter zat voor moeten opofferen (zat te vast, dus met een tang erafgehaalt,, nu is het dopje heel plat:P).. wie o wie heeft zoon ding nog liggen voor een behringer??, mischien niet eens speciefiek promix 500

[ Voor 19% gewijzigd door Speeddragon op 15-03-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
alleen staan er geen links naar foto's in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
ja me pc liep vast;p, zet ze er nu op:)... en in het echt ziet het er niet zo triest uit hoor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Ik heb inmiddels mijn eigen blog geupdate met een probeersel in ACID, en een radioshowtje wat ik afgelopen dinsdag draaide:

http://www.stoneynet.nl/

Feedback is zeker welkom (en niet over het ontwerp van de site ;))

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
NTserver schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:26:
Maar ik was wat aan het surfen en kwam deze site tegen, misschien een tip voor de dj's hier
http://www.djtutor.com (nee geen spam ik ken die vent niet, zie het echt als een tip)
Helaas is veel info op de site helemaal fout. Ik heb er van de week even zitten kijken naar een aantal filmpjes en daar worden soms dingen in geroepen dat ik bij mezelf denk... hoe kun je dat nou in vredesnaam doen.

Voorbeeldje afstellen toonarm, bij het instellen van de hoogte naar de arm kijken in plaats van het element = fout. Je arm speelt de plaat niet af maar dat doet je element, die hoort dus parallel te lopen en niet je arm.

Platter stuck video, in plaats van de platter iets omhoog te trekken en een klein tikje te geven met de achterkant van een schroevendraaier gewoon even lekker met een stuk hout er op rossen. Erg aan te raden voor je spindle lagers die zo echt keihard naar de filistijnen worden geholpen. (met deze 2 kwam Dre van new-line overigens aan, ik heb alleen het afstellen van de toonarm video gezien en ontdekte daar al 4 fouten in).

Merendeel van de filmpjes bevat fouten (net even zitten kijken) en niet van die hele lullige ook maar gewoon fouten die schade op kunnen leveren aan je spullen. Aanrader? Nope naar mijn mening leuk om even voor te gaan zitten en dan hard te lachen om de fouten die gemaakt worden maar niet om er daadwerkelijk iets van op te steken.

Ik zit nu net even het filmpje over het torque verhaal te kijken... pure onzin ook weer die meneer uit aan het kramen is.

Ik voorzie nu al weer mailtjes in mijn mailbox aan de hand van die video tutorials. Het idee is leuk maar dan wel ter ondersteuning van een lap tekst waarin men duidelijk uit legt waar de gebruiker mee bezig is en wat de risico's kunnen zijn van bepaalde dingen. Als je na het kijken van zo'n filmpje een toonarm af gaat stellen maar eigenlijk nog steeds geen flauw benul hebt van wat je nou exact gedaan hebt schiet je er weinig mee op.

Misschien is het dus maar beter gewoon de saaie droge lappen tekst door te lezen van een persoon die wel mee weet waar ie mee bezig is of anders gewoon wijselijk zijn mond dicht houd tegenwoordig ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:42:
[...]

Eindelijk een mooie full function controller voor onder andere Virtual DJ.
Vind alle andere bestande controllers het nog steeds niet helemaal.
Misschien een idee om dan beter rond te gaan kijken, er is namelijk best wel wat te vinden op de markt van cheap tot aan heel erg duur. Het beste in mijn ogen is nog altijd een pure midi controller aangezien je die 100% naar eigen hand kunt zetten.

De Total Control heeft wel potentie maar men moet eens af stappen van het "kijk eens hoe klein het gemaakt kan worden" verhaal. Een nadeel van alle midi controllers is en blijft gewoon dat het allemaal wel heel erg op elkaar gepropt word en 30cm extra plastic verwerken in zo'n apparaat zal hem echt niet zo duur maken dat de concurrentie niet meer aangegaan kan worden met de rest van de merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe langs heb zien komen vond ik naar mijn idee niet compleet genoeg. En de Total Control geeft naar mijn idee alle functie's die ik wil gebruiken van Virtual DJ.
En ik neem aan dat hiervan een aantal functie's ook zeker te wijzigen zullen zijn.

Nou was mijn vorige reactie iets te algemeen maar dit lijkt me op zich een leuk product.
Ik ben gewoon op zoek naar een leuke maar vooral goed werkende controller waarmee ik de functie's van de player's kan gebruiken. En niet ook nog eens het mengpaneel enzo geintergreerd zijn.
Want ik gebruik mijn Virtual DJ of PCDJ gewoon in de 2 kanaals setup. Player A naar kanaal 1 en player B naar kanaal 2 op mijn mengpaneel. De DJ software is voor mij ook niet meer dan een extra toevoeging naast mijn Dateq Apollo en mijn SL1200's. En leuk om Video clips/MP3's mee te mixen.

Zoals de hercules bijvoorbeeld heeft weer geen pitch faders maar dan kan je de volume faders weer voor in de plaats in stellen en deze heeft ook weer een geluidskaart en nog een paar voor mij overbodige optie's. En zo is er ook een controller waar een rij knoppen op zitten naast een jog wheel en een paar faders waarbij je alles zelf kan bepalen. Maar ook bij deze kan je niet alle functie's toevoegen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:47:
[...]
En niet ook nog eens het mengpaneel enzo geintergreerd zijn.
Want ik gebruik mijn Virtual DJ of PCDJ gewoon in de 2 kanaals setup. Player A naar kanaal 1 en player B naar kanaal 2 op mijn mengpaneel. De DJ software is voor mij ook niet meer dan een extra toevoeging naast mijn Dateq Apollo en mijn SL1200's. En leuk om Video clips/MP3's mee te mixen.
En die geintergreerde mixer heeft de total controll dus wel, misschien een beter idee om dan eens te kijken naar de DMC-2. Een hardware controller compatible met Numark Cue (Virtual DJ) en een "nieuwe media" speler in één, http://www.aboutdj.nl/content/view/570/2/

Ik denk dat die echt veeeeeeeeel beter aansluit bij je wens dan de Total Controll dat zou kunnen. De DMC-2 werkt namelijk samen met Cue en kan dus ook overweg met video + je hebt een speler die ook onafhankelijk van een pc kan werken wanneer nodig. De Total Controll is een leuke aanval op de Behringer BCD en de Hercules dj console etc etc niets meer en niets minder.

Ik zou overigens ook nog even wachten tot de Messe is geweest.... gewoon een tip ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Reind schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:24:
[...]

Ik zou overigens ook nog even wachten tot de Messe is geweest.... gewoon een tip ;-)
Weet jij iets wat wij nog niet weten :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
audiojunk schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:05:
[...]

Weet jij iets wat wij nog niet weten :*)
Ik weet wel vaker iets wat een ander nog niet weet, probleem is alleen dat ik zulke dingen altijd voor me moet houden en dat doe ik dan dus ook maar gewoon.

Het grote nadeel ervan is dat ik daardoor vaak pas iets kan publiceren wanneer een andere website gelekt heeft en ik dus niet meer de eerste ben, voorbeeld is dit. Ik weet al wat voor product het is en heb zelfs al foto's van een pre productie model in mijn bezit... openbaar maken mag ik ze echter niet.

Tegenwoordig wil ik het dus net zo lief niet als wel weten... als je namelijk iets weet schiet je er niet zo heel bijzonder veel mee op ;)

[ Voor 15% gewijzigd door R2D2 op 17-03-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:24:
[...]

En die geintergreerde mixer heeft de total controll dus wel, misschien een beter idee om dan eens te kijken naar de DMC-2. Een hardware controller compatible met Numark Cue (Virtual DJ) en een "nieuwe media" speler in één, http://www.aboutdj.nl/content/view/570/2/

Ik denk dat die echt veeeeeeeeel beter aansluit bij je wens dan de Total Controll dat zou kunnen. De DMC-2 werkt namelijk samen met Cue en kan dus ook overweg met video + je hebt een speler die ook onafhankelijk van een pc kan werken wanneer nodig. De Total Controll is een leuke aanval op de Behringer BCD en de Hercules dj console etc etc niets meer en niets minder.

Klopt inderdaad alleen heeft die dmc-2 dan geen cross fader om de video cross fade aan te koppelen.
Maar verder heeft die wel weer het voordeel dat de smart loops weer een aparte knop hebben.
Kortom erg handig om met beide een keer te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En punt 2 is natuurlijk wat gaat de prijs worden van beide apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:56:
En punt 2 is natuurlijk wat gaat de prijs worden van beide apparaten?
Numark Total Controll gaat +/_ 375€ kosten voor zover mij bekend, de DMC2 zou ik echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel blijft nog even afwachten dus. En binnenkort een keertje met beide controllers spelen en kijken welke het beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
offtopic:
Ik heb mijn set te koop gezet, misschien iets voor iemand hier die wil gaan draaien Klik! In het kort, 2x Sl1210 + DM950 met Shure m447's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
misschien een tip.. (zeker voor mensen in het Zuid Westen van Nederland!)

onlangs heb ik kennisgemaakt met de firma..

DJ Deal uit Roosendaal

- een jong bedrijf, het wordt geleid door twee zeer ervaren disc-jockeys
- door hun ervaring hebben ze veel kennis van alles met geluid, maar zeker ook met licht
- ze helpen je perfect bij het uitkiezen van de producten naar jouw wensen (zie bijvoorbeeld projecten op hun site)
- de service is echt fantastisch, altijd te bereiken voor vragen en als je problemen hebt
- zeer gunstige prijzen

dus samengevat de service en voordelen van een gewone winkel, tegen de prijzen van J&H / NewLine / FeedBack !
(misschien moeten ze wel opgenomen worden in de startpost :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
iemand nog dat ene dopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:27

Chiron

Moderator Discord
En vertel, wat zijn jouw persoonlijke ervaring dan? Welke apparatuur heb je aangeschaft, en hoe ben je tot die setup gekomen? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Wouter87 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:14:
misschien een tip.. (zeker voor mensen in het Zuid Westen van Nederland!)

onlangs heb ik kennisgemaakt met de firma..

DJ Deal uit Roosendaal

- een jong bedrijf, het wordt geleid door twee zeer ervaren disc-jockeys
- door hun ervaring hebben ze veel kennis van alles met geluid, maar zeker ook met licht
- ze helpen je perfect bij het uitkiezen van de producten naar jouw wensen (zie bijvoorbeeld projecten op hun site)
- de service is echt fantastisch, altijd te bereiken voor vragen en als je problemen hebt
- zeer gunstige prijzen

dus samengevat de service en voordelen van een gewone winkel, tegen de prijzen van J&H / NewLine / FeedBack !
(misschien moeten ze wel opgenomen worden in de startpost :) )
kan een moderator deze braaksel weghalen, dit slaat natuurlijk nergens op.. iemand probeert wat te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

J-air schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:10:
[...]

kan een moderator deze braaksel weghalen, dit slaat natuurlijk nergens op.. iemand probeert wat te verkopen
offtopic:
Handig om dan te quoten ;) Je kan een topic report voor dit topic indienen dmv de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop bovenin dit topic

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hee wat zien ik, is het gewoon legaal om hier je eigen livesets te posten? :P Dat had Ome BW wel eens eerder mogen weten!

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Bart-Willem schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:37:
Hee wat zien ik, is het gewoon legaal om hier je eigen livesets te posten? :P Dat had Ome BW wel eens eerder mogen weten!
waar is die liveset van je dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

BtM909 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:43:
[...]

offtopic:
Handig om dan te quoten ;) Je kan een topic report voor dit topic indienen dmv de [afbeelding] knop bovenin dit topic
offtopic:
Een uur na die spampost heb ik een TR aangemaakt met een linkje naar de post. Hij staat er nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

addictive schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:37:
[...]

waar is die liveset van je dan? :9
Weet iemand goede webspace a la rapidshare/megaupload maar dan gemakkelijker toegankelijk voor iedereen? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bart-Willem schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:56:
[...]

Weet iemand goede webspace a la rapidshare/megaupload maar dan gemakkelijker toegankelijk voor iedereen? :P
Voor een paar euries per maand heb je dat al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

BtM909 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:21:
[...]

Voor een paar euries per maand heb je dat al ;)
Ik heb wel tig domeinnamen en webruimte, maar ik wil niet een hoop dataverkeer hebben. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Chiron schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:30:
[...]

En vertel, wat zijn jouw persoonlijke ervaring dan? Welke apparatuur heb je aangeschaft, en hoe ben je tot die setup gekomen? :)
Doe ik.. excuses voor het hele verhaal.. maar het zal wel het een en ander verduidelijken.

ik heb een bijbaantje in een cafetaria.. en mijn baas wilde een tijd geleden een nieuw audio systeem voor in de zaak, aangezien de inbouw speakers van de Kijkshop ofzo toch wel aardig brak begonnen te klinken.. hij heeft er alleen zelf totaal geen verstand van, en hij wist dat ik daar veel meer van weet dan hij, ik ga niet mijn hele cv opdrammen hoor, maar het komt erop neer dat ik tot vorig jaar op regelmatige basis met een maat van mij mee ging draaien met zijn drive-in show. Voorbeeldje: Corry Konings komt een half uurtje zingen in een feesttent, hij was het `voorprogramma` en Corry zong over de RCF Event-set die wij hadden weggezet, in het geval je het niet kent, dat is serieus spul zegmaar, die set kan met gemak een zaal van 1000 man aan en klinkt als een dijk!

Enfin, via via had ik van het bedrijf gehoord, dus mijn baas een afspraak gemaakt en Ralf is langsgeweest en hij heeft gekeken naar wat er hing, wat de wensen waren, een eventueel budget, gewoon echt de tijd nemen voor een klant..

Hij kwam met een voorstel voor een setje uit de HK Audio installation line, dat staat geloof ik niet op de website, ik heb ook geen idee wat het precies gekost heeft, maar mijn baas was er zeer tevreden mee.. het klinkt zeer goed, het is netjes geïnstalleerd en over de prijs heb ik mijn baas niet horen klagen, in het begin wist mijn baas niet altijd even goed hoe het werkt en dat was voor mij ook nieuw, maar zowel hij als ik werden prima geholpen aan de telefoon..

hij vertelde bij dat gesprek trouwens over hun prijsniveau, dus ik dat voor mijn baas de offerte accepteerde gecontroleerd.. en het klopte toch wel wat hij zei, ook vertelde hij over eerdere `projecten` Restaurant Le Coquile in Den Bosch (RTL5: Mijn Tent is Top) en karaoke/dancing Bonaparte in Antwerpen (daar ben ik vorig jaar weleens geweest ook..)

ten slotte:
als je het niet gelooft, dan geloof je het niet.. en ik ben hier niet om reclame te maken of wat dan ook.. ik kan me voorstellen dat mensen liever niet iets met de post laten komen maar naar een goed bedrijf toe stappen, waarvoor je dus niet naar Rotterdam hoeft als je dichterbij zit.. voor die mensen is dit bedoeld..

"this information is free, it doesn't cost you a dime, do whatever you think is right"

edit:
mijn baas kreeg ook een uitnodiging voor hun open dag, daar ben ik met mijn baas heen geweest en kan me niet meer precies herinneren waar ik welke dingen precies gehoord heb, maargoed..

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter87 op 22-03-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik ben al tijdje aan het kijken voor draaitafels en ik zit enorm te twijffelen tussen
de Numark TT-200 en de Reloop RP-4000 welke van de 2 zou ik het beste kunnen kiezen?

Ik weet dat het budged spelers zijn maar ik hoor hoop verschillende verhalen en nu heb ik geen idee wat de beste keuze tussen deze 2 zou zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door -NRG- op 23-03-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Wouter87 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:47:
[...]
*een iets minder spammerig verhaal*
Ok, fair enough. Maar een P.A. setje voor corry konings heeft imho weinig met 'how to become a dj' te maken. Heb je er ook nog een dj setje bij gehuurd/gekocht?

RCF events heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Is dat een productlijn, of een merk?

Wat PA betreft werk ik zelf voornamelijk met spul van Crest, Martin Audio, en Midas, maar dat valt denk ik niet in de 'drive in audio' categorie. :)

back on topic>

Ik begreep enige tijden geleden dat het niet toegestaan was om links naar eigen mixen hier te posten, is er een modje oid. die daar wat meer duidelijkheid over kan verschaffen? Als het toegestaan is post ik ook wel weer eens wat :)

En verder wat voor tassen/flightcases gebruikt de htbadj'er? Zelf zit ik nog te dubben over de UDG Creator (die met de ingebouwde binnenverlichting ;)), zelf niet zo heel veel ervaring met UDG maar uit mijn ervaringen met andere dj's zit het wat kwaliteit betreft wel goed :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Chiron schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:57:
[...]
UDG Creator (die met de ingebouwde binnenverlichting ;))
Ik gebruik hem wekelijks en hij bevalt nog steeds... ik wil niets anders meer eigenlijk en hij voldoet een stuk beter dan de oude producer bag die ik van ze had.

Kost wat, heb je ook wat.
-NRG- schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:07:
Ik ben al tijdje aan het kijken voor draaitafels en ik zit enorm te twijffelen tussen
de Numark TT-200 en de Reloop RP-4000 welke van de 2 zou ik het beste kunnen kiezen?

Ik weet dat het budged spelers zijn maar ik hoor hoop verschillende verhalen en nu heb ik geen idee wat de beste keuze tussen deze 2 zou zijn?
RP4000 nemen aangezien daar WEL de speling van de toonarm af te halen is en bij de TT-200 niet.

[ Voor 41% gewijzigd door R2D2 op 24-03-2007 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Ik ben van plan een nieuwe mixer aan te schaffen, maar ik zit te twijfelen tussen de Vestax PCV 275 en de Pioneer DJM-400. Waarom de Vestax? Omdat deze meer kanalen heeft zodat ik in de toekomst eventueel nog andere apparaten kan aansluiten (ik heb op dit moment alleen 2 TT's). Is de pioneer kwalitatief echt het verschil van zo'n 150 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Het zijn nogal twee verschillende mixers. Ben daarom wel benieuwd hoe je bij die keuze bent gekomen.
De DJM is een mixer die wat overzichtelijker overkomt en effecten heeft. De Vestax ziet er wat minder overzichtelijk uit. Heeft echter wel de mogelijkheid een extern effect apparaat aan te sluiten.
Het derde kanaal kun je bij de DJM ook weer een beetje ondervangen doordat je het microfoon kanaal ook kan gebruiken als derde kanaal. Heeft echter natuurlijk niet alle mogelijkheden als de normale kanalen, maar kan soms voldoende zijn om eventueel in de toekomst een CD-speler bij aan te sluiten die je eventueel voor samples gebruikt of incidentele nummers.

De kwaliteit is van bijde mixers goed. DJM is volledig digitaal, Vestax weet ik niet. Ik denk dat je moet afwegen voor jezelf of het aantal kanalen een issue kan zijn in de toekomst en of de effecten een toegevoegde waarde voor jou kunnen zijn die de meerprijs waard zijn.
Iets anders waar je misschien nog rekening mee kunt houden is de bediening en het overzicht.

Een kleinde opmerking die je misschien heel ver in je achterhoofd wilt houden is dat je een DJM 400 makkelijker verkocht kan krijgen in de toekomst dan een Vestax denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

cyspoz schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:05:
Het zijn nogal twee verschillende mixers. Ben daarom wel benieuwd hoe je bij die keuze bent gekomen.
De DJM is een mixer die wat overzichtelijker overkomt en effecten heeft. De Vestax ziet er wat minder overzichtelijk uit. Heeft echter wel de mogelijkheid een extern effect apparaat aan te sluiten.
Het derde kanaal kun je bij de DJM ook weer een beetje ondervangen doordat je het microfoon kanaal ook kan gebruiken als derde kanaal. Heeft echter natuurlijk niet alle mogelijkheden als de normale kanalen, maar kan soms voldoende zijn om eventueel in de toekomst een CD-speler bij aan te sluiten die je eventueel voor samples gebruikt of incidentele nummers.

De kwaliteit is van bijde mixers goed. DJM is volledig digitaal, Vestax weet ik niet. Ik denk dat je moet afwegen voor jezelf of het aantal kanalen een issue kan zijn in de toekomst en of de effecten een toegevoegde waarde voor jou kunnen zijn die de meerprijs waard zijn.
Iets anders waar je misschien nog rekening mee kunt houden is de bediening en het overzicht.

Een kleinde opmerking die je misschien heel ver in je achterhoofd wilt houden is dat je een DJM 400 makkelijker verkocht kan krijgen in de toekomst dan een Vestax denk ik.
Bedankt voor die tip over de microfoon ingang. Daar had ik nog geen rekening mee gehouden en is ook wel een van de meest bruikbare tips die ik van iedereen heb gekregen ;)

Ik denk dat ik voor de Pioneer ga, mede ook omdat in mijn ogen de pioneer wat duurzamer en kwalitatief beter kan zijn. En als een 2e hands pioneer makkelijk doorverkocht kan worden lijkt het me voor in de toekomst toch wel ideaal zodat ik (zodra er een CD-speler is) voor het grotere broertje kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al bekend wanneer de DMC2 en de Total controll leverbaar zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
neem contact op met Reind, die weet zulke dingen wel altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

418O2 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:23:
neem contact op met Reind, die weet zulke dingen wel altijd
Reind bekijkt dit topic ook wel, dus even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:11:
Is er inmiddels al bekend wanneer de DMC2 en de Total controll leverbaar zullen zijn?
Nope, Numark heeft er altijd een handje van om dingen heel erg vroeg te presenteren en vervolgens heel lang te wachten met dingen daadwerkelijk te leveren. Vorig jaar op de Messe was de D2 director al lang en breed gepresenteerd, de eerste container lading uit China is als het goed is deze week aangekomen in NL.

Bij Numark zegt men ook altijd dat het voor kerst op de markt is.... alleen niet of dat kerst 2007, 2008 of 2036 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Dat zegt helemaal niets, digitaal kan ook ronduit waardeloos zijn. Mooi voorbeeld is de X1500 van Denon, een compleet digitale mixer maar de Nuo5 (en die is echt niet bijzonder goed op het vlak van ruis e.d) veegt er de vloer mee aan. Een goed ontworpen analoge mixer zal altijd de vloer aan vegen met een middelmatige digitale mixer. De X1500 heeft namelijk nogal last van achtergrond dsp geluidjes en is alles behalve stil (overigens heel simpel op te lossen door de treshold omhoog te gooien van de line kanalen, is het er wel, hoor je het niet) op de uitgangen.

Dat hele digitale mag je dus gewoon overboord gooien als argument. Veel belangrijker is of de kwaliteit van de onderdelen in een mixer goed is. Ik heb namelijk veel liever een Nuo5 fader dan een VCA fader uit een Numark.

Overigens vind ik de DJM leuker dan de PCV, de DJM is wat meer up to date en heeft de EQ voor de PFL zitten in plaats van erna. Enige nadeel van de DJM is dat de PFL zo even uit het blote hoofd een beetje raar werkt ten opzichte van andere mixers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dik 12 jaar met platen gemixed te hebben. Ga ik (gedeeltelijk voor nu) overstappen op cd"s. Waarom?
  • Ze staan op steeds meer feesten, een hoop al standaard.Bepaalde jongens hebben in hun contracten staan dat ze aanwezig moeten zijn)
  • Ik krijg van een aantal labels nieuwe releases een maand of 1,2 voor dat ze uitkomen, met als doel, een review te geven en te draaien ofcourse. Dus hoe makkelijk kan het nu zijn? Hup mp3 branden en weer een paar tracks voor je set erbij. (brand echter op een degelijk brander(ik brand eigenlijk nog steeds met mijn goede trouwe plextor op 4 speed, deze bezit leuke speciale opties om cd's te branden, met goede betrouwbare media, en bewaar ze goed)
  • Goed onderhouden cd spelers en goede (krasvrije) media slaat niet over, over platen is algemeen bekend dat ze door verschillende oorzaken kunnen overslaan.
  • Een hoop grote bekende dj's mixen ondertussen ook steeds meer met cd of sommige zelfs alleen nog maar met cd. Dit denk ik mede door de trend dat DJ's en producers steeds meer nieuwe releases krijgen aangeleverd als digitale audio files.
  • laatste reden: Cd's wegen een stuk minder en scheelt je een hernia in de toekomst :P >:)
Ervaring tot nu toe:

Ben bezig geweest op de bekende pioneers die je vaak ziet, en als je eenmaal er aan kunt wennen dat je een draai schijf bediend vanplaats een plaat, went het goed over. Reactie is vrij direct, en als het eenmaal strak loopt, blijft het strak lopen :) Hoe strak je de bmp's ook op elkaar af kan stellen, sommige platen wijken af naar een minuut of meer, (Vervormingn, krommingen in de plaat, slechte druk, en soms zelfs een sequenser/produktie waar de bpm's door wat voor reden dan ook niet op de miilliseconde strak lopen, etc)
In combinatie met Ableton (veel gebruik door bijv paul van dyk) kun je supervette sets neerzetten en live nummers remixen ed. ) Een leuke laptop bij je set kan veel fun betekenen :)

I liove the digital development in the dj scene 8)

Goed er zijn nog zat dj's die het nog alleen met plaat doen, maar ik denk in de nabije toekomst dat cd steeds meer gebruikt zal worden door de dj's

Binnenkort schaf ik dus mooie cd spelers aan met een inieuwe mixer :) Overigens blijf ik kwa mixer voor thuis gewoon bij een goede stevig gebouwde analoge mixer. Ik vind de digitale mixers nog niet goed genoeg uitontwikkeld. Besides, bepaalde mixers hebben zich bewezen en voldoen voorlopig nog goed.

edit: Ik wil wel wat mixes laten horen, ik heb er een aantal online aangeboden als podcast's. (mp3) Maar er is nog disussie gaande naar de legaliteit van sommige podcast's (met name in america was onlangs er van alles over in het neiuws, geld denk ik nog niet voor europa) Maar ik post het daarom maar niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik ben zo ongeveer tegelijkertijd met platen en cd's begonnen met mixen, het maakt mij niet zo heel veel uit met wat ik draai. De laatste 2 jaar de stap van vinyl/cd naar mp3 gewaagd en voortaan in plaats van een platenkoffer een laptop (djdecks/finalscratch/serato). Momenteel zit ik erover te denken om de draaitafels en cd's helemaal te laten voor wat het is, en alleen nog maar Ableton Live te gebruiken. Dat is volgens mij ook wel waar we in de toekomst naartoe gaan, geen CD spelers en draaitafels meer maar alleen nog Ableton en hardware controller achtige oplossingen, en alle muziek digitaal op hdd, dvd/cdrom, flashkaart of laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zoals jij zegt in de toekomst nog alleen maar dingen als bijv Ableton live gebruikt gaan worden, of soort gelijke toepassingen met behulp van bijv een laptop of andere digitale devices. Dan zullen de grote jongens in de scene deze overstap eerst moeten maken. Dan zullen er snel meer volgen. Nu cd steeds meer gebruikt begint te worden en een succes lijkt te worden denk ik nog wel dat wat jij zegt nog wel even gaat duren. Ik ben dan ook zeer benieuwd welke nieuwe ontwikkelingen er komen.

Dingen als final scratch zijn idd super, maar ik zie dit niet doorbreken in live sets, wat dan kun je op het moment met heel wat minder moeite gewoon een cd pakken.

Ik weet wel dat final scratch zee veel gebruikt word bij het maken van produkties. Ik kom het ook regelmatig tegen. Ik heb het zelf nog niet op een feest gezien... EDIT: Ik meen me vaag te herinneren dat TIesto het een keer live gebruikte, dus toch wel, maar ik kan me vergissen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Ik vraag me af als je bv met programma's als Ableton Live nog wel kan spreken van live mixen,niet dat ik er wat tegen heb maar het is natuurlijk gewoon een soort playlist.
Waaron nog finalscratch gebruiken voor produkties als je Ableton Live,Mixmeister Fusion of mijn favoriet Sony Acid hebt?
Ik zie de cd ook nog wel verdwijnen en plaats maken voor USB,dat wordt denk ik wel de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:10:
Als zoals jij zegt in de toekomst nog alleen maar dingen als bijv Ableton live gebruikt gaan worden, of soort gelijke toepassingen met behulp van bijv een laptop of andere digitale devices. Dan zullen de grote jongens in de scene deze overstap eerst moeten maken. Dan zullen er snel meer volgen. Nu cd steeds meer gebruikt begint te worden en een succes lijkt te worden denk ik nog wel dat wat jij zegt nog wel even gaat duren. Ik ben dan ook zeer benieuwd welke nieuwe ontwikkelingen er komen.
Dat doen ze al :) Praktisch elke act die als 'live' aangekondigd wordt gebruikt Ableton.
Dingen als final scratch zijn idd super, maar ik zie dit niet doorbreken in live sets, wat dan kun je op het moment met heel wat minder moeite gewoon een cd pakken.
9 van de 10 van de 'grote' dj's waar ik mee gewerkt heb gebruikt een mac en finalscratch of serato :)
Ze vinden het systeem helemaal geweldig omdat ze geen kilo's vinyl of cd's meer mee hoeven nemen.
Wat is makkelijker, een naam aanklikken, of graven in je cd koffer, cd uit het mapje halen, en in de speler stoppen?
Ik weet wel dat final scratch zee veel gebruikt word bij het maken van produkties. Ik kom het ook regelmatig tegen. Ik heb het zelf nog niet op een feest gezien... EDIT: Ik meen me vaag te herinneren dat TIesto het een keer live gebruikte, dus toch wel, maar ik kan me vergissen..
Finalscratch zelf wordt niet gebruikt voor het produceren van een track, ik denk dat je in de war bent met Ableton. Finalscratch is niets meer of minder dan de vervanging van de 'traditionele' kist met platen, het mixen gaat exact hetzelfde als met 'gewoon' vinyl.
Tiesto gebruikt alleen maar cd'jes tegenwoordig in z'n shows, en heel incidenteel een draaitafel. Althans op de meeste grotere shows heb ik hem niet anders zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nu cd steeds meer gebruikt begint te worden en een succes lijkt te worden denk ik nog wel dat wat jij zegt nog wel even gaat duren
Ik denk dat je zelf iets achterloopt ;)

Er wordt meer FS achtige oplossingen gebruikt dan je denkt... En al helemaal nu je zowel vinyl als CD aansturing kan gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:10:
Dan zullen de grote jongens in de scene deze overstap eerst moeten maken.
Want? Ik zie niet in waarom ik afhankelijk ben van het conservatieve gedrag van veel dj's. Als ik iets wil gebruiken doe ik dat gewoon en daar heb ik geen grote dj bij nodig die daar zijn "goedkeuring" aan geeft.

Vandaag de dag kijk niemand raar meer als je met een laptop een discotheek binnen wandelt als dj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finalscratch zelf wordt niet gebruikt voor het produceren van een track, ik denk dat je in de war bent met Ableton. Finalscratch is niets meer of minder dan de vervanging van de 'traditionele' kist met platen, het mixen gaat exact hetzelfde als met 'gewoon' vinyl.
Tiesto gebruikt alleen maar cd'jes tegenwoordig in z'n shows, en heel incidenteel een draaitafel. Althans op de meeste grotere shows heb ik hem niet anders zien doen.
Naast dat ik zel al veel hiphop hebt geproduceerd vvoor diverse artiesten. Ben ik de laaste twee jaar steeds meer als mix engineer bij produkties betrokken geweest, en een paar producers uit de states waarmee me een album aan het maken zijn, gebruikten dus echt wel final scratch om met bepaalde geluiden effecten te maken en voor standaard scratches toetevoegen. Als je ziet wat sommige voor effecten kunnen creeren met dit is echt super, en kan leuke dingen opleveren. Het doel van het product is niet inderdaad zozeer gericht op produktie, maar het word echt wel door sommige als een effecten tool gebruikt. Dus om zonder enige onderbouwen te beweren dat dit niet voor produkties gebruikt word vind ik een beetje kort door de bocht. Er zijn altijd apparaten die voor andere doeleinden inegzet worden dan waar ze origineel voor bdoeld waren.
Reind schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:30:
[...]

Want? Ik zie niet in waarom ik afhankelijk ben van het conservatieve gedrag van veel dj's. Als ik iets wil gebruiken doe ik dat gewoon en daar heb ik geen grote dj bij nodig die daar zijn "goedkeuring" aan geeft.

Vandaag de dag kijk niemand raar meer als je met een laptop een discotheek binnen wandelt als dj.
.
Dat zegi ik ook helemaal niet. Jij moet zelf lekker weten wat je doet Ik zeg ook helemaal niet dat een grote dj daar zijn goedkeuring voor moet geven? Waar zie je dat in in mijn post? Verdraai mijn woorden niet.
n verder is het zo als er eenn nieuw produkt op de markt komt voor het mixen van muziek. Het zeker wer een rol speelt als een aantal grote namen hier gebruik van gaan maken. Ten eerste omdat er mensen zijn die simpelweg denken, omdat Tiesto het gebruikt moet het wel goedf zijn. Of de andere groep dj's die een nieuw produkt in acttie ziet, vervolgens interressere ervoor krijgt omdat het mooie aanvullingen kan zijn op zijn dj show, en vervolgens er ook mee aan de slag gaan. Dus er is zeker wel invloed op het succes van produkten als het veel gebruikt wordt door grote of kleine dj's en die hiermee een fantastiche set mee creeren. Die trend zie je ook terug in de hiphoph wereld met oa de mixers en channel strips van het goddelijke merk SSL. Zowat iedere producer die serieus een vette sound wil hebben als de typische states sound wil, ziet niks anders mee dan de ssl 4000 of de software emulaties hier van. Simpel weg omdat het gros van de producers en engineers het zweren bij de ssl 4000 door het unieke karakter die je terug hoord in zeker 70% van de bekende hiphop producties. Kortom wat grote jongens gebruiken heeft zeker wel invloed op met name beginnende producers of dj's, die zich aan het orienteren zijn, en zien wat de grote jongens gebruiken en dit als voorbeeld bemen. Natuurlijk zijn er altij dmensen die gewoon lekker kiezen wat ze zelf leuk vinden, ongeacht of het veel gebruikt word of niet, en daar is ook niks mis mee, wat dit houd de variatie erin, en komen dit soort figuren vaak ook verrassend origineel uit de hoek

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz

cyspoz

Reind schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:30:
Dat zegt helemaal niets, digitaal kan ook ronduit waardeloos zijn.
Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Argument was een beetje kaal aangevoerd zo. Gelukkig is het bij de DJM wel goed uitgevoerd.
Nu ging het hier om twee TT's maar als je die X1500 digitaal zou voeden en een externe DA gebruikt dan maakt het neem ik aan niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik dj al een tijdje met software (Virtual DJ / Traktor) en zit nu te denken om een Numark DXM-01 USB te kopen (tweedehands).

Ik heb er nog niet zo veel verstand van en weet dus niet waar ik op moet letten als ik een mixer koop.
dus, is dit een goede mixer voor en beginner op de pc? :9~ Of heeft iemand betere tips voor mij...

Bedankt!

p.s: later wil ik er misschien nog cd spelers bijkopen (en nog later platen spelers :D)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Voila, hierbij een minimal-liveset van Ome BW alias Mickey House. :P

Demootje is érg kort, aangezien ik die snel tussendoor opgenomen heb en weg moest. Had toen net m'n nieuwe mengpaneel binnen waar ik even met de effecten heb lopen freubelen bij het laatste nummer (hoor je vanzelf wel). :P Overgangen @ einde zijn niet denderend, maar ja: roeien met de riemen die je hebt. :Y)

Directe linkie (save target as zal hopelijk wel werken): http://f13.putfile.com/ge...75349832102/MHliveset.mp3

Mocht die niet werken: Download MHliveset.mp3. Maar dan zit je wel opgescheept met Next-knoppen waar je op moet rammen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Klonk wel lekker, maar het was mij iets te langzaam. Funky house is meer mijn ding. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Bart-Willem schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:06:

Demootje is érg kort, aangezien ik die snel tussendoor opgenomen heb en weg moest. Had toen net m'n nieuwe mengpaneel binnen waar ik even met de effecten heb lopen freubelen bij het laatste nummer (hoor je vanzelf wel). :P Overgangen @ einde zijn niet denderend, maar ja: roeien met de riemen die je hebt. :Y)

Directe linkie (save target as zal hopelijk wel werken): http://f13.putfile.com/ge...75349832102/MHliveset.mp3

Mocht die niet werken: Download MHliveset.mp3. Maar dan zit je wel opgescheept met Next-knoppen waar je op moet rammen.

Mijn stijl, heel lekker! Heb je misschien een tracklist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

zo, na een half jaartje een dip te hebben gehad is t me dan toch gelukt om weer eens een mixje op te nemen. ik merk toch dat ik best wel moeite heb met het afmixen na elk nummer. mix valt in de catagorie funky house (denk ik :) ) . Ik ben ook van plan om cd players te kopen, want ik merk dat ik met draaitafels & fs niet perfect kan syncen. Ik zie in fs de hele tijd m'n pitch veranderen per turn. t lukt me niet eens meer om 2 dezelfde nummers exact sync te laten lopen voor 3 minuten :( hopelijk dat t wel met cd players lukt :)

maargoed :

http://www.erikie.nl/mix31.html

tracklist komt ooit een keer, geen idee wat ik heb gemixt :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Oh heerlijk! :D

Ik zal eens zien of ik me laatste bangin trance mix ergens kwijt kan. :P

Bijdeze ook mijn mixje. :)

Gemaakt met Virtual DJ 4.2 en een Behringer BCD2000.
Ik zeg er even bij ik heb geen speakers hier dus moet alles met de koptelefoon doen, het gaat niet slecht maar af en toe sluipen er toch foutjes in. :P

Link

Playlist:
Lange vs. Gareth Emery - Another you, another me (Gavyn Mytchel remix)
Bobina ft. Elles de Graaf - Lighthouse (My digital enemy Russian roulette remix) (Pitched up alot remix! :P )
Cara Dillon vs. 2Devine - Black is the colour (Coco Green remix)
Flash Brothers ft. Tiff Lacey - Stay (Oiginal mix)
Super8 and DJ Tab - Needs to feel (Wippenberg remix)
Vibrasphere - Floating free (RPO remix)
Enmass - CQ (Randy Boyer and Kristina Sky remix)
Sequentia vs. Amphiby - Kaleidoscope (Original mix)
Sonic Division - Painting the silence (Sonic Division and Spychool remix)
Will B - Luz del sol (Octagen Abajo remix)
DJ Eco - Light at the end (Martin Roth edit of lost world remix)

[ Voor 84% gewijzigd door Krizzie op 04-04-2007 15:58 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen pak het in 1 keer groot aan en koop niet telkens nieuwe mixers als je later weer een nieuwe koopt dan kom je soms duurder uit als je alles bij elkaar optelt.

Mijn setje:

2x Cdj1000mk3 :9
1x djm800 O+
2x jbsystems vx500 _/-\o_
2x KAM Z Sub 15 Subwoofer _/-\o_
2x KAM Z1504 MK2 Speakers _/-\o_
1x Denon DN HP1000 DJ Headphones 8)7

greetz Pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:38:
Mensen pak het in 1 keer groot aan en koop niet telkens nieuwe mixers als je later weer een nieuwe koopt dan kom je soms duurder uit als je alles bij elkaar optelt.

Mijn setje:

1x djm800 O+

greetz Pixel
lekker kort door de bocht,
niet iedereen heeft gelijk behoefte aan het beste van het beste, en al zeker niet het budget ervoor ;)

ben zelf ook begonnen met gemini cdj-20's en een umx-9 mixertje...

die zijn na 1,5 jaar vervangen voor 2 denon S3000's met X1500 mixer, en ondertussen zijn daar weer 2 S3500's bijgekomen.. (de S3000's staan nu op mn kamer met een simpel denon mixertje ertussen)

de huidige setup zal nog wel een tijdje meegaan, als ik luxer zou willen, dan zou er een xone:92 of djm-800 paneel komen, maar daar zie ik het nut nog niet echt van in.

Wel zit ik met smart te wachten op tabletop spelers, met USB aansluiting voor HD, en ook video-ondersteuning :P
zodra dat beschikbaar komt, ben ik de eerste die in de rij staat ;) (maar dat zal nog wel even duren denkik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Mijn setje:

1x djm800 O+

greetz Pixel
Vreemde redenatie, ik had toen ik begon nog absoluut geen geld voor pio's maar ik wilde wel graag wat aanklooien. Ik heb alles wat ik verving weer doorverkocht zodat alles wat je nieuw aanschaft iets in prijs scheelt.

Maar goed, mooi setje. Laat eens een foto zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hier de beloofde tracklist van mn livesetje

http://www.erikie.nl/mix31.html

Bryan Jones | Baby fever (joey youngman remix)
Bryan Jones | ChicagoJack (TheSoundRepublicRemix)
Bryan Jones | Goove foundation (frequent flyers dub)
Chris Grant | The jimmy jam (the sound republics government cheese mix)
dj Sneak | Funky rhythm (border patrol refixx)
dj Sneak | Ever been to miami
booty luv | Boogie 2nite (seamus haji big love remix)
The Drill | The Drill (Nu Electro dub)
Julien Jabre | Swimming places (original mix)
Roog, Greg & Jeroenski | Your Mind Is Twisted (Rene Amesz & Peter Gelderblom Remix)
Silverius | Puerto rico
Freeform Five | No more conversations (mylo remix)
Faithless | Insomnia (rene amesz and peter gelderblom 2006 remix)

(1 uur 3 min 48 sec)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
En zeker eerst even lenen bij Leen van Frisia zeker..... nou nee dank je.

Daarnaast draai ik nu al ruim een jaar of 5 met high end gear en als je een beetje bij wil blijven kost dat je nog veel meer geld. Daarom ben ik ook maar met AboutDJ begonnen... kan ik er toch thuis mee spelen zonder dat ik het hoef te kopen en als ik het niet terug wil geven stel ik dat gewoon even uit door te zeggen dat ik meer tijd voor de review nodig heb want ik heb het zoooooooo verschrikkelijk druk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Bart-Willem schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:06:

DAPAYK - Songs Make Money wat een top track! Weet jij misschien meer platen in deze vage, maar wel hele lekkere, stijl? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Dat is toch ook juist 1 van de leuke dingen, elke keer je set weer iets uitbreiden met iets nieuws of iets beters.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
DjWannaB2002 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 02:51:
Dat is toch ook juist 1 van de leuke dingen, elke keer je set weer iets uitbreiden met iets nieuws of iets beters.
Veel luitjes doen vaste dingen das echt niet tof, volg je een [knip] bijvoorbeeld die dan op 3 locaties moet staan op een avond, hoor je 3x dezelfde set |:(

Ikzelf doe altijd wat in me opkomt en dat werkt toch echt wel fijner, kost wat meer moeite maar goed :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

volgens mij ging het over het uitbreiden van je dj gear :) (en niet zozeer van je liveset :) )

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

addictive schreef op donderdag 05 april 2007 @ 02:36:
[...]

DAPAYK - Songs Make Money wat een top track! Weet jij misschien meer platen in deze vage, maar wel hele lekkere, stijl? :)
Zeker een übernummer. Download (of koop :P ) ook maar eens wat zooi van Alland Byallo, Marc Houle en Gaiser. :)

Tracklistje trouwens:
- Alland Byallo - My night light
- Dapayk - Hollis
- Dapayk - Songs make money
- Dapayk - Nasty things
- Dapayk vs Padberg - Semaphore

Binnenkort zal ik wel een uitgebreide liveset opnemen. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

aargh, weet er iemand wat er met de stanton c.304 cd speler is gebeurd? wilde m bestellen bij newline, en nu is ie niet meer leverbaar :( of heb ik wat gemist?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Erikie schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:21:
aargh, weet er iemand wat er met de stanton c.304 cd speler is gebeurd? wilde m bestellen bij newline, en nu is ie niet meer leverbaar :( of heb ik wat gemist?
Heb je Dré al gemaild en wat vertelde hij je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Mijn setje:

1x djm800 O+

greetz Pixel
Goeie eerste post op GoT, maak je vrienden mee. ;)

Zoals je kan zien is dit al deel 14 van een dus al best lang lopende draad. regel 1 op Got: Lees de draad voor je ......

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Misschien isie gewoon uitverkocht? Het is een "superactie" dus misschien looptie gewoon wat beter. En inderdaad, mail dré maar gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz

cyspoz

Mijn setje:

1x djm800 O+

greetz Pixel
Ben dan wel benieuwd naar wat jij doet als jouw apparatuur verouderd. Die DJM-800 en CDJ-1000mk3 blijven heus niet eeuwig de top modellen van Pioneer. Die mannen bedenken ondertussen weer iets nieuws. Als dat op de markt is zal jij toch ook iets moeten vernieuwen als je goede apparatuur wilt hebben met veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mijn setje:

1x djm800 O+

greetz Pixel
Je bent 14 en je koopt dit... Wat als je over een half jaar een andere hobby ;) hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

BtM909 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:14:
[...]

Je bent 14 en je koopt dit... Wat als je over een half jaar een andere hobby ;) hebt gevonden?
inderdaad, je moet er het geld maar voor hebben, toen ik begon kocht ik wel meteen superOEMS, heb de citronic PD45 ultima's, maar die waren ook mooi geprijst...wil nooit meer iets anders wat zijn die tafels heerlijk zeg, moeten alleen andere naalden op want die stantons zijn echt bagger...ik vind trouwens wel dat er in de TS wat meer substylen van hardcore neergezet kunnen worden, terror/speedcore/industrial/breakcore dat soort stuff:)

*edit: eventueel kan je er ook nog housvinyl bij de online platenshops zetten, nice topic verder...leuk om te zien dat ook op GoT dj's rondsurfen

[ Voor 10% gewijzigd door Guumuus op 05-04-2007 15:21 ]

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
BtM909 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:14:
[...]

De djm800 en cdj1000mk3 zijn nog wel redelijk waardevast als je die binnen 2 jaar doorverkoopt, dat kan je bij sommige andere apparatuur niet zeggen ;)

Maar het blijft belachelijk veel geld, helemaal voor een 14jarige. Voor de prijs van 1 cdj1000mk3 heb je al een leuke complete set voor thuis.

Voor de rest vind ik het een beetje een verkapte patspost :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik 14 was had ik het te druk met voetballen en meiden versieren...

*en af en toe wat schoolwerk verzetten.... maar goed dat is ook alweer 12 jaar geleden :X

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah als je goed verdient en je zakgeld opspaart krijg je het budget zo voor je hoor 8)7

1 ik houd niet van voetballen :O
2 heb al een lieve vrindin O+
3 toen ik dit spul kocht was het nog het nieuwste van het nieuwste _/-\o_
4 ik draai overal in zeewolde O-)

greetz pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik zie de gemiddelde 14/15 jarige toch echt geen 4 a 5000 euro bijelkaar leggen van zn zakgeld hoor..

Zo te zien ben je zelf rond de 24, dan is e.e.a. wel makkelijker te betalen als je een fatsoenlijke baan hebt, maar alsnog een bult geld om uit te geven. Neem je je apparatuur ook overal mee in Zeewolde? A la drive-in? of is het je thuis-setje? :)

Setje wat ik zelf thuis heb staan bestaat (nog steeds) uit een sl1200mk2, een gemini xl500 en een brak behringer mengpaneeltje. Aangezien ik zelden thuis draai vind ik het zelf onzin om daar zoveel geld aan uit te geven, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Op mn werk heb ik een berg cdj1000's (mk2/mk3), djm600/800's en een berg sl1200's tot mijn beschikking, en ik ben blij dat ik dat niet allemaal zelf hoef te betalen :p

De laatste tijd gaat al mn geld op aan mn andere hobby > fotografie.. en zo af en toe wil ik nog weleens wat plaatjes bestellen bij decksrecords :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:08:
toen ik 14 was had ik het te druk met voetballen en meiden versieren...

*en af en toe wat schoolwerk verzetten.... maar goed dat is ook alweer 12 jaar geleden :X
offtopic:
nog gelukt trouwens?

ik speelde toen met lego namelijk :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:23:
tjah als je goed verdient en je zakgeld opspaart krijg je het budget zo voor je hoor 8)7

greetz pixel
Kan ik je kennen? Ik kom uit Zeewolde en ook actief als DJ, alleen draai ik nooit in dat gat. Je zit zeker op 't RSG of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
C.304 is al weer een half jaar uit het assortiment van Stanton, Dre heeft destijds de laatste partij gekocht die te krijgen was en in de superactie gegooid. Inmiddels is de 304 namelijk opgevolgd door de C.314.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een DJ erbij ;)

Gisteren voor 300 euro een leuk startsetje gehaald:
2x Numark TT1650 en een Behringer VMX300

2e hands maar wel helemaal gloedje nieuw :D

Ik weet dat de tafel niet je-van-het is maar ik ga hier gewoon lekker op knallen, ik heb gelukkig nog vrienden met echte gear, dus als ik de basis onder de knie hebt en merk dat het op betere apparatuur makkelijker gaat dan zal ik dus zeker de overstap maken.

Maar voor nu is dit een leuke investering. en denk dat dit over een jaar niet veel minder oplevert als ik het weer doorverkoop aangezien het echt nieuw is, en de huidige nieuwprijs boven de 550 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Reind schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 02:03:
[...]

C.304 is al weer een half jaar uit het assortiment van Stanton, Dre heeft destijds de laatste partij gekocht die te krijgen was en in de superactie gegooid. Inmiddels is de 304 namelijk opgevolgd door de C.314.
offtopic:
Reind! Schitterend verslag van de Musik Messe op aboutdj :) Van alle sites die ik bezoek had aboutdj toch het meest complete van al het 'nieuwe' en goede foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:23:

greetz pixel
overal in zeewolde?
ik ken zeewolde niet erg goed, ookal woon ik er vlakbij, maar ik kan geen plekken verzinnen waar je als 14 jarige genoeg kan verdienen om zo'n set te kunnen aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb ook maar een mix online gezet:

download

tracklisting:

1) Electro-Prompt-Beside_Me__Gothek_D_C_Remix
2) DJ_Shah_Meets_Jan_Johnston-Beautiful_(Glimpse_Of_Heaven)__Original_Mix
3) IIO-Is_It_Love__Extended_Mix
4) Daniel_Kandi-Breathe__Sunny_Lax_Remix
5) Basic_Perspective-Small_Step_On_The_Other_Side__Elevation_Remix
6) Damian_Heck-Alicante__Original_Mix
7) Kenneth_Thomas_&_Mike_Skye-Varekai__Alt_F4_Blue_Screen_Remix
8) DJ_Preach-Give_Me_a_Break

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Leejow(saait) schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:22:
[...]

offtopic:
Reind! Schitterend verslag van de Musik Messe op aboutdj :) Van alle sites die ik bezoek had aboutdj toch het meest complete van al het 'nieuwe' en goede foto's.
offtopic:
Had je anders van ons en de rest verwacht dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag na het helemaal aan te sluiten toch een probleem :(

De mixer(vmx300) heeft 3 kanalen, als ik een tafel aansluit op het 1e kanaal zie je alle metertjes lopen, en hoor je het ook over de speakers.

Als ik echter een tafel op 2 of 3 aansluit dan kan ik alleen over de koptelefoon luisteren, de lampjes van het kanaal branden ook gewoon, er komt dus geluid binnen. Echter branden geen van de main lampjes, en hoor je ook niks over de speakers.

Ik heb beide knopjes op phono gezet.

Kan het zijn dat iemand een line apparaat op de phono poort heeft aangesloten waardoor het kapot is gegaan? het lijkt me niet omdat er wel geluid binnen komt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
En wat gebeurt er als je een schuif opentrekt van 2 of 3? ;) Heb je misschien je crossfader aan staan (als die erop zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

check de volgende:
gain van het kanaal (als je dat op je mixer hebt)
dan de schuif van het kanaal,
en dan nog even de crossfader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het waren de kill switches

bij de VMX300 zitten ze aan de voorkant, ze zaten allemaal omhoog, ik dacht dat het goed was, tot ik beter ging kijken 8)7 8)7 |:(

Anyway het werkt dus perfect, en de kill switches helemaal :P (ze moeten dus in het midden staan)

Typisch gevalletje van IT`er die moet leren: RTFM :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Leejow(saait) schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:22:
[...]

offtopic:
Zelfs Vestax heeft ons ontdekt zag ik net.. (mijn god die foto tas op mijn rug is echt huge :P )

Afbeeldingslocatie: http://www.vestax.jp/info/newsevent/imgdata/20070402205329messe01.jpg

Links op de foto, dat duo penotti stelletje... Randy (BTM909) en Ik zei de gek.

Ik kreeg gisteren zelfs een telefoontje van een concullega (meetmusic) die zich af vroeg hoe lang we op de Messe waren geweest en hoe we aan alle info kwamen.

[ Voor 4% gewijzigd door R2D2 op 07-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Reind schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:29:
[...]

Zelfs Vestax heeft ons ontdekt zag ik net.. (mijn god die foto tas op mijn rug is echt huge :P )

[afbeelding]

Links op de foto, dat duo penotti stelletje... Randy (BTM909) en Ik zei de gek.

Ik kreeg gisteren zelfs een telefoontje van een concullega (meetmusic) die zich af vroeg hoe lang we op de Messe waren geweest en hoe we aan alle info kwamen.
Ach als je de foto's bekijkt is die tas het wel waard ;)

offtopic:
Ik dacht trouwens laatst een oproep te lezen voor nieuwe slaafjes bij aboutdj, zoek je toevallig nog iemand voor development?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Leejow(saait) schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:24:
[...]

offtopic:
Ik dacht trouwens laatst een oproep te lezen voor nieuwe slaafjes bij aboutdj, zoek je toevallig nog iemand voor development?
Binnenkort komt de hele crew weer een keer bij elkaar en gaan we kijken of het zinvol is om uit te breiden qua mensen. Het ligt namelijk in de planning om het hele zaakje wat breder aan te gaan pakken maar hoe en wat zijn nog geen concrete ideeën voor op dit moment.

Maar ik houd je aanbod in het achterhoofd ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.