...:::everybeat.nl
Ik ken je info de vraag was alleen hoe je eraan komt want ik kan hier niks over terug vinden. Ook op de site van ecler vind ik geen headphone.Reind schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:17:
[...]
Ding word ook verkocht door Ecler onder hun eigen naam en de headphone word in de USA ook nog door een ander merk verkocht. Ultrasone is de "maker" de rest "koopt" het idee en plakt er hun eigen naam op. Ik heb de Ecler op mijn kop gehad en het enige voordeel vond ik dat ie lekker licht was, op het vlak van geluids kwaliteit legt ie het echter af tegen een HD25 van Sennheiser.
[ Voor 3% gewijzigd door Quinie op 17-12-2007 11:33 ]
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
1.)
Weet iemand wat de exacte pitch precisie van de Reloop RMP2 is? Op het display kun je het per 0.1% zien veranderen. Als ik aan het mixen ben lijkt dit ook de maximale precisie te zijn. Soms is bijvoorbeeld +5.5% te snel en moet ik af en toe even afremmen. De pitch dan terug halen heeft daar geen effect op totdat ik de waarde +5.4% op de display zie. Echter is dat dan weer te langzaam en moet ik af en toe even versnellen. Niet echt een ramp, maar toch zou ik het graag anders hebben.
Ik kan hier verder alleen weinig over terug vinden. Op het display van de CDJ1000 MK3 wordt het per 0.01% aangegeven. Klopt het dat deze 10 keer zo precies is?
2.)
Misschien een stomme vraag, maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat Auto Cue is. Ik heb nog niet zo veel kaas van digitale draaien gegeten, dat kun je wel merken.
3.)
Het viel me laatst op dat er een vreemd verschil tussen de CDJ1000 en RMP2 zit. Bij de RMP2 wordt altijd (onafhankelijk van Auto Cue aan of niet) een cue point geplaatst bij het begin van het nummer als je een nieuwe track opzoekt. (Althans, ik heb niet kunnen vinden hoe je dit uitzet.) Bij de CDJ1000 (die ik toen gebruikte) gebeurde dit echter niet, en dat zorgde ervoor dat hij terug schoot naar een ander nummer op de CD toen ik op de cue knop klikte. Ik had dit niet direct door en dat zorgde een beetje voor verwarring.
2. klopt
3. Op de CDJ1000 kan je auto-cue aan en uit zetten
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Speciaal voor jou, ...snip...Quinie schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:30:
[...]
Ik ken je info de vraag was alleen hoe je eraan komt want ik kan hier niks over terug vinden. Ook op de site van ecler vind ik geen headphone.
[ Voor 7% gewijzigd door voodooless op 21-01-2008 23:43 . Reden: Spam weggedit ]
Laatst weer even een paar foute disco-45's bij de kringloop opgehaald. Blijft toch ook lachen om ook op een bruiloft "I Will Survive" van een SL te kunnen draaien
Ik ben trouwens een regelmatig bioscoopganger en ik ben al redelijk lang aan het zoeken naar de track die onder de Bacardi "Mix It" (voorheen "Mix It Up") reclame zit. Die vraagt gewoon om een lange mix
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Dat zou idd. goed kunnen. Alleen probeerde ik deze theorie van te voren ook uit op mijn RMP2 door Auto Cue uit te zetten, echter cued die de nummers hoe dan ook aan het begin bij het selecteren van een nieuwe track, en ik wist niet of dit nu ook voor de CDJ1000 geldt. Als ik voor die de Auto Cue aanzet, dan is het gedrag dus wel vergelijkbaar.BtM909 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:05:
3. Op de CDJ1000 kan je auto-cue aan en uit zettenDus staat ie uit en had jij de cue gezet op track 2 (en inmiddels speelt track 3), druk je op cue dan ga je altijd terug naar 't laatste geplaatste cue punt (in dit geval dus track 2).
Bedankt voor je antwoorden!
Anoniem: 151099
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.